Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovenská osemnástka nestačila na Memoriáli Hlinku ani na Švajčiarov

11.8.2017 18:47 TASR

Hokejová reprezentácia Slovenska do 18 rokov prehrala aj v poslednom vystúpení na Memoriáli Ivana Hlinku. V piatkovom súboji o siedme miesto podľahla Švajčiarom 1:2.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


pinto1000

 

Tohto roku na mi na MIH nevydalo (budúci asi tiež nie ) ale čo som videl minulé roky tak ma výsledky našej eighteen neprekvapuje...Svet nám uteká! A že vyšli jakš-takš zápasy na poslednom šampionáte na tom veľa nezmení.
11.8.2017 - 19:25
+7

elbarto

 

Škoda boli tam svetlé momenty, obrovský deficit ale máme v technike korčuľovania a streľbe. Tam bol snáď jediný hráč Okuliar ktorý dokázal strelu zdvihnúť, Faško-Rudaš hádam ani na tri krát by ten betón neprehodil a to tam mal viac momentov kedy to stačilo zdvihnúť. Na to že je kapitán som čakal od neho viac. Čo sa týka obrancov, tam mi to prišlo celé zle, najtragickejšie bolo spracovanie puku na útočnej modrej, keď aj krvopotne útočníci vydolovali puk a poslali ho na modrú, často sa obrancom zamotával popod nohami a potom sa dostávali pod tlak. No a gól v oslabení to bola čerešnička, tak neuveriteľná chyba útočníka, to sa len tak nevidí. Na možnosti tohto ročníka ale celkom dobrý zápas, zase aby som nebol len negatívny, nechýbalo veľa a Švajčiarov mohli poraziť.
11.8.2017 - 19:25
+5

agent 007

 

tak obrancovia cele zle, ano?
http://hlinkamemorial.cz/statistiky.asp?filtrtym=SVK&sezona=2017&filtrpost=&order1=uspesnost&order2=body
11.8.2017 - 21:22
0

elbarto

 

Nerozumiem čo si tou štatistikou chcel povedať, to že mal jeden obranca dva body? Ja nehodnotím teraz žiadne body, ktoré aj tak nemajú príliš zmysel pri vzorke troch zápasov prípadne štyroch. Hovorím o hernom prejave a ten bol podstatne horší. Stačí si všímať korčulovanie našich obrancov a protihráčových. Ďalej práca/pohyblivosť obrancov na modrej čiare, ako rýchlo sú schopní si puk spracovať atď. V týchto aspektoch naši veľmi prepadajú, aspoň to je môj pocit. Ako určite niekomu krivdím, kto v tej šedi nevynikol alebo som si nevšimol, hodnotím obecný dojem.
11.8.2017 - 21:51
+8

houyhnhnm

 

Pán Komloš, poprosím Vaše vyjadrenie po tomto hektickom turnaji...
11.8.2017 - 19:26
+6

MojNazor

 

Takze toto je tvoj druhy učet ? Naco potrebuješ viac uctov ? Adriano23 to je tak priehladneeee ....nezhadzuj sa
11.8.2017 - 20:52
0

Adriano23

 

On je menej chapavy, zbytocne si ho spomenul v pripsevku, divaj co dal za koment. V podstate je cely nadseny, ze sa nepodaril turnaj Takze dnes ho tak lahko nic nerozhadze
11.8.2017 - 21:46
+3

Johan Harju

 

Kdo kouká na hokej Česko-Rusko ?? Měl gól na 3:1 platit ? Proč pískal ?
11.8.2017 - 20:14
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
erik24

 

Do pisku prestante tu vytahovat CZ SVK problem zase. My Slovaci tiez chodime na Ceske stranky a naopak tiez CZ na nase a diskusie su od toho aby sa diskutovalo.
11.8.2017 - 20:37
+18

zubo

 

Veru, nie aby sme boli vsetci radi ze rozumieme webom dvoch krajin bez potreby ucit sa novu rec...
11.8.2017 - 21:18
+4

terasini

 

Písek je historické okresné mesto na rieke Otava v Českej republike, skôr aj krajské a sídelné mesto Prácheňského kraja. Jeho meno je odvodené od zlatonosného piesku, z ktorého sa tu ryžovalo zlato.
Pysk neboli rty, orgán na obličeji člověka a mnoha jiných živočichů/ nechce sa mi to prekladat, mozno to bude problem, kedze vraj dnesni mladi rytmusi nerozumeju po cesky./
12.8.2017 - 13:21
+1

Urban Horn

 

Ano,máš pravdu.Písek je nádherné historické město,jedno z nejhezčích měst v ČR.Procházka v noci po nejstarším kamenném mostu v České republice je krásným zážitkem,most a okolí je nádherně nasvětleno.Celá tahle trochu zbytečná diskuse odstartovala tím,že se Johan zeptal na určitý odborný dojem,zda-li měl platit goal na 3:1 pro Čechy.Což zde do truchlivé nálady nad výsledky Slovenské osmnáctky vyznělo trochu provokativně..Což si asi Johan buď neuvědomil nebo záměrně s tím počítal..Otázka je,zda-li by se na tu samou věc zeptal při vedení Rusů Každá věc má rub i líc,takže se některým reakcím nedivím.Každý má právo na svůj názor,otázkou by mělo také být,jakou formou svůj názor prezentuje.Internetové diskuse jsou jako ovlivnění alkoholem.Také se dá lépe poznat daný člověk,jeho vlastnosti se anonymitou umocňují.Souhlasím s tím,že je to tady na úrovni,spousta zdejších lidí je má krevní skupina a mám rád zdejší komunitu.Ačkoliv některé mé zdejší příspěvky tomu nenasvědčuí,tady se ještě hokej vnímá srdcem..Stačí sena diskusi podívat například na sport.sk.Na česko-slovenskou rivalitu.Jsem rád,že tady je to v drtivé většině na jiném levelu.Hezký den
12.8.2017 - 13:41
+4

Johan Harju

 

Zeptal bych se i tak.. To je samozřejmost.. Záměr to nebyl já si to vůbec neuvědomil. Byl to prostě reflex rychlé otázky protože jsem byl naštvaneja kde jinde se zeptat než tady ? Jinde učet nemám.. Co se týka Rusu ? Ano zeptal bych se protože bý mě zajímala okolnost tohoto gólu.
12.8.2017 - 13:59
0

Johan Harju

 

Erik24. Já nemam problém.. Zeptal jsem jako člověk člověka .. Ale tu má 90% komplex vůči čechům.

Za 1. Mám tu učet
Za 2. Nepotřebuju další
Za 3. Je to tu přehledné
Za4. Lidi tu konverzují na urovni
Za 5.Znalost zdejších ve všech ohledech je na vysoké urovni..

Tak proč sem nechodit a nezeptat se ?
11.8.2017 - 20:45
+9

Scroman

 

Mám pocit, že erik24 sa ťa práve snažil zastať
11.8.2017 - 21:02
+1

Johan Harju

 

Kámo,na jeho "učet" jsem nic špatného nenapsal... Ba naopak,velké díky a repekt jemu.
11.8.2017 - 21:10
+2

Johan Harju

 

*respekt
11.8.2017 - 21:15
0

Adriano23

 

Johane, Johane, setri sa. Cakame od teba po poslednom zapase suhrn minimalne o ceskom muzstve na Hlinkovy. Tak ako to robis pri NHL.

Uz sa tesim ... Zabransky, Lauko, Blumen, Malik, Kvasinica ... latku si si nastavil velmi vysoko a verim ze ako vzdy pojde len vyssie.
11.8.2017 - 22:08
+1

Johan Harju

 

Já měl v plánu vybrat z každé země pět vybranejch hráčů a udělat souhrn. Ale díky za tvoje slova.
11.8.2017 - 23:35
+3

97

 

Jo, to bys mohl, ale od nás můžeš ohodnotit všechny hráče ( letos jsem neměl šanci Hlinku sledovat, tak proto ) . Ale zase kam to " nacpat " aby se někdo nenaštval, že sem dáváš Čechy.
12.8.2017 - 1:12
+1

Johan Harju

 

97: Pravda že minulej rok tam bylo více individualit jako Safin,Chytil,Nečas a letos generace to měla před začátkem těžké,protože tam nebyla něaká osobnost.. Ale Zach Malik,Lauko,Blümel,Jeník atd, jejich individualita se prokázala až na turnaji. Česko tu raději už nezmiňuj,protže jak psal Jiří je tu proti tobě většina a navíc chci se jen bavit o hokeji a sem a tam se něco dozvědět.. Lidi mě tu už párkrát překvapiliy
12.8.2017 - 1:33
0

97

 

Právě, tento ročník vypadal hodně nemastně neslaně ( to je ještě eufemismus ), ale celkem to krystalizuje do slušnej podoby. Finále je každopádně velký šok. Tak mi alespoň okomentuj Sedláka a Kvasnicu. Body nikde a co hra ? Jinak většina lidí je tu OK, jsem tu léta a v pohodě celkem. Je teda pravda, že si dávám bacha na hubu.....
12.8.2017 - 2:10
0

Johan Harju

 

No šok. Já jim věřím vždycky
12.8.2017 - 8:02
0

97

 

Je věřit jako doufat a věřit jako opravdu věřit. Jestli jsi opravdu věřil, tož jsi borec.
12.8.2017 - 10:43
0

Adriano23

 

Si blazen. Tak cechov som vobec nevidel tento rok na MIH, kedze aj nasi hravali v rovnakom case. Rad by som sa daco nove dozvedel o hracoch ako je Lauko, Blumel, Zabransky ci Malik. Takze ja cakam. Kludne to doplnom aj o naj 5 z kazdeho timu. Teda u nas to bude dost narocne, vybrat top 5
12.8.2017 - 2:41
+1

Yuro81

 

"Ale tu má 90% komplex vůči čechům": Asi ta sklameme, ale toto platilo možno za federálu... Dnes sa vami už dávno nikto nezaoberá v tomto zmysle.

Nejaké to percento žije dodnes v mentálnom nastavení z 80-tych, čo ale nezmeníš.
12.8.2017 - 9:22
+3

Johan Harju

 

Proč sklamat ? Mě to naopak mrzí kámo.. Kdybych byl něaký krypl tak se reakci typu "co tu děláš" nedivil.
. Ale pokud sis nevšiml tak já jsem tu v pohodě , o dost mě to zarazilo.. Možná že za federálu se to jevilo více .. Ale i teď najdeš dost jedinců..
12.8.2017 - 9:56
+1

rasti_assez

 

Treba len podakovat chlapcom a hlavne ich rodicom.Dat dieta na hokej pri sucasnych podmienkach a perspektive mladych dostat sa aspon do nasej ligy je velka obeta. Vsetci maju moju uctu a respekt.
11.8.2017 - 21:20
+2

Dukla TN

 

A ja obdivujem tych rodicov a chalanov, ktori sa aj napriek tomu, ze na to velmi financne nemaju odhodlaju vstupit do jamy levovej zvanej slovensky hokej. Chalani z obycajnych rodin, ktori maju odhodlanie, nadsenie a v mnohych pripadoch aj talent ... rodicia tusia a oni pochopia neskor ... ze ich rodinne zazemie ich vopred odsudilo na neuspech ... a napriek tomu vsetkemu obdivuhodni rodicia dali svoje deti na hokej a tie deti s lesknucimi sa ocami korculovali co im nohy stacili na kazdom jednom treningu ... az kym neprislo na lamanie chleba v kategorii kadetov a tam sa uz ukazalo ake plany ma s tym ktorym chalanom ... klub? trener? Medzi tohorocnymi 18 tkami vsak bolo minimum chlacov a rodicov ku ktorym by som pocitoval tu zvlastnu emociu obdivu.
11.8.2017 - 21:48
+5

len_tak

 

Budem ti oponovať. Osobne nepoznám nikoho kto by musel skončiť v detskom veku s hokejom kvôli tomu, že rodičia sú z obyčajných rodín. Práve že skoro všetci sú z obyčajných rodín. Áno hokej, nie je lacný šport, len nové korčule pre dorastenca stoja minimálne 350 EUR. Ak náhodou jeden z rodičov nepracuje, je strašne ťažké to financovať. Ale ak by aj došlo k takejto situácii, vedia v klube pomôcť príp. nájsť aj sponzora pre perspektívneho chlapca.

Ak sú tí, ktorí majú viac peňazí lepší, tak len pre to, že si môžu dovoliť viac trénovať individuálne. Ale ak má "chudobnejší" chlapec vôľu pracovať na sebe spôsob ako sa zlepšiť sa určite nájde - treba len vôľu a vieru.
12.8.2017 - 8:35
+3

Dukla TN

 

len-tak:: alias Andrej V.? To je pekne ako sa snazis obhajovat v podstate aj sam seba lebo z tvojich prispevkov vyplyva ze si osobne zainteresovany na diani v tomto rocniku. Musim ta vsak sklamat. Osobne viem o min 5 hracoch ktori nie su z obycajnych pomerov slovenskej rodiny. Alebo je podla teba podnikatel alebo lekar standardom ktory vyjadruje priemernu zivotnu uroven slovenskej rodiny? Navyse sa v inej diskusii pytas ako a kolko stoji posobenie v CHL a dostala si odpoved ze treba platit agenta takze rodina s priemernym prijmim netto 1100 eur asi tazko ustoji platenie nejakeho agenta. Tak aspon nedristaj somariny.
12.8.2017 - 10:04
+2

len_tak

 

Trocha to uvediem na pravú mieru (tzv. pravdu):

Andrej V. je pseudonym a áno aj na SP som diskutoval s rovnaký nickom (aliasom) a použil som ho pri registrácii cielene, aby ľudia vedeli, že som to ja.

Nie som zainteresovaný na tomto ročníku, môj chlapec má o dva roky menej.

Nerozlišujme pri športe, kto je koho dieťa. A že v súčasnosti športujú deti vzdelaných rodičov je vo veľkej miere ich zásluha, uvedomujúc si pozitívny vplyv na rozvoj osobnosti a telesnej zdatnosti dieťaťa. Všetky tri moje deti sa venujú organizovanej fyzickej aktivite.

O agentoch veľa neviem, tak som sa preto pýtal. Zatiaľ ma nijaký neoslovil a ja som ich nepotreboval kontaktovať. Možno pre nich ja alebo môj syn nie sme perspektívny alebo ešte neprišiel čas.

Väčšinou chápem čo chcú ľudia povedať ale možno som nepochopil čo si napísal. Ak máš ešte otázky na mňa, kľudne mi napíš správu.
12.8.2017 - 11:52
+3

sob3k

 

"A že v súčasnosti športujú deti vzdelaných rodičov je vo veľkej miere ich zásluha, uvedomujúc si pozitívny vplyv na rozvoj osobnosti a telesnej zdatnosti dieťaťa. Všetky tri moje deti sa venujú organizovanej fyzickej aktivite. "

Ono, tu sa da argumentovat pre, aj proti. Je vacsi predpoklad, ze vzdelani rodicia su na tom financne dobre. Na strane druhej, velka cast menej vzdelanych ludi, beru deti ako nutne zlo a vychove skor cas nevenuju ako venuju. Neda sa cakat, ze budu do dietata investovat cas potrebny na hokej
12.8.2017 - 19:56
0

rasti_assez

 

Viem ze nemozem oponovat skusenosti rodica.Sam som este nevychoval dieta,ktore bolo v tejto situacii.Ak je podmienkou nato,aby bolo nejake dieta v urcitom systeme dobre a rozvijalo sa naozaj nejaky Agent, teda darmozrac prisany na system,ktoreho treba platit tak ten system je cely zly.Na druhej strane moze byt ten agent dobrou barlickou a zamienkou pre niekoho aby skoncil so sportom.Hlavne vo veku 14-18 kde je vela inych prijemnejsich veci ktorym sa da venovat.
12.8.2017 - 15:53
+1

Dukla TN

 

len-tak:: Navyse si vobec nepochopil co som napisala!
12.8.2017 - 10:12
0

Vanco

 

tento team ako celok je o 2. triedy horší ako r. 99, Faško-Rudáš a Okuliar minulý rok OK, hrali so staršími a lepšími, tento rok hrajú so svojimi a sú stratení, nemajú s kým hrať, je len začiatok sezóny, nič sa nedeje, chlapcov treba povzbudiť, ale veľké očakávania netreba čakať, výsledky budú podobné
11.8.2017 - 22:02
0

Zkubydu

 

Neda sa porovnat tento rocnik s minulym. Mozes porovnat len tim voci timu v tej danej kategorii. Zial s nikym z hokejovej spicky sme nehrali rovnocennu partiu. Ba ani na bezduchych a bezzubych svajciarov sme s tym co sme predvadzali nemohli vyhrat. Trochu ma mrzi ze sa nikto oficialne po turnaji nevyjadril. TV bezzaujmu. Internetove media bez vyjadrenia. Smutne. To ma sklamalo.
11.8.2017 - 22:40
+4

Zkubydu

 

Este, ze na stranke zvazu je pekne video aj s reakciou trenera a hracov.
11.8.2017 - 23:17
0

worth

 

Johan & spol: Osobne si myslim, ze by bolo fajn, keby sa na tejto stranke vytvara pre Cechov viac priestoru a moznosti k diskusii. Ano, je to risk, momentálne je tu Cechov zopar a su to povacsinou rozumni ludia, nie uplne objektivna vzorka, v pripade vacsieho poctu by zakonite prisli trollovia, sovinisti a zrejme by sme sa nevyhli nejakym narodnostnym hadkam a vytahovaniu "starych hriechov" ako argumentov pre jednu ci druhu stranu. Na druhej strane, povadit sa tu vieme aj zapadniari vs vychodniari alebo ba vs cp...
A hoci tu uz diskusie nie su ako pred rokmi, stale to tu ma vysoku uroven a komunita si vie poradit s obcasnymi provokatermi. V konecnom dosledku by to mohol byt prinos, porovnanie nazorov, porovnanie reprezentacneho ci ligoveho hokeja v dvoch krajinach.
No a napokon z cisto marketingoveho hladiska, pre majitelov stranky by to bol pristup na novy trh.
Aj ked tym nevravim, ze by sa to tu malo zmenit na Cesko Slovensky (alebo Slovensko - Cesky portal). Mozno len dat priestor niekomu z Ciech napisat obcas clanok, informovat viac o CZ hokeji ci lige a tym dat viac priestoru pre diskusiu.
12.8.2017 - 9:12
+4

Johan Harju

 

Zase pravda že jsem rád že Češťí idioti co jsou třeba na Novinky.sk sem nelezou.. Protože hned první koment je vstup přímo do "vulgární valky" a že tu nerozvracejí tak skvělou komunitu jako je zde. Ale všimni si já se zeptal na adresu hokejového zápasu a kde jsme teď ? Zase "Česká otázka".. Jinak je mi uplně u záděle odkud pocházíme.. Já při vstupu na tuto stánku nejdu s tím jdu na slovenskou stránku a jdu se zeptat na názory slovenskych občanů. Jdu sem s tím , že se půjdu zeptat hokejové komunity,fanoušků a lidí,né SLOVÁKŮ.. Počas debat zapomenu že jsem na cizí stránce ,protože si rozumíme jak lidsky a hokejově,a za to jako jedny z mála zemí můžeme být rádi..
12.8.2017 - 10:12
+4

Yuro81

 

C-S: ak take niečo vzniklo tak by mali diskusie o Slovane vážnu komkurenciu
ako sám vravíš, na 90% tu ľudí zaujíma hokej a 10% onanuje nad hlúposťami
je na komunite jak ich bude brzdiť. Pre mňa ten nápad ,pokiaľ bud obsahová väzba na SK, nie je na zahodenie.

...a ja čakám ako tvoj príspevok ocenia miestny trollovia a sovinisti

12.8.2017 - 9:39
+4

apa

 

Po MS sme si pomaly mysleli,že patríme ku špičke ale tvrdá realita nám ukázala kde patríme.Jednoducho na to malé Slovensko nemáme dostatok ,,dobrých,,hráčov ale len slabý priemer a preto nám terajší turnaj ukázal
ako na tom sme.
12.8.2017 - 10:22
0

Zkubydu

 

Na MS v Poprade sme patrili ku spicke. Celkovo minuly rocnik U18 (1999) dokazal neraz porazit potrapit svojich rovesnikov nech boli odkialkolvek. Dokazali sami aj rok predtym z 98 aj U20 neboli v ziadnom pripade len do poctu. V mnohom predcili aj ovela starsich spoluhracov. Osobne sa domnievam ze by si zasluzili viac peilezitosti nez sa im dostavalo doposial.
12.8.2017 - 11:11
+1

Dukla TN

 

Myslim si ze sa velmi mylis. Malokto si mohol mysliet ze patrime ku spicke. To ani nahodou! Problem je v tom ze vykonnostna uroven roc 2000 sa od zaciatku akosi tutlala, hladali sa vyhovorky ... pouzivali argumenty ze za stavu 7 : 0 sme hrali vyrovnanu tretiu tretinu s Rusmi. Toto sa vsak dialo pravidelne vo vsetkych rocnikoch ale v tych zapasoch kde to islo uz na oci verejnosti ( MIH a MS ) sme sa vzdy akosi prebrali, hrali sme BETON a argumetovali vysledkami ... vsak s Kanadou len 3 : 0. A vobec to nebude lepsie Min dalsich 5 rocnikov je zanedbanych ale este maju nejaku nadej. Treba zacat od malych pripravkarov, koncepcne, s trenermi s charakterom, moralne na urovni a za 10 rokov mozeme byt na tom tak ako rovnako male Finsko.
12.8.2017 - 10:33
+5

gazda99

 

Dalsich 5 ročníkov: Nemyslím si, že po ročník 2005 to vyzerá až tak čierne. 02 sa zatiaľ javi ako slabší ročník. Ale na druhú stranu 04 vyzerá už teraz dosť zaujímavo (a to maju chalani len 13 rokov)
12.8.2017 - 10:59
+2

KralGolfovehoKlubu

 

a za dva/tri roky dosnivas...hovorit teraz o tom ze napr. 2004 sa javi dost zaujimavo je v tejto chvili sarlatanstvo
12.8.2017 - 13:50
0

gazda99

 

Uvidime..: Ja vychádzam hlavne z výsledkov za Select, ktoré sú solídne. Ale taktiež zo štatistik jednotlivcov. Uvidíme, ako vravíš, za pár rokov.
12.8.2017 - 14:32
+1

Adriano23

 

A hovorit ze to vyzera biedne na najbilzsich 5 rokov nie je sarlatanstvo? Rocnik 04 a 05 mali na medzinarodnom fore velmi dobre vysledky, preto podaktori maju/mame urcity optimizmus. Je jasne ze za par rokov sa moze mnoho zmenit, ale hovorime o momentalnom stave, presne tak ako ked niekto povie ze to vyzera mizerne.

OT: Poprosim trollov Felixa a MojNazor a.k.a Komlosa resp mozno je to jeden uzivatel nech nepise ze mam syna na tomto turnaji. Mam 26 rokov vy taraji, takze matematika vam akosi nejde, tak isto ako aj vase ubohe obhajovanie nenominacie par priemernych hracov ... Javorcik na turnaj co bude asi v Novembri nominuje aj inych budem velmi rad ak nominuje Komlosa a dalsich, ale potom budem ja presne tak kriticky ako stu tu teraz vy dvaja .
12.8.2017 - 15:40
+5

KralGolfovehoKlubu

 

uz len statisticky to vychadza ze to bude dalsi slaby rocnik (tak ako vsetky pred nimi okrem rocnika 1999) ale tak to je pochopitelne vzhladom na malu zakladnu ako mame kedze najst 4 naozaj kvalitne patky je nemozne....pod slabym rocnikom myslim to ze nebudu schopni potrapit spicku can, rus, swe, usa, fin...mozno nejaky jednotlivec vyskoci ale team sa nepodari zostavit konkurencieschopny....aby to bol aspon priemerny rocnik tak staci ked nebude prehravat s nemcami, svajciarmi, bielorusmi apod
12.8.2017 - 17:21
+1

Adriano23

 

Tak v tomto suhlasim. V roku 2002 sa historicky najmenej narodilo deti na Slovensku z toho vyplyva ze aj pocet novych hracov z tychto rokov bol mensi.

Ale na druhu stranu na WSI turnajoch rocniky 04 a 05 mali velmi pekne umiestnenia a to zvacsa hravali proti americkycm, ruskym ci skandinavskym superom. Ok beriem su do 12 rocne deti, ale len uvazdam ze sa mi to nezda ako pohroma. Za 3 roky moze byt uplne ina situacia. Vid hraci ako Koys, Pulis, ci opacny priklad Cehlarik. Na pravidelne prehravanie s bielorusmi, svajciarmi a pod to momentalne nevidim u vyssie spomenutych rocnikoch.
12.8.2017 - 17:31
0

jack13

 

Koukam, ze CZE jsi nezahrnul ani do jedne výkonnostní kategorie V U18 si dovolim tvrdit, že jsme se mezi špičku plnohodnotne vratili..
12.8.2017 - 20:42
+2

Johan Harju

 

Jen tak pokračovat is s výkonem v u19 u20 .. Ale parta kolem Vrány byla/je skvělá. Letos se porvou v kemoech o NHl na to nezapomeň
13.8.2017 - 13:45
0

jack13

 

Tam mame furt problemy s přechodem k dospělému hokeji. A pak vymýšlí kraviny jako treba uzavření 1. ligy..
13.8.2017 - 14:23
0

Johan Harju

 

No jo no.. Jen sm chtěl podotknout že se jako tým špatné ale jako individuality fakt dobrý
13.8.2017 - 17:19
0

forwardPP

 

Tak to je teda riadna hlúposť.
MS 2017-7.miesto
MS 2016-7.miesto
MS 2015-6.miesto
13.8.2017 - 14:29
0

jack13

 

Jasne, takze poslednich 5 let:
SWE - 5,4,8,2,4
RUS - 4,5,5,6,3
CZE - 7,2,6,7,7

MIH vypisovat nebudu, ikdyz je to kvalitněji obsazeny turnaj nez MS.. Abych nebyl nahodou obvinen z predpojatosti

Tim chci říct, že patřící do špičky nerovna se medaile každý rok. Pro me je podstatne, jak vyrovnane zapasy s ostatními hraji. Nekdo to 1/4 proleze pokazde, nekomu se to nedari par let po sobe.. Ale poslední dobou (od 2014) nevidim CZE, jak jezdi na kolotoči a soupeři je neporazi s prstem v nose.

Mas na to jiny nazor?
13.8.2017 - 17:42
+1

Urban Horn

 

Souhlasím s Tvým názorem,pěkně napsáno.Jinak se mi líbí,že některé extraligové kluby uvažují i takto:

http://hokej.cz/treninky-v-anglictine-videomanual-a-svacinarna-mlade-piraty-cekaji-novinky/5024698

Hezký den
13.8.2017 - 17:49
+1

Johan Harju

 

Souhlas !
13.8.2017 - 18:53
0

Zkubydu

 

Tiez si myslim ze je predcasne hodnotit 13 rocne deti ako uspesny rocnik. Skor sa domnievam ze 99 su priemerni chalani ktori sa vedeli vo vacsine zapasov vyrovnat svojim superom a je skoxa ze nedostali podobnu sancu ako rocnik prednimi ci po nich. Ostatne rocniky ci uz hore alebo dolu su zialbohu hlboko podpriemerni az slabucki. Co dokazal aj MIH.
13.8.2017 - 22:31
0

barabas

 

ročnik 99: Všetci rozprávate o ročníku narodenia 99, treba to chápať v širšom kontexte, také zvýhodnenie ako mal ten ročník nemal nikto v histórii projektov,dlhodobá investícia v podobe kempu a prípravy v projekte sa prejavila v podobe zlepšených výsledkov už v centralizovanej príprave v LM, boli mnohý z úspešných borcov,neskôr pokračovali druhú sezónu v BA, sledoval som mnoho zápasov v PP na šampionáte, nemyslím že s v i š t e, boli hlavnou osou úspechu naopak slovenský hráči s projektu ťahali tým a ostatný sa pridali a vzájomne doplnili, terajšie reálne výsledky sú úplne prirodzené, všetci súperi sa minimálne zodpovedne mesiac pripravujú, plus prípravné zápasy, ale najhoršie čo sa mohlo stať p. Javorčíkovi je fakt, že nie každý pozvaný reprezentant U-18, na ďalšiu akciu nemusí byť dostatočne pripravený, osobne neverím že naši hráči sú až taký profesionáli, v klube a v súťaži nemajú tlak ktorý ich na medzinárodnú scénu pripraví
12.8.2017 - 17:24
0

zafan

 

Uspech v kolektivnom sporte je zhoda viacerych faktorov z ktorych ma kazdy svoj nenahraditelny vyznam pre tim. V 99 sa tych faktorov zislo na sk pomery nevidane. Sviste, projekt U18, trener Javorcik no a v neposlednom rade aj to, ze viaceri chalani z uspesneho kolektivu posobili od dorasteneckeho veku v CZ.
12.8.2017 - 18:25
0

R3v3r3nd

 

Myslim, ze ti unika fakt, ze tie MS sa hrali na SVK. Cize je logicke, ze ten rocnik bol viac pretlacany. Medajla nevysla, je to smutne.

Cize, boli sme efektivny. Vieme, ze rocnik 2000 je slaby a centralizovana priprava nedostane Kovacika ci Dzugana do NHL, alebo na draft. To by bola neefektivita, ako u U20 a Bokrosa.

Ak na to nemame, tak na to nemame, to je sport. Nie vysledky na umelo. Pre Ego ?

13.8.2017 - 13:42
+2

Zkubydu

 

Cim by si chcel carakterizovat pretlak? Ja som to skor videl na neuveritelny kolektiv tvoreny minimalne tuctom vybornych hracov a perfektnu partiu vsetkych ludi (na lade aj mimo ladu). A plus vsetko to co spomenul uz Zafan...
13.8.2017 - 21:06
+1

Zkubydu

 

ktory chlapec z projektu to podla teba potiahol?
13.8.2017 - 20:56
0

Zkubydu

 

Suhlas.
12.8.2017 - 11:13
0

Felix

 

Smutná realita: Realita nášho mládežníckeho hokeja padá dole závratnou rýchlosťou verím len že sa to pánu Javorcikovi podarí aspoň zastavit. Paradoxne tomuto pánovi verím aj keď o jeho asistentoch sa to povedať neda. Mnohí hráči ma sklamali rozoberať to už nemá zmysel. Do budúcna prajem iba šťastnú ruku pri výbere,viac odvahy a lepšiu hru
Na záver by som sa chcel vyjadriť k miestami nemiestnej diskusii ,ktorú tu predvádzajú dvaja páni, ktorí majú v repre svojich synov svedčí o tom pocetnost ich príspevkov, niekedy sa mi zdá že ani nespia. Podľa rodičov sa totiž hodnotia aj deti, nestrapnujte sa tu,akcepnujte aj kritiku. Môže sa stať že Javorcik nezoberie do repre ani K, ani syna A23 ja by som to pre pokoj v mužstve urobil. Inak nech sa darí viac.
12.8.2017 - 11:57
+4

zafan

 

Videa z Extraligy juniorov a dorastu na internete?: A co by sa stalo keby zvaz zabezpecil povinnost nahrat vsetky zapasy na nejaky neplateny internetovy server kde by si ich mohli pozriet vsetci ktorych zaujima ako vyzera mladeznicky hokej na Slovensku. Pokial sa nemylim tak kazdy klub musi robit zaznam zo stretnuti. Mne sa to nezda ako zly napad pouzit tieto zaznamy ako prejav transparentnosti a vsetci by mali moznost vidiet pocinanie si adeptov na reprezentacny dres. Mozno by to mnohe zmenilo. Verejnu mienku nie je mozne donekonecna ignorovat a videa by boli urcitym prostriedkom aj na ocistu mladeznickeho hokeja.
12.8.2017 - 16:25
+3

len_tak

 

Popros v svojom klube meno a heslo na Ftp server kam sa to nahrava a budes mat vsetko k dispozicii.
12.8.2017 - 16:40
+1

zafan

 

Presne o to ide. Nech je to verejne! bez dopytovania pristupu.
12.8.2017 - 16:46
0

mirec04

 

U17: Takze mame aj prvu nominaciu pre U17 http://www.hockeyslovakia.sk/sk/clanok/jan-lipiansky-zverejnil-svoju-prvu-nominaciu-v-pozicii-trenera-sr-17

Cajkovic chyba aj v tejto nominacii, prestavam tomu rozumiet. Aky je dovod??

Takisto je zaujimave, ze v nominacci su Melcher, Turan a Ilencik a nie je Kupka. View niekto viac o tom?
14.8.2017 - 14:01
0

gazda99

 

spekulacia: Tiež ma prekvapila jeho nenominácia do 17 ale i na MIH.

Od viacerych zdrojov som však započul, že chalan je tak trocha problémový(neviem čo je na tom pravdy, ale Javorcikovo vyhlásenie tomu len nahráva)

Každopádne je to naša (imo) najtalentovanejšia 01. Treba dúfať, že sa stane oporou repre.
14.8.2017 - 23:33
0

mirec04

 

http://www.hockeyslovakia.sk/sk/clanok/sedemnastka-zacne-sezonu-v-ostrave-po-turnaji-budeme-mudrejsi-hovori-lipiansky

"Nominácia sa rodila vzhľadom na termíny začiatkov líg nie úplne ideálne. Nejakí chalani už museli odcestovať do svojich klubov, alebo už v nich boli a nemohli sa vrátiť. To je napríklad prípad Alexa Kupku a Maxima Čajkoviča. Nominácia tak nie je úplne taká, ako by sme si predstavovali, ale väčšina chalanov tu je."
23.8.2017 - 12:23
+1

Zkubydu

 

Netusim ani ja ale jrdiny dovod ktory mi napada, ze ich neuvolnil klub. Hoci mi to pride nelogicke. Kto by bol schopny niecoho takeho.
14.8.2017 - 16:37
0

mirec04

 

https://hokej.pravda.sk/reprezentacia/clanok/438428-lipiansky/
16.8.2017 - 12:20
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.9.2018 05:08
TímZSkóreB
1.Košice421:712
2.N. Zámky417:412
3.Nitra310:66
4.L. Mikuláš312:86
5.Miškovec418:186
6.Detva411:146
7.Trenčín38:65
8.B. Bystrica36:104
9.Zvolen28:63
10.Poprad36:93
11.Budapešť36:103
12.Žilina413:173
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin4301016:1010
2.Michalovce3300016:29
3.Skalica3210016:58
4.Bratislava3201017:57
5.Sp.Nová Ves3120012:77
6.Dubnica3101113:134
7.P.Bystrica301209:104
8.Prešov4100313:143
9.Humenné301028:132
10.Topoľčany301024:102
11.Trnava3001210:171
12.N,Zámky B300022:290
-Orange 20210017:83
Aktualizované: 21.9.2018 04:51
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1423
2.Poprad8510237:2217
3.Nitra8411229:2015
4.B. Bystrica8411224:2115
5.Slovan8401335:2513
6.Košice8312228:2313
7.Žilina8221323:2111
8.Skalica8200610:306
9.L. Mikuláš8101621:414
10.Martin8100717:443
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1023
2.Košice8602035:820
3.Poprad8520134:1919
4.Slovan8511129:1618
5.Púchov8420229:1516
6.L. Mikuláš8500329:2715
7.Spišská8401327:2313
8.B. Bystrica8400417:2212
9.Skalica8301420:3010
10.Nitra8210520:278
11.Michalovce8200622:306
12.Žilina8102514:335
13.Martin8100719:343
14.Zvolen800087:450
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 21.9.2018 05:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 05:59
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 05:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 21.9.2018 05:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 21.9.2018 05:59
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.9.2018 05:59

Bleskovky

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
včera o 21:37 - TASR

Rosandič rozhodol o triumfe Hradca Králové

Hokejisti Hradca Králové zvíťazili vo štvrtkovom zápase 3. kola českej ligy na ľade Zlína 2:1. Víťazný gól strelil v 42. minúte slovenský obranca Mislav Rosandič, ktorému prihral Matej Paulovič. Česká liga - 3. kolo: PSG Berani Zlín - Mountfield HK 1:2 (0:0, 0:1, 1:1) Góly: 43. Fořt - 27. Berger, 42. ROSANDIČ (PAULOVIČ) ny mpČR-SR-Hokej-liga-3.kolo-Rosandič-sumár
včera o 20:17 - TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
včera o 20:02 - TASR

HC Košice - HK Orange 20 6:1 vo vloženom zápase, sumár

Hokejisti HC Košice vyhrali vo štvrtkovom vloženom zápase Tipsport Ligy nad HK Orange 20 hladko 6:1 a poskočili na prvé miesto v tabuľke o skóre pred Nové Zámky. V štyroch dueloch zatiaľ nestratili ani bod, dvadsiatka naopak v šiestich ani jeden nezískala. HC Košice - HK Orange 20 6:1 (3:1, 2:0, 1:0) Góly: 13. Hričina (Pretnar, Spilar), 14. Žitný (Klíma, Krajňák)...
včera o 19:55 - TASR

Pavelec nedostal ponuku zo zámoria a tak ukončil kariéru

Nedostal ponuku z NHL a tak sa český hokejový brankár Ondrej Pavelec rozhodol ukončil v 31 rokoch kariéru. "Hranie mi už nedávalo zmysel, nastal správny čas. Vždy som hovoril, že budem hrať hokej, kým ma to bude baviť a kým o mňa bude záujem.
včera o 17:44 - TASR

Záujem o vstupenky je enormný, na duely SR ešte pôjdu do predaja

Záujem fanúšikov o budúcoročné hokejové MS na Slovensku je enormný. V stredu si počas prvého dňa predaja kúpili vyše 11-tisíc permanentiek, balíčkov a denných vstupeniek v rôznych kombináciách. Informoval o tom Organizačný výbor šampionátu s tým, že lístky na duely slovenskej a českej reprezentácie ešte nie sú vypredané a ďalšie pôjdu do predaja.
včera o 16:14 - TASR

Reinhart podpísal s Buffalom dvojročný kontrakt

Kanadský hokejista Sam Reinhart podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Buffalo Sabres. Za jednu sezónu zarobí 3,65 milióna dolárov. Dvadsaťdvaročný útočník bol od 1. júla po vypršaní zmluvy so "šabľami" obmedzeným voľným hráčom.
včera o 07:45 - Adrián Danaj / TASR

Krivošík prispel asietenciou k triumfu Hämeenlinny vo fínskej lige

Slovenský hokejista Filip Krivošík prispel jednou asistenciou k triumfu HPK Hämeenlinna nad Ässätom Pori 4:2 v stredajšom dueli fínskej ligy. Liiga - streda: Hämeenlinna - Ässät Pori 4:2 /za domácich Krivošík 0+1/, JYP Jyväskylä – Jukurit 1:4, KooKoo - Tappara Tampere 8:3, SaiPa - Ilves Tampere 4:1
19.9.2018 20:14 - Michal Bruner / TASR

Obranca Nurse podpísal s Edmontonom nový dvojročný kontrakt

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo s obrancom Darnellom Nurseom dvojročný kontrakt v celkovej hodnote 6,4 milióna dolárov. Dvadsaťtriročný hokejista mal štatút obmedzeného voľného hráča, rovnako ním bude aj po vypršaní novej zmluvy v roku 2020. Informáciu priniesla na svojom webe televízna stanica TSN.
18.9.2018 07:16 - / TASR

Morrissey sa dohodol na novej zmluve s Winnipegom

Kanadský hokejista Josh Morrissey podpísal nový kontrakt na dva roky s klubom NHL Winnipeg Jets. Zmluva má hodnotu 6,3 milióna amerických dolárov, 23-ročný obranca bol obmedzený voľný hráč.
17.9.2018 08:02 - / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

21. 09. 2018
Poprad - Žilina o 17:00
Detva - L. Mikuláš o 18:00
B. Bystrica - Nitra o 18:00
Trenčín - Budapešť o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2018
KošiceSR 20
6:1REPORT
19. 09. 2018
MiškovecSR 20
8:4REPORT
18. 09. 2018
BudapešťB. Bystrica
4:0REPORT
TrenčínL. Mikuláš
3:2 PPREPORT
NitraPoprad
4:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS7 bodov
2.Pospíšil T.NZA6
3.Fafrák M.S206
4.Lantoši R.NIT6
5.Kulmala R.MIS6

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO4 góly
2.Nagy L.KOS4
3.Pospíšil T.NZA4
4.Fafrák M.S204
5.Blackwater J.NIT3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanNZA96.61 perc
2.Habal V.KOS94.62 %
3.Šimboch J.NIT93.68 %
4.Valent M.TRE92.94 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola