Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan nestačil na Khunlun, Marcinko s gólom (FOTO)

5.1.2017 21:54 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali vo štvrtkovom súboji KHL na domácom ľade s čínskym nováčikom Červenou hviezdou Kchun-lun 1:2 po predĺžení.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


fanda55

 

Vyborne krytie puku od Bakosa, vyborny zapas hral.
5.1.2017 - 22:02
+2

folvy

 

Dobrý zápas marcinko s bakosom hrali super,take necitlive vylúčenie v predĺžení to je možné len v khl nikde inde,šikmači maju dobry tím boli o niečo lepší
5.1.2017 - 22:08
+2

MackoPu

 

Necitlive ako necitlive...Drzanie to samozrejme nebolo, ale tu hokejku tam Surovy pouzival riadne a skor to mohol odpiskat ako hakovanie.
Samozrejme, ze boli aj vacsie fauly (aj neodpiskane), ale z pohladu utociaceho mu nebranil cisto.
5.1.2017 - 22:16
+4

folvy

 

Ja by som to nepiskol a najme nie v predlzeni,aj ked sikmaci by to aj tak rozhodli si myslim,boli fyzicky na tom brutalne
5.1.2017 - 22:19
0

F4X

 

To sa len v Slovenskej lige nepískajú faule v predĺžení, všade inde áno.

(Slovan som nepozeral tak neviem či to bol alebo nebol faul preto sa k zápasu nevyjadrujem . )
5.1.2017 - 22:34
+9

Lubino14

 

aj mne sa zda ze sudca avizoval hakovanie preto mi prislo divne ze v titulke bolo drzanie.
5.1.2017 - 22:48
0

WinnipegJets

 

ale bolo hakovanie, dokonca aj ten hráč pred bránou bol hákovaný, nie len ten čo strielal.. zbytočne si približuje infarkt ten komentator na sporte keď sa vzrušuje nad tym že kde rozhodca videl držanie hokejky
6.1.2017 - 0:48
+1

Tesla

 

Mal som tušáka že Marcinko dá gol škoda že som nevsadil.
5.1.2017 - 22:08
0

MackoPu

 

Prvykrat som suvislejsie videl hrat "Cinanov" a fakt som cumel. Dorazni, technicki, kondicne vyborne pripraveni.
2 fanusikov pri mikrofone opat radsej nekomentujem. O.i., ked uz tam sedim na zadku a komentujem to pre X ludi, tak aspon nepriznam, ze neovladam pravidla.
5.1.2017 - 22:14
+20

flipper

 

tá frustrácia zlá vec...radšej už nič nekomentuj...
5.1.2017 - 23:02
+7

MackoPu

 

Ak myslis frustraciu tych dvoch, mas pravdu
Ak nebodaj nejaku moju, tak ziadna nie je. Napr. Duklu beriem posledne roky silne z nadhladu a uz ma nic neprekvapi - po tom, co s nou robi vedenie a aka "karma" si na nu zasadla, mi ani ine neostava.
5.1.2017 - 23:28
+14

flipper

 

vidím, ako ju vidíš z nadhľadu...
5.1.2017 - 23:51
+5

rijko

 

A vobec!!!co robis v tejto diskusii...
6.1.2017 - 0:12
+3

Aladár Miazga

 

Zviditeľňuje sa
6.1.2017 - 0:14
+1

folvy

 

Ty si cely tych dvoch ,clovek si povie svoj nazor a uz je frustrovany,hp sa stava sracka tu debata ako volakedy uz nema miesto
6.1.2017 - 7:43
+2

FP-mareno

 

Hracov typu Marcinko nemam rad. Cely zapas provokoval, rypal, dokonca zaloval rozhodcovi.
Ale skandovat, ze je homosexual alebo ze ma malu cicinu je neuveritelne hlupe. Na druhu stranu to kricalo asi 20 ludi z kotla, co je pri navsteve 10k ludi zanedbatelny pocet. Vystavili vizitku sami sebe.

Skor ma mrzi piskanie na Bakyho od niektorych ludi, ked si isiel po cenu najlepsieho hraca. Vela ludi tlieskalo, ale piskot potlesk prehlusil. Aj ked to bolo zrejme myslene ako piskanie na klub, on mal byt jednoznacne vytlieskany bez ohladu na vysledok.
6.1.2017 - 11:15
+2

mitoO

 

Mozno ho chceli pozvat na rande.
6.1.2017 - 11:34
0

mischo82

 

opat duklacik co bucha pastickou po stole a rozculuje sa ako je mozne, ze komentatori si dovolia v nadnarodnej sutazi prejavovat pozitivne emocie k slovenskemu timu
6.1.2017 - 9:23
+10

cuchorko

 

Uz sa tu ku tomuto pozitivnemu/fanusikovskemu komentovaniu vyjadrili aj slovanisti ze sa im to nepaci.tych ako nazves?tiez buchaju pastickou do stola?
6.1.2017 - 15:05
+5

Byron

 

Veľmi slabučký zápas z oboch strán pochválil by som Poggeho katastrofa pozerať na Jegliča dnes zlý zápas aj pre Dalogu. V nedeľu mám pocit že vyhráme.
5.1.2017 - 22:21
0

strojar

 

Typický fanúšik úspechu.
Slovan vyhrá = dobrý hokej
Slovan prehrá = zlý hokej
Dookola tu vediete reči, že KHL chcete, aby ste videli kvalitný hokej. Včera to bol kvalitný hokej. Len Slovan nevyhral, tak ani hokej nebol dobrý.
6.1.2017 - 7:18
+19

Byron

 

Mňa tvoj názor absolútne nezaujíma to že bol slabý zápas z oboch strán je možno vec názoru ja si dovolím tvrdiť že to bol nezazivny hokej ktorý nenadchol keďže obaja súperi takmer nič nevymysleli a pekné hokejové momenty sa dali spočítať na prstoch jednej ruky. Bol to iba boj o bránenie modrej čiary s cieľom neurobiť chybu. A napísal by som to isté aj keby sme vyhrali.
6.1.2017 - 10:45
+3

Sunkafit

 

ten hokej bol rybník
6.1.2017 - 13:02
+1

entersandman

 

Zápas nebol vôbec slabučký, bolo to iné tempo, ako Chabarovsk. Slovan opäť tretiu tretinu nechcel hrať hokej a za to bol potrestaný. Inak Macko Pu, v Tvojich príspevkoch vidieť, že neznášaš Slovan, rád tak precízne rozoberáš situácie, ktoré sú dôležité, vždy to dopadne podľa Teba v prospech súpera Slovana. Našiel si Surového faul zas, čo?? Venuj sa Ty pekne Trenčínu, alebo SVK hokeju a kašli na Slovan a KHL...
5.1.2017 - 22:40
+12

ekaver

 

paranoja?
5.1.2017 - 23:02
+9

MackoPu

 

No tak si synak pozri, na co som reagoval.
5.1.2017 - 23:17
+8

VSŽ Košice

 

proste reprezentant
5.1.2017 - 22:50
+6

Ol!ver

 

To je skôr smutné. Strašne hral za reprezentáciu.
6.1.2017 - 9:35
+1

bano

 

Ja nie som žiadny odborník, ale vôbec sa mi nepáči a absolútne s tým nesúhlasím, že ak my ideme do tretej tretiny s jedno alebo dvojgólovým vedením, tretiu tretinu len bránime. Čo potom čakáme, že sa súper porazí sám? Za ten výkon, aký sme dnes ukázali, sme si jednoznačne vyhrať nezaslúžili. Miloš je to najlepšie čo sme doteraz v KHL mali, ale hrať takto pasívne tretie tretiny, namiesto toho,aby sme ešte pridali jeden dva góly a v kľude dohrali tretiu tretinu, je podľa mňa ten najhorší spôsob, akým sa to dá riešiť. Vôbec sa mi to nepáči, ale nič to nemení na tom, že stále verím, že to PO dáme.
5.1.2017 - 22:52
+2

Farrokh Bulsara

 

Toto je ale v hlavách hráčov, tréner im aj 100 krát môže povedať že takto nie a hráči by aj chceli hrať inak a nejde to. Ako to zmeniť ťažko povedať
5.1.2017 - 23:23
0

patrik21

 

Po zapase s Amurom, trener povie, ze presne zvladli jeho defenzivne pokyny, po zapase so Spartakom a dnes - to nezvladli. Riha je trener, ktory si neprizna chybu a to ze im kaze betonovat vzdy 3.tretinu. Ked mu ta taktika vyjde, tak sa chvali, ked nie, tak hraci su zli a nezvladli to.
5.1.2017 - 23:31
+2

miro-nr

 

už minule som to písal,jen vtedy "ubetonovali" víťazstvo-tak to bolo OK aj u fanušikov !
No vyzera to tak ,že viac krat to nevyjde ako vyjde.Podla mna to je taktika trenera,no tiež musí rozpoznať aky super stojí proti nim a čo sa dá hrať.
5.1.2017 - 23:57
+3

Ruizaw

 

Ruske investicie v Chine: su momentalne este dolezitejsie, ako boli volakedy tie v Leve. Skoda, inak to mohol byt vyrovnany, defenzivne ladeny vysoko takticky vykon od oboch akterov. Bohuzial opat raz ovplyvneny zapas
5.1.2017 - 22:55
+1

5ulo

 

tazko sa hra zapas proti muzstvu, ktore dve tretiny stoji na cervenej ciare, betonuje a caka co spravi super. dnes nas zradila nasa strelecka nemohucnost, mal som pocit, ze za 2 a pol tretiny sme vydali zo seba vsetky fyzicke sily a na konci to uz nestacilo (alebo cinania sily usetrili a na zaver zapli?), suhlasim s Byronom, dnes mi Zigu bolo velmi luto (ale treba priznat, ze celu tuto sezonu ma dost nevydarenu, co mi je este viac luto, lebo odvtedy co je u nas hral vzdy velmi dobre, len toho roku mu to vobec nejde). co sa mi nepacilo, ze opat hrali cinania neferovo, drzacky hokejok, ktore boli opat nepotrestane, a mna osobne taketo neferove hranie irituje (nehovorim, ze v subojoch nie su fauly, su, a su na obidvoch stranach, ale evidentne a neferove hranie mi vadi).

Tato sezona je ale fakt nejaka divna, lebo mam pocit, ze ta atmosfera je tento rok velmi slaba, a povedal by som ze je to vzajomne prepojene, resp. zacarovany kruh, ta hra nie je velmi pohladna, ani sa velmi nedari, takze divaci sa nemaju velmi k fandeniu, co velmi nenapomaha hracom aby sa vypli k vykonu a tak dookola. snad jediny zapas, co si za tuto sezonu spominam, ze bola atmosfera ako pominule roky, bol prvy domaci zapas, ked sme otacali, neviem co by sa s tym dalo robit. ani fanklubu uz neodpoveda pri fandeni cely stadion, mam pocit, ze sa cely stadion podari roztlieskat ludom z B1/B2, neviem je to cele prazvlastne.

mozno budem za pruderneho, ale vobec sa mi nepacilo, ze fanklub skandoval vulgarnosti na Marcinka a Bakosa, v prvom rade nechapem kvoli comu, ak to je kvoli tomu, ze hraju za ine muzstvo, tak mi to pride hlupe, ak je to kvoli tomu, ze hrali dobre, tak je to velmi zvlastny sposob ako uznat superove kvality, ak je to kvoli tomu ze nejak faulovali alebo hrali neferovo (nic som si nevsimol), tak si stale nemyslim, ze je to sposob, ako vyjadrit emociu. musim povedat, ze som sa citil trapne a hlupo za vsetkych ktori pokrikovali tie vulgarnosti.

aby som nekoncil negativne, ta ceremonia na uvod bola velmi pekna!
5.1.2017 - 22:59
+6

patrik21

 

Marcinko hral zakerne, v reprezentacii furt pada nic nezahra a tu sa predvadzal... Na Bakosa si mali pokriky odpustit, ten ked tu hral, tak hraval dobre a nikdy sa nevyjadroval zle na Slovan.
5.1.2017 - 23:06
+2

lesslie69

 

Ako hral Marcinko?Zákerne?Najprv som si myslel,že si pozeral iný zápas ako ja,ale potom si to tou poslednou vetou vysvetlil.Je ťažko fandiť objektívne,keď je srdce belasé,ale hlava prázdna,však.
5.1.2017 - 23:29
+34

patrik21

 

Po odpiskani sa vzdy pustal iba do Slovakov - do Svarneho, Suroveho atd preco nestuchal do Plastina, Chipchuru, Musatova? Uz to bolo trapne ako vyhladaval niektorych hracov (ano je to sport, tam idu kamaratsva bokom). A keby takto hral aj v repre nic nepoviem, ale v repre takymto stylom nehra...
5.1.2017 - 23:52
+2

Aladár Miazga

 

tak oni sa podpichovali aj slovne, s kaňadanmi si nemal čo povedať ...
6.1.2017 - 0:03
0

lesslie69

 

Asi by si sa mal najprv skúsiť preniesť cez to,že Tomáš bol jedným zo strojcov vašej prehry,robí presne to,čo od neho tréner očakáva.Sám ich tréner ho spolu s Bakošom chválil za to,ako hrajú.
6.1.2017 - 0:04
+17

ErikHKM

 

Marcinko Bakoš Rau super výkony a nie len dnes ale oni hrajú dobre stále mali by sme sa tešiť že hráči Marcinko a Bakoš sa dôležitou súčasťou klubu tréner je snimi spokojný a nie nadávať hracom ale myslím si že oni dvaja si stoho nerobia absolútne nič
6.1.2017 - 7:25
+19

zasi

 

ja si myslím, že čím viac nadávajú súperovi fanúšikovia(teraz nehovorím len o Slovanistoch)tým viac sú oni spokojný
6.1.2017 - 7:42
+2

FP-jaykay

 

Možno nevie anglicky
6.1.2017 - 1:44
0

DobryHokej

 

5 sezon v zamori a nevie anglicky?
6.1.2017 - 8:41
+5

FP-jaykay

 

To bol vtip
6.1.2017 - 13:48
0

maček

 

Ono angličtina je vcelku nešťastný jazyk, čo sa nadávok týka. V podstate si zafakujú, zasanofbičujú a tým to hasne. Slovenčina má ďaleko pestrejšie výrazové prostriedky.
7.1.2017 - 8:52
+2

ErikHKM

 

Zabudol si že dosť často sa vyhľadávali s Kundratkom keď už píšeš nápis všetko
6.1.2017 - 7:21
+2

Aladár Miazga

 

Vulgárnosti na Marcinka som postrehol, na Bakoša nie. Baky bol a myslím, že stále je obľúbenec, ta by ma prekvapilo, keby sa na neho nadávalo. Možno pár výrastkov, čo si ho nepamätajú.
Mimochodom obaja hrali parádne. Baky perfektne držal puk a Marcinko si len plnil povinnosti - robil priestor pre bránou. Občas síce zahral tvrdšie, ale keby to robil v našom drese, všetci by boli spokojní. Viď príklad Smoleňák.

Bakyho by som bral okamžite späť. Ak by Marcinko podával takéto výkony konštantne, tiež by som si ho vedel predstaviť v našom drese.

5.1.2017 - 23:36
+2

lesslie69

 

Toto je presne Marcinkova úloha,robiť súperovi zle pred jeho bránkou.Takto hral aj v KE a robí to výborné.
5.1.2017 - 23:41
+11

patrik21

 

Ked ho vyhlasili za hraca zapasu, zacali na neho niektori piskat.
5.1.2017 - 23:54
0

Aladár Miazga

 

Tak pokriky a pískanie je rozdiel. Na Marcinka sa nadávalo zborovo. Ale tomu sa zabrániť jednoducho nedá, keďže v takom množstve sa nájdu rôzne inteligenčné vrstvy ľudí.
6.1.2017 - 0:07
0

lesslie69

 

Ak sa nemýlim,hráča zápasu nominuje tréner,takže sa len potvrdzuje to,čo som ti písal vyššie.
6.1.2017 - 0:08
+1

patrik21

 

Bakos bol hracom zapasu a na neho niektori piskali. Ja nevravim, ze Marcinko hral zle bolo ho s Bakosom vidiet na lade, Bakos hral perfektne v utoku a Marcinko odviedol vela ciernej roboty, provokoval atd (taky hrac chyba v Slovane resp. nechyba, ale maju to zakazane). Iba ako som pisal sa mi nepacilo, ze ked stali vedla seba Surovy a Chipchura dajme tomu, tak zacne skakat do Slovaka a nie do Kanadana. A po anglicky vie dobre - v Kunlune komunikuju po anglicky. Keby aj v repre takto hral, tak mi to nevadi, ale poznam ho jedine z repre (a v tomto zapase, co som videl) a v repre takymto stylom nehral. Samozrejme to, co predvadza Slovan 3.tretiny, tu Rihovu taktiku, to sme si nezasluzili vyhrat, Kunlun vyhral zasluzene, dokonca som sa miestami obaval, ci aspon ten bod udrzia.
6.1.2017 - 9:58
+2

Aladár Miazga

 

Tak možno má iné úlohy v repre a iné v klube. To je ťažko porovnávať. Mne sa napriek tomu jeho hra páčila a bol by som rád, keby sme mali v mužstve takého hráča, čo vie tých súperových vyviezť z miery...
6.1.2017 - 12:17
+1

patrik21

 

My takych mame, ale nemozu to robit.
6.1.2017 - 12:38
+1

Aladár Miazga

 

Tak áno, Šťavák to vie, Radek tiež, ale ten bohužiaľ do hry poriadne ani nedostal. Musatov asi tiež. Je škoda, že to nevyužívame, na druhej strane asi Miloš nechce riskovať pri nevyspytateľných ruských rozhodoch.
6.1.2017 - 12:42
0

bano

 

Nech si hovorí kto chce čo chce, dnes sme si jednoducho vyhrať nezaslúžili!
5.1.2017 - 23:34
0

FP-jaykay

 

Remíza ako vyšitá. Tešil som sa na nájazdy, žiaľ nevyšlo.
6.1.2017 - 1:46
0

fresky

 

Z môjho pohladu o výsledku rozhodlo, kto dá druhý gól (za predpokladu že neskonči 1:0) Tých šancí bolo od druhej tretiny habadej, Cheechoo dal dôležitý gól, ale mohol mať hetrik, možno aj štyri góly, žial.. Trafil sa Marcinko, a potom sme boli radi aj za bod.

Justin Pogge hviezdny výkon.
Chad Rau a Collins famózne výkony, od polky zápasu.
6.1.2017 - 1:40
+1

aaaaa

 

Slovan , tretie tretiny hraje strašne pasívne . Už minule proti Chabarovsku sa veľmi stiahli a dnes opať , bohužial takto sa vyhrávať stále nedá
6.1.2017 - 2:50
+1

655

 

No u mna sklamanie mozte roztapat lad je koniec..mne nikto nebude vesat buliky na nos ze este idu bojovat o PO a podobne..vcera mali bojovat mali nato dost sanci ale taketo muzstvo do PO proste nepatri ..nechat tam to co je najlepsie a ostatok rozpustit a na sezonu treba poskladat lepsi tim hlavne com sa utoku tyka treba viac drzejsich a sebavedomejsich hokejistov.Milos je sice to naj co sme v KHL mali ale chce to viac odbornosti a hlavne slusnosti.Uz teraz mne neostava nic ine iba sklopit zrak a vyrovnat sa stym a dopozerat sezonu a slovan to musi dohrat so ctou lebo to je jedine co uz teraz mozu...
6.1.2017 - 5:46
+2

FP-koloo

 

aaa: Začínajú to hrať presne tak isto ako za Čadu.Dať jeden gól a brániť celý zápas.To je začiatok konca Miloša.
6.1.2017 - 6:23
+3

Urpiner16

 

Za toho zmazaného Petra Šťastného keď som spomenul ako hrali spolu LILEHAMER OH v rubrike: Šatan v sieni slávy: prajem už len samé prehry a čo najskôr návrat Surového domov.Pravda vždy zvíťazí a možno sa toho ja už nedožijem ale verím že éra Širokých skončí a bude tam i on nech aj jemu je večná sláva.
6.1.2017 - 7:42
+4

FP-jaykay

 

Tvoj príspevok si založ tiež do svojej rubriky.
6.1.2017 - 15:23
0

patolc

 

Mimozápasová otázka: Myslíte si, že ak ostaneme v KHL máme nejakú šancu udržať si dvojicu Taffe-Cheechoo prípadne aj Chipchuru? Súhra prvých dvoch menovaných sa mi veľmi páči, tí sa vidia aj na slepo. A pokiaľ chceme uspieť, musíme stavať na stabilizovanom kádri.
6.1.2017 - 9:47
0

patrik21

 

Taffe by chcel ist do Svedska, tam chcel ist aj pred sezonou (Slovan dal lepsiu ponuku). Cheechoovi sa v BA paci, dal sem aj syna hravat hokej (v Minsku nehraval), takze rozhodnutie je iba na nom (resp. aj pred touto sezonou mal ponuky z Ruska, ale nechcel tak daleko cestovat resp. isiel by jedine mozno do miest, kde sa vie dobre dohovorit po anglicky.

Chipchura tazko povedat, pretoze on patri k mojim oblubenym hracom, ale on je hrac na ciernu robotu. V ruskych kluboch maju limity na legionarov, tak beru vacsinu hracov, ktori musia byt produktivni.
6.1.2017 - 10:04
+1

Aladár Miazga

 

Chipchura je tak dobrý, že pochybujem, že by ho niekto nekúpil. Všetko však bude závisieť od financií, čo vieme všetci, respektíve nevieme nikto, ako to tam vyzerá a či sa vôbec bude pokračovať...
6.1.2017 - 12:20
+1

Baco11111

 

Tak Marcinko tým správnym hokejovým spôsobom posmievačikom utnul tipec, karma je sviňa mládenci.
6.1.2017 - 10:16
+7

patrik21

 

To je tak vzdy - na koho kotol nadava, ten vacsinou da gol alebo asistenciu, resp. brankar vychyta uplne tutovky.
6.1.2017 - 10:25
0

Baco11111

 

Ja som mal na mysli skôr tých čo počas poslednej repre prestávky si neodpustili na jeho adresu jedovaté poznámky aký je neschopák či protežant.
6.1.2017 - 10:33
+3

radopKE

 

Neschopák je našťastie len v podvedomí mnohých neprajníkov...
6.1.2017 - 10:58
+3

FP-jaykay

 

Takých "bojovníkov" alebo postávačov pred bránkou ako je on a dokonca lepších má Slovensko až až. Nevidím na ňom nič výnimočné. Za to Bakoš je niekde inde hokejovo.
6.1.2017 - 15:26
+4

MackoPu

 

A preto ho trener posiela na dolezite momenty, lebo X ludi zo SVK, istych fanusikov, ho povazuje za podpriemerneho.
6.1.2017 - 22:51
+1

gretzky 80

 

povanocný vyprodej už zacal tak na play off uz zabudnite davno za chvilu predaju vsetko co sa da dat predat a spenazit ok
6.1.2017 - 11:13
+1

ciro77

 

Jasné: že kto iny by posral tiket, ked nie paštekari
6.1.2017 - 11:26
+1

Aladár Miazga

 

A načo robíš niečo, čomu nerozumieš ? nadávaj sám sebe.
6.1.2017 - 12:21
+2

DobryHokej

 

Sranda bola, ked Marcinko po gole minal striedacku domacich a si schuti odplul.

vsz
6.1.2017 - 12:00
+7

Byron

 

Takže ten piskot si zaslúžil ale pre teba je to hrdina však?
6.1.2017 - 12:33
+6

FP-jaykay

 

To je pekne úbohé z jeho strany.
6.1.2017 - 13:54
+1

DobryHokej

 

Preco ubohe?

a) Ved vyrastal v KE, kde sa rivalita medzi klubom SBA a KE vytvara uz pomaly v placente.

b) Navyse, belasi fanusici sa k nemu nechovali ukazkovo

c) Vsimol som si, ze Kundratek sa o neho obtieral, zeby sa za to hocijaky tazkotonazny homosexual haMbit nemusel akoze vobec

Skrata Tomas vie, z kadik prisol
6.1.2017 - 14:59
+3

FP-mareno

 

Priemerny hokejista si za zapas odpluje asi milionkrat. Ze si odplul aj po gole nie je nic specialne. Ked plul na lavicke, tak tym daval najavo, co si mysli o ludskych pravach v Cine?
6.1.2017 - 15:13
+9

Cylo24

 

Asi tak. Najdolezitejsi okamih zapasu bolo, ze si odplul pri striedacke Slovana, kvoli rivalite. Asi ani s Bakosom nechce byt kvoli tomu na izbe, ked su na tripe. Uz niekedy zasnem nad tym, z coho tu maju ludia brnenie medzi nohami...
6.1.2017 - 16:03
+1

DobryHokej

 

No Bakos je erdek Slovanista
6.1.2017 - 19:31
0

Cylo24

 

Mas pravdu. Za juniorku odohral iba dva roky. To sa nepocita. Srdcom ostal urcite Spisiak...
6.1.2017 - 19:36
+1

FP-jaykay

 

Tak tie tvoje a b c sú snáď ešte viac úbohé.
6.1.2017 - 15:20
0

maček

 

tušééé (či ako to ten Roman píše)
7.1.2017 - 8:59
0

julo

 

aaaaa: Ako včera Marcinko?
6.1.2017 - 13:46
+1

FP-jaykay

 

Marcinko nič extra... bežný podpriemer.
6.1.2017 - 13:55
0

VSS Košice

 

A predsa mu slavny slovan nesiahal ani po clenky .
6.1.2017 - 14:14
+9

FP-jaykay

 

To je asi narážka na to jeho arogantné správanie počas zápasu. Vôbec sa nečudujem pokrikom naňho.
6.1.2017 - 14:48
+1

mitoO

 

6.1.2017 - 15:13
+4

VSS Košice

 

To bola narazka na tvoj prispevok . Kludne si este poplackaj .
6.1.2017 - 16:44
+5

FP-jaykay

 

Ja tu vidím plakať len fanúšikov KE ako je "ubližované" priemernému hráčovi extraligy,ktorý sa kedysi narodil v KE. Mne postačí sa len pousmiať nad krátkozrakosťou a malomyseľnosťou Vás pár KE fanúšikov.
6.1.2017 - 18:32
+3

VSS Košice

 

Sersen je gelnican
6.1.2017 - 19:09
+2

Cylo24

 

Pokus o sileny vtip?
6.1.2017 - 19:25
+1

VSS Košice

 

Pisal o priemernom hracovi extraligy ?
Pisal .
Je sersen gelnican ?
Je.
Takze ziadny vtip .
6.1.2017 - 19:40
+4

Cylo24

 

Vidim ze si nielen vtipny, ale aj silny argumentacne. Klobuk dole...
6.1.2017 - 19:49
+2

Byron

 

Sersen je iba narodený v Gelnici hokej začínal v BA dorast aj juniori. To je tak ako keď niekto napíše že Hantuchova je z PP len sa tam narodila a nič viac...
6.1.2017 - 20:28
0

lesslie69

 

Tak aby si vedel aj Martina Hingisová je Košičanka a aj dedo Angeliny Jolie je Košičan
6.1.2017 - 21:14
+3

Byron

 

Ok tak Igor Liba je z Prešova a Marián Hossa zo Starej Ľubovne to možno ani nevie ani on sám...
6.1.2017 - 21:30
0

lesslie69

 

Ja som to napisal pre odľahčenie,však domov je predsa tam kde žiješ a nie kde si sa narodil.
6.1.2017 - 22:08
+1

Byron

 

Som sa zľakol že si to myslel vážne. Potom prepáč.
6.1.2017 - 22:25
0

lesslie69

 

Vieš,ja som za zdravú rivalitu,aj za hrdosť na svoj klub,napokon môžme sa aj podpichnúť v rámci nejakej srandy,ale keď sa tu ľudia prízemne urážajú,tak to už je podľa mňa za čiarou,za ktorú už nechcem ísť.Na urážky sú tu iné portály,bol by som nerád,keby sa ten náš HP dostal na ich úroveň.
6.1.2017 - 22:37
+5

Byron

 

Viem že ty si tu jeden z z mála ktorý dokáže normálne komunikovať aj v rámci rivality to má úroveň...
7.1.2017 - 8:50
0

FP-jaykay

 

Tak to si mi teda natrel, neviem, či to vôbec niekedy predýcham.
6.1.2017 - 21:12
0

Byron

 

Keby nedal gól ani nikto nevie že hral zato zopár Ukrajincov sa tu samozrejme ide odbaviť čo už zvykli sme si.
6.1.2017 - 15:54
+7

VSS Košice

 

Jediny kto sa v diskusiach dlhodobo odbavuje je tvoja malickost
p.s. zemepis ti moc nejde tak sup,sup doucit
6.1.2017 - 16:39
+4

julo

 

Ešteže ho dal,aspoň ste si mohli zakričať na Ukrajinca ňe?
6.1.2017 - 18:40
+3

sob3k

 

Dunaj sa koncentraciou soli blizil Mrtvemu moru este par hodin po jeho gole
6.1.2017 - 13:56
+5

maček

 

sob3k, nerob zle
7.1.2017 - 9:10
0

BlackCrow

 

HC SLOVAN Bratislava sa dištancuje od hanlivých pokrikov a narážok zo strany časti sektora na státie na adresu slovenského reprezentanta Tomáša Marcinka v závere štvrtkového zápasu KHL proti Kunlun Red Star Peking.
Chápeme význam zdravej rivality a derby vzťahov v športe, ktoré sú prítomné v športových súbojoch po celom svete. Na druhej strane, osobné urážky zo strany hŕstky divákov boli za hranicou akéhokoľvek dobrého vkusu a rozhodne sú v ostrom protiklade s perfektnou atmosférou, navyše umocnenou slávnostným predzápasovým ceremoniálom, ktorú na každom domácom zápase od vstupu do KHL vytvárajú fanúšikovia Slovana na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu, vrátane fanklubu v sektore na státie.
Tomášovi, jeho rodine a kamarátom sa úprimne ospravedlňujeme a želáme mu úspešný záver sezóny.
Zároveň veríme, že už v najbližších domácich zápasoch, keď do Bratislavy prídu v drese súpera viacerí hráči, ktorí v HC SLOVAN v nedávnej minulosti úspešne pôsobili (Čajkovský, Tičar, Barker), ukážu fanúšikovia Slovana svoju krajšiu tvár a všetkým hráčom pripravia pekné privítanie a žičlivé hokejové prostredie.
6.1.2017 - 17:39
+6

mitoO

 

Klobuk dole pred reakciou klubu.
6.1.2017 - 18:01
+4

maček

 

Štandardné vyjadrenie klubu. Povinná jazda. Diplomacia.
7.1.2017 - 9:18
+1

mitoO

 

Kolko takych uz bolo, ze..
7.1.2017 - 10:42
0

lesslie69

 

Chvala Bohu gro fanúšikov SBA,ako aj prispievateľov sem na HP fandiacich Slovanu sú v pohode,žiaľ všade sa nájde zakomplexovaný hlupáčik,sebavedomý až za hranicu svojho intelektu,určite to nieje len na zimáku v Bratislave.
6.1.2017 - 18:00
+4

FP-kockafej

 

Ešte šťastie,že...: nikto z KHL nevypádava,inak Slovan na to je zrelý v súťaži.Slovan je spokojný,ide im o nič,na titul anu na baraž nemaju tak načo sa tráoiť.A tie gesta trenera,nech si ich ide ordvádzať do Čiech a preto čím skúr vymenite trenera tým lepšie spravíte.Na to sa už ani nedá dívať,to si radšej prečítam dobru knihu....
6.1.2017 - 18:15
+1

flipper

 

Nerozumiem prečo sa tu rieši primitívne správanie pár jedincov (kreténov) z 10 tisícoveho hľadiska a správanie jedného hráča, ktorý ničím nevyniká, iba ak tým, že sa dokázal znížíť tým odpľutím na ich úroveň...znegoval tým aj hodnotu vyrovnávajúceho gólu, aj keď jeho tím napokon vyhral...nie je podstatné ako ale Marcinko bol sám sebou stiahnutý na úroveň primitívov z hľadiska a odišiel sám so sebou spokojný, aj napriek tomu, že hrdinovia zápasu boli z jeho tímu iní...
6.1.2017 - 21:30
+7

mitoO

 

Evidentne to dolezite je, ked to riesi aj vas klub a ospravedlnil sa Marcinkovi za to.
6.1.2017 - 21:37
+9

flipper

 

Za klobúk dole u mňa...klub pochopil, že to nemalo nič spoločné s hokejom...len či to pochopiĺ aj Marcinko a osoravedlní sa za ten pĺuvanec...
6.1.2017 - 23:05
0

mitoO

 

A isto to s tym pluvancom bolo tak, ako to vyssie pisu? Nemohlo to byt tak, ze si odplul, pretoze vsetci hokejisti si odpluvaju vkuse, najma ked "zuvaju" ten snus?
6.1.2017 - 23:53
+5

Cylo24

 

Mna to tiez unavuje. Ale sportovi novinari na slovensku su celkovo dost slabi, tak riesia bulvar. Je to skor take smutnosmiesne ked to vidis vykrikovat par mamlasov na stadione, ale ked to ma byt nosnou temou vsetkych dennikov na Slovensku, tak to o kvalite ich spravodajstva moc nesvedci. Svetlou vynimkou je Hasan vo futbale...
6.1.2017 - 22:09
+3

lesslie69

 

Súhlas,mali by sme byť šťastní ako krajina,za každého hráča,čo sa dokáže presadiť v zahraničnom klube,aj keď je ten klub z Číny.Tieto úbohé žabomyšie vojny by už mali prestať.
6.1.2017 - 22:21
+1

Cylo24

 

V podstate suhlasim, ale dost sa to mediami nafukuje. Toto bolo o par ludoch na stadione. Co mal potom povedat svojho casu Sechny... Inak Marcinko ma svojou hrou tiez dost sral, ale na to tam je aby sa ruval a chodil pred branu, plus sa chalani chceli doma vytiahnut a ukazat ze sa im dari
6.1.2017 - 22:59
0

lesslie69

 

Keď ťa sral,tak to je dôkazom toho,že si svoju prácu robí dobre.No a zopár úbožiakov na zimáku neriešme,všade sa nájdu takí,nielen v BA.Mne je napr.veľmi sympatické,že vedenie SBA sa od ich konania dištancovalo.
6.1.2017 - 23:08
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - / TASR

Carolina sa dohodla na nováčikovskom kontrakte s Nečasom

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na podmienkach zmluvy s českým útočníkom Martinom Nečasom, ktorého si vybral z 12. miesta v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný center dostal trojročný nováčikovský kontrakt vo výške 832. 500 dolárov za sezónu.
14.7.2017 21:46 - / TASR

Copp pokračuje vo Winnipegu

Hokejový útočník Andrew Copp sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Winnipeg Jets na novom dvojročnom kontrakte v celkovej hodnote dva milióny dolárov. Dvadsaťtriročný Američan by si mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 900. 000 USD, v ročníku 2018/2019 jeho plat stúpne na 1,1 milióna dolárov.
13.7.2017 09:51 - / TASR

Dallas predĺžil zmluvu s českým útočníkom Faksom

Český hokejový útočník Radek Faksa podpísal novú 3-ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Dallas Stars vo výške 6,6 miliónov USD. Dvadsaťtriročný center minulý rok hral na majstrovstvách sveta aj Svetovom pohári. Dallas ho draftoval pred piatimi rokmi v 1. kole z celkovo trinástej pozície.
10.7.2017 22:15 - / TASR

Csíkszereda angažovala Brňáka, S. Hudeca a O. Rusnáka

Rumunský klub SC Csíkszereda pôsobiaci v medzinárodnej súťaži MOL angažoval trojicu slovenských hokejistov. Do tímu českého trénera Lea Gudasa pribudli obrancovia Tomáš Brňák a Stanislav Hudec a aj útočník Ondrej Rusnák.
10.7.2017 20:03 - / TASR

Grigorenko sa vrátil z NHL do Ruska, kývol na ponuku CSKA Moskva

Ruský hokejista Michail Grigorenko sa po piatich rokoch v zámorskej NHL rozhodol vrátiť do rodnej krajiny. Dvadsaťtriročný center kývol na ponuku CSKA Moskva, so slávnym klubom KHL uzavrel trojročný kontrakt.
7.7.2017 14:08 - Robert Katuščák / TASR

Washington si udržal Grubauera, podpísal s ním ročný kontrakt

Hokejový klub zámorskej NHL Washington Capitals si udržal vo svojom tíme 25-ročného nemeckého brankára Philippa Grubauera. Nemec bol posledným hráčom v tíme so štatútom obmedzeného voľného hráča, s Washingtonom sa dohodol na ročnom kontrakte v hodnote 1,5 milióna amerických dolárov.
6.7.2017 18:17 - Michal Bruner / TASR

New York Rangers podpísal ročnú zmluvu s centrom Desharnaisom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Rangers podpísal ročnú zmluvu na 1 milión USD s centrom Davidom Desharnaisom. Tridsaťročný hokejista pôsobí v profilige osem sezón, za Montreal a Edmonton odohral doteraz 453 zápasov, v nich nastrieľal 81 gólov a zaznamenal 173 asistencií. Podľa informácie agentúry AP má Desharnais na vhadzovaniach úspešnosť 50 percent.
5.7.2017 18:13 - / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »