Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovan zvíťazil po šiesty raz za sebou (FOTO)

zdroj: hokejportal/Zuzana Šefčovičová
3.11.2019 20:36 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava zvíťazili v 20. kole Tipsport Ligy nad Duklou Michalovce 5:2. "Belasí" sú vďaka triumfu aj naďalej na čele tabuľky s náskokom troch bodov pred obhajcom titulu Banskou Bystricou.


Slovan Bratislava - Dukla Michalovce 5:2 (1:0, 3:2, 1:0)
Góly:
20. Pance (Urbánek, Puliš), 27. Žitný (Pance, Urbánek), 31. Štajnoch (Zigo, Abdul), 33. Jendek (Abdul, Puliš), 60. Pance – 26. Juusela (Lalancette), 38. Lalancette (Mašlonka). Rozhodovali: Adamec, Novák – Valo, Gegáň, vylúčení: 6:6, presilovky a oslabenia: 0:0, 4068 divákov.

Slovan Bratislava: Brust – Bačik, Sersen, Štajnoch, Meszároš, Šedivý, Hudec, Demo – Bondra, Zigo, Abdul – Jendek, Puliš, Matoušek – Pance, Kukumberg, Sloboda – Žitný, Urbánek

Dukla Michalovce: Trenčan – Ventelä, Dalhuisen, Mesikämmen, Hančák, Kolba, Vorobjov, Zekucia – Mašlonka, Lalancette, Juusela – Hvila, Galamboš, Borov – Giľák, Linet, Safaraleyev – Hamráček, Toma, Chalupa – Mesaroš

Slovan začal tak, ako sa na favorita patrí, od úvodu mal viac z hry. Už po 36 sekundách hral prvú presilovku v zápase, Matoušek počas nej dostal puk do siete, ale po konzultácii s videorozhodcom ho arbitri neuznali pre nedovolený kontakt strelca gólu s brankárom hostí. Neskôr trafil žŕdku bránky Sloboda a prevahu domáceho celku demonštrovala aj šanca Ziga. Ďalšie pokusy zneškodnil brankár Trenčan, no na strelu Panceho tri sekundy pred odchodom do kabín už nestačil.

Hostia šesť minút po prestávke vyrovnali zásluhou Juuselu, no ich radosť trvala len krátko. Už o 27 sekúnd neskôr poslal Slovan opäť do vedenia Žitný. V polovici zápasu sa skvele uvoľnil Abdul, poslal puk na Ziga, ktorý síce minul bránku, ale odrazený puk poslal vzápätí do siete Štajnoch - 3:1. O minút neskôr už viedli "belasí" o tri góly, prvý v sezóne zaznamenal Jendek. Potom padol gól aj do domácej bránky, hosťujúcich fanúšikov potešil peknou individuálnou akciou Lalancette.

V tretej tretine sa zápas už len dohrával. Hostia mali šance na zníženie v presilových hrách, ale Brust všetky strely pochytal. Michalovce sa aj vďaka týmto početným výhodám vyrovnali Slovanu v počte striel, ale s výsledkom už nedokázali nič urobiť. Slovan si napokon pripísal šiesty triumf v sérii, pričom bodoval už v dvanástich zápasoch za sebou. Gólovú bodku za zápasom dal sedem sekúnd pred koncom svojím druhým gólom v zápase Pance.

Roman Stantien, tréner Slovana: "Výsledok vyzerá ľahký, ale opak je pravdou. Michalovce hrali veľmi dobre. V tretej tretine mali viac šancí ako my. Vyhrali sme, ale vydýchli sme si. Mrzí ma však, že niektorí naši hráči si pri väčšom náskoku robia čo chcú."
Miroslav Chudý, tréner Michaloviec: "Slovan mal v uplynulom období náročný program, chceli sme tu niečo uhrať. Ale dlho sme sa dostávali do tempa. Cítili sme šancu po góle na 1:1, ale Slovan dal hneď ďalší gól. Mali sme potom príležitosti na zdramatizovanie výsledku, ale nepodarilo sa to. Slovan si triumf postrážil, vyhral zaslúžene. "
Žiga Pance, strelec dvoch gólov Slovana: "Chceli sme zvíťaziť v tomto zápase pred reprezentačnou prestávkou. Tá nám môže pomôcť, ale je to možno aj škoda, pretože sa nám teraz darí. Bola výborná atmosféra, som rád, že sme potešili divákov. Góly ma samozrejme tešia."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Daewo_KS

 

Co je inak s Petrasom? Je zraneny alebo sa len nevosiel do zostavy?
3.11.2019 - 21:00
0

omen

 

zraneny... mal by sa vratit po prestavke (zdroj:FB Slovana)
3.11.2019 - 21:17
0

Daewo_KS

 

Dakujem
3.11.2019 - 21:27
0

NasHokej97

 

To nebol ten príspevok čo bol update na zranenia ? Ten čo písal že Viedenský a Podlipník budú do reprezentačnej prestávky out a že Kytnar bude mesiac ? Lebo Petráša si nepmätám že by tam spomínali...

Skúšal som to teraz nájsť ale nejako to nenachádzam. Asi to vymazali alebo čo.
3.11.2019 - 21:43
0

omen

 

bola to reakcia na prispevok pod zostavou Slovana na zapas (Šimon Petráš bude k dispozícii po reprezentačnej prestávke.) Kedze sa tam pytal na zranenych vyvodil som to s toho, ze zraneny bol (resp. je). Niekto tam dokonca spominal zlomeninu
3.11.2019 - 21:55
0

Pepe#27

 

Ano, je zraneny. Predpoklad je ze naskoci po repre pauze.
3.11.2019 - 22:02
+1

reproš

 

Na tento slovan som cakal roky.
3.11.2019 - 21:05
+7

Tehelnepole

 

3.11.2019 - 21:24
+1

NasHokej97

 

Dneska sme zahrali to absolutné minimum na získanie 3 bodov. Trocha ľutujem divákov, ale nechcem ani hráčov moc zhadzovať. Hrať proti BB,ZV a MI za 6 dní nebola sranda. Ten záver už o tom svedčil.

Z Brusta bolo cítit ako podcenuje tie Michalovce. Pár dobrých zákrokov tam mal, ale fakt nemal namále zopakovať z prého zápasu. Ten prvý gol stále nechápem čo tam robil.

K obranne asi nič, akurát že ten druhý gol Michaloviec bol Hudecov. Gol to bol pekný, ale ten hráč tam klučkoval na mieste. To musí obranca vyriešiť.

Urbánek ako prišiel z Martina, tak je to jeden z našich najlepších hráčov. Dneska to bolo prvý krát za veľmi dlhú dobu, čo duo A+Z nebolo o level vyššie nad ostatnými. Žitný,Pance, Urbánek a Jednek dneska tiež super.

Ten Abdul pri našom 3. gole tam bol naozaj natesno. Uvidíme v zázname. Ale pri tejto situácií mi prišla otázka na um. Môže sa v extralige challangovať ofsajd ?

---
Čo sa týka Zigovho neuznaného golu, tiež ma to trocha zaráža. Puk bol pod betonom, ale podla všetkého ho bolo ešte vidno, však preto nezapískal ani rozhodca. Asi usúdil že ho brankár už mal pod kontrolou, ale zaujímal by ma "oficialný" dôvod telefonátu. Väčšinou sa takéto goly neuznávaju lebo príde hvizd a nie takéto niečo.

Napriek dobrým výsledkom myslím že repre prestávka nám prišla vhod. Hráči zregenerujú, dolieča sa zranenia, snaď sa doplní káder. Zigo a Štajnoch keď už idú na ten Nemecký pohár, snaď sa Ramseymu ukážu v dobrom svetle.
3.11.2019 - 21:17
+4

NasHokej97

 

*mal namále aby nezopakoval výkon z prvého zápasu*.
3.11.2019 - 21:22
0

laugo29

 

Dnes na FB profile Tipsport sutaz o 1000 netov: kolko golov dohromady padne v dnesnom kole Tipsort ligy? Moja odpoved: 29
Dakujem Slovan za dojebabranie,to dokazete len vy nicit tikety (frustacia),8 sekund pred koncom strelit 30.gol! naco vam bol?
3.11.2019 - 21:35
+1

NasHokej97

 

Buď rád že si na to nestavil Ani si neviem predstaviť že aký bý bol na niečo také kurz
3.11.2019 - 22:04
0

marko4

 

Slovan: sa dnes veľmi nenadrel na tri body. Úprimne, Dukla dnes predviedla taký lepší prvoligový výkon, síce so sympatickou snahou, ale s absentujúcou kvalitou a obrovskými individuálnymi chybami pri góloch Slovana (Hvila, Vorobyev, Kolba). Asi sa fakt treba sústrediť na domáce zápasy a bodovať hlavne tam, pretože zvonku sa zrejme body voziť veľmi nebudú...
3.11.2019 - 21:42
+1

defender BLOG

 

ja som nemal pocit, že by sme sa nadreli... skôr som mal pocit, že po zápasoch v BB a ZV sme toho mali dosť. Rozhodlo že sme takmer okamžite odpovedali na vyrovnanie golom a 5 minútovka v druhej tretine, kedy sme odskočili na 4:1

tešia ma mladíci Urbánek, Jendek a Žitný
3.11.2019 - 21:56
0

Old School

 

U mňa spokojnosť. Pred sezónou každým odpisovaný Slovan s trénerom, ktorému tiež nikto neveril, je nakoniec pred repre pauzou na prvom mieste. Uvidíme, ako to pôjde ďalej, ale Slovan väčšinou v sezónach, kedy nebol považovaný za favorita, dokázal prekvapiť. Držím palce.
3.11.2019 - 21:50
+2

omen

 

priznam sa, ze som bol tiez z tych co Slovanu moc neveril... ale skor som precenil trochu uroven ligy... som predpokladal, ze super na Slovan budu hrat na 150%, co sa v par pripadoch i potvrdilo, ale niekedy to zvazovali i nohy Taktiez som predpokladal, ze vypredane areny budu hnat svojich do max. limitov, ale vyzera to tak, ze to casto skor pomaha nabudit hracov Slovana V hlavach to hraci vcelku zatial zvladaju a na par vynimiek sa nedaju vyprovokovat No a podcenil som slovanisticku obranu, na nasu ligu to rychlostne stihaju A pre mna najvacsie prekvapenie je Abdul... Popradcania asi vedia co stratili, ale kedze som predtym ligu nejak nesledoval, tak statistikami ma az tak neohuril, no jeho hra je super
3.11.2019 - 22:06
+3

Old School

 

Abdul príjemne prekvapil aj mňa. Českým hráčom sa v Slovane zvyklo dariť, len väčšinou to boli hráči, ktorí už mali po 30ke a prakticky do Slovana prišli kariéru len dohrávať. Nespomínam si na mladého českého hráča ako Abdul, ktorý tu bol a bol taký výborný (mám tým na mysli extraligu, lebo KHL som s výnimkou prvej sezóny ani nesledoval...).
3.11.2019 - 22:12
+3

Bizzaremifo

 

u nás Abdul stagnoval, brali sme ho presne na to, aby hral to čo u vás teraz..zo začiatku výborne, dostával priestor, ukázal svoje šikovné ruky a korčuľovanie..postupne hlavne v druhej sezóne upadal, nešlo mu to a hral naozaj všetky päťky s rôznymi hráčmi, tiež nerovnovážny stav .. zmena mu veľmi prospela a som rád, že sa mu u vás darí ..je to veľký talent
4.11.2019 - 10:25
+1

NasHokej97

 

Abdul ma v doterajšej sezone asi najviac príjemne prekvapil. Keď sme ho podpisovali, vnímal som ho 2nd-3rd linera. Vedel som že ho Popradčania mali celkom radi a že prichádza do "breakout season" veku,
ale nečakal som vôbec že to bude náš 1./2. najlepší útočník.
3.11.2019 - 22:49
+1

Pepe#27

 

To je sice vsetko pekne, ale ako som uz pred par tyzdnami spominal, ak budu pokracovat tieto navstevy a mesto nebude ochotne znizit najom vyraznejsie ako je tomu aktualne, tak nastane problem.
Lebo aktualne to smeruje do Ruzinova...
3.11.2019 - 22:12
+3

omen

 

strati prechodom do Ruzinova sponzorov? divakov mozno trocha, ale skalny budu chodit i do sklenika... Kto vsak urcite strati bude mesto, nielen financne, ale i pred volicmi by nevyuzivanie areny tazko vysvetlovali
3.11.2019 - 22:24
0

Pepe#27

 

Stratia vsetci. Ja som len zvedavy ako by mesto vyriesilo financovanie haly keby Slovan odisiel. Akoby si to niektori jedinci neuvedomovali... Ja som na Slovan do Ruzinova chodil uz dvakrat, a chodil by som aj keby sme tam hrali znova. Slovan vsak patri na Tehelko a mesto potrebuje financovat a vytazit stadion, takze je v zaujme vsetkych stran sa dohodnut. Snad nakoniec zvitazi zdravy rozum...
3.11.2019 - 22:35
0

HeyYou

 

tuto sezonu su uvahy o ruzinove aktualne?
3.11.2019 - 22:41
0

Pepe#27

 

Nie.
3.11.2019 - 22:43
0

OUTBLAST

 

..: Mesto sa tvárilo že slovan ani nepotrebuje...chvílu to vyzeralo že boli ešte sklamaní že tú sekeru uhradili ...či si tak fandili alternatívnym využivaním haly alebo tak veria kovalovej kvasenici ...
3.11.2019 - 22:38
0

Pepe#27

 

Co cakas ked sa Vallov pobocnik kamaradickuje s "panmi" z Capitals. Tam je jasne odkial vietor fuka...
3.11.2019 - 22:42
+2

Dodo_SBA

 

Presne. Mali sa volať Ducks a nie Capitals.
3.11.2019 - 23:33
+2

bigi BLOG

 

toto je najvystiznejsi komentar, ale tak co cakat od toho neschopneho dubravskeho chmula ktory sa dostal do funkcie len vdaka dlhorocnemu kamaratstvu s vallom. tak to potom aj vyzera
4.11.2019 - 6:18
0

OUTBLAST

 

..: Zaujímalo by ma aký nájom na nepeláku má tá kovalova rýchlokvaska ...
3.11.2019 - 22:36
0

Pepe#27

 

Presne cisla nemam, aj ked som nejake zachytil.
Oni maju tu vyhodu, ze si neprenajimaju cely stadion...
3.11.2019 - 22:40
0

OUTBLAST

 

Jo: Videl som že aj lístky sa nedajú na nich kúpiť na "vrchné poschodie" takže nemajú k dispozícii celé hladisko...
Tak tie čachre boli jasné od začiatku..autista Vallo vy sa tiež nehral na geroja ako slovan poletí keď nevyrovná sekeru keby nemal v zálohe ďalšieho nájomcu hokejového charakteru...
Ale aj tak si to neviem predstaviť ako to chcú riešiť v budúcnosti (možno už ďalšiu sezónu) ..tá rýchlokvaska ma dosť velké šance postúpiť do EXL a čo potom? Prispôsobí sa žreb ligových mačov aby sa im nekryli domáce stretnutia?
3.11.2019 - 22:59
0

Pepe#27

 

Ano, urcite by sa to tak riesilo.
3.11.2019 - 23:08
0

Donald Trump

 

Niekde v TV som zachytil, že potrebujú aspoň 700 divákov aby im to pokrylo náklady na zápas pri vstupnom 7€... čiže nejakých 4900€ na zápas to vychádza
3.11.2019 - 22:54
0

OUTBLAST

 

..: Lístky majú za 8 evri tak možno aj menej stačí
3.11.2019 - 23:02
0

Riky21

 

Marek Marusiak o tom robil reportaz. Skoro 5K za zapas. Tie navstevy co tam maju teraz im ani nezarobia na prenajom. Mali ostat v Ruzinove. Vie a vedel to kazdy kto aspon trosku rozmysla. Platia zbytocne vysoky najom. Ludi nechodi vela a nemaju k dispozicii ani bufety. A nehovoriac o tom, ze za tu cenu listka co si pytaju na prvu ligu sa clovek vie dostat aj na Slovan na extraligu.
3.11.2019 - 23:10
0

OUTBLAST

 

.: Však neviem čo čakali...odjakživa tu bol náročný divák a keď sa tu ludia dačo za posledné roky naučili prekusnúť tak to bolo divné vedenie slovana (futbalového aj hokejového) ...a ak nebudú chcieť chodiť na slovan tak nebudú chodiť na hokej ani na futbal...a nie na nejakú rýchlokvasenú chujovinu...teda nehovorím že nikto ale pokial si Koval myslí že tam bude chodiť 5000 a viac ludí tak to sú silné sny...a to že sa budu tlačiť na nepelák tomu nijak nepomôže...
3.11.2019 - 23:31
+2

bigi BLOG

 

tak oni si neprenajimaju cely stadion a prenajimaju si ho len na matchday a niekde som zachytilze za to platia 5 000 na zapas
4.11.2019 - 6:20
0

maček

 

Vieš si predstaviť tú iróniu, keby Capitals hrali prvú ligu na Nepelovi a Slovan Tipsport ligu v Ružinove ?
Kovaľ by dal aj ladvinu aby sa takého niečoho dožil
3.11.2019 - 23:06
+2

mischo82

 

to by boli 2 rozne ligy, praveze vacsia ironia a nieco nepredstavitelne by bolo keby capitals hrali extraligu na nepelovi a my v ruzinove co realne hrozi uz buducu sezonu, pri tom na kovalovcov by aj v extralige chodilo max 1000 divakov...mali by sa aj na magistrate trosku spamatat
3.11.2019 - 23:31
0

OUTBLAST

 

..: Keď sa človek pozrie na Vallove už existujúce výčiny ako nezmyselnú nedomyslenú parkovaciu politiku alebo infantilné BUS pruhy ako na záhradníckej tak neviem či neni odvážne hladať zamyslenie na magistráte
3.11.2019 - 23:34
+4

Riky21

 

Trosku by som upravil nadpis: Slovan po 30-tich rokoch vyhral nad Michalovcami takze gratulujem. Co sa tyka zapasu tak som cakal, ze v prvej tretine Slovan vybehne na Duklu kedze nasi neviem preco ale do Bratislavy cestovali vraj az dneska. A to mali v piatok volno. Sice v prvej tretine bol Slovan viac v nasom pasme ale nejake extra sance z toho neboli. Skoda toho golu do satne. V druhej tretine sme sa Slovanu herne vyrovnali ale dostali sme 3 rychle goly a to rozhodlo. Lalancete dnes zadelil asi gol mesiaca. Situaciu by som prirovnal niecomu takemuto v NBA: https://www.youtube.com/watch?v=4cs8EVKtveI
Skoda tych sanci po gole na 4:2. Ak by sme dali na 4:3 mohla z toho byt este pekna drama. Slovan si to potom pohodlne ustrazil.
Navsteva prijemne prekvapila - cakal som menej ludi. Ale ajtak je to malo. Z dlhodobeho hladiska su taketo navstevy pri tom najme co plati Slovan velky problem.

A co dnes sklamalo? Dlhe cakanie pri kupe listkov a pri turniketoch. Nechapal som. Stadion nebol ani z polovice zaplneny a cakali sme velmi dlho. Bol som tu aj na KHL a MS ale tak dlho som este nikdy necakal. A to bolo skoro vzdy vypredane.
3.11.2019 - 22:40
+2

mischo82

 

som rad, ze sme prvi hlavne kvoli odpisovanemu Stantienovi, jemu to doprajem uz len preto, ze nabral odvahu a zobral to v tych tazkych casoch v lete ked nebol podpisany este ani jeden hrac. Teraz nastava otazka ci je naozaj taky dobry alebo tuto ligu moze odkoucovat kadejaky baca ako sa onehdy vyjadril jeden mentol, ktory uz nastastie neni v slovane
3.11.2019 - 23:40
+2

Pepe#27

 

Ja som bol jeden z tych, co sa Stantiena zastavali aby mu ludia dali sancu. Bohuzial dnes je vidno, ze po stranke taktiky muzstvu nema co dat. Aktualne sa presadzujeme hlavne kvoli skusenosti hracov. Najocividnejsie je to ale pri presilovkach, kde absentuje nejaky system. Mame "nacvicene" 2-3 rozostavenia (ktore biju do oci) ale to nestaci. Obavam sa, ze v PO vyhorime prave kvoli Stantienovi...
4.11.2019 - 7:00
+3

mischo82

 

tak tie presilovky nam nejdu, to je pravda, ale sme prvi, presadzuju sa aj mladi takze ten Stantien nemoze byt zly a tuto sezonu by uz mal dokoucovat a pak sa uvidi jak skoncime v PO
4.11.2019 - 12:26
0

RhimeSBA

 

Tak sme sa dozvedeli, že Vallo nerozmýšla, že je magistrát proti Slovanu..akosi sme však zabudli na to, aký seriózny partner je Slovan v posledných rokoch. "Slovan patrí na tehelko" je krásne vyhlásenie..akurát, že Slovan si najprv musí získať dôveru, aby mu niekto vychádzal v ústrety.

K politike sa vyjadrovať nebudem, lebo načo.
4.11.2019 - 8:22
+5

bigi BLOG

 

poznas moj nazor na valla, takze to debatovat nebudeme. ale tu konkretne ide o jeho kamarata a bohuzial zastupcu (aj ked nekompetentneho) v jednej osobe
4.11.2019 - 8:56
0

RhimeSBA

 

No nebudeme to, či je Káčer Donald kompetentný osobne posúdiť neviem, takže môžeš mať pravdu.

Z môjho pohľadú sú ale najhoršie možné podmienky pre Slovan od mesta len logickým vyústením dlhodobého správania klubu. Nič iné v tomto kontexte neriešim.
4.11.2019 - 9:08
+1

bigi BLOG

 

tak ano lsovan je/bol permanentny dlznik o tom zadna ale na druhej strany vzdy to vyplatil aj s urokami s omeskania, cize koniec koncov mesto vzdy zarobilo viac.
4.11.2019 - 9:37
0

RhimeSBA

 

Ak budeš neplatič, tak ti každý, kto s tebou bude spolupracovať dá horšie podmienky, ako v prípade, že si seriózny partner.

Na "úroky z omeškania" sa nikto nehrá, tak sa biznis nerobí. Keď ideš do rizikovej spolupráce, to riziko si nechávaš zaplatiť
4.11.2019 - 11:09
+2

OUTBLAST

 

..: Stále sa to dá riešiť predfaktúrami vopred keď je to rizikový "partner"
4.11.2019 - 11:25
0

RhimeSBA

 

A tou vyriešiš konkrétne čo? Nezaplatí, tak ich vykopnú v polovici sezóny? Asi nie.

Tu sa nebavíme o dodávke tovaru, ktorý môžeš "len tak" stopnúť.

Proste Slovan musí rokovať s mestom, aby sa podmienky zlepšili pre klub, s tým súhlasím..ale je jasné, že mesto musí byť obozretné..rok budú platiť OK a celý vzťah môže byť úplne iný.
4.11.2019 - 11:29
+4

OUTBLAST

 

..: Jednoducho...zálohovou platbou na celú sezónu uż pred začiatkom...ano je to dosť velká suma (ale zas dá sa dohodnuť aj normálnejšia) ale pokial klub chce fungovať tak mať lóve na nájom je prvoradá vec ktorú má mať v ruke...nepotrebuje na to odohrať polku sezóny a vyryžovať to na lupeňoch a reklame...niečo ako záruka solventnosti ..vyklopíš peniaze za nájom čo je ako štartovné a zarobené peniaze v sezóne či už na vstupnom,reklame,sponzoringu atď majú byť na vlastnú réžiu tj platy hráčov,zamestnancov ,údržba a kúpa vystroje,prepravné náklady atď...a pri normálnom hospodarení sezóna zarobí to že sa vráti aj to počiatočné čo sa dalo na nájom a vykáže sa aj nejaký zisk a bude budget na zaplatenie nájmu na budúcu sezónu...
Inak to aj tak nemá moc zmysel a je choré aby to fungovalo...stavebná firma tiež musí platiť subdodávatelom za cement,tehly atď ...aj keď stavebnictvo asi v kontexte so seniorom neni dobrý príklad....
4.11.2019 - 13:32
0

RhimeSBA

 

Tak to áno, to by sa určite dalo. Akurát si neviem predstaviť, že by Slovan pustil nielen peniaze za dlh, ale ešte aj na rok nájmu dopredu (mimochodom, ten sa podľa zmlúv počíta presne podľa zápasov, ale tak nejakú cca časť by si vedel vyrátať).

Každopádne si myslím, že takýto nápad by bol pre klub ešte horší.
4.11.2019 - 13:47
+1

OUTBLAST

 

..: Horší ako horší...adekvátny k okolnostiam a k serioznemu jednaniu...slovan by mal istotu že dostane to čo si zaplatil a mesto by dostalo bubáše na ktore má nárok...to je len taká slovenská podnikatelská klasika využivať všetko a keď ide o platenie tak len vrece výhovoriek...buď máš na ten chod peniaze alebo nemáš...a keď nemáď tak to nerob a daj od toho ruky preč.Osobne si myslím že keby vrámci toho ultimáta za sezónu mesto vypýtalo mimo starej sekery aj zaplatenie celej sezóny vopred aby sa predišlo rovnakej oštare tak by to prasiak zaplatil...zas nehrajme sa na to že tie peniaze nemá a že si na ten reštart bral nejakú pôžičku alebo neviem čo...
4.11.2019 - 13:56
0

RhimeSBA

 

Len potom neviem o čom sa tu bavíme. Slovan predsa má istotu, že pokiaľ bude platiť, tak predmet nájmu má možnosť užívať.

Ak som tú zmluvu čítal správne, tak prenájom priestorov (s výnimkou prenájmu ľadu) sa platí v tranžiach (2-3, podľa toho čo) a dopredu.

Takže v tomto mesto so Slovanom určite nevydrbáva. Slovan teraz platí, mesto nemá problém, Slovan nemá problém.

Len sa tu bavíme o tom, že pre Slovan je štadión drahý..a tu ja tvrdím, že ak chce Slovan platiť menej, musí najprv ukázať, že je dôveryhodný partner a samozrejme, musí si tú zľavu vedieť vyrokovať. To je všetko.

Mám pocit, že nie sme my dvaja vôbec v spore
4.11.2019 - 14:00
+1

OUTBLAST

 

...: Nooo a tam by to všetko vyriešila tá predfakturka
Menšia suma ale vopred hop šup
Však ja som ani netvrdil že sme v spore
4.11.2019 - 14:11
0

bigi BLOG

 

ok tak by to malo fungovat, ale toto je specificka situacia. kedze ten stadion stoji mesto nejake peniaze, a iny najomca tu nie je, cize musis to brat tak ze ked ti najomca odide a nemas nahradu tak ten "servis" budes musiet platit sam. a to je vec ktoru vie slovan aj mesto. vsetci vieme co je ten dubravsky chmulo zac a o co mu ide ale ani kovalova umelina mu to nezaplati, co je kovalov a aj chmulov mokry sen. cize nie nadarmo sa hovori lepsi vrabec v hrsti ako holub na streche
4.11.2019 - 12:14
+1

RhimeSBA

 

Ja teda neviem o čo mu ide..zrušiť Slovanu zmluvu mohli 100x a nespravili to ani raz, tak sa teraz netvárme, ako sa nás strašne chcú zbaviť.

Ja nedokážem posúdiť, či je Káčer naklonený Kovalovi, takže to nerozporujem, môžeš mať pravdu. Len hovorím, že mesto sa k nám teraz správa tak, ako by som sa správal ja.

Slovan sa môže tváriť, že odíde, mesto sa môže tváriť, že má druhého záujemcu,nikto nebude ukazovať slabosť..o tom sú rokovania, v ktorých má teraz, svojou vinou, horšiu pozíciu Slovan.

Ja osobne dúfam, že sa dohodnú tak, aby to klub nevyhnalo z Nepelu, to je snáď jasné..len sa na to snažím pozerať cez biznis a nie belasé okuliare.
4.11.2019 - 12:21
+2

bigi BLOG

 

no mohli ako mohli, budme uprimny na to nemali gule, aj ked spravili nejake bububu tak vzdy mesto stiahlo chvost, a vedeli preco. lebo bez slovana by naklady na halu znasalo mesto.

lenze mesto sanemoze tvarit ze ma druheho najomcu, ano nieco ukazuje ta kovalova umelina ale ta realnu ukazuje ze na zivenie haly nema ani love ani fanusikov ani nic. cize s tymto "tromfom" moze mesto blufovat ale je mu to prd platne. ano este tuto sezonu sa moze mesto tvarit ze ma trunfy v rukach ale aj tatosezona skonci a ked sa nedohodnu tak trunfy prejdu na stranu slovana. takze nemyslim si ze ma slovan horsu vyjednavaciu poziciu skor naopak a casom sa to bude preklapat este viac na stranu slovana. a to este nehovorim ze ked to slovan dokaze vyuzit tak vallo a jeho banda neschopakov budu mat co robit aby vobec mali sancu uspiet v dalsich volbach
4.11.2019 - 12:33
0

RhimeSBA

 

Ak by mal "Vallo a jeho banda neschopákov" padnúť kvôli tomu, že Slovan odíde z Nepelu, tak mu za to budem ja osobne tlieskať..Slovan si nemôže dovoliť hocičo.

Nesúhlasím s tebou. Mesto sa tvárilo, že štadión zvládne aj bez toho, aby sa tam hral hokej. Už to bolo budovanie pozície. Teraz má navyše aj ďalší klub.

Slovan je neplatič, mesto tie náklady muselo znášať tak či tak a prežilo..to je fakt, nech sa na to pozeráme akokoľvek.

Mimochodom, ty sa tu tváriš, že "chmulovi s Kovalom" ide o to, aby odtiaľ Slovan dostali (minimálne to tak implikuješ). Teraz si zase otočil, že mesto robilo bububu a nechceli Slovan vyhodiť..tak ako to teda je? Čo "chmulo, Koval a Vallova banda neschopákov" vlastne chcú?
4.11.2019 - 12:50
+2

Dalmatiner1

 

Je také symptomatické, že fanúšikovia Slovana fandia tejto nezmyselnej hre.
Politiku neriešim.
Takže riešiť svoju pozíciu vydieraním klubu, ktorý má v Bratislave svoju historickú pozíciu je(podľa mňa svinstvo). Zneužívať terajšiu situáciu v stave keď má Slovan všetko uhradené a pri týchto návštevách je v poriadnom tlaku miesto podpory je neuveriteľné. Slovan má aktuálne väčší nájom od vlastného mesta ako majú iné kluby rozpočet na celú sezónu. Čiže mesto ho nepodporuje, ale vydiera. Ak si myslíš, že toto je ok tak ja mám na to úplne iný názor.
Ak to má byť seriózne nech mesto predstaví za akých podmienok je ochotné prenajať klubu štadión. Aby sme dokázali porovnať podmienky pre Bystrické "Béčko" Ale ak Valo dosiahne odchod Slovana z "tehelka" tak pre mňa skončil. To sa nepodarilo ani komunistickému primátorovi Martinákovi(pre poriadok východniarovi bez negatívnych konotácií), ktorý za socializmu rozbúral a zničil celú Bratislavu.
4.11.2019 - 13:04
+6

RhimeSBA

 

Mne sa zase páči, že vieme, či mesto klub vydiera.

Z toho čo viem prebiehajú rokovania, aktuálne je nejaká nájomná zmluva platná, zmena nenastala..záujmom klubu je, aby bol nájom čo najnižší, záujmom mesta je, aby bol najvyšší - na tom nie je nič čudné.

Mesto peniaze od klubu nedostávalo vyše roka, ideme sa čudovať, že chce za to riziko, že v zmluve pokračuje, dostať zaplatené?

Som rád, že Slovan platí a platí načas, jeho imidž sa zlepšuje. Nemyslím si však, že stačí platiť pol roka, ak som pred tým viac ako rok neplatil. Skús si to prirovnať k úveru v banke.

Nemyslím si, že by mesto malo Slovan vyhnať z tehelného pola. Myslím si však, že sa z klubu musí stať dôveryhodný partner, kým bude žiadať úľavy.

Argument inými klubmi je úplne zcestný. Mesto skutočne nemá povinnosť podporovať klub.

Nájomnú zmluvu medzi mestom a klubom si vieš nájsť, je verejná, takže podmienky zverejnené sú.
4.11.2019 - 13:36
+3

bigi BLOG

 

ono ked chces ziadat od druheho aby bol doveryhodny tak musis byt sam a tu sa kacer uz na zaciatku zdiskreditoval. cize v doveryhodnosti si nemaju co vycitat
4.11.2019 - 13:52
0

RhimeSBA

 

Prosím? Mesto klubu predmet nájmu poskytovalo, klub mestu za predmet nájmu platby nie. Zase ako buďme normálni.
4.11.2019 - 13:56
+2

bigi BLOG

 

ano, ale na druhej strane sa kacer vyjadril v style ze skoda ze to vyplatili a na to som narazal
4.11.2019 - 14:14
0

Dalmatiner1

 

Pozri toto je zbytocna debata. Ak si myslis, ze mesto hospodariace by the way z verejnych zdrojov nema povinnost podporovat klub ako Slovan, ktory sem za posledne desatrocia priniesol nielen tucny najom, ale aj mnozstvo turistov a s tym suvisiacich prijmov a to nehovorim o spolocenskej hodnote dolezitej pre drobnostky typu vedenie mladych ludi k sportu a este milion inych pozitivnych veci tak to ozaj nema zmysel riesit.

Fakty su jasne. Slovan ma zaplatene vsetko. Bodka. A nielen veci za posledne roky v KHL. Splatene ma vsetko co kedy vyuzil. Tak co by mal este podla teba robit?
Na druhej strane kontroverznemu podnikatelovi z BB vychadaju v ustrety zda sa az prilis.
Este raz. Nech zverejnia ponuku za akych podmienok chcu stadion Slovana prenajat.
Nech si vieme pozriet co chcu. To by bolo od organizacie, ktora hospodari s nasimi danami seriozne.
4.11.2019 - 15:38
+2

RhimeSBA

 

Neorzumiem čo od nich chceš..veď podmienky platia od roku 2011 na 20 rokov..mesto, predpokladám, nechce nič meniť..meniť chce (a potrebuje) Slovan.

Takže asi nerozumiem, čo by mali zverejniť..podmienky za ktorých chce (a prenajíma) Slovanu štadión sú jasné.

Vychádzajú Kovalovi v ústrety? Akože čím presne? Koval si prenajal štadión tak, ako si ho prenajal (spodný okruh, žiadne bufety, žiadne reklamné priestory, žiadne zázemie /s výnimkou šatní/), prenajíma sa ho v čase, keď je voľný a podľa dostupných faktúr za to platí nejakých 7 500€.

Nemyslím si, že by mestá zo svojich rozpočtov majú podporovať A-kluby. Môžu a mali by podporovať mládež (za tú si teraz Slovan platí a tu by mohlo prísť k dohode). Reálne sa to ani nikde v zmysluplnom svete nedeje.

Slovan má všetko zaplatené a bodka..super..skús si zobrať úver z banky, zaplatiť ho "len tak" o rok neskôr a potom choď požiadať o ďalší uvdíme, aké podmienky dostaneš.

Skús si prenajať priestory na reštauráciu, dlhodobo neplatiť, potom po roku doťahovačiek a naháňačiek majiteľovi zaplatiť a uvdíme, či pri obnovení zmluvy dostaneš rovnaké podmienky..a môžem podobné príklady ťahať donemoty.

Určite má klub dopad na turizmus mesta. Kvantifikovaný bol na nejakých 3,8 milióna za prvé 3 roky v KHL. Nakoľko posledné sezóny návštevnosť rapídne klesala, tak sme k číslu cca 1,3 mio ročne už asi veľmi nepriblížili. V lige to bude zanedbateľné číslo.
4.11.2019 - 16:04
0

Dalmatiner1

 

Nie, nie je to to iste ako restauracia. Mesto nie je standardny prenajimatel pretoze mu ide aj o blaho obyvatelov mesta. Sam si potvrdil, ze Slovan prinasal aj iny benefin len ako najomne. Navyse aj v problemoch napokon doplatil vsetko co mal.
Neviem o akych zmysluplnych krajinach hovoris. Sport podporuju vsetky civilizovane krajiny z verejnych zdrojov viac ako my.
Ale stale sa tocime okolo toho isteho. Nech teda zverejnia co od Slovana chcu. A potom este jedna vec. STARZ je organizacia mesta s vedenim, ktore je primatorovo. Tento rok chapem, ze boli novi. Ak ale na buduci rok nedokazu okrem intrig so Slovanom priniest zmysluplne navysenie podujati tak to uz bude Valovo maslo. Drzim im palce nech sa im to zadari...
4.11.2019 - 17:13
0

RhimeSBA

 

Podporovať šport a podporovať kluby z verejných zdrojov sú 2 totálne odlišné veci..

Som si istý, že Barcelona nehradí za FC náklady aj napriek tomu, že má na mesto výrazne vyšší dopad ako Slovan na Bratislavu.

Stále opakuješ, že čo chce mesto od SBA..ale máš pocit, že mesto od SBA niečo chce? Pýtam sa ťa to asi 3x.
4.11.2019 - 18:21
+2

Dalmatiner1

 

Ano. Podla mna chce prenajat stadion za nejakych podmienok. Ci sa mylim? Inak by asi nerokovali. A ja hovorim o tom nech je ten proces transparentny. Nech to daju na stol co chcu za prenajom. Ospravedlnujem sa, ale ja som to nikde nenasiel.
Takto je situacia taka, ze Slovan plati najom za KHL(tam kde prinasal pre mesto aj ine benefity) a hra SK ligu. Seriozne by to bolo aspon zapocitat, ale hlavne byt seriozny. Aktualne cely proces zakryva nepochopitelna tma. To nikdy nevesti nic dobre...
4.11.2019 - 18:42
0

RhimeSBA

 

Nie, Slovan neplatí "nájom za KHL".

Slovan platí nájom podľa platnej nájomnej zmluvy z roku 2011 (pred odchodom SBA do KHL ). Zmluvné strany túto zmluvu uzavreli na 20! rokov dopredu - teda do roku 2031.

Rokovania o zmene podmienok otvoril klub, nie mesto - takže z toho vyplýva, že požiadavky má klub. Preto stále nechápem, čo chceš od mesta.

Mesto zmeny robiť nepotrebuje, potrebuje to klub, ktorý prišiel s návrhmi.
4.11.2019 - 19:10
+1

Dalmatiner1

 

OK, zmluvu som nevidel, ale nemam dovod ti neverit. Ak je to tak chapem, ze zmena je prioritne zaujmom Slovana. No stale plati, ze zivotaschopnost tohto klubu a realne podmienky by mali byt urcite aj zaujmom mesta. To predsa nie je sukromny majitel nejake nehnutelnosti, ale musi dbat aj na verejny zaujem co bezny podnikatel nemusi.
Asi sme si povedali vsetko co bolo treba. Vdaka za info a buducnost da odpoved na otazky co sme tu diskutovali. A to najma zo STARZom.
4.11.2019 - 19:36
0

Pepe#27

 

Mesto uz reagovalo protiponukou. Jedna sa vsak o defacto kozmeticku upravu. Aktualne su predstavy oboch stran dost "vzdialene"...
4.11.2019 - 16:52
+1

bigi BLOG

 

ano ono to znie lubivo a preto mu budes tliekat, ale co potom? a sme doma.

mesto sa sice tvarilo ale fakty su ine, keby to tak bolo tak by mesto ten termin do kedy maju zaplatit lebo ich vyhodia trikrat nemenili a spravili by to hned. cize mestoice robilo bububu ale len odhalilo karty. ano ma druhy akoze klub ale ten plati iba za polku stadionu a len na zapasy 5000. coz je len a len na prevadzku haly velmi mali peniaz.

no slovan je neplatic a mesto tie naklady znasalo ale len do urcitej miery lebo slovan to nakonci kazdej sezobny vzdy vyplatil a mesto nieze bolo na nule ale bolo v zisku v konecnom dosledku.

no ono ide o tom ze chcutam dostat tu kovalovu umelinu ale chcu aj peniaze a zatial je to zrovna ten slovan ktory im to plati
4.11.2019 - 13:26
+1

RhimeSBA

 

Takže chcú dve úplne protichodné veci a naraz na nich pracujú? Chápem ťa správne, že toto tvrdíš?
4.11.2019 - 13:55
0

bigi BLOG

 

no vsak teraz maju zachovany statu quo. slovan plati a snazia sa tam nasilu pretlacit tu kovalovu umelinu, len neratali ze ta nikoho nebude zaujimat a ze navstevi budu este mensie ako mala hcba v ruzinove. keby im to vyslo tak sa slovana elegantne zbavia a strcia hlavu do piesku.

po pravde co je pre mna nepredstavitelne a neprechodne. nech ma slovan najomne ako mal aj doteraz s tym osobne nemam problem problm mam s tym ze slovan plati plny najom aj za mladez. co je cca 2 kila, a myslim ze keby sa o toto znizil najom tak by boli spokojny vsetci.a nebolo by to chore
4.11.2019 - 14:13
0

PeterLucky

 

Ja by som od dalsej sezony urobil trojuholnik mesto-Slovan-Koval, zachovat cca vysku najmu ktora je naviazana aj na ten uver co splaca za zimak - akurat ju predelit dvoma. Pride mi to ako nonsens a podpasovka, ze Slovan plati najom vyssi ako maju kluby v Extralige cely rozpocet a Koval si na fakturu objednava zimak na jednotlive zapasy a treningy na lade plati od hodin. To je akoze normalne? Aj z pohladu fanusika Capitals (co nie som a nikdy nebudem) by mi prislo blbe ist na hokej za 7 (ci kolko) euro na 1. hobby ligu a nemat ani len otvoreny bufet. Ved ked je Koval taky grand, ze chce hrat v Bratislave extraligu na Nepelovi, tak nech ma rovnake podmienky ako Slovan. O co je Koval lepsi od Sirokeho? Ja tam nevidim ziadny rozdiel, Smerak ako Smerak co bez statu by ziadny "biznis" nerobil. No tak nech plati panko z Bystrice. A ked mu je vela? Prosim, nech skusi Ruzinov, Trnavu, alebo idealne nech sa vrati tam odkial prisiel. Najviac by slovenskemu hokeju pomohol tym, ze by pre Bystricu u jeho Smerackych kamaratov vyloboval novy stadion v BB. Opakujem, ked chce byt Koval aspon na oko rovnocenny podmienkami Slovanu, nech plati tolko co Slovan a nech ma presne dohodnute podmienky vyuzivania priestorov a zaroven rozpis treningov a zapasov. A ked je uplny grand (na akeho sa hra) tak nech Capitals postavi na stadione zazemie v podobe satne, kancelarii, regeneracie a vestkeho co profi klub potrebuje.
4.11.2019 - 15:21
+3

OUTBLAST

 

..: Koval podla mňa zaňuchal šancu keď bola hrozba že slovan na nejaký čas vypadne...Vtedy mala tá matlanina iskierku nadeje aj keď osobne neverím že keby na nejaký čas slovan aj vypadol že by ludia hufne chodili na capitals...vy bystrici je tiež len v podnájme,štadion nenafukne a postaviť nový nehrozí a ak sa hranol odpásne od kormidla tak ani hroziť nebude aj keď aj na strednom slovensku by bolo fajn mať poriadnu halu...uvidí sa po volbách..aj keď liberálne atrapy ktorým sa trasú frčiny že budu pri moci sa asi nebudu triasť s podporovaním športu...
4.11.2019 - 16:06
0

RhimeSBA

 

Ja si osobne myslím, že Koval neočakával koniec Slovanu v KHL.

To by bolo niečo, čo mu zafungovať mohlo, mooožno. Projekt HC Bratislava bol sympatický aj bratislavčanom, počas tripov by tam ľudia možno aj chodili a od januára tiež..lenže..Koval sa k tomu postavil ako blbec, keď zistil, že sa Slovan vráti do ligy a dá to, tak začal hlúpo bojovať a tým ten "jeho" klub sympatie stratil..

Akurát to je úplne zástupná téma, keď sa bavíme o vzťahu mesto-Slovan.
4.11.2019 - 16:09
+1

OUTBLAST

 

...: tak moc možností nemal,keby to rozpustil tak by to len ukázalo že to bol účelový projekt s minimálnou hodnotou...pre mňa je záhada čo čakal od toho že sa nacpal na nepelák....zimák v ružinove síce má nižší štandart ale zasa taká maštal že by bolo nedôstojné tam hrať neni a kapacitu má tiež okolo 3 tisíc čo mu musí stačiť bohate....pánko mal velmi velké oči..
4.11.2019 - 16:18
0

RhimeSBA

 

To jo..dúfal v Slovan v KHL, dúfal, že Slovan padne, nevyšlo ani jedno, ale vycúvať už veľmi nemohol...
4.11.2019 - 16:22
0

OUTBLAST

 

tak: ak by slovan ostal u voloďu tak by to zmysel malo ale to mal začať ovela skôr...toto nemá žiadnu nádej na budúcnosť...aj keby malo tak ako do buducna ak to postupi do EXL ? budu zápasy s BB vždy za 3 dohodnuté body pre tých čo budú doma? alebo sa na bystricu vysere a necha ju živiť mestom resp roztopiť ? ak chcel dakto založiť v BA nový projekt tak to mal byť nový človek s kapitálom a nie dakto kto už v lige funguje roky...to je také ako v parlamente keĎ prevracači založia nové strany a tvária sa že sú to úplne iní ludia s iným programom a inými slubmi...
4.11.2019 - 16:54
0

PeterLucky

 

Ak by Slovan ostal v KHL, tak jedina nadej na popularitu tohoto projektu by bolo to od zaciatku robit ako "Slovan B" so silnym dorazom na davanie sanci mladym Bratislavcanom a hracom Slovana na hrane zostavy v KHL. Predsalen ten rozdiel v urovni hokeja je priepastny a sam Riha povedal, ze mladi chlapci nedokazu prejst zo slovenskej juniorky priamo do KHL.

A ze ci potopi Bystricu? Nebol by som prekvapeny, keby z nej urobil becko v 1. lige.
4.11.2019 - 17:06
0

RhimeSBA

 

Prečo sem ale pletieš Kovala?

Reálne nemá Koval nič spoločné s výškou nájmu pre SBA. Proste si ten štadión prenajíma tak, ako si ho prenajíma, jemu zrkadlo nastavia ľudia (a že sa z neho tešiť asi nebude)..ale inak to nemá nič s ničím.

Nechápem ten argument s tými ostatnými klubmi..to reálne ako súvisí?
4.11.2019 - 16:06
0

PeterLucky

 

Pletiem ho sem preto, lebo sa votrel do vztahu Slovan-mesto v otazke stadiona.
4.11.2019 - 17:03
0

RhimeSBA

 

Koval s nemá nič spoločné s nájomnou zmluvou STaRZ - SBA, toto nechápem ako si si dal dokopy.

S jeho cca 7k za zápas nie je pre Slovan ani teoretickým konkurentom.
4.11.2019 - 19:12
+1

PeterLucky

 

Rhime, ale ved to ja nehovorim. Ja hovorim o blizkej buducnosti a situacii, ktora nastane mozno uz po tejto sezone.
4.11.2019 - 20:26
0

prezident

 

Stantien ako asistent - s nejakými konkrétnymi užšími právomocami a úlohami - v pohode, ale na hlavného trénera v klube ako HC SBA nemá. A nemyslím si, že sa to niekedy zmení. Hoci, a to je potrebné uznať, snaží sa na sebe pracovať. Má možnosti, zázemie, a asi aj odhodlanie, ale žiaľ, to kľúčové, teda strategické schopnosti, zmysel pre improvizáciu a charizmu vodcu iba mikroskopické. Chýba mu teda takmer všetko podstatné, čím sa odlišujú veľkí a úspešní tréneri. Naviac, medzi staršími hráčmi nemá žiadnu autoritu. Je to taký pánko v šedom svetri, ktorý si niečo šuľká v kúte a potom oznámi zostavu. Vrcholom bolo jeho vyjadrenie na včerajšej tlačovej konferencii, kde povedal niečo ako (nechce sa mi to doslovne hľadať), že "skúsení hráči si v zápasoch, ak vyhrávame o viac gólov, opakovane robia, čo chcú". Ak je to aj pravda, tak si má urobiť poriadok v šatni, resp. na ľade, a nerozprávať takéto (pre neho) ponižujúce vety do médií. Ale na to treba mať postavenie, že ak rozprávate v kabíne tak všetci sklapnú a počúvajú, a nie že sa tam každý druhý usmieva popod fúzy. Detto chýba mu jasná herná vízia, je to spravidla chaotický samospád, nehráme nič organizované, žiaden systém. No zatiaľ to stačí pohodlne na 1. miesto v takejto akože "lige". Napriek napísanému asi by bolo nesprávne ihneď ho vymeniť, bič plieska na konci, nejako s ním prežime ten očibôľ do decembra-januára, ale najneskôr začiatkom nového roka dúfajme v jeho odvolanie. Jeho osud má v rukách kabína, žiaľ, nie je to naopak a ako by malo byť, že hlavný tréner pevne v rukách drží kabínu.
4.11.2019 - 8:48
+1

Urpiner16

 

Len jedna poznámka.To hľadanie trénera by sa patrilo loviť niekde inde ako v tipsportlige.Ja len tak že nie že zas nejaký klub odrbete čo je zastabilizovaný a podpílite mu konár.













4.11.2019 - 9:01
0

RhimeSBA

 

4.11.2019 - 9:08
+3

Pepe#27

 

No, len tazko niekto odvola trenera v klube, ktory je (bude?) na poprednych miestach v tabulke...
4.11.2019 - 9:05
0

renem

 

kosice myslim odvolali Tomka z 1. miesta v tabulke
4.11.2019 - 11:11
+1

Voevoda

 

Stantien je uz na to zvyknuty, po relativne dobrej sezone a PO sme ho v PP odpalkovali... sice nesledujem zapasy Slovana, ale to co to bolo spomenute, ze mate presilovky bez myslienky, tak z toho aj nas minuly rok bolela hlava...
4.11.2019 - 12:22
0

HokejBJ

 

Typický Slovanisti sa vrátili s vyjadreniami o lige však vam to karma vráti tak ako v KHL tak aj tu aby ste nevyleteli hneď na začiatku
4.11.2019 - 10:03
+3

Pepe#27

 

Zatial nieje dovod kedze sa vsetko (vratane splatkovych kalendarov) plati nacas. Ohliadnuc od tej jednej medializovanej oneskorenej platby za najom stadiona...

V kazdom pripade, ja uz sa napriklad snazim upustit od kritizovania ligy. Faktom je, ze ju hrame a jej uroven je aka je. A jedine co ostava je, aby sa kompetentni snazili pracovat na zvysovani jej urovne. Cloveku sice trva kym si po KHL zvykne na ine tempo, ale aktualne hrame tuto ligu a treba to brat ako fakt. Nikto nikoho nenuti tam chodit...
4.11.2019 - 10:13
+7

iHC

 

Podpis. Liga je aká je, ale (na) lepšiu nemáme. A keďže sme jej súčasťou, mali by sme sa aj my snažiť ju urobiť lepšou. Čo sa nám už podľa mňa aj darí (vypredávame štadióny vonku, sme prví = ostatní musia makať viac, atď.).
4.11.2019 - 10:31
+2

Bizzaremifo

 

je dobré, že si to už uvedomujete a aj vy konečne prispievate k tomu, aby sa liga zlepšovala ..
4.11.2019 - 10:57
0

HokejBJ

 

Nemám namysli tie veci o platení, o tom viem, ale mám na mysli tie veci, že "už keď hráme túto akože ligu" a pod. Lebo doplatili ste na to vy v minulosti, minulý rok Martin + im sa to vrátilo ešte dvojnásobne keďže sa vysmievali z MI jak vyhoria v baráži a ešte jak narokom tu baráž vyhrali, príklady
4.11.2019 - 11:25
0

-BBB-

 

A ci teraz? Ideme sa hrat ze ta liga ma super uroven?? ,, ano je nasa, a len my vsetci spolocne ju mozeme a snad aj budeme dvihat .. ale nebudte podrazdeni ked niekto napsie ze liga je slaba .. Sa pozri na Slovan .. hraci niesu schopny si dat za sebou 3-4 presne prihravky na hokejku,, o prechode cez stredne pasmo ci v rovnovaznom stave, ci pri presilovke, skoda pisat,, takticky velmi slabe, je vidiet ze vela krat hraci ani nevedia co maju hrat v dany moment .. taha to jeden utok, zbytok len "udrziava stav" .. cest vynimkam posledne dva zapasy .. a je to tim, ktory tuto ligu vedie !!??!!?? .. zda sa ti to v poriadku? .. Ci sa Nam to paci, ci nie,, liga ma slabu uroven, bez rozdielu toho, ci si fanusik Slovana, Ke, ci Nr ,, to proste musis vidiet ... a ked to nevidis a budeme sa buchat po ramenach, vsak je nasa a vsetko je OK .. tak hore nepojde...naroky na hracov su v tejto lige velmi nizke.. to je zasadny problem ..
4.11.2019 - 12:06
+10

HokejBJ

 

Prepáč ale to je neskutočne tupý komentár. A aj už sa to tu riešilo a nechce sa mi to vysvetľovať, ja neviem ja som ju asi tam prirovnal ku NHL, alebo neviem.
4.11.2019 - 12:19
0

greendeath

 

Kto sa Michalovciam vysmieval sa zobud mladiku...
4.11.2019 - 15:59
0

HokejBJ

 

Vieš dobre kto
4.11.2019 - 16:46
0

erik24

 

Slovan je a vzdy bol prinos pre extraligu...som rad, ze sa vratil, som rad, ze skoncila kazdorocna saskaren v KHL, licenciou, peniazmi, atd. Znacka Slovan si to nezaslusila..verim, ze sa ocisti znacka Slovana opat....vykonmi uz ano...este vymazat dlhy a poucit sa zo skusenosti z KHL...a teraz ŠK Slovan....nie nie...
4.11.2019 - 10:48
+2

renem

 

ja som dost prekvapeny 1 miestom Slovana v tabulke. podla mna je par tinov, ktory maju lepsie kadre a niektore aj trenerov (Kosice, mozno BB). trosku sa bojim aby este nemrzelo to pustenie Vandasa zadarmo
4.11.2019 - 11:13
0

Tehelnepole

 

renem, ked niekto nechce za teba hrat tak darmo ho budes dusit u seba... nech ide.

4.11.2019 - 11:27
+4

NasHokej97

 

Tak trošku to skľzlo od samotného hokeja

Pozrel som ti to spomalene a Abdul naozaj bol v osfajde pri tom gole Jendeka. Asi sa v extrlaige teda nemôže challangeovať ofsajde, lebo toto si aj na priebeh hry naozaj pýtalo challange.
4.11.2019 - 11:18
+1

Tehelnepole

 

Akoto ze sa to neda? Ved to je potom taky gol.. no nie v ramci fair play.
4.11.2019 - 11:25
0

Deividson.

 

Keď som to pozeral v TV tak po tom góle písali v kolonke, že "výzva trénera". Chvíľu sa mi zdalo, že sa aj na to čaká a zrazu sa vhadzovalo. Nebolo to tak, že Chudý chcel, ale nemohol?
4.11.2019 - 13:59
0

NasHokej97

 

Tiež som kukal v TV ale žiadnu "výzvu trénera" ani nejaké zdĺhavé vhazdovanie som si nevšimol. Fakt teda neviem či sa môže challangeovať, alebo si to proste nevšimli.
4.11.2019 - 15:19
0

Urpiner16

 

Ja nie.Poskupovali to lepšie z TL čo sa dalo.
4.11.2019 - 11:18
+1

zahorak009

 

Habal, Šedivý, Žitný, Petráš, Abdul, Zigo, Matoušek, Vandas, Kytnár, Puliš. Tj 10 hráčov z Tipsport ligy z vlaňajška. Vandas je už preč. Top boli vo svojich kluboch Kytnár, Puliš a Abdul. Ziga Bystričania oželeli ľahko, o Matouškovi ani nehovorím, Habal bol pre vlastných díra, Šedivý už potreboval zmenu, nevďačníci Žitný a Petráš aj tak len paberkovali. Ešte ostáva Pance, ktorý ale "nedošiel" z DVTK, ale ako voľný háč bez klubu, čo začiatok sezóny nikde nehral. Takže takto sme tonlepšie poskupovali...
4.11.2019 - 13:44
+5

Kain

 

Este Urbanek. Ten by zapadol do tejto kategorie.
4.11.2019 - 13:59
0

prezident

 

Koľko vlastne stojí štadión Ondreja Nepelu ? Ročné prevádzkové náklady (mimo súčasného kalendárneho roku) od jeho otvorenia sú v priemere 2 155 000 eur ročne. HC SBA platí ročný nájom cca 800 000 eur (mimochodom náklady na zápas cca 20 000 eur), pričom to je suma, ktorá sa "teoreticky" minie "na energie" za 12 mesiacov. Energie tvoria súčasť na úvod spomenutých prevádzkových nákladov a za 8 rokov sa ustálili približne na sume 728 000 ročne, preto cca zodpovedajú nájmu HC SBA, hoci jasné, toto je iba porovnanie zo zaujímavosti. To znamená, že mestu "visí" vo vzduchu každoročne cca 1 400 000 eur, ktoré musí zaplatiť (takéto príjmy sa samospráva usiluje získať z ďalších prenájmov, ako napr. koncerty).

Historicky sa ešte nikdy nepodarilo, že by si Aréna sama na seba v určitom kalendárnom roku zarobila: najlepší bol rok 2016, kedy príjmy (mimo nájmu od HC SBA) dosiahli cca 1 500 000 eur, avšak celkové prevádzkové náklady tu boli až takmer 3 000 000 eur (viaceré rekonštrukcie), teda opäť strata. Je to dlhodobo stratová aréna. Kto je za toto zodpovedný, koho je to chyba? Mesto? Nie. HC SBA? Nie. Starz? Áno. Jedine Starz!

Kto je to tzv. "Starz"? Je to prenajímateľ štadióna, rozpočtová organizácia hlavného mesta. Skostnatelá ustanovizeň, pozostatok bývalého režimu, kde pracujú po väčšine neschopní ľudia čakajúci na odchod do dôchodku. Viete, kde sídli Starz? Boli ste tam niekedy? Poznáte odtiaľ niekoho, kohokoľvek, kto by napr. vystupoval sem tam v TV, povedal nejaké to slovo, čokoľvek? Pravdepodobne nikto nikoho. No a týmto chodia výplaty od mesta bez ohľadu na skutočnosť, koľko štadión Ondreja Nepelu - a ďalšie im zverené telovýchovné objekty - zarábajú alebo nezarábajú. Každý mesiac pípne "tutová" mzda bez ohľadu na skutočnosť, či ste objekt, ktorý máte v správe, prenajali alebo neprenajali. Manažérska motivácia čistá nula. Ich robotu "supľujú" rôzne súkromné agentúry, ktoré ale berú zisk pre seba a platia opäť "iba" za - nájom.

Prečo Starz nikdy nič nezorganizuje, prečo si nevie sám na seba zarobiť, ale večne natŕča ruku mestu? Ak by Starz fungoval na biznis princípe, odľahčilo by to mestu, ktoré by mohlo viac "dotovať" šport, vrátane hokeja.  Sedia tam (Starz) zašití na zadkoch, väčšinu času nič nerobia, jedine pozerajú z okien a čakajú na pečené holuby. Halóóóó, budíček, máme trhové hospodárstvo, samozrejme, že štadión dostatočne nezarába, pokiaľ ho manažuje táto banda. Bolo by preto potrebné postupovať podobne ako v mnohých iných krajinách, kde sú podobné organizácie financované zo zisku, ktorý dokážu SAMI (!) vytvoriť. To by sa tam potom inak makalo, resp. prísť by museli iní ľudia.

A keby to takto fungovalo, tak by sa dalo uvažovať o znížení nájmu pre HC SBA. Mimochodom, zmluvy s mestom v súčasnej podobe platia až do roku 2031, na 20 rokov ich mene klubu podpísal ešte Maroš Krajčí, no a plány a prekopanie fungovania STARZU nikde žiadne. Hoci, jasné, tlak na vedenie mesta zo strany Kovala a spol. je veľký, aby sa nič nemenilo, pokiaľ ide o obsah súčasných zmlúv. Ale opakujem, podľa môjho názoru by mali v prvom rade nakopať do zadku ľudí zo Starzu, a až následne by sa klub a vedenie mesta mohli dohodnúť na inej sume nájmu. Pretože rozpočet Bratislavy, ak sa dobre pamätám je okolo 480 miliónov eur ročne, a je nemysliteľné, aby mesto lialo cca 0,5-1% do jedného objektu (ak by sa znížilo nájomné), obzvlášť, ak sa pri výstavbe štadióna všade deklarovalo, že si bude na seba zarábať sám - tým sa myslel práve STARZ!

Tiež by som bol veľmi rád, ak sme platili menej, ale ak sa aj zníži náhodou nájom, bude to iba dočasná záplata a nikto nevie dokedy (nové zastupiteľstvo, nový primátor môžu veci zmeniť). Z tohto dôvodu je asi iba jediná systémová možná zmena: konečne naštartovať STARZ.  
4.11.2019 - 14:05
+5

Pepe#27

 

V STARZE sa vzdy defacto len svietilo a kurilo. Problem je presne ako si napisal - cele to funguje ako pozostatok byvaleho rezimu. Preto tie sportoviska a dalsie objekty v BA pod nich spodajuce aj tak vyzeraju...
4.11.2019 - 14:16
0

Pepe#27

 

spadajuce
4.11.2019 - 14:18
0

Dalmatiner1

 

Absolutny suhlas.
Len dodam, ze Slovan hra na zimaku cca 30-35 stretnuti za sezonu plus play off co teraz bude hadam tiez na programe dna. Dajme tomu spolu nech je to 45 stretnuti. Tak kde je dalsich cca 320 dni v roku?
Odpoved je jasna - neschopnost Starzu. Ale mam pocit, ze tu ide o nieco uplne ine...
4.11.2019 - 15:46
0

WinnipegJets

 

3. gol Slovanu trochu offside meter pred rozhodcom
4.11.2019 - 16:22
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.11.2019 03:03
TímZSkóreB
1.Slovan2274:4052
2.Košice2268:4642
3.B. Bystrica2055:3441
4.Zvolen2060:4736
5.Trenčín2063:5133
6.Michalovce2151:5433
7.Miškovec2053:4530
8.Detva2157:6127
9.Poprad2051:5526
10.Nitra2050:5526
11.Budapešť2162:8024
12.L. Mikuláš2234:8219
13.N. Zámky2150:7816
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2014042103:5346
2.Topoľčany201250368:4546
3.Martin211222582:6142
4.Dubnica201121677:6238
5.Sp.Nová Ves211110978:7535
6.Skalica21922880:6033
7.Žilina218111152:5627
8.Levice217021267:9423
9.P.Bystrica215111454:8518
10.Trnava214011659:10113
11.SR 187000713:410
Aktualizované: 21.11.2019 02:41
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra2200010:46
2.B. Bystrica211007:45
3.Poprad2101014:1124
4.Košice2010111:142
5.Zvolen200114:71
6.Dukla200024:100
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina220008:46
2.Trnava210105:54
3.Martin210016:43
4.Skalica210014:63
5.Slovan201015:52
6.P. Bystrica200024:80
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice221721285:3656
2.Nitra241521696:5250
3.Poprad221413476:5047
4.Púchov221414390:4845
5.Trnava221321683:4944
6.Dukla221212773:4940
7.Slovan241131978:6340
8.B. Bystrica221120970:4637
9.Michalovce229011251:7728
10.Martin227221159:7627
11.Spišská225111551:8518
12.Skalica225111539:8018
13.Žilina223111735:9712
14.L. Mikuláš220112030:1080
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.11.2019 12:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 21.11.2019 12:22
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 21.11.2019 12:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 21.11.2019 12:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 21.11.2019 12:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.11.2019 12:22

Bleskovky

Jarošova asistencia nestačila, Belleville prehral na ľade Manitoby 1:2

Slovenský hokejista Christián Jaroš asistoval na gól Jordana Szwarza v zápase jeho tímu Belleville Senators na ľade Manitoby Moose v AHL. Belleville však prehral 1:2. Jaroš okrem asistencie zaznamenal aj päť streleckých pokusov, spolu s útočníkmi Morganom Klimchukom a Drakeom Bathersonom najviac z celého tímu.
pred 4 hod. - TASR

Hathaway dostal za pľuvanec na Gudbransona trojzápasový dištanc

Útočník Garnet Hathaway z Washingtonu Capitals dostal od vedenia zámorskej hokejovej NHL trojzápasový dištanc za opľutie obrancu Anaheimu Erika Gudbransona v pondelňajšom vzájomnom dueli. Emócie vzbĺkli po "hite" Brendana Leipsica na centra hostí Dereka Granta za bránkou Washingtonu. Do bitky sa ihneď zapojil aj domáci Hathaway, ktorý napokon za pľuvanec putoval predčasne pod sprchy. Gudbranson ho tesne predtým udrel už v momente, keď rozhodcovia oboch "kohútov" držali rukami od seba.
včera o 21:39 - TASR

New Jersey poslalo skúseného brankára Schneidera na farmu do AHL

Skúseného hokejového brankára Coryho Schneidera si z listiny nechránených hráčov nevybral žiaden klub NHL a tak ho vedenie New Jersey Devils poslalo na farmu do Binghamtonu. Tridsaťtriročný Američan sa bude snažiť nájsť stratenú formu v nižšej zámorskej súťaži AHL.
včera o 13:28 - TASR

Davos - Lugano 3:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Davosu zvíťazili v utorňajšom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na domácom ľade nad Luganom 3:2. NLA - utorok: Davos - Lugano 3:2, Ženeva - Rapperswill 6:2.
19.11.2019 22:23 - TASR

Frölunda zdolala v odvete osemfinále Färjestads BK 8:2 a postúpila

Hráči švédskeho hokejového klubu Frölunda Indians zvíťazili v utorkovej odvete osemfinále play off Ligy majstrov nad Färjestads BK 8:2. Prvý duel síce domáci tím prehral 3:6, no po odvete sa teší z postupu do ďalších bojov.
19.11.2019 21:00 - TASR

Třinec - Kometa Brno 6:3, v dohrávke 15. kola českej ligy

V dohrávanom stretnutí 15. kola najvyššej českej hokejovej ligy zvíťazili hráči Třinca nad Kometou Brno 6:3. Domácim k plnému bodovému zásahu pomohli gól a dve asistencie slovenského obrancu Martina Gernáta, ďalšie dve asistencie pridal útočník Patrik Hrehorčák.
19.11.2019 20:32 - TASR

New Jersey umiestnilo brankára Schneidera na listinu nechránených hráčov

Vedenie New Jersey Devils umiestnilo brankára Coryho Schneidera na listinu nechránených hráčov. Ak po ňom nesiahne žiaden z ďalších klubov zámorskej hokejovej NHL, poputuje na farmu do Binghamtonu v AHL. Schneider má s "diablami" platný kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s ročným platom 6 miliónov dolárov.
19.11.2019 09:17 - TASR

Útočníka Buffala Okposa vyradil z hry otras mozgu

Hokejistom Buffala Sabres nepomôže v najbližších zápasoch NHL útočník Kyle Okposo. Klub potvrdil, že Okposo utrpel otras mozgu, už štvrtý v priebehu necelých dvoch rokov. "Dobu absencie nespresnili," informuje oficiálny portál NHL.
18.11.2019 21:52 - TASR

Hráčmi týždňa sa stali útočníci McDavid, MacKinnon a obranca Yandle

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali center Edmontonu Oilers Connor McDavid, útočník Colorada Avalanche Nathan MacKinnon a obranca Floridy Panthers Keith Yandle. Informoval o tom oficiálny web súťaže. Najproduktívnejšieho hráča "olejárov" McDavida vyhlásili za prvú hviezdu týždňa, keď v troch zápasoch zaznamenal desať bodov.
18.11.2019 19:54 - TASR

Jurčo dvoma gólmi prispel k triumfu Bakersfieldu

Slovenský hokejista Tomáš Jurčo sa veľkou mierou podieľal na víťazstve Bakersfieldu na ľade Colorada Eagles 3:2 v AHL. Dvadsaťšesťročný útočník strelil v noci na nedeľu dva góly, vrátane víťazného a stal sa prvou hviezdou duelu. Najprv 40. minúte vyrovnal, v úvode tretej tretiny rozhodol víťazstve Condors.
17.11.2019 11:07 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 11. 2019
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Michalovce - Trenčín o 17:30
Košice - Poprad o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
N. Zámky - Nitra o 18:00
Miškovec - Slovan o 18:30

Odohrané zápasy

19. 11. 2019
KošiceL. Mikuláš
8:0REPORT
18. 11. 2019
BudapešťMichalovce
1:3REPORT
17. 11. 2019
SlovanNitra
4:1REPORT
MiškovecKošice
3:1REPORT
L. MikulášDetva
2:3REPORT
TrenčínBudapešť
9:2REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS29 bodov
2.Zigo T.SBA25
3.Abdul J.SBA25
4.Chovan M.KOS24
5.Mikyska J.TRE24

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS19 gólov
2.Bonis K.ZVO13
3.Sýkora J.DEV13
4.Zigo T.SBA13
5.Langkow C.MAC12

Najlepší brankár

Matej TomekTRE94.46 perc
2.Adorján A.MIS94.17 %
3.Beskorowany T.BBY93.93 %
4.Košarišťan A.KOS93.82 %
5.Rajna M.MIS93.58 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports