Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prehral s Ak Bars Kazaň 3:6

20.9.2017 21:34 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava nestačili v stredajšom zápase KHL na AK Bars Kazaň, ktorému na domácom ľade podľahli 3:6. V tabuľke Západnej konferencie im so ziskom 12 bodov naďalej patrí 11. pozícia, na ôsmu postupovú priečku strácajú štyri body.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


pifel

 

Ten Sekacov gol na 3:6 klobuk dole....
20.9.2017 - 21:51
+17

Dynamic

 

Sekáč: https://gfycat.com/SilverAshamedBobcat
20.9.2017 - 22:21
+24

FP-Tommynko

 

Svarny dopoctu...
20.9.2017 - 22:47
+4

pifel

 

Ivan zametal akurat
20.9.2017 - 23:06
+15

miro-nr

 

odhaňal mu muchy spod nôh hokejkou
20.9.2017 - 23:37
+2

nyytymaki BLOG

 

Svarny robí verejnoprospešné práce,len mu chýba oranžová vesta
21.9.2017 - 9:05
+1

MackoPu

 

Jedna z mala veci, co som dnes zo zapasu videl aj nazivo a toto si veru za klobuk neda.
20.9.2017 - 23:12
+2

CuCk0

 

krása
21.9.2017 - 9:49
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Johan Harju

 

Vím těžko se hledají kladné body po prohraném zápase ale něco se najde.

Štěpánek nezazářil ani nesklamal, chytil dvě tutovky ale k brankáři potřebujete obranu ale ta dnes prostě nebyla.

Voráček podle mě z individuálního výkonu jeho nejlepší, rozdával jak hity tak dlouhé přihrávky.. V soubojích byl jak skála, ale ano měl tam i velkou minelu.

Taimi má myšlenku a zkouší být takovým obráncem který může konstruktivně rozehrát nebo dopravit puk do utočného pásma ale chtělo by to i moment překvapenk.

Depres velký přehled a klid, po zranění měl chuť k hokeji. Někdy se na ledě choval jak pán, ale při pátém gólu koukal a posledních šest minut jezdil jak na rozcvičce.

Kašpar bez formy a vhodných spoluhráču k jeho stylu hry. Jeho hra vypada jak kdyby rok nehrál .. Někdy jsem měl dojem že by bylo lepší kdyby seděl doma u televize.

Řepík snad 3 střely které měl zvednout a místo toho nastřelil gólmana do betonu velká škoda.

Skalický,Hrnka,Sádecky skvělý pohyb hráči co dělali průvan v utočném pásmu. Takových více, zbírají skušenosti a mají potencial jen ještě zabrat a dřít.

Nevím proč nehraje Sherbatov, je rychlej a nepředvídatelný dobře napadá..Říha by si zasloužil facku.

Přišlo mi když Kazaň zabrala tak Slovan nestíhal. Všechny utočné akce které byli napřímo do brány v rychlosti tak s tím Štěpanek s katastrofální obranou nemohl nic dělat

Při šestěm góle se necham Švarný vykoupat

Říha jenom křičí a křičí

Hráči zápasu podle mě

1. Azevedo
2. Sekáč
3. Despres


20.9.2017 - 22:02
+6

NasHokej97

 

Dneska napriek prehre pekný výkon. Končene hra mala nejaký obraz. Škoda, naša neefektivita v 2. tretine a zlá obranna hra nás stála body. Keď je hráč ako Sekáč vo forme, ťažko sa ho zastavuje. Jeho 2. gol bola hokejová lahôdka.

Després ma dneska veľmi príjemne zaskočil. Hrať 2 týždne po zlomenine rebra a takýto výkon podať, tak klobúk dole. Hlavne po prvých zápasoch kde hral zle, kde sa rozohrával. Dneska o level vyšie nad ostatnými obrancami.

Škoda zranení. Barker asi otras mozgu, tam to vyzerá zle. U Meszároša to hádam nebude nič vážnejšie.
20.9.2017 - 22:03
0

NasHokej97

 

K situácii Jaromíra Jágra sa nemôžem vyjadrovať, povedal tajomne pri spojení Jágr a @hcslovanba Miloš Říha.

Toto snad nie
20.9.2017 - 22:06
+2

rijko

 

Je to blaznovstvo,ale ak chcu mat v BA opat natrieskane hladisko,tak s jardom v muzstve by aj na schodoch ludia sedeli.
20.9.2017 - 22:55
+1

pifel

 

Akurat dlh by asi riadne narastal...
20.9.2017 - 23:07
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
fanda55

 

Despres dnes suverénne najlepší hráč Slovana. Všetky situácie s prehľadom vyriešené. Dnes dvojica Azevedo - Sekac skolila a to doslova , hlavne ten 6. gól bola lahôdka v porovnaní s "obratnostou" Svarneho
20.9.2017 - 22:07
+1

forzaitalia

 

Sekáč krásne vykúpal svarneho
20.9.2017 - 22:14
0

emoxx1

 

Mne sa páčil druhý gól Slovana.
20.9.2017 - 22:15
+1

omen

 

to co chyba v hre Slovana je presne ten golovy instinkt ktory predviedli Azavedzo alebo Sekac... jednoducho potrebujeme hraca typu Cheechoo (alebo predtym Nagy, Satan), ktory nie nahodou bol najlepsim strelcom NHL... Slovan ma kvalitnych technickych hracov, ale cisty strelec tam nie je ani nahodou
20.9.2017 - 22:20
+1

PeterLucky

 

Skoda Barkera, ze isiel do nemocnice. Horko tazko sme mali 3-4 obrancov na KHL a zas treba lepit obranu, lebo aj Meszaros nedohral. Tretou tretinou si chalani pokazili cely zapas, lebo dovtedy to bolo 2 tretiny super hokej na oboch stranach. Vysledok kruty, ale aj tak vyzera otvoreny hokej s elitou KHL.
20.9.2017 - 22:34
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Gargamel123

 

Futbal na prvom mieste a 295 divakov takze neostava nic ine len dalej bojovat o priazen KHL...
20.9.2017 - 22:52
+5

BlackCrow

 

Alebo neostáva nič iné len pochovať aj hokej s khl. Na tipsportligu potom budú stejné návštevy ako na futbal
21.9.2017 - 7:17
+1

Aladár Miazga

 

Dnes parádny Despres ! Jednoznačne najlepší hráč v modrom a to ( dovolím si tvrdiť ) o hlavu pred ostatnými. Ten jeho prehľad a rozvaha, radosť pozerať. Len nech mu zdravie vydrží.
Druhý najlepší rozhodne Skalický. Až trikrát sa na ňom vyfaulovali hráči Kazane. Nebojácny dravý výkon. Doteraz ale nechápem, za čo ho valúčil rozhodca v druhej tretine, lebo tam žiadna hrubosť nebola. Palo, ostaní by si mali brať príklad.
Na druhej strane, veľmi slabo Kašpar. Ten chlapec je úplne v lese, veľká škoda

No a sama kapitola je Švarný. Na ľade pri piatich góloch zo šiestich, čistá katastrofa. V zadu sa na neho nedá ani len pozerať. Ten Sekáčov šiesty gól bol už totálny výsmech. Bohužiaľ po zraneniach v zadných radoch, ho Miloš nemôže ani posadiť. Zle, zle zle.

A ešte jedna vec ma mrzela. Skandovanie fanklubu "Říha von", čo Miloša zjavne prekvapilo. Miloš určite nie je bez viny ( kto je hoďte do ňho kameňom ), ale rozhodne je tým posledným človekom, ktorý drží ešte Slovan "po hromade". On nemôže, za finančné problémy klubu, ani za( vo väčšej miere ) zloženie kádra a taktiež nemá kúzelnú paličku. Robí s tým čo mu prichystali.
20.9.2017 - 23:20
+8

fresky

 

Poviem ti za čo ho vylúčil len čo sa dostanem domov a overím si to na videu. Ten sudca po vylúčení druhého hráča Kazane za sebou priam striehol na Skalického a čakal na prvý dotyk s hráčom aby zapískal.
21.9.2017 - 9:49
+1

Aladár Miazga

 

ja viem, že mal za bránkou súboj s rusom a rusovi padla prilba, ale faul to rozhodne nebol. Sedel priamo nad tým incidentom.
21.9.2017 - 11:09
0

fresky

 

Tak som to kukol, samozrejme že to nemalo s faulom nič spoločné a sudca pískal keď uvidel nie zákrok ale padnutú helmu Zacharčuka. Predtým dostal za vlastne podobný súboj Skaldo DKZ, KHL mu ju zrušila. Nevadí videl som na tom sudcovi už dopredu že čaká čo sa stane aby mohol pískať, ne prvýkrát nie ani posledný.

Btw. Ebertovi preklasifikovali trest a v Podolsku hrať nemôže.
21.9.2017 - 18:57
0

Aladár Miazga

 

Najväčšia potupa je, že jeden hlavný stál 2 metre od incidentu ( za bránkou ) a nedvihol ruku, ale dvihol ju druhý hlavný, ktorý stál za modrou čiarou v strednom pásme !

A potom ma bude niekto presviedčať, že rusi nám neškodia.
Tak som sa tam včera rozčúlil, že som skoro preliezol plexisklo ( sedel som v 5. rade )
21.9.2017 - 20:07
0

strojar

 

Ešte by si mohol opísať ako ťa rozčúlilo, keď neuznali Kazani regulárny gól na 2:0.
21.9.2017 - 20:19
+3

DobryHokej

 

A na neuznany regularny gol Kazane na 0:2 si akosi nikto nechce spomenut... kebyze vam takyto gol neuznali, tak by toho boli plne noviny.
21.9.2017 - 20:22
+1

Aladár Miazga

 

Prepáč, ale nevidel som spomalené opakovačky v teple obývačky
21.9.2017 - 20:33
0

Finlandia

 

Říha von..: Počul som to len ja alebo sa konečne ľudia prebúdzajú. Kolega hore písal že kreativita Azeveda či Sekáča. My máme Sherbatova aj keď je malý ako šerbel ale necháme ho sedieť. Práve malý ale pracovitý hráč by narobil o ten extra problém viac pre obrancov AkBars ktorý by našim mohol pomôcť. Na margo Říhu má až príliš istú stoličku a istoty nie sú bohvie čo, to vieme asi hádam už všetci. Švarný opäť tragédia ako v prvých zápasoch doma, vidím to na max túto sezónu a potom smer Tipsport Liga, ak teda Slovan bude pokračovať v KHL...
20.9.2017 - 23:25
0

omen

 

ako fakt, porovnavat Azavedza ci Sekaca so Sherbatovom? Ano je snazivy a je aj rychly... ale to mozu prist za Slovan hrat rychlokorculiari... ak si vedel ako hra, tak musis uznat, ze tam korculoval ako bezhlavy, dokonca par krat zavadzal svojmu spoluhracovi... a o obrane ani nehovorim... netvrdim, ze je uplne nepouzitelny, ale este musi viac s muzstvom potrenovat
20.9.2017 - 23:54
+4

Sunkafit

 

Sherbatov kludne moze hrat namiesto konika Kaspara ktory to kazi vsetkym ked je na lade
21.9.2017 - 6:10
+2

triscene

 

...: ludia? stadion bol potichu, len zopar vandrakov vo fanklube potrebovalo iny pokrik aky pocuvame stale dokola tak im z tych hubiciek isli nejake hnoje. Pomaly ale isto verim a suhlasim s prezidentom ze su schazku treba precistit lebo chodit tam kvoli lacnej perme a predvadzat co predvadzaju je slabota. Klub z nich nic nema.
21.9.2017 - 13:51
+1

Kikira

 

Dnes sme za všetky roky v KHL padli najnižšie. Toto je dno. Výkon, návšteva, hladisko, celková nálada... V stredu prvý krát nepôjdem na hokej z presvedčenia. Už čakam len na vyjadrenie o konci finančného trápenia.
20.9.2017 - 23:59
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
bobbyfan

 

pozrel som si +- cisla, nehnevajte sa na mna, ale par chalanov tam chodi na lad asi len na inkasovanie golov. Svarny -11, skalicky -8, hrnka -5..... a to nie su ziadne ofenzivne hracicky ktorym sa nechce vracat. To su tzv defenzivny hraci( preklad dio slovenciny: najmenej talentovany hraci su u nas stale defenzivny specialisti). Z tohto teamu maju na nejaku inu ako priemernu ligu- obaja v brane, smolenak lebo je fakt produktivny, viedensky ktory je asi najlepsi hrac slovana overall, a tuto sezonu aj meszaros, nepriznavam to rad, ale tento rok sa nanho da pozerat. Zbytok nijakym sposobom nevynika z toho marazmu( a ano videl som desperesa)
21.9.2017 - 6:48
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
renem

 

pre koho, ak nie pre divakov?

to, co predviedol svarny to je neakceptovatelne. despres hral s velkym prehladom, ale jeden gol je tiez jeho. za jeden gol moze aj ebert. a jednoducho o tomto to je, moze hrac podat akokolvek dobry vykon, ked sa potom najde situacia, kde po jeho obrovskej chybe padne gol, tak ten vykon nema zmysel. tie individualne chyby slovan nicia

vykony hracov ako hecl, sadecky, skalicky. su sice fajn, mozme ich tu vycjvalovat do neba, ale nemaju vyznam. ti hraci jednoducho neboduju. kasparovi by pomohli 2-3 zapasy v extralige, nech sa rozohra a ziska pohodu. viem, ze je to nerealne, ale slovan si nemoze dovolit pustit takeho hraca

stepanek sa mi v branke pozdava viac ako mazanec. ale jednoduchi traja brankari su vela. myslim, ze to ani im samotnym nerobi dobre na psychiku . a hlavne tam pre slovan stoja peniaze. takze jeden musi rychlo z kola von a je uplne jedno, aka metoda sa na to pouzije (pre mna za mna, nech si aj zapalky tahaju) ale za tie peniaze potrebujeme utocnika.

netusim ako to je s tym jagrom, ale slovan ho zufalo potrebuje. takato navsteva je nam na nic. neni tam hrac, ktori by bol niecim zaujmavy. v podstate sme takeho doteraz vzdy mali a teraz to chyba

hovorilo sa, ze na čiču nebudeme cakat, ale mam pocit, ze cakame. nedotiahli sme ziadneho strelca a na tom horime. chyba mi v slovane aj taka dvojicka, ako ticar a jeglic, nieco take by bolo treba skusit, zo zaciatku boli myslim aj dost lacni, kym si spravili meno
21.9.2017 - 6:53
0

Aladár Miazga

 

Tak pozor, na Skalického nešahaj Včera vďaka nemu išli traja rusi na trestnú lavicu. Už mu fakt chýbal iba gól k dokonalosti. Sa môže aj rozkrájať, keď má za sebou Ivana a ten neubráni nič ...
21.9.2017 - 8:24
+1

Urpiner16

 

Presne tak ako vravíš.Ten neubránil našich v príprave nie to tieto kaťuše.
21.9.2017 - 9:19
+2

Urpiner16

 

Asi najlepšie poskladané čo sa týka Ŕíhu ale ťažký súper.Iba snaha nestačí chýba kvalita väčšiny a to i od českých hráčov tak i slovenských.
21.9.2017 - 7:14
0

renem

 

este dodam, Riha uz uplne stratil sudnost? stazuje sa, ze divaci nepovzbudzovali Slovan viac za stavu 2:1, ze v minulosti to bolo lepsie. ved ten stav trval 10 sekund. to co ocakaval, ze za ten cas spadne stadion?
21.9.2017 - 7:27
+6

sanyo

 

21.9.2017 - 9:59
0

antinamor

 

Ešte sa mi páčila veta, že za stavu 2:1 sme mali spústu šancí, len sme ich nepremenili. Ten chlap asi bol na inom hokeji, keď za 10 (slovom desať) sekúnd pokiaľ AK BARS nevyrovnal, postrehol "spústu" šancí. Jedine, žeby sa pohyboval v nejakej ďalšej dimenzii aj so svojimi ovečkami, len by potom nebolo od veci ich odtiaľ sem-tam vrátiť do normálneho sveta.
21.9.2017 - 10:15
+4

5ulo

 

uprimne, vcera podla mna nebolo ani tych 5000 ludi, vcera to bola velka bieda na tribunach.
z obrancov vcera jednoznacne najlepsi desprez (ktory mal v druhej tretine jedno asi 2 alebo 3minutove striedanie, brutalne), aj ked robil chyby, tak sa snazil. pacil sa mi taimi (krasna akcia v 2. tretine - este v obrannom pasme krici viedenskemu "skate, skate", vyviezol puk na utocnu modru a krasne vysunul viedenskeho do najazdu, to mal byt gol).
skoda tohto zapasu, od polky prvej a do polky druhej sme hrali asi najlepsi hokej v tejto sezone, a kazan nevedela cia je. paradoxne druhy gol nam poskodil, resp. to ze sme za pol minuty dostali vyrovanajuci gol
v tretej tretine to bola tragedia bez akehokolvek snazenia.
sranda ze barker chodil na presilovky len v prvej tretine.
tiez ma hneva, ze hraci sa nedokazali vyhecovat nijakym sposobom a zdravo sa nasrdit...
a suhlas s prezidentom, ale ten fanklub je totalne onicom, mam pocit, ze ich je tam kazdym zapasom menej a menej a povzbudzovanie je redsie a redsie
21.9.2017 - 8:30
+2

porter

 

vcera som pozeral v TV a vyzera to ze uz ludi prestava bavit ta 2. najlepsia liga na svete. Lepsiu atmosferu spravi aj BB a to nevravim o Nitre. Pre tych nieco cez 6000 ludi uz nema velky vyznam pchat sa do ligy na ktoru nemaju finance
21.9.2017 - 10:05
+3

prezident

 

Niekolko poznamok k zapasu & udalostiam poslednych dni:

1) V prvom rade, pretoze to povazujem za klucovu informaciu, majitel predava klub. Nie je celkom zrejme, aky podiel ma zaujem predat, pretoze sam spekuluje, co je vsak pri takychto obchodoch normalne, da sa to ciastocne pochopit. V minulosti bola cena odhadovana na 100 000 000 eur, v rocniku po vstupe do KHL to mohlo zodpovedat realite, hoci biznisove realie, obzvlast, pokial ide o cenu, su vzdy relativne. Nepochybujem, ze uspesny predaj akcii v sezone 2012/13 mohol vychadzat z cisla, ktore som uviedol, toto sa vsak neuskutocnilo, idealna doba na predaj klubu (so ziskom) bola premeskana. Dnes je, podla mojho nazoru, realna hodnota Slovana Bratislava okolo 25 000 000 eur za predaj vsetkych (100%) akcii. V pripade, ak by sa Slovan Bratislava skutocne ponukal na predaj cca v takejto hodnote, myslim si, ze na trhu existuje niekolko zaujemcov, spomedzi ktorych moze vzist novy majitel. V tejto suvislosti vsak vnimam najma tieto problemy, po prve, majitel chce prednostne predat 49,99% akcii za cenu priblizne 20 000 000 eur, t. j. vysoko nadhodnotene, po druhe, majitel si chce udrzat majoritne postavenie v klube, na co prisla v zasade negativne reakcia zo strany potencialnych kupcov. Majitel Slovana Bratislava nema dobre renome, asi iba tazko najde zaujemcu, ktory s nim vstupi do spolocneho biznisu za miliony eur, pricom stale ostane mensinovym akcionarom pod jeho vedenim.

2) Oficialne rokovania, ktore vo veci predaja klubu realizuje v poslednych dnoch vedenie Slovana Bratislava, su z urciteho hladiska dobre nacasovane, kedze za niekolko tyzdnov bude klub v zmysle splatkoveho kalendara bez dlhov. Predava sa teda hokejova organizacia, ktora je takmer oddlzena, posobi v spickovej hokejovej lige, ma velmi solidny kader, toto samozrejme v urcitom slova zmysle "odovodnuje" cenu, avsak ocakavania majitela su podla mna aj tak neprimerane vysoke. Uprimne si zelam, aby sa predal cely klub, t. j. 100% akcii, za cenu 40 000 000 eur mam ale obavy, ze sa to nepodari.

3) Najvacsim problemom tychto dni je absencia generalneho partnera, ktory by Slovan Bratislava v sucasnosti financne stabilizoval, pretoze novy majitel zatial nie je znamy, resp. sucasny majitel nema zaujem o ziadne vacsie investicie. Generalny manazer bol v poslednych dnoch osobne v Moskve, podla mojich informacii je spolupraca s Wingasom (energeticka firma z holdingu Gazpromu, ktora bola jednym z klucovych sponzorov do sezony 2016/17) definitivne skoncena, ak sa to nepodari presadit politicky, co v sucasnych podmienkach asi tazko. Patrik Ziman sa v Rusku usiloval najst aj mozneho kupcu, viem, ze mal stretnutia s viacerymi investormi, avsak bez konkretneho vysledku. Odporucam vedeniu Slovana Bratislava, aby absolvovalo podobnu biznis cestu aj do Ciny, kde s podporou ludi z Kunlun Red Star je mozne oslovit miestne subjekty (viac som na tuto temu napisal v clanku zo 14. septembra 2017 "Slovan v Sanghaji nestrelil ani gol, s Kunlunom prehral 0-2"). To neznamena, ze klub bude predany za kazdu cenu a bez ohladu na okolnosti cinskym majitelom (Slavia Praha), zaujem zo zahranicia vsak moze sucasny zakonzervovany stav rozhybat, priniest skorsie riesenie.

4) Je na skodu veci, ze v takomto zlomovom obdobi, ktore moze ovplyvnit fungovanie klubu aj na niekolko desatroci, mlci fanklubovska zakladna. Je povinnostou najma veducich predstavitelov fanklubu, aby sa k takymto informaciam pravidelne dostavali, kedze maju k ludom z klubu o nieco blizsie ako ostatni fanusikovia, aby o nich informovali ostatnych radovych podporovatelov klubu, pricom spolocne musi existovat vonkajsi tlak, aby sa zmena majetkovych pomerov vyriesila na prospech klubu, rychlo, transparetne, vratane verejne znamej vizie do buducnosti. Predava sa klub, resp. podiel v nom, neviete, aki ludia chcu vstupit do Slovana Bratislava, ake zamery maju, ci chcu hrat KHL, EBEL alebo nejaku dalsiu ligu, neviete vobec nic. Vasimi zastupcami v strukturach Slovana Bratislava su ludia z fanklubu, tito su vsak dusevne bezmocni, mentalne nevedomi, intelektualne v bezvedomi, nikto ich neberie vazne, v zasade je to kontinualne sa zmensujuca skupinka tienov, nad ktorou sa kazdy zasmeje a kyvne rukou. Dnes to nevieme zmenit, ale smerom do buducnosti musime. Nemozeme dopustit, aby nas zastupovali takito ludia, ktori sa nevedia pytat, nevedia argumentovat, nemaju kontakty, nemaju ziadne schopnosti, svojou katastrofalnou bezmocnostou su zajatcami sucasnych pomerov, dokazu iba prist posledni na tribunu po zaciatku zapasu, prvi bezat do bufetu, vypit pivo a hulakat 5 pokrikov dookola 10 rokov, co im vymysleli este ich predpochodcovia.

5) Zapas/vykon ste viaceri pekne zhodnotili hore, v principe s vami suhlasim, viac napisem neskor.

NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
21.9.2017 - 10:27
+18

Dracik_18

 

zvládol som to po trojku
21.9.2017 - 10:32
+5

fresky

 

V bode číslo štyri si vypýtal status na FB Verných Slovanu
21.9.2017 - 10:36
+2

Dracik_18

 

21.9.2017 - 10:40
+2

greendeath

 

Inak mna by zaujimalo,ma Slovan nejaky nehnutelny majetok?
21.9.2017 - 10:52
0

Dracik_18

 

toho pravého sa pýtaš ..netuším
21.9.2017 - 10:53
+1

fresky

 

Pokial boli info správne tak pri stavbe štadióna sa podielal (neviem možno miliónom, možno tromi) na priestoroch ako šatne, možno kancelárie, ale tak neviem jak toto je.
21.9.2017 - 10:55
+1

greendeath

 

Mna to zaujima hlavne ohladom prezidentovych cifier 25mega sem 20mega tam...lebo ak ma Slovan 20 mega v niecom budova/pozemky atd.,tak sumu 25 chapem...
21.9.2017 - 11:04
+1

maček

 

Milí prítomní,

cena je VŽDY otázkou dohody. Divili by ste sa, ako veľmi môžu byť veľké obchody iracionálne. Úplne postačí, že manželka nového majiteľa si pri predbežných rokovaniach kúpi fasa topánky a plná nadšenia povie svojmu Vovovi: nu što ty dumáješ kak idiót Vova, купи этот клуб.
P.S. Jediný nehnuteľný majetok, ktorý má Slovan je Juraj Široký osobne, už pekných pár rokov s ním nejde hnúť.
21.9.2017 - 15:33
+15

MackoPu

 

S tym Sirokym to bolo vyborne
21.9.2017 - 23:01
0

antinamor

 

Sorry emoxx1. Komu sa to nechce čítať. V skratke. Slovan a Markiza sú na predaj. Najlepší majiteľ by bol ten červený. Mančaft je solidny a Úzky má zlé renomé. Viac balastu neskôr.
21.9.2017 - 10:50
+17

Dracik_18

 

a v balíku je aj TV Nova
21.9.2017 - 10:54
+2

emoxx1

 

antinamor: Dík, ja som aj tak mimo formu...
21.9.2017 - 15:39
0

MackoPu

 

"ma velmi solidny kader" - tak toto moze mat len minimalny vplyv na cenu. Hraci nie su majetkom klubu, maju kratkodobe zmluvy a zajtra tu mozu byt ini.
Inak som to precital len preto, lebo cakam na obed.
21.9.2017 - 11:20
+4

Ondrej

 

Fuuu, tie sumy su podla mna nerealne, resp. je to to uplna blbost. Samozrejme, dolezite je, ako sa uz aj pytal nadomnou greendeath ci me Slovan volaky nehnutelny majetok. Domnievam sa ze nie a v tom pripade platit za 100% akcii co i len 10 milionov by bolo vela. Preco? Slovan hra sice KHL, ale nikde nema ziadnu garanciu kolko rocnikov v nej este odohra. Ak sa Rusaci rozhodnu, ze Slovan nechcu tak sa ho jednoducho zo dna na den zbavia. Odlzeny Slovan je silne slovo. Aj ked je splatkovy kalendar podpisany, stale to treba uhradit, takze kupa klubu s tolkymi zavazkami... No neviem...
21.9.2017 - 12:22
+1

camus

 

tl;nr
21.9.2017 - 17:26
0

UssKe

 

Ak už teraz na KHL chodí 4000-5000 ľudí tak pri prípadnom návrate do Tipsportu by chodilo možno 1000-2000? Smutné ako upadá klub ako Slovan.
21.9.2017 - 10:41
+1

Urpiner16

 

Tu ide o to že ľuďom pri tej nekvalite vadí kto sú majitelia a aké majú renomé.Včera ukazovali ukážky z futbalu na Slovane a rekordnú nízsku návštevu myslíte si že to je len daždivým počasím?
21.9.2017 - 10:58
+2

zahorak009

 

Nieje.Je to zmes viacerých faktorov - majiteľ,štadión,málo Slovákov,minimum Slovanistov...V prípade malého počtu divákov je aj faktor počasia percentuálne dosť vysoký
21.9.2017 - 11:15
+2

Urpiner16

 

Tak kde začať?Jediná cesta je vychovať si svoju bratislavskú mládež so srdcom k Slovanu od malička a neskupovať z kade ruka z kade noha hráčov čo cítia len peniaze a muziky pramálo.
21.9.2017 - 11:27
0

zahorak009

 

Mládeže je dosť,len by bolo treba,aby dostali príležitosť a nie chodili kade tade po hosťovaniach.Ale to súvisí s kádrovou politikou majiteľa.
21.9.2017 - 11:41
0

Ondrej

 

Presne tak. Pri futbalovom Slovane je to o prostredi a majitelovi. Som si isty, ze ak bude dostavany novy narodny stadion, tak navstevy Slovana sa urcite zvysia. Predpokaldam, ze sa dovtedy volako utrasie aj vztah Majitel-Fanusikovia a to bude dalsi faktor zvysenia atmosfery. Ale ten stadion je zaklad. Popravde na Pasienkoch som bol nespocetne vela krat ci uz na lige, repre alebo europskych poharoch a to nie je stadion a vonkoncom uz nie futalovy.
21.9.2017 - 12:26
+1

fresky

 

Štadión je základ samozrejme, len to tým to nesmie skončiť. Osobne si myslím, že keď budeme hrať lúbivý futbal (dá sa na to teraz kukať), ľuďom nebude vadiť velký počet legionárov. Ďalej potrebujeme kvalitnú Žilinu, kvalitnú Trnavu, DAC, možno Trenčín, Ružomberok možno inokedy BB či KE a k nim sa pridá vždy nejaký ten výstrel sezóny, čiže 6-7 mužstiev konkurencieschopných medzi sebou z ktorých polovica bude hrať o titul až do konca. Potom sa môžme baviť, že sa častejšie podarí nejaká tá skupina v Európe. Keď opadne boom zo štadióna za úspech budem považovať:

- 3.500 - 4.000 na zápasy so ZM, PO a podobne

- 5.000 - 6.000 na zápasy s RK, TN a podobne

aspoň 10.000 DAC, TT, ZA

o návštevnosť na európu by som už strach nemal, nakoľko minimálne sem prídu neokukané tímy.
21.9.2017 - 12:58
+3

porter

 

Lintnerove slova asi nenadchnu niektorych Slovanistov
https://sport.aktuality.sk/c/295999/richard-lintner-spolocna-liga-s-cechmi-debata-o-tom-prebehla/

Ak by ale išlo o rezervný tím Slovana, tak by v našej lige neobstál, pretože už ich prvý tím je zhruba na úrovni účastníkov Tipsport ligy. Všetko je to o komunikácii. Od leta je výrazne lepšia. Musím povedať, že vzťahy so Slovanom sú momentálne veľmi korektné. Som presvedčený o tom, že dôsledkom toho bude v budúcnosti niečo dobré pre slovenský hokej.“
21.9.2017 - 13:03
+1

DobryHokej

 

Povedal to uplne jasne a rozumne. Mohol by niekto vysvetlit, co vytvara hodnotu SBA 20, 30, 40 milionov? Pokial nevlastni nejaku nehnutelnost, tak milion je vela.
21.9.2017 - 13:31
+2

lazurny

 

moj názor je ten, že tí čo fandia slovanu tých extraliga moc nezaujíma (osobne ju po našom poslednom titule vôbec nesledujem) a tých, ktorých extraliga zaujíma chodia na HC Ba a osobne si neviem predstaviť, že by napr v budúcom roku vznikol nový hokejový klub v Ba.
21.9.2017 - 13:38
0

Deividson.

 

Riško schálne striela všelijaké vetičky aby vyzdvihol hodnotu ligy, ale robí to často dosť komicky.
21.9.2017 - 15:45
+10

DobryHokej

 

Cize lepsie, ked komunista Patinsky ako sef ligy kradol kde sa este dalo a na hokej chodil leda tak na Slovan?
21.9.2017 - 17:00
+1

Athotis

 

nie ..ale napr. povedat ze nechce aby bol TV prenos jednofarebny a so 4 kol , je 3X BB , 2x TN a NR a vacsina klubov nebola , tak neviem ale pride mi to dost jednofarebne
21.9.2017 - 18:45
+1

nerorome

 

Ivan Švarný (obranca Slovana): „Dostali sme góly z dorážok a je ťažko hrať proti súperovi, ktorý je rozbehnutý a zo všetkého dáva góly. Keby som vedel, čo nášmu tímu chýba, isto by som povedal, ale netuším.“
Ivan, to čo nevieš, ba ani netušíš je to, že Slovanu chýba KVALITA. A Tebe zvlášť, sorry...
21.9.2017 - 13:32
+7

Aladár Miazga

 

Góly z dorážok ? tomu sa Ivanko hovorí, slabý dôraz... No ja by som predpokladal, že taký skúsený bek a reprezentant v pokročilom hokejovom veku tieto veci ovláda
21.9.2017 - 14:20
0

Urpiner16

 

Gól z dorážky hm.Asi nejaký výnimočný jav v hokejovom zápase.
21.9.2017 - 14:06
+1

wedro

 

Ja už len očakávam od fanušikov SBA že na štadión si donesú transparent: Poďme už domov!!!


takže tak.
21.9.2017 - 14:23
+6

HeyYou

 

domov je v bratislave, nie na slovensku, kde vladne zloba a nenavist.
za seba pisem, ze radsej zanik slovanu ako to, co pises.
21.9.2017 - 15:46
+2

mitoO

 

Aspon v niecom sa zhodneme.
21.9.2017 - 15:50
+4

HeyYou

 

mne sa zda, ze sa velmi nezhodneme, pises to kvoli akejsi urazenej pyche.
21.9.2017 - 16:13
+2

ymemsreves

 

no to skor ty
21.9.2017 - 16:43
+8

HeyYou

 

aj ty mas pravo sa vyjadrit.
slovan by nemal byt ako ty=navrat niekam, kde nechcel byt
21.9.2017 - 17:09
+3

mitoO

 

Zda sa ti zle.
21.9.2017 - 17:50
0

emoxx1

 

To si naozaj fanúšik, keď si želáš radšej zánik? Ja som zástanca KHL a som presvedčený, že pri rozumnom menežovaní sa dá nájsť stredná cesta, kde sa Slovan nebude zadlžovať, ale bude sa pohybovať na hrane PO.
No nejde mi do hlavy, ako si fanúšik želá radšej zánik, ako nižšiu ligu.
21.9.2017 - 15:57
+9

Deividson.

 

Ja by som bol tiež radšej za zánik a nie kvôli úrovni slovenskej ligy, ale kvôli tomu trápeniu čo by nastalo. Slovan si zobral celkom veľké sústo keď sa rozhodol ísť do KHL a teraz s ním musí bojovať. Niet inej cesty.
21.9.2017 - 16:08
+2

HeyYou

 

nechcel by som sa pozerat na taky upadok, na tom nie je nic tak extra nepochopitelne.
21.9.2017 - 16:10
+1

bigi BLOG

 

hlavne budme uprimny navrat do extraligy sa rovna zaniku
21.9.2017 - 16:49
+3

lubfito

 

Možno tak zánik niektorých HP diskutérov ktorí by tú udalosť považovali za koniec hokeja ako ho poznáme. Ale určite nie Slovanu. SBA je značka a nepotopí ju nárek pár jedincov.
Keď už máme byť úprimní, Slovan tu bol pred extraligou, aj počas nej a prežije aj odchod z KHL ak to bude nutné. Prežil pády do druhej ligy za federálu, prežije aj Širokého, aj Vás a možno aj mňa.
Radšej mlčte ak nemáte gule a belasú krv, lebo s klubom v dobrom aj zlom! Nie len keď sa vyhráva a výletuje po lepších ligách.
21.9.2017 - 17:14
+24

ymemsreves

 

presne takych fanusikov uspechu slovanu netreba..co si skrz neho chcu riesit komplexy zo svojich ubiednenych zivotov a vyvysovat sa nad ostatnych...
21.9.2017 - 17:18
+5

Byron

 

Sever ty si nemal náhodou ban a nedušoval
sa že keď tu bude prispievať prezident zmizneš z HP? Tak buď chlap do paže!
21.9.2017 - 17:23
+6

ymemsreves

 

trafena hus zagaga ?
21.9.2017 - 17:26
+2

bigi BLOG

 

no prave ty si jeden z tych co si riesi slovanom komplexy tak neviem o com pises, apropos nie si to ty co si sa dusoval ze uz sem nepachnes? a ani nemas gule dodrzat to
21.9.2017 - 20:16
+2

maček

 

Radšej mlčte ak nemáte gule a belasú krv.... nuž ešte je tu eventualita belasé gule a na hube krv...
21.9.2017 - 17:22
+7

lubfito

 

Vtipne, s nadhľadom a noblesou. Klobúk hore na pozdrav, úklon pre pocit váženosti.
21.9.2017 - 17:55
+1

HeyYou

 

lubino lubino, s tym vyletovanim po lepsich ligach si to trochu neodhadol, pochybujem, ze tu niekto taky je-ako pises
21.9.2017 - 17:35
0

lubfito

 

Dám ti jednu radu. Keď jedného dňa budeš pochovávať ten mŕtvy Slovan a budú ťa bolieť ruky, tak si ich vymeň a tri krát zakrič lubino, lubino, lubino.
Prídem ti pomôcť, lebo vo mne nie je ani štipka nenávisti, ani kúska zloby
21.9.2017 - 18:00
+1

HeyYou

 

takych pomocnikov by tam pod zoborom bolo habadej
21.9.2017 - 18:09
+2

lubfito

 

Taká veľká jama to zas nebude. To dáme aj dvaja
21.9.2017 - 18:23
+2

bigi BLOG

 

tych niektorych fanusikov na HP si ty y tebe podobny vystvali a nasli si ine medium kde mozu v pohode diskutovat, v podstate aj tych par co z casu nacas zajde sem, ale uz je to len obcas.
v jednom mas pravdu slovan je znacka, ale ci sa vam to paci alebo nie extraliga je cesta k zaniku, bez ohladu na vsetko mozne si chod na to logicky, kolko myslis ze by chodilo ludi na slovan v extralige? 2000 aj to prehanam,a aj to vstupne by muselo ist radikalne dole myslis ze by to zaplatilo halo? si predstav slovan halu na rozdiel od vsetkych (okrem kosic) extraligovych klubov musi halu platit mestua to sumu ktora je vysia ako rozpocet niektorych extraligovych klubov. co myslis do kedy to budu dotovat ked o to nebude zaujem, co myslis dokedy to vydrzi slovan na nepelovi, a no aked slovan odide z tehelneho pala tak je to jeho koniec. mozes si to otacat ako len chces. presne to pomenoval deividson "Slovan si zobral celkom veľké sústo keď sa rozhodol ísť do KHL a teraz s ním musí bojovať. Niet inej cesty. " tot je uplne presne a vystizne. ja viem vy to v zivote nepochopite ako vela veci, ale to uz je druha tema.
to nie je v dobrom aj v zlom lebo extraliga nie je uz ani zlo (to by bola trebars ebel) extraliga je dno od ktoreho sa uz neda odrazit
21.9.2017 - 20:15
+2

lubfito

 

Myslím si, že tu došlo k pár nedorozumeniam.
1, asi si ma s niekym zmýlil, pretože nie som z tých čo by hejtovali Slovan, ani vyštvávali ľudí z tohto portálu. Som za otvorenú debatu a mám mantinely ktoré neprekračujem a ak, tak sa ospravedlním. Neviem ako ma tu vnímaš, ale opakujem, nie som tu na to aby som hádzal oheň a síru do fans SBA. Myslím že tých pár ľudí čo ma pozná, mi dajú v tomto za pravdu.
2,Nie som ani z tých, ktorí chcú aby Slovan hral extraligu. Pre mňa je úplne prirodzené, že tú KHL hráte, vôbec vám nezávidím lepšiu ligu, vôbec si neprajem aby sa zmenilo niečo na tom.
Toľko ku mne.
2, súhlasím s tým, že odchod z KHL by priniesol ekonomický aj divácky kolaps. Je to nepopriateľný fakt. No žiadny koniec to nebude, to ti tiež môžem garantovať. Ako som vyššie písal, Slovan je tu nejaký piatok a ešte tu bude dlho aj keď padne na kolená. Extraliga takisto nie je posledná stanica, dá sa padnúť aj hlbšie, omnoho hlbšie. No každý koniec je len ďalší začiatok niečoho nového. Aj Slovan vo svojej histórii zažil nejeden pád a vždy vstal. Keď pochybuješ o tom, že by zvládol znovu, už nie je môj problém. Ak si to paralelne prenesieme na povedzme Martin, ktorý spadol do 2 ligy a začína odznovu, no záujem o hokej majú a ľudia chodia v hojnom počte aj na to dno, menom amatérska druhá liga.
Ale aby som neomáčkoval. Podstata môjho príspevku nebola o tom čo bude so Slovanom ak by odišiel z KHL. Ale o fanúšikoch ktorých ego je veľké, no vedomosti malé. Lebo každá etapa má svoj vrchol aj svoje dno.
Nemieril som to konkrétne na teba, len ma prekvapili porazenecké reči, že bez KHL nech radšej celý Slovan umrie.
Snáď sme sa pochopili.
22.9.2017 - 8:43
+6

riskohrasko1

 

+
22.9.2017 - 5:18
0

Deividson.

 

Ved uvidíme lebo ta situácia návratu skôr či neskôr asi nastane, tak som zvedavý ako to tomu Slovanu pôjde keď bude chodiť na hokej málo ludí, nebudú mať na Nepelu a budú musieť ísť do starého zimáku. Keď niekde Slovan príde a vyhrá tak bude len "jasné, že vyhráli keď majú prachy z našich daní", keď prehráme tak bude "čo hentí chceli hrať KHL keď nevedia ani Bystricu poraziť". Sorry, Slovensko je krásna krajina, ale plná závistlivých a zatrpknutých ludí čo súdia a pozerajú sa na všetkých len nie na seba a preto ja do SK ligy nechcem ísť. Nemusíš ma tu poučovať, že s klubom v dobrom aj zlom, takto si žijem s iným futbalovým klubom už takmer 20 rokov, ale toto je úplne iný prípad. Najviac ma ešte pobaví keď nás tu niekto označí za fanúšikov úspechu, to čo je ten úspech? Akože byť na dne KHL je ten úspech a nechceme sa vrátiť vyhrávať tituly do ligy lebo to je neúspech či ako to mám chápať?
22.9.2017 - 14:51
+5

MackoPu

 

Zaniku ega, nie klubu.
21.9.2017 - 18:51
+3

Urpiner16

 

Aj tak sa tam vrátite odkiaľ ste prišli.Je to len otázka času.
21.9.2017 - 16:11
0

bigi BLOG

 

mna tu zaujala jedna vec od vsetkych tych co ovsetkom okolo slovanu vedia najviac.
na jednej strane vycitaju 6 a pol tisic divakov s tym ze je to zbytocne a hned dodavaju vratte sa do extraligy. a co si myslite kolko tych ludi bude chodit na extraligu? 6 a pol tisica? nebuddte smiesny
21.9.2017 - 16:51
+1

prezident

 

Slovenska extraliga je pre Slovan Bratislava, prepacte za ostrejsie, ale uprimne slova, absolutne bezcenna sutaz. Je dolezite si uvedomit, ze buducnost klubu, t. j. v ktorej lige bude muzstvo smerom pro futuro posobit, nebude slobodne vyberat generalny manazer, nebudu o tomto hlasovat hraci, ale rozhodnu ludia (majitelia, resp. sponzori), pre ktorych je Slovan Bratislava "investicia". Slovo "investicia" prosim nechapte v uzsom kontexte ako investiciu, pri ktorej sa vzdy ocakava "financne zhodnotenie". Musime totiz uznat, ze tito investori maju pre taketo rozhodnutie individualne pohnutky, ako napr. klubovy fanatizmus, reklamne zaujmy, rozvoj obchodnych partnerstiev a pod. Toto je profesionalny sport v zakulisi v storoci, v ktorom zijeme, v regione, kde byvame. Bez ohladu na skutocnost, ci takymto modelom opovrhujete alebo s nim suhlasite, nezmenite realitu. Biznis prostredie v Bratislave si je vedome, ze pre Slovan Bratislava je vzhladom na naklady KHL velmi komplikovane produkovat akykolvek zisk, preto je nevyhnutne v ramci sponzoringu zamerat sa na vyhladavanie ludi, ktori v konecnom dosledku neocakavaju priame financne zhodnotenie, ale nepriame "zhodnotenie" rozneho charakteru, a to od zvysenia osobnej prestize, prezentacie sluzbieb/produktov, prip. sebarealizaciu vo vztahu k lokalpatriotizmu, toto je taziskova cielova skupina. Vacsina sponzorskeho prostredia v Slovane Bratislava nema ziadne ambicie dokazovat nieco na Slovensku (Ad1 lokalpatriotizmus), dokazali sme uz vsetko, sme najslavnejsi a najuspesnejsi klub, hoci pripustam, za 10-20 rokov toto moze byt vnimanie odlisne. Vacsina sponzorskeho prostredia v Slovane Bratislava nema ani ziadne ambicie (Ad2 osobna prestiz), aby si ucastou v slovenskej extralige zvysovalo spolocensku reputaciu, naopak, vstup do tejto sutaze znamena statusovu degradaciu. Vacsina sponzorskeho prostredia detto nema ziadne ambicie (Ad3 prezentacie sluzieb/produktov), aby reklamne vstupovala do tejto sutaze, pretoze uz tam posobi prostrednictvom dalsich slovenskych klubov, resp. chyba Ad1 alebo Ad2. Je vysoko nepravdepodobne, aby proti tejto logike isli novi majitelia, KHL bude priorita, EBEL bude alternativa, slovenska extraliga je na poslednom mieste nudzove riesenie. Vazme si, ze mame KHL, bojujme za zotrvanie v tejto sutazi, pre Slovan Bratislava je to pocta, aby mohol pravidelne superit so spickovymi europskymi klubmi. NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
21.9.2017 - 18:02
+13

camus

 

spravte niekto výcuc, díky
21.9.2017 - 18:10
+1

mitoO

 

KHL bude priorita, EBEL bude alternativa, slovenska extraliga je na poslednom mieste.
21.9.2017 - 18:13
+3

ymemsreves

 

bla bla bla bla bla
21.9.2017 - 18:13
+1

camus

 

Koľko slov napíšu ľudia na oznámenie tej istej veci:
Prezident – 335 slov
mitoO – 12 slov
ymemsreves – 5 slov
21.9.2017 - 18:21
+13

ymemsreves

 

ked si tie preziho ozaj pocital mas moj obdiv
21.9.2017 - 18:25
+3

penepi

 

Skopírovať text a hodiť ho do wordu je fakt ohromný problém.
21.9.2017 - 20:06
+7

maček

 

Stačí prečítať prvú vetu:

Slovenska extraliga je pre Slovan Bratislava, prepacte za ostrejsie, ale uprimne slova, absolutne bezcenna sutaz.

Ďalej nie je potrebné čítať.
21.9.2017 - 21:38
+5

DobryHokej

 

Moja babka niekedy vravievala o ludoch, ktori si nevidia ani na spicku nosa.
21.9.2017 - 22:28
+4

FP-mareno

 

A pritom stacilo povedat "vnucik moj"
21.9.2017 - 22:54
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
emoxx1

 

v skratke. Slovenská liga je pre slovan krajná možnosť.

To len pre tých ktorým sa to nechce čítať celé.
21.9.2017 - 18:27
+7

strojar

 

Sereš si každým novým príspevkom stále viac do huby.
21.9.2017 - 19:11
+4

HeyYou

 

mohol by si uviest konkretne citacie?
22.9.2017 - 10:33
0

Byron

 

Ja by som trošku vážil slová. Určite by sme všetci chceli naďalej Slovan v Khl ale ak by predsa len hrali TL tak sa teraz máme ako fanúšikovia "zastreliť "?
21.9.2017 - 18:09
+1

KurierNz

 

Podla prezidenta hej...alebo opustit Slovan a boli by ste vsetci roninovia...samuraji bez pana...
21.9.2017 - 18:18
+5

Bonati

 

21.9.2017 - 20:32
+1

zasi

 

ak chceš po niekom aby vážil slová,skús začať od seba pretože hneď v druhej vete si to znegoval.
ja ti najdem aj takých slovanistov,čo im KHL moc nevonia,takže určite nie "všetci"
21.9.2017 - 18:55
+1

Urpiner16

 

Koľko slovanistov nechodí z princípu lebo im vadí kto je JŠ?A nebuďte naivný že to tak nie je.




21.9.2017 - 19:40
0

strojar

 

Myslím, že ich počet sa limitne blíži k nule.
22.9.2017 - 8:57
+3

Deividson.

 

Asi tak.
22.9.2017 - 15:15
0

Aladár Miazga

 

BTW:: Buchtele na odstrel ? nehral v posledných dvoch zápasoch a necestuje ani na trip ...
21.9.2017 - 20:16
0

ufák

 

tak ja si myslím...že by aj na ligu chodilo 5-6 tisíc ľudí...ale samozrejme iných ako chodí na KHL....prišlo by viac bratislavčanov namiesto výletníkov,ktorí chodia teraz.....nič v zlom
21.9.2017 - 20:32
+8

Urpiner16

 

Samozrejme že by chodili to len tu podaktorí čo im to nevonia robia ofuky lebo je to už pre nich pod úroveň.
21.9.2017 - 22:26
+3

bigi BLOG

 

ty navacsi odbornik na slovan, si predstav slovan tu extraligu hral a vsetci vieme ako to vyzeralo, a to tam chodilo vela ludi len zo zotrvacnosti a nie koli hokeju
22.9.2017 - 7:35
+2

strojar

 

Vyzerá to , že aj v KHL sa ten zotrvačník akosi zastavil.
22.9.2017 - 8:58
+2

prezident

 

Velmi strucne porovnanie EBEL vs. slovenskej extraligy z hladiska niekolkych dolezitych kriterii:

1) PRIEMERNA NAVSTEVNOST

EBEL - slovenska extraliga 1:0

Priemerna navstevnost v sezone 2016/17 bola v EBEL 2794 divakov, resp. v slovenskej extralige 1905 divakov, t. j. rozdiel 889 divakov (+32%) v prospech EBEL. V minulej sezone nebol v ramci Europy v TOP 100 klubov z hladiska priemernej navstevnosti ziadny klub zo slovenskej extraligy, pricom z EBEL sa sem dostala Vienna Capitals (4074 divakov), ako aj Black Wings Linz (4658 divakov). Pocet predanych listkov na domace zapasy je v slovenskej extralige dokonca nizsi ako v norskej lige (1955 divakov), ci svedskej 2. lige (2637 divakov) alebo v nemeckej 2. lige (2466 divakov). Slovenska extraliga realne patri (+/- 500 divakov) do skupiny s francuzskou ligou, ceskou 2. ligou, svajciarskou 2. ligou, prip. danskou ligou. Rozdiely v priemernej navstevnosti medzi EBEL a slovenskou extraligou su dlhodobo konstatne: 2890 (EBEL) vs. 1802 (slovenska extraliga) v sezone 2015/16, 2967 (EBEL) vs. 1728 (slovenska extraliga) v sezone 2014/15. Smerom do buducnosti sa rozdiely medzi EBEL a slovenskou extraligou budu pravdepodobne iba zvysovat, do EBEL sa vratil Medvescak Zahreb, ktory v poslednej sezone v EBEL (2012/13) pred odchodom do KHL mal priemernu navstevnost 7944 divakov. V pripade, ak by do EBEL vstupil aj Slovan Bratislava, potencial EBEL s ohladom na priemernu navstevnost je cca 4000-5000 divakov, toto je pre slovensku extraligu absolutne nedosiahnutelna hodnota!

2) VELKOST TRHU

EBEL - slovenska extraliga 2:0

Vo velkosti mestskych aglomeracii EBEL poraza slovensku extraligu o triedu. Toto je velkost trhu s priamym dosahom v slovenskej extralige: 78 635 (Banska Bystrica), 77 374 (Nitra), 51 750 (Poprad), 239 141 (Kosice), 42 688 (Zvolen), 38 486 (Nove Zamky), 31 461 (Liptovsky Mikulas), 81 041 (Zilina), 14 845 (Detva), 55 593 (Trencin), SPOLU 711 014 ludi. Toto je velkost trhu s priamym dosahom v EBEL: 1 766 746 (Vieden), 60 004 (Villach), 33 805 (Znojmo), 124 579 (Innsbruck), 200 841 (Linz), 280 423 (Graz), 148 087 (Salzburg), 99 110 (Klagenfurt), 46 011 (Dornbirn), 101 465 (Szekesfehervar), 106 441 (Bolzano), 779 145 (Zahreb), SPOLU 3 746 657 ludi. V pripade, ak by Slovan Bratislava (425 923) vstupil do EBEL, velkost trhu s priamym dosahom by bola viac ako styri miliony ludi (4 172 580), co je dokonca viac ako v ceskej extralige: 50782 (Chomutov), 36 077 (Trinec), 168 034 (Plzen), 295 652 (Ostrava), 377 508 (Brno), 102 301 (Liberec), 44 272 (Mlada Boleslav), 50 510 (Jihlava), 25 140 (Litvinov), 1 313 508 (Praha), 99 489 (Olomouc), 92 904 (Hradec Kralove), 89 432 (Pardubice), 75 278 (Zlin), SPOLU 2 820 887 ludi. Ak zohladnime aj fanusikov z primestskych aglomeracii, celkova odchylka nebude vacsia ako +/-20%, t. j. rozdiely vo velkosti trhov s priamym dosahom sa zasadne nezmenia. Suma sumarum: slovenska extraliga ma cca 6 nasobne mensi trhovy potencial oproti EBEL (so Slovanom Bratislava).

3) STADIONY (SUCASNY STAV)

EBEL - slovenska extraliga 3:0

Celkovy pocet bodov za stadiony v slovenskej extralige (0-5 bodov): Banska Bystrica (1), Nitra (2), Poprad (3), Kosice (4), Zvolen (2), Nove Zamky (1), Liptovsky Mikulas (1), Zilina (2), Detva (1), Trencin (2), SPOLU 19 bodov. Celkovy pocet bodov za stadiony v EBEL: Vieden (3), Villach (2), Znojmo (2), Innbruck (3), Graz (3), Linz (2 - novy stadion v plane), Salzburg (2), Klagenfurt (2 - kompletna prestavba v plane), Dornbirn (2), Szekesfehervar (1), Bolzano (3), Zahreb (3), SPOLU 27 bodov. Kedze v pripade slovenskej extraligy sa zapocitalo 10 stadionov a v pripade EBEL 12 stadionov, mozeme to upravit nasledovne: skrtneme 2 najlepsie stadiony z EBEL (minus 6 bodov), napriek tomu je slovenska extraliga (19) oproti EBEL (21) stale horsia. Nove stadiony v Linzi a Klagenfurte maju stavebne povolenia, vzhladom k spolocenskej organizacii v Rakusku iba tazko pochybovat, ze sa nepostavia. V situacii, ak by Slovan Bratislava vstupil do EBEL, tato sutaz by ziskala spickovy 5 bodovy stadion, co vzajomne rozdiely este viac exponuje.

4) STADIONY (KAPACITA)

EBEL - slovenska extraliga 4:0

Kapacity stadionov v EBEL: Vieden (7022), Villach (4500), Znojmo (4500), Innsbruck (3000), Linz (4800), Graz (4126), Salzburg (3200), Klagenfurt (4934), Dornbirn (4400), Fehervar (3500), Bolzano (7000), Zahreb (6500), SPOLU 57 482 miest (pre EBEL su k dispozicii aj dalsi stadion v Zahrebe s kapacitou 15 024 miest, resp. stadion v Bratislave s kapacitou 10 055 miest, ak Slovan Bratislava vstupi do tejto sutaze, co zvysuje tento udaj na 66 006 miest alebo 76 061 miest). Kapacity stadionov v slovenskej extralige: Kosice (8347), Trencin (6150), Zilina (5767), Nitra (3600), Detva (1500), Zvolen (7021), Banska Bystrica (2841), Nove Zamky (3500), Liptovsky Mikulas (3680), Poprad (4500), SPOLU 46 906 miest. Opatovne plati, ze ak odoberieme 2 kluby z EBEL (najvacsi/najmensi stadion), zaroven nezohladnime krasne areny v Zahrebe/Bratislave, aby pocet stadionov bol za ucelom porovnania rovnaky, stale je na tom slovenska extraliga horsie, konkretne o 554 miest.

5) ROZPOCTY KLUBOV

EBEL - slovenska extraliga 5:0

EBEL: Vieden (6 milionov eur), Villach (4 miliony eur), Znojmo (3 miliony eur), Innsbruck (4,5 miliona eur), Linz (5 milionov eur), Graz (6 milionov), Salzburg (9 milionov), Klagenfurt (6 milionov eur), Dornbirn (2,5 miliona eur), Fehervar (2 miliony eur), Bolzano (2 miliony eur), Zahreb (3 miliony eur), SPOLU 53 milionov eur. Slovenska extraliga: Kosice (2,8 miliona eur), Trencin (1,4 miliona eur), Zilina (1,3 miliona eur), Nitra (1,8 miliona eur), Detva (0,7 miliona eur), Zvolen (1,1 miliona eur), Banska Bystrica (2 miliony eur), Nove Zamky (1 milion eur), Liptovsky Mikulas (0,9 miliona eur), Poprad (1 milion eur), SPOLU 14 milionov eur. Ropocet klubov EBEL je v porovnani s muzstvami slovenskej extrali vyssi cca o 39 milionov eur. Tato skutocnost vyznamne ovplyvnuje zlozenie kadrov (hernu uroven), ako aj celkovy servis a infrastrukturu v hokejovych organizaciach, vratane rozvoja sutazi do buducnosti.

NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
22.9.2017 - 6:48
+10

porter

 

pred par dnami nic ine ako KHL nepripadala do uvahy a pomaly sa zacina obhajovat ebel

J len strucne. Da SZLH suhlas slovanu hrat konkurencnu ebel ?
Ebel - Slovenska liga 0:1
22.9.2017 - 7:41
+11

porter

 

pisal som to narychlo v MHD. Este dodam tolko ze dnes je vsetko o peniazoch a neverim ze v EBEL by ste boli ziskovejsi ako nasej lige. Par vernych slovanu tu onanuje ako si pozrie pekne rakuske mestecka ale hokej sa nehra pre pekne mestecka (to by ste asi nehrali KHL) z toho peniaze mat nebudete a ked vam teraz chodi na KHL 6000 ludi kolko asi bude chodit na EBEL ? viac ako na citronligu ich nebude. Priemerny Slovak ) ani netusi (okrem viedne, zahrebu a znojma) kde tie mesta su a nepozna z tej ligy ziadneho hraca. A ziadna slovenska hrajuca legenda z NHL nepride ukoncit karieru do EBEL (mozno tak Halak neviem ci este mate ineho hraca v NHL).
22.9.2017 - 9:07
+1

strojar

 

Halák nie je slovanista.
22.9.2017 - 10:02
+2

emoxx1

 

HK 99 Ružinov...
22.9.2017 - 10:11
0

HKMpelemele

 

Toto je strucne?
22.9.2017 - 8:05
+1

Urpiner16

 

Ebelkári a kto vám dá na to súhlas aby ste tam išli mojko?
22.9.2017 - 8:14
+3

strojar

 

Mohol by si uviesť dôvod tohto siahodlhého (v tvojom ponímaní stručného) porovnania EBEL a slovenskej ligy?
22.9.2017 - 9:02
+3

MatoZV

 

Ta analyza nie je vobec nezaujimava, ako dal som si tu namahu to precitat. Ako su tam vypoctove bludy teda riadne. Napriklad podla tejto logiky staci so Slovanom do extraligy zobrat z nasej druhej ligy nejaku Budapest, a jeden z dvoch top bodov El Prezidenta sa ruca ako domcek z karat. Rovnako v navstevnosti el prezidente zvysuje priemernu navstevnost ebelky z 2700 na 5000 ludi len vstupom Zahrebu a Slovana, cize 1200 podla neho prispieva Slovan (co je blud, take navstevnosti na Fehervar, Bolzano, Dornbirn, Znojmo by som teda chcel vidiet, ten stadion bude rovnako naddimenzovany ako by bol aj na TL), no a tych istych 1200 ludi keby el prezidente pridal TL, tak TL okamzite vysoko prevysi sucasnu EBEL. Ono s tymi poctami sa da ohybat ako kto chce, podla toho co chce povedat.
Vzhladom na to, ze pred menej nez 24 hodinami prezident pisal, ze nic ine ako khl nepripada do uvahy, mi to pride ako celkom zvlastna nazorova gymnastika, ale budis.
Ono cela ta diskusia ale ukazuje na super vyvoj, fans slovana deru klavesnicu uz len o tom, do ktorej z nizsich lig spadnu, keby si niekto mohol pred 3 rokmi, napriklad popri tom ako v aukcii Krajcimu posielal 50 euro za listok, aj to si nebol isty ci ho dostane, mohol precitat tuto diskusiu, tak by neveril vlastnym ociam, kam sa intergalaktikos za nejaky ten cas posunu
Ako z tohto hladiska je podla mna skoda, ze szlh, ktore bolo vtedy este pod vedenim slovanistov, neodsuhlasilo vstup do EBELky vtedy Piestanom, ktore o to poziadali a vynegociovali si tam vstup este ako 1.ligove muzstvo. Jedno sondovne slovenske muzstvo sme tam uz mohli mat.
Inac celkovo ja nie som uplne proti EBEL, dokonca by som bol aj za zlucenie TL s EBEL, na principe konferencii, 4x alebo 5x kazdy s kazdym zapasy v ramci TL konferencie, plus 1x alebo 2x stretnutie s EBEL muzstvom, nieco na sposob NHL, kde tiez Rangers pride do LA len raz do roka, v ramci tripu tam odohra 3 ci 4 zapasy naokolo, cim sa minimalizuje cestovanie. Potom konferencne playoff, finale o majstra SK, plus majster by siel na finale s finalistom ebel konferencie o celkoveho vitaza. Uplne easy. Ani ebel ani TL sa velmi nenarusi, zaroven o 20% klesnu sice zapasy SK klub verzus SK klub, ale okoreni sa to zapasmi s rakusanmi, cechmi, madarmi a talianmi. Ako nechcel by som vo Zvolene byt cisto v ebel, to nema zmysel, aby sme hrali 6x v roku s Dornbirnom, ci Bolzanom a Fehervarom a ani raz s BB, NR, KE ale keby prisiel raz za rok ten Dornbirn tak by som sa urcite nanho siel rad pozriet, a to ze by ja neviem Kosice prisli do Zvolena len 2x a nie 3 x v roku by urcite aj zatraktivnilo aj tieto duely, uz len tym ze by ich bolo menej, a clovek by si ich viac vazil.
22.9.2017 - 10:54
+21

HeyYou

 

fakt je, ze aj so slovami sa da rozne narabat, prezident na rozdiel od teba pise predovsetkym o sucasnom stave, co si teda nedokazal nijak spochybnit, vyhybas sa tomu, kedze ma pravdu a nie je mu co vytknut. namiesto status quo sa teda radsej orientujes na nejake jeho osobne nepodlozene predikcie (po eventualnom prijati sba), resp. "keby argumenty", napr. "keby sme prijali slovan, hned by padli tvoje (prezidentove) dva body", iste, keby ste navysili rozpocty v extralige, tiez by padli dva jeho body
inak, ze fans sba citujem "deru klavesnicu uz len o tom, do kt. z nizsich lig spadnu" je celkom vtipna loz, pre teba tak typicka.
posledny odstavec je zaujimavy, je to najhodnotnejsia cast tvojho prispevku.
22.9.2017 - 11:26
+7

MatoZV

 

Ahoj, no jasne to je vec pohladu. Bod cislo 3 som ani nechcel rozoberat, lebo to je tema sama o sebe. Prezident spocital nejake body, vyslo mu to skoro na remizu, potom hodil 5 bodovy BA stadion do ebelky, a mal "vybudovany" argument, zrazu bolo podla neho 3:0.
Ja viem ze to nechapes, ale poviem to este raz: stadion v BA bol vybudovany predrazene a korupcne. Z rozpoctu 50+ milionov nas (mam trvaly pobyt v bratislave, o toto si mazat klavesnicu nemusis kto to platil, su to verejne zdroje ci uz sli cez Zvaz, stat alebo mesto) stal 100 milionov. Ako by podla teba vyzerali stadiony v TL, keby kazdy dostal 10 milionov injekciu, a co keby dostali len to co ludia okolo Slovanu nakradli, cize tych 50 milionov, t.j. pre kazdeho 5 mega! Poviem ti: kazdy jeden, opakujem kazdy jeden, by bol zrekonstruovany na top uroven stadiona ceskej extraligy. Namiesto toho sme to dali do haly, ktora ani nesluzi slovenskemu hokeju. Je toto podla teba naozaj vobec trosku fer?

Pripajam nejaky vycuc z tlace:
V zahraničí stavali lacnejšie.
Hartwall Aréna, Fínsko
Kapacita: 13 600 miest, Náklady: 60 miliónov eur
Najkrajšia hala sveta. Štvorposchodová budova je dlhá 153 metrov a v jej interiéri sú desiatky skyboxov. Milovníci otužovania môžu hokejové stretnutie pozerať priamo z presklenej sauny.

Riga Aréna, Lotyšsko
Kapacita: 10 300 miest, Náklady: 28 miliónov eur
Supermoderný stánok postavili Lotyši v roku 2006 kvôli hokejovým majstrovstvám sveta. Hala je dlhá 143 metrov, a na rozdiel od Slovákov ju postavili na zelenej lúke. Aj preto je zrejme viac ako trikrát lacnejšia.
22.9.2017 - 12:06
+20

lubfito

 

perfektný argument. Škoda že toto si uvedomuje len pár ľudí.
22.9.2017 - 12:26
+4

manho

 

ak si myslis, ze si toto drviva vacsina slovanistov neuvedomuje, tak si uplne vedla... len je trosku nepochopitelne, preco poniektori z vas, maju neustale potrebu to vycitat fans Slovana, ako keby oni za to mohli... ako si uz vyssie spominal, Slovan tu bol, je a aj bude, nech uz skonci v akejkolvek sutazi... a budeme tu aj my, jeho fans (aj ked poniektori budu mozno nestastni, alebo ponizeni, ale cas vsetko zahoji)... bohuzial, prezivame uz dlhsie obdobie nechutnu eru stb-ackej bandy vo vedeni, co nikoho z nas netesi, ale snad sa coskoro dockame aj jej konca... a nielen v hokeji, ale aj vo futbale... ale lasku k svojmu klubu, mi ziadne hovado nikdy nevezme...
ale ak chces, kludne si dalej tlieskaj
22.9.2017 - 14:14
+5

HeyYou

 

perfektny argument, len zial nie do tejto debaty.
specialne pre nase zoborske slniecko opakujem, ze prezident pise o status quo, nie o situacii ako by fungovala vasa liga (resp. konkretne v tomto pripade uroven jej stadionov) vo vasich mokrych snoch. bohuzial do tohto momentu sa tu okrem detinskych posmeskov na jeho adresu nikto nevyjadril za pomoci nejakych protiargumentov (matoZV sa o to neuspesne pokusil, vsetka cest aspon za to).
22.9.2017 - 18:33
0

MackoPu

 

To si fakt myslis, ze na to by neboli argumenty ?
Cele to vyplyva z velkosti trhu, z toho vyplyvaju aj velkosti stadionov a on to rozmenil do X bodov, aby to vyzeralo serioznejsie. Viac bodov, viac Adidas. Jednoducho nadnarodna sutaz sa s narodnou sutazou maleho statu nemoze porovnavat uz z principu na zaklade takychto kriterii. Z toho vyplyva jedine - je to o peniazoch. V nadnarodnych sutaziach hraju ti, co na to maju. A samozrejme zabudol povedat, ze aj v ramci EBEL su dve kategorie timov. Bohate rakuske a zvysok a to je teda fakt "vyhoda".
Sportova uroven s tym suvisi len do tej miery, ze vacsi rozpocet = vacsia sanca ziskat lepsich hracov.
Strata casu .
22.9.2017 - 21:32
+1

HeyYou

 

menuj kriteria, menuj argumenty.
23.9.2017 - 1:39
0

HeyYou

 

osobne by som napriklad tej sportovej urovni prikladal vacsi doraz a to bez ohladu na financne moznosti, jednoducho, ty si "nepriatel", aj tvoj klub je "nepriatel" a to by ludi mohlo lakat nepomerne viac ako nejaka kapacita a uroven stadionov..
23.9.2017 - 1:54
+1

MackoPu

 

Aj ked vlastne neviem, co tym chcel povedat.
22.9.2017 - 21:33
0

HKMpelemele

 

Mato, stopercentny suhlas
22.9.2017 - 13:29
0

greendeath

 

Pekne popisane...este keby toto Juraja trapilo a nie komu preda 49.9% akcii za 25 mega...
22.9.2017 - 13:47
0

MackoPu

 

Od zaciatku az do konca ucelovy bullshit.
22.9.2017 - 16:58
+1

Dr.Zincica

 

Na rozdiel od toho arogantneho prispevku hore napisem toto:
Slovan je sponzorovany rusakmi,ktori si vytvaraju politicky vplyv v Strednej Europe.Cize ziaden biznis.Ak by Slovan isiel do Ebel,s rozpoctom bedara typu Bolzano by vela vody nemutil.Ak maju byt derby s Madarmi ci Viednou atrakciou na prilakanie ludi na stadion-ver mi,je to obrovsky omyl.Zo zvedavosti by ludia sli 1-2 krat na zapas ale Ebel nema potencial byt kvalitnou ligou.

Extraliga je dost podcenovana,robili sa evidentne intrigy zo strany Slovana "ukradnut" fanusikov ked vstupoval do KHL v mediach,aby sa vykreslil obraz ligy v co najhorsom svetle.Dobre,zabudnime,ide sa dalej.
Slovan sezonu hadam nejako dokonci ale bude mi luto hracov a dodavatelov,ktori budu zase oje.bani a nevyplateni.Slovan v KHL konci a Lintner uz "pecie"kolac s novym GM Slovana o podmienkach navratu.Buduci rok sa budu slovanisti citit urazeni 2 tyzdne o posobeni v "nedostojnej lige" a zvysok Slovenska sa bude vytesovat o tom ako dopadli.Potom to vsetkych prestane bavit a budu riesit len hokej.
Extraliga v sucasnych podmienkach nie je ideal,ale to pomyslene dno sme dosiahli cca 2 roky spat a je cas budovat Ligu odznova.Aj so Slovanom,ktori my zo zvysku ligy potrebujeme a Slovan potrebuje nas,pretoze do inej ligy nepojde.Spojme sa pre hokej a spolu robme ligu atraktivnejsou.

22.9.2017 - 7:31
+18

Byron

 

"Ebel nemá potenciál byť kvalitnou ligou " toto mi úplne stačí ďalej som nemal potrebu čítať ....
22.9.2017 - 9:31
+9

HKMpelemele

 

A vari ma potencial rovnat sa Ceskej, Nemeckej, Finskej alebo Svedskej lige? Predstav si, ze ako hokejista dostanes porovnatelnu ponuku z nejakeho Villachu, Bolzana, alebo z Mnichova, Sparty ci Lahti...kam by si siel?
22.9.2017 - 13:35
+5

zahorak009

 

Jo jo.A nejaký Kanaďan dostane po majstrovskej sezóne v BB ponuku od Grazu a v pohode ju príjme...
To,že má niektorá liga ambície sa zlepšovať(v rozumnej miere,bez velikášských rečí a činov),sa dá v Európe povedať hlavn o EBEL.
22.9.2017 - 14:31
+4

Dr.Zincica

 

S tvojim argumentom zahorak chces tiez povedat ,ze korejska liga ma potencial kvalitnej ligy lebo tam odisiel brankar z BB?Neblazni...
22.9.2017 - 16:38
+1

zahorak009

 

Nie. Neviem akú má úroveň kórejská liga,ale asi tam budú riadne lóve,keď sa tam Baca rozhodol ísť.A presne o tom to je.EBEL neponúka závratné sumy postarším hviezdam,ale nadpriemerné zárobky nadpriemerným hráčom.Kvalitu si budujú postupne.A že tú kvalitu majú,potvrdili tuším v 14/15 v CHL,keď z troch,či štyroch účastníkov 2 vyhrali svoju skupinu v konkurencii klubov z kvalitných líg. A všetko bez velikášskych rečí,extrémneho vyhadzovania prachov,zadlžovania a pod.
22.9.2017 - 18:18
+2

ymemsreves

 

Hmmm zrazu pan aky obdivovatel ebel si na smiech
23.9.2017 - 7:21
+2

ymemsreves

 

za chvilu bude pre teba ebel dokonca druha najlepsia liga na svete vsak
22.9.2017 - 17:00
+1

zahorak009

 

Nie,ale ty budeš prvý najväčší... Vlastne o ten tYtul systematicky a postupnými krokmi bojuješ. Aká to podobnosť s EBEL,ktorá sa tiež snaží postupnými krokmi zvyšovať svoju úroveň...
22.9.2017 - 19:10
+2

prezident

 

6) DOPRAVNA INFRASTRUKTURA

EBEL - slovenska extraliga 6:0

Pocet priamych dialnicnych spojeni medzi mestom ucastnika EBEL a vonkajsimi zapasmi v ramci sutaze: Vieden (10/11), Graz (10/11), Innsbruck (10/11), Linz (10/11), Salzburg (10/11), Klagenfurt (10/11), Villach (10/11), Dornbirn (10/11), Zahreb (10/11), Bolzano (10/11), Fehervar (10/11), Znojmo (0/11), t. j. v EBEL budete cestovat v 83% pripadov vylucne po dialniciach. Pocet priamych dialnicnych spojeni medzi mestom ucastnika slovenskej extraligy a vonkajsimi zapasmi v ramci sutaze: Trencin (5/9), Kosice (2/9), Poprad (2/9), Liptovsky Mikulas (2/9), Zvolen (5/9), Banska Bystrica (5/9), Nitra (5/9), Nove Zamky (0/9), Detva (5/9), Zilina (5/9), t. j. v slovenskej extralige budete cestovat v 40% pripadov vylucne po dialniciach (kratke nedokoncene/nevybudovane useky ciest som zaratal v prospech slovenskej extraligy ako "dokoncene", resp. "vybudovane", pozn.).

7) HOKEJOVA TRADICIA V UCASTNICKYCH MESTACH

EBEL - slovenska extraliga 6:1

Hokejove kluby, ktore posobia v EBEL lige, su oficialne organizovane na profesionalnom zaklade nasledovne pocty rokov: Vieden (17), Graz (18), Innsbruck (23), Linz (25), Salzburg (40), Klagenfurt (108), Villach (94), Dornbirn (25), Zahreb (56), Bolzano (84), Fehervar (57), Znojmo (84), t. j. SPOLU 631 rokov profesionalnej hokejovej tradicie. Hokejove kluby, ktore posobia v slovenskej extralige, su oficialne organizovane na profesionalnom zaklade nasledovne pocty rokov: Kosice (55), Trencin (55), Poprad (94), Liptovsky Mikulas (85), Zvolen (90), Banska Bystrica (95), Nitra (91), Nove Zamky (6), Detva (10), Zilina (92), t. j. SPOLU 673 rokov profesionalnej hokejovej tradicie. Opatovne plati, ze do EBEL sa zapocitalo 12 muzstiev, resp. do slovenskej extraligy 10 muzstiev, preto najstarsi/najmladsi klub z EBEL skrtneme, celkovy vysledok: slovenska extraliga 673 - EBEL 506.

8) ZAROBKY/OCHRANA HRACOV

EBEL - slovenska extraliga 7:1

Priemerny zarobok v slovenskej extralige: 2 500 eur. Priemerny zarobok v EBEL: 5000 eur. Dlzka kontraktov v slovenskej extralige: 8 mesiacov, prip. 9 mesiacov. Dlzka kontraktov v EBEL: 10 mesiacov. Slovenska extraliga: neefektivna ochrana hracov prostrednictvom hracskej asociacie. EBEL: efektivna ochrana hracov prostrednictvom hracskej asociacie. Slovenska extraliga: napriek novemu zakonu o sporte, ktory urcuje pravne postavenie profesionalnych sportovcov v kolektivnych sportoch (!) za analogicke vo vztahu k pravnemu postaveniu zamestnancov pri vykone zavislej prace (tzn. ma ist o pracovnopravne vztahy), nadalej sa toto v mnohych pripadoch obchadza cez hybridne zmluvne typy, ako napr. "zmluva o vykone sportovej cinnosti", co je de facto "nutena zivnost" (hrac si za seba sam plati vsetky socialne odvody). EBEL: hraci su v pravnom postaveni zamestnancov.

9) UCAST MUZSTIEV V RAMCI ROVNAKEJ MEDZINARODNEJ SUTAZE

EBEL - slovenska extraliga 8:1

Ucastnici EBEL v Lige Majstrov v sezonach 2014/15 az 2017/18: celkovy pocet zapasov (74), celkovy pocet bodov (88), t. j. v priemere 1,19 bodu na zapas. Ucastnici slovenskej extraligy v Lige Majstrov v sezonach 2014/15 az 2017/18: celkovy pocet zapasov (32), celkovy pocet bodov (32), t. j. v priemere 1,00 bodu na zapas.

10) MS V HOKEJI 2017

EBEL - slovenska extraliga 9:1

Pocet zucastnenych hracov z EBEL: 1x team Dansko, 2x team Francuzsko, 8x team Taliansko, 6x team Slovinsko, SPOLU 17 hracov. Pocet zucastnenych hracov zo slovenskej extraligy: 6x team Slovensko, SPOLU 6 hracov.
22.9.2017 - 14:21
+6

porter

 

10) Suhlas od VV SZLH hrat EBEL
EBEL - slovenska liga 0:5 kontumacne
22.9.2017 - 15:14
+5

Ondrej

 

Hahaha , ten bod 8 si zabil. Teda bolo by to ok ak by to netvrdil Slovanista. Tam to už prechádza do vtipu.
22.9.2017 - 15:15
+3

Kikira

 

Koľko zarábajú v priemere hokejisti v Slovane? Že ich dostávajú neskôr? V súčte slovenský hokejisti v Slovane, aj keď ich proklete málo majú viac ako tri mužstvá v extralige. Samozrejme to je odhad podľa Žiliny.
22.9.2017 - 15:57
+1

porter

 

kolko zarabaju ? nic a ze ich dostavaju neskor ? niklik ich nevidel vobec
22.9.2017 - 16:13
+1

porter

 

Miklik
22.9.2017 - 16:13
0

zahorak009

 

Takže podľa teba odohral Miklík tých vyše 171 súťažných zápasov za Slovan zadara,hej? Nie,tomu neverím,že by si bol až taký idiot...
22.9.2017 - 21:51
+1

porter

 

Niesom taky Idiot. Len som sa snazil napisat podobny debilny komentar ako ze slovaci v slovane maju ako 3 extraligove muzstva. Je nasmiech ak sa Slovan ktory tobi slovensku hanbu v celej hokejovej europe je porovnavany s platovou schopnostou inych muzstiev. Surovy to povedal min. rok jasne
23.9.2017 - 1:05
+2

Kikira

 

Hoď kameňom, ak si bez viny... Koľko zostalo nesplatených záväzkov v SK extralige a to už na vždy nevymožiteľne? Transformácia klubov z jedného subjektu na druhý... Krachy klubov... Koľko hráčov hralo naozaj zadarmo. Košice za Rezeša... Poprad koľko rokov sa nevedelo či sa vôbec prihlásia do ligy... Martin... Skalica... a to sú len veci čo som si narýchlo spomenul. Ja sám som sklamaný z toho čo sa píše o "mojom" klube v médiách. Bol by som rád keby to bolo v poriadku. Ale preboha majte aj Vy fanúšikovia trochu sebareflexie, keď kydáte na iných. Celé Slovensko takto funguje, nielen šport a to nerobí hambu? Viete ako sa platia faktúry? Že je Široký žiarivý príklad to vieme. Ale ostatný mecenáši sú čistý? Týmto nechcem ospravedlňovať stav, ktorý je v Slovane, ale aj Vy nepíšte tendenčne. A môj odhad trojnásobku zárobkov som našiel v médiach, skús aj Ty počítať...
23.9.2017 - 9:41
+4

erinyes

 

SBA ale nedlzi Miklikovy "vyplatu" - za sezonu 16/17 za SBA uz nenastupil ani na jeden zapas aj ked mal zmluvu do konca sezony - mesiac hral v HC Kosice, potom chvilku v Brne a sezonu dokoncil v Jyväskylä

nevedia sa dohodnut na odstupnom za 4mes - aj ked mi neni uplne jasne o ake odstupne ide, ked hral uplne inde za plat a ani preco sa podla jeho slov uz pred sezonou dohodli o ukonceni spluprace...... cize nepiste ze nedostal NIC za odvedenu pracu

btw, co on tvrdi o nejakych 25K/mes..... celkom dost teda na odvedenu pracu....
22.9.2017 - 23:34
+4

Ondrej

 

Milka kupena v Rakúsku je lepšia ako ta kupena na Slovensku... 10:1 pre Ebel
22.9.2017 - 15:47
+5

Dr.Zincica

 

Zincica z Detvy chuti lepsie ako zbrnda vo Villachu 10:2
22.9.2017 - 16:26
+4

Daewo_KS

 

... a je tu cestny uspech pre slovensku extraligu, no napriek tomu z tohto porovnania odchadza s drvivou porazkou
22.9.2017 - 16:21
0

ymemsreves

 

paci sa mi ako si pridelil extralige 1 bod aby si vyznel objektivne...to je ono sudruh
22.9.2017 - 17:01
+4

Dr.Zincica

 

Ujo.Ja len to,ze na hlupy argument som pouzil hlupy protiargument.Staci takto?alebo treba obsirnejsie dovysvetlit...
22.9.2017 - 17:05
0

ymemsreves

 

ja som reagoval na prezidenta ale okej
22.9.2017 - 17:10
+1

strojar

 

Začni sa liečiť.
22.9.2017 - 18:03
+3

bstr

 

Krásne zhrnuté, dobrá práca! Ešte krajšie je vidieť štekať bandu ratlíkov pod tvojim komentom, pretekajúcich sa detskými akože vtipnými postrehmi, ktoré omielajú stále dookola o Slovane.
22.9.2017 - 21:13
+3

porter

 

Ono vacsina ratlikov netusi preco tu chlap zacal ospevovat rakusku ligu ked este pred vcerom vravel ze ine ako KHL nepripada do uvahy ... ale ak sa len nudi tak ja napr. by som si precital porovnanie ceskej svajciarskej a nemeckej ligy
23.9.2017 - 1:00
+4

bstr

 

No asi preto, lebo skoro v kazdej debate o Slovane sa porovnava EBEL s EL. Pan si dal tu namahu zhrnut vsetky dostupne fakty a napisat obsiahlu porovnavaciu statistiku z roznych pohladov. Nemyslim si ze by napisal nieco od veci, alebo si nieco vymyslal. Klasicky bojovnici za EL, ako sever a urpiner atd namiesto vyvratenia faktov, si len vyprdli svoje trapne detske akoze vtipy na jeho adresu. argumenty co by vyvratili nieco z toho co napisal, proste tazko hladat.
23.9.2017 - 8:01
+6

Dr.Zincica

 

Zachvilu zacne pisat,ze Ebel je po NHL druha najlepsie liga na svete a Slovan tam koli tomu uteka z ruskej ligy.
Preceda,Ty si 1 z tych co si myslia,ze z BA do Viedne je blizsie ako do Stupavy
22.9.2017 - 14:32
+5

Urpiner16

 

Asi pozostatky z rakúsko-uhorska.
22.9.2017 - 16:31
0

ymemsreves

 

presne za chvilku to ocakavam tiez
22.9.2017 - 17:01
0

prezident

 

ZAVER

Slovenska extraliga sa v sucasnosti, zial, nemoze s EBEL porovnavat, pretoze zaostava vo vsetkych klucovych oblastiach (priemerna navstevnost, velkost trhu, rozpocty, uroven stadionov, kapacita stadionov, dopravna infrastruktura, zarobky hracov, uspesnost v medzinarodnych konfrontaciach klubovych muzstiev, ucast hracov na MS a pod.), okrem, historickeho hladiska, kedze tradicia ladoveho hokeja je na uzemi Slovenska nepatrne dlhsia. EBEL realne patri na cca 9.-10. miesto medzi europskymi ligami, slovenska extraliga je objektivne na cca 11.-12. mieste pri rovnakom porovnani, toto je objektivny stav. Pre Slovan Bratislava, ako som pisal vyssie, je absolutnou prioritou KHL, alternativou EBEL, slovenska extraliga je na poslednom mieste, je to nudzove riesenie. Bez ohladu na uvedene, slovenskej extralige drzim uprimne palce, aby sa jej darilo zlepsovat, verim, ze slovaci budu v tejto veci tvrdo pracovat, NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!

10) UCAST HRACOV NA MS V HOKEJI 2013-2017 (aktualizovane)

Na MS 2013 (Svedsko, Finsko) sa zucastnilo 28 hracov z EBEL, resp. 4 hraci zo slovenskej extraligy. Hraci EBEL boli zaradeni na supisku troch muzstiev (Rakusko, Francuzsko, Slovinsko), rovnako hraci slovenskej extraligy sa objavili na supiske troch muzstiev (Slovensko, Slovinsko, Lotyssko), celkovo EBEL - slovenska extraliga 28:4.

Na MS 2014 (Bielorusko) sa zucastnilo 7 hracov z EBEL, resp. 4 hraci zo slovenskej extraligy. Hraci EBEL boli zaradeni na supisku 2 muzstiev (Dansko, Taliansko), rovnako hraci slovenskej extraligy sa objavili na supiske dvoch muzstiev (Slovensko, Lotyssko), celkovo EBEL - slovenska extraliga 7:4.

Na MS 2015 (Cesko) sa zucastnilo 31 hracov z EBEL, resp. 5 hracov zo slovenskej extraligy. Hraci EBEL boli zaradeni na supisku 4 muzstiev (Rakusko, Norsko, Lotyssko, Slovinsko), hraci slovenskej extraligy sa objavili na supiske troch muzstiev (Slovinsko, Slovensko, Lotyssko), celkovo EBEL - slovenska extraliga 31:5.

Na MS 2016 (Rusko) sa zucastnilo 16 hracov z EBEL, resp. 4 hraci zo slovenskej extraligy. Hraci EBEL boli zaradeni na supisku 4 muzstiev (Dansko, Lotyssko, Francuzsko, Madarsko), hraci slovenskej extraligy sa objavili na supiske dvoch muzstiev (Slovensko, Lotyssko), celkovo EBEL - slovenska extraliga 16:4.

Na MS 2017 (Francuzsko, Nemecko) sa zucastnilo 19 hracov z EBEL, resp. 5 hracov zo slovenskej extraligy. Hraci EBEL boli zaradeni na supisku piatich muzstiev (Dansko, Taliansko, Ceska Republika, Francuzsko, Slovinsko), hraci slovenskej extraligy sa objavili na supiske iba jedneho muzstva (Slovensko), celkovo EBEL - slovenska extraliga 19:5.

EBEL - slovenska extraliga 101:22 (ucast hracov na MS v poslednych piatich rokoch)
23.9.2017 - 5:23
+5

lazurny

 

ešte by ma zaujímalo bodové porovnanie hráčov EBEL vs SK liga na ms. Keď sa budeš nudiť mozeš to doplniť.
23.9.2017 - 9:02
+3

dufus

 

prezident=truhlík,všade bol ,všetko vie........
ešte že nám to tu objasňuje JEHO objektívnym názorom
23.9.2017 - 7:06
+6


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín1446:1537
2.Košice1439:3128
3.B. Bystrica1451:3627
4.Poprad1543:3627
5.Zvolen1443:3924
6.N. Zámky1541:3722
7.Nitra1453:4820
8.Žilina1440:4517
9.L. Mikuláš1430:3716
10.SR 201228:5112
11.Detva1416:551
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov131100261:2733
2.Skalica12910250:2729
3.Michalovce13721359:3126
4.Topoľčany13621437:3323
5.Dubnica13612442:3422
6.Bratislava12600633:3918
7.Sp.Nová Ves13312742:5513
8.N. Zámky B12400830:5712
9.Trnava12300930:489
10.P. Bystrica122001034:616
-Orange 205012215:214
Aktualizované: 22.10.2017 06:02
tímzvvppppskóreb
1.Dukla12921057:3132
2.Nitra12920155:3031
3.Martin12701438:3022
4.Košice12512438:4019
5.L. Mikuláš12511547:5218
6.Slovan12510635:3417
7.B. Bystrica12332433:3517
8.Zvolen12500747:4715
9.Poprad11330535:4315
10.Skalica12302727:3511
11.Žilina11302635:4511
12.Spišská12102918:435
Aktualizované: 22.10.2017 06:02
tímzvvppppskóreb
1.Dukla141001359:2531
2.Skalica14901450:3228
3.Košice14811455:3727
4.Slovan14721350:3326
5.Nitra14712457:4025
6.L. Mikuláš14712434:3225
7.Poprad14711546:3724
8.Zvolen14621543:4223
9.Púchov14621542:4123
10.Spišská14620555:4422
11.Michalovce14512639:5019
12.B. Bystrica14430742:4418
13.Martin14501841:5116
14.Trnava14311934:5212
15.Žilina14302937:5811
16.Prešov141001320:863
Aktualizované: 22.10.2017 06:02
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
5Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
6Dynamo Moskva2510401163-5838
7HK Soči22920758-6235
8Severstal Čerepovec24730951-6432
9HC Dinamo Minsk239101147-5031
10Spartak Moskva236401258-6727
11HC Viťaz257101460-7326
12HC Slovan Bratislava245101347-8022
13Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň221410472-4947
2Avangard Omsk241240869-4244
3Barys Astana241220875-6042
4Salavat Julajev Ufa2412101070-6239
5Metallurg Magnitogorsk231030768-6439
6Neftěchimik Nižněkamsk231110754-6139
7Avtomobilist Jekatěrinburg231120967-5338
8Red Star Kunlun231010849-5336
9Traktor Čeljabinsk238201143-6230
10HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
11Amur Chabarovsk246301053-6729
12Admiral Vladivostok245301252-6725
13Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
14Lada Toljatti235101538-5619
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Ak Bars Kazaň221410472-4947
5Avangard Omsk241240869-4244
6Barys Astana241220875-6042
7Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
8Salavat Julajev Ufa2412101070-6239
9Metallurg Magnitogorsk231030768-6439
10Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
11Neftěchimik Nižněkamsk231110754-6139
12Avtomobilist Jekatěrinburg231120967-5338
13Dynamo Moskva2510401163-5838
14Red Star Kunlun231010849-5336
15HK Soči22920758-6235
16Severstal Čerepovec24730951-6432
17HC Dinamo Minsk239101147-5031
18Traktor Čeljabinsk238201143-6230
19HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
20Amur Chabarovsk246301053-6729
21Spartak Moskva236401258-6727
22HC Viťaz257101460-7326
23Admiral Vladivostok245301252-6725
24HC Slovan Bratislava245101347-8022
25Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
26Lada Toljatti235101538-5619
27Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.10.2017 13:57

Bleskovky

Záborského Tappara zvíťazila nad Vaasanom Sport 5:2

Hokejisti Tappary Tampere triumfovali v sobotňajšom zápase fínskej Liigy na ľade Vaasanu Sport 5:2. Za hostí nastúpil do duelu slovenský útočník Tomáš Záborský. Liiga - výsledky: HPK Hämeenlinna - Jukurit Mikkeli 2:3, Ilves Tampere - TPS Turku 3:6, JYP Jyväskylä - Pelicans Lahti 2:4, Kookoo Kouvola - IFK Helsinki 4:3 pp, SaiPa Lappeenranta - Kärpät Oulu 2:1,Vaasan Sport - Tappara Tampere 2:5, Ässät Pori - Lukko Rauma 3:2 pp a sn
včera o 18:36 - TASR

Frölunda - Skelleftea 3:2 po predĺžení v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL nad Skellefteou 3:2 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea 3:2 pp, HV 71 - Rögle 2:1, Lulea - Vaxjö 2:0, Brynäs - Mora 0:2, Örebro - Färjestad 3:2
včera o 18:11 - TASR

Boston dva mesiace bez obrancu McQuaida

Kanadský hokejista Adam McQuaid bude chýbať Bostonu Bruins pre zlomeninu lýtkovej kosti. Zranenie utrpel vo štvrtkovom zápase zámorskej NHL proti Vancouveru Canucks. Tridsaťjedenročný obranca sa zranil pri blokovaní súperovej strely, keď ho zasiahol do nohy vystrelený puk.
včera o 11:29 - Michal Bruner / TASR

Athanasiou nebude hrať v Európe, dohodol sa s Detroitom na ročnej zmluve

Kanadský hokejista Andreas Athanasiou nakoniec v Európe hrať nebude. Dvadsaťtriročný útočník sa po niekoľkomesačných rokovaniach dohodol v piatok na zmluve s klubom Detroit Red Wings a čoskoro by sa mal zapojiť do súťažného diania v zámorskej NHL. Ročný kontrakt mu podľa agentúry AP vynesie 1,387.
včera o 09:20 - Michal Bruner / TASR

Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn
19.10.2017 22:16 - / TASR

Zürich Lions - Lugano 4:1 vo švajčiarskej lige

Výsledok štvrtkového zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich Lions - Lugano 4:1
19.10.2017 22:02 - / TASR

Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 v českej lige

Hokejisti Dukly Jihlava zvíťazili vo štvrtkovej predohrávke 15. kola českej extraligy na domácom ľade nad Spartou Praha 4:2. Jihlava sa v tabuľke posunula na 11. miesto, Sparta zostala piata. predohrávka 15. kola: Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 (0:1, 3:1, 1:0) Góly: 34. Hlinka, 38. De La Rose, 40. Skořepa, 45. Jiránek - 5. Klimek, 38. Smejkal
19.10.2017 19:49 - / TASR

Schlemko sa na ľad vráti najskôr o tri týždne

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens oznámil, že obranca David Schlemko podstúpil operáciu na odstránenie fragmentu kosti v pravej ruke a bude sa zotavovať približne 3-4 týždne. Tridsaťročný zadák prišiel do Montrealu v lete, no zranil sa už na začiatku tréningového kempu a tak za Canadiens nenastúpil ešte ani na jeden zápas.
19.10.2017 14:04 - / TASR

Boston nemôže počítať so Spoonerom 4 až 6 týždňov

Klub zámorskej hokejovej NHL Boston Bruins oznámil, že útočník Ryan Spooner bude chýbať približne štyri až šesť týždňov. Dôvodom je prasknutý sval v slabinách. Dvadsaťpäťročný Kanaďan sa zranil v noci na pondelok v zápase s Vegas Golden Knights, ktorý Boston prehral 1:3.
19.10.2017 11:43 - Michal Bruner / TASR

Kärpät Oulu - IFK Helsinki 5:0 v stredajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v stredajšom domácom zápase najvyššej fínskej súťaže nad IFK Helsinki vysoko 5:0.
18.10.2017 19:59 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

22. 10. 2017
L. Mikuláš - Detva o 15:00
Nitra - Trenčín o 16:00
B. Bystrica - N. Zámky o 16:00
Žilina - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

20. 10. 2017
N. ZámkyPoprad
5:0REPORT
DetvaNitra
0:7REPORT
ZvolenL. Mikuláš
5:3REPORT
TrenčínŽilina
7:0REPORT
KošiceB. Bystrica
5:2REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT17 bodov
2.Hohmann C.BBY17
3.Bubela M.BBY16
4.Luciani A.NIT16
5.Ölvecký P.TRE15

Najlepší strelec

Miloš BubelaBBY9 gólov
2.Paulovič M.NIT9
3.Luciani A.NIT8
4.Šišovský P.ZVO7
5.Brittain J.BBY7

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.11 perc
2.Kováč V.NZA93.6 %
3.Habal V.KOS93.3 %
4.Lundström J.KOS93.3 %
5.Laco M.NIT93.18 %
Články SIHPA na HokejPortáli »