Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovenská 20-ka sa zišla v Piešťanoch na prvom kempe pred MS

7.12.2017 13:15 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 20 rokov sa v Piešťanoch stretli na prvom prípravnom kempe pred nadchádzajúcim juniorským svetovým šampionátom v Buffale (26. decembra 2017 - 5. januára 2018). Vo výcvikovom tábore má tréner Ernest Bokroš k dispozícii päť kompletných formácií a trio brankárov.


Počas prvej etapy prípravy, na ktorú boli pozvaní hráči z projektu HK Orange 20 doplnení o hokejistov pôsobiacich v európskych súťažiach, sa realizačný tím zameria na tréningoch predovšetkým na nácvik herného systému. Ten potrvá týždeň. "Zameriame sa hlavne na to, aby sme oboznámili hráčov z Európy s naším herným systémom. Chalani z projektu ho už majú v malíčku. Okrem toho samozrejme musíme udržiavať individuálnu formu každého jednotlivca," povedal po štvrtkovom tréningu v Piešťanoch tréner SR "20" Ernest Bokroš, ktorý ešte čaká na dvojicu legionárov zo Švédska Martina Fehérváryho a Mareka Korenčíka. "Predpisy IIHF hovoria o tom, že kluby nám môžu uvoľniť hráčov až desať dní pred začiatkom MS. My sme apelovali na kluby, aby niektorí hráči prišli skôr, nie všetky nám vyhoveli. Korenčík sa k nám pripojí 10. decembra, Fehérváry až pred odletom do USA," vysvetlil Bokroš.

Sústredenie potrvá v Piešťanoch do 13. decembra. Tréner po ňom oznámi nomináciu na druhú etapu prípravy, ktorú tím absolvuje v americkom Rochesteri s piatimi päťkami a tromi brankármi. Do Spojených štátov odletia Slováci 16. decembra, pričom v zámorí ich čakajú ešte dva prípravné zápasy – 21. decembra proti Bielorusku a 23. decembra proti Rusku. "Pre mňa ako trénera bude najťažšie zúžiť tento káder pred odletom do USA. V zámorí nás čaká ďalších desať hráčov, tam ešte budeme zostavu zužovať. Piati s nami na MS nepôjdu."

Tréner Bokroš pred sezónou priznal, že súčasný výber má väčšiu silu v ofenzíve ako v defenzíve, čo potvrdili aj výkony v Tipsport Lige a 1. lige. "Verejnosť nebude nikdy spokojná s nomináciou, ale my musíme nominovať tých, ktorí majú svoje úlohy. Nemôžeme zobrať iba 20 ofenzívnych hráčov, musíme to poskladať tak, aby sme boli na každom poste čo najlepší. V ofenzíve máme viac šikovných hráčov, za tým si stojím aj teraz. Ale som zvedavý, ako naši brankári nahradia dvojicu Matej Tomek - Adam Húska z vlaňajšieho šampionátu," vyhlásil Bokroš a dodal: "V zámorí sa k nám pripojí Dávid Hrenák, ale ten ma odchytaných iba päť zápasov, pričom Roman Durný už 35. To je náš problém, že nám hráči utekajú preč a nemajú toľko praxe. Takže až v USA sa ukáže, kto má akú formu. V záverečnom kempe sa teda rozhodne, koho vezmeme."

Boje na šampionáte, kde sa mladí Slováci predstavia v A-skupine v Buffale, odštartujú 27. decembra. Bokrošovi zverenci sa v úvodnom dueli MS stretnú o deň neskôr s Kanadou. V skupine ich ešte čakajú USA, Fínsko a Dánsko. "Nechcel som začínať s Kanadou, ale už to tak je. Musíme byť realisti a treba si povedať, že pre nás je kľúčový zápas s Dánskom. Je škoda, že ho máme až na záver skupiny. Musíme to tak zobrať, no verím, že sa na to čo najlepšie pripravíme," uzavrel tréner SR do 20 rokov.

Káder SR 20 na výcvikovom tábore v Piešťanoch (zdroj: SZĽH):

Brankári: Roman Durný (MHk 32 Liptovský Mikuláš), Samuel Hlavaj (MHA Martin), Jakub Kostelný (HK Dukla Trenčín)

Obrancovia: Samuel Fereta (HC Slovan Bratislava), Tomáš Hedera (HC Slovan Bratislava), Marek Korenčík (Lulea HF/Švéd.), Martin Krempaský (HK Poprad), Andrej Leško (Bílí Tygři Liberec/ČR), Dávid Matejovič (HK Nitra), Emil Rajnoha (Södertälje SK/Švéd.), Vojtech Zeleňák (Sparta Praha/ČR), Adam Žiak (TuTo Hockey/Fín.)

Útočníci: Peter Bjalončík (HK Poprad), Viliam Čacho (HK Dukla Trenčín), Niki Jaško (HC Slovan Bratislava), Miloš Kelemen (HKM Zvolen), Filip Krivošík (Lempäälän Kisay/Fín.), Peter Kundrík (HK Poprad), Patrik Marcinek (HKM Zvolen), Radoslav Mesaroš (HK Mládež Michalovce), Erik Smolka (HK Dukla Trenčín), Alex Tamáši (HC '05 iClinic Banská Bystrica), Rastislav Václav (HK Poprad), Filip Vašaš (HK Poprad), Vladimír Vybiral (MHk 32 Liptovský Mikuláš)

Realizačný tím: Roman Ulehla (manažér), Ernest Bokroš (hlavný tréner), Ivan Feneš, Milan Pažítka (asistenti trénera), Peter Kosa (tréner brankárov), Ivan Feneš (kondičný tréner) Igor Prekop /7. - 8. decembra/, Jozef Budaj /9. - 11. decembra/, Martin Petro /12. - 13. decembra/ (lekári), Rastislav Ladecký, Ľuboš Ondrejka (maséri)

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež MS 20


Haxito

 

Jaké Dánsko ??? Však Kandaru, Usa, Fínsko v pohode uhrajeme Bokri nestresuj
7.12.2017 - 14:05
0

Ejo

 

Pred zápasom s Dánskom už budeme mať isté semi
7.12.2017 - 14:10
+2

MiKe18

 

Vie niekto ktorí 10 hráči zo zámoria dostali pozvánku ??
7.12.2017 - 14:12
0

Tomo8ZV

 

Ružička,Buček,Studenič,Roman,Liska,Bodak,Ivan,Hrenak,Solensky a kto je 10. neviem
7.12.2017 - 14:19
+2

MiKe18

 

Podľa mňa jeden z dvojice Lacka alebo Valach..... veľa možností už nie je, jedine žeby Hrehorčák alebo Kmeč
7.12.2017 - 14:36
+2

Tomo8ZV

 

Lacka a Valach pozvanky nedostali pokial viem, takze zostavaju Kmeč, Hrehorčák a potom este menej pravdepodobní Fafrák a Faško-Rudáš
7.12.2017 - 14:40
+2

MiKe18

 

Možno nejaká pozvánka na poslednú chvíľu
Veď aj tak sa to nakoniec dozvieme že ktorí 10 dostali..... aj ked ja by som viac bral hráčov zo zámoria, predsa len MS budú v Buffale a nie v Europe, len aby nemali projektoví hráči veľké problémy s tým prechodom
7.12.2017 - 14:45
+1

Tomo8ZV

 

mne tam chýba ešte Galbavý zo švédska, podla mna horší ako projektoví hráči neni...
7.12.2017 - 14:48
+2

MiKe18

 

Mne sa nepáči jedna vec, možno sa na tom zhodnem aj s viacerými fanúšikmi. Bokroš viac uprednostňuje hráčov z projektu, pričom to sú hráči, ktorí sa neuplatnili v zahraničí.... veď napríklad taký Čacho hral minulý rok v Super elit a príliš neohúril a teraz hrá v projekte a má zrazu väčšiu šancu hrať na MS ako taký Galbavý. Čo z toho že hraju projektanti proti mužom, ked na medzinárodnej úrovni sú aj tak slabí a Bokroš to dobre vidí. Podľa mňa by hráči mimo projektu zahrali oveľa lepšie, no chcú preraziť mimo Slovenska lebo sú kvalitnejší.... Chcel by som vidieť, či niektorí z projektových by mal také štatistiky ako napríklad Ružička v OHL, či Roman vo WHL alebo nebodaj ako Galbavý v Superelit.
7.12.2017 - 14:59
+17

homer J BLOG

 

Rok je pri takychto hracoh dlha doba. Za ten cas sa vela zmeni. Čacha vidí každý deň, má ho na očiach, vie čo od neho môže čakať. Galbavý mal šancu, na poslednom turnaji veľmi nepresvedčil. JE to čisto ofenzívny hráč a takíto (a lepší) čakajú v zámorí). Tak radšej predsa len zoberie toho hráča, ktorého dobre pozná.
7.12.2017 - 15:09
+7

Hujer

 

Počúvaj ma Homér nepíš tu bludy. Over si informácie skôr ako niečo vypustíš.
7.12.2017 - 15:40
+5

simon22 BLOG

 

galbavý..: super že má viac ako bod na zápas... 21zápasov 25bodov.. v každom prípade yb sa taký produktívny útočník asi hodil.. otázne je, koľko reprezentantov budú mať samotní swe z tejto ligy.. či u nich už tiež nie sú všetci u mužov..
7.12.2017 - 19:33
0

houyhnhnm

 

Fafrák pozvánku nedostal. Bude to zrejme Kmec alebo myslel Fehérváryho.
7.12.2017 - 16:34
+1

houyhnhnm

 

Tak je to Kmec.
7.12.2017 - 16:48
0

barabas

 

Neviem ako Kmec, ale už musí byť úplne mimo jeho cesta nepostráda cieľ...raz tu raz tam ...klesajúca výkonnosť...
9.12.2017 - 20:48
0

Online527

 

mohol by to byť Ovečka ale to by sme chceli veľa
7.12.2017 - 15:16
+4

houyhnhnm

 

Ovečka pozvánku nedostal.
7.12.2017 - 16:34
+1

topska

 

ved desiaty je Fehervary nie? on sa pripoji az v Amerike
7.12.2017 - 15:44
0

dominator97

 

toto je uz asi aj o slovickareni
je sice mozne, ze tym desiatym je fehervary, ale on by sa mal pripojit pred odletom do USA, zatial co ta desiatka by mala cakat v zamori
7.12.2017 - 16:05
0

topska

 

Ja som to pochopil tak, ze v tomto kempe bude x hracov, v tom dalsom prribudnu dalsi desiati cize 9+ Martin. Ale dufam ze to bude 10 zo zamoria
7.12.2017 - 16:35
+1

matejb123

 

Durny keby odchytal aj 200 zapasov, ten chalan proste nema na to. jeden z najslabsich brankarov co kedy v 20tke boli
7.12.2017 - 14:13
+20

zafan

 

Jednoznacne!
7.12.2017 - 19:47
+2

zafan

 

toto je klasicke umele slovenske zmyslanie. vytiahnut to co prave pasuje. odchytal by spominany brankar tolko zapasov aj v zdravom konkurencnom prostredi niekde v kvalitnej europskej alebo zamorskej sutazi pri celom rade ziackych golov ktore inkasoval? odpoved je jednoducha: nie! a opat sa dostane na MS hrac ktory sa tam dostal lahsou a kratsou cestou ako ti ktori isli sutazit medzi najlepsich lebo sa chcu zlepsovat a napredovat. inak to cele o posobeni v projekte a mat tak otvorene dvere na MS alebo posobit niekde kde ta cesta k uspechu je omnoho narocnejsia a tym cesta na MS je zarubana, tato logika zavana presne s tou spred par rokov ked bolo obdobie ze hraci ktori sa pravidelne presadzovali v zahranici a dostali sa tam naozaj iba nasi najlepsi, tak ti nemohli reprezentovat SK lebo boli povazovani za zradcov a urazili tym ego nasich pseudofunkcionarov.
8.12.2017 - 7:27
+6

ErikHKM

 

Dookola stále ta istá výhovorka najdolezitejsi zápas je Dánsko čiže tie ostatne len z povinosti ide odohrať ? Erni nerob z nás už magorov
7.12.2017 - 14:14
+6

bobbyfan

 

nechapem, herny system na ktory si maju zvyknut ludia co nie su v projekte. Polka kadra, ta lepsia hraje mimo projektu, a teda oni so svojimi schopnostami sa maju ucit system usity na mieru meneje talentovanej casti kadra??? WTF Co je toto za chory system v tej 20ke; ernie nehnevaj sa na mna, ale mas celkoms chopny material v rukach a snazis sa to zabit. Trener je tak priposraty z toho ze bude ten za koho sa vypadne, ze uz riesi dookola len jeden zapas. Tento clovek, neberiem mu jeho vysledky, ale nema co dat hokeju v budcnosti na tejto urovni. Ja nie som zoaden hokejovy expert, ale mat tak kvalityn material ako ma on tento rok, a ist zase tak priposraty a stale dookola mliet ze maju hraci ostat v projekte je uz moc. Kolko chalanov bolo draftovanych z projektu a kolko mimo projekt za poseldne roky???? kto nam stale zachranoval Acko???? stale chalani mimo projekt, teda hraci co sa naucili hrat iny hokej pod inym tlakom.....jezis maria ernie...
7.12.2017 - 14:27
+27

racmaster

 

no neviem, co na tom nechapes, ved je to zrejme. herny system v inych kluboch bude urcite iny, ako ten, co uz ma vacsina chalanov
sr20 natrenovany a zapamatany z ligy. bokrosa ako cloveka velmi nemusim, ale nadavat nanho ako trenera mi pride bud uplne scestne, alebo reklama nejakemu inemu trenerovi, co si brusi zuby na jeho miesto. podla mojho nazoru by sme mali byt radi, ze tam neni dakto este ovela slabsi, ako bokros.

len jedno mu nezavidim, ako tym chalanom z projektu, co sa celu sezonu snazili, makali a hrali vyborne, historicky najlepsie odkedy tento projekt sr20 je, ze nakoniec na ms nepojdu a pojdu tam nejaki ini, ktori su akoze lepsi, no v konecnom dosledku su to macky vo vreci, co mu len rozbiju zohrate muzstvo.

na jednej strane sa stazujeme, ze hraci idu prec a neostanu v projekte, na druhej strane tych, co zostanu z neho na poslednu chvilu pred ms vyradime... ja by som, NAJMA TOHTO ROKU, nechal tu dvadsiatku pokope, doplnil tak 2-3 fakt najlepsich hracov namiesto fakt slabych, resp zranenych a chorych a hotovo. a ti dalsi, co sa rozhodli ist kadetade vonku robit karieru by som nechal , nech si ju tam robia a nech sa predaju svojimi vykonmi sami bez toho, ze im urobime najlepsiu moznu reklamu na ms20...

dansko dame aj s tym vyberom, co hral nasu ligu. ak nie, tak potom cau, parky, zavrite stadiony a detom kupte playstation, nech zabudnu.
7.12.2017 - 14:44
+6

bobbyfan

 

macka vo vreci...toto mi ostalo pred ocami.... na slovensku je hrac ktory chce ist vyssie, chce nieco viac, a je onho zaujem macka vo vreci, a hrac o ktoreho nie je zaujem v juniorke v kanade istota...zabudas na jednu vec...detva a podobne muzstva by mali kolotoc od vacsiny repre na MS20...takze by som neprecednoval, a chalani v kanade, hraju proti najlepsim vo cvojej kategorii a par z nich ma aj dobre cisla
7.12.2017 - 14:49
+16

racmaster

 

oproti tym, co s nimi pracuje cely rok SU macka vo vreci. mozu byt aj lepsi, ako ti podla teba nechceni, ale v kazdom, KAZDOM pripade mu rozbiju to, co cely rok nacvicoval s pomarancami. nikdy nevies, ako sa zohra s novymi spoluhracmi, ci novovytvorena formacia pomarancov s jednym zahranicnym bude fungovat, ci sa stihne zohrat za tych par zapasov. preto macka vo vreci. bez ohladu na to, ci su o 10 percent lepsi nez pomarancovia... o com nepochybujem... vysledok bude zrejme aj tak minus kvoli suhre, kvoli mnohym faktorom rizika striedania toho, co funguje za nieco, co MOZNO bude fungovat.

ale hlavny je ustredny motiv, nechcel si SR20 pred sezonou, teraz nechce SR20 teba. akonahle toto pravidlo zafunguje viacmenej spolahlivo az na fakt 3 ale FAKT hviezdy, co budu vynimka, dalsi rok nam odide o polovicu hracov menej... a stale na jedneho, co sa vonku vypracuje, je dalsich 5, co tam zakape.

uz ten jeden rok, co by odohrali v sr20 naozaj moze vydrzat kazdy. ved potom pojdu na ms a predaju sa daleko lepsie. v novom muzstve dostanu aj elitne formacie, nielen zbierat puky ako dnes... ale oni nie, oni si myslia, ze su hypertalentovani a cely svet na nich len caka... potom narazia do steny reality a su z toho taki otraseni, ze z nich uz vacsinou poriadny hraci nikdy nebudu. cest vynimkam.
7.12.2017 - 15:24
+2

CA

 

Suhlas:
7.12.2017 - 16:47
+1

Foam of Waterfall

 

a tak urcite lebo ta suhra vyvazi chybajucu mentalitu a kvalitu, to je úplne jasné mali sme možnosť vidieť u Javorčíkových 18 na jar, aky rozdiel robi mentalita a kvalita, narozdiel od suhry, nakoniec aj pri par nasich uspechoch nehrala rolu suhra hracov, ale ich mentalne nastavenie a kvalita, kolkokrat klucovi hraci prisli az na stvrtfinale MS ci posledne zapasy v skupine a pod.

ten "ustredny motiv", to je este vacsia krepost, o polovicu hracov menej odide vtedy, ak sa zmenia pomery u nas v hokeji tak, ze nebude zavisiet od toho, kto kolko zaplati komu, aby hral v lajne ci projekte, resp. od toho, aky je kto kamarat s kym ci akeho ma agenta, ale od kvality a snahy hraca a jeho motivacie ... viac hracov vonku zakape skor preto, ze okrem hokeja je tam cudzi jazyk a prostredie, cize nie primarne kvoli hokeju, kedze uz len tym, ze isli von, ukazali nejaku snahu ho hrat aj napriek prekazkam.

a s tym predavanim sa: kto z MS20 z projektu okrem brankarov sa predal? vacsina naj hracov na MS neboli projektovi, a ti predajnost vylepsili, nie ju ziskali ... napr. Fehervaryho ci Rewaya isto nepredali herne nacviky z projektu ...

7.12.2017 - 19:06
+2

Foam of Waterfall

 

a si si istý, že Ernie je presne ten, ktorý tento tvoj zámer plánuje realizovať, keď uviedol, že 10 hráčov pribudne do kádra lne v zámorí a vyradiť potom mieni max. 5, a aj to nemusia byť všetko zámorskí?
7.12.2017 - 15:23
0

Foam of Waterfall

 

asi tak nejako ... a to s tým Hrenákom a 5 zápasmi čo chcel povedať?
7.12.2017 - 14:52
+2

bobbyfan

 

kolko odchytal tomek, a chytal zle???
7.12.2017 - 15:02
+4

Foam of Waterfall

 

ja som sa len opytal
7.12.2017 - 19:06
0

Big brother

 

Zrušte už ten nezmyselny projekt.
7.12.2017 - 14:43
+7

racmaster

 

on ma cely rok zmysel, strati ho az zaverecnou nominaciou, kedy sa z neho vyradia hraci, co v nom cely rok funguju, makaju, rastu, zohravaju a zapracuvavaju sa. nahradia sa hracmi, co sa na tento projekt vykaslali, lebo im nebol dost dobry, no zrazu im je dobry, ked si treba urobit reklamu na ms20...
7.12.2017 - 14:48
+2

ŠIMIKE

 

lol coze ? ten projekt je pre hracov co sa nedostanu za lepším do zahranicia a bohuzial tu musia ostat .potom ani na ms A nevolajme hracov zo zahranicia ( co sa ochvilu stane lebo tam ziadny slovak uz nebude) a potom uvidis tu biedu
7.12.2017 - 15:04
+23

racmaster

 

iba zeby ne
7.12.2017 - 15:39
0

strojar

 

Tento projekt má zmysel.Nielen celý, ale dokonca celé roky.
Škoda, že nie pre hráčov, ale pre všetkých bafuňárov okolo.
Preto stále žije, hoci slovenskému hokeju nič neprináša.
7.12.2017 - 15:13
+4

ctibor

 

Ale na MS nejde projekt pomarancov, ale ide tam reprezentacia Slovenska do 20 rokov. Takze ak sa vykaslal na projekt, tak to neznamena, ze sa vykaslal na reprezentaciu. Tento rok, vyraznejsie ako pominule roky, je ta kvalita jednoznacne vonku a takych 10-15 hracov by tam kludne mohlo/malo byt. Ale na to treba gule a priznat si, ze ten projekt straca jednoducho zmysel, pokial sa pri konecnej nominacii uprednostnuju hraci, len na zaklade toho, ze boli v nejakom projekte. Hraci o ktorych nebol zaujem vonku....
7.12.2017 - 15:15
+13

racmaster

 

to, ze tu ostali nemusi znamenat len to, ze o nich nebol zaujem, moze to znamenat aj to, ze mali rozum, ostali este jeden rok, vyborne hrali v extralige, isli na ms20 a buduci rok sa daleko lespie predali do daleko lepsich muzstiev... moze to znamenat, ze si proste myslia, ze tym rokom nic nestratia, nezabudnu hrat hokej a naopak, za rok vonku sa ho nenaucia hrat... a to si myslim aj ja. nielen sa hned hrabat vonku hrat hokej do ameriky, bo tam je vsetko lepsie ako doma...
7.12.2017 - 15:45
0

racmaster

 

a skoncit v nejakej ushl, wchl, ohl, mtfkr lige, ktoru potom silno chvalia aka je kvalitna bomba peckova. lebo im je jasne, ze tym robia sami sebe reklamu a inak by isli sami proti sebe. len potom sa stane, ze sa ten isty hrac z tade vrati skrachovany deziluzovany a potom zrazu chvali nasu ligu, aka je ta fasacka... tak to mi je prekvapenie.
7.12.2017 - 15:49
0

topska

 

v ohl je x krat lepsia starostlivost o hracov ich veku a ich progres ako v nasej lige a to sa da povedat, ze som sucastou jedneho z nich, kde sa s mladezou pracuje nadstandartne a aj tak to budem tvrdit
7.12.2017 - 16:37
+9

Jozef_SK

 

okrem prvej päťky su hráči z 20 oproti hráčom z inych krajín 0... v 20 neni nikto taky kto tam ostal zato ze je to podla neho dobre kazdy lepší ide preč. v 20 su deti rodičov ktorý platia ukáž mi jedneho hokejistu ktory bol radšej v projekte ako keby niekde v zahraničí ?
7.12.2017 - 16:44
+8

topska

 

Dokonca aní jeden z porpadskych hracov nie je radsej v projekte ako vo svojom klube aj keby nemal mat iste miesto v Acku
7.12.2017 - 16:54
+5

racmaster

 

nehnevaj sa, ale 18rocny chalan nemoze mat objektivny nazor na to, co je pre jeho vyvoj lepsie a co horsie. moze akurat tak zdielat niektory z tych nazorov, ktory nanho osobne urobil momentalne vacsi dojem. DOJEM je to klucove slovo. ako si pamatam, aky som bol v 18ke a aki boli vsetci moji rovesnici, tak najlepsie je, ze mi ani nemoze dat zapravdu. ale tak to ma byt. behat maju mladi, rozmyslat stari...
7.12.2017 - 18:33
+1

cuchorko

 

a ty mas objektivny nazor a vies lepsie ako ti chalani co je pre nich lepsie?
7.12.2017 - 22:57
+4

Navi01

 

Racmaster: Racmaster 18 ročný človek nemôže mať názor objektívny čo je pre neho najlepšie?

To su čo za dristy? Nehnevaj sa na mňa ty máš 18 ??
9.12.2017 - 7:56
+4

Sunkafit

 

Tak po tejto odbornosti si vsetci zapamatajme tento nick
7.12.2017 - 18:23
+7

zafan

 

Riadne demagogie.
7.12.2017 - 19:57
+6

ctibor

 

No si trosku mimo.
7.12.2017 - 16:41
+2

topska

 

prosim ta, tieto nazory mas podplozene aj nejakymi hracmi? Lebo ti hraci chodia do projektu z vynutenia, radsej by boli vo svojich kluboch ak tie kluby za nieco stoja, alebo by boli vonku
7.12.2017 - 16:56
+4

Emdzej

 

Daj konkrétny príklad kto ostal v orange20 a potom sa predal niekde ... kľudne od začiatku histórie projektu
7.12.2017 - 16:58
+2

renem

 

Hrivik. Sadecky je blbost, nebyt toho, ze je Slovanista tak by si v KHL urcite nezahral a tazko by sa presadil v Extralige
projekt je totalna blbost
7.12.2017 - 17:26
+1

cokolad

 

projekt nesluzi na to aby sme vychovali hracov extra triedy ale len na to aby sme nevypadli z najvyssej kategorie..ktosi si mysli opak tak je naivny..z p priemerneho slovenskeho mladeznika nevychovas za rok dve hviezdu..o tom ci niekto bude hviezda sa rozhoduje roky predtym
7.12.2017 - 17:31
0

racmaster

 

bojuju proti tomu projektu silou mocou, pritom ich vlastna argumentacia si protireci. pokial su ti hraci v projekte naozaj taki slabi, tak by po zruseni tohto projektu nehrali uplne nikde a to by nasmu hokeju ako pomohlo...?
7.12.2017 - 18:05
0

houyhnhnm

 

Hráč, ktorý by vekovo slovenskú juniorskú ligu prekročil, by sa mal uplatniť minimálne v mužstvách 1. ligy. Inak môže hokej zabaliť. Žiaden skorumpovaný projekt. Potom to tak vyzerá, že hráči ako Krištof, Bezúch, Valach, Lacka či Galbavý sa nedostanú na MSJ. Pozri, kde teraz hrávajú Bene, Fujerík, Mlynčár, Grošaft, Mertel, Rusnák, Vyletelka, ktorí šli na MSJ na ich úkor.
7.12.2017 - 18:29
+7

racmaster

 

cize to je vina projektu, nie toho, ako na sebe pracovali, ake mali zdravie, ake mali odvtedy stastie, rokovania o zmluve, ako sa presadili na skuskach a dalsich 70 faktorov, ktore do toho za posledne roky vstupili. len projektu?
7.12.2017 - 18:39
0

Kaede BLOG

 

Otazka je, ci ma zmysel mat projekt, ktoreho: jedinym zmyslom je , aj silene, zachovat prislusnost k elitnej kategorii na MS juniorov. Pretoze najma v mladeznickych kategoriach by malo byt prioritou vychovavat co najlepsich hracov pre seniorsky hokej, ci uz to je repre alebo aj domaca liga.
7.12.2017 - 18:37
+5

barabas

 

Tak na toto je úplne zbytočné odpovedať, veľmi stupídny názor hm..
9.12.2017 - 20:51
0

dimitri

 

No ja dúfam, že to čo píšeš sa tento rok aj stane a že sa niektorí hráči z projektu predajú do lepších líg!!
Nespomínam si totižto na hráča ktorý by išiel na ms z projektu a teraz hrá lepšiu ligu ako je max SVK liga. Tuším Sadecký jediný čo si spomínam, je teraz v KHL.
Možno sa mýlim a na niekoho som zabudol. Kľudne ma oprav a napíš meno.
Zrejme ťa kvalita bude naozaj niekde inde a nie v projekte
7.12.2017 - 16:59
+3

racmaster

 

lenze to je porucha kauzality. tomu, ze sa nasi hraci nepredavaju do lepsich lig nie je projekt sr20 pricinou, ale nasledkom...

princip hlucha mucha - ked odtrhnes muche kridlo a zatlieskas pri nej, mucha neodleti, co je jasny dokaz, ze tym ohluchla...
7.12.2017 - 18:12
0

Kaede BLOG

 

Nesuhlasim s vacsinou toho, co tu racmaster pise, ale zasa viacero hracov, ktory isli na MS z projektu dnes hra v lepsich ligach ako slovenska.

Godla v Liige, Hudacek v KHL, Marincin v AHL, v Cesku napr. Tybor atd.

Druha otazka je, ze ci by sa tam nedostali aj bez projektu.
7.12.2017 - 18:35
0

topska

 

Pozor, ale ty pises o hracoch, ktori uz predtym hrali seniorsky hokej a boli viac menej zapracovani do extraligy...
7.12.2017 - 18:41
+4

racmaster

 

no vidis, uz sa ten problem rozsiruje, uz to neni len ciernobiele videnie projektu samotneho
7.12.2017 - 19:05
0

topska

 

cize ani nahodou neostali na Slovensku kvoli projektu
7.12.2017 - 18:41
+4

racmaster

 

presne jak pises, projekt neni pricina, ale nasledok. vacsina ludi mysli linearne a reaktivne, takze to nevidi. snazi sa len za pomoci occamovej britvy najst jednoducho vinnika celej situacie.
7.12.2017 - 19:03
0

Emdzej

 

Marincin šiel do kanadskej juniorky z projektu, hudáček šiel najprv do slovana Extraliga ,godla pôvodné ani nemal ísť na tie ms , keby nebola "dohoda" s bokrosom
7.12.2017 - 20:15
0

Sunkafit

 

Ty asi hokej velmi nesledujes ze?
7.12.2017 - 18:22
0

pokemon33

 

cize napriklad taky Fehervary mal ist radsej do projektu ako do Allsvenskan
7.12.2017 - 16:12
+5

racmaster

 

ale no tak... citaj lepsie
7.12.2017 - 18:12
0

pokemon33

 

on ma cely rok zmysel, strati ho az zaverecnou nominaciou, kedy sa z neho vyradia hraci, co v nom cely rok funguju, makaju, rastu, zohravaju a zapracuvavaju sa. nahradia sa hracmi, co sa na tento projekt vykaslali, lebo im nebol dost dobry, no zrazu im je dobry, ked si treba urobit reklamu na ms20 ------- tvoje slova, este raz som si ich precital, tak ktori hraci sa na projekt vykaslali a nahradia projektantov, Ruzicka, Studenic, Roman, Ivan,Bodak, Fehervary,Bucek, Liska? ...to nemozes mysliet vazne, to ako mali ist do projektu?? vacsina z nich hra v CHL co su najlepsie kanadske juniorky, v tych ligach hraju top prospekty nielen z Kanady ale aj Europy, spomeniem len Zadinu, Svechnikova, Heponiemiho...vela europanov sa z tych lig dostalo do NHL , napr. Landeskog, Hischier, Zacha,Yakupov,Faksa,...takisto ich spoluhracmi su skveli hokejisti (Kyrou, Ronning, atd)... tak co im da viac, porovnavat sa a hrat s top talentami z TOP krajin v TOP ligach alebo nas projekt?
7.12.2017 - 18:42
+6

racmaster

 

a hraju tam prim, ci zberaju puky?
7.12.2017 - 19:27
0

pokemon33

 

hahah: predavaju hotdogy na stadione
7.12.2017 - 20:42
+5

Nihal

 

Tie prispevky co pises absolutne nedavaju zmysel a asi nemas sajnu o urovni CHL (co je juniorska NHL v podstate).
Hraci, co su tam draftovani (alebo podpisani neskor), musia splnat urcite kvality. Tam si nikto do timu nezoberie nejakeho druhotriedneho hraca. Tam hraju top prospecty.
8.12.2017 - 0:25
+4

Kopitar11HKPOPRAD

 

tak si pozri ten štýl Kanaďanov z tých junioriek vypália rybník komu chcú jednoznačne sú to top juniroske ligy
8.12.2017 - 13:42
+4

erik24

 

ja by som zobral dve formacie max. mimo projekt a dve z projektu. ak 13 utocikov tak 7 mimo projekt a 6 z projektu. ale to je len moj nazor.
7.12.2017 - 15:22
+3

racmaster

 

a ktore by hrali presilovky a ktore by chodili len zdrziavat hru, kym si elitne odychnu? ci by sa losovalo?

preto tam pise, ze nemoze zobrat len produktivnych ofenzivnych hracov...
7.12.2017 - 15:27
0

Foam of Waterfall

 

zdrziavat hru? to v Kanade, Svedsku a pod. sa hra tak, ze niektora lajna zdrziava hru?
7.12.2017 - 15:36
+5

racmaster

 

nie, tam zapas trva 100 minut aby vsetky styri lajny mali 25 minut ice time a presilovky sa hraju vo formate 10 na 9
7.12.2017 - 15:39
0

Foam of Waterfall

 

a teraz k veci ...
7.12.2017 - 15:57
+6

racmaster

 

zrejme si si vsimol, ako to v hokeji chodi. prve 2 lajny ice time 20+minut, tretia okolo 15, stvrta 5-8minut. vsetci ti nasi super hraci, co o nich bol zaujem vonku hraju v tych prvych dvoch? lebo ked nie, tak su tam tvrdo povedane na zdrziavanie hry a drzanie puku daleko od branky, aby si prve dve lajny stihli oddychnut. a v tychto z nich naozaj hviezdy nevyrastu, bez ohladu na kvalitu ligy. to naozaoj nech radsej hraju prvu lajnu v sr20 v extralige

uz ti doslo?
7.12.2017 - 18:17
0

Foam of Waterfall

 

ano, vsimol som si, ziadna kanadska ci svedska lajna (podla poslednych vysledkov 2 najlepsie reprezentacie sveta) nehra tzv. udrzbu alebo nezdrzuju hru ... to je totiz trend, ktori urcuju najlepsi. "Zdrziavacia lajna" je totiz v spickovej konfrontacii idealny terc silnejsieho supera ...

za 5-8 minut sa daju strelit bez problemov 2-3 goly ... pricom napr. Panik v CHI elitnej lajne ani druhej lajne nehral viac nez 17 minut za zapas, tak akych 20+? https://www.nhl.com/player/richard-panik-8475209?stats=gamelogs-r-nhl&season=20172018 platí aj o napr. Sharpovi, aj potom, co presiel druhy novembrovy tyzden do elitnej lajny: https://www.nhl.com/player/patrick-sharp-8469544?season=20172018&stats=gamelogs-r-nhl .. ked sme pri NHL, ktora lajna je tam na zdrzovanie hry?
7.12.2017 - 18:59
+4

racmaster

 

ta, ktora ma najmensi ice time a nehra presilovky, ani oslabovky.

20+ maju hraci, co hraju presilovky, aj oslabovky, alebo aspon jednu z nich, ktora prevazuje v tom ktorom zapase. pokial ti nasi mladi niesu nasadzovani do tychto specialnych formacii, nenaucia sa tam nic, len su tam do poctu a zbieraju puky.

a to s tym idealnym tercom superovej elitnej lajny je tiez nedomyslene, pokial by to tak bolo, automaticky dalsie striedanie by isla elitna formacia druheho timu na stvrtu lajnu supera a bolo by po vyhode. jedine, ze by cely zapas hrala superova elitna...
7.12.2017 - 19:33
0

Zkubydu

 

dve formacie z projektu by som zobral, len ak by som musel nominovat 30 hracov.
10.12.2017 - 13:48
0

kamenný pavúk

 

a ty chces diskutovat alebo len zasmradit diskusiu a odist?
10.12.2017 - 14:39
0

MiKe18

 

O konečnej nominácii rozhoduje len Bokroš a jeho asistenti, či môže do toho povedať niečo aj Šatan ako GM ??
7.12.2017 - 15:31
0

lososj

 

U mňa p....: Bokroš nie je trenerom.Po tie roky čo vedie 20-ku sa v myslení mužstva nič nezmenilo.Vyjde nam,alebo nie.Nič sa nedeje,budúci rok je tu čochvíľa.Chalani sa rozídu,budu si niektorí hladať angažman a pripravime zase pekný balík pre 20 ku.Ako znovu dopadnú,to vie len p. Bokroš,on je srdce mužstva,ale to srdce je už choré....
7.12.2017 - 15:59
+1

cokolad

 

doteraz vyslo = este sme nevypadli

ja fakt neviem co vy by ste chceli aby Bokros dosiahol s tym "materialom" aky mame rok co rok...Cesi maju kazdy rok lepsich hracov a ani raz nebojovali o medaily ako my odkedy je tam Bokros

tie naj talenty Bokros VZDY zobral...a ak si mam vybrat medzi priemernym hracom co je v projekte a nejakym mierne lepsim v zamori co system nepozna a branit nevie tak podla mna tam je rozdiel blizky nule

co sa tyka herneho stylu..co ine ako beton my mozme z nasimi hracmi proti silnym timom hrat? proti tomu najslabsiemu v skupine sme kazdy rok vyhrali odkedy mame Bokrosa a aj VZDY sme boli lepsi v tom zapase

samozrejme kazdy jeden trener ma svoje negativa..ale tu sa nadava na Bokrosa akokeby to bol najväcsi amater..doteraz VZDY bez problemov zachranil Slovensko v Acku + raz pridal aj velky uspech..treba zobrat do uvahy ze tu hraje len 10 timov a 6 je na 99% kazdy jeden rok silnejsich proti ktorym mame len minimalne sance..z toho 3 silnejsie mame kazdy rok v skupine + toho slabsieho, ktoreho sme VZDY zdolali nech sme mali akykolvek rocnik..nasa A repre by pri 10 ucastnikoch v A kategorii uz davno vypadla minimalne raz

Bokros nemoze za to ze predchadzajuce vedie SZLH dostalo Slovensko do tychto sraciek a ze mame taketo slabe generacie hracov..on sa z toho snazi dostatok len maximum

od roku 2011 co Bokros ma 20tku

s top6tkou mame bilanciu 3 vyhry 26 prehier
s porovnatelnymi alebo slabsimi timami mame bilanciu 10 vyhier jedna prehra

to vsetko zodpoveda realite slovenskeho mladeznicneho hokeja..dokonca si dovolim tvrdit ze tyh prehier s porovnatelnymi/slabsimi mohlo byt kludne viac

teraz mi kazdy jeden co kritizujete napiste aku bilanciu by ste ocakavali vy za 6 rokov co to Bokros ma pri tom materialy co ma

7.12.2017 - 17:17
+8

houyhnhnm

 

Ty mi chceš povedať, že Valach, Lacka, Hrehorčák a Galbavý sú MIERNE lepší ako Kundrík, Marcinek, Mesároš či Václav??? Ak áno, tak sa s tebou nemám o čom baviť...
7.12.2017 - 17:52
+6

cokolad

 

to nevravim..este sme nevideli ani konecnu nominaciu takze taketo porovnanie je momentalne bezpredmetne
7.12.2017 - 17:58
+1

houyhnhnm

 

Ako to, že to nevravíš? Napísal si: "ak si mam vybrat medzi priemernym hracom co je v projekte a nejakym mierne lepsim v zamori", takže to vravíš!

Do kempu pred MSJ povolal Kundríka, Marcineka, Mesároša, Václava. Naopak Valacha, Lacku, Hrehorčáka a Galbavého nie. Čo je bezpredmetné? To sú fakty. Prečo nedostali šancu aj Valach, Lacka, Hrehorčák a Galbavý? Len za to, že odišli za lepším, aby sa posúvali rýchlejšie vpred v kvalitnejších ligách, tak nemôžu dostať šancu? Je to fér?
7.12.2017 - 18:04
+9

cokolad

 

este nam pride 10 hracov zo zamoria + Korencik + Fehervary..takze Hrehorcak Valach aj Lacka tam kludne mozu byt..takze ziadne fakty nepises lebo ani nevies kto pojde zo zamoria

a stvorica ktoru si vypisal z U20 mozno nebude ani do zamoria cestovat lebo su len v prvom kempe

tak cely tvoj prispevok je bud predcasny alebo uplne zavadzajuci
7.12.2017 - 18:13
+1

houyhnhnm

 

Do kempu idú Ružička, Roman, Studenič, Buček, Bodák, Ivan, Hrenák, Liška, Solenský, Kmec. Navyše Valach a Lacka mi potvrdili, že žiadnu pozvánku nedostali, takže žiadne "nevieš kto pôjde zo zámoria". Tá štvorica z U20 dostala šancu v kempe, Valach, Lacka, Hrehorčák, Galbavý nie. Už vidíš ten rozdiel???
7.12.2017 - 18:33
+4

cokolad

 

no ved ja neviem mne to nikto nepotvrdil a nemam ani ostatne mena zo spolahliveho zdroja
7.12.2017 - 22:10
0

racmaster

 

strasne hystericky reagujete, aj ty, aj par dalsich. nemozem sa zbavit dojmu, ze ste rodicia tych chalanov, co odisli vonku, vykaslali sa na projekt lebo si nesebakriticky mysleli, ze su ovela lepsi a projekt je predsa len pre supakov. bohuzial, nikto z nich vonku dieru do sveta nespravil a nepotvrdil, zeby jeho ambicie neprerastali jeho talent.

ta hysterickost reakcii vas usvedcuje. treba si proste priznat chybu a radsej rodicom druhych rocnikov povedat vsetky plusy, aj minusy. nie robit tvrdosijne reklamu na svoje sporne rozhodnutie.
7.12.2017 - 18:24
0

topska

 

vysvetli mi ked je taky dobry a prospesny ten projekt, preco vacsina hracov tam nechce hrat a ostala by radsej vo svojom klube?
7.12.2017 - 18:32
+2

racmaster

 

vysvetlil som ti to vyssie, ale dam ti to sem este raz.

nehnevaj sa, ale 18rocny chalan nemoze mat objektivny nazor na to, co je pre jeho vyvoj lepsie a co horsie. moze akurat tak zdielat niektory z tych nazorov, ktory nanho osobne urobil momentalne vacsi dojem. DOJEM je to klucove slovo. ako si pamatam, aky som bol v 18ke a aki boli vsetci moji rovesnici, tak najlepsie je, ze mi ani nemoze dat zapravdu. ale tak to ma byt. behat maju mladi, rozmyslat stari...
7.12.2017 - 18:41
0

topska

 

cize drviva vacsina mladeznickych ci seniorskych trenerov v kluboch sa myli tiez? Lebo asi sa zhodneme, ze v tom veku ich nenuria ostat v klube kvoli enjakym bodom
7.12.2017 - 18:50
+8

racmaster

 

este raz?
7.12.2017 - 19:09
0

topska

 

Vacsina mladezickych trenerov ci seniorskych trenerov (bavime sa o muzstvach, kde ta praca s mladezou stoji za to) je presvedcena, ze maju vacsiu sancu na progres, ak ostanu v klube. To plati aj o ich zapracovani do Acka, kedze maju cas s nimi pracovat na samotnom systeme a nie ze im v najdolezitejsej casti sezony ked sa nastavuje a uci styl, akym sa bude hrat celu sezonu odidu na plroka prec. Teda musia za nich najst nahradu, ktoru potom ak maju zase zapracovat do muzstva pomarance, musia s nejakym nrmalnym dovodom vyhodit. Cize sa mylia? Projek im teda pomoze viac, aby sa dostali do Acka? Ved ich tam nikto nechce pustit...Idu tam len preto aby si to neprosrali na zvaze a preto, ze inak by chalanom zahatali co i len moznost zabojovat o MS...
7.12.2017 - 19:23
+2

racmaster

 

ukazujes umyselne len jednu stranu mince. jasne, ze ich nechcu pustit, keby ostali, mozu hrat v stvrtej lajne, pripadne zaskakovat za zranenych, cim klub usetri za profesionalnych hracov, co namiesto nich musi seriozne platit.

ved projekt vznikol ako posledne mozne riesenie. najprv sa klubom nariadilo, aby stavali urcity pocet mladych hracov a hadaj co? nestavali. potom sa dokonca klubom platilo za to, ze mladych postavia a hadaj co? zasa nestavali. ked si z fachu, musis to vidiet, musis si to pamatat.

a teraz budu vsetci nariekat, ze im beru na par mesiacov ich mladych, co oni na nich chceli tuto sezonu uz naozaj stavat. PRE BOHA SA VZPAMATAJTE

fakt je ten, ze ziadne muzstvo v lige realnu sancu mladym nedava, dokonca ani tie chudobnejsie. za rok tak dvaja traja hraju akotak dolezite roly vo svojich timoch. preto je tu projekt, kde aspon desiati dalsi dostanu poriadnu sancu. tym myslim poriadnu, nie stvrtu lajnu, 6 minut na zapas a bez moznosti hrat presilovky ci oslabovky, bez sance dostat sa do elitnych formacii
7.12.2017 - 19:42
+2

topska

 

Dobre, tento rok hrali lepsi hokej ktori im moze pomoct ale to az po zasahu inych ludi do Bokrosovej prace. Tu sancu maju na 4 mesiace, potom su na tom horsie v ramci seniorskeho hokeja, ako keby tam nesli! Tak co je podla teba lepsie, hrat 4 mesiace viac minut v dvadsiatke proti seniorom a potom nemat priestor v Acku z dovodom, ktore som opisal alebo bojovat o to miesto od zaciatku sezony a mat ju vyssiu? A ze tu sancu na slovensku mladi nedostavaju? Nie je rpavda. 4 z piatich zracov z pp co su v dvadsiatke minuly rok hravali v acku pravidelne, dvaja dokonca aj vyssie patky...A to bolo rok dozadu. Ja netrepem len tak do vetra. Ja hovorim o ich buducnosti a presne ako to vnimaju kluby! To je dolezite. Lebo aj ked tie kluby maju snobske myslieky a take, ktore vyhovuju skor klubu ako hracom, tak sa to zmeni len k horsiemu ak do toho projektu idu. A asi nam obom ide o dobro hracov. Cize suma sumarum, odchod do projetu im len zahatava a odklada sancu sa presadit v Acku. Totot spochybnujes? Mam to priamo do trenerov a manazerov samotnych klubov
7.12.2017 - 19:51
+3

topska

 

A nerob zase z chlapcov tupcov a sopliakov. Az na brankarov (aj to nie vo vsetkych pripadoch) ked sa spytam hraca co je v projekte ze kde ma lepsie treningy a kde mu to dava viac, tak mi hraci z polovice muzstiev nasej extraligy jasne povedia, ze vo svojom klube! Ja viem porovnat treningy v kluboch a dvadsiatke a ta dvadsiatka stale nema na niektore kluby
7.12.2017 - 19:56
+1

motonomad

 

Vybíral minulú sezónu aj prvý útok v LM
7.12.2017 - 23:48
0

Hockey69

 

Tak Ty si naozaj uz uplne mimo. Tieto Tvoje zvasty sa uz nedaju ani citat. Asi najobjektivnejsie by bolo, keby si hraci zo zahranicia zahrali proti projektu pod dohladom zopar spravnych ludi, a tam by sa dala porovnat kvalita.
Ale k tomu samozrejme nepride, lebo......
7.12.2017 - 18:42
+6

houyhnhnm

 

Mám 25 rokov a som rodič 19-ročného hokejistu. Dá sa to vôbec?

Počkať, počkať! Keď som ako 5-ročný pobozkal Aničkou v škôlke... Myslíš, že to bude ono?
7.12.2017 - 18:44
+5

Foam of Waterfall

 

haha, ze rodicia, to pobavilo ja konkretne teda neviem o tom, ze by som mal syna hrajuceho mimo svk hokej, to je vsak teraz jedno projekt sam osebe by mozno nebol uplne najhorsia myslienka, len aktualna realizacia je horsia nez ked ti hraci idu na vlastnu past von ... lebo v projekte nikto nie je nuteny mat konkurenciu, zlepsovat svoje zrucnosti - len dodrziavat akusi strategiu, hrat proti extraligistom, ktori maju svoje zaujmy atd. Ak by pocas roku trenovali zrucnosti, mali interne sutaze, hrali aj proti zahranicnym, korculiarsky a kvalitativne roznym a zvacsa lepsim timom (co predpoklada napr. aspon jeden viacdnovy trip v Severnej Amerike niekedy skor ako tesne pred MS), nemali zarucene miesta v zostave ani na jednom poste a mali merane vykony podrobne od zapasu k zapasu, potom skor ...
7.12.2017 - 19:19
+3

Foam of Waterfall

 

si robis prdel v zamorskej lige, alebo aj svedsku ci finsku musis vediet korculovat, inak nehras ... na istych nemenovanych MS20 sme videli, co znamena mat korculiarsky deficit u hracov projektu ... a ano, hviezdy zobral, lebo bez Rewaya a par dalsich by bronz s projektom neuhral ani omylom, pretoze oni boli na lade, ked fakt horelo ...

na Bokrosa sa navyse prioritne nenadava preto, ze je amater, ktory by nevedel, ale ze je tvrdohlavy a protekcny, co su dve volove crty, nie ziadne schopnosti ... Bokros, ked nemal prilis este taketo maniere, bol relativne okej trener, napr. v ZV v 2000/2001, lenze doba sa meni a hokej odvtedy je inde, len Bokros nie, kedze si to azda nechce povsimnut (lebo myslim, ze schopnosti na to ma, len to by znamenalo mat po kazdom MS 20 sebareflexiu a novu strategiu a naco by to robil)
7.12.2017 - 19:13
+2

Jozef_SK

 

nevedia brániť a to je ten problem že bokroš by len bránil ked bude mať 4 ofenzivne lajny brániť nebude potreba
7.12.2017 - 23:13
+1

Ricardinho13

 

A už začína obdobie kedy sa rozhodne, ktorý rodič viac zaplatí toho synáčik pôjde z projektu na MS...
7.12.2017 - 16:06
+9

cokolad

 

napis prosim ta o kolkych hracov z minulych rokov vies ze ich tam dotrepal otecko...daj nejaky dokaz alebo aspon priklad ktoreho presne hraca sa to tyka alebo poskytne akukolvek informaciu ktoru mas

ak nic nenapises tak len tliachas do vetra
7.12.2017 - 17:19
0

ŠIMIKE

 

ale tak zas sa netvarme ze sa to nedeje...
7.12.2017 - 17:31
+9

cokolad

 

viem si predstavit ze sa to deje v kluboch lebo tam ten klub/trener z toho nieco moze mat..napr. nejako sponzorstvo..ale co z toho ma trener v U20?
7.12.2017 - 17:34
0

Hokejman

 

"ale co z toho ma trener v U20?"
7.12.2017 - 18:17
+10

racmaster

 

o tom mozte spekulovat ale na veci to nic nemeni. ide o to, ci tlacit tych, co podplatili trenera v americkej whl aby ho tam nechal hrat, alebo tych druhych, co podplatili trenera v sr20, aby ich tam nechal hrat... ci ten jeden neni podplatitelny, len ten druhy, zarucene...?

dochadza ti bludnost tychto kruhov, ktore tu tocis??
7.12.2017 - 18:28
0

houyhnhnm

 

Čo je viac pravdepodobné? Že podplatíš trénera WHL, alebo trénera SR 20? Nebuď smiešny, všetci vieme ako to na Slovensku chodí, a to nielen v športe...
7.12.2017 - 18:39
+11

racmaster

 

ked si pozries, kolko beru treneri v tychto juniorskych ligach a porovnas to s tym, aky je len priemerny plat v usa, tak budes prekvapeny, na co bude ta pravdepodobnost poukazovat

navyse tam ten uplatok moze byt oficialny sponzorsky dar, zatialco tu, na hypersledovanom mieste v reprezentacii by to bol trestny cin pre vsetkych zucastnenych. vid cesko... dalsi minus pre tvoju pravdepodobnost

ved ked na tom je co i len kusok pravdy, zrejme to tych rodicov serie dost na to, aby sa dohodli s policiou, urobili agenta provokatera a odstavili toho podplacatelneho trenera, teda aj cely problem...
7.12.2017 - 18:46
+1

Foam of Waterfall

 

ked to tam v zahranici je oficialny sponzorsky dar, tak sa to zverejnuje, najdi jediny v pripade nasho hokejistu

tu by to bol trestny cin za predpokladu, ze by sa o nom niekto kompetentny dozvedel, vysetroval by to, preukazal by to pred sudom a sud by odsudil samozrejme, kazdy pachatel je tak blby, ze to podpise na papier, resp.si to nahra na kameru, aby ho nebodaj mohli usvedcit
7.12.2017 - 19:22
+1

Jozef_SK

 

Jendrol ?
7.12.2017 - 23:25
+5

Ricardinho13

 

Jedného dňa o tom aj samotný Bokroš napíše knihu..
8.12.2017 - 11:21
+2

renem

 

co tu trepete ake somariny o braneni? akoze hraci mimo projektu nevedia branit? ked pridu klucove okamihy zapasu, tak sa vzdy nasadzuju hraci mimo projektu, pretoze su to casto jedini co vedia podrzat puk. to, ze projektanti poznaju vzorec rozostavenia a preberania hracov je nam na dve veci, ked v momente ako dostanu puk na palicu ho hned aj stratia, lebo nevedia co maju robit.
to iste su presilovky, fajn chlapci hraju spolu pol roka, tak aspon tie by mali totalne fungovat, ale vsetci viem ako to bude vyzerat... presilovky budu stat na zahranicnych hracov
projekt je fajn akurat na to aby po juniroke nekoncilo vela hracov s hokejom a dostali sancu, ale ako zaklad repre to je nezmysel
7.12.2017 - 17:34
+8

houyhnhnm

 

Projekt dvadsiatky by mal zmysel vtedy, ak by ho trénoval iný tréner ako Slovenskú reprezentáciu do 20 rokov. Vtedy by to bolo objektívne.
7.12.2017 - 17:54
+7

Adriano23

 

S prepacenim toto je dobry hnoj co zase Ernest trepe.

Fanusikovia budu vzdy nespokojni? Ano ma pravdu, ale to, ze nezoberie hraca ktori ma v superelite viac ako bod na zapas, dalsi hra v cechach druhu najvyssiu sutaz a celkom sa mu dari, dalsi dvaja su v najlepsej juniorke v USA na poprednych prieckach v kanadskom bodovani, tak to je dost uz aj na kona a ak sa toto uz nebude riesit tak serem na cely skv hokej.
7.12.2017 - 18:47
+9

Bizzaremifo

 

...a bral tu niekto do úvahy aj fakt, že nie všetci hráči, resp. ich rodičia majú finančné možnosti, či kontakty hrať v zahraničných ligách?? ... niektorí kvalitní hráči mohli ostať kvôli financiám aj v projekte, nie? ..
7.12.2017 - 18:58
+2

Hockey69

 

V naozaj kvalitnych juniorskych ligach maju hraci vsetko zadarmo a este aj dostavaju vreckove (napr. kanadske juniorky).
7.12.2017 - 19:06
+5

topska

 

to je blbost
7.12.2017 - 19:09
0

topska

 

ja si nemyslim ze je spravne zase hejtovat kazdeho hraca, ktori tam hra. Vela z nich proste chce ostat na Slovensku a robia dobre, nie vsetci su vhodni a schopni hrat v kvalitnej lige, niektori samozremne ostavaju rpeto, lebo doma je doma...Citit sa obre pre hokejistu je tiez dolezite. Mnohi vidia buducnost vo svojich kluboch, maju ine plany ako bojovat v zahranici (vo svojom klube, skola a podobne). Ale vela z nich v tom projekte hra len preto, ze inak by sa na MS nemali sancu dostat. Aj preto ich tam uvolnuju kluby! To je napriklad pripad Porpadu a nie prvy rok. Tu ide o to, ze tam hraju z donutenia a ti ktori tam nehraju su diskriminovani roky. Mozno to tento rok uz nie je v takej forme, v akej tomu bolo v minulosti, za co moze aj Satan, ktory ma vplyv aj na zostavu dvadsiatky. Inak by ich z projektu bolo v priprave na MS viac. Projekt moze byt pre niekoho dobry, ale to je velka mensina hracov. Velkym problemom je, ze ak niekto tvrdi, ze im to pomoze presadit sa po ucinkovani v orange vo svojom seniorskom muzstve, tak je uplne mimo obraz. Mlady hrac ma vacsiu sancu, ak je s timom od zaciatku sezony. Lebo s nim mozu pocitat. Ak odide napriklad ako v pripade pp do orange 5 hracov, musime cca 3-4 novych angazovat namiesto nich. A angazuju sa na celu sezonu. Cize ak skonci projekt, tak sa musia hraci ucit opat nove systemy, naskakovat do zabehnuteho vlaku, co je pre nich neskurocne tazke. Ak by ostai v klube, trenuju minimalne s ackom a okamzite vedia naskocit do zapasov. A najdolezitejsie, po ich prichode su 3-4 hraci so zmluvou, ktorych musia vyhodit, posadit na tribunu alebo podlat na hostovanie, ak im maju dat snacu! V tomto projekt skodi zapracovaniu mladych do svojich seniorskych timov. A chape to 90 percent klubov, hracov, rodicov, agentov...
7.12.2017 - 19:07
+11

zafan

 

A je to tu. Divna velmi zvlastna nominacia, mecovanie argumentmi podla toho ake meno ma hrac na chrbte a hlavne kde hra. Niekolkokrat opakovany termin: vykaslal sa na projekt, ukazuje na autoritativne zmyslanie hraniciace s vydieranim: ak nie projekt tak na MS zabudni.Uz zaciatkom sezony som pisal, ked sa zazracne Bokros vratil na lavicku, viacerym hracom z projektu nasluboval uz minulu sezonu ked ich na MS nevzal ze toho roku ich vezme urcite. Ako vtedy mohol vediet aku budu mat formu? Nie nie toto nikdy nie je nominacia na zaklade vykonnosti. Mozno prve dve patky ... koniec-koncov to aj tak co sa tyka spominanych poctov vychadza. Strasne som zvedavy na zaverecny rezultat na MS lebo do turnaja v GER hrali chalani z projektu podla viacerych odbornikov na hranici atakujucej ziskanie medaily na MS. A po turnaji uz citame o dolezitosti zapasu s Danskom. Amaterizmus a alibizmus! A ked nahodou motyka vystreli tak to bude Bokrosova zasluha. Ked prepadak tak uz teraz citame kvoli comu. Naozaj som zvedavy ako toto dopadne.
7.12.2017 - 20:28
+6

Foam of Waterfall

 

"Strasne som zvedavy na zaverecny rezultat na MS lebo do turnaja v GER hrali chalani z projektu podla viacerych odbornikov na hranici atakujucej ziskanie medaily na MS. A po turnaji uz citame o dolezitosti zapasu s Danskom." - v tejto vete sa ukazuje v plnej krase zmyslanie nasich hokejovych struktur ...
8.12.2017 - 9:34
+4

Adriano23

 

Zaciatkom jula cakam znovu clanok preco bol az jeden slovak draftovany. Preco o nasich mladych nie je zaujem v top ligach sveta.

Ciastocna odpoved je presne v tychto alibistickych Ernestovych kecoch a nominaciach.

Nevadi dani znovu zoberu nejakeho tajtrlika z ich druhej seniorskej ligy ci zo svedskeho dorastu, tak isto aj svajciari daju sancu najakej 00. Nevadi nevypadneme vsetko bude v poriadku na viac sme nemali. Nechat v sucasnej forme, nema to uz ani zmysel vypisovat akych hracov tak to snad trestny cin Neviem svajciar Muller bude hrat pravdepodobne v druhej formacii a taky Galbavy co je na tom lepsie vo svedskej juniorke bude hrat NHLku na PSPcku. Co by dali pomaly aj cesi za trio co mame v USHL. Nevadi asi by sme boli moc ofenzivny a to predsa nechceme byt. Ernesto ty si pašák.
7.12.2017 - 22:33
+5

Zkubydu

 

Chcem sa podakovat racmasterovi za jeho prispevky. Davno som sa uz takto nepobavil
7.12.2017 - 23:09
+9

Jozef_SK

 

priebeh MSJ bude asi taky ze päťka studenič-ruzička-buček bude jediná päťka čo bude konkurovať dobrym utokom iných tímov
7.12.2017 - 23:34
+5

miro-nr

 

asi tak,len "príživníci" Orange 20 budu do nebies vychvalovať projekt 20 ! Pritom možno 2-3 chlapci z projektu na to fakt maju a tí by sa "uživili" aj v TL !
8.12.2017 - 0:42
+4

topska

 

no tak toto je zase prehnane tvrdenie, niektori ju uz hravali a aj vyssie ako vo stvrtych patkach. V extralige sa podla mna v pohode uchytia aj ked mozno nie okamzite Smolka, Cacho, Tamasi, Bjaloncik, Vasas, Zelenak, Musilu, Krempasky...O nich som presvedceny a nebude to trvat vobec dlho
8.12.2017 - 0:56
0

Detvan99

 

Len tak pre zmenu tak M.Pospisil sa dostal do USHL/NHL Top Prospects Game urcite by mu pomohlo na drafte kebize sa dostanem na ms20 Škoda ze ho nevyskusal http://www.ushl.com/news_article/show/863862?referrer_id=2650688
8.12.2017 - 5:08
+2

Kopitar11HKPOPRAD

 

Názory hráči nehráči z projektu. Každý hráč je strojcom svojho šťastia, niekto má sen hrať NHL, niekto fínsku ligu, niekto byť lídrom na SVK a niekto ísť do Kanady a skúšať šťastie tam. Pýtajú sa tu na kvalitu kanadských líg...Pozrite si niekedy zápas nejakej z týchto líg (CHL - QMJHL, OHL, WHL) alebo USHL a porovnajte to s našou. To je markantný rozdiel. Tie ligy vychovali veľké množstvo talentov, z tých líg idú Kanaďanom a Američanom na MS U20 veľké množstvá hráčov. Sú to bezpochyby super ligy, každá je odlišná. Ak by som si mal vybrať cestu akou sa zdokonaliť či už v hokejovej stránke alebo ľudskej, neváham a idem ... K nominácii: Projektanti - neprojektanti ... samozrejme, máme kvalitný ročník, ale stále nechápem, prečo ich nevyužijeme dôkladne, ukázať sa vo svete, že máme super ročníky, veď 98 dokázali poraziť Česko, Švédsko, potrápiť Kanadu, 99 zas na domácom MS hockoho alebo rok predtým vyhrať nad USA v nájazdoch. Bezpochyby sú to naše najkvalitnejšie ročníky. To, že chalani sa vydali cestou zámorie či Švédsko asi niečo znemaná. Buď chceli skúsiť šťastie alebo proste dokázať, že na to majú a niektorí aj na to majú a pravidelne bodujú. O chalanovi ako je Valach vedelo asi 2% hokejových fanúšikov. Priznám sa, ja som ho nepoznal, ale keďže pravidelne si sledujem juniorské ligy, tak som bol veľmi milo prekvapený, že máme talent v USHL. Ale prečo nedostal aspoň pozvánku a uprednostnení boli projektanti nechápem. Tí hráči nie sú podľa môjho názoru mačkami vo vreciach. Veď sú to rýchle, útočné, dravé typy hráčov, strelci, no ale taktika je asi jasne vopred daná: JEDEN ZÁPAS O ZÁCHRANU...
8.12.2017 - 13:50
+4

Zkubydu

 

Ja si zasa naopak myslim ze kazdy jeden sniva o NHL. Len niekto zvoli cestu zamorskych juniorskych sutazi, (vacsina v zamori posobiacich slovakov: Ruzicka Liska, Roman...) ini volia sposob prostrednictvom univerzitneho hokeja (Lacka, Ovecka, Valach...) a snazia sa sklbit hokej so skolou, dalsia skupina ide cestou skandinavskych ci uz juniorskych alebo aj seniorskych lig (Fehervary, Krivosik, Ziak) a potom je tu stale aj moznost prosrednictvom ceskej cesty (v sucastnosti Balaaz a v minulosti Lacka Hrehorcak Roman Krivosik a Ruzicka a mnohi ini. Niekto ako napriklad (Vasas, Jasko, Kelemen Ivan a Bucek a Studenic...) chcu hladat sposob prebojovat sa do NHL z posobenia v Slovenskych seniorskych lig. Jedna z ciest a asi ojedinela je prostrednictvom svojho klubu (Ivan a Bucek a Studenic...), alebo MSJ. Preto je zo strany hracov z projektu, a tym nechcem nikoho oznacit, "pritlacit na moznost nominacie" a posunut sa tak do renomovanych hokejovych krajin. Tiez zastavam nazor, ze Lacka, Pospisil, Hrehorcak, Valach a asi aj Ovecka mali byt pozvani, ale asi tazko by tak mohli nasledne odobrit zmysluplnost uz investovanych prostriedkov do projektu Orange 20. Vedel by si niekto predstavit keby zostava bola : Studenic Ruzicka Solensky, Lacka Valach Liska, Krivosik Hrehorcak Galbavy, Kelemen Cacho Tamasi a Pospisil v obrane Ivan, Bodak, Fehervary Korencik, Kmec Ziak a Zelenak a Rajnoha a do brany Hrenak Ovecka a Durny. Kto by potom zdovodnil opotstatnenost investicii, a nie malych, do projektu???
9.12.2017 - 19:53
+6

Zkubydu

 

Takto to prosto je a ja by som to urobil, nariek tomu, ze projekt fungoval 5 mesiacov a zial nepripravil hracov na medzinarodnu uroven, coho dokazom bol turnaj v Ziline a teraz vo Svajciarsku. Dobry napad mal aj Hockey69, ale neviem si to v praxi velmi predstavit, hoci ja by som bol rad videl takto zapas.
10.12.2017 - 12:15
0

AKOTOJE

 

Ako to je : Dobry den kazdy rozhovor reprezentanta u20, 18,17,16 obsahuje vetu ved s chalanmi spolu hravame od 16, cize je to o kontaktoch chlapci sa vyberu v 16 k nim sa vybere trener, ked su neni vysledky moze za to trener a tito chlapci sa protezuju az do dospelosti ked ich niekto prerastie nedostane sa do extraligy, alebo ked odide do zahranicia povedia ze v zahranici nie je dobra liga tlacenky sa tlacia od 16 az po dospelost tak to jednoducho je kontakty v 16 nominuje klubovy trener to nie je nikde na svete len tu
10.12.2017 - 10:00
0

kamenný pavúk

 

nevidel som moc hrat dvadsiatku ale myslim ze bokros ma v comsi pravdu a to je ze nemoze zobrat styri ofenzivne ladene utoky a pochybujem ze hraci v zamori su vhodni do checking line...mozno pospisil s jeho skoro nula bodmi v sezone...takze radsej zoberie niekoho kto je na to vhodnejsi a niektori ktori sa nehodia do tretieho, stvrteho utoku ostanu doma (mozno aj na ukor slabsich hracov)...takeho valacha erno nezoberie lebo ho nepozna...par dni v zamori v kempe nestaci ked ostatni su monitorovani od U16....a este jedna vec: nie kazdy hrac ktory je v projekte je automaticky kripel a kazdy kto hra na severe alebo v usa ci kanade je automaticky super hrac...v kazdom pripade tento projekt by som zrusil kedze to malo byt iba docasne riesenie...projekt sice vzdy splnil co mal (zachrana) ale z celkoveho hladiska je jeho prinos minimalny...vychoval aj hracov ktori uz dnes hokej ani nehravaju, alebo sa motaju v druhej francuzskej lige a pod....nastastie po tomto roku uz konci
10.12.2017 - 14:45
+1

erik24

 

tak popozeral som si hracov, ktorí sú v projekte a tých, čo si myslím, že budu pozvaný do kempu...ich historiu, pozeral som aj zapasy 20tky v aktualnej sezone cez huste...nemám urcite taky prehlad ako realizacny tím, ale ja by som si vedel predstavit tuto zostavu na MS U20... cisto podla mna...

Roman Durny
David Hrenak
Jakub Kostelny

Michal Ivan - Martin Fehervary
Vojtech Zelenak - Marek Korenčik
Marek Korenčik - Martin Krempasky
Erik Rajnoha (Tomaš Hedera) (Adam Žiak)


Samuel Buček - Adam Ružička - Marian Studenič
Petrik Hrehorčák - Miloš Roman - Filip Krivošík
Miloš Kelemen - Samuel Solenský - Erik Smolka
Adam Liška - Alex Tamaši - Viliam Čacho (Filip Vašaš)
Filip Vašaš (Viliam Čacho)

poznám už Ernesta...jeho volbu hracov...cize podla mna tam budu nejake "prekvapenia", ale tak snád tento rok neprekvapi az tak, ako minule roky, myslim si, ze mame schopnych hracov mimo projekt, cize verim, ze Šatan bude do toho hovorit, kazdopadne priatelske zapasy ukazu...v Amerike bude treba korculiarsky vybavenych hracov


10.12.2017 - 15:02
0

erik24

 

já to poviem takto... Projekt U20 može pripraviť hráčov, ktorí nedostali šancu vo svojich materských kluboch na "seniorský" hokej. Ale na druhú stránku, chcete mi povedať, že v najlepša juniorka, z ktorej rok čo rok sa presadzujú hráči v NHL tých chlapcov nedokáže pripraviť na "seniorský" hokej? To je podľa mňa blbosť, takisto Švédska cesta si myslím nieje zlá. Však koľko mladých hráčov Švédov sa dokázalo presadiť dva roky od juniorky v NHL... alebo aj z AlSvenskan. Čiže prosím Vás nerobte daktorí z projektu neviem čo. Podľa mňa je to dobrá vec v tom, že mladí dostanú priestor v extralige, ktorý by v klube nedostali, ale neznamená, že som hráč projektu, tak som lepší ako hráč mimo projekt. Povedal by som, že tento rok je naozaj škoda, že tam nieje viacej hráčov mimo projekt, aj keď sú tam napríklad mojí Popradčania Václav, Vašaš a Bjalončík...ale to neznamená, že by oni, aj keď som fanúšik Popradu mali ísť na úkor kvality. Hrehorčák nemá až takú vydarenú sezonu ako by sa možno čakalo, ale podla mňa je určite lepší ako Václav aj Vašaš...a to nech sa na mňa chlapci nehnevajú....poznám oboch... lenže Erní razí cestu, si z projektu, tak ideš na MS, niesi z projektu, nepodržím ťa a ba naopak ti nedám poriadne ani šancu. Ak je pravda, čo je vyšie písané, že Hrehorčák nedostal ani len pozvanku do kempu, tak ma Erní ešte viacej nase.. než som teraz....projekt je jedna vec, ale kvalita druha..posledne roky som si sice už stihol zvyknut, ale co je vela, to je vela, Hrehorčák je jeden z hračov, co dokazu sa dostat do zakoncenia aj prihrat..tento rocnik mohol byt vynimocny, ale bojim sa, ze Erni z neho nedokaze vyzmykat vsetko, co mu ponuka. No uvidíme...cakam co bude...ale Hrehorčak tam mal byt...keby bol v projekte, tak by mal najviac bodov a este by bol aj na MS....
10.12.2017 - 15:13
+2

erik24

 

no oficialne som to nikde nenasiel, ale docital som sa v diskusiach, ze Hrehorčak nedostal pozvanku na MS U20. Bokroš asi minuly rok nepozeral U18.... ale oproti mojej nominacii je tam jedna zmena. Ja som videl hrat Galbaveho, nieje to az taky super hrac, ako z neho daktorí robíte, ale taky Lacka a Hrehorčák tam mohli kludne byt.. nechapem a nepochopim ten pristup Erního....ako som už pisal hore...je to smutné, o to viacej, ked vidím niektoré mena z projektu, co podla mna buduci rok uz nebudu ani hrat hokej, pretoze nebudu mat kde, mozno niekde druhu ligu, lebo nemaju ani kvalitu na tu prvu, ale tak ok....je to Erního volba...

10.12.2017 - 15:21
0

Zkubydu

 

Mas pravdu. Je to jeho volba,Mal vsak dat aspon sancu viacerym z vonku sa aspon porovnat z projektovymi. Netvrdim ze su to tragedi, ale vonku mame teraz skutocne dost velmi kvalitnych hracov. Je to skoda ze ich ignoroval. V budicnosti uz takuto kvalitu mat nebudeme mozno este tak o rok, ale potom nastanu zle casy.
11.12.2017 - 2:02
0

Hokejka554

 

Ondrej Šišolak tiež nedostal pozvánku? Neviete kde je? Dik!
11.12.2017 - 13:42
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


PREDPREDAJ17.2.2018 14:00 Ondreja Nepelu | BA

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2993:5267
2.Zvolen29101:7560
3.Košice2997:6558
4.B. Bystrica29105:7055
5.Nitra29104:8055
6.Poprad2981:8145
7.Žilina2975:8139
8.L. Mikuláš2965:7831
9.N. Zámky2967:9729
10.SR 202038:8714
11.Detva2949:10912
TímZVVPPPPSkóreB
1.Prešov3019515120:6468
2.Michalovce3019425144:6767
3.Skalica3020217128:7165
4.Topoľčany301462896:7256
5.Dubnica30142410110:8950
6.Bratislava30131313100:10244
7.Sp.Nová Ves3093414104:12837
8.Trnava307022179:12823
9.N. Zámky B306022269:16820
10.P. Bystrica295122175:15019
-Orange 209312346:3213
Aktualizované: 17.12.2017 06:00
tímzvvppppskóreb
1.Nitra2822204123:6570
2.Dukla2816426122:9158
3.Košice271513899:9350
4.B. Bystrica281333982:7648
5.Slovan2812421098:7646
6.Poprad2811421197:10743
7.Žilina2811241195:8541
8.L. Mikuláš28121312109:11841
9.Martin2810311494:9637
10.Skalica288131670:10029
11.Zvolen285221977:10621
12.Spišská274131951:10417
Aktualizované: 17.12.2017 06:00
tímzvvppppskóreb
1.Slovan2819315122:6064
2.Dukla2817047104:6055
3.Poprad281542799:6455
4.Košice271512993:7049
5.Skalica2815121091:7849
6.Nitra2812448104:8048
7.B. Bystrica28133111100:7646
8.Zvolen261331977:7546
9.L. Mikuláš2811331166:6942
10.Spišská289511398:10038
11.Púchov2810311479:8537
12.Michalovce2710131380:9935
13.Martin2810121581:9734
14.Žilina289041571:9631
15.Trnava288111869:9927
16.Prešov283012446:17210
Aktualizované: 17.12.2017 06:00
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
5Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
6Dynamo Moskva4316701798-9965
7HK Soči4017301497-10563
8Spartak Moskva42157018114-11061
9Severstal Čerepovec4213701689-10559
10HC Dinamo Minsk4114402080-9353
11HC Viťaz43123021106-12649
12HC Slovan Bratislava4110202384-14040
13Dinamo Riga415702372-10935
Aktualizované: 17.12.2017 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň41231011114-8377
2Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
3Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
4Avangard Omsk41177013105-7469
5Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
6Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
7Barys Astana41155016115-12060
8Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
9Amur Chabarovsk3912701393-10357
10HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
11Red Star Kunlun3811201872-9744
12Admiral Vladivostok4010402286-9842
13Lada Toljatti418302576-11135
14Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 17.12.2017 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad4131602172-68107
2CSKA Moskva3926705127-5793
3Jokerit Helsinky3924208110-6881
4Ak Bars Kazaň41231011114-8377
5Lokomotiv Jaroslavl41206012112-9575
6Avtomobilist Jekatěrinburg41203011122-9373
7Torpedo Nižnij Novgorod4319401484-8971
8Neftěchimik Nižněkamsk4020201297-9870
9Avangard Omsk41177013105-7469
10Metallurg Magnitogorsk42176013109-10769
11Dynamo Moskva4316701798-9965
12HK Soči4017301497-10563
13Spartak Moskva42157018114-11061
14Salavat Julajev Ufa40182017101-10361
15Barys Astana41155016115-12060
16Traktor Čeljabinsk4015601688-9460
17Severstal Čerepovec4213701689-10559
18Amur Chabarovsk3912701393-10357
19HK Sibir Novosibirsk4114502086-10354
20HC Dinamo Minsk4114402080-9353
21HC Viťaz43123021106-12649
22Red Star Kunlun3811201872-9744
23Admiral Vladivostok4010402286-9842
24HC Slovan Bratislava4110202384-14040
25Lada Toljatti418302576-11135
26Dinamo Riga415702372-10935
27Jugra Chanty-Mansijsk413802568-12930
Aktualizované: 17.12.2017 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators321747108-8546
2St. Louis Blues3417510107-8446
3Los Angeles Kings3414610103-8144
4Vegas Golden Knights311379107-9542
5Winnipeg Jets3317110108-9441
6San Jose Sharks311521085-7538
7Dallas Stars341441499-9938
8Chicago Blackhawks321241198-8537
9Minnesota Wild321251293-9137
10Anaheim Ducks331221188-9536
11Calgary Flames331061491-10135
12Vancouver Canucks331411487-10034
13Colorado Avalanche3212315101-10732
14Edmonton Oilers331041796-10730
15Arizona Coyotes35342378-12219
Aktualizované: 17.12.2017 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning322046123-8050
2Washington Capitals3416512108-9843
3Toronto Maple Leafs3414613109-9741
4Columbus Blue Jackets331281295-8641
5New Jersey Devils321359100-9641
6New York Rangers3313512108-9639
7New York Islanders3313512118-11439
8Pittsburgh Penguins341161499-10837
9Philadelphia Flyers321221191-9035
10Boston Bruins301321086-8535
11Carolina Hurricanes32951190-9835
12Montreal Canadiens331041587-10332
13Detroit Red Wings321021386-10331
14Florida Panthers32931593-11029
15Ottawa Senators31921385-10329
16Buffalo Sabres33711872-11123
Aktualizované: 17.12.2017 18:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.12.2017 18:35

Bleskovky

Švédsko - Česko 1:4 na Channel One Cupe

Hokejisti Česka zvíťazili v nedeľnom zápase Channel One Cupu v rámci Euro Hockey Tour (EHT) v Moskve nad Švédskom 4:1. Česko má šancu na turnajové prvenstvo, rozhodne o tom stretnutie domáceho Ruska s Fínskom (15.00 h SEČ). Channel One Cup - nedeľa: Švédsko - Česko 1:4 (0:2, 0:0, 1:2) Góly: 41. Lindström - 13. Mozík, 16. Řepík, 55. Erat, 58. Nestrašil akRusko-...
o 13:35 - TASR

Slovensko - Rakúsko 3:1 v nedeľnom prípravnom zápase žien

Slovenská ženská hokejová reprezentácia zdolala v nedeľnom prípravnom zápase v Dolnom Kubíne Rakúsko 3:1. Góly domácich postupne dali Alica Mihaliková, Nicol Čupková a Nikola Gápová. Zverenky Jenny Potterovej uspeli nad rovnakým súperom aj v sobotu (3:2). prípravný zápas žien: Slovensko - Rakúsko 3:1 (0:0, 1:0, 2:1) Góly: 30. Mihaliková, 55. Čupková, 60. ...
o 13:30 - TASR

Gernát prispel gólom k výhre Lausanne

Hokejisti Lausanne vyhrali v sobotňajšom zápase 32. kola švajčiarskej hokejovej National League na ľade Davosu 5:2 aj vďaka gólu slovenského obrancu Martina Gernáta. Ambri-Piotta - Bern 3:4 pp, Davos - Lausanne 2:5 (za hostí M. Gernát 1+0), Lugano - Fribourg-Gottéron 8:2, Langnau - Zürich 2:1, Kloten - Biel 3:2 pp a sn.
včera o 22:23 - Michal Bruner / TASR

Bern - Lugano 2:1 v 31. kole švajčiarskej ligy

Výsledky piatkových zápasov 31. kola švajčiarskej hokejovej National League: Bern - Lugano 2:1, Fribourg - Langnau 1:3, Lausanne - Servette Ženeva 3:5, Zug - Kloten 5:4 pp a sn, Zürich - Davos 3:2
15.12.2017 22:37 - / TASR

Mannheim - Krefeld 7:0 v nemeckej DEL

Výsledky piatkových zápasov 31. kola nemeckej hokejovej DEL: Augsburg - Düsseldorf 2:1 pp a sn, Bremerhaven - Schwenninger 5:1, Eisbären Berlín - Kolín n. Rýnom 3:5, Iserlohn - Ingolstadt 4:3 pp a sn, Mannheim - Krefeld 7:0, Straubing - Norimberg 2:3
15.12.2017 22:08 - / TASR

Ässät Pori - Jukurit 3:2 vo fínskej Liige

Výsledky piatkových zápasov fínskej hokejovej Liigy: Ässät Pori - Jukurit 3:2, Ilves Tampere - TPS Turku 2:3 pp, Jyväskylä - Hämeenlinna 4:1, Lukko Rauma - IFK Helsinki 1:0, Pelicans Lahti - Kärpät Oulu 3:1, Sport - Tappara Tampere 4:0
15.12.2017 20:01 - / TASR

Nashville sa dohodol s firmou Bridgestone na novej reklamnej spolupráci

Hokejisti Nashvillu Predators budú hrávať svoje zápasy v Bridgestone Aréne minimálne do roku 2025. Obe organizácie sa v stredu dohodli na päťročnom predĺžení reklamnej spolupráce.
14.12.2017 10:17 - Michal Bruner / TASR

Dubinski utrpel zlomeninu, Columbusu bude chýbať 6 až 8 týždňov

Útočník Columbusu Blue Jackets Brandon Dubinski bude chýbať svoju tímu 6 až 8 týždňov. Dôvodom je zlomenina slznej kosti, ktorú utrpel v utorňajšom súboji s Edmontonom Oilers. Informovala o tom oficiálna webová stránka profiligy.
14.12.2017 09:48 - Michal Bruner / TASR

Chicago umiestnilo obrancu Fransona na listinu zranených hráčov

Vedenie tímu zámorskej NHL Chicago Blackhawks umiestnilo obrancu Codyho Fransona na listinu zranených hráčov. Franson utrpel zranenie v hornej časti tela a vynechal už dva zápasy. Na jeho miesto povolali z farmy z Rockfordu fínskeho zadáka Villeho Pokku.
14.12.2017 09:24 - Michal Bruner / TASR

Eisbären Berlín - Krefeld 3:1 v stredajšom zápase nemeckej ligy

Hokejisti Eisbärenu Berlín zvíťazili v stredajšom domácom zápase nemeckej ligy nad Krefeldom 3:1.
13.12.2017 21:36 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

20. 12. 2017
Poprad - Žilina o 17:00
L. Mikuláš - Trenčín o 17:00
Nitra - B. Bystrica o 18:00
Detva - Košice o 18:00

Odohrané zápasy

10. 12. 2017
DetvaTrenčín
2:6REPORT
L. Mikulᚎilina
2:3REPORT
PopradB. Bystrica
1:2REPORT
N. ZámkyNitra
3:4REPORT
ZvolenKošice
2:0REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT37 bodov
2.Paulovič M.NIT30
3.Hovorka M.KOS30
4.Coffman T.ZVO27
5.Ölvecký P.TRE27

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT19 gólov
2.Mikúš T.NIT17
3.Nagy L.KOS14
4.Handlovský L.ZIL14
5.Coffman T.ZVO14

Najlepší brankár

Michal ValentTRE94.63 perc
2.Laco M.NIT93.25 %
3.Tomek T.ZIL93.13 %
4.Habal V.KOS92.94 %
5.Lundström J.KOS92.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli »