Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan prehral v Moskve, rozhodol Telegin 12 sekúnd pred koncom

25.9.2017 21:07 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali v pondelňajšom zápase KHL na ľade CSKA Moskva tesne 3:2 a sériu bez bodu natiahli na tri zápasy. Zverenci trénera Miloša Říhu tak s 12 bodmi okupujú predposlednú priečku v tabuľke Západnej konferencie.


"Belasí" sa ujali vedenia už v 4. minúte, keď Hrnka využil presilovku, no v ďalšom priebehu ťahali za kratší koniec. Vo 8. min vyrovnal Ljubimov a v 26. poslal domácich do vedenia Ničuškin. O vyrovnanie sa postaral v 45. minúte Després, no obrovská chyba Eberta pár sekúnd pred koncom pripravila hostí o body. Rozhodol Telegin. Slovan zachránili od vyššej prehry štyri žŕdky a neuznaný gól súpera.

Bratislavský klub teraz čaká šesťzápasová séria na domácom ľade, odštartuje ju v stredu 27. septembra o 19.00 h s Viťazom Podolsk.

CSKA Moskva - Slovan Bratislava 3:2 (1:1, 1:0, 1:1)
Góly:
8. Ljubimov (Andronov, Telegin), 26. Ničuškin (Petrov), 60. Telegin - 4. Hrnka (Smoleňák), 45. Després (Kašpar, Řepík). Rozhodovali: Cyplakov, Ibatulin - Palei, Ponamarenko, vylúčení: 3:5, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 3077 divákov.

CSKA Moskva: Johansson – Robinson, Kiselevič, Naumenkov, Nesterov, Pašnin, Sergejev, Ožiganov – Platt, Scott, Grigorenko – Šumakov, Šalunov, Kaprizov – Petrov, Popov, Ničuškin – Ljubimov, Andronov, Telegin
Slovan Bratislava: Mazanec - Meszároš, Després, Taimi, Švarný, Voráček, Ebert, Bačik - Řepík, Genoway, Kašpar - Šťastný, Mikúš, Skalický - Buchtele, Hrnka, Smoleňák – Hlinka, Sádecký, Šerbatov

Po prvej tretine ukazovala svetelná tabuľa skóre 1:1, no to príliš neodzrkadľovalo dianie na ľade. Slovan mohol po 20 minútach prehrávať vysokým skóre, no rozhodcovia domácim neuznali jeden gól, Mazanca trikrát zachránila žŕdka a niekoľkými výbornými zákrokmi zneškodnil ďalšie veľké možnosti CSKA. Konštrukcia "belasej" bránky zazvonila prvýkrát už po niekoľkých sekundách po strele Telegina. Následne išli na trestnú Grigorenko a Petrov a Slovan využil dohrávanú presilovku o jedného hráča. Hrnkova strela spomedzi kruhov ešte Johanssona neprekonala, ale na jeho bekhendovú dorážku už nemal nárok - 0:1. Potom si zahrali presilovku aj domáci. Rozhodcovia najprv neuznali Kiselevičov gól pre Plattovo postavenie v bránkovisku a Šalunovova strela opäť iba opečiatkovala pravú žŕdku. V 8. minúte ale už Mazanec kapituloval. Telegin prihral spoza bránky voľnému Ljubimovovi a ten nemal problém doraziť puk do siete - 1:1. CSKA nepovolilo v tlaku, no jeho ďalšiu akciu v 12. min zastavila znovu žŕdka. Slovan sa po dlhých minútach vymanil zo zovretia a v druhej polovici tretiny si vypracoval šance, ale bez úspechu. Navyše, v závere sa musel brániť pri vylúčení Šerbatova.

CSKA mohlo ísť do vedenia v 23. minúte opäť po akcii Telegina s Ljubimovom, druhý menovaný však tentokrát napálil len do Mazanca. Slovan si vypracoval tutovku v 26. minúte, keď po pravej strane prenikol do pásma Řepík, zadovkou našiel pred bránkou Kašpara, ale ten v obrovskej šanci nezakončil dobre. Trest prišiel už o niekoľko sekúnd. Ničuškin ľahko prenikol do pásma, kľučkou sa zbavil Taimiho a zápästím poslal CSKA do vedenia - 2:1. Slovan v ďalších minútach zabrzdili vylúčenia Eberta a Šerbatova krátko po sebe. "Belasí" sa dostali na dlhšie pred Johansson až v 33. minúte, v početnej výhode mal ďalšie šance Kašpar, ale jeho strelecká nemohúcnosť pokračovala. Aj v druhej tretine mali viac z hry domáci hokejisti, ktorí po 40 minútach viedli na strely 30:16.

Do tretej tretiny vstúpili hostia aktívne, no dlho im nevychádzala finálna prihrávka. V 45. minúte im to predsa vyšlo. Řepík zakombinoval s Kašparom, ktorý tentokrát zvolil namiesto strely prihrávku na ľavý kruh Desprésovi a ten trafil do odkrytej časti Johanssonovej bránky - 2:2. Moskovčania zovreli súpera na niekoľko minút pri dlhom avizovanom vylúčení Buchteleho a následnej presilovke, vypracovali si niekoľko šancí, ale hostia veľký tlak prežili. Aj v zostávajúcom priebehu tretej tretiny boli aktívnejší domáci hráči, ktorí sa neustále tlačili pred Mazanca a chceli rozhodnúť ešte v riadnom hracom čase. Hostia sa dostávali dopredu len sporadicky, tréner Říha stiahol hru na tri päťky, pričom za Taimiho naskakoval v obrane Bačik, a tie sa snažili najmä neinkasovať. V 55. minúte ich zachránila opäť žŕdka a poskakujúci puk vyhodil z bránkoviska Ebert. V závere však spravil obrovskú chybu Ebert, ktorý v útočnom pásme stratil puk, síce ho dobehol, no prihral ho rovno na hokejku Telegina a ten 12 sekúnd pred koncom blafákom rozhodol - 3:2.

Miloš Říha, tréner Slovana (hcslovan.sk): "Dnes sme si zaslúžilí bodovať. V prvej tretine sme ustáli veľký tlak CSKA. Od druhej tretiny sme so súperom vyrovnali krok. Dnes sa potvrdilo, nedáš dostaneš - my sme šance mali, no neskórovali, domáci naopak áno. V závere sa stala chybička, ktorá by sa stávať nemala. Mali sme si to ustrážiť. Chlapcov však chcem pochváliť za prístup a disciplínu."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


14thomas

 

Čechov vyhodiť a zobrať konečne hráčov čo vedia hrať hokej.
25.9.2017 - 21:17
+6

sanyo

 

Si to predstavujes ako Hurvinek....
25.9.2017 - 21:21
0

strojar

 

Taimi nie je Čech.
Ani Ebert.
25.9.2017 - 21:41
+5

Es5

 

To cislo 12 je asi Slovanu v Moskve sudene
25.9.2017 - 22:17
+8

fanda55

 

Neskutočný zápas, Slovan stále pod tlakom, 4 tyčky, so šťastím všetko ustáli,dokonca vyrovnali a nakoniec toto. Víťazstvo CSKA je samozrejme spravodlivé, ale takto to fakt zamrzí. A Ebert frajer na záver zajtra na Markíze, dve chyby za 5 sekúnd, to sa často nevidí veru čo len potvrdzuje, že s výnimkou Despresa a Meszárosa tam má slovan len podpriemerných bekov.
25.9.2017 - 21:20
+7

belo

 

pred sezonou tu ludia pisali, ze je to tretia najlepsia obrana v lige..
25.9.2017 - 21:43
+5

Kain

 

S informaciou o tretej najlepsej obrane v lige prisli ruske media. Samozrejme, ze sa to tu nasledne riesilo.
26.9.2017 - 10:00
0

MackoPu

 

Tak to si ti fans spomedzi moderatorov isto nedovolia.
25.9.2017 - 21:54
0

Dracik_18

 

radšej prehrať rozdielom triedy ako takto : od 27 septembra to 9 októbra nás čakajú 6 zápasov zo západnej konferencii ( Viťaz Podolsk , Spartak Moskva, Čerepovec, Novgorod, Riga a Soči) hrá sa o 18 bodov ... z toho ak hráči nespravia minimálne 14 bodov , tak bude zle nedobre
25.9.2017 - 21:21
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JohnnyNoMoney

 

Toto sa robí? Toto sa nerobí!

Hokej je o síce chybách, ale dneska by som fakt nechcel byť v koži Eberta. Tak mu bolo ľúto tej chyby na modrej že rýchlo urobil ešte jednu. A na odľahčenie, ani Taimi sa nevyznamenal pri tom druhom.
25.9.2017 - 21:21
0

MackoPu

 

To na modrej sa stava, hlavne na konci bohvie aky bol lad. Ale to nasledne bol megakiks.
25.9.2017 - 22:00
+2

Alo

 

Najlepsie by bolo keby Slovan odstupil zo sutaze a nerobil hanbu. Vlastne ani nemal v KHL hrat, ale to by museli platit pravidla pre kazdeho.
25.9.2017 - 21:21
+48

penepi

 

Čiže teba v podstate tie prehry serú rovnako ako fanúšikov Slovana, lebo "robíme hanbu". To je krásne.
25.9.2017 - 21:35
0

motonomad

 

Myslím že nás serú všetkých
25.9.2017 - 23:31
+3

FP-mareno

 

Vsetky muzstva, ktorym sa v sezone nedari, by sa postupne mali odhlasovat zo sutaze. Ako budu vypadavat slabsie, tak zacnu prehravat aj tie premerne a postupne zostane len najlepsi a to bude novy majster. Genialna myslienka.

Taka Skalica tvoj model uz aj aplikovala, len ju nikto nenasledoval.
25.9.2017 - 21:53
+9

bwpow

 

To nie je zly napad. Miesto zakladnej casti a play-off by po nejakej dobe vylucili posledny team v tabulke a last team standing by bol majster. Prvy usek by mohol trvat tri mesiace, potom dva mesiace, mesiac, atd. Podla mna by to bolo ovela zaujimavejsie pre nezaujateho divaka a cim viac by sme sa blizili ku koncu, tym zaujimavejsie by to bolo. Nikto by netaktizoval, lebo kazdy bod by bol dolezity pre prezitie.

Treba napisat ovocnickovi, nech to zavedie v tipsport megalige.
26.9.2017 - 0:10
+4

Majenko

 

síce myšlienka určite zaujímavá ale toto nie je počítačová hra Nhl ty hráči musia z niečoho žiť a z čoho by žilo cca 30 hráčov keď tím vypadne po mesiaci z jednej výplaty asi ťažko prežijú ďalších jedenásť mesiacov
26.9.2017 - 16:45
0

zahorak009

 

Si zabudol ešte jeden podstatný dôvod - bo Slovan je fackovací panák. Aj keď...hm,túto sezónu sme 10 ani 9 nedostali,ani 0-7 doma...
25.9.2017 - 22:45
+1

pifel

 

Alo: Prave naopak! Nech hraju tam kde hraju.
26.9.2017 - 9:26
0

michaelfrolík

 

25.9.2017 - 21:23
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Lubosko1

 

Este ze tak.us som myslel ze ziskaju bod.
25.9.2017 - 21:34
0

Ondrej

 

Slovan čaká 6 domácich zápasov s hrateľnymi mužstvavi (naschvál nedávam superlatívoch tipu "rozhodujúce" "dôležité" "existenčné" lebo toto mužstvo na play off nemá ani zďaleka. Myslím si že najväčší impulz pre mužstvo pred touto domacou sériou by bolo odvolanie trénera.
25.9.2017 - 21:35
+1

mitoO

 

No dnes, aj ked hral Slovan totalny hokejovy hnus, tak takticky ho hral dobre (az na iste chvile v prvej tretine, kde mal aj kusok stastia).
Ale suhlasim, ze Riha by sa na to uz mal vykaslat. V manazmente Slovana by bol prospesnejsi.
25.9.2017 - 21:43
+1

Ondrej

 

Ja to nezvaľujem všetko na Rihu. Ale mužstvo potrebuje impulz a ja ho vidím vo výmene tréner. Navyše volaka pridaná hodnota Rihovho couchingu tam viditeľné nie je.
25.9.2017 - 21:49
+1

steevee

 

Rihovo vyjadrenie - Dnes sme si zasluzili bodovat... : Tak asi bol na inom zapase... Dostali 4 tycky a domaci herne dominovali s velkym mnozstvom sanci.. Preco si zasluzili bodovat? S velkym stastim drzali prijatelny výsledok a nakoniec sa to stastie priklonilo k JASNE LEPSIEMU TEAMU !
26.9.2017 - 9:07
+5

jd16

 

+ neuznaný gól. CSKA aj na pol plynu dominovala.
26.9.2017 - 9:16
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lesslie69

 

Záver tohto zápasu potvrdil platnosť hesla,že na posratého aj hajzel spadne.
25.9.2017 - 21:37
+5

Johan Harju

 



Ivan Niňaj (*18.7 1954)
(+29.3 2015)

Skvělý to komentátor nechť je mu zem lehká.Ale jeho upravené hlášky by se do tohoto zápasu hodily.

"Trenér Slovanu prehlasil pred sezónou,že sa nechystajů velkých favoritov hrýzť,ale len štípať.."

"Narazil Vaica na mantinel"

"Na lade máme Vaica s krídlami"

"Je zaujímavé,že Kašpar dostal už tretí krát puk na osu klziska"

"A Skokan dáva goool,ďalšia chyba CSKA a Bratislavský Skokan, ee Slovan sa ujímá remízy"

"Prihral súperovmu protihráčovi..."

"Ale pred bránou je nikto"

"Puk zastavila až kovová konštrukcia z umelej hmoty."

"Vyhrali sme buly,ale zatial nemáme puk."

"Potrebujeme vyhoniť !"

"Po 60 minutách sa stretnutie medzi Slovanom a CSKA pred 8000 divákmi skončilo nerozhodne 3:2"

"Despres sa zatial nezbavil Salunova a teraz sa ho vôbec nezbavil..."

"Ukázalo sa, že Slovanisti vedia prekvapiť a to nielen Slovanistov"

"Inkasoval úder, ktorému sa vyhol"

"A Slovanisti budú vylúčení za prílis vela hráčov na striedačke"

"Ak to bol ofsajd,tak rozhodca odpískal neskoro,až keď boli obidvaja hráci na ladě"
25.9.2017 - 21:37
+37

strojar

 

Neviem v akej súvislosti ťa to napadlo, ale je to pekná chujovina.
25.9.2017 - 21:47
+6

Johan Harju

 

1+1
25.9.2017 - 21:55
0

Jiří Anděl

 

Za co byl smazán ?
25.9.2017 - 21:58
0

FP-mareno

 

Ked uz sa tu hras na gramaticky neomylneho, tak si davaj pozor ako pouzivas ta napadlo / ti napadlo.
25.9.2017 - 21:56
+17

Standacik

 

v súvislosti so Slovanom zbabelče
25.9.2017 - 21:56
0

NasHokej97

 

Čo napísať ? Takto si odsrať zápas dokáže asi iba Slovan. O to viac to mrzí lebo dneska Slovan podal celkom dobrý výkon, ten bod by si aj zaslúžil.Škoda, mohol to byť dobrý odrazový mostík do rozhodujcej 6 zápasovej domácej serie.
25.9.2017 - 21:40
0

Lubosko1

 

A koho to mrzi?okrem teba
25.9.2017 - 21:43
+3

ErikHKM

 

Napr aj mna siahali na bod ale ta hokejová spravodlivosť zvíťazila
25.9.2017 - 21:55
0

lesslie69

 

Neviem,či toto bol dobrý výkon,mne to skôr pripomínalo verejné korčuľovanie bez akejkoľvek koncepcie,aj keď treba povedať,že druhý gól SBA bol veľmi pekný.
25.9.2017 - 21:46
+1

mitoO

 

Ten pojde isto do golov tyzdna. Pekna cela akcia.
25.9.2017 - 21:48
+3

Igilava

 

Cele zle. Ach jaj tu uź nepomoze ani Coprfild. Miloško tvoja robota tvoja zodpovednost. Som Trencan v KHL fandim Slovanu ale toto si urcite nezasluzi.
25.9.2017 - 21:45
0

ErikHKM

 

Máš pravdu ale Slovan si hlavne nezaslúži tu bandu ktorá to riadi resp neriadi keď to vidíš osobne na štadióne ako ich zaujíma všetko iné len nie ich klub tak to o dacom svadci obchytávať hostesky to im ide najlepšie a potom sa na tom zabávať
25.9.2017 - 21:57
+1

lesslie69

 

Raz som to už napísal.Značku Slovan Bratislava budovalo množstvo skvelých športovcov dlhé desaťročia, žiaľ,teraz ju dehonestuje zopár diletantov.Je to obrovská škoda, snáď sa to zmení.
25.9.2017 - 22:05
+6

sanyo

 

Viaceri dufame a verime!
25.9.2017 - 22:56
+1

Poprad-Vitkovice

 

no Slovan mam rad, ale dnes som mal podane na CSKA a este live som dal, ze da 5 gol CSKA kurz 7,8 a vyslo. tak dakujem, vyslo oboje
25.9.2017 - 21:52
+2

14thomas

 

Ukaz tiket
25.9.2017 - 22:09
+2

batman

 

čo tiket, nech zaplatí z výhry pivo
26.9.2017 - 8:09
+4

14thomas

 

Nemá z čoho zaplatiť , nič nevyhral. Raz písal, ze dal 1000€ na NZ s kurzom 1.2
26.9.2017 - 17:18
0

MackoPu

 

Pozeral som iba poslednu tretinu a bolo jasne, ze individualne je CSKA uplne inde a som sa preto cudoval aj tomu pre Slovan priaznivemu stavu. Ale ten zaver, to tym chalanom na lade fakt nezelam. Ebert sice vedel, ze sa za nim zenu hraci, ale evidentne netusil, ze ako je jeden z nich rychly a ze uz je na nom. Ten prekvapeny vyraz hovoril za vsetko. Ozaj ziacka chyba.
25.9.2017 - 21:54
0

MartinZV

 

No už som išiel trhať tiket
25.9.2017 - 21:56
0

Byron

 

Martin Zv v livke si písal že 1/5,5+ kurz 2,4 zadarmo. Vysledok 3:2 mi k tomu nejako nepasuje. Niekto tu klame ale ja to nebudem...
25.9.2017 - 22:03
+2

MartinZV

 

Písal nakoniec som dal proste čistú 1ku Kľudne môžem poslať tiket. Nič svetoborné za 10e cska 1ka kunlun x2 a dundalk cork city 2+ góly
25.9.2017 - 22:18
+2

Hc-Ke-1

 

Gratulácia CSKA Moskve k vydretému víťazstvu!
25.9.2017 - 22:00
+4

HKTrnava

 

Snáď sa CSKA konečne rozbehne. Hlavne od Kaprizova veľa čakám.
25.9.2017 - 22:01
+2

toso1891

 

To asi stále novačikovská daň
25.9.2017 - 22:13
+3

Urpiner16

 

Chýba tu už len to slovenské alibistické klišé:Musíme sa z toho poučiť.Ale naši už prišli na to že treba vedieť aj prehrávať.Žiaľ Saganovci v hokeji u nás nie sú a ani tak rýchlo nebudú.
25.9.2017 - 22:18
+1

Atlan

 

takto mi odpalit tiket...vsetko vyslo a posledny zapas som mal tento Xko
25.9.2017 - 22:23
+4

Fanusik2002

 

KHL?: Aká je to liga?
Moskva je najväčšie mesto s počtom obyvateľov a divácky záujem o hokej žiadny.
Povedzme si pravdu Slovan chyba v našej lige a v KHL je na smiech.
A mládež Slovana je momentálne veľmi zlá.
Má to význam pre Slovenský hokej?
25.9.2017 - 22:23
+8

lesslie69

 

Účasť Slovana v KHL nemala pre náš hokej nikdy žiaden význam.Je to rozhodnutie súkromného klubu a kecy o kostre reprezentácie boli len alibizmus a nezmysel.
25.9.2017 - 22:27
+25

AvalancheBB

 

Ale nepamätám si, že by to bol Slovan, ktorý rozširoval reči, že idú byť základ reprezentácie. Tieto slová (sny) z pravidla prichádzajú z tretích strán. A tým pádom sú irelevantné.
25.9.2017 - 23:43
0

lesslie69

 

Bol to jeden z hlavných argumentov,prečo má hrať Slovan KHL.
26.9.2017 - 6:55
+3

HeyYou

 

nie, nebol. len vy ste si z neho spravili hlavny argument.
26.9.2017 - 7:44
+4

lesslie69

 

Nájdi si staré články,kde sú vyjadrenia funkcionárov klubu aj zväzu pred vstupom Slovana do KHL.Ja si nepotrebujem robiť žiadne argumenty, všetko okolo toho bolo napísané aj povedané.
26.9.2017 - 8:17
+7

HeyYou

 

boli to do velkej miery taraniny, myslim, ze to vieme vsetci.
26.9.2017 - 8:44
+2

lesslie69

 

Nie do veľkej miery,boli to len táraniny.Dnes už je to úplne jedno.Ako som písal vyššie, prajem nášmu najväčšiemu hokejovému rivalovi,aby sa zbavil diletantov a vrátil klubu kredit,aký si značka Slovan Bratislava určite zaslúži.
26.9.2017 - 9:03
+2

MartinZV

 

Tak ale posledný tím konferencie zrejme príliš nelákal. A zase štadión CSKA nie je nič veľké kapacita je tuším 5000-6000
25.9.2017 - 22:27
0

8sweet8

 

Posledná je Riga celkom jasne
25.9.2017 - 22:48
0

zahorak009

 

A zase si kakáš do tlamy.A vzhľadom na to kto si,tak evidentne naschvál. Takže nech ti chutí a nezabehne
25.9.2017 - 22:54
+2

MartinZV

 

V čom akože?? Ok s posledným tímom som sa sekol na tú Rigu som ozaj zabudol ale tak reálne tých ani nemusia rátať do súťaže tento rok. Kapacita je 5600 takže prosím kde vidíš chybu? A kto podľa teba som a čo robím naschvál?
26.9.2017 - 11:10
+1

zahorak009

 

Ale ani náhodou . Ty si sa s tou posledným tímom nesekol,presne TO bolo zámerne.Trabelo ti si kopnúť.
26.9.2017 - 16:46
+3

MartinZV

 

Aha...dobre máš pravdu nemám ďalší argument
26.9.2017 - 18:28
+2

AvalancheBB

 

Hokej v Moskve je zaujímavý tým, že čím historicky úspešnejší klub, resp. čím hviezdnejší, tým má nižšiu celkovú popularitu. Z trojice CSKA, Dinamo a Spartak má práve CSKA najnižšie návštevy. V strede je Dinamo, ktoré ani napriek tomu, že hrá v najmodernejšej aréne, tak nemá až tak vysoké návštevy. Paradoxne Spartak je návštevnosťou najpopulárnejší.

Aké sú presné dôvody v Moskve, to neviem, ale raz som sa o jednom fenoméne bavil so Španielom z Madridu, ktorý bol fanúšik futbalového Atletica. Vysvetlil mi to tak, že aj keď Atletico nie je až tak úspešné, ako Real (dokonca bolo svojho času aj v nižšej lige), tak je v podstate klub robotníckej triedy, resp. tých bežných väčšinových ľudí. A preto je tak veľmi populárny. Real sa považuje v Madride u mnohých za protežovaný, resp. za klub z tej vyššej triedy.
A možno je to v Moskve niečo podobné. Možno CSKA je považované, aj historicky, za protežovaný klub, kým Spartak za,nazvime to, ľudový. Čo by mohlo aj sedieť, keďže CSKA bol vojenský klub, ktorý si ukazoval na hráčov, a tých dostal a Spartak bol dotovaný z toho menšieho priemyslu, napr. potravinársky a pod. Takže nie energetika, armáda, alebo niečo podobné.
25.9.2017 - 23:41
+10

batman

 

To je zaujímavé. Vďaka za info. Vidím tam určitú spojitosť s našou novou družbou Dukla+Slovan. Dukla, ako protežovaný armádny klub, ktorý všetky úspechy (a že boli už dávno pradávno) dosiahol iba vďaka vyberaniu hráčov ako hrozienok z koláča a Slovan, ako ľudový, všeobecne obľúbený klub. Ale na rozdiel od CSKA a Spartaka, či Atlética a Realu, teraz sme sa vďaka tomu, že Slovan je našou farmou združili, pevným a snáď večným putom, čo je krásnym príkladom, ako sa dajú naoko nezlomiteľné prekázky prelomiť. Vivat Slovan, vivat Dukla, vivat hokej!
26.9.2017 - 8:18
+4

greendeath

 

26.9.2017 - 8:39
+2

kaiser

 

Cca ako u nás...
26.9.2017 - 1:40
0

Urpiner16

 

Nemá.
25.9.2017 - 22:26
0

zahorak009

 

Byron syndróm???
25.9.2017 - 22:54
+1

renem

 

hokej je o chybach a bez nich by tazko boli goly. ale taketo tri fatalne individualne chyby ako dneska, to je na mna moc. na kazdom z tych goloch moze dostat nas obranca asistenciu. neviem, co tu drzi voracka, ale miestami mam pocit, ze aj mihalik bol lepsi (mozno som uz zabudol) taimi mi pride bez zivota, v kazdom zapase spravi velky kiks. neni to jrac, na ktorom sa da stavat

k hre tazko, vykon nebol uplne zly, cska su inde, nasi su jednoducho slabi. kvalita je niekde uplne inde, z nasich zaujal snad len despres a skalicky, ale to je opat o tom istom pekny vykon, bojuje, udrzi puk, vyhra suboj, dobre sa na nho pozera. lenze neboduje.

opat napisem, co som uz pisal. riha je najlepsia volba pre slovan, nemyslim si, ze je sanca na ineho aspon rovnako kvalitneho trenera ako je on. skor by som bol za cistky inde. popri vsetkych spoleniem Kaspara, ze hra zle, netaha muzstvo, to by som odpustil. ale trafit brankara leziaceho na zemi, je uz moc. myslim, ze bude medzi top 3 najlepsie zarabajucimi, takze nahrada by nemal byt problem

mna Mazanec niak moc nepresvedcil ani dnes, aj ked toho bolo dost, co pochytal, bolo to skor tak na "verimboha" chytane. pre mna je jednotkou Stepanek
25.9.2017 - 22:39
+1

zahorak009

 

Pokovič?
25.9.2017 - 23:01
+1

CuCk0

 

Prezident : CSKA-Slovan 3077 divákov
Trenčín - Košice 3186 divákov

Tipsportliga - KHL 1:0

Ale viem krásne vytrhávať z kontextu, však?
25.9.2017 - 22:43
+27

Atlan

 

ked trhat tak poriadne - ZV T 4k+
25.9.2017 - 22:50
+6

Atlan

 

*ZV : DT
25.9.2017 - 22:55
0

mitoO

 

Horsie je, ze uz aj v BA chodi 5k divakov, aj ked zahlasia 6,5. Tu uz pomoze iba EBEL.
25.9.2017 - 22:59
+4

HeyYou

 

co by podla tvojho nazoru mohlo pomoct klubu po velkolepej obrode hrajucemu o celo tzv. vyrovnanej ligy s 3500 divakmi v hladisku?
25.9.2017 - 23:19
+5

mitoO

 

Tak ako vsade, vysledky. Pomozem ti este s niecim?
26.9.2017 - 2:02
+4

HeyYou

 

alebo zapas so sba, hoci aj v priprave (6.8.2014-8300 zvedavych dusi).
26.9.2017 - 7:27
+2

mitoO

 

Jeden zapas nas nezahoji.
26.9.2017 - 7:52
0

ymemsreves

 

Boha ten pocet divakov to je na slovane meritomvsetkeho...sak vam chodi 5000 na khl tak uz s tym chodte niekam aj s celou navstevnostou
26.9.2017 - 7:10
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
CuCk0

 

Schválne som nenapísal tento zápas
25.9.2017 - 23:04
+1

Atlan

 

aha az teraz som si uvedomil ze preco
26.9.2017 - 20:35
0

prezident

 

Dobry den,

dakujem za Vas nazor a suhlasim s Vami: Vas prispevok je amatersky nezmysel, Vas prispevok je ucelovo vytrhnuty z kontextu, kedze v ziadnom prispevku som NIKDY (!) neporovnaval navstevnost na konkretnych zapasoch, naopak, VZDY (!) som porovnaval priemernu navstevnost.

ZA CEST A SLAVU NASHO KLUBU, NASHO MESTA, NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
26.9.2017 - 9:29
+8

CuCk0

 

Dobry den,
dakujem za odpoved, no napisal som svoje subjektivne hodnotenie dvoch hokejovych sutazi, podla vlastnych parametrov. Vyprosim si aby ste nazyvali moj prispevok amaterskym nezmyslom. Vy ste napisali, ze Tipsportliga nepatri v Europe do top 10 a nenazval som Vas prispevok amaterskym nezmyslom.

Preto Vas prosim o pochopenie a akceptovanie mojho subjektivneho nazoru.

Dakujem.
26.9.2017 - 10:02
+26

jetstick98

 

no pane, vy ste iný pacient !
27.9.2017 - 13:25
0

Alo

 

: http://vtipnebubliny.sk/image/322-trener-slovana-milos-riha
25.9.2017 - 23:08
+7

88Backo

 

Nuž chudobnemu aj z hrnca vykypi,ale na druhej strane koľkým ľuďom zachránili tikety čo to dali na prilepšenie kurzu
25.9.2017 - 23:38
0

HKMpelemele

 

Mne napriklad
26.9.2017 - 0:36
0

_mathew

 

Chudobnému aj z Hrnku vykypí ...v tomto prípade z Eberta, strašný lapsus.
26.9.2017 - 7:39
0

MackoPu

 

Vyhlasenie: A inak to Rihovo vyhlasenie - konecne palec hore.
Bez zbytocnych emocii a pochopil, ze vyhrava aj prehrava sa spolocne ako tim.
25.9.2017 - 23:48
0

Bystrican88

 

Tri veci: Ad1 - dnes si Slovan zaslúžil aspoň ten bod, samozrejme nebol to nejaký extra výkon, ale perfektne taktický a s prispením šťastia držali bod až do osudnej chyby Eberta
Ad 2 - veľa ľudí sa vyjadrovalo na adresu Sherbatova, že nehráva, že ho Říha nepostaví a pod. viem že v 4 lajne veľa priestoru nedostane ale jemu očividne zavadzia hokejka aj puk, lieta síce po ľade ako blázon ale to potom mohol skúsiť rýchlokorčuľovanie (možno ešte prekvapí, ale neverím tomu)
Ad 3 - tak isto veľa fanúšikov si pýta odvolanie Říhu, áno zišiel by sa nový impulz, ale ja mám pocit, že Říha neplní len funkciu trénera, ale aj inú, ktorú by mal robiť niekto iný. A druhá stránka veci je ekonomická, ak by bol Říha odvolaný muselo by mu byť vyplatené odstupné, na ktoré Slovan jednoducho nemá momentálne peniaze a preto si myslím, že Říha tak skoro na lavičke Slovana neskončí.
25.9.2017 - 23:56
+4

motonomad

 

S tým Sherbatovom si trafil. Síce dnes "zahviezdil" Ebert no pre mňa je absolútne "top" tento chlap. A to nielen dnes. V drese súpera by to bola sranda ale je smutné že hrá za Slovan. Športovec to je, ale určite nie hokejista. Nespomeniem si na nikoho v Slovane kto by pôsobil tak srandovne.
26.9.2017 - 1:19
+3

motonomad

 

Škoda. Po zápase som bol plný negatívnych emócií tak ma drahá chcela upokojiť. Sadla k PC a analyzovala pol hodiny. Došla k záveru, že na play off strácajú pár bodikov, najbližšie zápasy hrajú doma so súpermi, ktorých môžu a musia poraziť a keďže v Moskve tesne prehrali tak majú šancu aj na gagarina. Z fanusikovsko-matematickeho hľadiska asi ani nie je čo vytknúť jej úsudku (s veľkou dávkou naivity a nadhľadu). Ale aj tak sa mi podarilo prvýkrát po rokoch spolužitia uraziť ju pohľadom na ňu. Už ma to nebaví.
26.9.2017 - 0:33
+4

kaiser

 

..skoda,že nie uspokojiť,ale to je tvoja vec...
26.9.2017 - 1:43
+1

Tehelnepole

 

Mas skvelu partnerku. Vazne.
26.9.2017 - 8:07
0

strojar

 

Pekne to s tou disciplínou Ŕíha povedal. Ako obrlajtnant Machovec vo Švejkovi:
"Disciplina musí bejt, vy kluci pitomí. Jinak by jste lezli po stromech jak vopice."
26.9.2017 - 2:10
+3

prezident

 

Niekolko poznamok k zapasu proti de facto muzstvu NHL: bojovny a obetavy vykon s hernou organizaciou na velmi vysokej urovni!

1) Riha je vynikajuci strateg a motivator, pre Slovan Bratislava v sucasnosti idealny trener, proti CSKA Moskva nielenze urcil mimoriadne vhodne takticke riesenia, vratane zlozenia formacii (nevyslo iba nasadenie Sherbatova), ale sucasne dokazal pohotovo reagovat na vyvoj zapasu, konkretne, cca od 15 min "obetoval" niekolkych hracov (Genoway, Mikus, Hrnka), ktori sa pri protiutokoch Slovana Bratislava zastavovali v mnohych pripadoch uz pred modrou ciarou supera, aby mohli obrane vypomahat v ramci bleskovych kontier ruskeho muzstva. Rihove riesenie bolo pozoruhodne, od klasickeho konceptu, t. j. "2 obrancovia + 3 utociaci hraci" presiel k nestandardnemu rozostaveniu, t. j. "2 obrancovia + 1 stredovy hrac s defenzivnymi ulohami + 2 utociaci hraci" (samozrejme, vyvoj hry niekedy neumoznoval uplatnovat tento system, ako napr. pri presilovych hrach, v mnohych ostatnych fazach vsak islo o skvele riesenie, ktore eliminovalo viacero sanci CSKA Moskva),

2) Priblizne do casu 59 min 40 sek patril medzi najlepsich hracov Slovana Bratislava obranca Ebert (18:18), zavahania, ktore v poslednej minute urobil, zial, znegovali inak jeho velmi dobry vykon. Ebert nerobil chyby, nestracal pod tlakom supera puky, hral dobre pozicne, za vlastnou brankou, resp. v predbrankovom priestore bol dorazny, ruski utocnici s nim mali velke problemy. Pred prichodom do klubu sa od neho ocakavalo, ze bude urcitou alternativou za Tomasa Kundratka, toto sa nepotvrdilo, su to prilis rozdielni hraci, napriek tejto skutocnosti sa domnievam, ze Ebert sa sustavne zlepsuje, najma v hre telom (referencie hovorili, ze je to jeho slabina) a rozohravke. Ebertove zakladanie akcii je skor priame, castokrat voli dlhsie a prudsie prihravky, pritom ma rychlostny potencial rozohravat akcie zavezenim puku do obranneho pasma supera, verim, ze treneri sa tomuto budu venovat. Negativom jeho vykonu bolo vylucenie za podrazenie priblizne v polovici zapasu, kedy vlozil hokejku zozadu medzi nohy ruskeho utocnika, zbytocny faul, ktoreho nevyhnutnost nevyplyvala zo ziadneho herneho nebezpecenstva.

3) V obrane hrali velmi dobre, hoci v rozdielnych paroch, Svarny (TOP ice time medzi obrancami - 22:36) a Despres (18:01), spolu v 13-tich pripadoch dokazali hrou telom zastavit utocnikov supera, zblokovali viacero pukov. Despres posobi sebavedome, dokaze sa za vlastnou brankou necakanymi zmenami smerov pri korculovani zbavit atakujucich hracov supera, nasledne vyviezt puk do stredneho/utocneho pasma, v jeho prihravkach je rozpoznatelne, ze ide o obrancu svetovej extratriedy, je tam menej silovych rieseni a viac rozumovych rieseni. Situacia, kedy bol Despres vyluceny za drzanie (cca 7 min), sa dala riesit inak (detto ako v pripade Eberta), pretoze akcia supera uz bola vytlacena do rohu, neslo o bezprostredne ohrozenie branky Mazanca. Celkovo obrancovia hrali velmi obetavo a cisto, v priebehu celeho zapasu mal Slovan Bratislava 5 vylucenych hracov, pricom iba 2 z nich boli obrancovia (Ebert, Despres). Meszaros (20:14) odohral svoj spolahlivy standard bez vaznejsich chyb, snazil sa o zakoncenie (2), popri Taimim (3) patril k strelecky ako-tak aktivnym hracom. Mam pocit, ze Taimi niekedy zakoncuje prilis skoro z nepripravenych pozicii, zatialco Meszaros ma lepsi cit pre volbu spravneho okamihu na strelu.

4) Taimi (13:35) a Voracek (14:35): herna katastrofa. Obaja. Toto tvrdim nielen preto, ze Voracek ma vinu na prvom gole, resp. Taimi na druhom gole. Je to sposob, akym goly CSKA Moskva padli. Voracek po naraze ruskeho utocnika odleti niekolko metrov, mohol sa na tento naraz pripravit, cakal ho, hracov supera periferne videl, po pade mu trvalo nekonecny cas, kym sa opat zapojil do hry, ked k tomu konecne doslo, bolo neskoro, nebraneny utocnik supera skoroval sam bezprostredne pred Mazancom (1-1). Voracka vsak nechcem iba kritizovat. Vo vcerajsom zapase prikladne bojoval (po dvoch dohovoroch od Rihu na zaciatku druhej tretiny), burcoval spoluhracov, hadzal sa do striel/prihravok, herne indispozicie kompenzoval maximalnym fyzickym usilim! Chyba Taimiho pri gole na 2-1 mala dorastenecky charakter, na 5 metroch poslal klamlivym pohybom tela hrac CSKA Taimiho dolava, zatialco sam sa uvolnil doprava (z pohladu braniaceho hraca), potom nebraneny pred Mazancom vo vybornej streleckej pozicii skoroval. Aby bol Taimi komedialnou hviezdou youtube chybalo jedine: nepadol pri pohybe spat na zadok. Mam pocit, ze Taimimu chyba agresivita v dobrom slova zmysle, castokrat je laxny, ked nevie, co s pukom, niekam ho jednoducho napali, ako napr. do Svarneho za brankou Slovana Bratislava zo vzdialenosti niekolkych metrov. Bacik (12:43), ktory v priebehu poslednej tretiny trvale nahradil Taimiho, na mna posobil lepsim dojmom (2x zblokovana strela supera, ziadna vazna chyba).

5) Mazanec mal rozpacity uvod, kedy striedal vynikajuce zakroky proti tazkym strelam, resp. dorazkam supera s nepochopitelnymi chybami, ako napr. vypadnutim puku z lapacky na hokejky hracov CSKA Moskva. Celkovo mal 43 zakrokov s 93% uspesnostou, pricom iba niekolko sekund ho delilo od 95% uspesnosti, co je v zapase proti takemuto superovi fantasticky vykon. Postupom casu sa rozchytal, ukludnil, samozrejme, pomohlo mu aj stastie (zrdky), posobil vsak na muzstvo spolahlivo. Jeho velkou devizou je praca s hokejkou, dokaze rozohravat (hoci bolo tam aj vazne zavahanie, kedy puk prihral priamo superovi stojacemu pred nim), neprerusuje hru tak casto ako Stepanek. Mazanec musi lepsie zrazat puky do rohov, nesmie tam byt tolko prilezitosti na dorazky, v tomto je Stepanek lepsi. Obaja ceski brankari su velkym prinosom pre klub, som velmi poteseny, ze podavaju spickove vykony.

6) Trojica "neviditelnych" stitov - Hrnka (16:29), Mikus (14:07), Genoway (21:24) - mohutne podporovala defenzivu, aj vdaka nim sme cely zapas drzali prijatelne skore. Spominani hraci zahrali v obrannych cinnostiach velmi solidne, problem bol na buly (suhrnne sme prehrali 23-50), kde Hrnka, ako aj Mikus mali zhodne 82% neuspesnost (Hrnka prehral 9 vhadzovani z 11-tich pokusov, Mikus prehral 13 vhadzovani zo 16-tich pokusov), iba Genoway v tejto cinnosti nezaostaval (54% uspesnost). Samozrejme, chybal Viedensky, ktory je prva volba na vhadzovania (54,5% proti Vityazu Podolsk, 45% proti Barysu Kazan, 65% proti Amuru Chabarovsk), napriek tomu Mikusovi sa vyslovene nedarilo, pretoze napr. v troch zapasoch mal v priemere 60,2% uspesnost (55,6% proti Vityazu Podolsk, 75% proti Barysu Kazan, 50% proti Amuru Chabarovsk). Hrnka strelil stastny gol, hlava v najazde opat dole, dvihol ju az tesne pred zakoncenim, na zaciatku akcie "klasicka" strela 20 cm nad ladom do laveho betonu brankara, ktora bola pridlho signalizovana, Hrnka podobne zakoncoval aj v druhej tretine, kedy sa ocitol v najazde na superovu branku, hoci z uhla z pravej strany.

7) CSKA Moskva hrala vo fascinujucej rychlosti, nemozeme nasich hracov vzdy vinit iba za chyby, musime uznat aj majstrovstvo supera, hrali sme zapas u aspiranta na titul v najlepsej europskej lige! V tomto zapase sme nemohli hrat modernym systemom "vsetci brania, vsetci utocia", pretoze tam bola trvala hrozba precisleni. Postupom casu sa nam darilo viac pukov zrazat do rohov, prihravky supera od mantinelov do priestoru medzi kruhmi, a, nasledne zakoncenie, ci dalsie prihravky, sme narusovali zhustenou obranou. Velkym problemom bolo clonenie pred Mazancom (takto padol aj prvy "gol" supera - spravne neuznany), s ktorym si nevedel poradit najma Taimi, ci Voracek. Skvele takticke manevre Rihu zastavili prepadavanie/precislenia, muzstvo posobilo celkom dobre, sformovane, organizovane, koncentrovane, odhodlane. Strely na branku (43-23) zodpovedaju obrazu hry, Slovan Bratislava vzdoroval, neboli sme lahkym protivnikom. Pacilo sa mi, ze hraci boli v oslabeniach odvazni, necakali sme na modrej ciare, bolo tam dobre napadanie, efektivne sme prerusovali akcie supera.

8) Sherbatov (7:08): desivy vykon. Nedorazny, chaoticky, nesystemovy, neorganizovany, sialena improvizacia. Tento hrac nahana puk po celom ihrisku bez ohladu na okolnosti, a, ak prepadne, potom fauluje (17 min, resp. 31 min). Verim, ze vedenie klubu ho posle na nejaky cas do B-muzstva: v Dukle Trencin potvrdi alebo nepotvrdi, ze ma nejaku vykonnost, podla toho sa rozhodne: ostane/odide. Sherbatov vcera odohral 15 striedani, dovolim si konstatovat, ze vsetky boli zle! Riha zvladol zapas paradne, napr. po ubraneni oslabenia pocas vylucenia Sherbatova (31-33 min), nasledovala dobra presilovka (33-35 min) Slovana Bratislava, po ktorej sa muzstvo dostavalo do "utocnej euforie", trener okamzite reagoval, upokojoval hracov, pripominal im ulohy, ktore maju. V oslabeniach hral z ofenzivneho hladiska velmi dobre Repik (18:18), naopak Kaspar (18:06) a Smolenak (16:09) dominovali v defenzivnej pomoci obrancom. Kaspar je uzasny hrac, nepochybujem, ze casom sa chyti aj strelecky, dnes nadherne asistencie pred poloprazdnu branku Repikovi (neskoroval), resp. Despresovi (2-2)!

9) Motorikou pohybov, ako aj telesnou konstrukciou sa Hrnka velmi podobal na hracov CSKA Moskva, avsak v rychlosti bol priepastny rozdiel, predovsetkym v rychlosti rieseni hernych situacii s pukom na hokejke ..ale inak Hrnka dobre, vyvazal puky, vyhadzoval puky, pri mantineloch bol silny, splnil, co od neho trener chcel. Hrali sme proti velkym sampionom, vazme si velmi dobry vykon nasho klubu, ktory delili sekundy od bodoveho zisku. Stastny (12:41) pre mna nepresvedcivo uz asi piaty zapas v rade, ziadna strela na branku, ziadne zblokovane strely supera, niekolkonasobna strata nekomplikovanych pukov pod tlakom, je to z jeho strany boj, avsak toto nie je slovenska extraliga, tu treba viac, drzim mu palce, aby nas este presvedcil o svojich kvalitach. Potesil ma Skalicky (15:11), ktory vybojoval presilovku, pokusal sa zakoncovat, hral cisto, vyhol sa utocnym faulom na rozdiel od zapasov napr. proti Amuru Chabarovsk alebo Kunlun Red Star.

10) Vylucenie Bucheteleho (15:53) v 48 min za podrazenie nepovazujem za velky problem, kedze vyplynulo z defenzivneho nasadenia, pad ruskeho utocnika na Buchteleho hokejke bola centimetrova zalezitost. Tato presilovka sa hrala za stavu 2-2 cca 10 min pred koncom zapasu, Slovan Bratislava ju odohral velmi dobre, hraci zblokovali niekolko striel, po cely cas drzali kompaktny stvorec, iba smolne nevyhodili niekolko pukov. Od 50 min (po skonceni uvedenej presilovky) kulminovala bojovnost vsetkych obrancov, toto je velmi dobre muzstvo, dufajme, ze nas v tejto sezone cakaju este velke & slavne vitazstva! Nestazujme sa na rozhodcov (5 min pred koncom sporne prerusenie hry, kedy Kaspar vysunul do najazdu Repika), zapas zasadnym sposobom neovplyvnili, piskali korektne na obidve strany. Vsetci si budeme pamatat, ake velke chyby Ebert urobil v poslednej minute, ano, je to pravda, stalo sa, avsak skusme si spomenut aj na 56 min, kedy rusky utocnik trafil hornu zrdku, puk padol Mazancovi za chrbat, vzapati Ebert skvelym reflexnym zakrokom vystrelil tento puk do pola!

NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
26.9.2017 - 9:21
+6

Ondrej

 

CSKA Moskva ani defacto ani dejure nie je muzstvo NHL... Nesnaz sa nam tu vnucovat nazor ze muzstva KHL sa vyrovnaju muzstvam NHL. Je to hlupost. NHL je na uplne inej urovni a hraci CSKA nedosahuju uroven NHL. Viaceri z nich su ju vyskusali ale nepresadili sa... Takze ako si prisiel k tomu NHL je mi doteraz zahadou...Ale ako sme si uz zvykli s faktami a inforamciami narabas len tak aby to vyhovovalo tvojim zvastom...
26.9.2017 - 9:33
+26

Byron

 

Cska by úplne v pohode mohol hrať v nhl vyrovnanú partiu s väčšinou mužstiev a dovolím si tvrdiť že kopa hráčov z nhl by sa v nhl nepresadila. Nie všetci hráči v nhl sú najlepší. Ale samozrejme je to top súťaž o tom sa baviť nemusíme.
26.9.2017 - 10:08
+3

Ondrej

 

Toto nemyslíš vážne...Je to uplne nepodložené tvrdenie... Rovnako ja môžem rovnakou logikou napísať ze niektoré kluby Tipsportligy by hrali kludne stred tabulky KHL. Blbosť aj v prvom aj.v druhom prípade.
26.9.2017 - 10:42
+13

zahorak009

 

Tak páni,tvrdenie jedného aj druhého(Byron,Ondrej) je momentálne iba v rovine teórie,resp.v rovine keby bolo oné cukrom,tak si tentujeme do kávy.Bo momentálne sa kluby NHL a KHL nestretávajú.Posledná konfrontácia na klubovej úrovni klubov NHL s klubmi mimo NA bola približne v čase zápasu Slovana s Rangers. Odvtedy žiadne priateľské zápasy neboli.Súťažné už vôbec nie.
26.9.2017 - 17:01
0

emoxx1

 

Ale aj tu by sme prišli k záveru, že ako porovnanie to slúžiť nemôže/nemohlo, lebo sú to len prípravné zápasy. Tak ako som to tvrdil po prípravnom zápase BB-Slovan, to musím povedať pri každom prípravnom zápase. Prípravný zápas nedokáže zrovnať kvalitu súťaží.
26.9.2017 - 17:04
+1

NZ Hockey

 

Takže vlastne nemôžme povedať, že NHL je lepšia ako naša extraliga, lebo kluby sa nestretávajú
26.9.2017 - 17:48
+1

Dracik_18

 

nestretli sa ani raz ?
26.9.2017 - 19:05
0

NZ Hockey

 

Raz je stretavaju?
Ale keby aj tak je to z cias kedy je to podla tvrdeni zahoraka uz neaktualne a bezpredmetne
26.9.2017 - 22:49
0

zahorak009

 

Raz?
27.9.2017 - 15:32
0

lubfito

 

Nerýpem.
Len sa spýtam ako myslíš to, že kopa hráčov z NHL by sa v NHL nepresadila.
To akože sú tam protekčne, alebo sú tam len kvôli národnosti? Ako to myslíš?
26.9.2017 - 11:09
+4

riskohrasko1

 

Podla mna myslel ze kopa hracov z NHL by sa v KHL nepresadila
26.9.2017 - 16:07
0

ctibor

 

A kopa hracov z KHL by sa nepresadila alebo upadla do priemeru aj v ramci nasej ligy. Taketo nieco urcite nie je meritko ligy. Ako pise Urban Horn, v NHL sa hraje jednoducho najlepsi hokej na svet. Teda CSKA nie je ani zdaleka timom NHL a ani sa k tomu nepriblizuje.
26.9.2017 - 17:06
0

riskohrasko1

 

Ved ja si to nemyslim ,len sa snazim vysvetlit ze ako to asi myslel on.Lebo inac napisal same blbosti.
26.9.2017 - 18:54
0

zahorak009

 

Plne súhlasím,že NHL je najlepšia na svete.Ale skús niečim relevantným podložiť poslednú vetu v svojom príspevku.A poprosím nielen štýlom "keby bolo keby".
27.9.2017 - 17:47
0

NZ Hockey

 

Danko?: "Dovolím si tvrdiť že kopa hráčov z nhl by sa v nhl nepresadila"
26.9.2017 - 12:54
+9

Urban Horn

 

Souhlasím s Ondrejem.Tohle zveličování a zbožšťování evropských týmů mi už leze na nervy.V NHL se hraje jiný hokej,než v Evropě a CSKA by proti žádnému týmu NHL na úzkém kluzišti nemělo nejmenší šanci.Největší hvězdy CSKA se v NHL neprosadili a když tady čtu občas ty nesmysly od některých lidí na adresu NHL,tak mam chuť jim přispět na letenku na nějaký zápas NHL živě.Atmosféra kromě Nashvillu a zápasů play off nebude nic moc,ale hokej na jiném levelu.Viděl jsem živě finále KHL Lev Praha versus Magnitogorsk a několik zápasů play off NHL,nedalo se to srovnat.V rychlosti,nasazení,agresivitě a obětavosti.Kromě atmosféry.Do KHL se chodí vydělávat peníze,do NHL hrát nejlepší hokej.Stačí,aby Kanaďani přivezli na MS pár hráčů z NHL,nechodili za děvkama a neopíjeli se levným chlastem a brali to MS vážně.Pak z ostatních týmů nikdo nemá šanci.To je asi tak všechno k NHL kvalitě CSKA.Hezký den
26.9.2017 - 16:09
+16

DobryHokej

 

Toto by si mal kazdy pokakany z KHL zapisat za usi...
26.9.2017 - 19:25
0

Byron

 

Urban viem že to už je dávno ale keď prišla CSKA do Kanady boli hviezdy nhl veľmi prekvapení ako to dopadlo.
26.9.2017 - 22:38
0

Byron

 

CSKA vs NHL: 34zap. Bilancia 24-2-8 toto je fakt to čo píšeš ty sú len tvoje výmysly.
26.9.2017 - 22:47
0

emoxx1

 

Nemôžeš myslieť vážne...Porovnaj si roky kedy sa to hralo. V tej dobe porážali aj Československé mužstvá kluby z NHL.
Tiež šlo o prípravu, ale aj o politickú propagandu. Kluby z východného bloku mali trošku inú motiváciu ako kluby z NHL.
Ak si to sem dal ako pikošku, tak beriem, ale ak chceš na základe tohto porovnávať terajšiu NHL so zbytkom sveta, tak to neobstojí.
26.9.2017 - 22:59
+3

Byron

 

Neber to tak vážne je to fakt z pred 40r. Myslím však že vtedy mali môžno ešte väčšiu motiváciu hráči nhl ktorí chceli ukázať komunistickému režimu kto je pánom "sveta". Dobre vieme ako to Kanada prežívala keď sa hrali zápasy ZSSR vs Výber nhl. To bolo na nože.
26.9.2017 - 23:22
0

emoxx1

 

No ale porovnávať turnaj sotročia kde boli politické hecovačky na oboch stranách s prípravnými zápasmy je tiež trošku mimo.
Zhodnúť sa môžme na Tom, že v tedy nebola globalizácia. Hráči veľmi neprestupovali a ten klubový hokej sa hral v hokejových krajinách +/- na rovnakej úrovni. Jediný mimo boli CSKA ktorý mali v klube podstatné jadro reprezentácie. Z toho pramenila ich dominancia aj na MS, OH aj na klubovej úrovni. To aj súvisí s tým čo sa písalo vyššie o protažovaní CSKA a s tým spojenými nesimpatiami fanúšikov v Moskve.
No toto nemôžeš porovnať s terajšou NHL ani omylom.
Dnes tam chodia najlepší hráči sveta. Žiadny klub nedrží jadro žiadnej repre.
V tomto prípade zopakujem názor Urbana Hrona. Na úzkom ľade v ostrom zápase je teraz v NHL každý klub z Európy bez šance.
27.9.2017 - 0:10
+1

bigi BLOG

 

ako to ze to porovnavat je blbost je jedno, ale tvrdit ze koli politickej situacii mali kluby z vychodu vacsiu motivciu, je trasna blbost. si len spomen na seriu storocia ako prebiehala. myslim ze tam vidis ze ta motivacia kanady bola evidentna. sak aj strelec vitazneho golu tusim henderson sa volal po tom gole povedal ze to bol najdolezitejsi gol kariery a ukoncil karieru. a to nehovorme ako piskali rozhodcovia vtedy.

apropos neviem ako by dopadlo cska v konfrontacii s klubmi NHL ale ska z minulych rokov by hralo MINIMALNE vyrovnanu partiu a dovolim si tvrdit ze ak by aj nepostupili do PO tak by od toho neboli daleko
27.9.2017 - 7:18
0

Ondrej

 

A vies to aj niecim podlozit? Preco si to myslis? Preco si myslis ze na uzkom severoamerickom klzisku, by obrana SKA nemala problem a naopak, ofenziva by sa naopak vedela presadit na uzkom klzisku? A vies co? Ja si myslim, ze muzstva ako Nitra a BB by posledne sezony boli na hrane play off KHL ako bol na tom Slovan... A skus ma presvedcit ze nie...
27.9.2017 - 7:24
+1

bigi BLOG

 

tvrdim to preto ze vela hracov ska uz v NHL hrali alebo tak isli hrat teraz alebo pred nedavnom a hviezdia/li tam
27.9.2017 - 9:03
0

Ondrej

 

Tak sa pozrime na tie hviezdy a vela hracov co hralo v NHL. Hviezdy sme nasli az dve Datsyuk a Kovalchuk. Datsyuk klobuk dole, Kovalchuk pan hrac ale treba brat do uvahy ze za jeho posobenia v NHL hral len 3xplay off. A zvysok...Ano 9 hracov ma skusenosti z NHL,ale o vsetkych (okrem Voynova, to je specificky pripad) plati ze sa vobec nepresadili. Ked spocitame zapasy tychto 9 hracov tak sme takmer na rovnakom cisle ako ked spocitam zapasy napr. dvoch hracov Dukly Trencin... Hossa a Radivojevic... Nehovoriac, ze to iste plati o produktivite... Takze o akych hviezdach sa tu bavime? O akej aspon teoretickej vyrovnanosti s klubmi z NHL???
27.9.2017 - 10:23
+4

bigi BLOG

 

zabudol si aj na tu druhu cast, a to tych co v tejto respektive v predchadzajucej sezone odisli, trebars panarin
28.9.2017 - 12:06
0

emoxx1

 

A ty zase trepeš. Ďalší čo porovnáva turnaj storočia s pripravnym zápasom. Ostatné fakty už boli uvedené v predošlých príspevkoch.
Alebo aj tu chceš tvrdiť, že zápasy z doby boľševika môžu slúžiť ako meritko pre aktuálne porovnanie KHL a NHL tak ti naozaj tlieskam.
27.9.2017 - 8:59
+1

bigi BLOG

 

zacnem od konca, sak som napisal ze porovnavat to je blbost.
ale ja som reagoval na to co si napisal ty prakticky si napisal ze rusi sa vyhecovali a HNL to odflakla, co je bblost. za jedno severoamericania to nemaju v povahe a hraju naplno za vsetkych okolnosti, a za druhe doba bola taka aka bola, a urcite zapad nechcel prehrat v tomto. hovoris ze to boli pripravne zapasy ale svojim sposobom aj seria storocia boli len pripravne zapasy a vieme ako sa k nim pristupovalo a ako respektive pre koho sa v nich piskalo
27.9.2017 - 9:07
+1

Urban Horn

 

To Byron-Děkuji Ti za názor.Slovan Bratislava v roce 1969 vyhrál PVP.Tvou logikou současný fotbalový Slovan vyhraje Champions League.I když je minimálně cca 10 velmi silných a objektivních argumentů proti.Ale fantazii se meze nekladou..Víc k tomu nemám co dodat.Přeji Ti hezký večer
26.9.2017 - 23:25
+2

zasi

 

a okrem Helmuta Balderisa hrala za CSKA komplet repre ZSSR.ten si postavil hlavu a hral za Dinamo RIGA a nepohol s ním ani Tichonov
27.9.2017 - 0:14
+1

Ondrej

 

Byron. Vzdy som ta povazoval a aj nadalej budem povazovat za fundovneho fanusika, ako napisal el presidente dva dni dozadu, si to 1%... Ale si sliapol velmi vedla a tymto argumentom si to uuuuplne zabil... Porovnavas neporovnatelne... Kebyze uz chceme fabulovat, tak CSKA z tej doby by v pohode nalozilo 10 CSKA z tejto doby... Su to neporovnatelne roky, neporovnatelny hokej... Proste z tvojej strany fail.
27.9.2017 - 7:20
+1

bigi BLOG

 

ja zas budem oponovat ale cska z tej doby by urcite nenalozilo cska 10 z tejto doby, ono na tu dobu bolo cska fenomen, ale na druhej strane od tej doby sa hokej posunul milovymi krokmi do predu
27.9.2017 - 9:09
+1

Byron

 

Nie to si zle vysvetľuješ to bolo myslené skôr ako pikoška vzhľadom na to že dávno sa stretli Cska vs nhl a odvtedy nič. Jasné že by to v dnešnej dobe bolo o inom. Ale všetky tvrdenia že kto by sa ako uplatnil v tej či onej súťaži stoja na vode.
27.9.2017 - 12:06
+1

michaelfrolík

 

Dostal som sa k tomu, že CSKA je de facto klub NHL a ďalej som už radšej ani nešiel...

Btw. kvalita textu, nie kvantita.
26.9.2017 - 9:42
+6

lesslie69

 

Toto nie je príspevok do diskusie,toto je dizertačná práca
26.9.2017 - 9:49
+5

dusanTN

 

Na základe čoho si Sherbatov zaslúži ísť do Dukly - prvého teamu Tipsport-ligy? Jedine tak otvárať dvierka na striedačke. Alebo aby som mu nekrivdil. Miešanie jonťákov.
26.9.2017 - 10:01
+3

mikael

 

... do B-muzstva ... umrem
26.9.2017 - 10:10
+1

Achilles

 

Ale už ste oficiálne B-mužstvo keď to povedal ten najpovolanejší
26.9.2017 - 12:18
+5

MackoPu

 

Dajte niekto sumar, o 7 hodin idem z prace a neviem, ci to stihenm precitat.
Ale Dukla Trencin mi tam do oci udrela.
"Verim, ze vedenie klubu ho posle na nejaky cas do B-muzstva: v Dukle Trencin potvrdi alebo nepotvrdi, ze ma nejaku vykonnost, podla toho sa rozhodne: ostane/odide." ja zase verim, ze to je len tvoja fantazmagoria, ze Dukla "musi prijat" vsetko, co sa jej podhodi... O com teda silne pochybujem.
26.9.2017 - 10:33
+2

emoxx1

 

.......

To len pre tých, ktorým sa to nechce čítať celé...
26.9.2017 - 10:42
+22

NZ Hockey

 

Defacto mužstvo NHL - teraz si krásne predviedol aké nezmysly to tu píšeš.
Hráčom, ktorým sa v CSKA darí sa v NHL nedokázali presadiť. Len pre porovnanie:
Lyubimov minulú sezónu vo Philadelphii sa často ani nemestil do zostavy a za 47 zápasov si pripísal len 6 bodov. V CSKA to už prakticky stihol dorovnať, kedy ma za 10 zápasov 5 bodov.
Nicuskin (10. výber prvého kola draftu 2013) mal v predminulej sezóne v Dallase, ktora bola jeho najlepšia, za 79 zápasov 29 bodov. Minulú sezónu v CSKA to takmer stihol 2-krat rýchlejšie - 24 bodov za 36 zápasov.
CSKA má dobrých hráčov, ale kvalitami sú len veľmi priemerni skôr podpriemerni voči NHL.
Takže toľko k tvojmu ďalšiemu hoaxu a ostatné si snad ani komentár nezasluzia.
26.9.2017 - 13:17
+6

lubfito

 

Hovorte si čo chcete, mne bolo včera nenormálne ľúto Eberta. Chlapec sa snažil celý zápas a v posledných sekundách pokazil snahu celého teamu. To by zložilo do smútku aj iných borcov.
26.9.2017 - 9:31
+4

KurierNz

 

Poprosim adminov aby skresali prispevky maximalne na 200 znakov a moznost pridat prispevok len raz za hodinu...dakujem...
Slovana mi bo vcera ozaj luto...bod mozno aj dva by boli zasluzene...
26.9.2017 - 11:03
+5

dufus

 

bod,alebo dva by boli zaslúžené?za snahu,alebo začo?snaha by mal byť samozrejmá,preto stále neviem za čo by mali byť tie body,píšeš to ako by ich slovan drtil a nešťastnou náhodou prehral....bože trošku zdravého úsudku
26.9.2017 - 12:11
+4

KurierNz

 

Ked uz sa im zazrakom podarilo do 59. min drzat remizu, len preto...predlzenie ako aj najazdy su uz o stasti...
26.9.2017 - 15:44
0

Urpiner16

 

Aj ten Miklík by sa viac zišiel v Slovane ako tí žoldáci česť výnimkám.
26.9.2017 - 11:35
+1

prezident

 

Tommi Taimi - vcera to nebol jeho zapas, nevadi, sezona je dlha, nepochybujem, ze nas este potesi mnohymi krasnymi hokejovymi akciami!

Tu je niekolko zaujimavych vyrokov tohto hraca:

1) "Sezona v Kunlun Red Star mi s odstupom casu pripada ako dobrodruzstvo v krajine zazrakov"

2) "Bratislava je jedno z najkrajsich miest v KHL", manzelka ho vzapati doplna: "Do Bratislavy ideme nadseni!"

3) "Zivot v Pekingu je najma o tychto veciach, po prve, dopravnych zapchach, po druhe, znecistenom ovzdusi"

4) "V Cine som prvykrat v zivote videl motorove vozidla, ktore sa otacali na oboch stranach cesty kvoli znecistenemu ovzdusiu, pretoze takmer nic nebolo vidiet"

5) "Na domacich zapasoch Kunlun Red Star bola navstevnost iba okolo 1000 divakov"

6) "V prvom sutaznom zapase po vstupe klubu Kunlun Red Star do KHL ma sokovalo, ze divaci po 1. tretine zacali hromadne odchadzat zo stadiona, nasledne ich hlasatel upozornil, ze sa bude hrat este 2., resp. 3. tretina"

7) "Najvyssia navsteva, ktora nas v Pekingu prisla povzbudit, bola okolo 7 000 divakov"

8) "V Kunlun Red Star som chcel ostat, rokovali sme dokonca o predlzeni zmluvy, nakoniec vsak trener (Mike Keenan, pozn.) povedal, ze chce zmenit styl hry, pricom do jeho systemu nezapadam"

9) "Ked bolo jasne, ze v Cine koncim, najvacsi zaujem prejavili kluby Lada Togliatti a Slovan Bratislava"

10) "Vybral som si Slovan Bratislava, pretoze chcem byt denne so svojou rodinou (ma 2 male dcerky, Sofiu a Lilu, rodina sa za nim prestahovala do Bratislavy, pozn.), pocas posobenia v Cine som ich videl pocas sezony iba 2x na 2 tyzdne"

11) "Na Bratislavu maju vsetci finski fanusikovia ladoveho hokeja velmi pekne spomienky, na stadione Slovana Bratislava sme v roku 2011 vyhrali majstrovstva sveta!"

12) "Po vaznom zraneni kolena (v roku 2012, pozn.) som sa sustredil predovsetkym na silove cyklisticke cvicena, kazdy den v trvani priblizne 45 minut"

13) "Vela sa hovori, akym sposobom je idealne trenovat pocas letnej prestavky, osobne mi najviac vyhovuje dvojfazovy trening"

14) "Mal som spoluhraca, ktory trenoval v ramci individualnej pripravy silovo od pondelka do stvrtku, a to v 5-tich, 6-tich, ci 7-mych cykloch denne, nasladne sa po zvysok tyzdna zameriaval na ine veci"

15) "Pocas letneho volna mam najradsej prace na zahrade, prip. oddych s priatelmi na chate alebo navstevu dobreho futbaloveho zapasu "

16) "Na Chabarovsk (posobil tam v sezone 2014/15) mam takuto spomienku: chladne a utulne mesto"

17) "Pytate sa ma, ci mi v Chabarovsku meskali vyplaty? Ano, boli tam nejake meskania, bolo vsak dohodnute, ze v tejto veci sa nebudeme vyjadrovat pre media"

18) "Myslim, ze mojou najvacsou hernou devizou je zrucnost"

19) "Ked som nastupil s Amurom Chabarovsk vo Finsku proti Jokeritu Helsinku bolo to tazke, obzvlast preto, ze v hladisku ma povzbudzovala siroka rodina z mojho rodiska v Pori" (so smiechom, pozn.)

20) "S Amurom Chabarovsk sme hrali doma na Stedry den, sokovalo ma, kolko vianocnych piesni rusi poznaju, ja neviem skoro ziadnu"

NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
26.9.2017 - 12:46
+3

mitoO

 

Tommi Taimi 15GP 0G 1A -9

Menej kecat, viac hrat.
26.9.2017 - 12:52
+19

mitoO

 

13
26.9.2017 - 13:00
+1

strojar

 

Toho Taimiho kupoval Slovan ako hokejistu alebo ako filozofa?
26.9.2017 - 12:55
+6

FP-mareno

 

To je asi taka otazka, ako keby sa niekto spytal, ci je tvojou naplnou prace pocas pracovnej doby snaha zlepsit podmienky v NR alebo neustale komentovanie clankov o Slovane na HP.
26.9.2017 - 21:14
+16

Ondrej

 

S tymi statistikami tych krasnych hokejovych akcii prilis vela asi nebolo...
26.9.2017 - 13:13
+2

MackoPu

 

Az tak uplne ti neverim, ze povedal aj "NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!"
26.9.2017 - 15:52
+6

emoxx1

 

To asi nie, ale zas, už keď je to takto oficko vonku, tak by mohol niekedy prispieť aj do diskusií Dukly. Snáď by mal právo kritizovať svoj B tím...
26.9.2017 - 16:19
+5

jetstick98

 

Som zvedavý, aký pokrik si zvolíš, keď Slovan už nebude Bratislava. Po predaji Číňanom alebo Rusom.
27.9.2017 - 19:49
0

zahorak009

 

Tebe to musí dobre hrabať Chelcea neni anglická,PSG francúzske,aj na Slávii sa teraz povzbudzuje po čínsky,že?
27.9.2017 - 20:59
+1

jetstick98

 

jasné, že mi to dobre hrabe, mám nové hrable, všetko mám už pohrabané

nemyslím, že by "slovan" v takom prípade dlho zostal v Bratislave, ty mudrlant, nechajme sa prekvapiť
27.9.2017 - 22:50
+1

zahorak009

 

Jasné.Keď ich kúpia Číňania,tak ich presunú do Číny a budú sa volať Slovan Šanghaj... Chlape,skús lepší matroš
28.9.2017 - 0:01
0

jetstick98

 

majmarad !
29.9.2017 - 12:44
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín1446:1537
2.Košice1439:3128
3.B. Bystrica1451:3627
4.Poprad1543:3627
5.Zvolen1443:3924
6.N. Zámky1541:3722
7.Nitra1453:4820
8.Žilina1440:4517
9.L. Mikuláš1430:3716
10.SR 201228:5112
11.Detva1416:551
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov131100261:2733
2.Skalica12910250:2729
3.Michalovce13721359:3126
4.Topoľčany13621437:3323
5.Dubnica13612442:3422
6.Bratislava12600633:3918
7.Sp.Nová Ves13312742:5513
8.N. Zámky B12400830:5712
9.Trnava12300930:489
10.P. Bystrica122001034:616
-Orange 205012215:214
Aktualizované: 22.10.2017 06:02
tímzvvppppskóreb
1.Dukla12921057:3132
2.Nitra12920155:3031
3.Martin12701438:3022
4.Košice12512438:4019
5.L. Mikuláš12511547:5218
6.Slovan12510635:3417
7.B. Bystrica12332433:3517
8.Zvolen12500747:4715
9.Poprad11330535:4315
10.Skalica12302727:3511
11.Žilina11302635:4511
12.Spišská12102918:435
Aktualizované: 22.10.2017 06:02
tímzvvppppskóreb
1.Dukla141001359:2531
2.Skalica14901450:3228
3.Košice14811455:3727
4.Slovan14721350:3326
5.Nitra14712457:4025
6.L. Mikuláš14712434:3225
7.Poprad14711546:3724
8.Zvolen14621543:4223
9.Púchov14621542:4123
10.Spišská14620555:4422
11.Michalovce14512639:5019
12.B. Bystrica14430742:4418
13.Martin14501841:5116
14.Trnava14311934:5212
15.Žilina14302937:5811
16.Prešov141001320:863
Aktualizované: 22.10.2017 06:02
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
5Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
6Dynamo Moskva2510401163-5838
7HK Soči22920758-6235
8Severstal Čerepovec24730951-6432
9HC Dinamo Minsk239101147-5031
10Spartak Moskva236401258-6727
11HC Viťaz257101460-7326
12HC Slovan Bratislava245101347-8022
13Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň221410472-4947
2Avangard Omsk241240869-4244
3Barys Astana241220875-6042
4Salavat Julajev Ufa2412101070-6239
5Metallurg Magnitogorsk231030768-6439
6Neftěchimik Nižněkamsk231110754-6139
7Avtomobilist Jekatěrinburg231120967-5338
8Red Star Kunlun231010849-5336
9Traktor Čeljabinsk238201143-6230
10HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
11Amur Chabarovsk246301053-6729
12Admiral Vladivostok245301252-6725
13Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
14Lada Toljatti235101538-5619
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad2519400109-3867
2Jokerit Helsinky201520166-2851
3CSKA Moskva221350370-3650
4Ak Bars Kazaň221410472-4947
5Avangard Omsk241240869-4244
6Barys Astana241220875-6042
7Torpedo Nižnij Novgorod241120845-4840
8Salavat Julajev Ufa2412101070-6239
9Metallurg Magnitogorsk231030768-6439
10Lokomotiv Jaroslavl241030861-6539
11Neftěchimik Nižněkamsk231110754-6139
12Avtomobilist Jekatěrinburg231120967-5338
13Dynamo Moskva2510401163-5838
14Red Star Kunlun231010849-5336
15HK Soči22920758-6235
16Severstal Čerepovec24730951-6432
17HC Dinamo Minsk239101147-5031
18Traktor Čeljabinsk238201143-6230
19HK Sibir Novosibirsk228201144-5029
20Amur Chabarovsk246301053-6729
21Spartak Moskva236401258-6727
22HC Viťaz257101460-7326
23Admiral Vladivostok245301252-6725
24HC Slovan Bratislava245101347-8022
25Jugra Chanty-Mansijsk242601347-8121
26Lada Toljatti235101538-5619
27Dinamo Riga231301835-7510
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 22.10.2017 13:57
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 22.10.2017 13:57

Bleskovky

Záborského Tappara zvíťazila nad Vaasanom Sport 5:2

Hokejisti Tappary Tampere triumfovali v sobotňajšom zápase fínskej Liigy na ľade Vaasanu Sport 5:2. Za hostí nastúpil do duelu slovenský útočník Tomáš Záborský. Liiga - výsledky: HPK Hämeenlinna - Jukurit Mikkeli 2:3, Ilves Tampere - TPS Turku 3:6, JYP Jyväskylä - Pelicans Lahti 2:4, Kookoo Kouvola - IFK Helsinki 4:3 pp, SaiPa Lappeenranta - Kärpät Oulu 2:1,Vaasan Sport - Tappara Tampere 2:5, Ässät Pori - Lukko Rauma 3:2 pp a sn
včera o 18:36 - TASR

Frölunda - Skelleftea 3:2 po predĺžení v sobotňajšom zápase SHL

Hokejisti Frölundy zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej SHL nad Skellefteou 3:2 po predĺžení. SHL - výsledky: Frölunda - Skelleftea 3:2 pp, HV 71 - Rögle 2:1, Lulea - Vaxjö 2:0, Brynäs - Mora 0:2, Örebro - Färjestad 3:2
včera o 18:11 - TASR

Boston dva mesiace bez obrancu McQuaida

Kanadský hokejista Adam McQuaid bude chýbať Bostonu Bruins pre zlomeninu lýtkovej kosti. Zranenie utrpel vo štvrtkovom zápase zámorskej NHL proti Vancouveru Canucks. Tridsaťjedenročný obranca sa zranil pri blokovaní súperovej strely, keď ho zasiahol do nohy vystrelený puk.
včera o 11:29 - Michal Bruner / TASR

Athanasiou nebude hrať v Európe, dohodol sa s Detroitom na ročnej zmluve

Kanadský hokejista Andreas Athanasiou nakoniec v Európe hrať nebude. Dvadsaťtriročný útočník sa po niekoľkomesačných rokovaniach dohodol v piatok na zmluve s klubom Detroit Red Wings a čoskoro by sa mal zapojiť do súťažného diania v zámorskej NHL. Ročný kontrakt mu podľa agentúry AP vynesie 1,387.
včera o 09:20 - Michal Bruner / TASR

Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Iserlohn Roosters - Pinguins Bremerhaven 2:1 pp a sn
19.10.2017 22:16 - / TASR

Zürich Lions - Lugano 4:1 vo švajčiarskej lige

Výsledok štvrtkového zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich Lions - Lugano 4:1
19.10.2017 22:02 - / TASR

Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 v českej lige

Hokejisti Dukly Jihlava zvíťazili vo štvrtkovej predohrávke 15. kola českej extraligy na domácom ľade nad Spartou Praha 4:2. Jihlava sa v tabuľke posunula na 11. miesto, Sparta zostala piata. predohrávka 15. kola: Dukla Jihlava - Sparta Praha 4:2 (0:1, 3:1, 1:0) Góly: 34. Hlinka, 38. De La Rose, 40. Skořepa, 45. Jiránek - 5. Klimek, 38. Smejkal
19.10.2017 19:49 - / TASR

Schlemko sa na ľad vráti najskôr o tri týždne

Klub zámorskej hokejovej NHL Montreal Canadiens oznámil, že obranca David Schlemko podstúpil operáciu na odstránenie fragmentu kosti v pravej ruke a bude sa zotavovať približne 3-4 týždne. Tridsaťročný zadák prišiel do Montrealu v lete, no zranil sa už na začiatku tréningového kempu a tak za Canadiens nenastúpil ešte ani na jeden zápas.
19.10.2017 14:04 - / TASR

Boston nemôže počítať so Spoonerom 4 až 6 týždňov

Klub zámorskej hokejovej NHL Boston Bruins oznámil, že útočník Ryan Spooner bude chýbať približne štyri až šesť týždňov. Dôvodom je prasknutý sval v slabinách. Dvadsaťpäťročný Kanaďan sa zranil v noci na pondelok v zápase s Vegas Golden Knights, ktorý Boston prehral 1:3.
19.10.2017 11:43 - Michal Bruner / TASR

Kärpät Oulu - IFK Helsinki 5:0 v stredajšom zápase fínskej ligy

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v stredajšom domácom zápase najvyššej fínskej súťaže nad IFK Helsinki vysoko 5:0.
18.10.2017 19:59 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

22. 10. 2017
L. Mikuláš - Detva o 15:00
Nitra - Trenčín o 16:00
B. Bystrica - N. Zámky o 16:00
Žilina - Košice o 17:00

Odohrané zápasy

20. 10. 2017
N. ZámkyPoprad
5:0REPORT
DetvaNitra
0:7REPORT
ZvolenL. Mikuláš
5:3REPORT
TrenčínŽilina
7:0REPORT
KošiceB. Bystrica
5:2REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT17 bodov
2.Hohmann C.BBY17
3.Bubela M.BBY16
4.Luciani A.NIT16
5.Ölvecký P.TRE15

Najlepší strelec

Miloš BubelaBBY9 gólov
2.Paulovič M.NIT9
3.Luciani A.NIT8
4.Šišovský P.ZVO7
5.Brittain J.BBY7

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.11 perc
2.Kováč V.NZA93.6 %
3.Habal V.KOS93.3 %
4.Lundström J.KOS93.3 %
5.Laco M.NIT93.18 %
Články SIHPA na HokejPortáli »