Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan víťazstvom 6:1 ukončil košickú sériu

zdroj: TASR
14.1.2020 21:02 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava zvíťazili v utorkovej predohrávke 47. kola Tipsport Ligy nad lídrom tabuľky HC Košice 6:1. "Belasí" tak prerušili šnúru "oceliarov", ktorí bodovali v uplynulých 16 zápasoch, pričom pätnásťkrát zvíťazili.


Zverenci Petra Draisaitla pred utorňajším duelom prehrali naposledy 17. novembra na ľade Miškovca 1:3.

Slovan Bratislava - HC Košice 6:1 (0:0, 3:1, 3:0)

Góly: 23. Bačik (Puliš), 28. Urbánek (Kytnár, St. Pierre), 37. Matoušek (Sersen, Abdul), 55. Kytnár (Sersen, Basaraba), 56. Bondra Šedivý), 59. Basaraba (Bondra) - 31. Skokan (Květoň). Rozhodovali. Baluška, D. Konc st. – Synek, J. Konc ml., vylúčení: 5:6 na 2 min, presilovky: 3:0, oslabenia: 0:0, 9445 divákov.

Slovan Bratislava: Brust – Bačik, Sersen, Štajnoch, Meszároš, Šedivý, Kučný, Demo – Puliš, Zigo, Abdul – Basaraba, St. Pierre, Bondra – Kukumberg, Kytnár, Matoušek – Jendek, Urbánek, Žitný – Petráš

HC Košice: Košarišťan – Růžička, Slovák, Koch, Pavlin, Repe, Čížek, Zeleňák – Haščák, Skokan, Květoň – Klhůfek, Chovan, Belluš – Suja, Bortňák, Rapáč – Jokeľ, Eliáš, Milý

Šláger začal svižne, oba tímy sa prezentovali výborným pohybom. Prvú gólovú šancu mali hostia, Skokan po nahodení Haščáka trafil ľavú žŕdku Brustovej bránky. Košičania boli v úvodnom dejstve strelecky aktívnejší, túto štatistiku umocnila aj presilová hra, v ktorej niekoľkokrát podržal slovanistov Brust. Gólu sa však v prvej dvadsaťminútovke diváci nedočkali.

V druhej tretine mohli ísť hostia hneď v úvode do vedenia, po chybe Brusta strieľal nepresne do poloodkrytej bránky Slovák. Vzápätí však na druhej strany poslal Puliš krásnu prihrávku Bačikovi a obranca Slovana otvoril skóre. Domácich to nabudilo, v ďalšej gólovej akcii sa ocitli Šedivý a Abdul, aj Košarištana zachránila v prvom prípade žŕdka. Zlepšenú hru Slovana potom korunoval v presilovej hre v 28. minúte Urbánek. O tri minúty neskôr však znížil po skrumáži Skokan, dvojgólový náskok mohol vrátiť Slovanu Abdul. Výborne však zasiahol Košarišťan. Košický brankár napokon kapituloval v 37. minúte, keď sa po dorážke presadil Matoušek.

Košičania mali na začiatku tretieho dejstva možnosť presilovky, ideálnu možnosť dostať sa na rozdiel gólu však nevyužili. Hoci mali tlak, v útočnom pásme svoje akcie prekombinovali. Neskôr mohol definitívne rozhodnúť Abdul, ale z pravej strany namieril tesne nad bránku. Slovanu to napokon vyšlo až v presilovej hre päť minút pred koncom, keď po peknom teči poslal puk do bránky Kytnár. Tréner hostí zareagoval odvolaním brankára, no vzápätí poslal puk do prázdnej bránky Bondra. Zaslúžené víťazstvo Slovana pečatil ešte 48 sekúnd pred koncom Basaraba.

Peter Draisaitl, tréner Košíc: "Pripadal som si, ako keď muži hrajú proti deťom. S výnimkou gólu sme nevyhrali jediný súboj. Výsledok je len logickým vyústením toho, čo sa dialo na ľade. Čaká to na každého, dnes sme to boli my. Verím, že to pre nás bude efektívne v tom, že si niektorí uvedomia, že tak dobrí ako vyzeráme, zďaleka nie sme."
Roman Stantien, tréner Slovana: "Prvá tretina bola opatrná, tými sa oťukávali. Potom sa nám podarilo dať góly v presilovkách a aj keď sme dostali gól, dokázali sme súpera zlomiť. Teší ma, že sa mužstvo zomklo, odohrali sme parádny zápas."
 Patrik Bačik, strelec prvého gólu v zápase: "V prvej tretine to bolo vyrovnané, potom sme prevzali iniciatívu. V tretej tretine sa nám podarilo dať ešte nejaké góly, takže si myslím, že sme napokon zvíťazili zaslúžene."
Dávid Skokan, strelec jediného gólu Košíc: "Pre nás to bol nešťastný zápas, pretože sme dali kontaktný gól, ale potom sme dostali ďalšie. Výsledok je aký je, ale hra tomu nezodpovedala. Ale ideme ďalej, čaká nás ďalší zápas."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


ŠimonKE

 

HANBA
14.1.2020 - 21:18
+5

Pukky

 

Prečo? Lebo im nevyšiel 1 zápas po 14 zápasovej bodovej sérii? Skôr tvoj príspevok je hanba.
14.1.2020 - 21:30
+67

RhimeSBA

 

Nemyslím, že hovoril o KE. Aj keď za prehru si môžu len oni.
14.1.2020 - 21:36
+10

ŠimonKE

 

Aha takže takýto debakel je v poriadku a ešte proti najväčšiemu rivalovi keby sme takto prehrali proti inému súperovi tak ma to tak nesere ako proti slovanu ty asi nemáš vela rokov a nevidel si zápasy KE-slovan pred odchodom Slovana do khl
14.1.2020 - 21:46
+5

Pukky

 

Ty zase nemáš veľa rozumu. Je to šport. Raz vyhráme my, raz Slovan. Oba týmy su vyrovnané a konkrétny zápas vždy rozhoduje momentálna forma, ovplyvnená mnohými inymi okolnosťami.
14.1.2020 - 21:49
+40

Ottawa Senators

 

Chlapče, tak tebe nie len že chýba akýkoľvek rešpekt k súperom, ty ho nemáš ani k vlastnému klubu a jeho hráčom.
14.1.2020 - 21:50
+61

Hanzal61

 

Presne si to vystihol ja už niekedy len krutim hlavou ach
15.1.2020 - 8:14
0

doc.koniferum

 

Ty si neni v poriadku.Takúto kefu sem tam chytia aj najlepší.Ak máš viacej rokov je na zamyslenie,čo všetko dokážeš napísať.Nakoniec niekoľko už zmazaných komentov v tejto diskusii je tvojou zásluhou.Napríklad aj v NHL sa sem tam stane,že niekto vyfasuje desiatku.Ja si si dokonca pamätám,keď Slovan na vlastnom ľade chytil 1:10 s Trenčínom,alebo my kedysi ešte v extralige sme chytili na Slovane 10 a nik z toho drámu nerobil.Je to len šport.
14.1.2020 - 22:11
+17

juromt

 

....: ako ked dostal Martin na Slovane 10, z toho naozaj nikto dramu nerobil, ale ty si fakt myslis, ze nik zo slovanistov nerobil dramu z tej potupnej domacej prehry a este aj proti Trencinu? tak to si na velkom omyle!
15.1.2020 - 8:09
0

bigi BLOG

 

no vtedy este za stavu ked bolo 9 fanusikovia slovana kricali desat desat desat.
takze asi tolko k tomu
15.1.2020 - 9:12
+1

juromt

 

...: nechce sa mi k tomu hladat diskusia po zapase ale bolo tam kopa prispevkov, kde by si marne hladal gratulacie superovi. Navyse tych desat to bol viac taky zufaly vysmech vlastnym hracom ako prianie superovi. Zas trosku uprimnosti by nezaskodilo.
15.1.2020 - 9:15
0

OUTBLAST

 

A: Vyznávači kvalitnej paródie a podobní kajšmentke vydržali pekne do záverečnej sirény kdežto mäkkýši sa pratali zo štadióna už po 6.gole
15.1.2020 - 12:23
0

OUTBLAST

 

A : Navyše boli potom 2 či tri najbližšie domáce mače free entry a ešte bol aj titul...
Nehovorím že som nešiel domov s divnou pachuťou v ústach ale myslím že každý kto zhliadol tu parodiu sa z toho normálne vyspal a ráno vyšlo slnko tak ako v každý iný deň...
Určite viac škrelo keď sa o pár sezón neskôr (hralo sa v exile na ružinovskom zimáku) prakticky "daroval" titul košiciam keď tonto stavjaňa absolutne takticky nezvládol finále a Konrád to okorenil šnúrou neuveritelne lacných gólov....
15.1.2020 - 12:31
0

doc.koniferum

 

normálny človek nerobil.kazdemu mužstvu sa stane,že niekedy riadne vybuchne.
15.1.2020 - 9:59
0

juromt

 

....: normalny ok, ale napisal si nik a to ma daleko od pravdy.
15.1.2020 - 10:30
0

33800

 

A tu sezonu bol slovan majster podotykam
15.1.2020 - 8:24
0

bigi BLOG

 

ty mu napises ze asi nema vela rokov ale evidentne ty rozumovo mas tych rokov podstatne menej, ked ta takto dokaze rozhodit jedna bezvyznamna prehra. keby si mal 14-15 rokov tak to este pochopim ale ked sa hras na dost stareho je to ehm...
15.1.2020 - 6:44
+1

Voevoda

 

Vidim, ze nielen v Poprade mame takychto pacientov ako ty
15.1.2020 - 7:12
+2

Kosice nase

 

To že prehrali nad týmom čo nič nehrá
14.1.2020 - 21:52
0

Pukky

 

Ako sa dá prehrať nad týmom? A ten kto nič nehrá, nedá 6 gólov.
14.1.2020 - 21:55
+7

RhimeSBA

 

Otázka znie, ako sa dá prehrať "nad"..nad sa dá vyhrať, prehrať sa da "s"
14.1.2020 - 21:57
+12

Pukky

 

Presne na to som narážal. Dakujem ti, že si mi odpovedal, ale ja som chcel počuť odpoveď od kolegu, na ktorého som reagoval.
14.1.2020 - 22:00
+4

RhimeSBA

 

Mea culpa
14.1.2020 - 22:03
+2

azzurri

 

Podľa skokana im vyšiel
15.1.2020 - 0:57
0

Stano55

 

Ako hovorí klasik...ej ale nás rozdzigali...
14.1.2020 - 21:19
+29

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MaxSBA

 

hlavne zachovajte pokoj
14.1.2020 - 21:19
+5

chimli

 

Mám rád belasé brnkačky.
14.1.2020 - 21:19
+16

MaxSBA

 

martinské už nepoznáš čo?
14.1.2020 - 21:20
+27

Achilles

 

Dedinská liga ho už nebaví
14.1.2020 - 21:21
+11

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
kolombo

 

Každý má/mal možnosť si prečítať Tvoje príspevky v livke. Tam sa to inteligentnými prejavmi len tak hemží. Bystričania určite nemajú komplex z Košíc a predpokladám, že Martinčania už vôbec nie, keďže hrajú inú ligu. A inak v tejto diskusii si Bystričanov urazil prvý Ty bez akéhokoľvek dôvodu.
14.1.2020 - 22:07
+11

ŠimonKE

 

Nie určite nemajú hlavne že do každej KE diskusii pridu Bystričania len provokovať a ani v livke Slovan -KE si určite neprišli bystricania kopnúť do KE
14.1.2020 - 22:12
0

MitoBB

 

ŠimonKE tvoje príspevky sú z 90% provokácia. v livke BB kde s vami ani nehráme nevieš odolať a tak isto ani tu na fore. Mne to nevadí a vlastne musí to byť veľmi často ked si ťa už aj pamatam.

Objektivita 0bodov u teba. Netvrdím, že z BB nikto nechodí vypisovať k vám, všade sa nájdu vyrývači.
14.1.2020 - 22:18
+15

ŠimonKE

 

V livke som BB neurazal a neprovokoval ich fans
14.1.2020 - 22:20
0

Westbeast0

 

Treba mat aspon zaklady gramatiky ked niekoho nazyvame retardovanym...
14.1.2020 - 21:45
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
radopKE

 

Trapošil si v Livke, pokračuješ aj tu. Ak neznesieš, že sme prehrali,vypni net a zalez do postele. Len nám robíš haMbu.
14.1.2020 - 21:50
+24

kocsma

 

Tak napre ten Martin že keby nemal bohove šťastie tak v tej druhej lige je dodnes (keďže vtedy postupovali dvaja). Čiže tam by dom cusale a spomínal na tú vašu Slaviu či akú čo niekedy pendlovalae medzi extraligou a 1 ligou
14.1.2020 - 21:49
+1

doc.koniferum

 

kašli na to a nevyjadruj.nesnaž sa znížiť na úroveň kolegu a tiež nehádž všetkých do jedného vreca.myslím rozumu máš na to dosť.
14.1.2020 - 21:52
+2

noano

 

laznik chimli nam ide opet nasilu vnucovat to trapne slovo brnkačka
14.1.2020 - 22:57
+2

ten čo nevie

 

tebe už z tej brnkačky brnka v koterbe
15.1.2020 - 1:56
+2

kubinho

 

Paradoxne, ta hra okrem tragickej 2.tretiny nebola tak zla ako napoveda vysledok (az do trapneho vylucenia Rapaca a 4.golu).

Nechcel som ho odpisovat hned, ale po skoro 40 zapasoch si myslim, ze Klhufek je zbytocny hrac a radsej by som tam videl Faitha. Stabilita nulova, furt na lade, casto bez hokejky, efektivita takisto, pozicne mi tiez pride mimo. Za mna kandidat na posadenie po prichode Sukela
14.1.2020 - 21:20
+4

LenTak93

 

Klhufek má úžasné ruky, dokáže vymyslieť krásne nahrávky, ale tam to končí. Na to s akým menom tu prichádzal, tak je to bieda.
14.1.2020 - 21:24
+12

BlackCrow

 

Klhůfek = Bezúch ale uvidíme v P.O.
15.1.2020 - 5:53
0

Achilles

 

Po dlhých 16tich zápasoch majú v Slovane A aj B Vianoce tak im doprajeme a tiež pod stromček Stajnochovi lexaurin. Otrasieme sa a ideme dalej
14.1.2020 - 21:20
+7

blazon

 

Gratulacia do Bratislavy, zasluzene vitazstvo.

Tak ako Draisaitl povedal ze nam chyba mentalna stabilita, dnesni zapas toho bol velkym dokazom.
Okrem Mileho, Rapaca a Bortnaka, par zableskov Klhufka sa nekorculovalo, staticke, ubolene pri mantineloch.
Obrana Pavlin, okrem toho zbytocneho faulu ktory nas stal gol.
Uz som minule spominal ze Koso by si mal dat pauzu, nie zeby to boli jeho goly, ale po 2,3 dorazkach a tecoch ktore mu tam padaju posledne zapasy vidno aj na nom a jeho pohyboch ze to nieje prave orechove a pauza na par zapasov by to mohla zriesit. Alebo castejsie striedanie.

Tak ako sme nehrali na lade, tak aj v hlavach to nebolo v poriadku, ked si nechame skakat po sebe BA hracmi.
Na konci ako Stajnoch masiroval Mileho ?! A nikto sa za nas nepostavi a ide to cele mimo ? Chyba mi Dudas, aj ked to nebol Slovak a Kosican ako to tu stale prezentujete, tak chapal co je branenie spoluhracov, brankara i neakej tej cti.
To fakt ma riesit Mily, alebo Skokan, Hascak taketo situacie ? Nasi najlepsi hraci a Mily ako najlespi hrac zapasu v mojich ociach ? Pozicne on a Pavlin, inac tienenie ci preberanie si hracov katastrofa.
Citim sa ako keby sme mali LaciKEho a Hovorku opat v teame a ked sa im nedarilo a boli nervozny tak padol cely team. No a Bratislava nam to dala vyzrat a pekne do dna.
14.1.2020 - 21:23
+5

LenTak93

 

vôbec by som to takto čierne nevidel ako ty
a kto bol na ľade, keď boli Milého? Skokan a Haščák? azda by si nečakal, že sa postaví niekto iný za neho, keď pri šarvátke je zakázané skákať z lavičky
14.1.2020 - 21:26
0

RhimeSBA

 

Súhlas..navyše Čížek, myslím, do toho išiel.
14.1.2020 - 21:32
+1

blazon

 

A ako by si to videl ty ?

Trener odvola brankara a nasi to nezvladli a hned po gole vypnuty kompletne vsetci.

Mily, Skokan, Hascak i Rapac si branili svojich nie v jednom hite, ale pocas celeho zapasu. Tak som to myslel.
14.1.2020 - 21:35
0

Magma

 

Hlavne som nechapal co si isiel Draisaitl dokazovat tym odvolanim brankara, obzvlast potom, co jednoznacne aj slepy vidi, ze celu tretinu ste odohrali vo vlastnom obrannom pasme.
14.1.2020 - 21:36
+8

RhimeSBA

 

Tak rozhodne KE nehrali celú tretiu tretinu v obrannom pásme. V polovici boli strely na bránu 7:0 pre KE. Zase ako prrr.
14.1.2020 - 21:41
+3

Magma

 

mal som na mysli 2.tretinu. V tej 3.tretine to bolo platonicke po rohoch, nic nebezpecne
14.1.2020 - 21:42
+3

RhimeSBA

 

Akurát, že KE neodvolali brankára v druhej tretine

Ja tomu aj rozumiem..4:1 a 5:1 je vlastne jedno a my sme už ukázali, že sa vieme zosypať..tak prečo to neskúsiť.
14.1.2020 - 21:46
+1

Magma

 

jaaj, myslim, ze vies ako som to myslel. Proste dnes KE nic, soda...zbytocne odvolanie brankara, nedavalo to absolutne ziaden zmysel, iba podciarklo tu nemohucnost.
14.1.2020 - 21:54
+1

blazon

 

si sa neako zamotal, ale pravdu mas ze to ukazalalo nemohucnost ale len mentalnu v hracoch a nie u trenera. Co tam po vysledku, ako pise RhimeSBA, plus mali sme tretiu zaujimavo rozbehnutu, ale zbrzdil nas dalsi vas gol v presilovke. Korculovali sme aj kombinovali do toho casu, tak myslel ze to ostane aj po gole. Preto to skusil
14.1.2020 - 22:01
+2

Lukash_ke

 

Zapas bol davno prehraty, nic si nedokazoval, iba vyuzil moznost oskusat si hru bez brankara naostro. Navyse z Draisaitla som citil, ze nasim dnes prial nadielku aby sa vratili na zem, co aj jeho pozapasove potvrdenie potvrdilo.
14.1.2020 - 22:06
+3

Lukash_ke

 

zhodnotenie*
14.1.2020 - 23:11
0

bigi BLOG

 

ako pise rhime 4:1 5:1 je jedno ale aspon sa pokusil nieco urobit a nie len tak bezmocne cakat na zaverecny klakson
15.1.2020 - 6:57
0

matus93

 

Zlý vykon ... nešli nám nohy .. mame nacvičené signálny ale často šla prihrávka do neznáma lebo tam nebol nikto .. škoda že to prišlo v zápase so Slovanom ale nič sa nedeje .. rozhodla podľa mna druha tretina .. inak baluška nám pískal druhý zápas po sebe .. a v druhom to bolo tragické .. myslím že je čas na podnet .. rad by som sa ešte slovanistov opýtal .. či štajnocha kŕmia pred zápasom alebo nie .. lebo od prvého vzájomného duelu pôsobí ako besný pes napríklad .. tie jeho kroščeky na rapaca boli ukážkové ..
14.1.2020 - 21:23
+4

ivo455

 

Tak: som nečakal, že takto Slovan zničí Košice. ale dobre hrali, hlavne tretiu tretinu.
Za takýto set 6-1 by sa nehanbila ani Dominika Cibulková.
Niektorí košickí fanúšikovia sa už dlho vidia s pohárom nad hlavou, namyslené a vulgárne komenty v live diskusii je toho dôkazom.
Veľa chýb v obrane a žiadna útočná kreativita, to boli hlavné znaky Košíc.
14.1.2020 - 21:23
+22

kocsma

 

Hej z poharom nad hlavou vám to tu už pekne kuruje . Ja tu čítam keď bola 12 zápasová šnúra víťazstiev o tom ako KE skončia v play off po 4x v štvrťfinále a ty tu dáš taký fajny blud
14.1.2020 - 21:54
+6

Lukash_ke

 

Prosim pripomen mi utocnu kreativitu na strane Slovana. Skore niektorym zatienilo usudok.
14.1.2020 - 22:08
+1

Matej8199

 

Gratulácia do BA
Dnes ste boli lepší
K našim len toľko, bola to otázka času kedy prehráme. Ani posledné zápasy nebola žiadna sláva. Slovan má kvalitu, to je jasné.
Tragédiu by som z toho však nerobil, sme stále prvý, ešte máme zapas k dobru práve so Slovanom.
Tou mandarinkou na konci ste to naozaj prepískli, som zvedavý, či sa bude nieco riešiť. Atmoška celkom fajn, u nás to nie je o nič lepšie

Hlavy hore, ideme ďalej
14.1.2020 - 21:23
+9

Big brother

 

Co s akou mandarinkou?
14.1.2020 - 21:25
0

MaxSBA

 

tak dj pustil mandarinku na štadione
14.1.2020 - 21:26
+4

Big brother

 

A co by sa malo riesit?
14.1.2020 - 21:27
+8

Matej8199

 

Pre nás, fanúšikov KE, je to dosť provokatívne. Možno ma bratislavčani opravia, ale nezdá sa mi, že sa u vás púšťala niekedy mandarinka
U nás je to v podstate víťazná pieseň po zápase
14.1.2020 - 21:29
+6

Pukky

 

Skôr by nás to malo motivovať, aby sme im to v najbližšom zápase v KE pustili tiež. Podľa mňa to bolo celkom vtipné.
14.1.2020 - 21:32
+11

Kikira

 

Na zápase s Vami pri takomto výsledku vždy... aj s videom na kocke.
14.1.2020 - 21:33
+7

OUTBLAST

 

.. : Ten animák s mandarinkou odstrelenou do vesmíru sa púšťal ešte v časoch keď slovan hral ligu (neviem či nie ešte na nepeláku so stlpmi) a púšťalo sa to vždy keď bolo jasne že slovan porazí košice...
14.1.2020 - 21:35
+17

Matej8199

 

Dobre vedieť ospravedlňujem sa
14.1.2020 - 21:37
0

Magma

 

vzdy sme to pustali, dokonca sme pustali aj titanic vs. Kosicka pltka...to Vas DJ dnes este dost setril.
14.1.2020 - 21:37
+11

Traktorik

 

Aj my ked sme tam hrali na troch kralov(dukla), tak to hrali pred koncom
14.1.2020 - 22:24
+1

pepa78

 

...mandarinka: tam je odjakziva
14.1.2020 - 23:01
0

Big brother

 

Keby po zápase, tak ok, ale vy to puštate ešte ked sa ani zapas neskončil...to nie je provokatívne?
15.1.2020 - 9:08
0

blazon

 

Co by sa malo riesit ? Nema sa co. Pozri si kto im naspieval ich My sme Slovan a My sme tu doma! - Karpina nech negooglis Takze taka vypovedna hodnota ohladne klubu a ich predstavy hudby na stadione
Ale musim povedat, ze vysvetlovat synovi preco hraju mandarinku v bratislave a ked prehravame bolo celkom zaujimave..
14.1.2020 - 21:31
+1

emoxx1

 

A čo je s tou karpinou také zlé? Za mňa jedna z tých vydarenejších hokejových hymien.
14.1.2020 - 22:14
+10

blazon

 

mal som na mysli repertoar a texty karpiny ako celku, nie len vasej hymny. Ja prave taketo texty cez ich pre mna prizemnu provokaciu nemusim. Ma to mat hlavu aj patu, ako ma napriklad dasa fon flasa napr.
14.1.2020 - 22:23
+1

OUTBLAST

 

Aj: Česká skupina fungujúca na podobnom princípe menom Morčata na úteku sa ti nepáči?
14.1.2020 - 23:04
0

blazon

 

Morcata som nikdy nepocuval, cize sa neviem vyjadrit, ale skus Lues De Funes
A kosicka legenda Pentagramcek !
15.1.2020 - 0:17
0

stojkovic

 

vy mate na mandarinku nejake vyhradne pravo ?? a inde na stadionoch je pustat ju zakazane? .. alebo?
14.1.2020 - 21:28
+15

Matej8199

 

Ake právo ? Ale veď si ju púšťajte kedy chcete, nikto vám k tomu nič nepovie. Ale v zápase s KE, kde navyše vyhrávate 4:1 ...
Asi zbytočne vysvetľovať

14.1.2020 - 21:32
+3

stojkovic

 

priznam sa ze mi pride celkom usmevne ako to riesite .. ved presne o to ide .. na slovane sa mandarinka hraje vyhradne v zapasoch s kosicami .. tak kedy ju mal pustit? ... s detvou? ... ..
14.1.2020 - 21:40
+4

Lukash_ke

 

Slovan bol v lige naposledny kedy? To je aj odpoved na to ako dlho niektori sleduju hokej.
14.1.2020 - 22:11
+2

MitoBB

 

Čo ja viem. Podľa mňa radšej pustiť mandarinku ako keby celý štadion kričal sku.... košice nie? Je to provokácia, ale taká milá. Takých by mohlo byť viac, je to určite lepšie ako keď u nás chlapci mávajú s papierikmi kde je : smrť zvolenu...
14.1.2020 - 22:21
+13

burnzie

 

Tá pesnička mandarinka to bol gól DJ palec hore podobne môžu v KE vymyslieť robíte tu z toho velké haló ako keby išlo o niečo neprípustné trestné
14.1.2020 - 22:25
+13

LenTak93

 

to bolo video
14.1.2020 - 22:29
0

ŠimonKE

 

Mandarinku púšťajú u nás po vyhratom zápase a vy to pustite u vás proti nám keď prehrávame tak to mi nehovor že to nebolo provokatívne
14.1.2020 - 21:34
+1

pepa78

 

Bolo a : ako vidim, aj to zasiahlo co malo
14.1.2020 - 23:05
+16

Kikira

 

https://youtu.be/BgkQbW9DiSs
Trochu nadhľadu prosím a usmievajte sa aj v Košicoch...
14.1.2020 - 21:28
+19

Sheva7

 

Ako trapni kohut sliepka odpalila mandarinku ,vtipne trapne take Bratislavske
14.1.2020 - 21:39
+9

LenTak93

 

trapny si mozno ty
to video je poriadne stare a zasmejem sa, hoci som z Kosic

prepanajana, sak neberte ten hokej tak vazne a bude vam lepsie... hokej je HLAVNE o zabave
14.1.2020 - 22:25
+21

Magma

 

plus, bol si na hokeji? Mas u mna pivo na buduce
14.1.2020 - 22:32
0

LenTak93

 

dnes som nebol, nakolko sa mi druhy den po sebe uz nechcelo ist do Bratislavy nabuduce, toto urcite nebol posledny zapas Kosic na Slovane
14.1.2020 - 22:36
+1

paljuka

 

nerob zo seba vola a netrapos rovnako by sme si vychutnali my ich ak by to bolo u nas za opacneho stavu...
14.1.2020 - 22:28
+4

currahee

 

Pozdrav ze Skalice: https://youtu.be/uE19Gs4MxTg
14.1.2020 - 23:10
+1

thovthKe

 

V Košicoch, no bazmeg, to je kde?
14.1.2020 - 23:33
0

ivo455

 

bože neplač: keby zahrali aj Neďaleko od Trenčína býva krásna Katarína...nič zlé nič proti pravidlám, samozrejme znie to ako provokácia ale aspoň sú emócie čo v lige dlho nebolo
A čo vari košický klub má len právo na tú pesničku?.. treba sa opýtať Mišky
14.1.2020 - 21:32
+3

Matej8199

 

Ja som ten posledný čo by plakal nad nečim takým.
Len proste nechápem, prečo práve v zápase s nami, keď je už jasné, že vyhráte, pustite práve túto pesničku
14.1.2020 - 21:36
+1

stojkovic

 

ved o to ide ...
14.1.2020 - 21:44
+19

Magma

 

je to len sport a je jasne, ze to pustaju zo "skodoradosti" ale s cielom ludi zabavit. Tak Boze, ludia sa bavia...Slovan nie je jediny, ktory pusta take to skodoradostne shoty, robia to vsade v roznych sportoch a dokonca aj u nas doma.

Dukla ma tiez pekne shoty na nas a aj ked mam obcas nervy, napokon uznam, ze sa im to vydarilo
14.1.2020 - 21:46
+4

dubacikmd

 

Lebo slušne provokujú.. V PP vám to pustili v play off a k tomu aj stadion zaspieval.. Bez nadávok.. Tak to ma vyzerať provokácia športová...!
15.1.2020 - 1:05
+2

RhimeSBA

 

Čo by si na tom, ale fakt úprimne, chcel riešiť?
14.1.2020 - 21:33
+8

Matej8199

 

Už nič
14.1.2020 - 21:38
0

VrankoDanko

 

Mna ako KE fanusika na stadione to s*alo ale ked si to prehodim na pohlad slovan fanusika, je to super a skoda ze my nemame nieco takto nevulgarne provokacne
14.1.2020 - 21:34
+4

Kain

 

Tiez si myslim, ze ta vec s mandarinkou je taky nepodareny alebo skor trapny vtip, ale uz som to pocul na Slovane aj pocas inych zapasov.
14.1.2020 - 21:44
+1

hello, havarju

 

Mandarinka na záver vyznela v trochu povýšeneckom zmysle. Ale na oplátku im môžte v domácom zápase pustiť po vašom góle toho ich Scootra.
14.1.2020 - 22:02
+6

RhimeSBA

 

Napríklad
14.1.2020 - 22:06
+5

Lukash_ke

 

Co prepiskli preboha? Praveze za to si zasluzia uznanie. Navyse to ziadna novinka nebola, na kocke sla animacia zpred cca 7-8 rokov.
14.1.2020 - 22:09
+5

mKE

 

Nevadi, ideme dalej
14.1.2020 - 21:24
+1

axxel

 

Nevidel by som to tak zle ako vyzera vysledok ... Rozhodla druha tretina, kde bol Slovan jasne lepsi ... Prva bola vyrovnana, v tretej sme mali prevahu ale dnes nam odskakovali puky nejako casto ... Treba oddychnut a s novou chutou ist do zaverecnych zapasov a myslim, ze prve miesto by sme mali ustat po ZC
14.1.2020 - 21:24
0

RhimeSBA

 

Slovan dnes kompaktný výkon, s výnimkou úvodu zápasu bola hlavne defenzívna činnosť veľmi dobrá.

Existuje tam jedna výnimka, ktorá aj vybavila gól pre KE, ale je to ba mesiac, tak to prežijeme.

V útoku dnes dobre hlavne druhý a štvrtý útok. Myslím, že je jasné čo a ako chceme hrať a po zápasoch s TN, ZV a dnes si myslím, že je to aj správne.

Košice dnes slabo, hlavne na druhú tretinu sa rozhodli nenastúpiť. Napriek tomu je tá 6tka trochu veľa, ale sťažovať sa nebudem

Za mňa - obe nedovolené bránenia, po ktorých padli góly boli, ale pre pokoj v duši sa na to ešte pozriem - každopádne, tento zápas nebol ani omylom o rozhodcoch, aj keď, súdiac z liveky, to tu zamorené bude.

Mandarinka bola toto:
https://youtu.be/BgkQbW9DiSs

a som celkom prekvapený, že to nepoznáte, už to nejaký piatok existuje.

Ešte dodám, že Skokan v KE drese mi vadí

Športu zdar.

14.1.2020 - 21:27
+12

Magma

 

Tak za prve je podla mna 6tka absolutne, ale ze uplne adekvatna tomu, co sa dialo na lade.

Za druhe, mas akusi predpojatost pred Kucnym, ak spravne chapem. Ale mne sa Kucny napriklad dnes pacil viac ako Podlipnik, ci Demo (hrajuci v predoslych zapasoch).

Po tretie s tym Davom suhlasim. Mali by sme ho kupit
14.1.2020 - 21:57
+3

RhimeSBA

 

Nuž, vidíme to inak, to je asi v poriadku. Akurát teda neviem, kedy si naposledy videl hrať zraneného Podlipnika..Demovi to odpustím, nemá 398 rokov
14.1.2020 - 22:02
+1

blazon

 

398 rokov je dost, ale u vas je to podla ep cka 855 rokov
14.1.2020 - 22:08
0

OUTBLAST

 

.. : Prvá tretina nepozeratelný hokej, košice tyč a slovan ani nevedel poriadne založiť útok.. V druhej tretine sa to už troška rozbehlo, hlavne dôraz pred bránou priniesol góly aj využité presilovky.. Návšteva pekná, nezaregistroval som žiadnu buranskú skandovačku na košice alebo východ čo isto nikomu nechýbalo.. Pomohlo tomu isto to že slovan bol väčšinu času vo vedení a fauly boli plus mínus odpískané všetky a prehliadnuté boli na oboch stranách a minimálne brust mohol byť rád že nedostal na konci prevej dvojku za to podrazenie beluša... Chýbala len nejaká čerešnička v pobobe nejakej tej férovečky tak ale zas neni všetko ako bývalo ale zas nebuďme fajnoví aj v našej "srandalige" vedia byť pekné vyplnenia utorkového večera..
14.1.2020 - 21:29
+7

pajk

 

v 2. tretine najhorsi vykon muzstva za celu sezonu, a celkovo najhorsi vykon kosaristana za celu sezonu = tento vysledok. slovakove netrafenie poloodkrytej brany za stavu 0:0 a rozhodcovia tiez nepomohli
14.1.2020 - 21:34
+1

Westbeast0

 

Kosice po prvej tretine zostali v satni, vyhovarat sa na rozhodcov je zbytocne, domaci boli doraznejsi a isli za vitazstvom daleko viac... Vysledok je kruty, ale vitaz zapasu zasluzeny. Dnes boli obaja brankári neisty, Kosice ale Brusta dostatocne nepreverili. Dnes bolo vidiet ze taketo play-off zapasy vobec nesedia Chovanovi, on bol dnes uplne vypojeny zo zapasu... Som zvedavy ako dnesny zapas zhodnoti trener Dreisatl, on ma na vec stale triezvy pohlad a za nic sa neskryva. PS: Mandarinka a Pětka boli provokacie, ktore zbytocne rozputaju nehokejove vasne.
14.1.2020 - 21:35
0

pepa78

 

...mandarinka a petka boli: presne to, co sa v dany moment hodilo najviac na atmosku spred KHL to este nema, ale sportovu nenavist si vybudujeme urcite...a co cital prestrelku medzi Brustom a Bellusom, tak tohtosezonna zapletka je na svete...tesim sa na dalsi zapas
15.1.2020 - 7:57
+2

Magma

 

Ja by som to tak cierne nevidel...: Kosice zahrali svoj standard, ktory predvadzaju celu sezonu. Neboli o nic horsi ako posledny vzajomny zapas u nas doma, ked nas porazili po predlzeni. Akurat vtedy utrpeli vitazstvo, dnes nam to proste konecne padlo. Rovnake "nic" hrali u nas doma, ako aj dnes.

Naozaj nechcem sa nikoho dotknut, ale je to tak. Kym nam ocividne pomohol prichod Kanadanov, ktori jednoznacne prineisli ozivenie do muzstva, tak Kosice hraju stale ten isty hokej.

Hakyho vieme vymazat v kazdom vzajomnom zapase, nevie sa presadit. Rovnako aj Chovan, ktory prvy vzajomny zapas fajn, ale dnes bol v lese.

Prisne kriteria by splnil dnes podla mna vyborne hrajuci Koch, neprijemny Belus a huzevnaty Skokan.

Davo je kapitan na spravnom mieste a u nas je stale vitany. Mame ho tu radi.

Zvysok vobec neoslnil a dnes zasluzene rozdiel dvoch tried.

Nemyslim si, ze by Kosice vybuchli. Proste sme Vas vymazali.

Dnes to vyslo, buduci zapas to moze dopadnut kludne opacne.
14.1.2020 - 21:35
+16

blazon

 

ty niesi prezident ? Lebo takto arogantny, povysenecky a urazajuci grc dokaze davat on a este typek s finskou vlajkou v nicku, nejdem ho dohladavat .. Ale ta perla "Naozaj nechcem sa nikoho dotknut, ale je to tak." je dnes to najlepsie a ani livka sa nechyta.
14.1.2020 - 21:50
+16

Magma

 

Ja viem, ze prispevok mohol vyzniet mozno tvrdsie, pretoze je tazke vlozit neverbalnu formu komunikacie a dany kontext by vyznel uplne v pohode a ver, ze by sme si spolu aj vypili. Vyzdvihol som aj Vasich hracov a napisal som pravdu, sam dobre vies, ze dnes ste zahrali jedno velke kulove.

To neznamena, ze sa Vam smejem a som arogantny. Len som napisal holy fakt. Alebo mas pocit, ze dnes Haky oslnil? No neoslnil. A trvam na tom, ze Davo, ci Koch zahrali super. Mne sa pacili ako jedini Kosicania. A trvam na tom, ze kludne mozeme najblizsi vzajomny zapas s Vami puknut my pre zmenu. Mier kamarat.
14.1.2020 - 22:36
+4

blazon

 

Rovnake "nic" tazko obhajis v diskusii. Dneska sme hrali otrasne, o tom ziadna. Skokan hral tiez zle podla mna, vynechaval kvantum subojov a korculoval ako sa mu chcelo, co unho nieje zvykom. Koch dneska nehral s vami ? asi som videl iny zapas. Mier idem hrat radseh nardi
15.1.2020 - 0:23
+2

Lukash_ke

 

lol
14.1.2020 - 22:13
+2

Cinan

 

Ty si videl vsetky nase zapasy, ze hodnotis nasu hru pocas celej sezony??? A aj zapas, ktory sme u vas vyhrali ste boli rovnako lepsi ako dnes??? Mal som o Tebe lepsiu mienku.

K zapasu ... dnes sme predali kozu prilis lacno
14.1.2020 - 23:33
+5

tulen - kosice

 

gratulačka k dunaju a budíček ku hornádu ... už sa to dalo čakať
14.1.2020 - 21:36
+4

NasHokej97

 

Chápem že takáto prehra naserie, ale treba sa vedieť kontrolovať. To v tej livkea bola fakt hamba. Ano, rozhodcovia mali odpískať faul na Brusta a to vylučenie Pavlina bolo tiež prisné. Ale vy tvárite ako keby vylučenia boli 1:10. Madarinka bola provokácia, ale ako som to čítal tak zapracovala dobre. A pýtať si za ňu pokutu...

Skôr by vás mal však srať výkon vašich hráčov. Ja takmer nikdy nehodnotím výkon súperov, ale vy ste hrali dneska fakt otrasne. Keď to nešlo hokejom tak som čakal aspoň telom. Ale aj v závere to najviac masíroval Štajnoch.

K samotnému zápasu čo napísať ?
Prvá tretina tradičné nahadozvanie pľuvancov z jednej či druhej strany s prehusteným stredným pásmom.

Druhá tretina od golu Bačika v úplnej dominancií Slovana. Mali sme možnosti odskočiť na viac ako dvojgolový náskok. Snaď všetci 5-6 hráči mali golovku na hokejke.

V tretej tretine ste zapli a Slovan začal hrať údržbu. Keby ste využili vylúčenie Meszároša, bol by to úplný iný zápas. To sa nestalo, dali sme poistku a v závere pridali 3 goly.


Po výkone vo Zvolene som víťazstvo, nehovoriac o takomto, nečakal. Super štart do domácej série a snaď to potvrdíme aj proti Detve.
14.1.2020 - 21:36
+8

NasHokej97

 

*pridali 2 goly.
14.1.2020 - 21:39
0

RhimeSBA

 

Inak s tým Zvolenom s tebou dosť nesúhlasím. Je zrejmé, že to je hokej, ktorý chceme hrať. Defenzívne sme extrémne silní, keď teda naozaj hráme a vpredu dokážeme byť vďaka forcheckingu smrteľní.

Opticky to vyzerá hociako, ale zásadné šance súperom neponúkame ani pri dlhších pobytoch v pásme.
14.1.2020 - 21:44
+1

Hrobar

 

Myslim si, ze sme mali proti vam dost sanci, tam sa skor Brust hecol a pochytal toho navyse.
14.1.2020 - 22:18
+1

robrusss

 

Draisaitl pozna z trenovania v nemecku hráčov,trebalo by nam obrancu ktorí to bude pred našou branou čistiť,mastiť a pobiť sa,lebo teraz nemame takeho obrancu!
14.1.2020 - 21:47
0

WinnipegJets

 

no čo, stáva sa.. od brankára po posledného útočníka dneska mimo, zlé prihrávky, prepadávačky vzadu.. nech si užijú konečne v tej bratislave radosť z hokeja
A fakt si myslím že Chovan by sa mal vrátiť k Haščákovi
14.1.2020 - 21:48
+1

matus93

 

Košo by si mal dať pauzu .. proti LM môže chytať skorvanek .. netreba ho zavariť .. v posledných zápasoch dostal zopár gólov ktoré by inak chytil podľa mna .. cize asi je čas využiť aj skorvanka kľudne aj na dva tri zápasy ...
14.1.2020 - 21:53
0

Westbeast0

 

Trener Dreisatl opat nesklamal, pozapasove vyjadrenie trefne a na urovni... Klobuk dole
14.1.2020 - 21:50
+1

axxel

 

Aky to rozdiel oproti vyjadreniam Jancusku, Stantiena a inych ... Fakt neviem ci v nasej lige bol trener, ktory ci uz po vyhratom alebo prehrato., dobrom ci zlom vykone zhodnoti zapas s chladnou hlavou a povie vsetko na rovinu ako to je a neskryva sa za rozne frazy
14.1.2020 - 21:56
+5

matus93

 

Bojím sa že ho tu neudržíme .. ja mu verím od začiatku leta .. jednoducho moderný tréner ktorý chápe kam sa uberá svetový hokej a chce taký hokej fosirovat .. tento ročník je zatiaľ balzam na dušu hlavne čo sa týka hry .. nech už to dopadne akokoľvek
14.1.2020 - 22:00
+1

maček

 

Pevne dúfam, že Drajsajtla by sme mohli dostať do Prešporku. Neviem, aký je dobrý, ako tréner, ale ako analytik je špičkový, takže si myslím, že ani ako tréner nebude najhorší.
14.1.2020 - 22:44
0

trevor

 

Podkonicky
14.1.2020 - 22:21
+1

RhimeSBA

 

Súhlas. Mňa Bobo ani tak nevytáča tým "trénovaním", hráme celkom zmysluplne..ale k mikrofónu by som ho nepúšťal. Obrovský rozdiel.
14.1.2020 - 22:05
0

NasHokej97

 

Sranda ako rôzne zápas vnímaju aktéri

Draisaitl: "...Výsledok je len logickým vyústením toho, čo sa dialo na ľade."

Skokan: "... Výsledok je aký je, ale hra tomu nezodpovedala."
14.1.2020 - 22:06
+5

samajamado

 

Skokan si to neuvedomuje.

Draisaitl: "Verím, že to pre nás bude efektívne v tom, že si niektorí uvedomia, že tak dobrí ako vyzeráme, zďaleka nie sme."
14.1.2020 - 22:16
+3

hoKEjka

 

No niektori si neuvedomili
15.1.2020 - 9:07
+1

Caezar

 

Ja som si dnes osobitne všímal Kocha. Nič nemám proti nemu, držím mu palce, no toľko chýb, koľko Ramseyho miláčik spravil... Hrá nedôrazná, množstvo chýb, množstvo prehratých osobných súbojov, nepresné nahrávky... Toto istotne nie je reprezentant súci MS, a to nielen kvôli dnešnému zápasu ... Samozrejme výkon celého mužstva, možno okrem prvej tretiny, otras!
14.1.2020 - 21:56
+3

Gargamel123

 

Prave sme sa dozvedeli: ze Koch uz bol nominovany na MS...
14.1.2020 - 22:22
0

rastislavke

 

Bol som na zápase a poviem: chalani sa majú nad čím zamýšľať
14.1.2020 - 21:57
+2

radopKE

 

Trochu krutá, ale zaslúžená prehra. Facka v správny čas. Väčšina Košičanov rieši Mandarinku a podstatu prehry nie. Zvláštne. Slovan bol dnes proste lepší a my sme mu to svojou hrou len uľahčili. Aj zajtra vyjde slnko, tak ako dnes.
14.1.2020 - 22:00
+3

strojar

 

Dnes sa zrejme Leon tatovi nedovolal.
14.1.2020 - 22:35
+1

blazon

 

keby som bol puntickar, tak by som ti spocital kolko krat si tuto traposinu v roznych verziach za par hodin pouzil. Skus nieco ine, opakovany vtip prestava byt vtipom ...
15.1.2020 - 0:25
+2

ŠimonKE

 

Potrebujeme ešte nejakých útočníkov a obrancov hlavne poriadnych obrancov čo si vedia urobiť poriadpk pred vlastným brankárom a nie sú jak bábiky co tam máme teraz
14.1.2020 - 22:02
+1

RhimeSBA

 

Súhlas. Vymeňte aspoň polovicu kádra pred PO, budeme to mať jednoduchšie.

Čo na tom, že ste bodovali 16x po sebe...
14.1.2020 - 22:05
+12

radopKE

 

To už sa nepočíta
14.1.2020 - 22:09
+1

paljuka

 

su ludia ktorym sa v Kosiciach nezavdacis aj keby si vyhral 20 zapasov po sebe...
chlapec ma este vela adrenalinu v sebe cez noc to vyprcha a rano na to pozrie triezvou hlavou dufam
14.1.2020 - 22:23
+5

ŠimonKE

 

A vy si myslíte že nepotrebujeme nejakých hráčov a hlavne obrancov ?
14.1.2020 - 22:27
0

JamesRebondi

 

Bol som osobne na zapase a musim uznat atmosferu a spravanie fanusikov slovana. Sice mi nebolo prijemne sledovat 6x vybuch radosti(po 6tom som sa stratil v utrobach) ale ani jedna nadavka ani jeden nenavistny pokrik som nezaregistroval. Bez problemov som si dvakrat vyskocil od radosti(prvy krat predcasne pri cizekovej tycke, mohol to byt iny zapas keby to padlo). Dnes slovan lepsi, vyuzil to co my nie-presilovky plus pridana hodnota 100percentne nasadenie az do konca. Dlho som nezazil pocit vyraznej prehry na vlastne oci, to iste aj hraci a tak dufam ze si z toho zoberieme len to dobre a laxny a odovzdany pristup v niektorych castiach zapasu nechame v satni. Posadenie Majdana snad povzbudi chalana do este vacsej tuzby vybojovat nieco pre Kosice tento rok. Komenty typu “hascaka vygumujeme kedykolvek” od pana magmu nebudem komentovat uvidi sa v playoff jedine vsz
14.1.2020 - 22:03
+20

radopKE

 

Rovnako si kľudne môžu vyskočiť aj fanúšikovia Slovana u nás.
14.1.2020 - 22:08
+2

SkaboMaestro

 

ale jaj páni nevravte z Vášho pohľadu. Realita je krutá, vyskočiť si síce možeš s hocijakým dresom hocikde , no budeš však rád ak nedsotaneš po papuli v útrobách štadióna alebo niekde na parkovisku, v každom mesta sa nájdú ober hlupáci
15.1.2020 - 6:46
+2

crystalmeth

 

hokej nepritahuje primitivov ako futbal
15.1.2020 - 19:34
0

axxel

 

To su take reci o Hascakovi, Chovanovi a pod. ... Ved aj ich prvy utok Pulis - Zigo - Abdul sa v predchadzajucich 3 zapasoch vobec nepresadil a dali spolu len jeden gol ... A vlastne ani dnes to nerozhodli ... Je logicke, ze kazde muzstvo si strazi najlepsich hracov supera a ti to maju tazsie ako zvysok muzstva
14.1.2020 - 22:09
+4

blazon

 

Ale mas pocit ze mame dobry druhu utok? Tam sa to meni okrem Klhufka. Chovan je v lese od kedy sa zranil a Skokan dobre zapadol tiez do prveho utoku. Som zvedavy ako to premiesa Draisaitl ked pride Sukel, ale Chovan sa zatial hlada, prave proti LM by bolo zaujimave vidiet Hascaka a Chovana opat spolu ako by to slo/neslo.
14.1.2020 - 22:16
+1

NasHokej97

 

Nekričalo sa Na Slovensku šampion ?
14.1.2020 - 22:39
0

maček

 

Atmosféra bola prajná, lebo sme vyhrali. Ten správny test našej kultúrnosti by bol, keby Košice nám dali tých šesť kúskov. Ak by aj potom bola atmosféra v poriadku, tak by som si dovolil tvrdiť niečo o našej kultúrnosti.
14.1.2020 - 22:49
+5

Great!

 

TN raz rozbil Slovan doma, s Demitrovým pamatným gólom, kedy urobil z Rybára blbca a štadión mu aplaudoval. A to bolo v buranských časoch tak 15 rokov dozadu.
15.1.2020 - 1:09
+4

maček

 

Je mi cťou, že môj príspevok Ťa prinútil vystúpiť z ilegality. Dlho si tu nebol Bratku
15.1.2020 - 2:15
+1

paljuka

 

Nas trener to opat vystihol do bodky na tlacovke blahozelam Slovanu dnes zasluzene aj ked si myslim ze herne to nebolo az take zle ako ten vysledok...

Este poprosim deti z Kosic vyssie co tam operuju s mandarinkou ze slovan ma dostat pokutu prestante je to dost trapne treba sa vyspat ukludnit a pozriet sa na to cca ako trener...
14.1.2020 - 22:16
+4

Tino

 

oslabovky: rozhodli, posadili sme sba na kona, my stratili hafo sil , sba pritlacili este viac, vedomi si ze toto je ten spravny moment a pomaly sme sa rozpadali...s SBA nestaci len bojovat, treba aj disciplinu a rozum, my sme vcera isli s nedostatkom discipliny a rozumu...to sa muselo prejavit, ale nic sa nedeje, chalani si dufam uvedomia, ze na SBA treba viac nez staci na ten zbytok v lige.
15.1.2020 - 9:55
0

marcel

 

Ach : ...akoze...keby sme boli niekde v strede tabulky tak by ma to neprekvapilo no ale toto...toto je facka jak hovado...dostat 6-ku na Slovane v pozicii lidra tabulky, no neviem ale horsie by bolo asi iba dostat 10-tku v Poprade ???????????????? amen.
14.1.2020 - 22:20
+1

marko4

 

Slovan: dnes absolútne zaslúžene, aj keď pre KE trochu krutý výsledok. Je až nepochopiteľné, prečo si dnes Belluš za rozhodnutého stavu nevzal do parády Štajnocha a nedal mu riadne na búdku. Dnes si to totiž celý zápas doslova pýtal...
14.1.2020 - 22:23
+9

blazon

 

toto som si aj ja hovoril..
14.1.2020 - 22:28
0

crystalmeth

 

Keby hrali doma,tak by to asi spravil,ale vonku to je predsa len ine.
15.1.2020 - 19:33
0

Juslan

 

Podľa Wedra to mal byť zápas sezóny ale hrať sa začalo až po jeho polovici a aj to väčšinou len na jednu bránku.

Nebiť toho ušmudlaného jedináčika tak si Košice domov vezú kanára.

Výsledok v podstate potešil a dúfam že si Slovan vyčerpal aj svoj podiel šťastia v tejto sezóne.
14.1.2020 - 22:28
+7

blazon

 

tento zapas nebol o tom ze stastnejsi vyhral, cize si musis pockat na dalsi asi
14.1.2020 - 22:30
+3

Sheva7

 

Rychlokvaska iskra neotravuj, uz si sa urobil dobru noc
14.1.2020 - 22:33
+12

Dzunkes

 

nejako tu nevidim WEDRA a este par exotov
14.1.2020 - 22:30
+5

Farrokh Bulsara

 

Vedra, Usske či čiernu vranu tu budeš čakať zbytočne
14.1.2020 - 23:10
+4

MaxSBA

 

Stačí že sú tu barani
15.1.2020 - 11:07
0

BlackCrow

 

A to do slova a do písmena..
15.1.2020 - 11:26
0

Sheva7

 

Mam otazku bolo skur.vychod ci nebolo , prosim kto bol dnes na hokeji
14.1.2020 - 22:36
0

Magma

 

Nebolo...aj ked bol iny pokrik, ktory si mohli na zaver odpustit. Bol som hned vedla kotla. Inak cely zapas slusne a super atmoska.
14.1.2020 - 22:37
+4

Sheva7

 

OK dik za odpoved ten pokrik tipujem Lunik 9 ci ? Ale vdaka bolo to v norme dnes
14.1.2020 - 22:40
0

Magma

 

ee...Slovan je sampion a kto ste Vy...atd
14.1.2020 - 23:38
0

Sheva7

 

10 x majster Slovan 9 x majster haha vtipne
15.1.2020 - 1:45
0

stojkovic

 

ad1. neviem od kedy sa v pokrikoch prihliada na pocty titulov ..
15.1.2020 - 14:00
+1

Gargamel123

 

To iste co po zapase v KE: je to sport,jeden zapas v sezone.

Ked ma brankar den blbec tak tazko uspejeme.

Za tuto sezonu by som nas zatial radil na 3. miesto za Slovan a BB,neprecenoval by som to 1. miesto. Uvidime co prinesie play off.

Tu mandarinku pred zaverom by som nazval ako neslusnu. Ideme riesit divakov tak keby presli od nadavok k mandarinke este to pochopim. Od organizatora to bolo nesportove,detinske,amaterske,nefer...

Ku komentaru v tv, to nebolo o zaujatosti/nestrannosti. Tomu sa u nas hovori "glupy".

Sportu zdar obcania.
14.1.2020 - 22:40
+2

Sheva7

 

Nesuhlasim ze nas radis na 3 miesto Banska a ani Slovan nemaju lepsie muzstva ,ale este je vela do konca moze to do zaciatku play off dopadnut akokolvek
14.1.2020 - 22:52
+1

Westbeast0

 

Je jedno ako to dopadne do zaciatku PO, doležité je ako zahras tam...
14.1.2020 - 23:33
+2

kolombo

 

Nevšimol som si zatiaľ iného Kosičana, ktorý radí v aktuálnej sezóne Košice za BB a navyše aj Slovan. Nejdem polemizovať či hej či nie, ale máš môj rešpekt.

Športu zdar
14.1.2020 - 22:59
+2

Dzunkes

 

Vam pustili mandarinku?
14.1.2020 - 23:43
0

sumobb

 

Chlapci kosicki neplacte,ved ste mali famoznu seriu a uz to muselo prist,to po takej dlhej serii by prehralo kazde muzstvo,uz 10 zapasov je hranicny bod pri vyhratych alebo prehratych zapasoch a vy ste vydrzali dlhsie.Hrate dobre,neberte to tak tragicky,ved hraci su tiez len ludia a mali toho asi uz dost.Odychnut a znovu do boja,tesim sa coskoro na vas u nas.
14.1.2020 - 22:42
+4

ivo455

 

no: Peter Draisaitl, tréner Košíc: "Pripadal som si, ako keď muži hrajú proti deťom. S výnimkou gólu sme nevyhrali jediný súboj....ale zase Rapáč , Belluš Koch tam mal pár hitov, zase tréner preháňa
ja som zvedavy keď príde BB na Slovan..kosa narazí na kameň, uvidíme keď tvrdo hrajúci Slovan si zahrá s ešte viac tvrdo hrajúcou Bystricou
14.1.2020 - 22:49
+7

stojkovic

 

neviem kde si prisiel na to ze Slovan hra tvrd, dokonca si dovolim tvrdit ze slovan nikdy nemal muzstvo ktore by vedelo hrat tvrdy hokej, nikdy si nejakych drevorubacov v slovane nepamatam, .. Draisaitl prehana. Podla mna tvrdost je to posledne co vcera chybalo kosiaciam .. prehrali, ze robili lahke individualne chyby pod tlakom .. ne pre absenciu tvrdosti ... to ze slovanisti nemaju radi tvrdu hru potvrdzuju zapasy v BB
15.1.2020 - 13:57
+3

ivo455

 

nejde: o drevorubačov, ale slovan má viac hráčov ktorí dohrávajú súboje a ich aj vyhrávajú, Slovan má viac fyzické mužstvo ako Ke
15.1.2020 - 22:41
0

Rolba

 

Prišla výrazná prehra,tak očakávam v blízkej dobe aj výraznejšiu výhru už
14.1.2020 - 22:52
0

ŠimonKE

 

Ďalší zápas hráme proti mikulasu takže by to prist mohlo
14.1.2020 - 23:01
0

Gargamel123

 




Michalcin 1+4
Vrabel 3+2
14.1.2020 - 23:36
+1

Rolba

 

ja som náročný a preto som napísal,že nie najbližší zápas,ale v blízkej dobe
15.1.2020 - 0:28
0

RhimeSBA

 

A aby sa nezabudlo:
Lažo je Boh, Slovan je naj, titul je náš!
14.1.2020 - 23:15
+7

Gargamel123

 

Od Ruzinova po Karlovu Ves
14.1.2020 - 23:38
+7

posramotena_povest

 

Vykony v zakladnej casti nic neznamenaju, ale jedno vidim: Kosice nemaju muzstvo na titul. Len sa modlite aby ste vo stvrtfinale nedostali Nitru.

PS: Netvrdim to len na zaklade tohto zapasu.
PS2: Naj muzstvo pre mna BB.
15.1.2020 - 0:36
+10

ŠimonKE

 

Ty si odborník
15.1.2020 - 1:05
+6

MaToooo

 

Ja by som napr Nitru do PO bral...a celkom rad...
15.1.2020 - 8:25
0

azzurri

 

Nejaké odlišne vyjadrenia trénera a hráča.asi ten draisaitl má,ale pravdu,lebo podľa skokana hrali dobre.hraci si asi ozaj namýšľajú,že akí sú dobrí ...
15.1.2020 - 0:56
0

ŠimonKE

 

Belluš a brust asi v ďalšom zvajomnom zápase zhodia rukavice a pobijú sa podľa tých po zápasových rozhovoroch
15.1.2020 - 1:15
+2

urpinik

 

Aj tak si myslím že kto vyhrá zč tak bude mať veľmi ulachčenu cestu do finále, lebo podľa môjho názoru ba, BB,ke postúpia do semifinále a kto pôjde ďalej to je otázne,ale to bude pre neho stopka
15.1.2020 - 5:50
0

RhimeSBA

 

Tento príspevok si písal s chladom v hlave? ????
15.1.2020 - 6:03
+5

ŠimonKE

 

Hej
15.1.2020 - 13:53
0

bigi BLOG

 

Vstavajte uz je sest.:
kedy zacne druhy set?
15.1.2020 - 6:05
+3

bwpow

 

Ako tak pozeram, ze ist spat za stavu 2:1 bolo dobre rozhodnutie
15.1.2020 - 6:32
0

Shinody33

 

Myslim si, ze nie je co riesit. Slovan nam dal sestku. Podla mna dobra facka pred playoff, hlavne po nasej bodovej snure. Dufam, ze si hraci uvedomia, ze v playoff bude treba hrat kazdy zapas 60 minut.

Zo zvedavosti som pozrel a naposledy sme dali 6 golov v zapase proti LM - 19/11/2019.

Mozno s Bezuchom v zostave by sme ich roztrhali
15.1.2020 - 6:36
0

sumobb

 

Urpinik zabudol si pripomenut Poprad,Trencin,Zvolen aj oni este prekvapia lebo tak ako po vitaznych zapasoch prichadza prehra,po prehratych prichadzaju vyhry,PO bude zaujimave a teraz povedat kto bude vo finale je predcasne.Simon KE bitkou sa zapasy nevyhravaju,vzdy je to rozum,kondicia,rozvaznost a trochu stastia.
15.1.2020 - 6:40
+1

urpinik

 

No proste vidím to takto už teraz je skoro na 80 %iste že BB,je,ba si rozdelia prvé 3 miesta táto liga nie je NHL keď 8 vyradí 1 stojí dôvodu že kvalita tímu systém hry a aj domáce prostredie hra svoju rolu príklad terajších posledných zápasov TN sa mohol priblížiť k prvej 3 prehral s nami potom ke a na koniec Slovan potom ZV to isté proste tieto tímy nezvládajú hrať celých 60 takto si myslím aj ostatné tímy v lige či to bude pp alebo NR proste nedávam im veľkú šancu poraziť prvú 3
15.1.2020 - 7:20
0

urpinik

 

Ke
15.1.2020 - 7:23
0

MaxSBA

 

Nezabúdaj že sme minulý rok vyradili Košice , a potom sme s vami vyrovnali sériu,takže by som fakt bol skromný a počkal až do konca.
15.1.2020 - 11:10
0

BlackCrow

 

Chlieb sa lámal v prvej tretine kde bol Slovan tragický. Suma sumárum 2 tyčky, Sujove zľuftovanie a konečná. Som rád že nás o šnúru pripravil práve Slovan a nie nejaká..ehm..

Gratulácia do Bratislavy a popracuje trochu viac lebo na Budapešť ešte nemáte..

15.1.2020 - 6:57
0

Voevoda

 

Zucastnil som sa zapasu ako nestranny pozorovatel (som fanusik PP) so zahranicnymi kolegami, ktori nikdy neboli na hokeji, a musim sa priznat ze som trochu sklamany... Akoze povzbudzovanie bolo fajn, hokej asi tiez (z mojho miesta na A3 som mal horsi vyhlad), ale nemal som pocit, ze proti sebe hraju Slovan a Kosice... Chybali mi tam od hracov aj v hladisku vacsie emocie, mozno nejaka bitka, nieco, co by viac nastartovalo
15.1.2020 - 7:24
0

Voevoda

 

*co by viac nastartovalo oba timy... pamatam si hokeje proti Slovanu 10-20 rokov dozadu a pokial ma pamat neklame tak to byvalo viac nabite emociami ci uz v hladisku alebo na lade, kde to bolo dost profesorske. Ale inak prijemny zazitok.
15.1.2020 - 7:29
0

bigi BLOG

 

kto iny by mal ukoncit uctihodnu seriu kosic ak nie slovan.

mozno bolo na skodu to ze kosice cestovali na zapas v den zapasu, a potom v zapase tahali nohy.

uz v zapase so ZV ma prekvapilo ze po prvej nevydarenej tretine v dalsom priebehu zmenili taktiku a zacali vysoko napadat, co viedlo k uspechu a v zapase s KE urobili presne to iste. a ked k tomu prislo tak lider ani nevedel kde mu hlava stoji a ani ciste puky nedokazali vyhodit z pasma. asi to agresvni napadanie vysoko v utocnom pasme je to prave na tuto ligu. uvidime co bude dalej
15.1.2020 - 7:27
+2

Dzunkes

 

https://sport.aktuality.sk/c/430238/tipsport-liga-hc-kosice-hc-slovan-bratislava-barry-brust-martin-bellus-provokoval-kosickeho-utocnika-a-nazval-ho-uplakanym-dievcatom-bellus-zrezem-ho-ako-hada/?&utm_content=clanok1&utm_medium=box-magaziny-sport&utm_source=pokec.azet.sk
15.1.2020 - 8:28
+1

Tino

 

SBA: lepsi, zasluzene vyhrali, pre KE uzitocna skusenost ...zapasy proti SBA vieme ubojovat, ale pri prilis vysokom pocte chyb, resp vyluceniach nas SBA zlomi ked bojovali neviem ako odusevnene.
15.1.2020 - 8:58
0

kurri44

 

Slovan včera lepší, mandarínka bola milá, s LM v piatok za 3 body
15.1.2020 - 9:31
0

Deividson.

 

Moc som toho túto sezónu nevidel. Väčšinou sa na to nedalo ani pozerať, ale tento zápas bol určite zaujímavý. Možno nie z pohľadu krásneho technického hokeja, ale nasadenie bolo na vysokej úrovni. Čo bolo na veľmi nízkej úrovni je livka. To bola neskutočná žumpa, neviem či tí chalani majú 14 rokov alebo sú len šialenci, ale rozum mi to nebral ako môže niekto také veci naťukať do klávesnice a ešte to aj odoslať na verejný internet.

Košice sú dobrý tím a podľa mňa tento rok môžu vo finále Bystricu zdolať, ale určite potrebujú posilniť obranu lebo tam zmätkujú. Útok je na extraligové pomery výborný a tréner taktiež. U nás to vidím na strop v semifinále, prípadne ak chytíme Nitru v 1/4 finále tak asi tam.
15.1.2020 - 10:46
+3

kubinho

 

Zdravim, stara skola. S urovnou diskusii alebo livky sa nesmies trapit, len to odzrkadluje celkovy stav diskusii a for slovenskeho internetu
15.1.2020 - 10:55
0

Deividson.

 

Servus, rád Ťa "vidím". Vieš čo, na prapodivné názory som si už po internetoch zvykol, preto sa ich snažím aj nečítať, ale skôr ma pobúril ten spôsob vyjadrovania. Naozaj spodina. Takáto diskusia je asi len na sport.sk. Ale máš pravdu, najlepšie je si to nevšímať.
15.1.2020 - 11:01
0

kubinho

 

Je to zumpa ako vsade inde, ludia si holt zvykli na anonymitu internetu a vyjadrovanie ake sa im od "spiciek" prezentuje dennodenne. Som rad, ze aspon v pozapasovych diskusiach sa este daju najst stare mena, ktore si vzdy rad precitam (kludne sa ukaz castejsie
15.1.2020 - 11:04
+3

rasťoZv

 

Vidím že si zbytočne skromný. Slovan na finále určite má. Budú rozhodovať maličkosti. Hocikto medzi Bystricou, Košicami ,Slovanom, ale aj Popradom, Zvolenom, Nitrou alebo Trenčínom sa do finále pri dobrej konštelácii môže dostať. Ja osobne zatiaľ podľa videného favorizujem Bystricu, Slovan, Košice...
15.1.2020 - 12:42
0

Deividson.

 

Hovorím, že moc som toho nevidel. Je možné, že našich podceňujem. Ale zdá sa mi, že to celé stoji len na pár hráčoch narozdiel od KE kde sa mi zdá zostava podstatne vyváženejšia. Slovan na finále určite má a aj sa tam môže dostať, pokojne aj to celé vyhrať. Ale je viacero aspektov, ktoré naznačujú, že v PO vyhoríme. Tréner, presilovky, nevyrovnanosť zostavy, slabá motivácia fanúšikov atď.
15.1.2020 - 13:40
+1

ZOOMER

 

Zbytočne sú Košičania premotivovaní,až sa hanbím čo písali v LIVKE,kluci,budme radi za takú "facku" Slovan nebol o toľko lepší,len dali zlepné goly a naši 3 tyčky,ak by Slovák lepšie trafil,a v prvej tretine tiež ta tyčka,tak by to bol iný zápas. Zápas bez emocii nejakých vážnych,skôr ma zaujíma čo je zas našej celebrite z Instagramu,ten hrá 2 zápasy a dalsich 5 nie.... Nejako mu to tu nejde,ja osobne by som skúsil nejakú výmenu Dúfam že ešte minimálne jeden útočník príde,nech to máme širšie v Playoff
15.1.2020 - 17:05
+1

Nerkio

 

Myslíš Majdana???
15.1.2020 - 17:10
0

ZOOMER

 

ano
15.1.2020 - 17:58
0

Nerkio

 

Niečo podobne robil aj u nás minuly rok ... play off nehral už vôbec len sa prechádzal po štadióne ...a aj tréner Stavjana vtedy mal má jeho adresu dosť štipľavu poznámku
15.1.2020 - 18:14
0

ZOOMER

 

Nechcem mu krivdit,ale bol dlhšie zranený,hral pár zápasov,teraz zas 2 či 3 nič.... a absolútne nič nehrá....
15.1.2020 - 18:28
0

Jimmy Tulipan

 

Majdan aj s Bezuchom boli najväčší fail prestupového obdobia z našej strany, kdežto Majdan predčil v tejto veci aj Bezucha.
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale jeho hra ma nijako nezaujala + o morálnych vlastnostiach o ktorých Šťastný tak rád rozpráva nemôže byť ani reči.

Aby som napísal aj nieco k téme: gratulujem Slovanu k zaslúženým trom bodom
15.1.2020 - 19:00
+1

Nerkio

 

Osobne má strašne mrzí ,že Rapac a Bortniak už nie sú v Nitre ale na druhej strane som rada že tu nieje Majdan
15.1.2020 - 19:06
0

ZOOMER

 

On nebol zo začiatku taký fail,len teraz neviem,mne sa nezdá nejako... Nehrá,goly nič,jeden dal aj to na presilovke do prázdnej brány,neviem no,uvidíme čo z toho bude,ale podľa mňa na playoff tu nebude
15.1.2020 - 19:11
0

crystalmeth

 

Aj tak je najlepsia Legia Varsava.
15.1.2020 - 19:38
0

erinyes

 

sry za OT, ale na SECTORe je k free stiahnutiu "ICE HOCKEY MANAGER"

http://plnehry.sector.sk//plnahra/69770/ice-hockey-manager.htm

su tam aktualne supisky aj Tipsport Ligy, ale aj dost divoke vysledky
15.1.2020 - 21:00
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.Slovan42145:8486
2.B. Bystrica40119:7883
3.Košice41123:8781
4.Poprad40121:9472
5.Trenčín39123:9268
6.Zvolen39124:10365
7.Michalovce40103:11457
8.Miškovec40109:11456
9.Nitra40100:10856
10.Detva4097:14044
11.N. Zámky40108:13841
12.Budapešť40113:15441
13.L. Mikuláš3968:14730
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4031144202:8499
2.Topoľčany4021928138:10083
3.Martin4024349153:10882
4.Dubnica40185314127:12367
5.Skalica40173416141:11861
6.Sp.Nová Ves40173317137:13560
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina39153318115:12054
8.Levice39142320127:14549
9.P.Bystrica409242599:15335
10.Trnava4090229118:20729
SR 18282102548:1478
Aktualizované: 24.1.2020 22:58
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Dukla161101479:4634
2.Poprad181012578:5534
3.Nitra181011661:4733
4.B. Bystrica16721654:5426
5.Košice16620858:6222
6.Zvolen160011527:931
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina161020450:3634
2.Slovan16921468:4332
3.Martin16901642:4028
4.Skalica16710851:5023
5.Trnava16603735:4721
6.P. Bystrica161111330:606
Aktualizované: 26.1.2020 16:22
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla4228239180:8591
2.Košice4226358158:8889
3.Nitra42263211164:8886
4.Púchov4225377150:9085
5.Poprad4225269145:9085
6.Slovan42227211152:10182
7.B. Bystrica42253014138:9181
8.Trnava42215115137:11374
9.Martin42166416121:12564
10.Michalovce42142125112:15947
11.Spišská429242798:15535
12.Žilina429222978:17933
13.Skalica425233271:18522
14.L. Mikuláš420133873:2282
Aktualizované: 19.1.2020 17:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.1.2020 16:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 26.1.2020 16:34
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 26.1.2020 16:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 26.1.2020 16:34
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 26.1.2020 16:34

Bleskovky

Lausanne - Fribourg 1:3 v sobotnom zápase švajčiarskej ligy

Hokejisti Fribourgu zvíťazili v sobotnom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže v Lausanne 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Langnau 4:2, Bern - Servette Ženeva 3:4 pp, Biel - Zug 0:1 pp, Lausanne - Fribourg 1:3, Zürich - Davos 5:4 pp.
včera o 22:18 - TASR

Frölunda - Malmö Redhawks 4:3 v sobotnom zápase SHL

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotnom zápase najvyššej švédskej súťaže nad Malmö Redhawks 4:3. SHL - výsledky: Frölunda - Malmö Redhawks 4:3, Linköping - Färjestad 1:0, Rögle - HV 71 1:4, Brynäs - Lulea 1:3, Djurgaarden - Örebro 4:1, Skelleftea - Oskarhamn 3:5, Växjo Lakers - Leksand 5:1.
včera o 20:51 - TASR

Zug - Lugano 1:2 vo švajčiarskej lige

Priebežný líder švajčiarskej najvyššej hokejovej súťaže EV Zug prehral v piatkovom domácom stretnutí s HC Lugano 1:2. výsledky: EV Zug - HC Lugano 1:2, SC Langnau Tigers - HC Lausanne 0:4, SC Rapperswil - EHC Biel 4:6, SC Fribourg - HC Ambri Piotta 3:2 pp a sn.
24.1.2020 22:35 - TASR

Augsburg - Düsseldorf 2:0 v 40. kole nemeckej ligy

Výsledky piatkových zápasov 40. kola nemeckej hokejovej DEL: Augsburg Panther - Düsseldorf EG 2:0, Iserlohn Roosters - Grizzly Wolfsburg 2:3, Krefeld Pinguine - ERC Ingolstadt 4:1, EHC Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 2:3 pp a sn, Schwenning Wild Wings - Fischtown Pinguins Bremerhaven 4:6, Straubing Tigers - Adler Mannheim 5:4 pp a sn.
24.1.2020 22:13 - TASR

KalPa Kuopio - TPS Turku 2:5 vo fínskej lige

Hokejisti TPS Turku zvíťazili v piatkovom zápasov fínskej ligy na ľade KalPa Kuopio 5:2. výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 1:3, KalPa Kuopio - TPS Turku 2:5, Jukurit Mikkeli - Tappara Tampere 2:3 pp a sn.
24.1.2020 20:06 - TASR

Brankár Neuvirth sa po 7 rokoch vrátil do Sparty Praha

Český hokejový brankár Michal Neuvirth sa po 7 rokoch vrátil do Sparty Praha. Prevažnú časť doterajšej kariéry strávil v zámorí, v NHL odchytal celkovo 273 zápasov. Klub informoval o návrate svojho odchovanca na oficiálnej stránke.
23.1.2020 20:29 - TASR

Matthews bude pre zranenie chýbať v zápase hviezd, nahradí ho B. Tkachuk

Hokejový útočník Auston Matthews z Toronta Maple Leafs sa nezúčastní víkendového Zápasu hviezd zámorskej NHL. Dvadsaťdvaročný hokejista sa ospravedlnil pre problémy so zraneným zápästím. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy.
23.1.2020 09:46 - TASR

Sport Vaasa - Lukko Rauma 2:4 vo fínskej lige, Pospíšil 2+1

Hokejisti Lukka Rauma zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na ľade Sportu Vaasa 4:2. Troma bodmi za dva góly a asistenciu sa na triumfe podieľal slovenský útočník Kristián Pospíšil. výsledky: HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 5:2, IFK Helsniki - Ässät Pori 3:2 pp a sn, Sport Vaasa - Lukko Rauma 2:4 /POSPÍŠIL za hostí 2+1/, Tappara Tampere - Pelicans Lahti 0:3, TPS Turku - JYP Jyväskylä 5:2.
22.1.2020 20:16 - TASR

BK Mladá Boleslav - HC Oceláři Třinec 1:2 v dohrávke 31. kola českej ligy

Hokejisti HC Oceláři Třinec zvíťazili v stredajšej dohrávke 31. kola českej extraligy na ľade BK Mladá Boleslav 2:1. Pri jedinom góle domácich asistoval slovenský útočník Pavol Skalický. sumár: BK Mladá Boleslav - HC Oceláři Třinec 1:2 (0:1, 1:1, 0:0) Góly: 37. Hrdinka (SKALICKÝ) - 9. Musil, 33. Hrňa
22.1.2020 20:04 - TASR

Litvínov posilnil do konca sezóny Kanaďan Aliu

Klub najvyššej českej hokejovej súťaže z Litvínova získal do konca sezóny Kanaďana s ukrajinsko-nigérijskými koreňmi Akima Aliua. Tridsaťročný hráč má na konte sedem štartov v NHL v drese Calgary. V predchádzajúcej sezóne hral nižšiu zámorskú súťaž ECHL vo farbách tímu Orlando Solar Bears.
21.1.2020 22:32 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 01. 2020
Slovan - Miškovec o 17:00
Zvolen - Budapešť o 17:00
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
Trenčín - N. Zámky o 17:00
Michalovce - Poprad o 17:30
29. 01. 2020
Košice - Michalovce o 17:30

Odohrané zápasy

24. 01. 2020
BudapešťL. Mikuláš
4:2REPORT
N. ZámkyMiškovec
10:2REPORT
SlovanMichalovce
3:0REPORT
NitraTrenčín
1:5REPORT
DetvaKošice
4:2REPORT
PopradB. Bystrica
4:2REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA53 bodov
2.Mikyska J.TRE46
3.Haščák M.KOS45
4.Southorn J.BBY45
5.Zigo T.SBA43

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS28 gólov
2.Alderson B.TRE23
3.Zigo T.SBA23
4.Stupka V.NZA20
5.Langkow C.MAC20

Najlepší brankár

Patrik NechvátalNZA94.57 perc
2.Tomek M.TRE93.92 %
3.Gajan M.BBY93.87 %
4.Beskorowany T.BBY93.63 %
5.Brust B.SBA93.3 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov