Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: MS18: Hladké víťazstvo, Slováci do štvrťfinále (FOTO)

17.4.2017 21:52 TASR

Slovenskí hokejisti do 18 rokov si zabezpečili postup do štvrťfinále majstrovstiev sveta tejto vekovej kategórie po tom, čo vo svojom treťom zápase zdolali Lotyšsko 4:0.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MládežMS 18 Poprad, Spišská Nová Ves


Jančo66

 

17.4.2017 - 22:02
0

Matej8199

 

Bol som dneska v PP. A musím povedať, že od striebra 2012 v Helsinkách som tak hokejom nebavil (a to nie len ja). Krásny hokejový zážitok, chlapci tam nechávajü srdiečko a to je dôležité. Atmosféra bola na vybychnutie (bol som vedľa fanklubu tak to možno skreslovalo). Krása chalani, to semi snáď uhráte. A potom MAJSTRI
17.4.2017 - 22:18
+10

sob3k

 

Builis Rovno nech ho poslu domov, na disciplinarke IIHF ho, za toto na MS18, rozkusu.
Snad bude Hrehorcak ok.
Inak super chalani
17.4.2017 - 22:02
+28

zvboy

 

Prvá tretina trochu kŕčovitá no potom sme zlomili odpor Lotyšov vám chlapci a aj divákom bojujte o medailu máte na to.. a spievajte hymnu to sa patrí !
17.4.2017 - 22:02
+1

Dan_o92

 

Vyborne chalani, vidno, ze ste vyborne pripraveny. Pan trener klobuk dole pred vami, vidno, ze ste odbornik- staci priprava chalanov a hlavne vase vyjadrovanie.
Palec hore este pre komentatora, vie strhnut aj mna doma.
17.4.2017 - 22:03
+19

Dan_o92

 

*pripraveni
17.4.2017 - 22:17
+1

Darth

 

Live diskusia - to najlepsie dnes: "Ruzicka je traged"

o 15 sekund

"Huraaa Adam"

17.4.2017 - 22:03
+31

Jančo66

 

Rychlo prezleceny kabat
17.4.2017 - 22:05
+3

zvboy

 

schyzofrénia je najlepša kamoška
17.4.2017 - 22:05
+5

8sweet8

 

Na to ze ruzicka mal byť nás najlepší hráč tak doteraz ( zápasy s fin can a polku zápasu s lat) bol úplne mucny a slabý a rovnako aj na ms20
17.4.2017 - 22:09
+6

Ol!ver

 

Tak sme si zaprehanali .
17.4.2017 - 22:15
+13

8sweet8

 

Tak mi chceš povedať že keby si nevidel meno na drese tak povieš že to je hráč co ma ísť v 1 kole draftu? A na MS 20 bol ja neviem nechcem klamať ale celý spomalený a nejak aj divne zhrbeny ako keby mal nejaké problémy
17.4.2017 - 22:30
+5

kapo10 BLOG

 

Divne zhrbeny....

To je len marne vychytavenie akoze chyb...
17.4.2017 - 22:43
+5

ixo99999

 

to ako poniektory politici
17.4.2017 - 22:15
+1

eliteprospects

 

Prvá tretina bola z našej strany otrasná, ale ujali sme sa vedenia, čo bolo veľmi dôležité pre ďalší vývoj zápasu. V druhej tretine chlapci predviedli jedno nádherné ofenzívne galapredstavenie, točili Lotyšov ako malé deti na kolotoči. Opäť skvelé publikum, ktoré bolo počuť, bavilo sa, hnalo hráčov dopredu.

Dnes sa mi veľmi páčili Hrehorčák, Roman, Liška, Fafrák, Kupec a Fehérváry. Konečne sa pridal aj Ružička. Vidno, že Javorčík tomu dal určitý tvar a je to veľmi sľubný tréner aj smerom k dvadsiatke. Snáď o ňom uvažujú.

Pre mňa zatiaľ najväčšie sklamanie Filip Krivošík. Dnes k tomu pridal aj hlúpy osobný trest (aj keď sa priznám, že neviem za čo bol). Je však pravda, že mu nevyšla sezóna vo Fínsku, ale v repre bol vždy oporou a strieľal dôležité góly. Možno sa ešte nakopne zajtra.

Ten somár lotyšský si mohol ten zákerný zákrok na Hrehorčáka v závere odpustiť. Dúfam, že bude v poriadku a nastúpi už zajtra. Lotyš snáď bude suspendovaný pre zvyšok šampionátu (ak ešte budú hrať).

Na záver pridám hráčov, ktorí by mali byť podľa môjho skromného názoru z tohto kádra draftovaní: Fehérváry, Hrehorčák, Ružička, Roman, Liška, Pospíšil.
17.4.2017 - 22:05
+13

Ol!ver

 

Neviem, aké sú príčiny slabších výkonov Krivošíka, ale ten chalan sa mi nezdá 100% zdravý, má slabší pohyb ako obvykle a pred zápasom aj hlásil nejaké (menšie) zranenie.
17.4.2017 - 22:17
0

enem tak

 

Asi bude nieco mat lebo: Aj som dnes viackrat doma si pri nom povedal ze mal problem aj balanc udrzat alebo flexibilnejsie sa otocit prip.zmenit smer ....ak mu nieco je samozrejme neviem o co ide nerobi dobre ak sa trapi len aby sa ukazal na MS lebo toto nikomu a uz vobec nie vsetkym nevysvetli ak sa niečo deje. Ublizuje len sebe aj reputačne aj nedabože zdravotne
17.4.2017 - 22:45
0

miško DUKLA

 

Trest bol za nebezpečnú výstroj aspoň tak to bolo v zapise o stretnutí uvedené...
18.4.2017 - 11:51
0

Nitraaa

 

SLOVENSKOOO: Prvy gol nam dost pomohol a zmenil zapas , odvtedy sme jasne dominovali. Velka pochvala trenerom , toto neni to Ernestove uz rok dopredu odpisane Slovensko, ziadne taktiky vyckavania na chybu supera, ci uz s Kanadou, Finmi alebo aj dnes s Lotysmi sme hrali stale ofenzivne , nie tak priposrato ako sa nam to ta stara generacia trenerov snazi vnucovat. Na zaver sa ukazala mentalna vyspelost nasich hracov ktory na zaver nic neoplacali a nevyspelost supera.
17.4.2017 - 22:07
+2

Loizo

 

Mentálne nastavenie: Rukopis mentálneho coucha, resp. trénerky sa podľa mňa prejavuje...a samozrejme aj hlavného trénera a celého realizačného tímu. Chalani robia kľučky na os ihriska, bližšie k bráne, nie do rohu či k mantinelu. Celkovo je hra veľmi sebavedomá a teda na naše pomery dlho nevídaná.
18.4.2017 - 0:27
+8

crosbynko

 

Prvu tretinu som nestihol ale taky tlak aky sme dali v druhej to sa malo kedy vidi Skoda ze sme z toho dali goly. Takto nas hadam nezvyknu tocit ani silne timy. V tretej tretine sme trosku setrili. Bolo vidiet ze uz tak agresivne nenapadame ale cakali sme ich na modrej v trojici. Ale cakal som to aj Ruzicka to naznacoval cez prestavku. No az na par striedani sme to mali aj v tretej tretine plne pod kontrolou. Ako obvykle opat sa mi najviac pacili Fehervary a Hrehorcak. Ten chlapec mi trochu pripomina Rewaya len nema taku techniku a je o nieco lepsi korculiar. Dufam ze bude v poriadku. Javorcik povedal ze by mal byt ale jeden nikdy nevie. Uvidi sa zajtra. V kazdom pripade hype pokracuje. Bola by obrovska skoda toto nezakoncit medailou.
17.4.2017 - 22:08
+6

crosbynko

 

*skoda ze sme z toho dali iba 2 goly
17.4.2017 - 22:10
0

dusan1980

 

Nenormalne hrame...na toto cakal narod od 2002...Ta druha tretina neuveritelna...
Spravil by som taky experiment...prvy utok by som zobral na MS muzov a osobne som presvedceny ze by sa nestratili chlapci..
Niektori budu oponovat ze muzsky hokej je taky a onaky ale...stojim si za tym...
Fehervary dokazal uz hrat svedsku ligu napr.
17.4.2017 - 22:09
+14

8sweet8

 

Boha už prestaňte!! Zoberieme prvý útok a co ? Dostaneme výprask toto sú ms 18 a nie ms seniorov
17.4.2017 - 22:35
+16

jozosvk

 

To su emocie, ty sa len ukludni!
17.4.2017 - 22:36
+13

Nihal

 

Ja chapem, ze vladne euforia, ale pre priklad, ze by to nefungovalo ani nemusime ist daleko do minulosti. Ako hrali nase 18ky na ostatnom sampionate MS20? Ked si odpovies na tuto otazku, pochopis, ze MS seniorov urcite nie. Toto nie su Hossa alebo Gaborik, ktori si zahrali MS v 18 rokoch. To boli super talenty draftovane naozaj vysoko v NHL.
18.4.2017 - 10:02
+1

KrebsKandidat

 

snad on 2012, ci? ja som si uzil aj tie MS...
18.4.2017 - 10:47
+1

matejb123

 

Klobuk dole pred mladym Fehervarym, vyrasta nam z neho excelentny obranca!
17.4.2017 - 22:10
+10

burnzie

 

Tento team si verí hrá s odhodlaním nasadením jednoducho nemám slov ! Hráme konečne priamočiary hokej a žiadne motanice po rohoch dokonca oveľa krajšie ako naša bronzová 20ka s Rewayom a spol...tie kombinácie dnes bola pastva pre oči ! Ďakujeme chlapci !
17.4.2017 - 22:10
+3

wedro

 

Len v krátkosti Fantázia v pohybe.
Ráno sa vyjadrim
Takze tak.
17.4.2017 - 22:11
+7

chefe

 

wtf, ved to je kapitan :O
18.4.2017 - 9:49
+1

Adriano23

 

Tak v prvej tretine za prvych 11 minut 0 striel na branu a lotysi az 5, ale potom za devat minut sme dali 8 striel a lotysi uz len jednu. No a co nastalo potom v druhej tretine tak to bola fantazia 21:2 na strely, lotysi boli ustavicne pod tlakom snad z pasma ani nevychadzali. Tretia v klude ustrazena, kde lotysi mali naznaky tlaku, ale na nic vaznejsie sa nezmohli len na propagacne strely.

Celkovy pomer striel 36:15 a najma ta skvela druha tretina. No na vrcholovych podujatiach tj MS, MS U20 a MS U18 sme snad uz dobrych 15 rokov nemali taku skvelu tretinu a takto vyrazne prehrat supera som u nas uz dlho nevidel. Vdaka chlapci plus cely realizacny tim za skvele hokejove divadlo. Akonahle nasi oklepali nervozitu tak lotysi boli bez sance.

Zajra to bude velmi narocny zapas pretoze svajciari maju Hischiera, Kurasheva a Egenbergera, bez nich by som nemal obaby o nase vitazstvo s nimi to bude velmi narocne. I ked tento rocnik odohral tento rok 4 zapasy a vsetky vyhral po pomerne presvedcivom vykone. Hlavne sa vyhnut USA.

Ak vyhrame proti SUI tak po sto rokoch bude mat kladne skore na MS mladych
17.4.2017 - 22:13
+5

terasini

 

suhlas. mozme vyletiet aj s ruskom alebo svedskom- ale boli by urcite hratelnejsi ako usa. videl som ich v snv proti rusom aj cechom. sice nedavaju osmicky ale ich radsej az neskor.
18.4.2017 - 1:42
0

lesslie69

 

Mládenci,zahrali ste to ako starí profíci,som na vás hrdý.Držím palce do ďalších bojov.
17.4.2017 - 22:14
+4

ixo99999

 

ten hajzlik Builis ci jak sa pise dufam ze si uz nezahra na tomto sampionate !!!!
17.4.2017 - 22:17
+1

ErikHKM

 

Už nie oni už dohrali
17.4.2017 - 22:20
0

bryndziarka87371

 

Ešte budú hrať o záchranu
17.4.2017 - 22:21
+3

ErikHKM

 

A vlastne áno jasne beriem späť
17.4.2017 - 22:23
+2

sob3k

 

Jeho to trapit asi nemusi.
Ak sa dobre pamatam, v U21 bol celkom brutalny meter na taketo zakroky. Disciplinarka U18 mu vezme obciansky a rodny list za toto.
17.4.2017 - 22:43
+4

ixo99999

 

dufam ze bude tak ako pises
17.4.2017 - 22:46
0

ixo99999

 

o zachranu nic ??? ma nemyl viem co pisem
17.4.2017 - 22:22
0

ErikHKM

 

Hrehorcak snáď bude OK za rozhodnutého stavu spraviť takýto úmyselný zákrok to je na psychiatriu ..k publiku dnes atmosféra opäť fantastická na konci keď spievali ľudia hymnu krásny pocit a k výkonu prvá tretina naša najslabšia zatiaľ Puky odskakovali nervozita stúpala ale keď sme dali prvý gól už to bolo staré dobre Slovensko zo zápasov z Kanady a Fínska
17.4.2017 - 22:19
0

palacinka

 

Kupujte televizori :
17.4.2017 - 22:19
+8

bryndziarka87371

 

Prvých 15min zápasu veľmo ustráchaný výkon. Ale to čo sme dali v druhej tretine neskutočná paráda, to boli iné kolotoče a lotyši nevedeli, kde skôr. Fantázia na toto hľadeť ozaj ku koncu som bola aj rada, že sa chalani začali kus šetriť na zajtra, verím, že podáme rovnaký výkon ( až na prvých 15 min fú, fakt nadšená som neskutočne. Samozrejme veľká pochvala pre publikum, ktoré bolo opäť super Taktiež sa musím vyjadriť k trénerovi, ktorý má naozaj super prejav a pomenuje veci narovinu ako naozaj sú a nebrble dve na tri ! Zajtra opäť za tri body, nak si môžem hymnu zaspievkať
17.4.2017 - 22:19
+6

Dzunkes

 

to co hraju to je jeden vyborny hokej davno taky SVK nevidelo,hlavne nech sa uchytia a Hrehorcaka mi bolo fakt luto ten lotys si zasluzil po papuly
17.4.2017 - 22:22
+3

lesslie69

 

Treba určite vyzdvihnúť aj prácu trénerov a každého,kto sa o chalanov stará.Minule tu na HP niekto písal,že slovenský hokej pomaličky chradne a vytráca sa spomedzi elity.Dnes nám chlapci ukázali,že opäť máme na čom stavať.Kalap dolu,nielen za dnešok,ale za všetky zápasy.
17.4.2017 - 22:26
+3

Divak2

 

Je krásne počúvať ako sa tí chalani vyjadrujú. Ako si veria. A toto je naozaj výborná práca s ich mentálnym nastavením. Klobúk dole. Ako už bolo uvedené, chalani z predchádzajúcich rokov doplatili na zlé vedenie. Keď vám niekto stále hovorí akí ste slabí korčuliari, ako nedokážete držať krok s ostatnými, že nesmiete nič skúšať ale hrať ako roboti...tak čo to asi urobí s tým hráčom? Ako asi nastúpi na ľad? Neverím, že všetky tie predošlé ročníky boli o toľko horšie, že museli hrať predposratý hokej.. A ešte dúfam v jedno, že fanúšikovia konečne začnú chodiť aj na dorast a juniorku, aby videli, že aj tu vyrastajú šikovní hráči. Jasné, že nie všetky päťky sú v lige ako títo chalani, ale aj tak sú tam šikovní jednotlivci. Treba im dať motiváciu a prejaviť o nich záujem. Chalani na MS hrajú výborne! Všetci. Možno niekomu niekedy niečo nevyjde, ale veď ani nemôžu v každom zápase zahrať na 100%. Veď sú to 17 roční chalani.. Aj mne sa prvý zápas nepáčil Roman a Ružička ale s Kanadou hrali výborne a dnes tiež. Držte sa!!!
17.4.2017 - 22:26
+6

Adriano23

 

Aky to obrovsky rozdiel oproti U20 resp Bartanusovej U18.

Sice je tento rocnik talentovanejsi ako ine rocniky, ale aj projektanti vedia zatlacit a aj nieco vytvorit. Plus vo stvrtej formacii su hraci ako Balaz, Regenda ... Co u Bokrosa by pozerali tieto MS pri telke. Co chvalabohu u Javorcika vie aj stvrta formacia zatlacit supera v nasom utocnom pasme.

Lotysi aj tak klobuk dolu snazili sa aj za nepriazniveho stavu napadat vo dvojici a hrat aktivne co napr pri nasej dvadsiatke nevidime ani ked prehravame o gol s bieloruskom ... Snad sa uz konecne prebudia aj ostatni repre treneri a najma aj klubovi a je na povazenie, ze podaktori ani nevedia ze maju vo svojich kluboch hracov ako Fafrak, Havrilla, Kupec, Duzek, Regenda, Urbanek ...
17.4.2017 - 22:27
+10

Piginko

 

Viete mi niekto poradit ako to vyzera s nasim stvrfinalovym zapasom? Ci budeme hrat 13:30 alebo 17:30? Pripadne to bude zname az po nasom zajtrajsom zapase?
17.4.2017 - 22:33
+1

totik

 

urcite budeme hrat vecerny
17.4.2017 - 23:17
+2

Nihal

 

Ja si myslim, ako kolega uz napisal, ze ako usporiadatelia budeme hrat vecerny, ale aj tak som si kupil listok na obidva 1/4 finalove zapasy. Pre istotu.
18.4.2017 - 10:05
0

forwardPP

 

Pýtal som sa to v inej diskusii a budeme hra určite o 17:30.
18.4.2017 - 10:38
+1

motonomad

 

Neskutocne. Hraci v nasich dresoch si menia pozicie, nahravaju si, lichobeznik stahuju aj natahuju, tocia kolotoc, supera na dlhu dobu nepustaju z pasma... To vsetko vo vysokom tempe a v hre 5na5. Tak sa mi z toho zauzlili oci az mi slza vybehla Pre niekoho je hokejova emocia zhodene rukavice, pre mna zasa toto. Dakujem chalani
17.4.2017 - 22:34
+35

Brooks

 

Hlavne poraziť v ďalšom zápase Švajc, aby sme sa vyhli nadupaným USA.Potom už môže byť reálne všetko.Veď ktorý slovenský hokejista by si nechcel zahrať semifinále MS na Slovensku?Z toho môže byť len zážitok na celý život
Paťovi Hrehorčákovi želám skoré zotavenie, lebo by veľmi chýbal.
17.4.2017 - 22:37
+4

8sweet8

 

A prosím vás nepreháňajte tu eufóriu... co čítam aj po internete ze zobrať týchto chlapcov na MS seniorov a podobne.. už po prvej tretine by bol debakel od hocikoho skoro... je rozdiel hrať proti 18rocnym a proti 30 ročným ktorý majú odohrate stovky zápasov v khl elitserien a podobne
17.4.2017 - 22:37
+19

Standacik

 

choď preč
17.4.2017 - 22:43
+43

jozosvk

 

17.4.2017 - 22:50
+4

8sweet8

 

Toto je diskusia preč nejdem a svoj názor si vyjadriť môžem... lebo tie nezmysli sa už nedajú čítať niekedy pomaly už..
17.4.2017 - 23:12
+7

bryndziarka87371

 

ááále, isto to myslel ironicky hádam
17.4.2017 - 23:32
+2

terasini

 

17.4.2017 - 23:53
0

Divak2

 

Pozri,jasne ze kazdy kto hokeju alebo inemu kolektivnemu sportu rozumie vie, ze u18 a u 20 a seniori je velky rozdiel. Ale ludia tu hovoria o sebadovere, nasadeni, o srdiecku a o celkovom hernom prejave tohto timu. A to sa zasadne lisi od predoslych rocnikov u18 a u20. A ja sam dam ruku do ohna za to, ze to nebolo o zlych rocnikoch. Blbost. O zlych treneroch. O atmosfere v time atd. Toto je mladez. A vsetky vyssie menovane veci su klucove.
17.4.2017 - 23:33
+6

burnzie

 

Ináč neviem ako vy ostatní ale keď sme v 2 tretine zvierali tých lotyšov tak mi to kus pripomínalo ako hrali Švédi s našou 20-kou na MS20 v januári
17.4.2017 - 22:47
+22

kapo10 BLOG

 

Dlho som nevidel nasich takto niekoho tocit...mne to pripomenulo nasich s japoncami...vtedy nam neuznali gol co visna abo zigo kruzil okolo brany...
17.4.2017 - 22:53
+3

Yoda_21

 

tusim, ze Stumpel a Zednik si to hadzali medzi sebou, a verdikt bol, ze puk tesne pred akciou opustil ladovu plochu
17.4.2017 - 23:38
0

koniferrum

 

Stumpel a Palffy
18.4.2017 - 0:30
+5

martin_hkpp

 

Super atmosféra, super výsledok. Je radosť sedieť opäť na plnom našom zimáku a vidieť okolo seba ľudí všetkých vekových kategórií, rodiny s deťmi, všetci v dobrej nálade. Chlapci si zaslúžili hymnu aj ďakovačku s rybičkou. Škoda, že tam nemohol byť Patrik Hrehorčák. Z našich hráčov ho zachytil šampionát v najlepšej forme. Dnes bolo vidieť, že po 2 asistenciách si chcel dať aj gól a potom trošku viac sóloval, ale chlapec na to má. Dúfam, že zajtra nastúpi bez zdravotných problémov.
17.4.2017 - 22:49
+2

sspp

 

paraaada toje hokej to je atmosfera nadhera len tie počty nesedia ale to nevadi nadhera na taky hokej chodiť
17.4.2017 - 22:54
0

terasini

 

4500 vypredane nebolo. mozno sa predalo tolko listkov, ale asi sa 300 - 500 ludi popilo a ostalo doma spat. plus ti skauti tam boli roztiahnuti. aj sponzori nedosli vsetci, resp ti co dostali listky. cca do 4000 opticky. skoda tych plastovych sraciek s minimalnymi medzerami. ako pre buzerantov. v snv / a to som z pp/ , kozenka a vecsie medzery, plus po celom stadione vela miest na statie. kadetade. aj sa mi zdalo ze akustika bola kedysi lepsia.. v minulych rokoch.
17.4.2017 - 23:02
+1

bryndziarka87371

 

No myslím si, že veľa zahralo to, že dnes bolo " sťahovania národov " + oblievačka a tak, ľudia rozcestovaní
17.4.2017 - 23:33
0

terasini

 

asi hej. ale co som bol poobede v snv , sice bolo menej trochu ako predvcerom na usa- rusko, ale cez 5000 dnes opet bolo.ale aj tak super navstevy. celkovo.
17.4.2017 - 23:49
0

terasini

 

oprava tak nakoniec dnes v snv 3900 napisali, ale ktovie ci je to pravda. mne sa zdalo 5000 bol som tam. ved poprad co som bol vecer napisali 4500 a bolo mozno 3500-3900.. realne.
18.4.2017 - 1:52
0

ErikHKM

 

Tebe sa ušlo hádam veľa vody
18.4.2017 - 8:26
+1

LenTak93

 

Veľa lístkov pokupovali aj kšeftári, ktorí si myia, že im to bude niekto za prehnané ceny kupovať.
18.4.2017 - 0:06
+1

motonomad

 

Ano. Kseftar nas oslovil pred zapasom s CAN. Inspiraciu k cenotvorbe si zobral od SZLH
18.4.2017 - 0:44
+1

MackoPu

 

Za ten zakrok laktom (ucebnicovy umysel) dufam bude stop do konca turnaja.
17.4.2017 - 23:14
0

forwardPP

 

No dnes zo začiatku nič moc ale potom to bol neskutočný tlak(hlavne 2.tretinu). No hlavne dúfam,že Patrik bude zdravý bola by to obrovská strata.
17.4.2017 - 23:43
+1

terasini

 

snv- dnes menej ako usa- rusko ale 5000 byt mohlo. nech na popradu a spisskej iihf bozka nohy. minimalne za navstevnost a entuziazmus, atmosferu.
17.4.2017 - 23:43
+2

RebeccaBlack

 

Prosim povedzte mi,uz cely turnaj mi to neda-to fakt je Turan asistent 18tky?
17.4.2017 - 23:57
0

martin_hkpp

 

Ale to neni Tibi, manažeris a kandidát. To je Vlado, tréner minuloročných majstrov v doraste.
18.4.2017 - 0:00
+4

RebeccaBlack

 

Ahaaa dik za ozrejmenie.evidentne sa musim viacej zaujimat aj o mladsie kategorie.
18.4.2017 - 7:29
0

enem tak

 

Ked uz nieco spomenut tak draft 2017: Stale sa riesi Ružicka a 1.kolo - nebude urcite. Nevravim ze v Can sa neukazal ale na MS zatial velmi malo...takze bude rad v 3.-4.kole. Opačne sa posunie Fehervary a Hrehorčák, tí okrem sezony vo svojich kluboch svietia naozaj zatial aj na MS a to je forma ako ma byt v draft sezone ...
17.4.2017 - 23:59
+3

kapo10 BLOG

 

Fehervary ma draft o rok
18.4.2017 - 0:38
+2

Rusty7550

 

Netreba to zase preháňať. Ja to vidím na 2 kolo. Nemyslím si že by sa tak rapídne prepadol. Má za sebou velmi solídnu sezónu. Ale ved uvidime v júni. Inak súhlas.
18.4.2017 - 1:05
+2

bryndziarka87371

 

Hrehorčák: Akurát listujem instagramom a SZLH pridalo že " Útočník SR"18" Patrik Hrehorčák #22 nedohral zápas proti Lotyšsku. Je však v poriadku a už sa teší na Švajčiarov! " Výýýborná správa
18.4.2017 - 0:18
+31

martin_hkpp

 

Super!
18.4.2017 - 0:47
+1

johnyy

 

Ľudia prosím Vás neviete o nejakých zostrihoch z našich zápasov ?? Iné zápasy sa dajú v pohode nájsť ale naše zápasy neviem ani náhodou nájsť, čakal som že aspoň IIHF stránka niečo bude mať ale ani tam nič nevidím (možno som slepý neviem )
18.4.2017 - 6:36
+1

LenTak93

 

Videl som highlight zo zápasu s CAN, určite sú aj iné.
18.4.2017 - 9:10
0

johnyy

 

keď myslíš to z Popradskej TV tak som to videl aj ja ale to nieje ono keď original zvuk je len v pozadí a to nieje ono
18.4.2017 - 9:49
+1

LenTak93

 

https://www.facebook.com/pg/iihfhockey/videos/?ref=page_internal

toto
18.4.2017 - 12:14
0

Dracik_18

 

Cíger so Švehlo by mohli mať "guľe" a zobrať na MS dvoch troch hráčov
18.4.2017 - 6:41
+1

Yuro81

 

Len to nie...: Možno pozvanka "za odmenu" by bola pre hracov pekna motivacia no obavam sa ze dnesne Cigerove Acko nie je postavene tak, aby to hracom tohto timu dalo zmysluplny koučing a dostatok priestoru na kombinacny hokej.

Ist sa zrazat do 4. lajny ...to radsej nie.
18.4.2017 - 6:59
+7

LenTak93

 

Keby sme v útoku mali ešte hráčov ako Šatan, Pálffy, Handzuš či Bondra na vrchole svojej hokejovej kariéry, tak poviem áno. Hra s nimi by im dala veľa.
18.4.2017 - 9:09
+1

Yuro81

 

Budú mám musiet stacit Hudáček-Lušňák -Dravecký: Sú to dobrí hráči, ale do prvej lajny... no neviem.

Švehla s Cígerom asi nebudú zrovna magnetom pre hrácov do repre ...
Skôr mám pocit ľahkej ignorácie.
18.4.2017 - 10:24
+3

forwardPP

 

Ja by som bol rád keby dostali šancu aspoň v príprave.
18.4.2017 - 10:40
+2

Divak2

 

Uz na u20 bolo vidiet ze chalani Ruzicka a Roman este nestihali tak neblbnite. Ani Hrehorcak by nestihal pri mantineloch. Teraz ich hokej vyzera krasne lebo hraju proti rovesnikom. A este jedna vec. Stari dokazu mladych v time pekne odpisat ak chcu...vselico sa deje...tak nech chalani maju radost z hokeja.
18.4.2017 - 7:20
+5

wedro

 

Krásne upršané ráno , krásne slnečné rano (vyberte si )

K zápasu:

počítal som že na začiatku budu mat chalani nervozitu na hokejkach ale postupom času sa z toho dostali od 2tr. Sme videli absolútnu dominanciu Slovenskej reprezentácie.
Ako som to už minule pisal výkony našej reprezentácie je pre Slovenskeho fanušika balzam na hokejovu dušu pretože toto sme už veľmi dávno nevideli od A mužstva.
Je radost pozerat čo dokažu na tom lade v mužstve nieje slabý hráč ( kurič)
Ja len pevne verim že hrači budu nadalej na sebe tvrdo pracovať pretože bola by škoda aby tato generacia "zanikla"
mali by sme tu znovu zlatu generáciu hráčov.
ktorá by opäť naplnila SNP , amfiteátre ...

Prikláňam sa taktiež na stranu že do Ačka zobrať z tohto mužstva by bola škoda pretože Ačko hra iný hokej tam by sa len pokazili.

PS: nehcem sa chvaliť ale pred MS som pisal že okolo Mužstva je pozitívna atmosfera čo je predpoklad že turnaj dopadne dobre. Verím že to štvrťfinále dame a potom to je hop alebo trop.

takže tak.




18.4.2017 - 8:55
+3

MichalLM

 

Co mal Krivosik s vystrojov ked dostal 10 min?tu je napisane nepovolena vystroj inde zas nebezpecna vystroj tak teraz neviem co to sudi odpiskali
18.4.2017 - 9:50
0

chefe

 

mne sa zdalo, ze nesportove spravanie
18.4.2017 - 9:51
0

MichalLM

 

Vystrojou samozrejme
18.4.2017 - 9:52
0

forwardPP

 

Hlásateľ na zápase dokonca zahlásil- napádanie rozhodcov.
18.4.2017 - 10:41
+1

ixo99999

 

a co im robil pre pana
18.4.2017 - 14:04
0

martin_hkpp

 

Vyjadrenie nášho brankára: Nevidel som rozhovor, ale iba z toho, čo je napísané v tomto článku, ma potešilo, čo povedal Jakub Kostelný. Želám jemu aj jeho spoluhráčom, aby si čo najdlhšie mohli užívať priazeň publika a ovácie.
18.4.2017 - 10:11
0

amaskiea BLOG

 

božemôj: stačí sa len pohybovať svižnejšie a aký zázrak to hneď urobí, že s favoritmi hráme vyrovnanú partiu a Lotyšov točíme. Dobre sa na to pozerá.
Chvály tu už bolo dosť, tak ja skúsim aj tie negatíva:
Včera hlavne disciplína a nekoncentrovanosť - zbytočné fauly, to v ďalšom priebehu turnaja budú zdatnejší súperi nekompromisne trestať.
Prvá tretina včera bola ako ukážka, že choroby slovenského hokeja sú dedičné - bezradnosť, kŕč, vymýšľanie kolesa a "čipkovaných ozdôb pre oko diváka", najlepšie pred vlastným brankárom... Des!
Mne sa Ružička, aj napriek gólu, ktorý včera ukončil naše hrozné trápenie v I. tretine, stále nepáči. So všetkým väčšinou o rozhodujúci zlomok sekundy mešká, sóluje, vozí puky a snaží sa prejsť cez všetkých súperov sám.

Uvidíme ďalej, ale už aj podľa toho, čo som videl doteraz, si myslím, že tento rok si zapamätám hokejové zážitky z týchto MS, nie z tých seniorských.
18.4.2017 - 10:35
0

amaskiea BLOG

 

jo, jedno veľké plus má u mňa Ružička za to, keď včera v prestávkovom rozhovore pri otázke na svoj gól odpovedal niečo v zmysle, že aj tak je najdôležitejšia obranná hra, dobre brániť, aby sme góly nedostávali... - tým u mňa prešťal všetkých svojich starších kolegov "zapálených hrrr-na-bránu-srdciarov"
18.4.2017 - 10:44
+3

Yuro81

 

Toto je asi len mlatenie prazdnej slamy : Ukáž jeden tím 18karov, ktorý tieto "negatíva" nemá.
Kľudne to rozšír na celú galaxiu a priľahlé okolie.
Neviem či si sledoval zapasy proti FIN a CAN lebo tí zdatnejší
mali tieto choroby zažité úplne rovnako.

Objektívne treba zhrnúť, že všetko čo pokazili počas posledných troch zápasov sa nedá zrovnávať s tým, čo urobili dobre.

V širšom kontexte práce s mládežou na SVK je ten rozdiel je prudko kladný.
18.4.2017 - 10:58
+2

amaskiea BLOG

 

A to budeme teraz nad všetkými chybami zatvárať oči a potlapkávať sa navzájom po pleciach, akí sme len dokonalí? Vlastne že sa vôbec pýtam, u nás vždy keď sa trochu zadarí, tak Slovák už vykladá nohy na stôl a zapaluje cigaru v očakávaní, že teraz už všetko pôjde samé...
18.4.2017 - 11:09
0

corthez

 

prvu tretinu bola taktika hlavne nedostať gol, pretože lotyši vo vsetkych zapasoch prve tretiny trapili aj favoritov.
Ale ked si myslis ze si mudrejsi ako treneri tak nech sa paci
18.4.2017 - 13:48
+1

amaskiea BLOG

 

: nebuď hysterka
18.4.2017 - 14:16
0

amaskiea BLOG

 

A zápasy proti FIN a CAN som sledoval, tieto choroby som tam nevidel vôbec, nie to ešte rovnako. FIN a CAN celkovo pôsobili viditeľne rutinovanejšie a vyspelejšie.
18.4.2017 - 11:18
0

Yuro81

 

toto je len tliachanie a dojmy ... cisla hovoria jasne !: Ano presne , šeci budeme tlapkať...a hlavne so zavretymi očami

Dam konkretne co som myslel:

1. zbytočné fauly - 28 trestnych minut na strane CAN:SVK ...to je ta tvoja rutina a vyspelost
2. "čipkovaných ozdôb pre oko diváka"- uspesnostou striel za 3 zapasy 11,45% , to je rovnocenne s FIN,RUS,CAN !!!
3. bezradnosť, kŕč, vymýšľanie kolesa - priemer striel na zapas je 32 ...no comment
18.4.2017 - 11:39
+2

amaskiea BLOG

 

áno, TEBOU VYBRATÉ (a iné naopak ZAMLČANÉ) čísla hovoria jasne...
Doplním trochu len tvoj vlastný výber:
1. FIN 18 PIM, SVK 30 PIM... (rozdiel 66,66%)
2. FIN majú úspešnosť streľby 16,04 oproti našim 11,46, sú lepší o 39,97% od nás - to je pre teba rovnocenné...
3. priemer striel na zápas - FIN vyše 35, CAN vyše 41 ...no comment


Ale šak nevadí, ja som aj tak v pohode, ja tu určite nebudem vyplakávať, ako nám zase ilumináti ukradli zaslúžený titul, lebo sme objektívne aj tak najdokonalejší v galaxii. Jedine mi je ľúto, keď vidím, ako aj takáto sľubná generácia hokejistov bude opäť zabitá typickou slovenskou polovičatosťou a sebauspokojením.
18.4.2017 - 12:15
+1

wedro

 

nechaj ho chce naštrbiť pozitívnu atmosféru.
Ľudia máju konečne radosť z hokeja po dlhooom čase.
samozrejme v našej hre sa najdu aj negativne veci( trener aj hrači su si toho vedomí) ale je tam veeela pozitív čo tieto negativa schovaju do vrecka.

takže tak.


18.4.2017 - 12:20
+4

Yuro81

 

wedro: mas pravdu, zjavne mame problem svojou "typickou slovenskou polovičatosťou a sebauspokojením" pochopit amaskiea je cas uznat porazku a ist domov.
18.4.2017 - 12:29
+1

amaskiea BLOG

 

možno by stačilo iba vedieť čítať, obaja: "...s favoritmi hráme vyrovnanú partiu a Lotyšov točíme. Dobre sa na to pozerá..."
a špeciálne wedro: "chcem naštrbiť atmosféru" súdružského nadšenia zo svetlých zajtrajškov
18.4.2017 - 12:54
+1

RhimeSBA

 

Neuveriteľné...

Človek by povedal, že tie tvoje príspevky boli celkom jednoznačné..no nič, ty budeš asi tiež nejaký zaplatený Sorosov bojovník alebo čo..

Ako si môžeš dovoliť upozorniť na to, že aj keď je to dobré, tak treba makať ďalej? Veď predsa už je dobre, keď nebudeme nič robiť, tak zachováme status quo a bude to len rovnaké (teda dobré). Logické.
18.4.2017 - 18:56
0

bombon

 

hlavne aby ten talent dokazali neskor preniest aj do seniorskeho hokeja
18.4.2017 - 12:21
+1

dusan1980

 

Ako utopit hraca? Poslat ho do Dukly alebo Slovana
U nas naposledy takto najlepsi hrac pred playoff Hecl skoncil zo dna na den vo stvrtej lajne....asi nechcel Hossovi Rybano susit
No a v Slovane uz tych mladych utopili aj aj...vid clanok o Svistoch napr...
Fakt asi jedina cesta predrat sa na slavu sveta cez USA,Canadu,Finsko,Svedsko...smutne
Este raz sa vratim k tomu ze si myslim ze ten prvy utok by uhral to iste co nas stari zo stvrteho utoku...
Inak dalo by sa to preverit..
PO MS :
Zapas Seniori SR vs SR 18 ...to by som bol zvedavy na vysledok
18.4.2017 - 14:43
+4

wedro

 

na 4 víťazne aby Áčkari mali motiváciu hralo by sa o veľké peniaze
18.4.2017 - 16:21
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Bleskovky

Vo veku 75 rokov zomrel bývalý československý reprezentant Ševčík

Vo veku 75 rokov zomrel v sobotu bývalý československý hokejový reprezentant František Ševčík po dlhej chorobe. Hral na piatich majstrovstvách sveta a ZOH 1968 v Grenobli, kde získal olympijská striebro. Ševčík sa v Grenobli dostal aj do All star turnaja.
22.7.2017 17:14 - Michal Bruner / TASR

Parayko sa vyhol arbitráži, so St. Louis podpísal nový kontrakt

Hokejový obranca Colton Parayko sa dohodol so svojím zamestnávateľom St. Louis Blues na novej päťročnej zmluve. Počas tohto obdobia zarobí 27,5 milióna dolárov. Parayko sa tak na poslednú chvíľu vyhol arbitráži.
20.7.2017 19:13 - / TASR

Las Vegas si upísal Leipsica, Reinharta a mladíkov z 1. kola draftu

Nový klub zámorskej NHL Vegas Golden Knights sa cez víkend dohodol na zmluvách s piatimi hokejistami. Útočník Brendan Leipsic a obranca Griffin Reinhart podpísali so "zlatými rytiermi" ako obmedzení voľní hráči dvojročné kontrakty. Leipsic si v priemere zarobí 650.
16.7.2017 08:51 - / TASR

Carolina sa dohodla na nováčikovskom kontrakte s Nečasom

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na podmienkach zmluvy s českým útočníkom Martinom Nečasom, ktorého si vybral z 12. miesta v 1. kole tohtoročného draftu. Osemnásťročný center dostal trojročný nováčikovský kontrakt vo výške 832. 500 dolárov za sezónu.
14.7.2017 21:46 - / TASR

Copp pokračuje vo Winnipegu

Hokejový útočník Andrew Copp sa ako obmedzený voľný hráč dohodol s klubom NHL Winnipeg Jets na novom dvojročnom kontrakte v celkovej hodnote dva milióny dolárov. Dvadsaťtriročný Američan by si mal v nasledujúcej sezóne zarobiť 900. 000 USD, v ročníku 2018/2019 jeho plat stúpne na 1,1 milióna dolárov.
13.7.2017 09:51 - / TASR

Dallas predĺžil zmluvu s českým útočníkom Faksom

Český hokejový útočník Radek Faksa podpísal novú 3-ročnú zmluvu s klubom zámorskej NHL Dallas Stars vo výške 6,6 miliónov USD. Dvadsaťtriročný center minulý rok hral na majstrovstvách sveta aj Svetovom pohári. Dallas ho draftoval pred piatimi rokmi v 1. kole z celkovo trinástej pozície.
10.7.2017 22:15 - / TASR

Csíkszereda angažovala Brňáka, S. Hudeca a O. Rusnáka

Rumunský klub SC Csíkszereda pôsobiaci v medzinárodnej súťaži MOL angažoval trojicu slovenských hokejistov. Do tímu českého trénera Lea Gudasa pribudli obrancovia Tomáš Brňák a Stanislav Hudec a aj útočník Ondrej Rusnák.
10.7.2017 20:03 - / TASR

Grigorenko sa vrátil z NHL do Ruska, kývol na ponuku CSKA Moskva

Ruský hokejista Michail Grigorenko sa po piatich rokoch v zámorskej NHL rozhodol vrátiť do rodnej krajiny. Dvadsaťtriročný center kývol na ponuku CSKA Moskva, so slávnym klubom KHL uzavrel trojročný kontrakt.
7.7.2017 14:08 - Robert Katuščák / TASR

Washington si udržal Grubauera, podpísal s ním ročný kontrakt

Hokejový klub zámorskej NHL Washington Capitals si udržal vo svojom tíme 25-ročného nemeckého brankára Philippa Grubauera. Nemec bol posledným hráčom v tíme so štatútom obmedzeného voľného hráča, s Washingtonom sa dohodol na ročnom kontrakte v hodnote 1,5 milióna amerických dolárov.
6.7.2017 18:17 - Michal Bruner / TASR

New York Rangers podpísal ročnú zmluvu s centrom Desharnaisom

Hokejový klub zámorskej NHL New York Rangers podpísal ročnú zmluvu na 1 milión USD s centrom Davidom Desharnaisom. Tridsaťročný hokejista pôsobí v profilige osem sezón, za Montreal a Edmonton odohral doteraz 453 zápasov, v nich nastrieľal 81 gólov a zaznamenal 173 asistencií. Podľa informácie agentúry AP má Desharnais na vhadzovaniach úspešnosť 50 percent.
5.7.2017 18:13 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.Keller C.USA5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »