Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan doma prehral s Omskom (FOTO)

5.9.2017 22:02 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali v utorňajšom zápase KHL s Avangardom Omsk 1:4. Zverenci trénera Miloša Říhu si tak po prvý raz v novej sezóne nepripísali na domácom ľade ani bod. Jediný gól Slovana strelil na konci prvej tretiny Marek Viedenský.


"Belasí" sa najbližšie predstavia opäť na domácom štadióne v piatok 8. septembra o 19.00 h proti Neftechimiku Nižnekamsk.

Slovan Bratislava – Avangard Omsk 1:4 (1:2, 0:0, 0:2)

Góly: 16. Viedenský (Ebert, Buchtele) - 5. Michejev (Košelev), 13. Semionov (Petersson), 46. Galimov (Fajzullin), 51. Žukenov (Martynov, Minejev). Rozhodovali: Beľajev, Vasiliev – Zacharenkov, Majtak, vylúčení: 7:6 na 2 min, navyše Štastný 5+DKZ za úder do hlavy a krku, presilovky a oslabenia: 0:0, striedania Slovan: Štěpánek v 51. minúte na 19 sekúnd za mazanca, 6628 divákov.

Slovan Bratislava: Mazanec - Meszároš, Barker, Ebert, Voráček, Švarný, Taimi, Kozák, Hedera - Buchtele, Viedenský, Kašpar - Řepík, Genoway, Smoleňák - Skalický, Mikúš, Hrnka - Šerbatov, Sádecký, Šťastný

Omsk: Furch – Medvedev, Menšikov, Lisov, Berezin, Martynov, Minejev, Nazarkin – Perežogin, Fisenko, Kugryšev – Košelev, Pianov, Michejev – Petersson, Semionov, Žukenov – Fajzullin, Stas, Galimov – Manukijan

Aktívny vstup hostí do stretnutia znamenal pre obranu Slovana neustále nebezpečenstvo. Mazanec mal plné ruky práce, hráči Omska dokonca hrozili aj pri vlastnom oslabení. Ich prevahu gólovo vyjadril v 5. minúte Michejev a aj vďaka tomuto zásahu boli hostia stále pri chuti. Slovan vyslal prvú strelu na bránku až v polovici tretiny v presilovej hre, o tri minúty neskôr inkasoval Mazanec druhý gól z hokejky Semionova. Štyri minúty pred sirénou sa však presadil Viedenský, ktorý týmto gólom značne otupil prevahu Avangardu.

Ihneď na začiatku druhej tretiny mohol vyrovnať Sádecký, z tesnej blízkosti ale nedokázal prekonať Furcha. Slovan v tejto fáze zápasu viditeľne ožil a onedlho si aktivitou vybojoval ďalšiu presilovku. Po jej skončení mali dobré príležitosti Švarný a Smoleňák, z dobrých pozícií nemierili presne. Tréner Říha premiešal tretiu a štvrtú formáciu, Slovan začal viac korčuľovať a zjednodušil prechod do pásma. Posledné slovo v druhom dejstve mal Pianov, ktorý tesne minul bránku Slovana.

Na začiatku tretej tretiny mal prvú šancu Semionov, domáci onedlho sami darovali súperovi tretí gól. Po chybe Smoleňáka sa dostal k puku Fajzullin, ktorý ho vzápätí naservíroval nekrytému Galimovovi – 1:3. Hostia opäť prebrali taktovku zápasu do svojich rúk a onedlho po góle mal tutovku na hokejke Martynov. Mazanca však prekonal až Žukenov v 51. minúte a definitívne rozhodol o osude zápasu.

hlasy po zápase:
Miloš Říha, tréner Slovana:
"Tak, ako som tím pochválil po minulom zápase, tentokrát nemám čo chváliť. Hrali sme veľmi zle, zápas sme súperovi odovzdali. Omsk nemá takú silu ako v minulosti, ale nezvládli sme to v hlavách."
 Marek Viedenský, útočník Slovana: "Nemali sme vôbec žiadnu strelu na bránku v prvej tretine. Potom sa ťažko naháňa aj sebavedomie. Radšej by som nedal gól, ale chcel by som vyhrať. To, čo sme dnes predviedli, nemalo nič s hokejom."
Ivan Švarný, obranca Slovana: "Ťažko sa hodnotí takýto zápas. Súper kontroloval hru viac menej celý zápas, my sme mali zlý začiatok. Prečíslovali nás, to sa nám nesmie stávať."
Boris Sádecký, útočník Slovana: "Zle sme začali, málo sme korčuľovali, z čoho vyplývali aj fauly. Potom sme hru vyrovnali, ale mali sme hrať jednoduchšie. Som rád za čas, ktorý som dnes dostal na ľade. Ale bol by som radšej za body."
Andrei Skabelka, tréner Omska: "Chcem poďakovať svojmu tímu, je to pre nás dôležité víťazstvo. Som veľmi spokojný s našou hrou."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


Tehelnepole

 

Toto sa nemuselo stat. Nas pohyb bpl pomalsi, vzdy sme boli o nieco neskor pri puku. Ohromne priekaky v defenzive. Chudak Mazanec.
V piatok maju co zehlit...
5.9.2017 - 22:08
+1

Byron

 

Nechápem prečo si naši nedali dole tie olovené vesty. Dnes ma najviac vytáčal Taimi.
5.9.2017 - 22:13
+1

Izo

 

tak ten Taimi des nestíhal ako keby mal cez 40r. Ale hlavne ty česi bez života Buhtele, Řepík , Smoleňák , Kaspar. To sa nedá vôbec porovnať s Chipchurom, Taffeom a Cheechoom. Ale veď 6000 ludi proti Omsku hovorí za všetko...
6.9.2017 - 3:43
+4

emoxx1

 

S Omskom to až tak nevadí. Ale treba zabrať viac s hrateľnejšími súpermi...
5.9.2017 - 22:17
+3

Frey

 

Omsk ale túto sezónu nie je nehratelny súper, už to nie je ten Avangard ktorý pred pár rokmi dominoval celej KHL.
6.9.2017 - 10:59
0

Byron

 

Stále ma se.re tá prehra s Yugrou. Toto dnes sa dalo čakať.Mrzí len ten obrovský rozdiel.
5.9.2017 - 22:19
+1

dejvidBB

 

Dneska zial bez naroku na body.
5.9.2017 - 22:25
0

Dracik_18

 

nemyslím si , boli lepší o tom niet pochýb ,ale v druhej tretine mal dať Sádecky gól veď bol sám pred bránkou ,tam sa mál spýtať brankára kde si to prosí a v tretej tretine mal dať Viedenský na 3:2 a bolo by (možno) vymaľované
6.9.2017 - 6:19
0

5ulo

 

Nehovorim, ze keby prehrali po nejakom vykone... Ale toto bol jeden tragicky, nechutny a bezpohlavny vykon, totalne nikto neurobil nic navyse aby sa vypol k vykonu (nehovorim kludne mohol byt den blbec, ale nasadenie ziadne a od nikoho, zial)
Najviac sa mi pacil utok sadecky-mikus-skalicky, ti sa aspon snazili, skoda sadeckeho sance v 2. tretine, bol by to iny zapas.
Dnes ani divacka kulisa nic moc, mam pocit ze najlepsi vykon dnes odviedli rolbari
5.9.2017 - 22:26
+2

mikael

 

6628 divákov? Nič moc...
5.9.2017 - 22:26
+2

skp_pp

 

Uz to nebude ako ostatne roky. Ludia vidia co sa tam deje. Za toto platit roky po sebe nebudu.
5.9.2017 - 22:50
+6

F4X

 

A čo sa tam deje nové? Nič ...
5.9.2017 - 23:09
+1

miro-nr

 

ved píše-že to zbadali už aj ludia !
6.9.2017 - 0:58
+4

F4X

 

Ja tam stále vidím stále to rovnaké každý rok to isté dookola.
6.9.2017 - 1:43
0

ymemsreves

 

Ale i IT firmach a roznych kancelariach po Bratislave uz nie tema c.1 Slovan cize pomaly sa vytracaju fanusikovia KHL pretoze uz to nie je az tak IN a pomaly ostavaju len fanusikovia Slovana
6.9.2017 - 8:10
+4

F4X

 

Preto stále všade píšem že pre Slovan bude lepšie ak by sa vrátili do extraligy.

Škoda že nemôžem písať stále lebo Maček mi dal tlčhubu asi mu to robí dobre alebo tomu kto mi to dal.

Keďtak mi dajte tlčhubu len na SLOVAN
6.9.2017 - 13:24
0

cucaj.ma

 

to co pises, su len primitvne zvasty, tak sa nediv, ze si tlchuba. ja chapem, ze vam v poprade chyba slovan, chceli by ste mu fandit nazivo a v extralige, no hold, skuste prekusnut, ze extraliga nie je riesenim pre slovan.
6.9.2017 - 16:58
+3

F4X

 

Áno sú a bavím sa natom a niesom sám ale nikto nemá tu odvahu ako ja tu niečo napísať proti Slovanu. V žiadnom príspevku ale nenadávam ako je to niekde inde ale to sa riešilo už minule ... Ak extraliga nieje riešením pre Slovan tak už potom len aby bol každý na Slovensku každá dedina každá firma aj úplne proste každý kto žije a snáď aj obyčajný ľudia sponzor ?
6.9.2017 - 22:52
0

maček

 

Kamaráde, ja s tvojim tlčhubom nemám nič spoločné, to bol niekto iný Ja by som ti dal na články o Slovane rovno BAN. Nič zásadné do diskusie neprinášaš a iba zbytočne hejtuješ. Zabudni na Slovan a bude sa ti žiť lepšie
7.9.2017 - 2:56
+2

88Backo

 

Na Yugru pisali 7k dnds 6.6 ale opticky ani polke štadióna nebola plná...asi nechodia papaláši čo majú zadarmo permice
5.9.2017 - 23:02
+2

MatoZV

 

No u nas vo firme sa musel povinne kupovat box. Najprv sa tam vsetci driapali z topmanagementu a toppartneri to dostavali za odmenu, dnes tam nevedia sekretarky koho zohnat, ITckarov nahanaju po chodbe a ti nechcu ani pocut. Je to na smiech a plac zaroven, vyhodene peniaze, len aby sa nahodou daky oligarcha karpatskeho typu neurazil, tak to furt kupujeme. Namiesto toho, aby sme slovenskemu hokeju pomohli, tak do tohto nezmyslu nalievame povinne peniaze.
5.9.2017 - 23:49
+30

HeyYou

 

musi to byt frustrujuce muklovat pre taku firmu, chrbat ohybat a nenavideny klub dotovat. neuvazoval si, ze zdvihnes kotvy a vratis sa naspat do bryndziarne? je to tazke, viem, peniaze nesmrdia
6.9.2017 - 8:03
+4

Tehelnepole

 

HeyYou...
ale ja sa obavam ze MATOZV to vystihol.. mam vo firme 5 ks permic pre zamestnancov. Fakt po nich zu nesiahaju.
Obavam sa ze pomalicky sa to otaca smerom dole.
6.9.2017 - 8:15
+6

HeyYou

 

MatoZV dlhe roky "ľúbi" slovan napriec internetom, milost v jeho pripade by bola chyba
smerom dole sa to otaca, je to vysledok prace v klube.
6.9.2017 - 8:23
+4

Tehelnepole

 

jáj, ja som ho nesledovala neviem.
6.9.2017 - 8:29
0

bobbyfan

 

ono je to u nas normalne, kluby v kazdom sporte najprv ziju z euforie a nevedia urobit nic naviac, aby ziskali nove tvare a novbe skupiny na stadion. Potom uz len robia pre existujucu zakladnu. Pamatam sa ako hral hoffenheim druhu ligu a stavali noyv stadion, Vtedy bol uz velky meeting. mame rok do dokonecnia, my uz teraz musime zaplnit novu halu. Urobili taky velmi podareny dokument, sli medzi ludi atd atd. Tu je to take mrtve, kazdy len prdi do stolicky. Vid napr zastavku pred nepelom, kde sa na ludi smeju nagy a stajnoch. Anoi je to malickost, ale vela malickosti robi sumu. Preco neurobia preboha nie co ako behind the B, alebo 24ch. Ovce na slovensku miluju markizu a jojku, preco to nevyuzit.
6.9.2017 - 8:38
+6

siegl10

 

Damy a pani, Slovanisti, opytam sa. Keby bolo cisto na Vas, ste pre navrat do tipsport ligy?
6.9.2017 - 10:05
0

sanyo

 

tazko na toto odpovedat bud iba ano/nie...
Je to podla mna zlozitejsia a dlhsia debata. Moj osobny pocit je taky, ze Slovan si uz dvere zavrel do najvyssej SK ligy. Tipujem, ze by sa primarne riesila EBEL-ka. Mne stale chybaju zapasy proti Dukle alebo KE, ale mam pocit, ze mngmnt by to neprekusol a nechceli by do nasej najvyssej sutaze.
6.9.2017 - 10:26
+3

FP-jaykay

 

Nie, nikdy.
6.9.2017 - 10:40
+2

Cylo24

 

Nie
6.9.2017 - 12:35
0

mischo82

 

ne
6.9.2017 - 12:42
+1

fresky

 

nie
6.9.2017 - 12:44
0

5ulo

 

za mna tiez nie
6.9.2017 - 12:53
0

miro-nr

 

tak si dalej prdte do stoličiek v KHL

Slovan ako klub sa rozhodol už pred pár rokmi kam bude SMERovať jeho cesta,ja držím palce Vam, fanušikom.
6.9.2017 - 13:10
+2

bigi BLOG

 

ked ides na to takto:
a vy ho v tom SMERovani masivne podporujete vo volbach
6.9.2017 - 20:45
+1

Byron

 

Určite nie.
6.9.2017 - 13:19
0

bobbyfan

 

kym boh da, a kapitan danko nebude robit rozbroje tak nie. Paneboze nech richtera neodvolaju
6.9.2017 - 13:21
0

mitoO

 

Neboj, neodvolaju. Kapitan je mensia sarza ako plukovnik.
6.9.2017 - 13:47
+3

bstr

 

NIE
6.9.2017 - 13:58
0

zahorak009

 

Nie
6.9.2017 - 15:49
0

amaskiea BLOG

 

Tak otázka podľa mňa nestojí: Je číra ilúzia myslieť si, že je možný návrat Slovana "a všetko bude ako predtým".
Slovan ak sa niekedy vráti do ligy, tak len ak bude na tom tak zle, že nebude mať inú možnosť, čiže len ako handra, ktorej ide o holé prežitie za každú cenu, tak sa vráti aj tam, odkiaľ s veľkohubou pompou kedysi odišiel, so sklopenými ušami. Taká skrachovaná handra by tejto lige nijako nepomohla.
Alebo si snáď niekto myslí, že súčasné vedenie Slovana je mentálne na tom tak, že sa zamyslí a povie si: "Náš odchod bol omyl. Napravme to, vráťme sa, kým je ešte čas, kým ešte máme čo ponúknuť, kým ešte nie sme úplne na dne"... ???
6.9.2017 - 16:54
+4

miro-nr

 

velmi presne si to vystihol +
6.9.2017 - 18:11
0

cucaj.ma

 

nie
6.9.2017 - 16:59
0

bigi BLOG

 

nie, nikdy
6.9.2017 - 20:44
0

mpavl

 

a za tym si stojim !!!!!...
6.9.2017 - 22:31
0

bigi BLOG

 

a co by mi ako fanusikovy navrat do extraligy dal?
7.9.2017 - 7:57
0

lazurny

 

nervy drásajúce zápasi s detvou a ostatnými účastníkmi...
7.9.2017 - 8:33
+1

lazurny

 

keď o ne nie je žiadny záujem kľudne napíš pôjdem s tebou aby si nemusela ísť sama
6.9.2017 - 21:21
0

ErikHKM

 

Som fanúšik Zvolena mám permu na celu sezónu ale keďže mám byt aj v BA tak som si kúpil permu aj na Slovan aj zo synom a neľutujem vôbec že sa raz za cas keď sme v BA ideme pozrieť keď som tam neni tak dám permu niekomu komu sa dá ísť a idu sa pozrieť aj oni na KHL ..a v prvej sezóne sme mali skybox ale žeby môj otec povedal že to boli vyhodené peniaze to nepovedal ani raz takze ak neviete čo s lístkami skúste ponúknuť známym určite sa niekto nájde
6.9.2017 - 23:14
0

MatoZV

 

Haha, no mas pravdu ze doma je doma, a urcite to tam mam najradsej, som samozrejme hrdy zvolencan, ale firmu a predstav si aj bratislavu a bratislavcanov mam rad, takze neboj nepremaham sa tu tesim sa ze ti mozem robit spolocnost v rannej a poobednej zapche, dufam ze aj ty (no worries snazim sa chodit do prace na biku aspon 2x tyzdenne co sa tyka Slovana, to aky mam nazor na jeho prispevok k rozvoju a padu slovenskeho hokeja je asi jasne kazdemu kto ma kedy cital. Siril som tu (vzdy kultivovane) tento dakedy dost mensinovy nazor, hlavne pocas osialu, ked sa Slovan podla vyjadrenia GM, fanusikov, a dokonca aj medii, mal stat "celostatnym klubom", akoze reprezentujucim slovensko v khl, v skutocnosti vsak pochovaval slovensky hokej, a to ze nasa liga este zije ako profi liga, je viac zazrak ako odhadovany vysledok. Inac bolo to tu na hapecku celkom o hubu, pretoze ta masa ludi, co sa stali fan slovana zvecera do rana, bola teda riadna. Na moj nehodiaci sa prispevok v ramci fanatizmu tej doby stacilo odpisat nejaku osobnu hlupost, ci uz obycajnu urazku alebo inteligenjsiu ale stale vlastne nic nehovoriacu osobnu invektivu (nieco take ako ty dnes), a ten clovek bol hned zeleny. To boli casy, ked som tu bol niekedy sam vojak v poli v 500 prispevkovej diskusii. Potom casom sa to ani neviem kedy cele preklopilo, hlavne ked slovenska reprezentacia zacala mat katastrofalne vysledky, osoby a prepojenia v slovane a v SZLH boli predsa 15 rokov ti isti diletanti, a ludia si to zacali spajat, cele sa to teda otocilo, prisli hejteri, a to uz nie je moja salka kavy, ja som sa odvtedy viac menej stiahol. Nemam totizto nejaky osobny amok proti znacke Slovan, ja to beriem racionalne, myslim si ze tento klub ako kazdy klub z hlavneho mesta je hyperdolezity pre narodnu sutaz alebo aj regionalnu ak chcete (ale nie sam), a ked zacne pracovat konecne pre SK hokej,tak budem prvy kto mu sem pride zatlieskat. Peace
6.9.2017 - 9:54
+14

sanyo

 

nepises uplne od veci a tvoj nazor ma hlavu aj patu. Treba, ale povedat, ze v case ked vznikol hype okolo Slovana sa podla mna vyrojilo aj strasne mnozstvo honicov, ktori sa ukajali na kazdej nasej prehre.
Argument, ze Slovan pochovava SK hokej neberiem! Pisali to tu mnohi - kde beries istotu, ze love co idu do Slovana, by v opacnom pripade isli do SK hokeja???
Aby bolo jasne - mne samemu je na grc z majitela a jeho bandy vo vedeni klubu. Nehovoriac o tom, ze aj mne strasne vadi, to co opisujes aj ty - ze vsade kam dopadnu Smeracke chapadla, "musia" sponzorovat Slovan (nehovorim, ze je to pripad aj firmy, kde robis ty). Ani nepamatam kedy som bol osobne na hokeji, ale vysledky a klub sledujem.
6.9.2017 - 10:34
+2

mitoO

 

Tu nejde az tak o tie love, ktore idu do Slovana a vraj by mohli ist do nasej ligy, to je samozrejme hlupost.
Ide o to, ze Slovan je znacka, ci sa to niekomu paci alebo nie. Takato znacka odisla z nasej ligy, a to ju skoro pochovalo. Chvalabohu, ze to Kosiciam nevyslo s cze ligou, aj ked sa o to snazili, pretoze to by nas hokej pochovalo uz uplne.
Liga sa nejako od dna odrazila, neviem akym zazrakom, mozme dakovat fanatikom vo fungujucich kluboch a mala by mat tolko hrdosti, aby dohodu o bezproblemovom zacleneni Slovana do TL zrusila. Jednak Slovan hrat TL tak ci tak nebude a po druhe, ak by aj nahodou mal zaujem, tak len na prechodne obdobie, kym by si nespravil cestu do CZE alebo EBEL.
Ja uprimne prajem Slovanu co najdlhsie posobenie v momentalne nezmyselnej KHL.
6.9.2017 - 10:45
+4

amaskiea BLOG

 

ale už choďte, k****a, dakam!: Ligu pochovala v prvom rade neprofesionalita a úplne ignorantský diletantizmus naprieč všetkými klubmi, vrátane Slovana, a to dáááávno pred odchodom Slovana do KHL, tak tu nehľadajme furt nejaké výhovorky - keby to bol šport (hľadanie výhovoriek), tak Slováci sú majstri celého Vesmíru a ešte aj priľahlých Priestorov
6.9.2017 - 10:53
+6

mitoO

 

Nie. Liga nejako zila, iste kvalita klesala. Ale namiesto toho, aby vlajkova lod ligy - Slovan s GM na cele pro-hokeja (Krajci) tej lige urcili smer, ako to dnes robi Lintner, Nitra, BB, mozno stale kusok aj Kosice, tak ju za jedno leto skoro pochovali. To je jednoducho fakt.
6.9.2017 - 11:08
+8

amaskiea BLOG

 

veď to, že "nejako": tie ževrajrozpočty založené na milodaroch (z "cudzieho") od miestnych poslancov, neexistujúci marketing - klubový ani ligový, vnútorné zadĺženie - nielen finančné, ale celkové morálne, žiadny know-how...
Ja netvrdím, že odchod Slovana lige pomohol, naopak, tvrdil som, že je to veľká ujma už vtedy, keď z nej odchádzal, ale tvrdiť, že odchod Slovana niečo ovplyvnil rozhodujúcim spôsobom, je zbabelé zakrývanie skutočnosti samého pred sebou.
6.9.2017 - 11:18
+6

bigi BLOG

 

hmm zaujimave. spominas dobry smer nitry. ja nevidim ziadny rozdiel medzi nitrou , skalicou a martinom. jediny rozdiel je ten ze krajci ako sef prohokeja tu nitru udrzal v lige, nebyt krajciho tak by NR uz neexistovala na hokejovej mape. cize ono je etraz otazka co je horsie alebo lepsie. ci tak ako to urobil krajci (co sa aj podla teba ukazalo ako dobre, alebo tak ako to rebi lintner? to ze sa nitra potom este aj transformovala je uz druha vec.
spominas bystricu ktora sem taha kvalitnych zahranicnych hracov teda najme zo zamoria, najme vdaka tomu hnusnemu slovanu s vidinou hrat KHL, dokonca, nechapem ako, presvedcia hracov ze podpisuju dvojcestnu zmluvu. otazka znie ako by na tom bola BB bez slovana, ktory jej v minulosti niektorych hraov platil.
cize ono nie je vsetko cierne a biele
6.9.2017 - 21:18
0

lubfito

 

Síce to nie je pravda, ale mohla by byť, však?
Nezabudni sa potom posekať s každým kto bude tvrdiť že Slovanu sa na chod v KHL skladá celé Slovensko. Lebo to sú tiež len také polopravdy a JPP...
7.9.2017 - 6:39
+1

bigi BLOG

 

co nie je pravda? za krajci zachranil nitru pred zanikom? sa opytaj u vas na klube ako to bolo ked BB isla po vas jak po udenom? keby tam bol vtedy namiesto krajciho lintner tak dopadnete tak ako skalica alebo martin
7.9.2017 - 7:58
0

Tehelnepole

 

to fakt?
7.9.2017 - 8:20
0

lubfito

 

Ale no. Krajči nikoho nezachránil, možno na chvíľu privrel obidve oči, ale neprišiel na klub s peniazmi a nepovedal, že tu som vám dal peniaze a hrajte ďalej. Nitru v súťaži zachránila Nitra. Aj Lintner čakal dokedy sa dalo s Martinom, Sklaica tlačila 3 mega dlh už dlho. Nikto nemá záujem aby etablované kluby kapali jeden za druhým a preto sa čaká kým sa len dá.
Tak isto s BB. S vidinou KHL sem oficiálne prišiel len Maione, no BB touto cestou išla už skôr.
Len ukazujem, že je to postavené na hlinených nohách. Rovnako ako keď niekto tvrdí, že Slovan je v KHL len vďaka daňovým poplatníkom a Ficovi. Zrnko pravdy na tom môže byť, no určite nie celé pieskovisko...
7.9.2017 - 8:38
+1

bigi BLOG

 

nikde nepisem ze krajci doneiesl do nitry 3 mega , ale nebyt krajciho by pre nitru bola zbytocna restruktualizacia, a aj transformacia.
cize ci sa ti to paci alebo nie nitra ostala na hokejovej mape vdaka krajcimu.
7.9.2017 - 10:48
0

sanyo

 

osobne si myslim, ze pre nas hokej by viac pomohlo mat 4-5 klubov v CZE lige a mat 12 klubovu SK ligu - ktora by bola de facto 2. liga. Mozno ze jej vitaz by hral baraz/play out / hocijaky format s poslednym SK teamom zo spolocnej ligy! Povedz naco su v TL sranda kluby ako Detva?!?!?!?!?! Detvania sorry -nic proti Vam.
Ale to je jedno - nas do Cze ligy uz nikdy nezoberu. Obdobie ked isli dole, uz maju nasi bratia za sebou. Praca s mladymi u nich isla nenormalne hore (odporucam precitat rozhovor so S. Lenerom v Sporte) a ich liga sa moze kludne rovnat so SWE alebo SUI ligou.
Cize riesme dany stav! Podla mna Slovan uz nepojde naspat a je na jednotlivych kluboch a Citronovi aby robili tvrdo dalej, aby jednoducho isla liga hore/vyssie aj bez Slovana.
6.9.2017 - 11:37
+2

mitoO

 

Prijat 1-2 polske a 1 madarske muzstvo, pripadne sa popytat na zaujem v cze. Tam je cesta.
6.9.2017 - 11:48
0

sanyo

 

hm, neviem ci my by sme si pomohli madarskymi/polskymi muzstvami. Podla mna skor by to bola pre ich hokej...
6.9.2017 - 11:50
0

mitoO

 

Ja si myslim, ze by vyskladali konkurencie schopne muzstvo, teda by sme si pomohli. Urcite by to nebolo muzstvo zlozene len z madarskych alebo len z polskych hracov.
6.9.2017 - 12:00
+1

sanyo

 

ok beriem. Urcite ani to, ze pomaly polovicu ligy mame zlozenu z legionarov pokutnej kvality nie je pre nas cesta. Ked sa no to mame pozerat triezvo, tvoj navrh/alternativa sa javi ako mozna cesta zvysit kvalitu ligy.
6.9.2017 - 12:07
0

amaskiea BLOG

 

Myslím že liga by mala hľadať motiváciu/impulz doma. Je úplne nelogické snažiť sa rozširovať ju von, keď majú problém aj so základnou rivalitou "staré" kluby samé medzi sebou, keď si namiesto zdravej súťaživosti, konkurovania skôr navzájom prajú, aby sa im nejako podarilo prežiť. To nie je liga, to je hospic. Choré je to celé a v takomto štádiu metastáz to bolo už v posledných rokoch ešte so Slovanom. Jeho odchod mnoho z tých problémov zhoršil/urýchlil negatívny trend, ale nenastal tým nijaký nový problém.
6.9.2017 - 12:11
+3

mitoO

 

Slovensko je prilis male a prilis chudobne, aby zostavilo 12 - 14 clennu ligu s konkurencie schopnymi timami.
6.9.2017 - 12:21
0

amaskiea BLOG

 

myslím si, že žiadny štát na svete nie je dosť veľký a dosť bohatý, aby to mohol robiť takým spôsobom, ako sa to pokúšame robiť my, totiž robiť profesionálnu ligu amatérskym spôsobom - a to teraz nemyslím ako dehonestovanie (to "amatérskym"), ale v pravom slova zmysle. Tu nikoho ani nenapadne, že sponzorstvo nemusí byť len jednostranný, bezúčelový, nenávratný milodar, a to je len jeden konkrétny príklad na ilustrovanie nášho celkového navyknutého postoja (k hokeju). My máme veľké sny a súčasne úplne nulové ambície. U nás, namiesto hocijakého pozitívneho nápadu celé roky všetko "fungovalo" na tom, že "nedá sa, lebo Slovan" ...a ako vidno, funguje aj ďalej.
Hokejovým potentátom po celom Slovensku táto vlna celonárodnej protislovanistickej jednoty prinajmenšom vyhovovala, ak už ju rovno aj neživili...
6.9.2017 - 13:12
+2

mitoO

 

Ja si praveze myslim, ze sa to pomalicky zacina obracat a v niektorych kluboch sa pracuje naozaj dobre.
Inak vy chlapci z Bratislavy ste uz s tym Slovanom trosku paranoidni. Kazdy je na vas zly, kazdy vam chce ublizit, spievaju na vas fuj fuj popevky, dokonca protislovanisticka jednota...

Na Slovensku jednoducho neuzivis 12 - 14 hokejovych klubov v primeranej kvalite.
6.9.2017 - 13:35
+1

amaskiea BLOG

 

s tou paranojou si dosť mimo, lebo ja mám momentálne dlhodobo voči slovanu väčšie výhrady, než priemerný antiSlovan-hejter, ktorý hejtuje viac-menej zo zvyku a už ani celkom dobre nevie prečo, len stále dokola verklikuje navyknutý refrén-dva... Máš pocit, že sa medzi rokmi 1993-2012 na verejnosti, prípadne medzi fanúšikmi hovorilo viacej o reálnych problémoch slovenského hokeja, alebo o tom, ako Slovan všetko vyžiera?
A k tomu, či uživíš - podľa mňa by bolo treba sa o to aspoň pokúsiť, doteraz to bolo len čakanie na milodary, resp. z nejakého relatívneho sponzorského pretlaku (BA, KE), ambíciu naplniť rozpočet nejakým premysleným projektom som zatiaľ v slovenskom ligovom hokeji nezaznamenal.
6.9.2017 - 13:56
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lubfito

 

Pár klubov z Moravy by sa možno našlo. Také kde si uvedomujú, že CZ extraliga je pre nich príliš nákladná ale majú ambíciu sa niekam posunúť.
6.9.2017 - 12:43
0

miro-nr

 

sanyo-: -načo je v KHL slovan?? Ved to je niečo také ako Detva v TL ! Aj ked Detva može ešte prekvapiť,čo slovan už nie.
6.9.2017 - 13:28
0

sanyo

 

hehe - vzate z tohto uhla pohladu, mas pravdu! Nemam problem si priznat, ze momentalne patrime medzi viac/menej fackovacich panakov, a prave aj to je dovod preco ma nase terajsie posobenie v KHL nebavi. Nikdy som nechapal ani tie argumenty "nas to bavi, lebo pozerame paradny hokej..." - ale to je na inu temu.
V korelacii s Detvou, myslim, ze aspon marketing, PR este ako tak funguju, nehovoriac, ze nasou velkou devizou je aj stadion a infrastruktura, plus renome atmosfery na nasich domacich zapasoch (aj ked to uz moze byt coskoro pase..)
Aby som ti odpovedal, hokejovo zial nie sme ziadnym obohatenim pre KHL ako nebude ani Detva (ta bude max spestrenim), jedine preco nas este Rusaci drzia a trpia v lige su asi vsekty tie vyssie spomenute aspekty, ktore neviem, ci Detva splna pre nasu ligu.
P.S. - nechcem urazit nikoho z Detvy ani jej fanusikov, je to len ako priklad.
Hokeju zdar!
6.9.2017 - 14:48
+2

HeyYou

 

ty sa zase netvar, ze si s touto "neznou kritikou" slovanu prisiel v case osialu z khl, to ma teda podstatne starsiu historiu a je tu este dost ludi, ktori by si to mohli aj pamatat
slovan bol udajne hrobarom slovenskeho hokeja uz davno pred nejakou khl, to len teraz ti vyhovuje argumentovat tymto sposobom.
mimochodom, uz si ujasnite vyznam slovanu bratislava pre slovensky hokej, na jednej strane budete roky ironizovat vyjadrenia gm slovana o "celostatnom klube" ako pises, pripadne jeho vyzname pre reprezentaciu, na druhej strane hovorite o pochovani ligy, ktora akoby zavisela na jednom korupcnom klube..
6.9.2017 - 10:37
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mitoO

 

Tu pomohla aj zaujimava cenova politika Slovana a zaradenie Omsku do top timov. Najlacnejsi listok tusim 17EUR.
6.9.2017 - 9:24
+1

Pavol1988

 

Slovan by sa mal uz konecne na KHL vykaslat, neni hambou si priznat ze klub financne na KHL nema, je to narocna a draha sutaz, lieta sa cez pol sveta dokonca viac ako v NHL, a pokial nevedia pravidelne vyplacat ani hracov tak o com to je, ani priemerny hrac nepojde do klubu kde nema istu vyplatu.
6.9.2017 - 9:33
0

emoxx1

 

V KHL, sa lieta ďalej, ale je tam podstatne menej zápasov ako v NHL, takže náročnejšie to asi nebude.
6.9.2017 - 10:38
0

Pavol1988

 

No vidis na to som zabudol mas pravdu, ale aj Visna to tvrdil v jednom rozhovore ked este hral, asi zalezi na hracovi ako to ktory zvlada
6.9.2017 - 14:01
0

ErikHKM

 

Tie lístky stoja nie len na Omsk ale aj na iných súperov
6.9.2017 - 23:20
+1

fanda55

 

Vynikajúci pohyb Omsku, Slovan s tým mal veľké problémy. Ten rozdiel bol jasný. Opäť spoľahlivo Mazanec, naopak Kašpar je v hlbokom lese v úvode sezóny.
5.9.2017 - 22:32
+1

Tommaso

 

Kto z fanusikov by im vyhru nad Omskom nedoprial, ale vedeli sme, ze s najvecsou pravdepodobnostou to bude prehra. No nic, treba ist dalej a naplno zabrat v piatok...
5.9.2017 - 22:45
0

MartinZV

 

Omsk jednoznačne lepší vo všetkých herných činnostiach od začiatku do konca. Stále som názoru, že rozdielový gól platiť nemal, ale tak v konečnom dôsledku na tom v podstate nezáleží. Tie návštevy tu nechcem aj ja príliš rozoberať ale úprimne tiež som čakal na takého súpera niečo viac navyše po troch domácich zápasoch so stratou iba bodu. Atmosféra vlastne len odrážala hokej a rovnako aj naopak. Škoda toho no treba bodovať s "prijateľnými" súpermi, určite aj s Nižnekamskom. Inak poslednú tretinu som už len tak striedavo pozeral tak povedzte mi- stiahol Říha na tri útoky potom? Lebo som márne hľadal Šerbatova (ale to vlastne asi celý zápas nič v zlom )
5.9.2017 - 22:47
+1

skp_pp

 

Vela ludi tu zacina rozpravat o tom, ze od koho sa daju cakat body a od koho nie.

Piste to pred zapasom poprosim

Ja mam zatial nazor, ze kazdy bod je prekvapenim. Dnes chlapci z ruska nehrali nic extra a hla vysledok.
5.9.2017 - 22:54
+2

Finlandia

 

-|-: Dovolím si tvrdit ze nemàme slabé muzstvo iba tragické v taktike. Mali sme šance zlomit Omsk alebo aspon zdramatizovat zàpas ale nestalo sa. Niekedy màm pocit ze Riha otupy gòlovy pušní prach aj Ovečkina.
5.9.2017 - 23:11
+3

strojar

 

Teba už otupYl.
6.9.2017 - 6:31
+4

Tehelnepole

 

golovY a pusnÍ

kriste pane oslepla som
6.9.2017 - 8:04
+4

Topkanonier 86

 

co je zle na gólový? okrem chýbajúcich znamienok?
6.9.2017 - 9:20
+2

ymemsreves

 

asi v tolkej gramatickej eforii miesto otupY vypichla golovy
6.9.2017 - 9:36
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

pravda, golovY je spravne
6.9.2017 - 10:02
+1

worth

 

Ale ypsilon v golovy je spravne, ci?
6.9.2017 - 9:27
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Old School

 

Prepáč, ale vyjadruješ sa ako dlaždič, čo je u ženy už duplom nechutné.
6.9.2017 - 10:09
+17

Tehelnepole

 

Ešte niečo?
6.9.2017 - 10:23
0

bigi BLOG

 

z toho si nic nerob on ma napoleonsky komplex a este komplex z vyholenych chlapov
6.9.2017 - 21:28
0

advokatiss

 

Apelujes na vsetkych aby sa v diskusiach spravali slusne, ale zrejme vodu kazes a vino pijes.
6.9.2017 - 10:27
+2

Tehelnepole

 

Dnes asi nemám dobrý deň a pre dnešok tu končím. Memyslím to ironicky. Máš recht advokát.
Čaute.
6.9.2017 - 10:42
+1

worth

 

Co si mi odpapulovala, ked je podo mnou zmazane?
6.9.2017 - 11:42
0

Tehelnepole

 

Tebe nie Worth.
6.9.2017 - 13:26
0

Yuro81

 

Do gólu na 1:3: to bolo stále v pohode hratelne.
Vcelku "škaredý " hokej dnes. Kopec prerušení, sermovaciek na kope a nepresnosti na oboch stranách. Taky veľmi ubojovany zápas v ktorom sa napriek odam na papierovú silu súpera dalo bodovať.
5.9.2017 - 23:11
0

reproš

 

Minule som niekde cital, ze Genoway je ako dobre namazany stroj.
On je len suciastka v stroji a ine treba namazat tiez.
Pozor na hrdzave suciastky.
Taky Smolenak a Mikus sa dnes uplne zadrely.
Tento stroj je zle mazany.
5.9.2017 - 23:55
+2

FP-jaykay

 

Fuuu, tak dnes zo bolo od pár hráčov úplne odfláknuté a poniektorí akoby nevládali. Bolo to škaredé, ale ide sa ďalej. Snáď tie manželky pomôžu
6.9.2017 - 0:45
0

HeyYou

 

..ktovie ci to nemoze mat suvis s treningovym procesom, flakat proti omsku by uz bolo naozaj zvlastne.
6.9.2017 - 7:54
0

FP-jaykay

 

Ak mal Miloš opäť svoj klasický prípravný tréningový proces, tak sa nečudujem. Chalani budú ešte 2 mesiace rozdýchavať. Aj keď ho mali túto prípravu meniť.
6.9.2017 - 10:28
0

strojar

 

Prehra nevadí.
Dôležité je, že diváci mohli vidieť hokejovú kvalitu.
A o to ide už od vstupu Slovana do KHL.
6.9.2017 - 6:33
+20

Stano KK

 

Doplním že 6628 divákov.videlo hokejovú kvalitu .
A je po diváckej eufórii ako v Kosiciach
Košice 2006-2011 -5 sezón v novej steelarene vypredané
Slovan -2013-2017- 5 sezón vypredané a prepad na cca 6600
Z roka na rok to číslo pôjde dole.
6.9.2017 - 7:17
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Es5

 

On nic nehovoril.On pretavil myslienku do pisma
Ale suhlas kvalita tam bola ale ruska ako poslednych 5 sezon.
6.9.2017 - 9:21
0

ctibor

 

Ten Riha je strasny buran.
6.9.2017 - 7:03
+5

FP-jaykay

 

To o manželkách zadelil teda riadne
6.9.2017 - 10:37
0

sanyo

 

tak on by o tom vedel rozpravat
ktovie ci myslel - ich vlastne
6.9.2017 - 10:43
+1

FP-jaykay

 

Možno to myslel tak, že pomôže
6.9.2017 - 12:07
+1

Ondrej

 

Dnes musim suhlasit s Rihom. Hlavne toho co sa tyka Omsku. Omsk tento rok zatial nema taku silu (ci uz na papieri ale aj vysledkovo) ako po ine roky. Vcera boli hratelny a ja som osobne ockaval, ze Slovan by mohol minimalne bodovat. Su to dalsie stratene body (doma je kazdy bod strateny, aj ked sa hra so SKA). S Niznekamskom treba bezpodmienecne vyhrat pred cestou do Azie. Ak chce Slova pomyslat na play-off, musi si sa pohybovat okolo 50% uspesnosti...
6.9.2017 - 7:30
0

Stano KK

 

Nie je sranda hrať doma 3 zápasy po sebe a bodovať naplno, zvlášť keď trip vonku predtým nebodujes.Ten tlak na hracov,trénera a očakávania fanúšikov su veľké . Niet nič horšie ako zlý vstup do súťaže .Potom je to bolestivé az do februára ...
6.9.2017 - 7:39
+2

Byron

 

Pozitívne vnímam aspoň to že samotní hráči si uvedomujú že hrali úplne zle. Keby povedali že nemali šťastie ale že hrali celkom dobre tak to by znamenal koniec. Verím že to bude v piatok za 3b!
6.9.2017 - 7:35
0

FP-jaykay

 

Aj ja verím, že si vstúpia do svedomia a zobudia sa, do jedného.
6.9.2017 - 10:36
+1

Bystrican88

 

Včera som načal svoju tretiu KHL sezónu čo idem pozrieť na zápas Slovana, keď sa mi dá. No a bohužiaľ toto bol najhorší zápas, ktorý som videl. Jediné pozitívum je Mazanec, ktorý po štvrtom góle chcel ísť dole ale tréner ho mal v p.............. a ani si ho nevšímal. Tešil som sa z návratu Kašpara, no ten chlap je iba tieň toho čo hral keď bol prvýkrát v Slovane. Obrana okrem Barkera s Meszárosom horeli ako fakľa. Pri vhodnom doplnení kádra verím, že to play off nejako spravia.
Zlatý klinec bol útočník s výzorom Mareka Urama, skôr by sa mal dať na rýchlokorčulovanie ako na hokej lebo puk a hokejka mu trošku robili problém.
6.9.2017 - 9:08
0

Senator BLOG

 

Despres s tym Izraelcom mali byt hraci, ktorych este v Bratislave nevideli.. A tusim mal milos vlastne pravdu
6.9.2017 - 9:55
+4

lubfito

 

Včera som videl len prvú tretinu, takže k zápasu sa nebudem vyjadrovať.
Chcem sa len spýtať niečo. Ráno som počúval rádio a vraveli tam niečo o piskote po zápase. Tak sa pýtam, bol to hromadný piskot na hráčov, alebo len pár podnapitých zúfalcov?
6.9.2017 - 10:32
0

fresky

 

My odchádzame medzi poslednými, po prehre sa väčšinou ľudia dvihnú a odídu ostane pár stovák, tak bolo aj včera. Jedine že by pískali na prázdny ľad
Za mňa - najslabších, najdesivejších 15 minút v KHL čo som doma videl + zbytok zápasu tiež nuda a to sme v podstate dlho hrali o body.
6.9.2017 - 11:16
+1

lubfito

 

Ako hovorím, videl som len prvú tretinu a potom som to checkoval cez HP, tak neviem.
Na druhú stranu sezóna sa len rozbieha, ak budú výplaty, tak to manko nebude také veľké a šanca na PO žije.
Držte sa
6.9.2017 - 11:23
0

Byron

 

Bol som dokonca žiaden piskot zopár divákov počkalo a zatlieskalo...
6.9.2017 - 11:12
0

lubfito

 

Díky, tak potom neviem čo to tam mrkotali v tom rádiu...
6.9.2017 - 11:21
0

rijko

 

To muselo byt nejake hnusne protislovanisticke radio vysielane aspon z NR.fuj!
6.9.2017 - 13:57
+2

NRfan

 

Kam ten svet speje, uz ma potrebu kopnut si do Slovana aj radio.
6.9.2017 - 14:18
0

Senator BLOG

 

piskot tam bolo pocut, par jedincov, ale pocut to bolo
6.9.2017 - 16:38
0

bobbyfan

 

inak teraz mimo slaboty slovana, dalsie muzstva zacinaju tiez silne pocitovat ubudanie kvality. Tie muzstva uz fakt nie su nic moc. videl som jugru, to muzstvo by nehralo o PO ani v CZE lige. Omsk...predtym tam boli stale nejake hviezdy, teraz uplne nezname mena. Na vrchole sa drzi apr klubov, kde sa leju obrovske a hlavne nezmyselne peniaze. Uprimne, taka cze liga sa pozera ovela ovela lepsie. Nehraju sa na nic. Ligu ma hlavu aj patu, ziskavaju sponzorov, maju krasne haly az na vynimky. Je tam rivalita. KHL sa zastavila, nemaju sa kam posunut. tie muzstva nedokazu zarobit peniaze, nie je rivalita. Ani nie je snaha, elbo je nezmysle bojovat s nejakym petrohradom kde maju rozpocet ako vesmirny program. To aj ked nahodou nejako vyletis dobrou pracou hned su hraci prec.
6.9.2017 - 11:34
0

emoxx1

 

Khl bude fungovať bdo vtedy, pokiaľ bude politická vôľa. Tak isto bude aj Slovan v KHL do vtedy, pokiaľ budú sankcie EU voči Rusku.
6.9.2017 - 12:22
+1

cucaj.ma

 

jeeeej, aka "krasna" diskusia ked slovan prehra - opat potkany vyliezli na palubu po par zapasoch v tme a tichu. skoda slov.
k zapasu, omsk vzdy bol, urcite je a je vysoko pravdepodobne, ze aj bude inde ako slovan,preto s tymto klubom nie je hanba prehrat. o tom tiez hovori aj cenotvorba listkov na zapas s omskom, co sa bohuzial odzrkadlilo v plnej miere aj na pocte fanusikov.
sled zapasov je bohuzial moc rychly na to, aby sa chalani dali dokopy, ked takto spolu sa vidia sotva par dni. hold, dan za nase financne suchoty, ked hracov podpisujeme UZ tesne pred prvym buly v lige.
k diskusii slovan v khl, ze vas to stale bavi. slovan hra khl, tak si uz na to zvyknite a nevymyslajte si pseudoargumenty o zachrane extraligy vstupom slovana (o zachrane slovana vstupom do extraligy je pre istotu ticho), o povinnej vychove reprezentantov pre ramseyho, o peniazoch, ktore by urcite skoncili v extralige, nebyt pahltneho slovana, o sponzorovani danovymi poplatnikmi a ine, radoby mudrosti.
slovan prehral s omskom a zas sa riesi cely vesmir.
6.9.2017 - 17:20
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín517:514
2.B. Bystrica620:1512
3.Košice515:1010
4.Poprad617:1410
5.L. Mikuláš512:108
6.Nitra518:198
7.N. Zámky615:167
8.Zvolen512:187
9.SR 20414:206
10.Žilina621:244
11.Detva59:191
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica5410019:814
2.Michalovce5310118:1011
3.Skalica4300120:99
4.Prešov5300217:119
5.Topoľčany4210114:118
6.Spišská4201120:137
7.N. Zámky B4200211:186
8.Bratislava410039:183
9.Trnava400048:220
10.P. Bystrica4000411:210
-Orange 20300217:132
Aktualizované: 22.9.2017 21:59
tímzvvppppskóreb
1.Nitra4310021:1011
2.Dukla4310016:711
3.Martin4300110:59
4.L. Mikuláš4211017:149
5.Košice4300111:109
6.Žilina4111113:136
7.B. Bystrica4111112:126
8.Skalica410128:94
9.Poprad4101211:154
10.Slovan4100312:163
11.Zvolen4000414:230
12.Spišská400042:130
Aktualizované: 18.9.2017 04:47
tímzvvppppskóreb
1.Dukla6500124:1015
2.Poprad6401118:1213
3.Zvolen6320116:1513
4.L. Mikuláš6401115:1413
5.Slovan6400125:912
6.Košice6310226:1411
7.Skalica6301222:1410
8.Púchov6301215:1310
9.Spišská6210221:178
10.B. Bystrica6210318:178
11.Michalovce6210315:218
12.Nitra6201322:227
13.Trnava6200417:216
14.Žilina6101411:214
15.Martin610058:223
16.Prešov600064:350
Aktualizované: 18.9.2017 04:47
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad131030057-1936
2Lokomotiv Jaroslavl12710230-2325
3Jokerit Helsinky10620131-1623
4CSKA Moskva12540334-2123
5HK Soči12710435-2923
6Dinamo Moskva13620533-2822
7Torpedo Nižnij Novgorod12510426-2419
8Severstal Čerepovec13500624-3417
9HC Viťaz13410634-3916
10HC Dinamo Minsk13400722-3014
11Spartak Moskva12230732-3712
12HC Slovan Bratislava12300623-4212
13Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň12900242-2728
2Salavat Julajev Ufa12800445-2924
3Neftěchimik Nižněkamsk12710328-2624
4Barys Astana11700336-2522
5Avtomobilist Jekatěrinburg12700532-2421
6Red Star Kunlun13610531-3021
7Avangard Omsk11440329-2020
8HK Sibir Novosibirsk12600525-2219
9Metallurg Magnitogorsk13510537-3919
10Traktor Čeljabinsk13310825-3712
11Admiral Vladivostok12210625-3711
12Amur Chabarovsk12210626-4111
13Jugra Chanty-Mansijsk11120619-399
14Lada Toljatti132001021-367
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad131030057-1936
2Ak Bars Kazaň12900242-2728
3Lokomotiv Jaroslavl12710230-2325
4Salavat Julajev Ufa12800445-2924
5Neftěchimik Nižněkamsk12710328-2624
6Jokerit Helsinky10620131-1623
7CSKA Moskva12540334-2123
8HK Soči12710435-2923
9Barys Astana11700336-2522
10Dinamo Moskva13620533-2822
11Avtomobilist Jekatěrinburg12700532-2421
12Red Star Kunlun13610531-3021
13Avangard Omsk11440329-2020
14HK Sibir Novosibirsk12600525-2219
15Torpedo Nižnij Novgorod12510426-2419
16Metallurg Magnitogorsk13510537-3919
17Severstal Čerepovec13500624-3417
18HC Viťaz13410634-3916
19HC Dinamo Minsk13400722-3014
20Spartak Moskva12230732-3712
21Traktor Čeljabinsk13310825-3712
22HC Slovan Bratislava12300623-4212
23Admiral Vladivostok12210625-3711
24Amur Chabarovsk12210626-4111
25Jugra Chanty-Mansijsk11120619-399
26Lada Toljatti132001021-367
27Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 23.9.2017 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.9.2017 02:29

Bleskovky

Bern - Lausanne 4:1 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bernu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže nad Lausanne 4:1. výsledky: Bern - Lausanne 4:1, Fribourg - Kloten 2:1, Langnau - Servette Ženeva 3:2 pp, Zürich - Biel 2:4 akŠvajčiarsko-Hokej-liga-výsledky
včera o 22:14 - TASR

Augsburg - Norimberg 4:0 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Norimbergom jasne 4:0. výsledky: Augsburg - Norimberg 4:0, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 3:2, Iserlohn - Mníchov 3:6, Schwenningen - Ingolstadt 0:1 pp, Straubing - Mannheim 3:2, Wolfsburg - Düsseldorf 3:2 pp
včera o 21:57 - TASR

Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0 vo fínskej Liige, Godla nechytal

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v piatkovom súboji fínskej Liigy na ľade Lukka Rauma hladko 0:4. Slovenský brankár v službách hostí Denis Godla presedel celý zápas na striedačke. výsledky: IFK Helsinki - Jukurit Mikkeli 2:3, Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 7:2, Sport Vaasa - Ässät Pori 4:2, TPS Turku - Kärpät Oulu 4:2
včera o 19:56 - TASR

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
21.9.2017 21:56 - TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
21.9.2017 21:45 - TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
21.9.2017 20:24 - TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
21.9.2017 20:21 - TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - TASR

Steen pre zranenie vynechá zvyšok prípravného kempu

Útočník zámorského hokejového klubu NHL St. Louis Blues Alexander Steen utrpel v prvom prípravnom zápase zranenie ľavej ruky a vynechá zvyšok tréningového kempu. Tridsaťtriročný Švéd sa zranil v utorňajšom zápase proti Dallasu Stars a po troch týždňoch pauzy pôjde na lekársku kontrolu.
20.9.2017 18:43 - TASR

Karlskrona - Skelleftea 1:2 vo švédskej lige

V utorňajšom zápase 1. kola švédskej hokejovej ligy vyhrala Skelleftea na ľade Karlskrony 2:1. Švédsko, SHL - utorok: Karlskrona - Skelleftea 1:2, Växjö - Brynäs 4:3 pp a sn
19.9.2017 21:31 - TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

24. 09. 2017
Nitra - L. Mikuláš o 16:00
Žilina - N. Zámky o 16:30
Poprad - Detva o 17:00
B. Bystrica - Zvolen o 17:00
Trenčín - Košice o 17:15

Odohrané zápasy

22. 09. 2017
N. ZámkyB. Bystrica
3:2 PPREPORT
TrenčínNitra
4:0REPORT
ZvolenPoprad
2:3 PPREPORT
DetvaL. Mikuláš
1:5REPORT
KošiceŽilina
6:3REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY9 bodov
2.Ölvecký P.TRE8
3.Luciani A.NIT7
4.Brittain J.BBY7
5.Radivojevič B.TRE7

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT5 gólov
2.Kafka P.KOS5
3.Brittain J.BBY5
4.Radivojevič B.TRE4
5.Nagy L.KOS4

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.43 perc
2.Lundström J.KOS94.35 %
3.Kováč V.NZA94.15 %
4.Košarišťan A.LMI94.01 %
5.Nagy A.DEV92.68 %
Články SIHPA na HokejPortáli »