Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
ROZBALIŤ

Diskusia: Liptáci viedli na Slovane 2:0, napokon prehrali po nájazdoch

zdroj: TASR
22.10.2019 21:20 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava zvíťazili v utorňajšom zápase 15. kola Tipsport Ligy na domácom ľade nad posledným Liptovským Mikulášom tesne 3:2 po predĺžení a nájazdoch. Rozhodujúci premenil v deviatej sérii Jindřich Abdul.


Slovan figuruje po 15. kole na 3. mieste tabuľky so štvorbodovým mankom na lídrov z Banskej Bystrice. Liptáci sú poslední s deviatimi bodmi.

Slovan Bratislava - MHk 32 Liptovský Mikuláš 3:2 pp a sn (0:2, 1:0, 1:0 - 0:0, 1:0)

Góly: 32. Žitný (Meszároš, Štajnoch), 59. Matoušek (Abdul, Šedivý), rozh. sam. nájazd Abdul - 2. Vybiral (Macík, Mezovský), 7. Lištiak (Kurali, Ri. Huna). Rozhodcovia: Müllner, Nagy - Jedlička, Soltész, vylúčení: 4:8 na 2 min, presilovky: 1:0, oslabenia: 0:0, 2904 divákov

Slovan Bratislava: Brust – Sersen, Bačik, Štajnoch, Meszároš, Podlipnik, Šedivý, Hudec – Bondra, Zigo, Abdul – Žitný, Kukumberg, Pance – Jendek, Puliš, Matoušek – Miklík, Urbánek, Sloboda

MHk 32 Liptovský Mikuláš: Zalivin — Droppa, Petran, Kurali, Stehlík, Roman, Mezovský, Nemec, Smutný — Kriška, Uhrík, J. Sukeľ — Macík, Lištiak, Ri. Huna — Lunter, Oško, Vybiral - Ru. Huna, Ró. Huna, Nechaj

Úvodné buly na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu vhodil bývalý slovenský reprezentant a tréner a dlhoročný hráč i kormidelník Slovana Zdeno Cíger, ktorý v sobotu oslávil okrúhle jubileum 50 rokov.

Domáci nezačal vôbec dobre a už po 100 sekundách prehrávali. Brust vyrazil strelu Macíka pred seba a k puku sa najrýchlejšie dostal Vybiral, ktorý ho dorazil do odkrytej bránky - 0:1. Aj v ďalších minútach mali jasne navrch hostia, ktorí mohli zvýšiť náskok pri presilovke i šanci Krišku, ktorý išiel sám na Brusta, ale podarilo sa im to až v 7. minúte. Po Kuraliho strele sa odrazil puk medzi kruhy, kde bol pripravený Lištiak a ponad pravý betón Brusta zvýšil na 2:0. Slovan sa dostal do lepšej šance až v 9. minúte, no výborne zasiahol Zalivin, keď odpálil puk, ktorý smeroval do siete. Posledný tím tabuľky už domácich v prvej tretine do veľkých šancí nepustil a do kabín išiel s dvojgólovým náskokom. V závere tretiny sa dostal z ľavej strany pred bránku Hudec, ale Zalivin mu dobre zmenšil strelecký uhol.

Druhá tretina odštartovala dohrávanou presilovkou hostí, no v ďalších minútach prebrali taktovku "belasí" a rozbehli ofenzívny kolotoč. Na Zalivina sa rútil jeden útok za druhým, brankár Liptákov však predviedol niekoľko výborných zákrokov a držal čisté konto. Neujala sa efektná strela pomedzi nohy Puliša a Zigovu dorážku v skrumáži zastavila žrď. Zalivin následne puk zaľahol. Slovan zlomil streleckú smolu až v 32. minúte pri hre 4 na 3, keď dorazil Meszárošovu strelu Žitný - 1:2. Veľký nápor domácich pokračoval aj v zostávajúcich minútach druhého dejstva, ale ďalšie góly už nepriniesol. Obrovskú šancu mal v 38. minúte Jendek, ale svoj nájazd na Zalivina nepremenil na vyrovnávajúci gól. Liptáci vystrelili počas druhej tretiny na bránku len dvakrát, Slovan 14-krát.

Aj tretia tretina sa niesla v snahe Slovana o obrat zápasu. V 45. minúte sa dostali do prečíslenia traja na dvoch, Sloboda zvolil samostatné zakončenie a to sa neujalo. "Belasí" si zahrali od 46. minúty ďalšiu presilovku, v ktorej mali dobré šance Bondra a Šedivý, ale Zalivin držal svoj tím na víťaznej ceste. Liptáci mohli rozhodnúť v 49. minúte, keď išli dvaja na jedného, no Brust si s Uhríkovou strelou poradil. Nasledovala ďalšia presilovka domácich, no ani v nej vyrovnávajúci gól neprišiel. Ten prišiel až v 58. minúte pri hre bez brankára z hokejky Matouška, ktorý poslal duel do predĺženia.

Slovan ho odštartoval ďalšou presilovkou, v ktorej mal čistú šancu Abdul, ale zblízka netrafil odkrytú bránku. O triumfe Slovana rozhodol v samostatných nájazdoch Abdul.

hlasy po zápase:
Roman Stantien, tréner Slovana:
"Ráno sme si pozerali nejaké videá a tam sme si jasne ukázali, že sú veľmi nebezpeční v okolí bránky. Všetko tam nahadzujú a sú tam dôrazní. No a presne tak dali prvý gól. Niektorí chalani sa na tie videá pozerajú a asi si myslia, že im to ukazujeme pre zábavu. No pozitívna bola reakcia mužstva za stavu 0:2. Mali sme veľa presiloviek, striel, ale trápili sme sa v koncovke."
 Anton Tomko, tréner L. Mikuláša: "Mali sme dobrý vstup do zápasu a v krátkom priebehu sme viedli 2:0. Potom Slovan ukazoval svoju silu a my sme odolávali. Rozhodla asi druhá tretina, v ktorej sme mali päť vylúčených, keďže nemáme dosť hráčov na oslabenia. Slovan nás tam vysoko prestrieľal a dal aj gól. V tretej tretine prišiel opäť tlak domácich. Nakoniec sme asi minútu pred koncom dostali taký nešťastný gól. Zápas sme mohli vyhrať aj prehrať, ale berieme aj bod, lebo je náš prvý z klzísk súperov. Na tomto výsledku má najväčšiu zásluhu brankár Zalivin. Podržal nás a od začiatku sezóny patrí medzi našich najlepších hráčov."
Jindřich Abdul, autor rozhodujúceho nájazdu Slovana: "Samozrejme, že sme chceli plný počet bodov, ale po tom priebehu zápasu, keď sme sa veľmi natrápili na tie dva góly, sme radi aj za dva. My sme mali asi 50 striel a Mikuláš nejakých 13. Je to ťažké, keď v podstate z prvých dvoch striel dostaneme dva góly. Potom sme tlačili a tlačili, ale brankár Mikuláša má teraz veľkú formu a oni sem prišli hlavne brániť. Možno sme ich na začiatku trochu podcenili, boli sme nekoncentrovaní, im to tam spadlo a potom sa proti ich obrane hrá ťažko. Zabetónovali to v strednom pásme, ale aj tak sme mali veľa šancí, ja sám som mohol dať štyri, päť gólov. Mrzí ma to, ale sú aj takéto zápasy."

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Aladár Miazga

 

Pán Bakoš, Stavjaňa je voľný ...
22.10.2019 - 21:28
+4

Dracik_18

 

ale no ...
22.10.2019 - 21:31
0

Aladár Miazga

 

A budeme čakať, kým sa uvoľní niekto iný ? Však sa na to nedá pozerať ...
22.10.2019 - 21:40
0

Old School

 

Ak sa chceme uspokojovať iba s druhým či tretím miestom, tak prosím, angažujme Stavjaňu...
22.10.2019 - 22:00
+1

Maross NR

 

Tak už zase bol aj majster, koľko tých trénerov sa vôbec tým môže pochváliť?
22.10.2019 - 22:24
+1

Aladár Miazga

 

tak radšej s piatym, so Stantienom a bez divákov ?
22.10.2019 - 23:16
+2

azzurri

 

Stantien má koľko prvých miest ako tréner?alebo aj druhých,tretích?
23.10.2019 - 0:41
+2

Hadimistr

 

+ aj VLADIMIR RUZICKA: Pred sezónou sa špekulovalo aj že by mohol Slovan trénovať , aj keď vtedy ešte za možnosti že v khl

Taktiež ale aj prichádzal do úvahy do kosic.

Už je pomalycky aj koniec októbra a nikde netrénuje.

Ale stavjana samozrejme. Ten je rokmi overený extraligou. Pozná pomery , pozná všetko.

Ružička neviem to vyznieva až príliš crazy. Koľko by bral len za trénovanie s áčkom pol milióna korún českých to je cca okolo 20 000 eur
22.10.2019 - 22:22
0

bohin85

 

Netreba stresovat... Kurzik bol lakavy....
22.10.2019 - 22:23
+1

omen

 

ja by som radsej jedneho z dvojice Pokovic alebo Orzsagh... obaja poznaju pomery v Slovane
22.10.2019 - 22:38
0

Aladár Miazga

 

Orságh je pasé.
22.10.2019 - 23:17
0

iHC

 

Pokovič by bol fajn. Otázkou je, čo s ním aktuálne je? Netrénuje nikde?
23.10.2019 - 8:12
0

Nerkio

 

Nieje ,Trénuje v Zlíne juniorku ....z rodinných dovodou Zlín momentálne asi neopustí
23.10.2019 - 7:08
0

strojar

 

Raz darmo, tie skúsenosti z KHL sú na nezaplatenie.
Tie rozhodujú takéto náročné zápasy.
22.10.2019 - 21:29
+42

maček

 

Tak málo ti stačí ku šťastiu ?
22.10.2019 - 21:48
+13

HeyYou

 

toto a este dlhodoba posranecka renta k tomu.
23.10.2019 - 6:15
+5

strojar

 

Že si ty zase rozpustil dôstojnosť v alkohole.
23.10.2019 - 9:07
0

HeyYou

 

dostojnost naliehavo chyba skor tebe, ty smutny klaun.
23.10.2019 - 16:52
+2

strojar

 

Nejako nedokážete (slovanisti) zvládnuť, keď niekto iný napíše pravdu.
23.10.2019 - 18:41
0

azzurri

 

Skôr asi neprišli výplaty na účty ako ked hrali v KHL
23.10.2019 - 0:44
+1

Pepe#27

 

Nie.
23.10.2019 - 9:03
0

Tehelnepole

 

Ak odhliadnem od tvojho ostna ironie a skodoradosti, musim uznat ze na tom nieco je.
Hraci co hrali v KHL sa tu teraz premavaju jak na Vaclavaku.

Asi tiez potrebujeu reset. V Nitre to je teraz v mode.
23.10.2019 - 11:24
0

spartacus

 

Slovan mozete sa hanbit to co ste stvarali v predlzeni bolo take okate ze aj 6 rocne dieta vedelo ze nechcete strelit gol .a to. iste ste predvadzali v celom zapase !
22.10.2019 - 21:29
+1

NR

 

Po predlzeni sa davaju ine body ako po najazdoch, ked nechceli vyhrat?
22.10.2019 - 21:34
+27

Byron

 

Presne. 4b v riadnom 3 pp a 2 po nájazdoch
22.10.2019 - 21:35
0

strojar

 

A k tomu patrí aj bonus dva body za zvýšenú bojovnosť.
22.10.2019 - 21:42
+2

Byron

 

Treba započítať do tabuľky
22.10.2019 - 21:42
0

Byron

 

Rozbili sme LM na kašu. Rozdielom triedy
22.10.2019 - 21:34
+5

rare

 

pri stave 3:2 po najazdoch sa da skor hovorit, ze mikulas rozbil vas
22.10.2019 - 21:42
0

Senn

 

Tak ta návšteva je riadna bieda
22.10.2019 - 21:42
+5

captainBob

 

kolko divakov by si chcel? 3000 je super navsteva v TL
PP-ZV 1122, NR-ML 2347, D-BB 636 ...
22.10.2019 - 23:24
0

Aladár Miazga

 

pán je rozmaznaný z KHL
22.10.2019 - 23:55
0

Senn

 

2900 v 600k meste je ako keby v Poprade pride 100 ludi na hokej, proste bieda. Tych 4-5k musi dat slovan dat aj keby sa co deje, nuz ale aspon vidiet kolko ludi sa chodilo pozerat na rusku ligu.
23.10.2019 - 0:42
+4

stojkovic

 

tie prepocty na pocet obyvatelov su neuveritelne komicke .. ad1 neviem odkedy ma bratislava 600k -.- .. a za druhe kolko by malo chodit na kluby z takeho new yorku , alebo moskvy .. alebo aj vedla z budapesti? .. 100k? 300k? 500?k .. slovan da 9-10k hocikedy .. akurat nahovarat si ze bude chodit 10k len na slovan je uplne od veci .. ja som cely zivot slovanista .. sledujem ho, futbal , hokej .. a na hokeji som nebol 8 rokov .. no a?
23.10.2019 - 10:17
+5

Danny23

 

No koĺko sa chodilo pozerat? Zabudol si, kolko ludi chodilo ku koncu na tu rusku ligu?!!! Mate doma pozitivnu alebo negativnu bilanciu tento rocnik? Hrate tak, aby prislo 5k na Mikulas? Ved tolko na konci nechodilo ani na káháel!
23.10.2019 - 17:05
0

Kikira

 

Už nikdy nepíšte porovnanie atraktivity KHL a našej ligy... Návštevnosť bude oproti KHL tretinová. A to je len začiatok príde aj menej ako včera a nie raz...
23.10.2019 - 17:07
0

OUTBLAST

 

..: ML sú medzilaborce okres
23.10.2019 - 7:33
+4

buffalo

 

pekne divadielko, vari aj na najom bude
22.10.2019 - 21:46
+1

defender BLOG

 

tragédia... strašná tragédia... Mikuláš bol tragický, ale nechal tam srdce a snahu pobiť sa o výsledok... K našim tragédom, ktorí to odflákali sa nehodno vyjadrovať
22.10.2019 - 21:49
+5

Gargamel123

 

Ale ved tak ste: zbierali body v KHL...
22.10.2019 - 22:00
+4

Old School

 

Neviem či máš ešte funkciu v Slovane, akú si mal, ale ak áno, mali by ste pár hráčom dať najavo, že nosiť belasý dres si musia zaslúžiť, inak dovi-dopo a nechajte radšej hrať juniorov.
22.10.2019 - 22:02
+3

maček

 

"Zápasy s Mikulášom boli väčšinou zo strany Slovanu profesorské, ako keby čakali, že sa LM porazí sám"

Toto som napísal do livky ešte pred zápasom netušiac, že ani dnes to iné nebude.
22.10.2019 - 22:09
+2

motonomad

 

A mali sme ich na lopate
22.10.2019 - 21:56
+4

Gargamel123

 

Ach tie roztlieskavacky:
22.10.2019 - 21:58
+2

NasHokej97

 

Zápas som našťastie nevidel.

3. v počte strelených golov (o 1 menej ako BB, o 9 menej ako ZV)
2. najmenší počet inkasovaných golov (o 5 viac ako BB)

Prečo mám teda najväčšiu chuť aby vedenie vyrazilo polku kádra ? Ja stále nechápem načo sme podpisovali toho Panceho. Namiesto normalnej náhrady za Vandasa podpíšeme hráča bez kondicie čo za 7 zápasov spravil jeden bod. Kým mi takých hráčov podpisujeme, BB vyhazduje bez kondície čo majú bod na zápas.

Trénera som doteraz obhajoval ale úprimne v kútiku duše som dúfal že to LM dotiahne do víťazného konca nech sa vytvorí na neho nejaký tlak. Hlava mi proste neberie ako sme nedokázali najhoršej obranne v lige nedať doma viac ako 2 goly za 65min času, a z štastisicky 2. najhrošieho brankára v lige spraviť Vasilievksého.

Najhoršie na tom je, že zápas som ani nevidel, a mám veľmi dobrú predstavu čo sme dneska hrali. Stratiť 4 body doma proti tabuľkovo dvom najhorším mužstvám v lige. Toto Bratislavského diváka dlho baviť nebude. Však ani nie 3000 divákov už o niečom svedčí, a to má ta návšteva prekvapila.
22.10.2019 - 22:08
+5

NasHokej97

 

Kým my* takých hráčov podpisujeme, BB vyhadzuje hráčov bez kondície čo majú bod na zápas.
22.10.2019 - 22:13
0

NasHokej97

 

Aspoň že tak. Dúfam teda že sa na nejakej poriadnej náhrade pracuje.

To ale nič nemení na tom že pre mňa je doteraz Pance úplne zbytočný podpis. Akurát tam zaberá legionárske miesto...
22.10.2019 - 22:54
0

Old School

 

Slovan by sa mal inšpirovať Zvolenom či Bystricou, tí majú dobrý skauting na legionárov, keď angažujú v podstate no name Američanov a Kanaďanov a v princípe im vyhrávajú zápasy. Bystrica má navyše toho mladého Fína, čo sa tiež javí v dobrom svetle... Osobne si myslím, že práve hráči z AHL či ECHL by priniesli do Slovana niečo, čo Slovanu v extralige vždy chýbalo a to dravosť a nasadenie a snaha pobiť sa o výsledok. Však spomeňme si na hráčov ako Casey, Norris či Harvey, mať viac takých v tíme, tak možno by sme neboli jasný favorit na titul, ale aspoň by tie zápasy neboli tragické.
22.10.2019 - 23:17
+2

Aladár Miazga

 

U nás sa pre zmenu vždy darilo čechom, čo potvrdzuje aj Abdul. Káder sa skladal viac menej z toho čo bolo voľné na poslednú chvílu. Budúcu sezónu budeme mať určite aj kvalitnejšie slovenské mená.
23.10.2019 - 8:23
+1

Pepe#27

 

Pance neprisiel ako nahrada za Vandasa...
22.10.2019 - 22:25
+3

NasHokej97

 

To vyššie samozrejme patrilo sem.
22.10.2019 - 22:58
0

Kain

 

Pravda, prichod posily do utoku sa spominal este pred odchodom Vandasa.
Na druhej strane, uz by sa mohol zacat aj balit.
23.10.2019 - 8:17
+1

omen

 

bd rad, ze si nevidel... ja som si viackrat doma pre seba pospevoval:"na toto sa neda pozerat"
22.10.2019 - 22:40
0

Pepe#27

 

Mikulasu na cele s brankarom

...a to je asi tak vsetko, co by som k tomuto zapasu povedal...
22.10.2019 - 22:22
+6

omen

 

pri vsetkej ucte k LM, ale toto bol hrozny zapas na pozeranie... dobijanie jednej branky a z brankara urobil Slovan adepta na reprezentaciu Toto sa uz velmi tazko da ospravedlnit neskorov skladbou kadra Je zaujimave, ze odkedy odisiel Vandas, tak akoby sa nieco zadrhlo
22.10.2019 - 22:47
+2

NasHokej97

 

Keď sme mali Vandasa, resp. keď hrával útok Bondra-Žigo-Vandas tak sme mali jeden a pol fungujúceho útoka, tou polovicou bol Abdul čo bodoval v 2. formáci. A to ešte nehral resp. rozohrával sa Viedenský.

Ten náš 1. útok 3 týžnde dozadu bol bodovo porovnatelný s Košickým prvým. Oni mali spolu 30 bodov, naši 24. Teraz aj keby sme Vandasa stále brali ako "našeho" tak sa to nedá porovnať.

Teraz nám pracuje akurát dvojička Abdul-Žigo + Vieďenský čo ťahá 2. formáciu.

Odkedy Bondra nehrá v tom útoku Bondra-Žigo-Vandas, nespravil ani len bod. Odchod Vandasa ako cca. bod na zápas hráča je sama o sebe strata, ale že jeho odchod ovplyvní aj body Bondru som teda nečakal.

Nečudo teda, že sa tí zdá že sa odchdom Vandasa niečo zadrhlo, lebo podľa mňa sa tam niečo pokazilo.
22.10.2019 - 23:54
+3

iHC

 

Začnem tým, že si žiaľ mal pravdu, čo sa návštevy týka. Bol som väčší optimista, čakal som aspoň 3500.
No a k Vandasovi. Akokoľvek bol dôvod jeho odchodu "detinský", aj toto by som prísal trénerovi. Sakra, ak mám v tíme fungujúci útok (až jeden - Vandas, Zigo, Abdul), tak ho nechám hrať. Čo urobil Stantien? Do presiloviek non-stop dáva Miklíka, načo? Výsledkom je odchod Vandasa (jasné, spôsob a dôvod akým odišiel čo-to ukázal aj o jeho charaktere) a tým aj koniec produktívneho útoku (nielen Bondra neboduje, od odchodu Vandasa dal Zigo až 1 gól).
Plus aj vedenie situáciu nedocenilo. Ak súhlasilo s odchodom Vandasa, perdpokladal som, že máme náhradu. Zjavne nie. Ak sa našlo na plat Panceho, snáď by sa našlo niečo aj na nejakého snipera (kľudne aj namiesto Panceho - to, čo zatiaľ hrá on, zahrá aj junior)-
23.10.2019 - 8:27
+5

Aladár Miazga

 

Ja by som ešte doplnil k tomu Miklíkovi.
Miklík vo 4.útoku ? Wtf ?!
Miklík je, respektíve bol hráč pre prvé dva útoky. Tam musí hrať. Ak už na to nemá, tak ho nepostavím vôbec. Ale rozhodne nie do 4. útoku. Tam dám dorastenca, ktorý bude naháňať celý zápas súpera, zrážať sa sním, znepríjemňovať mu život a rozbíjať hru.
Máme problém s produktivitou a Miklík je dusený v podpalubí.
23.10.2019 - 9:18
+1

-BBB-

 

Podpis Miklika, je vseobecne velke faux-paus.. Ten uz proste nema na vrcholovy hokej, na najvyssej urovni ,, rozumej, tahat nejake muzstvo bodovo .. na 1-2 utok ako pises proste nema a do 3-4 typologicky nepatri ,, cize je kravina ho tu drzat... Miklik, Pulis, Pance, Matousek .. hned mas 4 mena ktore mozu odist, uvolnit kasu a mozu hraj mladasi,, ja osobne nechapem tomuto ponimaniu reality v hlavach vedenia, ked delkarovali , ze ideme v setriacom rezime, nejde Nam o titul, nevypadava sa,, a Miklik Nam hrava v 4 utoku, mame tu Panceho, ktory je total v lese.. atd.. tak odohrajme zakladnu cast s mladasmi, na uroven tejto ligy stacia ako vidime dva priemerne utoky a si v 8cke.. a potom pred koncom nech podpisu pre mna, za mn aak chcu ist na titul nejake POSILY a bohate to staci .. pre mna osobne je dolezita financna stabilita a vyrovnanie dlhov, ako celkovy vysledok v lige ..
23.10.2019 - 9:25
0

Dracik_18

 

Miklik hrá asi kvôli dlhom ...Matouška by som nevyhadzoval na PO je platný hráč a Puliša pošlite do Detvy
23.10.2019 - 9:41
0

Kain

 

"na uroven tejto ligy stacia"...a potom pride Zvolen alebo Bystrica a poriadne nas vyplieskaju.
23.10.2019 - 10:56
0

-BBB-

 

A? .. nie je to jedno?.. aj tak ide o hovno..
23.10.2019 - 11:26
+3

Kain

 

Mozno tebe, ale ja si radsej pozriem zapas, v ktorom Slovan nebude tahat za kratsi koniec.
23.10.2019 - 11:37
+1

OUTBLAST

 

Ako: Si potom vnímal pôsobenie v khl? Lebo mimo prvej nadšenej sezóny to bol viacmenej štandard že sa ťahalo za kratší koniec...
Aj skrz tohto som nikdy nechápal že to dakto ospevoval len skrz kvalitnejšieho hokeja keď pointa bola väčšinou v pozeraní prehier...
23.10.2019 - 12:34
0

Kain

 

Od zaciatku som nebol priaznivec KHL, ale klamal by som, keby som tvrdil, ze som si niektore momenty neuzival. Avsak kvoli KHL som prestal chodit na hokej. A hlavny dovod nebola kvalita hokeja.
Chapem, ze tuto sezonu je asi najdolezitejsia financna stabilizacia, no aj napriek tomu ma Slovan taky rozpocet, aby dokazal hrat o prve 3-4 miesta v tabulke.
23.10.2019 - 13:37
0

OUTBLAST

 

V: Podstate by som to popísal rovnako...
To isté som vravel aj sezónu po výlukovej (tuším 06/07) kedy sa tiež išlo v šetriacom režime a z hokeja v podstate celú sezónu boleli oči a v QF bola stopka...
Ale ťažko hladať nejaký velký zmysel v systéme čo sa týka kádra keď vedenie zostalo s minimálnymi zmenami rovnaké...
23.10.2019 - 13:44
+1

bigi BLOG

 

napisem to aj opacne. teraz vyhravame sme treti a nikoho to nebavi a vsetci nadavaju
24.10.2019 - 6:28
0

-BBB-

 

to si ti uz davno neuzil hokej
23.10.2019 - 14:46
0

Aladár Miazga

 

Radšej, ako radšej. To je diskutabilné.

Mňa napríklad ďaleko viac bavil vyrovnaný duel povedzme s CSKA Moskva, v ktorom sme napokon prehrali 2:3 či 4, pred vypredaným hladiskom, s parádnou atmosférou, ako pohodová výhra nad Budapešťou 3:0, ale Zvolenom 4:1, pred 3 či 4000 divákmi.

Za mňa neporovnateľné. Aj keď odhliadnem od toho, že tých vyrovnaných zápasov s tesnými prehrami v KHL toľko nebolo. Ale tie emócie boli niekde úplne inde.
24.10.2019 - 12:52
+3

Aladár Miazga

 

K tomu pridám ten oslobodzujúci pocit, že nám nikto na súperových klziskách zborovo nenadával. Že internet nebol po každej našej výhre zaplavený nárekom, ako nám pomohli rozhodcovia, že nepískali spravodlivo a pod.
Čuduj sa svete , ale viac ma bavilo, keď sme mali na rozhodcov ťažšie srdce práve my
24.10.2019 - 13:01
+1

Tehelnepole

 

toto fungovalo mozne prve dve sezony, potom to bola trápenka
24.10.2019 - 13:12
+1

zahorak009

 

Tak trápenka to bola posledné 2 sezóny. Predtým to bolo ako na hojdačke - raz rekord KHL 0:12 na ľade CSKA,inokedy tam zas výhra 2:0,otočka s Traktorom na 7:4,prehra v Záhrebe 5:4 po vedení 4:0,vyrovnané zápasy s Kazaňou,výhry s Jokeritom a potom prehra za 10 minút v poslednej tretine a tak...
24.10.2019 - 13:29
0

-BBB-

 

to je presne to, co vacsina "inych" nechape ..
Imho aj navstevy to jasne dokazuju ,, ja som napriklad cisto prototyp toho, ze na KHL som chodil, vedel som ist aj na napr. Admiral, ci neviem koho, a tuto sezonu ma zatial dotiahli na stadion len KE, nedokazala to BB, nedokaze to ani ZV, ci NR .. a nie je to preto, ze by som chodil na superov, ani preto ze by som nebol fanusik Slovana, je to preto, ze som v prvom rade fanusik hokeja .. a bez urazky, zatial sa v tejto lige hokej nedostavil.. snad sa dostavi aspon v PO .. pre mna radsej kvalitny hokej s prehrou na konci, kde sa ludia hokejom bavia /aj napriek vitazstvu, su tam emocie vsade/ ,, ako hokej co tu zatial vidime ..
Ako pisal tusim BIGI niekde inde, hovno hrame, nemame trenera, hra Nam jeden utok, nemame taktiku a sme v lige treti ,, to cele o kvalite ligy.. a kludne nech ma tu cele SVK kamenuje.. ale nic to nemeni na fakte reality, ze proste nech hra SLovan taku ligu na aku ma ,, ak na tu KHL proste nema a len to produkuje dlhy, tak je kravina tam chodit,, financovanie SLovana neriesim,, to je ina debata,, teraz pisem len o kvalite hokeja ..lebo nech prisiel na Slovan kde kto z KHL a SLovan bol do poctu, tak aspon jedno muzstvo hralo hokej ,, ale ked si /asi-nevidel som/ vezmes posledny zapas s LM ,, tak /asi-nevidel som/, nehral hokej nik .. stacil mi zapas s KE.. kde KE stacilo napadat rozohravku Slovana v obrannom pasme Slovana a hokej sme nevideli .. Slovan nevedel a KE nechceli .. a pritom cely vychod mal z toho zapasu dvojdnovu erekciu /nic v zlom/ .. ja pevne verim ze postupnou gradaciou ligy, uvidime aj hokej ..
24.10.2019 - 13:18
+7

Aladár Miazga

 

Presne takto je. Ale ja som to písal ( však väčšina sme to tu tušili )už pred sezónou, že pre väčšinu bude veľký problém presedlať po siedmych rokoch z KHL na extraligu. Ešte pretečie veľa vody Dunajom, kým tie pravé hokejové emócie prídu. A ja dúfam, že prídu ,lebo AMEN. Lebo ako sa snažím, tak sa snažím, zatiaľ je to skôr o zvyku sledovať Slovan, ako o nejakej radosti, emóciach. Tá pridaná hodnota mi stále chýba.
24.10.2019 - 13:46
+1

lazurny

 

krásne si to napísal a úplne s tebou súhlasím. Túto sezónu som bol na 8 zápasoch. Všetky v KHL 1x na Diname Moskva proti Spartaku, 2 krát na Spartaku, 4 krát na CSKA a raz v Petrohrade proti CSKA. Zápas Slovana som zatial nepozeral ani v tv a moc ma to ani neľaka a to som mal 3 sezony permu na Slovan v KHL/ dokonca som mal permu aj na HC Ba keď hrali 2 ligu. Presne ako píšeš, keď Slovan doma nič nehral tak aspoň súper nech už bol takmer od hocikial vedel dačo ukázať. K cenám listkov na CSKA obhajcu titula, keď hrali proti Admiralu som sa dostal za 100 rublov, 70 rublov je 1€.Škoda, že už niesom v Moskve.
24.10.2019 - 15:15
+1

Kain

 

S takymto mentalnym nastavenim, by mal byt v podstate spokojny fanusik kazdeho klubu. Novozamcania uz mozu teraz kludne spavat, lebo zobrali body Slovanu aj Kosiciam po vyrovnanych zapasoch.
24.10.2019 - 14:30
0

Aladár Miazga

 

No myslím si, že keby teraz išli hrať 2. maďarskú ligu a väčšinu zápasov by vyhrávali pri návštevách svojich rodinných príslušníkov, tak by s radosťou spomínali ako občas ten Slovan a Košice porazili a aké parádne zápasy to boli ...
24.10.2019 - 14:48
+1

Kain

 

Miklik sa v prvom rade dusi sam. Nema co robit v celej zostave.
23.10.2019 - 10:47
0

NasHokej97

 

Nie Žigo ale Zigo. Čo sa to so mnou porába
23.10.2019 - 9:11
0

Kain

 

Tebe tam ten Žigo skace od zaciatku sezony.
23.10.2019 - 10:50
+1

JA_98

 

rip môj tiket jediná chyba snád aspoň niekto iný zaryžoval..
22.10.2019 - 23:00
0

Rezo

 

Tak dnes zrejme najlepší výkon Ešky v sezóne. Hrala so srdcom, hoci kvalita bola na strane Slovana. Ten 1. tretinu úplne odflákol. Verím, že nie naschvál... V 2. a 3. tretine bol Slovan lepší, ale srdcom sa Eška dostala aspoň do predĺženia. Pri porovnaní platov mal Slovan jasne vyhrať, ale keď sa už aj Macík hodí do strely, tak bod je zaslúžený. Avšak vzhľadom na to, že ešte pred nedávnom bol ašpirant na repre dres, tak v porovnaní s domácimi útočníkmi bol o niečo slabší. Škoda talentu. Keby takto koncentrovane nastupovali na každý zápas Uhrík, Petran, Mezovský, Zalivin ale najmä Hunovci, tak Eška stojí niekde inde. Na záver si neodpustím poznámku, že hlavný akcionár (teda mesto) nedokáže v našom regióne dlhodobo zabezpečiť dostatok sponzorov, aby hráči mali vytvorené adekvátne podmienky, čo je hanba.
23.10.2019 - 0:10
+3

Nexus

 

Kto dá tomu vedeniu peniaze, keď vidí za tie roky ako sa s nimi bačuje? (viď rekonštrukcia) Dúfam, že toto je posledná sezóna pod vedením mesta.
23.10.2019 - 8:00
+1

Nexus

 

rýchlo ma vypočuli : https://www.mikulas.sk/files/File/msz/Zweb2019_115.pdf?fbclid=IwAR2NhxrnM-ggjd6xBXRBDgLVaMtYuoC57643DDRkHft4kGWTIvkWXR5gXEU
23.10.2019 - 13:57
0

strojar

 

A kde by sa našiel šialenec ochotný zaplatiť 105 000 €?
23.10.2019 - 15:50
0

danto

 

Ufff, ťažko komentovať, ale zrejme Bobo dik stačilo, nutne treba 1 útočníka co bude hned bodovať, neviem ci čakajú na Jeglica. Anyway je to 7 hlavne nech sa splatia dlhy
23.10.2019 - 0:46
0

nyytymaki BLOG

 

Jeglič tryout Zlin
23.10.2019 - 7:20
+2

-BBB-

 

Ano, pre mna nepochopitelne,,
23.10.2019 - 8:03
+2

bigi BLOG

 

super zapas ktory vygradoval 18 najazdami, co viac si moze fanusik zelat
23.10.2019 - 6:17
+4

Aladár Miazga

 

i tak še dá
23.10.2019 - 8:24
0

iHC

 

Dokonca sa zlepšujeme od zápasu k zápasu. Kým v minulom kole sme nájazdy nezvládli, teraz po tvrdej príprave sme súperovi nedali v nájazdoch šancu. Ak už toto nezaplní tribúny...
23.10.2019 - 8:29
+6

Tehelnepole

 

Boze moj, ako hlboko sme klesli, s Liptakmi na najazdy...
23.10.2019 - 11:23
0

scandi

 

Už bolo aj horšie, keď ste platili aby naši nič nehrali v 7 zápase pred 20 rokmi.
23.10.2019 - 14:52
+2

Pepe#27

 

23.10.2019 - 15:15
+1

scandi

 

Neviem čo je na tom na smiech. Mám to priamo od hráča,vaše vedenie bolo nervózne keďže bolo 3:3 s outsiderom a na hráčoch bola deka tak sa poistili a zaplatili aby naši nehrali. Z veľkou pravdepodobnosťou by ste boli vyhrali aj tak ale radšej išli na istotu.Ten rok ste nakoniec vyhrali titul tak to boli dobre investované peniaze a ukážka aký úbohý je náš klub.
23.10.2019 - 17:07
+1

Pepe#27

 

24.10.2019 - 7:21
0

OUTBLAST

 

...: ja si zasa pamätám ako sa vtedy hovorilo že sa troška zarábalo na vstupnom preto to QF išlo do 7 mačov ...alebo žeby peniaze zarobené na vstupnom sa hneď dali hráčom LM na ošetrenie výsledku? to by bola zaujímavá investícia lahko zarobených peňazí
24.10.2019 - 8:33
0

Tehelnepole

 

23.10.2019 - 15:27
0

Kikira

 

Včera som si vyberal aktivitu buď čas strávený hľadaním húb v lese alebo hokej. Super počasie a krásne suchohríby ako z atlasu boli úspechom. Našťastie som nešiel na hokej. Dopozeral som to neskôr na PC, dve tretiny a predĺženie+SN. To nebol hokej to bolo nacvičovanie situácie - spätná nahrávka na obrancu a pokus prestreliť puk cez hradbu tiel pred bránou. Vyšlo to s obrovským šťastím až na cca 50 pokus. Ono to bolo prakticky nemožné,lebo celá lavička LM vedela čo budeme hrať a kam sa majú postaviť. Nepochopil to len jeden muž na belasej lavičke a ten od začiatku sezóny nepochopil aj to že máme mať viacero variant na presilovky. Možno mu to jeden aj povedal na plné ústa a už je v PP. Miklík by mal dostať mesiac individuálnej prípravy a keď nenastúpi dostatočne namakaný hneď odchod. Pozitívom mladý Domino Jendek, treba nájsť okamžite minimálne troch takých juniorov. Iná cesta nevedie. Samozrejme po utrasení situácie v AHL dve produktívne kladivá do útoku zo severnej Ameriky.
23.10.2019 - 15:33
+2

strojar

 

A ešte kúpou útočných kladív treba nachystať milión evri na zaplatenie druhej tretiny dlhu hráčom.
23.10.2019 - 15:56
0

Old School

 

Ty, čo si taký háklivý na spisovnú slovenčinu napíšeš "evri". Viem, je to už zľudovelý výraz, ale mne osobne slovo "evri" vždy trhá uši.
23.10.2019 - 16:13
+2

Kikira

 

Logika je aká? Článok o Slovane treba doložiť slovo DLH? Áno dlhy sú vo výške dvoch rozpočtov "vidieckych" klubov.
23.10.2019 - 17:00
+1

strojar

 

A prezradíš aká je logika kupovať útočné kladivá z AHL?
23.10.2019 - 18:38
0

Kikira

 

Prezradím Ti tajomstvo...nikomu to nepovedz... hokej je o víťazstvách. Takže preto, aby sme boli stále najlepším klubom na Slovensku.
23.10.2019 - 21:35
0

zahorak009

 

Mal by si trocha rozmýšľať,v poslaneckých laviciach je na to dosť času... Útočné kladivo nemusí striktne znamenať 120 kg,200 cm a "brutálnu" hru,ale schopnosť pravidelne bodovať a vynikať hlavne v útočných herných činnostiach. A aj keď väčšina severoameričanov v našich kluboch nieje zrovna topka AHL,často do nej len nakukli(niektorí ani to nie) a väčšinou sú "odchovaní" ECHL,ich dobrý výber a dobrý mix s našimi hráčmi robí posledné roky tituly alebo aspoň finále(Lalliberte,
Blackwater,Faille,Hickmott,Asselin,Higgs,Hohmann,Selleck...)
Niekedy tvoja "irónia" zapasuje, väčšinou ale nie. Mal by si uvažovať nad tým,ku ktorým komentom pridáš svoju ironickú reakciu,aby to nevyznelo trápne,ako v tomto prípade.
24.10.2019 - 11:05
0

advokatiss

 

Selleck je "odchovany" na AHL a do ECHL ani nenakukol, len taky detail
24.10.2019 - 11:34
0

zahorak009

 

A aj keď väčšina severoameričanov v našich kluboch nieje zrovna topka AHL(Selleck 488z/114b,Laliberte 250z/138b),často do nej len nakukli(Higgs 19z,Hohmann 5z,Hickmott 3z,Faille 49z,Blackwater 38z,Kerbashian 4z),niektorí ani to nie(Asselin), a VAČŠINOU sú "odchovaní" ECHL(Asselin ani tam nie),ich dobrý výber a dobrý mix s našimi hráčmi robí posledné roky tituly alebo aspoň finále. Je to takto správne?
24.10.2019 - 13:16
0

advokatiss

 

Je, ja aj s tou myslienkou suhlasim. Staci sa trafit do nejakej kanadskej dvojicky, ktore to sadne spolu vo formacii a uz to moze zmenit z vypadnutia v stvrtfinale na postup do semifinale.
24.10.2019 - 14:33
+1

zahorak009

 

A to je presne dôvod,prečo kupovať "útočné kladivá z AHL". Len by som doplnil,že kľudne aj z ECHL.Môžu pomôcť rovnako dobre a nemusia byť ani drahý. Len treba mať "šťastnú ruku",resp.dobrý skauting,tak ako máte v poslednom čase vy.
24.10.2019 - 15:04
0

advokatiss

 

Ale v tomto obdobi uz nenajdes volne "útočné kladivá z AHL". To co ostalo z AHL volne nebude prinosom, lebo vacsinou su to hraci s minimom bodov a s ulohami v teame ako zrazat sa. To nie je to co spravi ten rozdiel. Takych so schopnostami robit rozdiel v zapasoch treba podpisal este pred letnou pripravou. Takych co odohrali par zapasov poslednej sezone v AHL aj s nejakymi bodmi ale uz nevidia buducnost v zamori. Na hracov z prvych dvoch utokov AHL nemate penazie. Najlepsie je v tomto obdobi pockat na 20. kolo v ECHL a zobrat nieco co ma aktualne top formu. Priklad Southorn minulu sezonu.
24.10.2019 - 15:24
+1

strojar

 

Skúsiš mi prezradiť kde som písal o 120 kilových dvojmetrových hráčoch?
24.10.2019 - 11:38
0

zahorak009

 

Takže pod pojmom útočné kladivo si si nepredstavoval hromotĺka,ale si si potreboval len kopnúť... No,o to trápnejšie to vyzerá.Ale u teba nič mimoriadne.
24.10.2019 - 13:19
0

Pepe#27

 

Ja sa vam cudujem, ze na toho retarda vobec reagujete este...
24.10.2019 - 13:25
0

zahorak009

 

Tak vždy sa dá niečo napraviť,zlepšiť,prevychovať... Preto sa ľudia občas snažia aj pri ňom.Bo nádej zomiera posledná...
24.10.2019 - 13:48
+1

Tehelnepole

 

Pri nom aj nadej prepadla beznadeji
24.10.2019 - 14:07
+1

strojar

 

A zase slovanistická úderka v plnom nasadení.
Aj toto je dôvod prečo celé Slovensko tak miluje Slovan a jeho fanúšikov.
Len tak ďalej. Budem vám držať palce.
24.10.2019 - 20:50
+1

Tehelnepole

 

Dík.
24.10.2019 - 21:11
+1

bigi BLOG

 

hmm zaujimave je ze ty tu pises nieco o slovanistickej uderke a ako nas milije cele slovensko. ale zeby si mal troska sebareflexie to ta ani nenapadne. teba tu tiez "miluju" vsetci napriec extraligovamy spektrom. takze asi nieco na tom bude
25.10.2019 - 6:20
+1

Kikira

 

Áno milujú nás všetci. Slovan je v každom v nás. Na ktorý zimný štadión na Slovensku vstúpime je vypredané, niekde aj po mnohých rokoch.
25.10.2019 - 8:59
+1

burnzie

 

Nech si myslí kto chce čo chce tipáč to má celé pod palcom a takýchto výsledkov s top favoritmi bude až až buď výsledok bude s xkou alebo padnú v takomto zápase max 2 g podľa toho na čo má väčšina naložené bolo mi až zle keď som počul od známeho čo bookmakeri a tipáč je schopný ovplyvniť hlavne v 2 českej futbalovej čo sa deje tak sa čudujem, že to nerieši polícia....sa mi zdá že je čoraz populárnejšie tlwčiť do všetkých športov ako najvyššieho sponzora stávkové...
23.10.2019 - 17:15
0

Aladár Miazga

 

Ale no, tfuj. Len tu nekonšpiruj. Lebo Ťa upália, ako mňa, keď som svojho času spomenul, že na výsledok majú niekedy vplyv aj iné, ako športové záležitosti
23.10.2019 - 21:24
0

burnzie

 

Pokial budú stávkové hlavní sponzori ešte viac aj do budúcna tak zbohom šport a to čo ovplyvniť nedokáže tipáč ako napr NHL keď človek veľa vyhrával a dával na góly v tretinách tak buď obmedzia sumu za ktorú dávaš alebo to proste už po prihlásení na svoje konto nemáš v ponuke.... Sú to špekulanti.... Robia vše len preto aby boli oni v zisku prajem dakomu aby trafil tak že im zoberie strašne veĺa ale to je nereálne
24.10.2019 - 7:54
+1

OUTBLAST

 

...: podla X robených štatistík sa vždy dospelo k tomu že len cca 2% tipujúcich sú v dlhodobom pluse takže fungujúca stávková je už v základe čistá ryža...každý kto sa venoval tipovaniu viac ako občasným zdrapom na kukanie vie že to tak je a že na každý výherný tiket potom ide x nevýherných a stály zisk prakticky neexistuje...ale aj napriek tomu všetkému sa robia proma na namotanie čo najviac ludí ,pofiderne kroky a ešte pofiderne výsledky...ale hold nenažratosť je silná vec...mne osobne sa lúbilo keď boli tie afery o tých mafiach v azii a články ako to bežne funguje a ako sa raz zle vyvíjal zápas v istanbule (nepamätám si či to bol galatasaray alebo fenerbachce) ...domáci viedli o dva góly a to nevyhovovalo určitej skupine ludí ktorým takto išli peniaze do sračiek....tak vydrbali elektriku na štadione (bežná praktika ako záchranná brzda) aby sa zápas nedohral a výsledok sa anuloval...len že podcenili nadšených domácich fanatikov kde sa našlo za vagon elektrikárov a za pár minút to opravili a stretnutie sa dohralo
24.10.2019 - 8:45
+1

scandi

 

Ty budeš asi jednoduchší keď očakávaš že stávkové, kasína, automaty alebo vlády ti budú dávať peniaze.
24.10.2019 - 13:43
0

borussia

 

Povedzme si pravdu kto vcera nefandil LM?
23.10.2019 - 20:25
+1

zahorak009

 

Ja. Som viac hokejový fanúšik,ako futbalový. A keďže nehral v utorok "môj" Liverpool,na Ligu majstrov som si nejako nespomenul. Alebo...,hm... Že si ty myslel L.Mikuláš a nie Ligu mjstrov!!! Kua,šak som nič nepil...
24.10.2019 - 10:19
0

Aladár Miazga

 

EE, Liverpool nemôže byť Tvoj, lebo je môj !

Ale nie, ideme predsa spolu
24.10.2019 - 12:39
+1

zahorak009

 

Tak Liverpool je môj(samozrejme nielen môj),jak sa hovorí odjakživa,t.j. od čias Dalglisha,Rusha,Grobbelaara,Sounessa atď.
24.10.2019 - 13:42
0

Tehelnepole

 

kazdy, kto nemal mindrak zo Slovana?
24.10.2019 - 13:12
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 10.11.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Slovan1963:3743
2.B. Bystrica1853:3040
3.Košice1956:4137
4.Zvolen1855:4530
5.Trenčín1852:4828
6.Miškovec1848:4126
7.Nitra1949:5126
8.Poprad1949:5226
9.Michalovce1840:4526
10.Budapešť1858:6324
11.Detva1951:5722
12.N. Zámky1843:6716
13.L. Mikuláš1929:6916
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 181403198:4645
2.Topoľčany171130358:3939
3.Dubnica171020566:5334
4.Martin17921571:5532
5.Sp.Nová Ves181010771:6432
6.Skalica18812768:5728
7.Žilina17611941:4721
8.Levice196021158:8720
9.P.Bystrica183111346:7612
10.Trnava183011453:8710
11.SR 185000512:320
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla201402480:4844
2.Poprad201230595:5442
3.B. Bystrica201221573:4241
4.Košice201013681:5635
5.Nitra201102781:6835
6.Zvolen201100975:9433
7.Martin209101056:5429
8.SR 18205221160:7021
9.Slovan205131161:6920
10.Skalica205101452:10117
11.Žilina203201537:9513
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice201611277:3251
2.Poprad201412372:4246
3.Nitra221321689:5144
4.Púchov201214378:4539
5.Trnava201121670:4738
6.Slovan221121874:5738
7.Dukla201111767:4536
8.B. Bystrica20920963:4331
9.Martin20722956:6927
10.Michalovce207011242:7222
11.Spišská205111346:7618
12.Skalica205111336:6818
13.Žilina203111534:9012
14.L. Mikuláš200111828:950
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 12.11.2019 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 12.11.2019 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 12.11.2019 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 12.11.2019 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 12.11.2019 14:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 12.11.2019 14:06

Bleskovky

Foligno dostal za úder lakťom do tváre Bellemarea trojzápasový dištanc

Kapitán Columbusu Nick Foligno dostal od vedenia NHL trojzápasový dištanc za nebezpečný zákrok na Pierrea-Edouarda Bellemarea v sobotnom zápase s Coloradom. Tridsaťdvaročný hokejista navyše počas trvania trestu príde o svoj plat, suma 88.700 dolárov poputuje do hráčskeho rezervného fondu.
o 08:21 - TASR

Arizona predĺžila kontrakt s generálnym manažérom Chaykom

Klub zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes podpísal nový viacročný kontrakt s generálnym manažérom Johnom Chaykom. Post zastáva od roku 2017, keď sa vo veku 26 rokov stal najmladším generálnym manažérom v histórii hlavných severoamerických športových líg.
včera o 21:18 - TASR

Hráčmi týždňa sú Nilsson, Matthews a Makar

Hráčmi týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali brankár Ottawy Senators Anders Nilsson, center Toronta Maple Leafs Auston Matthews a obranca Colorada Avalanche Cale Makar.
včera o 19:27 - TASR

Slovenky prehrali s Dánskom 0:4 a obsadili v Michalovciach 4. miesto

Slovenskej ženskej hokejovej reprezentácii sa nevydaril záverečný zápas na domácom Turnaji šiestich krajín v Michalovciach. V súboji o konečné 3. miesto prehrali zverenky trénera Mateja Ševčíka s Dánskom vysoko 0:4.
9.11.2019 21:45 - TASR

Bielorusko - Slovinsko 0:2 na prípravnom turnaji v Lotyšsku

Slovinskí hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom zápase na turnaji v Lotyšsku nad Bieloruskom 2:0. výsledky: Turnaj v Lotyšsku: Bielorusko - Slovinsko 0:2 (0:0, 0:1, 0:1) Lotyšsko - Francúzsko 2:1 pp (0:1, 1:0, 0:0 - 1:0) Turnaj v Nórsku: Dánsko - Rakúsko 1:3 (1:1, 0:0, 0:2) Euro Ice Hockey Challenge v Poľsku: Maďarsko - Taliansko 3:4 pp (1:1, 1:0, 1:2), Poľsko - Japonsko 3:2 (1:1, 2:0, 0:1).
8.11.2019 21:07 - TASR

Slovenské reprezentantky do 18 rokov zvíťazili vo Fonde aj nad Dánkami

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov uspela aj vo svojom druhom vystúpení na Turnaji štyroch krajín v talianskom Fonde. Po úvodnom triumfe nad Maďarkami (5:4 sn) zvíťazili zverenky trénera Petra Kúdelku v piatok nad rovesníčkami z Dánska 3:2.
8.11.2019 21:00 - TASR

Slovenky prehrali v prípravnom stretnutí s Čínou 1:2

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali v piatkovom prípravnom stretnutí vo Vranove nad Topľou s Čínou 1:2. Zverenky trénera Mateja Ševčíka si na zápas "odskočili" z Turnaja šiestich krajín, ktorý sa od stredy hrá v Michalovciach, tento výsledok sa do tabuľky podujatia nezapočítaval.
8.11.2019 19:39 - TASR

Slovenky do 18 rokov zdolali Maďarsko 5:4 pp a sn

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov zvíťazila v prvom súboji na Turnaji 4 krajín v talianskom Fonde nad Maďarskom 5:4 po samostatných nájazdoch. Ten rozhodujúci premenila kapitánka tímu Sofia Vysokajová. Zverenky trénera Petra Kúdelku čakajú ešte dve stretnutia, v piatok s Dánskom a v sobotu proti domácim Taliankam.
7.11.2019 22:19 - TASR

Slovenky prehrali na Turnaji 6 krajín s Nórskom 2:3

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali vo štvrtok vo svojom druhom zápase v A-skupine na Turnaji šiestich krajín v Michalovciach s Nórskom tesne 2:3. Turnaj šiestich krajín v Michalovciach A-skupina: Nórsko - Slovensko 3:2 (0:0, 3:2, 0:0)
7.11.2019 21:53 - TASR

Slovenky odštartovali Turnaj šiestich krajín triumfom nad Francúzskom 4:1

Slovenské hokejové reprezentantky vyhrali v stredu vo svojom prvom zápase v A-skupine na Turnaji šiestich krajín v Michalovciach nad Francúzskom 4:1. Zverenky trénera Mateja Ševčíka sa ešte v skupine stretnú vo štvrtok s Nórskom a potom ich čaká duel o konečné umiestnenie.
6.11.2019 21:07 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

12. 11. 2019
Slovan - N. Zámky o 18:30
15. 11. 2019
Michalovce - Košice o 17:30
Poprad - L. Mikuláš o 18:00
Zvolen - N. Zámky o 18:00
Trenčín - B. Bystrica o 18:00
Miškovec - Detva o 18:30

Odohrané zápasy

03. 11. 2019
SlovanMichalovce
5:2REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
1:0 SNREPORT
DetvaPoprad
2:4REPORT
ZvolenTrenčín
1:2REPORT
KošiceNitra
4:1REPORT
BudapešťN. Zámky
7:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS23 bodov
2.Chovan M.KOS23
3.Langkow C.MAC20
4.Sýkora J.DEV20
5.Abdul J.SBA20

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS15 gólov
2.Sýkora J.DEV12
3.Langkow C.MAC12
4.Bonis K.ZVO12
5.Jääskeläinen J.BBY10

Najlepší brankár

Tyler BeskorowanyBBY94.27 perc
2.Tomek M.TRE94.22 %
3.Adorján A.MIS94.17 %
4.Rajna M.MIS93.69 %
5.Košarišťan A.KOS93.57 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports