Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan - Ufa 2:4, Lažo chváli divákov za Cígera + FOTO

29.10.2008 21:50 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali v stredu večer v domácej Samsung Aréne vo svojom druhom zápase Ligy majstrov s ruským Salavatom Julajev Ufa 2:4. Keďže Ufa v C-skupine najprv zdolala Mountfield České Budějovice 7:1 a český tím následne zdolal Slovan 5:2, ruský klub je na čele tabuľky a má všetky tromfy. Slovenský majster sa najbližšie stretne doma s Mountfieldom v stredu 19. novembra.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Foto


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Vlad

 

ja ti gratulujem k inteligencii
29.10.2008 - 21:54
0

mno

 

presne : tam môžu ísť belasí
29.10.2008 - 21:56
0

siso

 

A jejej: dalsi kosican!!!
29.10.2008 - 21:57
0

Vlad

 

sorry, vola v tvojej osobe nenasledujeme, pojdes sam
29.10.2008 - 22:00
0

Pišta Hufnágel

 

a kde su tie tvoje kosice? kedyze to hraju tu ligu majstrov?
29.10.2008 - 22:04
0

TH020550

 

KE - BA: Som z KE, ale v LM som fandil ako Slovanu tak aj Kosiciam. SR tim ako SR tim... nechapem taketo zabo mysie vojny. To plati ako pre Blavakov tak aj pre Kosicanou a zvysok republiky.
30.10.2008 - 13:57
0

MichaelHo

 

Ak niekto slovanu v LM nedržal palce, tak nech si to radšej nechá pre seba(veď slovan prehral,môže byť spokojný/á) a nehádže to sem. Potom sa to tu zbytočne rozohní.
31.10.2008 - 1:41
0

Mr.Bo881 BLOG

 

ach jáj, je fakt smutné, že takúto diskusiu kazia takíto blbci
29.10.2008 - 21:59
0

Sp1d3R

 

jj ale zase ako by to bolo bez nich???
29.10.2008 - 22:03
0

Mr.Bo881 BLOG

 

omnoho lepšie, čo myslíš , aký význam a spojitosť s týmto duelom mala jeho reakcia?
29.10.2008 - 22:10
0

Sp1d3R

 

To žiadny! Ja ho nechcem ani v najmenšom obhajovať! Ja takých ľudí taktiež nemusím, ale o čo viac ich poznám o to viac si vážim tých ostatných... takže aby bolo jasno..
29.10.2008 - 22:13
0

Pišta Hufnágel

 

ja gratulujem k tvojej inteligencii
29.10.2008 - 22:03
0

Martin 278

 



29.10.2008 - 21:54
0

Tino

 

naznačil: som to už po zápase s ČB a teraz to zopakujem...kondícia.....toto dnes Slovan zarezalo....boli situácie ked za sebou tie nohy ťahali a neboli schopní odpratať puk, ktorí mali pod kontrolou
29.10.2008 - 21:54
0

VisaGold

 

tiez si myslim ze kondicia: velmi podobny zapas ako s KE, prvu tretinu zahrali dobre (kde im pomohli aj vylucenia) no od 30 minuty neskutocny zlom
29.10.2008 - 21:56
0

Tino

 

ano: a nebolo to len fakt vyššou kvalitou väčšiny RUS hráčov, nevládali.....škoda, škoda, škoda...lebo Slovan má na to urobiť výsledok.
29.10.2008 - 21:59
0

VisaGold

 

dnes mohli rusov urobit, neboli vo svojej kozi to bolo evidentne (mozno ten casovy posun) ale hlavne ich moze mrziet nepremenena presilovka 5:3 a tie fauly hokejkou (to iste ako KE v norinbergu)

a co ma najviac nasralo bol POLOPRAZDNY stadion (a to mali permanentkari vstup zdarma)

co ma tesi je ako fico zjbal novy cas toto je video tyzdna
29.10.2008 - 22:17
0

moňo

 

Zdarma ani moc nie...
29.10.2008 - 22:22
0

VisaGold

 

ako nie ved pred sezonou bolo deklarovane co ziska zakaznik za kupu permanentky, zakladna cast, play off, a liga majstrov
29.10.2008 - 22:26
0

Kain

 

...lenze v porovnani s minulou sezonou sa cena permanentky zvysila o 1000 Sk
30.10.2008 - 11:49
0

Pišta Hufnágel

 

no a tie permanentky myslis boli zadarmo?
30.10.2008 - 12:06
0

VisaGold

 

1000 sk mas zarobene za 1 den, (a 1000 sk je v dnesnej dobe s prepacenim hovno)

ja mam permu za 4000 ale play off ani LM (v pripade postupu) v tom nie je (za to chvalim manazment slovana)
30.10.2008 - 12:35
0

Pišta Hufnágel

 

no len listok na jeden zapas stoji 500 cize dva omace zapasy = 1000 sk. cize zadarmo ako zadarmo
30.10.2008 - 13:13
0

Tino

 

tie poloprázdne : tribuny prekvapili aj mna...zrejme tam ansekali parádne vstupne.....ja som mal pri tej presilovke pocit, akoby sa spočiatku báli, akoby si neverili
29.10.2008 - 22:24
0

AvalancheBB

 

ale aj Ufa podľa mňa nehrala na 100%, skôr na takých 70 (ak je teda KHL taká, ako ju ospevuju) a aj to stacilo, aby slovan kondicne odisiel uz pred koncom druhej tretiny
30.10.2008 - 13:48
0

talki1

 

tak Slovan bude mat co robit teraz piatok doma KK, nedela vonku KK aby hned na druhy den doma MT... podla mna odpadnu... ved to je vela aj na kona...
29.10.2008 - 23:27
0

simon22 BLOG

 

tak tak..: ahoj tino.. v prvom rade gratulujem slovanu za predvedenú hru počas 36 minút.. boli vskutku vyrovnaným partnerom vďaka super zvolenej taktike.. a potom prišlo to čo si napísal.. zadrel sa im motor a výkon klesol o 60%.. a to už bolo len o tom koľko gólov ufe stačí na uspokojenie svojho ega.. škoda.. a ešte na jedno by som zameral vašu pozornosť.. videli ste ako hrali rusáci v osobných súbojoch?? hokejka na ľade.. v 90 % prípadoch.. u nás v lige sa hrá v 90% z rukami od pása hore... to ma zaujalo asi najviac.. sudcovia výborný výkon... súbežne som pozeral aj sláviu a tá skoro doplatila na fauly.. dve min pred koncom viedla o dva.. a zremizovala.. ešteže majú bednára.. zo 4 nájazdov po sebe dal 4.. neuvriteľné.. ja len toľko
30.10.2008 - 8:34
0

Sp1d3R

 

Spočiatku to vyzeralo na vcelku vyrovnaný zápas, ale v závere a v presilových hrách sa ukázalo na ktorej strane je jednoznačná kvalita! Zaslúžené víťazstvo UFY! Smola no...
29.10.2008 - 21:54
0

siso

 

Podla mna: Slovan nesklamal,ale kondicne odpadaval,aspon tak sa mi to zdalo! Uz stara znama vec katastrofalne presilovky, PETRE ako legionar velmi ale skutocne velmi slabucky,ked uz Hancak bol lepsi tak neviem! Dnes v prechode do utoku chalanom velmi odskakovali puky,neviem ci to bolo nervozitou,alebo nevladanim!
29.10.2008 - 21:56
0

Tino

 

Siso: a vyslovene zle podľa mňa hral aj Uram.
29.10.2008 - 21:57
0

Vlad

 

ten hra vyslovene zle, celu sezonu ak nie dlhsie...
29.10.2008 - 22:00
0

Carloshc

 

Uram je uz dlhsie totalne z formy. Myslim si ze uz je pre Slovan pritazou (navrat do LM?) a Slovan by sa mal obzriet po nejakej novej krvi...
29.10.2008 - 22:11
0

Tino

 

jj: robil neuveritelné chyby, ake sme pred rokom , ci dvoma takto nevídali....
29.10.2008 - 22:15
0

simon22 BLOG

 

len uram??: škoda rozoberať indivindy výkony.. lebo napr.. dome neviditeľný.. to isté hreus.. uram či iní.. ako celok to bolo vskutku 36 minút dobré..
30.10.2008 - 8:37
0

Sp1d3R

 

S tou kondičkou máš zrejme pravdu.. tiež som mal ten pocit, aj keď je pravda že hokeju som sa nevenoval na 100%, čo už výška je výška...
29.10.2008 - 22:00
0

scotman

 

--: Mne sa dnes celkom pozdaval z obrany Hruska a Sersen. Z utoku zase mlady zo 4 formacie a Uram dobry v oslabovkach.
Sklamali ma Dome a Petre a aj Vaic bol daleko za ocakavanim.
Ostatny priemer,akoby mali v nohach nejaky zapas vcera aj predvcerom.Nevladali korculovat za rusakmi.
Vysledok je celkom prijatelny.
Snad na buduce to bude lepsie.
29.10.2008 - 22:23
0

hombres

 

kondicka: nejdřiv je treeening,az pak ženy a show
29.10.2008 - 21:58
0

Pišta Hufnágel

 

29.10.2008 - 22:05
0

HohoMT

 

kondicka: dobre im to krical jeden z hadiska k zaveru 3 tretiny "trenujte ko..ti!"
29.10.2008 - 22:24
0

siso

 

Tino: ale ten hra zle uz druhu sezonu! Asi je to len jednosezonny hrac! :
29.10.2008 - 21:58
0

Tino

 

polda mna : velke sklamanie....ja ho pochopitelne tolko nesledujem, ale z toho čo vidím v tejto sezone je to zlé
29.10.2008 - 22:01
0

labuss

 

..celkom solídny výkon BA,neviem či sa viac ludí neobávalo nejakého velkého debaklu,takže Slovan prekvapil podla mna aj seba..nemá sa za čo hambiť.....
29.10.2008 - 21:58
0

HohoMT

 

srandujes?: slovan hral na zaciatku sice dobre (branil zubami nechtami aj ked suchol dva banany), ale potom nahodil extraligovy ritmus a uz sa na to nedalo pozerat. mozu byt radi, ze ich rusaci usetrili.

rusaci boli famozny
29.10.2008 - 22:27
0

marvel BLOG

 

rusáci: neboli famózni, len Slovan doslova a do písmena odpadol a to ma sklamalo, prvých 30 minút bol dokonca lepší, ale potom nepochopiteľné chyby ho pripravili o výsledok, asi zabudli s kým hrajú, a že vôbec nie je hanba proti takémuto súperovi sem tam vyhodiť a urobiť zakázané a naopak uznať silu súpera a nenahrávať si do nekonečna okolo brány. Hovi dnes výborne, aj štvrtý útok a píšete tu o Uramovi, ale oslabovky hral výborne, nato síce nie sme zvyknutí, ale tam ho bolo najviac vidieť, trošku viac som čakal od Vaica, Demo podľa chcel a nebolo to také najhoršie. Koniec koncov, keby dali v presilovke 5:3 mohol to byť iný zápas.
29.10.2008 - 22:39
0

HohoMT

 

rusaci: boli o par tried lepsi, taketo hratky s plecom na obrancovi u nas neuvidis ani keby ze hladas

opakujem, boli famozny. ked chceli, ukazali co vedia
29.10.2008 - 22:49
0

laco44

 

Ty si bol na nejakom inom zapase?Ufa hrala bago a hraci slovana stali a divali sa
29.10.2008 - 22:35
0

HohoMT

 

ved vravim, branili zubami nechtami, ked este mali odhodlanie hrat. potom extraligove tempo...

slovanisti nestali a podla toho ako lietali ako splasene vagoniky, tak sa ani nepozerali...
29.10.2008 - 22:42
0

Vlad

 

Tak 7-icka to nebola, no v konecnom dosledku nam je to platne asi ako mrtvemu zimnik. Chalani bojovali(skoda, ze tak nebojuju castejsie), ale samotna bojovnost ocividne nestaci, ale aspon sa na ten vykon dalo pozerat....dufam, ze Pukalovic zasa zadre nieco o unave vyplyvajucej z hlavy.....jeej uz aby prisiel nejaky trener(najlepsie Ernest)...inak UFA hrala len to co potrebovala
29.10.2008 - 21:59
0

siso

 

Vlad: Ako hovoris bojovnost na ligu majstrov nestaci! Ale ukazali ze hokej vedia hrat,len to musia dokazovat aj v lige!
29.10.2008 - 22:01
0

Vlad

 

no, cez repre prestavku, ich zavret do posilovne a zahodit kluc...
29.10.2008 - 22:03
0

siso

 

No zober si teraz zapasy: hraju 31, 2 a 3 to jest 3 zapasy za 4 dni! Tak nech radsej odpocivaju!!! :
29.10.2008 - 22:05
0

Vlad

 

ja hlavne dufam, ze uz s novym trenerom...zajtra asi budem najvacsi Pardubicak.....
29.10.2008 - 22:07
0

Martin 278

 

Priznávam, že Slovan hral dnes o triedu lepšie, ako som predpokladal. Škoda pre , že neustriehol Radulova pri góle na 2:3 v 40 minúte, tam sa stratila nádej aspoň na remízku.
29.10.2008 - 22:03
0

Vlad

 

tak Radulov, je uplne ina kategoria, jeho nevedeli ani dvaja zastavit bez faulu.....od jedneho sa to ocakavat nedalo uz vobec
29.10.2008 - 22:06
0

Velky brat BLOG

 

Ufa ukazal svoju silu. Hrala čo potrebovala, zapla vtedy ked musela a v poslednej desatminutovke kontrolovala hru. Škoda, že Slovan nevyužil na začiatku za stavu 1:0 dlhu presilovku, ktovie čo by to s Rusmi spravilo.
29.10.2008 - 22:05
0

Martin 278

 

súhlsím: Tá necelá minútka 5:3 sa mal ujať, škoda.
29.10.2008 - 22:08
0

JaSomSlovan2

 

aj tak sme najlepší : že bigi? keby nás nezarezali rozhodcovia a tí rusáci nemali tolko štastia mohli sme vyhrať
29.10.2008 - 22:06
0

Velky brat BLOG

 

29.10.2008 - 22:07
0

bigi BLOG

 

bohuzial nepiskal K...... takze rozhodcovia piskali celkom slusne asi by mali chodit na skusy do nitry ku dvom bratom ty by ich naucili moresom ake ani doma nemaju
29.10.2008 - 22:09
0

OUTBLAST

 

tak: toto bolo aj pre mňa trápne
29.10.2008 - 22:32
0

HohoMT

 

si super objektivny fanda. rozhodca zle zapiskal a rusi mali kilo stastia

v lige slovan moc nemusim, teraz som mu fandil, ale mohol byt naozaj rad, ze neschytal to co budejky. rusi mu dali milost.
29.10.2008 - 22:32
0

flipper

 

hlavne, že Ty si objektívny fanda kámo... inak, je super, že si fandil Slovanu aj napriek svojmu "presvedčeniu"...
30.10.2008 - 1:13
0

mili28

 

ved Ufa hrala len to, co potrebovala a ani vtedy im Slovan nestihal. bola to taka hra macky s mysou.
30.10.2008 - 8:27
0

flipper

 

ono je to vždy tak, keď hrá Slovan...ak uhrá dobrý výsledok, súper hral "čo potreboval", "v tréningovom tempe", "v rámci prípravy"....ak Slovan "pukne", súper hral naplno a ukázal im kam patria...treba vydať príručku "ako kedy hrajú súperi Slovana"...rád si ju prečítam, aby som vedel podľa priebehu zápasu, ako je na tom súper Slovana...
30.10.2008 - 13:45
0

dlhy

 

Ked zacali Rusi hrat naozaj,nepozicali slovanistom puk.
30.10.2008 - 14:12
0

flipper

 

naozaj? Ty si bystrý...a ked Slovan v prvej tretine zavrel Ufu na 2 min. v pásme, Ufa mala večernú siestu, že? Potom to rozbalila a ukázala Slovanu, že minulý rok s Magnitogorskom a aj tento rok s Tampou vlastne súperi darovali dobrý výsledok Slovanu, lebo im ich bolo ľúto....mne je ľúto Teba....
30.10.2008 - 14:50
0

Pišta Hufnágel

 

no zacali dobre az sa to zlomilo a zacali nasi opat chaosit
29.10.2008 - 22:06
0

Tino

 

nemylsím, že to bol: chaos....takto to vyzerá aj ked sa motáš, lebo už fakt melies z posledného, uvedomujes si to a až potom prichádza ten chaos....
29.10.2008 - 22:10
0

Pišta Hufnágel

 

no len nasi v poslednej dobee chaosia stale. co som si vsimol uz od duelu s kosicami , a tam chaosili od zaciatku v tomto zapase az od polovice
29.10.2008 - 22:12
0

JaSomSlovan2

 

ale to preto,že si slabšie povzbudzoval
29.10.2008 - 22:11
0

MAYOR

 

Aj: ja som cakal tazky debakel. Takze Presporok prekvapil. Ale obrancov maju katastrofalnych.
29.10.2008 - 22:06
0

siso

 

Tak s tou obranou: s tebou suhlasim!
29.10.2008 - 22:09
0

siso

 

Hej mozno ze keby : neurobili za stavu 2:2 tie chyby ako Petre a potom neviem ktory hrac to miesto vyhodenia prihral Rusovi na gol bol by aj iny zapas!!!
29.10.2008 - 22:08
0

Vlad

 

takych, ktorych neosvietilo, ze by mohli aj puk z pasma vyhodit, ked uz ho mali na hokejke bolo myslim si viac....
29.10.2008 - 22:09
0

najkrajší

 

ááále Siso . . . keby rusáci nedali gól vtedy tak by ho dali inokedy a zápas by dopadol presne tak isto.
29.10.2008 - 22:11
0

Velky brat BLOG

 

Ked som sledoval Kukumberga, tak podla mna je ho v našej lige škoda.
29.10.2008 - 22:08
0

Vlad

 

len skoda, ze v nasej lige mi niekedy pripada akoby hral s klapkami na ociach
29.10.2008 - 22:10
0

siso

 

Aj viacej hracov: je v lige skoda! No Kuko ze sa prebudza je na case!
29.10.2008 - 22:11
0

MAYOR

 

Az: tak by som ho neprechvaloval.
29.10.2008 - 22:11
0

siso

 

Nikto ho: neprechvaluje,len ze sa prebudza! K svojej forme ma este daleko!
29.10.2008 - 22:14
0

Velky brat BLOG

 

Fyzicky aj technicky sa dnes uplne v pohode vyrovnal Rusom.
29.10.2008 - 22:14
0

Mr.Bo881 BLOG

 

máš úplnú pravdu
29.10.2008 - 22:13
0

stopelman

 

true true: v polsku by bol hviezda
29.10.2008 - 22:14
0

MAYOR

 

MIMOCHODOM: RADULOV JE PÁN HOKEJISTA. Nechápem prečo ho NAshville tak ľahko pustilo.
29.10.2008 - 22:09
0

Mr.Bo881 BLOG

 

vidno, že máš v hokeji široký prehľad ... inak aby si vedel československo sa už rozdelilo.
29.10.2008 - 22:14
0

MAYOR

 

to bolo ozaj ,,k veci".
29.10.2008 - 22:59
0

OUTBLAST

 

oni: ho ani moc nepustili...teda skôr vôbec...skôr im utiekol
29.10.2008 - 23:08
0

moňo

 

Som znechutený....: Strašne som sa tešil na LM, majúc v pamäti zápasy s pred niekoľkých rokov, keď sme odohrali perfektné zápasy....Nechcem rozoberať, kto je Ufa, aký majú rozpočet, či hrali naplno...Rozoberiem len Slovan.
Toto mužstvo je proste katastrofálne....Je to len partička predražených "hviezd", nič viac. To ako sme hrali, resp. nehral od polovice zápasu je na zaplakanie. Kondične sme úplne mimo, nebojujeme, nekorčulujeme, nedokážeme vystreliť, nedokážeme si nahrať.....Uram- čistá katastrofa. Ten chlap je úplne ale úplne mimo. Čo chytí, to doje.e. Myslím, že už by aj bolo načase sa s ním rozlúčiť. Tak isto Dome.....neviditeľný celý zápas. To už čo je, keď musím skonštatovať, že v útoku Uram, Dome, Hreus bol najlepší posledne menovaný....aspoň sa snažil niečo vymyslieť, čo sa mu samozrejme nepodarilo....Uram dostane puk a odj.be ho....
Som totálne znechutený....normálne by som bral , keby sme túto sezónu pustili. Môžu hrať chalani, ktorým sa chce a to za desatinové peniaze...

V podstate ma to ale neprekvapuje. Vždy to bolo tak, že bol hore buď futbal, alebo hokej. Kedže futbalový Slovan ide hore, pád hokejového je nevyhnutný....
29.10.2008 - 22:10
0

kwok BLOG

 

no ta kondicka suvisi s tou letnou pripravou...a jedno fazovymi treningami...
29.10.2008 - 22:12
0

moňo

 

Jednofázové tréningy boli aj rok predtým....
29.10.2008 - 22:13
0

kwok BLOG

 

no ale nebola Liga majstrov a ani vtedy nebola kondicka..len boli ostatne muzstva slabe...a vy ste mali lepsi tim ako teraz
29.10.2008 - 22:14
0

moňo

 

Bolo Super Six
29.10.2008 - 22:15
0

kwok BLOG

 

to je turnaj ktory sa kona tri dni....v druhej polke sezony...a vravim min. rok mal slovan lepsi tim..viac chcel...ciger mal vacsiu chut..ako sam povedal teraz uz chodil na stadion s nechutou...
29.10.2008 - 22:23
0

VisaGold

 

rozdiel oproti minulemu roku je ten ze vtedy hovi chytal excelentne, no teraz je to priemer
29.10.2008 - 22:32
0

moňo

 

...a ešte aj väčšina útočnikov je oproti minulej sezóne dosť mimo.
29.10.2008 - 22:35
0

fanda

 

Dalo sa asi ešte ťažiť aj z toho, čo bolo natrénované dovtedy a inak sa vníma subjektívny pocit z únavy, ak sa vyhráva, tím je úspešný a darí sa mu a inak sa vníma únava a všetko negatívne okolo vtedy, keď sa prehráva a tím je v hernom, kondičnom, hráčskom i možno kabínovom úpadku...

Moc tomu nerozumiem, ale jednofázový tréning v špičkovom hokeji je hlúposť. Možno to raz nanešťastie vyjde za určitých mimoriadne priaznivých okolností a potom sa to glorifikuje aj naďalej, ale až sa ukáže, že je to v skutočnosti na hrubé hodiny, pád je taký strmý, aký práve ten súčasný slovanistický. Ten je o to strmší, že nie je asi len o kondícii, ako to tu tak čítam...
31.10.2008 - 13:06
0

stopelman

 

videl som teda: parkrat v tejto sezone zapasy slovana v telke aj nazivo a hovorim vam co tu pisete o kondicke...V KONDICKE TO NIE JE....par hracov je mozno zranenych, par je mozno z formy ale absolutna vacsina su priemerni hraci...posledna tretina to bol des...k prvym dvom sa nevyjadrujem nevidel som ich
29.10.2008 - 22:45
0

moňo

 

...si to zaklincoval...
29.10.2008 - 22:46
0

Vlad

 

nesuhlasim, najlepsi utok podla mna Gracik, Bacek, Liscak...Dome aj stou jeho nadvahou odviedol kus roboty, pripadalo mi, ze ako jediny aj na konci ako tak vladal.....k Uramovi nemam co dodat a o kondicke myslim polemizovat nemusime, kedze ziadna nie je
29.10.2008 - 22:14
0

kwok BLOG

 

No Uram by sa mal vratit domov do Mikulasa!!!!!!
29.10.2008 - 22:15
0

MAYOR

 

V tom pripade by bol momentalne v naozaj lepsom tíme.
29.10.2008 - 22:19
0

moňo

 

Neberiem Ti Tvoj názor....môj je, že je Dome úplne mimo.
29.10.2008 - 22:15
0

Pišta Hufnágel

 

to s tym fudbalom som uz minule pisal ze estesa nestalo aby boli v jeden rok oba slovany majster
29.10.2008 - 22:14
0

labuss

 

ale no tak Moňo..predsa mi nechceš tvrdiť,že futbalová a hokejová mafia je tá istá...:gri:..
29.10.2008 - 22:17
0

MAYOR

 

SERVUS: LAbuss, dávno som ťa nečítal
29.10.2008 - 22:20
0

labuss

 

ahoj ...aj ty sa tu poflakuješ?...
29.10.2008 - 22:37
0

Mr.Bo881 BLOG

 

ale mono to snáď nie tá posledná veta. Slovan má najlepší káder, no bez vyhadzovov to nepôjde akosi Maroško sluboval nejaký odchod, že prezradí tento týžden a zatiaľ nič. proste asi necítia taký tlak, aby mohli hrať viac ako od nich očakávajú.
29.10.2008 - 22:17
0

martin gal

 

čaves,Moňo,hodne dlho Slovanisti vypisujete,že Uram hrá figu borovú,tréneri,či vaše vedenie toto nevidí,alebo nechce vidieť?Prečo ho teda nenechajú chvíľu sedieť a nahradiť ho nejakým juniorom?Mám pocit akoby hráči nemali motiváciu v konkurencii.
29.10.2008 - 22:25
0

imko6

 

.. : priatelu raz si hore, raz dolu.. o tom je život.. hlavu hore..

videl som iba poslednu a teda asi najhoršiu tretinu zo zapasu ale Slovan si haMbu neurobil.... vysledok prijatelny a ano priznavam mal som na tickete dvojku .. predsalen.. vzdy ide o peniaze a v tomto pripade sa nemoze slovan ufe ani približit
29.10.2008 - 22:29
0

moňo

 

Neriešim ani hanbu, ani Ufu, len našu hru. Dnes bol zápas, keď mohli ukázať čo v nich je, bohužiaľ, od polovice zápasu hrali to, čo v lige....a to je presne to, čo ma vytáča. Kašlem na výsledky, kašlem na body....chcem ale vidieť hru, ktorú by takto platení hráči mali predvádzať...
29.10.2008 - 22:34
0

HohoMT

 

a moznoze prave dnes ukazali, co v nich je.
29.10.2008 - 22:43
0

HC

 

mono: Kosice maju aj futbal aj hokej aj basketbal na vrchole ...zatial
29.10.2008 - 22:30
0

Tino

 

futbal: už ide pomaly, zato nezadržatelne dole .....a basketbal zaujíma len tých čo tam hrajú a ich rodinných príslušníkov
29.10.2008 - 22:32
0

HC

 

tino: asi mas pravdu s tym futbalom,ale verim,ze nie! tak dobre sme zacali. a s basketbalom mozeme urobit aspon taku dieru do EU aku urobil pred rokmi Ruzomberok
29.10.2008 - 22:42
0

OUTBLAST

 

no: na ten futbal zabudni kamarát...mladíci sa vytiahli a teraz už pôjde len dole
29.10.2008 - 23:00
0

VisaGold

 

na futbal este maju cas 3 roky (tak ako vedenie deklarovalo v roku 2011 hrat europsku sutaz) ... zatial sa mi tato praca s mladezou velmi paci

basketbal je na spickovej urovni (a verim ze sa dockam dalsieho zapasu v steel arene)

hokej na spickovej urovni

vodne polo taktiez na spickovej urovni
29.10.2008 - 23:35
0

OUTBLAST

 

no: ale divácky záujem o ten futbal nejak opadol...keď som videl zábery z toho zápasu s Bystricou tak to tam vyzeralo horšie jak na interi
29.10.2008 - 23:59
0

martin gal

 

ale iba zatiaľ po slovenské hranice zabudol si napísať,a za nimi čo?
29.10.2008 - 22:37
0

tulen - kosice

 

futbálek v košiciach: je v pohode ... teší ma,že hrajú tak,ako hrajú a bez veľkých hviezd ... ale moc by som neskákal .... basketbal je tiež hore,lebo ruža finančne odpadla a v košiciach zatiaľ všetko finančne krijú ... a hokej je v košiciach hore dlhodobo,s výnimkou 2-3 rokov,ale ukáž mi jeden medzinárodný úspech za posledné roky alebo úsech v ply-off okrem minulej sezóny ...
30.10.2008 - 7:24
0

Deividson.

 

dnes to bola hviezdna patka uram,dome,hreus-bohunicky,petre cista katastrofa ako hovoris....no ten uram zas musim povedat ze ked mu slapalo sme ho oslavovali jak boha a teraz ho hned nemusime zatratit aj ked dnes hral naozaj velke kulove!
29.10.2008 - 23:32
0

flipper

 

Moňo: snáď prvýkrát si dovolím s Tebou nesúhlasiť... nebol to z našej strany oslňujúci výkon, ale myslím, že hrali to, na čo skutočne mali.... samozrejme v porovnani s hráčmi Ufy... bola to skrátka realita....nič viac...polovica zápasu...skrátka nestačí...

nemožno očakávať iný výkon, keď ten akosi nie sú schopní predviesť...bohužiaľ...ja viem, že tu budú teraz "prispievatelia" z iných končín SR "vyskakovať", že napr. KE nemajú súpera...ale je to asi tak...skrátka momentálny Slovan naviac, bohužiaľ nemá...
30.10.2008 - 1:22
0

kwok BLOG

 

ČÍSLA: a tie čísla to bol koho výmysel na tie dresy slovanisticke ?
29.10.2008 - 22:11
0

MackoPu

 

Tie cisla stvali teda riadne, kolko krat nebolo vidno, kto to dodrbal
29.10.2008 - 22:15
0

martin gal

 

nuž prekvapko sa nekonalo,Slovan bol ani by som nepovedal,že vyrovnaným súperom,ale hral toľko koľko mu Ufa dovolila.nevadí,z toho sa neumiera,nabudúce nám to KE predvedú ako na to.
29.10.2008 - 22:12
0

najkrajší

 

a ešte aj komentátor na stv3 skonštatuje že " Lažo nevie kde má vajca " jasné že myslel Vaica, ale keď to tak pekne povedal . . .
29.10.2008 - 22:13
0

HohoMT

 

no minule ktorýsi komentator hlesol, ze hrac XY si nahral s vajcom....

inac nezavidim mu, mam ho vlastne rad. patri medzi mojich oblubenych
29.10.2008 - 22:38
0

MackoPu

 

Oneee: Nuz, takto to vyzera, ked sa piska tak, ako sa ma.
Ti dvaja magori v TV (ten spolukomentator bol kto??? nejaka Golonkova reinkarnacia ?), to co zase predvadzali .... Ze Ufa nema rada hru do tela ... , ved dominovali cely cas pri mantineloch a dohravali suboje - naucene kecy z poslednych X rokov, ktore sa o ruskych hracoch zvykli vraviet. Lenze to uz davno neplati.
I v prvej tretine, ked Slovan podla nich mal hru pod kontrolou(?!?), i vtedy bolo vidiet, ako ruski hraci dominuju, len vdaka presilovkam to opticky nevyzeralo tak hrozne + goly z ojedinelych sanci. Ako si Hovi dal regularneho vlastenca, na chvilu som myslel, ze chyta Rybar
Mimochodom, Mirecek zase na konci naznacil labilne nervy, opat raz ....
Inak hra tych Rusov bola fantasticka, pohyb, tvrdost, ziaden puk strateny, vylozene moderny hokej, to nebolo vobec o tom, ze Slovan nevladal....
Slovan nehral zle, ale bola to iba otazka casu, kedy sa to zlomi, viac im jednoducho Ufa nedovolila.
29.10.2008 - 22:13
0

moňo

 

Ešteže tu máme odborníka....
29.10.2008 - 22:15
0

MAYOR

 

Bohuzial: v drvivej vacsine ma pravdu. Bud trosku objektivny
29.10.2008 - 22:17
0

MackoPu

 

Nieco konkretne skus.
29.10.2008 - 22:17
0

moňo

 

"to nebolo vobec o tom, ze Slovan nevladal.... "
29.10.2008 - 22:20
0

MackoPu

 

Moj nazor je, ze Rusi boli jednoznacne rychlejsi a naviac velmi presne a rychlo lietal puk medzi ich hokejkami, toto Slovane nemohol dlhodobo ustat korculovanim. Slovan mal 3 dni na regeneraciu, Ufa neviem, ako na tom bola. Ak je to ale problem Zdenovho C. jednofazoveho experimentu, co pochybujem, v tom pripade je muzstvo naozaj zle fyzicky pripravene a potom na tuto sutaz jednoducho nema.
Alebo je jednoducho KHL o inom a v tejto konfrontacii sa to ukazalo. Ale tie CB doma hadam date.
29.10.2008 - 22:29
0

Vlad

 

ty si ocividne vela zapasov Slovanu v tejto sezone nevidel
29.10.2008 - 22:31
0

moňo

 

Slovan takto odpadáva každý ligový zápas....
29.10.2008 - 22:36
0

moňo

 

Slovan takto odpadáva každý ligový zápas....
29.10.2008 - 22:36
0

OUTBLAST

 

presne tak: jasné že odpadáva....pohyb im nič nevraví...ale čo sa čudujeme-veď oni mávajú niekedy len podrbané 15min tréningy a tvrdia že im to stačí dnes najviac sklamali Robo s Marekom...obaja sa len vozili
29.10.2008 - 22:43
0

Tino

 

no: práveže to bolo o tom, že nevládali...pretože pokail držali krok držali aj výsledok....ten vyložene moderný hokej im bol na dve veci napr. v 1. tretine,kedy slovan stačil....nikto sa predsa nejde hádať o tom, že UFA vie hrať hokej, že vedia hrať naslepo, parádne korčulovať, kombinovať strieľať.....
29.10.2008 - 22:22
0

shupa

 

Gratulujem Ufónom k výhre.
Dnes boli jednoznačne lepší. Slovan hral dobre do njákej 34.minúty. Oba belasé góly pekné. Hráči Ufy dokázali, kde je Slovan a vôbec naša liga (pri tých peniazoch a rozdiele medzi veľkým Ruskom a Slovenskom, taktiež pri súčasnom vedení SZĽH, sa nie je čo diviť). Slovan niekedy len vyhadzoval puk z pásma, ale keď sa už dostal do útoku, vedel sem-tam zakombinovať a byť nebezpečný. Mi to trochu pripomínalo finále s Duklou,keď naši bušili, potom si Uram zabaletil a rozhodol. Nie, že by to teraz robil Uram
Koncom druhej tretiny aj vďaka presilovkám a z toho vyplývajúcej únavy Slovanistof to Ufa rozbehla na plne gule, možno keby to Slovan dokonca druhej tretiny ustál, mohlo to vyzerať inak. V tretej tretine Ufa domácich už takmer k ničomu nepustila a ak k niečomu hej, tak to ich (nemôžem napísať naši) pokafrali. Som dúfal, že Hreus dá gól, že čo na to povedia domáci
Ako viacmenej nestrannému fanúšikovi sa mi ten zápas páčil, Slovanu prajem veľa zdaru. Najlepší zo Slovana - asi Vaic a Kukumberg
A to Pukalovičovo pozápasové zhodnotenie (furt neviem ako sa robia smajlíky), tak to prirovnám k slovným perlám nášho senilného prezidenta.
a ešte jedna vec. hláška večera: Lažo nenašiel Vaica...šance belasých sa totálne skresali

pekný večer
29.10.2008 - 22:14
0

ifko_zv

 

Nevidel som dnes cely zapas takze nemozem poriadne hodnotit ale to co som videl mi priam vyrazilo dych.. Slovan hral najlepsi hokej co som tuto sezonu videl, podla mna urcite lepsie ako s Tampou. Skoda prehry no.. s takymto vykonom by z Budejovic doniesli urcite aspon bod.
29.10.2008 - 22:20
0

najkrajší

 

ifko a bola aj rohaňa . . . ?
29.10.2008 - 22:21
0

ifko_zv

 

: vravim ze som videl len kusok
nie nepil som vazne, proste som mal asi stastie na useky hry kde hral Slovan vyrovnanu partiu
29.10.2008 - 22:24
0

najkrajší

 

to si mal radšej podať loto, kua a už by sme tu oslavovali nového milionára . . . pri tvojom štastí . . .
29.10.2008 - 22:26
0

ifko_zv

 

este je dost mozne ze ma strhol Hajko svojim odusevnenym komentovanim hlavne v tej presilovke 5:3 v prvej tretine som myslel ze ho klepne..
29.10.2008 - 22:29
0

frantapriklep

 

Tak napriek tomu že odhodlanie bolo, nevydalo, a videl som len prvú tretinu ... a tá sa mi vcelku páčila ... napádanie (pri prvom góle priam ukážkové), rýchlosť, nasadenie ... konečný výsledok ma potom sklamal, lebo podľa prvej tretiny mal slovan naviac ...

Ale kondička tímu asi naozaj bude achillovou pätou ... aj v trenčíne slovan v tretej tretine odišiel a rovnako aj teraz ... čiže to chce asi riadny rez ... ako písal vyššie Moňo ...

je škoda, že rok sa o tú súťaž bojuje, pol roka sa na ňu "pripravuje" a potom sa mužstvo do nej pustí nepripravené a rozložené ... škoda ...
29.10.2008 - 22:22
0

Vlad

 

no rok na Slovensku je velmi dhla doba na to aby sa hoc co doku...lo
29.10.2008 - 22:24
0

najkrajší

 

všetku kofolu si vypil za jednu tretinu ?
29.10.2008 - 22:24
0

frantapriklep

 

tak nejak ...
29.10.2008 - 22:31
0

OUTBLAST

 

jak: kofolu....Došli džúsiky Majo?
29.10.2008 - 22:44
0

labuss

 

.."Vaice" je fakt vdačný hráč pre športových komentatorov...V lige tiež Uram vystrelil ponad vajca....
29.10.2008 - 22:26
0

Velky brat BLOG

 

Inak, to vážne bolo 4500 divákov?
29.10.2008 - 22:26
0

najkrajší

 

na Ufu by si chcel viac ? veď nič nehrali . . .
29.10.2008 - 22:28
0

Velky brat BLOG

 

Jáj.
29.10.2008 - 22:29
0

Mr.Bo881 BLOG

 

na sláviu na ligu majstrov bolo tuším ešte menej a to je praha
29.10.2008 - 22:28
0

Vlad

 

hmm, co cakat pri petikile za listok pri ocakavanom pridele
29.10.2008 - 22:28
0

HohoMT

 

500Sk???: no na sovane sa neseru, vytnu cenu za listok a ide sa....moja neeerva
29.10.2008 - 22:46
0

labuss

 

..no to u nas by asi zvolenská nestabilná aréna asi spadla.....
29.10.2008 - 22:30
0

stopelman

 

arena: vo zvolene este dlho vydrzi...kym sa dostanete do LM to ubehne este peknych par rokov a dovtedy tento projekt zahynie...aplikovat LM na hokej pri vsetkych tych terminoch je zlozite....uz len taka vec ze jeden mancaft v skupine vzdy stoji je sprostost...a to nehovorim o narodnych ligach a tych predohravkach kvoli LM...plus SZLH a jeho trapne vyzrebovanie..
29.10.2008 - 23:01
0

OUTBLAST

 

stopelman: tak v tomto s tebou súhlasím...
29.10.2008 - 23:09
0

labuss

 

Tiež si myslím,že pri množstve narodných EU líg plus KHL plus LM plus repre výjazdy je to pre jeden team dosť náročné...takže nehajme sa prekvapiť,čo sa s tým spraví.....
29.10.2008 - 23:17
0

OUTBLAST

 

no: na tých 5 tisíc divákov to bolo tak cca....hold za 5 kíl vstupné a v podstate istá prehra neni až také lákdalo...aj keď ja tie love nelutujem...dalo sa na to pozerať,čakalsom že si z nás urobia trhací kalendár od prvej minúty....ale na druhú stranu-fakt hrali len to čo potrebovali ale rezult slušný....v tretej tretine už kondička nič nevravela ale tie prvé dve tretiny vládali a ukázli že vedia zahrať aj korčulovať len prečo to v lige flákajú to vedia asi len oni sami...tí rusáci boli namakaní a to sa niektorým ani moc nechcelo...ale tie prechody do útoku a tie namakané prihrávky na jeden dotyk a parádne strely švihom...no proste mňamka....inak kam sa nám podel Pačes?
29.10.2008 - 22:41
0

frantapriklep

 

zabalil to pri rozcvičke, keď sa naplno rozbehol a nemohol dobehnúť Rusákov čo korčulovali v tej chvíli dozadu
29.10.2008 - 22:44
0

OUTBLAST

 

no: nebol nai na rozcvičke
29.10.2008 - 23:01
0

Deividson.

 

chyba ti pačesko?
29.10.2008 - 23:37
0

OUTBLAST

 

mne: ani náhodou...dnes sa mi tak trochu aj splnil sen
30.10.2008 - 0:00
0

Deividson.

 

podla mna to neriskovali s jeho nasadenim mohol by prist k infarktu chudak
30.10.2008 - 0:02
0

sydney

 

Kvalita Ufy sa jednoznačne ukázala. Prišla si po víťazstvo v tréningovom tempe. Výsledok ma potešil. Slovan asi už LM nevyhrá!!!!!!!!!!
29.10.2008 - 22:28
0

SniperBA BLOG

 



rozčarovanie by asi bolo silné, takže použijem slovo "sklamanie".... ja osobne som z dnešného zápasu sklamaný....

bye-bye, Champions League....
29.10.2008 - 22:29
0

Velky brat BLOG

 

Bye-bye? Ved vas ešte čakaju 2 zapasy.
29.10.2008 - 22:31
0

najkrajší

 

ako dva ? len jeden ... to druhé bude fakultatívny výlet s Baschkiria tour . . .
29.10.2008 - 22:34
0

Velky brat BLOG

 

Ale sučastou toho bude hokevy zapas (zámienka výletu )
29.10.2008 - 22:37
0

SniperBA BLOG

 

no tak bude.... myslím, že furt lepšie ako v Lige majstrov skončiť ešte pred začiatkom babieho leta...
29.10.2008 - 22:38
0

moňo

 

To bol letný fakultatívny výlet
29.10.2008 - 22:39
0

najkrajší

 

a možno lepšie vôbec nehrať ako hrať hovno . . . v jeseni
29.10.2008 - 22:43
0

moňo

 

Veď vy ste hrali....
29.10.2008 - 22:44
0

najkrajší

 

a stále hráme a paradoxne to zatial na slovan a celú našu ligu stačí . . . zatial . . .
29.10.2008 - 22:49
0

SniperBA BLOG

 

zužení ledové plochy... milión korun
vést ligu v novembri... pětset tisíc
vyhrát titul? k nezaplacení....
29.10.2008 - 22:52
0

worth

 

mohol si aj za ten titul napisat sumu...
30.10.2008 - 0:27
0

aris

 

ked uz chces pisat po cesky, tak nerob zo seba cobola

tss, .. v novembri
31.10.2008 - 8:57
0

MaTooo

 

bohuzial : teda mohli by sme uz konecne opät hrat hokej...
29.10.2008 - 22:52
0

moňo

 

V prípade Košíc a Trnavy je slovíčko "zatiaľ" nesmierne dôležité.
29.10.2008 - 22:53
0

Pišta Hufnágel

 

na tak trnava je jesenny majster tak kosice mozu byt ZČ majster
30.10.2008 - 12:22
0

Pišta Hufnágel

 

nie snazili sa
30.10.2008 - 12:21
0

SniperBA BLOG

 

veru, mali sme sa odhlásiť tesne pred súťažou ako zo ženskej Ligy majstrov a možno by vylúčili všetky slovenské mužstvá na dva-tri rôčiky.... nám by to vzhľadom na Ružinov neuškodilo, vám vzhľadom na to, že titul vyhrať neviete, tiež nie.....
29.10.2008 - 22:46
0

moňo

 

29.10.2008 - 22:47
0

najkrajší

 

nám titul netreba . . . takých 5 minút slávy radi prenecháme najväčšiemu slovanu u nás . . .
29.10.2008 - 22:51
0

moňo

 

Jasné, že netreba....vy si vystačíte aj s druhým miestom na rolbe.
29.10.2008 - 22:52
0

SniperBA BLOG

 

29.10.2008 - 22:55
0

najkrajší

 

no a ešte keď nám k tomu odchovanec slovana dočasne v naších službách zanôti že ešká slovan . . . ďalej to už poznáte, tak to je skutočný balzam na našu zakomplexovanú dušičku . . .
29.10.2008 - 22:55
0

moňo

 

O tom nepochybujem...
29.10.2008 - 22:56
0

Pišta Hufnágel

 

sak aj taka oslava druheho miesto z rolbou je vcelku fajn
30.10.2008 - 12:23
0

beefstarter

 

v com ej to lepsie? skor horsie prehrate viac zapasobv ako my
30.10.2008 - 9:10
0

Cylo24

 

v podstate máš pravdu. vy možte zatial porážať kežmarok...
30.10.2008 - 9:40
0

beefstarter

 

no jo slovan sme uz 3 krat porazili tak skusame kezmarok
30.10.2008 - 13:55
0

Cylo24

 

jojo špecialisti na ZC....
30.10.2008 - 14:39
0

Pišta Hufnágel

 

no je to lepsie v tom ze zarobime viac aby sme si v PO mohli kupit rozhodcov
30.10.2008 - 12:24
0

Sani

 

Tak treba si priznat...: ...ze tento Slovan je o cosi slabsi, ako ten co hryzol v SuperSix...

29.10.2008 - 22:32
0

Vlad

 

ber to tak Perežogin si prakticky neškrtol....
29.10.2008 - 22:32
0

imko6

 

..: sorry sniper ale dat Ufu? to by bolo fakt moc najma pri situaci v akej sa vaš kader nachadza..
hanbu ste si neurobili, vysledok prijatelny bodka.. čo viac dodať?
že hokej nebol pekny, nebolo nasadenie? alebo čo?
podla mna nasadenie bolo. 2 x ste viedli...
29.10.2008 - 22:33
0

martin gal

 

no neviem ,imko,tá posledná veta mi nejak neladí, ale už potom,ked prehrávali,nasadenie nebolo-nevládali?
29.10.2008 - 22:48
0

imko6

 

..: hmm ok. vravime tazko sa mi porovnava ale nevidim dovod prečo by hrači umyslene odflakli takyto zapas. .bude to teda je v tej kondičke alebo neviem kde... prečo uram nehral tak ako v PO proti nam ked som z neho bol zufaly, prečo hovi tak nechytal?
29.10.2008 - 22:52
0

Vlad

 

Hovi chytal dobre, prvy, gol som sice nevidel, ale pri troch zvysnych si ani neskrtol, hold UFA ma strelcov kapanek inej kategorie ako ste mali vy vo finale...toboz ked stoja sami medzi kruhmi a maju cas napriahnut, namierit a vystrelit...
29.10.2008 - 22:56
0

martin gal

 

neviem,ako to majú riešené po platovej stránke,ale žeby,už spomínaná kondička+veľká sebeistota,že mňa nevykopnú+nízka konkurencia na môj post+za rovnaký plat načo viac driny,a keby aj nejaká pokuta,tak ešte mám pekný balík?
29.10.2008 - 23:05
0

imko6

 

..: no toto je tiez dost pravdepodobne.. sak svoje peniazky dostanem čo sa budem drať..
30.10.2008 - 8:00
0

Sani

 

Slovan nesklamal, ale neurobil ani dieru do sveta...: 1. tretina: nad moje ocakavania, velka snaha odusevneny vykon, skoda tej dlhsej presilovky...

2. tretina: ku koncu Slovan uplne odpadol ako prezreta marhula zo stromu...3.gol bol otazkou casu

3. tretina: sice som z nej vacsinou nevidel, ale myslim, ze Ufa si uz zapas ukocirovala...

All stars:
Hovimenko - Sersen, Kiril Koltsov - Radulov, Kukumberg, Vorobiev
29.10.2008 - 22:29
0

Velky brat BLOG

 

Tak,tak.
29.10.2008 - 22:35
0

Velky brat BLOG

 

Na inej stranke píšu, že bolo 6000 ludi.
29.10.2008 - 22:38
0

MAYOR

 

Podla mna: bolo aspon 60 000.
29.10.2008 - 22:40
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MAYOR

 

Som rád: že si sa tu dnes opäť predstavil svojim tradičným choromyselným príspevkom. Týmto príspevkom si určite oslovil svojich súpútnikov zo suterénu tejto spoločnosti
29.10.2008 - 22:50
0

OUTBLAST

 

no: od teba to sedí....neviem či si tu od teba niekto pamätá nermálny príspevok tak ty mi nehovor dačo o nejakom suteréne keď ty tam patríš od narodenia
29.10.2008 - 23:05
0

MAYOR

 

Skús mi to: bližšie zadefinovať. Ale silno pochybujem, že to zvládneš. Chúďatko.
29.10.2008 - 23:09
0

OUTBLAST

 

...: vyhladaj si vlastné príspevky a možno na to prídeš aj sám
29.10.2008 - 23:16
0

MAYOR

 

Som hľadal , ale neprišiel som na žiadny. Zato v tvojich drístoch je toho až až.
29.10.2008 - 23:26
0

labuss

 

Major: ...ale UFONI prešli cez turnikety zadára..tých si nevšimli...takže mohlo byť do tých 1OOtis./MARAKANA z polovice/......
29.10.2008 - 22:46
0

martin gal

 

tam pripočítali asi aj tých za netom.
29.10.2008 - 22:50
0

laco44

 

Bol so pozriet ten zapas na stadione , prekvapilo ma, ako malo bolo ludi to po prve, Rusi hrali co potrebovali, niekedy by mali dostat 2 munuty za zosmiesnovanie supera, lebo to bolo bago. Pocity z Rusov - s prehladom chytali puky pri mantineloch, vyhravali bully, rychle hokejky a ruky, osobna zdatnost jeden na jedneho, hra do tela s prehladom, neuveritelna viera vo svoje schopnosti, hrali na polovicu plynu, uzasny pohyb vsetkych hracov, vedia o sebe na tom lade. Slovan - prva tretina ako tak kym vladali, po cca 30 minute piati hraci na modrej, ktori si nevedeli prebrat hraca, prihrat, trafit puk - Dome od modrej aspon 3krat, nevedeli co maju hrat,kondicia, kondicia to bola najvetsia slabina, oplacanie sa nevyplaca, ze Mirko, Hovi nic moc, chytil, co ho trafilo,nechavali sa vylucovat za skolacke fauly, potom nevladali a faulovali, vyjadrenia Hreusa a Laza akoby boli na inom zapase, trocha sa vratte chlapci na zem. Caka Vas Kezmarok budete sa trapit
29.10.2008 - 22:50
0

labuss

 

laco: ..ty si styflerovamama ??
29.10.2008 - 22:56
0

laco44

 

?
29.10.2008 - 23:01
0

labuss

 

..asi nie ,tak potom ok...Ja som myslel že si dostal BAN...
29.10.2008 - 23:05
0

Ruizaw

 

presne tak: pekne si to napisal, velmi blizsko realite
29.10.2008 - 23:42
0

laco44

 

A za co by som si to mal zasluzit?
29.10.2008 - 23:06
0

labuss

 

ale ved nič sa nedeje..ja som si lenmyslel,že si Samko alias Styflerovamáma...nič iné...good night..
29.10.2008 - 23:11
0

Deividson.

 

zapas: Takze som rad ze som sa tam v prvom rade dostal zadarmo pretoze by ma trocha mrzelo tych 500 sk ci kolko ale ne...no prejdem k zapasu prva polovica prvej tretiny od nas naozaj super bol som prekvapeny aj ked boli tam aj presilovky...zasuzene vedenie...druha polka zacali slapat rusky chlapci a bolo vidno...druha tretina jednoznacne pre ruskych borcov tiez to bolo podnietene aj vyluceniami...ale bolo vidno ten rozdiel v tvrdosti,technike a nasadeni....tretia tretina uz taka nic moc..odovzdana aj dost...ale celkovo to nebol zly vykon na to ze sme v "kríze"
ale predsa len si nemozem pomoct HENRIK PETRE je hrozny hokejista to co on predvadzal a ako pustil hraca pri 3 rozhodujucom gole to ani dorastenci nerobia!! petre von!
29.10.2008 - 23:28
0

fifina

 

: aj ja som bola zadarmo...tiež ťa pozval biletár na kávu?
29.10.2008 - 23:37
0

Deividson.

 

otcove ucitelske kontakty
29.10.2008 - 23:40
0

fifina

 

fíha..keď sa nabudúce narodím, chcem byť ty
29.10.2008 - 23:41
0

Deividson.

 

budes mat aj pipík a to velký srandujem ale tak ziaci vedia vela veci vybavit by si sa cudovala
29.10.2008 - 23:44
0

labuss

 

Devidson: 5OO bolo na státie? či na sedenie za stlp?... ...ale s tym PETREM nas svätu pravdu....
29.10.2008 - 23:38
0

Deividson.

 

tusim na sedenie tak mi povedal kamarat neviem ...hej hej to mam petre fakt uzas skoro som po nom hodil moj drahocenny belasi klobucik
29.10.2008 - 23:41
0

Sani

 

...tak zda sa, ze si nezohladnil, ze ten "hrac" pri 3.rozhodujucom gole bol Radulov...a myslim, ze by nepomohlo ani keby sa mu Petre zavesil okolo krku a vyskocil mu na chrbat....
29.10.2008 - 23:59
0

Deividson.

 

no hej myslel som na to ze to bol radulov ale predsa je to clovek z masa a kosti a obranca mu musi zabranit v strelbe alebo aspon mu ju stazit...ale on si z neho urobil uplneho otesanka a štatistu,a to nebolo len o tom zakroku celkovo petre 0 bodov...
30.10.2008 - 0:01
0

Mati19

 

Extraliga: Bolo tu uz viackrat napisane, ze slovan odpadol kondicne. Ani sa necudujem, pretoze uroven nasej ligy sa neda porovnat s urovnou KHL v ktorej je UFA naj tymom.
Jednoducho hraci z KHL su zvyknuty viac korculovat, napadat, zatial co slovanu staci na nasu ligu aj prechadzat sa po lade.
Je to smutne ale myslim si ze je nasa liga dost slabucka
29.10.2008 - 23:31
0

OUTBLAST

 

no: momentálne to "prechádzanie sa po lade" nestačí ani na našu ligu
29.10.2008 - 23:35
0

MAYOR

 

Coze ? Sebareflexia ?
29.10.2008 - 23:37
0

OUTBLAST

 

čo?: tým sa zas čo snažíš povedať? si nájdi moje príspevky a zistíš že ja nemám problém napísať otvorene že momentálne to u nás stojí za hovno...ale nechaj tak a rob si mienku za základe jedného ,dvoch príspevkov
30.10.2008 - 0:04
0

fifina

 

taktika: ..náhodou, občas niekto "vyviezol" puk do útočného pásma...a prestriedali sme...
29.10.2008 - 23:35
0

Mati19

 

ale staci sa im prechadzat, do play off sa dostanu tak ci tak, a potom zacnu hrat na mesiac a pol
29.10.2008 - 23:38
0

OUTBLAST

 

no: len neviem kto bude mať na to potom trpezlivosť
30.10.2008 - 0:04
0

Deividson.

 

jednoznacne to chce novu krv ktoru zo sebou moze priniest trener no hlavne vymena takych 4 hracov by bola fajn lenze v priebehu sezony asi tazko...
30.10.2008 - 0:07
0

labuss

 

Ja by so chcel len pár viet..ani nie tak konkretne k zapasu,k tomu sa už vyjadrilo kopec prispievatelov...samozrejme že SBA si LM zaslúžil vdaka titulu SR majstra,otaázne však je,či to nie je len formalita vtejto sezone,ked sa BA nevie priblížiť k prvej štvorke ani len v našej lige....myslím si že SR majster by mal mat trosku väcsiu zodpovednosť pred sezonou,a nespať na vavrínoch..lebo ako vidíme tak sa mu to vypomstuje v miere vrchovatej..po 20 kolách vyhodiť po zlých výkonoch trenera je dosť zaujímevé...takže záverom: ani Svozil.ani Pukalovič,Gregor,Hossa,Bokroš....nič nezmožu ak hráči SBA nenájdu motiváciu niečo dosiahnuť,ale sami,lebo ak by sa managementu Slovana podarilo angažovať aj neboheho Herba Brooksa,neviem či by dokazal spraviť zase zázrak...
30.10.2008 - 0:09
0

Deividson.

 

prave preto som napisal ze treba niakych novych hracov,hracov ktori su kvalitny ale zatial nic nevyhrali ty budu chuti a motivacie dost len trena takych najst a to nieje jednoduche...
30.10.2008 - 0:13
0

miky

 

Predpokladám, že nedostatok zodpovednosti vyčítaš aj Žiline a Trenčínu, ktorí teda na SuperSix tiež nešli v najlepšej forme
30.10.2008 - 8:49
0

Great!

 

..Skoda !!..Dnes sme mohli dosiahnut velky vysledok, ale nepodarilo sa..Ak mam byt uprimny, cakal som podobny zaciatok ako s Tampou, t.j rychly gol v nasej sieti..O to viac som bol prekvapeny prvou tretinou, ako dokazeme s rusmi drzat krok, ba co viac dali sme veduci gol, a az do prestavky sme Ufu drzali na distanc..Cez prestavku som s kam. hodil rec, ze Rusi si urcite v kabine co - to povedia a zacnu hrat inac, pretoze povedzme si pravdu, ak by v prvej tretine nemali na sebe ruske dresy, ani by sme nespoznali, ze tu hra UFA..Bohuzial stalo sa to najhorsie co sa stat mohlo, prislo rychle vyrovnanie / inac, po ukazkovej strele z prvej /..Chvilu na to, sme sa este chytili vyrovnavajucim golom, ale to bolo z nasej strany vsetko..Potom bolo na lade prakticky uz iba jedno muzstvo..Skoda, ze sme UFE pomohli zdvihnut sa na nohy vlastnou nedisciplinovanostou, mam na mysli hlavne hlupy faul Kropaca v utocnej tretine..Od tej chvile sa to s nami uz viezlo, Rusi zacali kombinovat, boli velmi nebezpecny, vedeli o sebe aj naslepo, a ten tlak, ktory dokazali produkovat pri vlastnych presilovkach naberal neskutocne obratky..Neviem preco, ale akonahle sme dostali treti gol, zapas pre mna akoby skoncil, vtedy som vedel, ze prehrame..Bohuzial, mam pocit, ze vtedy zapas skoncil aj pre SLovan, pretoze v tretej tretine neexistoval..Rusi v pohode kontrolovali hru, chvilami hrali az profesorsky..Priznam sa, neviem ci to je kondiciou, kazdopadne nieco pravdy na tom byt moze..+ Na zaver iba zopakujem, ze je skoda, ako to dnes dopadlo, pretoze SASU mal znova velky den, skoda ze ho nemali aj viaceri hraci Slovanu..
30.10.2008 - 0:17
0

paganini

 

bol som tam, bol to pekny hokej.
30.10.2008 - 0:37
0

flipper

 

"show must go on!....": keď už sme ju začali, treba ju dokončiť? nie? hm...veď kto iný môže predviesť "šou" s neutíchajúcim potleskom, mexickými vlnami, ba "orgiami" rôzneho druhu...? 20ka ? omyl...nebodaj Žilina? aj tá vie prekvapiť, keď má svoj deň...skrátka, kto iný môže "uviesť" minimálne polovicu "nezainteresovaných" divákov do vytrženia? jedine Slovan....
30.10.2008 - 1:38
0

Mati19

 

no o tom by sme vedeli rozpravat mozno aj trosku dlhsie kto moze uviest minimalne polovicu nezainteresovanych do vytrzenia
kde chodi v nasej lige najviac ludi na hokej?
predsa tam kde sa najviac bavia-Kosice
30.10.2008 - 3:37
0

flipper

 

aha, vidíš, to ma nenapadlo...to je tam, kde nemajú súpera?

inak, škoda, že som to nenapísal viac "polopatisticky"......
30.10.2008 - 12:06
0

Pišta Hufnágel

 

mozme rozvijat dalj na ktoreho supera chodi najviac divakov? na slovan a to od kosic az po skalicu
30.10.2008 - 12:33
0

OUTBLAST

 

a: bavia sa aj titulmi?
30.10.2008 - 17:27
0

HohoMT

 

hlavne klidek a chladnu hlavu: a ty si uz niekedy opustil "hranice" Bratislavy? porovnavas slovan s 20cinou alebo nebodaj so Zilinou??? ved ta musela dat vstupne zadara, aby dosli divaci

(sorry ZA, ale bol som u vas na par zapasoch. nebol problem prekricat vas)
30.10.2008 - 12:26
0

flipper

 

jojo hrdino... bol som najďalej v Moste pri Bratislave... skús čítať pozornejšie a prídeš na to "what's the matter"...ak nie, sorry...
30.10.2008 - 13:41
0

miču

 

30 min. viac nez dobre ale potom ako povedal komentator ze divaci su rezignovani tak to aj hraci zabalili.
30.10.2008 - 4:31
0

VisaGold

 

mozno ta povestna iskra medzi hracmi a fanusikmi by preskocila keby tam niekto hodil slovan sliepku
30.10.2008 - 7:39
0

SniperBA BLOG

 

ešte pochválim nášho Sláfka za ďalšiu výbornú sériu fotiek zo včerajšieho zápasu..... najviac sa mi páči tá Hreusova "strach v očiach"
30.10.2008 - 7:16
0

Tino

 

no kedže: vie, že Slovan je v krči, že sa trápi aj v lige, že to čo hrá má k ideálu veľmi daleko prehra 2:4 s Ufou až tak veľmi nesere......
30.10.2008 - 7:35
0

tulen - kosice

 

videl som prvé dve tretiny: potom som to nechal tak ( antibiotiká ) ... počas týchto dvoch tretín hral slovan dobre,aj keď s niekoľkými individuálnymi chybami ... ufa je ufa a predviedli to aj včera .... slovan odišiel kondične ? ... neverím .... ufa im už pravdepodobne veľa nedovolila,ale ako píšem - tretiu som nevidel ....
a kecy okolo (ne)úspechu - slovan je rozhodne prvý,ktorý túto súťaž vyskúšal ... otázkou je,kto ho bude nasledovať a čo tam dokáže .... kríza prejde,zase začnú hrať a potom to tu bude zase o kúpenom titule a pod. ....
30.10.2008 - 7:35
0

SniperBA BLOG

 

"prestupové okno" v Lige majstrov sa otvorilo.... prvým dopísaným na súpisku Martin Hlavačka, budú aj ďalší? kto z nej vypadne? myslím, že v najbližších troch dňoch príde v Slovane k zmenám, nielen na trénerskom poste
30.10.2008 - 7:46
0

frantapriklep

 

ale aj na poste hlásateľa, lebo včera po góle nespolupracoval s publikom
30.10.2008 - 8:05
0

nyytymaki BLOG

 

: no ja si myslím,že tento rok to treba nejak ukorčulovať aspoň,tuto ligu majstrov.
Nepomôže ani 5 novych hračov,Slovan je akysi rozleptaný,neviem
30.10.2008 - 8:10
0

rasťoZv

 

Áno: a ešte, toľko pokory som u Slovana dávno nevidel... Nezaškodilo by aj častejšie
30.10.2008 - 8:30
0

nyytymaki BLOG

 

hmm: ak najlepší zapas sezony odohral Slovan s Tampou,tak som spokojny,o jeden klub menej
30.10.2008 - 8:44
0

rasťoZv

 

Sevas: trošku od veci ale niečo ma napadlo / vieš mne Dlouhý nedá spávať / čo takto Ščibran keď tu bol hral dobre teraz brázdi ľady v Lučenci nie je ho škoda?
30.10.2008 - 8:50
0

derbyzv

 

Nazdar Rasťo: Co vlastne chceš-ved Dlouhy dal v PP gól. K vcerajsiemu hokeju-myslim,ze dopredu bola Ufa jasný favorit,skoda že slovan prekvapoval len pol zápasu,potom podla mňa odisli kondične,jasným dokazom bola posledná 5minutovka 2 tretiny,ked sa im nedarilo vyhodiť puk,nie to este vystriedať.
ruska hra sa my velmi páčila-cisto technický hokej,ziadne otlkačky pri mantineloch,ziadne dorazanie do brankára super technický hokej.Hecl ako spolukomentátor-super.Jeho postrehy k zápasu boli jasne nestrané a hokejové.
30.10.2008 - 9:08
0

rasťoZv

 

Nazdar: Ty fan club Dlouhého. Hecl sa ešte dá pochopiť veď mu urobili rozlúčkový zápas ale čo dali Hajkovi?
30.10.2008 - 10:44
0

rasťoZv

 

Zabudol som k tomu gólu taký môže dostať len Tvoj Šimonko
30.10.2008 - 10:46
0

derbyzv

 

Nazdar Rasto.: Ja som ale nemyslel Hecla ironicky.Naozaj sa my pacili jeho postrehy a komentare.napr.Obranca v takomto zápase ked sa ide striedať,nemoze chceť hrať hokej,Hajko ked mu povedal,ze tu vidieť rozdiel v peniazoch klubu,Hecl hned na to-na to netreba peniaze,aby obranca vedel vyhodiť puk.Hajko-to je kapitola sama o sebe.Dlouhy-paradne,ked davaju zabery v TV po obdržanom gole HKM,na 99% tam vidieť sklopenu hlavu Dlouheho
30.10.2008 - 10:58
0

rasťoZv

 

To by nebolo ešte najhoršie že má hlavu dole po góle, horšie už je, že on má tú hlavu dole stále
30.10.2008 - 11:16
0

nyytymaki BLOG

 

aj najazdy: mu idu ako po masle
30.10.2008 - 9:44
0

Pišta Hufnágel

 

pokora je aj v donosti od supera, a tych mal slovan v tejto sezone len par a ani jeden nebol z nasel ligy
30.10.2008 - 12:35
0

rasťoZv

 

Jasné, som rád že si to pochopil presne takto som to myslel...
30.10.2008 - 12:46
0

Pišta Hufnágel

 

snazil som sak som z BA
30.10.2008 - 13:16
0

rasťoZv

 

Len aby Ti tá energia nechýbala
30.10.2008 - 13:19
0

Pišta Hufnágel

 

viac ci menej aj tak je to jedno
30.10.2008 - 13:34
0

frantapriklep

 

Nevďak vládne svetom: V Trenčíne diváci neustále spomínali Cígera a vtedy ich Lažo verejne nechválil
30.10.2008 - 8:06
0

mili28

 

dobreeee...
30.10.2008 - 8:33
0

miky

 

Lenže o existencii Cígera vie Lažo len 2 roky a o existencii divákov v Trenčíne netuší dodnes.
30.10.2008 - 8:55
0

kill em all

 

v trenčíne diváci zvyknú spomínať kadekoho... krásne bolo, keď svojho času spomínali šatana, vtedy si získali srdcia všetkých normálnych fanúšikov hokeja.
30.10.2008 - 10:00
0

miky

 

Sľúbil som, že budem len chváliť:
Súper bol dobrý, dalo by sa od neho veľa naučiť. Ufáci neprehrali snáď jediný súboj za vlastnou bránou, prihrávky cez celé pásmo boli pravidelne priamo na hokejku, kombinácie neboli stereotypné. Napriek tomu bojovnosť a obetavosť zo strany domácich stačila dve tretiny zápasu na vyrovnanú partiu.
Nekritizoval by som našich za neschopnosť vyhodiť puk, to ako súper dokázal zachytávať puky pri mantineloch som ešte nevidel ani v NHL.
Divákov bolo menej než sa očakávalo, ale atmosfére to neublížilo.
Postup je prakticky nemožný, ale aspoň tie odporné dresy uvidím už len raz.
30.10.2008 - 9:08
0

JaSomSlovan4

 

Raaaadooo Deeeeeme je nas kapitaaan !!!!!
30.10.2008 - 9:36
0

kill em all

 

Robo
30.10.2008 - 9:58
0

Pišta Hufnágel

 

kto to je? nepoznam!
30.10.2008 - 12:38
0

MatoZV

 

Slovan: Ja by som ich nezatracoval, nevyslo to, ale podla mna bojovali naplno. Slovanu vzdy drzim ked hra Ligu Majstrov, nejake animozity neprenasam z extraligy. Hlavne utok slovana je vsak uz na prasky. Uram sa snazi ako len moze, ale jeho prva sezona ked sa len tak motal po lade a ked udrel do puku dal gol sa uz asi nemoze zopakovat. Mozno ta snaha. Inych nejdem ani hodnotit, lebo by to bola podobna pesnicka.. Ja to poznam z hokejbalu. Ked sa snazim a dam do toho vsetko tak hram zle, ked naopak si hokejbal uzivam tak hram super a ano neviem ako tie goly pribudaju. Ten tlak na slovane je obrovsky, hraci musia pocuvat ze maju rozpocet stvornasobny oproti LM a skutek utek, potom sa tazko hra. Kazdopadne nieco mi na slovane chyba, a uz viem co, poriadny trener. Vezmite si Rihu, dajte mu 5 melonov na sezonu, nak sa neonaci ze ma zmluvu, a mate titul. Puki nie je riesenie
30.10.2008 - 9:44
0

ABBY30

 

co ste cakali ze slovanisti vyhraju?????????????????????????
30.10.2008 - 10:34
0

Great!

 

..Neda mi nespomenut...Ked chceme dosiahnut dobry vysledok s timom ako Ufa, treba sa vyhnut aj najmensim zavahaniam, ktorym sme sa vcera bohuzial nevyhli...Mam na mysli 2., 3. a 4. gol..Viem, ze hokej je o chybach, ale tymto golom sa dalo predist, ak by hral Slovan jednoduchsie, vyhadzoval puky a drzal si pozicie, ved nie je mozne dostat vsetky dol z pomedzi kruhov, teda z miesta, ktore je pre brankara najdolezitejsie..Taktiez to chcelo viac strelby, aj ked len striel na verimboha, ved z toho sme dali aj druhy gol..mozno by tych odrazenych pukov ku Lisciakovi bolo viac, ak by sa strielalo..
30.10.2008 - 10:34
0

dlhy

 

Ked chces pu vyhodit,musis ho mat na hokejke.
Ako mohli slovanisti vyhodit puk,ked im ho Rusi nepozicali?
30.10.2008 - 11:09
0

Great!

 

..Kamarat, videl si zapas ??...lebo ak hej, tak musis vediet aj to, ze sme ho na hokejkach mali, ale zbytocne stratili a dostali z toho minimalne dva goly...
30.10.2008 - 11:15
0

dlhy

 

Videl.
Asi dvojminutovu sekvenciu pred tretim golom Ufy priliehavo komentoval Hecl:
"Slovanisti sa bez listkov povozili na kolotoci."
30.10.2008 - 12:17
0

mamina

 

Ja neviem, asi som ovplyvnená tým, čo sa tu nakecalo za posledné dva dni, podľa toho drvivá väčšina čakala prinajmenšom 2:7, ale na prvý pohľad lichotivý výsledok.....
Nevidela som, nehodnotím...
30.10.2008 - 11:00
0

dlhy

 

Vysledok je lichotivy.Ale len preto,ze Rusi nechceli nic viac,iba co najuspornejsie vyhrat.Rozdiel v kvalite bol vo fazach,ked Rusi naozaj zapli,ocividny.Boli skveli.Napr. ten Radulov sa jednoduho nedal zastavit.
30.10.2008 - 11:13
0

Great!

 

..Hej, hej...vysledok je lichotivy, lebo rusi nehrali naplno, ak by sme vyhrali, tak to by uz rusi vobec nehrali naplno..Iba ak by sme prehrali vysoko, iba vtedy by hrali rusi naplno..Ma to svoju choru logiku, no nie ?
30.10.2008 - 11:19
0

dlhy

 

Pravda je kruta.
30.10.2008 - 12:19
0

jonathan

 

zdenko mi ta nikdy neopustime: skoda vcerajsieho zapasu .... slovan mal na to aby neprehral .... ale uz to bolo ixkrat spomenute .... slovan nevladal fyzicky ..... ze by to bol dosledok zdenkovych jednofazovych treningov ? marian labuda ma mensie brucho ako dome ..
30.10.2008 - 12:03
0

Dust in the wind

 

Bohužial som nevidel celý zápas, ale len zostrih. Výsledok odpovedá realite, víťazstvo Slovanu v súčasnom stave by bol malý hokejový zázrak, Som rád, že sa asoň nedali bez boja.
Táto súťaž je v tejto fáze pre Slovan zbieraním skúseností a cenných poznatkov od kvalitných mužstiev, ktoré sú niekde úplne inde než slovenská extrashitliga. Podmienky na výkonnostný rast v Bratislave sú a zlepšenie príde. Len pripomeniem, že dva roky boli slovenskí majstri v supersix fackovacím panákom a minulú sezónu sme takmer hrali finále.
Bez bolesti nieje progres.

P.S. Ďakujem za kurz 1,5 na víťazstvo Ufy
30.10.2008 - 12:06
0

HohoMT

 

obavam sa, ze pre tie nafufnene mazoretky to poucenim nebude. zda sa, ze maju neotrasitelnu predstavu, ze su fakt dobry.....hroza.
taky lazo. gol dal fakt pekny, ale tie fauly potom....dokonca sa na trestnej dokazal aj rozculovat, ze mu to piskli....
30.10.2008 - 12:31
0

Dust in the wind

 

Bude to poučenie pre menežment aby nabudúce nafufnené mažoretky neangažoval...

Myslím ale, že Lažo je jeden z mála čo si v Slovane svoj plat zaslúži. Nieje to hráč na ktorom by mala stáť celá hra Slovanu, ale poctivo odvedie to, na čo má.
30.10.2008 - 12:36
0

rasťoZv

 

Podpisujem.
30.10.2008 - 12:48
0

tulen - kosice

 

a čo sa mu čuduješ ?: v extralige by mu to nikto neodpískal ... chyba nebude tentokrát u laža,ale niekde inde ....
30.10.2008 - 12:41
0

Mr.Bo881 BLOG

 

si stavil proti svojim ?
30.10.2008 - 12:54
0

Dust in the wind

 

Napriek tomu som im fandil, bola to čistá schizofrénia
30.10.2008 - 12:56
0

Pišta Hufnágel

 

alebo inac povedany, vyhral by si tak ci tak
30.10.2008 - 13:18
0

IO-NR

 

Ufa ma prijemne potesila,....na zaciatku hrali pomerne kludne bez vacsej snahy /take rozkorculovanie/, no po tom ked od polky 2hej tretiny zacali hrat, to bol hokej! Najviac sa mi pacil zaver 2hej tretiny, ktory vyzeral na lade ako jedna velka presilovka 5 na 3,...ukazal sa jasny rozdiel medzi nasou a ruskou ligou.......Slovanu patri uznanie za to, ze sa psychycky pod tym tlakom nezrutili a brankarovi za iba 4 goly....chytal famozne....
30.10.2008 - 12:26
0

LukasNR

 

zapas som nepozeral ale moja 80 rocna babka mi ten zapas krasne zhodnotila Vcera sa hral hokej hral Slovan s Bratislavcanmi slovan dostal 3 gole bratislavcani 2 takze som v obraze
30.10.2008 - 13:05
0

Dust in the wind

 

Vážené vedenie Slovanu: Ešte jedna poznámočka - tie tmavé dresy Slovanu pre ligu majstrov vyzerajú ako tepláková súprava z vietnamského trhoviska. Toho neskutočne nepodareného orla, čo v 99% ľudí evokuje sliepku pitsburghskú by ste už mali konečne nechať minulosti a hrať s nápisom Slovan, ktorý je graficky mimoriadne podarený a veľmi výstižný
A keď už trváte na tom orlovi /ktorými sa bratislavská obloha mimochodom vyslovene hemží/, tak ho dajte prerobiť profesionálovi, ktorý má trochu výtvarné cítenie a nie prvému retardovi čo sa podujme testovať nové vodovky.

Ďakujem.
30.10.2008 - 13:10
0

rasťoZv

 

Podpisujem.

PS: ešte raz a berieš
30.10.2008 - 13:13
0

Dust in the wind

 

30.10.2008 - 13:15
0

rasťoZv

 

Môže byť, okrem Urpinera pochopiteľne
30.10.2008 - 13:16
0

stanley77

 

podpisujem
30.10.2008 - 14:16
0

Pišta Hufnágel

 

ako mne tie dresy navidili az na tie tmovocervene cisla ktore som nevedel rozoznat ale faktom je ze belase dresy s napisom slovan by som prijal viac
30.10.2008 - 13:23
0

jonathan

 

navrh noveho loga: http://img228.imageshack.us/img228/3816/samsungarenavp8.jpg

PCFANUSIK nejako sa moc vyznas do vietnamskych teplakov ... asi si ich kupujes z vyhier ked podavas proti `svojim`, uz sa zmozes aj na vetrovku po tohtosezonnych vysledkoch
30.10.2008 - 13:26
0

Dust in the wind

 

Už sa ti uľavilo? Očividne máš ťažký život plný utrpenia a bolesti.

Radšej sa choď uvolňiť predčasnými oslavami košického titulu, ide ti to skoro tak dobre ako predčasná ejakulácia.
30.10.2008 - 13:34
0

flipper

 

nechaj tak Dusty...nevidíš, že je ešte zadýchaný z toho onanovania nad víťazstvom Ufy? keďže KE nemajú súpera, musí sa "uvolniť" na iných zápasoch, kde dvaja súperi hrajú...
30.10.2008 - 14:00
0

Pišta Hufnágel

 

nemyslis si ze uz si s tym opatovnym davanim obrazku trapny? viac krat opakovay vtip uz nie je vtipom
30.10.2008 - 13:54
0

LP BLOG

 

30.10.2008 - 13:54
0

moňo

 

Ty si špecifický príklad dementa....tvoj vek už nedovoluje nápravu.
30.10.2008 - 18:01
0

LukasNR

 

preco sa hnevas ??? sak dali robotu mensinam sit dresy dali vietnamcom co su tu na cierno a na orla vyhlasili sutaz po blaznincoch na slovensku
30.10.2008 - 13:30
0

james bond 007-slovanisticke kralovstvo

 

mna: by len zaujimalo, kedy konecne najdeme trenera..hadam len nechce Krajci nechat trenovat Pukalovica..ale po tom, ako Krajci tuto seru dr.e jedna radost, by som sa tomu necudoval
30.10.2008 - 14:32
0

SniperBA BLOG

 

bye-bye, Henrik....
30.10.2008 - 14:35
0

james bond 007-slovanisticke kralovstvo

 

.: Henrik podla mna nie je az tak zly ako ho vsetci vykresluju..mame tam Kovacika, Hubu, Pavlasa ktori su od neho o dost horsi..dal by som mu viac casu, viac priestoru na lade nech sa chlapec ukaze..vcera nehral vobec zle podla mojho nazoru..len tym, ze malo hrava sa citi na lade trochu neisto, to pride casom..
30.10.2008 - 14:41
0

SniperBA BLOG

 

no ja ti neviem, ale legionár by mal ukázať asi viac než ukázal Henke....

so.... Henrik, neděkujem, vypadněte...
30.10.2008 - 15:15
0

OUTBLAST

 

s tým Hubom vobec nesuhlasím: ..
30.10.2008 - 17:41
0

Ruizaw

 

Hubu?: lol chlape, nechcem nejako buzerovat, ale Huba ma trochu ine parametre ako Henke. Uz si ani nepamatam kedy som ho videl nieco pokazit a spolu so Sersenom je to naj talent v nasej obrane, bohuzial brutalne nedoceneny. Ak by ten chalan pravidelne hral 20-25 min za zapas, mame dalsi pilier v obrane, tomu ver!
30.10.2008 - 18:36
0

Pišta Hufnágel

 

odchadza? skoda vedel by som si predstavit lepsich adeptov
30.10.2008 - 15:41
0

leomessi

 

Slovan...: Slovan bol o dve triedy slabší. Rusi hrali na 30 %, dovolím si tvrdiť. To s tým kolotočom mal Hecl pravdu, bolo to ako keby hrali seniori proti dorastencom. No a naplno sa ukázala aj kvalita brankára Hoviho, ktorý je dobrý na našu ligu, ale v medzinárodnom meradle so silnými supermi je to štatista.
Diváci boli tiež super. Typický bratislavský, keď začal Slovan prehrávať, mal som pocit - že sú tam ani neni...
No a HAJKO (hokejový expert !) - keby Slovan vyhral - určite by večer onanoval do odpadnutia...
30.10.2008 - 14:41
0

Cylo24

 

podla mňa si prestrelil ufa hrala maximalne na tych 25%...
30.10.2008 - 14:44
0

miky

 

Tiež nemáte na klávesnici znak promile?
30.10.2008 - 15:02
0

flipper

 

a Ty si onanoval po každom góle Ufy a po záverečnej siréne to prišlo, že?
30.10.2008 - 15:45
0

leomessi

 

Flipper.: Ano prišlo to flipperko, a potom som to tebe vystriekal všetko do huby...
30.10.2008 - 16:04
0

Dracik_18

 

KLAMES!!: celi cas bol flipper som mnou
30.10.2008 - 16:07
0

flipper

 

aj tak som rád, že niekomu prispievam ku kvalite "sexuálneho" života...
30.10.2008 - 16:36
0

flipper

 

a potom si sa zobudil s rukou v rozkroku...som rád, že Ťa vzrušujem...
30.10.2008 - 16:33
0

OUTBLAST

 

...fakakt nechápem dokial sa sem tá premnožet nechápem dokial sa sem tá premnožená háveď berie: ....fakakt nechápem dokial sa sem tá premnožet nechápem dokial sa sem tá premnožená háveď berie......
30.10.2008 - 17:43
0

Pišta Hufnágel

 

poprosim preklad
30.10.2008 - 17:54
0

JaSomSlovan

 

teba si kamarade najdeme !!!
30.10.2008 - 16:09
0

Dracik_18

 

: Hlasim prichod
Gratulujem k zasluzenemu vitazstvu Ufe
Dakujem Orialovi a Fliperovi a ich kamaratov za pohostenie V mojom malebnom mestecku :mrgeen: ste hoci kedy vitany
30.10.2008 - 15:06
0

flipper

 

čau Draku... takže v poho dojazd? my sme nedopadli slávne, ale to sa dalo čakať...
30.10.2008 - 15:28
0

Dracik_18

 

v pohode celu cestu som spal ako batola .........Vo Zvolene ma tak vytrhlo zo spanku, teta ktora vedla mna bola skoro infarkt dostala ......... Vcera bolo
30.10.2008 - 15:58
0

Oriali

 

Som rad, ze sa Ti pacilo, niekedy u Vas snad dame ten Tvoj olejcek ci ako sa vola ten Tvoj oblubeny napoj... Ja som bol dnes na hriboch a nebolo to veru slavne, asi som mal zastreny zrak este z vecera...
30.10.2008 - 18:31
0

Dracik_18

 

verim tomu ze sa dakedy zastavis .....olejcek do pilky misi byt ..
30.10.2008 - 18:50
0

JaSomSlovan4

 

Slovaaaan...: Mne sa vcera pacilo, vyrovnany zapas, trochu lepsi sme boli, ale rozhodovca nas zarezal, ved ot polky prvej tretiny len nasich vylucoval.

Vcera voli najlepsi Hrojs, Perte, kapitan Deme hral bojovne. Sasu milacik bol famozny. Trochu sklamal Vajc, ani v utoku s Uramom mu nejde. A Layo je boch, ten hit na konci ked yrovnal dvoch rusakov bol skvely, a ten rozhodca ho za to este aj vylucil.

A dresy vobec neboli vietnamske, to Maros nepotrebuje, mi si mozme kupit normalne, znackove, nie trhove ako trencin, lebo mi mame looove
30.10.2008 - 15:49
0

40Valcak40 BLOG

 

recesista =D
30.10.2008 - 17:17
0

OUTBLAST

 

toto: si asi robíš srandu...ak je tá fotka origoš tak ti to za chvílu dá niekto najvo...radšej nič nepíš...normálne sa hanbím za TIE keketiny čo swi sem popísal
30.10.2008 - 17:45
0

JaSomSlovan2

 

má pravdu.my sme slovan a my sme tu doma :flagslovannajlepsinaslovensku:
30.10.2008 - 17:56
0

leomessi

 

Rozhodca.: Včera to bolo v skutku nechutné! Veľmi som sa pri televízii rozčuloval na toho rozhodcu. Keby nebolo jeho - určite by sme vyhrali, podľa mňa tak o päť gólov (najmenej).
A s tými dresmi ma to tiež hnevá. My nemáme trhové, ale značkové Lacoste. Maroš nám ich kúpil v Turecku.
Trenčania majú sedlácke, vôbec im ich neperú a keď ich majú už moc zasraté - tak si ich otočia naruby. Ružička im ani nové dresy nemôže kúpiť, lebo všetko prepil...
A Sasu bol včera čarovný, podľa mňa podal lepší výkon ako v tom seriáli na Markíze. Len nechápem, prečo ho fínsky tréneri nechcu do repre. Asi preto, že sú sedláci a nerozumejú hokeju.
Slovaaaaaaaaaaaaan !!!!
30.10.2008 - 16:23
0

flipper

 

kámo, ako si sa tu Ty ocitol? z ničoho nič....?
30.10.2008 - 16:37
0

JaSomSlovan4

 

konecne niekto z dobrim nazorom.

len ten Saso bol na jojke, ale nevadiiii
30.10.2008 - 16:39
0

Dinko

 

A urcite si sledoval zapas Slovana s Ufou???
30.10.2008 - 16:48
0

sego

 

Myslím si: Myslím si že na súčasnú situáciu a postavenie Slovana to bol z jeho strany pekný hokejový súboj. Páčili sa mi Skalický odchovanci Liščiak i Hujsa. Slovana mal v play off inu formu, aj Skalica. No ale dnes je to už o niečom inom. Výkony mužstva stúpajú motiváciou a nasadením a to vo vřčerajšom zápase zo strany Slovana bolo. Som fanúšik Skalice ale len čo je pravda, tak to treba aj hodnotiť.
30.10.2008 - 18:11
0

matthew BLOG

 

: aj ked nie som fanusik slovana, ale iba dukly trencin, myslim ze ciger patri k slovanu ako vajce k vajcu, slovan bez cigra ako trenera si neviem uz ani predstavit, aj ked bol u nas casto nenavideny a mozno stale je, skratka patri tam ...
30.10.2008 - 18:36
0

CeleZle

 

kde bolo tych 5000 ludi???pri televizoroch ?
30.10.2008 - 19:19
0

SniperBA BLOG

 

Bačko objektívne... tých 5000 ľudí tam mohlo byť...
30.10.2008 - 19:22
0

CeleZle

 

hmmm neverim,ale ok
30.10.2008 - 20:37
0

martin gal

 

ááále,čo tam po hokeji,hlavne,že sa nám opäť Slovan vrátil na HP.
30.10.2008 - 21:33
0

JaSomSlovan4

 

jak vraaaatil, slovan je tu vzdyckaj...
30.10.2008 - 22:27
0

martin gal

 

no to ano,ešteže Ty nie si tu od začiatku
31.10.2008 - 7:35
0

laco44

 

5000 bolo aj s tymi, ktori boli stale v bufete, na streiadackach, na rolbe a s napisom SECURITY
31.10.2008 - 13:28
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


PREDPREDAJ17.2.2018 14:00 Ondreja Nepelu | BA

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2993:5267
2.Zvolen29101:7560
3.Košice2997:6558
4.B. Bystrica29105:7055
5.Nitra29104:8055
6.Poprad2981:8145
7.Žilina2975:8139
8.L. Mikuláš2965:7831
9.N. Zámky2967:9729
10.SR 202038:8714
11.Detva2949:10912
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov3019515120:6468
2.Michalovce3019425144:6767
3.Skalica3020217128:7165
4.Topoľčany301462896:7256
5.Dubnica30142410110:8950
6.Bratislava30131313100:10244
7.Sp.Nová Ves3093414104:12837
8.Trnava307022179:12823
9.N. Zámky B306022269:16820
10.P. Bystrica295122175:15019
-Orange 209312346:3213
Aktualizované: 17.12.2017 06:00
tímzvvppppskóreb
1.Nitra2822204123:6570
2.Dukla2816426122:9158
3.Košice271513899:9350
4.B. Bystrica281333982:7648
5.Slovan2812421098:7646
6.Poprad2811421197:10743
7.Žilina2811241195:8541
8.L. Mikuláš28121312109:11841
9.Martin2810311494:9637
10.Skalica288131670:10029
11.Zvolen285221977:10621
12.Spišská274131951:10417
Aktualizované: 17.12.2017 06:00
tímzvvppppskóreb
1.Slovan2819315122:6064
2.Dukla2817047104:6055
3.Poprad281542799:6455
4.Košice271512993:7049
5.Skalica2815121091:7849
6.Nitra2812448104:8048
7.B. Bystrica28133111100:7646
8.Zvolen261331977:7546
9.L. Mikuláš2811331166:6942
10.Spišská289511398:10038
11.Púchov2810311479:8537
12.Michalovce2710131380:9935
13.Martin2810121581:9734
14.Žilina289041571:9631
15.Trnava288111869:9927
16.Prešov283012446:17210
Aktualizované: 17.12.2017 06:00
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
5Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
6Dynamo Moskva4316701798-9965
7HK Soči4017301497-10563
8Spartak Moskva42157018114-11061
9Severstal Čerepovec4213701689-10559
10HC Dinamo Minsk4114402080-9353
11HC Viťaz43123021106-12649
12HC Slovan Bratislava4110202384-14040
13Dinamo Riga415702372-10935
Aktualizované: 18.12.2017 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň41231011114-8377
2Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
3Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
4Avangard Omsk41177013105-7469
5Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
6Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
7Barys Astana41155016115-12060
8Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
9Amur Chabarovsk3912701393-10357
10HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
11Red Star Kunlun3811201872-9744
12Admiral Vladivostok4010402286-9842
13Lada Toljatti418302576-11135
14Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 18.12.2017 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Ak Bars Kazaň41231011114-8377
5Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
6Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
7Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
8Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
9Avangard Omsk41177013105-7469
10Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
11Dynamo Moskva4316701798-9965
12HK Soči4017301497-10563
13Spartak Moskva42157018114-11061
14Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
15Barys Astana41155016115-12060
16Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
17Severstal Čerepovec4213701689-10559
18Amur Chabarovsk3912701393-10357
19HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
20HC Dinamo Minsk4114402080-9353
21HC Viťaz43123021106-12649
22Red Star Kunlun3811201872-9744
23Admiral Vladivostok4010402286-9842
24HC Slovan Bratislava4110202384-14040
25Lada Toljatti418302576-11135
26Dinamo Riga415702372-10935
27Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 18.12.2017 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators321747108-8546
2St. Louis Blues3517511107-8846
3Los Angeles Kings3414610103-8144
4Vegas Golden Knights321479112-9744
5Winnipeg Jets3418110112-9443
6Chicago Blackhawks3313411102-8639
7San Jose Sharks311521085-7538
8Dallas Stars341441499-9938
9Minnesota Wild331251394-9537
10Calgary Flames341161497-10237
11Anaheim Ducks331221188-9536
12Vancouver Canucks341411588-10634
13Colorado Avalanche3212315101-10732
14Edmonton Oilers331041796-10730
15Arizona Coyotes35342378-12219
Aktualizované: 18.12.2017 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning322046123-8050
2Washington Capitals3416512108-9843
3Toronto Maple Leafs3414613109-9741
4Columbus Blue Jackets331281295-8641
5New Jersey Devils321359100-9641
6New York Rangers3313512108-9639
7New York Islanders3313512118-11439
8Pittsburgh Penguins341161499-10837
9Philadelphia Flyers321221191-9035
10Boston Bruins301321086-8535
11Carolina Hurricanes32951190-9835
12Montreal Canadiens331041587-10332
13Detroit Red Wings321021386-10331
14Ottawa Senators31921385-10329
15Florida Panthers33931695-11529
16Buffalo Sabres33711872-11123
Aktualizované: 18.12.2017 06:08
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.12.2017 06:08

Bleskovky

EHC Mníchov – Straubing Tigers 4:2 v 32. kole nemeckej ligy

V 32. kole nemeckej hokejovej DEL zvíťazili Mníchovčania nad posledním Straubingom a prepracovali sa do čela tabulky súťaže. výsledky: Grizzlys Wolfsburg – Eisbären Berlín 7:4, EHC Mníchov – Straubing Tigers 4:2, Schwenninger Wild Wings – Iserlohn Roosters 3:4, Düsseldorfer EG – Adler Mannheim 2:1, Krefeld Pinguine – ERC Ingolstadt 7:3, Kölner Haie – Augsburger Panther 6:3, Norimberg Ice Tigers – Bremerhaven 7:4
včera o 21:39 - TASR

Toronto povolalo z farmy Marinčina, Zajcev sa zranil

Vedenie Toronta Maple Leafs povolalo slovenského hokejistu Martina Marinčina z farmy do prvého tímu. Zo zostavy klubu NHL totiž vypadol Nikita Zajcev, ktorý má zranenie v dolnej časti tela. Informovali o tom zámorské médiá.
včera o 21:11 - TASR

Švédsko - Česko 1:4 na Channel One Cupe

Hokejisti Česka zvíťazili v nedeľnom zápase Channel One Cupu v rámci Euro Hockey Tour (EHT) v Moskve nad Švédskom 4:1. Česko má šancu na turnajové prvenstvo, rozhodne o tom stretnutie domáceho Ruska s Fínskom (15.00 h SEČ). Channel One Cup - nedeľa: Švédsko - Česko 1:4 (0:2, 0:0, 1:2) Góly: 41. Lindström - 13. Mozík, 16. Řepík, 55. Erat, 58. Nestrašil akRusko-...
včera o 13:35 - TASR

Slovensko - Rakúsko 3:1 v nedeľnom prípravnom zápase žien

Slovenská ženská hokejová reprezentácia zdolala v nedeľnom prípravnom zápase v Dolnom Kubíne Rakúsko 3:1. Góly domácich postupne dali Alica Mihaliková, Nicol Čupková a Nikola Gápová. Zverenky Jenny Potterovej uspeli nad rovnakým súperom aj v sobotu (3:2). prípravný zápas žien: Slovensko - Rakúsko 3:1 (0:0, 1:0, 2:1) Góly: 30. Mihaliková, 55. Čupková, 60. ...
včera o 13:30 - TASR

Gernát prispel gólom k výhre Lausanne

Hokejisti Lausanne vyhrali v sobotňajšom zápase 32. kola švajčiarskej hokejovej National League na ľade Davosu 5:2 aj vďaka gólu slovenského obrancu Martina Gernáta. Ambri-Piotta - Bern 3:4 pp, Davos - Lausanne 2:5 (za hostí M. Gernát 1+0), Lugano - Fribourg-Gottéron 8:2, Langnau - Zürich 2:1, Kloten - Biel 3:2 pp a sn.
16.12.2017 22:23 - Michal Bruner / TASR

Bern - Lugano 2:1 v 31. kole švajčiarskej ligy

Výsledky piatkových zápasov 31. kola švajčiarskej hokejovej National League: Bern - Lugano 2:1, Fribourg - Langnau 1:3, Lausanne - Servette Ženeva 3:5, Zug - Kloten 5:4 pp a sn, Zürich - Davos 3:2
15.12.2017 22:37 - / TASR

Mannheim - Krefeld 7:0 v nemeckej DEL

Výsledky piatkových zápasov 31. kola nemeckej hokejovej DEL: Augsburg - Düsseldorf 2:1 pp a sn, Bremerhaven - Schwenninger 5:1, Eisbären Berlín - Kolín n. Rýnom 3:5, Iserlohn - Ingolstadt 4:3 pp a sn, Mannheim - Krefeld 7:0, Straubing - Norimberg 2:3
15.12.2017 22:08 - / TASR

Ässät Pori - Jukurit 3:2 vo fínskej Liige

Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej Liigy: Ässät Pori - Jukurit 3:2, Ilves Tampere - TPS Turku 2:3 pp, Jyväskylä - Hämeenlinna 4:1, Lukko Rauma - IFK Helsinki 1:0, Pelicans Lahti - Kärpät Oulu 3:1, Sport - Tappara Tampere 4:0
15.12.2017 20:01 - / TASR

Nashville sa dohodol s firmou Bridgestone na novej reklamnej spolupráci

Hokejisti Nashvillu Predators budú hrávať svoje zápasy v Bridgestone Aréne minimálne do roku 2025. Obe organizácie sa v stredu dohodli na päťročnom predĺžení reklamnej spolupráce.
14.12.2017 10:17 - Michal Bruner / TASR

Dubinski utrpel zlomeninu, Columbusu bude chýbať 6 až 8 týždňov

Útočník Columbusu Blue Jackets Brandon Dubinski bude chýbať svoju tímu 6 až 8 týždňov. Dôvodom je zlomenina slznej kosti, ktorú utrpel v utorňajšom súboji s Edmontonom Oilers. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy.
14.12.2017 09:48 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

20. 12. 2017
Poprad - Žilina o 17:00
L. Mikuláš - Trenčín o 17:00
Nitra - B. Bystrica o 18:00
Detva - Košice o 18:00

Odohrané zápasy

10. 12. 2017
DetvaTrenčín
2:6REPORT
L. Mikulᚎilina
2:3REPORT
PopradB. Bystrica
1:2REPORT
N. ZámkyNitra
3:4REPORT
ZvolenKošice
2:0REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT37 bodov
2.Paulovič M.NIT30
3.Hovorka M.KOS30
4.Coffman T.ZVO27
5.Ölvecký P.TRE27

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT19 gólov
2.Mikúš T.NIT17
3.Nagy L.KOS14
4.Handlovský L.ZIL14
5.Coffman T.ZVO14

Najlepší brankár

Michal ValentTRE94.63 perc
2.Laco M.NIT93.25 %
3.Tomek T.ZIL93.13 %
4.Habal V.KOS92.94 %
5.Lundström J.KOS92.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli »