Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovanisti Hlinka, Hecl, Sádecký, Hrnka a Bačík môžu pomôcť aj Trenčínu

7.9.2017 16:48 TASR

HK Dukla Trenčín sa v novej sezóne hokejovej Tipsport ligy bude môcť posilniť aj o päticu hráčov zo Slovana Bratislava. Útočníci Michal Hlinka, Marek Hecl, Boris Sádecký, Tomáš Hrnka a obranca Patrik Bačík môžu vďaka dvojcestným zmluvám pôsobiť aj v trenčianskej Dukle. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.


Hlinka mal dvojcestnú zmluvu v Slovane Bratislava aj v minulej sezóne. V jej závere sa objavil v trenčianskom drese, tentoraz v ňom odštartuje novú sezónu, keďže zatiaľ má v nej na konte iba jeden štart za Slovan v KHL. V trenčianskom drese sa prestaví už v prvom kole proti Liptovskému Mikulášu. "Trošku to zamrzí, že hráč ide dole. Vzápätí mi ale napadlo, že to môže byť len v môj prospech, nakoľko som hral len jeden zápas za uplynulé dva týždne. Nemalo by teda zmysel sedieť na Slovane na tribúne a pozerať zápasy z hľadiska. Teším sa, že si môžem zahrať v Trenčíne," uviedol Hlinka pre klubovú stránku Dukly. Odchovancami trenčianskeho hokeja sú aj Hecl a Sádecký, naopak, úplne novými tvárami v tíme trénera Petra Oremusa by sa mohli stať Bačík a Hrnka.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


AndrejTN

 

Je pravda že väčšina vraví že to môže rozbiť potom formacie ktoré budu dlho spolu a celkovo že by to ani nakoniec neprospelo .. ale ja si myslím že to bude pomoc lebo nepamätám kedy nejaka ormacia aj dlhodobo v trenčíne spolu hrala vkuse sa tam posledne roky dačo vo formaciach mení , žiadna 5-ka neni stále spolu takže tak ..
7.9.2017 - 17:22
+2

tn

 

A preto sme posledne roky tam kde sme a asi aj dlho budeme
7.9.2017 - 17:52
+2

-BBB-

 

Prišla dalšia farmička,, stala sa nou Duklička ..
7.9.2017 - 17:22
+74

dukla15

 

Niekto nevie čo znamená slovo farma a striedavé štarty
7.9.2017 - 17:30
+13

rasticek

 

A hlavne keď sa jedná o 5 hráčov, z ktorých traja sú naši
7.9.2017 - 17:35
+8

-BBB-

 

Mas pravdu, niekto to nevie .. necham ta v tom, ze som to ja
Bude to tak lepsie, pre klud duse .. tvojej duse ..
Ked niekto z Dukly ma v zmluve, ze moze v pripade zaujmu pomoct SLovanu a ked niekto v Slovane ma v zmluve, ze moze v pripade potreby pomoct Dukle, tak sa naozaj jedna len o striedave starty .. a o ziadne udrziavanie hracov v prevadzke, pokial nehraju v "acku" .. takze OK , vyhral si, nieste farma .. ste len Dukla, kde Slovan bude posielat hravat v tom momente nepotrebnych hracov .. Nic kopol som si, idem .. pekny vecer.
7.9.2017 - 17:46
+28

Dukla_Trenčín_38

 

To že ti chalani nebudú hrať v Slovane neznamená že budú hrať v Dukle...
7.9.2017 - 18:44
+2

MartinZV

 

Tak ale zase no...Na tribúne určite nebudú chcieť vysedávať. Napokon aj Hlinka to povedal.
7.9.2017 - 19:33
+5

Dukla_Trenčín_38

 

Jasné no sám Oremus povedal že aj oni si to miesto budú musieť zaslúžiť... ak formácie budú fungovať tak načo ich meniť?
7.9.2017 - 19:52
0

Sunkafit

 

Rofl
7.9.2017 - 19:55
0

Ottawa38

 

Aj Hrivik podpisal v lete zmluvu so striedavymi startmi...ironia.
7.9.2017 - 19:40
0

ekaver

 

si frajer, čo s tebou
8.9.2017 - 11:12
0

mitoO

 

Ked nou budu Kosice, hodim permu do ... prec
7.9.2017 - 17:40
+34

lubfito

 

A keby bola Nitra farmou Slovana
nebolo by kde hrať, zimák by vzplanul do rána...
7.9.2017 - 17:47
+22

rasticek

 

Vy máte dnes básnické črevo?
7.9.2017 - 18:57
+2

Sunkafit

 

Ty kks to co mas za fotku
7.9.2017 - 19:57
0

lubfito

 

Disi vie
To som prosím pekne ja, v šiltovke od čérnych jastrabov :green:
7.9.2017 - 20:19
+1

Sunkafit

 

Disimu to aj tak nepomoze
7.9.2017 - 20:37
0

Es5

 

Toto sa niGdy nesmie stat!Radsej padnut do 1 ligy
7.9.2017 - 22:20
0

coolin

 

Hold musime vam pomoct trochu odlahcit rozpocet kedze ste platobne neschopny. Ale chapem tvoje pohnutky musis sa vyventilovat nakolko radost z hokeja sa u vas uz davno vytratila, este sa rychlo vyvysuj ked ti bude lepsie
7.9.2017 - 17:58
+3

mitoO

 

Mam taky pocit, ze farmarov plati Slovan.
7.9.2017 - 18:02
+2

bigi BLOG

 

sak nehaj ho tak nejak si predsa musia oddovodnit preco sa stali farmarmi
8.9.2017 - 10:47
+1

-BBB-

 

Definuj mojko pojem "vyvysuj sa" .. v com sa vyvysuje? V tom ze som pomenoval fakt, ktory je kazdy jasnemu? To je vyvysovanie?
Mal by si sa troska doucit slovne spojenia, ktore chces pouzivat, aby si nebol za debila ..
Inac dakujeme, nechce Nam prispiet aj na Voracka, Buchteleho ci Ramsteda ?? Bude sa Nam lepsie dychat, aj financne, aj celkovo ..
PS - za tych hracov, ktori pokial pocas sezony k Vam pridu "na vymenny pobyt" neplatite nic ,, platit ich budete v momente ked Slovanu skonci sezona (rozumej koneic zakaldnej casti) a isli by dohrat sezonu do TN ..
tak skus este raz , mas este jeden pokus .. pod do mna.
7.9.2017 - 18:05
+3

mitoO

 

Ramstedt uz je pa.
7.9.2017 - 18:08
0

-BBB-

 

AKo vravi sa to .. ale oficialne to klub este nepotvrdil .. aj ked sedivy pan na striedacke to povedal jasne .. prisiel neprirpaveny,, este ze zbytok kadra je kua dobre prirpaveny na sezonu
7.9.2017 - 18:17
0

coolin

 

Pozri sa na svoj prvy ubohy prispevok, to je ta definica. To presne indikuje tvoje psychicke rozpolozenie, ked sa netesim z hokeja tak si aspon kopnem budem sa citit lepsie, lebo hokej ma nebavi a toto je to posledne co mi ostalo z coho mam radost sice ubohu ale predsa Mojko? Really? Are you kidding me? Ty vole mas 5 rokov alebo si na tom naozaj tak zle? Bol som v tom ze su plateny na polovicu a ak to tak nie je tak ste na tom este horsie nez som si myslel . Aspon ze teda na konci sezonu dostanu zaplatene inak by k Vam zrejme ani nesli.
7.9.2017 - 18:17
+4

-BBB-

 

Ano to je definicia ,, Dukla sa stala oficialne farmou Slovana,, podla teba vyvysovanie, podla mna definicia ..
ja nemam radost z hokeja? Na to si ako dosiel? Ty ma poznas? Ty vies kedy mam a kedy nemam radost z hokeja? Co ked som fanusik Omsku, nevlastna teta z tretej strany mi byva v Chanty-Mantijsku a milujem celu Moskvu? ..
Bol som v tom ze su plateni .... vidis, bol si v tom a si vedla jak ta jedla, ze mojko??
Nevadi, vystrelil si si posledny pokus na vecnu a argumentacnu debatu .. zostal si len nepochopenym obhajcom neobhajitelneho ..
A ja idem sledovat Genevu, aby som mal zase radost z hokeja aj dneska, odtial totizto pochadzaju predkovia mojho psa ..
Ale na druhej strane si posunul pocit citenia zo Slovanom na inu kolaj ,, doteraz ste vedeli aky hokej chceme vidiet a na aky sa hokej chceme pozerat,, teraz uz aj vies kedy z toho hokeja radost mame a kedy nie .. to ja "na paradu"
Ono byt jednoduchym, nieje vzdy jednoduche, lebo konkurencia je obrovska, ale davas to s prehladom .. klobuk dole mojko... pa a cmuk.
7.9.2017 - 18:25
+12

coolin

 

Hlavne ze ty tu strielas jeden argument za druhym, ty oficialna farma To ze sa netesis z hokeja je jasne aj analfabetovi na to ta nepotrebujem poznat ale kludne si tu vylievaj svoju zufalost stupil som ti evidentne na otlak Som dost inteligentny na to aby som videl v akom stave si, este v horsom ako Tvoj klub a to je uz co povedat, . Ja sa na sezonu tesim a riadne tomu ver Hrajte si svoju ligu, lebo vy si naozaj idete svoje a ty splyvas ty si ides svoje tiez . Uz si sa rozlucil tak dufam ze sem neprides zase smrdiet. Pekny den neber to tak tragicky
7.9.2017 - 18:41
+7

coolin

 

Hlavne ze ty tu strielas jeden argument za druhym, ty oficialna farma To ze sa netesis z hokeja je jasne aj analfabetovi na to ta nepotrebujem poznat ale kludne si tu vylievaj svoju zufalost stupil som ti evidentne na otlak Zvracias tu, urazas na vsetky strany a este sa ides tvarit ze teba ten hokej tesi ved ty si este v horsom stave ako Tvoj klub a to je uz co povedat, pokial by si z hokeja radost mal tak tu by si sa urcite nesiel strapnovat. Hrajte si svoju ligu, lebo vy si naozaj idete svoje a ty splyvas ty si ides svoje tiez Uzivaj si chlapce uzivaj . Pekny den neber to tak tragicky
7.9.2017 - 18:47
0

MackoPu

 

Fakt silny matros.
7.9.2017 - 21:33
+4

nyytymaki BLOG

 

sarcasm
7.9.2017 - 18:25
0

-BBB-

 

ygen .. ale musim polopate .. nemhape farmar
7.9.2017 - 18:32
+1

nyytymaki BLOG

 

Nem,ved sú to len striedave štarty,nič viac
7.9.2017 - 18:37
+1

-BBB-

 

vsak ano ,, striedavo im budu spievat po SVK SKUBA .. pohoda, nic sa nedeje .. trebars v BB im to nezaspievaju .. v NR zase ano ..
7.9.2017 - 18:40
0

worth

 

V com je rozdiel medzi tymto tvojim prispevkom a prispevkom pod miliontym clankom o nevyplatenych mzdach a dlhoch v slovane, kde niekto pise, ze slovan nema na khl atp?
7.9.2017 - 23:17
0

tulen - kosice

 

8.9.2017 - 8:01
0

Belzebub

 

to je jedno kolko hráčov je vaších ste farma a hotovo.
7.9.2017 - 17:41
+9

Tricko30

 

Hlinka sa vyjadril zamrzi ked clovek ide dole tak sa s radostou vyjadril o svojej milovanej dukle.5 hracov zo slovana v tn to je uz naznak farmy a neschovavajte sa za striedave starty lebo trencania vy prvy ste sa smiali z bb ze je farmou
7.9.2017 - 17:42
+19

-BBB-

 

Malo kedy s tebou suhlasim ,, ale teraz si to vystihol relativne presne .. keby sa tou "farmou-nefarmou" stal ktokolvek iny, s vynimkou TN a NR, teda fanusikovskej obce, ktora to najviac vyhadzuje na oci BB, tak ma ani nenapadne prispiet .. ale kedze sa tou "farmou-nefarmou" stala prave Dukla....... uzite si to.. Aspon uvidite ako sa citia fans BB, ked im vyhadzujete na oci spolupracu so Slovanom .
7.9.2017 - 17:49
+17

MackoPu

 

Hlinku, Hecla, Sadeckeho mame stale za "nasich", tam je jasne, ze su stale vazby a je to dobre pre vsetky strany. Aj pre Slovan. Darmo sa tu "mojkas". Preco aj ti zvysni dvaja, to uz netusim.
Len sa modli, aby vam nesiel vypomoct este Starosta.
7.9.2017 - 21:38
+5

rijko

 

Takze dve znacky co posledne roky hraju hovno a vsetci si z nich utahuju sa teraz zacali kamosit...no super.este si my zacnime menit trenky a skaza je dokonana.
Inak vitaj BBB,kde si bol tak dlho?
7.9.2017 - 23:57
+3

vlado.1989l

 

Len kto pomôže Slovanu...
7.9.2017 - 17:49
+32

MartinZV

 

7.9.2017 - 19:36
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
TomasP3

 

Môj osobný názor je, že je to dobré pre našu ligu, pretože spomenutí hráči sú mladí dravci a veľmi kvalitní hokejisti, ktorí Dukle pomôžu a hlavne budú hrávať a dostávať dostatok času na ľade, čo môže pomôcť aj repre (Hlinka, Hrnka, ale aj ostatní)

Podľa mňa je úplne jedno, že budú zo Slovana...pomôže to lige a aj hráčom samotným
7.9.2017 - 17:59
+3

ferari550

 

A riha nepojde do tn na striedacku s oremusom
7.9.2017 - 18:00
+5

HKM69

 

My v ZV sme mali takto zo Slovana Sama Petráša a bola to dobrá výpomoc, hral naplno vždy... A kde sú tie časy keď bola BB oficiálnou farmou ZV...
7.9.2017 - 18:07
+1

dejvidBB

 

Takze: http://pf.ujep.cz/~nosek/atletika/obrazky/stafeta_drzeni.jpg
7.9.2017 - 18:08
+7

Ottawa Senators

 

7.9.2017 - 18:13
0

Gargamel123

 

Dukla vypadne...:
7.9.2017 - 18:10
+2

nyytymaki BLOG

 

Prehltnutie na sucho ortodoxných TN fans.
7.9.2017 - 18:35
+3

kovino88

 

ach jaj ktory ..... toto dopustil, hanba nam, velka hanba, aby sa niekto vytesoval z hracov zo slovana, a kludne nech si su aj odchovanci. Momentalne je to slovanista, ktory nema na to, aby bol v zaklade slovana. Som moc sklamany
7.9.2017 - 18:40
+5

advokatiss

 

Mozno sa k vam pojde po zraneni rozohrat na dva zapasy aj Sersen
7.9.2017 - 18:42
0

paljuka

 

Dukla to vam tych 5 hracov ktorych ani neviete na ako dlho mozete s nimi pocitat stalo za to stat sa farmou?
Nevadilo by mi ak by takato spolupraca vznikla s Piestanmi Zilinou alebo hoc aj s Banskou ktorej som sa nikdy v tom zmysle ani neposmieval naopak bral som to ako skvalitnenie ligy ale kluby ako Dukla a Kosice minimalne by si mali zachovat nejaku svoju hrdost za kazdu cenu ved uz spolu co to medzi sebou odohrali a zazili od federalu az po nasu ligu
7.9.2017 - 18:58
+16

Dukla_Trenčín_38

 

To Slovan je našou farmou nie my ich...
7.9.2017 - 19:02
+5

paljuka

 

mas dobry zmysel pre humor
7.9.2017 - 19:37
+6

LuukyBB

 

Tak a sme doma. Najviac ste sa tu smiali, že BB je farma, som zvedavý ako to tu bude vyzerať teraz...
7.9.2017 - 19:23
+6

88Backo

 

Farma Slovana je ako kočovnik,začala v Skalici,potom bola v Bystrici a teraz ide do Trenčína,ešte stále je tu kopa mužstiev,kde môže na panenskych miestach rozložiť svoj stan
7.9.2017 - 20:16
+6

Aladár Miazga

 

Nechápete to. To je systém, ako si podmaniť celé Slovesnko
8.9.2017 - 12:11
0

Dukla naj

 

Ja neviem či neviete čítať alebo čo ale tam je napísané že môžu je tam napísané že budú hrať polku sezóny ? Nemusia ani jeden hrať ani sekundu tak čo máte za problem.
7.9.2017 - 20:22
+1

mitoO

 

To len tak sa dohodli, aby bolo o com na HP pisat
7.9.2017 - 20:31
+2

rijko

 

Mne osobne toto bratrickovanie so slovanom vadi.nie z toho principu,ze by to neboli dobri hraci,alebo by slo o nejake narusanie patiek.po prve som smutny z toho,ze chlapci podpisali slovanu a de facto sa v kariere nikde neposunuli,len maju chabu sancu si zahrat v podpriemernom khligovom muzstve a po druhe uz len z principu,ze je to slovan.v tomto som konzervativec.pre mna je slovan a vzdy bude neprijatelny patrner na akekolvek muchlovacky.je to hanba.
7.9.2017 - 20:42
+20

Cylo24

 

Vsak zo Slovana sa s vami nikto nebratrickuje. Iba sa u vas rozohravaju mladi co tam maju zmluvu.
7.9.2017 - 22:23
0

rijko

 

Oni sa nerozohravaju.vy im v tom vasom smutnom systeme despotickeho trenera a nekoncepcnej prace s mladymi neviete dat miesto. (Ano chapem,protezovani "bratři" vam vyhravaju zapas za zapasom...).
Je evidentne,ze vase a nase vedenie sa bratrickuje.smutne.
7.9.2017 - 23:45
+8

Dukla naj

 

Ja tiež neznášam Slovan z celej duše ale vysvetlí to vedeniu ktoré s nimi stále komunikuje ,radšej mohli brať hráčov z juniorky alebo z Dubnice.
7.9.2017 - 20:52
+3

MackoPu

 

A to ako naco by (bez urazky) brali hracov o jednu dve urovne slabsich ?
7.9.2017 - 23:11
+2

ctibor

 

Ak by to boli len prvi traja, tak by to bolo okej a mohlo by sa to odovodnit tym, ze chcu aby odchovanci pravidelne hravali. Ale preco preboha aj Hrnka ci Bacik?
7.9.2017 - 20:53
+1

agroskín

 

No dejú sa aj horšie veci ako že sa môj tím stane farmou Slovanu. Len ma teraz žiadne nenapadajú.
7.9.2017 - 20:54
+5

enforcer92TN

 

Pred desiatimi rokmi.

"Extraligova Dukla Trencin sa dohodla so Slovanom Bratislava na spolupraci, vdaka ktorej sa v dresoch oboch muzstiev pocas sezony 2007/2008 predstavia hraci Miroslav Lazo, Richard Kapus, Richard Dome, Michal Hudec, Sasu Hovi a Radoslav Kropac."

No proste koko-koko+plagat Tina.

Casy sa menia, srdciarmi su uz len fanusikovia. Bud zostaneme dinosaurmi, a vyhynieme, alebo sa prisposobime a budeme sa pozerat na taketo spoluprace racionalne. Moze nam to podla mna len pomoct, ale ta pachut v ustach zostava.
7.9.2017 - 20:57
+13

dukla15

 

Tieto striedave štarty mne nevadia viac menej sa jedná o našich odchovanov. Čo sa týka Hrnku to je fajn ale pochybujem že sa vobec objaví v drese Dukly a Bačík ? no to mam zmiešany pocit ale tak treba mať trošku širší záber na hráčov. Po minuloročných zraneniach mi vobec nevadí že je tu možnosť hráčov zo Slovana....

... ale nechápem ako sa niekto može nad tímto rozčulovať mne jedine čo zvýsilo tlak v detstve bola výmena Hanzal - Majeský
7.9.2017 - 21:42
0

enforcer92TN

 

Ani mi nehovor. Pamatam si ako som sedel v aute a cital noviny a tam cela strana o tejto vymene. To bolo ako keby Avs vymenili Lemieuxa do Detroitu za McCartyho. Totalny nonsens. Tusim to bolo kvoli Hovorkovi.
7.9.2017 - 23:07
0

MackoPu

 

No ale ako sa obaja chytili. Hlavne Majesky bol king vtedy prvych par zapasov.
7.9.2017 - 23:12
0

33800

 

Ano prvych 5zapasov,v kazdom gol,bolo to v tom case ked zacala dlha seria mira halu bez inkasovaneho golu
8.9.2017 - 10:46
0

martin_hkpp

 

Pekné prirovnanie k tej rivalite Detroit/Colorado - McCarty/Lemieux. To boli časy, dnes by sa na to aj v NHL kašľalo a prehrmelo by to skôr akoby prišla nejaká búrka. Mne sa tieto výmeny a striedavé štarty tiež nepáčia. Budete sa v Trenčíne musieť naučiť fandiť belasej Dukle
8.9.2017 - 9:24
0

Es5

 

Na Slovensku vsetkym zname ze belasy Trencin maaaame
7.9.2017 - 21:46
+10

gring000

 

Radšej mohli mat tie striedavé štarty tréneri
7.9.2017 - 21:23
+3

defender BLOG

 

Tak toto je gooool... už naozaj chýba to, aby náš dres obliekol Majo Hossa.
7.9.2017 - 21:46
0

rijko

 

Z toho dresu by dostal vyrazku uz nastalo,to je extremny alergen!
7.9.2017 - 23:49
+21

Tehelnepole

 

Zdá sa, že ty si sa už vyhádzal.
8.9.2017 - 8:13
+2

bigi BLOG

 

no nechcem byt hnusny ale slovanisticky dres neobliekal a "vyrazku " dostal aj tak a to obliekal aj TN dres
8.9.2017 - 10:56
0

rijko

 

Pisem "vyrazku na stalo"...aktualne je jeho stav stabilizovany.belasu by nerozdychal (nemyslim Holku)
8.9.2017 - 11:44
0

bigi BLOG

 

stabilizovany je preto lebo si neoblieka dres aj trenciansky
8.9.2017 - 12:06
0

rijko

 

V zaujme majovho zdravia zahodme o jeho sluzby akukolvek snahu.sam zistil,ze jastrabie perie mu nesedi nakoniec...nie to este slepacie.
8.9.2017 - 12:17
+8

bigi BLOG

 

fakty su iba dva a to za prve nevieme ci mu nesedi slovanisticky dres,a za druhe vieme ze mu zdravotne nesedi chicagsky, trenciansky otavsky atd...
8.9.2017 - 15:43
0

granlund84

 

Bude zaujímavé ak sa o rok dva objaví v lige HC Bratislava a ta možno bude tým pravým miestom pre odložených hráčov
7.9.2017 - 21:50
0

Tehelnepole

 

Tu uz nikto nic negarantuje v tejto republike.
7.9.2017 - 21:56
+3

templar

 

Tak toto sú tie Ružičkové nadštandardné vzťahy s HCSBA s.r.o. ...datované od sezóny 06/07 alebo 07/08? Dlhy treba platiť? Aj keď s oneskorením...
7.9.2017 - 22:02
+3

mitoO

 

Ale je tiez srandou, ze jedina radost Slovanistov za posledne dni je sprava o farmarskej Dukle. Musi to byt zaujimave mat rivalov v celkom inej lige, ktoru hras.
7.9.2017 - 22:06
+12

mitoO

 

*aku
7.9.2017 - 22:06
0

dusanTN

 

Oveľa viac ako to, že takto "spolupracujeme" so Slovanom by ma mrzelo ak by Hecl, Hlinka a Sádecký išli do iného extraligového mužstva. Hrnku a Bačíka pribalili iba lebo sa im nechcelo riešiť iný klub v podstate sa nič nového nestalo. Minulú sezónu tu rovnako boli Hlinka, Šťastný, Vopelka a Starosta. Teraz je tu o jedného viac no.
7.9.2017 - 23:44
+3

chefe

 

hmm bacik ide dole a voracek s cernym ostali. Zazraky sa deju, hold musime stym riho este chvilu vydrzat...
7.9.2017 - 23:57
0

prezident

 

Skutocnost, ze Dukla Trencin sa stala farmou Slovana Bratislava, bola v prvom rade zaujmom funkcionarov Dukly Trencin, ktori sa o toto snazili niekolko mesiacov. Vedenie Slovana Bratislava malo zaujem o farmarsky klub, ziadny vsak v ramci Slovenska neuprednostnovalo, rokovania prebiehali aj s inymi klubmi. Funkcionari Dukly Trencin ziskali podporu tiez u niektorych hracov Slovana Bratislava, ktori mali kratke stretnutie s generalnym manazerom, kde sa hlasovalo v prospech Dukly Trencin ako B-teamu Slovana Bratislava. Ak sa Slovanu Bratislava nepodari postupit do play-off KHL, Dukla Trencin bude posilnena aj o dalsich hracov Slovana Bratislava - okrem uvedenych piatich - toto sa oficialne zatial nezverejnilo.
8.9.2017 - 8:48
+5

Tehelnepole

 

podľa čítaného mám pocit, že "rijkovci" to prežívajú viac, než samotní hráči. Tlieskam triezvo uvažujúcim fanúšikom.
8.9.2017 - 9:21
0

MackoPu

 

Vzdy vsetko prezivaju viac fanusikovia ako hraci alebo fukncionari, takze nic nove.
8.9.2017 - 9:42
+3

Tehelnepole

 

Niekedy je to na škodu veci ako takej.
8.9.2017 - 9:52
0

loki12

 

este ze ty nikdy nic neprezivas a si najtriezvejsia
8.9.2017 - 12:21
+5

Tehelnepole

 

Hod kamenom.
8.9.2017 - 15:42
0

agroskín

 

nemyslím si, že to nejak zvlášť prežívame. Fanúšik Dukly Trenčín je za posledné roky toľko skúšaní diletanstvom vedenia, že farma Slovana je len taká čerešnička na torte.
To ale neznamená, že sa nám to musí páčiť. Ak aj hodíme bokom rivalitu, nenávisť a všetko to, čo medzi Duklou a Slovanom je ... tak minimálne neustále zásahy do zostavy a zohratosť jednotlivých pätiek hovorí jasnou rečou ako o zlom kroku ... Zaujímavé to môže byť pred Play Off ... no ktovie, kde pred playoff budeme ... a 10 posíl zo Slovana nám môže byť kľudne na dve veci...
8.9.2017 - 12:27
+2

doddo4

 

B-team znamená, že si kedykoľvek môžeš kohokoľvek z tade stiahnuť do A-teamu.

Tu je to však o tom, že z Dukly si môžu stiahnuť akurát tak Starostu, a aj to nie hocikedy a za akýchkoľvek podmienok.

Naopak dukla môže byť posilnená kedykoľvek o spomenutých 5 hráčov, ak to Slovan dovolí.

Takáto spolupráca absolútne nespĺňa podmienky spolupráce A-team a B-team. O farme tu preto nemôže byť ani reč, takže nedrístaj.
8.9.2017 - 10:43
+1

pifel

 

Nebran sa tomu tolko....
8.9.2017 - 10:51
+2

rijko

 

Tebe na tomto fore neveri nik ani "nos medzi ocami".a poviem ti,ze ak tvrdis,ze Dukla sa snazila byt b-teamom slovanu,tak hlupo a bohapusto klames.a teraz to nevravim kvoli tomu,ze nemam rad slovan.za co sa samozrejme nehanbim a ako vravi belasa,beriem to citlivo.
Nechapem naco je dobre taketo trapne vyvolavanie emocii a podryvanie.a zaroven davam vyzvu ktoremukolvek modovi na vymazanie daneho prispevku,nakolko toto tvrdenie nie je pravda,je nepodlozene a konspiracne.niektore veci z toho prispevku su pravda avsak ako celok je napisany tendencne,s jasnym zaujmom vyvolat dalsiu vlnu nevrazivosti a povedal by som az s jasnym zaujmom o urazku a zosmiesnovanie klubu Dukla.
8.9.2017 - 12:06
+5

Aladár Miazga

 

By si sa divil, koľko ľudí mu to tu žerie, stačí keď i pozrieš lajky. Alebo popudy poniektorých, že mohol by sa prezident vyjadriť
Ono stačí, keď vie niekto pekne rozprávať (písať) a ľudia sú ako ovečky, aj keď trepe úplné bludy. (podobnosť s istým verejne známym činiteľom je čisto náhodná)

P.S.: Tým som samozrejme nechcel povedať, a nikoho presviedčať, že Mr. nemá pravdu
8.9.2017 - 12:22
+4

dusan1980

 

No...Slovanu sic enaozaj nefandim ale...
Som rad za tuto spolupracu,hraci ako Hecl ,Sadecky,Hlinka,kazdeho z nich rad uvidim v drese Dukly namiesto napríklad Hudec,Sveca,Pardaveho...
Co sa tyka Hrnku,je to jeden super silovy hrac ktory bodaj by nehral v Slovane celu sezonu a je u nas...
Skor Slovan by nam mal podakovat ze sme vychovali hracov a ko je Hecl ,Hlinka ,Sadecky a Starosta a podobne...
8.9.2017 - 9:15
0

miško DUKLA

 

Mne sa to vôbec nepáči keby ešte tam máme na ten striedavy štart našich hráčov ako hlinka, sadecky, hecl , šťastný tak sa to dá , ale aby sme brali rozohrať sa Hrnku Bačika... Sme farma musíme si to všetci priznať a z môjho pohľadu je to celé zle
8.9.2017 - 9:30
+3

prezident

 

Niekolko poznamok k poslednym dnom v klube. Po prve, postavenie trenera Milosa Rihu je velmi silne, v klube sa o zmene na trenerskom poste v sucasnosti absolutne neuvazuje. Zaroven je vsak nevyhnutne, aby sa trener smerom do buducnosti zdrzal do medii niektorych vyhlaseni, ako napr. "nerozumiem niecomu", "neviem preco", "nechapem tomuto a tamtomu", ci pod. Po druhe, vykonu fanklubu su dlhodobo nedostatocne, som velmi poteseny, ze som osobne & opakovane pocul ako generalny manazer povedal, ze po doplneni kadra, resp. uzatvoreni splatkoveho kalendara (posednych cca 5 percent) sa klub bude touto temou vazne zaoberat. Tito ludia nereprezentuju klub na pozadovanej urovni, priprava na zapasy v zasade neexistuje, v mimozapasovom obdobi su neviditelni, dookola pocas sezony opakuju cca 5 choralov, su bez kreativity, pokory, sebaobety, dicipliny, euforie, t. j. charakteristickych znakov uspesneho fanklubu, stoja vsak prvi v rade na zlavnene vstupne. Po tretie, hraci, ktorym bolo osobitne dohovorene, ze nepodavaju pozadovane vykony su najma tito: Hrnka, Buchtele, Stastny. Ziadnemu z nich nemozno vytknut pristup v treningu, naopak, mozu byt vzorom pre ostatnych, zapasovy prejav je vsak velmi slaby. Napriklad Hrnka dostal absolutne cisty bodycek v zapase proti Jugre Chanty-Mansijsk, po pade na lad jeho absurdny utok na hlavu leziaceho ruskeho obrancu, potom bitka, ktora muzstvo poskodila, toto vsetko 5 minut pred koncom za stavu 2-2, bolo tam opravnene pohrozenie klubovou pokutou .. nasledne sa dlhsie nehralo - strata tempa, resp. nekompletne utocne formacie, zaroven iba so stastim mu nebola pozastavena cinnost minimalne 1 zapas zo strany disciplinarnej komisie. To, co Hrnka urobil, je ako-tak pochopitelne za stavu 0-3 v 30 minute zapasu, ak chce hrac muzstvu skutocne pomoct. Hraci ako Hrnka, ci Stastny su dokazom, ze posobenie v KHL nie je iba o sile, dynamike, prip. rychlosti, hraci musia disponovat aspon minimalnou mierou hernej inteligencie. Hrnkova hra je plna strojovych stereotypov, spravidla striela svihom cca 20 stupnov od osi ihriska vo vzdialenosti do 8 metrov, vacsina striel smeruje do dolnych/strednych casti branky (20-30 cm nad ladom), toto nasleduje mnohokrat po umornej hre v rohoch ihriska, z ktorych vykorculuje v obluku (neraz so sklopenou hlavou) po tazkych osobnych subojoch. Je to bez momentu prekvapenia, jeho prihravky su predvidatelne, tento hrac zvlada bez problemov iba jednoduche kombinacie, napriek solidnemu pohybu si nedokaze hladat spravne pozicie. Momentalne posobi v tretej formacii, po doplneni kadra predpokladam, ze svoje postavenie nedokaze udrzat. Po stvrte, niekolkokrat som "posielal" Mikusa na hostovanie, avsak poslednych dvoch zapasoch (vratane duelu proti Avangardu Omsk) hral podla mojho nazoru nadpriemerne, hoci to neznamena, ze jeho vykon bol vyborny. Niekedy som to tu uz spominal, Mikus, zial, nie je hrac, ktory dokaze z priemernych kridelnikov urobit mimoriadnych hracov, je to presne naopak, mimoriadni kridelni utocnici robia Mikusa specialnym - predovsetkym Hrnka takyto potencial nema. Domnievam sa, ze vykonnost Mikusa by mohla podstatne stupnut posobenim v prvej, resp. druhej utocnej formacii, vzhladom ku konkurencii (Viedensky, Genoway) je to ale bezvyznamna myslienka. Skoda, ze Ramstedt nie je lepsie fyzicky pripraveny, pretoze tento hrac (na rozdiel od Mikusa) sa do tretej formacie (v sucasnom zlozeni) hodi ovela viac. Ramstedtova organizacia hry, vratane jeho vo svojej podstate jednoduchych, no sucasne necakanych & rychlych prihravok smerom na kridelnikov by mohla Hrnkovi a Skalickemu pomerne vyhovat. Hoci Mikus odohral solidne 2 posledne kola (vyhraval buly, nestracal puky, pokusal sa uvolnovat spoluhracov), stale je to velmi malo na lidersku poziciu v KHL. Po piate, domnievam sa, ze Skalicky ma z mladsich hracov v Slovane Bratislava najvacsi potencial, musi sa vsak prioritne sustredit na stabilizaciu vykonnosti. Strieda vyborne momenty a podpriemerne pasaze, dokaze obist niekolkych protihracov so zakoncenim, vzapati pokazi nebraneny lahku prihravku. Ak porovnavam Skalickeho s Hrnkom, v pripade Skalickeho je vidiet, ze neriesi vacsinu hernych situacii iba hrubou silou, je to hrac, ktory dokaze v rychlosti premyslat, moze sa v kariere dalej posuvat.
8.9.2017 - 10:32
+3

loki12

 

kamo ty uz by si to mohol zabalit
8.9.2017 - 12:24
+3

strojar

 

Konečne v Slovane zistili v čom je hlavný problém.
Je to nedostatočný výkon fanklubu.
8.9.2017 - 12:40
+5

Fenomén

 

Tak týmito vyjadreniami stratíte aj tých posledných pár skalných fanúšikov, ktorý ostali. Feľmi dobre.
8.9.2017 - 13:22
+1

nyytymaki BLOG

 

Kašlem na tie kydy o Rihovi ci fanclube,ale za toho vyzleceneho Hrnku do naha, tlieskam v stoji.
A len podotknem ,že takých stavbárov akým je Hrnka,je v dnešnom Slovane veľa.
8.9.2017 - 13:28
+3

Patomato

 

el presidento: Uvidíme čo povie Říha po zapase (tomto či buducom),pretože neviem ako ma trener na tlačovke povedať že niečo v treningu hrači trenuju a v zapase im to nejde.Jasne že nevie prečo je to tak alebo nerozumie tomu prečo tu ktoru situaciu riešia tak či onak.A čo akože slovan urobí s fanušikmi?zakaže im vstup?či poberie permy?lebo minulý zapas si nefandil resp.si malo kreatívny tak dnes tam už nebudeš? slovan je rad že nejakych skalných fanušikov má,ked hra tak ako naposledy.Ty možeš byť prezident akurat doma alebo v krčme s 2% spoločne s tielkom
8.9.2017 - 15:37
0

bigi BLOG

 

Tusim mame novu farmu :
na jednej strane je mi luto z ucty ku kamaratom z trencina, takto by sa klub nemal zachovat ze sa stane farmou odvekeho rivala. to si fakt nezasluzili. a uprimne mi ich je luto

na druhej strane je tu vela fanusikov trencina ktorym to doprajem a smejem sa na tom ze tuto horku pilulku musia prehltnut a ano tesa ma to.
8.9.2017 - 11:03
+6

MackoPu

 

Takze je to podla teba tak, ze je volny pohyb vsetkych hracov medzi klubmi. Ano, ci nie ?
8.9.2017 - 15:50
0

dusanTN

 

Bohužiaľ teraz budú musieť tie posmešky od menej inteligentných členov HP (rozumej hlupákov), ktoré znášali aj fans Skalice a Bystrice, znášať fans Dukly. Tak si to teda vypapáme aj napriek tomu sa teším na ligu.
8.9.2017 - 11:03
+2

Necidator

 

Mne ako Slovanistovi sa to "farmenie Dukly" veľmi nepáči, nakoľko rivalita nadobro medzi nami skončila, keďže nie je možná medzi A-tímom a jeho farmou.

Na druhú stranu Dukla v posledných rokoch nemala šťavu a nevedela si nájsť svoj zmysel svojej existencie, čo toto rozhodnutie jej funkcionárov vyrieši. Výchova hráčov pre Slovan, vytvorenie priestoru pre ich rozohratie sa po zranení a iná podporná činnosť v prospech belasej rodiny rozviaže ruky jej funkcionárom a trénerom a prestane byť dôležité, či sa Trenčín zachráni v lige alebo nie, lebo o to už Dukle nemusí ísť. Zbytočná nervozita zo straty bodov je minulosť, dôležité v Dukle je už len vytvorenie dostatočného herného času a podmienok pre Slovanistov.

Taktiež je dobré, že funkcionári Dukly mysleli aj na PR a oznámili túto správu 7. 9., na počesť odkazu Pala Demitru.

Aj Dukla je Belasá
8.9.2017 - 14:47
+1

rasticek

 

To si si mohol odpustiť. Zrovna mne je Slovan uplne ukradnutý, ale takéto tupé reči fakt nemusím.
8.9.2017 - 15:06
+2

lubfito

 

V deväťdesiatych rokoch by si ťa za toto Dukláci našli a sprznili pre výstrahu všetkým...
8.9.2017 - 15:07
+3

bigi BLOG

 

v 90-tych rokoch aasi ani nebolo mozne aby sa trencin stal farmou slovanu. holt casy sa menia
8.9.2017 - 15:39
0

MackoPu

 

Co sa babe zachcelo, to sa babe prisnilo.
8.9.2017 - 15:47
+2

rijko

 

To o Palovi svedci o tom aky si neskonaly vymlety chuj!
8.9.2017 - 17:34
+5

prezident

 

Administratori Hokejportalu, velmi dobra praca, prosim pokracujte takto aj dalej! V poslednych 10-tich posudzovanych clankoch, ktore sa tykali Slovana Bratislava, sa diskusie zasadnym sposobom neustale zlepsuju, spravidla sa venuju zvolenej teme, nevhodne prispevky su vcelku promptne mazane, pouzivatelia sa vo vacsine pripadov snazia argumentovat, v zasade spokojnost s plnenim si Vasich povinnosti! Oproti poslednym hodnoteniam (23. jula 2017, resp. 11. augusta 2017) bolo spolu spravne vymazanych o 183,13% viac nevhodnych prispevkov!

Nizsie je najnovsie hodnotenie (stav k 8. septembru 2017 - 12:00 hod.)

Udelenie minusoveho bodu (-1b) v nasledujucich pripadoch: 1) prispevok bez vysvetlenia nesuvisi s temou, alebo, 2) prispevok je hanlivy, alebo, 3) prispevok je kriticky bez akehokolvek argumetu, alebo, 4) prispevok je klamlivy, alebo, 5) prispevok je zavadzajuci (minusove body sa spocitavaju, ak je napr. publikovany klamlivy a hanlivy prispevok, ktory je bez vysvetlenia mimo temy, t. j. v takomto pripade -3b).

Vysledky:

1. Tehelnepole -9b

2. Strojar -5b

3.-5. coolin -4b, Johan Harju -4b, Sunkafit -4b

6.-7. kocurr -3b, rijko -3b

8.- 21. Aladar Miazga -2b, bano -2b, bigi -2b, ctibor -2b, Darth -2b, fakir -2b, Finlandia -2b, F4X -2b, gaspi -2b, HeyYou -2b, Lubosko1 -2b, miro-nr -2b, racmaster -2b, Strnco -2b

22.-44. amaskiea -1b, bobbyfan -1b, -BBB- 1b, Belzebub -1b, cucaj.ma -1b, defender -1b, Dobry Hokej -1b, Dukla_Trencin-38 -1b, emoxx1 -1b, gring000 -1b, Gargamel123 -1b, Hokejman -1b, lubfito -1b, loki12 -1b, mitoO -1b, mikael -1b, Old School -1b, RhimeSBA -1b, Standacik -1b, skp_pp -1b, uiii -1b, vlado.1989l -1b, 88backo -1b

(V hodnoteni nie su zahrnute prispevky, ktore administratori vymazali. Vyssie uvedene vysledky poukazuju na chyby administratov, t. j. nevymazanie prispevkov, ktore odporuju pravidlam Hokejportalu)

Hodnotene clanky:

1) Slovan porazil Dinamo Minsk, troma bodmi pomohol Genoway (30. augusta 2017 - 83 prispevkov)
2) Slovan zvitazil aj v druhom zapase (1. septembra 2017 - 106 prispevkov)
3) Riha potvrdil koniec Ramstedta: "Prisiel k nam nepripraveny" (1. septembra 2017 - 25 prispevkov)
4) Genoway taha Slovan k vitazstvam, Mazanec takmer s golom (1. septembra 2017 - 31 prispevkov)
5) Zraneny Despres bude Slovanu chybat pat tyzdnov (4. septembra 2017 - 13 prispevkov)
6) Meszarosa vyhlasili za najlepsieho obrancu tyzdna (4. septembra 2017 - 13 prispevkov)
7) Slovan Bratislava pred 10-timi rokmi v Extralige (7. septembra 2017 - 31 prispevkov)
8) Slovan Bratislava prehral s Omskom (5. septembra 2017 - 142 prispevkov)
9) Riha este nezazil horsi vykon Slovana: "Nerozumiem tomu" (6. septembra 2017 - 100 prispevkov)
10) Slovanisti Hlinka, Hecl, Sadecky, Hrnka a Bacik mozu pomoct aj Trencinu (7. septembra 2017 - 109 prispevkov)
8.9.2017 - 14:51
+1

Tehelnepole

 

Prezident.
Este raz...ESTE RAZ urobis taketo hodnotenie, budes si brat tunajsich diskuterov do huby, prisaham, ze sz bude moznost, budes zbierat svoje zuby dolamanymi prstami. Bastard.
8.9.2017 - 19:48
+1

Byron

 

Kokso zas to tak neprežívaj.
8.9.2017 - 20:02
+1

Tehelnepole

 

Ale ked..on..toto...a nikoho to nesere?!
Akoze na zaciatku to je ftypne ale nejak ma to teraz vystengrovalo. Co to za hovädo? Naco sa tu hra? Kokot. By v rwalnom zivote mal dobu prezitia 5 minut? Jebo.
8.9.2017 - 20:07
+2

Byron

 

Vážne sa na to vykašli.
8.9.2017 - 20:10
+1

Tehelnepole

 

Ok.
Leziem prec. Dik.
8.9.2017 - 20:12
0

worth

 

teba by som nechcel stretnut v noci v tmavej ulicke...
8.9.2017 - 20:41
+1

Byron

 

Tehelnepole hanbi sa
8.9.2017 - 15:06
+1

lubfito

 

Nemal by si sa s ňou baviť, keďže teraz je na druhej strane, tzv. hejter SBA
8.9.2017 - 15:12
+2

Tehelnepole

 

Wtf?!
8.9.2017 - 16:08
0

lubfito

 

Pozri si prezidentove +-. Máš -9b.
Jasne vysvetlené že patríš k nám
8.9.2017 - 16:50
+1

Tehelnepole

 

Az teraz som si to vsimla...aha.
8.9.2017 - 19:47
0

Tehelnepole

 

Preco?
8.9.2017 - 16:05
0

Yuro81

 

Dovolte mi zvyraznit toto: prezident: "...Po druhe, vykonu fanklubu su dlhodobo nedostatocne...Tito ludia nereprezentuju klub na pozadovanej urovni... dookola pocas sezony opakuju cca 5 choralov, su bez kreativity, pokory, sebaobety, dicipliny, euforie, t. j. charakteristickych znakov uspesneho fanklubu, stoja vsak prvi v rade na zlavnene vstupne."

Ja proste neverim! Nenachadzam slova na toto ...to je tak absurdne, ze ma tento clovek skratka vypol

@prezident: dakujem, teraz som uz na HP videl vsetko
8.9.2017 - 15:29
+4

tn

 

ja som musel nieco urobit vedeniu dukly, pretoze stale robia vsetko preto, aby som uz na ten stadion ani nepachol
8.9.2017 - 16:27
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín620:617
2.B. Bystrica724:1715
3.Poprad721:1513
4.Nitra621:2111
5.Košice616:1310
6.L. Mikuláš614:138
7.Žilina724:257
8.N. Zámky716:197
9.Zvolen614:227
10.SR 20414:206
11.Detva610:231
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dubnica5410019:814
2.Michalovce5310118:1011
3.Skalica4300120:99
4.Prešov5300217:119
5.Topoľčany4210114:118
6.Spišská5202124:188
7.N. Zámky B4200211:186
8.Bratislava410039:183
9.Trnava400048:220
10.P. Bystrica4000411:210
-Orange 204012112:164
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Nitra6510033:1317
2.Martin6500117:615
3.Dukla6411025:1515
4.Košice6400215:1712
5.B. Bystrica6211218:169
6.L. Mikuláš6211224:269
7.Skalica6201314:137
8.Žilina5201215:177
9.Zvolen6200422:266
10.Poprad5110312:205
11.Slovan6100514:253
12.Spišská600065:200
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8600231:1418
2.Košice8510234:1617
3.Skalica8501231:1816
4.Zvolen8420224:2316
5.Slovan8500230:1515
6.Poprad8411223:1915
7.L. Mikuláš8411218:1915
8.Spišská8410232:2314
9.Nitra8401337:2513
10.B. Bystrica8310425:2611
11.Púchov8301418:2310
12.Michalovce8212319:2710
13.Trnava8210521:278
14.Žilina8201515:307
15.Martin8101613:324
16.Prešov8000810:440
Aktualizované: 25.9.2017 04:49
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Dinamo Moskva15820539-3128
3Jokerit Helsinky11720136-1826
4Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
5Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
6CSKA Moskva12540334-2123
7HK Soči13710539-3523
8HC Viťaz15510740-4419
9Severstal Čerepovec14510627-3619
10HC Dinamo Minsk15500825-3317
11Spartak Moskva13330738-3915
12HC Slovan Bratislava13300723-4612
13Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 25.9.2017 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň13900244-3029
2Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
3Salavat Julajev Ufa13800545-3324
4Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
5HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
6Avangard Omsk13540435-2223
7Barys Astana13700540-3422
8Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
9Red Star Kunlun14610633-3621
10Traktor Čeljabinsk14320828-3914
11Admiral Vladivostok14210727-4312
12Amur Chabarovsk13210626-4212
13Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
14Lada Toljatti142001122-387
Aktualizované: 25.9.2017 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad151230070-2142
2Ak Bars Kazaň13900244-3029
3Dinamo Moskva15820539-3128
4Neftěchimik Nižněkamsk13810330-2727
5Jokerit Helsinky11720136-1826
6Lokomotiv Jaroslavl14710334-3326
7Salavat Julajev Ufa13800545-3324
8Avtomobilist Jekatěrinburg13800536-2424
9Torpedo Nižnij Novgorod14620430-2424
10HK Sibir Novosibirsk14710531-2624
11Avangard Omsk13540435-2223
12CSKA Moskva12540334-2123
13HK Soči13710539-3523
14Barys Astana13700540-3422
15Metallurg Magnitogorsk14610543-4322
16Red Star Kunlun14610633-3621
17HC Viťaz15510740-4419
18Severstal Čerepovec14510627-3619
19HC Dinamo Minsk15500825-3317
20Spartak Moskva13330738-3915
21Traktor Čeljabinsk14320828-3914
22Admiral Vladivostok14210727-4312
23Amur Chabarovsk13210626-4212
24HC Slovan Bratislava13300723-4612
25Jugra Chanty-Mansijsk13120821-509
26Lada Toljatti142001122-387
27Dinamo Riga141101220-485
Aktualizované: 25.9.2017 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Chicago Blackhawks82371323244-213109
2Minnesota Wild8242725266-208106
3Anaheim Ducks8240623223-200105
4Edmonton Oilers82371026247-212103
5St. Louis Blues8238829235-21899
6San Jose Sharks8238829221-20199
7Calgary Flames82321333226-22194
8Nashville Predators8235629240-22494
9Winnipeg Jets8233735249-25687
10Los Angeles Kings82251435201-20586
11Dallas Stars8228637223-26279
12Arizona Coyotes82201042197-26070
13Vancouver Canucks82191143182-24369
14Colorado Avalanche8214856166-27848
Aktualizované: 25.9.2017 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451019263-182118
2Pittsburgh Penguins82401021282-234111
3Columbus Blue Jackets82391124249-195108
4Montreal Canadiens82331426226-200103
5New York Rangers8240828256-220102
6Ottawa Senators82341028212-21498
7Toronto Maple Leafs8233727251-24295
8Boston Bruins8238631234-21295
9New York Islanders8233829241-24294
10Tampa Bay Lightning82321030234-22794
11Philadelphia Flyers82251433219-23688
12Carolina Hurricanes8228831215-23687
13Florida Panthers82231236210-23781
14Detroit Red Wings82171636207-24479
15Buffalo Sabres8225837201-23778
16New Jersey Devils82181040183-24470
Aktualizované: 25.9.2017 20:33
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.9.2017 20:33

Bleskovky

Výsledky 7. kola švajčiarskej ligy

Švajčiarsko - liga - 7. kolo: Ambri-Piotta - Zürich 4:5 pp, Biel - Bern 2:5, EHC Kloten - Langnau Tigers 4:0, Lausanne - Lugano 4:1, Servette Ženeva - Fribourg 2:4, Zug - Davos 5:1.
23.9.2017 22:15 - Michal Bruner / TASR

Výsledky švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže nad Lausanne 4:1. výsledky: Bern - Lausanne 4:1, Fribourg - Kloten 2:1, Langnau - Servette Ženeva 3:2 pp, Zürich - Biel 2:4.
22.9.2017 22:14 - Michal Bruner / TASR

Augsburg - Norimberg 4:0 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu triumfovali v piatkovom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Norimbergom jasne 4:0. výsledky: Augsburg - Norimberg 4:0, Eisbären Berlín - Kolín nad Rýnom 3:2, Iserlohn - Mníchov 3:6, Schwenningen - Ingolstadt 0:1 pp, Straubing - Mannheim 3:2, Wolfsburg - Düsseldorf 3:2 pp
22.9.2017 21:57 - / TASR

Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0 vo fínskej Liige, Godla nechytal

Hokejisti KalPa Kuopio prehrali v piatkovom súboji fínskej Liigy na ľade Lukka Rauma hladko 0:4. Slovenský brankár v službách hostí Denis Godla presedel celý zápas na striedačke. výsledky: IFK Helsinki - Jukurit Mikkeli 2:3, Lukko Rauma - KalPa Kuopio 4:0, Pelicans Lahti - SaiPa Lappeenranta 7:2, Sport Vaasa - Ässät Pori 4:2, TPS Turku - Kärpät Oulu 4:2
22.9.2017 19:56 - / TASR

Krefeld - Bremenhaven 2:4 vo štvrtkovom zápase nemeckej ligy

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej DEL: Krefeld - Bremenhaven 2:4
21.9.2017 21:56 - / TASR

Örebro - Lulea 2:0 vo švédskej lige

Hokejisti Örebra v zostave so slovenským útočníkom Liborom Hudáčkom zvíťazili vo štvrtkovom zápase švédskej Elitserien na vlastnom ľade nad Lulea HF 2:0. SHL: Brynäs - HV 71 2:4, Djurgarden - Malmö 4:3 pp, Frölunda - Karlskrona 3:0, Linköping - Växjö 4:5 pp, Mora - Rögle 5:1, Örebro - Lulea 2:0, Skelleftea - Färjestad 2:5
21.9.2017 21:45 - / TASR

Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4

Výsledok štvrtkového zápasu fínskej hokejovej ligy: Tappara Tampere - JYP Jyväskylä 3:4
21.9.2017 20:24 - / TASR

Třinec zdolal Liberec 5:2, Marcinko a Bakoš skórovali

Slovenský hokejový útočník Tomáš Marcinko pomohol gólom k triumfu HC Oceláři Třinec vo štvrtkovom zápase 6. kola českej extraligy nad Libercom 5:2. V drese hostí skóroval jeho krajan Martin Bakoš. sumár: HC Oceláři Třinec - Bílí Tygři Liberec 5:2 (1:1, 1:1, 3:0) Góly: 6. MARCINKO, 26. Adamský, 45. Polanský, 57. Svačina, 60. Růžička – 3. Dlouhý, 39. BAKOŠ
21.9.2017 20:21 - / TASR

Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn vo fínskej lige

Hokejisti Ilves Tampere zvíťazili v stredajšom zápase fínskej ligy na domácom ľade nad IFK Helsinki 2:1 po predĺžení a nájazdoch. výsledok: Ilves Tampere - IFK Helsinki 2:1 pp a sn
20.9.2017 20:28 - / TASR

Steen pre zranenie vynechá zvyšok prípravného kempu

Útočník zámorského hokejového klubu NHL St. Louis Blues Alexander Steen utrpel v prvom prípravnom zápase zranenie ľavej ruky a vynechá zvyšok tréningového kempu. Tridsaťtriročný Švéd sa zranil v utorňajšom zápase proti Dallasu Stars a po troch týždňoch pauzy pôjde na lekársku kontrolu.
20.9.2017 18:43 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

26. 09. 2017
SR 20 - L. Mikuláš o 17:00
28. 09. 2017
Nitra - SR 20 o 18:00
29. 09. 2017
L. Mikuláš - Poprad o 17:00
Košice - Nitra o 17:30
Zvolen - Žilina o 18:00

Odohrané zápasy

24. 09. 2017
TrenčínKošice
3:1REPORT
PopradDetva
4:1REPORT
B. BystricaZvolen
4:2REPORT
ŽilinaN. Zámky
3:1REPORT
NitraL. Mikuláš
3:2REPORT

Najviac bodov

Cason HohmannBBY10 bodov
2.Luciani A.NIT9
3.Radivojevič B.TRE9
4.Ölvecký P.TRE9
5.Salija A.NZA8

Najlepší strelec

Anthony LucianiNIT6 gólov
2.Kafka P.KOS5
3.Radivojevič B.TRE5
4.Brittain J.BBY5
5.Nagy L.KOS4

Najlepší brankár

Michal ValentTRE96.49 perc
2.Lundström J.KOS94.35 %
3.Kováč V.NZA93.67 %
4.Košarišťan A.LMI93.5 %
5.Nagy A.DEV92.68 %
Články SIHPA na HokejPortáli »