Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Smutná rozlúčka pre Nagya, Brejčák dáva snom zelenú

zdroj: Hokejportal.net/Marek Vaščura
21.3.2019 10:26 Marek Vaščura / HokejPortal.sk

Východniarska štvrťfinálová séria sa v stredu skončila víťazstvom Popradu nad Košicami 4:2 v šiestom súboji a rovnakým skóre aj celkovo na zápasy. Popradčania sa posúvajú o level vyššie, pre Košičanov sa sezóna skončila. A skončila sa aj jedna životná etapa ťahúňa košického tímu Ladislava Nagya, ktorý na klubovej úrovni už vešia korčule na klinec. Naopak skúsený obranca Popradu Daniel Brejčák za všetkých vyhlásil, že každý „Kamzík“ si chce konečne splniť sen.


Ladislav Nagy to už avizoval a teraz prišiel ten čas. Na klubovej úrovni si už nezahrá, aj keď pred sériou s Popradom netušil, že táto definitíva príde tak skoro. „Pre mňa je to príliš skorý koniec a ani neviem, čo budem teraz robiť. Je to škoda, pretože som chcel ísť ďalej. Vypadnúť vo štvrťfinále trikrát po sebe, to som si vôbec nepredstavoval, keď som do Košíc prišiel. Svoje rozhodnutie však nemením a toto bola moja posledná klubová sezóna. Mal som aj problémy so zraneniami a táto séria bola pre mňa veľmi náročná. Škoda, že to posledné zranenie prišlo tesne pred play-off, možno by to bolo aj z mojej strany lepšie. Uvidíme, čo teraz bude. Mám veľa iných aktivít, ale zatiaľ to nechcem riešiť. Rád by som však určite pomohol košickému hokeju aj inak. Napríklad mládež stagnuje a to nie je dobré. Chcem sa povenovať rodine, oddýchnem si,“ povedal sklamaný košický kapitán po prehratom poslednom zápase, ktorý videl takto: „Celá séria bola vyrovnaná. V šiestom zápase sme si verili, no neviem, čo sa stalo. Štyridsať minút nám nešli nohy a hrali sme úplne zle. Keby sme hrali celých šesťdesiat minút, tak by sme hádam vyhrali. V závere ten puk skákal pred popradskou bránou, ale nechcel prepadnúť dovnútra. Verili sme si aj za stavu 0:3 a keď sme znížili na rozdiel jediného gólu, tak sme možno až príliš chceli. Prehrali sme si to sami, pretože sme hrali len v poslednej tretine. Čo už, nemali sme prehrať prvé dva zápasy doma, séria by sa vyvíjala inak.“ V kabíne Košíc zavládol smútok, ale jeden z príhovorov mal aj Laco Nagy. „Vôbec som nekričal. Bolo mi cťou hrať s týmito hráčmi a musím povedať, že som si túto sezónu veľmi užíval. Všetkým som za to poďakoval,“ dodal.

Popradčania idú ďalej. Boli hladní po úspechu a to najmä skúsenejší odchovanci, ktorí neustále snívajú veľký sen. „Celý deň som sa veľmi tešil na tento zápas, ale pociťoval som aj nervozitu. To však k tomu patrí. Veľmi ma teší, že sme zvládli úvod zápasu a v prvých dvoch tretinách sme hrali ukážkovo. V tretej tretine musel súper niečo zmeniť a trochu nás dostával pod tlak, ale obetavosťou sme to zvládli. Každý hráč išiel na dno svojich síl a musím povedať, že sme asi viacerí zošediveli spoločne s fanúšikmi. V celej sérii sme sa snažili hrať svoju hru, s výnimkou len štvrtého zápasu. Aj v tom piatom v Košiciach sme nehrali zle, ale nalomil nás neuznaný gól. V tomto domácom zápase sme si to už však naplno užili a je to fantastický pocit osláviť postup pred domácimi skvelými divákmi. Treba im poďakovať za to, že boli našim šiestym hráčom na ľade. Sú to už roky, čo sa podarilo vypredať tento štadión, pamätám si naposledy finále. Je to úžasný pocit, keď vám diváci z tribúny dodávajú energiu. Verím, že naše sny ešte nekončia,“ vyhlásil popradský obranca Daniel Brejčák, ktorý už v tretej minúte rozjasal plný štadión ako prvý. „Bol na nás vyvíjaný tlak, ale stále sme mali o ten jeden zápasy navrch. Všetci sme k tomu pristúpili zodpovedne  a už úvod zápasu naznačil, že sme boli dobre nastavení,“ doplnil.

Na veľké oslavy nie je v Poprade čas. Treba sa za krátku dobu pripraviť na ďalšieho súpera v semifinále. Potvrdil to aj Daniel Brejčák. „Play-off je iná súťaž, ale myslím si, že naša obetavosť z tejto série bude platiť aj na Banskú Bystricu. Pri pozornej obrane vieme využiť šikovných brejkových hráčov, ktorí vedia dať gól. Aj Bystrica sa dá zdolať, čo sme ukázali počas základnej časti. Môžeme na tom stavať a ja verím v silu tohto tímu. Trochu sme si sériu s Košicami natiahli a každý možno o trošku zostarol, ale ja verím, že si dobre oddýchneme a budeme pripravení na ďalšieho súpera. Veľké oslavy sa nechystajú, veď play-off nekončí. Každý má nejaké sny a ten môj je vyhrať pohár pre Poprad. Aj pred týmto zápasom som chcel chlapcov takto v šatni motivovať. Posunuli sme sa o krok bližšie k našim snom a to nielen my Popradčania, ale aj naši cezpoľní spoluhráči, ktorí chcú niečo dokázať. Na staré kolená chceme všetci spomínať na pekné chvíle a to sa nedá len tak kúpiť,“ uzavrel Brejčák.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Shinody33

 

Pekne zhodnotenie nasich legionarov na konkurencii:

Americký obranca Jimmy McDowell predstavoval absolútny omyl a do play-off už ani nezasiahol. Fín Jere Pulli sa svojimi chybami a faulami dostal do pozície náhradníka a hoci neskôr dostal ďalšiu šancu, minelám sa nevyhol ani v závere sezóny. Výkony odstavili zo zostavy aj českého útočníka Petra Kafku. Kanadský center Evan Brophey sa nemohol rovnať so svojimi krajanmi pôsobiacimi v Banskej Bystrici ani len zďaleka, Rus Roman Derljuk nedodal košickej obrane to, čo sa pred jeho príchodom avizovalo. Eliezer Šerbatov lietal po ľade ako motorová myš, no jeho hre chýbali rozum a presnosť. Ako neefektívna posila sa ukázal aj Igor Ignatuškin. Skúseného Rusa si fanúšikovia obľúbili, pretože prejavoval vďaku za povzbudzovanie aj vtedy, keď sa iným nechcelo. Tri góly strelené v 32 zápasoch a bilancia -4 však predstavujú pre útočníka s päťstovkou štartov v KHL biednu bilanciu. Svoju gólovú „údernosť“ predviedol aj v závere rozhodujúceho zápasu, keď zlyhal pred prázdnou bránkou.
21.3.2019 - 10:29
+34

Tino

 

a dobre zhodnotenie: RUS z mne neznamenho dovodu cast divakov v KE chvali, chceli by ich udrzat v KE, ale ja nevidim dovod preco by sme to mali robit....legionar ma vycnievat, BB mozeme pouzit ako priklad...takto ako funguju a hraju legionari tma by mali hrat aj u nas ak nie dovidenia.
21.3.2019 - 11:00
+10

Sheva7

 

Este sa zabudlo na Pretrana dalsia mega posila co hrala velke nic
21.3.2019 - 11:56
+2

Kikira

 

Písal so inde ale...: Už na prvý pohľad z vonku je rozdiel v štruktúre vedenia napr. BB a KE. Kým v Bystrici je hlava len jedna a zároveň je to majiteľ, tak v Košicoch sú to viac menej zamestnanci a podľa mňa nie sú tak oduševnený. Prejavuje sa to hlavne v nedostatočnej asertivite, už dávno mali padať rozhodnutia a hlavne na výstrahu vyhadzovať aj legendy bez pardónu... Nemyslel som konkrétne Laca, no u nás som bol rád keď odišiel. On totižto má niekedy pocit že ja nemusím.
21.3.2019 - 12:08
+4

fanda55

 

Ozaj ten Kafka skončil na tribune? Ten sa teda pekne zviezol až dole.
21.3.2019 - 12:08
+3

PaliBB

 

Ja si myslím, že je zásadná chyba brať legionárov z CZ/RUS. Legionár musí doplniť to, čo našim hráčom chýba, vo väčšine prípadov bojovnosť a nasadenie.
21.3.2019 - 12:27
+2

axxel

 

Tak Laco by rad pracoval v klube a tak mu treba najst miesto ... Rovnako by som privital aj Rasta Stanu ... A ked maju Simicek a Zubek aspon trochu sebareflexie tak uz odovzdavaju kluce na vedeni klubu
21.3.2019 - 10:39
+6

Kristepane

 

okrem vcerajsieho zapasu som tuto sezonu videl len minimum zo zapasov Kosic, takze pre rozhladenejsich: ma Nagy na MS?
21.3.2019 - 10:42
0

axxel

 

To vazne sa pytas?
21.3.2019 - 10:44
+7

Kristepane

 

pardon, ze sa normalne pytam, rok som ho nevidel hrat, v repre proti Rusku kde som bol tak on nehral, no predsa len v jeho veku plus zranenia, nebudeme si klamat, nie je to ziaden Jagr, statistiky v nasej lige o nicom nevypovedaju v medzinarodnom kontexte, ale beriem, Kosicania tvrdia, ze ano - urcite brat, tak ok (k tym statistikam - tento rok bol v nasej lige dobry aj Murcek (nic proti nemu, chalan na ligu ma, ja mu fandim, kedze je na neho vela hejtu) ale snad ho nebudeme tahat kvoli tomu na MS)
22.3.2019 - 1:36
+4

cipulis

 

Ked bol tahunom najlepsieho muzstva v lige tak urcite ano ...
22.3.2019 - 6:21
0

Kristepane

 

no tak to zase prr, chapem, ze niekoho mohla rozhorcit otazka ci Laco ma na MS, ale Kosice - najlepsie muzstvo v lige, je uz asi prisilne vyjadrenie
22.3.2019 - 8:58
+3

advokatiss

 

Najlepsie ukazu pripravne zapasy pred MS
21.3.2019 - 10:45
0

Sheva7

 

Pokial sa nezranil bol najproduktivnejsi hrac v lige a najlepsi strelec staci ?
21.3.2019 - 10:48
+5

jozino

 

vobec o nemusi stacit. Na MS pridu ini hraci ako hraju nasu ligu a hrat sa bude ovela viac do tela. A Nagy uz v PO penil pri kazdom hite nanho.
21.3.2019 - 10:58
+8

strojar

 

+ bude treba aj brániť.
21.3.2019 - 11:48
+11

Sheva7

 

Videl som minule MS kde bol najlepsi utocnik a teraz mal lepsiu sezonu ako tu minulu ,len pred play off sa zranil do MS ma cas bude uplne fit
21.3.2019 - 11:55
+3

hoKEjka

 

Poniektori ludia tu maju velmi kratku pamat. To uz ste vsetci zabudli na minulorocne MS? Chapem, ze bol teraz konkurent ale je po serii, chore ako tu par ludi ma este aj teraz cervene oci a dovoli si splietat aky je to vlastne nepodstatny hrac. Potom nezabudnite vrieskat od radosti pri pivach ked streli gol za Slovensko.. Dakujem.
21.3.2019 - 11:58
+22

jozino

 

nezabudli, treba spominat, rovnako ako na zlaty gol Petra Bondru z MS 2002. Tento rok sa nebudu hrat minulorocne MS, odvtedy ubehol dalsi rok. Na MS treba hracov, ktori sa vedia aj obetovat pre muzstvo. Treba vediet vratit sa a napravit chybu spoluhraca, treba sa hodit do strely, hity rozdavat aj prijimat (bez oplacania a pindania rozhodcom - na MS nebudu rozhodcovia z nasej ligy, ktori by mu to tolerovali). Co z toho robil Nagy pocas tehto PO? Ja nehovorim ze na to urcite nema, ale treba dokladne zvazit koho vybrat. Napriklad taky Bucek z NR ma na to ovela viac. Netreba nominovat za zasluhy a zit z minulosti.
21.3.2019 - 12:25
+2

Urpiner16

 

Na ms by sa nemalo chodiť za zásluhy.Nagy jedine do tretieho útoku.Na prvé dva máme aj lepších hráčov.
21.3.2019 - 12:32
0

ŠIMIKE

 

ked pridu dobri hraci tak bude v tretom utoku..ale ked nie tak bude v prvom klasicky...zas tak vela utocnikov nemame uz
21.3.2019 - 12:34
+1

zomi BLOG

 

Veru uz ich tolko nemame.A ti, niektori, co pridu, ak bude Lacika zdravy, sa s nimi moze rovnat...Samozrejme, ze nemyslim Tatara, ci Panika s Jurkym...
23.3.2019 - 19:57
0

forwardPP

 

Určite dostane, šancu v príprave a tam sa rozhodne.
21.3.2019 - 12:32
+1

jozino

 

suhlasim
21.3.2019 - 12:46
0

hoKEjka

 

Takze si to zhrnme. Nagy bol minule MS najproduktivnejsi Slovak, tuto klubovu sezonu ma este lepsiu ako minulu a strelil najviac golov zo vsetkych ale ty tu pises, ze by ho nemali brat na MS za zasluhy. Si v poriadku???
21.3.2019 - 12:38
+17

jozino

 

No Ty asi v poriadku nie si ked hned takto do mna skaces.. Hrac sa hodnotil podla ziskanych bodov mozno za cias Gretzkeho, odvtdy sa sleduju statistiky trosku obsirnejsie, napr. pocet trestnych minut, zblokovane strely, rozdane hity, stratene puky, ziskane puky atd. Uz sa stracas? https://sport.aktuality.sk/c/367175/dukle-ma-pomoct-k-uspechu-aj-analytik/ staci precitat poslednu cast ČO JE DÁTOVÁ ANALYTIKA?
21.3.2019 - 12:51
+2

hoKEjka

 

Pis si co chces, ale opakujem, neopovaz sa potom na MS tesit z jeho golov alebo peknych prihravok. A mimochodom, je uplne samozrejme, ze bude na majstrovstvach

Zasnem ako sa tu par ludi nedokaze odosobnit a maju cervene oci lebo si Nagy dovoli diskutovat s rozhodcami a bojovat tak proti jeho oblubenemu timu. Ach jaj..
21.3.2019 - 13:08
+4

jozino

 

si uplne mimo. mne je edno ci ide o hraca KE,TN alebo NT. na MS mu diskutovanie nik tolerovat nebude. Myslis, ze mam rad napr NR ked s nimi hrat nevieme? A nepriek tomu hovorim, ze taky Bucek do repre patri. A verim, ze az take samozrejme o nie je, ze bude na MS, ale bude musiet dokazat ze tam patri. Presne to je problem. Tahat niekde hracov za zasluhy.
21.3.2019 - 13:17
+3

Chamois13c

 

Tak mozno kanada nebude mat taku obranu ako ma poprad
21.3.2019 - 13:21
+2

hoKEjka

 

Stale o tom istom. Bol minuly rok na ms, bol tam uspesny? Bol. Plakal a dostaval za to vo velkom tresty? Nie. Tak tu po jeho extremne vydarenej sezone nekonspiruj ako na to nema a ako bude plakat. Dovidenia.
21.3.2019 - 13:23
+1

jozino

 

Bol to MINULY rok? Bol. Sami Kosicania pisu navyse ze rozbija kabinu. Dakujem pekne za takeho hraca. Cesi pre toto naprklad nevzali Hudlera na Olmypiadu v 2014-om a to mal vtedy cca bod/zapas v NHL. Dalsia otazka : kolko hracov vo veku 40+ sme mali pri nasich najvacsich uspechoch (roky 2000-2003) a navyse ak je pravda co sa tu pisalo o jeho egu..
21.3.2019 - 13:39
+2

hoKEjka

 

Vies co chod uz s tym doriti a nehraj sa na pana objektivneho.
21.3.2019 - 13:48
+3

jozino

 

takto sa musis znizovat ked ti dojdu argumenty.. reps. ked ziadne nemas od zaciatku.. trosku potrenuj na ovladani sa, pretoze pocas jednej konverzacie 2x takto utocit..
21.3.2019 - 14:01
+8

hoKEjka

 

Na sustavne taraniny a konspiracie budem reagovat takto aj nadalej.
21.3.2019 - 14:19
+1

Lukash_ke

 

Svoje konšpirácie nazývaš argumentmi?
21.3.2019 - 14:20
+5

jozino

 

prepanajana: Kosicania, ved nebudte taki uzkoprsi, ja nerozhodujem o nominacii, vyjadril som svoj nazor.
21.3.2019 - 17:35
+1

paljuka

 

ono vies argumenty su jasne jeho minulorocna reprezentacia jeho tohtosezonne cisla jeho schopnosti hodnotenia od Valabika az po renera repre kedze su to jeho 7 MS sa mi zda vieme sa pozriet aj na pocet jeho trestnych minut v repre za diskusie s rozhodcami...
preco pred rokom sme mohli mat na MS priemerneho az podpriemerneho kapitana ktoreho cele MS ani nebolo vidiet ale nas najproduktivnejsi hrac z minulorocnych MS a najproduktivnejsi hrac tejto sezony by nemal dostat sancu???
treba pamatat ze v repre bude mat v utoku trochu inych spoluhracov nebude tam mat vyhorenych resp priemernych partakov ale to najlepsie co je zo Slovenska...
mame fakt dobreho skuseneho odbornika hlavneho trenera preco sa ty a par tebe podobnych s cervenymi ocami pri akejkolvek zmienke o Ke musite staviat na zadne a odsudzovat vsetko co je prave z Ke
22.3.2019 - 1:01
+3

jozino

 

Lenze pri vsetkej ucte, nalejsme si cisteho vina, nasi (Lacovi partaci) budu oproti svetovej konkurencii priemerni, az podpriemerni hraci. Ci ocakavas utok otvoreny na titul?
22.3.2019 - 10:29
0

paljuka

 

neocakavam utok na titul nie som blazon ale tvrdim ak z tych priemernych az podpriemernych hracov budu 2-3 lepsi ako on budem sa tesit, a to co bude v repre priemer by bol v klube vysoky nadstandard... je malo hracov na Slovensku resp skoro ani nie su co by tak hrali hlavou ako Laco zrazacov a bojovnikov mame plnu rit...
22.3.2019 - 10:48
0

Aasen36

 

Súhlasím: ale pre niektorých Košičanov je čo i len myšlienka že by nehral na MS neprípustná.
+ tiež som sa dopočul že v šatni to nie je bohviečo kolega.
Proste ak na to BUDE MAŤ v príprave, nech sa páči.
Kľudne mu urobiť pred zápasom nejakú hašparádu, ale ak tam má byť len za zásluhy, ďakujem neprosím.
22.3.2019 - 7:20
+1

jozino

 

toto Kosicania nedokazu prezit ze Laco ma ukazat v priprave ze na to ma. Ako by sa toho bali. Vsak ked ukaze ze je dobry, nech sa paci, nech aj prvy utok hra.
22.3.2019 - 10:25
0

HokejBJ

 

Veď on na minulých MS neplakal ako tu ty píšeš, fakt tieto sprostosti si viem vysvetliť len tým, že je z KE
21.3.2019 - 13:42
+2

vyzerexpress

 

No hrrr brrr. Nemyslim si ze kazdy hrac musi sa zrazat a bezrozmyslu hadzat do striel za kazdej okolnosti. Chapem ze PP teraz ma druhe vianoce ale Laci je stale rozdielovy hrac + si myslim ze on ma aj sebareflexiu a ak to nepojde v priprave tak sa dohodnu rozumne s Trenerom a Sarkym. Bojovnikov mame dost (sak aj Poprad doda dajakych ) ale treba trosku aj niekoho kto nepanikari ma prehlad v hre a fukne ho tam hore ze brankar si ani nevsimne. Hodnotit vykon laciho pri tejto TRAGEDII co KE predviedlo sice je urcity argument ale tak ... objektive netreba lamat palicu. Myslim si kazde muzstvo v lige by ho bralo a aj Poprad by chcel mat Laca cize klud
21.3.2019 - 13:34
+10

Soumi171

 

Podla mna bol Laci v PO nulovy. Uz vobec nie rozdielovy hrac. Jemu staci, ze ho niekto rozhodi a je po jeho genialite. Ja som aj na tribune hovoril, ze je moj oblubenec, sledoval som ho a fandil mu, uz ked siel do NHL.a preto Laci, dakujem za vsetky krasne chvile , ktore si nam pripravil! Prajem vsetko dobre do dalsieho zivota.
21.3.2019 - 20:41
+1

paljuka

 

ono vies nie je tazke vynulovat jedneho hraca od supera ked zvysok hra priemer alebo podpriemer...
Keby hral Laci v casoch Cadu a s hracmi ako Gron Huna Bartos tak si dovolim ze v statistika sa minimalne vyrovna Zigovi... takto bol v priemernom muzstve “len” suverenne najproduktivnejsi hrac svojho muzstva a najlepsi v lige...
opat sa opytam z jeho doterajsich startov v repre kolko krat sa nechal rozhodit superom nechal vylucovat ??? kolega nad tebou sa hraje na argumenty tak skus davat aj ty nejake schopne nielen domnienky
22.3.2019 - 1:12
+1

Soumi171

 

Ja hovorim moj postreh z tohto PO.nechcem Laciho ani urazat, lebo je to panko, ale proste v PO nemal vobec formu. Nehovorim o zakladnej casti- nesledoval som KE a ani nehovorim o MS. Ak sa prebojuje na MS urcite mu budem drzat palce a fandit mu
22.3.2019 - 6:26
+1

blazon

 

Skoro kazdy kto reprezentoval krajinu, ti nemoze dat za pravdu. Písal som to vela krat. Zhrnme si to opat. Klub je robota, si zamestnanec, odvadzas vykon aky sa od teba ocakava a nieco naviac ako si profesional. LaciKE vie velmi dobre kedy zapne a kedy nie. To ze to pre nas a hlavne KE fanusikov, nieje stale jasne kedy, je na diskusiu, to beriem. Ale repre uz nieje robota, to je cest a slava, tam si iny clovek a mas inu pripravu, aj fyzicku aj psychicku. Tam chces odovzdat maximum a ides za svoje zauzivane hranice, aj ked si len povedzme priemerny sportovec v svetovom ponimani. Najdu sa aj vyninky, alebo ludia ktory nechcu reprezentovat svoju vlast, beriem. Opat je to na dlhsiu a inu diskusiu. Ale nikto mi nemoze tvrdit ze LaciKE nema na repre, hlavne po tom ako nas reprezentoval. Bol to iny hrac na repre urovni a o tom som tu pisal.
22.3.2019 - 8:06
+1

Soumi171

 

Pozri, priprava bude, ak sa dostane do formy zo ZC budem urcite zato aby siel reprezentovať.
22.3.2019 - 8:48
+1

Farrokh Bulsara

 

To snáď ani nemôžeš myslieť vážne, že by sa vyrovnal Zigovi. Laco bol a je vynikajúci hráč o tom niet pochýb, ale Zigo bol bol extratrieda. Keď musel skončiť karieru v NHL pre zranenie bol prvý v kanadskom bodovaní. Pri všetkej úcte k Lackovi, Zigo bol iný level
22.3.2019 - 6:43
+6

Urpiner16

 

Presne tak.
22.3.2019 - 7:30
0

paljuka

 

netvrdim ze je lepsi ako bol Zigo nejdem ich ani porovnavat ani v nhl len tvrdim ze v priemernom az podpriemernom muzstve so slabuckym trenerom bol najlepsi v lige a v klube sa na neho nikto ani len nechytal... teda neviem ake by to bolo ak by hral v s kvalitnejsimi spoluhracmi a hlavne pod trenerom co ma vyssiu uroven...
22.3.2019 - 10:14
0

topska

 

No lebo Zigova Skalica bola intergalakticka Z tohto pohladu ste na tom minimalne rovnako ak teda ste neboli kvalitnejsi...Pozri si zostavu Skalice z tych rokov.
22.3.2019 - 14:48
+1

hoKEjka

 

ach Kristepane
21.3.2019 - 11:21
+1

14thomas

 

Kto z extraligy má na MS?
21.3.2019 - 14:35
0

Lukash_ke

 

Buček, Lantoši a ešte pár mien by sa našlo.
21.3.2019 - 14:38
0

Tino

 

v NR: vedeli minuly rok vytiahnut pavlovica, tento rok slapu lantosi a bucek....KE by sa mholi inspirovat, mame kocha, ktory netvrim ze je zly, ale nerobi taky rozdiel ako mladi chalani tahajuci NR
21.3.2019 - 14:49
0

Lukash_ke

 

Nuž, podľa mňa u nás niet veľmi koho, NR môže lebo pracuje lepšie už v nižších kategóriách a tak akurát zňú úrodu. Neviem prečo sa nesnažíme robiť to ako Liberec, nevravím, že za také prachy, ale aspoň čiastočne.
21.3.2019 - 23:39
+1

topska

 

Tu ja vidi vas velky problem. Vy musite vrazat velke peniaze oproti inym muzstvam do A-cka a aj napriek vyokemu rozpoctu to nie je ono. Nemate kde poriadne siahnut a presa len domaci hraci casto viac bojuju, mas ich na ociach, presne vies co od nich cakat. Mladez u vas je na rozpocty, velkost mesta a silu Acka dost slaba...
21.3.2019 - 23:47
0

LenTak93

 

Ale Paulovič, či Lantoši neprešli mládežníckymi kategóriami v NR. Krištof sa tiež toho veľa naučil vo Fínsku.
Naši sa nevracajú, resp. hrajú v kvalitných ligách dlhodobo. Teraz bude príležitosť skúsiť Faitha v Ačku (o rok, dva), aj keď už teraz počujem tie reči, že to je tlačenka. Slafkovský zdrhol skôr, ako by dostal šancu.
21.3.2019 - 23:58
+2

vyzerexpress

 

Lantosi je superrychli... uzasne ... ale ta jeho efektivita Ale akoze zaujimavy hrac, to urcite.
21.3.2019 - 15:29
0

Lukash_ke

 

Stále rastie Aha ako repre pomohla Bondrovi
21.3.2019 - 23:36
0

BourBon

 

Faille, Asselin, Marshall, Selleck, Higghs
21.3.2019 - 15:16
+4

Gargamel123

 

Neviete ako je to s tymi januarovymi posilami: ci sa uz v lige podpisovali ako zamestnanci klubov...
21.3.2019 - 10:57
+4

UssKe

 

V KE určite hej , inde určite nie .
21.3.2019 - 12:17
+2

duri

 

Véd ten zákon sa odložil o 3 roky
21.3.2019 - 12:19
+1

Sheva7

 

Kto este dostal od Urpiner16 spravu ?
21.3.2019 - 12:22
0

forwardPP

 

Aspoň raz niekedy v minulosti asi každý.
21.3.2019 - 12:31
+9

Tricko30

 

To akože tu niekto rieši či má Laco nato aby hral na ms.?šibe vám niektorým hráčov čo len budú korčuľovať a zrážať sa bez myšlienky bude v repre dosť ale tam treba aj rozum a techniku a takú akú má Laco Nagy momentálne nik na Slovensku nemá takže Laco doliec sa a s radosťou ťa uvidím na ms mňa nezaujímajú zrazaci čo korculuju do umoru tam treba aj rozumcek
21.3.2019 - 12:32
+25

jozino

 

Lenze pokial sa rozumcek po prvom hite znervoznie a bude oplacat, tak z trestnej lavice vela platny nebude. Rovnako ked sa nebude chciet vracat alebo blokovat strelu, budu to musiet na jeho ukor robit ostatni spoluhraci. Este raz, nehovorim ze na to definitvne nema, treba ho vziat na pripravny zapas a nech sa ukaze aj aky ma pristup.
21.3.2019 - 13:07
+2

sanyo

 

jozino, ja s tebou absolutne suhlasim. Aj mna napadlo, po vcerajsom vypadnuti KE, ci na to Laco este ma? Dotaz pre honicov - netvrdim, ze na to nema, ze to nie je dobry hrac. Ale myslim, ze treba k tomu pristupit citlivo a triezvo a dufam, ze Miro s Craigom sa nebudu bat ho skrtnut, ak mu to v priprave fakt nepojde. Vsetci len budeme radi, ked sa teraz otrasie a bude sa plno sustredit na repre. Len sa pls netvarme, ze ideme muzstvo teraz stavat len a len okolo neho.
21.3.2019 - 13:40
+7

jozino

 

presne toto sa snazim vysvetlit. Ked pride do pripravy a ukaze ze je pre muzstvo prinos tak sa budem len tesit a budem mu fandit.
21.3.2019 - 13:50
+4

Lukash_ke

 

Máš pravdu, nikto sa však netvári, že mužstvo má byť postavené na ňom, niekto tu však podsúva polopravdy ako keby sme mali Nagy-ov v každej druhej vsi a mohli si dovoliť nepovolať ho.
21.3.2019 - 14:15
+4

paljuka

 

este raz ta poprosim ukaz jeho statistiky z repre kde by nejak oslaboval muzstvo resp kde by diskutoval s rozhodcami a dostaval by zato nejake osobaky...
budem rad ak aspon 10-15 hracov sa najde lepsich od neho ale realita je tak maximalne 2-3 a to fakt max...
po dalsie zalezi aj od trenera a jeho taktiky co pozaduje od hraca a tu uz nechcem porovnavat trenera Ke a repre to ako keby som porovnaval Gerlach s kopou piesku v pieskovisku kde sa deti hraju
22.3.2019 - 1:21
+2

jozino

 

Teraz si uz robis prdel. Podla Teba vsetci hraci, ktorych mame vo Finsku, KHL, NHL, CZ atd su horsi ako Nagy? Max 2 su lepsi? Prave si asi ukazal kto je aky objektivny a kto ma ake oci. Ty asi cervene oci skryvas za ruzove okuliare.
22.3.2019 - 10:32
0

paljuka

 

ok vedel by si mi hodit statistiky z minulorocnych MS a popocitaj mi v nich vsetkych lepsich hracov od Laca a skusme sa nehrat nato ze rok je taka doba za ktoru pride hrac kvoli starobe o vsetky schopnosti kondicku a podobne
po dalsie skusme posudzovat hracov len tych co maju zaujem reprezentovat a ak maju moznost aj pridu...
Je mi na nic hrac ktory by bol hoc aj najlepsi v NHL ale reprezentovat nema zaujem... skus podkladat fakty miesto osobnych usudkov posudkov a posmesnych vyjadreni bude to mat vacsiu vahu
22.3.2019 - 12:09
+2

jozino

 

Kristof, Tatar, Bucek, (mozno) Chovan, Lantosi, Svitana, Griger, Lamper, Liska, Hudacek. Toto su hraci, ktori maju najlepsi vek s ohladom aj na buducnost, na ktorych treba stavat. A okolo nich doplnit starsich, ktori na to maju (nech sa ukazu v priprave). A to som sa neunuval pozerat zahranicne ligy.
22.3.2019 - 12:30
0

paljuka

 

ok zas len tvoja predstava podloz ju nejakymi ciselnymi ukazovatelmi ako som uz pisal relevantne su minulorocne MS pripadne nasa liga pripadne zo zahranicnych lig ako sa im tam dari...ano suhlasim ze potrebujeme mladych ale tym mladym potrebuje niekto ukazat nejake veci... aj Stastny Hascak a podobne ucili mlade ucha ako Satan a podobne a nikto ich neodpisoval kvoli veku...
navyse cisla hovoria jasne ze Laco je minimalne na tom tak dobre ako oni to co neukorculuje o to viac da do hry rozum...
22.3.2019 - 14:09
+2

jozino

 

Ale preco vzali mlade ucho Satana do repre? Ved predtym nemal statistiky z minulych MS a do repre ocividne podla Teba nik novy nepatri. Koncim s Tebou tuto nezmyslenu debatu. Nechapem co riesis, ja nominaciu nerobim a nechapem co sa tak bojis tej predstavy ako som pisal, ze nech sa ukaze v priprave ci na to ma. To az tak o nom pochybujes ze to neda? A ked podla teba na to ma tak co stale riesis..
22.3.2019 - 14:47
0

UssKe

 

Ty prestanas už trepať voloviny boha
22.3.2019 - 21:34
+1

Soumi171

 

Sorry bratu, ale z tvojho vyjadrovania mi vyslo , ze mu asi fajcis alebo co.
22.3.2019 - 21:07
0

Chamois13c

 

Tricko: Gratulaciu si kde nechal? Hlavne ze sisa po minulom zapase posmieval
21.3.2019 - 13:20
+3

Westlund32

 

On sa už pripravuje na derby z MT
21.3.2019 - 13:44
+2

Westlund32

 

Škoda že ti ten rozumcek nemáš
21.3.2019 - 13:44
+2

Sheva7

 

Dalsia sprava od Urpiner16 zablokujte ho niekto konecne
21.3.2019 - 12:44
0

topska

 

ja ked som od neho dostal spravu tak takmer vzdy bola ovela ovela normalnejsia ako komenty a dalo sa s nim takto diskutovat
21.3.2019 - 13:25
+1

topska

 

Ved to posli normalne panovi Rajtarovi do spravy co ti vypisuje...
21.3.2019 - 13:26
+2

Urpiner16

 

Nepošle.Lebo tam nič urážlivé nebolo.Zato on môže na mňa kydať verejne to je podľa neho ok.
21.3.2019 - 13:30
0

Sheva7

 

Chces to verenie si blazon
21.3.2019 - 13:50
0

topska

 

Tak tu napis co si mu napisal a vyhras a navyse ho zosmiesnis
21.3.2019 - 14:02
0

johanidesHC05

 

topska : jasnéééé pošli... požaluj sa panovi Rajtarovi
21.3.2019 - 13:48
+1

topska

 

Ale ve je to jeho stranka, nech uvazi ci je to normalne aleo nie. Jeden tvrdi ze je to za ciarou, druhy ze nie. Nikto to nechce uverejnit. Tak potom neviem kto o tom ma rozhodnut Netusim ci sa tu riesi aj to, kto ako sa ma spravat v spravach. ak ano tak ma na to pravo. Ak je tam uplna sloboda vyjadrovania sa a vobec sa to nevztahuje na akekolvek pravidla spravania sa na tomto webe, tak je to zbytocne
21.3.2019 - 14:01
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
topska

 

Tak pis pravdu a nezavadzaj "Dalsia sprava od Urpiner16 zablokujte ho niekto konecne"
21.3.2019 - 15:40
+1

33jano33

 

Zijeme svoj sen spolu cele mesto! Zdvihnut prvy krat pohar nad hlavu, toto mesto, títo ludia, títo hraci si to zasluzia. Aspon raz v zivote! Jedine Poprad chalani dakujeme, zijeme s Vami!
21.3.2019 - 13:04
+1

sentexx1nr

 

uff tak myslím si že Bystrica bude mať plné ruky, nohy práce aby cez tohtoročný Poprad prešla. Bude to parádna tvrdá séria. Na obidvoch stranách kopec tvrdých chlapov.
21.3.2019 - 13:06
+1

Lukash_ke

 

Budem znieť ako odutá ženská lebo sme prehrali, ale myslím si, že na BB Poprad stačiť nebude, rád sa budem mýliť aj sa prípadne ospravedlním.
21.3.2019 - 14:19
+4

Tino

 

ja: pojdem dalej a napisem, ze na BB by KE nestacili, rad by som si myslel ine, ale BB su nad KE moznosti, daleko viac sanci davam proti BB Popradu...asi je teda aj dobre ak nema hrat BB finale ze ich superom je PP a nie KE
21.3.2019 - 14:54
0

Lukash_ke

 

No hej, to sa nevylučuje, my už vôbec, na BB by mohol mať možno ZV, ale tých limituje šírka kádra, čo sa Nitry týka ťažko povedať, silu na to podľa mňa majú, ale u nich je to niečo ako s nami, raz super, potom bieda, navyše ich psychika v zápasoch proti BB a v nohách ťažká séria proti TN sa tiež podpíšu.

Ak by som si mal tipnúť:
BB 4:1 PP
ZV 3:4 NR

BB 4:2 NR
21.3.2019 - 23:51
0

PaliBB

 

Ja tipujem len jedno - rohaty majster.
22.3.2019 - 6:44
0

Bizzaremifo

 

jedno je isté, bude to skvelá séria...nepamätám si zápas s BB, ktorý by nebol skvelý ...vždy najkrajšie zápasy v sezóne...teraz sa to dostane ešte na vyšší level ..
21.3.2019 - 15:10
+1

VladoBB

 

tak, tak, : teším sa, verím v silu a kvalitu BB tímu, no ak by to náhodou aj nevyšlo, pogratulujem k postupu do finále aj skvelému Popradu.
21.3.2019 - 17:02
+1

Hadimistr

 

Ignatuskin : To je presny priklad toho ako sa tu vacsina kosickych ,,fanusikov". ,,Rozumie". Do hokeja...

Neviem ci vam aspon kupil pivo alebo vam uplne stacilo Len to ze vam zamaval.. ale ako sa spomina tu hore 32 zapasov-3 goly... Hrac co hral 10 rokov khl a ma v nej viac ako 500 zapasov.

Cierne na bielom, realita, pravda. 32 zapasov = 3 goly

A vy nie ze niektori ale dobra polovica ho tu chcete udrzat aj nadalej v kosiciach...

21.3.2019 - 14:13
+5

14thomas

 

Ešte, že ty o tom nerozhodujes. Užívaj si postup. Kto ostane alebo odíde v Košiciach ťa trápiť nemusí.
21.3.2019 - 14:20
0

Tino

 

ale ma pravdu: ak sa divaci uspokoja s hocikym, budu velebit prodpiremer bude hocikto/podpriemer v KE hrat....ak ma byt v KE legionar ma byt lider, rozdelovy hrac, ma team tahat...inac je tu zbytocny a netyka sa len RUS....co sa tyka legionarov je to v KE tragicke.
21.3.2019 - 14:52
+8

forwardPP

 

Ignatuschkin jeden z najhorších hráčov čo sa týka KE.
21.3.2019 - 14:55
+10

V_S_Z

 

a legionár!
21.3.2019 - 18:45
+4

MaToooo

 

Tak tak...brat legionarov na ciernu robotu je nezmysel...
21.3.2019 - 15:04
0

Tino

 

samozrejme: ze si o tom musime pisat...mam pocit ze v kE je to s hracmi tak, zle ze sa ludia slamy chytaj ua vytesuju sa z kohokovlek...podla mna nesplnil poziadavky ktore by mali byt kladene na legionara v tejto sezone nikto...mozno keby som oci prizmuril dudas mal zablesky uzitocnosti, ktoru ma legionar predvadzat...mali sme tu 10-11 ks neviem rpesne a statistika je IMHO tragicka...toto je skouting ak opod na mna zboku, neviem kto ma tuto agendu na starosti ale HC KE ho mozu poslat do pecka, toto nebola dobre odvedena praca
21.3.2019 - 15:11
+9

lesslie69

 

Už roky nevieme dotiahnuť legionárov,pri hre ktorých by sme padli na zadok.Stále to bol priemer až podpriemer.Pamätáte na Miša Šedu.Chlapec tu odohral tuším šesť sezón a celú tú dobu to bol pán hráč.Po ňom ešte Saša Hylák a tam to skončilo.Keď si ich porovnám s takým Kopřivom,Phillipom,Kafkom,no neviem,či sa mám smiať,alebo plakať.A títo traja motáci sú len vrchol ľadovca.
21.3.2019 - 17:10
+2

Lukash_ke

 

Mne sa páčil aj Kristek, aj keď neskôr nehral tak ako keď došiel.
21.3.2019 - 23:53
+1

Fx4085

 

kristek: bol pre mna jeden z najlepsich legionarov akych sme tu mali...ked prisiel prvy krat do KE...daval zo zaciatku na frak celej lige...potom po takom mesiaci, dvoch sa zacal prisposobovat ostatnym a zvolnil....
22.3.2019 - 9:17
+1

topska

 

no neviem neviem ci nie je z Ke resp. nie je vas fanusik
21.3.2019 - 15:41
0

Hadimistr

 

Som z : Ke samozrejme.


Zbytočne reagovať.
21.3.2019 - 16:24
0

topska

 

no ved nie kazdy to musel vediet
21.3.2019 - 16:58
+1

loki12

 

byvaly hrac ktoremu ignatuskin prebral fleka
21.3.2019 - 20:55
0

topska

 

mylis sa lebo Ignatuskin hra extraligu a nie prvu ligu
21.3.2019 - 21:05
+1

Zdeno z Popradu

 

Ak sa nemýlim (ak áno opravte ma) Ignatuškin hral v tretej formácii spoločne s Hakym a Šherbatovom a ten útok nám robil asi najväčšie problémy takže nevidím dôvod na to aby sa tento útok rozpadol.
Lacovi veľa štastia v repre hádam sa tam svojím výkonom v príprave dostane a dôstojne sa rozlúči.
21.3.2019 - 14:45
+3

Urpiner16

 

Minule som sledoval za Zlín Skalického.Mal i asistenciu a hral veľmi dobre akurát že o ôsme miesto play off prehrali s M.Boleslavou.On do štvrtého útoku na ms by bol ideálny hráč.
21.3.2019 - 15:43
0

LenTak93

 

trochu si to doplietol
21.3.2019 - 16:32
+4

RebelMemoryPP

 

Nechce sa mi hladat dajte statistiku vzajomnych zapasov BB-PP za posledne dva roky..zo zvedavosti ze aky je rozdiel medzi zakladnou castou a playoff..
21.3.2019 - 16:41
0

topska

 

Idem od prveho zapasu minulej sezony z pohladu pp 6:4d, 5:4v, 1:2d, 3:2v, 6:1d, 4:3v, 5:2d, 2:1d, 5:2d, 2:3v, 5:2v. Cize 11 zapasov a z toho 9 vitazsitev a 2 prehry. ani jedno predlzenie. ak som sa nesekol teda
21.3.2019 - 16:56
0

dejvidBB

 

Posledna remiza bola 20.12.2016 u nas 5:5 a vyhrali ste po predlzeni.
21.3.2019 - 17:05
0

darebak35

 

Pekná bilancia, toto je ale play off, BB budú hrať inak, to ale asi všetci ocakavame
21.3.2019 - 17:18
+1

jozino

 

od BB ocakavam osobne okrem Asselina a Failleho skaredy obojovany hokej, kde sa puky dotlacia do branky aj s brankarom
21.3.2019 - 17:44
+1

RebelMemoryPP

 

Prave preto som sa pytal na porovnanie medzi zakladnou castou a teraz bliziacim sa playoff, ze aky bude v tom rozdiel..
21.3.2019 - 17:59
0

jozino

 

tak BB ani v zakladnej casti nemam pocit zeby hrala hokej vylucne na krasu a´la Sovietska zborna z 80-tych rokov. Maju velkych a silovych hracov ako Selleck a ti to aj pocas sezony tlacia silou. Akurat v Po to bude intenzivnejsie
21.3.2019 - 20:03
0

Westbeast0

 

Tu je pekny priklad, ze si teda vela zapasov BB nenapozeral... Sellecka mas zaradeneho podla povesti, ale co sa tyka prace s hokejkou tak patri medzi tych najlepsich v BB... Budem spokojny ked budeme hrat nas skaredy, ubojovany hokej. Ved vo stvrtfinale sme ani nepotrebovali pekny, neubojovany hokej od Failleho a Asselina, kedze 11 z 15 golov dali Slovaci...
21.3.2019 - 21:29
+2

BourBon

 

Tak zrovna Selleck, okrem toho ze protihracom z trestnej lavice ukazuje ako im podreze hrdla, nie je ani nejak mimoriadne velkyc hrac, a skor ako silovy je technicky, a to velmi dobre technicky vybaveny hrac. Dvojicke Asselin Faille sadol ako rit na serbel coho dokazom su aj jeho osobne statistiky. Je zvlastne ze toho chlapa tu ma vacsina ludi zapisaneho ako sprosteho bitkara a pritom patri mozno k najlepsim utocnikom prebiehajuceho rocnika.
21.3.2019 - 21:49
0

jozino

 

ani raz nepisem ze len "sprosty bitkar" ako pises. Je to bitkar a vela bodov ma z toho ze robi pred brankarom supera tlacenicu a z toho davaju goly jeho spoluhraci alebo on doraza. Hadam mi nechces povedat ze z vlastneho pasma prezongluce cele ihrisko a brankara fintickami posle ta het a zasunie do prazdnej..
22.3.2019 - 10:23
0

amateu

 

Tešíme sa ak by si mohol pomôcť pri stagnácii mládeže, a prajem pevné nervy
21.3.2019 - 17:58
0

KeFanKe

 

Pán Simicek na konkurencii kritizoval hráčov strednej generácie ktorí nás mali potiahnuť ďalej ale nepotiahli, kritizoval legionárov ktorí mali byť lídrami ale neboli...zato ani štipka sebakritiky.
Pán tréner...vy ste si vyberali tých hráčov ktorých teraz kritizujete...vy ste si vyskladal tím ktorý žiaľ pohorel. Za celú sezónu ste nebol schopný nájsť optimálnu zostavu. Nezmyselne ste zápas čo zápas miešal a točil zostavu. Hráči nemali šancu si na seba ani len trošku zvyknúť, zohrať sa. Celú sezónu sme nezmyselne nahadzovali puky do pasma, ktoré sme neboli schopní dokorculovat. Hrali sme na náhodu, hráči o sebe na ľade nevedeli... Čo tak sa zamyslieť aj nad sebou pán tréner a priznať si, že ste to absolútne nezvládol. Či už vo výbere hráčov, alebo v ich koučingu. Na druhú stranu ak ste s tymi hráčmi nebol spokojný, prečo ste nemal gule ich poslať počas sezóny preč? ( Ak nerátame Netika ). V každom prípade ste si mužstvo ako povedal pred sezónou pán Lang skladal ako tréner vy. Vy ste ho aj koučoval. A dopadlo to tak, ako to dopadlo. Je čas prijať za to zodpovednost.
21.3.2019 - 20:08
+7

loki12

 

jednu vec si myslim a to je to ze simicek si tych hracov nevyberal
21.3.2019 - 20:57
+2

KeFanKe

 

Vychádzam len z toho, čo uviedol pan Lang pred sezónou, že mužstvo si budú vyberať a skladať tréneri po konzultácii s ním a p. Rusicom.
21.3.2019 - 21:12
0

LenTak93

 

tak to sa mýliš
myslíš, že pozícia športového manažéra je tam načo?
21.3.2019 - 21:33
0

KeFanKe

 

Tak to uviedol v jednom rozhovore p.Lang. Tiež som si myslel že muzstvo, teda hráčov rieši športový manažér.
21.3.2019 - 22:12
+1

riskohrasko1

 

Ako každú sezónu aj teraz zhodnotím play off až po skončení sérii.Z môjho pohľadu úplne zaslúžene postúpil PP a k postupu im gratulujem.S čistým svedomím môžem povedať ,že v ďalších bojoch im budem úprimne držať palce a fandiť ,predsa sme východniari a musíme držať spolu.Náš neúspech začal už v základnej časti ,kedy sme podávali veľmi nevyrovnané výkony a rovnako sme hrali aj play off,mužstvo ktoré prehrá oba úvodné zápasy doma si nezaslúži postúpiť.Kde sa stala chyba? Podľa mňa na trénerskom poste.Nebol jeden zápas kde by sa nepremiešal útok alebo obrana.Ďalšia chyba bola ,že J.Laco nechytal od začiatku play off ,išla z neho neskutočná istota a hráčom sa hralo ľahšie.Tolko k hokeju.Aby som nebol len negatívny ,tak na druhej strane chcem pochváliť marketing ,PR a ľudí ktorí pracujú okolo hokeja v KE a nieje o nich počuť a nik ich nepozná, lebo naozaj tomu hokeju dávajú maximum.Tak ešte raz ,gratulujem Popradu.
21.3.2019 - 21:21
+3

riskohrasko1

 

Aby som nezabudol ,náš najlepší hráč play off Marcel Haščák (paradox)
21.3.2019 - 21:26
+3

darebak35

 

Košičania co sa týka Laciho a MS už ste naozaj trápni s tými "červenými očami", čo som čítal, tak sa tu chalani snažili do toho vniesť trochu viac ukazovateľov a objektivity ako sa na to pozrieť, než len to, že bol do zranenia najproduktívnejší hrac(najlepšieho klubu opradeného davnymi bajmi a povestami úspechu) v našej lige. Ja by som tiež mohol napísať, že máte červené oči po 1/4 finále keď tu vypisujete že dostaneme od BB 4:1. A na Laciho sa teším na MS, ak tam bude, ale to nechajme na trénera ci tam pojde...
22.3.2019 - 7:03
+1

darebak35

 

*(niektorí Košičania)
22.3.2019 - 7:04
0

Lukash_ke

 

Žiadne červené oči, reálne zhodnotenie, keby tam sú KE tip by bol rovnaký, ak nie 4:0 pre BB neber to ako urážku PP, skôr vyzdvihujem kvalitu BB.
22.3.2019 - 23:58
+2

Abc

 

Šimíček: Chuť pokračovať mi nechýba, sklamanie je však veľké: "...Čo vy osobne? Máte chuť ostať v HC Košice?

Ja chuť mám. Človek sa najviac naučí z toho negatívneho. Toto vás posúva dopredu. Pre mňa to bola obrovská skúsenosť. Veľa ľudí v Košiciach ma podržalo aj v časoch, keď som bol na dne. Tým určite ďakujem. Cítim však aj negatívne veci a reakcie. Zmluvu mám ešte aj pre budúcu sezónu, ale uvidíme. Chuť mám, pretože inak by som túto prácu robiť nemohol...."
23.3.2019 - 12:27
0

topska

 

Podla mna to nie je vobec az taka za odpoved. Vidi svoje posobenie negativne, ma chut pracovat a plnit zmluvu. Su treneri ktori sa nevzdavaju a nevidia abdikovanie ako pozitivne, resp. ako utek z boja. Ak by nemal zmluvu tak verim ze by vravel inak.
23.3.2019 - 14:12
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 17:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 23.5.2019 17:13
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 23.5.2019 17:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 23.5.2019 17:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 23.5.2019 17:13
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.5.2019 17:13

Bleskovky

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - TASR

Niederreiter má po vypadnutí Caroliny záujem posilniť Švajčiarsko

Švajčiarsky hokejista Nino Niederreiter chce posilniť národný tím na MS. Dvadsaťšesťročný útočník pôsobí v NHL v drese Caroliny Hurricanes. Klubové povinnosti mu skončili po domácej prehre s Bostonom 0:4 a vyradení v 3. kole play off. V základnej časti tejto sezóny odohral 76 zápasov s bilanciou 23+30.
17.5.2019 10:58 - TASR

Jim Schoenfeld sa lúči s New York Rangers

Jim Schoenfeld končí vo funkciách viceprezidenta a asistenta generálneho manažéra tímu zámorskej hokejovej NHL New York Rangers. Bývalý obranca strávil u "jazdcov" v rôznych pozíciách sedemnásť sezón. "Za takmer dve dekády prešiel Jim prakticky všetky stupne organizácie.
16.5.2019 20:32 - TASR

Dallas podpísal s obrancom Lindellom novú zmluvu na šesť rokov

Obranca Esa Lindell podpísal s tímom zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars novú šesťročnú zmluvu v celkovej hodnote 34,8 milióna dolárov. "Podpis zmluvy zverejnili týždeň pred 25. narodeninami fínskeho hráča," informuje agentúra AP. Od príchodu do Dallasu v roku 2012 strelil Lindell v 239 zápasoch 24 gólov a pridal 53 asistencií.
16.5.2019 19:20 - TASR

Landeskog už pricestoval na Slovensko

Švédsky hokejista Gabriel Landeskog pricestoval vo štvrtok ráno do Bratislavy a je k dispozícii už na popoludňajší duel B-skupiny majstrovstiev sveta proti Rakúsku (16.15). Obhajcovia titulu ním zaplnia zostávajúce miesto na súpiske a podľa trénera Rikarda Grönborga ho využijú už v nadchádzajúcom zápase. Informovala o tom oficiálna stránka šampionátu. ...
16.5.2019 13:39 - TASR

Švajčiar Moser si už na šampionáte nezahrá pre zranenie

Švajčiarsky hokejista Janis Moser sa pre zranenie zápästia už nepredstaví na majstrovstvách sveta na Slovensku. Osemnásťročný obranca sa zranil v treťom vystúpení Helvétov v Bratislave proti Rakúsku. Informovala o tom oficiálna stránka šampionátu.
16.5.2019 08:49 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

23. 05. 2019
Fínsko - Švédsko o 20:15
Česko - Nemecko o 20:15

Odohrané zápasy

21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT
SlovenskoDánsko
2:1 SNREPORT
NórskoLotyšsko
1:4REPORT
FínskoNemecko
2:4REPORT
ČeskoŠvajčiarsko
5:4REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Jevgenij DadonovRUS7 gólov
2.Frolík M.CZE7
3.Mantha A.CAN7
4.Hörnqvist P.SWE6
5.Kakko K.FIN6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola