Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Slovenská osemnástka prehrala v príprave s USA 2:7

5.8.2017 20:37 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 18 rokov prehrali v prípravnom zápase v Bratislave s USA 2:7. Pre zverencov trénera Norberta Javorčíka bol duel generálkou na Memoriál Ivana Hlinku, ktorý odštartuje v pondelok na ZŠ Ondreja Nepelu a v Břeclavi.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


dalmatineczplostina

 

Podla Lepisa moze za vsetky 4 goly v Batoryho branke H st. z LM. Neprajnik jeden. Nebyt neho Batory je uz min sezonu v NHL.
5.8.2017 - 21:07
+11

dalmatineczplostina

 

84%
5.8.2017 - 21:39
0

mirec04

 

Trochu ma prekvapilo vyradenie Cajkovica,verme trénerom, že vedia, čo robia. Navyše Cajkovica bude mať priestor o rok
6.8.2017 - 13:21
+1

Aston Villa

 

U18: Aj Komloš mi tam chýba. Ale musíme veriť trénerom že berú len ten top čo máme na toho Hlinku.
6.8.2017 - 13:43
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Adriano23

 

Poprosim ta o dalsie mena ktore tam mali byt okrem Komlosa a uved aj na ukor koho. Vdaka.

Dufam ze napises aspon dve patky a pevne verim ze s nimi by sme vyhrali proti neprehrlai ako dnes 1:6, ale vyhrali.
7.8.2017 - 21:37
0

Adriano23

 

Uff ta posledna veta je dobre skomolena
Oprava: Dufam ze napises aspon dve patky a pevne verim ze s nimi by sme neprehrali proti finom, ale vyhrali 6:1.
7.8.2017 - 21:44
0

MojNazor

 

Ja som spominal Komloša ??? Spajas prispevky viacerych prispievatelov a potom ti z toho vychadza jeden nezmysel ,ktory navyse este aj ziadas odomna dokazovat ....do coho ma to zatahujes ??? ..... myslim,ze ti tu uz niekto pisal z inych prispievatelov,ze mas problem s pochopenim pisaneho ....
7.8.2017 - 22:02
0

Adriano23

 

Tvrdim nieco ze ho spominas? Ved som len napisal okrem Komlosa tj ze uz mas jednoho, co natom prosim ta nerozumies? Ako si sa vykrucas ked som ta poziadal, aby si napisal perspektivnejsich resp lepsich hracov.

Tak este raz ta ziadam napis lepsich hracov ktori tam mali byt a uvej aj na miesto koho.
7.8.2017 - 22:06
0

MojNazor

 

Pozri,tvrdis,ze si,alebo si bol novinar . No prejavujes sa ako nakoby ti bolo jedno aky dopad mozu mat tvoje prispevky. Bol si novinar,alebo si len pisal pre bulvar. Ja menovat chlapcov,ktorych treba vymenit nebudem. A tych ktorí by tam mali byt ,mozem spomenut : Komloš,Frič,Nespala,Patlevič,Rudy .....
7.8.2017 - 22:17
0

MojNazor

 

Sorry nevoslo mi tam , na zaver som menoval - Rudy
7.8.2017 - 22:24
0

Adriano23

 

Ja nie som novinar a ani som nebol, to si ma asi mylis s topskou. Ono najjednoduchsie je ako neodpisat na otazku je vytrhnut si jednu vetu z prispevku a dat hned protiotazku, popripade napisat ze clovek ma problem s pisanym textom. Ono praveze to ja pravidelne vidim v reakciach na mna ked podstata mojich prispevkov je uplne niekde inde ako reakcie. Ale teraz kvitujem, napisal si mi aspon 5 mien.

Len asi na tvoje nestastie minuly rok bolo dost zapasov dvetisicok live, takze videl som hrat par chlapcov co si vymenoval. Len je zaujmave ze si napisal vsetkych co boli vo Fussene kde to bola velka bieda a chlapci nepresvedcili. Ale tych pat mien je dost malo. Ale tak je to potom super ked taku kvalitu mame doma pred telkou, uz sa tesim na DRAFT. Len skoda ze az na Rudyho a Patlevica sa chlapci nedostali a poriadne nepresadzuju v zahranici. A popravde ked porovnam statistiky Patlevica a Rudy s tym ake mal v ich rokoch Roman, Ruzicka a pod tak su natom veru o dost slabsie, ale budis su to velke talenty ...

Inac mal si tu asi ty poznamky na Pjataka ze preco on, snad si videl ze spolu s Melcherom a Kupkom boli najnebezpecnejsi. Ospravedlnujem sa ak si to nahodou nebol ty, nechce sa mi to znovu hladat.
7.8.2017 - 22:37
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Zkubydu

 

Mne tam nikto nechyba. Mozno by som este 5 az 8 vyradil a mozno aj desat ale nema ich kym nahradit. Trochu nechapem toho Cajkovica a Batoryho. Pocitam ze nebudem san.
6.8.2017 - 16:02
0

KralGolfovehoKlubu

 

zda sa mi ze hlavaj a jellus boli nominovani do toho pripravneho kempu, preco nedostali sancu v priprave?
6.8.2017 - 14:06
+3

Adriano23

 

Hlavaj a Jellus su 2001. Trener ako sa aj vyjadril chcel vyskusat v brane brankara zo zahranicia, plus domaceho. Sice podaval Hlavaj minuly rok skvele vykony, ale trener chce vyskusat brankarov daneho rocnika co aj kvitujem. Ak som si dobre vsimol na MIH su nominovani 4 hraci rocnika 2001, to je asi najviac za posledne roky co sme poslali na MIH o rok mladsich hracov. Pravidelne boli o rok mladsi max 1-2 hraci. Aj pri rocnikoch 94 resp 98, kde mohli ist aj 95 resp 99. Takze Cajkovicoc, Jellusov, Hlavajov ci Hascakov cas urcite pride ak budu mat aj nato vykonnost.

MojNazor:
Videl som minuly rok Komlosa a nezdal sami o nic lepsi ako niekto z nominovanych. Kludne moze byt pozvany v novembri a pod. A kludne napis tie zakulisne spravy, lebo zatial mi prides ako nespokojny rodic ktoreho decko sa nevoslo do nominacie a ide kydat vsade naokolo. Daj dokazy a predloz ich na zvaz.
6.8.2017 - 14:29
+7

MojNazor

 

Nie nespokojny rodic ale nespokojny fanusik hokeja ,pretoze to co sa deje a viac veci tomu nasvedcuju,ze sa deju nenecha nikoho pokojnym. A dokazy ? Mozno by stacilo sa pozriet do koloniek splnenych,respektive nesplnenych limitov pri testovani hračov. Nema vyznam cely jeden den testovat hracov na suchu aj na lade ked to nieje jeden s urcujucich parametrov. Skoda dna. Radsej nech sa uz rovno herne pripravuju,tí , ktorí tam musia byt . ....a ked si uz prešiel k menovitemu hodnoteniu hracov ,tak ja som videl minulu sezonu aj Hryzaka , aj Pjataka či inych ,,exelentnych" korčuliarov a cuduj sa svete - sú tam ( kolonky ich testov by bolo asi tiez humorne čitanie) .... Tak povedz mi teraz ten parameter ktory ich tam udrzal - vyska ? ......
6.8.2017 - 14:49
+1

Adriano23

 

Preco sa neobratis s timto na kompetentnych? Ved kludne aj ty mozes spravit rozhovor trebars s Javorcikom. Napr po nejakom zapase na MIH. Na SP si myslim zeby sa im nejaky zanieteny novinar velmi hodil

Pjatak spolu s Komlosom boli minulu sezonu vo Fussene, kde nasi dostali latu od svajciarov. Takze ci je tam Komlos alebo Pjatak je principialne jedno.

Vies co mne pride divne? Ze tu podaktri kricite preco tam nie je henten, ale je tam henten. Pritom obaja su priemerny hraci s malou perspektivu sa v buducnosti zivit hokejom. Inac beriem, ze Komlos mohol byt nominovany, ale bohuzial nie je. Sancu moze dostat nabuduce a povedzme si otvorenie, ziaden velky talent to MOMENTALNE nie je.

Inac parametre podla coho urcuju hracov do nominacie nepoznam, ale predpokladam ze ich je viac nie len to kto mal aky limit. Ale ten "limit" by mal ukazat aj na lade v ZAPASE.
6.8.2017 - 15:02
+1

MojNazor

 

Adriano23 : nooo MOMENTALNE velky talent tam nieje žadny
6.8.2017 - 17:02
0

Adriano23

 

Zmurkat na mna nemusis, prehlad o tomto rocniku si myslim ze mam celkom slusny.

Reagoval som nateba ze niesi presedceny ze to najlepsie tam nieje. Co si si touto vetickou aj sam vyvratil ("nooo MOMENTALNE velky talent tam nieje žadny"). Takze je uplne jedno ci je tam ten alebo onen co ma "limit" horsi ci lepsi, ked na lade je to rovnaka slast/bieda.
6.8.2017 - 17:12
+2

MojNazor

 

...no je to ťazke ,a uprimne nezavidim Javorčikovi ....... ale predsa len mi neda opytat sa na tie kryteria ..... vyzera to tak ze tie testy nie su smerodatne ,štatystiky z poslednej sezony asi tiez nie - tak potom co je tym voditkom ? ....asi mi odpovies ze prejav na ľade , ok , ale neako mi nestymuje , ze ty co maju ten akoze spravny prejav na lade su pozadu v statystikach aj kondicnych ci korculiarskych testoch .....ale moze byt ze repre dres ich tak namotivuje,ze za ten tyzden v kempe sami seba prkonaju niekolko krat ...... je to tazko uzavriet to neako rozumne , nic nedava logiku
6.8.2017 - 18:02
0

MojNazor

 

Adriano 23: ...nerozumiem,uz si to uplne doplietol , napisal si : ,, Reagoval som nateba ze niesi presedceny ze to najlepsie tam nieje." pouzil si negaciu negacie ˇco znamena,ze by som mal niekedy napisat,ze som presvedceny,ze to najlepsie tam je , ale to som nikdy nenapisal a ak si myslel moje vyjadrenie, že - ,,a tazko je si udrzat presvedcenie o tom,ze tam ide najlepsie co mame ´´ tak to si uplne zle pochopil .... a to ze som aj napisal , ze ,,nooo MOMENTALNE velky talent tam nieje žadny" vobec neznamena,ze je jedno kto tam je , lebo aj ked velkeho talentu tam niet tak nie vsetci su na rovnakej urovni . A tu prave by malo nastupit posudzovanie podla tych ,ako sa zda , len ,,doplnkovych "kryterii ,či už kondicka,technika korculovania,testy na suchu aj lade a mozno aj statistiky ....
6.8.2017 - 18:20
0

Adriano23

 

Ok, ospravedlnujem sa. Namieso nieje malo byt je. Dost casto si to citam po sebe, az ked prispevok odoslem, a kedze mam status novacika tak musim cakat nejaku tu minutu s opravou. Vacsinou potom, ale nato zabudnem resp uz sa mi nechce opravovat.

Mas pravdu jedno to nieje. Mali by tam ist co zapadaju do koncepcie a su nie len po hokejovej stranke lepsi ako nenominovani, ale aj po mentalnej. Ja nemam pristup k testom, kedze nie som hrac, ani trener. Takze takzko sami na toto vyjadruje. Asi chces obhajovat ked uz nie svojho junaka tak bud kamarata, alebo kamaratovho syna. Ja si myslim z toho co som minuly rok videl, tak su tam snad skoro vsetci co by tam aj mali byt. Uznavam, ze na polemiku su tam max 2-3 mena, ale v konecnom dosledku to nehra ziadnu rolu. Sancu si myslim ze dostanu v priebehu sezony. Tak ja stale neviem o co ti ide. Snad si nemyslis, ze niekto z nenominovanych ma byt draftovany v najblizsom drafte a toto "umyselne" ingnorovanie na MIH mu v tom zabrani.

Teraz ti dam jeden priklad k tym tvojim limitom co sa furt ohanas. Minuly rok v dvasiatke boli napr Osko so Struskom na nich bolo vidno ze co sa tyka korculovania tak to mali velmi slusne tam zjavne splnali limity a asi aj v inych cinnostiach. ALE v zapase na MS juniorov boli nulovi, ked mali nieco smerom dopredu vymyslienie. Hokejove myslenie slabucke, detto technika. Tieto ostatne aspekty ktore su asi pre teba nepodstatne mali uz aj mladci hraci ako Roman, Bodak, Ruzicka, Studenic o poznanie lepsie. O dost lepsie sa pozera na hru Romana, Bodaka a pod ako vyssie sponeutych dvoch hracov ktori splnaju "limity". Uznavam tie testy sa na nieco aj robia, myslim si ze hlavnym cielom je aby pri kadzom dalsom testovani mal jednotlivec lepsie vysledky ako predosle. Respektive bolo vidno napredovanie. Ked ich ma niekto katastrofalne ako sa to snazis miestami naznacit tak v zapase si to urcite fanusikovia vsimnu. Napriklad ze niekto nema kondicku, nevie poriadne korculovat a pod.
6.8.2017 - 18:50
+1

Jakub_Thrashers

 

By ma zaujímalo ako sa "nespokojny fanusik hokeja" dostane ku kolónkam s výsledkami testovania hráčov, ktoré dostali prakticky len samotní hráči .

Ale veď fajn, nech to píše, kto chce, diskusia musí byť o pluralite názorov. Len škoda, že sa až príliš často pri mládežníckych reprezentáciách vedie v dosť agresívnom, miestami až primitívnom duchu, plná urážania, možno až zašti.
6.8.2017 - 15:08
+16

topska

 

presne si zober kolko usilia stalo alebo stoji nas tieto info ziskat...
6.8.2017 - 15:12
+1

Adriano23

 

Tak to mas tak kazdy vsetko vie vsetko videl. Najma korupciu a krivdu.

Coraz viac zacinam byt presvedcenejsi ze pokym sa premotivovani rodicia (pribuzni) mladych hokejistov nespamataju, tak obraz resp vysledky sa len velmi tazko zmeni/zmenia.
6.8.2017 - 15:21
+1

robbie213

 

Na premotivovaných rodičov najčastejšie upozorňujú skorumpovaní tréneri Nič v zlom len paralela s napísaným.
6.8.2017 - 15:58
+1

Adriano23

 

No jasne. A tych "skorumpovanych" trenerov platia premotivovani rodicia. Takze nebyt premotivovanych rodicov, tak mi to potom vychadza ze nie su ani skorumpovani treneri

Inac aby sme sa pochopili. Pod pojmom premotivovany rodic myslim. Rodica ktory sam moc velke sportove uspechy nemal tak teraz vidi sam seba v synovi, ale chce mu dopriat omnoho viac "uspechov". Ale dalej aj taky rodic ktory hulaka na zapasoch ci poukazuje na vsetkych ostatnych, ze ten a ten je tam koli tomu a moj syn ktory je mimochodom najlepsi hokejista v time nehrava, apod.
6.8.2017 - 16:07
+1

robbie213

 

ja som pochopil na prvýkrát len som neodolal pokušeniu vyjadriť sa Take it easy
6.8.2017 - 16:11
+1

topska

 

Toto ja milujem tieto reci...kazdy telefon ma hlasovy zaznamnik, 90 percent gramotnych ludi ho vie aj pouzivat. Dobre, mozno ze to ludi len tak nenapadlo niekedy davnejsie nahrat take nieco, teda usvedcit trenera z korupcie...Ale vacsina z rodicov hracov vie o tom, co sa dialo s Ruzickom a da sa to uplne jednoducho. Tak nech mi nikto nehovori ze ked su ti rodicia nasrati a vecia ze ich syn nehra kvoli korupcii, tak ze to nedokazu nejak zdokumentovat a posunut na policiu, uplne efektivnejsia a jednoduchsia forma by bola posunut to do medii. Ja nemam ruzove okuliare, tiez som mal vselijake indicie ale za tie roky co som posobil ako novinar v mladeznickom hokeji a teda som riesil riadne kauzy a bol som v nevoli stvrtine slovenskej hokejovej obce, sa mi nikdy nic take do ruk nedostalo...Nahoda? Ale o premotivovanych rodicoch (veeelmi mierne som to nazval) som sa dopocul a mal som tu skusenost pravidelne dvakrat do tyzdna. X nasobne su vacsim problemom nasho hokeja ako nejaka korupcia!
6.8.2017 - 16:12
+2

robbie213

 

Myslel som vsetko ako zart ,zauzivane klise. No ked ty beries vazne ... Niekedy to boli uplatky ,dnes legalny sponzoring a nic netreba dokazovat. Nam vsetkym sa to deje pred ocami len treba pospajat nitky ... iba ty si sa nikdy ako novinar nestretol. Nemam co dodat. Pekny zbytok dna prajem.
6.8.2017 - 16:23
+4

topska

 

Dobre ok Bavime sa o hokeji...Bavime sa o korupcii...Dokazat ju je take lahke...Ale doteraz bolo minimum takych pripadov. Ano ten sponzoring sa tu deje, v tych pripadoch o akych ty pises s nim nesuhlasim.
6.8.2017 - 16:27
+1

topska

 

A ja nevidim nic zartovne na tom, ked niekoho aj ked vseobecne obvinis z trestneho cinu A ked to urbis ty niekde v anonymite v diskusii tak to problem este nie je, ale x ludi to vykrikuje po zimakoch na konkretnych ludi ale skutek utek
6.8.2017 - 16:28
+1

robbie213

 

Ved boze uz som ti to napisal. Ludia o tom hovoria lebo to vidia ale bohuzial zakony tejto krajiny su take ze to je legalne. Tak co maju nahravat alebo dokazovat ked pride ocko ktory ma xy firiem do klubu a ponukne sponzoring kazdu sezonu v urcitej dohodnutej sume. Schvalom ked spominas ze si novinar tak ja by som si vzal jednu supisku mladeznickeho reprezentacneho timu zistil si mena rodicov hracov a pozrel sa do obchodneho registru a potom na rozne aktivity klubu z ktoreho je jeho syn ,v jednoduchsich pripadoch sa staci pozriet na dresy alebo mantinely ake firmy podporuju klub. A z malej statistiky jedneho timu dostanes odpovede ktore ti nik nechce dat Napisal som to velmi jednoducho ale aj tymto sposobom sa da pozriet aspon trochu pod pokrievku ako sa veci maju. Pozor! Netvrdim ze za to ze otec ma ochotnu firmu tak jeho syn nemoze vediet hrat hokej.
6.8.2017 - 16:46
+3

topska

 

Momentalne sa tomu az tak nevenujem ale boli casy ked som vedel velmi vela o jednotlivych hracoch vyberov. No neviem si predstavit ze by nejaka pekaren a podobe sponzorovala zvaz a preto by boli v repre...Ak ti teda mam odpovedat presne na to, co si pisal Ano, v tej repre budu aj preto, ze hravaju casto v kluboch, ale takych pripadov je naozaj minimum. Ked si pozries sponzorov klubov, tak uvidis, ze vacsinou su to velke spolocnosti, pripadne tie, ktore ani v tom meste nefunguju. Viem o com pisem, podielam sa aj na ziskavani sponzorov pre jeden klub. Netvrdim ze toto sa nedeje, ale deje sa to v tak malych pripadoch, ze dopad na reprezentaciu to ma mizivy. Minimalne z Popradu ti viem povedat ze za posledne roky tam v osemnastke ci dvadsiatke boli taki hraci, ktorych rodicia urcite nesponzorovali klub, nie to este zvaz
6.8.2017 - 16:56
0

topska

 

a nech sa paci, mladeznicke kluby maju casto vytvorene transparentne ucty, vies si to sam potvrdit, ze s tym sponzoringom to nie je take zle co sa tyka negativneho dopadu na nas hokej ci nejake zabijanie talentov
6.8.2017 - 16:57
+1

robbie213

 

Prepac ale fakt nemam cas ani chut ti tu vysvetlovat veci ktore som ani nenapisal. Na novinara sa mi nezdas velmi chapavy. Citanie textu s pochopenim by si mohol trochu vylepsit.
6.8.2017 - 17:03
0

topska

 

Mne sa zda ze tu je zauzivana taka tradicia ze ked niekto nema argumenty tak napise o tom druhom ze nevie chapat pisanemu textu Ale ok, verim ze to ie je tvoj pripad. Pekny den prajem
6.8.2017 - 17:09
+2

MojNazor

 

A ty si naivne myslis,ze ti hraci si medzi sebou neporovnaju a nezdielaju dalej ??? Ale ok je zbytocne o tom polemizovat . Ja budem len rad ked sa ukaze ,ze take testovanie nie je doletite a milo prekvapia aj tí ktori nepoplnili a budeme sa vsetci vytesovat ..... inak neviem kto tu kde citil agresivitu , mozno v inych diskusiach a v tejto si myslim,ze je zatial vsetko ok , lebo nervozita aj tak nic nevyriesi a nas slovensky hokej uz vobec nie
6.8.2017 - 15:42
0

Jakub_Thrashers

 

Samozrejme, že si to hráči medzi sebou hovoria, ale ako sa to potom dostane od tých hráčov k nespokojnému fanúšikovi hokeja, ktorý s predmetnými hráčmi nie je v príbuzenskom vzťahu, príliš nerozumiem. Ale lustrovať a následne ho za to perzekuovsť nejdem nikoho.

Ale inak súhlasím. Ja tiež pevne verím, že nominovaní hráči potvrdia svoje kvality a bude sa im na turnaji dariť.
6.8.2017 - 15:52
+1

len_tak

 

Prosím ťa a kto okrem rodičov (a príbuzných), skautov a novinárov diskutuje k témam o mládežníckom hokeji? Aspoň neklam sám seba ak klameš nás. Aj na základe včerajšieho zápasu (bol som sa pozrieť) nepochybne všetky 2001 boli nominované oprávnene a myslím si (subjektívne), že mal byť aj Čajkovič (subjektívne). Nevytváraj konšpirácie o úplatkoch. Ak fakt od teba niekto niečo pýtal a máš hrdosť a si chlap, obráť sa na políciu a zahraj sa na agenta.
6.8.2017 - 17:21
+1

mirec04

 

Napríklad ja
6.8.2017 - 17:39
0

Dukla TN

 

Bátory a Vojvoda ďalšie opätovné zlyhanie no niekto ich tam najskôr pribetónoval. A stále budú dostávať príležitosti! Za čo? Vyzerá to tak že ani nie je ochota nájsť východisko zo slabo obsadeného brankárskeho postu v U18.
6.8.2017 - 14:32
+29

Jakub_Thrashers

 

Boli vyradení pri prvom zužovaní kádra, ešte minulý týždeň v sobotu.
6.8.2017 - 14:35
0

KralGolfovehoKlubu

 

netvrdim ze mali ist hned na MIH ale vyradili ich este pred pripravnymi zapasmi, takze v treningu sa podla tohto museli fakt javit velmi slabo (ak nie su zraneni)
6.8.2017 - 15:39
0

Jakub_Thrashers

 

Pred prípravnými zápasmi vyradili siedmich hráčov, taký aj bol plán, že minulú nedeľu vyradia prvý balík hráčov.

Hráči hrali medzi sebou minimálne dva modelovane zápasy, takže asi najmä tie sa brali do úvahy.

6.8.2017 - 15:48
0

zafan

 

Mna zaujalo preco maju niektori hraci uvedeni v zostave na zapas pred priezviskom aj inicialu svojho mena ked niektori nie? Takto to byvalo aj na SP a nikdy som neprisiel na dovod rozneho uvedenia mien hracov. Vie niekto?
6.8.2017 - 15:18
0

Jakub_Thrashers

 

Kvôli odlíšeniu od menovcov a súrodencov, ktorí taktiež hrajú hokej.
6.8.2017 - 15:24
0

zafan

 

Ďakujem ale asi to nebude tak lebo Batory nemá ani príbuzného ani menovca na EP a je uvedený ako M. Batory pokym Vyletelka je napr. bez.
6.8.2017 - 15:33
+1

Jakub_Thrashers

 

Pravda. Vďaka za upozornenie, dám si na to pozor v budúcnosti.
6.8.2017 - 15:49
+1

Felix

 

Nominácia nie na vysledok: Táto nominácia je tvorená podľa toho ktorý hráč má za sebou viac ľudí, za každým s týchto hráčov stojí nejaký lobing len ich herňa kvalita je biedna. Vôbec nejde o výsledky len aby tam mal každý svojho syna aby sa mohol ukázať, aj keď ukazujú iba debakl , sedem kúskov a zato nominácia do repre jedne tak beh okolo Dunaja a hajde domov. Takýto výkon dokážu predviesť aj tie ďalšie 2000, ktoré sedia doma a možno by ráno to viac bojovali.To už len v Kocurkove môže existovať , že si otec tréner nominuje svojho syna a ešte slabú 2001.
6.8.2017 - 16:50
+4

Tomo8ZV

 

ročník 1999 minuly rok prehral v príprave pred MIH proti USA 8:1, nevidel som ten zápas, ani tento ani ten ale verím že vybrali vážne tých najlepších...
6.8.2017 - 17:59
+2

vale46

 

tiez si myslim, ze Drury, Lapointe, Samuelsson a Hall tam su len z protekcie
7.8.2017 - 9:31
+2

LenTak93

 

Hm: http://www.hockeyslovakia.sk/sk/timy/609/extraliga-juniorov-2017-2018

Teraz ako? Martinska juniorka v extralige?
7.8.2017 - 9:47
0

Jakub_Thrashers

 

Rozlosovanie (alebo pre jazykových puristov vyžrebovanie) súťaže prebehlo krátko po Kongrese, takže sa počítalo s účasťou Martina. Keďže VV SZĽH neudelil martinskému dorastu a juniorke licenciu a súčasne ju ešte nikomu inému neudelil (čiže momentálne je licencia tzv. voľná), tak ani nemohol zmeniť vyžrebovanie súťaže, lebo nemá kým ten Martin nahradiť.

Čiže prítomnosť Martina v rozpise zápasov v Extralige juniorov a dorastu ešte nič neznamená.
7.8.2017 - 10:19
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.9.2018 05:08
TímZSkóreB
1.Košice421:712
2.N. Zámky417:412
3.Nitra310:66
4.L. Mikuláš312:86
5.Miškovec418:186
6.Detva411:146
7.Trenčín38:65
8.B. Bystrica36:104
9.Zvolen28:63
10.Poprad36:93
11.Budapešť36:103
12.Žilina413:173
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin4301016:1010
2.Michalovce3300016:29
3.Skalica3210016:58
4.Bratislava3201017:57
5.Sp.Nová Ves3120012:77
6.Dubnica3101113:134
7.P.Bystrica301209:104
8.Prešov4100313:143
9.Humenné301028:132
10.Topoľčany301024:102
11.Trnava3001210:171
12.N,Zámky B300022:290
-Orange 20210017:83
Aktualizované: 21.9.2018 04:51
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1423
2.Poprad8510237:2217
3.Nitra8411229:2015
4.B. Bystrica8411224:2115
5.Slovan8401335:2513
6.Košice8312228:2313
7.Žilina8221323:2111
8.Skalica8200610:306
9.L. Mikuláš8101621:414
10.Martin8100717:443
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1023
2.Košice8602035:820
3.Poprad8520134:1919
4.Slovan8511129:1618
5.Púchov8420229:1516
6.L. Mikuláš8500329:2715
7.Spišská8401327:2313
8.B. Bystrica8400417:2212
9.Skalica8301420:3010
10.Nitra8210520:278
11.Michalovce8200622:306
12.Žilina8102514:335
13.Martin8100719:343
14.Zvolen800087:450
Aktualizované: 20.9.2018 04:52
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 21.9.2018 12:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 12:18
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.9.2018 12:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 21.9.2018 12:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 21.9.2018 12:18
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.9.2018 12:18

Bleskovky

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
včera o 21:37 - TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
včera o 20:02 - TASR

Reinhart podpísal s Buffalom dvojročný kontrakt

Kanadský hokejista Sam Reinhart podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Buffalo Sabres. Za jednu sezónu zarobí 3,65 milióna dolárov. Dvadsaťdvaročný útočník bol od 1. júla po vypršaní zmluvy so "šabľami" obmedzeným voľným hráčom.
včera o 07:45 - Adrián Danaj / TASR

Krivošík prispel asietenciou k triumfu Hämeenlinny vo fínskej lige

Slovenský hokejista Filip Krivošík prispel jednou asistenciou k triumfu HPK Hämeenlinna nad Ässätom Pori 4:2 v stredajšom dueli fínskej ligy. Liiga - streda: Hämeenlinna - Ässät Pori 4:2 /za domácich Krivošík 0+1/, JYP Jyväskylä – Jukurit 1:4, KooKoo - Tappara Tampere 8:3, SaiPa - Ilves Tampere 4:1
19.9.2018 20:14 - Michal Bruner / TASR

Obranca Nurse podpísal s Edmontonom nový dvojročný kontrakt

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo s obrancom Darnellom Nurseom dvojročný kontrakt v celkovej hodnote 6,4 milióna dolárov. Dvadsaťtriročný hokejista mal štatút obmedzeného voľného hráča, rovnako ním bude aj po vypršaní novej zmluvy v roku 2020. Informáciu priniesla na svojom webe televízna stanica TSN.
18.9.2018 07:16 - / TASR

Morrissey sa dohodol na novej zmluve s Winnipegom

Kanadský hokejista Josh Morrissey podpísal nový kontrakt na dva roky s klubom NHL Winnipeg Jets. Zmluva má hodnotu 6,3 milióna amerických dolárov, 23-ročný obranca bol obmedzený voľný hráč.
17.9.2018 08:02 - / TASR

Wolfsburg - Schwenninger 3:0 v 2. kole nemeckej ligy

Výsledky nedeľňajších zápasov 2. kola nemeckej hokejovej DEL: Düsseldorf - Iserlohn 5:1, Mníchov - Straubing 3:1, Norimberg - Eisbären Berlín 4:3, Wolfsburg - Schwenninger 3:0, Bremerhaven - Kolín 2:6, Augsburg - Mannheim 1:5, Ingolstadt - Krefeld 7:4.
16.9.2018 18:57 - / TASR

Pittsburgh v úvode prípravy bez trénera, Sullivanovi zomrel otec

Hokejistom Pittsburghu Penguins bude v úvode spoločnej prípravy na novú sezónu NHL chýbať na striedačke tréner Mike Sullivan. Päťdesiatročný kouč si vzal osobné voľno, aby mohol byť so svojou rodinou po tom, čo mu zomrel otec. Tréningy v jeho neprítomnosti povedie asistent Jacques Martin, bývalý hlavný tréner St. Louis, Ottawy, Montrealu či Floridy.
16.9.2018 11:09 - Michal Bruner / TASR

Hämeenlinna - Tappara Tampere 2:1 pp a sn, Záborský 0+1

Výsledky sobotňajších zápasov 1. kola fínskej hokejovej Liigy: Hämeenlinna - Tappara Tampere 2:1 pp a sn (za hostí Záborský 0+1), Ilves Tampere - JYP Jyväskylä 3:4, Jukurit - IFK Helsinki 4:5 pp, Kärpät Oulu - KalPa 2:3 pp (za hostí Godla odchytal celý zápas), SaiPa - KooKoo 7:3, Ässät Pori - TPS Turku 1:4, Pelicans Lahti - Lukko Rauma 6:1
15.9.2018 18:44 - Adrián Danaj / TASR

Chomutov - Kometa Brno 2:4 v 1. kole českej ligy

V sobotňajšom zápase 1. kola najvyššej českej hokejovej súťaže zvíťazila majstrovská Kometa Brno nad domácim Chomutovom 4:2. sumár - 1. kolo: Chomutov - Kometa Brno 2:4 (0:2, 1:0, 1:2) Góly: 32. Klhůfek, 44. SKOKAN - 6. Čermák, 7. Nahodil, 50. Nahodil, 59. Zaťovič
15.9.2018 18:03 - Adrián Danaj / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

21. 09. 2018
Poprad - Žilina o 17:00
Detva - L. Mikuláš o 18:00
B. Bystrica - Nitra o 18:00
Trenčín - Budapešť o 18:00

Odohrané zápasy

20. 09. 2018
KošiceSR 20
6:1REPORT
19. 09. 2018
MiškovecSR 20
8:4REPORT
18. 09. 2018
BudapešťB. Bystrica
4:0REPORT
TrenčínL. Mikuláš
3:2 PPREPORT
NitraPoprad
4:1REPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS7 bodov
2.Pospíšil T.NZA6
3.Fafrák M.S206
4.Lantoši R.NIT6
5.Kulmala R.MIS6

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO4 góly
2.Nagy L.KOS4
3.Pospíšil T.NZA4
4.Fafrák M.S204
5.Blackwater J.NIT3

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanNZA96.61 perc
2.Habal V.KOS94.62 %
3.Šimboch J.NIT93.68 %
4.Valent M.TRE92.94 %
5.Gračnar L.POP92.52 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola