Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prehral s Hradcom, Levice zaskočili Nové Zámky

zdroj: Facebook Mountfield HK
5.8.2019 20:34 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali v pondelňajšom dueli na turnaji Mountfield Cup v Hradci Králové s domácim tímom 2:6. Gólom a asistenciou prispel k triumfu HK Mountfield slovenský obranca Mislav Rosandič.


Zverenci Romana Stantiena v nedeľu v prvom dueli zdolali HC Dynamo Pardubice 3:0. Prípravný turnaj uzavrú v stredu od 12.00 h súbojom so Spartakom Moskva.

Mountfield Cup - sumár:

Mountfield Hradec Králové – HC Slovan Bratislava 6:2 (3:1, 1:0, 2:1)

Góly: 10. Smoleňák (Rákos), 11. Miškář (Cibulskis), 13. Havránek (Rákos, Smoleňák), 32. Smoleňák (Červený), 52. ROSANDIČ (Dvořák, Nedomlel), 60. Smoleňák (ROSANDIČ, Rákos) – 20. Puliš, 49. Šedivý (Sloboda, Ševčík)

Slovan: Habal - Sersen, Štajnoch, Meszároš, Podlipnik, Šedivý, Demo, Hudec, Bačk  - Kukumberg, Puliš, Miklík - Vandas, Zigo, Abdul – Valach, Ševčík, Sloboda – Bobál, Urbánek, Fafrák

ďalší zápas: HC Dynamo Pardubice – Spartak Moskva 0:8 (0:2, 0:4, 0:2)

 

Nové Zámky - Levice 5:6 po samostatných nájazdoch

Góly a asistencie: 8. Fábry (Drtina), 18. Bajtek (Pavúk, Jurík), 20. Pulščák (Mikuš, Pavúk), 31. Mikula (Fábry), 54. Števuliak (Hatala) – 25. Malandin (Tábi, Mráz), 32. Tužinský (Vorobjev, Mihálik), 33. Štefanka J., 53. Tábi, 60. Rácz (Mihálik, Vorobjev).

Nové Zámky: Ch. Pavlas – P. Mikuš, Pavúk, Hatala, Ordzovenský, Dlugoš, Drtina, Adam Kudrna, Jakúbek – J. Jurík, Bečka, Bajtek – Števuliak, Šmída, Jaša – Rogoň, Fábry, D. Mikula – Pulščák, Ondrušek, Múčka

HK Levice: Romančík A. (Mosný) – Kohút, Racz, Šturdik, Bujanov, Matejovie, Štefanka, Tolokonnikov, Gergel – Mrázik, Mihálik, Tóth, Malandin, Tábi, Gubo, König D., Hvizdoš, Tužinský, Vešutkin, Vorobjev, Klenko.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


HkmDetva

 

Niekto z KE v livke ci kde pisal ze Sedivy trafi branu raz za uhorsky rok... Tak po dnesku by ho mali predat
5.8.2019 - 20:46
+5

Frey77

 

Edko Š. so svojimi 60kg,dokáže zastaviť tak max hnačku, ale nie protihráča. Fans KE asi vedia čo píšu, či hral u vás niekoľko sezón?
5.8.2019 - 20:56
+22

mitoO

 

75kg, ako vas Brejcak. A o 4 cm vyssi.
5.8.2019 - 21:01
+17

Frey77

 

Áno Dano je malý, ale Dano sa pustí aj do o 2 hlavy vyššieho chlapa. Ma dobru strelu a výborne korculuje. Ak hra s fyzicky silným obrancom, tak je to ako Chara Visna v naj rokoch našej repre. Ešte niečo?
5.8.2019 - 21:10
+9

LenTak93

 

5.8.2019 - 21:12
+9

mitoO

 

Aj Sedivy sa raz pustil do Bellusa
K vybornej strele, a korculivaniu, ok. Ale ak by bol trosku viac snazivejsi, nie taky lajdak, tak je mozno hokejovo niekde inde.
K tomu Charovi a Visnovi ani nic nepisem...
5.8.2019 - 21:14
+8

Frey77

 

Dano je lajdak? Ako trosku brzdi. Dana zabrzdilo vážne zranenie, áno, po ňom už nie je ten istý. Ale lajdak?! Ver mi, že Dano je jeden z naj makacov co poznám! A tých dvoch ber obrazne pre boha. Hádam si pochopil ako som to myslel
5.8.2019 - 21:17
+3

mitoO

 

Viem svoje a tymto tuto debatu ukoncim.
5.8.2019 - 21:21
+2

MaxSBA

 

ale no lajdak? to dúfam sranduješ
5.8.2019 - 21:21
+3

Hadimistr

 

Aj to je malo: Profesionálny hokejový obranca by mal minimálne 80 kg.

Veľmi ťažko potom dokáže obrať o puk či telom odstaviť obrovského útočníka typu Marek bartanus rovných 190 CM a asi 98/99 kíl...

Keď je maly,veľmi šikovný a extrémne rýchly útočník tak až tak nevadí ak ma hoc aj len 75 kg..

Ale obranca musí mať minimálne, minimálne 80 kíl.

Normálne asi idem prehrladavat súpisku za supiskou NHL teamov či hraje vôbec jeden jediný obranca v NHL čo má pod 80 kíl....
5.8.2019 - 23:35
+2

mitoO

 

Skus potom aj svedsku, finsku, cesku, nemecku a kontinentalnu ligu. Dakujem.
5.8.2019 - 23:38
0

PavolRajtar

 

Si mu dal brigadu celkom
5.8.2019 - 23:41
+51

Daewo_KS

 

Je to samozvany expert, nemal by to byt pre neho ziaden vazny problem.
6.8.2019 - 8:31
+5

bigi BLOG

 

naco staci mu NHL tam ich najde hned niekolko, ktory mu naburaju jeho teoriu o nicom
6.8.2019 - 8:32
+1

emoxx1

 

Porovnávaj s našou ligou a nie s NHL keďže chalan hrá našu ligu.
5.8.2019 - 23:47
0

weefoe

 

Ale bol jeden z mála, čo občas vedel aj podporiť útok. Vždy patril k tomu lepšiemu v obrane.
5.8.2019 - 21:12
0

HkmDetva

 

Ne u nas hral pen Filip Sedivy
5.8.2019 - 22:02
0

Peter SE

 

ale stále to ten chalan dotiahol ďalej ako ty
5.8.2019 - 23:51
+3

MaxSBA

 

Habal nesklamal
5.8.2019 - 20:49
+23

HkmDetva

 

Sklamal nehabal
5.8.2019 - 21:46
+21

LenTak93

 

Dúfam, že Pavúk sa v NZ presadí.
5.8.2019 - 20:49
+5

mitoO

 

Velmi mu zelam, po tom co mu ten nehokejista Matousek tak zabrzdil karieru.
5.8.2019 - 21:08
+17

riskohrasko1

 

Veru ,mohol by sa rozohrat chlapec a potom šup s ním domov
5.8.2019 - 21:23
0

HkmDetva

 

Minimalne hajzlovy isto
5.8.2019 - 21:46
+4

Tomino

 

Tie Pardubice .. že 0:8
5.8.2019 - 20:53
+1

topska

 

No tam sa pytal handicap ale ze riadny, ved to boli kadre o triedy odlisne
5.8.2019 - 20:54
+1

Corgi77

 

Ráno bol kurz 2.00 s hendikepom -1.00 na Moskvu. No nepodaj to. Ale Max limit bol len 100€. Ale aj tak poteší, aspoň na kávu.
5.8.2019 - 21:35
+3

Hadimistr

 

Keď to človek fakt veľa sleduje tak niekoľko krát do roka nájde zapas: Kde stávkové strašné neodhadli prestrelili kurz.. presne ako táto.

No a keď ešte sa človek aj do tých teamov vyzná ktoré hrajú tak treba vtedy podať za fakt poriadny peniaz .

Takýmto spôsobom sa skutočne realne dá byť v tipovanie športových zápasov aj dlhodobo v pluse.

Takže nepodavat každý deň za niekoľko málo eur ale podať 5-6-7 x za rok iba tusaku a veľmi nesprávne vysokom kurze na ten Team čo podľa tvojho tusaku a analýzy by mal vyhrať.
5.8.2019 - 23:43
+1

Lukash_ke

 

Ty si ako vedieš?
5.8.2019 - 23:46
+6

Hadimistr

 

V com v tipovani?: Podávam od svojich 15 tich. Čiže už 10 rokov. Boli vysoké výhry , boli kruté prehry. Celkovo za tých 10 rokov všetko spolu.taky odhad len MINUS asi 2000 alebo 3000 eur.


Ale je to hlavne zábava , myslím že všetci to poznáme o koľko lepšie grády to má pozerať sa na zápas keď na neho Mas podané ako keď nie.



Či si myslel v živote ako sa mi darí?
Nič moc teraz som chlastal strašné 3 dní po sebe , piatok, sobota, nedeľa som ani do roboty dnes nešiel. Je to hrozne sa poriadne z toho dostať oklepat a úplne sa dať dohromady keď piješ aj niekoľko dní pod sebe a dokonca od rána!!!! Nie len poobede večer ...

Vďaka za opýtanie sa.
5.8.2019 - 23:52
+7

Sunkafit

 

Je to tazke, mi tu pijeme uz 5dni a nema to konca
6.8.2019 - 19:33
0

nnestor

 

si bol v Terchovej?
6.8.2019 - 20:28
0

Jurigagarin

 

Spravne: Suhlasim. Sledujem ligu uz vela rokov poznam vacsinu teamov do podrobna a na BB som posledne roky chcel 3x tipnut. Vyhral by som vzdy. Tipol som vsak len jediny raz ked som si bol uplne isty a to pred dvoma sezonami a zisk tam bol 4200€
6.8.2019 - 0:36
0

stan-PP

 

Ved tam bol totalne B team inak to skoncit nemohlo...od Hradca dostanu dalsiu kefu
5.8.2019 - 22:48
+1

Tomino

 

Ja viem .. ale veď taký tím ako pardubky a pošle tam výber juniorov proti takým klubom to inak dopadnúť ani nemôže
5.8.2019 - 22:55
+3

GB11

 

Levice zostava prosím? Aj Hradec ďakujem
5.8.2019 - 20:53
+3

NasHokej97

 

Dvořák – Rosandič, Nedomlel, Gaspar, Cibulskis, Čáp, Muška, Havránek – Červený, Rákos, Smoleňák "C" – Miškář, Pilař, Jergl – Dvořák, Matějček, Zabloudil – R. Pavlík, Kubík, Chalupa
5.8.2019 - 21:21
+2

Dynamic

 

Nitra B > Nové Zámky A
5.8.2019 - 20:54
+16

P24 BLOG

 

akurat, ze pokial viem, ono je tam celokrajska spolupraca na trase nr-nz-lv, cize elvice su tak trochu aj farma/rezerva/pripravka zamkov
5.8.2019 - 21:05
+1

PavolRajtar

 

to bol plán vlani. Teraz je to len o Nitre a Leviciach.
5.8.2019 - 21:09
+10

P24 BLOG

 

oukej vdaka
5.8.2019 - 21:42
0

Dynamic

 

Ja som napr. zas počul že NZ sú samostatná jednotka, s Nitrou nemajú nič. Možno keď nastane nejaký presun hráča tak je to podmienené geografickou polohou a nie vzájomnou spoluprácou. Ale možno sa mýlim. To že sú Levice novou farmou Nitry je niekde aj článok o tom, ako Ozimák podpisoval papier s Chrenkom a Kováčikom.
5.8.2019 - 21:16
+2

ajwen77

 

Sa budeš asi čudovať komu bude LV farmou.
5.8.2019 - 22:20
0

Tomino

 

Levice sú farmou Nitry ..
5.8.2019 - 22:56
+2

Acorgonka

 

http://www.hockeynitra.com/?q=clanok/levice-partnerskym-klubom-nitry/1245
6.8.2019 - 9:25
+5

Frey77

 

Dnes bol pekný rozhovor s Abdulom na konkurencii. Chlapec je očarený, nie je sa čomu diviť, v Novembri spadne do reality A de facto každému hráčovi čo tam podpísal dobrovoľne zmluvu, to zo srdca želám
5.8.2019 - 20:59
+28

LenTak93

 

keby si bol hokejista, bral by si to trošku inak... a ver tomu, že keby ti dal Slovan ponuku, tak by si bol len blázon, ak by si ju odmietol
5.8.2019 - 21:02
+17

fifofrogy

 

No ale zasa nepreháňaj a nelietaj ska Petrohrad to není
5.8.2019 - 21:09
+13

LenTak93

 

Bavme sa v rámci Slovenska.
5.8.2019 - 21:11
+2

mitoO

 

Zas Abdul momentalne nie je ani zdaleka hrac pre Petrohrad. Treba uznat, ze Slovan je v SVK hokeji pojem, hoc jak ho nemusime.
5.8.2019 - 21:11
+8

AMSTAFF ZV

 

Momentálne je Slovan hanba nie pojem...
5.8.2019 - 21:19

skp_pp

 

Si vysvetlil
6.8.2019 - 6:44
+5

Westlund32

 

Skorej národný cirkus ci hokejový ábo futbalový každý sa na nich úžasné zábava, ani legendárny humberto sa na slovan nechytá
6.8.2019 - 7:29
+7

Westbeast0

 

Ale je rozdiel ked ti da ponuku Slovan, a ked ti ju da Siroky... Posledne roky ma pri hokejovom Slovane napadne ako prve on, nie znacka a historia klubu. Takze sa nehrajme, ze Slovan je rovnaky pojem ako 10 rokov dozadu. K tomu sa musi zase postupne dopracovat, ale pochybujem ze sa mu to podari po tymto vedenim, to co napachalo bude dost tazke napravit.
5.8.2019 - 21:11
+4

LenTak93

 

Ponuku mu dal Bakoš, ktorý ho chcel už do Košíc.
Pozri sa, kde je Sparta v českej lige. Teraz nemyslím finančne. Roky žiaden poriadny úspech. Aj napriek tomu tam idú hráči.
5.8.2019 - 21:15
+2

topska

 

ani do sparty nejdu vsetci hraci momentalne mame teda na Slovensku tiez vela blaznov lebo dost ich odmietlo
5.8.2019 - 21:20
+3

LenTak93

 

Podľa mňa je teraz najlepší čas podpísať Slovanu. Majú na krku nôž, všetko sa bude sledovať, novinári sa na túto tému budú počas celej sezóny radi pýtať. Široký už nesmie spraviť hovadinu. Práveže si myslím, že teraz tam hráči dostanú to, na čom sa dohodnú.
5.8.2019 - 21:25
+4

topska

 

Ja len reagujem na to ze ti co tam nepodpisu su blazni...
5.8.2019 - 21:38
0

Prostars

 

aky noz maju na krku?stale si robili,robia a budu robit co chcu.Chceli sa vratit do ligy? vratili sa.Ved vsetko sa robi tak ako im vyhovuje.
5.8.2019 - 22:36
+5

LenTak93

 

Budú pod drobnohľadom a stále im tú licenciu môžu odobrať. A ak sa chce Široký zahrávať so Slovanom, skúsiť to môže. Snáď ho dostatočne pridusili, aj keď pri ňom si nie je človek nikdy istý. A keď sú na neho iné orgány prikrátke, čo zmôže SZĽH...
6.8.2019 - 0:21
+1

rijko

 

Zahravat so slovanom???
Co?
Snazim sa ta pochopit,ale ak si myslis,ze siroky si so slovanom a ligou nerobi co chce,tak si velmi naivny.slovan je siroky.siroky je slovan.neexistuje iny slovan.aj ked by si to fanuskovia zelali a slepo sa pred tym schovavali.
Je to jeho klub a jeho vec co si s nim robi.
On sa len usmieva.on je symbol hesla "Bavme sa hokejom".
6.8.2019 - 11:51
0

doc.koniferum

 

bol by blázon keby to odmietol?tak nám teda všetkým vysvetli,prečo sa tam hráči nehrnú.
5.8.2019 - 21:12
+1

LenTak93

 

Slovan začal ako posledný skladať káder pre extraligu. Aj napriek tomu ulovili hráčov, ktorí sú na extraligu nadpriemer. Hráči zad nie sú tí, ktorí si môžu vyberať, že tam idem hrať, lebo chcem. Najprv musí prísť ponuka. A verím tomu, že možno dvaja z 10 by odmietli ponuku Slovana.
5.8.2019 - 21:17
+4

Frey77

 

Slovan nevyplatí ani len ten splátkový kalendár kamarát
5.8.2019 - 21:32
+2

Frey77

 

A tým chceš povedať, že tí chlapci hokejisti sú hluchi, slepí a deslekticki analfabeti, že nevedia a nečítajú co je toto za klub?Veď len skutočný mentálny atlét môže podpísať Slovanu. Lebo bude lepšie, nebojte sa Sľubujem, vyhlási pan Bravčo mladší
5.8.2019 - 21:15
+3

Hasan13

 

Tak naplnat KHL rozpocet a naplnat Extraliga rozpočet je "trošku" rozdiel, zanedbatelnych 11 mega na sezonu.
Pre Slovan budu extraligove vyplaty načas jednohubka.
5.8.2019 - 21:20
+4

Frey77

 

Nejdem do konfliktu, píšeme si v Novembri. Ani KHL trh nie je pre sponzorov trh našej Extraligy
5.8.2019 - 21:24
+1

Westbeast0

 

Ale nezabudni ze bude musiet splacat okrem tych extraligovych platov kazdy mesiac aj tie resty z minulych sezon asi 60 ludom... A to uz taka jednohubka byt nemusi.
5.8.2019 - 21:36
+7

FP-Tommynko

 

A splátky za štadión?
5.8.2019 - 22:01
+3

mitoO

 

Vy kolko platite?
5.8.2019 - 22:07
+1

FP-Tommynko

 

My sme zaplatili ten v BA
5.8.2019 - 22:34
+48

Frey77

 

Bratu, pecka!!!!! Aj s hotelom k tomu
5.8.2019 - 22:41
+6

mitoO

 

Nitriansky stadion postavil filantrop.
Takze este raz skusim otazku, kolko plati vas klub za pouzivanie Nitra areny? Bol by zaujem klubu o novy stadion, ak by ste rocne museli platit 500k za jeho pouzivanie? Aj po takych 5ich rokoch, keby sa jeho "novost" prejedla? Alebo by to zas malo zatiahnut mesto? Lebo nieco take by sa dialo v BA, ak by do toho nebola prisla KHL (a skoro to skoncilo aj napriek tej KHL), nieco take sa deje aj v KE.
5.8.2019 - 23:20
+2

mitoO

 

Este k tomu zaplateniu.. Mam taky pocit, ze to nesplacaju nitrania, kosicania..., ale prave bratislavcania.
5.8.2019 - 23:21
+1

skp_pp

 

Nehnevaja sa ale toto co pises hadam nemyslis vazne. Stadion je narodny v prvom rade.
Ako bol postaveny si hadam oamatas, ze sa predrazil o 30 percent co zodpoveda minimalne cene za polku hotela. Kto a za akej podpory si pamatas?

Druha vec najom. Ano je to vysoka suma. Ale na druhej strane trh je uplne iny v NR KE PP ci BA. To tiez dufam nebudeme porovnavat.

Mas v tom trosku bordel kamo. Zisti si kto to plati vsetko ci mesto alebo stat. Potom od koho idu dane do mestskej ci štátnej kasy.

Och och och.
6.8.2019 - 6:51
+6

emoxx1

 

Štadión je majetok mesta. Žiadny národný hokejový štadión na Slovensku nemáme...
6.8.2019 - 8:29
+5

RhimeSBA

 

Držím palce v tomto boji.
6.8.2019 - 8:35
+1

skp_pp

 

V tomto boji zacni pouzivat fakty.
Ja som sa pytal ci vie kto to financoval a nie kto to vlastni.
6.8.2019 - 8:40
+1

skp_pp

 

BRATISLAVA 25. marca 2010 – Financovanie rekonštrukcie Zimného štadióna Ondreja Nepelu v Bratislave pre budúcoročný hokejový šampionát by mal od apríla prebrať na svoje plecia štát. Prvú faktúru za rekonštrukčné práce dostane Ministerstvo školstva (MŠ) SR od hlavného mesta už na budúci mesiac. Pre médiá to uviedla riaditeľka Generálneho investora Bratislavy (GIB) Jarmila Tvrdá. Potom, ako mesto predloží faktúru ministerstvu školstva, ktoré je garantom dotácie, ju rezort do desiatich dní skontroluje. „Je tam 30-dňová splatnosť,“ povedala Tvrdá. To znamená, že sa nedá hneď celá čiastka, ktorá je v štátnom rozpočte, teda 26,5 mil. eur. Celkovo by mal dať štát na rekonštrukciu štadióna počas dvoch rokov vyše 45 mil. eur.

Na otázku, z čoho sa hradí rekonštrukcia štadióna od januára do marca tohto roka, Tvrdá odpovedala, že to ide z mestských peňazí, ktoré sa podarilo minulý rok ušetriť. Ide o 4,9 mil. eur. Faktúry za prvé tri mesiace teda zaplatí ešte hlavné mesto, od apríla by mal začať platiť štát. „Zatiaľ sme uhradili 115-tisíc eur z mestských peňazí, ktoré sme mali preschválené 17. decembra 2009 na rozpočet na tento rok,“ doplnila Tvrdá. Na otázku, či nemal štát platiť už od januára, keďže v minulosti sa hovorilo aj o tomto termíne, odpovedala, že „táká dohoda nebola.“
6.8.2019 - 8:39
+4

skp_pp

 

Mesto potrebuje na zimák ešte 30 miliónov eur. Sú v tom faktúry z minulého roka a tiež nové objednávky. Magistrát, ktorý hospodári s rozpočtom 280 miliónov eur ročne, to nedokáže zaplatiť. Preto požiadal vládu o finančnú injekciu vo výške 12 miliónov eur.

„Vláda neposkytne žiadnu dotáciu. V požadovanej výške dáme mestu pôžičku na päť rokov s úrokom 3,5 percenta,“ povedal minister financií Ivan Mikloš. Bratislavský primátor Milan Ftáčnik sa pôžičke potešil. „Pôžička nám však pomôže rozložiť záťaž na rozpočet v čase,“ vysvetľuje Ftáčnik.

Až 96 miliónov!
Celkové náklady na štadión narástli z pôvodne plánovaných 74,8 milóna eur, z ktorých 54 percent prefinancovala vláda, až na 96 miliónov. „Tieto čísla vyvolávajú vážne otázniky. Za tieto peniaze by mohol v Bratislave vyrásť na zelenej lúke nový spoločný futbalový a hokejový dvojštadión,“ povedal Mikloš. Po majstrovstvách teda financovanie štadióna preverí Najvyšší kontrolný úrad. Aj z dôvodu špekulácií, že predražená dostavba štadióna zaplatí tiež susedný hotel, ktorý stavajú firmy blízke Jurajovi Širokému.
6.8.2019 - 8:44
+2

mitoO

 

Ako pise bigi nizsie, 70 melka z toho splaca mesto Bratislava.
6.8.2019 - 8:48
0

emoxx1

 

Zbytočne dlhý príspevok. Nikto sa nehada, že štát na štadión prispel cca 20 mega, ale štadión je majetok mesta. To je asi tak všetko čo k tomu treba povedať.
6.8.2019 - 8:53
0

strojar

 

Za skromný štátny príspevok 20 000 000 € by v ostatných ligových mestách postavili nové štadióny a ešte by zostalo aj pár € na kávu a chlebíčky pri slávnostnom otváraní.
6.8.2019 - 9:59
+8

emoxx1

 

Veď to nikto nespochybňuje. Nikto neobhajuje, že to v rámci zimakov bola najväčšia podpora štátu v republike. Nikto nespochybňuje ti, že to bola ako už v našej republike chodí veľká rozkrádačka. Ale nemiešajme jablká s Hruškami. Majiteľom je mesto a nie štát a ani nenesie titul národného štadióna.
6.8.2019 - 10:18
+1

strojar

 

Samozrejme s tým, čo píšeš v poslednej vete, plne súhlasím.
6.8.2019 - 11:01
0

bigi BLOG

 

no a teraz zober kalkulacku a zacni pocitat
6.8.2019 - 9:16
0

bigi BLOG

 

a v com je teda ten stadion narodny? nebavme sa teraz o tom ze bol predrazeny to s tym nic nema. ten stadion stal zrube (pre zjednodusene )90 mega a 70 zaplatila BA. takze v com je teda narodny
6.8.2019 - 8:40
0

skp_pp

 

Dobre nie je. Oficialne nie. Plan a prve reci boli o narodnom. Nie momentalne asi lepsia arena pre repre na SK. Ale mas pravdu nie je. Teraz mi vysvetli to hore ze kto to platil.
6.8.2019 - 8:47
+1

skp_pp

 

70 BA?
6.8.2019 - 8:48
0

greendeath

 

Mimo vsetko...vas ako bratislavcanov netrapi ze splacate 70mega za stadion ktory by na zelenej luke stal mozno 50?
6.8.2019 - 19:37
+1

zahorak009

 

A ak ich to bude trápiť, tak sa niečo zmení?
6.8.2019 - 20:07
+1

emoxx1

 

Výsledky komunálnych volieb po "tej akcii" nenaznačujú, že by nás to netrápilo...
6.8.2019 - 21:36
0

bigi BLOG

 

slavo ono je tam vela premennych. za prve co s tym mozme spravit? za druhe vo volbach odisli do zabudnutia. za dalsie na ktorej zelenej luke? a v neposlednom rade co by bolo potom so stadionom po ms?
7.8.2019 - 7:37
0

zahorak009

 

Iste, trh je iný. Iné náklady, iné výdaje... Ale aj iné príjmy. A aj iný prístup mesta k športu. Nemám problém s milionom ročne v KHL. Mesto musí splácať úver za štadión(nie ty, ani ja). V našej lige by to nemala byť ani polovica, inak je to zdieranie. A platenie štadióna za mládež je zdieranie aj v KHL veď mládež hrala slovenské súťaže... Otázne je, kam by Slovan mohol ísť hrávať, aby ušetril. A tiež je otázne, ako by vvyužilo mesto štadión, ak by sa tam nehral hokej.
6.8.2019 - 9:31
0

Tricko30

 

Frey ty si mentálny atlét tebe ten Slovan nedá spať pár rokov dozadu podpisovali hráči v Poprade zmluvy aj keď vedeli že peniaze uvidia bohvie kedy vy ozaj z PP nemáte čo Slovanu vycitat
5.8.2019 - 21:21
+18

Frey77

 

Už vás niekto kúpil, alebo už ste zhasli? Ps:co na vaše platenie vraví napr Drevenák
5.8.2019 - 21:25
+23

Chamois13c

 

Nechajte tricka na pokoji Zilina ma titul a my nie bodka.
5.8.2019 - 21:42
+13

MaxSBA

 

Tricko zase ty? vy ako? idete hrať tu ligu či nie?
5.8.2019 - 21:27
+3

Tricko30

 

Nejdeme tu je koniec hokeja ale čo to má spoločné stým že frey sa nonstop naváža do Slovana a vy sami popradcania dobre viete že roky ste nálepku neplatičov mali vy a on tu si melie svoje že nebudú platiť a tak veď to sa môže stať hocikde že ti vypadne sponzor a je po hokeji či tam či tam ale vravím on z Popradu má čo najmenej kydať na Slovan
6.8.2019 - 10:18
+3

gabi98

 

Teba to zaujimat nemusi. Zilina je mimo, cize ty by si uz na HP nemal mat ani konto.
6.8.2019 - 10:23
+11

greendeath

 

Preco by nemohol mat?
6.8.2019 - 19:38
+4

Chamois13c

 

3cko je zvlastny prispievatel vyjadri sa ku kazdemu clanku Popradu alebo teraz Slovanu ale nedavno ked mala Zilina po 100rokoch vlastny clanok ze podpisal Huzevka k tomu nemal co napisat z coho mi vychadza ze sa zaujima viac o cudzie kluby ako o svoj vlastny z coho si urobte zaver sami co je to za prispievatela
6.8.2019 - 11:05
+2

Frey77

 

To, že mi ta špina a hnus ktorého nositeľom Slovan v našej lige bol, mi vôbec nechýbali! Len medzi fans PP a fans Slovanu je taky malý rozdiel! My sme sa nikdy nad nikoho nepovysovali, nekdy sme nekydali špinu na vlastnú ligu a to sa tu hrala KHL, za vedenie sme sa HANBILI, organizovali sa stretnutia, pochody za odvolanie Turana,.... Tam je trosku rozdiel
6.8.2019 - 11:29
+2

Dalmatiner1

 

No tak nam to uz prezrad o co ta Hokejovy klub Slovan pripravi. Vopred ti pomozem. Samozrejme kupil si vsetky zapasy, v ktorych hral a to aj tie ked nehral o titul a Kosice mali zlaty hatrick. A samozrejme moze za to, ze Poprad prehral so Zilinou vo finale. Co ta este napadne?
6.8.2019 - 11:49
+5

Frey77

 

Napr keď šiel Lev Poprad do KHL, tak podmienka bola, aby HK Poprad ostal v Extralige, inak Lev nedostane licenciu Ó tom rozhodol SZĽH, ktorému v tom čase, čuduj sa svete, predsedal Jurko starší. O rok na to šiel do KHL Slovan, urobil akože farmu zo Skalice a všetko v poriadku Vidíš, napr také praktiky mi vadia. Ze vám štát dal niekoľko desiatok miliónov na štadión a zbytku podhodi po smiešnych 100tis.ak teda vôbec niečo
6.8.2019 - 12:21
+2

RhimeSBA

 

Čo znamená nám? Akože Slovanu? Akože ten štadión patrí klubu?
6.8.2019 - 12:40
0

Dalmatiner1

 

Už to tu zaznelo. HC Slovan Bratislava nie je nijako zodpovedný(ani z podstaty nemôže byť) za hlasovanie VV SZHĽ
pričom ja osobne si myslím, že môžete byť radi, že tam ten klub zostal - majitelia Leva sa nikdy netajili tým, že to bol český projekt a Poprad bol len dočasnou náhražkou. Štadión Slovanu nepatrí. Platí za neho veľmi vysoké nájomné.
Ok tak to máme 2 vyvrátené lži.
Čo ešte?
6.8.2019 - 12:48
+1

Acorgonka

 

dovolim si poznamocku: " člen predstavenstva HC Slovan Juraj Široký mladší oznámil, že investor "nevyšiel". Široký ml. priznal, že dlhy existujú a budú sa s nimi musieť "popasovať". "S mestom budeme rokovať. Toto je nová situácia," skonštatoval s tým, že by boli najradšej, ak by Slovan hral naďalej na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu."
cize nikto vas tam hrat nenuti vy tam hrat chcete
6.8.2019 - 13:32
+7

Dalmatiner1

 

Nikto nás tam nenúti hrať a my tam chceme hrať. To je čistá pravda. Len rozmýšľam ako to súvisí s diskusiou. Lebo tá bola o tom, že nám dal štát štadión. Lenže on nie je náš. To je podstatné. My za neho platím nájomné, tak ako môže byť náš?
Už by sme si asi mali raz a navždy ujasniť dojmy a pojmy.
6.8.2019 - 13:49
+3

Acorgonka

 

bola to poznamka k tomu ze zan platite vysoke najomne ano platite za nieco kde chcete byt a popravde priznajme si ved ste neplatili vyrabali ste dlh mestu a ked uz sli veci na hranu zaplatili ste dlh aby neskoncila ci mladez ci Ačko ale to je jedno len k tomu bol moj príspevok
6.8.2019 - 13:55
+5

Dalmatiner1

 

Nič iné ako to, že súhlasím sa nedá napísať. Platíme vysoké nájomné a chceme tam hrať. Myslím, že to sa nevylučuje, či? Alebo aj toto je nejaká temná stratégia Slovana?
6.8.2019 - 14:05
0

Acorgonka

 

zda sa ze si vyvolavas konstrukcie ktore ja nevidim pekny den
6.8.2019 - 14:11
+3

Dalmatiner1

 

Pekny den aj tebe, ta posledna veta patrila skor Freyovi.
6.8.2019 - 14:33
0

emoxx1

 

Podľa mňa už to, že oba Bratislavské kluby majú pôsobiť na Nepelovi smeruje k tomu, že Slovan bude mať trošku prijateľnejšie nájomné ako doteraz. Ale to si len ja myslím, že tie náklady sa trošku podelia.
6.8.2019 - 14:54
+1

Urpiner16

 

Vy tam chcete hrať?Čo aj ty nastupuješ?
6.8.2019 - 14:18
0

Dalmatiner1

 

A zase k veci
6.8.2019 - 14:31
0

iHC

 

chcete/nechcete
Jednoducho Slovan na štadión O. Nepelu patrí. Rovnako ako Košice na Steelku a nie na Kavečiansku, Dukla na štadión P. Demitru (a nie ku Gáboríkovi), atď.
Čiže čokoľvek iné by bol fail. A tvrdiť, že je aj Dúbravka, Petržalka, Ružinov... To už môže byť v hre aj TT - Veď Slovan Trnava by znelo priam rozprávkovo (ani napísať sa to nedalo )
6.8.2019 - 13:52
+4

Acorgonka

 

ved si ho majte ved vam ho nikto neberie a ak sa buddete spravat zodpovedne tak ako sa na slusneho podnájomníka patri ja budem spokojna
6.8.2019 - 13:58
+3

iHC

 

podobne
6.8.2019 - 14:03
+1

moke19

 

svedomie národa, tlieskajme!!!!
6.8.2019 - 19:37
0

LenTak93

 

ty odkiaľ chodíš na tieto bludy?
6.8.2019 - 13:46
0

moke19

 

čo si tak hmlisto pamätám, aj mesto pp buchlo do zš nejaké penízky, a lev sa zaviazal, že vybuduje tréningovú plochu. Vybudoval? Nezvládol Popradský menežment? Máte tú plochu? Skús mať jeden meter....
6.8.2019 - 19:32
0

skp_pp

 

Lenze rekonstrukcuia bola dovno hotova. Pred univerziadou.
Vtedy len kozmeticke veci ako turnikety bufety a tak. Kocka sa vtedy musela kupit. Nic velke bratm.
Mantinely sedacky satne chladenie skyboxy boli hotove.
Ta hala ano. Ale to nema velmi spolovne s Bratislavskym stadionom za 90mega.
6.8.2019 - 21:10
0

cipulis

 

mam pocit ze terajsie skyboxy platil lev teda mal platit
7.8.2019 - 6:27
0

fanpp

 

ty atlet z Hajika, v PP podpisovali domaci hraci, ktorých Slovan až na par vynimiek nikdy nemal, takže si tiež mimo.
6.8.2019 - 15:56
0

forwardPP

 

No tak tých bláznov hrá v našej lige potom dosť.
6.8.2019 - 14:13
0

AMSTAFF ZV

 

Triumf Hradca Králové... neviete prečo som hľadal článok s takým úvodom?
5.8.2019 - 21:16
+14

Dalmatiner1

 

Kedze o Zvolen sa tu nikto nezaujima tamk mna to teda vobec neprekvapilo
6.8.2019 - 11:53
+2

miško DUKLA

 

Dávid Bondra za Kunlun dnes dva góly.
5.8.2019 - 21:22
+28

Dynamic

 

Chalan bojuje
5.8.2019 - 21:28
+1

Frey77

 

Už keď on si nezaslúži zmluvu, tak nik!
5.8.2019 - 21:32
0

miško DUKLA

 

Včera dal gól tiež pri výhre 8:4 nad ORG Beijing
5.8.2019 - 21:39
+8

Frey77

 

Chalan prišiel k nám ako podpriemer s menom. Na meno kašle, pred Davidom môže dať každý len klobúk dole! Všetko si vydrel a vybojoval sám!
5.8.2019 - 21:49
+12

Kamzik999

 

Ok: Koľko mladých s jeho začiatočnym podpriemerom by dnes hralo hokej? Nehovorím že nedrel, no dôležitá je príležitosť a to že hral stále, hoci na začiatku bol horší ako hociktorý junior. No pri nich nemá nik toľko trpezlivosti, takže to meno je v jeho prípade veľká pomoc. Aj by sa tak nevolal , tak si v pp na začiatku ani neškrtne. Ale klobúk dolu, že sa tak vytiahol.
5.8.2019 - 23:25
+5

skp_pp

 

V tom mas mozno pravdu. Aj ked v tom case tam bol aj Kuraly co bolo hrozne na neho pozerat. Sme mali aj horsich sa mi zda.

Na druhej strane mozno mas trosku pravdu a to je to co sa musi menit. A asi sa meni.
6.8.2019 - 6:54
+2

cipulis

 

Jardo Kasik ked tu prisiel tak bol tiez nemastny neslany a ako sa tu pekne vysvihol
6.8.2019 - 12:18
0

Radovan123

 

Ake boli zostavy NZ a Levic že to tak skončilo? Nejak mi to nejde do hlavy že novy prvoligista zdolal EL klub
5.8.2019 - 21:27
0

topska

 

Celkom v pohode NZ zostava ale skusali aj nejakych hracov. Sice prvy zapas ale trochu prekvapujuce, no to nic neznamena. Aj ked isty diskuter sa ma hned pytal ako sme hrali v LM Chytal zrejme Pavlas podla zapisu a hrali napriklad Drtina, Ozdro, Pavuk, Bajtek, Hatala, Mikula, Jurik, Fabry, Stevuliak, Rogon, Smida, Pluscak, Jakubek, Kudrna, Becka, Jasa, Mucka, Mikus, Kristin (B), Dlugos a Ondrusek.
5.8.2019 - 21:37
0

Radovan123

 

dakujem
5.8.2019 - 21:40
0

LenTak93

 

zostava NZ je aj tu v článku, nie?
5.8.2019 - 21:55
+1

topska

 

ta uz hej
5.8.2019 - 22:06
0

filip289

 

Smoleňák si musel ten zápas asi vychutnať
5.8.2019 - 21:28
+6

caput rerum

 

Tak dnes vytriezvenie...
5.8.2019 - 21:39
+6

NasHokej97

 

Kto, a z čoho ?
5.8.2019 - 21:53
+1

Old School

 

Jasné, woleee, je to len príprava, navyše s dorastencami Slovana proti hráčom ako Smoleňák či Modrý alebo Červený, či aký... ale hlavne že vytriezvenie. Dovideňááááá, dopočuťáááá.
5.8.2019 - 23:16
+4

snapshot

 

S dorastencami? Ako vazne? Ktory je presne ten dorastenec
Meszaros
Sersen
Stajnoch
Kukumberg atd?
6.8.2019 - 0:06
+2

zahorak009

 

Bobál, Urbánek, Fafrák, Ševčík, Valach, Sloboda, Demo. 3. a 4.útok + jeden obranca boli, aj keď nie dorastenci, tak na slovenské pomery mladí chalani do 21 rokov v podstate bez skúseností(až na Slobodu). Ale ty sa musíš hrať na hlupáka a uvádzať Mesza či Kuka. Klasická slovenská duševná chudoba...
6.8.2019 - 8:49
+7

Westbeast0

 

Hradec hral v obdobnej zostave, 2 útoky stabilných hráčov a 3 a 4 útok hráči okolo 20 rokov... Čiže v podstate to isté čo Slovan.
6.8.2019 - 10:09
+9

zahorak009

 

Tak 3.a 4.útok HK sú mladí borci, ktorí ale majú už skúsenosti s mužským hokejom(Pavlík,Kubík, Chalupa, Dvořák...), na rozdiel od našich(Ševčík, Bobal, Fafrák...). A potom 1.päťka HK, ktorá nám dala 4 góly a urobila 11 bodov by sa v pohpde uplatnila aj v lepších ligách, ako je ELH. Na rozdiel od našej 1.lajny. Takže očakávaný rozdiel v kvalite, ktorý zobrali v potaz aj stávkové kancle pri kurzoch na tento zápas.
6.8.2019 - 14:54
+1

NasHokej97

 

No tak toto už nebolo Pardubické C-čko Podľa onlajn nás rozniesol prvý útok, čo zas toľko neprekvapuje. Červený a Smoleňák patrili k tomu lepšiemu čo sme v KHL mali.

Dneska za nás nehrali Kytnar a Matoušek, 3. a 4. útok vyskladaný z mladíkov. Som zvedavý koho ešte podpíšeme. Bakoš niečo spomínal o 7 legionároch, tak uvdíme čo z toho vzíde.
5.8.2019 - 21:47
+2

nerorome

 

3 už máte (Habal, Podlipnik, Abdul)
5.8.2019 - 22:05
+1

NasHokej97

 

To mi nemusíš hovoriť... Ja som rozprával skôr o tých ďalších potencionálných štyroch
5.8.2019 - 22:12
+1

danto

 

Slovinci su moc sci-fi?
5.8.2019 - 22:35
+1

omen

 

Asi jedným bude brankár, keďže Godla prejavil záujem podpísať zmluvu až po tom čo padne možnosť zahraničia Spomínali sa i slovinci do útoku, ak nie čakám tam ešte nejakého centra a možno ešte praváka do obrany
6.8.2019 - 12:13
0

NasHokej97

 

Stantien hovoril že obrana je na 99% hotová. Neviem čo plánuju, ale ja osobne by som bol rád za brankára, centra a nejaké šikovné krídlo. Spomínal sa aj Viedenský, rok v podstate nehral hokej, ale kto vie aké realne to je.

Neviem prečo sa spomínajú Slovinci. To by ma naozaj prekvapilo, keby tu podpísali... Jegliča by som ešte chápal, ale Tičar by si v Česku alebo Nemecku ešte zahral.
6.8.2019 - 13:11
+1

duri

 

Veď máš 6 bekov. Áno Stantien to povedal ale asi 10 minút nato robili rozhovor s Bakosom a ten povedal že ešte určite dvaja obrancovia do základnej zostavy prídu.
6.8.2019 - 13:21
0

NasHokej97

 

Tak ktovie ako to je. Bakoš tiež povedal že začneme extraligu s Habalom a o útoku nepovedal ani slovko
Obrancov máme podpísaných Sersen,Štajnoch,Meszároš,Podlipnik,Bačík,Šedivý,Hudec + Demo.

Neviem kedy sa natáčali tie rozhovory, ale pravdepodobne ešte pred podpisom Podlipnika. Možno ešte podpíšeme obrancu, ale asi skôr do takej 3. formácie.

Stále si že priorita by mala byť brána a útok.
6.8.2019 - 15:11
0

FanNR

 

Vsetko je so Slovanom o.k.,zacina mat vysledky ako v KHL.
5.8.2019 - 22:42
+41

emoxx1

 

Tak ako opakujem každý rok, tak zopakujem aj teraz. Je to len príprava. Výsledky týchto zápasov nemajú žiadnu výpovednú hodnotu. Prvé čiastkové bilancovanie je na mieste až koncom novembra a to platí pre všetkých.
5.8.2019 - 23:08
+3

Old School

 

Ten Abdul čo hrá za Slovan je podľa vás nejaký vzdialený príbuzný speváčky Pauly Abdul?
5.8.2019 - 23:13
+5

P24 BLOG

 

ze ty si dnes oslavoval zaciatok tyzdna. ale teda, nech odpoviem ,jasne, je to jej sestra, len sa narodila v muzskom tele
5.8.2019 - 23:36
+5

Dodo_SBA

 

Ano. Vnuk. Paula bola pozriet na treningu...
5.8.2019 - 23:41
+4

PavolRajtar

 

Doplnene goly a zostava levic
6.8.2019 - 0:29
0

Pepe#27

 

Pekne vidiet taky obrovsky zaujem o zapasy Slovana.
Holt Slovan je Slovan

Vysledky v priprave nepodstatne, dolezite je aby sa kader spoznal a zohral...
6.8.2019 - 7:32
+4

strojar

 

Myslíš obrovský záujem o vysokú prehru Slovana?
6.8.2019 - 8:07
+13

zahorak009

 

K prehre Slovana s Hradcom - 135 komentov. K výhra Slovana s B, či skôr C Pardubíc - 183 komentov... Hm, toto nevyšlo. Ale kľudne skúšaj systémom pokus - omyl aj ďalej, to je také poslanecké...
6.8.2019 - 9:40
+8

Pepe#27

 

Hento je posranec? To vazne?
6.8.2019 - 9:43
+4

zahorak009

 

Vraj.
6.8.2019 - 13:11
0

Urpiner16

 

Vraj obrovský záujem.Ty si fandíš.Tu ide len o to aby ten váš lenin skončil svoju púť a väzby na klub nič iné.
6.8.2019 - 8:47
0

Pepe#27

 


Uz tu chyba je Mat (aka Eduardo). Ale ten este maka na "tom"...
6.8.2019 - 8:52
+1

Pepe#27

 

...chyba len...
6.8.2019 - 8:54
0

Tehelnepole

 

Slovan vzdy bude prutahovat, drazdit, provokovat, tesit a rmútiť. Ako koho, o kolkej a kde.
6.8.2019 - 8:58
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BlackCrow

 

Habal

"Bude to zaujímavé, keď prídem do Košíc. Hlavne to privítanie," s očakávaním v hlase hovorí rodák zo Sokolova."

Ja dúfam že vôbec žiadne nebude. Ty rýchlo zabúdaš a my tiež.
6.8.2019 - 8:33
+4

mitoO

 

Mna dostalo toto :

Na tím z východného Slovenska však nemôže povedať ani pol krivého slova: "Boli to tri výborné roky, ale už to skončilo. S cieľom získať titul som šiel do Košíc a teraz je tá motivácia ďaleko väčšia," tvrdí.
6.8.2019 - 9:15
+2

BlackCrow

 

Tak tak.. Ďaleko väčšia..
6.8.2019 - 9:29
+2

UssKe

 

Tri výborne roky bože ako som rad , že u nás skončil . Šťastný spravil dobre , že sa ho zbavil . Draisaitl by mal nervy ta tam pri tom site .
6.8.2019 - 9:56
+4

Pepe#27

 

2016-17 HC Kosice Slovakia 43 2.15 .922
2017-18 HC Kosice Slovakia 38 2.36 .928
2018-19 HC Kosice Slovakia 45 2.22 .932

...no neviem ci tieto cisla ukazuju na sito...
Pocul som ze v PO nepodrzal ale robit z neho zase sito je asi trosku prehnane. Z mojho pohladu na nasu ligu solidna dvojka...
6.8.2019 - 9:59
+3

UssKe

 

Aj v základnej časti proti silnejším súperom to bola z môjho pohladu katastrofa . Keď mužstvo potrebovalo podržať , tak Habal toho nebol schopný . A vyjadrenia po domácich debakloch v štýle veď sa nič nestalo , dostať doma sedem gólov je úplne OK , tak to ma vytáčalo . Veď časom uvidis sám .
6.8.2019 - 10:06
+3

ZOOMER

 

Sito nie,není to zlý brankár ale ako píšete,keď sme potrebovali od neho viac ako priemer,tak nezachytal,ale keď sme vyhrávali 4:1 minútu pred koncom tak vtedy chytil nemožné Ja ho vnímam ako dobrého brankára ale...
6.8.2019 - 11:28
+4

riskohrasko1

 

Zhodneme sa na jednom ,Habi je dobrá dvojka
6.8.2019 - 12:15
+3

mitoO

 

V dolezitych zapasoch vzdy zlyhal. Ale ako dvojka ok.
6.8.2019 - 10:07
+2

RhimeSBA

 

To bude niečo ako Konrád vo svojej ére u nás..chalan chytal v pohode, potom prišli zápasy o niečo, roztriasli sa kolená a bolo po zábave.
6.8.2019 - 10:16
0

BlackCrow

 

Konráda by som do Košíc bral všetkými desiatimi
7.8.2019 - 9:35
+1

RhimeSBA

 

Dnes už pravdepodobne áno..dospel a vyzerá, že sa už len tak nezlomí, mám ho tu v Olomouci pod nosom, vidím ho pravidelne.

Ale v časoch, keď chytal za Slovan vedel byť, v zlomových momentoch, čokoľvek iné ako opora.
7.8.2019 - 9:42
0

Pepe#27

 

Tak bol brany ako dvojka (s predpokladom podpisat este jedneho brankara kvalitnejsieho). Uvidime ako sa to vyvinie...
6.8.2019 - 11:00
0

stan-PP

 

Fuha no uz sa pcha do r*ti tam kde mu platia ako ze chcel ziskat titul to uplne zadrel, s takym uplne priemernym brankarom by ste ten titul vyhrali asi len keby nastupovalo za vas 15 Lacov Nagyov
6.8.2019 - 12:39
+2

Radovan123

 

tak vie jak to funguje v čechach tak asi preto
6.8.2019 - 9:30
0

NR

 

On tym privitanim podla mna myslel, ze sa bude vitat Slovan ako taky...
6.8.2019 - 10:37
0

Kurolišek

 

Levice majú druhú výhru v rade. Nováčik sa zrejme pekne posilnil.
6.8.2019 - 9:00
0

emoxx1

 

Ten káder zatiaľ vyzerá na pokojné vody v 1.lige. Vidím to na dôstojného súpera ktorý ozbíja o nejaký ten bodík aj favoritov...
6.8.2019 - 9:05
+1

Acorgonka

 

maju dobrych radcov a metodikov
6.8.2019 - 9:15
+1

Nyufi12

 

A kde sú fanúšikovia zámkov???
6.8.2019 - 9:26
+2

riskohrasko1

 

V Zámkoch
6.8.2019 - 9:28
+2

kali mero

 

A čo by si potreboval mojko od Zámčanov?
6.8.2019 - 9:46
0

Nyufi12

 

Napisat niečo o zápase
6.8.2019 - 11:12
0

shadow

 

Taký neslaný, nemastný - náš prvý prípravný "zápas". Góly NZ padli po tečoch a dobrej robote pred bránkoviskom, tréner dával veľa priestoru mladým, z nových chalanov sa mi pozdával pohyb útočnej trojice Jaša, Šmída, Števuliak a šikovné ruky, hoci zatiaľ slabší pohyb Bečku, naopak celkovo poslabšie a s hrúbkami zahral Múčka. "Ostrieľaní" ligisti z minuloročnej zostavy, ako Rogoň, Fábry, Bajtek, Jurík vyčnievali, ale spásu pre výhruchtivých "fanúšikov" nepriniesli, predsalen, ešte to zďaleka nie je ono, bol to prvý prípravák. Za zmienku ešte stál prehľad P. Mikuša, jeho nahodenia a streľba od modrej - minulý rok sme tento prvok od obrancov dosť postrádali, uvidíme, ako mu to pôjde v ostrých zápasoch. Levice prespali úvod zápasu, potom zlepšili pohyb, zjednodušili hru a začalo im to padať, aj keď ako keby Pavlas po prvom inkasovanom góle stratil motiváciu, na uznaní im to neuberá. Suma sumárum, aj keď možno veľmi predčasné tvrdenie, nevidel som včera v našej zostave "prvopäťkového" hráča.
6.8.2019 - 12:17
+1

Acorgonka

 

mam otazocku.. nevies Heno Ruckay vam podpisal zmluvu?
6.8.2019 - 12:47
+1

GrandePietro

 

nie,že prečo?netušia ani srnky
6.8.2019 - 16:23
0

Acorgonka

 

dakujem .... trenuje s nasimi a cakam na dolezitu informaciu okolo kadra HC Bratislava snad sa dozvieme viac
7.8.2019 - 9:48
0

Radovan123

 

sa spamätávajú
6.8.2019 - 10:44
0

Kaita Waikiki

 

prisiel som si pokecat o leviciach: a tu asi tak 99% percent prispevkov o slovane...nemozete vyclenit slovanu jednu samostatnu sekciu tak ako maju na sme.sk minuta po minute nech sa to tu nepletie?
6.8.2019 - 9:32
+4

Pepe#27

 

A zvysok portalu zakape...
6.8.2019 - 9:36
+1

NR

 

Nezakapal za 7 rokov...
6.8.2019 - 10:38
+15

bigi BLOG

 

vsak ale to sa nevylucuje lebo stale sa pisalo o slovane
6.8.2019 - 10:40
+1

Hasan13

 

Ale nedisktovalo sa vobec....
6.8.2019 - 11:12
+1

lubfito

 

Akože nie? Toľko kuchárov čo stvorili články o SBA môžu závidieť aj špecializované portály
6.8.2019 - 11:25
+8

Kikira

 

Po oboch prípravných zápasoch +100 diskusných príspevkov. Slovan je v každom z nás...
6.8.2019 - 9:46
+1

Hasan13

 

Tak povedzme si pravdu aj vy ste zjavne ovela viac nabudeni lebo ste sa sem hromadne vratili. Kym boli prehry neboli ani diskusie. Ziadne vlastne, pod clankami slovana to tri roky boli len povzdychy.
6.8.2019 - 11:14
+7

Hasan13

 

A este recepty
6.8.2019 - 11:15
+5

bigi BLOG

 

zaujimave je ze v diskusiach o slovane ste si vystacili sami a bez nas. a aj tak tie diskusii boli 100+ prispevkove
6.8.2019 - 11:26
+2

Hasan13

 

100 plus? Mozno jedna z desiatich ked sa to zvrhlo s receptami a radami do domacnosti . Praveze slovan z tohto webu posledne dve sezony dost vysumel. Clankami aj diskusiami.
6.8.2019 - 11:35
+4

Kikira

 

Daj si kľúčové slovo dlhy a uvidíš koľko ste si tu popísali. A každý druhý príspevok bol o tom kam patríme, takže teraz ste všetci nabudení a spokojní.
6.8.2019 - 13:35
0

Hasan13

 

Vy ste ovela viac, lebo je vás tu zrazu ako po daždi . Ja sa na Slovan tesim, to nepopieram, ale tak ako som o nom zakomplexovane nikdy nediskutoval v minulosti, nebudem to robit ani teraz.
Viem len jedno, ze diskusie pod vasimi zapasmi boli dva roky buď nijaké, alebo sa písali recepty. Bola to sila zvyku, nikoho nebavilo stale kopat do niecoho co bezbranne lezi na zemi.
6.8.2019 - 13:46
+4

lubfito

 

Mňa zaráža len jedna vec. Absolútna nečinnosť adminov. To je fakt na zaplakanie tieto hnoje čo tu musí človek niekedy čítať aj na druhý deň. Je to obrovská škoda a škvrna HP
6.8.2019 - 11:48
+5

riskohrasko1

 

Veru pravdu máš,flakaju to chlAci
6.8.2019 - 12:16
+2

lubfito

 

Zoberieme ich na chatu a tam im nakrájam do gulášu tých túlavých psov s krátkymi nohami
6.8.2019 - 14:34
+1

Radovan123

 

neviem či ich takto prilakaš
6.8.2019 - 15:38
+1

zahorak009

 

Čo máš chatu v Brodskom? Tam jedia psov
6.8.2019 - 15:45
0

lubfito

 

By sme sa čudovali kde všade jedia psov len sa s tým nechvália
6.8.2019 - 16:01
0

LenTak93

 

https://www.eliteprospects.com/player/393536/samuel-hrabcak

V Košiciach. Som zvedavý, či bude iba v juniorke ale ho využijú aj na €€€ od SZĽH.
6.8.2019 - 17:03
+1

LenTak93

 

alebo
6.8.2019 - 17:03
0

blue-311

 

No dufam ze zakomplexovani chudaci na jednej strane a znovuzrodeni “hlavnomestania” na strane druhej sa vyburia v priprave a pocas ligy uz budu diskusie aspon trochu na urovni.
6.8.2019 - 19:45
+1

skp_pp

 

Zabudni.
6.8.2019 - 21:10
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2019 02:59
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1142:3121
4.Košice1132:2321
5.Trenčín1129:2719
6.Michalovce1128:2718
7.Poprad1131:2816
8.Budapešť1136:3616
9.Miškovec1232:3316
10.Detva1133:3414
11.Nitra1127:3512
12.N. Zámky1127:379
13.L. Mikuláš1117:506
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 11802156:3326
2.Topoľčany11810238:2226
3.Dubnica11620342:3422
4.Martin11521339:3320
5.Sp.Nová Ves12610546:4320
6.Skalica11411539:3015
7.Žilina11411530:3415
8.Levice12402640:4814
9.P.Bystrica12211834:519
10.Trnava11201832:587
11.SR 18300038:180
Aktualizované: 13.10.2019 04:05
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla12901247:2228
2.Poprad13810461:3526
3.Nitra12802255:3526
4.B. Bystrica12720338:2325
5.Zvolen12700548:6121
6.Košice13513449:3820
7.Martin13600734:3718
8.Žilina13320829:5113
9.SR 1814311938:5412
10.Skalica13310936:6211
11.Slovan13212834:5110
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14921269:3332
2.Košice121010149:1532
3.Poprad11902042:2029
4.Slovan14900549:3327
5.Dukla12710446:2723
6.Trnava12601539:3419
7.Martin12520538:4219
8.Púchov12603353:3218
9.B. Bystrica12600637:2918
10.Michalovce11300827:529
11.Žilina12211822:489
12.Spišská12210922:528
13.Skalica12201921:467
14.L. Mikuláš120101119:702
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.10.2019 13:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 15.10.2019 13:45
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 15.10.2019 13:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 15.10.2019 13:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 15.10.2019 13:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 15.10.2019 13:45

Bleskovky

Amur Chabarovsk si poradil s Lokomotivom Jaroslavľ 2:1

Hokejisti Amuru Chabarovsk zdolali v utorkovom zápase KHL na domácom ľade Lokomotiv Jaroslavľ 2:1. KHL - utorok: Amur Chabarovsk – Lokomotiv Jaroslavľ 2:1 (1:0, 0:1, 1:0) Góly: 1. Vl. Ušenin, 58. Kamalov – 25. Sannikov ms Rusko-Hokej-KHL-utorok-sumár
pred hodinou - TASR

Hjalmarsson má prasknutú ihlicu, Arizone bude chýbať tri mesiace

Zámorský hokejový klub NHL Arizona Coyotes sa na dlhší čas musí zaobísť bez služieb švédskeho obrancu Niklasa Hjalmarssona. Podľa The Athletic má prasknutú ihlicu a mimo hry bude približne tri mesiace. Tridsaťdvaročný zadák sa zranil v sobotňajšom zápase proti Coloradu Avalanche, keď zblokoval strelu Erika Johnsona.
pred 5 hod. - TASR

Hviezdami týždňa McDavid, Laine a Crosby

Za hviezdy uplynulého týždňa zvolili v hokejovej NHL trio Connor McDavid, Patrik Laine a Sidney Crosby.
včera o 20:52 - TASR

Bakoš najlepším útočníkom týždňa, ocenení sú aj Pasquale, Lehtonen a Misjul

Slovenského hokejistu Martina Bakoša vyhlásili za najlepšieho útočníka týždňa v KHL. Krídelník Admiralu Vladivostok si v troch zápasoch pripísal päť bodov za tri góly a dve asistencie a svojmu tímu pomohol k trom víťazstvám. Brankárom týždňa sa stal Ed Pascuale z Barysu Nursultan, spomedzi obrancov ocenili Mikka Lehtonen z Jokeritu Helsinki.
včera o 12:45 - TASR

Lausanne - Lugano 5:2 vo švajčiarskej hokejovej lige

V jedinom nedeľňajšom zápase švajčiarskej hokejovej ligy zvíťazilo Lausanne nad Luganom 5:2.
13.10.2019 18:45 - TASR

Hrivík skóroval pri ďalšej prehre Leksandu,negatívna séria sa natiahla

Hokejisti Rögle BK zvíťazili v sobotňajšom úvodnom súboji 10. kola švédskej Elitserien na ľade Växjö Lakers 3:1. Hostia si tak aj naďalej držia pozíciu lídra súťaže. Slovenský útočník a hráč Leksandu Marek Hrivík vyrovnal v úvodnej tretine domáceho zápasu proti Linköpingu premeneným trestným strieľaním na 2:2, no domáci už neskórovali a napokon prehrali 2:5.
12.10.2019 20:34 - TASR

Záborský asistoval pri výhre SaiPy na ľade Ässätu Pori 3:0

V sobotňajšom zápase fínskej najvyššej hokejovej ligy zvíťazila SaiPa na ľade Ässätu Pori 3:0. Slovenský útočník Tomáš Záborský si v drese hostí pripísal jednu asistenciu. Liiga - výsledky: Ässät Pori - SaiPa 0:3 /T. Záborský (SaiPa) 0+1/, Hämeenlinna - Sport Vaasan 2:1, IFK Helsinki - TPS Turku 2:1, Ilves Tampere - Jukurit Helsinki 5:1, KaiPa Kuopio - Lukko 4:2. Pelicans Lahti - KooKoo 1:5.
12.10.2019 18:42 - TASR

HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 v dohrávke 9. kola českej ligy

V dohrávke 9. kola českej hokejovej extraligy prehral Olomouc s Kometou Brno 1:3. HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 (0:0, 1:1, 0:2) Gól: 29. Nahodil - 29. Horký, 42. Zaťovič (KUSKO, MALEC), 45. Hruška. B. Konrád (Olomouc) odchytal celý zápas.
12.10.2019 17:37 - TASR

Servette Ženeva - Langnau 6:3 vo švajčiarskej lige

Výsledky piatkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Fribourg – Biel 1:4, Servette Ženeva – Langnau 6:3, Rapperswil – Bern 5:4 pp, Zug – Ambri-Piotta 5:1.
11.10.2019 23:06 - TASR

Eisbären Berlín - Krefeld 6:2 v 10. kole nemeckej ligy

Výsledky piatkových zápasov 10. kola nemeckej hokejovej ligy: Bremerhaven – Schwenningen 3:1, Eisbären Berlín – Krefeld 6:2, Kolín nad Rýnom – Augsburg 1:3, Mníchov – Wolfsburg 3:2, Norimberg – Straubing 3:2.
11.10.2019 23:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2019
L. Mikuláš - Košice o 17:00
Michalovce - Budapešť o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - Detva o 18:30
20. 10. 2019
B. Bystrica - Poprad o 16:00

Odohrané zápasy

13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT
MichalovceZvolen
2:5REPORT
BudapešťL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradN. Zámky
1:0REPORT
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
MiškovecTrenčín
2:4REPORT

Najviac bodov

Jordan HickmottBBY16 bodov
2.Haščák M.KOS15
3.Zigo T.SBA15
4.Chovan M.KOS15
5.Jääskeläinen J.BBY13

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS11 gólov
2.Zigo T.SBA9
3.Langkow C.MAC8
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Bonis K.ZVO7

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.56 perc
2.Košarišťan A.KOS94.62 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports