Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prehral na turnaji v Nemecku aj tretí zápas

Hokejistom Slovana sa v príprave na novú sezónu naďalej nedarí, na turnaji Wingas Cup prehrali aj tretí zápas.


Viťaz Podoľsk - HC Slovan Bratislava 4:2 (1:0, 2:2, 1:0)

Góly a asistencie: 6. Denezhkin (Yatsenko, Lukin), 29. Kopeikin (Rissanen), 39. Afinogenov (Voroshilo), 58. Nikulin (Rogovoj, Jepišin)  –  23. Smoleňák (Ramstedt, Buchtele), 30. Skalický (Kozák, Mikúš)

Podoľsk: Birjukov - Jepišin, Katičev, Mozík, Burström, Golovkov, Gimajev, Lukin, Pautov – Kuľagin, Mankinen, Denežkin – Kopejkin, Rissanen, Nikulin – Semin, Jacenko, Švets, Rogovoj - Afinogenov, Vorošilo, Makejev
Slovan: Janus - Švarný, Ebert, Kašpar, Viedenský, Řepík – Voráček, Taimi, Smoleňák, Ramstedt, Buchtele – Kozák, Bačík, Skalický, Mikúš, Hrnka – Černý, Boldižár, Hlinka, Sádecký, Liška

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHLHC Slovan


emoxx1

 

Říha von...
10.8.2017 - 17:28
+2

bano

 

No nevyzerá to s nami veru bohvieako. Brooklyn kde si?
10.8.2017 - 17:33
0

Johan Harju

 

Někde luští křížovku
10.8.2017 - 17:42
+4

Brooklyn

 

Treba veriť nemôžu do nekonečna len prehrávať...snáď dačo raz aj vyhrajú...
10.8.2017 - 20:18
0

Finlandia

 

Uff: Zeby si chlapci podàvajù na zàpasy v DE?
10.8.2017 - 17:44
+2

elbarto

 

Možno by bolo lepšie dávať prípravné zápasy so slovenskými prvoligistami, nech aspoň nejaké výhry a sebavedomie nadobudnú pred sezónou.
10.8.2017 - 17:53
+4

micu79

 

Ten kader ma max. na nasu ligu ak nedoplnia kader tak to budu zaujimave vysledky celu sezonu.
10.8.2017 - 18:00
+3

Sani

 

...v nasej lige by to bol kader na titul...a v ceskej by snad mutil vodu na vrchu.....ale ta KHL-ka je uz fakt na silu...(snad posledna sezona)
11.8.2017 - 11:41
+1

bobbyfan

 

ono to moze vystrelit na dve strany. Bud sa tam chyti neskutocna partia, zdravo sa naseru a prekvapia KHL...cez kvalitu to nepojde, ale keby sa tam vytvorila dobra partia a chytia nejaky lauf mozu byt aspon konkurencieschopny. Pravdepodobnejsie je fiasko, to muzstvo v dnesnej podobe nema na nejaku medzinarodnu sutaz. Ono uroven KHL dost klesa, najma odchodmi najlepsich hracov ako gusev, dadonoc, shipachov, radulov atd atd, a ani na tuto nizsiu uroven to nebude stacit, ani zdaleka, nevidim celkom zmysle takej ucasti klubu v khl. Keby to robia ze ideme od piky nieco vybudovat, budeme vychovavat, zapracuvavat, tak ok beriem. Clovek potom vie aspon ze ho caka par tanking sezon ale je vidiet aspon to povestne svetlo na konci tunela....ale toto....aky ma plan majitel, manazment???? nevidim ziadny, vidim len komunistu ktory si hladi ego tym ze ma klub u rusakov, po hokejovej stranke toto nikam nevedie
10.8.2017 - 18:41
+17

sanyo

 

Vecne zhrnute... suhlas a poTpis.
11.8.2017 - 0:12
0

GrandeAdo

 

orol: Ťažko na cvičisku, ľahko na bojisku
10.8.2017 - 18:44
0

NasHokej97

 

Čo som čítal texťák a reporty od ludí sme dneksa hrali na úrovni. Boli sme herne vyrovnanané, resp. lepšie mužstvo. Ramstedt sa zatiaľ javí ako dobrá posila, hlavne v PP by mohol vyčnievať. Zatiaľ bodoval v každom zápase. Už sa teším na Utorok, aby sme si urobiť poriandný obrazo mužstve. Do vtedy dúfam v správach o nových posilách.
10.8.2017 - 19:07
0

Atlan

 

to je jasne asi kazdemu ze keby hra v Pprade tak vycnieva
10.8.2017 - 19:10
+31

Fanpoprad

 

Ja ti nwm ako posila ok ale utok uz mame doat plny
12.8.2017 - 16:38
+2

racmaster

 

podla mna by si mali dobre premysliet, ci tu madarsku ligu budu zvladat
10.8.2017 - 19:16
+2

mareckoSVK

 

Nič iné som ani nečakal... Túto sezónu to bude bieda...
10.8.2017 - 19:16
0

bobbyfan

 

tento rok musi hokej ustupit, sportove prachy v koalicioooo ziskal harakter, tento rok sa vsetko leje do DACu
10.8.2017 - 19:21
+2

F4X

 

Je to len príprava KHL bude iné
10.8.2017 - 19:50
+2

Woody45

 

Serte na to...
10.8.2017 - 20:03
+3

Brooklyn

 

Už by dačo aj mohli vyhrať chlapci belasí...
10.8.2017 - 20:10
+2

prezident

 

Tento turnaj je potrebne rozdelit na 2 casti: do 30 min druheho zapasu (2:6), resp. po 30 min druheho zapasu (4:4). Sucasne plati, ze nejde iba o vysledky, ale aj o obraz hry: Riga - Slovan (70:30, 60:40, 50:50), Kessel - Slovan (60:40, 40:60, 20:80), Podolsk - Slovan (50:50, 50:50, 40:60). Je nevyhnutne, aby kader bol doplneny o dalsich piatich hracov: 1) kridelnik druheho utoku, 2) kridelnik tretieho utoku, 3) kridelnik tretieho utoku, 4) obranca s minutazou cca 15-20 min, 5) obranca s minutazou cca 15-20 min. Domnievam sa, ze obrana muzstva by mala byt posilnena o zamorskych hracov, v sucanosti je v defenzive nedostatok agresivity, tvrdosti a spolahlivej jednoduchosti. Center stvrteho utoku (Mikus) herne velke sklamanie (nepresny, bez myslienky, bez momentu prekvapenia, stereotypy), nemyslim si, ze svoju vykonnost dokaze zlepsit, je potrebne poslat ho niekam na hostovanie, neskor sa uvidi. Niekto moze namietat, ze Mikus nerobi spoluhracov mimoriadnymi, ale mimoriadni spoluhraci robia Mikusa velkym. Ano, da sa suhlasit, avsak v pripade stredneho utocnika vo stvrtej formacii sa vyzaduje prvy pristup, objektivne, v utokoch 1-3 hraju v sucasnosti na jeho poste hraci (Viedensky, Smolenak, Ramstedt), ktori su na vyssej urovni. Doplnenie stvrteho utoku o noveho stredneho utocnika nie je absolutne nevyhnutne (samozrejme, ak by sa tak stalo, budem rad, avsak ostatne posty, ktore spominam vyssie, su momentalne vacsia priorita), pretoze tato formacia musi rotovat hracov - Skalicky, Stastny, Hrnka, Hlinka, mladi hraci, vyskladat sa to da, mozu hrat vzhladom k uloham poslednej formacie solidne. Do druheho utoku (Repik, Smolenak) musi prist hrac, ktory ma schopnost ziskat presilovu hru, je silny na puku, dokaze premienat sance ("Jeglic 2.0"). Opakujem to ako otcenas, ale Ramstedt musi v prvom rade schudnut: napriek uvedenemu tento hrac naznacil mimoriadnu kreativitu, resp. herny potencial najma do presilovych hier. Ramstedt potrebuje rychlych kridelnich spoluhracov, jedneho do kombinacie, druheho na zakoncenie. Ramsedt ma siesty zmysel, pri vsetkej ucte k hracom ako Skalicky, Hrnka, ci Stastni, tito nedokazu v rychlosti spravne vyhodnocovat jeho zamery, nemaju preddispozicie mysliet zopar sekund vopred, preto Ramstedova hra moze byt z niekoho strany nepochopena. Janus potvrdil, ze je velmi dobrym brankarom na zapasy vonku (!), doma jedine za podmienky, ze sa skutocne bude sustredit na vykon dostatocne vcas, t. j. min. 1-2 dni pred zapasom, a, nebude sa rozptylovat inymi vecami. Svarny a Taimi zahrali standard, spolahlivo, v podstate bez vacsich chyb. Po tom, co sa Ebert zohra s muzstvom, bude dobrou posilou, rychlost & produktivita & rozvaha su jeho hlavne devizy. Bacik posledna sanca presvedcit, ze jeho hra nestagnuje, musi konstatne potvrdzovat progres, v opacnom pripade koniec posobenia v Slovane Bratislave. Voracek sklamal, podla mna by mal odist, myslim si vsak, ze Riha si ho (docasne) ponecha. V situacii, ak by pripravne zapasy hrali Sersen, Meszaros a dvaja dalsi obrancovia (posily - pisem hore), plus Taimi, Svarny a Bacik, myslim, ze Voracek by do muzstva ani nikdy neprisiel. Voracek zmatkuje, chyba pokoj a prehlad v hre, neukazuje nekomplikovane riesenia defenzivnych situacii pod tlakom, necha sa pomerne lahko odstavit od puku v kritickych miestach, osobna obrana je katastrofa. Pre Voracka je sucasne posobenie v teame iba zhodou okolnosti, som toho nazoru, ze tento hrac nema vykonnost na to, aby tu dlhodobo posobil. Budem poteseny, ak vedenie klubu sa zacne zaoberat myslienkou vymeny Meszarosa za hraca ako "Barker 2.0". Nesmie sa stat, aby Meszaros nebol pod tlakom, kedze z podstaty jeho povahy to vedie k zlahcovaniu si povinnosti najma v treningovom procese. Z Meszarosa momentalne (!) necitim uprimnu motivaciu nieco dosiahnut, niekam sa posunut, surne tam musi byt inteligentna "hrozba" vymeny napr. do neatraktivej ruskej destinacie, hoci idealne by bolo ziadnu vymenu nerealizovat, ziadne "hrozby" nevytvarat, staci malo - Meszaros zacne na sebe tvrdo pracovat (zivotosprava, kondicia). Dostava sa do idealneho veku (32), v minulej sezone vsak nebol hernym lidrom, akym musi byt, a, comu zodpoveda jeho prijem. Sucasny kader ma na 60-75 bodov v KHL (nebude stacit na play-off), po doplneni muzstva o spominanych hracov je realnych 75-90 bodov v KHL (moze/nemusi stacit na play-off). Vzhladom k financnemu ozdraveniu klubu sa nebavme o doplneni kadra sposobom, ktory bude zarukou play-off (100 bodov a viac) - verim, ze realita v dalsej sezone.
11.8.2017 - 3:29
+5

erinyes

 

el Prezidente, zasa ponocujete ? A coze Ste to vlastne chceli povedat ?
11.8.2017 - 6:46
+15

racmaster

 

ty si musel u toho krajciho riadne trpiet, ked ti dal limitovany cas na prezentaciu.
11.8.2017 - 7:28
+14

Ondrej

 

Pan prezident. Snazite sa pisat fundovane, ako keby sa tomu rozumiete, ale nad niektorymi vecami sa mi casto rozum zastavuje. Extremne ma uz irituju tie base percentualne vyjadrenia ktore buchate z brucha. Co sa tyka bodoveho zisku Slovana v tejto sezone, tak v strede augusta,ked este ani nezacala liga je to velmi tazke predikovat, lebo kvalita teamu je len jeden faktor (aj ked najdolezitejsi), ktori rozhoduje o uspechu teamu.
11.8.2017 - 7:38
+3

emoxx1

 

prezident: V prvom rade naozaj píšeš veľmi veľa na to čo si mám vlastne dohromady povedal.
No viac ma trápi to, že v hokejovom prostredí v BA sa začalo šepkať, že hráči bojkotujú Říhu a nechcú pod ním hrať. Vieš nám povedať čo je na tom pravdy, keď máš také dôverné informácie z prostredia klubu?
11.8.2017 - 7:48
+1

MackoPu

 

"5) obranca s minutazou cca 15-20 min"
To by asi chcelo podat inzerat, ze hlada sa "obranca s minutazou cca 15-20 min".
Dalej som to necital.
11.8.2017 - 10:09
+1

janyemm

 

Hodnotenie Wingas cupu skoda komentovat. Ohladom posilnenia som prekvapeny , ze spominas iba kridelnikov. Stale sa hovorilo o centrovi, Smolenak nie je center. V zapase so Spartakom podla jeho vlastneho vyjadrenia hral centra prvy krat v zivote. Mikusa som zial nechapal od zaciatku, to nie je hrac do stvrteho utoku a ak sa nepresadi v tretom, tak asi moc uzitocny nebude. "Obranca s minutazou" je trochu nestastny termin, aj ked vsetci chapeme co myslis. Nesuhlasim s tvojim hodnotenim Stastneho, myslim ze ten herny aj strelecky potencial na treti utok urcite ma, otazkou je ako u neho vzdy zdravotny stav.
Meszarosa je zbytocne komentovat, ked nehrava. Napriklad Serso minuly rok po zraneni hral dost dobre a to som ho predminuly rok permanentne preklinal a posielal kade lahsie. Mozno ta vynutena pauza nakopne aj Mesza ( pravdou je, ze sam tomu neverim ). Sucasny kader je tak na urovni minulorocnej Rigy - 60bodov max v pripade, ze nebudu financne problemy. Ale som presvedceny, ze cosi este pride. Otazne je, ci to bude stacit a ci nie je trochu neskoro.
11.8.2017 - 11:09
+1

Aladár Miazga

 

Až na to, že Smoleňák nie je center ,ale krídlo. Snažíš sa písať pekne, ale zjavne varíš z vody, alebo tomu nie celkom rozumieš ...
11.8.2017 - 11:58
0

mitoO

 

A Hrnku, ci Stastneho by som uz nenazyval mladymi hracmi.
11.8.2017 - 12:25
0

Deividson.

 

Ale on má pravdu lebo Smoleňák momentálne hráva centra
11.8.2017 - 12:57
0

Aladár Miazga

 

Len neviem, či si Miloš dovolí taký Luxus, celú sezónu stavať Smoleňáka na centra.
11.8.2017 - 13:22
0

janyemm

 

Ja hlavne dufam, ze to bolo nudzove riesenie a center sa hlada. Lebo pre mna je Smolenak kanditat c.1 na najproduktivnejsieho hraca a "zabit" ho novou úlohou, na ktoru nie je zvyknuty, by som asi nechapal. Center hra inak, buly sa nedouci, atd. Preto som reagoval na "el presidente", ktori naznacoval, ze center sa uz nehlada.
11.8.2017 - 13:36
0

klemra

 

"Ramstedt musi v prvom rade schudnut" - inu, pokud Slovan bude pokračovat v "platební" morálce minulých let, tak dost pravděpodobně zchudne, i když z toho radost mít nebude..
11.8.2017 - 14:01
+3

emoxx1

 

Viem, že si to myslel sndadsázkou, ale tiež je pravda, že o platobnej disciplíne Slovana sa popísalo už dosť. Je tam nový GM, ktorý sa údajne snaží dať veci do poriadku, tak by som vyčkal na koniec sezóny. Potom budeme vedieť rozumnejšie povedať, či došlo v tomto smere k nejakému reštartu, alebo to bude zas po starom..
11.8.2017 - 14:07
0

klemra

 

jasně. Jen mi ta věta od el presidenta přišla jako tzv. naběhnutí na vidle jen to téma "peněz v profi hokeji" v posledních letech rezonuje v česko-slovenském prostoru až moc (u nás letos v létě Chomutov, docela dost podivně to vypadalo i u nás ve Zlíně, Lev Praha/Poprad je vůbec legendární v počtu nezaplacených faktur,...).
11.8.2017 - 14:16
+1

emoxx1

 

Tak lev je kapitola sama o sebe. V Poprade hrali len ako trucpodnik lebo im nedovolili hrať v Čechách. Následne keď Česká vláda zamietla predaj ČEZ-u skupine ktorá vlastnila Lev, tak zbalili kufre aj v Prahe. Tam mal byť hokej len podružná záležitosť. Keď nevyšiel hlavný biznis (energetika) tak sa vyprdli na hokej.
Vtedy som vyhlásil, že KHL je v tomto smere pojazdný cirkus... Samozrejme sa to nedá povedať o všetkých, ale lev do toho dokonale zapadal.
11.8.2017 - 14:37
+3

BlackCrow

 

Mne sa tento report páči. Viac by ti sedel nick scout ibaže by bol už obsadený..
11.8.2017 - 18:57
+2

Ondrej

 

Tak, toto uz ani mne ako fanusikovi Nitry nie je smiesne...

“Slovan odštartoval Wingas Cup prehrou s Dinamom Riga 2:3”
“Slovan prehral na Wingas Cupe aj s domácim Kasselom”
“Slovan prehral na turnaji v Nemecku aj tretí zápas”

Stale je to len priprava, ale aj ta napoveda o niecom. Prvy zapas za 12 dni... A navyse tazky rozpis...
11.8.2017 - 7:26
0

triscene

 

...: tak naco si trapis hlavicku?
venuj sa manzelke a detom pripadne chod vyvetrat kamosov na pivko

Slovan bude fungovat aj bez toho aby ho riesila cela republika a sme na ceste k ozdraveniu, ktore je prvym krokom k progresu a ferovej komunikacie s hracmi, ktora doteraz asi moc nebola kedze sa zilo na dlhy a sluby
11.8.2017 - 9:04
+1

lubfito

 

A tu prišiel Harry s Hermionou do pokladnice na štadióne. Šibali s prútikmi, z úst im vychádzali čudesné slová. Z čista jasna sa truhlice začali plniť zlatom, striebrom a drahými kameňmi. Čierna tekutina vyvierala zo zeme, hodvábne dresy viseli na stenách.
Hráči jasali, obecenstvo tlieskalo, funkcionári potajomky plnili vačky tak, aby ich nikto nevidel.
Ozdravný plán je na svete, len vy to ešte neviete
11.8.2017 - 9:21
+11

Ondrej

 

Priatelu, bud si isty, ze hlavicku si tym netrapim a nikdy v zivote ma osud Slovanu trapit nebude (zaujimat, ako hokejove fanusika ano, ale trapit nie).
To ci naozaj spejete k ozdraveniu je po skusenostiach velmi skoro hovorit. Za pravdu ti dam, ak sa cely rok neobjavia informacie a clanky ktore budu vraviet opak. Situacia z tohto leta se neodlisuje od situacii z minulych sezon... " Bude dobre, sme na spravnej ceste, klub speje k ozdraveniu". No...a vsetci vieme ako to vzdy dopadlo. Drzim palce
11.8.2017 - 10:25
0

prezident

 

MIMO TEMY

Administratori Hokejportalu, solidna praca, v poslednych cca troch tyzdnoch sa diskusie pod clankami o Slovane Bratislava vyrazne zlepsili, vacsinou sa venuju zvolenej teme, nevhodne prispevky su vcelku promptne mazane, pouzivatelia sa snazia argumentovat, v zasade spokojnost s Vasou pracou, prosim pokracujte tymto sposobom dalej!

Oproti poslednemu hodnoteniu (23. jula 2017) bolo spravne vymazanych o 111,72% viac nevhodnych prispevkov (alikvotny prepocet vzhladom k rozdielnemu poctu hodnotenych clankov)

Udelenie minusoveho bodu (-1b) v nasledujucich pripadoch: 1) prispevok bez vysvetlenia nesuvisi s temou, alebo, 2) prispevok je hanlivy, alebo, 3) prispevok je kriticky bez akehokolvek argumetu, alebo, 4) prispevok je klamlivy, alebo, 5) prispevok je zavadzajuci (minusove body sa spocitavaju, ak je napr. publikovany klamlivy a hanlivy prispevok, ktory je bez vysvetlenia mimo temy, t. j. v takomto pripade -3b).

Vysledky:

1. Urpiner16 -8b
2. racmaster -6b
3. RhimeBA -5b
4. riskohrasko1 -3b
5.-7. Woody45 -2b, Deividson -2b, emoxx1 -2b,
8.-29. Brooklyn -1b, bobbyfan -1b, bigi -1b, ctibor -1b, chefe -1b, DobryHokej -1b, Dracik_18 -1b, elbarto1 -1b, Finlandia -1b, Foam of Waterfall -1b, forwardPP -1b, FP-jaykay -1b, gaspi -1b, heimi -1b, JohanHarju -1b, lubfito -1b, Lubosko1 -1b, miro-nr -1b, mannheim -1b, NRfan -1b, Sob3k -1b, triezvysupler -1b.

(V hodnoteni nie su zahrnute prispevky, ktore administratori vymazali. Vyssie uvedene vysledky poukazuju na chyby administratov, t. j. nevymazanie prispevkov, ktore odporuju pravidlam Hokejportalu)

Hodnotene clanky v poslednom posudzovanom obdobi (stav k 11. augustu 2017 - 08:00 hod.)

1) Slovan prehral na turnaji v Nemecku aj treti zapas (10. augusta 2017 - 26 prispevkov)
2) Slovan prehral na Wingas Cupe aj s domacim Kasselom (9. augusta 2017 - 45 prispevkov)
3) Slovan odstartoval Wingas Cup prehrou s Dinamom Riga (8. augusta - 53 prispevkov)
4) Rihovi chybaju hraci, zostava stale nie je idealna (3. augusta 2017 - 64 prispevkov)
5) Slovan prehral na domacom lade so Zlinom 4:6 (2. augusta 2017 - 124 prispevkov)
11.8.2017 - 10:55
+2

NasHokej97

 

Seba si kde nechal ?
11.8.2017 - 11:00
+20

emoxx1

 

No s prehľadom by získal prvé miesto, čo by mohlo pôsobiť ako konflikt záujmov. Tak sa radšej vazdal tejto pozície.

No ale s plnou vážnosťou. Prezident, mal by si si uvedomiť, že my nie sme odborná verejnosť, ale iba fanúšikovia ktorých zaujímajú aj zákulisné témy. Rozbor zápasu nech riešia novinári a odborníci z fachu.
Na druhej strane, keď sa ťa pýtam na nejaké info ohľadne zákulisia, ako napr. Teraz s Říhom, tak sa nezmôžeš ani na odpoveď typu :" O tom nič neviem". Pritom mi to ja osobne nepovažujem za úplne mimo témy, lebi ak by bola v kabíne napätá atmosféra vo vzťahu hráči-tréner, tak by to v terajšej situácii veľa vysvetľovalo. Predsa len, ten káder nieje terno, ale všetci vieme, že aj tento káder má na viac...
11.8.2017 - 11:17
+8

ohlo123

 

ZA SLOVAN,ZA BOHA,ZA NAROD,ZA SIROKEHO! CHyba mi to tam na konci.Dam mu -10b za nedokonceny umelecky dojem.
11.8.2017 - 11:33
+18

emoxx1

 

Hesla už považujem za uzavretú tému. Považujem to od Prezidenta za signál, že aj on sa snaží prispôsobiť komunite.

Do prdele, ďalší -...
11.8.2017 - 13:14
0

NasHokej97

 

Neviem odkiaľ si zobral že pod Říhom nechcú hráči hrať. Tí, ktorí s nim mohli mať nejaký spor (Ďaloga,Brust) odišli. Ostatní čo predlžili ho už poznajú, vedia jeho metody a spôsoby. Šak to nedáva ani zmysel.

Druhý dôvod, o ktorom by sa dalo polemizovať sú vyplaty. Nemám o tom žiadné info, ale človek so Slovanom nikdy nevie.

Ale skôr to bude nejaká blbosť...
11.8.2017 - 11:44
+1

emoxx1

 

Povedal mi to človek ktorý v Slovane pracuje. Len som o tom nikde inde nepočul. Preto som to tu nadhodil ako tému, či sa niekto chytí a dozvieme sa o tom viac, alebo to odíde do stratena a nebudem to brať vážne, to je všetko...
11.8.2017 - 11:57
0

DobryHokej

 

Najdi si priatelku. Dobre zrobis.
11.8.2017 - 11:05
+9

NR

 

no keby jej mal kazdy mesiac vystavovat taketo tabulky,dakujem pekne
11.8.2017 - 13:16
+5

emoxx1

 

Môžme vám ho podarovať do NR diskusií ako nechcený darček. Tam by tiež mal čo počítať.
11.8.2017 - 13:21
+3

Dracik_18

 

už som aj ja na zozname
11.8.2017 - 11:10
+2

sob3k

 

Kdyz prisli po anti-Slovanisti...
11.8.2017 - 11:23
+1

maček

 

Až teraz som Ťa pochopil. Skvelé !
11.8.2017 - 21:30
+1

sob3k

 

Ja ked vidim zoznamy ludi, ktori nieco "hejtia", tak sa neviem ubranit takym pocitom a ta basen je velmi vystizna.
12.8.2017 - 10:26
+2

maček

 

Tak to sem prsknem, v rámci mimoškolského vyučovania:

Keď nacisti prišli po komunistov,
mlčal som; nebol som predsa komunista.
Keď prišli po odborárov,
mlčal som; nebol som predsa odborár.
Keď prišli po židov,
mlčal som; nebol som predsa žid.
Keď prišli po mňa,
nebolo už nikoho, kto by mohol protestovať.

(zároveň to berte ako zúfalý pokus konečne sa prebojovať do prezidentovej tabuľky s príspevkom mimo témy za -1 bod)
12.8.2017 - 14:44
+6

RhimeSBA

 

Zaujímavé, koľko verzii sám Niemöller povedal..smutné je, že mohol.
12.8.2017 - 14:58
+3

lubfito

 

Odkedy je Detva v lige sa stávaš hejterom Slovana
11.8.2017 - 11:23
0

emoxx1

 

No musíme priznať, že príchodom Detvy do TL sa rozrastá počet klubov, ktorým nebolo dopriate z plného hrdla kričať na Slovan hanlivé pokriky. Z tohto pohľadu Dracikovi rozumiem
Síce ďalší -bod ale stálo mi to za to.
11.8.2017 - 11:37
+1

Foam of Waterfall

 

No ja by som bol zvedavy,ktory prispevok som mal ja,lebo moc malo minusov mi dal
11.8.2017 - 13:10
+1

Oriali

 

ak si platený v Slovane za robenie štatistík príspevkov užívateľov na HP, tak potom rozumiem tým výsledkom v príprave... btw. s veľkou časťou Tvojich príspevkov k hráčom sa dá súhlasiť...
11.8.2017 - 11:10
+2

lubfito

 

Počujte pane, akú metodiku používate?
Máte vybraných užívateľov a podľa príspevkov rozdávate mínusové body?
Minimálne u Rhimeho by som povedal že jeho príspevky sú viac ako dobré z pohľadu čitateľa. U Vás má naopak - 5b, čo naznačuje že mnoho jeho príspevkov by malo byť podľa Vás zmazaných.
Ste si istý že Vaša metodika je správna?
Ďalšia otázka sa týka posudzovania príspevkov. Môžte prosím vysvetliť akým spôsobom posudzujete pravdivosť príspevkov?
11.8.2017 - 11:41
+4

RhimeSBA

 

Fuck, prepadávam sa. Musím rozumnejšie deliť tie offtopic príspevky.

Moja súťaživosť dostala na frak
11.8.2017 - 13:20
+8

racmaster

 

cize ked ti po tvojom grafomanskom a zaslepenom prispevku, kedy prehrate v podstate vsetko uplne s kazdym a ty napriek tomu ospevujes slovan a boha akoby to bolo to iste, napisem ze:

problemom moderneho ludstva je, ze povysilo retoriku nad pointu

tak predpokladam, ze si mi zato dal minusovy bod. otazka teraz je podla ktoreho paragrafu

- teda ci nesuvisi s temou - evidentne suvisi, kedze si pouzil retoriku na popisanie prehier slovana takym sposobom, ze to vyznie akoby vyhral

- prispevok je hanlivy - no jasne, ze je, lebo je hanba nechat si ujst pointu a namiesto toho trapne chvalit po prehrach s kazdym, vratane druhotriedneho nemeckeho timu. chapes? HANBA. ked si sposobis hanbu, nemozes dat ludom minus za to, ze ta za nu nechvalia. to je totiz porucha kauzality v lepsom pripade, v horsom porucha osobnosti o velkosti diagnozy

- prispevok je kriticky bez akehokolvek argumentu - no bol kriticky, aky argument by si napisal cloveku, ktory povysuje retoriku nad pointu? ze to by si nemal, lebo ti potom unikne pointa a tvoj problem sa nevyriesi, naopak, prehlbi? to je predsa jasne. menej je niekedy viac a kratke prispevky su vystiznejsie, ako nasilu urobit rekord v pocte riadkov.

- prispevok je zavadzajuci - no ved jasne, ze je. je totiz reakciou na tvoj prispevok.

cize sumarne by som mal dostat -5 bodov na zaklade tvojho subjektivneho bodovacieho systemu, ktory je urobeny tendencne, nesuvisi s temou, je hanlivy, bez argumentu a este aj zavadzajuci. cize tvoj vlastny prispevok vlastne ziskava minus bod v kazdom z tvojich vlastnych kriterii a to uz je zasa na diagnozu rozdvojenia osobnosti v horsom pripade a nedostatku sebareflexie v lepsom.

a na zaver ti napisem este jedno tajomstvo, ono ani tak nejde o to, ci splnim tvojich trapnych 5 subjektivne hodnotenych bodov a sumarne ziskam -5 bodov, ked existuje este jedno, pred ktorym vy slovanisti zatvarate dlhodobo oci a tym je PRAVDA ta je za +100 bodov. a v tomto ziskavam plny pocet. na rozdiel od teba a tvojho sirokeho. na tom nic nezmenis ani ty, ani ziaden admin, ktoreho sa snazis namotat si okolo prstu.
11.8.2017 - 13:37
+7

mitoO

 

Ak nieco zacnes, treba to aj skoncit.
11.8.2017 - 16:22
+1

RhimeSBA

 

Presne tak. Nerob bordel, keď už vieš, ako na to.
11.8.2017 - 16:37
+1

RhimeSBA

 

MitO, teraz dostaneš mínusko, bol si mimo tému
11.8.2017 - 16:39
+1

emoxx1

 

Aj ty...
11.8.2017 - 16:41
0

RhimeSBA

 

Ale ja súťažím, tretie miesto nie je pre mňa..v online rebríčku OjTíPí (off topic príspevky), by som mal byť už zase na čele.
11.8.2017 - 18:15
+3

totik

 

kde sa stala chyba? podcenil si letnu pripravu?
11.8.2017 - 18:28
0

RhimeSBA

 

Pripravoval som sa s Pomee! a očakával som viac instafotenia a menej tréningu o rok dám radšej Kukumberga.
11.8.2017 - 18:42
0

totik

 

ja by som navrhoval ist na petrzalske tenisove dvorce. Pocul som, ze je tam jeden odbornik
11.8.2017 - 18:45
0

mitoO

 

A to uz som zo zoznamu vypadol
11.8.2017 - 17:18
+1

MackoPu

 

1. Ak by si to realne robil, tak tie tvoje "body" su nie v jednotkach ale v desiatkach. A uz z hlavy viem, ze tam niektori chybaju.
2. Okamzite ma tam niekde pridaj.
11.8.2017 - 15:27
0

prezident

 

V hodnoteni nie su zahrnute prispevky, ktore administratori vymazali.
12.8.2017 - 3:26
+1

MackoPu

 

Dobre Janoslovan
12.8.2017 - 13:29
0

Johan Harju

 

Švèdské kořeny nechám stranou "raději" ale půjdu na to buransky.. Za co ? Vím -1b asi nic není ale jde o princip.. Ten"žebříček" sis sestavil sám nebo autor tohoto webu ? .. Všichni tebou zminovaný všechno píšou na plnou hub* .. Je to realita chlapče ale na tomto fóru je PRAVDA špatně
11.8.2017 - 19:07
0

Johan Harju

 

Brooklyn -1b. Já 1-b fakt ?? Moje švédské kořený mi něco naznačujou A to sis sestavil sám nebo ti někdo pomohl ?
11.8.2017 - 19:17
0

emoxx1

 

Brácho, on funguje spôsobom :"VERÍM IBA TÝM ŠTATISTIKÁM, KTORÉ SI SFALŠUJEM SÁM."
11.8.2017 - 19:21
+7

prezident

 

V hodnoteni nie su zahrnute prispevky, ktore administratori vymazali.
12.8.2017 - 3:36
0

TomsKE

 

A opet tam nie som.. ja sa na to mozem..

Musim sa viac snazit :/
12.8.2017 - 14:01
+1

Aladár Miazga

 

presne tak, zmeň klubovú príslušnosť
12.8.2017 - 14:43
0

miro-nr

 

kua,keby som vedel ,že takto klesnem v Tvojom hodnotení tak sa snažím ovela viac

Pokazil si mi celý tyžden
13.8.2017 - 14:11
+1

prezident

 

Prvykrat & jedinykrat k lexikologii na tomto portali, inak nikdy viac bez ohladu na okolnosti: 3. šport. publ. ▶ súhrnný čas, ktorý hráč aktívne strávil na ihrisku: ligový zápas absolvoval v plnej minutáži; hráč si vytvoril osobný rekord v minutáži; práve v stredu proti Interu sa zranil a pre výron členka nemohol nastúpiť na dlhšiu minutáž.

Smolenak vacsinu svojej kariery posobil ako kridelnik (lavy/pravy), myslim, ze skusky v zapasoch proti Spartaku Moskva, resp. v dielcom rozsahu v Kesseli sa vydarili, jeho posobenie na pozicii stredneho utocnika moze byt pre muzstvo velmi prospesne.

Medzi trenerom Rihom a hracmi nie su ziadne nezhody, muzstvo bez vynimky trenera respektuje, poctivo sa pripravuje na novu sezonu. Niektori hraci mozno nie su 100% spokojni s ulohami v teame (napr. Mikus), avsak hraci v Slovane Bratislava sa vzdy budu podriadovat klubovym zaujmom, nikdy naopak.

NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
11.8.2017 - 13:38
+5

janyemm

 

Pri minutazi nejde o nepochopenie terminu ako takeho. Ale hadam Slovan nehlada hraca, ktory je schopny "odkorculovat" 15-20minut. Ide o to, aby jeho kvalita bola taka, ze si tych 15-20 minut hrat zasluzi.
11.8.2017 - 13:58
+1

patrik21

 

S tym Smolenakom je to blbost, praveze uloha centra mu vobec nesedi a zbytocne mu davaju nove ulohy.

A ten Riha - respekt a strach alebo stres su rozdielne pojmy.
11.8.2017 - 17:40
+1

totik

 

v poslednom zapase uz Smolenak ani nehral centra
11.8.2017 - 17:50
0

Aladár Miazga

 

Prezident je tvrdohlavý. Chce vyzerať fundovane, ale opak je pravdou. Presne takéto "prešlapy" mu podlamujú nohy.
12.8.2017 - 0:12
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
opeKE

 

jarda: A Jarda nepride? Ved ked ste pisali , ze v NHL ma cca 3mega rocne v hrubom co po zdaneni vychadza zhruba na polovicu ze? A Slovan by nemal melko eur? Sak na papieri nejaka minimalka a stravne listky a to melko pekne nezdanene v igelitke (pardon v batohu - to je dnes in). Majitelia z Belize isto poradia. V BA sice uz navstevnost nezvysi (kedze mate narvano) ale na inych stadionoch aj hej tak by mozno aj vedenie dohodilo nejaku rusku spolocnost (navonok sukromnu ze? ) na sponzoring.
11.8.2017 - 17:47
+3

racmaster

 

jagr je recesista, podla mna by zobral tie stravne listky
11.8.2017 - 18:29
+2

Brooklyn

 

Poniektoré tipsport ligové kluby majú lepšie mužstvo ako Slovan...a z českej extraligy je lepšia ako Slovan drvivá väčšina klubov...
11.8.2017 - 21:34
+3

Byron

 

Rišo si to ty však?!
11.8.2017 - 21:43
+4

Brooklyn

 

Kto je Rišo?
11.8.2017 - 21:52
+1

advokatiss

 

Musis ho oslovit Citron na Riso uz nereaguje
11.8.2017 - 22:16
+5

Navi01

 

Brooklyn

Prosím ťa netrep kraviny, žiadne ligové mužstvo sa kvalitatívne ani len nepribližuje už terajšej zostave Slovana!! Kašpar, Smoleňák,Buchtele,Taimi a mohol by som pokračovať ďalej a ďalej sú hráči, kt. by na SVK nikdy nehrali a mať v BB,NR,ZA atď. aspoň 1 z nich , tak by to každé jedno hokejové mesto na SVK brali ako ""udalosť roka""

Áno hrajú zle.Prípravné výsledky katastrofa.Treba však reálne povedať, že hrajú výrazne pod úroveň terajšieho kádra a vôbec sa im nedarí.

So sklamaný , mužstvo nemá dobrú prípravu a káder treba určite doplniť.No tieto hejtovačky, ktoré s realitou nemajú nič spoločné, mi už lezú na nervy.
11.8.2017 - 23:35
+6

MackoPu

 

Podstatny je vysledok a nie kto by kde ne/hral.
12.8.2017 - 13:29
+1

Brooklyn

 

Kľudne sa klam ďalej ale realita je taká, ža Slovan je slabý ako trikrát vylúhovaný čaj...
12.8.2017 - 14:24
+4

zahorak009

 

Zato ty si silno a aj presne
12.8.2017 - 15:09
+3

VladoBB

 

Informácia mimo témy:: prípravný zápas (dnes)
KAC Klagenfurt:HC05 Banská Bystrica 5:3(3:0, 1:1,1:2)

...dúfam, že za tú správu mimo témy nedostanem -10b
11.8.2017 - 22:07
+3

prezident

 

Je mimoriadne dolezite, aby sa pred poslednym domacim pripravnym zapasom (Kometa Brno), resp. pred zaciatkom sezony v KHL maximalne zmobilizoval fanklub Slovana Bratislava. Je neakceptovatelne, aku vykonnost prezentuje toto zoskupenie v poslednych rokoch, pricom sa nezda, ze mozeme ocakavat nejaku sebareflexiu, co naznacili nedavne domace zapasy (Spartak Moskva, HC Zlin), kedy sme zhliadli opat nedostojne vystupenia. Pozadujme od tychto ludi, aby v kazdom zapase podavali vykony, ktore zodpovedaju historii & tradicii & postaveniu klubu, ktory im poskytuje napr. zlavnene vstupne a dalsie benefity. Webova stranka fanklubu je katastrofalna hanba (argumenty uvadzam v prispevku zo dna 1.8.2017), fandenie pocas zapasov spravidlla nedokaze so sebou strhnut stadion, okrem vynimky, kedy skore zapasu, ci priebeh hry sam o sebe vytvara atmosferu. Fanklub Slovana Bratislava za poslednych 5 rokov nepredstavil ziadny novy "chytlavy" choral, podpora je spravidla rutinna, nekreativna, pre vacsinu ludi uz nezaujimava. Uprimne - tesi sa niekto z Vas na zapas preto, ze okrem krasneho hokeja moze ocakavat aj fanusikovsky zazitok v podani fanklubu? Nikto, mozno malokto. Klubove choraly su obzvlast cenenym dusevnym vlastnictvom kazdeho klubu, clenovia fanklubu Slovana Bratislava doposial nechopili, ze byt clenom fanklubu neznamena iba prist na zapas, nieco tam zakricat a vratit sa domov. Clenstvo vo fanklube je privilegium, je to ocenenie pre fanusikov, ktori oproti ostatnym ludom dlhodobo dokazuju nadpriemernost po vsetkych strankach, zial, tu fanklub Slovana Bratislava dlhodobo dokazuje iba priemernost az podpriemernost v porovnani so spickovymi europskymi hokejovymi fanklubmi. Vedenie Slovana Bratislava musi zacat s tymito ludmi ovela aktivnejsie pracovat, v prvom rade potrebuju skutocneho lidra (lidrov), v druhom rade sa musi nad ich pracou zacat vykonavat aspon minimalna kontrola zo strany klubu. Clenstvo vo fanklube znamena, ze sa musi bojovat za svoj klub aj mimo sezonneho obdobia, nezahalat v medzi zapasovom obdobi, naopak, prezentovat a propagovat klub pri kazdej prilezitosti. Drzim Vam vsetkym palce - clenovia fanklubu Slovana Bratislava - aby ste nas svojou pracou bavili, t. j. uspesne robili to, za co pozivate zaujimave zvyhodnenia. V priebehu celej sezony KHL budem Vasu pracu vyhodnocovat, pravidelne o Vas informovat, vzdy objektivne, ponuknem Vam navrhy rieseni, naznacim, ako by ste sa mohli dalej rozvijat. Legenda o skvelej atmosfere na stadione Slovana Bratislava je pravdiva, nemate vsak na tomto taku zasluhu, aku od Vas - my radovi fanusikovia - opravnene ocakavame. NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
12.8.2017 - 2:20
+2

erinyes

 

Aha, el Prezidente konečne odhalil triedneho nepriateľa, príčinu všetkých neúspechov > bakaný fanúšikovia Slovan-a.......

HC Slovan ma v posledných sezónach len jednu devízu, ktorú spomínajú s uznaním súperi, odchádzajúci hráči z SBA ako aj verejnosť - a to je : ATMOSFÉRA. Tento jav na štadióne nerobí žiadny DJ a ani kravaťáci vo VIP ale podľa Vás tí zlí skalní fans......

.... ale pánko veľkomožný je nepokojný .... tss tss, ale je ochotný vyhodnocovať a ponúkať lepšie riešenia.... aj ten chorál zrobí, chytľavé heslá mu teda idú
12.8.2017 - 3:31
+6

emoxx1

 

Aj keby si to myslel akokoľvek dobre, pokiaľ budeš komunikovať takýmto nadradeným a arogantným spôsobom (a to nie len s fanklubom...), tak dosiahneš akurát to, že súťaž v OjTíPí začneme brať všetci zodpovedne...
12.8.2017 - 8:51
+2

racmaster

 

zeby hladanie vnutorneho nepriatela?

opat si mimo, opat ti usla pointa. ale skusaj dalej, taky diletantizmus moze slovan dostat tam, kam my vsetci odporcovia chceme
12.8.2017 - 13:24
+1

zahorak009

 

Odporcovia? Kokos,ty si odporca nejakého klubu? To už je vážne úchylka...
12.8.2017 - 15:10
+1

RhimeSBA

 

Nádherné...
12.8.2017 - 15:25
0

emoxx1

 

No to som zažil pred nedávnom pekný príbeh v Ružomberku, keď sme tam boli na chate a s miestnymi sme sa bavili, že sa tešíme na večerný futbal proti Angličanom a že držíme palce. Nechápali ako je možné, že ľudia z BA fandia Ružomberku a my na to, že fandíme každému slovenskému klubu v každom športe keď hrá na medzinárodnej úrovni. Oni sucho priznali, že oni by Slovanu (ani hokej ani futbal) nikdy nefadili, ani na medzinárodnej úrovni...
12.8.2017 - 15:37
+5

RhimeSBA

 

Ale veď nech nám ani nikto nefandí, keď nechce, to je v poriadku..

Ale "odporca" klubu?
12.8.2017 - 15:57
+4

greendeath

 

Co chces tym povedat?Ze akoze bratislavcania su dobroprajny a nad vecou a zbytok slovenska zaoomplex. sedlaci?
13.8.2017 - 13:06
+3

emoxx1

 

Spomínal som konkrétnu situáciu s konkrétnou skupinou ľudí. Nerozumiem, prečo to berieš tak osobne, resp. prečo do toho zapájaš celú republiku...
13.8.2017 - 13:29
+1

bigi BLOG

 

slavo, opytaj sa mna opytaj sa mna
13.8.2017 - 17:29
+1

maček

 

Tak sa teda pýtam j, Bigi. AKý máš ty na túto tému názor
13.8.2017 - 18:18
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
maček

 

Musel som.
13.8.2017 - 21:55
+1

bigi BLOG

 

tak totok je aka byrokracia, jeden mod sa spyta na otazku a ked mu citujem druheho moda tak ma vymaze
14.8.2017 - 8:35
+1

maček

 

Vieš ako to chodí, daj ľuďom razítko a ...
14.8.2017 - 8:39
+3

bigi BLOG

 

ale pre velky uspech ti to mozem zopakovat, ked budes chciet
14.8.2017 - 10:00
0

maček

 

Aj ja Ťa mám rád
14.8.2017 - 10:45
0

bigi BLOG

 

a to som chcel napisat ze mozem to sexovat ale tak rydzo po slovensky, ale po tomto co si napisal som radsej ticho
14.8.2017 - 12:53
0

dufus

 

on bude fanklub vyhodnocovať,informovať,samozrejme objektívne......
doteraz som sa smial na tých jeho komentoch,ale podla mňa je tento za pomyslenou čiarou
mužstvo nekritizoval doteraz(možno len tak aby sa nepovedalo),vždy upozorňoval že je to len príprava,naopak fanklub zdrbal pod čiernu zem hneď v príprave
čakám v budúcej objektívnej tabulke -10 bodov
12.8.2017 - 9:05
+3

prezident

 

Kader Slovana Bratislava doplnil pred niekolkymi dnami obranca Nick Ebert (1994, 23 rokov). Hoci som o tomto hracovi napisal niekolko myslienok v prispevku zo dna 2. augusta 2017, chcel by som doplnit niektore dalsie. Ebert je hlboko veriaci clovek, v rozhovore s nim sa takmer vzdy nejakou cestou dostanete k rodine, k detstvu, k cirkevnej komunite. Myslim, ze prezil velmi peknu mladost v atmosfere usporiadanych vztahov & nepochybnych principov. Po prvykrat stal na korculiach vo veku troch rokov, kompletnu hokejovu vystroj dostal ako stvorrocny. Je rodakom z mesta Livingston (cca 30 000 obyvatelov) v state New Jersey, mimochodom Livingston bol americky guverner, mesto je pomenovane na jeho pamiatku. Zaujimavost - cez mesto Livingston prechadzala pochoden s olympijskym ohnom pri prilezitosti letnych OH v Atlante (1996). Nick Ebert je fanusikom New Jersey Devils, hoci ho draftoval klub Los Angeles Kings, pricom momentalne ma na neho v zamori prava Dallas Stars. Spominal, ze ako teenager snival najma o tom, ze raz nastupi za Kanadu na juniorskych majstrovstvach sveta (U18, U20), co sa mu nesplnilo. Toto je sposobene predovsetkym nestastnou sezonou 2011/12, v ktorej utrpel vazne zranenie ruky, na poslednu chvilu vypadol z nominacie USA na memorial Ivana Hlinku (2011), nasledne vyrazne poklesol v hodnoteni skautov. Ebert bol pritom dlhodobo povazovany hraca, ktory bude patrit medzi TOP 10 obrancov USA najneskor po roku 2019. V priebeznych hodnoteniach skautov dostaval spravidla body v rozpati 7,0 az 8,0 (od 1 - minimum do 10 - maximum), co su skvele cisla - cim vyssie hodnotenie, tym vacsia sanca na draft, resp. uplatnenie v NHL. Zdravotny problem Eberta (ruka), co viedlo k absencii aj na klucovych medzinarodnych podujatiach, zrazili jeho postavenie v drafte, nakoniec bol vybrany ako uplne posledny hrac v siedmom kole z 211. miesta (2012). Inak na draft ani osobne nesiel, ako spomina v case draftu bol v kostole, veri, ze draftovy vysledok je aj vecou jeho vnutornej viery. Je to skromny clovek, nevyslovil to, avsak citim, ze jeho velkym snom su Olympijske hry 2018, budem mu drzat palce, aby mal realnu sancu aspon na predbeznu nominaciu! Ked sa ho pred draftom pytali, co je pre neho maximalny kompliment v hokejovej kariere, povedal, ze bude stastny, ak si ho ludia zapamataju ako jedneho z najlepsich obrancov posobiacich v Severnej Amerike, hoci uz vtedy zrejme chapal, ze jeho kariera sa nevyvija tak, ako dufal. V obdobi pred draftom spravy skautov poukazovali najma na tieto skutocnosti: po prve, ma sklon pomerne casto stracat lahke puky pod tlakom (casovym/pozicnym), po druhe, jeho prihravky su predvidatelne, musi sa viac sustredit na kreativitu, resp. moment prekvapenia vo svojej hre, po tretie, disponuje vynikajucimi korculiarskymi schopnostami, po stvrte, dokaze bez problemom vyvazat puky z vlastneho obranneho pasma, dokonca az do obranneho pasma supera, po piate, solidna praca s hokejkou a manevrovacie schopnosti, po sieste, slabsia strela svihom, vynikajuca strela priklepom, vratane tvrdosti a presnosti, po siedme, na obrancu pozoruhodne ofenzivne instinkty, nezbavuje sa v utocnom pasme pukov, nenastreluje naslepo puky, dokaze sa zapajat do kombinacii, po osme, velmi dobre zrychlenie z miesta, dokaze vo velkej rychlosti nepredvidatelne menit smery bez straty stability, po deviate, je netrpezlivy (napr. pocas presilovych hier), nevie castokrat odhadnut spravny okamih, kedy ma strielat, preto protihraci uspesne blokuju jeho strely, po desiate, hra dobre telom, tuto devizu vsak nevyuziva dostatocne. Z uvedeneho je zrejme, ze zasadnym problemom Nicka Eberta je stabilna vykonnost, v zamori striedal skvele zapasy a slabe zapasy, s odstupom niekolkym dni mam pocit, ze podobne to bolo aj na turnaji v Kesseli. Vacsina skautov vo svojich hodnoteniach uviedla, ze jeho styl hry sa najviac priblizuje k Bryanovi McCabeovi, ktory uspesne roky svojej kariery stravil najma v Toronte Maple Leafs. NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU, vitame Ta v najslavnejsom a najuspesnejsom slovenskom hokejovom klub Nick Ebert!
13.8.2017 - 8:15
+5

BlackCrow

 

Tvoje príspevky sa mi páčia čím ďalej tým viac. Skús to dať do odstavcov a už to nebude mať chybu.
13.8.2017 - 8:48
0

maček

 

Nuž ak Ebert verí, že mu bude výplata chodiť načas, tak musí byť skutočne hlboko veriaci človek.
(ospravedlňujem sa za tak prízemný príspevok a prvoplánový vtip ale nejako sa už do Tvojej tabuľky musím dostať. )
13.8.2017 - 9:38
+12

zasi

 

človek si na týždeň odbehne na dovolenku,vypne mobil,internet a už ako keby ani nežil
13.8.2017 - 10:54
+4

maček

 

Ahooooj ! Zase si švihal paličkou hore dolu ?
13.8.2017 - 11:36
0

zasi

 

švihať sa bude až budúci týždeň,teraz som sa venoval manželke.
P.S.v tých horúčavách sa ani rybkám nechce
P.S.2 dúfam že si nás prezi konečne všimne
13.8.2017 - 12:24
+2

sob3k

 

Ako sa da venovat manzelke bez svihania palickou? Jedine, zeby si mal veeeelmi tucne konto
13.8.2017 - 12:32
+8

zasi

 

hneď po odoslaní som si uvedomil tú nahrávku na smeč
preto tam bol aj ten dovetok
13.8.2017 - 13:23
+3

emoxx1

 

V nórsku im chutí aj teraz, mám to overené
13.8.2017 - 12:37
+2

zasi

 

azda im bude chutiť aj na inom severe, slovenskom
13.8.2017 - 13:27
0

emoxx1

 

Tak sme sa dozvedeli, že hokej hrá od malička (čo je u hokejistov dosť výnimočné ), je veriaci, mal pred sebou slušnú kariéru, ale vďaka zraneniam to nevyšlo, je málo kreatívny, stráca ľahké puky, je dobrý korčuliar, vie založiť útok, má slabšiu strelu švihom, telom hrá menej ako by sa prezidentovi pozdávalo a na záver nemá stabilnú formu v každom zápase (čo poľa mňa nemá ani 40% hráčov v NHL). To len pre tých, ktorým sa to nechce čítať celé, lebo tie ostatné riadky sú len písmená bez významu.
13.8.2017 - 12:28
+14

mitoO

 

Dik, toto by si mohol robit aj dalej
13.8.2017 - 12:32
+2

bigi BLOG

 

ako teenager snival najma o tom, ze raz nastupi za Kanadu na juniorskych majstrovstvach sveta (U18, U20), co sa mu nesplnilo. Toto je sposobene predovsetkym nestastnou sezonou 2011/12, v ktorej utrpel vazne zranenie ruky
no ja si myslim ze aj keby sa nezranil tak by bolo pre neho dost tazke ako pre rodaka z new jersey reprezentovat kanadu
13.8.2017 - 17:28
+4

prezident

 

Dobry den, vyborny postreh, dakujem za dolezitu opravu, prosim zvyraznit!
13.8.2017 - 18:02
+1

Aladár Miazga

 

že by ďalší dôkaz, že pán Prezident varí z vody ?
13.8.2017 - 19:17
+5

dusanTN

 

Hlboko veriaci ľudia, ktorí robia kolektívne športy, to majú v dnešnej dobe, kedy všetko ovládajú peniaze, veľmi ťažké. Hráči v kabíne (niektorí) majú úplne iné hodnoty (peniaze, ženy, autá, kluby, herne) ako má napríklad Nick. Môže to byť veľmi ťažké sa na to ako veriaci človek pozerať a zapadnúť do takejto spoločnosti. Hovorím z vlastnej skúsenosti. V každom prípade Nickovi držím palce aby sa presadil a aby sa mu v Slovane darilo.
14.8.2017 - 13:40
0

strojar

 

Viera je čisto súkromná vec.
Čo to má s hokejom?
15.8.2017 - 8:20
+1

dusanTN

 

Pre hlboko veriaceho je viera prepojená so všetkým. Aj s hokejom. A ak žije komunitným životom a svoju vieru zdieľa s ostatnými, tak to súkromná vec nie je.
15.8.2017 - 9:23
0

opeKE

 

pomoc: poprosim statisticky vsyvetlit : "...vitame Ta v najslavnejsom a najuspesnejsom slovenskom hokejovom klube... "
13.8.2017 - 22:15
+5

white67

 

postrehol som dnes na /www.eliteprospects.com/, že Slovan podpísal zmluvu na novú sezónu s českým obrancom " Tomáš Černý ˇ...má neskutočné fyzické parametre na súťaž typu KHL ...174 cm/63 kg a príšiel len z 3.ligy z Česka...wau..ďalšia dokonalá posila...
14.8.2017 - 8:08
+2

triscene

 

...: to je skor nakup pre HC Bratislava a mozno na striedave starty.
14.8.2017 - 10:39
0

MakeeSBA

 

http://www.hcslovan.sk/sk/spravy/zo-zamoria-do-slovana/ Mazanec do Slovana-
14.8.2017 - 9:43
0

BlackCrow

 

Janus bude vymenený za niekoho do 3 päťky lebo na väčší trejd to nebude.. Aj keď sa tam píše niečo o 3 brankároch..
14.8.2017 - 9:52
0

ctibor

 

Toto mi skor pripomina pracu mladsieho Kmotrika...strasne hlupy a zbytocny prestup.
14.8.2017 - 10:45
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín1550:1839
2.Košice1542:3331
3.B. Bystrica1559:3930
4.Zvolen1547:4027
5.Poprad1644:4027
6.N. Zámky1644:4522
7.Nitra1556:5221
8.L. Mikuláš1536:3919
9.Žilina1542:4817
10.SR 201228:5112
11.Detva1518:611
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov131100261:2733
2.Skalica131010254:2932
3.Michalovce14821362:3129
4.Topoľčany14621537:3623
5.Dubnica13612442:3422
6.Bratislava12600633:3918
7.Sp.Nová Ves13312742:5513
8.N. Zámky B12400830:5712
9.Trnava12300930:489
10.P. Bystrica122001034:616
-Orange 206012317:254
Aktualizované: 22.10.2017 19:15
tímzvvppppskóreb
1.Dukla141121067:3838
2.Nitra141120160:3037
3.Martin14801549:4025
4.L. Mikuláš14711559:5524
5.Košice14612546:4922
6.B. Bystrica14432538:4120
7.Poprad13430641:4818
8.Žilina13502643:4617
9.Slovan14510839:4217
10.Zvolen14500950:5915
11.Skalica14302930:4211
12.Spišská141021121:535
Aktualizované: 22.10.2017 21:46
tímzvvppppskóreb
1.Skalica161101458:3534
2.Dukla161002459:2832
3.Slovan16831362:3631
4.Košice16912462:4431
5.Poprad16911551:3830
6.L. Mikuláš16822439:3330
7.Nitra16732467:4829
8.Zvolen16721648:4826
9.Spišská16621661:5223
10.Púchov16621744:4823
11.Martin16701850:5322
12.Michalovce16513746:6020
13.B. Bystrica15430843:4818
14.Trnava164111041:5815
15.Žilina153021038:6211
16.Prešov161001520:983
Aktualizované: 22.10.2017 21:51
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
5Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
6Dynamo Moskva2510401163-5838
7HK Soči23930760-6337
8Severstal Čerepovec24730951-6432
9HC Dinamo Minsk239101147-5031
10Spartak Moskva236401258-6727
11HC Viťaz257101460-7326
12HC Slovan Bratislava245101347-8022
13Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 23.10.2017 00:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň231510476-4950
2Avangard Omsk241240869-4244
3Barys Astana241220875-6042
4Neftěchimik Nižněkamsk241210756-6142
5Salavat Julajev Ufa2512101073-6640
6Metallurg Magnitogorsk241030868-6839
7Avtomobilist Jekatěrinburg2411201067-5538
8Red Star Kunlun231010849-5336
9Traktor Čeljabinsk248301147-6532
10HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
11Amur Chabarovsk246301053-6729
12Admiral Vladivostok245301252-6725
13Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
14Lada Toljatti245101539-5820
Aktualizované: 23.10.2017 00:54
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Ak Bars Kazaň231510476-4950
5Avangard Omsk241240869-4244
6Barys Astana241220875-6042
7Neftěchimik Nižněkamsk241210756-6142
8Salavat Julajev Ufa2512101073-6640
9Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
10Metallurg Magnitogorsk241030868-6839
11Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
12Avtomobilist Jekatěrinburg2411201067-5538
13Dynamo Moskva2510401163-5838
14HK Soči23930760-6337
15Red Star Kunlun231010849-5336
16Severstal Čerepovec24730951-6432
17Traktor Čeljabinsk248301147-6532
18HC Dinamo Minsk239101147-5031
19HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
20Amur Chabarovsk246301053-6729
21Spartak Moskva236401258-6727
22HC Viťaz257101460-7326
23Admiral Vladivostok245301252-6725
24HC Slovan Bratislava245101347-8022
25Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
26Lada Toljatti245101539-5820
27Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 23.10.2017 00:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 23.10.2017 00:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 23.10.2017 00:54
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.10.2017 00:54

Bleskovky

Záborského Tappara zvíťazila nad Vaasanom Sport 5:2

Hokejisti Tappary Tampere triumfovali v sobotňajšom zápase fínskej Liigy na ľade Vaasanu Sport 5:2. Za hostí nastúpil do duelu slovenský útočník Tomáš Záborský. Liiga - výsledky: HPK Hämeenlinna - Jukurit Mikkeli 2:3, Ilves Tampere - TPS Turku 3:6, JYP Jyväskylä - Pelicans Lahti 2:4, Kookoo Kouvola - IFK Helsinki 4:3 pp, SaiPa Lappeenranta - Kärpät Oulu 2:1,Vaasan Sport - Tappara Tampere 2:5, Ässät Pori - Lukko Rauma 3:2 pp a sn
21.10.2017 18:36 - TASR

Frölunda - Skelleftea 3:2 po predĺžení v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL nad Skellefteou 3:2 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea 3:2 pp, HV 71 - Rögle 2:1, Lulea - Vaxjö 2:0, Brynäs - Mora 0:2, Örebro - Färjestad 3:2
21.10.2017 18:11 - TASR

Boston dva mesiace bez obrancu McQuaida

Kanadský hokejista Adam McQuaid bude chýbať Bostonu Bruins pre zlomeninu lýtkovej kosti. Zranenie utrpel vo štvrtkovom zápase zámorskej NHL proti Vancouveru Canucks. Tridsaťjedenročný obranca sa zranil pri blokovaní súperovej strely, keď ho zasiahol do nohy vystrelený puk.
21.10.2017 11:29 - Michal Bruner / TASR

Athanasiou nebude hrať v Európe, dohodol sa s Detroitom na ročnej zmluve

Kanadský hokejista Andreas Athanasiou nakoniec v Európe hrať nebude. Dvadsaťtriročný útočník sa po niekoľkomesačných rokovaniach dohodol v piatok na zmluve s klubom Detroit Red Wings a čoskoro by sa mal zapojiť do súťažného diania v zámorskej NHL. Ročný kontrakt mu podľa agentúry AP vynesie 1,387.
21.10.2017 09:20 - Michal Bruner / TASR

Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn
19.10.2017 22:16 - / TASR

Zürich Lions - Lugano 4:1 vo švajčiarskej lige

Výsledok štvrtkového zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich Lions - Lugano 4:1
19.10.2017 22:02 - / TASR

Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 v českej lige

Hokejisti Dukly Jihlava zvíťazili vo štvrtkovej predohrávke 15. kola českej extraligy na domácom ľade nad Spartou Praha 4:2. Jihlava sa v tabuľke posunula na 11. miesto, Sparta zostala piata. predohrávka 15. kola: Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 (0:1, 3:1, 1:0) Góly: 34. Hlinka, 38. De La Rose, 40. Skořepa, 45. Jiránek - 5. Klimek, 38. Smejkal
19.10.2017 19:49 - / TASR

Schlemko sa na ľad vráti najskôr o tri týždne

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens oznámil, že obranca David Schlemko podstúpil operáciu na odstránenie fragmentu kosti v pravej ruke a bude sa zotavovať približne 3-4 týždne. Tridsaťročný zadák prišiel do Montrealu v lete, no zranil sa už na začiatku tréningového kempu a tak za Canadiens nenastúpil ešte ani na jeden zápas.
19.10.2017 14:04 - / TASR

Boston nemôže počítať so Spoonerom 4 až 6 týždňov

Klub zámorskej hokejovej NHL Boston Bruins oznámil, že útočník Ryan Spooner bude chýbať približne štyri až šesť týždňov. Dôvodom je prasknutý sval v slabinách. Dvadsaťpäťročný Kanaďan sa zranil v noci na pondelok v zápase s Vegas Golden Knights, ktorý Boston prehral 1:3.
19.10.2017 11:43 - Michal Bruner / TASR

Kärpät Oulu - IFK Helsinki 5:0 v stredajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v stredajšom domácom zápase najvyššej fínskej súťaže nad IFK Helsinki vysoko 5:0.
18.10.2017 19:59 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

24. 10. 2017
SR 20 - B. Bystrica o 17:00
26. 10. 2017
Žilina - SR 20 o 18:00
27. 10. 2017
L. Mikuláš - Nitra o 17:00
Košice - Trenčín o 17:30

Odohrané zápasy

22. 10. 2017
ŽilinaKošice
2:3REPORT
PopradZvolen
1:4REPORT
NitraTrenčín
3:4 PPREPORT
B. BystricaN. Zámky
8:3REPORT
L. MikulášDetva
6:2REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY19 bodov
2.Bubela M.BBY17
3.Krištof M.NIT17
4.Luciani A.NIT16
5.Ölvecký P.TRE16

Najlepší strelec

Miloš BubelaBBY9 gólov
2.Paulovič M.NIT9
3.Luciani A.NIT8
4.Šišovský P.ZVO7
5.Brittain J.BBY7

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.72 perc
2.Habal V.KOS93.51 %
3.Lundström J.KOS93.3 %
4.Laco M.NIT93.18 %
5.Košarišťan A.LMI92.93 %
Články SIHPA na HokejPortáli »