Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovenská osemnástka prehrala v príprave s Rakúskom 2:5

zdroj: TASR
7.4.2018 20:39 TASR

Slovenská hokejová reprezentácia do 18 rokov prehrala v príprave pred MS s rovesníkmi z Rakúska 2:5. Góly slovenského tímu v Piešťanoch zaznamenali Damián Zubek a Maxim Čajkovič. Informoval web SZĽH.


Prípravný zápas v Piešťanoch:

Slovensko "18" - Rakúsko "18" 2:5 (0:2, 1:0, 1:3)

Góly: 36. Zubek (Čajkovič), 43. Čajkovič - 10. Lindner (Rossi, Lanzinger), 19. Lanzinger (Baumgartner), 47. Judth (Ploner, Kuprian), 49. Huber, 51. Rossi (Maier). Vylúčení: 4:4, presilovky: 0:2, oslabenia: 0:0

zostava SR: Bátory - Dlugoš, Kobolka, Bučko, Ilenčík, Škorec, Vlk, Rudy, Patlevič - Zubek, Čederle, Čajkovič - Pobuda, Tkáč, Pjaták - Šeliga, Mrázik, Sojka - Čenka, Hryzák, Sarvaš

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


Fanusik2002

 

Pýtam sa kde smeruje Slovenský hokej.Prebiehajucu sezonu som bol na 81 zapasoch mládežníckych kategórii.To je tragédia.Ja vážne neviem pochopiť podľa akých kritérií sa vyberajú hráči do Repre.
Musím to napísať hokej je podobný ako politická situácia na Slovensku.Dnes prehra s Rakúskom!!!V Rakúsku je šesť klubov v ktorých sa pracuje na solídnej úrovni s mládežou.A dnes sme mali veľký problem.
Dnes som bol na hokeji s otcom Marca Rossiho a pýtal sa má čo sa deje so Slovenským hokejom.
Moja odpoved:Za peniaze si na Slovensku kúpiš vsetko.
7.4.2018 - 21:10
+22

Lojza Miltag

 

Slovensky hokej - perfektne zrkadlo nasej spolocnosti: Kazdy za seba, ziadna narodna hrdost, vymierajuci narod, malo deti, upadok, korupcia, preferuje sa okamzity akoze uspech na ukor dlhodobej koncepcie, individuality ubite do sedeho priemeru, bez napadu, bez radosti z hry/zo zivota.
7.4.2018 - 21:29
+18

jozosvk

 

Presne, ziadna narodna hrdost, demografia - bude to katastrofa, ale stale by sa to dalo zachranit. Cele sa to pokaslalo po roku 1989. Nikdy by som si nemyslel, ze toto poviem.
7.4.2018 - 21:37
+17

Lojza Miltag

 

Suhlasim Jozko.
7.4.2018 - 21:47
0

Hujer

 

Presne tak , nas hokej je zrkadlo našej spoločnosti. Rodinkárstvo klientelizmus korupcia uz v mládežníckych kategóriách. Kým sa toho nezbavíme tak to lepšie nebude. Ľudia ako Bokros, Ulehla a aj Cacho st. , a kopa ludi na zväze a iných pijavíc prisatych na tomto chorom systéme su reprezentanti celého nášho úpadku. Preto poctivý ľudia z tadiaľ utekajú. Myslel som ze Šatan tam urobí poriadky. Neurobil však nic. Kým tam budu pokrivene charaktery ako Bokros s Ulehlom nic sa nezmení. A ako si povedal za peniaze si kúpiš vsetko. Aj miesto v repre pre syna, zverenca, známeho...
8.4.2018 - 8:15
+8

celabinsky meteorit

 

do C kategorie smeruje
8.4.2018 - 16:18
+1

pokemon33

 

ak sa nemylim tak rakusania hraju C kategoriu, aj ked teraz sa to uz asi tak nevola, hral za nich aj Marco Rossi co je dost velky talent na rakuske pomery a asi aj na nase.. nasim chybali finalisti extraligy juniorov, tak to mi este dava trochu andej
7.4.2018 - 21:12
+3

Kopitar11HKPOPRAD

 

treba vsak povedat, ze Rossi vyrastal a vyrasta stale vo svajciarskom systeme ... a to nie je prvy ani posledny hrac, co je radeny takto vysoko na drafte zo svajciarska .. (Hischier, Ehlers aj ked je Dan) ....
7.4.2018 - 22:29
+1

jozosvk

 

Od roku 1994 nas SVK 18 nikdy neprehrala s ucastnikom 3. vykonnostnej kategorie, toto je historicky moment a este doma a tak vysoko. p. Kohut, prezident SZLH v TV debate proti Cigerovi za pokazene MS daval na porovnanie SVK 18, ze to je cesta. p. Kohut, ak nie je zbabelec povie, ci toto je naozaj cesta. Zneuzil politicky situaciu a teraz co? Dobre vieme, ze vysledky za CIgera boli dosledkom prace vsetkych za poslednych 15 rokov+strajku a stvavej kampane a naopak vysledky minulorocnej U18 bol zjav na nase pomery zazracny. Ukazalo sa, ze strajkovanie podporovane fanusikmi bola najvacsia primitivnost v dejinach slovenskeho hokeja. Napriek tomu budem nasim SVK 18 drzat palce na MS bez ohladu, aky diletant je vo vedeni!!!Este dostoje odohrat pripravu proti Madarku 18 a sustredit sa na zapas s Francuzkom U18. A trenera Cacha mali vyrazit uz v decembri. Verim, ze pre MS zmenia vedenie, inac je s nami koniec. Do A kategorie sa bude takmer nemozne dostat spat!!! A ked si este pomyslim, ze Lintner chysta rozsirenie Extraligy o madarske muzstva, no koniec. Musia dostavat sancu nasi hraci - juniori, aj ked kvalita extraligy poklesne. Toto je cesta do zahuby!
7.4.2018 - 21:20
+4

Adriano23

 

Uff, prehra s madarmi ti nic nehovori? Najprv zastanes Cigera, ze on zato nemohol, ze iba "zal" urodu z poslednych 15 rokov, ale na druhu stranu ides davat vinu za prehru proti rakusanom Kohutovi

Ja vazne neviem ludia ci to robite naschval, alebo co. Ved aj sam si povies ze sa tu nerobilo nic od toho roku 94 a zrazu za rok a pol sa ma vsetko carovnym prutikom zmenit. Ved vychovat novu generaciu trva nejaky ten rok (rozumej minimlane 5 az 8 rokov).

Na hracov rocnika 2002 sa tu kyda ze su este slabsi ako rocnik 00, ze je to tragedia. Pritom dnes proti silnym cechom prehrali az po predlzeni a vcera prehrali o gol. Pritom cesi nastupili v silnej zostave nie ako zvycajne s Bckom. Pritom pravidelne prehravame aj nad ich Bckom.

Ci je mozne resp nemozne sa dostat spat je irelevantne. Ked nato nemame byt v top divizii tak naco sa tam budeme drzat nasilu, ci nie? Iba pre pripomenutie, momentalne sa hra MS U18 IA divizie tj druha najvyssia divizia po top. Nemci ani so silnym rocnikom hracov 00 zrejme nepostupia, i ked nehra im napr Bokk, Alexandrov ... Co maju oni hovorit a dani o ktorych tu piseme ze uz nas davno predbehli musia v poslednom zapase s normi bodovat inac poletia o kategoriu nizsie k tym rakusanom.

Inac s tou vymenou trenera pred MS si robis snad srandu. Velmi ale ze velmi tazko budu menit trenera tyzden a pol pred MS. Na MS sa tesim snad budu nejake streamy a najdem si cas aspon na nejaky zapas. To ci bude s nami amen uvidime na MS. Nejdem robit sudy este pred prvym zapasom resp este ked ani nebola zverejnena finalna nominacia.
7.4.2018 - 21:38
+8

jozosvk

 

Adriano23 preco si si neprecital to, co som napisal. Vsetko vidis politicky a to je problem. Ja viem, ze Kohut nemoze teraz za nasu U18. Ved to som ani nenapisal.Pisla som, ze minulorocne MS zneuzil, ked v debate na Cigera vytiahol U 18. Pozri si to v archive. Ze U 18 - toto je cesta. Ja sa pytam, aka cesta??? Mne ide o to, ze sucasny prezident dal tomu politicky ramec, len aby sa obhajil. Pritom ten diletant ani netusil, ze dalsia repre U18 bude na tom katastrofalne.
7.4.2018 - 21:44
+5

Adriano23

 

Jeho vyjadrenia neboli najstastnejsie to beriem. Ale v tejto situacii si nemyslim ze je na mieste kydat na Kohuta a spol. Siroky s Nemeckom si tu 20 rokov robili co chceli, teda mozme vidiet kde sa dostal nas hokej. Samozrejme ze Siroky sa chvali madailami.

Mne len vadi ze teraz Kohutovi sa neda poriadne ani rok sanca a uz sa ide kydat ako tam nema co robit a pod. Ok, viem naco si narazal to beriel, ale myslim aj inych uzivatelov. Kebyze je niekto iny GM a nie Miro tak uz davno sa po nom nadava, jedina vyhoda Mira je jeho dobre meno co si vybudoval u fanusikov inac by uz davno minimalne tu na HP bol zvozeny pod ciernu zem. Ako pisem ide mi skor o ten princip, roky rokuce sme tu tolerovali ludi ako Siroky, Turan, Nemecek, Pastinskeho a pod, ale ked pride niekto novy tak mu dame rok a uz chceme neviem co. Samozrejme robi chyby aj on aj Lintner aj Satan, ale kto nic nerobi nic nepokazi. Dajme im este chvilu cas, do dvoch rokov samizda ze bude znovu volba prezidenta, tak nech potom ukaze co "spravil". Dalsia vec vobec si neuvedomujeme ale Siroky ci Nemecek mal vo vykonnom vybore svojich ludi co si Kohut volit nemohol, pretoze Nemecek si pred koncom s kamaratmi pomenili pravidla, zjavne vam to tu nikomu nevadi.
7.4.2018 - 21:52
+9

jozosvk

 

OK, to beriem, mozno som bol ostry, ale ja nemam rad politiku a uz vobec nie v hokeji. Mne je jedno, kto je vo vedeni, u mna sympatie nerozhodujui, len chcem, aby vsetci robili pre SVK hokej a nie pre svoj prospech. A ako zbrane vyuzivali nie poloticke vyjadrenia, ale skutocny zaujem nieco zmenit. Preto ma znevazovanie CIgera velmi hnevalo, aj ked viem, ze urobil vela chyb, ale nemyslim si, ze to robil umyselne s cielom sa obohatit.Vzdy rad chodil reprezentovat, u nom som videl uprimnost.
7.4.2018 - 21:59
+4

Adriano23

 

S tymto sa s tebou stotoznujem. Mne je taktiez jedno kto je vo vedeni, ak robi svoju pracu poctivo a s najlepsim umyslom v prospech svk hokeja.

Ciger si za vela veci mohol sam. Ale k nemu sa uz nechem vyjadrovat, situacia bola aka bola.
7.4.2018 - 22:03
+4

jozosvk

 

Adriano23 Este raz opakujem, ja viem, ze sa neda zmenit vsetko za 2 roky a ani za 10 rokov. Len ma stve, ze vo vedeni je diletant. V TV diskusii pred celym narodom vypoti hrozne klamstvo o tom, ze cesta trenera U 18 z roku 2017 je to spravne nastavenie a pritom asi netusil silu jednotlivych rocnikov. Inac povedane pred celym narodom povedal, ze toto je ten spravy system, ktory sme tu my nastavili. Pritom islo len o zazrak v celom bordely. Ciger musel pracovat s tym, co ma+ primitivny strajk. Cize inac povedane cim horsie tym lepsie pre nove vedenie. Toto ma hneva. Preco potom neprehovoril p. Javorcika, aby opat trenoval U 18, ze toto je nasa cesta, hmm?
7.4.2018 - 21:51
+5

jozo

 

svk hokej: V Svk hokeji je 10 rocna diera.V Rusku to bude velmi narocne,p.Cacho ma este paru zolikov v rukach ale ci to bude stacit ,neviem.Su este na SLOVENSKU niejaky hokejisti r.2000 abo 2001?
7.4.2018 - 21:27
+1

jozosvk

 

Ako bolo spominane, su tam finalisti juniorky - cca 10 hracov, ktori hrali za SVK v decembri a februari, sice prehrali, ale niektore timy prestrielal:2i vyrazne - SVajciarsko, Nemecko a aj Bielorusko. Aj tak je to tragedia. Plus v nominacii sa ocitol aj Jan Lasak ml. ale este nehral. Cela stranka SZLH stoji za hovno. Ziadne informacie. Je to tam rovnaka sebranka, ako bola predtym. Informacie si musim sam zistovat. V Rakusku su z tohto vysledku nadseni. Pritom Svjaciarska 18 porazila Rakusku 19 2x rozdielom 3 tried - 9:2 a tusim 7:1 Za Svajciarov hralo asi 14 hracov, ktori hrali proti nasej U18 a boli nasimi vyrazne prestrielani. Neviem, co sa tam deje, ale je to ako v politike. Vsetci tak akoby idu pre svoje obohatenie. Som nasraty enormne.
7.4.2018 - 21:35
+3

topska

 

ty naozaj nevidis te rozdiel pri stranke zvazu teraz a pri minulom vedeni? Ved viac clankov ci rozhovorov nema hadam ziaden europsky hokejovy zvazovy web ako my...
8.4.2018 - 16:14
+3

AKOTOJE

 

Ako syn je v amerike hra najvyssiu dorastenecku ligu tu
Sa v extralige V takej silnej dostal minútu na zapas extraligy ale do EBEL do Ciech ho volali trenery a viete čo keby ho aj niekto zavolal do tej reprezentácie čo ho nikdy nezavolaju a takto sa taha slovensky hokej par rokov tak neviem čo na toto povedat
7.4.2018 - 21:32
+1

Fanusik2002

 

Cacho si robí dobre svoju prácu v Trenčíne,ale pri Repre to má veľmi tažké.Za pár mesiacov sa nedá urobiť zázrak.
Vsetko začína v kluboch,kde je veľa problémov,nebudem to písať,ale to je vážne neúnosné.
Veľa chlapcov,ktorí žijú pre hokej su odpisany,lebo majú ,.obycajnych rodičov,,
Neviem,či mam plakať,alebo smiať sa,ale to je vážne zle.
Dnes nám chýbal Hlavaj,alebo Okuliar?No neviem.
7.4.2018 - 21:51
+6

jozosvk

 

Chlaci, ktori maju ,,obycajnych rodicov,, - mozes to vaicej rozobrat. DO tohto az tak nevidim, aj ked nie som naivny, diky
7.4.2018 - 22:02
0

kamenný pavúk

 

tak v tomto teame chyba este dost hracov ktori hraju finale, o tretie miesto aj baraz v juniorke...namatkovo knazko, zekucia, okuliar, kovacik, dzugan (dukla), hvizdos (nr), cesanek, turan, nespala (pp), pauliny (martin)...to su hned dva utoky...najlepsi hrac fasko-rudas je v zamori ale ten asi nepojde sampionat...takze dostali sancu ostatni ved potom tu vzdy volaju krikluni ze treba skusat novych hracov ved ich mame dost...tak tu ich mate..tento rocnik je vynimocne slaby tak ako predchadzajuci rocnik v vynimocne dobry...nema to nic s cigerom, kohutom, lintnerom ani s rokom 1989...
7.4.2018 - 21:56
+5

jozosvk

 

Ciastocne suhlasim, mas pravdu, nema to spolocne nic s Cigerom, ani Kohutom alebo Lintnerom, ma to ale spolocne s rokom 1989 velmi vela a ma to spolocne aj s vyjadrenim Kohuta v minulorocne debate - to som uz sppominal.
7.4.2018 - 22:01
0

kamenný pavúk

 

tak hadam nebudeme brat vazne nejake medialne vyhlasenie...tak ako kohut nema kredity za uspech minuleho dobreho rocnika tak nebudeme ho vinit ani za to ze sa v roku 2000 narodilo menej dobrych hokejistov na slovensku.....vela ludi tu kritizuje ze nasi treneri su nemoderni a dalsi zas nostalgicky spomaniju na obdobie pred 1989...ak nasi treneri zaspali dobu tak potom je to vlastne dobre, nie? ked pred 89 bolo vsetko lepsie
7.4.2018 - 22:11
+1

jozosvk

 

Opat politik a opat demagogia. Spominanie na rok 1989 nesuvisi s myslenim trenerov a zaspanim doby. Preco toto porovnavas. Spominanie na rok 1989 suvisi s tym, ze bola demografia,zdrave potraviny a nase a na nasich pozemkoch, nehladelo sa len na seba a peniaze a ohladom sportu tu boli vytvorene brutalne dobre podmnienky v porovnani s dneskom. Toto ludia maju na mysli. Preco si ucelne vytiahol nieco ine? Skus as opytat generalneho manazera Satana a ostatnych a povedia ti, ze podmienky boli neporovnatelne lespie. Toto maju ludia na mysli, ok?
7.4.2018 - 22:45
+4

kamenný pavúk

 

s tym ze vsetko bolo lepsie (potraviny, podmienky na sport...) by som bol opatrnejsi...lebo taketo nekriticke ponimanie toho co bolo potom moze viest k hyperbole ktoru som pouzil ze aj ti treneri boli dobri vtedy a kedze dnesa sa udajne (podla diskusi na internete) trenuje nemoderne tak to znamena ze sa trenuje vlastne dobre....
7.4.2018 - 23:23
+1

jozosvk

 

Kde som povedal, ze vsetko bolo lespie, hovoril som o potarvinach, podmienkach pre sport, vzajomnej ucte medzi ludmi...nenapisal som, ze vsetko bolo dobre, napisal som to, co je pravda a azda sa nenajde na SLovensku niekto, kto povie, ze potraviny boli vtedy nechutne, skodlive a horsie ako dnes a ze teraz su chutne a zdrave a lacne a nikto sa nenajde,kto povie, ze vtedy moholo hrat hokej len ten, kto mal peniaze alebo mal bohatych rodicov. Preco sa snazis Aristetolove sylogizmy pouzit prave tu? To co je za blbost!
7.4.2018 - 23:41
0

kamenný pavúk

 

to ze hokej hraju len bohati je mytus ktori nie je nicim podporeny ale pisat to na internete je chrumkave...osobne poznam hracov z "chudobnych" rodin (davam to do uvodzoviek pretoze to co tu zijeme nie je chudoba, chudoba je inde vo svete) s tymi potravinami jto tiez nebude take ako pises https://domov.sme.sk/c/7783194/maso-z-cias-socializmu-by-dnes-uz-nikto-nekupil.html
8.4.2018 - 11:57
+2

jozosvk

 

Prepac, ale nejaku demagogiu z akehosi sme.sk citat nebudem. Takuto propagandu by zavidel aj Stalin. Pane Boze ludia, vypnite TV a informacie selektujte, a pouzivajte hlavu. O potravinach sa s tebou naozaj nebudem bavit, ak v tejto oblasti nerobis alebo to nemas nastudovane. Poviem ti len jedno, si obet propagandy.
8.4.2018 - 12:46
+6

kamenný pavúk

 

a ty odkial mas informacie, prezrad....a rovno daj aj odkial mas informacie ze hokej hraju len bohati a pod....zacinam mat pocit ze sa tu len snazis surfovat na vlne dojmologie ze co sa paci vkusu diskuterom...vsetko je zle v hokeji, bolo lepsie, potraviny boli chutne, dnes nie su atd
8.4.2018 - 14:38
+3

celabinsky meteorit

 

zo slobodneho vysielaca
8.4.2018 - 16:47
+2

topska

 

vasky to asi minule vo vlogu rozoberal
8.4.2018 - 17:54
+1

topska

 

"nehovorme o politike" a potom tu vytiahnes mudrovanie o 1989 a podobne...ja som za slobodu slova ale pre takych ako ty ludia prestavaju prispievat na HP...
8.4.2018 - 16:18
+2

jozosvk

 

Politiku a o politike tu hovoris len ty a taki ako kamenný pavúk, celabinsky meteorit...Stale sem pletiete debilnu politiku. Ja som len poukazal na skutocnost, ze vychova mladeze spred roka 1989 a podmienky boli lepsie. Neviem preco tu vytahujete nejake linky na konspiracne denniky. Radim Vam, prestante sledovat TV a citat propaganduu a pouzivajte mozog.
8.4.2018 - 23:35
+3

Fanusik2002

 

Chyba dosť hráčov?Knazko nemá žiadne skúsenosti s medzinárodným hokejom(pár zápasov).
Zekucia je umelo vytvorený hráč.
Nespala bol stratený v juniorskej lige.
Nechce sa mi písať dalej.
Chlapcov ktorých si napísal som videl minimálne v ôsmich zapasoch a neviem či budú ťahúňmi Repre.
7.4.2018 - 22:09
+2

kamenný pavúk

 

z toho co som videl: knazko je ok (skusenosti nemaju ani mnohi ti co hrali teraz proti rakusku), zekucia nic extra, dzugan, okuliar, kovacik hraju dobre (az na posledny zapas), nespala veru bieda v playoff, cesanek, turan neboli zli, hvizdos sa celkom snazi...ci budu tahunmi neviem ale urcite tam budu takze polovica tohto muzstva co hralo proti rakusku tam nebude...
7.4.2018 - 22:56
+5

jozosvk

 

presne
7.4.2018 - 23:01
0

lakyluuk22

 

hokej zle ...tenis zle (okrem klizana) ...futbal zle ...chcelo by to aj trochu iskierky v temnote
7.4.2018 - 23:47
+2

zomi BLOG

 

...futbal zle...: Ale doma...Hamsik, Skriniar, Lobotka, Dubravka, Skrtel...dufam, ze v prihodnej dobe aj Mak...Rusnak...Duda, mozno aj Benes, ked sa po zraneni rozbehne (snad este niekto do jesene vyskoci) - dobre. Takze Janci ma v repre pre jesennu cast Pohara narodov na com stavat.
8.4.2018 - 12:45
+9

NR

 

No momentálne hokej futbalu už ani na chrbát nedovidi...nehovorím,že sme niečo extra ale v porovnaní s hokejom je futbal úplne inde.
8.4.2018 - 13:26
+9

zomi BLOG

 

Tak...
8.4.2018 - 13:27
+4

Ol!ver

 

Futbal zle? Vo futbale je 5x väčšia konkurencia ako v hokeji a hľa, akí sme konkurencieschopní.
8.4.2018 - 20:54
+4

jozo

 

kruta pravda: Svk U 18 rocniku 17/18 nevyhrala ani jeden zapas na medzinarodnej urovni,treba verit ze porazia Francuzsko,ale co bude zase o rok ci o dva.Raz to musi prist.Cacho nic nezrobi,v Trencine su vysledky,najlepsie na SVK.Ked chcete aby sa vasi hokejisti stali majstrami rep.poslite ich do Trencina ,ku Cachovi do CSKA TRENCIN.Zajtra musia vyhrat .
8.4.2018 - 4:13
+2

Jakub_Thrashers

 

Výsledková bilancia je fakt tristná, ale nie je to zas pravda, že nevyhrali ani jeden zápas. Porazili Bielorusko a Dánsko na Turnaji štyroch krajín vo Füssene v novembri 2017. Potom ešte zdolali Poľsko a Maďarsko na Turnaji olympijských nádejí v auguste 2017.
8.4.2018 - 9:54
+3

jozo

 

Jakub mas pravdu ,prehladol som turnaj styroch.
8.4.2018 - 14:07
+1

Felix

 

Hazard z sk hokejom: To čo predvádza repre 2000 je smutný príbeh sk hokeja.
Poďme však k zápasu. Máme celkom slusnych hokejových brankárov. Dokonca Hlavaj 2001 jeden z naj.lenze teraz pred MS ročníku 2000 nepomoze, ide pomoc silnému 1999. A tak je miesto pre slabé tlacenky, ktoré sa dokážu iba vykúpať v brane. Výkon nášho a tak.brankara rozdiel triedy. Za prehru však môže celý mansaft.
Poďme k zloženiu mužstva pol nových, pol starých. Paradoxne tí ktorych čacho už dlhé roky tlači do repre a mali ťahať patrili k tým najslabším, lenže oni si to môžu dovoliť miestečko v repre majú iste aj keď roky v repre sa iba vozia. Viete ako to pani dopadne vyhodeni budú nováčikovia veď za prehru môžu oni.
Chalani ktorí prídu z juniorky by mali byť posilou, ale zázraky od nich nečakajme aj oni veľakrát už sklamali a niektorí nemajú vôbec formu čo sa prejavilo aj v playoff.
Vrátim sa späť k zápasu, ktorí bol veľkým sklamaním. Ako malé pozitívum by som videl výkon 1.utoku na ktorý sa dalo pri tej biede aj pozerať.
Prajem veľa šťastia a hlavne dobrú voľbu.
8.4.2018 - 13:10
+17

kamenný pavúk

 

podla mna dobre spravili ze hlavaja poslali na turnaj s U19, aspon su teraz v permanencii viaceri brankari pred sampionatom...zaujimave ze javorcikove (ktory sa povazuje za spasitela slovenskeho mladeznickeho hokeja) nominacie boli v podstate rovnake...jednoducho z ovna bic neupleties a nie je to hazard so slovenskym hokejom, je to realita...tak ako pred rokom bolo dobre, tak teraz je zle....
8.4.2018 - 14:42
+1

Adriano23

 

U19 prehrala resp mozme to nazvat aj Bcko s rusmi 2:4. Samozrejme ani rusi nemali najsilnejsi kader. Mna nasi celkom milo prekvapili, kedze stihali za rusmi korculovat, len tie vylucenia.

Este by som poznamenal, ze akurat sa s velkym stastim zachranili nori resp dani, na ukor slovincov v IA divizii MS U18.
8.4.2018 - 17:14
+2

zomi BLOG

 

Kanada, USA, Svedsko, Rusko, Finsko, Cesko: Okrem tych muzstiev - aj ked sa to v U18 raz Cesku stalo - ostatne hokejove krajiny na cele Svajciarska, Slovenska, Nemecka, Danska, Norska krajin byvaleho ZSSR... a i. moze bez mrknutia oka stat, ze od seniorskej az cez U20, ci U18 mozu vypadnut do nizsej kategorie. A ze odtial je potom zasa vratit sa naspat je dost tazke.
My sme sa v jednom pripade po vypadnuti z U18 o rok na usporiadanom turnaji u nas uspesne vratili, ale netreba zabudat, ze prave sme vtedy mali dost silny rocnik, ktory potom aj v U20 vystupil celkom uspesne.
8.4.2018 - 18:01
0

Adriano23

 

TAk to je jasne, ale pisal som o vypadnuti do tretej vykonnostnej kategorie.

Bol to rocnik 94 spolu s 95 ktory nas dostal spat do najvyssej kategorie. Zapasy sa vtedy dali sledovat online. V rozhodujucom poslednom zapase sme vysoko porazili norov 8:2 a jasne sme postupili naspat i ked predosle zapasy sme taktiez vyhravali o cca 3 az 5 golov ale vykony neboli az tak presvedcive.
8.4.2018 - 18:07
+2

zomi BLOG

 

Jeden dva slabe rocniky v U18 a moze byt muzstvo v tretej kategorii. U timoch spicky 6 to tak neplati, lebo oni maju stale silne rocniky.A ked maju slabsi rocnik tak to znamena, ze potom nehraju o medaily.
8.4.2018 - 18:25
+1

Adriano23

 

Narazam hlavne nato ze tu kde kto pise ako nas dani, nori, madari a neviem kto predbehli. Sice je to smutne kde sme sa dostal, ale ...

Garantujem ti ze svajciari ani pri slabuckom rocniku by nevypadli z IA divizie, zjavne ani lotysi s tym problem nemaju. Naproti tomu nori uz vypadli zo skupiny kde boli rakusania, kazasi, nemci, dani ...

Kazdopadne uz hodne dlhu dobu tj 10 rokov nepatrime ku spicke a v mladezi sme ani nikdy nepatrili, druhy sled je vyrovnany, ale stale sme o kusok napred pred normi, lotysmi atd.

Presne v tomto sa rozdeluje ten druhy sled.


8.4.2018 - 18:37
+1

zomi BLOG

 

Nepatrili sme medzi maladeznicku spicku.Dokonca U20 hraci okolo takych mien - co uz vtedy nieco znamenali - ako Mc.Hossa, Gaborik, Radivojevic,Stana, Kopecky, Surovy ... a i. sa s Ukrajinou zachranovali a na posledny zapas prisiel pomoct kovcovat Filc.Ale zasa nepamatam, aby sme v priblizne v tom obdobi dostavali laty od muzstiev super sestky.Alebo, zeby sme napriklad korculiarsky tak zaostavali ako potom neskor...
8.4.2018 - 18:57
0

Adriano23

 

Po roku cca 2005 sme zacali dostavat laty. Ten hokej sa rapidne zmenil za poslednych 15 rokov, najma co sa tyka rychlosti. Pozri si napr MS v Goteborgu 02, ta rychlost, hra do tela, obratnost atd uplne na inej urovni ako teraz ked si pozries.My sme to zjavne nezachytili. Ved to aj vidis u seniorskej repre najma pri tych tridsiatnikoch.
8.4.2018 - 19:07
+1

zomi BLOG

 

Tak ako vravis, ze cc 2005 zacali dostavat laty. A priblizne v tom obdobi zacala riednut ucast nasej omladiny na drafte NHL. Ked som na to upozornoval aj tu na HP, ze na zaklade toho, ako aj stale mensom odchode nasich hracikov vonku aj do Ceska, ze to vyzera na ustup nasho hokeja z svetovych kolbist, a ze bude treba sa hlbsie venovat vychove mladikov v nasom hokeji, tak ma na diskusiach tzv. fanusikovski znalci hokeja div neukrizovali, ze to je moja fantazmagoria, lebo nas v nasom hokeji ten upadok nemoze nastat.Lebo medaily, umiestnenia a pod.
Druha cast: Samozrejme, ze to bol v case ako spominas iny hokej, ale hrali takym stylom aj Kanadania, Rusi, Svedi a pod. Ja hovorim, ze najvacsi progres dalsieho vyvoja urobili tzv. Kanadania, lebo to co bolo dobre v Europskom hokeji, tak si to zobrali do svojho hokejoveho repertoaru, a to zle, ako sekanie, hakovanie prenechali nam europanom. Teraz na MS vidime, ze kanadania rok co rok pridu zahrat si hokej a bavia sa hokejom. A my, sa cudujeme, ked nas rozhodcovia trestaju a vylujuju za to, ked hokejku nepouzivame na hranie, ale na ine nepripustne veci.
8.4.2018 - 19:30
+1

Adriano23

 

Suhlasim, tak isto aj s topskou. Kto zazil ziacke kategorie okolo rokov noveho milenia tak musel velmi dobre vediet co nas caka, presne ako svojho casu Filc ci ini treneri. A presne ako hovoris, kde boli vtedy ti pisalkovia co teraz nadavaju na vsetko mozne vratane trenerov a pod a ohanajusa ako dlho uz posobia pri hokeji vid Felix, preco teraz urazaju vsetkych naokolo vratane diskutujucich a pod. Zrazu poslednym rokom vyliezli z diery a siria "osvetu". Ja sa vobec necudujem kde sa nachadza nas hokej, ale vobec ...
8.4.2018 - 22:41
+1

zomi BLOG

 

ale vobec...: Za to vsetko, ako si od titulu majstrov sveta nas hokej pocina, sa skor mozeme cudovat, ze este si tak vobec stoji ako stoji.Uz si radsej ani nechcem spominat, ako po zisku titulu sa na fotografiach s nasimi zlatymi chlapcami nasi najvyssi statni a "stranicki" usmievali od ucha k uchu - a keby nemali usi, tak by to bolo urcite okolo celej hlavy ...) a slubovali ako prave teraz budu este viac hokeju a vobec celemu Slovenskemu sportu pomahat...Ale bohuzial, tie sľuby mali este dobre z nedavnej minulosti nacvicene, ci dedene.
P.S.
Nie som az celkom zaryty projektu pomarancovnikov, ale predsa nieco to do seba ma.Dalej na rozvijanie debaty o tejto teme tu nie je priestor, ani sa mi vlastne ani momentalne nechce velmi to rozvijat.Len jeden priklad, ako to uz pri jeho vzniku jeho kritici realizatorov projektu U2 priam obvinovali, ze ako by sa napriklad tie peniaze - na rast hokejovej mladeze - mohli vyuzit inak a efektivnejsie. Nemohli by sa jednoducho vyuzit, lebo sponzori neraz povedali, ze svoje financne prostriedky poukazu na tento projekt a na nic ine...
9.4.2018 - 7:29
+1

topska

 

ano hra do tela bola ina, no hlavne na prelome milenii sa hralo takym sposobom, ze teraz by sa pri tych fauloch hralo vkuse 3 na 3
8.4.2018 - 19:46
+2

zomi BLOG

 

Nie zeby som bol za zakernu hru, ako sa vtedy niekedy vyskytovala, ale teraz mi to niekedy pripada, ze sa tresta ako v basketbale.Staci dotyk, ci len naznak a uz sa piska.
8.4.2018 - 19:57
0

topska

 

v tej dobe sa hokejka nepouzivala prioritne na dotyk s pukom, tak by som to nejak vyjadril
8.4.2018 - 20:12
0

zomi BLOG

 

Napriklad aj o opieranie sa o nu pri unave hraca.
8.4.2018 - 20:15
0

topska

 

kto by nebol unaveni po takom dvojhodinovom rubani
8.4.2018 - 20:23
0

zomi BLOG

 

Asi tak... Spominam si ako r.1977 kanadski profesionali prisli prvy krat na MS vo Viedni.Kedze im hra - na cele s P.Espositom - moc nesla, tak nas v poslednom zapase zacali rubat.Nasi sa im "statocne" vyhybali...Lenze dostali az 8 golov, lebo kanadania vtedy takyto sposob boja velmi dobre ovladali, tak sme prehrali 2:8.Este stastie, ze potom Svedi na cele s Hogostom v branke bratov Sovietov a my sme sa stali po sebe druhy krat Majstri sveta. Vtedy kanadania, hrali pocas celeho sampionatu skaredy hokej.Takze, nakoniec prisla do Viedne im trochu dohovorit az ich ministerka sportu.
8.4.2018 - 20:36
+1

zomi BLOG

 

malo zniet : ...porazili bratov Sovietov...
8.4.2018 - 20:39
0

topska

 

no dobre, zachranovali sa, ale v osemnastke ziskali bronz potom sa ta ista generacia dvakrat zachranovala...ono je to v mladeznickych kategoriach strasne nevyspytatelne...
8.4.2018 - 19:11
+2

zomi BLOG

 

Suhlasim, ale myslim si, ze to nebolo iba rocnikmi ale aj kovcinkom. A ze sme tu zlatu generaciu hracov k este vacsim uspechom premarnili aj sposobom vedenia a kovcinkom napriklad aj A muzstva.
8.4.2018 - 19:36
+2

Hokejfuture

 

Slovenska U18 - Priprava a kto hlavne vo vyberoch chyba: Tu su posledne vysledky Austria U18. Tim hraje v na MS v kategorii IB Division (3. v poradi na svete)
07.04.18 Slovakia U18 - Austria U18 2:5
17.02.18 Norway U18 - Austria U18 7:1
16.02.18 Denmark U18 - Austria U18 2:3
15.02.18 Latvia U18 - Austria U18 4:0
16.12.17 Austria U18 - Latvia U18 2:8

Ano chybali nam viaceri hraci, ale nechapem preco napr. Alex KUPKA (2001), vratil sa zo Svedskej U18 ELITE a Peter MELCHER (2001) - ten ma skutocne vyborne statistiky za iba polovicu sezony (vratil sa z USA, kde hral najvyssiu USA sutaz v kategorii U16 T1EHL (ta je hodnotena vyssie ako Midget U18 a ine U18 ligy okrem T1EHL U18 (su to iba lokalne ligy), pretoze v nej hraju 25 najlepsich timov z celej USA a z tejto sutaze najlepsi hraci prechadzaju do USHL _ najvyssia juniorska sutaz v USA. Ti hraci, ktori neboli vybrati do USHL pokracuju v raste v U18 ligach, ale hodnota tychto sutazi z pohladu USA Hockey je nizzsia. Myslim si, ze obaja tito hraci by mali dostat sancu v priprave uz aj z tychto dovodov:
1. Uz v minulom roku boli v reprezentacii U18 ako najmladsi hraci
2. Ak mohli dostat sancu v priprave hraci ako: Filip Cenka, Ivan Hryzak, Jan Sarvas, Dominik Seliga, Dominik Sojka, Michal Mrazik, Daniel V Tkac, Damian Zubek, Simeon Pjatak a Marek Poruba.
Alex Kupka i Peter Melcher su hraci vyssieho kalibru ako vsetci hraci uvedeni vyssie, ktori moznost sa ukazat v priprave dostali... Dopocul som sa v kuloaroch, ze dovod je to, ze nemaju slovenskeho agenta a to sa na Slovensku nesmie robit a neodpusta. Bolo by zaujimave vediet, co na to Miroslav SATAN? V tomto roku bude zapas s Francuzskom klucovy aj pre rocniky 2001, 2002 a 2003, lebo a co je velmi pravdepodovne ak s Francuzskom prehrame bude to mat zalostny dosah na uvedene rocniky. Postupit s 1A categorie je omnoho tazsie ako sa v Elite skupine udrzat! Pre zaujimavost pripajam link na pripravne zapasy Francuzsko U18 a Rakusko U18:
https://www.icehockey24.com/team/france/za9VgcrJ/
https://betcity.net/en/mstat/7007:15402:16305:4826357/
8.4.2018 - 20:05
+2

kamenný pavúk

 

toto je zas nejaka ucelovka ako robit z kupku a melchera hviezdy ktore sa nedostali do teamu kvoli "kuloarnym chyrom"....tito dvaja hraci by to urcite nevytrhli z biedy co tam je...ci je tam 15 alebo 25 hrac v poradi je uplne jedno lebo je to jeden vykonnostny level....taketo prispevky sa tu pravidelne objavuju pred kazdym sampionatom....napr kazdy dodnes spomina na adventne obdobie ked by nebol jeden bez toho ze Lacka sa nedostal do bokrosovho vyberu a bez neho sme strateni
8.4.2018 - 20:38
+3

TOPmanager

 

Dlhšie si všímam tvoje príspevky a nemôžem sa zbaviť pocitu, že sám Viliam Č. píše tieto riadky. Vačšinou sú ladené tak, že nič iné sa nedá robiť, chýba kvalita a je jedno kto je nominovaný a v neposlednom rade sa často ukazujú ironické poznámky na osobu p. Javorčíka, ktorý s týmto kolektívom pracoval zhruba 2 mesiace, zatiaľ čo jeho 'sok' 3 sezóny.
8.4.2018 - 20:49
+15

kamenný pavúk

 

samozrejme, kydat na bokrosa, cacha je v poriadku...napisat nieco na vyvazenie tych bludov znamena ze si to cacho pise sam...nevadi, osvetu treba robit...rocnik je slaby ani javorcik by s nim neurobil zazraky (a on si to dobre uvedomil) ironicke to nebolo na javorcika ale na tych internetovych odbornikov ktori vidia len A ale B uz nevidia alebo co je horsie ze nechcu vidiet...mozno dostane javorcik sancu teraz pri U20 so "svojim" rocnikom, mozno bude aj orange (dufam, ze nie) ale pozrite si bokrosa co narozpraval po turnaju U19 teraz v hodonine...aj ked ma scasti pravdu ze z extraligy juniorov skocit na medzinarodny lad je masaker tak styl akym to povedal podla mna neobstoji...robi si len priestor aby mohol fungovat projekt (a on v nom)
10.4.2018 - 8:40
+1

Hujer

 

Presne toto je Bokros, teraz rozprava ze z našej juniorky su hraci nepripravený. Ale pred MS zase rozpráva ze v zahraničí ( Kanada USA , Švédsko Fínsko )hrajú chlapci len juniorku a ze to nestačí na MS 20. Ten človek si prečíta diskusie a potom mele to co mu prave vyhovuje. Teraz si potrebuje zachrániť svoju zlatu baňu (projekt Orange ) tak rozpráva to co chcú ľudia počuť. Ja nechápem ako možme my verejnosť ale aj ľudia na zväze tolerovať a akceptovať takého krivého človeka. Zbavme konečne nas hokej Bokrosa a jemu podobnych. Treba nám poctivých a slušných ľudí a vsetko bude hneď lepšie .
10.4.2018 - 9:20
+2

TOPmanager

 

Tak inak. Z tvojich riadkov zavana alibizmus a nie vyvazenost Obhajujes predom zlyhanie
10.4.2018 - 12:56
+2

kamenný pavúk

 

takze sa mam pripojit ku kriklunom ze cacho je najslabsi lebo tam nie je kupka (to je priklad z aktualne diskusie moze to byt hocijake meno) lebo toto je hit na internete? toto je slaby team, nebol ani rok pokope takze co mame od neho cakat? hadam len aby nevypadli a vsetko navyse bude prekvapenie...zopar hracov je tam sikovnych ale na medzinarodny level je to malo...ked je dobry rocnik tak je vsetko na spravnej ceste, ked je rocnik slaby tak je zas vsetko zle...takto to predsa nefunguje pri mladezi...
10.4.2018 - 14:18
0

TOPmanager

 

Ja ti nepisem co mas robit, to by som si naozaj nedovolil. Pises a obhajujes ludi ako Cacho a Bokros iba z principu, bez argumentov. Napriklad v tejto diskusii vobec nik nespomenul Bokrosa, Cacha iba okrajovo ( ziadny extra hejt ) a Javorcika si tu spomenul iba ty. Nehnevaj sa, ale tvoje riadky su neobjektivne a zaujate, motivovane obhajobou neobhajitelneho, pretoze slovensky hokej stale upada a ty sa snazis 'ovplyvnovat verejnu mienku' ( keby to bol prejaveny tvoj nazor, tak ho prezentujes na zaklade ineho oponentneho nazoru, lenze ty sa snazis ovplyvnovat aj bez toho aby tu niekto atakoval Cacha a Bokrosa ) a systematicky podsuvas do diskusii, ze vybery hracov realizacnymi timami su v poriadku, lenze vybrani hraci su taki slabi, ze sa s tym neda nic ine robit iba to, co robia tebou obhajovani Bokros a Cacho. Skratka mutis vodu a pises co ti pasuje lebo tvojou prioritou nie je napisat subjektivny nazor, ale z principu obhajovat Bokrosa a Cacha. Jednoducho to musi kazdemu kliat oci tieto tvoje nenalezite prejavy sympatii. Maximalne si ochotny pripustit, ze za upadok slovenskeho hokeja mozu nielen hraci, ale aj ich rodicia. Akosi ti unika, ze kazde negativum rodica je umoznene len slabym a ovplyvnitelnym trenerom alebo funkcionarom. A tu je pes zakopany preco to vsetko vyzera tak ako vyzera. Skratka tvojou logikou moze iny napisat: ked je jedno, kto je vo vybere, tak je jedno kto ten vyber robi a v konecnom dosledku aj vedie tento neschopny kolektiv clovek, ktory si tento neschopny kolektiv vybral. Tak je jedno kto na tej lavicke bude a tym sa dostavame k jadru toho, comu sa snazis oponovat, ale svojim sposobom si sam k takemu zaveru tiez dospel. Bokros a Cacho by mali uvolnit miesto inym, tym ... ktori nebudu hladat aliby pre svoj vyber a vyhovorky pre svoj vysledok ..............
10.4.2018 - 18:46
+3

Hokejfuture

 

Suhlas: Suhladim, ze ti 2 hraci nemusia vytrhnut z biedy celu Slovensku reprezentaciu U18. Ale sancu v priprave by mali dostat uz aj z dovodu, ze v prvom rade sa ideme na MS U18 zachranit. Sancu by som dal aj Jozefovi Hascakavi z Trencina, ktore vykony su na 2001 velmi solidne v juniorke ako aj v lige dorastu. Mozno vsak v jeho pripade je to iny dovod. Hascak je z Trencina a jeho trener z Trencina V. Cacho, ktory je aj trenerom U18 ma na to iny dovod, preco neveri v jeho presadenie sa.
9.4.2018 - 18:19
0

len_tak

 

Kámo trocha uber pary. Máš skutočne prehľad a prispievaš hodne najmä k zápasom tvojej Dukly. Ale zmeň prosím tón tvojich príspevkov, vyznievajú nadradene a niektoré priam až arogantne.

Melcherovi s Kupkom asi nevyšlo pôsobenie v zahraničí podľa predstáv. Po návrate na Slovensko ich výkonnosť nebola najlepšia. Ale Melcher v aktuálnej si určite pozvánku do U18 zaslúži. Možno nás z biedy nevytrhne ale verím, že chalani vytvoria na MS mužstvo - Die Mannschaft.
9.4.2018 - 19:53
+1

Felix

 

Zasa nejaký zakomplexovaný ocko . Menovaní hráči dostali v ročníku 2000 príležitosti až nad rámec svojich schopností a tiež nič neukázali, ale sú ročník 2001 nech zažiaria tam ale tam by museli byť lídri a nato nemajú, ale kľudne nech sa ukážu na druhý rok
8.4.2018 - 20:43
+1

Adriano23

 

Tak zacnem asi tym Rakuskom. Neviem ci ti nieco hovori Salzburzska akademia Red Bull. Kde je pre hokejistov a futbalistov postarane ako v bavlnke, dovolim si tvrdit ze nikde inde v europe nie su lepsie podmienky. 40% vsetkych hracov tvoria rakusania, dalsich 40 % nemci a ostatnych 20% su cudzinci. Je uz iba otazka snad par doslova par rokov, kedy svajciari budu pravidelne v IA divizii (druhej najvyssej) ci trufam si tvrdit ze dokonca objavia sa aj v top kategorii co sa tyka MS U18 a nasledne aj MS U20. Dokonca uz teraz napr ich U16 porazila aj svajciarov.

Inac nie vo vsetkych pripravnych zapasoch rakuska hral ich top talent rocnika 2001 Marco Rossi, ktori uz v 16 rokoch ma v NLB pol boda na zapas, co nema ziadny svajciar, ani zdaleka, v jeho veku. Je to hrac ktory je momentalne v top 10 pre draft 2020.

Kazdopadne s timami ako rakusko by sme proste mali vyhravat. Zas na druhu stranu co tu podaktori pisu o EYOF ci ako sa to volalo kde hraci rocnika 00 s bielorusmi prehrali, ci minulu sezonu rocnik 00 bol dvojnasobne prestrielany svajciarmi ci pomaly aj nemcami, tak naopak tuto sezonu aspon co sa tyka vytvarnia streleckych pokusov a v aktivnej hre sa daleko zlepsil. Ci to ale bude stacit na MS U20 tak to netusim.

Tak z mladsich urcite nominovany musi byt Cajkovic, tak isto skusit sa mohol Jellus a igonraciu Hascaka nechapem. Volko mal tiez vskutku vydarenu sezonu vo svedskom starsom doraste. Ale Hascak ma daleko nejlepsie statistiky s pomedzi 01 ci uz v doraste, alebo juniorke a vyskusany snad este nebol. A Hlavaj ma snad iste miesto na MS, velky slovensky brankarsky talent.
8.4.2018 - 22:11
0

jozo

 

hphl: najkvalitnejsa liga v AAA v USA je HPHL, T1EHL Midget 16U AAA je menej kvalitna liga .Peter ma agenta SLOVAKA.
9.4.2018 - 1:26
+1

Hokejfuture

 

Mas v tom zjavne nedostatky: The Tier 1 Elite Hockey League (T1EHL), formerly Midwest Elite Hockey League, is located primarily in the Midwest United States and is the premier amateur youth hockey league in the United States.
https://en.wikipedia.org/wiki/Tier_1_Elite_Hockey_League
HPHL http://www.hphl.us/, vznikla v sezone 2010-11 odlucenim prave z T1EHL. Teda nieco podobne ako svojho casu WHA ako nahrada NHL. Je to prakticky provicna i ked kvalitna sutaz. Hraje v nej 8 klubov z Chicaga, Detroitu a ich okolia. Vynimkou je New Yersey Colonials. Velmi silnou v mladeznickom hokeji je v USA este Greater Boston Youth Hockey League.
9.4.2018 - 15:38
0

jozo

 

ja mam v tom jasno: pozri dnes na draft OHL ,ja som si isti.HPHL je najlepsia liga v AAA programe v USA ,nie junior.Pre upresnenie ,hraju v nej tri muzst.z Chicaga a TRI z DETROIT.V U-16 a U-18 je ich osem OMAHA AAA aNJ COLONIALS, hraju prvi rok. Ja obe tie ligy poznam na 100 %.Pozri este USA HOCKEY RANKING pre porovnanie.V kazdej vekovej kategorii v prvej 15 su 4 muzst.z HPHL,U -18 to uz neplati,lebo vela hracov je uz v juniorskych ligach.
9.4.2018 - 21:42
0

Hokejfuture

 

Zase nemas pravdu: Pri vsetkej ucte ku OHL najdolezitejsim meritkom je NHL Draft. V minulorocnom NHL Draft 2017 boli v 1. kole draftovani 3 hraci, ktori presli T1EHL U16: Kale Foote 14., Joshua Morris 19. a Kailer Yamamoto 22. Celkovo z hracov, ktori presli cez T1EHL U16 bolo draftovanych 10 hracov. Z HPHL iba 2 Ivan Lodnia 85. a Alexander Chmelevski 185.
9.4.2018 - 23:56
0

Ol!ver

 

Ešte sa pridajú Trenčiania a dúfam, že aj Faško-Rudáš, tí by nás mohli zachrániť.
8.4.2018 - 21:33
+2

PwPIETROO BLOG

 

Faško-Rudáš to s najväčšou pravdepodobnosťou nestihne, keďže to vyzerá, že jeho tím pôjde v play-off WHL ďaleko...
8.4.2018 - 23:41
+1

Ikerkasias

 

Kua: Ukaze sa za 5 rokov kto vlastne este bude hrat hokej z tychto chlapcov. Mozno dvaja traja.Tieto akademicke debaty neznalych pisalkov su ako prd 80 rocnej starej matere. Ste chory ludia.
10.4.2018 - 20:09
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.Považská Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 17.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce57215328166:20676
2.Nitra57203331150:17469
3.L. Mikuláš56180335151:21757
4.Skalica56143435127:23752
5.Žilina56115535132:24748
6.Zvolen5660347114:28418
Aktualizované: 18.3.2019 02:28
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.3.2019 06:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.3.2019 06:12
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.3.2019 06:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7441521265-20999
2San Jose Sharks7536723266-23795
3Winnipeg Jets7436826249-21892
4Nashville Predators7533927223-19790
5Vegas Golden Knights7435727232-20389
6St. Louis Blues7433627219-20286
7Dallas Stars7432630186-18382
8Minnesota Wild7531431202-21879
9Colorado Avalanche7430329235-22578
10Arizona Coyotes7427932198-20878
11Chicago Blackhawks73221031244-26674
12Vancouver Canucks74211132206-22974
13Edmonton Oilers74221134210-24573
14Anaheim Ducks7623836177-23371
15Los Angeles Kings7319739174-23260
Aktualizované: 23.3.2019 06:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning75451313298-198120
2Boston Bruins74341120226-18699
3Washington Capitals7534924257-23394
4Toronto Maple Leafs7438625263-22193
5Pittsburgh Penguins7533724253-22491
6New York Islanders74321025206-18291
7Carolina Hurricanes7334626218-20487
8Montreal Canadiens7433628219-21385
9Columbus Blue Jackets7431930223-21884
10Philadelphia Flyers7428830226-24580
11Florida Panthers74231029240-24878
12Buffalo Sabres73191233202-23771
13New York Rangers7321732204-24469
14New Jersey Devils7522539206-25863
15Detroit Red Wings74161038200-25462
16Ottawa Senators7420543218-27556
Aktualizované: 23.3.2019 06:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.3.2019 06:12

Bleskovky

Düsseldorf - Augsburg 1:2 v play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových 4. zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Düsseldorf - Augsburg 1:2 /stav série 2:2/, Eisbären Berlín - Mníchov 2:5 /stav série 1:3/, Ingolstadt - Kolín nad Rýnom 3:2 pp /stav série 3:1/, Norimberg - Mannheim 4:3 pp /stav série 1:3/ akNemecko-Hokej-liga-play-off-štvrťfinále-4.-výsledky
včera o 22:49 - TASR

Lulea HF - Växjö Lakers HC 3:1 v play off švédskej ligy

Výsledky prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Färjestad BK – HV 71 1:2 pp /stav série 0:1/, Lulea HF – Växjö Lakers HC 3:1 /stav série 1:0/
včera o 22:25 - TASR

Kärpät Oulu - Ilves Tampere 4:3 pp, Krištof 0+2

V prvom štvrťfinálovom zápase play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Kärpätu Oulu nad Ilves Tampere 4:3 po predĺžení. Dve asistencie v drese domácich si pripísal slovenský útočník Michal Krištof. výsledky: Kärpät Oulu – Ilves Tampere 4:3 pp /za domácich Krištof 0+2, stav série 1:0/, Tappara Tampere – Lukko Rauma 3:2 /stav série 1:0/
včera o 21:15 - TASR

Bern postúpil do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu postúpili do semifinále play off švajčiarskej ligy. V šiestom štvrťfinálovom zápase zvíťazili na ľade Servette Ženeva 3:2 po predĺžení a v celej sérii triumfovali 4:2. štvrťfinále play off - 6. zápasy Langnau - Lausanne 4:2 /stav série: 3:3/ Servette Ženeva - Bern 2:3 pp /stav série: 2:4/ o udržanie: Davos - Fribourg 1:2 Zürich - Rapperswil 1:4
včera o 07:59 - Adrián Danaj / TASR

Biel do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bielu postúpili do semifinále play off švajčiarskej hokejovej ligy. V piatom štvrťfinálovom zápase zdolali tím Ambri-Piotta 2:1 a v celej sérii triumfovali 4:1. Bern - Servette Ženeva 4:3 pp /na zápasy: 3:2/ Biel - Ambri-Piotta 2:1 /konečný stav série: 4:1/ Lausanne - SCL Tigers 1:5 /na zápasy: 2:3/
20.3.2019 07:03 - Adrián Danaj / TASR

Ilves Tampere a Lukko Rauma postúpili do štvrťfinále play off fínskej ligy

Hokejisti Lukko Rauma zvíťazili v utorňajšom treťom stretnutí predkola play off fínskej Liigy na domácom ľade nad JYP Jyväskylä 4:1 a vyhrali celú sériu pomerom 2:1. Vo štvrťfinále narazia na Kärpät Oulu.
19.3.2019 20:09 - Michal Runák / TASR

Fehérváry asistoval a jeho HV 71 postúpilo do štvrťfinále

Slovenský hokejový obranca Martin Fehérváry prispel jednou asistenciou k triumfu HV 71 v druhom zápase predkola play off švédskej SHL na ľade Rögle BK 4:3 po predĺžení. Jeho tím tak vyhral celú sériu 2:0 a postúpil do štvrťfinále.
18.3.2019 22:25 - Michal Bruner / TASR

Hráčmi týždňa Greiss, Perlini a McDavid

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali brankár New Yorku Islanders Thomas Greiss, krídelník Chicaga Blackhawks Brendan Perlini a center Edmontonu Oilers Connor McDavid.
18.3.2019 19:29 - Michal Bruner / TASR

Washington si upísal mladého útočníka Snivelyho

Tím zámorskej hokejovej NHL Washington Capitals podpísal dvojročnú nováčikovskú zmluvu s odchovancom Joem Snivelym. V platnosť vojde od nasledujúcej sezóny. Dvadsaťtriročný útočník si v uplynulom ročníku, ktorý strávil na univerzite v Yale, pripísal 36 bodov za 15 gólov a 21 asistencií v 33 stretnutiach.
18.3.2019 18:53 - Michal Bruner / TASR

Výsledky nedeľňajších tretích zápasov štvrťfinále play off DEL

Augsburg Panther - Düsseldorf EG 3:4 /stav série: 1:2/ Kolín Haie - ERC Ingolstadt 3:2 pp /stav série: 1:2/ Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:1 /stav série: 3:0/ EHC Red Bull Mníchov - Eisbären Berlín 4:1 /stav série: 2:1/.
17.3.2019 21:42 - Adrián Danaj / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 03. 2019
Žilina - Michalovce o 17:00
B. Bystrica - Poprad o 18:00
24. 03. 2019
B. Bystrica - Poprad o 18:00
25. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
26. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
27. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00

Odohrané zápasy

21. 03. 2019
MichalovceŽilina
2:0REPORT
20. 03. 2019
TrenčínNitra
0:2REPORT
PopradKošice
4:2REPORT
19. 03. 2019
ŽilinaMichalovce
4:1REPORT
18. 03. 2019
NitraTrenčín
2:0REPORT
KošicePoprad
4:3 PPREPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov