Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovenská 18-ka prehrala s Čechmi, v Edmontone obsadila 6. miesto

zdroj: TASR
11.8.2018 08:49 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 18 rokov obsadili na Hlinka Gretzky Cupe v kanadskom Edmontone šieste miesto. V noci na nedeľu o tom rozhodla ich prehra 3:8 s rovesníkmi z Česka. Na tradičnom letnom turnaji je to pre slovenský tím najlepšie umiestnenie od roku 2009.


Vo finále, ktoré je na programe v noci na nedeľu o 03.00 SELČ, sa stretnú domáci Kanaďania so Švédmi.

Hlinka Gretzky Cup - o 5. miesto (zdroj: www.hockeyslovakia.sk):

SR 18 – ČR 18 3:8 (1:1, 1:3, 1:4)
Góly:
2. Mrázik (Turan, Golian), 27. Čajkovič (Kňažko), 47. Chromiak (Kňažko, Mrázik) – 1. Barinka (Haš), 22. Přikryl, 35. Peterek (Koffer, Mlčák), 38. Najman (Teplý, Barinka), 44. Barinka (Raška), 48. Najman (Novák), 49. Barinka (Teplý, Raška), 52. Lang (Přikryl, Teplý). Vylúčení: 6:5 na 2 min., presilovky 1:2, oslabenia: 0:0.

zostava SR 18: Borák – Turan, Golian, Ilenčík, Kňažko, Beňo, Hatina, Gajdoš, Hudík – Mrázik, Sojka, Chromiak – Haščák, Turanský, Čajkovič – Jendek, Eliaš, Volko – Kormúth, Škultéty, Valigura

Viliam Čacho, hlavný tréner SR 18 (www.hockeyslovakia.sk): "V defenzívnej časti našej hry sme nenadviazali na výkony z predchádzajúcich zápasov. Ešte desať minút pred koncom sme prehrávali len o dva góly a mohli sme zápas ešte zdramatizovať, žiaľ, počas celého zápasu sme robili veľké chyby v obrane, vinou čoho sme púšťali Čechov do čistých gólových šancí, ktoré súper v závere aj využil. Nakoniec sme prehrali rozdielom triedy, čo je škoda, pretože ak by sme v polovici tretej tretiny dokázali znížiť na rozdiel jediného gólu, tak ten zápas mohol dopadnúť úplne inak."

ďalšie výsledky:

semifinále:

Kanada 18 - USA 18 6:5 pp (2:3, 1:0, 2:2 - 1:0)
Rusko 18 - Švédsko 18 1:2 (0:0, 0:0, 1:2)

o 7. miesto:

Fínsko 18 - Švajčiarsko 18 8:2 (5:1, 3:1, 0:0)

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


Urban Horn

 

Lol,zase ta typická česko-slovenská připos..... a nechutnej
alibismus.Neschopnost převzít odpovědnost a postavit se k
problému čelem.Alois mele něco o tom,že kluci byli moc unavení
moc těžkou skupinu,proto nevyhráli a ten Váš něco o tom,že "keby"dali goal,"možná" by to vypadalo ináč.Pokud se tohle zamindrákované vnímání v česko-slovenském hokeji nezmění,nikdy se
na špičku nevrátí.Akademie jsou k ničemu,když reprezentace vedou takovýhle loseři co se týče mentálního tréninku.Ve Skandinávii,v Americe NEEXISTUJE slovo KDYBY nebo KEBY.Tam se jde vyhrát,ne spekulovat,vyhovovárať se nebo brečet nad výsledkem.Dokonce i v tom pro nás zaostalém Rusku od toho upustili.Ještě doplním údaj o počtu střel,58ku 28 pro Čechy.Hezký den
11.8.2018 - 9:45
+61

Matej8199

 

11.8.2018 - 10:18
+3

Adriano23

 

Urban, ten alibizmusl zacinajuc tym slovkomm "keby ..." taktiez nemusim. Ale na druhu stranu Cacho bol dost kriticky k nasmu vykonu, pozri si vidieorozhovor na stranke nasho zvazu. Urcite to nebol ten typicky alibizmus ako byval pod Fruhaufom, Halahijom ci Bartanusom.
Paradoxne co sa tu podaktorym uzivatelom asi pacit nebude, tak prave Cacho mi pride pomerne dost kriticky a vie pomerne realne zhodnotit diane na lade. Ked to porovnam z vyssie spomenutymi a dalsimi tak je to celkom dost velky rozdiel.
11.8.2018 - 10:49
+7

moke19

 

Keby sa vyhralo, je to jeho zasluha, ked sa prehra kritika pada na hracov
11.8.2018 - 10:55
+7

Adriano23

 

No neviem a to co akoze tvrdi ked vyhrame, ze on vyhral zapas ci ako? Proti timom ako USA, SWE ci aj CZE nemame az taku kvalitu hracov, aby sme ich porazali bez systemu, teda v dnesnom hokeji to nedokaze snad uz ziaden tim, preto dobre zvolena taktika a system vyhravaju zapasy. Teda poopravim sa a hlavne jeho stopercentne dodrziavanie aj v samotnom zapase.

Ved aj samotni hraci v rozhovoroch sa vyjadrovali ze neplnili pokyny trenera resp nehrali to co si povedali.
11.8.2018 - 11:01
+2

HokejBJ

 

Neviem, keď sa pozriem na CZ hráčov, ten rozdiel nie je až taký veľký ak vôbec
11.8.2018 - 11:08
+1

97

 

No, je tam kámo.
11.8.2018 - 11:16
+7

HokejBJ

 

No ja tam veľký rozdiel nevidím
11.8.2018 - 11:33
0

97

 

To je u tebe časté. Se mi kolikrát zdá, že naše nesleduješ a neznáš, ale nechci ti křivdit.
11.8.2018 - 11:50
+5

HokejBJ

 

Lebo ty o našich sa zaujímaš...
11.8.2018 - 12:06
0

97

 

Ano.
11.8.2018 - 12:20
+6

moke19

 

Sa mylis, cesi su kondicne uplne inde, a to sa prejavuje v ich nasadeni. Asi je vo vacsej konkurencii, a ta robi velmi vela
11.8.2018 - 13:26
+3

Adriano23

 

Nedocital si vetu dokonca, pisal som ze system a taktika je dolezita tak ci tak.

Inac cesi maju lepsie individuality o tom sa snad bavit nemusime, vid draft, pocet mladych v NHL, ci polsedne umiestnenia na MIHu ci MS U18. Pozri si vysledky pripravnych zapasov ich U16, U17, U18 ... posledne roky s rusmi, svedmi a finmi hraju viac ako len vyrovnane zpasy a vysledky hovoria jasnou recou. Pozor zas nerobim tu z nich polobohov a ze nasi su lempli to urcite nie, taktiez som toho nazoru ze aj my mame podobne kvalitnych hracov ako cesi, len nie dostatocne vela a nasi akosi tazsie zvladaju prechod k seniorom.
11.8.2018 - 11:27
+3

HokejBJ

 

Ja viem, že U16... Majú skvelé výsledky, len terajšia U18 mi nepríde o triedu lepšia ako naša
11.8.2018 - 11:33
0

Zkubydu

 

Adriano povedz, ked si taky mudry, kedy tento nas rocnik hral proti Kanade?: a tym nemyslim na XBOX-e alebo kolko krat hrali trebars so svedmi a kolko takych zapasov hrali cesi povedzme od urovne 15 rokov. A kludne zrataj kolko maju odohrate proti Finom ci USA?
11.8.2018 - 13:05
0

Adriano23

 

Tak cesi pomerne pravidelne od U16 hravaju proti finom, svedom ci rusom. V kategorii U17 chodia za more na prestizny turnaj, kde nasich uz nepozyvaju. Takze cesi sa pomerne pravidelne stretavaju najma so skandinavskymi celkami presnejsie s finmi.

Nasi ako si uz sam poznamenal, skoro vobec. Preto si treba cenit kazdu jednu prilezitost co odhrame proti zamorskym ci skandinavskym celkom, nie zhadzovat a nadavat naco si idime robit hanbu.

Inac s tou kanadou si naco narazal? Ja som umyslene spomenul skandinavske celky plus rusko. Pozri si minimalne evysledky, tam pomerne casto vidim ako ceska ci uz U16, U17 ci U18 hra pripravny zapas ci uz proti finom, alebo rusom ...(zamorske celky az tak casto do europy nechodia, na pripravne zapasy)
11.8.2018 - 13:19
+1

Zkubydu

 

spravne si pochopil....: myslel som na to ze s kanadou nasi NIKDY nehrali. Ba dokonca s Finmi ci USA hrali iba raz aj to len niektori (ostarsemi). A este by som chcel zdoraznit ze je celkom dost skoda ze berieme MIH HGC ako zaciatok pripravy na MS a len skusaju hracov. Vsetky ostatne krajiny vnimaju tento turnaj ovela vazneksie a cielene sa nan pripravuju. My nie a to je velka skoda. Preto su chclapci nesebavedomi nerozohrati a tvrdenia trenerov ze robia chyby mi pride alibisticke!!!
11.8.2018 - 14:33
+2

Adriano23

 

S tou pripravou to Cacho trosku zlahcoval. Vsetci si dobre uvedomuju aku prestiz ma tento turnaj, vratane hracov, Satana ci realizneho timu. Tak tento rok amici napriklad nemaju to naj na turnaji.

No jasne U16 hra turnaj v Minsku proti rusom, samizda ze v U17 je turnaj kde su aj fini, ale inac sa moc nestretavame. Co je na skodu, ale nejdem to zbytocne rozpitvavat ...
11.8.2018 - 14:49
0

Zkubydu

 

presne tak....: 2x sa este stretava u17 aj s USA inak nic. Suma sumarum 3x rusi a parkrat akoze druhotriedny vyber ceska... Z zoho tazko naberies skusenost z zazkych turnajov.
11.8.2018 - 19:23
0

Adriano23

 

Je to malo ako pises, darmo ...
11.8.2018 - 20:52
0

TOPmanager

 

+++
11.8.2018 - 19:59
0

TOPmanager

 

Chlapce ty nerozumies pisanemu textu? Cacho je v pripade prehry kriticky na HRACOV a v pripade vyhry dodrzali HRACI pokyny. Nikdy som nikde od neho necital zeby v hodnoteni zapasu spomenul zle zvolenu taktiku na supera, nevhodny vyber hracov alebo nezvladnuta priprava na zapas. Cacho v svojich hodnoteniach obhajuje sam seba a to je ALIBIZMUS jak svina. Vzdy je pricinou neuspechu niekto iny, nikdy nie ON.
11.8.2018 - 20:04
+1

Adriano23

 

Ajajaj, uz zacinas mlatit prazdnu slamu.

Este raz v klude si precitaj Urbanov prispevok. Ak si to spravil tak mi prosim ta napis, kde konkretne naraza na Cacha, ze obhajuje seba a krivdi hracom. Pravze jeho prispevok bol o celkovom alibizme nasich tj ceskych a slovenskych treneroch, ze sa vyhovaruju, ze mali malo casu, hraci boli unaveni, mali drevene hokejky atd a nakoniec to klasicke keby bolo keby. Ved praveze pise ze si zastava hracov preco hrali tak slabo a prehrali, chlape moj zlaty vazne o tom pisanom texte mi nic nepis, lebo evidentne mas elementarne nedostatky ty.
11.8.2018 - 20:43
+2

TOPmanager

 

Ale ja som reagoval na tvoju reakciu na prispevok Moke19 a hodilo to tam kam hodilo.
11.8.2018 - 21:00
0

Johan Harju

 

WTF
11.8.2018 - 12:54
+1

Johan Harju

 

Všichni trenéři na světě ať už Hokeje,Tenisu apod.. používají slova jako kdyby, keby po nepovedeném zápasu či turnaje takže to prosim te nešij na vrup jen čechům a slovákům..
11.8.2018 - 13:59
+1

Zkubydu

 

Suhlas Johane, ale : nie trikrat v jednej vete a po kazdom zapase!!!
13.8.2018 - 12:35
0

Borec1975

 







11.8.2018 - 18:32
+7

Hokejman

 

Dobre zhrnuté
11.8.2018 - 21:01
+4

CuCk0

 

Trošku sa ukľudni, nič zlé Urban nenapísal
12.8.2018 - 10:59
0

Pongy

 

Úplný súhlas, teraz na turnaj do Maďarska povolajme Myklukhu, dúfam, že teraz pôjde reprezentovať SVK aj ďalších nie korupčných hráčov.
11.8.2018 - 10:05
+5

Pongy

 

Reprezentanti, ktorí neboli na turnaji v Kanade budu v na turnaji v Maďarsku teraz trhať ľad za Slovensko.
13.8.2018 - 8:58
+1

Bender Bending Rodriguez

 

na ten turnaj sa ti akurát tak môže každý vysrať, totálne nezmyselný turnaj , obsadenie prabiedne (súperi) , čo máš akurát bojovať v príprave v klube tak ideš na chujovinu do maďarska, Všetci vieme že Čacho je génius bez šedej kôry , vôbec by som sa nečudoval keby tento turnaj z nominovaných aspoň polka odmietla
13.8.2018 - 9:56
0

ŠIMIKE

 

po tych celkom priatelnych vysledkoch fasnut 8 akurat s českom...no co ja viem
11.8.2018 - 10:24
+21

pokemon33

 

Do tohto dna som mal dojem z turnaja celkom dobry.
11.8.2018 - 10:35
+14

HokejBJ

 

Neee už zas vyliezaju ty experti na FB a vypisujú tam tie svoje somariny. Zas začínajú, že toto sú deti zbohatlíkov atď. Nechcú teraz povedať, že Čajkovic tam je len vďaka tomu
11.8.2018 - 10:39
+3

Zkubydu

 

Narozdiel od teba...: ty si mily hokej z Bardejova jediny skutocny expert z dlhorocnymi skusenostami z NHL a s minimalne s A-licenciou.
11.8.2018 - 13:23
+3

HokejBJ

 

?? Ako myslíš, že je normálne, keď po výhre nad SUI je tam 0 komentov a teraz tam je 30, kde všetky sú mimo. A ukáž mi, kde sa tu "prevyšujem", že som nejaký odborník. A s tou narážkou " milý hokej z Bardejova..." už som si zvykol, že keď niekto pochádza mesta, ktoré leží dobre že ne už v Poľsku tak názory už sa neberú vážne...
11.8.2018 - 13:47
+3

Zkubydu

 

nie neprevysujes...: a neboj, to nie kvoli polohe mesta.
11.8.2018 - 14:50
+1

K1NG01

 

Viac ako prehra má mrzí ten výsledok hlavne keby to nebolo proti Česku ešte keby to je taká vysoká prehra proti Kanade tak v pohode
11.8.2018 - 11:47
+1

playoff

 

S top favoritmi mozme vyhrat a nie vyhravat a to sa znova potvrdilo a neviem ci sa to niekedy zmeni
11.8.2018 - 13:03
0

Zkubydu

 

Z mojho pohladu tento rocnik na HGC: nezanechali celkovo zly dojem, ale "neprekrocili" tien slovenskeho muzstva. Dokazali uhrat slusny vysledok proti kanade a svedom, doslova s utrpenim zvitazili nad slabymi svajciarmi a zhoreli s cechmi. Je dost malo chvalit hracov za tesne prehry. K Cachovi, prilis "kebyzmu" a malo vlastnej sebareflexie. Stale omiela rovnake chyby a nic z nich neodstranil. Doslova az mi prislo, ze nic neurobil. Ziadne zmeny, posuny, rosady... Z vystupenia hracov bolo citit ze chyba sebavedomie a bud vybral zlych hracov, alebo im nedokazal vstepit vitazne nastavenie. K ceskemu timu: slabe vysledky v zakladnej skupine (aj ked bola silnejsia) stastne vitazstvo nad Finmi a porazili len slabych, odovzdanych slovakov.
11.8.2018 - 13:17
+4

97

 

Ten závěr pobavil.Proč, když se někteří Slováci vyjadřují o CZ, klesne jim IQ a objektivnost na minimum ?
11.8.2018 - 13:37
+4

jack13

 

Jen si chtel rypnout, bud v klidu
11.8.2018 - 13:42
+2

97

 

Já jsu rád, že tu není " Pepík", co by rýpal do Slováků a honil si na nich triko.
11.8.2018 - 14:04
+2

Zkubydu

 

Nejspis ptroto, aby se k vam přiblížil...: pak ma diskuse tý správny grády...
11.8.2018 - 14:53
+3

Zadd

 

Akorát se tu ztrapňuješ, ale neva.
11.8.2018 - 14:59
+2

Zadd

 

Uf, už jsem si myslel, že si tady nikdo do Čechů nekopne.
11.8.2018 - 13:40
+5

jack13

 

Jeste si pockejme na Houymnaka, az se dostane z deprese. Snad si neroztloukl hlavu o skrin..
11.8.2018 - 13:47
+10

Lukash_ke

 

pozeram, ze mate celkom pekny prehlad o nasich diskusnych klenotoch
13.8.2018 - 15:12
+2

jack13

 

tak su zde už nějaký ten pátek a u tohoto to není zase tak těžké Dlouho zde nepřispíval, tak se snad zase nepřejmenoval..
13.8.2018 - 15:36
+2

jack13

 

Sledoval su zapas s Finy - 50 min byl cesky tym lepsi. Jak mohli porazit JEN Slovaky, kdyz porazili i Finy? To mi nejde do hlavy. A musim pripomenout aj vyhru nad CAN, byt v "generalce".
11.8.2018 - 13:41
+1

K1NG01

 

Česke štestičko
11.8.2018 - 13:50
+1

Lukash_ke

 

prosim nebrat vazne, jeho tato to vzdy pri sportovych novinach vykrikuje tak si to osvojil
13.8.2018 - 15:14
+2

HokejBJ

 

Klasický si na záver krásne ponížil Slovenských hráčov
11.8.2018 - 14:11
0

Zkubydu

 

Dear Jack...: cesi so stastim pretlacili finov a deklasovali utrapenych a slabych slovakov. Kazdopadne svetova spicka Rusi, Svedi. Kanada a USA im usla. Generalku a ostatne veci tu netreba tahat. Vonku skratka nedokazu vyhrat turnaj. Myslim tym velky turnaj. Podarilo sa to len v Breclave aj to len raz.
11.8.2018 - 15:04
+5

jack13

 

Nesouhlasim s tebou, ale to je asi tak vse, co s tim muzu delat. Mimochodem, ani nase top rocniky v mladezi nikdy nic nevyhrali, vyjma u20 na prelomu milenia.. Vitez je samozrejme jen jeden, ale u me se pocitaji medaile.
11.8.2018 - 20:45
+1

Zkubydu

 

vyhrali MIH: ale to najma kvoli fomacemu prostrediu a dobremu losu.Kazdopadne vyhrali a to sa picita. Nikoho dnes nezaujima ako velmi im pomohli rozhodcovia.
12.8.2018 - 12:26
+1

jack13

 

Prosim nepodlezej svou latku trapnymi recmi o rozhodcich. Diky
12.8.2018 - 15:48
+1

gazda99

 

6.miesto je úspech, iked predvedená hra nenadchla.
11.8.2018 - 15:34
0

Zkubydu

 

6.miesto je administrativny posun...: uspechom by bolo 5. miesto a porazka cechov. Takto sa bodmi golmi aj vykonom len priblizili k najuspesnejsiemu rocniku 99.
11.8.2018 - 19:20
+6

gazda99

 

presne tak,pre priemerný ročník 01 je priblíženie ku 99 úspech.
11.8.2018 - 19:56
+2

Zkubydu

 

kazdopadne ho mohli prekonat: stacilo porazit cechov a potvrdit dobre vykony zo skupiny. Takto sa len priblizili a mozno to aj bola taktika zo strany Realizacneho Timu. Ved sa nechali pocut ze tento turnaj je len priprava na MS a aj kapitan priznal ze nie vsetci isli tento zapas vyhrat.
12.8.2018 - 12:30
+2

jack13

 

Cim dal horsi kecy..
12.8.2018 - 15:49
+4

Ikerkasias

 

Uspech: Naozaj nevidany uspech.vsetko prehrame ani so Svajcom sme neboli daleko od prehry ale je to uspech...uzasny naozaj je to slabota a zasa len keci keci a keci
11.8.2018 - 20:38
+2

gazda99

 

Srandista : Neuveriteľné ako su niektorí ľudia obmedzení. Prehry proti SWE a CAN boli očakávané, potešilo hlavne to, že sme dokázali, aj napriek mizerným pasážam hry, výsledkovo držať krok s favoritom. Ďalšie pozitívum: brankári. Proti SUI sme aj napriek zlému výkonu vyhrali, holt len pesimista povie že ,, skoro sme prehrali". Proti CZE herne vybuchli + Česi chytali koncom turnaja fazonu (pri ich silnom ročníku sa nikto nemôže čudovať, že su o triedu pred nami). Takže o čom sa bavíme? Evidentne nevieš v akom stave bol tento ročník pred sezónou..Ja tam vidím progres. Progres = Úspech

Kvalitatívne patri naša 01 na také 7/8. miesto vo svete a preto súhlasím, že 6.miesto je len administratívne. Apropo ani ten skvelý ročník 99 nehral na MIH parádny hokej.
11.8.2018 - 21:04
+4

ŠIMIKE

 

kedy cesi nemali silny rocnik ?
11.8.2018 - 22:14
+3

Adriano23

 

Palec hore.

V rokoch 2006, 2010, 2012 a 2014 sme mali v zakladnej skupine svajciarov a prehrali sme s nimi, v roku 2008 a tento rok zas vyhrali. V roku 2011 sme s nimi o siedme miesto prehrali vysoko 0:6, v roku 2007 sme so svajciarmi prehrali o siedme miesto 1:5, v roku 2015 a 2017 sme o siedme miesto s nimi taktiez prehrali a v roku 2016 sme s nimi konecne o siedme miesto vyhrali.

Mna stale udivuje ako tu podaktori si myslia ze carovnym prutikom, alebo prstenom sa zrazu z roka na rok vsetko zmeni. Dal som tu zapasy so svajciarmi za poslednych 12 rokov, nech si kazdy urobi sam nazor a pritom par krat sme od nich dostali poriadny debakel a celkove skore po zakladnej casti bolo nelichotive neraz najma obdrzane goly sa zatavili okolo cisla 20.
11.8.2018 - 22:38
+4

Zkubydu

 

jednoznacny suhlas...: dobre si to vypichol. Pre tych co cakali boje o medajly
12.8.2018 - 12:21
+1

Zkubydu

 

vsetky rocniky nehrali paradny homej: je velmi tazke zohrat 25 cudzich chlapcov pocas troch treningov alebo jedinom tyzdni na lade. Treneri nepoznaju chalanov o nic lepsie a aji superov. Za 5 rokov uz trenovali 18 Bartanus, Mikula, Javorcik, Cacho. K realizacnemu timu ani nema vyznam diskutovat. To len par "odbornikov" ako hokej bj a spol. videlo tento tim v semifinale. Nas rozhladenych milo prekvapilo ze neprehrali dvojciferne s kanadou a svedmi. Kazdy nam dal 60 striel kym my len tretinu.
11.8.2018 - 21:34
+1

HokejBJ

 

Boha zas začínaš s tým "odborníkom". A hlavne jak si pekne sereš do huby, prvé sa tu smeješ že som "odborník", kde ani neviem a doteraz si mi to ani neukázal ako hlúpo si na to prišiel a teraz, už po piatykrát tu napíšeš tie svoje sračky a ešte mne tu budeš hovoriť odborník v úvodzovkách, radšej nič nepíš, celý turnaj bolo ticho od teba a teraz tu píšeš ako sme neskutočne slabo hrali. Nezabudni ešte pre istotu 16 krát napísať slabý odovzdaný Slováci, pre istotu... Hej a ešte, že som odborník
11.8.2018 - 22:49
+1

Zkubydu

 

sa neazavzdusnuj...: este si ublizis...
12.8.2018 - 12:13
0

Hokejfuture

 

Hokejova kvalita SK vyberu chybala: Na hru druzstva je potrebne pozerat realne. Chlapci v tomto vybere maju iba na destruktivny hokej. To znamena "kazit" hru supera. S touto taktikou sme uspeli voci Svedom aj Kanade. Taktiku trenera hodnotim kladne, pretoze otvorit hru voci horeuvedenym superom je sebevrazda, aj ked tie pocty striel na nasu branu su neskutocne. No, ked sme stretli so supermi, s ktorymi by sme mali tvorit hru a vyhrat (Svajciarsko), alebo hrat vyrovnanu partiu (Cesko) neschopnost hracov predviest individulne a kolektivne schopnosti ako aj herny prejav bol na bode mrazu. Jednoducho je potrebne omnoho viac venovat sa kvalite korculovania, ovladania puku, individualnym schopnostiam a fyzickej priprave v materskych kluboch. Inej cesty vpred niet. Mozno by stalo za uvahu angazovat na letne kempy jednotlivych vyberov U15 - U-20 kvalitnych specializovanych trenerov zo zahranicia. Prave na tychto kempoch sa maju nielen hraci, ale aj nasi treneri a odbornici comu priucit. Moj osobny nazor je, ze by to bolo velmi prospesne a mohlo by to nas hokej posunut vped.
12.8.2018 - 2:21
+4

fero23

 

Upozorňuji, že nejsem odborník a navíc su moravák, ale sleduji hokej
a také diskusi která se zde objevuje. Musím říct, že po bitvě je každý
generálem. Do složení týmu odpovídá realizační tým v čele s trenérem.
K výsledkům na HGC: brankáři výborní, obrana pod náporem střel se hroutila,
útočníci nestíhali a nemohli se dostat do útočné třetiny ( na bránu
vystřeleno pouze 99 x a to 33 x na Švýcary, opačně 181 x ). Před turnajem
zde bylo několikrát ze všech stran sdělováno, že záchrana je hráč č. 27,
během zápasů bylo sdělováno, že mu to nějak nejde. Nechci však kritizovat
jednotlivce, ale chci sdělit, že není dobré dopředu z někoho dopředu dělat
hvězdu, potom to ten jednotlivec nemusí unést. Je asi potřeba dát větší
pozor na vylučování, ve 4 zápasech mít 38 minut vyloučení přece znamená
v každém zápase hrát polovinu jedné třetiny ve čtyrech.
12.8.2018 - 7:18
+1

gazda99

 

Čajkovič bol jednoznačne najlepším našim útočníkom. Skoro vo všetkom prevyšoval svojich spoluhráčov. Pred turnajom sa mu zranil kľúčový partner do kombinácie. Na slovenské pomery je Maxim určite hviezda, holt nie nadarmo je prognózovany na prvé kolo budúcoročného draftu.
12.8.2018 - 10:59
+2

Zkubydu

 

je jedno z ktoreho kuta europy alebo : z moravy sa pripajas. dolezire su nazory.
12.8.2018 - 12:18
+1

fero23

 

Nediskutuji, ale asi Mrázik se 3 brankami a 3 asistencemi byl nejlepší
útočník, druhý ( pouze podle mne) byl Chromiak s 2 brankami + 2 asistence.
Jsme lidi a můžeme mít jiný názor i na stejnou věc
12.8.2018 - 15:10
+2

gazda99

 

Mrazik a Chromiak tiež veľmi pekne zahrali. Už aj v príprave proti USA (Chromiak 2 góly). Títo traja boli najlepší útočníci z pohľadu štatistík a aj z pohladu predvedenej hry (kde stále imo vyčnieva Čajkovič). Ale dik za názor.
12.8.2018 - 16:34
+3

Tomo8ZV

 

Chromiak je underager, 2002ka medzi 2001kami, on može na turnaj aj o rok, a ak spravi nejaky ten progres tak tam môže o rok vycnievat herne ako teraz vycnieval cajkovic
12.8.2018 - 16:37
+1

Zkubydu

 

Tady je videt ze si v predeslem prispevku nelhal...: nejsi odbornik!!!
13.8.2018 - 12:39
0

Levy kral

 

https://www.nhl.com/fr/news/sept-joueurs-qui-ont-impressionne-a-la-coupe-hlinka-gretzky/c-299737850
12.8.2018 - 20:51
+2

fero23

 

Doufám, že se již všichni vyjádřili o účinkování naší 18 na HGC a budeme
příští týden sledovat jak povedou na dalším turnaji. Zatím sice nevíme
nominaci, ale určitě bude ta nejlepší.
13.8.2018 - 18:48
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.1.2019 02:49
TímZSkóreB
1.B. Bystrica46157:11093
2.Zvolen46156:10292
3.Košice46153:10790
4.Poprad46136:11786
5.Nitra46173:11685
6.N. Zámky46119:11175
7.Trenčín46117:10974
8.Miškovec46122:12669
9.Budapešť46134:15854
10.Detva46122:15254
11.L. Mikuláš46112:14249
12.Žilina46121:17441
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce4032224224:81102
2.Topoľčany4024718172:9086
3.Martin40244210194:11082
4.Dubnica39251211177:10179
5.Skalica4020649176:10776
6.Bratislava40192514150:12066
7.Humenné39191613175:11765
8.Sp.Nová Ves40163417125:12855
9.P.Bystrica39144417124:13254
10.Trnava4091228108:18131
11.Prešov405103497:19817
12.Nové Zámky B401003945:3963
-.Orange 2011401632:3813
Aktualizované: 17.1.2019 02:28
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad3825607164:9587
2.Dukla3727226177:9284
3.Nitra38173414127:11661
4.B. Bystrica37163315100:10557
5.Košice38144614122:11556
6.Slovan38161318135:13153
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin3813331992:14248
2.Skalica3811342097:13543
3.Žilina387841997:12541
4.L. Mikuláš389152387:14231
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
TímZVVPPPPSkóreB
1.Slovan4031117192:9096
2.Poprad4026437168:9589
3.B. Bystrica4023629143:9883
4.Dukla4022639153:8581
3.Košice4023449148:9181
6.Púchov39214410124:8075
7.Spišská40203412133:10170
8.Michalovce40144319123:14953
9.Nitra40133222108:12447
10.Martin40141322112:13847
11.Skalica4012242198:16444
12.L. Mikuláš409032890:15530
13.Žilina407242791:18229
14.Zvolen393003671:2029
Aktualizované: 14.1.2019 02:32
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
4Jokerit Helsinky49274012158-12268
5Dynamo Moskva51216020125-11858
6Spartak Moskva51187019133-12657
7HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
8HK Soči51157020125-13853
9Dinamo Riga50145021100-12648
10Severstal Čerepovec5011602993-14738
11HC Dinamo Minsk4912203093-14133
12HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 19.1.2019 08:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
2Avangard Omsk53249015150-11471
3Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
4Ak Bars Kazaň51294014134-11070
5Barys Astana49238011153-12369
6Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
7Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
8Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
9Red Star Kunlun50171025112-14943
10HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
11Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
12Amur Chabarovsk4911102892-14933
13Admiral Vladivostok48103030103-14631
Aktualizované: 19.1.2019 08:09
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva5035807151-5686
2SKA Petrohrad4935306166-6681
3Avtomobilist Jekatěrinburg51336011156-9979
4Avangard Omsk53249015150-11471
5Metallurg Magnitogorsk50286014148-10770
6Ak Bars Kazaň51294014134-11070
7Lokomotiv Jaroslavl51276015129-9769
8Barys Astana49238011153-12369
9Jokerit Helsinky49274012158-12268
10Salavat Julajev Ufa52225017140-11562
11Dynamo Moskva51216020125-11858
12Spartak Moskva51187019133-12657
13HC Viťaz Moskevská oblast50205021112-12554
14Torpedo Nižnij Novgorod50175019144-15553
15HK Soči51157020125-13853
16Traktor Čeljabinsk5015902389-12651
17Dinamo Riga50145021100-12648
18Red Star Kunlun50171025112-14943
19HK Sibir Novosibirsk50154027113-15042
20Neftěchimik Nižněkamsk51116028110-13840
21Severstal Čerepovec5011602993-14738
22HC Dinamo Minsk4912203093-14133
23Amur Chabarovsk4911102892-14933
24Admiral Vladivostok48103030103-14631
25HC Slovan Bratislava518403686-17227
Aktualizované: 19.1.2019 08:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames4927413182-14167
2Winnipeg Jets4724714165-13064
3San Jose Sharks4925314175-14963
4Nashville Predators4923517153-12960
5Vegas Golden Knights4923517147-13160
6Colorado Avalanche4720118159-15250
7Dallas Stars4818521122-12650
8Vancouver Canucks4916621142-15450
9Minnesota Wild4720321131-13749
10Edmonton Oilers4715821136-14849
11Anaheim Ducks4813719116-14349
12Arizona Coyotes4715622124-13646
13St. Louis Blues4618221128-14245
14Los Angeles Kings4814525109-14042
15Chicago Blackhawks4911524145-18341
Aktualizované: 19.1.2019 08:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning4828810193-13774
2Toronto Maple Leafs4724516166-13360
3New York Islanders4722615142-11960
4Washington Capitals4721615157-14159
5Boston Bruins4822516141-12559
6Columbus Blue Jackets4721716153-14459
7Montreal Canadiens4922517150-14359
8Pittsburgh Penguins4721515166-13958
9Buffalo Sabres4815918140-14454
10Carolina Hurricanes4719320126-14049
11New York Rangers4714620136-16247
12Florida Panthers4612620142-16644
13New Jersey Devils4716222138-16143
14Detroit Red Wings4910824140-16743
15Ottawa Senators4815424152-18143
16Philadelphia Flyers4715323134-16742
Aktualizované: 19.1.2019 08:09
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.1.2019 08:09

Bleskovky

Tatar prispel dvomi gólmi k triumfu Montrealu,Arizona s Pánikom prehrala(3)

Slovenský hokejista Tomáš Tatar prispel v noci na sobotu v zámorskej NHL dvomi gólmi k triumfu Montrealu na ľade Columbusu 4:1. Na konto si pripísal dva plusové body. Canadiens natiahli víťaznú šnúru na štyri zápasy. "V aréne Columbusu sa hrá každému súperovi ťažko.
pred 2 hod. - TASR

Dvojgólový Tatar po triumfe Montrealu :"V Columbuse sa hrá každému ťažko"(2)

Slovenský hokejista Tomáš Tatar prispel v noci na sobotu v zámorskej NHL dvomi gólmi k triumfu Montrealu na ľade Columbusu 4:1. Na konto si pripísal dva plusové body. Canadiens natiahli víťaznú šnúru na štyri zápasy. "V aréne Columbusu sa hrá každému súperovi ťažko.
pred 2 hod. - TASR

Tatar prispel dvomi gólmi k triumfu Montrealu na ľade Columbusu 4:1

Slovenský hokejista Tomáš Tatar prispel v noci na sobotu v zámorskej NHL dvomi gólmi k triumfu Montrealu na ľade Columbusu 4:1. Na konto si pripísal dva plusové body. Canadiens natiahli víťaznú šnúru na štyri zápasy. Arizona v zostave s Richardom Pánikom prehrala s Pittsburghom 2:3 po predĺžení.
pred 3 hod. - TASR

TATAR PRISPEL DVOMI GÓLMI K TRIUMFU MONTREALU V COLUMBUSE

Slovenský hokejista Tomáš Tatar prispel v noci na sobotu v zámorskej NHL dvomi gólmi k triumfu Montrealu na ľade Columbusu 4:1. Na konto si pripísal dva plusové body. Canadiens natiahli víťaznú šnúru na štyri zápasy. UPOZORNENIE: Správu rozširujeme o ďalšie informácie la BRIEF-USA-SR-Hokej-NHL-Montreal-Tatar-góly-dva
pred 3 hod. - TASR

Brynäs IF - Djurgarden 1:2 v piatkovom zápase švédskej SHL

V piatkovom zápase švédskej hokejovej ligy vyhrali hráči Djurgardenu na ľade Brynäs IF 2:1.
včera o 21:23 - Michal Bruner / TASR

Piatkové zápasy fínskej ligy

výsledky: JYP Jyväskylä - IFK Helsinki 3:1, KooKoo - Vaasan Sport 5:2, Pelicans Lahti - TPS Turku 3:0, SaiPa Lappeenranta - Tappara Tampere 4:7.
včera o 20:07 - Michal Bruner / TASR

Düsseldorf - Straubing 2:3 pp v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Straubing 2:3 pp
17.1.2019 21:55 - / TASR

HV 71 - Lulea HF 0:4 vo švédskej lige

Výsledky štvrtkových zápasov švédskej hokejovej ligy: HC Frölunda - Färjestad BK 0:3, HV 71 - Lulea HF 0:4, Linköping HC - Örebro HK 5:4 pp, Mora IK - Rögle BK 4:1, Skelleftea AIK - Växjö Lakers 3:0
17.1.2019 21:37 - / TASR

Krištof s dvoma asistenciami

Výsledky štvrtkových zápasov fínskej hokejovej ligy: Ässät Pori - Jukurit Mikkeli 2:3 pp, HPK Hämeenlinna - SaiPa Lappeenranta 2:1, IFK Helsinki - Lukko Rauma 3:2 pp, Ilves Tampere - Kärpät Oulu 1:4 /za hostí Michal Krištof 0+2.
17.1.2019 20:19 - Michal Bruner / TASR

Byron s Montrealu za faul s trojzápasovou suspendáciou

Hokejový útočník Montrealu Canadiens Paul Byron si v NHL nezahrá tri zápasy pre disciplinárny trest. Ten mu vedenie profiligy udelilo za faul na obrancu Floridy MacKenzieho Weegara. Podľa informácie agentúry AP tak príde Byron na plate o 18.817 USD.
17.1.2019 12:42 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 01. 2019
L. Mikuláš - B. Bystrica o 15:00
Nitra - Miškovec o 16:00
Košice - Zvolen o 16:00
Trenčín - Poprad o 17:00
Žilina - Detva o 17:00
Budapešť - N. Zámky o 18:00

Odohrané zápasy

18. 01. 2019
BudapešťB. Bystrica
3:4REPORT
TrenčínL. Mikuláš
6:1REPORT
NitraPoprad
3:5REPORT
ZvolenDetva
3:2 PPREPORT
ŽilinaN. Zámky
3:2 SNREPORT
KošiceMiškovec
3:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS58 bodov
2.Faille É.BBY56
3.Chovan M.ZVO54
4.Lantoši R.NIT51
5.Asselin G.BBY46

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS31 gólov
2.Asselin G.BBY27
3.Blackwater J.NIT25
4.Kytnár M.ZVO24
5.Magosi B.MIS22

Najlepší brankár

Ádám VayMIS95.24 perc
2.Kristín M.NZA93.6 %
3.Vošvrda T.POP93.47 %
4.Habal V.KOS93.22 %
5.Košarišťan A.NZA93.15 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov