Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan zostáva v KHL, dlhy uhradí nový sponzor

zdroj: TASR
29.4.2019 17:58 Michal Bruner / HokejPortal.sk

Hokejisti Slovana Bratislava budú hrať aj naďalej v Kontinentálnej hokejovej lige.


Slovan na dnešnom stretnutí informoval vedenie mesta, že získal pre klub investora. Rovnako potvrdil, že pravdepodobne zotrváva v KHL a potvrdil aj to, že najneskôr do konca júla v plnom rozsahu uhradí dlh, či už za mládež Slovana, ale aj za mužov. Pre hokejportal to potvrdil Peter Bublahovorca primátora hlavného mesta Matúša Valla.

Nový investor by mal byť z Česka, Slovan zatiaľ jeho identitu tají. "HC SLOVAN Bratislava a.s. dnes podpísal zmluvu s novým strategickým, zahraničným  partnerom. Jeho vstupom do klubu sa začne konsolidovanie dhov, ktoré v súčastnosti klub má. Na základe dohody s predstaviteľmi samosprávy hlavného mesta klub zároveň uhradí aktuálny záväzok na nájomnom a službách za užívanie Zimného štadióna Ondreja Nepelu s termínom do 30.6.2019 a dohodne sa na podmienkach užívania štadióna v ďalšej sezóne. Po definitívnom potvrdení vedením ligy by mal SLOVAN aj naďalej pôsobiť v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL)," znie vyhlásenie klubu.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHLHC Slovan


Jokila39

 

Haahahahaha komédia
29.4.2019 - 17:59
+43

patrik444

 

Nostalgia: Boli časy, ked sme oslavovali tituly, čakali sme v noci pri zimáku na návrat chalanov. Chodili sme na Primaciálne námestie a oslavovali titul. Sezóny sme končili v apríli, štadión bol plný... Kedy sa to zopakuje ? Aká je šanca, že budeme oslavovať Gagarinov pohár ? Bude to za 5, 10, 15 rokov? Bude to vôbec ? ....koho toto zaujíma... už ani Verných Slovanu !
29.4.2019 - 22:32
+21

skp_pp

 

Na play off by sa pozrel kazdy bratu.
30.4.2019 - 0:04
+2

bohin85

 

"vysoke "ciele... fakt...
5.5.2019 - 19:26
0

GB11

 

Play off do Vianoc
29.4.2019 - 23:11
0

ZACHI.m

 

nejaké tie štatistiky slovana v KHL:: https://martinzachar.blog.sme.sk/c/503030/potrebuje-slovan-legionarov-v-boji-o-dno-khl-a-potrebuje-khl-slovan.html
29.4.2019 - 18:00
+2

Barney1313

 

Taketo grafy a tabulky treba zakomponovat do matematickych osnov to by sa lepsie pocitalo nez jablcka a hrusky
30.4.2019 - 7:13
+2

MaxSBA

 

kúpil Polívka?
29.4.2019 - 18:02
+27

Ikerkasias

 

SBA: Zeman
29.4.2019 - 19:55
+1

Urpiner16

 

Podliakovi prejde všetko.
29.4.2019 - 18:02
+8

frantapriklep

 

To je tak ako keď pacient zomiera na rakovinu, ale ani v predsmrtných kŕčoch si neprizná, že ho cigarety ničia a s chuťou si ešte jednu zapáli :-o
29.4.2019 - 18:03

Byron

 

franta zjavne si nič nepochopil ...nevadí aj tak dibre
29.4.2019 - 18:21
+10

enforcer92TN

 

"Nový investor by mal byť z Česka, Slovan zatiaľ jeho identitu tají."

Tatinko?
29.4.2019 - 18:03
+4

adrian79

 

urcite.... ma prekvapuje, ze sa tu stale najde jedinec, ktory veri, ze Siroky do hokeja dava a nie ze z hokeja berie.... a tie dlhy asi vznikli iba nahodou, ako pri jeho inych firmach
29.4.2019 - 19:26
+6

Sesto6

 

ja by som hladal niekoho z energetiky. asi si fandi, ze vybavi nizsie ceny plynu.
29.4.2019 - 23:24
0

JohanHV71

 

Mohlo to pomôcť našej lige, takto asi ostane jej obraz naďalej taký, že najlepší hráči budú odchádzať do druhej švajčiarskej ligy (Eric Faillé do Klotenu)
29.4.2019 - 18:06
+5

P24 BLOG

 

hmmmm: tak minimalne jedna sezona vyriesena, ci aj dalsie, to uvidime, ked sa zverejni meno toho sponzora. pokial to nebude len predlzenie financnej agonie, je to najlepsie riesenie pre vsetky strany
29.4.2019 - 18:07
+2

Aladár Miazga

 

No pozrel som si ten rozhovor s Juniorom niekoľkokrát a veruže nepôsobí na mňa presvedčivo. Reč tela, úplná katastrofa. Opäť z toho vykúka len habaďúra
29.4.2019 - 18:07
+6

advokatiss

 

Ale trosku je pochudnuty
29.4.2019 - 18:09
+3

6911

 

beháva
29.4.2019 - 22:22
+1

Kristepane

 

ked je tvoje celozivotne povolanie syn tunelara, tazko dokazes posobit presvedcivo
29.4.2019 - 18:10
+57

penepi

 

Teraz by nebolo nič príznačnejšie, ako keby oný český investor bol sám Štefl.
29.4.2019 - 18:08
+21

6911

 

a ako výborne pripravený obchod to posunie Křetinskému
29.4.2019 - 23:07
0

Hc-Ke-1

 

Nech hrajú kde chcú, ajtak budú robiť len hanbu.
29.4.2019 - 18:08
+58

Byron

 

Myslíš KE v CHL? Máš pravdu
29.4.2019 - 19:05
+8

bAzO47

 

Byron: Nehnevaj sa, ale toto už neni sranda obhajovať, chápem že je to tvoj klub, srdcovka, ale toto je už trápenie, hlavne Vás fanúšikov a očividne to vo vedení nikomu nevadí.
29.4.2019 - 19:19
+31

Brasidas

 

Ktory vysledok KE v CHL je podla teba hodny hanby? Z lokalnych zastupcov tam odohrali jedny z vyrovnanejsich zapasov.
29.4.2019 - 19:20
+9

emcoRKE

 

myslíš vyrovnané zápasy s fínskym majstrom Karpatom Oulu s ktorým dokázali bodovať?
29.4.2019 - 20:10
+11

opeKE

 

Nad Shellekteou vyhrat doma v uzasnom zapase (jednom z najlepsich v steelke) na ktorom som bol aj s polovickou.
29.4.2019 - 20:57
+8

sloniik

 

Skelleftea
29.4.2019 - 21:53
+1

Sedko NR

 

Tú sme dali tuším aj my
29.4.2019 - 22:07
0

opeKE

 

Jasne som sa pomylil... sedel som na pivku
30.4.2019 - 14:25
0

emcoRKE

 

bože na ten som bol aj ja ale normálne mozog mi ho z nejakeho dôvodu nechcel vybaviť ale pokiaľ si dobre pamatám tak Peťo Bartoš na konci zápasu išiel na dvojité oslabenie 3 proti 6 a udržali sme to. Kto iný tam mohol ísť ako Peťo , veril som v úspech a dostavil sa .
30.4.2019 - 1:24
0

OceliarKE

 

Tu si šľapol vedľa kamarát, ale to ty stále, ved si len obyčajný tárajko, aspoň to si povie každý pri tvojich príspevkov
29.4.2019 - 22:04
+3

Kristepane

 

ak zaplatia dlhy mestu a hracom tak nech je ten novy majitel kludne aj Ignaciov sused z Kostariky, hlavne nech to neplatia statne firmy ako tipos, transpetrol a podobne
29.4.2019 - 18:08
+14

bwpow

 

Presne tak. Ked sa uhradia vsetky dlzoby a vsetky buduce zavazky sa budu platit nacas, tak to bude len dobre. Dolezite je, aby na chod uz neslo ziadne euro z verejnych financii.
29.4.2019 - 19:24
+7

ridlley

 

Skoda, medzi rusmi budu stale len fackovaci panacikovia..pre ligu by bolo dobre, ak by sa vratili. Tak snad o rok..ale inak drzim palce
29.4.2019 - 18:09
+3

mitoO

 

Takze to pekne pokracuje dalej : Tomas Prokop
@Lewysko
·
54 min
Hráčom
@hcslovanba
by mala prísť časť dlžných peňazí do konca apríla.
29.4.2019 - 18:09
0

poseidon

 

Ten týpek pred týždňom svatosvate aj s kolegom tvrdili, ze Slovan ide určite do tipsportligy. Novinárkovia naši zlatí
29.4.2019 - 18:17
+16

HokejBJ

 

Novinar Prokop je fakt, že jediny novinar (športovy), ktory si fakt môže povedat, že je novinar, to že mu raz nevyjde nieco este z neho nerobi blbca. To je tak ked v meteorologii meteorologovia predpovedaju pocasie, asi 15x v rade im predpoved vyjde, raz predpovedaju napr slabšie/ojedinele burky, lenže sa stane nejaka nečakana vec, napr modely budu uplne ine ako vecer minuly den, niekde vytopi dedinu a zas sa bude na nich pľuvať ako im nikdy nič nevyjde
29.4.2019 - 18:29
+6

poseidon

 

Novinárske remeslo nie je tipovanie, nech píšu chlapci overené info. Ale máš pravdu, pokiaľ sa venuje týpek športu, a nezaťahuje do toho politický hejt, patrí k tým lepším borcom, to mu celkom ide.
29.4.2019 - 18:42
+7

mitoO

 

Kde tvrdil svat svate?
Okrem toho je to jeho osobny twitter, do novin sa neoverene info nedostali, pokial dobre viem.
29.4.2019 - 18:43
+8

FeroMotyka

 

Tak podla tohto nechapem ten tvoj dodatok novinarkovia nasi zlati. Na svete je kopa znamych novinarov s neoverenymi info.
29.4.2019 - 19:20
0

HokejBJ

 

Počasie sa tiež netipuje. Máš tam asi 20 modelov, kazdy ma urcite "suradnice" podla ktorych sa riadi, no a potom tu je hlavny model ECMWF, ktory si z tych asi 20 modelov urobi priemer tych vsetkych, tie behy sa menia trikrat do dna (myslim, že o 7:00, 14:00, 21:00). Takže to nie je žiadne tipovanie
29.4.2019 - 21:24
0

greendeath

 

Nie je to ziadne tipovanie na 1-2 dni...na 10 to uz tipovanie je.
29.4.2019 - 22:09
+5

HokejBJ

 

Dva mesiace dopredu je fakt vylozene tipovanie. Tam modely porovnavaju pocasie napr teraz v Aprili a ake pocasie mali v July ked bolo rovnake pocasie ako teraz...
29.4.2019 - 22:40
0

kurtsteiner

 

Praveze meteorologicke modely su ciste tipovanie.dostavaju dáta,tie na zaklade pravdepodobnosti vyskytu urciteho javu vyhodnocuju matematickou metodou a vznikne z toho tip na pocasie napr.na 8 hodin.preto sa tieto predpovede menia aj trikrat za den,pretoze model moze pracovat z roznymi udajmi.
29.4.2019 - 22:20
+1

HokejBJ

 

Technicky ano, ale nie je to vylozene tip
29.4.2019 - 22:40
0

kurtsteiner

 

Tip na zaklade ziskanych dát.moze byt?ak do toho vstupi ludsky faktor,prida poznatky,potom vznikne predpoved alebo vyhliadka.ale uz to nechajme,nie sme na shmu dot sk.
30.4.2019 - 8:06
0

Cia

 

Ty by si mal prestupit na stranky o pocasi lebo v tom sa vyznas
29.4.2019 - 23:10
0

Cia

 

Ale novinar predsa nema predpovedat ani predpokladat jednoducho podla dokazatelnych faktov len informovat
29.4.2019 - 19:55
+1

Nemehlo

 

Ale to ma robit v praci, ci nemoze vyjadrit svoj nazor v sukromnom kanali?
29.4.2019 - 21:11
0

kurtsteiner

 

Ty si myslis ze meteorologovia predpovedaju pocasie z modelov?
29.4.2019 - 22:12
0

HokejBJ

 

Z 70% ano
29.4.2019 - 22:40
0

kurtsteiner

 

Možno nejaki lajdaci.
30.4.2019 - 6:53
0

Nemehlo

 

Nie ved isto maju zabky. Ale isto to je z modelov, tie neuronove siete su pomerne presne. Bolo by zaujimave natrenovat nejaku neuronku na nejaku futbalovu ligu, ze ake by nahadzala vysledky. Ale model je ken tak presny ake su presne vstupy a kolko ich je
30.4.2019 - 9:23
0

FeroMotyka

 

Pokial viem tak pisal, ze na 99% co teda sa moc neda brat ako "ide urcite"
Ale tak slovac nasa zlata.
29.4.2019 - 19:14
+3

trojpuk_drsny

 

Ďalší rok papagájov v sranda lige.
29.4.2019 - 18:10
+2

LevTiger

 

Kazdy rok ta ista pesnicka. V maji novy sponzor co vsetko zachrani,v lete nakup podpriemernych hracov, ktorych nikde nechcu, v oktobri nevyplatene mzdy a na vianoce bez sance na playoff.
29.4.2019 - 18:11
+68

88Backo

 

Ty vole,tak to som nečakal,že sa nájde niekto kto ešte hodí taký cash do bezodennej studni
29.4.2019 - 18:12
+38

Urpiner16

 

Bačko.Tomu sa hovorí užitočný idiot.
29.4.2019 - 18:15
+8

MackoPu

 

Myslis, ze hadze "svoje" ?
29.4.2019 - 18:30
+4

kurtsteiner

 

Svoje si z toho po vyprati čistučke zoberie.
29.4.2019 - 22:22
+1

Jurigagarin

 

nájde sa: vždy nejaký hlupák alebo sa budeme mýliť a sponzor vidí možno v tom čo mi nie, príležitosť Uvidíme aká bude sezóna, minimálne tu budeme mať kvalitný hokej resp. kvalitných súperov
29.4.2019 - 18:30
0

Cia

 

Iste je to velmi uspesny podnikatel ktoreho prijmy su z velmi premyslenych investicii tak preco by teraz blbol velmi dobre vie ze to bude dobra investicia a ty s tvojou almuznou na vyplatnej paske nemas narok mu nadavat do hlupakov
29.4.2019 - 20:01
+4

kurtsteiner

 

Irónia?
29.4.2019 - 22:22
+1

zubo

 

Ani nečakaj, rozpravky pre deti
29.4.2019 - 18:53
+1

Sunkafit

 

Hodi to len tak na oko....
29.4.2019 - 19:02
0

Ottawa Senators

 

Ja som tak zvedavý, že kto sa im upíše...
29.4.2019 - 18:12
+1

ridlley

 

Faille higgs asselin bartanus lunter zigo lamper selleck...
29.4.2019 - 18:18
+3

Gargamel123

 

Narcis: vsadebol vsetkovie.
29.4.2019 - 18:25
+1

Gargamel123

 

Sorry: to malo ist pod lewyska hore
29.4.2019 - 19:32
+1

88Backo

 

Faille už podpísal o 2.švajčiarskej-Kloten
29.4.2019 - 18:38
+3

Ikerkasias

 

SBA: Aky supermarket este treba v ba postavit?
29.4.2019 - 20:07
0

borussia

 

A karavaaana tiahne dalej. HC Cirkus Bratislava
29.4.2019 - 18:13
+24

Byron

 

Zatiaľ výborná správa..uvidíme čo bude ďalej
29.4.2019 - 18:13
+12

kurtsteiner

 

To co kazdy rok...
29.4.2019 - 22:24
+4

erco1999

 

Ty si cisty ale sak neeech, len robte dalej haMbu my si to uzivame
30.4.2019 - 1:16
+1

richardd6

 

Vyplatí dlhy aj voči hracom....
Samé bla bla bla a počas sezóny sa bude história aj tak opakovať...bez penez do hospody nelez
29.4.2019 - 18:16
+1

chimli

 

Krásavica na Dunaji si KHL zaslúži!
29.4.2019 - 18:16
+15

Yoda_21

 

Vsak Vieden nehra KHL ci?
29.4.2019 - 21:34
+22

HKMpelemele

 

Ale zaslúžila by si ju
1.5.2019 - 20:07
0

Acorgonka

 

Akoze naozaj? tak ja pre istotku este pockam
29.4.2019 - 18:17
+4

Gargamel123

 

Este rok: do volieb.
29.4.2019 - 18:23
+3

Acorgonka

 

Ak maju robit rok radost fanusikom tak nech
29.4.2019 - 18:31
+7

rijko

 

Radost...
29.4.2019 - 20:06
+3

Acorgonka

 

ano pozri aj napriek tomu ze poznam slovanistov co by radsej dostojne posobili v TL najdu sa aj takí co sa tesia ze budu hrat kontinentalku tak ci tak fanusik sa asi tesi ze jeho klub "nezareve" otazne je ako dlho bude dany stav trvat
30.4.2019 - 7:06
0

chimli

 

Radosť čítať príspevky od fans tipsportligových klubov, kde 90% klubov vytvára povinne stratu a majitelia ich musia sanovať podobne ako Slovan. Ja viem, Slovan je Slovan. :blázen:
29.4.2019 - 18:20
+28

poprader

 

Ktorý klub vytvára stratu? Vieš aj konkrétne alebo jedna babka povedala? Že?
29.4.2019 - 18:24
+3

Gargamel123

 

Z fleku: BB
29.4.2019 - 18:25
+11

Eduardo

 

Gargamel123: Ja nepoznam v nasej EL ani jeden klub co by bol zarobkovy...Vsetky su o sponzoroch a ci ze stratove! Sponzor mina na klube a reklama z klubu mu tolko tiez nezarobi...to nieje ze vrazi euro a zarobi dve...uz to pochop!!!Na SK cim vacsi klub tym vacsia strata.
29.4.2019 - 20:08
+6

Gargamel123

 

Prepac ak sa ta to dotklo: pisali v novinach o vas.Nic osobne odomna.
29.4.2019 - 20:42
0

Eduardo

 

Je mi jasne..: Ze zase si nopochopil a pojdes si dalsi rok to iste...
29.4.2019 - 23:45
0

chimli

 

Pozri si Finstat.PP sa tiež o dušu snaží.
29.4.2019 - 18:26
+12

P24 BLOG

 

tak je trochu rozdiel: ked vytvaras stratu a sanujes to zo svojho a je rozdiel, ked vytvaras stratu nechavas za sebou dlhy
29.4.2019 - 18:31
+13

chimli

 

Už ste zaplatili Baueru?
29.4.2019 - 18:33
+12

P24 BLOG

 

ad1 - kolko ej ta dlzna suma?
ad2 - s akou periodiitou sa ten zavazok opakuje?
29.4.2019 - 18:52
+9

chimli

 

Čo špekuluješ? Dlhujete a basta, peniaze ste tentokrát použili na výplaty hráčom.(tvrdí to Váš šéf)
29.4.2019 - 18:58
+11

MaxSBA

 

koľko dlhujeme, teraz bez srandy mňa to celkom zaujíma
29.4.2019 - 19:03
+1

chimli

 

Negramotným nepomáham.
29.4.2019 - 19:04
+4

MaxSBA

 

ja som sa slušne pýtal ale tak nevadí, ešte,že ty si "gramotný"
29.4.2019 - 19:05
+22

chimli

 

Pozri Finstat.sk a zadaj názov tvojho klubu a študuj.Stačí takto?
29.4.2019 - 19:07
+2

MaxSBA

 

rád by som, je to ale neaktuálne. naposledy sa tam splieta rok 2017, sme v roku 2019...
29.4.2019 - 19:10
+4

chimli

 

Jasné, priznania môžeš dávať tuším až s polročným odkladom za rok 2018. Nemáš začo.
29.4.2019 - 19:12
+5

iHC

 

Pozri hk akciovku. Tá je aktuálna.
29.4.2019 - 19:45
+5

MaxSBA

 

dakujem, vidím,že sa to dá aj slušne!
29.4.2019 - 21:51
+6

P24 BLOG

 

co by som spekuloval: normalne sa pytam. nikdy a nikde som netvrdil, ze viem vsetko. keby uz slo o to, ja som to pisal v reakcii na pp a bb, ty si vytiahol nitru a bauer. a ze asi je rozdiel dlzit miliony za hracov aj halu,, a to systematicky minimalne tri sezony, teda a raz nezaplatit jednemu subjektu snad uznas aj ty..
29.4.2019 - 19:05
+2

chimli

 

V pohode, ja som ti len vysvetlil, že strata je vždy strata, niekto si to vždy odskáče. Domácnosť má tie isté pravidlá, ak si dovolíš viac, ako zarobíš, si v strate. Ak máš rezervu sanuješ a peniaze ti budú chýbať zase inde.
29.4.2019 - 19:10
+4

P24 BLOG

 

no to zas nie: toto je strata vs pohladavka
29.4.2019 - 19:12
+1

chimli

 

Ty si fakt expert, vytvor zisk a nebudeš mať ani stratu ani pohladavky.
29.4.2019 - 19:14
+7

emoxx1

 

Podľa mojich info skončil každý jeden klub v TL a v 1. Lige v strate. Niektoré len mierne, ale zisk nevyprodukoval nikto. Takže zas takú tragédiu by som z toho nerobil.
29.4.2019 - 19:01
+5

Sunkafit

 

Bezne na finstate firmy negeneruju zisk....
29.4.2019 - 19:13
+6

chimli

 

NR mala nedávno zisk nejakých cca 27 tisíc €.
29.4.2019 - 19:17
0

emoxx1

 

Na finsate ešte nie sú aktuálne info. Niektoré prvoligové kluby sú len OZ, takže to na finsate ani nezistíš.
29.4.2019 - 19:22
+1

chimli

 

Tie OZ majú tzv. "obslužné" s.r.o.
29.4.2019 - 19:30
+5

HokejBJ

 

Chimli počuvaj mas malo kluboc ci v futbale alebo v Europe ktore koncia v zisku. Jediny hokejovy klub v Europe ktory ma fakt velke zisky js Bern, kde jeho zisky su aj milionove (chodi nannich 18k). Tie kluby co koncia v strate, napr BB si vykompenzuje prijmom firmy, takže prosimta netrep, netrep a netrep, lebo prave vas klub skoncil na bankrot
29.4.2019 - 21:30
+6

HokejBJ

 

*ci v futbale alebo v hokeji

**klubov
*** na nich
29.4.2019 - 21:35
0

Sunkafit

 

Toto povie niekto kto od vstupu do KHL ani nieje schopny platit stadion na ktorom hra
29.4.2019 - 19:04
+3

adrian79

 

nie je schopny by som netvrdil, podla mna to je len Sirokeho biznis plan on to skratka inak nevie... sponzorske si nechame, na vyplaty nemame...
29.4.2019 - 19:36
+2

Cia

 

Takisto zo sponzorskeho
29.4.2019 - 20:03
+1

weefoe

 

pacient
29.4.2019 - 19:23
0

Sani

 

...ved keby tie Vase straty kazdorocne Jurko sanoval...tak fajn, hrajte kludne aj NHL...
30.4.2019 - 7:57
0

toso1891

 

Vysporiadať dlhy voči hráčom a voči mestu(štátu), a zdokladovať vykryty rozpočet na novú sezónu ešte pred sezónou.. Ináč to budú zase len dristy.. Aj tak som zvedavý dokedy ešte tento cirkus...
29.4.2019 - 18:22
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
banka100

 

To som zvedavý na toho somára z čiech. Do Slovana dá peniaze už iba idiot.
29.4.2019 - 18:22
+5

newMHCfan

 

Chudaci Cesi
....my sme fakt narody
29.4.2019 - 18:22
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ElwisNR BLOG

 

Už len dúfať že český investor má dosť financií iné mať asi nebude keď sa na toto dal.
29.4.2019 - 18:23
+1

Gargamel123

 

Cyperska schranka: neznamena ze to je cyperske.
29.4.2019 - 18:27
+2

ElwisNR BLOG

 

Mne to je jedno skôr či neskôr narazia na dno a o to tvrdčí bude pád lebo celé pôsobenie v khl stojí na vode. Dnes máš peniaze a zajtra to nemusí byť pravda.
29.4.2019 - 18:33
+1

totik

 

ak nestoji tvoj biznis len na tom klube a mas vela inych spolocnosti, ktore ti generuju velky zisk, mozes si dovolit takuto "hracku"
29.4.2019 - 18:41
+7

ElwisNR BLOG

 

Asi áno s tým súhlasím ja som len chcel napísať že ide iba o peniaze ak budú a bude ich dosť bude khl ak nebudú tak nebude.
29.4.2019 - 18:46
0

totik

 

Su iba dva dovody preco by to niekto kupoval. Bud to chce mat naozaj ako hracku a nevie co s peniazmi. Alebo vidi sancu ako sa lahsie dostat na rusky trh so svojim biznisom.

Kazdopadne, ak to bude normalnejsi clovek ako su Siroki a bude do toho davat peniaze a brat to vazne, tak to moze byt pre Slovan aj SVK hokej len dobre.
29.4.2019 - 18:48
+16

ElwisNR BLOG

 

Neviem si predstaviť obchodníka z cze čo by pre vstup na ruský trh nalial toľko peňazí do Slovenského klubu ktorý nemá v khl tradíciu ani výsledky to bez urážky.Ak to má byť hračka tak dúfajme že investora bude aspoň dlho tešiť.čas ukáže.
29.4.2019 - 18:57
+2

totik

 

Ale je to znacka. Nech uz ma meno ake chce, ludi stale bude Slovan zaujimat. A ked budu vysledky a dobra hra bude chodit plny zimak, bude to opat hokejovy boom a on z toho moze len ziskat. Ludom bude v konecnom dosledku jedno, kto to vlastni a ci perie spinave peniaze, ak budu mat kvalitnu zabavku.

Je to lahsie ako vybudovat nieco nove, aj ked by to bolo mozno lacnejsie...
29.4.2019 - 19:00
+7

fifofrogy

 

Verím všetkému čo si napísal len otázka značka kde ? U nás na dedine ? Lebo za koncom obce to už je fakt len značka .
29.4.2019 - 19:11
0

ElwisNR BLOG

 

No slovan je znacka hlavne v česko-slovensku v khl ho vnímajú inak to viem aj od kamarata z Kazane.Máš pravdu ľuďom je jedno kto je majiteľ ako sa klub financuje a či to je ešte vôbec slovenský klub ak hrá pekný hokej.
29.4.2019 - 19:12
+4

adrian79

 

su aj tri moznosti, tiez moze niekto nieco potrebovat preprat otazne je, kolko zostane Sirokemu klanu, lebo zatial neposobia, zeby sa chceli nadobro pobrat kade lahsie...
29.4.2019 - 19:40
+1

Acorgonka

 

Ved ale pise sa v clanku ze hokejisti Slovana budu hrat KHL co mozne samozrejme je a HC Slovan pravdepodobne ....pravdepodobne bude hrat kontinentalnu ligu .. .pockajme este
29.4.2019 - 18:25
+4

yoplaiter

 

křetínskej, ale jen odhaduju, ten je na bezedné díry zvyklej
29.4.2019 - 18:26
+3

Cotillion

 

Ziskanie 'investora' sa od ziskania 'sponzora' lisi tym, ze 'investor' odkupi cast klubu, tak ako to bolo kedysi prezentovane/planovane?
29.4.2019 - 18:26
+1

taksatunga

 

Tak, môžu mať kľud do konca augusta a potom šup šup poskladať káder z toho čo na trhu zostalo.
29.4.2019 - 18:27
+4

chimli

 

Vážení, chceli ste Slovan do Lintnerligy a dostali ste Michalovce a Madarov. Hurááááá!
29.4.2019 - 18:31
+20

Acorgonka

 

Vidis a vy ako ste chceli tiez do tej nasej ligy...nebude ta nasa liga taka marna ...
29.4.2019 - 18:35
+45

Byron

 

Kto chcel do ligy? Veď tu nikto zo Slovana už neprispieva.
29.4.2019 - 18:38
+9

Acorgonka

 

Uuups...ze by som si pomylila cloveka na ktoreho som reagovala s jednym uvrieskanym martincanom? Ak ano tak pardon
29.4.2019 - 18:41
+11

PeterLucky

 

My sa bavime inde
29.4.2019 - 18:49
+5

Sarus

 

Ty si chcel Nemecka za prezidenta a Cigera za trenera a dostal si s niecim po hlave, evidentne.
29.4.2019 - 18:38
+30

chimli

 

Dežko, môžeš dať tunajšiemu publiku jeden jediný dôkaz, že som chcel za šéfa SZLH Nemečka? Pokiaľ si dobre pamätám, akurát som chcel, aby sa šéfom nestal Lintner.

Tebe ta chýbajúca strecha na prešovskom zimáku evidentne škodí na zdraví.
29.4.2019 - 18:44
+14

Sarus

 

No mna by sme mali vyrieseneho.Ale prezrad co tak skodi na hlavku tebe?
29.4.2019 - 19:04
+24

chimli

 

Dežko, úplne zbytočne vybíjaš energiu na mojej osobe, ja viem, oplatí sa to, budeš zelený, žltý, ľudia ťa budú milovať. Tak do práce, Dežko!
29.4.2019 - 19:06
+14

Sarus

 

Tesi ma ja som Richard.Mohli ti vybrat aj lepsie meno.Ale aspon u teba plati "nomen omen" dokonale.
29.4.2019 - 19:38
+22

chimli

 

Pozri sa, mne je úplne u prdele ktosi a ako sa voláš, pre mňa si otravný NIKTO od Prešova.
29.4.2019 - 19:48
+12

HokejBJ

 

Nula z Martina. Nič viac, nič menej
29.4.2019 - 21:33
+21

UssKe

 

On nie ju nula, on je mínus jednotka .Takeho malomeštiacky ako je on len tak nenájdeš .
29.4.2019 - 22:04
+7

HokejBJ

 

Mňa len by zaujimalo, či v realnom živots je nejako začleneny do kolektivu, lebo ked sa takto sprava aj k okoliu, tak ho kazdy posle kade lahsie
29.4.2019 - 22:07
+5

UssKe

 

On určite nemá žiadnych kamošov a v škole ho šikanujú , tak si svoje mindraky chodí liečiť tu .
30.4.2019 - 6:58
+2

cuchorko

 

On nema nikoho. je to stary zatrpknuty pan co ho nikto nema rad tak jediny jeho socialny zivot je honenie si ega v diskusiach. netreba sa s nim vobec bavit ani na neho reagovat a on vykape.tak ako to bolo pred tym pod inym nickom.
30.4.2019 - 9:13
+2

VladoBB

 

chimli,: tak, napr. mňa môžeš s určitosťou vynechať z portfólia tunajších "milovníkov" Slovana...

Po BB som vždy fandil SLOVANU a budem mu v KHL fandiť naďalej!

SLOVAN je pojem, značka a nech si hocikto myslí iné, podľa mňa je dobre aj pre SVK hokej, že SLOVAN ostáva v KHL!


29.4.2019 - 20:13
+9

dast

 

Suhlasim s tebou, dobre pre Slovan, dobre pre SVK hokej, ale len pod podmienkou, ze sa klub konecne stabilizuje a nie je to len "riesenie pre najblizsiu sezonu"
29.4.2019 - 20:30
+2

88Backo

 

Maďari uhrali na svk viac za sezónu jak Slovan za svoju celú existenciu v KHL,čiže vyhrali aspoň 1 zápas play off
29.4.2019 - 18:40
+69

flipper

 

nečakal som od Teba až takú "nálož" Bačko...
29.4.2019 - 18:44
+7

adrian79

 

a to teraz vypoveda o kvalite madarskych muzstiev, alebo o kvalite KHL, alebo opacne?
29.4.2019 - 19:45
+2

Byron

 

Bohužiaľ v našej lige by 1zap.PO uhrali aj kluby z Albánska. To bolo z tvojej stránky skôr myslené ako podpásovka čo sa týka kvality TL.
29.4.2019 - 19:53
+7

flipper

 

to asi nesvedčí moc o kvalite ligy, či by uhrali aj niečo v KHL?
1.5.2019 - 11:53
+1

Sunkafit

 

Vyborne
29.4.2019 - 19:08
0

weefoe

 

tebe fakt niečo musí chýbať, pacient
29.4.2019 - 19:24
0

Lokomotiv

 

Chceli iba poniektorí Ja som spokojný
29.4.2019 - 20:17
0

jaroindi

 

BRATISLAVSKÍ PAPAGÁJI: ŠTB = KGB
29.4.2019 - 18:32
+4

Tricko30

 

Pisal.som to už minulý týždeň Slovan bude v khl a kúpil to kretinsky
29.4.2019 - 18:35
+4

P24 BLOG

 

no zatial to na ziadnu kupu nevyzera, kedze die len o sponzora, vyzera to, ze sa len zaplatia dlhy, aby sa o rok riesilo to iste
29.4.2019 - 18:47
+2

Brambor

 

k čomu mu bude klub s 1,5 mil. sekerou v Bratislave bez haly? To si mohol rovno založiť nový "Lev Praha" a mal by to oveľa jednoduchšie... a urobil by si to po svojom a nemusel by sa tu dohadovať s nejakým tučným prasiatkom. Majú podpisovať až dnes... len aby to nebolo len zbožné želanie prasiatka. Nasľuboval hory doly už.
29.4.2019 - 18:49
+2

Cotillion

 

No ono. Znacka Slovanu, nech si hejteri hovoria co chcu, je skutocne este stale jednou z najvacsich a najznamejsich na Slovensku. Jej hodnota oproti klubu na 'luke' je ocividne neporovnatelna. Dalsia vec je divacke zazemie. A istota, ze pokial sa klubu aspon trochu dari (nemusi sa im ani darit nejak velmi, staci ak sa drzia plus minus okolo postupoveho playoff miesta), tak mas vypredany stadion. To je tiez nieco, co s klubom na zelenej luke nedostanes. A co sa tej haly tyka, maloktory hokejovy klub vlastni halu v ktorej hra
29.4.2019 - 19:05
+3

Brambor

 

na Slovensku to je značka... v KHL je im jedno či je to Lev alebo Slovan. Navyše Praha im lepšie znie ako Bratislava. Na lúke... je to ťažké ale dá sa to za pár mesiacov urobiť. Celé je to len práčka tak aké štruktúry... tak ako Lev Poprad... aké štruktúry mal tento český biznis? Rusom to bolo jedno... nám by to nemalo byť a Slovanistom už vôbec nie. Lebo práve ta značka je to posledné čo im ostalo.
29.4.2019 - 19:24
+2

Cia

 

Az na to ze Lev aj jeden aj druhy bol rusky biznis nie cesky
29.4.2019 - 20:12
+4

Ikerkasias

 

SBA: Hej s cechmi sa volaco prpli..Sukel do Sparty vraj...na skusku
29.4.2019 - 20:16
0

BlackCrow

 

Škoda
29.4.2019 - 18:39
0

Brambor

 

Identitu tají? Pravdepodobne by mali hrať KHL.... to čo sú za informácie? Tak buď majú investora alebo majú trt makový. Všetko len divadlo lebo 30.04. je tu. Hlavne, že utajený a nepodpísaný investor určite zaplatí všetky dlhy - toľko vedia. Šaškáreň.
29.4.2019 - 18:40
+3

ilamg

 

Toto sme poculi uz millionkrat. Potom v decembri uz zase nebude vyplata, a v januari koniec.
29.4.2019 - 18:40
+4

Lukash_ke

 

Trošku má tá správa horkú pachuť, už som si predstavoval silnú Extraligu ako základňu pre výchovu hráčov do repre.
29.4.2019 - 18:44
+5

TomsKE

 

Nj. Aspon keby slovan realne pomahal nasej repre ale nic..
29.4.2019 - 19:54
+1

gabby

 

tu ma napada iba Jurkov kamarat... : Boris Vostry
29.4.2019 - 18:45
+2

P24 BLOG

 

pockat pockat: v nadpise sa pise sponzor, v clanku investor. tak jako?
29.4.2019 - 18:48
+1

Brambor

 

sami nevedia... keďže identitu tají... ktorý sponzor, investor identitu tají?
29.4.2019 - 18:50
+3

gabby

 

ten co zije v raji
29.4.2019 - 18:51
+4

Brambor

 

HC Pračka Whirlpool...
29.4.2019 - 18:53
+7

Cotillion

 

To je co za hlupu otazku. Ze ktory investor, sponzor taji svoje meno. Do podpisania zmluvy absolutne kazdy. Failom samozrejme je (zo strany Slovana a Sirokeho ml.), ze absolutne nie je bezny postup potvrdit nieco taketo pred samotnym podpisanim zmluvy...
29.4.2019 - 18:54
+3

Brambor

 

Na to mierim... ak je to hotová vec tak to netreba tajiť. A ak to hotová vec nieje tak načo s tým chodiť na bubon? Celé to je len divadlo kvôli 30.04. a termínu od KHL.
29.4.2019 - 19:05
+3

flipper

 

nemali skončiť náhodou v extralige?
29.4.2019 - 18:58
0

Cotillion

 

Jasne hovori slovo 'investor'. Co to ale presne znamena (ci odkupi aj akcie, pripadne kolko) je zatial nezname. Tiez ma to asi najviac zaujima z tohoto celeho.
https://www.facebook.com/marek.marusiak.rtvs/videos/419971132069415/?v=419971132069415
29.4.2019 - 18:51
+1

caput rerum

 

HC Slovan Bratislava nemá v súčasnosti žiadnu víziu, žiadnu stratégiu do budúcnosti, treba pochopit, že prežíva z roka na rok, a vždy len s obrovskými dlhmi, ktoré tlačí pred sebou ako hovnivál svoju guličku. Asi by už naozaj bolo treba aby začal odznova, od piky, od nuly, lebo momentálne jeho prestíž a meno nestojí ani za fajku dymu. A to najmä vďaka súčasným majiteľom.
29.4.2019 - 19:05
+25

flipper

 

nože daj nejakú stratégiu alebo víziu nejakého nášho klubu, keď vieš, že Slovan nemá žiadnu...možno sa kompetentní radi poučia...
29.4.2019 - 19:13
+18

chimli

 

KE predsa majú stratégiu, konečne po rokoch postúpiť aspoň do semifinále Lintnerligy.
29.4.2019 - 19:18
+17

mitoO

 

U nas je vzdy ciel finale. Posledne roky sa nam vsak nedari tento ciel naplnit. Semifinalne, pripadne postup do PO zvykol byt ciel klubov podobnych vasmu - vela penazi za malo muziky. A tak to aj dopadlo.
29.4.2019 - 19:27
+17

Dynamic

 

A napriek tomu sa vždy nájde nejaký idiot, ktorý do toho natlačí peniaze. Kebyže sa Slovan každoročne pohybuje aspoň na Playoff priečkach. Takto, keď sa potáca na dne tabuľky a vždy ku koncu sezóny hlása, že sezónu chce dohrať so cťou, tak nerozumiem, aký to má celé vlastne zmysel? Budúcosezónna méta bude zrejme neinkasovať 200 gólov, streliť aspoň 100 a raz vypredať štadión.
29.4.2019 - 19:23
+2

Cia

 

A tebe to zjavne trha zily
29.4.2019 - 20:15
+3

NasHokej97

 

Tak predsa sa moje informácie povtrdili, síce o pol roka neskôr a niekto iný ale čo už ...

Ale teraz vážne. Do kým "investor" nebude oficialne oznámený a peniaze naliaté do klubu, tak toto beriem s rezervou. Pred týždňom mal Slovan na 99% hrať v extralige a ľudia v klube netušili čo sa deje... Zrazu Slovan dneska podpisuje zmlúvu s investorom. Ani nehovoriac že na najneskoršom možnom termíne.

Ak nakoniec podíšu s tým "investorom", som zvedavý čo vlastne "investor" znamená... Nový majiteľ alebo sponzor ? Ktovie
29.4.2019 - 19:12
+6

flipper

 

už dávnejšie sa písalo a hovorilo o odpredaji nadpolovičnej väčšine akcií...myslím, že žiadny súkromný investor neprevezme taký dlh bez záruky na rozhodovanie o chode klubu v budúcnosti...takže môj názor je, že kúpili min. 51%...
29.4.2019 - 19:17
+4

MackoPu

 

Snad hej, pokial to nie su blazni a nezili doteraz v nejakej bubline.
29.4.2019 - 22:56
0

mitoO

 

Sponzor den pred deadline, ktory vsetko uhradi, ale ma cas do konca jula, hracom cast vyplat do konca aprila, nie vsetky, atd. atd...
Myslim, ze to aj nadalej bude stary dobry sirokeho Slovan.
29.4.2019 - 19:17
+6

NasHokej97

 

Nie že by som KHL veril nos medzi očami, ale nebola podmienka Slovana zotrvaniu v KHL predaj klubu ?

Uvidíme čo sa z toho vzrodí. Nitko nemôže mať z toho zatiaľ dobrý pocit.
29.4.2019 - 19:30
0

flipper

 

určite nie...KHL nemôže niekomu predsa prikazovať predať klub...podmienkou boli finančné záruky na ďalšiu sezónu a vyrovnanie dlhov...
29.4.2019 - 19:34
+1

flipper

 

takže ako som písal vyššie, mal by to byť majoritný vlastník...zdroj: GBS
29.4.2019 - 20:02
+3

Cia

 

Mas znacne rezervy rozdiel medzi sponzorom a investorom je velky
29.4.2019 - 20:17
0

Cia

 

To bolo Mitovi ziavne sme pisali naraz
29.4.2019 - 20:25
0

mitoO

 

Nadpis sponzor, clanok investor...
29.4.2019 - 20:46
+1

flipper

 

inak, nemyslím, že ide o sponzora typu Gasprom, t.j. len vyrovnanie dlhov...už dávnejšie deklarovali, že ak chcú pokračovať v KHL, len so silným partnerom so zárukou na viac rokov...
29.4.2019 - 19:19
0

flipper

 

"Máme dobrú správu, že pokračujeme v KHL. Podarilo sa nám dohodnúť zmluvu, ktorú dnes podpisujeme s investorom, ktorého sme tak dlho naháňali". Na margo toho, že už dávnejšie deklarovali odpredaj akcií....
29.4.2019 - 19:28
+1

Ikerkasias

 

SBA: Ale sa volako spotil Jurko ked vybehol 4 schodiky na tlacovku...chuda skoro slabsi infarkt dostal.
Makal riadne ...svihak
29.4.2019 - 20:23
+1

Sunkafit

 

Dlhe natahovanie nasilu v KHL bude raz pre značku slovan zahubou a zmizne raz z hokejovej mapy...
29.4.2019 - 19:16
+5

hoKEjka

 

Po tomto ich uz v nasej lige nechcem nikdy v zivote vidiet.
29.4.2019 - 19:26
+3

Cia

 

A ty si snad boh?
29.4.2019 - 20:20
+5

hoKEjka

 

To tu uz clovek nemoze ani napisat nazor??
29.4.2019 - 22:19
+4

HokejoveKarty

 

Skoda: Tesila som sa na derby zapasy. Uvidime aky kader daju dokopy. Skoda ze nackom z banskej bystrice nezatrhneme to smiesne ego. Bez SLOVANA! v lige oslavovat pseudo titul, to je ako vyhrat naci ligu tj Detva-Banska Bystrica. Smiesne oslavy klubu ktory meni meno ako bystricania kabat.
29.4.2019 - 19:30
+7

Westbeast0

 

29.4.2019 - 19:42
0

dast

 

si sa nechala malinko uniest.......... ... ....... nie si ty stareho Kovaca syn?!?
29.4.2019 - 20:17
+6

hapci1

 

K tomuto len toľko, že niečo takéto vie vyprodukovať len mentálny atlét, ktorý má vo svojom vnútri toľko nenávisti a frustrácie ako tebou spomínaní náckovia. Ja som hrdý na to, že som Bystričan napriek týmto ľuďom nie vďaka nim. Takže peace.
29.4.2019 - 22:01
+5

HokejoveKarty

 

Atletka ked uz, my sme si v nasom kraji nezvolili nacistov, my sme si ich nezavolali do nasho krasneho mesta aby nam ho tu zasierali svojimi nazoromi a hadzanim dlazieb po ludoch, ci bitkami po meste, ale vy na strede slovenska zvacsa, ktory ste ich nam tu poslali. Cize pisat o mentalnych veciach, zacni od svojich bystricanov, chod a rob osvetu nie len v bystrici, ale v celom svojom regione, lebo pisat na klavesnici prave ako atlet dokaze kazdy a potom to vidno pri volbach kto na slovensku je kde atlet. Este ze mate nas a Kosice, inac by ste nemali slobodu a potesenie z toho co mate dnes!
1.5.2019 - 11:26
0

Tehelnepole

 

Prosím Ta prestan! Strasne co tu pises a este zena!
1.5.2019 - 11:45
0

HokejoveKarty

 

Zajdeme na pivo?
1.5.2019 - 20:28
0

Tehelnepole

 

Holka, to niekedy môžeme, len ta fakt prosím toto neeeee...
1.5.2019 - 20:30
0

kurtsteiner

 

Inač ale všetko v poriadku?
30.4.2019 - 6:58
+1

Acorgonka

 

presne koli takym fanusikom ako si ty tu prestali chodit skutocni fanusikovia hokeja a Slovana
30.4.2019 - 7:11
+2

chimli

 

Ľudkovia, to si vážne myslíte, že NIEKTO zatiahne basu a ešte bude .irokým fajkať ftákov?
29.4.2019 - 19:45
+6

Westbeast0

 

Zabudol som sa opytat, ako ste s tym pseudo klubom hrali posledne zapasy? Zatrhli ste jej ego?
29.4.2019 - 19:45
+2

OhavLAX

 

Dál, potápí se naše loď, volání po zisku je hlasitejší než volání o pomoc
29.4.2019 - 19:50
+1

pifel

 

Super!: Nech su tam kde doteraz !!
29.4.2019 - 19:51
+1

Jokila39

 

Kanada zverejnila nomináciu. Podľa mna nič moc na ich pomery...
29.4.2019 - 19:52
+1

richardd6

 

Brankári:

Mackenzie Blackwood (New Jersey Devils)

Matt Murray (Pittsburgh Penguins)

Carter Hart (Philadelphia Flyers)



Obrancovia:

Thomas Chabot (Ottawa Senators)

Brandon Montour (Buffalo Sabres)

Troy Stecher (Vancouver Canucks)

Damon Severson (New Jersey Devils)

Shea Theodore (Vegas Golden Knights)

Darnell Nurse (Edmonton Oilers)

Dante Fabbro (Nashville Predators)



Útočníci:

Sean Couturier (Philadelphia Flyers)

Adam Henrique (Anaheim Ducks)

Dylan Strome (Chicago Blackhawks)

Kyle Turris (Nashville Predators)

John Tavares (Toronto Maple Leafs)

Mathieu Joseph (Tampa Bay Lightning)

Sam Reinhart (Buffalo Sabres)

Anthony Mantha (Detroit Red Wings)

Tyler Bertuzzi (Detroit Red Wings)

Mark Stone (Vegas Golden Knights)

Anthony Cirelli (Tampa Bay Lightning)

Jonathan Marchessault (Vegas Golden Knights)
29.4.2019 - 19:57
0

Sheva7

 

Kanada vyber E
29.4.2019 - 20:04
+2

Gargamel123

 

Pridu si vypit: zatrtkat a mozno aj finale daju.
29.4.2019 - 20:07
+20

Amonte

 

To bude asi nejaky bojkot za to, ze ich nasa generalita nepresunula do BA skupiny, ako ziadali
30.4.2019 - 18:16
0

FeroMotyka

 

Fini tiez zatial nic extra.
29.4.2019 - 20:30
0

darebak35

 

A aj tak nás rozdzigaju jak rešeto
29.4.2019 - 21:43
+2

Sheva7

 

Ale vazne kto a preco zobere Slovan v KHL ,ked Slovan stale len - ma toto nieje a nebude ziskove
29.4.2019 - 19:56
+1

Navi01

 

Prajem Slovanu nech prejde najradšej celý do rúk silného majiteľa, ktorý dostane tento klub z bahna v ktorom sa nachádza.

Slovensko potrebuje silný Slovan, či to je niekomu sympatické alebo nie.

Všetci sa tu rochnite zákerné a škodoradostne.

18nastka vypadla z A kat. Dnes tu čítam mnohé príspevky, že sa vlastne nič nedeje, veď skauti si ťa nájdu aj v nižšej kategórii. Muži hrajú dlhodobo príšerný hokej. Ak si niekto myslí, že naša liga je po hokejovej stránke kvalitnejšia, len si zakrýva oči. Jej úroveň sa oproti iným ligam ešte viac prehĺbila. Lintner je veľký sympaťák, ale momentálne niektoré vyjadrenia ako je liga silná a máme plne štadióny sú len opitie rohlíkom. V podstate každý jeden klub, ktorý hrá našu ligu by hral prinajlepšom baráž v CZ lige.

Ó štadiónoch sa baviť ani nemusíme. Slovo aréna pri väčšine z nich znie až komicky.

Držím palce všetkým klubom nech naozaj je odpoveďou kvalitnejšia práca s mládežou. Nech hokejové štadióny sa neprerabajú len v situácii, keď už sa majú zrútiť. Nech naozaj ľudia chodia na hokej tak ako v Trenčíne a Nitre a nie len počas play off a cítia sa tam dobre.

Nech má Slovák komu fandiť opäť v NHL a nemáme tam sotva 10 hráčov s ktorých polovica nehrá a len 1-2 občas bodujú.

29.4.2019 - 19:58
+30

Gargamel123

 

Na pisomnu maturitu: slabe...
29.4.2019 - 20:05
+4

BlackCrow

 

+
29.4.2019 - 20:09
0

KrebsKandidat

 

Ako suvisi reprezentacia do 18 rokov a Slovan?
29.4.2019 - 22:14
+2

Navi01

 

KrebsKandidat: Ak tam nevidíš súvislosti, potom je zbytočné ti čokoľvek písať..
29.4.2019 - 22:17
+2

KrebsKandidat

 

ach, aha, no dobre, bud vidim alebo neuvidim nikdy...
29.4.2019 - 22:24
+1

HokejBJ

 

Prepač, ale toto su neuveritelne dristy, ved ja ani neviem čo prve napisat, už len to, že si tam dal ten blud ako sa rozdiel viac prehlbil... Toto je tak neskutocny drist, vsak si zivote TL nevidel a ides nieco pisat. A vlastne ten dodatok o U18 ako si čo mysli. Ty si si tie prispevky jednoducho tak pochopil ako ti len pasovalo. Ja ani nechpem ako si toto niekto moze mysliet a ludia to samozrejme budu pluskovat
29.4.2019 - 22:49
+1

MackoPu

 

Slovenskemu hokeju je Slovan v principe ukradnuty a plati to i naopak. Slovan ma ine priority.
Tieto pateticke reci davno neplatia.
29.4.2019 - 22:54
+6

Cia

 

No neviem ci ukradnuty mnozstvo prispevkov znaci nieco ine
29.4.2019 - 23:18
+5

MackoPu

 

Tie prispevky nepise "slovensky hokej".
29.4.2019 - 23:46
+3

lazurny

 

otvárajte šampanské kupujte televízory ostavame
29.4.2019 - 20:08
+2

Navi01

 

Sorra za gramatiku.Mobil a rýchlo odoslané...
29.4.2019 - 20:09
0

blue-311

 

Som rad, ze Slovan pokracuje v KHL. A este radsej, ze sa nevracia do TL.

Uvidime, kto je ten zahadny investor, kolko penazi naleje do Slovana a ako to cele napokon dopadne.. V kazdom pripade drzim palce.
29.4.2019 - 20:09
+2

MHC80

 

pracka Slovan bude prat spinave peniaze dalej
29.4.2019 - 20:16
+1

mato-s

 

Toto sú ako Hitlerove rakety pri konci vojny V2 narobia rachot ale skazu neodvratia
29.4.2019 - 20:17
+9

Athotis

 

A bude to fakt český investor a nie niekto tipu Gazprom CZ, alebo Sberbank cz ? Nemáte niekto info?
29.4.2019 - 20:34
+1

ErikHKM

 

Ked sa to niekto rozhodol financovať tak nak to financuje snáď si neurobia hanbu horšie ako túto sezónu to už nemôže byť a ja sa určite na nejaký zápas pôjdem pozrieť osobne
29.4.2019 - 20:46
0

Sunkafit

 

Kmotrík si to kupi kedze nechce vyplatit ani futbalový štadion
29.4.2019 - 20:47
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
lesslie69

 

Zohnali investora,tak pokračujú ďalej.Neviem,čomu sa tu všetci čudujete?
29.4.2019 - 20:55
+6

amaskiea BLOG

 

jo, ale tajného. To asi aj tá liga, ktorú budú hrať, bude tajná - aj zápasy, aj miesto (štadión), aj výsledky,... všetko bude tajné
30.4.2019 - 11:10
+2

Bundži

 

Belasé nebo: Nuž aj nebo je belasé.
A bude aj hokej v Bratislave.
Vyrovná všetky dlhy.
Za aké obdobie?
Od začiatku?
29.4.2019 - 20:55
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Selvo

 

Bude nový aj športový manažér?
29.4.2019 - 21:12
0

rocknroll

 

Belase tornado
29.4.2019 - 21:17
0

Es5

 

Zide z oci zide z mysle: Ak to ludi na slovensku bavi chodit na Slovan tak nech si tu KHL hraju.Nasa srandaliga je tiez zaaabavnaa
29.4.2019 - 21:23
0

Tehelnepole

 

...mam to tu citat alebo nie?
29.4.2019 - 21:46
+1

Byron

 

Nie.99% hovadiny
29.4.2019 - 21:47
+4

lesslie69

 

No však jednou perlou si prispel aj ty.Poznáš to o tom zametaní pred vlastným prahom?
29.4.2019 - 22:33
+6

mefistoJACK

 

zaujimave...: Chlapi nejdem provokovat ale...
Ked pride silny zahranicny strategicky a neviem este aky investor do klubu ktory je v danej krajine znacka tak mam to spojene s velkym PR a velkou prezentaciou danej ZNACKY resp nejakeho PRODUKTU!!! Necitim sa v marketingu odbornik ale vysvetlite mi prosim vas ako mam chapat ze tu sa da len tlacova sprava ako doslo k podpisaniu dohody so strategickym investorom ktory tam podla vsetkeho naleje milion / miliony EUR a vlastne mu vobec nevadi ze zostava v anonymite?? Ako za mna toto je taky nonsens ze svet toto nevidel ale mozno mi to niekto z Vas vysvetli...Investor v SLovane je ako Colombova zena namojveru...
29.4.2019 - 22:01
+12

Aladár Miazga

 

Nič špeciálne za tým nehľadaj. Typycká širokovčina. Ani jeden doterajší významný partner nebol poriadne pomenovaný a prezentovaný. Dlžoby boli vždy kvôli meškajúcim platbám od záhadného ruského partnera. Teraz len otočili azimut.
Aspoň zatiaľ to tak vyzerá, že nič sa v podstate nezmenilo.

Až najbližšie dni ukážu, a možno ani nie, či sa niečo zmenilo...
29.4.2019 - 22:12
+6

rocknroll

 

Ako by povedal Stefan H. C.I.R.K.U.S. a ideme vy-hrat
29.4.2019 - 22:05
+1

NasHokej97

 

Na GBS povedali rovno, že sa jedná o nového majoritného vlastníka. Uvidíme kto to z toho Česka teda kúpil...
29.4.2019 - 22:20
+1

Cotillion

 

Tak novy majoritny vlastnik je vyborna sprava, povedal by som.
29.4.2019 - 22:46
+2

MackoPu

 

Vidim to na nejaku energetikov, ktorym bude jedno, ci pustia sezonne par milionov hore dole. Mozno aj ten spominany ujo.
29.4.2019 - 22:59
0

moke19

 

myslím, že táto správa má iba poslúžiť na rozbeh predaja permanentiek, lebo na moje gusto sú tu dve tajomstvá:
- identitu zahraničného investora vedenie tají,
- konsolidovanie ostatných dlhov,
vlastne jediná konkrétnosť je že že najneskôr do konca júla v plnom rozsahu uhradí dlh mestu , či už za mládež Slovana, ale aj za mužov, lebo inak by mohli hrať na zlatých pieskoch, za podmienky, že zamrznú
29.4.2019 - 22:59
+1

Cia

 

Ukazal si ze do problemu vidis mladez Slovana nema za prenajom ziadny dlh
29.4.2019 - 23:22
+2

mitoO

 

Rozhovor s viceprimatorom Kacerom: Spomenuli ste, že ak Slovan nezaplatí, na štadióne si nezahrajú muži a hokejový klub mládeže budete riešiť inak. Ako?

Nechceme, aby na zlé hospodárenie HC Slovanu doplatili deti a rodičia, ktorí svoje záväzky voči Slovanu majú uhradené. Dlh mládeže nie je taký veľký, s tým sa dokážeme vysporiadať. Mesto uvažuje aj o tom, že tento mládežnícky klub by prevzalo a Slovan mládež bude mestským klubom.

Už ste sa o tom rozprávali so Slovanom?

Nie, rozprávali sme sa zatiaľ o tom len interne na magistráte ako o jednej z možností. V zásade však nebude možné predlžovať zmluvu subjektu, ktorý dlží peniaze. Ak Slovan nezaplatí aj za mládež, nebude vedieť fungovať pod rovnakým občianskym združením ako jeho mládežníci. Mesto je však pripravené deťom pomôcť.

Aký veľký je dlh mladých hokejistov?

Približne 140-tisíc eur.
30.4.2019 - 7:50
0

Cia

 

Este prosim ta datuj ten rozhovor situacia sa meni
30.4.2019 - 15:12
0

mitoO

 

18.4.19
30.4.2019 - 15:22
0

andrejko1982

 

Prajem všetko dobré....
29.4.2019 - 23:39
+3

omen

 

no neviem, mám z toho zmiešane pocity... Na moju sms, či sa to dá potvrdiť mi bolo odpísané, citujem: " Treba si počkať" V minulosti mi písal dobre správy pozitívnejšie
29.4.2019 - 23:59
0

jozino

 

silne aprilove deja vu: reci typu "novy investor, uhradia sa dlhy, nakupia sa hraci, Slovan bude konkurencieschopne muzstvo.." A novembrova realita bude nove dlhy na zakrytie starych dlhov, zakaz podpisovat novych hracov, bez sance na PO k 30.11. a fackovaci panak..
Na co je toto dobre?
30.4.2019 - 0:14
+4

Voevoda

 

asi niekomu treba preprat peniaze
30.4.2019 - 7:49
+1

Urpiner16

 

Jediný kto tu zvíťazil je bratislavský primátor Valo ktorý dostane hotové peniaze na rozvoj mesta.
Zvíťazil preto lebo ako jediný z doterajších primátorov ktorí boli pokakaní z pána Širokého povedal že Slovan bude hrať takú súťaž na akú bude mať peniaze.Teda jediný z primátorov donútil Jurka urgentne konať aby peniaze mesto získalo.A to že sa mu postavil ako jediný si zaslúži uznanie.
30.4.2019 - 7:54
+2

Shinody33

 

Aspon vidis, co dokaze "slnieckar"
30.4.2019 - 7:59
+20

emoxx1

 

Vallo získa leda tak peniaze na splácanie toho štadióna a nie na rozvoj mesta. Jeho snaha bola fajn, ale pochybujem, že človeka s ktorým nepohol ani štát zrazu pohol jeden primátor.
30.4.2019 - 8:12
+1

cuchorko

 

aky stat s nim nepohol? a chcel ten stat s nim vobec pohnut? nepracuje prave ten stat pre neho?
30.4.2019 - 9:21
+5

stevensk

 

suhlas
30.4.2019 - 14:13
0

Sani

 

...ze tajny sponzor...

...ach Boze, to uz je fakt trapno-smiesna bizarna groteska...aj by som sa zasmial, keby mi nebolo luto ozajstnych fanusikov Slovana a ludi, ktori historicky vybudovali tuto znacku...

...takto je skor smutne divat sa ako si par individuii s nimi kazdorocne (medzi aprilom a junom) vytrie otvor... nadalej tak skusam pochopit z coho pochadza ta nekonecne silna arogantna motivacia za kazdu cenu udrzat ekonomicko-sportovy nezmysel....


30.4.2019 - 8:09
+3

fifofrogy

 

Počúvaj ty expert čo to tu rád mažeš máš nejaký so mnou osobný problém ? Lebo určité životné problémy treba riešiť v živote kľudne aj návštevou psychológa nebodaj zmenou partnerky ak ťa nevie doceniť ale kompenzovať si to na internete tým že mám akože "funkciu" a aha kto som Ja je tak akurát veľké pre teba čiže dám ti radu skús sa upratať a potom vykonávať činnosť kde táto funkcia má byť ak už spravodlivá evidentne ešte máš medzery v slove spravodlivosť zodpovednosť čiže daj to niekomu a ty sa choď prejsť otvor si dobrú knihu zájdi si na rande skús pivo s rovesníkmi snáď už máš po 18 zmeň záľuby sleduj dokumenty máj svet rád ale hlavne už pochop že hlavne kvôli takýmto ako si ty aj táto stránka vyzerá tak ako vyzerá pekný slnečný deň a verím že niečo sladké ti opäť pomôže a ver že budem poukazovať na tvoju hlúposť veľmi rád ... P.S. základ je nevystavovať sa stresovým situáciám a úplne vynechaj napríklad sledovanie Oktagonu v televízii a násilné hry po internete s kamarátmi vidíš a aby som nezabudol kľudne môžeš vymazať aj toto a kľudne ma môžeš aj úplne vymazať alternatív existuje nespočetné množstvo a to platí aj pre teba .
30.4.2019 - 8:42
+2

BlackCrow

 

Parádne čítanie. Dal by som ti plusko ale už ma niekto predbehol. Zožeň si pomoc, potrebuješ ju.
30.4.2019 - 8:56
+2

Tehelnepole

 

On tam nedal jedinu bodku ci ciarku.
30.4.2019 - 9:13
+1

BlackCrow

 

veď píšem je to urgentné
30.4.2019 - 9:24
+2

zahorak009

 

Fofrškola?
30.4.2019 - 9:32
0

fifofrogy

 

Skús tiež navštíviť urgentne slovenčinárku či slovenčinára lebo je to minimálne urgentné
30.4.2019 - 9:53
0

BlackCrow

 

+
30.4.2019 - 10:12
0

vanes je dukla

 

Meno sponzora? Tipnem.
MS 2019.
30.4.2019 - 9:34
0

nerorome

 

Tento "podnik" je v užšom okruhu favoritov
30.4.2019 - 9:59
0

vanes je dukla

 

O tomto bola v Sro seriozna diskusia.A tá diskusia sa dostala do takej fázy,kde sa už moderátor musel zástupkyne organizácie MS opýtať,či chápe dobre ,aby dlh Slovana mestu bol uhradený zo zatial len predpokladaného zisku z MS.
30.4.2019 - 10:10
+1

totik

 

kedy to asi bolo?
30.4.2019 - 10:17
0

vanes je dukla

 

Niekedy v marci.Poobedna diskusia po rádiožurnále.Nemám dôvod si vymýšlať.
30.4.2019 - 10:26
0

Kikira

 

Keďže ja mám hypo v tej istej banke ako ty tak mi prosím Ťa zaplať zvyšok. Lebo podľa Tvojej logiky to tak je. Dva nezávislé subjekty HC Slovan a SZĽH sú klientmi mesta Bratislava cez mestskú firmu STARZ. A určite to takto nikto s minimálnym právnym povedomím nedefinoval. Ak povedal zástupca mesta alebo STRARZu, že príjmy z MS im pomôžu v prevádzkovaním mestských športovísk a krátkodobo nahradia peniaze za dlh Slovan tak beriem, ale určite MS nesponzorujú a ani inak nenahrádzajú dlh Slovana.
30.4.2019 - 10:46
+3

vanes je dukla

 

Otazku položil moderátor.Kludne to môže byť tak ako si napísal.V tej diskusii sa odpovedi vyhli.
30.4.2019 - 11:17
0

amaskiea BLOG

 

"...by mal byť...", "...identitu tají...", "...pravdepodobne pokračuje...", a všetko sa zase len odkladá do budúcnosti... Toto zúfalstvo a trápnosť zároveň dosiahlo taký stupeň, že to už ani nenasere, ale rozosmeje. Súčasný Slovan by mohol hanbu baliť a predávať ako tovar, toľko jej vyprodukuje.
30.4.2019 - 11:02
+15

Tyna85

 

Hura, Slovan ostava v KHL. Aspon nepojde do srandaligy a budeme mat pokoj. Tak velmi ju chcu vsetci v BA tak nech si ju hraju.
30.4.2019 - 11:20
+1

Bahno

 

Bludný kruh sa uzatvára na ďalší rok
30.4.2019 - 12:17
0

stevensk

 

Halooo kde si novy investor/sponzor????
30.4.2019 - 16:30
+2

fifofrogy

 

práve šport na jednotke pobavil toto je fakt klub
na pohľadanie Tak belasý maršmeloun môžeš mazať
30.4.2019 - 20:03
0

matrin

 

žeby Helston Investments a.s. ?
30.4.2019 - 22:13
0

strojar

 

Tak som zvedavý na toho českého sponzora/investora.
Křetinský aj Kellner oficiálne oznámili, že oni nikdy so Slovanom nerokovali.
1.5.2019 - 14:05
+2

Tehelnepole

 

Aj ja
1.5.2019 - 14:14
+1

mitoO

 

Kde to citas?
1.5.2019 - 14:20
0

Selvo

 

Včera to dávali v televízii na Markíze aj RSTV
Vyjadrili sa hovorcovia obidvoch spoločnosti . Popreli akékoľvek jednanie so Slovanom
1.5.2019 - 14:26
0

BlackCrow

 

Včerajšie GBS a športové správy.
1.5.2019 - 14:27
0

Aladár Miazga

 

Opakujem sa. Vážne tu niekto verí širokým, že existuje seriózny sponzor/investor ?!
1.5.2019 - 14:32
0

flipper

 

C je správne...
1.5.2019 - 14:28
0

BlackCrow

 

WC
1.5.2019 - 14:54
+1

flipper

 

Colombova žena...
1.5.2019 - 15:29
0

BlackCrow

 

Wilma?
1.5.2019 - 18:44
0

Gargamel123

 

Cirkus: KHL
1.5.2019 - 16:30
+1

Urpiner16

 

Odďaľuje sa len doba zotrvania KHL v BA.
Jediné čo mi vychádza je že Sparta hokejová je na tom zle.Takže nejaká tichá fúzia medzi nimi.Ale nechajme sa prekvapiť.Boľševikovi dávam rok,maximálne dva.
1.5.2019 - 17:44
0

Brambor

 

A vie ten nový sponzor o tom, že má sponzorovať Slovan. Či ho len opili a ukázali primátorovi?
3.5.2019 - 20:27
+2

Brambor

 

Pepo, že to zatiahneš? Jasně... aj kolotoč Vám kúpim...
3.5.2019 - 20:29
+1

6911

 

a je to jasné...vymýšlance
15.5.2019 - 18:44
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 25.8.2019 02:54
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
11.SR 18000000:00
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 25.8.2019 03:58
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 25.8.2019 03:59
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 13:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.8.2019 13:24
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.8.2019 13:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 25.8.2019 13:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 25.8.2019 13:24
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.8.2019 13:24

Bleskovky

Islanders podpísali ročnú zmluvu s Derickom Brassardom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders podpísal jednoročnú zmluvu s centrom Derickom Brassardom. Finančné podmienky zainteresovaní nezverejnili. Tridsaťjedenročný Kanaďan v minulej sezóne hral v Pittsburghu, Floride aj Colorade, v 70 dueloch nazbieral 23 bodov (14+9). Celkovo má na konte v profilige 786 duelov (176+275). V tíme Senators už hral aj v ročníkoch 2016/2017 a 2017/2018. Počas kariéry obliekal aj dresy Columbusu a New York Rangers. Informovala agentúra AP.
22.8.2019 10:57 - TASR

Ottawa podpísala novú 6-ročnú zmluvu s útočníkom Whiteom

Hokejový klub zámorskej NHL Ottawa Senators podpísal šesťročnú zmluvu s americkým útočníkom Colinom Whiteom. Dvadsaťdvaročný pravý krídelník ročne zarobí 4,75 miliónov USD. Účastník MS 2019 na Slovensku odohral za Senators v minulej sezóne 71 zápasov, v ktorých nazbieral 41 bodov (14+27).
21.8.2019 22:29 - TASR

Víťaza zo ZOH 1980 Pavelicha obvinili z napadnutia

Bývalého amerického hokejistu Marka Pavelicha obvinili z napadnutia. Člen víťazného tímu zo ZOH 1980 zaútočil minulý týždeň kovovou tyčou na svojho suseda a spôsobil mu početné zlomeniny. Šesťdesiatjedenročný niekdajší útočník povedal vyšetrovateľom, že obeť napadol po tom, ako mu niečo naliala do piva.
21.8.2019 18:14 - TASR

Tréner Zacharov sa vracia na lavičku bieloruskej reprezentácie

Novým trénerom bieloruskej hokejovej reprezentácie sa stal Michail Zacharov. Päťdesiatsedemročný kouč nahradil vo funkcii Andreja Sidorenka, ktorý národný tím dokázal priviesť späť do elitnej kategórie MS. Zacharov trénoval bieloruskú reprezentáciu už v rokoch 2003-05 a 2010. So zväzom podpísal dvojročný kontrakt, čiže by mal viesť národný tím aj na domácich MS v roku 2021 - Minsk ich usporiada spoločne s lotyšskou Rigou. Informáciu priniesla oficiálna internetová stránka Bieloruského hokejového zväzu. Bielorusi sa na budúcoročných MS vo Švajčiarsku stretnú v základnej A-skupine v Lausanne aj so Slovenskom.
20.8.2019 14:50 - TASR

Ničuškin sa dočkal zmluvy, šancu mu dá Colorado

Ruský hokejista Valerij Ničuškin, ktorého po konci minulej sezóny vyplatilo vedenie Dallasu Stars zo zmluvy, sa dočkal v NHL ďalšieho angažmánu. Dvadsaťštyriročnému útočníkovi dá šancu klub Colorado Avalanche, s ktorým podpísal ročný kontrakt na 850. 000 dolárov.
20.8.2019 08:41 - TASR

Carolina vyhrala boj o Priskieho, podpísala s ním dvojročný kontrakt

Americký hokejový obranca Chase Priskie podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s klubom NHL Carolina Hurricanes. Kontrakt mu na profiligovej úrovni vynesie 832. 500 amerických dolárov za sezónu, okrem toho mu prináleží aj podpisový bonus 185.
18.8.2019 09:40 - TASR

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
17.8.2019 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola