Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Spomienka na počasie bude živá aj o desať rokov

zdroj: TASR
4.2.2019 16:19 Štefan Lasab / HokejPortal.sk

V nedeľu v Banskej Bystrici sme boli svedkami premiérového hokejového zápasu našej najvyššej hokejovej súťaže pod holým nebom. Vyvrcholením Kaufland Winter Classic Games 2019 bolo tradičné stredoslovenské derby alebo ak chcete „bitka o Hron“ Banská Bystrica – Zvolen. Súboj prvého tímu tabuľky s druhým pritiahol na futbalový štadión na Štiavničkách najvyššiu návštevu sezóny.


Som veľký hokejový fanúšik a takýto hokejový sviatok som si rozhodne nemohol nechať ujsť. Historicky prvým zápasom pod holým nebom žil celý región už týždne predtým. Ako v Banskej Bystrici, tak aj vo Zvolene na stretnutie ľudí pozývalo množstvo billboardov. Masívna kampaň prebiehala aj na internete a Tomáš Surový s Michalom Chovanom reklamovali Winter Classic na každom kroku. Lístky na stretnutie sa rýchlo míňali a kvôli extrémnemu záujmu organizátori boli dokonca nútení kapacitu hľadiska mierne navýšiť. Ako si blížil deň D s napätím sme očakávali, ako sa rozlúšti posledný otáznik. Vydrží chladné počasie, alebo ho vystrieda oteplenie?

Samotná organizácia stretnutia bola kvalitná a na vysokej úrovni. LED prenosné tabule usmerňovali vodičov na záchytné parkoviská. Polícia „pomáhala a chránila“ na každom kroku. Už pri pochode mestom k samotnému štadiónu bolo ľahko rozpoznať, ktorí fanúšikovia idú komu fandiť. Bystričania sa pripravovali na zápas v tradičných červeno bielych kombináciách a medzi nimi sa pohybovali modročervení Zvolenčania. Prišli ale aj nestranní diváci, stretli som pár trnavských „Bielych Anjelov“ a započul aj nejakých „Východniarov“. Podujatie prilákalo celé Slovensko. Tradičné najtvrdšie zvolenské jadro dorazilo na Štiavničky so zapálenými červenými svetlicami. Tak ako som ich nerád videl pred rokmi v útrobách zvolenského zimáku priamo na zápase, tak teraz pod holým nebom mi vôbec nevadili. Čo však vadilo zrejme všetkým, bol intenzívny a neutíchajúci dážď. Ten neustále nechával takmer všetkých na pochybách, či sa stretnutie vôbec odohrá. Pri pohľade na hraciu plochu to vyzeralo ešte horšie, než som čakal. Napriek aktívne pracujúcej rolbe voda na ľadovej ploche len a len pribúdala. Koniec koncov, aj rolba má svoju nádrž primárne na sneh a nie na vodu. Už pri úvodnom buly som všetkých aktérov ľutoval. Mesiace organizačných príprav a ďalšie týždne príprav ľadovej plochy počasie dokonale zmazalo. Hrať sa však „muselo“, a tak sa „hralo“.

Okrem hráčov bojovali aj samotní diváci. Na nekrytých tribúnach boli totiž miesta, kde sa nachádzalo množstvo snehu, a ten bol najmä na schodoch dosť nebezpečný. Odhliadnuc od počasia, v ktorom by som ani psa von nevyhnal, sa však diváci celkom bavili. Oba sektory vzorovo povzbudzovali hlasivkami svojich miláčikov, presne tak som si to pred zápasom predstavoval. Veľmi rozumne boli zvolené aj samotné tábory. Boli oddelené oproti sebe a tak sme sa diváckym potýčkam tentoraz vyhli.

Určite sa zhodneme všetci, že podmienky na ľade mali od hokeja veľmi ďaleko. Pravidlá však hovoria aj o tom, kedy je možné zápas predčasne ukončiť. „Samozrejme riešili sme to ešte pred zápasom aj s Rišom Lintnerom, takže musíme byť pripravení na všetko,“ vyjadril sa tesne pred  druhou tretinou hlavný rozhodca Peter Jonák. Ale ako sme všetci videli, hralo sa ďalej. Obe mužstvá bojovali ďalej tiež, ale dážď víťazil stále viac a viac. Niektoré detailné zábery kamier na striekajúcu vodu s hráčmi boli  komické. Zrejme však ale len pre nás divákov. Na „vode“ sa totiž bojovalo o tri dôležité body na čele Tipsport ligy. Nakoniec si tri mokré body odniesol Zvolen. Sektor hostí teda oslavoval. Oslavovali aj samotní hráči a oslavoval aj tréner Andrej Podkonický, ktorý sa pred zrakmi divákov spontánne vrhol do snehu.

Napriek trom hodinám moknutia panovala výborná divácka atmosféra. Reklamné brejky, ako aj prestávky medzi tretinami výborne vypĺňal moderátor Slávo Jurko. Takmer všetci diváci mali na sebe niekoľko vrstiev oblečenia, preto bolo skutočne komické, keď kamera zaostrila na banskobystrického fanúšika, ktorý sa do pol pása vyzliekol. To skutočne chcelo odvahu, alebo pár kôl „tuhého“.

Toto všetko boli pozitíva. Našlo by sa ale predsa aj niečo, čo by sa dalo možno vylepšiť. Nie veľmi šťastne boli zvolené podľa mňa farby dresov. Modré a červené farby pri pohľade z diaľky dosť splývali. Určite lepšia by bola kombinácia klasických bielych a farebných dresov. Čo sa týka počasia, to si asi nenaplánujeme ideálne nikdy, takže tu organizátorom veľmi ťažko niečo vyčítať. Jedine, že by sa nabudúce mohli viac modliť.

Úvodné Winter Classic Games novodobej histórie slovenského hokeja je za nami. Mnohí ešte dnes sušia doma svoje vetrovky, čiapky, šály a ostatné časti svojho odevu. To, akým skóre skončil zápas, si možno o niekoľko rokov pamätať nebudeme. Ale na počasie, ktoré zápas pod holým nebom sprevádzalo, tak na to si spomenieme aj o desať rokov. 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Dzunkes

 

Dakujeme
4.2.2019 - 16:25
+5

ErikHKM

 

Andrej Podkonicky to hecoval už pred úvodným buly no a potom ta spontánna jeho radosť keď už bolo po všetkom to nemalo chybu a taktiež Samo Petráš nový vlajkonosič a v dobrom závidím suvenír tým čo dostali hokejky
Škoda toho počasia dnes sme sa bavili s kamošmi že keby bolo take počasie ako dneska to by bolo super slnko vonku dobrá teplota ale tak nevadí vyhrali sme a to nám nikto už nikdy nezoberie
4.2.2019 - 17:16
+6

HokejBJ

 

Lintner: Pekne sa uzakalo, že strach pred zápasom bol zbytočný, keďže organizátori boli pripravení na takéto počasie a vraj cez noc pripravovali ľad tak, aby sa v pohode hralo
4.2.2019 - 17:26
0

moke19

 

... a vraj cez noc pripravovali ľad tak, aby sa v pohode hralo, pls daj viac, ako?
4.2.2019 - 19:53
0

ŠIMIKE

 

no mrazili ho a uhladzovali..co ine..kedze prirodne by nezamrzol
4.2.2019 - 20:49
0

HokejBJ

 

https://www.hokejovysvet.sk/clanok/38751/lintner?fbclid=IwAR1Iqy2TWhPD8xS-YWvFmriVW_BjTcQCciG82lxFHBacAIM0p9HU6FOmxUg
4.2.2019 - 21:45
0

zvolencan1

 

Water Classic.
4.2.2019 - 17:33
+7

IIIIIIII

 

fail: len niektorým Bystričanom mohli pred zápasom vysvetliť, že tie čierne pruhy pod očami , čo si nakreslili podľa videného v TV pri prenosoch z WClassic NHL nie je žiadne voodoo, ale ochrana očí pred ostrým slnkom...
4.2.2019 - 17:35
+10

Westbeast0

 

Az na to, ze ostre svetlo z reflektorov moze mat rovnake ucinky ako slnko...
4.2.2019 - 17:57
+14

bohin85

 

chcel byt za mudreho a vtipneho a nevyslo...
4.2.2019 - 18:00
+10

IIIIIIII

 

suhlas: pokiaľ by nelialo ako z krhle a tie reflektory by boli naozaj výkonné tak určite áno. V tom lejaku a pološere to bolo len ... trápne.
4.2.2019 - 18:09
+2

FP-lubkik

 

Trapny si ty. Wiliam Wallis v statocnom srdci to mal kvoli reflektorom?
4.2.2019 - 19:32
+2

topska

 

Ale to sa naozaj pouziva kvoli reflektorom alebo slnku
4.2.2019 - 19:48
+3

matrin

 

Noa? Kamerove svetla
4.2.2019 - 21:07
0

spartacus

 

Presne ako pises trapne .šašovia !!
4.2.2019 - 21:38
0

IIIIIIII

 

pravda: potom je otázka prečo si to nemaľujú na každý zápas, pod ostrejšími reflektormi v halách..?
4.2.2019 - 18:18
0

topska

 

v halach nie su take silne reflektory a su inak umiestnene
4.2.2019 - 19:05
+2

emoxx1

 

To je presne dôvod. Slnko nesvieti kolmo na ľad...
4.2.2019 - 19:12
0

topska

 

No jasne. Ja som sa na to pytal preco to mali a odpoved bola ze reflektory...
4.2.2019 - 19:21
+1

22.4.2017

 

už ti odpovedali a navyše od vody sa svetlo odráža ešte viac...
4.2.2019 - 21:24
0

bohin85

 

aj toto ta trapi?! raduj sa
a neries koniny..
4.2.2019 - 17:59
+3

spartacus

 

Moc im to nepomohlo kedze prehrali
4.2.2019 - 21:37
+1

ErikHKM

 

Dresy pojdu asi aj do dražby podľa všetkého na pamiatku to bude super
4.2.2019 - 17:56
0

MartinZV

 

Pôjdu
4.2.2019 - 18:00
0

Gargamel123

 

O dres Hajka: bude bitka...
4.2.2019 - 18:03
+17

Hrobar

 

len medzi kym ?
4.2.2019 - 18:24
0

matrin

 

Valabik s Nemcekom
4.2.2019 - 21:08
+3

VSS Košice

 

4.2.2019 - 20:13
0

marcel

 

Hmm: To Vam za to koľko platia, že na každom portáli píšete iba pozitíva? Kde je nejaka objektivita? Prečo sa každý bojí napísať to čo bolo mínusom? Máte snáď pocit, že ľudia su ovce a zožerú len to čo im podhodíte?
4.2.2019 - 19:11
+16

MatoHC05

 

Asi ostatných toľko netankuje že hlavní aktéri neboli HC značka vs HK značka
4.2.2019 - 19:42
+13

Yuro81

 

Public Relations: o nic ine neslo ... v dobrom aj zlom vyzname.

Akurat ako som spominal, bolo to strasne smerovane iba k BB co zaklincovali Hajko, pasikavec a šašo s maskou.

Vsetky sympatie si preto ziskal Zvolen.
4.2.2019 - 20:04
+5

HokejBJ

 

No daj, čo tam bolo to negatívne. Poď
4.2.2019 - 21:48
0

Foam of Waterfall

 

počet toaliet na počet ľudí, počet bufetov na počet ľudí, zásoba teplých nápojov na počet ľudí, chýbajúce reklamné dáždniky na počet ľudí (zišli by sa aj pri snežení, nielen daždi, takže pokojne ich mohli nachystať polrok dopredu), nedostatok výhľadu na ľadovú plochu (najmä ZV sektor), nemožnosť opustiť sektor počas zápasu s možnosťou sa vrátiť, ak už mám tak drahý lístok (napr. na nákup nápojov, rýchly nákup dáždnika alebo návšteva wc pomimo blízko), neboli súťaže pre ľudí, dosť neoperatívny mimoriadny vlak zo ZV (keď leje, tak radšej nechám ešte ľudí vo vlaku, než moknúť na ulici či v sektore) a kopu ďalších vecí, nad ktorými sa stačilo len zamyslieť ... lebo takto to je ako tí cestári, čo ich každú zimu prekvapí sneženie
4.2.2019 - 22:09
+9

HokejBJ

 

Výhľad neberiem, keďže na internete som čítal diskusie tých čo tam boli a málo kto dačo povedal o výhľade.
Nedostatok nápojov to je akože neviem čo k tomu mám napísať, na každej akcii od eur veľa ľudí sa čaká v rade.
Vlak ako ???
Súťaže, vážne Toto ti chýbalo
4.2.2019 - 22:42
+3

ErikHKM

 

Hokej BJ : takze výhľad zlý nebyť tej veľkoplošnej obrazovky tak cele zle deti keby nestierali plexisklo tak už dupľom nič nevidime
Počet bufetov až 1 myslím si že by sa uživili aj dva aj tri
Vstup to bola tragikomédia dnu áno von tiež ale naspäť ta už nechceli pustiť smutná realita
Súťaže mne osobne nechýbali žiadne mokrý Som bol ako mys prial som si byt čím skôr doma v horúcej vani
Na Repre akcii na futbale si pamätám keď pršalo rozdávali jednorazové pršiplášte mohli aj teraz čo už no len toľko ktomu keby si tam bol vieš
5.2.2019 - 7:19
+1

Foam of Waterfall

 

vidím, že o tom vieš tento oný, no
a) o výhľade som tu čítal viackrát len v 1 diskusii, možno by stálo za to si tú pozápasovku prečítať ...
b) tu by sa v poslednej tretine aj čakalo v rade, lenže nebolo na čo, tzn. no zásoby, no fun
c) áno, vlak, dokonca mimoriadny, či také v BJ máte raz ročne?
d) súťaže sú také vcelku obvyklé na podobných akciách, no a keď pršalo, tak aspoň miss mokrá bunda alebo miss najviac cákajúce vlasy mohlo byť
5.2.2019 - 12:50
+2

Mark101

 

Okrem dažďa som žiadne mínus nenašiel..
4.2.2019 - 22:21
+3

strojar

 

Pravidlo 8 – ĽADOVÁ PLOCHA / VHODNOSŤ
I. Ľadový hokej sa hrá na bielej ľadovej ploche nazývanej ihrisko. Jeho vhodnosť na stretnutie musia posúdiť rozhodcovia stretnutia.
II. Ľadová plocha musí byť pripravená z vody a chemikálií tak, aby sa zmrazením zabezpečila rovnaká kvalita a stabilná teplota celej plochy pomocou spoľahlivého chladiaceho systému.
4.2.2019 - 19:16
+2

Urpiner16

 

Aké pravidlo bolo v čase našich starých otcov?Daj si chladiacu sprchu.Tak sa hral hokej keď neboli štadióny a chceli hrať hokej i v takých podmienkach aké boli v nedeľu na šťiavničkách.V tom je pointa ukázať ako sa kedysi hralo a aké to bolo náročné pre aktérov.Tak nad týmto sa zamyslite a majte trochu nadhľad nad vecou i počasím aké vládlo nielen v nedeľu ale aj kedysi.
4.2.2019 - 19:35
+4

Foam of Waterfall

 

štadióny neboli, ale organizácia bola na tú dobu lepšia ...
4.2.2019 - 22:10
0

zomi BLOG

 

Asi tak, ako vravite.Ake boli niekedy pre hokejistov narocne podmienky.Ale aj pre rozhodcov.Spominam si na jeden report v novinach, ze: Stretnutie bolo v Trnave predcasne ukoncene, lebo jeden divak z hladiska trafil rozhodcu snehovou gulou do oka...
5.2.2019 - 7:59
+4

filo1

 

Iný priestor, iné pravidlá

Napriek vyše 30-ročným skúsenostiam v ľadovom hokeji bol aj pre Jakubca súboj Winter Classic vôbec prvým hokejovým duelom pod holým nebom, ktorý zažil. V čom bol teda z pohľadu delegáta zápas Winter Classic iný, ako bežný ligový súboj na tipsportligových zimných štadiónoch? „V prvom rade v tom, že podujatie sa hralo na otvorenom priestore. A tomu sa podriaďujú aj pravidlá – tie sú pri organizácii skôr podobné futbalovým zápasom, ako hokejovým,“ vysvetľuje Jakubec.

Pre zástupcov médií alebo aj samotné kluby bola prekvapujúca informácie, že v tretej tretine musí byť presne v 10. minúte prerušená hra a obe mužstvá si musia vymeniť strany. „Takto to stojí v pravidlách ľadového hokeja, keď sa hrá na otvorenom štadióne. Aby mali obaja súperi rovnaké podmienky keď fúka alebo svieti slnko,“ hovorí šéf delegátov SZĽH.
4.2.2019 - 20:24
+3

sedo

 

ale blbcom nevysvetlíš že počasie sa nedá naplánovať a akcia musela byť plánovaná mesiace dopredu.Nevysvetlíš ani to že tuto akciu niekto musel zafinancovať a boli to hlavne sponzori od BB a ZV a preto sa nepreložil zápas do Tatier ale sa hral tam kde mu to prináleží t.j.pri Hrone! Bola to prvá akcia tohoto druhu a len hlupák bude hľadať negatíva aby sa mohol odbaviť. To že prvé Winter Classic hrali BB proti ZV nemôže spochybniť nikto lebo toto bola tá najlepšia reklama na hokej. Čo už tradične býva najslabším článkom boli rozhodcovia.To je katastrofa a hanba ligy!
5.2.2019 - 11:18
+8

weefoe

 

ty si bulo?
4.2.2019 - 20:36
+4

gta98

 

Hlúposť je opak múdrosti. Podľa Kanta to je nedostatok súdnosti. Hlúpy človek sa nazýva hlupák.
4.2.2019 - 21:05
+1

Foam of Waterfall

 

na zápasoch mimo štadiónov neplatia klasické pravidlá, viď: RULE 50
4.2.2019 - 22:12
+1

strojar

 

Pre spôsobilosť ľadovej plochy platia rovnaké pravidlá.
4.2.2019 - 22:36
0

topska

 

Tak to ani nahodou, to by sa nedohrala alebo vobec nezacala hadam polovica z podobnych duelov...Ved lad sa topil resp. bola na nom voda aj v inych krajinach a hralo sa dalej. Netvrdim ze az tak ako vcera ale v normalnom zapase by sa davno zapas prerusil alebo ukoncil. Pozistuj si to.
4.2.2019 - 23:08
+2

RebelMemoryPP

 

Lintner to proste nemohol odvolat to by mu nepasovalo do jeho predstav..ale nabuduce snad lepsie uvazi kde take nieco bude robit..bol to vysmech Winter Classic..
4.2.2019 - 19:24
+2

iskra6791

 

Ty si výsmech tejto diskusie
4.2.2019 - 19:49
+28

Urpiner16

 

By som vás chcel vidieť hrať v tých podmienkach vy gágaji,táraji a prďúsi.
4.2.2019 - 20:02
0

RebelMemoryPP

 

Toto je typicke vase Bystricke..ked si ani za boha neviete sami priznat a uznat ze je daco ohladom vas zle..to pocasie nebolo hodne prveho Winter Classic na Slovensku..situovane to bolo zle regularnost bola velmi na hrane,zdravie hracov ako aj fanusikov bolo ohrozene ale hlavne ze to bolo v Bystrici..keby len trosku nad tym pouvazuju mohlo to dopadnut ovela lepsie,ale to sa potreboval niekto nabalit aj cez mrtvoly..kludne sa to dalo urobit uplne inak,ale to by sme nemohli byt na Slovensku..akteri kludne mohli byt ti isti,ale hrat sa malo niekde kde by bola istota ze z toho nebude vodne polo..ak sa z toho ma robit tradicia,kludne mohli vybrat jedno stabilne miesto a celky sa na nom mozu kazdorocne menit..u nas nikto nevie zagarantovat ze bude v mestach minusova hodnota teploty v januari,ale su predpoklady ze v urcitych miestach by aspon nemalo liat ako z krhly..cele Winter Classic dostalo facku presne tak ako si ho zasluzilo..o co lepsie by to bolo keby sa urci jedno miesto pre vsetky rocniky na neutralnej pode a dosadia sa do neho len muzstva v tom ktorom rocniku..isto by to bolo rozumnejsie ale to bystricka nadost nepripusti,ze by to tak bolo lepsie a bude obhajovat tuto frasku co bola vcera..
4.2.2019 - 20:37
+6

topska

 

Toto je podla mna blbost robit to na neutralnej pode. Uzu len kvoli poctu divakov. Nevies ani garantovat, ze ako casto to bude ani ze na tom mieste to bude moct byt realizovatelne aj inokedy. Ved ani envies kto bude riadit PRO Hokej. BB-ZV a hrat to na Stiavnickach bola jedna z najlepich alternativ. Tym miest kde sa to moze hrat je naozaj minimum. Najma pri prvom rocniku. Kde by tolko ludi prislo na tychto superov? A pozor! Chces to niekde kde je mansia pravdepodobnost dazda? Takze niekde severnejsie...U nas to ale na futbalovom stadione nemohlo byt a ani v Ziline napriklad. Ani na Strbskom plese (tam sa to planovalo). Kde inde by teda bola mensia pravdepodobnost dazda? Kde su teda lepsie meteorologicke podmienky? Mna nic realne (financne, pocet divakov, technicke zalezitosti) nenapada. Skus teda.
4.2.2019 - 21:01
+7

Gargamel123

 

V skratke: je to volovina
kedze pocasie
sa neda predvidat.
Nemame zimy ako kedysi.
4.2.2019 - 21:10
+2

RebelMemoryPP

 

Dobre Topska tak podme na to..Ty dokazes mi garantovat ze ked to bolo v BB ze sa ta akcia bude opakovat..?? A dokazal si to garantovat aj tyzden pred akciou..?? ze sa ta akcia bude v buducnosti opakovat..?? napis mi dokaz tvojej garancie..kedze na mna sa obuvas ze ina poda by to negarantoval,tak argumentuj tvoju garanciu..potom jak si ju precitam budem po jednom rozoberat dalsie tvoje body ktore si spomenul ale nech to mame na drobne..
4.2.2019 - 23:07
+1

sedo

 

Veď ty tu splietaš voloviny a ide s teba len závisť že to nehral Poprad. Ja nebudem mať problém v buducnosti ak Winter Classic bude v Poprade lebo na ten projekt si prispeli aj majitelia klubov BB a ZV a to že to boli práve tieto mužstvá čo ho hrali bolo to najlepšie čo sa pre Winter Classic mohlo stať ako aj to že sa hralo pri HRONE! Všetko sa dá predpokladať a naplánovať okrem toho či sa bude WC hrať za dažďa za sneženia alebo za slnka. Len ty ktorý si tam nebol tu ideš rozdávať rozumy ako to všetko malo byť a ako to všetko bolo na hovno.
5.2.2019 - 11:36
+7

RebelMemoryPP

 

V prvom rade podsuvas voloviny ty o nejakej zavisti a podobne bludy. Vies citat..?? Pisem ze akteri mali byt ti isti..tak kde vidis zavist..?? hovorim o tom,ze vyber miesta nebol dobry..tak ukaz mi tu zavist ty saso..tvoje akoze argumenty su strasne plytke tak ako plytka bola ta akcia..
5.2.2019 - 12:24
+1

bryndziarka87371

 

A bol si tam? Či hodnotíš z poza obrazovky? Ja som bola v oba dni a vôbec to nebolo plytké, ako opisuješ.
5.2.2019 - 13:31
+6

sedo

 

Už len posledný koment lebo môj čas je príliš drahý nato aby som ho travil nad tvojimi drístami. Kto si ty a čo si vlastne urobil ty pre hokej aby si kritizoval akciu na ktorej sa zúčastnili stovky ludí len preto aby zviditelnili hokej na SK???
5.2.2019 - 14:05
+1

topska

 

Kritizovat ak je ta kritika konstruktivna je vzdy prinosna! Ak obhaji resp. rozvinie svoje nazory tak to tu do diskusie v pohode patri. Len zatial sme sa toho nedockali
5.2.2019 - 14:13
+1

topska

 

Ved ale to je podstata mojho komentu resp. nesuhlas s tym, ze to malo byt niekde NA SEVERE (resp. teda neviem co myslis tym miestom, kde by bola mensia pravdepodobnost dazda kedze vseobecne teplota vonku mohla byt aj 15 stupnov) na neutralnej pode s tymi istymi ucastnikmi. LEBO NIKTO NEVIE GARANTOVAT ZE SA TO BUDE HRAT. Preto nech to je na mieste, kde to maju blizko fanusikovia oboch ucastnikov. Ale hlavne som zvedavy stale na to, ze kde teda to malo byt podla teba? Lebo si napisal ze tych alternativ a LEPSICH bolo viac. Kde teda bola mensia pravdepodobnost dazda, realne sa to dalo zorganizovat a prisli by tam ludia. Llebo ja o takych alternativach velmi neviem. Ani z financneho hladiska napriklad. A ja sa urcite do teba neobuvam, normalne diskutujem a som zvedavy na tvoje nazory. Kedze ak mas take napady tak sa realne mohlo predist veciam, ktore boli minusom.
5.2.2019 - 13:14
+3

RebelMemoryPP

 

V prvom rade som nazoru ze to malo byt v jeden den,predislo by sa zlemu pocasiu o 50 % to je celkom velke percento uspesnosti a za dalsie,hovorim o neutralnej pode kde by bol mensi predpoklad dazda,to je cela severna cas Slovenska,dalsie percenta vyssie k uspesnosti..vytvorit nieco ako stale miesto kde by sa to konalo kazdy rok pripadne v periaodach urcitych..nechces ani sam tomu verit,ze keby miesto Zvolen tam hraju Kosice ze by divaci on nich do BB nezasli..?? zasli..tak preco by nezasli tam fanusici oboch celkov..??
5.2.2019 - 15:30
0

topska

 

Ja ta chapem. Ale stale sa pytam, kde teda na Severe to malo byt, aby to bolo financne zrealizovatelne? Lebo pre tento rok sa ziadne take miesto, ktore by bolo lakadlom pre fanusikov, nenaslo. Aby to bolo uskutocnitelne, tak to muselo byt na mieste, kde mas uz vyriesenu vodu, elektrinu a vsetky ostatne rezie aj s parkoviskami, cestami a hlavne aspon nejakymi tribunami atd atd. Cize do uvahy prichadzali len futbalove stadiony a pod. Mostiky padli, na zrealizovanie mimo tychto priestorov peniaze nie su a ziaden futbalovy stadion na Severe nebol tiez zrealizovatelny (nepustili ich tam majitelia, zle tribuny, vysoka cena, mala kapacita, zle rozmery...).

Stale si nedal akekolvek miesto, kde by to bolo NA SEVERE mozne zrealizovat. O to mi ide.

A teraz este raz k neutralnemu miestu. Dookola pisem, ze toto bola jednorazova zalezitost a vobec ale ze vobec nie je jasne, ci to niekedy bude A HLAVNE KTO TO BUDE REALIZOVAT. Cize pozerat na nejaku postupnost nepripadalo v uvahu. Dalej hadam nespochybnis, ze pri takych financnych nakladoch sa kazdy a jeden organizator A HLAVNE SPONZORI nepriklonia k miestu, kde je najvyssia pravdepodobnost vysokej navstevy. To ani nahodou nevies zarucit na neutralnom mieste. Nie, nemyslim si ze by s urcitostou niekde na futbalovom stadione (kedze to nemoze byt v PP, ZA, TN, MT) nehokejoveho mesta by prislo tolko ludi na zapas BB-ZV alebo jednodocho dvoch neutralnych miest. Resp. je to menej pravdepodobne. Tak malu vzdialenost inych dvoch fanusikovskych taborov ako medzi ZV a BB nevies zarucit na inom mieste, kde by to teda na severe mohlo byt a to ani nahodou! Ak teda chces cca tolko fanusikov. Minimalne je to obrovske riziko s ktorym by sponzori nesuhlasili.

Teraz sa vratim k tvojej poznamke o jednom dni, co beries ako PRVORADU VEC. Nemozne. Ale ze uplne. Ty vies co vsetko tato akcia zahrnala? Kolko dni to trvalo? Ved to neboli dva zapasy (uz aj tie dat do jedneho dna by bol problem). Ved tam boli zapasy deti, atletov (kedze stadion patri dukle), rozne sutaze legiend...Ved to je nerealne a ten lad by to kludne nemusel vydrzat. Hlavne kdekolvek na Slovensku v sobotu alebo nedelu. Cidel si ako bolo v Poprade? Ved aj tu prsalo...Dalej do jedneho dna ti to nepustia sponzori. Je to proste malo marketingovo lakave. MY sa neporavnavajme s Brnom, lebo tam si to organizovala Kometa, tu Kaufland a Pro Hokej. Tu nemozes hazardovat s peniazmi. A nemas take svoje pozeemky ako mala Kometa. A aby som nezabudol, investovali do toho aj kluby, ktore sa toho zucastnili. Asi by to Koval nechcel mat (a ani Zvolencania) niekde v Namestove. Nedali by na to peniaze.

5.2.2019 - 16:01
+3

sedo

 

Ešte ta to baví vysvetľovať niekomu kto to nechce pochopiť?
5.2.2019 - 16:35
+1

topska

 

hej bavi, ja s nim nemam ziaden problem diskutovat aj pri inych temach Sak ked uvidim ze to ide do stratena tak nebudem stracat cas
5.2.2019 - 16:45
+1

hkmzv95

 

A k tomu počasiu. V BB posledné 2 mesiace určite nepršalo. Je to fakt blbá zhoda náhod, že akurát v ten deň pršalo a ako píšu aj ostatní, pršalo skoro všade. A o tom to je, je to zápas pod holým nebom, keď prší, tak to asi tak má byť.
5.2.2019 - 18:19
0

HokejBJ

 

To myslíš vážne toto čo si tu dal?
4.2.2019 - 21:56
+3

peters

 

..uz si konecne pozri nejake fakty k tomu ked nieco pises. Co trepes, ze sa to malo hrat niekde na spravnom mieste, ...na Strbskom plese??, ...sam vies, ze je to cista blbost aj z pohladu prirody, zivotneho prostredia a aj priestoru pre tak velku akciu. U vas v Poprade???, nemali ste tam teraz ani len ten sneh a bolo tam ovela teplejsie ako v BB. Uz som niekde pisal, ze to mohlo byt niekde na Chopku, kde boli v nedelu nenormalne -2 stupne, ano, tam by to bolo super, vsetci sa mohli vyviest lanovkovou, akurat, ze ani ta pre vichricu cez vikend netahala, ale bol by to fakt fantasticky zazitok. A kto sa tu potreboval nabalit??, ako nezavidel som Lintnerovi tu situaciu, to nie je len tak posunut zapas o den dva, ...technika, kamery, ludi z roznych externych firiem, ktori uz maju dalsi den uplne iny program, fanusikov, ktori su rozcestovani a kopec inych veci o ktorych ani netusis, ze treba zabezpecit.
4.2.2019 - 21:58
+12

sedo

 

On je ten najlepší organizátor spoza pece! Plná huba rečí ale bez skutkov.
5.2.2019 - 11:55
+4

MatoHC05

 

Neboj, Určite sa raz dočká aj meka zimných športov
4.2.2019 - 19:44
0

weefoe

 

Winter Classic celkom fajn. A že nebolo všetko ideálne...aspoň je sa od čoho odraziť... Len v budúcnosti, prosím, konzultovať so Strojarom, lebo ten vie všetko naj naj naj.
4.2.2019 - 20:38
+3

spartacus

 

Ten hokej a bola parodia na takom lade vode sa vob3c nemalo hrat ! Snimanie kamier hrôza ! Komu sa tento cirkus pacil tak je zaujaty !treba pozriet ceske Winter clasic a uzna kazdy ze to Bystricke bola 4 cenová skupina !trapne ! Mne osobne sa to vobec nepacilo a to nie iba kvôli daždu ! Uplny amaterizmus !!
4.2.2019 - 21:45
0

wedro

 

Presne tak.

Keď chceli silou mocou hrať vonku.

Prečo si to nepredohrali na začiatku januára keďže vždy takyto čas pekne mrzne.

Tak ako v NHL na nový rok.


Po ďalšie ta ľadova plocha Bola úplne zle po riešená.

Však bola tam hlavná tribúna vedľa toho postaviť ľadovú plochu a z druhej strany pribudovat tribúnu.

Výhľad na ľadovú plochu by bol perfektný.


Dosť sa čudujem keďže sám citronik sa bol pozrieť keď Česi robili WC zisťoval si informácie adt...

Česi tiež prvýkrát to robili ale dokázali to spraviť na špičkovéj úrovni.

Slovenské WC absolútne sa nevyrovnálo naopak ostala horkasta pachuť v ústach.

Takže tak.

5.2.2019 - 8:23
+2

MatoHC05

 

Sak ale buď rád. Ako dobre že sa ta traposina nerobila v KE no nie? Nech to majú amatéri, pre vás to je pod vašu úroveň značky
5.2.2019 - 8:57
+6

ErikHKM

 

Ale malo to niečo aj z Košíc mantinely a rolba boli Vaše malo to niečo aj z Čiech keďže tribúnu pristavovali naši bratia z Moravy
5.2.2019 - 9:09
0

VSS Košice

 

Naco sem pleties Košice ?
5.2.2019 - 9:13
+1

ErikHKM

 

To som písal len Wedrovi nič v zlom len že mantinely a rolba bola zapožičaná z Košíc žiadne rypanie v tom nehladaj
5.2.2019 - 9:31
+1

mitoO

 

Erik, on daval otazku pod MatoHC05.
5.2.2019 - 9:34
+2

ErikHKM

 

Aha ja som myslel že podomna ale to je jedno ja nerypem nič v tom zle nehľadajte
5.2.2019 - 9:56
+1

VSS Košice

 

5.2.2019 - 12:08
+1

bohin85

 

ano.. a logicky kapacita dokopy 3000 max. neviem preco vela ludom nedochadza ze na sedeni sa nezmesti tolko ludi ako na stati a stale splietaju nieco s hlavnou tribunou..tak isto keby sa to zuzilo aby bol lad blizsie k zv sektoru. cize minus boky a tak isto minus hlavna tribuna. cize tiez by sla dole kapacita.jedine co sa mohlo s tym robit bolo to urobit to na sposob ceskeho WC
5.2.2019 - 12:47
0

wedro

 

No vidíš prečo sa to nerobilo na Česky spôsob.

Ale to je už jedno.

Bohužiaľ Slovenské WC bola jednoducho nekvalitná kópia WC.


Takže tak.

5.2.2019 - 12:55
+3

bohin85

 

no lebo by to stalo asi 3 krat viac.. neviem.. a neslo by potom tolko do vačka..
5.2.2019 - 13:14
0

Mokion

 

.
Mám len pár pripomienok k Winter Classic.
Na zápase legiend by v žiadnom prípade nemal chýbať Pálffy.

Nabudúce by som privítal takýto súboj niekde v Tatrách. Napríklad pod mostíkmi.

Dva súťažné duely, Slovan-Košice a Trenčín-Poprad by boli skvelé.
*******
Slovan už snáď bude znova v extralige.
Bratislavčania sú v Tatrách, ako doma.
5.2.2019 - 11:03
+1

zasi

 

Pálffy: to ho mali dotiahnuť v reťaziach?neverím že nebol oslovený.
Slovan-neverím že bude hrať našu ligu,čiže tam by som to zredukoval na Poprad-Košice.
s výberom miesta súhlasím
5.2.2019 - 11:11
+5

jarinho

 

ano: Poprad - Kosice bz bolo fajn a presne ako vravis niekde v Tatrach. Nech uy je to Winter BTW takz pen Citron bz mal popremzslat nad WINTER Classic v Januari.
5.2.2019 - 11:52
0

topska

 

Tam to chceli robit 3 roky a ani raz im to umoznene nebolo resp. to nebolo nijako zrealizovatelne
5.2.2019 - 13:16
+3

bohin85

 

vies co.. mali by to urobit rovno na mostikoch hore.. nie? kriste..
5.2.2019 - 12:48
0

ErikHKM

 

Nikde neni napísané že zápas pod holým nebom a zápas Poprad Kosice nebude ja si myslím praveze že budúci rok sa bude konať tento zápas
Ale myslím si že aj zápas Nitra Nové Zámky by nebol zlý
A samozrejme aj zápas napríklad Trenčín Kosice to by bolo tiež fajn nechajme sa prekvapiť čo nám prinesie ďalšia sezóna
5.2.2019 - 12:04
0

mitoO

 

Buduci rok asi nie: Či to už bude v budúcej sezóne, alebo liga príde s niečím iným ešte hovoriť nechcel: "Momentálne sa takto nepozerám. Skôr to vidím výhľadovo každý druhý rok, ale teraz ešte nechcem k tomu dávať stanovisko," dodal Richard Lintner.
5.2.2019 - 12:06
+1

VSS Košice

 

Podla mna wc tak skoro nebude.
5.2.2019 - 12:10
0

RebelMemoryPP

 

Ano a presne preto ako to dopadlo,lenze ked to clovek skritizuje tak je za hlupaka..
5.2.2019 - 12:27
+1

burnzie

 

dá sa niekde stiahnuť celý zápas winter classic mohol by to niekto upnúť na uložto alebo pod hľadám ale márne
5.2.2019 - 16:01
0

hkmzv95

 

Na huste je zaznam
5.2.2019 - 18:22
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.4.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 14.4.2019 03:51
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 14.4.2019 03:51
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 14.4.2019 03:51
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.4.2019 06:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.4.2019 06:26
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.4.2019 06:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.4.2019 06:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.4.2019 06:26
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.4.2019 06:26

Bleskovky

Mníchov sa ujal vedenia vo finále play off nemeckej ligy

Hokejisti Mníchova zvíťazili vo štvrtkovom úvodnom dueli finále play off nemeckej ligy na ľade Mannheimu 2:1 po predĺžení a ujali sa vedenia v sérii. finále play off nemeckej hokejovej ligy - 1. zápas: Mannheim - Mníchov 1:2 pp /stav série 0:1/
včera o 22:44 - Adrián Danaj / TASR

Zug - Bern 1:3 vo 4. finále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu zvíťazili vo štvrtkovom 4. zápase finále play off švajčiarskej ligy na ľade Zugu 3:1 a rovnakým pomerom vedú aj v sérii. finále play off švajčiarskej hokejovej ligy - 4. zápas: Zug - Bern 1:3 /stav série 1:3/
včera o 22:41 - Adrián Danaj / TASR

Djurgarden postúpil do finále play off švédskej ligy

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili vo štvrtkovom rozhodujúcom 7. zápase semifinále play off švédskej ligy na ľade Färjestadu 4:1. Vo finále si zmerajú sily s Frölundou. semifinále play off švédskej hokejovej ligy - 7. zápas: Färjestad - Djurgarden 1:4 /konečný výsledok série 3:4, do finále postúpil Djurgarden
včera o 21:57 - Adrián Danaj / TASR

Florida nepustila Barkova na šampionát

Vedenie klubu zámorskej NHL Florida Panthers neuvoľnilo fínskeho hokejistu Aleksandra Barkova na MS na Slovensku (10.-26. mája). "Po dôkladnom zvažovaní Florida zamietla pozvánku od Fínskeho hokejového zväzu pre Aleksandra Barkova, aby sa zúčastnil na svetovom šampionáte. Saša odohral v tejto sezóne množstvo minút a statočne znášal všetky zranenia.
včera o 12:03 - Adrián Danaj / TASR

Bern zvíťazil v treťom dueli nad Zugom 4:1, vo finálovej sérii vedie 2:1

Hokejisti SC Bern zdolali v utorkovom treťom súboji finále play off švajčiarskej ligy doma EV Zug 4:1 a ujali sa v sérii vedenia 2:1 na zápasy. 3. zápas finále play off švajčiarskej ligy: SC Bern - EV Zug 4:1 /stav série 2:1/
16.4.2019 22:52 - Adrián Danaj / TASR

Färjestadt vyrovnal stav série na 3:3

Hokejisti Färjestadu zvíťazili v utorkovom šiestom zápase semifinále play off švédskej SHL na ľade Djurgardens IF hladko 6:1 a vyrovnali stav série na 3:3. semifinále play off švédskej hokejovej SHL - 6. zápas: Djurgardens IF Hockey – Färjestadt BK 1:6 /stav série 3:3/
16.4.2019 22:04 - Adrián Danaj / TASR

Mníchov postúpil do finále play off nemeckej DEL

V rozhodujúcom 7. zápase semifinále play off nemeckej hokejovej DEL zvíťazil domáci Mníchov nad Augsburgom 2:0 a postúpil do finále. V ňom narazí na Adler Mannheim. 7. zápas semifinále play off nemeckej hokejovej DEL: EHC Red Bull Mníchov – Augsburger Panther 2:0 /konečný stav série 4:3, do finále postúpil Mníchov/
16.4.2019 21:54 - Adrián Danaj / TASR

Švédov posilní na šampionáte aj útočník Bratt z New Jersey

Švédska hokejová reprezentácia hlási pred májovými MS na Slovensku ďalšiu posilu z NHL. Podľa televíznej stanice ST prisľúbil trénerovi Rikardovi Grönborgovi štart na šampionáte útočník Jesper Bratt z klubu New Jersey Devils. Dvadsaťročný Bratt odohral v tejto sezóne za "diablov" 51 zápasov, v ktorých si pripísal osem gólov a 25 asistencií.
16.4.2019 15:11 - Adrián Danaj / TASR

Thornton dostal za atak na hlavu Noseka jednozápasový trest

Vedenie hokejovej NHL suspendovalo centra Joea Thorntona zo San Jose Sharks na zápas číslo 4 vo štvrťfinálovej sérii play off Západnej konferencie proti Vegas Golden Knights. Tridsaťdeväťročný útočník pyká za zákrok na hlavu protihráča Tomáša Noseka. K incidentu prišlo v zápase číslo 3, v ktorom domáci "zlatí rytieri" vyhrali 6:3 a v sérii vedú 2:1.
16.4.2019 08:04 - Michal Bruner / TASR

Frölunda postúpila do finále play off švédskej ligy

Lulea - Frölunda 2:6 /konečný výsledok série 1:4, Frölunda postúpila do finále.
15.4.2019 21:50 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

16. 04. 2019
B. BystricaNitra
6:2REPORT
14. 04. 2019
NitraB. Bystrica
2:1 SNREPORT
13. 04. 2019
NitraB. Bystrica
3:7REPORT
10. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:1REPORT
09. 04. 2019
B. BystricaNitra
3:2 PPREPORT
05. 04. 2019
ZvolenNitra
1:4REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola