Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan pracuje na posilách, Bakoš chce ešte brankára, obrancu a útočníka

zdroj: TASR
11.8.2019 11:59 TASR

Generálny manažér hokejistov Slovana Bratislava Juraj Bakoš by chcel v tíme privítať ešte minimálne tri posily. "Belasí" si počkajú do 15. augusta, kedy by mal výkonný výbor Slovenského zväzu ľadového hokeja definitívne potvrdiť udelenie licencie pre štart v Tipsport Lige 2019/2020, potom by mali postupne uzavrieť káder na novú sezónu.


Zmluvu Slovan ponúkne aj niektorým mladým hráčom, ktorí sú v tíme na skúške. Na uplynulých tréningoch sa objavilo na ľade niekoľko nových tvárí. S tímom sa pripravovali útočníci Šimon Petráš a Roman Žitný, ktorí skončili v Košiciach, ale aj reprezentant do 18 rokov Adam Kormúth, ktorý v Slovane hrával v mládežníckych kategóriách, v uplynulých dvoch rokoch pôsobil v zámorí. V realizačnom tíme sa ukázal ďalší nováčik, Peter Skrabelj. Tridsaťročný Slovinec sa stal novým trénerom brankárov. V Bratislave je už niekoľko dní a trénerom ponúkol aj niekoľko mien, ktoré by Slovan mohli posilniť. Bakoš však pre TASR povedal, že do tímu určite niekto príde aj na ostatné posty: "Chceme ešte tím doplniť o brankára, jedného obrancu a útočníka. To vám v tejto chvíli môžem prezradiť."

Generálny manažér klubu by chcel mať pred zahájením Tipsport Ligy 13. septembra káder uzavretý. Momentálne má troch zahraničných hráčov, Slovinca Matiča Podlipnika a Čechov Jindřicha Abdula a Vladislava Habala. Kvótu siedmich legionárov tak ešte nemá naplnenú. "Naše finančné možnosti nám túto sezónu nedovolia, aby sme mali lepších hráčov, ako máme. Prvé tri päťky máme jasné, chceme ešte brankára, ktorý by mal s Habalom tvoriť základ. Šestica obrancov je solídna a aj prvé tri útoky. Náš pohľad na skladbu tímu je taký, že potrebujeme zaradiť do tímu vhodný typ hráča. Ak bude zahraničný, tak bude. Každý myslí na Švéda, Fína a podobne, ale zahraničný je aj český hráč, alebo Slovák pôsobiaci v Čechách. Stále hľadáme. Nechceme sa už unáhliť, najväčší nápor na skladbu mužstva bol po mojom nástupe do klubu 1. júla. Potrebovali sme urobiť kostru, čo sa nám myslím podarilo," uviedol pre TASR Bakoš a dodal: "Skúšali sme na turnaji aj mladých hráčov, s niektorými uzavrieme zmluvy. Tieto mená sa dozviete každú chvíľu."

Tréner Roman Stantien bol po turnaji na Mountfield Cupe spokojný, ako prezradil, o výsledky vôbec nešlo. "Išli sme tam s tým cieľom, že tam toho bude veľa a že to bude v záťaži. Chceli sme vidieť v akcii chalanov, ktorých skúšame, predsa len zápas a tréning sú dve odlišné veci. Každý má toho dosť, trénujeme vo veľkých objemoch, ale na niektorých bolo vidieť, že sa ešte s mužským hokejom nestretli. Ale niektorí nás prekvapili. Účel to splnilo, mali sme ťažkých súperov a len tak sa môžeme posúvať ďalej."

Na margo ďalších posíl Stantien reagoval pozitívne, v kádri by ich chcel čo najskôr. "Pre trénera je vždy dobré, ak má možnosť posilniť každý jeden post. Šírka kádra je dôležitá, nechcem povedať, že rozhodujúca. Ale kto má káder širší, ten je na tom lepšie. Takže ak prídu, nech je to čím skôr, tým to pre mňa bude lepšie. Aj pre chalanov, aby si na seba zvykli. Trénujeme nejaké nové veci, takže čím skôr tu budú, tým lepšie," uviedol pre TASR.

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


UssKe

 

Žitný s Petrášom Ti nestačia ?
11.8.2019 - 12:20
+20

mitoO

 

Do branky, ci obrany asi nie
11.8.2019 - 12:27
+9

axxel

 

Zo Zitneho nieco moze byt ked dostane priestor, ale Petras a to jeho bezhlave korculovanie ako odtrhnuty vagon mi chybat nebude vobec
11.8.2019 - 12:33
+18

kocsma

 

Ale chápeš on kecá blbosti ako Kosicanov nechce a ejha.


Slovan ma nezaujima
11.8.2019 - 12:38
+16

Aladár Miazga

 

Aké ejha, opäť ďalší, čo má problém s čítaním textu, alebo chápaním povedaného ?

Tu je Bakošov citát: "Košičanov sem ťahať nebudem, to by nerobilo dobre," pousmial sa a dodal: "Nevylučujem však to, že sa v kádri objavia hokejisti, ktorí počas kariéry nastupovali aj v Košiciach."

co z tohoto porušil ? Ani Petráš, ani Žitný košičania nie sú.

Ale jasné chápem, keď sa chce "vŕtať" do Slovanu, tak nám je jedno, že so seba robíme debilov a prekrúcame si povedané...


11.8.2019 - 19:03
+17

LenTak93

 

Zas, ale spôsob akým odišli, je nanajvýš trápny. Keď boli takí frajeri, prečo nezrušili zmluvy po sezóne a nešli škrabať na dvere Slovanu? Prečo absolvovali celú letnú prípravu v Košiciach a až keď bolo jasné, že Slovan extraligu hrať bude, tak zdrhli. A to veľmi nepekným spôsobom.
Neviem, ako to berie naša kabína, ale ja by som to bral ako zbabelstvo a náznak neúcty k spoluhráčom. Verím teda, že im to teda vrátia naši na ľade.
11.8.2019 - 20:17
+30

VSŽ Košice

 

13.8.2019 - 6:08
0

ZOOMER

 

Petráš aspoň napádal rozohrávku,toto chýbalo košiciam minulý rok,hrali len to,čo chceli a mali,nič viac,nič menej Mne sa to páčilo
11.8.2019 - 12:40
+2

UssKe

 

Súhlas , Petráš mi chýbať nebude , ale Žitný celkom hej . Aspoň keby nevymýšľali chobotiny , že nie sú presvedčení o presadení sa v KE kádri , že neboli posledný rok v KE spokojný atď. . Snáď už v kádri dalších takýchto potkanov nemáme .
11.8.2019 - 12:43
+5

axxel

 

Petras mal dost priestoru minuly rok ... Hraval aj v 2 utoku velku cast sezony a aj tak bodoval slabo ... Tento rok pri pohlade na nasu supisku utocnikov by to vyssie ako na checking line urcite nebolo a tak isiel skusit Slovan .. Ha im prajem nech sa chalanom dari
11.8.2019 - 13:03
+3

Ricardinho13

 

Bolo to obyčajné divadielko pre zúčastnené strany. Petráš so Žitným sa po*akali z Bakošovej ponuky a "sadli na prvý vlak" do Blavy. A kľudne sa tu aj stavím s niekým, že vyššie ako v 3. útoku nebude hrať ani jeden z nich.
11.8.2019 - 16:36
+5

sjske44

 

Tak Slovan ide do ligy zrejme s vyšším rozpočtom ako Košice keďže Petráš a Žitný išli radšej tam .
11.8.2019 - 12:40
+8

mitoO

 

Nikto nema vyssi rozpocet, ako si to Slovan na zaciatku ligy naplanuje.
11.8.2019 - 12:41

Rebel74

 

Toto vyžltiť
11.8.2019 - 12:58
+4

doc.koniferum

 

ešte aby ligu nevyhrali.
11.8.2019 - 13:04
+1

mitoO

 

Sirokemu by sa vsetko prepacilo, bojkoty by skoncili a liga by ich zas raz zacala nudit.
11.8.2019 - 13:28
+14

ten čo nevie

 

len aby o rok zasa nezdupkali do tej khl
11.8.2019 - 14:02
+1

doc.koniferum

 

si všimni,tento klub sa chová,akoby sa nič nestalo.sekery má/mal na všetky strany a hoci rozpočet na khl a našu ligu nemožno porovnávať,pri všetkých tých problémoch si dovolia vyskladať celkom slušný káder.plus do toho širokého tlačovka,na ktorej bez hanby trepe sprosti v duchu,že oni vlastne za nič nemôžu,oni sú nakoniec tí chudáci,ktorým všetci ubližujú.a že sa nájdu toľkí hráči čo sa tam doslova hrnú po tom všetkom,to skôr pochopíme vznik vesmíru.ludia ako široký,kmotrík ml sú bezchrbťáci, žiadne prekvapenie...ale že poslušne budú pred nimi hlavami prikyvovať a uši sklápať miro Šatan s rišom lintnerom,to som veľmi sklamaný.u týchto som čakal,ze aspoň oni budú zásadoví.a reči,ako bude klub počas sezóny pod drobnohľadom-ako povedal dušan gregor:to sú kecy ty vole.to sú len také reči,nech verejnosť nadobudne dojem,ako sa používa rovnaký meter na všetkých.
11.8.2019 - 14:18
+27

Dalmatiner1

 

Oni si este dovolia vyskladat celkom slusny kader
Co je to za drzost? Ved by sa ti mali teraz 10 rokov ospravedlnovat a na vsetkych stadionoch ked bude luza kricat svoje oblubene urazky tak by im mali vrucne dakovat a este aj dobrovolne prehrat vsetky zapasy a s usmevom na perach vypadnut, nech si ty a tebe podobni spokojni
Prestan moralizovat - je to smiesne...
11.8.2019 - 14:53
+17

Frey77

 

Píše konšpiracie a bludy!!!
11.8.2019 - 15:00
0

riskohrasko1

 

Ospravedlnovat ani nie ,skor splatit dlh ,to bude stačiť.
11.8.2019 - 15:02
+16

doc.koniferum

 

Ak si budeš priať,ja si kľudne aj nick zruším.
11.8.2019 - 15:05
0

Acorgonka

 

Clovece...ja som velmi tolerantny fanusik ale presne taketo reci ako tu vedies presne tie posuvaju vas klub do suterenu. Vy niektori sa tvarite ako keby ste zvysku ligy robili laskavost ze ste spat a pritom bud ste mohli bud mat stopku alebo uplne skoncit ...len siroke ego a tuzba byt na ociach honba za peniazmi rozne odrby vasho vedenia vam fanusikom dovoluje tu viest taketo debatky...pri slove luuuza mi je uz na vracanie a liga este ani nezacala kde si bol ked ste boli chudakom v KHL?
11.8.2019 - 15:23
+80

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dalmatiner1

 

Nuz uz minule som nieco pisal a ty si reagovala na nieco co v texte nebolo. Mysles som, ze to bola nahoda. Nebola.
A nie je ti na zvracanie aj to ak vas cely stadion bliaka urazky? Ci to je ine?
11.8.2019 - 20:33
+4

VSS Košice

 

u vas sa nebliakaju urazky ?
11.8.2019 - 20:51
+20

kocsma

 

Nieeeee
11.8.2019 - 20:56
0

Dalmatiner1

 

Ja tu nekecam o zvracani a tvrdim, ze kazdy kto sa takto sprava je luza. A to aj vratane takychto fanusikov Slovana.
Ci nadavat sa na Slovan moze? Lebo Siroky? A preto je Bratislava s...na? Todava jaku logiku. Podla tohto by sme mali kazdeho vychodniara oznacovat za STBka. Co to je za blbost?
11.8.2019 - 21:03
0

miro-nr

 

A možno práve kvoli takým ako si ty(a ako vystupuješ tu na HP)sa tie"urážky"(chorály) na SBA len tak zo štadionov nevytratia

Si si toho vedomý?Alebo sa tu arogantne prezentuješ len preto,že to naozaj nemáš v hlavičke v poriadku?
Ale ako "agent provokatér" si naozaj zaslúžiš jednotku s hviezdičkou !
11.8.2019 - 21:38
+10

Dalmatiner1

 

Pozri ak ty bliakas tak budes luza. Neboj sa toho, skus to prijat. Zaklad je priznat si, ze mas problem. Nenavist sa za prispenia odbornikov este da liecit.
Drzim ti palce nech ti pomozu.
11.8.2019 - 22:13
+2

Frey77

 

A u vás budete kričať Bystrica do toho?! Si primitiv a grcam že vás vzali späť
12.8.2019 - 16:23
+1

Dalmatiner1

 

Hmmmm prečo by sme mali kričať Bystrica do toho? Neboj konečne si zaspievaš a vypredáte štadión. Čo sa ti nepáči?
12.8.2019 - 16:41
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
blazon

 

Mne bolo: na zvracanie zo slovana, ked ste skandovali, ako ovce na nasich stadionoch sk slovan..., ******* rusi. To sa tiahlo mimo stadiona ked som isiel peai, ked som siel na autobus, ked som siel na elektricku. Pri najmensom naznaku slusnosti to vzdy koncilo konfliktom. Tak to bolo aj na stadione. Boli sme partia ktora tlieskala hokeju a fair play a ked pises o moralizovani, tak mam chut ta podlat tam kde ste skansovali rusov.. a vies co, nemam naladu to dalej rozoberat......
11.8.2019 - 22:14
+2

Dalmatiner1

 

Tvoj nick hovori za vsetko...
11.8.2019 - 22:25
+2

Acorgonka

 

napríklad ?... neviem ci ty vies ale cela liga si robi z Nr standu ..volaju nas spievankovo a preco si skus najst sam a co sa Nr publika tyka ano mozno 2x v uplynulej sezove to zaznelo aj u nas hanlive zobudte sa nie je rok 2000
12.8.2019 - 7:57
+2

Dalmatiner1

 

Pozri. Nic proti tebe nemam. Ale azda uznas, ze ked niekomu vadi aj to ci poskladame nejaky kader tak to je prinajmensom cudne. Niekedy mam pocit, ze Slovan(nie Siroky) je pre tychto ludi uz fakt iracionalna vec. Nikoho som neurazal - hadam jemna ironia ti nepokazila den. A ak sa niekto zbada v slove luza, nuz to je samozrejme smutne. Ale ako som uz napisal 100 krat ak niekto neustale vyblakuje na druheho urazky, tak je luza ci je zo Nitry, alebo Kosic a samozrejme aj Slovana.
12.8.2019 - 8:19
+2

Acorgonka

 

rozumiem ti ale takto to napisem ja som si na 80% z z NR fanusikov minimalne z tych co chodia sem na HP sa nikdy nepovysovali nenazyvali nikoho luzami sedliakni zo stodoly a pod a nevyzivali sa na stadione vo vykrikovani plytcin....mna poburilo to zovseobecnenie "na vsetkych stadionoch ked bude luza kricat svoje oblubene urazky" to mi vadi lebo ja sa k takemu niecomu neznizim a ludia co poznam detto.... aotazka kde si bol...ja som skor pochvalila to ako sa vypracovali Liska so Sukelom.... ja so,m bola ta ktora napisala x krat ze uz by si ten Slovan zasluzil nieco lepsie vo vedeni a vyhrat volaky zapas a pod....narazala som na to ze vo vasich pozapasovkach az taka prezentacia vas Slovanistov nebola az na par výnimiek co hajili farby klubu aj v brutalne zlych casoch zaujimave ze ti ludia prispievaju momentalne minimalne naopak tych co su casovej slucke 7 rokov je tu coraz viac....asi tolko k tomu akcia vyvolava reakciu a sem tam by sa hodilo trosku viac realistického pohladu a pokory s trpezlivostou... a ci sa podari klubu Slovan nastupit na lepsiu cestu alebo nie uvidíme v aprili budúceho roku
12.8.2019 - 8:33
+6

Dalmatiner1

 

Ano. To sa uvidi. Mimochodom viac zovseobecnovania a urazok si tu za roky rokuce kto najviac uzil? A ja si za luzou naozaj stojim. Este za federalnej ligy som ako decko tlieskal z celym stadionom, ked hlasatel oznamil, ze Kosice vyhravaju s nejakym ceskym klubom. V dramaickej vylukovej sezone si dobre pamatam ako sme doma prehrali 0:5 s Trencinom a po zapase vsetci vstali a tlieskali. Ano aj v Slovane je luza co uraza fanusikov. Ale to predsa treba odsudit a nie to zlahcovat, lebo Slovan. Ako som pisal, podla kolektivnej viny by sme teraz mali hovorit, ze za situaciu v Slovane mozu vychodniari? To by bola aka blbost. Takze mozno fakty. Slovan je zadlzeny. Zodpovednost za katastrofalne riadenie klubu maju majitelia s cudnou minulostou. Mestu svoj dlh vyplatili a dohodli sa zo vsetkymi hracmi. Ak splnia svoje zavazky tak ok. Ak nie, nech nehraju extraligu. Hovoria to tak vsetci fanusikovia Slovana, ktorych poznam. Ako sa prosim ta do tejto situacie hodi pesnicka o sk BA? Ci to sa moze? Na Slovensku ak nieco skusis a nezaznamenas uspech tak sa z teba kazdy vysmeje. To hadam nebudeme fandit takemuto pristupu. Ved posobenie v KHL(malo skoncit uz mozno aj pred 3 rokmi) malo predsa aj svoje fantasticke chvile.
12.8.2019 - 8:54
0

Acorgonka

 

ako by povedala moja oblubena fanusicka Slovana " byt fanusikom Slovana je tazke" krutili by sme sa dookola keby sme to rozdebatovavali snad sa posunie kultura fandenia dalej a k lepsiemu nez o com sa tu bavime. Ako som napisala sezona ukaze a snad vam vase vedenie prinesie viac fanusikovskej radosti
12.8.2019 - 9:20
+3

mno

 

slovan: je jednoducho podvodnícky. Nie len teraz ale už dávno. Na tom nič nezmenia žiadne rečičky. Tak isto už poriadne dlho iných znevažujú, namýšľajú si a ked je zle, lebo lietajú príliš v nebesiach tak im sú aj iní tí dobrí. len do času pokiaľ sa to nezačne tak ako vždy točiť sústavne takto dookola.
12.8.2019 - 9:29
+1

Dalmatiner1

 

Co to podla tvojej mimoriadne hlbkovej sociologickej analyzy znamena suslovie “podvodnicky Slovan” kto to je? Ak nas urazate - co mimochodom robis ty teraz a dostanete rovnakou mincou zacnete plakat, ze vas znevazujeme...
12.8.2019 - 9:58
+3

zahorak009

 

"na vsetkych stadionoch ked bude luza kricat svoje oblubene urazky" Prečo si to vzťahuješ na seba, ak tie urážky resp. vulgarizmy nespievaš? Nemám nejaký exrtra problém s nadávkami vo vypätých chvíľach, tiež si občas zahreším napr. pri pocite krivdy(napr. to obligátne Ruské k... y),alebo keď sa nedarí. Ale svoje vulgárne "chorále" vyrevuje lúza. A je jedno, či je to ŠK..., alebo u nás svojho času Kto som... na Vlasta Plavuchu, či Šechný je... Dokonca tie "naše" sú horšie, lebo urážajú priamo daného človeka a nie nejaký klub či mesto. Vždy keď lúza bliakala na Plavuchu, som sa snažil pískať čo najviac aj keď to moc nepomohlo
A že to je zovšeobecnené? Veď práve o to ide. Uráža lúza,normálny fans nie.
12.8.2019 - 11:47
+3

FP-bigi

 

Ja tinpoviem kre ti slivanisti boli respektive su. Vytvorili si ine komunikacne medium. Lebo z HP ich luza vyhnala
12.8.2019 - 19:34
0

Byron

 

A ty si bola kde keď ste boli chudákom TL? Tam sa starajte o vaše kluby vy vážne neviete žiť ani deň bez SBA? A na vracanie by ti malo byť zo správania vašich fanúšikov ale vlastne u vás to máte ako klasickú kultúrnu vložku.
11.8.2019 - 20:55
+7

JozoNR

 

Byron ak sa niekde zabposledne roky fakt umravnili fanuskovia,tak je to v NR..nevravim,ze to je ideal,ale sme na mile dalej ako sme boli niekedy..
12.8.2019 - 6:46
+4

Acorgonka

 

ty k nam chodis na hokej? asi nie ....a kde som bola? fandila som nitrianskemu hokeju ja som fanusik nie fanusik uspechu
12.8.2019 - 7:53
+5

Sunkafit

 

Asi na stadione? Vtedy ti davali este materske mlieko?
12.8.2019 - 12:09
+2

topska

 

Pocuvaj ma ja som bol na vasom zimaku x-krat a skurv... Poprad som pocul v kazdom kazduckom nasom vzajomnom zapase. Tak s tou luzou opatrnejsie. Lebo na mnozstve stadionov po Slovensku som aj v nasom drese nemal problem ale ze ziadny a dokonca som si dokazal pokecat aj s domacimi fans ci po zapase s nimi niekde posediet ale u vas bol pravidelne nejaky problem, pokriky ci pamatne presunutie niekolkych clenov vasho fanklubu cez cely zimak smerom k nam a mavanie vlajok ci skandovanie pod nami na tribune. A mohol by som pokracovat...
11.8.2019 - 15:31
+33

Dalmatiner1

 

Luza je luza. Je jedno z akeho stadiona. Co by ste vlastne chceli? Aby sa vam kazdy fanusik Slovana neustale ospravedlnoval za Sirokeho imbecilne spravanie? Stale tu íopakujete aky ste tolerantni a normalni ale samozrejme vykrikovat urazky a lzi(Frey a spol) vam pride uplne normalne. Zlo plodi vzdy len zlo tak uz sa upokojte a netvarte a ako strazcovia moralky...
11.8.2019 - 20:27
+5

topska

 

No vidis, ked to odsudis aj u vasich fanusikov tak je to ok. Nie nechcem ziadne ospravedlnenie ale odsudenie. Tak ako bordel v kluboch odsudila drviva vacsina popradcanov a pod a teraz ci vtedy nas s vtedajsim vedenim ci problemami odsudzovali len chori diskuteri. Ja chapem ze fandit klubu sa ma v dobrom aj zlom, ale neobhajim a nebudem branit niekoho kto cini to co sa dialo u vas. Ak to aj tu diskuter zo Slovana napise ze s tym nesuhlasi, tak si to tu zlizne samozrejme od par jedincov ale normali ludia s nim mozu diskutovat o hracoch, hre, konkretnom zapase a pod uplne normalne. A takych je vas tu malicko.
11.8.2019 - 21:10
+2

Dalmatiner1

 

Diskutovat sa da normalne s niekym kto to dokaze. Tyto falosni moralizatori chcu len provokovat. Uz tu P24 siril klamstva o tom, ze tu Slovanisti ospravedlnuju Sirokych. Ja som si to nikde nevsimol. Myslim, ze taki sa tu nenajde ani jeden. Tak za co sa mame ospravedlnovat? Uz aj tvorba kadra je zle? To uz co je za predstavy?
11.8.2019 - 21:24
+2

topska

 

Neboj ja s takymi diskusiami nesuhlasim len som chcel poznamenat ze tak ako sa nadava na inych stadionoch na muzstva tak u vas to bolo vo vyssej miere ako na vacsine z nich. Samozrejme slovan je slovan a je to podobne ako s inymi muzstvami napriklad v europe, tam je to vzdy vyhrotenejsie. No na taky poprad som hadam nezazil tolko nadavok ako u vas. Mozno v Nitre niekedy. Aj ked my sme specialny pripad, na nas hadam neexistuje hanliva pesnicka
11.8.2019 - 21:31
+1

Dalmatiner1

 

No.... u nas vo vyssej miere
To je jemne povedane poriadna mystifikacia
Ale kazdy vidi a pocuje co chce.
11.8.2019 - 22:07
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dalmatiner1

 

Tvoj prínos do diskusie je obrovský a argumenty nepriestrelné. Trénuj hlas a intonáciu
12.8.2019 - 16:30
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
batman

 

Chapem, kam mieris, ale kazdy jeden rozpocet na svete je plan, plan vydavkov a prijmov.
11.8.2019 - 16:05
0

bohin85

 

resp. nikto ti nedokaze dat viac ako ti slovan moze slubit
11.8.2019 - 16:56
+2

Magma

 

Vrabce cvirikaju ze nas caka hned na uvod sezony Slager ako remen!: 12.09.2019 to zacne tam, kde to skoncilo predtym ako Slovan odisiel do KHL.

Damy a pani pripravujte transparenty HC Kosice vs. Slovan v predohravke 12ty september.

Ale nie som si isty, ci sa kluby uz dohodli a odsuhlasili termin ako aj miesto konania . No ak to je pravda, tak pikantnejsi uvod sezony 2019/2020 si hadam ani zelat nemozeme.
11.8.2019 - 12:40
+20

kocsma

 

Štvrtok?
11.8.2019 - 12:59
0

FP-gurolek

 

Zrejme TV prenos
11.8.2019 - 13:13
0

Magma

 

U nas je 14teho Oktagon. Takze piatok by to nedali. No a u Vas je tiez nieco mozno v tych terminoch.
11.8.2019 - 14:19
0

braniiislav

 

A 13. v piatok rozucka s Arnem v Poprade, to by pasovalo!
11.8.2019 - 19:03
+1

pajk

 

kedy sa zrebuje program zapasov?
11.8.2019 - 20:28
0

Big brother

 

Zevraj sa nežrebuje.
11.8.2019 - 21:05
0

mno

 

košice majú: akýsi slovan na háku. Súper ako súper. k tomu naviac jedine ak podvodmi nanominovaný do ligy.
12.8.2019 - 9:33
+2

bwpow

 

No neviem neviem. Uvidime po skonceni tohto rocnika, ked si porovname navstevnost na jednotlivych superov. Kludne by som vsadil peniaze na to, ze navstevnost na Slovan bude vyssia ako na akehokolvek ineho supera, co bude znamenat, ze tvoje tvrdenie je nepravdive.
12.8.2019 - 15:02
+6

FP-bigi

 

Tak to uvidime pri spolocnych zapasoch ci maju kosice na haku. Apropos nebol pripravny zapas kosic so slovanomvypredany?
12.8.2019 - 19:28
0

Magma

 

Ano, preto tu je viac Kosickych prispievatelov ako tych Slovanistickych, az tak to Kosice maju na haku
12.8.2019 - 22:37
+2

mitoO

 

Slovanistickych diskuterov je tu preto tak malo, pretoze maju vlastnu diskusiu mimo tohto portalu. Tam najdu len tolko kritiky, kolko znesu, ani za mak viac.
12.8.2019 - 22:44
+1

Magma

 

To sa nevylucuje s tym, co som napisal
12.8.2019 - 22:50
+1

mitoO

 

Ano, to co napisal mno, nie je pravda.
12.8.2019 - 23:28
0

zahorak009

 

Nezamieňaj si hejty, urážky a tu často spomínané grcanie
s kritikou.
12.8.2019 - 23:29
+2

mitoO

 

Tak hejty a grcanie zvyknu byt vymazane, dokonca s celym vlaknom.
12.8.2019 - 23:50
0

Chamois13c

 

Slovan sa ide tvarit ze s akym ubohym rozpoctom budu pracovat a ze zbieraju len omrvinky a nemozu si dovolit lepsich hracov? To je na smiech.. Hracov ako je kytnar, pulis, vandas miklik, zigo, kukumberg, sersen stajnoch mesaros a dalsich je treba velmi dobre zaplatit tak nechapem tie trpitelske reci slovan ma kvalitny tim uz teraz
11.8.2019 - 13:18
+32

Lukash_ke

 

Tiez hovorim, normalne idu na titul a myslim si, ze po nom aj velmi tuzia.
11.8.2019 - 13:45
+6

racmaster

 

sak ale uz to trebalo, aby sa prebrali napriklad aj take luzy, jak sa v kosiciach v nepritomnosti slovanu dostali a udrzali vo vedeni
14.8.2019 - 11:42
0

Frey77

 

Asi tak A to ešte mam pocit, že budeme pozerať co za brankára donesú
11.8.2019 - 13:58
+3

VSS Košice

 

Duri , Deyl by vam tam zapasoval ...
11.8.2019 - 13:23
+12

TomsKE

 


.
11.8.2019 - 15:57
+3

Bacilek

 

Ma niekto info ako hravaju mladi Fafrak so Slobodom ?

11.8.2019 - 13:49
+2

Urpiner16

 

Každý pracuje na posilách ako sa dá nielen Slovan!
11.8.2019 - 13:57
0

LenTak93

 

Rapáč, Belluš a spol., snáď to tým dvom osladíte v drese súpera. Plexisklá už čakajúúúúú...
11.8.2019 - 14:05
+11

Magma

 

Aby to nebolo naopak. Mladi sa budu chciet vytiahnut a ukazat. Podla mna budu trhat lad a lamat mantinely ...v kazdom pripade sa mame na co tesit
11.8.2019 - 14:17
+8

riskohrasko1

 

To si aj ja rad pozriem ako sa Petras bude chciet vytiahnut na Beluša
11.8.2019 - 14:23
+28

Tizo BLOG

 

dame im to vyzrat aj na tribune..
11.8.2019 - 14:35
+13

FP-Tommynko

 

Rapac nie je bitkár
11.8.2019 - 15:05
+1

riskohrasko1

 

Nepise o bitke ,ale o tvrdej hre
11.8.2019 - 15:07
+5

FP-Tommynko

 

Rapac nehrá tvrdo
12.8.2019 - 13:17
0

WinnipegJets

 

Nepíše o tvrdej hre ale o hokeji
12.8.2019 - 15:18
0

riskohrasko1

 

Vie Rapač vôbec korčulovať?
12.8.2019 - 15:25
+2

Daewo_KS

 

Odkedy odisiel z Tommynkovho klubu tak uz ani velmi nie
12.8.2019 - 19:04
0

noano

 

a netreba ich osolit?
11.8.2019 - 16:48
+1

LenTak93

 

máš pravdu
11.8.2019 - 18:39
0

Gargamel123

 

Ďuri Básnik Špína: vec
11.8.2019 - 16:10
+3

BlackCrow

 

Chlap, Hrdina, Dub, Stroj.
11.8.2019 - 16:20
+9

Ricardinho13

 

Ďuri Bakoš, ešte pred mesiacom v rozhovore sa bil do pŕs, že nebude ťahať hráčov Košíc do Slovana a pozrime sa, čo robí. Nech sa páči Ďuri, hodil si rukavicu do ringu a myslím, že prvý vzájomný zápas bude zápas ako remeň s veľkým množstvom šarvátok a možno aj bitiek. Ja si želám nech je plná Steelka a nech to tu vrie ako kedysi. Ééééškaaaa Slovaaan....
11.8.2019 - 16:33
+29

OceliarKE

 

A ešte lepšie to bude ak ti víde a naozaj otvárací zápas bude Košice-Slovan. Dúfam že sa predstavitelia klubov dohodnú, toto bude zápas roka.
11.8.2019 - 16:37
+4

Ricardinho13

 

Presne tak, Ďuri s vedením nášho tímu by sa mali jednoznačne na tomto dohodnúť a nech belasá Bratislava pocíti v Košiciach veľký návrat do ligy. Mňa v niektorých veciach Bakoš sklamal, ale na druhej strane som rád, že šiel do Slovana, lebo zjavne rozducháva ohník už v letnom predsézonnom období a to len značí to, že to predpovedá napätie v lige už od jej začiatku a nie až vo vyraďovacej fáze na jar budúceho roka.
11.8.2019 - 16:41
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner17

 

No ale tak to nie je o čom....to nikto nič iné netvrdí
11.8.2019 - 17:36
+1

riskohrasko1

 

Mám zopár "pikošiek" s Jurajom ,cez ligu to tu postupne budem dávkovať
11.8.2019 - 17:48
+2

gabi98

 

Jedna z tych pikosiek je aj "Pacan" ?
11.8.2019 - 17:54
+4

riskohrasko1

 

Dočkaj času ako hus klasu
11.8.2019 - 18:09
0

blazon

 

Nech ma aj zmazu, ale preco si kurnik hladite ego tymito srackami, co ja viem, kto vie viac, ako dlho budem v trende s info...
Vyserte sa na to a nepiste to tu, potom tu pride BB IQ uderka a sa cudujete ze sme na smiech. Ano, oni robia to iste, ale ja sa pre..... nechcem porovnavat s BB, lebo a vsak viete preco..
11.8.2019 - 22:22
+5

Ricardinho13

 

Tak to som zvedavý na tie infošky, lebo zjavne to berie príliš osobne. Príliš premotivovaný...
11.8.2019 - 19:07
+5

LenTak93

 

„Košičanov sem nebudem ťahať, to by nerobilo dobre. Môže sa stať, že hráči, ktorí pôsobili po celom Slovensku, môžu mať na svojej vizitke názov HC Košice. Káder však chceme skladať z Bratislavčanov,“ dodal na záver Juraj Bakoš.

Zase, keď si to zoberieme Košičanov do Slovana neťahal.
11.8.2019 - 18:40
+1

topska

 

tak co som pocul tak to takto vysvetluje ze nie Kosicanov ale hracov hrajucich za kosice teraz alebo v minulosti ano. Vlastne paradne zvolene slova
11.8.2019 - 18:54
0

Aladár Miazga

 

Prečo klameš ?:
tu je Bakošov citát : "Košičanov sem ťahať nebudem, to by nerobilo dobre," pousmial sa a dodal: "Nevylučujem však to, že sa v kádri objavia hokejisti, ktorí počas kariéry nastupovali aj v Košiciach."

potom sa čudujete, že vás v Bratislave nemajú radi, keď si vymýšlate príbehy, len aby ste si mohli do Bratislavy za každú cenu kopnúť.



11.8.2019 - 19:13
+15

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

bakos: miprisiel taky nejaky cudny uz vpredchadzajucej sezone , zapas so ZV sledoval s ZV funkcionarmi v skyboxeszlh...od KEBysom ocakacal nejaku pozitivnu emociu pri goloch KE...Bakos vyzeralze ho to skor zerie, myslim ze je typekhodne zatrpknuty
11.8.2019 - 18:13
+1

Urpiner17

 

Jemu boli ukradnuté kosice už počas toho ako tu bol....
11.8.2019 - 18:23
+7

gabi98

 

V tych jeho poslednych 2-3 sezonach v KE to aj tak vyzeralo.
11.8.2019 - 18:27
+6

riskohrasko1

 

On je pre mna velke sklamanie ,ani nie preto ze siel do SBA ,ale vo vela veciach si na... do ust ,ludia ktorí ma poznajú ,vedia ak6 som mal k nemu postoj (vždy kladný) no niektore udalosti ktore sa za posledne mesiace deju ...klesol u mna na dno
11.8.2019 - 19:16
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
hoKEjka

 

Len skoda, ze zase mame menezera co nedovidi dalej ako do ciech.
11.8.2019 - 21:37
+3

riskohrasko1

 

Nepoznam ho ,neviem či je to tak ako píšeš a z rečí tu na hp neposudzujem.
12.8.2019 - 8:39
+4

LenTak93

 

Však ale to mužstvo nehralo ani jeden zápas. Či to silou mocou musíme mať nejakého Američana? Podľa čísel sme mali ospevovať Pacana, Kessela a vidíš...
12.8.2019 - 8:39
+5

hoKEjka

 

Ved nehralo, na sezonu sa tesim a sama som zvedava na muzstvo ale uvitala by som aj trochu toho zahranicneho korenia. Podla mna je chyba byt zase tvrdohlavy a to len preto lebo nam nevysiel Pacan a spol. Ostatni to vedia, mali by sme aj my
12.8.2019 - 9:08
+1

UssKe

 

Prečo by sme mali ? Nemusíme robiť to , čo ostatní .
12.8.2019 - 9:14
+2

BlackCrow

 

To nie no... Tak to potom aj vyzerá posledných 6 rokov..

Som rád že je to postavené na najlepších slovákoch ale zahraničia sa netreba báť..

12.8.2019 - 9:52
+5

Brasidas

 

Pacan sice nenapodobnil cisla z ECHL, ale v zapasoch, ktore som videl bol platnym hracom, nevyhybal sa subojom, dorazny pred superovou brankou. Jeden z mala utocnikov vhodnych na zapasy s BB
12.8.2019 - 9:22
+5

mno

 

už máme dopísaných: do bránky Eliáša, výborný mladý odchovanec, obrana Boldižár, útok Milý, Faith. teda robia to, čo aj proklamovali. Že sa zamerajú na prácu s mládežou. Ak by trebalo posilniť, môžu to urobiť v januári.
12.8.2019 - 9:40
0

Ricardinho13

 

Snáď nejdeš rátať Milého do akejsi práce s mládežou.
12.8.2019 - 16:35
+1

Big brother

 

Príde mi to trochu zvláštne... žeby Žitný s Petrášom mali viac priestoru v Slovane ako v Košiciach? To asi nie, zrejme chlapcom nesadol trener.
11.8.2019 - 21:03
+5

gabby

 

ja stale nerozumiem ako tito ludia s takym sebavedomim to v tej KHL ,,zabalili,, akoze Baky sa dost rychlo priucil
11.8.2019 - 21:33
+3

mno

 

lebo ich: aj s im vysokým egom z nej vyprášili.
12.8.2019 - 9:41
+2

P24 BLOG

 

jedno treba slovanu uznat: pokial mu to situacia trochu dovoluje, dokaze okolo seba vytvarat medialny obraz, ktory ho robi asi tak 10krat zaujimavejsim, nez cela liga dokopy. v tomto sa maju ke, bb, ci nr riadne co ucit. o zv, pp, ci tn ani nehovorim.
11.8.2019 - 21:34
+8

DobryHokej

 

Toto nech sa nijake ine kluby radsej neucia. Mam uctu k velkym timom, i k Slovanu. Ale dovody, preco je SBA taky “oblubeny” klub, su zial nie prave tie pozitivneho charakteru..
11.8.2019 - 23:17
+9

P24 BLOG

 

myslel som to inak: ze s uplne nepodstatnej blbosti dokazu spravit minimalne jednu ak nie hned niekolko TS, ktore su navyse napisane tak, ze zaujmu
11.8.2019 - 23:22
0

mno

 

tak to potom: robia pisálkovia v denníkoch.Viac ako Slovan
12.8.2019 - 9:42
+1

Pepe#27

 

Pretoze hokejovy Slovan ma dlhodobo najlepsi sporotvy marketing na Slovensku. Ci sa to niekomu paci alebo nie, je to proste fakt. Marketingove oddelenie je asi jedine, ktore dlohodobo slape na vybornu. Su to ludia, ktori svoju robotu robia s laskou ku klubu. Ak by to tak nebolo tak by to po poslednych dvoch rokoch davno zabalili. To je to, preco vsetkych ludi v Slovane hadzat do jedneho vreca s majitelmi je "mimo misu"...
12.8.2019 - 10:05
+15

Tehelnepole

 

to z tym marketingom je pravda
12.8.2019 - 11:47
0

Dalmatiner1

 

Nuz nieco na tom je aj ked horsiu webku som este nevidel... To nema na starosti tento team?
12.8.2019 - 14:23
0

moke19

 

Karin, ale s tou web-kou má pravdu, je otrasná, strašne veľa prázdneho miesta, žiadna upútavka
12.8.2019 - 19:16
0

Pepe#27

 

Dnes su klasicke webky len sekundarny zdroj (dennych) informacii. Drviva vacsina ide cez socialne siete.
V kazdom pripade ale suhlasim ze webka by na tom mohla byt lepsie...
12.8.2019 - 19:55
0

Tizo BLOG

 

Cize to nie su dlhy to je marketing.
12.8.2019 - 16:13
+3

Magma

 

Cize ty nie si blbec, ty sa iba tvaris.
12.8.2019 - 22:25
+7

MaToooo

 

Ono ked vsetky media su v BA nie je sa co cudovat....a votom to je..
12.8.2019 - 15:15
+2

Dalmatiner1

 

Je to fakt. Všetky média z výnimkou Korzára sú v Bratislave. A vočom to je?
12.8.2019 - 15:18
0

tommy909

 

P24: no len sa z toho užaseho medialneho obrazu nepo....Ale hej, zaujimavy medialny obraz Slovanu robia hlavne bývalí hráčí, ktorí sa vyjadrujú ako im neplatili, resp. ich vydierali . Ostatné kluby sa majú fakt čo učiť.
12.8.2019 - 9:59
+2

Urpiner16

 

Musel prísť Bakoš z východu aby ten svinčík čo si nevedia dať sami na poriadok pre svoju neschopnosť a nemohúcnosť vylízať ich zo sračiek a ešte sa tu jeden trtko bude takto primitívne navážať.
11.8.2019 - 22:18
+4

Tehelnepole

 

Nie je pan majitel Vychodniar?
12.8.2019 - 9:36
+12

Tizo BLOG

 

Uz davno nie. Uz po rokoch je to blavak jak repa. Mlady podla mna uz nevie ani zatiahnut. Schvalne som pouzil slovo blavak nie bratislavcan. Tych druhych je v BA uz poskromne.
12.8.2019 - 16:15
0

Hokejman

 

Musím povedať, že som rád, že to rozlišuješ...
12.8.2019 - 17:51
0

Tizo BLOG

 

Samozrejme ze to rozlisujem. Pride mi trapne u niektorych nadavat na vychod a pritom babka s dedkom sa odtial tam po vojne pristahovali. Pripadne rovno rodicia.
12.8.2019 - 19:30
+3

Nemehlo

 

Zasa v Kosiciach je tiez vacsina obyvatelstva potomkov pristahovalcov. Ja som tiez kosican a vzivote som nezatahoval. Ale je pravda, ze moji rodicia, ani stari rodicia sa v Kosiciach nenarodili.
13.8.2019 - 9:40
0

lukiasko

 

Len tak z dlhej chvíľky som hľadal čo je s pánom trénerom a na čo som narazil

Ach, tá Bratislava!

"Každý duel s mužstvom z hlavného mesta má pre mňa osobitý náboj, pretože viem, ako je budované. Je to banda žoldnierov, ktorá nepomáha slovenskému hokeju," vyriekol priam pamätné slová tréner Popradčanov Bedřich Brunclík, známy svojimi otvorenými názormi "bez servítky na ústach", po víťazstve jeho mužstva nad Slovanom 4:3 v 5. kole
11.8.2019 - 22:55
+8

sob3k

 

Beda si skutocne zasluzi sochu pre Steelkou
11.8.2019 - 23:23
+5

Tesla

 

To by Košického maradonu porazilo
12.8.2019 - 7:27
+6

mno

 

Vincko: bedovi nesiahal ani len po členky. Nie to ešte porovnaním IQ oboch.
12.8.2019 - 9:44
+5

Dalmatiner1

 

Ty uz urazas aj vlastne legendy?
12.8.2019 - 14:25
0

Brasidas

 

Tato legenda dehonestuje samu seba, nepotrebuje pomoc od inych
12.8.2019 - 15:08
+3

Dalmatiner1

 

Ak by to tak aj bolo - načo je to dobré, veď Vinco bol naozaj skvelý hokejista. Do legiend kopú len .......
12.8.2019 - 15:13
+1

Pepe#27

 

Vinco je tupec. Rovnako ako Golonka.
To, ze je niekto hokejova legenda z neho nerobi nedotknutelneho. Ich sportove uspechy nikto nespochybnuje a urcity respekt im za ne urcite patri. Ale preboha su to "len" hokejisti. Nerobme tu z nich nepostradatelnych ludi ako ine, pre spolocnost daleko prospesnejsie "skutocne" povolania. A ked uz, tak skutocne legendy maju mat aj chovanie (priklad Liba, Starsi, Fako a dalsi), potom sa mozme bavit o ucte...
12.8.2019 - 15:23
+15

Dalmatiner1

 

Ale ved ok, len mi to príde zbytočné to neustále okupovať. Mne je to vlastne jedno ako si východniari pristupujú k svojim ludom.
Za seba hovorim, ze mne napriklad vadi ak si nejaký nímant robí srandu z Glonku, hoci to tiez nie je jadrovy fyzik...
12.8.2019 - 15:30
+2

Dalmatiner1

 

Samozrejme opakovať...
12.8.2019 - 15:31
0

Brasidas

 

To, ze je jednoduchsi myslim nikomu nevadi, problem je v tom, ze on sam ma potrebu sa vyjadrovat ku mnohym problematikam a to je uz rozdiel.
Keby kpt. Danko doma ticho mastil pexeso, tiez by nemal nikto potrebu si onho obtierat hubu, mozno tak nestastni rodicia...
12.8.2019 - 15:36
+5

strojar

 

Mohol by si prezradiť čosi predstavuješ pod pojmom "nímant"?
12.8.2019 - 21:37
0

Dalmatiner1

 

Co si myslis?
13.8.2019 - 14:32
0

Brasidas

 

Nepodporujem nikoho v kopani do legiend, len konstatujem, ze Vinco svoje hokejove kvality kontinualne zatienuje svojim spravanim a prezentovanim sa.
Ak trochu poznas pripad vesania cisel kosickych legiend pod strop Steelky, tak sa mozno dopracujes k tomu, ze ta komparacia s Brunclíkom nie je uplne zcestna
12.8.2019 - 15:26
+3

Pepe#27

 

Holt, Slovan zaujima kazdeho...

K teme: Trosku ma mrzi, ze sme neskusili Hamasa, ktory ide hrat 1.ligu. Jeho som si vedel predstavit mozno aj na poste jednotky. Som zvedavy koho sa podari dotiahnut. Ja to vidim na 1 brankar, min. 1 obranca a aspon 2 utocnici. V kazdom pripade slusny kader a PlayOff by sme mali uhrat...
12.8.2019 - 8:14
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
LuukyBB

 

Zatiaľ je to nejaký vlažný Slovan. V rádiu bolo spomenuté, že ich rozpočet bude cca 1/3 "papierového" rozpočtu v KHL. To by bolo cca 3,5 milióna eur. Ak by som aj odrátal nájom za Nepelu, tak sme určite na sume cez 2,5 milióny eur. To by bol suverénne najvyšší rozpočet v lige. Napriek tomu z tej zostavy zatiaľ žiadny "strach" necítim. V tejto chvíli majú napríklad Košice podľa mňa určite lepší útok. Keď sme postúpili do extraligy a v auguste som si pozrel súpisku Slovanu, tak som normálne neveril proti komu to ideme hrať. Táto zostava zatiaľ u mňa len tak na také kľudné motanie sa okolo 4.miesta. Uvidíme
12.8.2019 - 10:03
+3

Magma

 

"v radiu bolo spomenute"...alebo, "udajne"

A nebude ten vlazny start Slovana tym, ze zacali stavat kader v case, kedy vacsina klubov uz mala znacny naskok a Slovan mal stale neistu licenciu? Vam poniektorym to slnko tavi mozgy riadne..
12.8.2019 - 10:27
+9

Hischier

 

Ale prd. Keby boli prachy tak aj teraz kúpia kopec zaujímavých hráčov. Skôr je to tým, že každý mesiac budú musieť zaplatiť nemalú sumu na splátkových kalendároch (v ideálnom prípade). V neideálnom prípade je ten rozpočet o veľa nižší.
12.8.2019 - 11:18
0

fany

 

Práveže v Slovane je až veľa zaujímavých Slovákov.Pravda však je,že tam ešte mnohým chýba 7 Kanaďanov a potom to už bude TIP-TOP.
12.8.2019 - 11:42
0

zahorak009

 

Vlažný, hm. Bystrica je aká, keď fasla s 1.ligovým HCB?
12.8.2019 - 11:16
+2

LuukyBB

 

Odpovedáš ako vláda na citlivé otázky. Čo sem umelo ťaháš BB ? Napísal som, že my, BB ideme drviť ligu ? Viem aká je situácia u nás. Ja tu píšem o Slovane bez toho, aby som na Slovan útočil.
12.8.2019 - 17:09
0

FP-bigi

 

A slovan povedal niekde ze ide drtit ligu? Vsak vsade tvrdia ze idu v uspornom rezime koli dlhom.
12.8.2019 - 19:18
0

MackoPu

 

Usporny rezim v BA terminologii znamena cosi ine ako pri zvysku ligy
12.8.2019 - 20:51
0

zahorak009

 

Čo iné?
12.8.2019 - 22:35
0

MackoPu

 

2nasobok ? 3nasobok?
13.8.2019 - 0:09
0

zahorak009

 

Prečo dávaš otázniky, keď vieš? Alebo nevieš a je to len tip či domnienka? Potom ale tvoj predchádzajúci koment je len mlátenie prázdnej slamy.
13.8.2019 - 8:46
0

FP-bigi

 

To je take hladanie vyhoboriek kde sa stale moze pokracovat. Aj trebars v style ine kluby okrem ke dostavaju dotaviu od mesta slovan mestu plati atd.. cize zalezi od podmienok ale to neznamena ze nejdeno usporny rezim.
Asi je logivke ze v ba ten usporny rezim bude iny ako v DT alebo LM, nemyslis?
13.8.2019 - 6:32
0

Nemehlo

 

Len netreba zabudat, ze z toho rozpoctu by sa mali splacat aj kalendare
12.8.2019 - 16:04
0

topska

 

A toto niekto povedal? Ved sa stale vyjadruju o rozpocte na sezonu, nie na platanie dlhov.
12.8.2019 - 16:11
+3

LuukyBB

 

Presne tak. +
12.8.2019 - 17:05
+1

Nemehlo

 

Tak platenie zavazkov davas do tej istej uctovnej uzavierky, ako vsetko ostatne. Pod rozpoctom sa rozumie objem financii, ktory bude minuty v nasledujucej sezone na platy, vybavenie, stadion, splatky, ...
13.8.2019 - 9:42
0

topska

 

Minimalne v Poprade to tak nefungovalo. A uz vobec nie pri splatkovych kalendaroch. Rozpocet som ja osobne nikdy nevidel pri ziadnom klube spojeny s vyplatenymi alebo planovanym vyplatenim podlznosti.
13.8.2019 - 14:44
0

mno

 

pre tých ktorí sústavne: omieľajú ako argumentmi že z Bratislavy a Slovana majú iní komplexy a podobne dám niečo z historie ligy a Slovana.
V 60-tych a 70-tych rokoch celé Slovensko Slovanu fandilo. Mali z toho nakoniec také veľké ego, že a to píšem fakty, v čase, ked boli Bukovinský a Kečka ako reprezentanti hráčmi Slovana bol v tom čase v Tipe rozhovor, kde sa konkrétne Bubovinský vyjadril, že v mužstve je zlá atmosféra. Im dvom dávajú poriadne pociťovať, že nie sú bratislavčania a teda ako takí ako keby nežiadúci. Obaja boli z Popradu.
V 79 roku už Slovan lietal v oblakoch. Ale to len vdaka bratom Štastných, ktorí mu prakticky vystrieľali titul. Potom sa im následne odvdačili.Tak, že ked dvaja ušli, tak mariám bol v klube nežiadúci a nemal prácu. Preto bol nútený aj on odísť za bratmi. Slovan a jeho ego už lietajúce v mimogalaktickom priestore hanil obdobne ako tí poniektorí terajší, už zopár desaťročí tiež "bratislavčania" ostatných ako sedliakov a ako niečo podradnejšie. Po vypadnutí z ligy to mal preto v druhej lige poriadne nasolené a nebolo kola po ktorom by slovanisti v médiách nevyplakávali. Vrcholom bolo, ked v Poprade Štolc v súboji takmer pripravil Rusnáka o oko. To sú len v krátkosti výňatky deja z tých čias, ktoré boli sústavne aj medializované. tak že to meno si Slovan ako mužsto aj to že a ako sa na neho nadávalo a nadáva vytvoril a vybudoval on sám. Široký im do toho už len zapadol ako posledné chýbajúce koliesko do ozubenia.
Tie maniere Slovana sa od tej doby vôbec nezmenili. Skôr zhorčili. Namýšľajúc si že sú niečo výnimočnejšie a o triedy nad všetkými. Tak to aj dopadol a nič sa na tom ani neskôr nezmení. pokiaľ sa nezmení prístup klubu (ten sotva pri aj terajšom podvode na hráčoch) a tak isto ego ich fanúšikov neprestane lietať v oblakoch a namýšľať si niečo o nejestvujúcej výnimočnosti. Sumár. zavinili ste si to všetko sami a to v priebehu posledných 50 rokov. tak že zbytočne vyplakávate , osočujete alebo poučujete iných. Mali by ste začať v prvom rade od seba. Až potom by bola nádej, že by ste sa dopracovali k naozajstnému menu klubu aké ste mali kedysi. Ale o tom aj ja silne pochybujem. Lebo ste nepoučiteľní.
12.8.2019 - 10:35
+40

Pepe#27

 

12.8.2019 - 10:40
+13

Magma

 

Tak bud prikladom a zacni od seba prvy
12.8.2019 - 10:55
+15

mno

 

chlapče: To rad svojim deťom. Nie mne.
12.8.2019 - 11:41
+6

zahorak009

 

"Potom sa im následne odvdačili.Tak, že ked dvaja ušli, tak mariám bol v klube nežiadúci a nemal prácu. Preto bol nútený aj on odísť za bratmi." Ďalej som už ani nečítal
12.8.2019 - 11:13
+7

BretPit

 

bol to Szucs,nie Stolc,príspevok dobrý,pravdivý,....
12.8.2019 - 12:02
+5

HeyYou

 

..a takato buducnost caka kazdeho mladenca, ktory dnes ozraty vyrevuje skubu v nejakom bezvyznamnom fanklube, postupne "dospeje" a zmoze sa uz len na vypisovanie roznych bludov po internete..
12.8.2019 - 12:21
+5

P24 BLOG

 

pokym jedincom, ktori veria v ideu "nadklubu" zostava ich presvedcenie casto navzdy
12.8.2019 - 12:33
+11

HeyYou

 

teraz sa skus zamysliet, ci sa tieto jedince nevyskytuju aj na miestach, kde by si ich mozno velmi necakal. co ja uz som sa napocuval o protekcnych privilegovanych kluboch s vysadnym postavenim u rozhodcov a tak podobne a ty uz iste tusis, ze medzi slovanistami to nebolo
12.8.2019 - 12:55
+2

P24 BLOG

 

ja si v prvom rade myslim, ze zjednosujuce a zovsebecnujuce vnimanie sveta ma svoje opodstatnenie v niektorych umeleckych smeroch, ale nie v realnom zivote. nech to dam len v dvoch relativne cerstvych prikladoch z hp diskusii. prislo mi napr vtipne ako tu niektori moji sukmenovci isli presviedcat svet, ze nr je pre sba rivalom. nie je, a nikdy nebude. ak vsetko pojde podla idealneho scenara, moze pokracovat v tom, ze budue silnym regionalnym klubom s citom pre zaclenvoanie mladych slovenskych hracov do seniorskeho hokeja, ktory dokaze sba relativne casto nie len porazat, ale aj v konecnom hodnoteni sa aj lepsie umiestnit. podobne sa mozem pousmiat nad tym, ako tu nemala cast sba fans rada zabuda, na niekolkonasobne odrby urobene na nich zo strany ich klubu a takto by sa dalo pokracovat pri kazdom klube a jeho fanusikoch.
12.8.2019 - 13:06
+1

HeyYou

 

nesuhlasil by som v tom, ze nitra nikdy nebude rivalom. moze sa to stat, to nikdy nevies. staci k tomu pomerne malo, niekolko vybicovanych serii v play off a rivalita je na svete. v nitre ten potencial je. a pokial ide o tu poslednu vetu, o tom sa uz popisalo vela aj zo strany sba fans, nie je dovod to omielat za kazdych okolnosti, v kazdej debate, to je jasne.
12.8.2019 - 13:17
+1

P24 BLOG

 

bez toho, ze by som tu teraz potreboval hrat taku tu hru na: aaaaale, nie, to vy ste super, si jednoducho myslim, ze rivalita je nieco ine. napr. taky RB lipsko moze v najblizsich rokoch pokojne porazat bayern, ale jednoducho rivalita to nebdue, ta bude vzdy s schalke. dortmundom, ci inymi klubmi, ktore mozu mat aj horsie vysledky, no su inde. aby bolo jasne, z logickeho hladiska mi pride uplna kravina to, ze zapasy so zv, ci duklou budu vzdy nieco viac, ale z pohladu socilogickych javov, je to v podstate pochopitelne
12.8.2019 - 14:26
0

Dalmatiner1

 

A zas klames.Kto tu zabuda na odrby na nas fanusikov zo strany Sirokeho? Prosim si jeden priklad.
12.8.2019 - 14:37
0

P24 BLOG

 

ty mi najskor napis, kde som kedy napisal, ze adorujete sirokeho, potom sa mozme bavit. a to uz nebudem taky detailista, ze by som este cakal, ze sa aj ospravedlnis, lebo ma opakovane nazyvas klamarom, pritom to, ze ho adorujete som nikdy nikde nenapisal.
12.8.2019 - 14:54
+1

Dalmatiner1

 

Chápem, že nerozumieš kontextu. Alebo sa možno len hráš na to, že nerozumieš. Jedno je ale isté, teraz si už nemusíš lámať hlavu cudzími slovami tvoja citácia je jasná: "cast sba fans rada zabuda, na niekolkonasobne odrby urobene na nich zo strany ich klubu".
Tak teda napíš, ktorá časť konkrétne. Nech sa ti páči - kto tu na HP, alebo aj inde zabúda na odrby Širokého?
12.8.2019 - 15:06
0

P24 BLOG

 

este raz. kde pisem o adorovani? a teda nech je jasne: "adorácia (lat. adoratio) je vzdávanie úcty vzývaním, klaňaním a inými formami náboženského uctievania."
12.8.2019 - 15:21
0

Dalmatiner1

 

Neodpovedal si - aspoň viem, že nemáš čo povedať.
Nevadí, ja ti teda odpoviem. Lživo si obvinil fanúšikov Slovana, že ospravedlňujú Širokého. Odpovedal som ti, že kde ho Adorujeme - teda podľa významu slova adorovať vzývame čo v kontexte možno bolo trošku expresívne, ale priemerne inteligentný človek to pochopí. Podstata bola ale niekde úplne inde. Bola v tom, že si klamal a klameš aj teraz.
A zase neriešiš svoju lož, ale nepodstatný detail. Typické...
12.8.2019 - 15:36
0

P24 BLOG

 

a este raz. kde som napisal, ze ho adoruju, pokojne a v hovorovom vyzname slova, cize oslavuju. pretoze adorovanie rozhodnie nie je ani ospravdlnovanie, ani zabudanie.
12.8.2019 - 15:43
0

Dalmatiner1

 

kašli už na to. Načo je toto trápne zahmlievanie lží dobré. Vymýšľaš si blbosti. Nikto Sirokého ani neospravedlňuje ani nezabúda. Alebo si to nenapísal? Myslím, že nestranný človek si spraví názor. Pa,pa
12.8.2019 - 15:51
0

P24 BLOG

 

este raz. bol si to ty, kto napisal, ze som klamar a zopakoval to. bol si to ty, kto napisal, ze tvrdim, ze sirokeho adorujete. bol si to ty, kto ako priklad uviedol vetu, v ktorej sa nic o oslavovani sirokeho nepise a bol si to znova ty, kto ako dalsi priklad uviedol iny citat, kde sa znova nic o oslavovani, ci vzyvani, uctievani, oslavovani nic nepise. nie som debil, aby som skocil na hru, ze tu zacneme rozoberat, co som ksutocne napisal, pretoze, by to iba odviedlo debatu inam, kde by si mal len znova x inych moznosti kluckovat. ja nemam najmensi problem sa ospravedlnit. aj tu na hp som to niekolkokrat spravil. ale musi byt na to dovod. takze, kde pisem, ze sirokeho adorujete?
12.8.2019 - 16:09
+5

Tehelnepole

 

Ještě větší blbec než jsme mysleli.

Ty ozubenie, bratom ŠťastnýCH, ty mimogalaktický slovosled.
12.8.2019 - 13:43
+2

Dalmatiner1

 

Nuz to je fakt urazanie zvysku Slovenska, ked jeden blb skoro vypichne Rusnakovi oko. Mozno sa mu mal podakovat ... Inak okrem kopec vlastnych bajok tam mas aj prakticku chybu - bol to Szucs, alebo tak nejak. A Rusnak bol z BB. Nikto ho nesikanoval. Tak isto ako Cockina. Najprv tu nakydasblbosti apotom nas kadrujes, ze mame zacat od seba. No...ja som ziadneho Kosicana neurazal a ani som mu nehovoril, ze je jeho klub nejake blizsie nespecifikovane zlo. To sa len vy tu neustale miesate do diskusii o Slovane. Chapem nemozete bez nas zit . Tak teda zacni sa spravat normalne a ver, ze aj ludia tu budu normalni...
12.8.2019 - 14:34
+2

BretPit

 

sedem,či koľko rokov ste hrali v ruskej lige fackovacieho panáka,a žili sme bez vás v pohode,dokonca aj liga išla urovnou hore,a teraz ked vás vykopli tak všetkými možnými prostriedkami,dokonca aj dlhy ste začali splácať,len aby ste mohli hrať podľa váa podradnu slovensku srandaligu...tak kto bez koho nemôže žiť? ináč,niektoré tvoje prispevky maju hlavu aj pätu,len niekedy uletíš ,ale stáva sa, nič v zlom
12.8.2019 - 15:30
+5

Dalmatiner1

 

Ja som si nikdy nemyslel, že naša liga je podradná. Je fakt, že posledné roky pred odchodom do KHL bola na môj vkus "priteplelá" a to nemám nič proti žiadnej sexuálnej menšine. Hráči sa dostali do takého stavu, že sa na ľade(na rozdiel od minulosti) div nebozkávali. Potom v play off sa to rozbehlo, ale to je podľa mňa málo. Cesty boli 2. Odísť preč(pre mňa tá horšia možnosť), alebo pracovať na rozvoji našej ligy a fakt je, že Slovanu nikto nekázal, aby hral biedne.
Takže späť, ja som rád, že sme vnašej lige - pôjde hore. A prajem si nech tu už prestanú urážky a až iracionálna nenávisť. Ja do diskusii o Košiciach nejdem, jedine s výnimkou keď budú hrať s nami. Takže ak Slovan vyhodí úplne triviálny článok o posilách a miestna haterská komunita z neho spraví košpiračný príbeh o zle menom Slovan a uráža sa ak povieš, že tí ktorí vyvreskujú urážky sú luza tak mi to nejde do mojej hlavy. Načo to je dobré?
12.8.2019 - 15:46
+6

BretPit

 

ok,tentokrát môžem len suhlasiť...
12.8.2019 - 15:54
0

Nemehlo

 

Ked je pravda, ze sa nevypadava, tak ocakavam, ze kvalita rocnika bude o nieco slabsia.
13.8.2019 - 9:44
0

jh12

 

A Kapusa ste uz citali?
12.8.2019 - 14:06
+1

riskohrasko1

 

Kapus mal este starsi model chipu ,ten sa uz neda preprogramovat
12.8.2019 - 14:18
+3

Andy182

 

taký shitstorm mimo rozum ... vyplakávať, že iný klub chce hrať (a hlavne platiť) na štadióne ktorý patrí mestu a nie Slovanu
12.8.2019 - 14:51
+5

julo

 

kde?
12.8.2019 - 15:11
0

BlackCrow

 

Radšej to ani nečítaj.. *káva no monitore*
12.8.2019 - 15:43
+2

jh12

 

kapus mi dnes odpalil dekel na tehelne pole
12.8.2019 - 15:56
+4

axxel

 

Sa rozohnil riadne
12.8.2019 - 15:57
+3

topska

 

no tak sa po neho vrat lebo tam nepatri
12.8.2019 - 16:12
+2

ten čo nevie

 

šport
12.8.2019 - 17:10
0

Tizo BLOG

 

Lol. Jeho najvacsi vzor dusan pasek prisiel do slovana z bez-ky...to len tak na margo reprezentantovi. Vsetci sa poskladajte na mestsky stadion ale hrat tam bude len slovan...a k tomu ten futbal...fajn nech vratia pasienky interu miesto planovaneho biznis centra..nikto sa na tehelne pole trepat nebude.
12.8.2019 - 16:44
+4

Old School

 

Ja ako interista by som uvítal tento krok, aby sa Inter na Pasienky vrátil. Ale to sa žiaľ nestane...
12.8.2019 - 21:18
0

fifofrogy

 

Tu ti odborníci z tvojho okolia raz dva vysvetlia že v Bratislave nič iné ako Slovan neexistuje čiže s Interom či s Artmediou či s CAPITALS môžeš ísť vieš kde ?! A naozaj ten Kapuš neskutočne pobavil ono keď si niečo také človek prečíta ani sa medový tým ľuďom od Dunaja že im v skutku takto ...
13.8.2019 - 8:22
+1

zahorak009

 

Medový tým? Azaňát, to už je aká haluz v súvislosti s ostatným textom To je hodné naklepaného Trubana
13.8.2019 - 10:26
0

ten čo nevie

 

už sa vyplakava na každu stranu chudatka belase ved to nieje ich zimak tak nech si tam hraje kto chce ak nato ma
12.8.2019 - 17:09
+4

moke19

 

ale Ty reaguješ na slová Riša Kapuša výrazom "chudatka belase", mne z tohto vychádzaš ako "chudatko Ty"
12.8.2019 - 19:34
+5

moke19

 

chlapi, prosím Vás všetkých, napíšte si do profilu, kto je odkiaľ, a prípadne komu fandí. Ďakujem Vám, určite to pomôže napredovaniu každej diskusie
12.8.2019 - 19:32
+5

Dalmatiner1

 

Človek len pozerá, koľko znalcov histórie nášho klubu sa pohybuje na HP .
Ich amatérsky výskum často prináša prekvapivé zistenia. Napríklad to, že v dobách socializmu záležalo na klube ako sa k hokejistovi zachová. Fúha a ja som si naivne myslel, že komunistická strana reprezentovaná za CSSR cca 1 mio členov zakazovala hokejistom ísť von. A to teda nie. Výskumníci našli špeciálne vydania športových časopisov, ktoré dokazujú, že to všetko spôsobovalo pekelné zlo menom Slovan. Dokonca aj vzory si Slovan a jeho hráči dovolili mať. To je škandál! No a ten mimoriadny argument, že prišli z BEZky - to je silné... Aj za to môže Slovan - koncentroval prefíkane všetkých lepších hokejistov(samozrejme násilne) z celej Bratislavy a okolia. Teším sa na ďalšie diely tejto mimoriadne inšpiratívnej diskusie Nevzdávajte Váš výskum!
12.8.2019 - 17:08
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dalmatiner1

 

Pocuvaj chlapcek. A vies ze v BA bol pre vsetkych vzdy v hokeji 100% prvy klub Slovan a kazdy sa tam chcel vzdy dostat nech si zahra za to naj klub v BA? Aj ked bol v BEZke aj hocikde inde. Mozno tomu nerozumies, lebo nemas ani paru o BA hokeji a kecas to hluposti jednu cez druhu. Typicka luza - urazat a nic nevediet...
12.8.2019 - 19:51
+5

Tizo BLOG

 

Jasne lebo ty si hovorca vsetkych z ba..a poznas ich pocity a nazory. proste zase jeden uplakany blavacik co si mysli ze vie vsetko.
12.8.2019 - 20:54
0

Dalmatiner1

 

Trepes tu sprostosti a potom ked ti uz dojdu tvoje pseudoargumenty tak ako klasicka luza sa uchylis k urazkam.
Predstav si hraval sim za BEZku a viem o tom 1000krat viac ako ty. Suchaj nohami ked vravia dospeli...vychodniarcek
12.8.2019 - 21:04
+1

Pepe#27

 

Trepes blbosti (napokon ako vzdy), Ceco bol telom aj dusou Slovanista.
Teta Irma by Ti o tom vedela porozpravat...
12.8.2019 - 19:52
+9

Tizo BLOG

 

Fajn mozno bol a co? To nic nemeni na fakte ze prisiel z bezky. A jeho syn je prezident capitals. Co opravnuje kapusa dristat o tom ze len slovan patri na stadion mesta? A o tych blbostiach by som pomlcal. Po navrate slovana spamujes jednu diskusiu za druhou nezmyslami blavacik.
12.8.2019 - 21:01
+1

Pepe#27

 

Reagoval som na blbost ktoru si napisal. Najvtipnejsie je, ked nam tu rozne individua bohvie odkial idu pisat o tom, ako je to so Slovan a hokejom v Bratislave. Ste smiesni Ty aj zopar Tebe podobnych. A toto je posledny Tvoj prispevok na ktory som zareagoval. Odteraz Ta ignorujem ako zopar dalsich, ktori trepu o niecom o com ani nemau paru... Pekny zvysok vecera.
12.8.2019 - 21:09
+9

Magma

 

Pepe ak ho zacnes ignorovat, tak jeho existencia strati zmysel. Prosim, venuj mu este par prispevkov. Mozno chalan napise aj blog o Tebe
12.8.2019 - 22:19
+5

Pepe#27

 

Uprimne, uz som to pisal aj minule, ale vazne zacinam uvazovat, ze sa na to tu znova vyprdnem. O Slovane si diskutujem inde a tie kecy fakt nemam zapotreby. Parkrat som aj ja v reakcii uz sklzol do grcanic. Ale nieje sa comu cudovat, ked si clovek pozre diskusie k Slovanu. Drviva vacsina prispevkov od zakomplexovancov, ktora omiela dookola stale to iste. Urazky na klub a podobne, a ked Slovanista zareaguje protioutokom, tak este je za zleho ze si dovolil vyjadrit sa k svojmu klubu. Nechapem co tieto individua tlaci chodit do clankov o Slovane, ked ich "vobec nezaujima". Mna by ani nenapadlo chodit do diskusii k inym klubom, naco...? Tito ludia musia mat velmi prazdny zivot. A najvtipnejsie je ako som spominal, ked nam tu takyto idu rozpravat o Slovane a hokeji v Bratislave. To uz je teda psycho ineho levelu. A klinec vsetkeho je, co si spomenul, ked tu kosican ci bystrican ci kto ide vycitat, ze Slovanista "spamuje" diskusiu k jeho klubu. To uz je top level demencie...
13.8.2019 - 7:22
+9

gabi98

 

Uprimne, ja ti nerozumiem.

Uz mas na to vek a si aj dostatocne rozumny na to, aby si vedel, ze sa neda kazdemu vyhoviet. Vzdy budu ludia, ktory ta (v tomto pripade klub) budu hanit, nech by si aj robil veci akokolvek dobre a spravne. Tak co pre Boha riesis ?

Napr. co sa tyka KE. Zopar sedliakov z BB sa chodi stale odbavovat do KE diskusii. Maju hokej na ako takej urovni cca 5 rokov a myslia si, ze zhltli vsetku mudrost sveta. A teraz co, sa mame z toho zblaznit ?

Preco sa radsej nezamerias na diskusiu s rozumnymi diskutermi? Ci nebodaj taki, podla Teba, nie su ?

Na druhej strane, vratis sa sem po X rokoch, sam prilejes olej do ohna (hoci aj jemnymi provokaciami) a potom sa cudujes reakciam, vyplakavas, ze ako je cely svet proti Slovanu a vyhrazas sa, ze opatovne zdvihnes kotvy. :sibeti:

PS: Nic nie je len cierne alebo len biele. Neviem, ci si si vsimol, ale napr. dost vela KE fanusikov sa tu Slovan zastalo pri debatach ohladom udelovania licencie. .... co ma aj celkom prekvapilo
13.8.2019 - 8:24
+8

Pepe#27

 

Gabi, viem ze je tu stale dost rozumnych diskuterov, preto som to este nezabalil. Ten "olej do ohna" bola len reakcia na chovanie spominanych jedincov. Ale povedal som si, ze mi za to nestoja a mam svoj "ignore list". A ja niesom z tych ktori by vyplakavali, len konstatujem aktualny stav.

Najlepsie na tom vsetko je, ze inde mi potom jeden diskuter (fandiaci HCKE), ktoreho som rad ze mozem nazyvat priatelom (a nase rodiny spojil prave HP), pise aby som kaslal napriklad na niektorych kosicanov, ze henten je taky ci onaky a nemam s nim stracat cas...

Takze stale je tu dostatok rozumnych diskuterov. Je len velka skoda, ze diskusie zasieraju prave ti primitivni. Tu si myslim, ze zlyhavaju prave aktualni MODi...
13.8.2019 - 9:02
+4

BlackCrow

 

Ser na primitívov. MODi by to tu mali vysávať ale nechce sa im..
13.8.2019 - 9:47
0

Pepe#27

 

Tak, je mi jasne, ze ked som bol MOD ja, tak som to zase mazal az moc. Ale aspon sme sa zbavili podobnych individui. Radsej mat menej komentov k veci ako vela, ale 70-80% odveci o tom istom...
13.8.2019 - 9:56
+4

RhimeSBA

 

Že čo?
13.8.2019 - 9:59
+1

HeyYou

 

nie je nutne nejak demonstrativne odchadzat, staci niektorych ludi ignorovat, resp. reagovat s kludom, je zbytocne rozculovat sa nad urcitymi osobami, ktore jednoducho uz zo svojej podstaty nebudu nikdy ine. je to rovnake ako ocakavat od psa, aby riesil kvadraticke rovnice a trestat ho, ak to nezvladne..
13.8.2019 - 8:32
+1

Pepe#27

 

Asi mas pravdu...
13.8.2019 - 9:03
0

Magma

 

Teba tu co ma trapit, ze Pepe sa vyjadruje k clanku tykajuceho sa nasho klubu?

Vzneseny TIZO, mozeme napisat nazor? Co mozeme urobit preto, aby sme Vasu prostorekost neurazili?

Kapus aspon cosi dosiahol v hokeji, jeho opravnuje dat Tebe aj po gebuli za tento vystup, ktorym sa tu prezentujes. Schvalne co si ty dosiahol v hokeji, ze tu tolko mudrujes a urcujes, kto ma co povedat?
12.8.2019 - 22:18
+5

FP-bigi

 

Za prve sa nauc najprv citat s pochopenim lebo evidentne ti to robi problem. Kapus pisal o tom ze len slovan patri na TP.
A za druhe je vtipne ked kefan ide slovanistovi pisat ze spamuje diskusie o SLOVANE
13.8.2019 - 6:36
+2

Dalmatiner1

 

BTW Kosice sa nazyvali Dukla a asi neboli zodpovedni za ciny ludovodemokratickej armady ty historik...
12.8.2019 - 20:06
+1

Tizo BLOG

 

Tak co tu miesas nejaku komunisticku stranu? vas klub ju reprezentoval aj nazvom. V narodnych vyboroch nestranici nesedeli. Ander z popradu aj s fotrom by ti povedali viac
12.8.2019 - 20:57
+2

Dalmatiner1

 

Podla tvojej zvratenej logiky Kosice reprezentovali armadu a jej zlociny napriklad voci PTPakom. To je mimoriadne briskne uvazovanie jednoducho uvazujuceho blbecka
12.8.2019 - 21:07
+4

Magma

 

Podla mna je opity. Alebo sa nieco stalo v rodine, lebo normalne mu preplo tomu TIZOvi, co tu dnes predviedol.
12.8.2019 - 22:30
+5

Dalmatiner1

 

Je to medzi číslami
Je to strašná sranda
12.8.2019 - 17:20
0

dufus

 

Striedanie pravej a lavej ruky nie je číslo....
12.8.2019 - 17:34
+1

Dalmatiner1

 

Klamali ta milacik...
12.8.2019 - 17:35
0

MaxSBA

 

dalmatiner si nový prezident slovana? on tu tiež takto exceloval.
12.8.2019 - 17:27
+5

Dalmatiner1

 

Prezident je len jeden
12.8.2019 - 17:31
0

elber BLOG

 

Slovensko nie je len o Slovane: Chces dnes sledovat zapas tipsportligistu live? KLIKAJ NA TENTO LINK: https://m.youtube.com/watch?v=91kyIHS6eWQ
12.8.2019 - 18:23
+4

MaxSBA

 

dakujem
12.8.2019 - 18:24
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2019 02:59
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1142:3121
4.Košice1132:2321
5.Trenčín1129:2719
6.Michalovce1128:2718
7.Poprad1131:2816
8.Budapešť1136:3616
9.Miškovec1232:3316
10.Detva1133:3414
11.Nitra1127:3512
12.N. Zámky1127:379
13.L. Mikuláš1117:506
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 11802156:3326
2.Topoľčany11810238:2226
3.Dubnica11620342:3422
4.Martin11521339:3320
5.Sp.Nová Ves12610546:4320
6.Skalica11411539:3015
7.Žilina11411530:3415
8.Levice12402640:4814
9.P.Bystrica12211834:519
10.Trnava11201832:587
11.SR 18300038:180
Aktualizované: 13.10.2019 04:05
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla12901247:2228
2.Poprad13810461:3526
3.Nitra12802255:3526
4.B. Bystrica12720338:2325
5.Zvolen12700548:6121
6.Košice13513449:3820
7.Martin13600734:3718
8.Žilina13320829:5113
9.SR 1814311938:5412
10.Skalica13310936:6211
11.Slovan13212834:5110
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14921269:3332
2.Košice121010149:1532
3.Poprad11902042:2029
4.Slovan14900549:3327
5.Dukla12710446:2723
6.Trnava12601539:3419
7.Martin12520538:4219
8.Púchov12603353:3218
9.B. Bystrica12600637:2918
10.Michalovce11300827:529
11.Žilina12211822:489
12.Spišská12210922:528
13.Skalica12201921:467
14.L. Mikuláš120101119:702
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2019 12:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 14.10.2019 12:40
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 14.10.2019 12:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 14.10.2019 12:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 14.10.2019 12:40
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 14.10.2019 12:40

Bleskovky

Zomrel bývalý dlhoročný hlásateľ Slovana Bratislava Štamberský

Vo veku 93 rokov skonal v pondelok ráno bývalý hlásateľ domácich zápasov HC Slovan Bratislava František Štamberský. Fanúšikom sa prihováral 40 rokov v období medzi 1966 - 2006. Slovan o tom informoval na svojom oficiálnom facebooku.
pred hodinou - TASR

Lausanne - Lugano 5:2 vo švajčiarskej hokejovej lige

V jedinom nedeľňajšom zápase švajčiarskej hokejovej ligy zvíťazilo Lausanne nad Luganom 5:2.
včera o 18:45 - TASR

Hrivík skóroval pri ďalšej prehre Leksandu,negatívna séria sa natiahla

Hokejisti Rögle BK zvíťazili v sobotňajšom úvodnom súboji 10. kola švédskej Elitserien na ľade Växjö Lakers 3:1. Hostia si tak aj naďalej držia pozíciu lídra súťaže. Slovenský útočník a hráč Leksandu Marek Hrivík vyrovnal v úvodnej tretine domáceho zápasu proti Linköpingu premeneným trestným strieľaním na 2:2, no domáci už neskórovali a napokon prehrali 2:5.
12.10.2019 20:34 - TASR

Záborský asistoval pri výhre SaiPy na ľade Ässätu Pori 3:0

V sobotňajšom zápase fínskej najvyššej hokejovej ligy zvíťazila SaiPa na ľade Ässätu Pori 3:0. Slovenský útočník Tomáš Záborský si v drese hostí pripísal jednu asistenciu. Liiga - výsledky: Ässät Pori - SaiPa 0:3 /T. Záborský (SaiPa) 0+1/, Hämeenlinna - Sport Vaasan 2:1, IFK Helsinki - TPS Turku 2:1, Ilves Tampere - Jukurit Helsinki 5:1, KaiPa Kuopio - Lukko 4:2. Pelicans Lahti - KooKoo 1:5.
12.10.2019 18:42 - TASR

HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 v dohrávke 9. kola českej ligy

V dohrávke 9. kola českej hokejovej extraligy prehral Olomouc s Kometou Brno 1:3. HC Olomouc - HC Kometa Brno 1:3 (0:0, 1:1, 0:2) Gól: 29. Nahodil - 29. Horký, 42. Zaťovič (KUSKO, MALEC), 45. Hruška. B. Konrád (Olomouc) odchytal celý zápas.
12.10.2019 17:37 - TASR

Servette Ženeva - Langnau 6:3 vo švajčiarskej lige

Výsledky piatkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: Fribourg – Biel 1:4, Servette Ženeva – Langnau 6:3, Rapperswil – Bern 5:4 pp, Zug – Ambri-Piotta 5:1.
11.10.2019 23:06 - TASR

Eisbären Berlín - Krefeld 6:2 v 10. kole nemeckej ligy

Výsledky piatkových zápasov 10. kola nemeckej hokejovej ligy: Bremerhaven – Schwenningen 3:1, Eisbären Berlín – Krefeld 6:2, Kolín nad Rýnom – Augsburg 1:3, Mníchov – Wolfsburg 3:2, Norimberg – Straubing 3:2.
11.10.2019 23:05 - TASR

Jukurit Mikkeli - Kärpät Oulu 0:4 vo fínskej lige

Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Jukurit Mikkeli – Kärpät Oulu 0:4, JYP Jyväskylä – Pelicans Lahti 2:1, KooKoo Kouvola – Ilves Tampere 2:1, Tappara Tampere – Ässät Pori 1:2 pp a sn, TPS Turku – HPK Hämeenlinna 2:4.
11.10.2019 20:33 - TASR

Düsseldorf EG - ERC Ingolstadt 1:2 pp a sn v nemeckej lige

Hokejisti ERC Ingolstadt zvíťazili vo štvrtkovom zápase 10. kola nemeckej ligy na ľade Düsseldorf EG 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledky: Düsseldorf EG - ERC Ingolstadt 1:2 pp a sn.
10.10.2019 22:04 - TASR

Marleau sa vracia do San Jose, začne svoju 22. profiligovú sezónu

Kanadský hokejový útočník Patrick Marleau sa po dvoch rokoch vracia do klubu zámorskej NHL San Jose Sharks. Štyridsaťročný center sa ako neobmedzený voľný hráč dohodol s vedením "žralokov" na ročnom kontrakte a nastúpi tak na svoju 22. sezónu v profilige. Marleau odohral uplynulé dve sezóny v drese Toronta Maple Leafs, predtým strávil 19 rokov v službách San Jose.
9.10.2019 07:53 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2019
L. Mikuláš - Košice o 17:00
Michalovce - Budapešť o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - Detva o 18:30
20. 10. 2019
B. Bystrica - Poprad o 16:00

Odohrané zápasy

13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT
MichalovceZvolen
2:5REPORT
BudapešťL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradN. Zámky
1:0REPORT
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
MiškovecTrenčín
2:4REPORT

Najviac bodov

Jordan HickmottBBY16 bodov
2.Haščák M.KOS15
3.Zigo T.SBA15
4.Chovan M.KOS15
5.Jääskeläinen J.BBY13

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS11 gólov
2.Zigo T.SBA9
3.Langkow C.MAC8
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Bonis K.ZVO7

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.56 perc
2.Košarišťan A.KOS94.62 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports