Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
EXL
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Sonda v kluboch Tipsport ligy: Aké majú vízie o kádroch a príprave?

zdroj: TASR/ -
29.4.2020 12:32 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Tipsport ligou metie koronavírusová kríza, ktorá prináša so sebou stále veľmi veľa otázok. Nejaké kontúry budúcej sezóny sa však rysujú. Z kulovárov prenikajú informácie, že začínať sa bude v októbri a bude čisto so slovenskými klubmi, ktorým by nemalo hroziť vypadnutie. Ako sú na tom kluby dnes z pohľadu krátkobodých plánov?


Prelom apríla a mája v hokejovom kalendári znamená, že sa oficiálne končí stará a začína nová sezóna. Práve prvé májové dni väčšinou prinášajú potvrdené prestupy a odchody hráčov, predstavujú sa tréneri a u niektorých sa začína príprava na suchu. Kluby sa tiež vyjadrujú k tomu, akým spôsobom chcú zostaviť káder na novú sezónu. Prežívame však špecifickú dobu. Niektoré kluby sú utlmené, ďalšie čakajú, čo sa udeje. Nejaká vízia o tom, ako ďalej by však existovať mala.... A tak sme sa obrátili na zástupcov 11-tich klubov našej najvyššej súťaže, aby nám predstavili svoju víziu o skladbe tímov na novú sezónu i tom, ako bude prebiehať príprava na suchu.

Július Koval (športový manažér Banskej Bystrice)

„Víziu o tíme máme. Vieme, čo by sme chceli a ako by to malo vyzerať. V tejto situácii sa však veľa toho robiť nedá. Vedieme len informatívne rozhovory s hráčmi, no to je asi tak všetko. O príchode importov momentálne absolútne neuvažujeme, ani o tom nerozmýšľame, že by sme ich v tejto chvíli oslovovali. Boli sme však v kontakte s brankárom Vayom, čo sa objavilo aj v médiách, záujem sme mali už vlani a platí, že sme stále v spojení. Zmluva končí aj trénerovi Cemanovi a predlžovať ju nebudeme, asi toľko k tomu. Určite vylúčená je aj spoločná príprava tímu na suchu. Momentálne je vo hviezdach aj to, na akom štadióne budeme hrať. Môže sa stať, že rekonštrukcia sa neuskutoční, ale na to nám nevie dať odpoveď nikto, ani pán primátor. Musíme si počkať. Na veľa vecí.“

Milan Vajda (marketingový riaditeľ HC Slovan Bratislava)

zdroj: TASR

„Isté je, že po prvom máji nepôjdeme do spoločnej prípravy. Máme pod zmluvami približne 25% kádra s viacročnými zmluvami a takisto máme podpísaných oboch trénerov. Nemáme však zostavené realizačné tímy pre deväť mládežníckych kategórií. História klubu však káže, že by sme tie kategórie chceli zostaviť a prihlásiť ich do sezóny. Bude sa to vyvíjať v najbližších týždňoch. Prihláška do Tipsport ligy pre A tím by mala byť podaná na základe dohody klubov s Ligovou radou medzi  8. a 19.júlom, možnosť odhlásiť sa z ligy bez sankcií je stanovená do 10.augusta a licenčné konanie spojené s vysporiadanými záväzkami by malo byť do 30.augusta. Tieto termíny sú voľnejšie ako v minulých sezónach. Smerujú k tomu, aby sa klubom v prvom rade podarilo ukončiť starú sezónu. Aj na videokonferencii, ktorá sa konala medzi klubmi a Ligovou radou minulý týždeň zaznievalo, že prioritou klubov je ukončiť sezónu, a to po všetkých stránkach. Tú nemáme ukončenú ani my, tiež máme záväzky za uplynulý ročník. Aj preto naše zamestnanecké hráčskej zmluvy, ktoré zajtra končia, sme sa rozhodli zatiaľ nepredlžovať. S kádrom a výkonmi v tejto sezóne sme však boli spokojní, sezóna by sa radila medzi tie lepšie slovanistické. Ak by bola normálna situácia, je dosť reálna šanca, že už teraz by sme mali podpísané dosť veľké percento z vlaňajšieho tímu. V tejto situácie bohužiaľ... Zostávajú nám len viacročné zmluvy. Týkajú sa Sersena, Meszároša, Štajnocha, Jedneka, Dema, Urbánka a ako som spomenul, aj oboch trénerov. Platnosť týchto kontraktov sa začína 1.júla a ich splatnosť je do 30.augusta.“

Július Lang (prezident HC Košice)

„Tak ako čaká Pro Hokej a čaká zväz, tak čakáme aj my. Múdrejší budeme o týždeň. Jedna vec je koronavírus, druhá, podstatnejšia, je ekonomická sila našich partnerov po kríze. Momentálne nevieme predvídať, či našu partneri dokážu podporiť aj niečo iné ako seba. Začať sezónu bez toho, aby sme mali za sebou silných partnerov, je nezodpovedné. Zatiaľ k vašej otázke viem povedať len toľko.“

Ľudovít Jurínyi (predseda predstavenstva HK Poprad)

„Prípravu nemáme ani my dohodnutú vzhľadom na nariadenia, ktoré poznáme všetci. Ostatné záleží od toho, kedy by sa začala liga, lebo predpoklad je, že to bude v októbri. Uvažujeme o tom, že by sme sa stretli až začiatkom augusta, dovtedy sa azda veľa vykryštalizuje. Nemáme podpísané zmluvy so sponzormi, nevieme, ako presne budeme fungovať. Sme však v kontakte s hráčmi, niečo sa nám rysuje a keď sa všetko uvoľní, postupne by sa to mohlo dávať do normálu. V prvom rade však musí prežiť klub. Poviem to tak, že ak Pro Hokej doplatí, čo má a príde pomoc aj zo zväzu, tak budeme v poriadku a klub prežije. Dôležitý pre nás bude aj finančný plán do novej sezóny, aby sme videli, čo máme a nemáme pod zmluvami, to je pre nás veľmi dôležitá správa z Pro Hokeja. A uvidíme, čo zväz. Ten buď vylobuje peniaze od vlády, alebo ich poskytne zo svojich rezerv. Je to potrebné a určite to pomôže každému klubu. U nás nie je tajomstvom, že aj počas sezóny sme predĺžili zmluvu niektorým legionárom. Momentálne pracujeme na tom, či tie kontakty vieme dodržať, alebo ich musíme zrušiť. Čo sa týka Kanaďanov a Američanov, o tom momentálne neuvažujeme. Prioritou sú stále Popradčania, ktorých máme dostatok kvalitných, momentálne sú chlapci ústretoví a Poprad by určite dokázal vyskladať dobrý tím aj bez legionárov.

Branko Radivojevič (športový manažér Dukly Trenčín)

zdroj: TASR

„Vízia je. Verím, že opatrenia sa ešte uvoľnia. 18.mája by sme chceli začať letnú prípravu, no musíme počkať, akou formou bude prebiehať. Uvidíme, ako to sformujeme. Pár chalanov sme už oslovili, no ešte nie sme dohodnutí. Hlavne je tu však stále veľmi veľa otázok. Hovorí sa o tom, že nová sezóna začne až v októbri. Vzbudzuje to veľmi veľa otázok, lebo zmluvy bývajú už od augusta. Ďalšia otázka sú peniaze na to, ja sa fakt niekedy zamýšľam a dávam si otázky, čo sa to deje s našim hokejom. Preboha ja nemôžem a ani nechcem hokejistom povedať, aby zatiaľ chodili do roboty. Ja neviem, či to kluby prežijú, stojíme na jednom mieste a potrebujeme sa odraziť. Čo sa týka pohybov, môžem priznať, že Alderson i Mikyska sú už dohodnutí v Česku. Ostatní chalani sú otvorení. Momentálne vôbec neviem povedať, aká bude finančná situácia. Žijeme zo sponzorov, hlavne však z návštevnosti a predaja vstupeniek. Nevieme, aké budú opatrenia z hľadiska návštevnosti, tiež nevieme, či ľudia nebudú mať strach chodiť na štadión. Je tam veľmi veľa otázok, od ktorých sme závislí, ale nepoznáme odpovede. Musíme čakať.“

Ladislav Čierny (manažér HKM Zvolen)

„Zatiaľ neuvažujeme o spoločnej príprave. Možno len s domácimi hráčmi. Ale ťažko, keď sú tieto opatrenia. Peter Oremus chcel prípravu, ale povolenie chýba. O kádri s trénerom komunikujeme. Bude to určite hlavne o Slovákoch a Zvolenčanoch, ale nepôjde to bez importov. Plánujeme riešiť aj ich.“

Peter Tirpák (manažér Dukly Michlaovce)

„U nás je jasné, že letnú prípravu spoločne nezačneme.  Nemáme šatne ani ubytovanie pre hráčov, všetko je zatvorené. Máme len jedného, dvoch domácich hráčov, takže príprava určite spoločná nebude. Ťažká otázka je aj budúci káder. Niečo sme si vytypovali, no nemáme uzavretú trénerskú otázku, tá by mala byť prvá vyriešená. Aj keď sa situácia upokojuje, stále sme len vo vyčkávacej fáze. Potrebovali sme vyriešiť aj vzniknuté sankcie.“

Miroslav Kováčik (prezident HK Nitra)

„My sme prípravu ani minulé roky nezačínali hneď začiatkom mája, keďže sme sezónu dokončovali neskoro. Situácia je nejasná, nemáme obsadený ani trénerský post. Príprava však už minulé roky smerovala k polo individuálnej, i keď domáci nitrianski hráči, čo je asi polovica kádra, mala možnosť trénovať spoločne. Ostatní sa pripravovali individuálne. Príprava zase nie je najdôležitejšia vec, kopec chalanov sa uchyľuje k samostatnej príprave pod kondičnými trénermi. Je to bežná prax, ktorá sa okrem Českej republiky už používa všade na svete. Víziu o tíme máme. Momentálne to vidíme na minimum legionárov, možno dokonca žiadnych. Situácia, nielen ekonomická, ale aj globálna nám nedáva priestor na rokovania týmto smerom. Tam sa bude čakať dlhšie.  Celkovo si však myslím, že naprieč ligou bude legionárov veľmi málo. Aj naša vízia smeruje k tomu, aby sme vyskladali tím z domácich hráčov, ktorí tu buď hrali, alebo pôsobili v 1.lige, či v juniorke. Ak by aj nabehlo všetko podľa starých koľají, stále je veľa priestoru na skladanie tímu počas ročníka. Verím však, že vzhľadom na okolnosti sa dočkáme najrozumnejšieho a nevyhnutého kroku o uzavretí ligy. V tejto situácii musíme zabezpečiť, aby sa hokej mohol hrať. Vôbec sa neobávam, že by tým atraktivita ligy stratila. Myslím, že aj vlaňajšia sezóna tie pochybnosti vyvrátila. Aj tímy bez šance na play-off bojovali.“

Imre Valášek (manažér Nových Zámkov)

„Všetko sa bude točiť okolo novej ekonomickej situácie. Peňazí určite bude menej, a tomu budú prispôsobené aj tímy. Zmluvy sme zverejnili, máme podpísaných na budúci ročník päť hráčov, zatiaľ bez vyriešenej otázky trénera. V klube žartujeme, že ak budú mať všetci menší rozpočet, finále si zahráme proti Zvolenu.... Za iných okolností by sme sa bavili o úplne iných veciach. Predpoklad začiatku ligy je až v polovici októbra, dokonca jeden klub navrhoval až december. Dotácie na prevádzky štadiónov sa mestá budú snažiť dostať dole. Program bude hustejší, ale stihnúť sa dá. Ja si celkovo myslím, že aj do budúcnosti by bol októbrový začiatok lepším riešením a nech hráme základnú časť aj do neskoršieho marca.“

Róbert Ľupták (prezident HC 07 Detva)

zdroj: TASR

Na niektorých hráčov máme opcie, s niektorými riešime nové zmluvy. Ak budú mať lepšie ponuky, brániť v odchode im nebudeme. Čakáme na doplatenie Pro Hokeja, ktoré vyzerá dobre. A tiež verím, že zväz nám pomôže. Mala by to byť priorita SZĽH, aby kluby existovali. Takisto uvidíme, ako sponzori, či už je to podpora mesta, alebo iných sponzorov. Momentálne potrebujeme pomoc zväzu a vieme, že tie peniaze tam sú. Nevieme, či začneme v septembri, alebo v októbri, podľa toho sa zariadime. Čo sa týka trénera, ústne sme dohodnutí s pánom Turkom. Čaká nás ešte osobné stretnutie. V tejto situácii nie je však nič isté. Poviem to však na rovinu, ak nám mesto pomôže, v Detve hokej ostane, v opačnom prípade skončí. Bez pomoci Mesta Detva je s hokejom koniec. Mesto je náš najväčší partner, žiadny väčší partner neexistuje. Zatiaľ máme dobré vzťahy, chcel by som sa za prístup poďakovať aj pánovi primátorovi. Jednoznačné vyhlásenie je však také, že ak mesto bude chcieť, hokej v Detve bude, inak nebude.

Doplňujúca otázka o vysvetlení straty 200 000 eur, ktorú Róbert Ľupták spomínal v inom médiu. Detva mala v programe už len jeden domáci zápas.

„Jednoducho vám to vysvetlím. Za minulú sezónu som nedostal dotáciu od mesta, prišlo tam k nejakým pochybeniam, ale riešime to kladným smerom. Mám v klube pôžičky a čakám, že mi bude doplatená dotácia a doplatok sponzorov, ktorý mal byť zaplatený do konca apríla. Tieto vklady musíme vyrovnať. Ako som spomenul, či bude v Detve hokej, záleží na meste.“

Milan Čanky (manažér L. Mikuláša)

„Aktuálne sa dávajú dokopy veci ohľadom prevodu licencie, ale vyzerá to tak, že zväz si zase pôjde po svojich cestičkách. Konanie zastavil a neviem, či bude pokračovať. Mám stretnutie s pánom primátorom ohľadom ukončenia minulej sezóny. Zatiaľ pracujem pod MHK 32, teda v starom móde a vyzerá to tak, že to bude rovnako aj v novom ročníku. Verím, že sezónu rozbehneme. Pán primátor sa ma pýtal na skladbu tímu. Som aj v kontakte s agentmi. V prvom rade sa však potrebujeme dať dokopy z pohľadu záväzkov.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Jankepe

 

Zaujmalo by má aj dianie v 1.lige bude aj otom článok ?
29.4.2020 - 12:49
+7

enforcer92TN

 

Moze mi niekto vysvetlit, aky ma zmysel sponzoring klubu pre sponzorov, na ktory chodi do 300 ludi na zapas?
29.4.2020 - 12:52
+6

topska

 

Marketing mimo zapasov
29.4.2020 - 13:14
+8

topska

 

Alebo na dresoch no
29.4.2020 - 13:14
+3

Sunkafit

 

Tento bol dobry
29.4.2020 - 13:35
+1

topska

 

Neviem preco. Ved ide o takmer najdrahsiu reklamu. Tie dresy vidia fanusikovia hosti, vidia ich v telke, fotkach, socialnych sietach ci internete. Skus si zistit kolko su ochotne firmy za tento priestor zaplatit.
29.4.2020 - 13:55
+6

Sunkafit

 

Miliony preto ma kazdy take rozpocty...tie trapne reklami na drese a mantinely si zaplati aj bezny smrtelnik...a bezny fanusik si ich takmer vobec nevsima takze je to uplne na nic
29.4.2020 - 14:03
+5

topska

 

Dobre u vas to mozno je lacne, u nas je to velmi drahe a mame z toho krasne peniaze. Tak neviem no, asi je chyba na vasej strane ze z toho neviete vytazit Ja tie sumy mam realne k dispozicii a ponukam firmam.
29.4.2020 - 14:23
+8

Sunkafit

 

Predstav si my tie sumy mame dostupne na nasej stranke
29.4.2020 - 14:51
+1

topska

 

No my nie preto ti vravim ze u nas su vyssie
29.4.2020 - 15:22
+3

strojar

 

Na Slovensku rovnaký ako pre sponzorov klubu, na ktorý chodí 3 000 ľudí na zápas.
ŽIADNY.
Sponzoring hokejových klubov na Slovensku je vecou bláznovstva sponzora, priateľských vzťahov predstaviteľov klubu so sponzorom, prípadne vôle poslancov v danom meste dať z rozpočtu peniaze na hokej.
Nepoznám trenčianskych sponzorov, ale ako príklad uvediem Nitru.
INCAR určite nemá ani o jedinú objednávku na dopravu viac, Megaspol nemá ani o jedinú stavebnú zákazku viac, McDonald nepredá ani o jeden hamburger viac, N Centro nemá ani o jediného zákazníka viac (mohol by som pokračovať)z toho, že podporuje nitriansky hokej. Dôvody, prečo to robia, som uviedol vyššie a platia pre všetky kluby.
Alebo si niekto myslí, že U.S. Steel predá čo aj o kilo viac plecho, lebo sponzoruje košický hokej?
29.4.2020 - 14:08
+36

Sunkafit

 

Presne tak
29.4.2020 - 14:11
+1

topska

 

Urcite mas pravdu ze casto je to tak ako pises. No daju sa robit rozne akcie pre tych partnerov, samozrejme nie pri vystavbe cestnych tunelov ako bol jeden nas sponzor Ale take restiky, bary, kvetinarstva, knihkupectva, firmy so zdravou vyzivou, wellnesy a pod nam hlasia casto prichod novych zakaznikov vdaka tym akciam prave z hokejovej komunity. Dam priklad. V tombole mame sutaz o pivny kupel pre jedneho a vyuzit to moze od pondelka do stvrtka (aby to neblokovalo vikendy kedy maju plno). No nikdy tam nepride jeden clovek ale partia cize maju navyse zakaznikov. A vdaka tomu nas aj mozu sponzorovat. No vo vseobecnosti mas pravdu.
29.4.2020 - 14:27
+2

Ottawa Senators

 

Áno, to čo si vymenoval platí pre malých sponzorov. Žiadny klub neskladá svoj rozpočet zo sponzoringu reštaurácie, baru alebo kvetinárstva...
29.4.2020 - 16:04
+1

topska

 

My mame takych mnoho ale ano suhlasim
29.4.2020 - 16:08
+3

greendeath

 

Inak povedane nebyt Telenskeho/Mraza/Luptaka/Suchardu atd. A inych blaznov v dobrom tak mozme drtit poloamatersku prvu ligu spolu...na slovenskuto funguje tak ako vyssie strojar pise... Je peknetopska ze mateaj takychto sponzorov ale bez Telenskeho by to bolo na spodok tabulky alebo prvu ligu
29.4.2020 - 17:21
+17

Sunkafit

 

Presne tak ale niekto tu bude nasilu tvrdit opak...
29.4.2020 - 17:55
+1

topska

 

Bez telenskeho by sme extraligu urcite nehrali kedze on zaplatil dlhy a stale ich aj plati, o tom netreba ani debatovat. No prave ti ostatni nas dostavaju co sa tyka fungovania, vizie a transparentnosti vyssie a vyssie
29.4.2020 - 18:01
+1

strojar

 

Preboha, prestaň už s tými detinskými nezmyslami.
29.4.2020 - 20:19
+6

FanusikZamkov

 

Aké dlhy stále platí? Veď vi nemáte problémy to si ty písal.
29.4.2020 - 20:23
0

noano

 

To není dobrá vola týchto pánov ale tiež niečo za niečo.minimalne telensky v živote nič neurobí len tak z lásky k hokeju,čo je samozrejme logické.
1.5.2020 - 18:10
+1

fany

 

No to nie je také isté.Vo Zvolene McDonald určite predá pár hamburgerov navyše.Stretnutia hokejisti-fanúšikovia sa konajú u nich a všetci čo prídu si niečo kúpia.By som povedala,že nestíhajú.
29.4.2020 - 14:29
+4

Sunkafit

 

Fiha rovno mozu zatvorit na zvysok roka ...tajomstvo oni nestihaju aj tak
29.4.2020 - 14:54
+2

fany

 

No vidíš,tak potom hok.fanúšikovia dobre vnímajú tie ich reklamy.Asi vedia prečo robia ten sponzoring. Ja tam bežne nechodím.
29.4.2020 - 14:58
+2

Nexus

 

Jednoduché zmýšlanie, ale vidíš ako pekne týmto firmám robíš reklamu teraz aj ty. Niekedy stačí, že máš firmu "uloženú" v podvedomí a pri budúcej kúpe to môže zavážiť. Žiadna firma nemôže ísť u nás s vidinou zisku sponzorovať dáky šport, keďže tam je viac menej iba ich logo a nie produkt, avšak v konečnom dôsledku sa tá firma môže spopularizovať. Tak ako píšeš o USS, keby ich nemali KE na dresoch, ľade a pod. tak o nich ani nevieš, detto Ingema v Michalovciach, WSM v Trenčíne, Doprastav vo Zvolene a dalo by sa pokračovať ... Ver či never na niečo to je predsa dobré.
30.4.2020 - 7:57
+5

juromt

 

....: presne tak, ved to je ako keby tvrdil, ze ti co si platia reklamu v TV su nadsenci televizie, sice ju takto podporia ale nic z toho nemaju, lebo sak reklamy nik nepozera
30.4.2020 - 8:03
+2

Aston Villa

 

Tam vraj zdochol pes. Tam to bude veľmi veľmi ťažké nakopnúť všetky teamu.
29.4.2020 - 12:54
+1

amentma

 

Prekvapilo ma ze MI su bez trenera. Co Miro Chudy? Ci sa chysta navrat do BB, kde tiez chyba trener?
29.4.2020 - 12:55
+7

Mato-Mi

 

amentma: podla mojich info su na lane 3 treneri(vratane Chudeho) a medzi nimi sa ma rozhodnut, kto bude hlavnym trenerom.
30.4.2020 - 14:04
+1

Kamzík18

 

29.4.2020 - 12:55
0

Frey77

 

Ľudo je top, nič nezaobaluje, povie veci tak, ako sú. Skoro všetky mužstvá to budú stavať na vlastných hráčoch, čo pre nás môže znamenať pozitívne veci Uvidíme
29.4.2020 - 14:44
+3

topska

 

prave pripravujeme rozhovor tak by mohol byt zajtra na nasom webe
29.4.2020 - 14:50
+4

Frey77

 

U mňa má ten človek obrovský rešpekt a úctu. Kua, kiež by tam bol on v časoch, keď do toho liala prachy Vagonka a mesto Miesto toho tam bol proste bohapustý zlodej. Ono hráči bud spustia, alebo spustia, inej cesty niet. Nikde, ani v cudzine sa momentalne preplácať nebude, nikde!
29.4.2020 - 16:11
+2

matus93

 

Katastrofický scenár - na jednu sezónu pôjdeme do crow arény .. .. verím, že to ustojíme .. poťažmo príležitosť využiť potenciál košickych IT firiem napríklad ako náhrada za niektorých sponzorov ..
29.4.2020 - 12:56
0

Ricardinho13

 

V Crowke a s košickými odchovancami.
Ja by som bol za.
29.4.2020 - 13:06
+3

matus93

 

Ja osobne tiež ..len kapacita asi nepustí ..
29.4.2020 - 13:15
+1

Duri_L

 

Tak mohli by to riesit operativne asi tak, ze vacsina zapasov by bola v Crow, ale na zapasy napr. so Slovanom by sa prenajala Steel arena.
29.4.2020 - 13:50
+5

matus93

 

Ťažko povedať .. podľa priemernej návštevnosti je to stále malo .. mne je kavecianska veľmi sympaticky štadión .. začal som tam chodiť na hokej .. ak by pri rekonštrukcii zvýšili kapacitu na 4-5 tisíc .. to by bol asi ideál .. len to by chcelo aj viac financií a všetko okolo .. uvidíme čo bude
29.4.2020 - 13:54
0

N-R-N-R

 

ja si myslim ze budete hrat normalne v steelke, najomne sa upravi, ved predsa je proti zdravemu rozumu aby bola prazdna, ci?
29.4.2020 - 13:54
+4

Radovan123

 

tam by to trebalo prepočitať že či divaci dokažu dať prijem aby sa nepreplacala steelka ale ja si myslim že bude aj buducu sezonu
29.4.2020 - 14:06
0

LenTak93

 

Veľmi mám rád ten zimák a tako píšze Matúš nižšie, aj ja som tma začal chodiť na hokej, ale prepánajána. Už nikdy viac Výhľad otrasný, pozerať cez tie stĺpy je otravné. To nie je hokejový štadión. Veď v lete tam často hrávame prípravné zápasy a bohate mi to stačí.
29.4.2020 - 15:19
+1

paljuka

 

bodaj by to co pises bol jediny alebo teda najvacsi problem...rad by som tu 1 sezonu prekusol
29.4.2020 - 16:13
+1

Duri_L

 

ale ved nemusis pozerat cez stlpy, staci ked pojdes na tu tribunu za brankou
30.4.2020 - 14:06
0

Nemehlo

 

vacsina IT firiem ma nizke marze a radsej da peniaze zamestnancom.
29.4.2020 - 15:59
0

Hasan13

 

Vidíte, včera tu boli hádky prečo CHL nebola ponúknutá aj iným ako Bystrici. tu máte odpovede, rad za radom
29.4.2020 - 12:58
+7

Ricardinho13

 

Ľuptak z Detvy to krásne hodil celú zodpovednosť na mesto. Čakal som, že ešte aspoň 5 krát spomenie, že hokej v Detve bude závisieť od postoja mesta.
Keď na to raz nemám, tak to nerobím a nie tento druh "vyplakavania".
29.4.2020 - 13:04
+18

fany

 

Len podľa vašej odpovede,to vyzerá u vás podobne,tak zbytočne nekop.
29.4.2020 - 13:31
+6

Daewo_KS

 

Naozaj? Hokej bude zavidiet od mesta Kosice? Toto je v clanku napisane?
29.4.2020 - 13:51
+11

ZOOMER

 

tiez som nad tym rozmyslal co fany napisala,kedze hokej od Kosic nedostava prakticky nic,to su len drobne....
29.4.2020 - 13:54
0

fany

 

V článku je napísané,že DT od mesta nedostane-hokej nebude,KE od sponzorov nedostanú,hokej nebude.A Ricard si kopol,že keď nemám,tak to nerobím.A z článku som vyčítala,že ani Košice nemajú.A je úplne,aleže úúúúúplne jedno,odkiaľ kto čaká peniaze.
29.4.2020 - 14:01
+11

topska

 

Sorry potom nepochopil som
29.4.2020 - 14:21
0

Ricardinho13

 

Neboj sa Košice majú a budú mať, len Lang prišiel s veľmi opatrným vyjadrením.
29.4.2020 - 20:46
+1

topska

 

Coze? Ved mesto nedava kosiciam dlhodobo nic na seniorov. A mladezi stvormiestne sumy cca.
29.4.2020 - 13:56
0

ZOOMER

 

na seniorov som nemyslel,myslel som drobne pre mladez.
29.4.2020 - 13:57
+1

topska

 

nepisem tebe
29.4.2020 - 14:21
+1

Ricardinho13

 

V prvom rade v tomto nemáš absolútne pravdu a za druhé vôbec neviem ako si na takéto niečo vôbec prišla.
29.4.2020 - 20:40
+1

Dracik_18

 

nech mesto potom nesľubuje ..mesto sľúbilo peniaze a túto sezónu (do konca marca) nedalo ani cent
29.4.2020 - 14:00
+1

22.4.2017

 

Neviem kde si buval doteraz. 90% vsetkych sportovych klubov na Slovensku je zavislych na podpore samospravy. Luptak to akurat povedal na rovinu.
29.4.2020 - 14:01
+4

sebot

 

Nato ze to tam taha vsetko sam tak klobuk dole. Takych zanietenych ludi v hokeji treba len skoda ze je to Detva no
1.5.2020 - 6:33
+2

Ottawa Senators

 

Takže konečne dostanú viac priestoru tí hráči, ktorým vraj treťotriedni legionári kradnú miesto.
29.4.2020 - 13:07
+36

Nerkio

 

Oooooo tak toto máš asi pravdu ..Tak už vidím ako nahradí Rais -Mitcha ....Korim -Morrisona ..
29.4.2020 - 13:14
+6

Ottawa Senators

 

Vysoko rúbeš.
Rais a Korím je ešte luxus. Miesta sa vraj kradnú aj hráčom, ktorí do extraligy ešte nenazreli, či dokonca hráčom, ktorí boli nútení ukončiť kariéru po mládežníckych kategóriach lebo sem chodia treťotriedni zámoráci...
29.4.2020 - 13:20
+14

Sunkafit

 

Kuzma,Piacka,Gouth,Bene atd atd mnam do ....
29.4.2020 - 13:54
+6

88Backo

 

Kuzma bol v Levicach o triedu lepší jak taky Sloboda
29.4.2020 - 16:08
0

Sunkafit

 

No mozu hrat spolu v prvej obrane teda...
29.4.2020 - 17:57
+5

ElwisNR BLOG

 

Momentálne to vidíme na minimum legionárov, možno až žiadnych.Tak toto ma dostalo situácia je asi ozaj zlá budeme musieť asi len prežiť.
29.4.2020 - 13:19
+1

VladoBB

 

...no a hádali sme sa tu do úseru o počte legionárov...
...stačila jedna corona a je po probléme.
A budeme môcť aspoň porovnať, či tí treťotriedny zámoráci zaberali miesto našim nádejným mladíkom...
29.4.2020 - 16:38
+9

ElwisNR BLOG

 

Keď sa kluby dokázali v minulosti dohodnúť džentlmensky že počet legionárov v jednom zápase bude max 7 mohli by sa na najbližšie 2 roky trebárs dohodnúť že na súpiske bude mať každé mužstvo 5 hráčov do 23 rokov liga by bola vyrovnanejšia a boli by rovnocenné podmienky a do budúcna by kluby liga a možno aj reprezentácia mala širšiu hráčsku základňu.
29.4.2020 - 18:28
+3

COLTON

 

Veľmi: diskutabilné
29.4.2020 - 18:42
+1

burizon13

 

Ono to ze jeden rok budu hrat mladi vela toho nezmeni. Ak maju na to hraju v extralige uz v 17tich bez limitov a podmienok. Manazeri sa dohodnu na piatich, trener ich da na supisku ale pod tlakom o svoje “miesto na supiske” aby ho nevydrbali bude hrat cely zapas na tri patky a mlady dosiahnu priemerny icetime 30 sekund za striedanie v prvych troch minutach zapasu
30.4.2020 - 0:30
+1

Radovan123

 

By som chcel potom vidieť pokračovanie tak o 1-2 mesiace bolo by to zaujimave
29.4.2020 - 13:07
0

fany

 

Coffman
Kolko hracov v nasej lige ma dlhodobe zmluvy? Poratas ich na prstoch jednej ruky.
Vidíš Coffy,prečítaj si Slovan a hneď máš odpoveď na svoju otázku.Čiže ďaleko viac ako tvrdíš.
29.4.2020 - 13:18
+1

BlackCrow

 

Najhoršia odpoveď = košice..
29.4.2020 - 13:27
+14

Daewo_KS

 

Bud to Lang “iba” nestastne sformuloval alebo sme sa dostali do existencnych problemov vzhladom na vetu “Začať sezónu bez toho, aby sme mali za sebou silných partnerov, je nezodpovedné.”
29.4.2020 - 16:59
+1

LenTak93

 

podľa mňa to povedal tak, ako to je zvykom v Košiciach
zakrývať sa perinou na akú máš
29.4.2020 - 17:02
+4

Daewo_KS

 

Aj tak sa na to da pozerat.

Ja dufam, ze nejaka perina bude.
29.4.2020 - 17:24
+3

gabi98

 

Alebo ako jediny, z manazerov, ma gule povedat na rovinu, ze ako sa veci maju.

Ked som cital vyjadrenia ostatnych manazerov. Az mi zabehlo, ked som videl, ze ti najvacsi optimsti a pohodaci boli prave ti, ktori mali financne problemy uz pred "koronou". A teraz v case jednej z najvacsich hospodarskych kriz, oni su v pohodicke, no ja zasnem
29.4.2020 - 17:38
+4

BlackCrow

 

reči sa hovoria a chlieb sa je. počkáme ako to bude v septembri..
1.5.2020 - 17:09
+1

Urpiner17

 

Začať sa podľa mna určite začne, a ak sa začne tak sa aj dohrá....otázkou podľa mňa ostáva ako na tom bude klub finančne....Lang to podľa mna myslel tak, že určite teraz nebudú podpisovať elitných hráčov do prvých pätiek, ak by sa náhodou mohlo stať že ich nebude z čoho platiť....ak zájdem predstavou do extrému radšej odohrať sezónu s juniormi a pár skúsenými hráčmi naviac a v crowke ako nakúpiť drahých hráčov a od novembra mat nevyplatené podlžnosti či už voči hráčom alebo aréne....ale toto je najhoršie predstaviteľná situácia a podľa mna na tom zďaleka tak zle nie sme....
29.4.2020 - 17:42
+4

UssKe

 

Súhlas. Radšej hrať sezónu dve s juniormi + pár skúsených hráčov , ako neskôr plakať nad dlhmi .
29.4.2020 - 19:45
+5

burizon13

 

Ano a potom bude kosicky fanusik odvolavat este aj upratovacku
30.4.2020 - 0:31
+3

UssKe

 

Tak nech odvolávajú . Toto je situácia , za ktorú nemôže vedenie ani nikto iný . Tu ide o záchranu športu a klubu a nie o titul. Proste keď nebudú peniaze na hráčov ako Haščák ,Chovan atď. tak čo majú robiť ? Majú im nasľubovať modré z neba len preto , aby sa na FB neodvolavalo? Veď komu sa nepáči , tak sa na to nebude musieť pozerať .
30.4.2020 - 6:44
+1

Renderers.

 

Ja neviem ja z vyjadrenia sa o hokej v pp nebojim...verim..ze to daju
29.4.2020 - 13:41
+1

Corgi77

 

Za Blackwaterom a Versteegom mi bude smutno, ale aspoň dostanú priestor odchovanci. V Nitre máme veľký potenciál, tak som zvedavý ako sa pobijú o miesto.
29.4.2020 - 13:44
+5

Sunkafit

 

Tento bol tiez dobry
29.4.2020 - 14:04
+13

88Backo

 

1.ligovy hráči,ktorí si zahrali max za Levice,takže nečakajme zázraky,aspoň neaky hokej jak žiadny
29.4.2020 - 16:09
+2

Janciar17

 

Kosice-najlepsia odpoved. Podla mojho osobneho nazoru taketo vyjadranie vytvara tlak na zvaz,pro hokej aj sponzorov... Bodaj by sa takto (spravne diplomaticky) dokazali vyjadrit aj iny burani!
29.4.2020 - 13:51
+1

Big brother

 

Určite je po hentakom vyjadrení zvaz a hlavne sponzori pod obrovskym tlakom kamo preber sa
29.4.2020 - 13:57
+22

Janciar17

 

Ale vies ze OBROVSKY si sam vymyslel?
29.4.2020 - 14:10
+3

juromt

 

....: tak ako si si ty vymyslel ten tlak.
29.4.2020 - 15:15
+7

Janciar17

 

Ale za buranmi si stojim!
29.4.2020 - 15:31
0

Radovan123

 

OT: inak Michalovce začali aukciu retro dresov po dve sady začiatočna cena začina na 69€
29.4.2020 - 13:54
0

Radovan123

 

už sa to pekne rozbehlo na prvý den
29.4.2020 - 18:19
+1

TeR

 

Už takmer každý klub dražil, akurát tomu Popradu sa akosi nechce
29.4.2020 - 21:03
0

LenTak93

 

vy ste mali prilby, rukavice a hokejky
ale keďže váš dres nemám, mohli by ste ale žiadne prípravaky
29.4.2020 - 21:28
0

TeR

 

Prípraváky sa už dražili, aj vianočná edícia Ostávajú iba zo sezóny, ja som tú dražbu navrhoval aj na FB stránke, ale nikto mi neodpovedal
29.4.2020 - 21:42
+1

paljuka

 

Verim ze po rokoch rokucich bude sezona bez legionarov... kazdopadne bude to slabsi rocnik ale pri tom mnozstve hracov co dostanu sancu verim ze sa ich par uchyti...
Akosi tak pomedzi riadkami citam v Ke to bude dost na hranu a asi by bolo fajn byt pripraveny na vsetky moznosti a mozno po cca 20 rokoch sa nam moze zopakovat historia, ja by som prijal usporu skor vo forme stadiona vobec by mi nevadila sezona na lokomotive a radsej mat na bezproblemove fungovanie mladeze a pokusit sa o Drajsajtla a aspon 1 formaciu toho lepsieho co na Slovensku bude...
kazdopadne ak by nasi uz zajtra zacali predavat permy tak urcite kupujem...
29.4.2020 - 13:55
+2

N-R-N-R

 

ako tak citam odpovede z jednotlivych klubov, tak financna situacia buducu, a zaroven aj nasledovnu sezonu bude velmi zavisiet od fanusikov, ci si kupia permu, alebo si najdu cestu na hokej a zakupia si "len" klasicky listok, popripade ci si fanusikovia budu kupovat klubacke predmety, saly a pod. ... Dufam ze my v NR klub podrzime
29.4.2020 - 13:56
+4

FanusikZamkov

 

N-R-N-R. Stopercentný súhlas s tvojim príspevkom , Ale treba rátať s tým že budete svetový unikát tak ako sme my boli nazvaný a zosmiešnený.
29.4.2020 - 14:26
0

Nerkio

 

Ty si ideš svoje už dva mesiace ...ty zosmiešňujes svoj klub dokolecka už len tým že to stále riešiš ...si ako obohrata plátna
29.4.2020 - 14:29
+11

FanusikZamkov

 

Ano točím to lebo poukazujem na to ako to na HP funguje. Nič viac nič menej. Ja Vám prajem aby aj vy ste išli týmto smerom a nech sa Vám darí. Aj ty si nás zosmiešňovala ale napriek tomu ja vám doprajem . Nech sa Vám darí.
29.4.2020 - 15:01
0

Nerkio

 

Akým smerom ???
29.4.2020 - 15:15
+1

fany

 

SPRÁVNYM
29.4.2020 - 15:19
+2

Nerkio

 

Fany ty si mimo ...prepáč ja som doteraz aspoň rešpektovala tvoj názor ale toto je čerešňa ...
29.4.2020 - 15:23
+16

fany

 

Dala som Ti aj ja +.To ako ananás,čerešňa je príliš malá
29.4.2020 - 15:33
+2

Sunkafit

 

Videl som tie dresy ako isli na dracku
29.4.2020 - 18:00
+1

Janciar17

 

Este jeden postreh: Ja zijem dlhodobo v zahranici a poviem Vam ze vacsina krajin EU (aj mimo) masivne znizuje dopad RONY na vsetky odvetvia (v niektorych pripadoch kryje 80% strat v podstate okamzite-UK) a niektore klyby uz dokonca trenuju-SWE, zatial co my sme v podstate drzani v sachu a kluby musia cakat. Obavam sa ze akokolvek velky rozdiel bol medzi nasou a okolitymi ligami, teraz bude este vacsi ...
29.4.2020 - 14:04
0

Sunkafit

 

Swe jasne ze trenuju ked tam na to seru....ved o 3tyzdne startuju futbalovu ligu s divakmi...
29.4.2020 - 14:57
+2

Janciar17

 

Ignorancia,peniaze,fanusikovska zakladna...nazvy to ako chces ale obavam sa ze rozdiel sa prehlby
29.4.2020 - 15:04
0

skejto81

 

Konecne sanca dat priestor mladsim,hlavne slovenskym a lacnejsim hracom a nie povacsine predrazenych legionarov.kedy ak nie teraz???
29.4.2020 - 14:11
+1

Westlund32

 

co si myslis ze ty slovenski hrací budu lepši ako zahraničný? 80 percent nebude mat na ligu ale požiadavky budu mat vascie ako zahranicny
29.4.2020 - 14:22
+24

Frey77

 

Tak keby to kluby všetko stávajú na odvhovancoch, tak sme majstri
29.4.2020 - 14:42
+1

Westlund32

 

Niektorý odchovanci už zabudli kto vychoval
29.4.2020 - 14:44
0

Markos

 

mladsim hracom asi nemyslel 30 rocnych hracov ale juniorov ktori si urcite nebudu pytat viac ako legionari
29.4.2020 - 14:56
0

fany

 

Že vás toto ešte baví.Tak keď sú Haščák,Chovan,Rapáč........drahí,tak nechápem prečo chcú všetky kluby zrazu hrať bez,alebo s minimom legionárov.Podľa mňa by mala byť svätá povinnosť naplniť kvótu 7 ks,lacnými a dobrými legionármi a ušetriť.
29.4.2020 - 15:23
+2

Nerkio

 

Lacny Slovenský hráči,nie sú práve hráči tebou menovaný ..
29.4.2020 - 15:30
+13

COLTON

 

To teda: nie sú.+++
29.4.2020 - 18:48
+1

fany

 

Slovenčinár z Nitry nič???
1.5.2020 - 16:07
0

COLTON

 

Presne: tak
29.4.2020 - 18:47
0

Janciar17

 

Sanca pre mladsich- suhlasim, predosle nestastne vybery cudzincov-suhlasim, ale liga nemoze stat na nasich mladikoch & to je take slovenske teraz hovorit ze podporime mladez ked ani na nic ine by nebolo...
29.4.2020 - 14:27
0

ZOOMER

 

Snad sa to u nas v Kosiciach stabilizuje....
29.4.2020 - 15:01
0

erik24

 

sam som zvedavy ako to PP vysklada...ja by som z legionarov nechal Vošvrdu, Dalhuisena, Ervinga, Larkina, Ulrycha...Som zvedavy co Kozak, kvalitny obranca, ale uvidime ci pristupi na znizenie platu, alebo pojde niekam DEL...mozno Česka extraliga po nom niekto siahne..uvidime...z obrancov Dano Brejčak, Česanek, Chovan este..v utoku by som rad videl Svitanu, Takača, Vandasa, Lapšanskeho,Paločkovcov, Zagrapana, Bjaloncika, Rewaya, ale aj Handlovskeho ak by to slo...doplnit Strauchom, Peťom Hrehorčakom, Vasasom, juniormi...Mercier, Jacobs mi chybat nebudu...
29.4.2020 - 15:41
0

Westlund32

 

Dvaja legionári z česká ostávajú,jeden legionár z krajiny marihuany tiež ostáva
29.4.2020 - 16:19
+6

MACEK40

 

ak by Vosvrda ostal este na dve sezony tak by to bola uzasna sprava
29.4.2020 - 16:38
0

MaxSBA

 

Vosvrda Ulrych?
29.4.2020 - 17:17
+1

Westlund32

 

aj reway ma ceske obcianstvo
29.4.2020 - 18:31
0

topska

 

No nie je legionar
29.4.2020 - 18:33
+1

Westlund32

 

Tak musím ho trochu zneistiť
29.4.2020 - 20:26
0

MaxSBA

 

29.4.2020 - 20:45
0

TeR

 

A kedy to vyjde aj oficiálne, aby sme sa mohli oficiálne radovať?
29.4.2020 - 21:09
0

Chamois13c

 

Ale mohol by aj Rewayko ostat nam by mohol dost pomoct a aj on tu bol podla vsetkeho spokojny, nechame sa prekvapit
30.4.2020 - 10:24
+2

Chamois13c

 

A v Havirove skoncil aj Lubomir Malina, zeby sme ho stiahli spat? Mozno sa za tie sezony v cr vyhral
1.5.2020 - 9:34
0

Bizzaremifo

 

1.5.2020 - 15:59
0

neasi

 

Tam s ním boli naozaj spokojný.
2.5.2020 - 16:40
+1

NightPP

 

Nechcem sa už veľmi vracať k téme eliteprospects no nedá mi.Povedz mi načo si sa vtedy snažil nepriamo dementovať správy že Vošvrda podpísal u nás? Keď si určite vedel že áno.
29.4.2020 - 20:58
+1

Brasidas

 

nerobil si z toho srandu aj samotný Vošvrda, z "doubtful rumours"?
29.4.2020 - 21:03
+1

neasi

 

Lebo na tom máme postavený marketing.
30.4.2020 - 20:51
0

topska

 

Viem kde podpisal, nikdy som nedementoval podpis v Poprade, k tomu ci to je pravda som sa nevyjadril a ani sa nevyjadrim. Dementoval som relevantnost zdroja elite co sam potom aj okomentoval na svojom aj oficialnom konte agentury sam Vosvrda. Lebo oni si to vysvetlili tak ze u nas podpisal lebo si tam dal fotku s PP dresom. No nikde nenapisal ze to je Poprad a tuto informaciu sam okomentoval ako spekulaciu. Hadam to musim vysvetlovat posledny krat. Ved ten marketing tvorim aj ja tak hadam tu nebudem pisat ci podpisal alebo nie. Ved to by som si kazil vlastnu pracu.
30.4.2020 - 21:03
0

NightPP

 

Ja ti proste len opakujem že niekedy je mlčať zlato.
A to že si mi napísal že nevieš. Ako radšej nenapísať nič.
Ja som ti napísal že nechcem vedieť či podpísal u nás resp. niekde inde.
Ale či ty osobne vieš kde podpísal. Napisal si že nevieš a vedel si.
Z toho mi proste vyplýva že si len potreboval urobiť dôležitého že "ty vieš ale nepovieš".
Takto sa sám zhadzuješ a nemyslím si to zrejme aj ja.
A to je aj odpoveď pre NEASI.
Veď pre Boha teraz keď "robíš" pre klub nemusíš lietať v oblakoch.
Raz som ti napísal aj na FB a nedočkal som sa ani odpovede resp. ani odpísania. Tak o čom sa chceš baviť? Vieš slušnosť je aspoň odpísať niečo formou "toto ty nemôžem napísať" lenže na to sa cítiš asi príliš dôležitý.
A to som ťa relatívne bral... No poslednú dobu názor kúsok mením.
30.4.2020 - 21:27
+5

NightPP

 

* toto ti
30.4.2020 - 21:29
0

topska

 

Odpisujem fakt kazdemu ak na to nezabudnem alebo sa mi to nestrati. Napis mi este raz. Mrzi ma ak si to o mne myslis, mozno sa mi podari zmenit tvoj nazor. Som si vedomi ze sa moja reputacia zhorsi mojimi cinmi a narobim si aj vela nepriatelov. No s tymto rizikom pocitam. Nejako lietat v oblakoch ale nie je mojim cielom. Kludne sa s tebou stretnem aj osobne.
30.4.2020 - 21:34
0

NightPP

 

Ja ťa neberiem ako nepriateľa zase prr.
Len som mal na teba iný názor.
A Nemám problém sa stretnúť
Len mi proste pripadáš ako keby si sa teraz cítil že si "niečo viac". A toto ja proste nemám rád.
Je možné že sa mýlim no je to môj pocit z teba.
30.4.2020 - 22:07
0

topska

 

A ano, mohol som byt ticho. Asi ani nestalo za rec na toto poukazovat a preto to vsetko vzniklo aj to o com sme si pisali.
30.4.2020 - 21:36
0

slapshot

 

Topska vieš mi povedať prečo Kozák ako jediný nedostal peniaze z toho účtu ?
30.4.2020 - 22:44
+1

topska

 

neviem
30.4.2020 - 23:04
0

neasi

 

Toto aj mňa zaujíma
2.5.2020 - 16:41
0

neasi

 

Ja chápem tvoje rozhorčenie. Niekedy tu viacerí máme nervy na zbytočné komentovanie Topsku. Veď každému čo Vošveca sleduje, to muselo byť jasné.

No na druhej stane chápem aj jeho, že tu nemôže ísť proti sebe.
Zase ak by mlčal bolo by zle, že mlčí.

30.4.2020 - 21:48
+1

NightPP

 

Moment ale kde som ho ja žiadal ísť proti sebe čo sa týka jeho práce?
30.4.2020 - 21:58
0

neasi

 

Ja sa tu vážne nebudem s tebou hrať na slovíčka.
2.5.2020 - 16:48
0

Gargamel123

 

Slovan uz ma: Vajdu...
29.4.2020 - 16:01
+2

ellojaki

 

BB tréner Javorcik
29.4.2020 - 16:05
+8

Gargamel123

 

super:

29.4.2020 - 18:28
+3

COLTON

 

Som veľmi zvedavý, kto vôbec z: pôvodného kádra BB ostane. Ja osobne tipujem, že len Mihálik a juniori.
29.4.2020 - 18:52
+2

snapshot

 

A lintner
30.4.2020 - 16:22
+6

COLTON

 

On bol v BB: ?
30.4.2020 - 21:08
+1

BlackCrow

 

ešte stále je. a bude
30.4.2020 - 21:41
+3

Aston Villa

 

Som zvedavý koľko hráčov z projektu U18 sa presadí v TL teamov. Alebo či po nich siahnu aspoň 1 ligové teamy
29.4.2020 - 16:49
0

peter55

 

Môj názor je, že hráči, ktorí sa dostali do projektu U18 by si šancu v TL teamoch zaslúžili. Boli tam chlapci, ktorí majú hokejové zručnosti a hokeju sa venujú naplno. Keďže sú mladí a vo vývoji, je potrebné aby tréneri mali s nimi trpezlivosť (viď Stacha v Trenčíne), lebo takto vychovaný hráč je pre klub najlacnejší.
30.4.2020 - 7:16
+2

peters

 

Chlapci, tak toto je tvrda realita, asi sa nam uz nechce ani hadat medzi sebou, ..to sme teda vsetci dopadli . Ale ma to jednu vyhodu, ze moze byt uz asi len lepsie. Tento clanok si treba odlozit, ked sa budeme potrebovat ukludnit pri nekonecnych hadkach , teraz treba tahat za jeden povraz a priat aj ostatnym, aby to kazdy vyriesil co najlepsie.
29.4.2020 - 18:10
+3

COLTON

 

No obávam sa, že to bude pre: všetky mužstvá veľmi ale veľmi ťažké.
29.4.2020 - 18:50
0

UssKe

 

Verim v to , že USS nás nenechá v tejto ťažkej situácii .
29.4.2020 - 19:56
+2

ellojaki

 

Verím, že áno
29.4.2020 - 20:29
+5

UssKe

 

Máš už ďalší nick ? Kedy mu skončí trvanlivosť ?
29.4.2020 - 20:42
+5

ZOOMER

 

Prial by som si ta spoznat jokila,ci si taky frajer provokatersky aj v reale
29.4.2020 - 21:33
+3

UssKe

 

Frajer , ktorý sa schová za mamičku
29.4.2020 - 21:35
+4

Markos

 

Aj bez uss budeme na tom lepšie ako tvoj provincni klub kde dlzite hráčom
29.4.2020 - 22:23
+4

ZOOMER

 

Snad budem mat s tebou tu cest niekedy Dufam ze odpises
30.4.2020 - 10:20
0

Tokijo

 

Drsňak však máš postavu ako čistička do vzduchovky neboj nič rad by som ti ofinku prebehol
30.4.2020 - 11:04
+2

ZOOMER

 

201cm 95kg,kludne napis
30.4.2020 - 11:16
+1

Urpiner17

 

Kokos to je už silne keď musíš si vytvárať za jeden mesiac dva účty normálne kráľ
30.4.2020 - 11:17
+2

ZOOMER

 

https://ctrlv.cz/kUPy
To len tak medzi nami
30.4.2020 - 11:19
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nemehlo

 

Vypni si ten watermark ved to je hrozne.
30.4.2020 - 13:37
0

ZOOMER

 

30.4.2020 - 13:46
+1

ZOOMER

 

Neviete niekto čo napísal? Nebol som tu.... Joki do správy ked tak
30.4.2020 - 13:46
0

topska

 

Ze tukom sa uz v dnesnej dobe nechvali, ani Venuse uz nestoja v obyvackach predsa Tak nejako to myslel
30.4.2020 - 13:53
0

ZOOMER

 

diki diki,som myslel ze nieco horsie napisal ale tak celkom pohode
30.4.2020 - 13:56
0

Ottawa Senators

 

Na Jokilu keby zhukneš tak sa doští na meiste...
30.4.2020 - 16:04
+3

MasacreStN

 

Ak LM planuje podobnu sezonu ako minuly rok, tak nech cela banda vypadne odtialto a radsej nech to zavru, lebo na toto sa neda pozerat. Mladez v katastrofalnom stave, Acko tiez... Ani si neviem predstavit dalsiu sezonu v ktorej by mal mat menej penazi Mikulas ako mal teraz ... Ach ...
30.4.2020 - 9:12
+5

Nemehlo

 

V podstate uz tento rocnik sa nevypadavalo a tak to u vas vyzeralo, ked uzavru na dlasi rok ligu tak to bohuzial bude este horsie. Bohuial, asi sa peniaze nenajdu, predat to chceli opat spekulantom ja ked tam bol lepsi projekt. Bohuzial v hokeji sa stale tocia ti isti ludia a novych tam pustaju velmi tazko.
30.4.2020 - 10:06
+1

LenTak93

 

ďaleko lepšie ligy sú v Európe uzatvorené
ale samozrejme, tom prípade treba skladať finančné záruky
30.4.2020 - 10:13
0

Nemehlo

 

Ano su, ale nestava sa tam, ze si tam niekto pride celu sezonu poprdkat, lebo sa stane pre tu ligu pritazou z financneho hladiska. Ale to asi chapeme obaja
30.4.2020 - 13:35
0

MasacreStN

 

Nemyslim si, ze bol lepsi projekt. Babrak ako babrak v tomto pripade asi myslis Cibaka a celu tu partiu okolo co sa prezentuju niecim. Cibakovu pracu vidno pri mladezi a ta nema ziadny vysledok a skor to je potapanie. Za mna tam nebol nik seriozny.
30.4.2020 - 16:11
+1

gabi98

 

Ako tak pozerám, tak Backov rekord v počte BAN-ov je v ohrození ...... v podani jedného fanúšika z BB
30.4.2020 - 14:12
+3

mitoO

 

Na situáciu sme sa opýtali aj zástupcov európskej súťaže. „Vedenie slovenskej extraligy sa zaručilo, že v novom ročníku sa predstaví v Lige majstrov najlepší ligový tím. Do toho však prišli problémy Banskej Bystrice so štadiónom. Preto sme súhlasili, že slovenského účastníka nahradí klub z inej krajiny. V tomto prípade bieloruské Grodno,“ napísala riaditeľka pre komunikáciu CHL Monika Reinhard.

Zároveň nám vysvetlila, či bolo možné, aby Slovensko reprezentoval aj iný klub ako Banská Bystrica. „Diskutovalo sa aj o tom, či by nemohol štartovať v CHL iný slovenský tím, ale zo strany vedenia slovenskej extraligy prišla odpoveď, aby sme pozvali klub z inej krajiny. Treba sa pýtať ich, prečo tak jednali,“ doplnila Reinhard.

Zvláštnu komunikáciu potvrdilo aj vedenie Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH), ktoré sme požiadali o reakciu. „Slovenský zväz ľadového hokeja nebol v tejto veci zo strany Pro-Hokeja informovaný. Celá komunikácia prebehla mimo zväzu a mimo Ligovej rady. Nemáme informácie, či vedenie Pro-Hokeja ponúklo miestenku v CHL inému ligovému klubu, ani či by mal niekto iný o účasť záujem,“ znie v stanovisku SZĽH.
30.4.2020 - 14:14
+9

topska

 

Povedz mi kto je vo vykonnom vybore!!!
30.4.2020 - 14:28
+1

mitoO

 

30.4.2020 - 14:32
0

Markos

 

Slovan chcel Košice nie https://sport.aktuality.sk/c/444427/slovensko-stratilo-miestenku-v-lige-majstrov-aj-pre-nejasnu-komunikaciu/
30.4.2020 - 14:18
+3

mitoO

 

hlavne: Risko nechcel ...
Resp. mu bolo povedane, ze nema chciet.
30.4.2020 - 14:19
+12

UssKe

 

Je to had , nič viac .
30.4.2020 - 14:23
+14

FanusikZamkov

 

mitoO Volal Šatan - Langovi kvôli ponuke hrať L.M. ? Ano alebo nie? Je to v článku.
30.4.2020 - 16:26
+1

topska

 

Ale v stredu cize vcera pre boha. Ved sa pozri do kalendara kedy sa rozhodlo ze Bielorusko bude hrat namiesto nas.
30.4.2020 - 16:36
+7

FanusikZamkov

 

Práve že som si to všimol . Po rozhodnutí ponukne Šatan Košiciam hrať L.M. Čo to je za článok? Ako to teda je?
30.4.2020 - 16:42
+1

mitoO

 

Ty pochop, ze Lintner (ci uz zo svojej iniciativy alebo mu to niekto porsdil) obisiel vsetkych. Aj ked sa mu este viac budes strkat kdesi, tak to tak je.
Ja Kosice vobec neriesim momentalne.
30.4.2020 - 16:52
+11

topska

 

Co ako teda je? Ved tak ako to tam je napisane. Ze o tom Satan ani ziadna ligova rada nerozhodovala ako si tvrdil. Ze ked sa vsetci v nasom hokeji dozvedeli ako sa rozhodovalo tak to zobrali do vlastnych ruk ini a riesia to.
30.4.2020 - 16:53
+6

OceliarKE

 

https://hokej.sk/clanok/163221-steel-arena-sa-ocitla-bez-prijmov-s-hc-kosice-rokuje-o-uhrade-dlhov?fbclid=IwAR30Y5dDN7Hevyf4F2LkEWeAAyvqm7-mKqtiHIUs56HP6S8yzkIc9uq4iBo
30.4.2020 - 16:04
0

FanusikZamkov

 

Tento klub chcel hrať L.M.https://sport.aktuality.sk/c/444546/hc-slovan-bratislava-nutne-hlada-investora-v-opacnom-pripade-nebude-schopny-hrat-tipsport-ligu/
1.5.2020 - 10:08
+8

fany

 

Presne som ten článok pred chvíľou čítala.Ale treba si kopnúť do Lintnera za každú cenu.Cirkus celý HP.Inak FanusikZamkov Ťa obdivujem,že Ťa to ešte baví vysvetľovať a to som myslela,že najväčší BARAN(samozrejme nie banskobystrický) som tu ja.
1.5.2020 - 11:13
+4

FanusikZamkov

 

fany ďakujem za podporu vieš veľmi sa mi nepáči ten humus čo sa tu na tomto HP predvádza. Toho kto sa pokúsi kritizovať vedenie V.V. tak idú doslovne lynčovať . Ja ťa tiež obdivujem ako sa snažíš vysvetľovať svoj názor a potom si terčom neslušných a arogantných útokov. Držím ti palce a vydrž.
1.5.2020 - 11:31
+4

VladoBB

 

FanusikZamkov ++++++
1.5.2020 - 12:06
+3

MaxSBA

 

vy dvaja ste sa našli
1.5.2020 - 12:28
+21

FanusikZamkov

 

Ešte jedno zamyslenie . Dole klobúk pred vyhlásením Košíc ohľadne L.M. A na poronanie prístup Slovana. No koment.
1.5.2020 - 10:12
+1

KrebsKandidat

 

Pre nase kluby je LM momentalne neunosna. Ale, kto dal Lintnerovi pravo rozhodnut o tom, ze nikto o nu nema zaujem a teda to maju dat inemu zvazu / sutazi?
Ze Richard I. Usmievavy z bozej vole kral ma kompetenciu o tom rozhodovat sam samotny som doteraz nevedel.
1.5.2020 - 12:36
+5

MackoPu

 

A ty si fakt myslis, ze uplne sam o tom rozhodol ?
1.5.2020 - 13:13
0

FanusikZamkov

 

Určite nie. Nerozhodol sám.
1.5.2020 - 13:20
+1

topska

 

A kto o tom rozhodol este ked to vies s urcitostou?
1.5.2020 - 14:35
+3

KrebsKandidat

 

Neviem a rad by som to vedel, kedze zvaz sa tvari, ze to slo mimo nich. LR kvoli tomu zasadala? Nepocul som. Za to som cital Lintnerovo vyjadrenie. Ak sa rozhodolo hlasovanim, tak beriem spat. Ak nie, tak plati, co vravim.
1.5.2020 - 14:19
0

Bystrican7

 

https://www.sportdnes.sk/hokej/da-korona-definitivne-ko-hokejovemu-slovanu-ak-sa-nenajde-novy-investor-nebudu-belasi-hrat-ani-slovensku-ligu/ tu máte článok tí čo ste sa tu dušovali ako mohol hrať slovan ligu majstrov za bb (nechce sa mi hľadať ten článok tak to posielam sem) a nie neteší ma, že je slovan na tom zle... mam rad slovenský hokej a ligu a bola by katastrofa prísť co i len o jeden klub
1.5.2020 - 15:05
+5

topska

 

Hej vidim to v nadpise ale nie v texte alebo v povodnom zdroji. Je jasne ze ho potrebuju kedze su na nom zavisli tak ako ine kluby. To vsak neznamena ze ich mal niekto obist vzhladom k CHL. Toto je hlavny problem. Sak zaujem mozu mat, najprv si vsak musia vyriesit podlznosti. Bez toho nebudu hrat ani ligu.
1.5.2020 - 15:18
+1

MackoPu

 

Problem je ale aj inde. Uz sa treba vratit do reality a nelakat hracov na nesplnitelne sumy.
4.5.2020 - 14:14
+1

noano

 

Už teraz si hráči nevedeli nahrať 2,3krat po sebe,čo za úroveň bude po corone-2.snhl gumarne Púchov
1.5.2020 - 18:13
+1

fany

 

To máš tak,keď tí čo si vedia prihrať sa nevedia,alebo nechcú zrážať.A na prvom mieste sú zrážači.
1.5.2020 - 18:40
0

MiroHKM

 

Trošku pozitívnejšie, sľúbili nám odchovancov a slovákov
1.5.2020 - 20:10
0

Marek_tky

 

To sú tak kluby na Slovensku na tom zle ? Stačí sa pozrieť do Česka, Vítkovice včera zahájili spoločnú prípravu!

Dúfam že KE už vedie niečo viac.
4.5.2020 - 9:56
0

FanusikZamkov

 

Marek_tky čudujem sa práve tebe že ako Košický fanúšik sa čuduješ na tom že Slovenské kluby sú na tom tak zle. Práve ty ktorého klub možno nebude si môcť dovoliť hrať v STEEL ARÉNE podla vyjadrenia p.Langa. Práve ty ktorého klub podla vyjadrenia vedenia STEEL ARÉNY má dlhy za prenájom arény. Práve ty ktorého klub po telefonovaní Šatana odmietne cez p. Langa hrať L.M. kvôli finančným problémom . Mimochodom kvitujem odmietnutie hrať L.M. p.Langom nakoľko nechcel ešte viac zadĺžiť klub. Na rozdiel od Slovana ktorý má obrovské dlhy , ktorý hľadá investora lebo inak ani tipsportligu nebude si môcť dovoliť hrať . Tu je článok https://sport.aktuality.sk/c/444546/hc-slovan-bratislava-nutne-hlada-investora-v-opacnom-pripade-nebude-schopny-hrat-tipsport-ligu/ Ale oni hceli hrať L.M. Nie je to farizejstvo? No a teraz prečo sú kluby v takom stave . Nuž preto lebo Slovenský hokej má takéto vedenie:https://www.sukophockey.com/slovensky-zvaz-ladoveho-hokeja-kocurkovo/ No a po tomto všetkom fanúškovia tu na HP predvádzajú v diskusii neuveriteľnú žumpu útočia jeden na druhého, útočia tu na kluby hoc vedia že každý jeden klub má problémy. Neuveriteľné. Nie že by sme sa spojili pre dobro Slovenského hokeja a vyčistili ten chliev od neschopákov ktorý mohli byť vynikajúci hokejisti ale o to horší mangeri. Nebudem ich menovať veď denno denne čítame tie konflikty to linčovanie ale slovenský hokej stále viac a viac sa ponára do hlbín bahna z ktorých bude veľmi ťažko sa dostávať. Smutný to pohľad a čítanie keď čítam tú nenávisť .
4.5.2020 - 13:51
+3

Urpiner17

 

ty klamár jeden nájdi mi jediné vyjadrenie !CITUJ!, že klub má dlhy za prenájom haly....ďakujem.....
4.5.2020 - 13:53
+3

topska

 

Niekto utoci a ty klames o dlhoch a x veciach. Ake dlhy maju Kosice voci Steel Arene ktore im nedovolia tam hrat?

Uz to pochop ze niektore kluby si vedia vybavit sponzorov cisto na LM cize by neboli stratovi. Ze by prislo viac ludi ako v BB cize zarobok za listky sa ani len neda porovnat. Ved takto sme mohli uplne v pohode odohrat LM aj v Poprade minuly rok bez strat no uprednostnili BB aj s dotaciami.
4.5.2020 - 14:03
+2

bigi BLOG

 

Jednym z mala kto tu na HP robi zumpu v diskusii siach si ty. Vymyslas si klames a fabulujes. Co si predviedol uz niekolkokrat. A kazdemu kto nezdiela tvoj jediny spravny nazor, co na tom ze bez argumentov, zjednodusene povedane nadavas.
4.5.2020 - 15:38
+3

OceliarKE

 

Klub HC Košice nemá žiadne dlhy, nečítaj len titulok článku.
4.5.2020 - 16:46
+1

Radovan123

 

Už ked som čital že je tu žumpa a každy ohovara kluby tak som si normalne pozrel kto to napisal v domienke že skutočne tu taky niekto je a zrazu ty...Cely dojem z prispevku si skazil
4.5.2020 - 16:51
0

Nerkio

 

V niektorej diskusii si písal,že každý fanúšik si má upratať pred svojim klubom ...Teraz to neplatí?ty sám tu ukazujes na Košice ,v čom si iný ??a nenávisť???tvoje obľúbené slovo??ja ju vytváram a každý kto nesúhlasí s tebou ...Nie si schopný odpoved na otázky.Akonahle nemáš argumenty ,prestavas diskutovať a zasa sa ako krtko objavis niekde inde.
6.5.2020 - 9:08
+1

topska

 

Pisal si o Langovi. Tak podme k Havrillovi. Kde pise o tom ze kosicky klub si KVOLI DLHOM nebude moct dovolit tam hrat? My vieme citat, nerob z nas blbcov. Napises tu obrovske prispevky ako vsetci urazaju, utocia a skodia slovenskemu hokeju no si to ty kto klame a takto skodi ovela viac ako ked niekto poukazuje na zle veci...

Havrilla: Samozrejme, s riaditeľom Kochom komunikujeme. Ostatné veci sú internou záležitosťou medzi našimi spoločnosťami. Košická aréna, vlastník Steel arény, zabezpečuje pre hokejový klub kompletnú prevádzku. Nemôže to ísť ale na úkor nákladov Steel arény.

Tak si nevymyslaj veci co tam nie su. A uz vobec nie zo strany Langa ci cokolvek o odchode zo Steel areny.
4.5.2020 - 14:21
+5

FanusikZamkov

 

Topska som napísal MOŽNÁ . Dotiaľto si tvrdil že nemajú a teraz sa začneš vykrúcať hoc Nadpise a v článku je napísané o DLHOCH. Vyzval ma že mám jeden citát dať -vyjadrenie. Nebavme sa o inom a nevykrúcajme to. To je realita že som citoval vedenie STEEL ARÉNY. Stačí- nestačí som urobil o čo som bol vyzvaný. Nemáš právo ma nazvať že klamem .
4.5.2020 - 14:32
+1

topska

 

Nikde som nenapisal ze dlhy nemaju, kde to vidis? Pytal som sa ta ake teda su. Zase si vymyslas.
4.5.2020 - 14:40
+1

LenTak93

 

ty si myslíš, že pri takých sumách a pri takých zmluvách to funguje tak, že prenajom haly sa zaplatí hneď?
HC Košice má v Steel aréne svoje priestory, liga bola ukončená v polovici marca. Ty si myslíš, že hneď k tomu dňu sme všetko zaplatili? A odkiaľ, keď prišli aj výpadky príjmu? Určite tam nejaké dlhy sú, mal by ich každý, kto by nastupoval v prenajatej hale.
4.5.2020 - 14:22
+5

topska

 

Keby si aspon spravy pustil alebo inym sposobom si uvedomil ako sa riesia najmy aj podla roznych ulav zo strany statu...
4.5.2020 - 14:28
+2

Urpiner17

 

hlavne aj celé to platenie za halu v apríli je také zvláštne....hala v podstate nedodala službu, tak nemá prečo očakávať príjem za tento mesiac....hoci rozumiem, že s tým príjmom počítali.
4.5.2020 - 14:36
0

FanusikZamkov

 

Urpiner v poriadku ja určité veci chápem a neodsudzujem za to Košický Klub. Som jasne napísal že kvitujem vyjadrenie Langa že odmietol L.M. Šatanovi. Nič v zlom nemôžem Košickému klubu zazlievať . Tento istý problém majú bez výnimky všetké kluby tipsportligy bez výnimky. Nečudujme sa. Neberto ako útočenie na Košický klub. Kritiku ber ako problém Slovenského hokeja. Ďakujem za pochopenie.
4.5.2020 - 14:45
+2

OceliarKE

 

klub každopádne za priestory sekretariátu pravdepodobne musí platiť. Tiež neverím že je to len omrvinka nakoľko Hotel Arena je po zrekonštruovaní celkom v solídnej forme.
4.5.2020 - 16:49
0

Urpiner17

 

To áno, za priestory sekretariátu určite platiť musia....
4.5.2020 - 22:56
0

topska

 

Ked sa hocikto co i len obtrie o NZ tak tu ides vybuchnut a dookola na to spominas este tyzdne a samozrejme aj so zavadzanim a tak ako to tebe vyhovuje, vsetko si krasne pospajas ako ti to vyhovuje. Vidime historiu tvojich prispevkov a vieme si precitat aj tie diskusie inych diskuterov ktore su o niecom inom ako to potom pouzivat na utoky. Toto ti vadi a bojujes proti tomu aby tu ludia nieco pisali o NZ. A potom ty zavadzas o negativnych veciach a velmi zavaznych o inych kluboch.
4.5.2020 - 14:25
+5

FanusikZamkov

 

Topska akú správu som pustil veď dlhy deklaroval verejne Havrila. Skutočne už stačilo. Ja som ten článok nerobil ani jeden robili to novinári a zverejnili. Takže už skutočne stačilo. Sú to verejné zdroje.
4.5.2020 - 14:38
+1

topska

 

Pisal si ze Lang tvrdil ze mozno KVOLI DLHOM nebudu hrat v Steel Arene. Co je klamstvo. Nikde ani v tvojom clanku nie je napisane a ani len naznacene ze by tam KVOLI DLHOM hrat nemali. Toto je zavadzanie a nebezpecne sirenie poplasnych sprav o inom klube.
4.5.2020 - 14:41
+4

Urpiner17

 

ja stále nevidím nikde v tom článku ani najmenšiu zmienku o dlhoch klubu voči aréne....Nejaká poznámka tam je, ale Havrilla nikde nič také nespomína.
4.5.2020 - 14:32
0

OceliarKE

 

Ja inač stále čakám kedy konečne toho Havrilu kopnú do prdele. Bolo veľké bum ohľadom transparentnosti vedenia financií a zrazu je ticho. Síce chápem, riešia sa iné veci. No netreba zabúdať ani na toto.
4.5.2020 - 16:56
+3

topska

 

MAC v nasej lige oficialne konci, cielom je Erste Liga
4.5.2020 - 15:21
0

LenTak93

 

kde je správa?
4.5.2020 - 16:18
0

UssKe

 

Na ich FB
4.5.2020 - 16:24
0

OceliarKE

 

čosi blázon, kamoš z Zámkov ťa hneď privedie k opaku ako oni majú v pláne tu hrať
4.5.2020 - 16:44
0

LenTak93

 

dával tu vyhlásenia prevažne DVTK, takže toto nie je prekvapujúce
4.5.2020 - 16:47
+1

OceliarKE

 

priznám sa, čítal som to len namatkovo tú debatu ale hádzal tam nejaký link na prezidenda madarskeho zväzu kde sa spomínala aj Ujbuda a Miškolc
4.5.2020 - 16:52
0

ZOOMER

 

S tou si zabil Oceliar Asi si dám aj ja.
4.5.2020 - 16:55
0

ZOOMER

 

fotkou*
4.5.2020 - 16:55
+1

OceliarKE

 

*kokos, že prezidenda asi nové slovíčko do hp komunity

Edit. Taktiež sa opieral o slová trénera Budapešti. Takže defakto tvrdil to o oboch klubov.
4.5.2020 - 16:58
0

fany

 

Kámoš písal o Miskolci,či sa mýlim?
4.5.2020 - 16:48
+4

FanusikZamkov

 

Fany Tak veru Tak. Ďakujem. Nechaj kto si chce aj tak kopne.
4.5.2020 - 16:57
+3

OceliarKE

 

FanusikZamkov


Tu je tretí článok kde presne MAC vyhlasuje že chce hrať tipsport ligu. TU je článok. Preložte si: http://www.jegkorongblog.hu/2020/04/19/extraliga-a-jovedelmezo-szerzodesek-ideje-lejart/


Si sa tam naťahoval s Nerkio že kto neovláda madarčinu. Tak ako to teda je? Really?
4.5.2020 - 17:04
+3

FanusikZamkov

 

Prečitaj si kto to vyhlasoval z MACU
4.5.2020 - 17:06
+1

OceliarKE

 

No ale však ty si sa horko dušne opieral o to že Budapešť aj Miškolc tu budú hrať. That's all
4.5.2020 - 17:08
+1

FanusikZamkov

 

Ešte raz Majoross Gergely ako tréner MACU to prehlásil v danom článku. Teraz to prehlásil Kangyal Balázs tréner nie MACU ale nového klubu nasledovníka ktorý vznikol spojením dvoch klubov MACU a KMH a vznikol nový klub MAC HKB Budapest. Toto vyplýva z článku a ja som predtým uviedol článok o klube ktorý sa dnes zrušil alebo lepšie povedané spojil ďalším klubom. A p.Majoross už nepracuje v štruktúrach klubu. Takže zas si poriadne placol vedľa.
4.5.2020 - 17:19
+2

topska

 

Neviem co placol vela ale MAC predsa hrat nebude podla ich vyjadreni.
4.5.2020 - 17:45
+2

topska

 

Co je na tom zavadzajuce??? Ved to je horuca a aktualna sprava, ktoru klub uviedol na svojom webe. Uz jee to definitivne a informovali ot om aj ine kluby ci kompetentnych.
4.5.2020 - 17:44
+3

FanusikZamkov

 

A aby som potvrdil že fany a Len tak93 dobre si pamätajú že som tam dal vyhlásenie Miškolcu. Tu je to vyhlásenie čo som tam dal http://www.jegkorongblog.hu/2020/05/01/a-jegesmedvek-jelentkeztek-az-erste-ligaba/#post-323078 Fany a Len Tak93 ďakujem za objektivitu.
4.5.2020 - 17:37
+1

FanusikZamkov

 

Oceliar KE tak mal som pravdu s MACOM že ten môj preklad bol dobrý ? Tu je potvrdzujúci článok že bolo to skutočne tak . https://sport.aktuality.sk/c/444972/komentar-od-pootvarania-k-uzavretiu/ Tak ako OceliarKE a Nerkio nemali by ste svoje príspevky na mňa prehodnotiť a ospravedlniť sa ?
6.5.2020 - 7:08
+2

Nerkio

 

Čo konkrétne mám prehodnotiť???
6.5.2020 - 9:00
0

FanusikZamkov

 

Nerkio prečítaj si článok máš tam jasný dôkaz že môj preklad okolo vyhlásenia MACU konkrétne trénera Majorossa bol z mojej strany správny. Som zvedaví či si nájdeš v sebe odvahu a prehodnotíš svoje vyjadrenia na mňa . Dúfam pochopíš že za uverejnenie skutočností si nenechám do seba kopať nenechám sa zosmiešňovať tobôž nie tvojimi zavádzaniami na moju adresu.
6.5.2020 - 13:43
+2

Nerkio

 

Tak ver tomu ,že ja mám odvahy dosť a stále si stojím za svojim ...A za ďalšie odpises aj na moje postrehy???alebo stále si vyberáš čo ti vyhovuje??
6.5.2020 - 16:55
+2

Radovan123

 

myslim že ten nick treba brať s nadhľadom. Proste taký trošku schizofrenicky. Nikdy nevieš ktora časť z neho piše koment a potom nastane situácia vyššie.
4.5.2020 - 16:59
+1

FanusikZamkov

 

Oceliar KE tu je vyjadrenie Lintnera dúfam že si to prečítaš a už uznáš že som nezavádzal .Stále majú právo prihlásiť dva kluby a dokonca aj o Miškolci sa vyjadril zrozumiteľne. Tu je vyjadrenie Lintnera:https://sport.aktuality.sk/c/444869/tipsport-liga-oficialne-prisla-o-jedneho-madarskeho-ucastnika/
4.5.2020 - 20:41
0

topska

 

No stale je tu moznost ze ich kluby odmietnu, to je este vo hviezdach, uvidime co Fradi a hlavne madarska vlada
4.5.2020 - 21:31
+1

LenTak93

 

a ako to vyzeralo pred rokmi s košickým hokejom?
v čase karantény trošku archívny článok

https://tinyurl.com/kosickyhokej
4.5.2020 - 16:13
+2

ZOOMER

 

Trošku mimo témy,z USS to nevyzerá dobre.... takže si musíme hľadať asi menších sponzorov...
6.5.2020 - 17:07
0

UssKe

 

Preco to nevyzerá dobre ?
6.5.2020 - 20:37
0

Radovan123

 

USS v KE sa to dotkne asi tak jak plat poslanca...nijak
6.5.2020 - 20:57
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
TímZSkóreB
1.B. Bystrica55180:109120
2.Slovan55191:118108
3.Košice55163:114106
4.Poprad55170:13199
5.Trenčín55167:13993
6.Zvolen55186:15291
7.Michalovce55152:15778
8.Nitra55149:15777
9.Miškovec55148:15877
10.Budapešť55158:20163
11.N. Zámky55143:18859
12.Detva55131:20656
13.L. Mikuláš4878:18635
A SKUPINAZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava4836156233:106115
2.Martin48293412178:12697
3.Topoľčany482310213157:12691
4.Skalica48214419166:14375
5.Dubnica48205320146:15273
6.Sp.Nová Ves48213420159:15673
B SKUPINAZVVPPPPSkóreB
7.Žilina50263318177:13687
8.Levice50193325170:18466
9.P.Bystrica50123530128:19147
10.Trnava5091436140:26033
SR 18292102649:1538
Aktualizované: 28.2.2020 23:06
play-outZVVPPPPSkóreB
1.Martin5302030:1711
2.Skalica5310122:1711
3.Trnava5211121:129
4.Michalovce5300227:259
5.P. Bystrica4010313:212
6.Dubnica400046:270
Aktualizované: 8.3.2020 14:55
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin56216425150:17979
2.Spišská55132733142:20650
3.Michalovce55143236147:21950
4.Žilina55123436111:22546
5.Skalica5585339106:23837
6.L. Mikuláš5642347110:29216
Aktualizované: 8.3.2020 14:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 3.6.2020 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 3.6.2020 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 3.6.2020 12:02
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 3.6.2020 12:02
Aktualizované: 11.12.2019 16:45
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 3.6.2020 12:02

Bleskovky

Obranca Magovac sa po sezóne v Tipsport Lige vrátil do Slovinska

Slovinský hokejový obranca Aleksandar Magovac sa po ročnom pôsobení v slovenskej Tipsport Lige vrátil do rodnej krajiny. Jeho kariéra bude pokračovať v klube HK Olimpija Ľubľana, ktorý o tom informoval na oficiálnej stránke. Magovac začal sezónu 2019/2020 v HK Poprad, za ktorý odohral 29 zápasov s bilanciou 1 gól a 2 asistencie.
pred 30 min. - TASR

Ottawa by mala mať po dvoch rokoch kapitána tímu

Tím zámorskej NHL Ottawa Senators by mal mať po dvojročnej prestávke opäť kapitána. V klube nie je hráč s touto funkciou od 13. septembra 2018, keď obrancu Erika Karlssona vymenili do San Jose. Pred novou sezónou by sa to však mohlo zmeniť.
pred 2 hod. - TASR

Stralman spochybnil reštart, obáva sa o bezpečnosť hráčov:

Obranca Floridy Anton Stralman vyjadril obavy, či dokáže vedenie NHL po reštarte ligy zaručiť hráčom ich bezpečnosť. Švédsky hokejista trpí už dlhé roky ochorením priedušiek - bronchiektáziou a keďže patrí do rizikovej skupiny, bojí sa, že by sa po zvýšenom kontakte s ľuďmi mohol nakaziť koronavírusom. "Myslím si, že obavy sú na mieste," vyjadril sa 33-ročný Stralman ohľadne plánovaného reštartu zámorskej profiligy. "Na celú vec sa dá pozerať z viacerých strán. Viem, že každý si želá návrat k hokeju, no prvoradá musí byť bezpečnosť. A to trochu vzbudzuje obavy. Aj keď väčšina hráčov sú mladí a zdraví ľudia, som si istý, že sa nájde pár hokejistov, ako som ja, ktorí majú zásadné zdravotné problémy. Neviem, ako moje telo zareaguje, ak ten vírus chytím," uviedol v rozhovore pre The Athletic.
včera o 17:47 - TASR

Nižnij Novgorod angažoval amerického obrancu Widemana

Americký hokejista Chris Wideman sa dohodol na ročnom kontrakte s klubom KHL Torpedo Nižnij Novgorod. Pre 30-ročného obrancu to bude prvé pôsobenie mimo Severnej Ameriky. Widemana draftoval v roku 2009 klub Ottawa Senators, v jeho drese debutoval v sezóne 2015/2016.
včera o 09:45 - TASR

Radil sa vracia z NHL do Európy, opäť bude hrať za Spartak Moskva

Český hokejista Lukáš Radil sa po skončení zmluvy v San Jose vracia z NHL do Spartaka Moskva. O návrate 29-ročného útočníka do KHL už dlhší čas špekukovali ruské médiá, terat jeho príchod potvrdil na klubovom webe generálny manažér Alexej Žamnov. Radil ukončil dvojročné pôsobenie v zámorí.
1.6.2020 15:32 - TASR

Bývalý nemecký reprezentant Peter Schiller zomrel vo veku 62 rokov

Bývalý nemecký hokejový reprezentant Peter Schiller zomrel minulý týždeň vo veku 62 rokov na zlyhanie srdca. Na konte mal 94 štartov v národnom drese, zúčastnil sa aj na ZOH 1988 v Calgary. S Kolínom získal v nemeckej lige štyri majstrovské tituly, v kariére si obliekol aj dresy Mannheimu a Dynama i Eisbärenu Berlín.
31.5.2020 15:21 - TASR

Obranca Högberg podpísal zmluvu s Philadelphiou

Hokejový klub NHL Philadelphia Flyers podpísal zmluvu s nováčikom Linusom Högbergom. Kontrakt 21-ročného švédskeho obrancu začne platiť od sezóny 2020/2021. V uplynulej sezóne hral Högberg za Växjö Lakers vo švédskej lige, v 50 zápasoch zaznamenal 14 bodov (5+9). Informovala o tom oficiálna webová stránka klubu.
31.5.2020 08:04 - TASR

Čurmová pokračuje v prestížnej NWHL, predĺžila zmluvu s Buffalom

Slovenská hokejistka Lenka Čurmová bude aj v sezóne 2020/2021 pôsobiť v Národnej ženskej hokejovej lige (NWHL). S tímom Buffalo Beauts sa dohodla na pokračovaní spolupráce. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
28.5.2020 14:14 - TASR

Columbus do play off už aj s Jonesom, Bjorkstrandom i Korpisalom

Klub zámorskej hokejovej NHL Columbus Blue Jackets nastúpi na play off v plnej sile. Počas prestávky v sezóne, ktorú spôsobila pandémia koronavírusu, si doliečili zranenia obranca Seth Jones, útočník Oliver Bjorkstrand i brankári Joonas Korpisalo a Elvis Merzlikins.
28.5.2020 08:21 - TASR

Pittsburgh dohrá sezónu bez Bjugstada

Klub zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins nemôže do konca sezóny počítať s útočníkom Nickom Bjugstadom, ktorý podstúpil operáciu chrbtice. Generálny manažér tímu Jim Rutherford oznámil, že zákrok bol nevyhnutný, keďže dvadsaťsedemročný útočník mal komplikácie pri zotavovaní po zranení v spodnej časti tela.
28.5.2020 07:42 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

15. 03. 2020
TrenčínKošice
0:0REPORT
SlovanPoprad
0:0REPORT
B. BystricaZvolen
0:0REPORT
DetvaMiškovec
0:0REPORT
NitraBudapešť
0:0REPORT
MichalovceN. Zámky
0:0REPORT

Najviac bodov

Jindřich AbdulSBA62 bodov
2.McPherson A.ZVO58
3.Trotter B.ZVO58
4.Haščák M.KOS55
5.Mikyska J.TRE55

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS33 gólov
2.Zigo T.SBA27
3.Alderson B.TRE26
4.Stupka V.BBY24
5.Sofron I.MAC24

Najlepší brankár

Matej GajanBBY94.5 perc
2.Brust B.SBA93.66 %
3.Košarišťan A.KOS93.44 %
4.Beskorowany T.BBY92.98 %
5.Melicherčík M.BBY92.86 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov