Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SR 17 dostala v príprave debakel od Česka 0:8

24.8.2017 21:34 TASR

Slovenskí hokejoví reprezentanti do 17 rokov prehrali aj v druhom zápase na Turnaji piatich krajín v Ostrave, keď vo štvrtok nestačili na domáci výber a utrpeli debakel 0:8. Zverenci Jána Lipianskeho prehrali v stredu so Švajčiarskom.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Mládež


barabas

 

Ked nie je forma nemôžme vyhrať a že sú výborne trénovaný, ešte teraz my znejú prehnane pozitívne vyjadrenia trénera Lipianskeho v ušiach, podobné ako s bubnom na zajace, možno to tak nemyslel v podstate musí pred verejnosťou veriť vo víťazstvá, konfrontácia veľmi prospešná uvidíme čo ďalej, s CZE sme také prehry nemali v tejto vekovej kategórii dosť dlho, škoda čo je to za generáciu športovcov ?
24.8.2017 - 21:51
+3

Tehelnepole

 

Aj tak nam zavreli zbrojne fabriky Cesi!!
24.8.2017 - 21:54
+2

Adriano23

 

Tak zase pozor. Uz si myslim ze to mozme uplne v klude povedat, ze cesky mladeznicky hokej sa vratil k top timom. Minulorocny vitazi MIH, tento rok prehrali vo finale. MS U18 pred par rokmi vo finale, tento rok skvely navrat s finmi z 5:1 na 5:5. Pripravne zapasy od U16 po U20 uz povacsinu VYHRAVAJU nad finmi, svedmi ci rusmi.

A mimochodom cesi az na par vynimiek nam davali vzdy naklad. A to v pripravnych zapasoch skoro vdzy posielaju Becko a aj tak nie sme schopni vyhrat, az na tie ojedinele vynimky.
25.8.2017 - 8:46
+8

Fanusik2002

 

Výsledok je zlý,ale strely na bránu v 2.tretine 16:0!!!
Úroveň mládežníckych líg je katastrofa.
Rozumiem,nemáme hráčsku základňu.
Hlavná vec,že utopime Akadémiu Igora Libu.
O 5 rokov nebudú len Češi ďaleko vpredu,ale aj Maďari,Poliaci.
24.8.2017 - 22:09
+7

sanyo

 

ja som napísal už 2 emaily, ohľadom Libovej akadémie na zväz, či sa to ešte bude riešit, alebo je to už akože finálne rozhodnuté...? Doteraz som žiadnu odpoveď nedostal...
25.8.2017 - 11:08
+4

Ottawa38

 

Ani media sa Libovej akademii nevenuju...vratane tohto portalu.
25.8.2017 - 15:52
+3

ŠIMIKE

 

dnes bol nejaky rozhovor s kohutom a ze proste uz je v tejto veci rozhodnute a viac sa nou nebudu zaoberat..ze aj ten rok co mali vynimku tak ze aj to bolo uz vela a ze liba mal za ten cas ten problem vyriesit
25.8.2017 - 16:04
+3

Ottawa38

 

Celkom slušný odfajč...
25.8.2017 - 19:39
+3

uiii

 

Nevím no. Říct, že systémově byl zápas dobrý, tak by mi asi huba upadla.
Neberte to jako provokaci, já jsem z československé hroudy, mě tento stav taky se*e.
24.8.2017 - 22:45
+8

Zkubydu

 

Strasne zistenie. Cisla nepustia. Strely 16 nula v druhej tretine 48:10 celkovo ak clovek pocuje slova trenera o tom ze sme sa poraxilu sami... ak sestnaska ma skore z troch zapasov s rusmi 3:23 ak 18 na MIH ma skore 9:34 aj pripra (Bielorusko USA) Bez jedinej vyhry a co len jedineho bodu. Z coho ma cerpat clovek pozitivne momenty?
24.8.2017 - 22:47
+5

Adriano23

 

Zkubydu, ale teraz uprimne. Strasne zistenie?

Osmenaska na MIH, minuly rok vyhrala az jeden zapas, aj to po dlhych asi 6 rokoch. Na MIH fasujeme rok co rok s podobnym skore az na minulorcnu vynimku a aj pred dvomi rokmi (rocnik 98) sice prehral vsetko, ale skore nebolo az tak vysoko negativne.

S rusmi v troch zapasoch hanebne skore, ale ked si pozries do archivov tak take skore sme mali vzdy po tychto pripravnych zapasoh s rusmi, aj nas skvely rocnik 99 nad nimi do kategorie U17 fasoval laty, dokonca nad nimi este nikdy nevyhrali. Po dlhych asi 7 rokoch na mladeznickej scene sme nad nimi vyhrali minulu sezonu a to prekvapivo rocnik 00.

Od nejakeho roku cca 2008 omnoho viac sledujem mladeznicky hokej na slovensku a po pravde toto pre mna neni ziadne strasne zistenie. Iba pokracujeme uz pomaly 10 rokov v tom istom az na tych par vynimiek. Velmi dobre si pamatam MS juniorov a utok Tatar-Viedensky-Panik ako ho tu aj ludia tak zboznovali, pritom na tych MSJ sme sice hrali o tretie miesto, ale hokej aky sme produkovali bol biedny, keby ten rok nemali fini asi jeden z najhorsich rocnikov vobec, tak by sme hrali o zachranu. Ako na to sa uz nepozera, len narazam na tu kratkozrakost podaktorych fanusikov. Dokonca uz Filc po zlate z Goteborgu (2002) hovoril ze uz v mladezi za spickov o parnik zaostavame.
25.8.2017 - 9:01
+3

Laranjeira

 

Ale no tak. 48:10 na strely s Cechmi? To sa nepamatam za poslednych 10 rokov ani raz. Jednoducho ideme dole a zvaz tomu dava korunu rujnovanim juniorskeho hokeja v Martine, Libovej akademie a celkovou necinnostou.
25.8.2017 - 23:36
+4

jack13

 

anebo my ideme hore Anebo taky obojí
25.8.2017 - 23:42
+2

Adriano23

 

juniorka aj dorast moze hrat v Martine extraligu pod znackou MHA, zalezi uz len na samotnom Martine. K Libovi bolo uz vyjadrenie od Kohuta, uz minulu sezonu im dali vynimku s tym zeby to mali vyriesit, len riesili to asi tak ze cakali na dalsiu vynimku.

Najprv sa krici ze zakony platia pre kazdeho rovnako, ked sa to dotycni snazia dodrziavat, tak sa znovu krici ... ze nicia a rujnuju

Obraz hry s cechmi bol v "normale" resp oni tlacili my sa branili. To ze pri nasich strelach je skor ohrozene plexisklo ci mantinel vedla superovej branky, ako samotny cesky brankar je vec druha.
25.8.2017 - 23:52
+1

Navi01

 

Adriano23: Adriano, tvoje argumentačne vyjadrenia sú stále na jednej a tej istej vlne......

Áno je to 10-15 rokov na hovno.

Čo sa však deje momentálne v každej jednej novej mladej kategórii, ktorá prichádza, nemá obdobu.Všetky naše ročníky dostávajú debakle rád za radom.

Tvoje porovnávanie zlého s ešte horším už naozaj nikam nevedie.Vyslovene ideš po tom, že 5-10 rokov dozadu sme boli na tom rovnako zle, tak to nepreháňajte s kritickým pohľadom. No hovno kámo!!

Tu je tej kritiky ešte ku..a málo!!

Dnešný prejav 15,16,17,18 (až na minulo-sezónu 18) je kategoricky horší ako bol ten z pred 10 rokov, hoci mohol byť výsledok vyjadrený gólmi podobný.

Človek (lajk) vidí obrovský prepastný rozdiel medzi SVK hokejistom a hokejistom krajín s ktorými tie debakle dostávame.Táto priepasť je ďaleko dôležitejšia pre budúcnosť hokeja na Slovensku ako samotný výsledok týchto dorasteneckých, juniorských debaklov.

Musíme si povedať narovinu, rok čo rok sa tá priepasť zväčšuje a zväčšuje.

Ja naopak mám pocit, že my Slováci sa všemožným spôsobom snažíme vyhýbať realite a kritike. Niektoré vyjadrenia po zápase v Štúdiu či u samotných hráčov a trénerov po prehrách, debakloch, viditeľné zlej hre-ja som niekedy až žasol aké pozitíva v tých vajadreniach dávali....

Hľadať pozitíva aj tam kde nie sú , je podľa mňa cesta do hrobu.Nikdy nám to nepomohlo a nepomôže.

Aj toto je portál , kde pod totálne priamu kritiku (hoc je akokoľvek pravdiva) sa svojou pluskou pod ňu veľa ľudí nepodpíše, lebo ma pocit, že tým robí niečo zlé...
26.8.2017 - 1:11
+13

jack13

 

Ježíš, jak já se ztotožňuji s posledními třemi odstavci!!
+
26.8.2017 - 7:16
+4

Adriano23

 

Neviem ci spravne chapes moje prispevky. Respektive, teraz sa ti moze zdat ze nieco obhajujem, ale je to len dosledok reakcii. Ked vidim prehnany optimizmus tak som zas kritik.

A ano za tym si stat stale budem ze pred 5-10 rokmi to bolo horsie. Vypadli sme z elitnej kategorie U18 a zachranovali sme sa len zhodou nahod a okolnosti.

Praveze ked si vsimnes v kazdej diskusii ci uz o slovane, lige, repre je drviva vacsina komentarov kritickych, vysmesnych, ironickych atd. Teraz sa ta spytam, chces zmenu? Lebo ak ano, tak treba najprv zacat od seba a vypisovanym hejtov a reality na diskusnych forach nie je ta spravna cesta. Preco sa tu napr na diskusiach neriesi ako pomoct, ale len vsetko kritizovat? Len sa pozri obcas tu dojdu nespokojny rodicia, ze sa tam nedostal ten a ten, frustraciu chapem, ale tudy cesta nevede. Pretoze sam vidis ze ci je tam ten alebo onen na hre ci vysledku sa nic nezmeni.

Ja tu len sem tam krotim az prehnany pesimizmus SHT okolo roku 2002 som zacil a ak si myslis ze vtedy to bola vyhra tak si na omyle. Lebo mne to tak pride z velkej vacsiny komentarov ze spime len par rokov. Co je blud a to sa snazim vysvetlit ze toto spanie je od rozdelenia spolocneho statu. Ale aj tak je to zbytocne, ako som uz spomenul ak chceme zmenu treba zacat aj nieco robit, co moc nerobime aspon ja.
26.8.2017 - 8:41
+1

Navi01

 

Adriano23: 1. Začnem týmto-rešpektujem tvoje príspevky.Je vidieť, že prehľad a znalosť máš a keď nie , vieš si pomôcť googlom.

2.Áno, vypadli sme z elitnej kategórie MS 18, no s tvojím názorom , že 5-10 rokov dozadu to bolo ešte horšie, absolútne jednoducho nesúhlasím(až na minulú 18nastku).

Ako som písal v príspevku hore, chcel som vysvetliť, že výsledok či strela, nie je úplným odzrkadlením kvality daných ročníkov reprezentácie.10 rokov dozadu ak si sa pozrel na hokejistu Svk kvality (korčuľovanie,technika, taktika atď...atď) pri debakli so súperovým, zaostávali sme. No ak si mal možnosť vidieť terajších 15,16,17,18 ročných chlapcov a porovnať ho s chlapcami s krajinami od ktorých dostávame debakle ,tak ta priepasť je diametrálne horšia ako v minulosti.Je to niekedy až tragické a podľa mňa opakujem oveľa horšie.Hokej ako hra sa zmenila, hokejista ako produkt sa výrazne zdokonalil už v mladom veku. Bohužiaľ len na SVK nie a preto sa ta priepasť zväčšila.Zaspali sme dobu a bez srandy, dnes ideš do Maďarska a Poľska 13 či 14 ročný chlapci sú na rovnakej úrovni ako na SVK. Pozrieš sa na Čecha a je výrazne lepší....

3,Nie je kritika ako kritika,ale niekedy výrazne po-papuli je ďaleko účinnejšie ako neustále hľadanie racionálnych, slušných slov, nedajbože aby sme sa niekoho nedotkli.(to platí aj na hejty)
Tí chlapci sú momentálne vychov., že aj pri najväčšom prúsere v dnešnej dobe sa to nejako konštruktívne vyrieši a že stačí byť priemerne podpriemerný a už sa tým uživí a to mu stačí...
V tomto je tiež podstatný rozdiel medzi hokejistom narodením v tejto dobe a v dobe Československa.


26.8.2017 - 13:24
+4

Adriano23

 

S kritikou suhlasim treba kritiku, ale nie prehnanu a neunosnu co tu casto vidim.

Neviem, predpokladam ze pozeravas cez vianocne sviakty MS juniorov, stv to vysiela presne od toho 4 miesta kde boli kosikari Tatar s Panikom. Zaznamy na youtube urcite najdes aspon s amikmi co sme vyhrali stvrfinale (dalsi zazrak na lade). Skus si pozriet tie zapasy ako nasi korculovali, mali akceleraciu na korculiach atd. Nasi padli v kazdom zapase snad 10 krat za tretinu na rit. Najlepsi korculiari boli pomaly najmladsi hraci ako Tatar a Panik ci Bezak ktory hra asi v Holandsku. Pozri si to znovu a presvedcis sa sam ze to bola katastrofa, nasi nevedeli ani poriadne korculovat dozadu. Ale ako vravim v podstate aj ty, je to uplne irelevantne ze ci pred deisatimi rokmi to bolo lepsie, ked uz vtedy to bolo poriadne na hov** a uz vtedy sme mali problemy s hocikym a na spicku sme sa pozerali z dialky resp z dalekohladu.
26.8.2017 - 14:39
0

Adriano23

 

A este doplnim. To ani zdaleka nebol herny prejav lepsi ako pred 10 rokmi. Ja vazne neviem, ludia ci ste sa pokatori zobudili zo zimneho spandku ktory trval 20 rokov.

No pozri si vysledky na MIH MS U18 ci MS U20 za poslednych 10 rokov a budes velmi prekvapeny ked zistis ze posledne dva roky na MS U18 sme mali najlepsie. Tym neobhajujem nase tragicke vykony a vysledky ci totalnu stagnaciu.

Ked sa ti zda ze to bolo lepsie pred cca 10 rokmi tak sa pozrime nato akeze hviezdy mame v jednotlivych rocnikoch:
87 ... Zaborsky, Bliznak, Mikus, Buc, Bartanus, Mihalik, Konrad
88 ... Marciko, Skokan, J. Hudacek, Mikus (obranca), Slovak, Suja, Jurik
89 ... Valach, Daloga, Kozak, Brejcak, Deyl, Kytnar, Tybor
90 ... Viedensky, Hudacek, Stajnoch, Tatar, Bakos, Gasparovic, Mlynarovic
91 ... Panik, Hrivik, Stastny, Vandas, Kudrna, Majdan, Bortnak, Kozak
92 ... Marincin, Jurco, Matousek, Trska, Cajkovsky, Janosik, Bubela
93 ... Ceresnak, Gernat, Mraz, T. Mikus, Rapac, Kristof
94 ... Dano, Horanskym, Griger, Luza, Lunter, Tibensky
95 ... Cehlarik, Reway, Koys, Paulovic, Rosandic, Varga, Godla, Holenda, Bacik, Skalicky, Soltes
96 ... Jaros, Sukel, Maier, Koch, Mily, Pospisil

To su nasi dajme tomu ze top hraci v rozmezi 28-20 rokov co by uz pomaly mali tahat repre a hrat v top ligach. Urcite mi niekto v zozname chyba, ale kazdopadne ziaden top hrac to nie je, co by patril ku spicke aspon v europe. Chcel som tym len napisat ze mne sa nezda ze tento stav je tu len par rokov, ale uz podstatne dlhsiu dobu. Tym nedavam najavo ze je vsetko dobre a ideme sa tapkat po pleci, skor naopak, ze uz je 23 hodin po hodine dvanastej a uz sa musi nieco robit.

Taktiez s tymi tliachaninami v studiu nesuhlasim a pre mna je to usmevne, no popravde az tragikomicke.
26.8.2017 - 9:12
+2

Adriano23

 

* Herny prejav nebol lepsi pred 10 rokmi.

Ale aj tak o tom to nie je ci bol herny prejav lepsi ci horsi, lebo je to uplne scestne sa buchat do prs ze velmi dlhu dobu trieme biedu az na par vynimiek. Len tymto reagujem podla mna na nepresne komentare kde oznacuju ze biedu trieme par rokov, dokonca ze teraz su najhorsie vysledky, co podla mna pravda nie je aj podla statistik z MS juniorskych kategorii ci MIH.
26.8.2017 - 9:21
+1

Zkubydu

 

Navi : Absolutny suhlas s tvojim prispevkom.
30.8.2017 - 11:55
+1

zafan

 

Ano cisla maju vypovednu hodnotu pravdepodobnosti dosiahnutia uspechu. Nie su vsak vsetkym, najma pocet striel na branku. Nie kazda strela je sanca. Nie kazda ciarka je strela. Pozrime sa na to z inej strany. Super ma vyssiu kvalitu a vieme, ze nemame sancu s nim ukorculovat celu ladovu plochu, jednoducho by to bola voda na mlyn pre vyspeleho supera. Mozno by sme dosiahli jeden - dva goly pri otvorenom sposobe hry, ale dostali by sme omnoho viac ako 8. Aj v dosledku kvality timu supera sme nuteni prijat ulohu defenzivneho ponatia hry, co mi neprekaza lebo jednoducha logika a pud sebazachovy kazu s vyspelejsim superom hrat s lepsie zabezpecenou obranou. Problem, ktory vnimam velmi kriticky je to, ze ak uz sme zvolili alebo nas super svojou hrou prinutil branit sa zubami -nechtami, tak ako je mozne, ze v tej prekliatej jednej tretine nedokazeme korculovat so superom tak, aby sme mu znemoznili otoce ie sa na nasu branku, aby nemal cas pripravit si zakoncenie. Ako je mozne, ze ani v tej jednej tretine nedokazeme na supera vyvinut tlak, aby stratil puk alebo nekvalitne zakoncil? Ano, problem je kvalita korculocania a velke nedostatky vo vsetkych jeho parametroch. Lenze preco to nezvladneme aspon v tak malom priestore? Nevladzeme? Neverim! Odkukat program fyzickej pripravy vyspelych celkov nie je ziadny problem. Tak kde je problem? Ja si myslim, ze je to kombinacia slabeho korculovania, s nedisciplinovastou a chabym citanim hry. Ak vybrani chalani nie su schopni urobit si v tretine dvojicky a s nimi korculovat dovtedy, kym nestratia puk, tak tito chalani tam nepatria ani nahodou. Keby to dokazali, tak vyjde pomer striel v uplne inom svetle lebo vacsina striel uspesnejsieho timu by bola propagacneho charakteru alebo len naznaky sanci a zarucene by sme nemohli dostat 8 golov. Vnimanie vysledku 0 : 2 pri pomere striel 10 - 46 by bolo v uplne inej rovine. Ak nedokzeme supera ustrazit v jednej tretine ako mozeme s nim chciet hrat na celom ihrisku? Nepisem len o tomto zapase. Mnohe je o vseobecnom fungovani mladeznickych hokejovych reprezentacii.
26.8.2017 - 9:51
+2

Felix

 

Nerozumiem: Nemajú na svoju kategóriu U 17,tak prečo ich preboha ťahajú ešte vyššie do U18 . Buď sú to tlacenky a tam ich chyby bereme menej kritický veď sú mladší. Veď aj na MIH nič nehrali a vôbec mužstvu nepomohli,tam sme sa na ich nedostatky pozerali cez ryžové okuliare. Teraz hráči u17 ukázali že nemajú ani na svojich rovesníkov, čo robia v U 18, skrátka nič.

25.8.2017 - 9:38
+5

Dukla TN

 

Robia to s vybranymi hracmi takto odmalicka vo vsetkych kategoriach od klubov az po reprezentaciu. Vyberu akoze talenty a posuvaju celu jednu päťku o kategoriu vyssie. Ano, vybrani hraci povyrastu medzi starsimi, co sa tyka subojov, agresivity, nasadenia a rychlosti korculovania. Lenze v dlhodobom horizonte zakapavaju ako osobnosti svojho rocnika. V kategorii vyssie nemaju 'zodpovednost' za vysledky. V podstate su skryvani. Ked sa im nieco podari, tak je slava. Nezdary sa prehliadaju. Pri tomto sposobe vychovy mladeze sa divime, ze rocniky 00, 01, 02 . . . nemaju v svojich radoch ziadne osobnosti, ktore dokazu strhnut kolektiv k adekvatnemu vykonu?
26.8.2017 - 10:06
+4

Zkubydu

 

Adriano23: Keby si mladeznicky hokej sledoval ako vraviz "pozorne" tak ti neunikne preco minulorocna 18 (rocnik 99) tiez poprehravali cely rad turnajov a pripravnych zapasov. To bolo preto lebo systematicky 5 a sporadicky az 7 hravali za vysie rocniky (najcastejsie za 98) aj preto skoncili na MS v USA na 5. mieste. Vtedy tam tusim boli az 7. Aj preto skore bolo celkom prijatelne.
Mas pravdu ze na MIH sme nevyhrali 8 rokov, alebo skor cca 30 zapasov. Ale este sa nestalo aby sme vyhoreli vo vsetkych vekovych kategoriach tak vyrazne. A to tento rok navyse zrusili Projekt U18. Ak to dokazes skus zosumarizovat 5 rokov dozadu vsetky vysledky a skore z jednotlivych kategirii. Rad by som sa mylil, ale to co sa podarilo toto leto tu 5 rokov nebolo. Skore 14:69 a dnes hraju s USA.
25.8.2017 - 10:19
0

Adriano23

 

SR16:
Sezona 2011/2012 (rocnik 96)
Turnaj v Trnave:
SVK vs SUI 1:2 sn (strely 27:35); SVK vs GER 7:3 (Strely 28:16); SVK vs FIN 2:4 (Strely 26:32)... Nasi obsadili 3. miesto

Sezona 2012/2013 (rocnik 97)
Turnaj v Bielorusku:
SVK vs BLR(17) 4:1; SVK vs RUS 1:7; SVK vs LOT(17) 1:4 ... Nasi obsadili 3. miesto
Turnaj vo Finsku:
SVK vs SUI 2:4 (Strely 27:28); SVK vs FIN 3:2 sn (Strely 33:36); SVK vs GER 8:2 (Strely 23:30) ... Nasi obsadili konecne 2. miesto, treba podotknut ze fini postavili na tomto turnaji dost slaby vyber a svajciari jednoznacne so skore 16:2 vyhrali turnaj.
Dvojzapas s cechmi:
SVK vs CZE 3:4 po sn (Strely 39:16); SVK vs CZE 5:0 (Strely 38:24) ... cesi na tento dvojzapas poslali svoje Bcko.

Sezona 2013/2014 (rocnik 98)
Turnaj v Salzburgu:
SVK vs RUS 0:4 (Strely 22:58); SVK vs CZE 1:4 (Strely 43:27); SVK vs AUT17 (Rakusko) 3:5 ... Nasi obsadili posledne 4. miesto
Turnaj v polskom Opole – zmiesany tim U16/U17:
SVK vs POL 7:2 (Strely 39:30); SVK vs HUN 2:1 po sn (Strely 27:16); SVK vs BLR17 3:2 (Strely 28:25) ... Nasi turnaj vyhrali. Ale treba podotknut, ze aj madari ci poliaci mali vo svojich vyberoch aj mladsich hracov.
Turnaj v Minsku:
Predpriprava SVK vs RUS 1:8; SVK vs RUS 1:10
SVK vs BLR(17) nasi prehrali uz neviem kolko; SVK vs RUS 0:4; SVK vs LOT(17) 1:4 ... Nasi obsadili posledne 4. miesto s vysoko pasivnym skore.
Turnaj vo Wetzikone:
SVK vs SUI 2:1 po sn; SVK vs GER 5:1; SVK vs FIN 5:2 ... Nasi turnaj vyhrali. Znovu treba podotknut ze fini najlepsich hracov na tomto turnaji nemali.
Turnaj so Svajciarmi vo Wetzikone (SVK A a SVK B):
SVK A vs SUI bieli 5:0; SVK B vs SUI cerveni 5:4; ... dalsie zapasy som uz nemohol najst, boli este 4.
2 Zapasy v Prostejove:
SVK vs CZE 2:1 (Strely 27:41); SVK vs CZE 3:7 (Strely 31:32) ... Opat za cechov nehrali vsetci top hraci, teda nehrala ich vacsina.

Sezona 2014/2015 (rocnik 99)
Turnaj v Salzburgu:
SVK vs Salzburg (17) 16:0; SVK vs AUT(17) 3:2 po sn; SVK vs RUS 2:8; SVK vs AUT 2:3 po sn
Turnaj v Budapesti:
SVK vs AUT(18) 3:5 (Strely 28:34); SVK vs HUN(18) 5:3 (Srely 32:29); SVK vs POL(18) 4:3 (Strely 32:29, SVK vs AUT(18) 5:2 (Strely 30:45) ... Nasi tento turnaj vyhrali. Na tomto turnaji nehrali z nasho timu napr Liska, Fehervary, Ivan, ci Fafrak. Treba ale nutne podotknut ze ostatne timy mali taktiez na svojej supiske aj dost vela mladsich hracov.
Turnaj v Minsku:
Predpriprava SVK vs RUS 1:6; SVK vs RUS 0:6
SVK vs BLR (17) 2:4; SVK vs RUS 1:8; SVK vs LAT (17) 3:2 ... Nasi obsadili 3. miesto
Turnaj vo Fussene:
SVK vs FIN 1:7; SVK vs GER 2:5; SVK vs SUI 3:4 po sn ... Nasi skoncili na turnaji na poslednom 4. mieste. Za nasich nehrali napr Fehervary, Ivan, Duzek, Roman, Ruzicka, Liska.
Turnaj so svajciarmi vo Witzekone (SVK A, SVK B):
SVK B vs SUI cerveni 1:4; SVK A vs SUI bieli 5:0; SVK A vs SUI cerveni 2:1 po sn; SVK B vs SUI bieli 6:4; SVK A vs SUI cerveni 2:1; SVK B vs SUI bieli 1:4 ... konecne poradie: SVK A 8b, SUI ceveni 4b, SUI beili 3b a SVK B 3b.
2 pripravne zapasy s CR v Bratislave:
SVK vs CZE 2:3 pp; SVK vs CZE 2:5. Opat cechom chybali elitni hraci ako Zadina, Safin, Necas, Chytil...

Sezona 2015/2016 (rocnik 00)
Turnaj v Salzburgu:
SVK vs CZE 2:9 (Strely 16:56); SVK vs RUS 2:7 (Strely 23:64); SVK vs AUT (17) 1:3 (Strely 25:40) ... Nasi skoncili na turnaji na poslendom 4. mieste.
Turnaj v Debici (Polsko):
SVK vs AUT (18) 2:3; SVK vs HUN (18) 0:7; SVK vs POL(18) 2:4 (Strely 49:25) ... Nasi skoncili na turnaji na poslednom 4. mieste ... Znovu treba pripomenut ze aj za superov nastupili mladsi hraci.
Turnaj v Minsku:
Predpriprava SVK vs RUS 3:7; SVK vs RUS 1:10
SVK vs BLR (17) 1:7; SVK vs RUS 0:7; SVK vs LOT (17) .... Nasi skoncili na poslednom 4. mieste. Tento turnaj sa dal sledovat, aj live a bola to vazne z nasej strany katastrofa.
Turnaj v Trnave:
SVK vs GER 4:5 po pp (Strely 33:37); SVK vs SUI 2:4 (Strely 31:51); SVK vs FIN 2:4 (Strely 21:29) ... Nasi skoncili na turnaji posledni (4. miesto)
Turnaj so svajciarmi vo Witzekone (SVK modri, SVK bieli):
SVK modri vs SUI cerveni 2:7; SVK bieli vs SUI bieli 1:5; SVK bieli vs SUI cerveni 4:3 po pp; SVK modri vs SUI bieli 1:9; SVK modri vs SUI bieli 0:6; SVK bieli vs SUI cerveni 6:4 ... Konecne poradie SUI bieli 9b, SVK bieli 5b, SUI cerveni 4b, SVK modri 0b.
2 zapasy s CZE v Jihlave:
SVK vs CZE 3:4 (Strely 26:57); SVK vs CZE 3:4 (Strely 25:45) ... Cesi nenastupili s tym najlepsim co maju k dispozicii.

Sezona 2016/2017 (rocnik 01)
Turnaj v Salzburgu:
SVK vs CZE 1:5 (Strely 26:59), SVK vs RUS 1:6 (Strely 19:50), SVK vs AUT (17) 1:5 (Strely 29:48) ... Nasi skoncili na poslednom 4. mieste.
Turnaj v Minsku (rocnik 01 + 4 hraci rocnika 00):
SVK vs BLR (17) 3:2; SVK vs RUS 0:11, SVK vs LOT (17) 4:3; Nasi obsadili na turnaji konecne 2. miesto, co je nase najlepsiu umiestnenie na tomto turnaji vobec. Rusi uz odmietli v predpriprave s nami absolvovat 2 zapasy, co je logicke, kedze do teraz sme furt v nich fasovali. Znovu sa tento turnaj dal sledovat live, popravde ked to porovnam s rocnikom 00 co som tiez videl, tak bolo to urcite lepsie, ale ziadna slava. V zapase s BLR sme mohli dakovat len brankarovi Hlavajovi a nemohucnosti v zakocneni mladych bielorusov ze sme nechytili latu.
Turnaj vo finskom Riihimaki:
SVK vs GER 1:3 (Strely 27:32); SVK vs FIN 3:6 (Strely 25:56); SVK vs SUI 2:3 po sn (Strely 34:23) ... Nasi skoncili na turnaji na poslednom 4. mieste. Vsetky finske zapasy sa dali sledovat live, takze z videneho som usudil ze jednoznacne najvyrovanejsiu partiu s finmi sme hrali my. V druhej tretine sme vyrovnali z 0:3 na 3:3, ale v tretej uz dominovali fini. Teda fini cely cas dominovali a boli lepsi to treba uznat. Dalej den pred odleto vypadli nasmu timu 3 obrancovia, zevraj tam bolo viac takychto patalii co nas stalo asi aj lepsie umiestnenie. Tymto nechcem obhajovat posledne miesto, len som poskytol nejake info ohladom turnaja.
Turnaj so svajciarmi v Berne (SVK modri a SVK bieli):
SVK bieli vs SUI cerveni 2:6; SVK modri vs SUI bieli 1:2; SVK modri vs SUI cerveni 1:4; SVK bieli vs SUI bieli 3:0; SVK modri vs SUI bieli 1:4; SVK bieli vs SUI cerveni 2:1 ... Konecne poradie SVK bieli 6b, SUI cerveni 6b, SUI bieli 6b, SVK modri 0b
2 zapasy s CR v Bratislave:
SVK vs CZE 3:4 po sn; SVK vs CZE 1:5 (Strely 26:32) ... Znovu za cechov nehrali hraci ako Toman ,Raska ..., ale hral Teply

Sezona 2017/2018 (rocnik 02)
SVK vs RUS 0:6 (Strely 19:58); SVK vs RUS 2:11 (Strely 17:45); SVK vs RUS 1:6 (Strely 13:55)

Suma sumarum:
Udaje zo sezony 2011/2012, 2012/2013 resp tych starsich sami velmi tazko zizkavali, takze tam ani zdaleka nemam vsetky zapasy. Par hanebnych prehier svojho casu SZLH ani neuviedlo na svojej stranke Taktiez ten turnaj vo Svajciarsku kde boli po dva timy od nas a od svajciarov som udaje zo zapasov nemohol najst, ani na svajciarskej stranke zvazu, lebo aj oni to vedu az od sezony 2014/15. Inac turnaj v Minsku som preto komentoval, lebo som zapasy videl ci uz minuly rok (01), alebo predminuly rok (00), taktiez som si pozrel aj zapasy finov v Riihimaki, preto aj tam som poskytol mensi komentar.
Mne z toho vychadza pomerne jasne, ze napr s cechmi sme dokazali vyhrat jedine vtedy ked prislo ich cele becko, ako nahle mali uz aj par top hracov tak nasi prehrali v tejto vekovej kategorii. Udaje som bral zo stranky SZLH, esportu, Slovakprospectu a stranky svajciarskeho zvazu. Ostatne vekove kategorie mozem neskor spracovat, ale casu to zabera mnoho tak sa asi nato vys****
25.8.2017 - 13:51
+15

Johan Harju

 

Kámo já se ti klaním Reskept
25.8.2017 - 15:14
+2

Adriano23

 

Vdaka aj tebe mirec04 Je to zaujma tie statistiky. Napr MS U20 a U18 tam sa da v pohode najst vysledky aj 15 rokov stare.
25.8.2017 - 16:17
+2

mirec04

 

parada klobuk dole
25.8.2017 - 15:31
+2

Zkubydu

 

vidno ze hokeju zas az tak velmi nerozumies ked porovnavas hrusky s jablkami a este aj dezinformujes o udajne mladsich súperoch...turnaj piatich krajin nemozes porovnat s tym v Bielorosku a Memorial Ivana Hlinku uz vôbec nie. Kazdopadne ak chces info o augustovom turnaji tak nech sa paci:
2012: rocnik 96 5. miesto z 5
1. Linkopings U18 2.Salzburg18 3.Vitkovice Steel U18 4. Pirati Chomutov
skore nasej SR U16 7:23 a samozrejme bez bodu.
2013 to bol rocnik 98 uz v Salzburgu posledny z 0 bodmi a skore 4:13 ked neuspel proti Rusku 0:4 Rakuskej17 3:5 a ani Cesku 1:4
v roku 2014 boli 99 4 zo 6, ked prehrali s rakúskou17 o bronz 2:3sn
na turnaji nazbierali 6 bodov a skore 23:13 tu treba povedat Ze SalzburgU18 boli nladsi to si si asi pomylil lebo o tyzden v Budapesti bi Rakusania aMadari aj Poliaci s U 18 (len aby sa vedelo)

98 GER 3. miesto 3 body skore 10:21
28.8.2017 - 21:54
0

Adriano23

 

Uff Zkubydu ty o com tocis?

Ved som napisal vysledky co som nasiel na szlh, slovakprospecte ci esporte resp co boli aj oficialne a dali sa najst ...

Aha hlavne ze ty rozumies hokeju, tak ma pouc. Co prosim ta porovnavam s cim? Ved si chcel aby som vypisal zapasy tak som ich len vypisal. Ok, davaz mi tu teraz nejaky bezvyznamny turnaj na zaciatku sezony do eteru o ktorom je velmi tazko sa co to dozvediet, ale ok. Tak skus ty zosumarizovat vsetky vysledky U16 od roku 2011 a potom ti nato napisem ze sa hokeju nerozumies.

Absolutne nechapem tvoj koment. Ked chces nieco doplnit tak ok, ale toto co si napisal snad myslis ako vtip. Teraz mam ja na teba poziadavku aby si nasiel ty vsetky zapasy od roku 2010 nasej repre do U17 a ked to po cca 4 hodinach hladania napises, tak ti napisem ze miesas hrusky s jablkami.
28.8.2017 - 22:48
+2

Tomo8ZV

 

nemal byt rocnik 2001 kvalitný? az na cajkovica,kupku a margusa nechybal podla mna nikto a takyto debakel?
25.8.2017 - 11:39
+2

MojNazor

 

...a to ten akoze este slabsi rocnik 2000cok pred 2 rokmi myslim,ze v Jihlave to bolo ,s rovesnikmi CZ prehral 2krat ,ale len 3:4 a 3:4 ....
25.8.2017 - 12:19
+1

Tomo8ZV

 

podla mna 2001ky maju na viac ako debakel 8:0 s ceskom, sice od rocnikov 1998/99 su slabsie ale par individualit tam narozdiel od 2000ok je... ale niesom si isty či pán Lipiansky je na spravnom mieste ako trener 17ky
25.8.2017 - 13:00
+1

Adriano23

 

Tak treba uviest ze to bolo ceske Bcko narozdiel od tohto zapasu kde hrali skoro vsetky ich "hviezdy" (Raska, Toman, Teply ...). Dalej si treba vsimnut ze cesky rocnik 01 je lepsi ako ich rocnik 00.

Tymto neobhajujem tuto hanebnu prehru, len sa treba pozriet aj na to s kym cesi hrali resp nehrali pred dvomi rokmi. Lebo je diametralny rozdiel hrat proti top hracom cze timu a hrat proti slabsim cze hracom. Vzdy cesi poslali v Aprili ci kedy sa hra ten dvojzapas s nami ich slabsi vyber pretoze lepsi je na inom turnaji kde hraju proti lepsim timom. Takze z tvojej strany mi to pride ako zavadzanie.
25.8.2017 - 14:05
+3

MojNazor

 

...sorry mas pravdu .... ten vysledok som mal v pamati ....asi to bolo B-cko lebo kratko predtym sa hral neaky turnaj 4 krajin myslim vo finsku a tam bol trosku iny CZ team ..... ale traja ci styria myslim ze zahrali aj v Jihlave
25.8.2017 - 16:25
0

Zkubydu

 

Adriano23: najskôr oprava v 2012 tam boli 97 a posledny riadok ignoruj to mi omylom skopcilo...
aby som dokoncil predosly príspevok:
97- posledny 4/4 0 bodov skore 7:23
98- posledny 4/4 0 bodov skore 4:13
99- 4/6 6bodov skore 23:13
00- 4/4 0bodov skore 5:19
01- 4/4 0bodov skore 3:16
02- mali len 3x priatelsky s Rusmi skore 3: 23
nerad by som porovnaval nakolko 97 mali uplne iných superov a aj 02.
Ostatni su na tom plus minus rovnako. Nepripraveni, bez treningov zapasovej praxe. O malinko nepatrny rozdielik opat 1999 zanedbatelne lepsia nez ostatne vybery.
28.8.2017 - 22:27
0

mirec04

 

Nevidel som ten zapas, ale vysledok a pomer striel hovoria za vsetko. Velmi ma to sklamalo, snad sa chlapci z toho poucia a budu na sebe makat ovela ovela viac ako doteraz.
Rovnako ma sklamalo vyjadrenie trenera, ako sa da prehrat 0:8 a povedat, ze systemovo to bolo ok? Tak potom je asi system zly... alebo sa mylim?

25.8.2017 - 13:01
+2

Dukla TN

 

Dostat sa do repre aj ked na to nemam je vo viacerych smeroch vyhodne. Z tej sportovej stranky to pri naivnej az hlupej politike sk mladeznickych klubov znamena ze dotycny ma vyarendovane miesto v zostave, podla moznosti v 1 lajne a je obklopeny najschopnejsimi hracmi timu. To by v tom cert musel byt aby sa za tie roky medzi sikovnymi chalanmi s obrovskymi NESPORTOVYMI vyhodami vdaka statusu reprezentant, nieco nenaucil. Neskor uz nik nebude riesit ci nahodou nebol v tom istom klube lepsi rovesnik len sa NEDOSTAL do repre a tak ho klub a najma treneri maju taku tendenciu, utopil. To chore sa vsak zacina uz v pripravkach a od 1HT je niekedy dane kto bude a kto nie potlaceny. Osobne poznam chlapca o ktorom trener povedal v 3 rocniku HT aky to je obrovsky talent ... a pritom nevedel ani poriadne korculovat a bol jednym z najslabsich v triede. Lenze od toho ako bol oznaceny, vsade bol pretlacany a na turnajoch ocenovany a ked nie tak ocko narobil riadny cirkus na klube a trener si v buducnosti rozmyslel. Ten chlapec slabo korculuje doteraz. Samozrejme ze sa dostal do repre, presiel vsetkymi kategoriami - vsak musel. Minuly rok ho Bokros nevzal na MS ale ockovi a klubovym funkcionarom ktori za chlapcom stoja prislubil, ze tohto roku tam urcite bude. Z coho vychadzal trener v 3 HT ked ho oznacil v tak utlom veku za talent? Z coho vychadzal Bokros minulu sezonu ked uz vtedy slubil chlapcovi ze toho roku na MS pojde? A toto je len jeden z mnohych pribehov ako to v hokeji a mladezi funguje. A my sa divime, ze rozmaznavani chlapci, ktori nemusia bojovat o svoje miesto v klube nie to este v repre a vsade im niekto otvara dvierka ze dosahuju vysledky ake dosahuju? Ved je to zazrak ze dostavaju do 10 golov zapas! Mali by sme ich chvalit a obdivovat. Oni za to ze dostali sancu a niekto ich uz pri tej sanci udrzal ... ani nemozu.
26.8.2017 - 8:21
+9

zvboy

 

Keby sa naša mládežnícka repre posúvala dopredu a nie dozadu bolo by to inom. Všade vo svete okrem nás sa mládežnícke výbery konajú pravidelne aj 2x do mesiaca sa vyberajú chlapci aby sa zohrávali.. U nás je to ako? Vyberie sa 5 pätiek chlapcov, niektorí sa prvý krát vidia a idú na ľad ako teliatka a dostanú nákup napríklad ako U16 s Rusmi.. Potom im pán tréner poďakuje a povie že toto je medzinárodný hokej.. Potom 2 mesiace voľno príde turnaj ďalší, znova 25 hráčov znova bez akéhokoľvek zohrania idú na 2 dni na kemp a na týždeň, kde sa opäť fasuje na medzinárodnej scéne... celé zle.. žiadna zohratosť, žiadny koncept, odohrá sa turnaj a ide sa ďalej..
26.8.2017 - 19:46
+3

Dukla TN

 

Urcite mas pravdu. Mozem len poznamenat, ze podobne funguje viac kolektivov. Problem nasich hracov nie je v zohratosti. Problem je, ze tim ma prilis vela hracov, ktori sa len vezu, nemaju dostatocnu vykonnost. Na projektoch sa premrhali obrovske prostriedky ... a zbytocne. Zachranujeme Titanic tym, ze sa ho snazime udrzat nad hladinou tym, ze ho drzime za stoziare. Lenze voda do neho stale vteka. Restart hokeja zacne, ked sa kompletne vsetko zmeni od pripraviek cez HT az po juniorky.
26.8.2017 - 20:00
+2

ánry

 

Tréner, ktorý si vyberie hráčov a potom o nich povie , ze robili kardinálne chyby usvedčil sám seba ze ich nepozná a tým pádom nie je kompetentný viesť tento tým! Hoci je otázne ci si ten tým vyberal sám...
27.8.2017 - 10:38
0

Big brother

 

Ono ide skor o to, ze lepšich na Slovensku nemame.
27.8.2017 - 10:43
0

R3v3r3nd

 

Lebo sa tu k tomuto sportu pristupuje ako pristupuje.
Krasne sa ukazuje co je Slovenska "Republika" zac.
29.8.2017 - 1:47
0

len_tak

 

A poznáš hráča, ktorý nerobí chyby? Ja nie.

Ale poďme k výsledkom, podľa čísel je to zlé. Zápasy aj keď vysielali live som nevidel, takže nemôžem hru hodnotiť. Žiaľ len sa potvrdilo, kde sa náš hokej momentálne nachádza - v celosvetovom rebríčku okolo 10. miesta. A nenahovárajme si, že v minulosti (posledných 10 rokov) to v mládeži bolo lepšie - nebolo. Netočilo sa to ani na video, nikto s toho nerobil prenos a zodpovední radšej od hanby nehovorili nič.
27.8.2017 - 11:21
+1

Adriano23

 

Uplny suhlas. Este doplnim, ze na tie Filcove vyroky po zlate 2002, ze v mladeznickych kategoriach vyrazne stracame, nikto nebral vazne. Nechali sme si zalepit oci tymi dvoma medailami z mladeznickych MS na prelome milenii. Pritom uz vtedy to bolo ako na hojdacke. Jeden rok sme sa len tak tak zachranili a druhy to bolo lepsie. A s tym nehovorenim nic taktiez do bodky suhlasim. Zahanbujuce vysledky zvaz casto krat neuviedol na svojej stranke, ako keby sa zapas(y) ani nehrali.
27.8.2017 - 11:32
+2

R3v3r3nd

 

Mozno len viac betonovali ala Bokros, Bartanus a spol.

29.8.2017 - 1:49
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


USA vs SVK na ZOH 2018 za:
PREDPREDAJ17.2.2018 14:00 Ondreja Nepelu | BA

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.B. Bystrica49187:11597
2.Nitra49174:13597
3.Zvolen49165:13295
4.Košice49160:11894
5.Trenčín49133:9894
6.Poprad49136:13179
7.Žilina49121:14260
8.N. Zámky49110:16151
9.L. Mikuláš49109:14349
10.Detva49103:17435
11.SR 202038:8714
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica4633517210:103110
2.Michalovce4631537232:89106
3.Prešov4629629182:109101
4.Topoľčany46237412162:10387
5.Dubnica46213616184:14575
6.Bratislava46172423146:16959
7.Sp.Nová Ves46113725138:19346
8.P. Bystrica45105426129:19744
9.Trnava4692332126:21634
10.N. Zámky B4680335102:30127
-Orange 209312346:3213
Aktualizované: 18.2.2018 06:04
tímzvvppppskóreb
1.Nitra44304010187:11198
2.Dukla4429429204:14197
3.Košice44222614158:15376
4.B. Bystrica44205613131:12276
5.Poprad44186317157:16469
6.Slovan44186218154:13068
7.Skalica44181520142:14861
8.Žilina44173420137:12961
9.L. Mikuláš44162422163:18856
10.Martin44145223163:16554
11.Zvolen44132524147:16648
12.Spišská446343193:19128
Aktualizované: 18.2.2018 06:04
tímzvvppppskóreb
1.Slovan42274110168:10690
2.Dukla42271410171:9087
3.Poprad42244410147:9284
4.Nitra42234411163:11681
5.Košice42231513166:12776
6.B. Bystrica42176217143:11965
7.Zvolen42146121118:16755
8.Skalica42161421124:14354
---------
1.Martin42192417140:12965
2.L. Mikuláš41183416101:10764
3.Žilina42181419113:12260
4.Spišská41165119157:14259
5.Púchov42173121118:12258
6.Michalovce42123522117:15647
7.Trnava40123223109:14144
8.Prešov424013765:24113
Aktualizované: 18.2.2018 06:04
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5440604223-92136
2CSKA Moskva54349010169-83121
3Jokerit Helsinky54284014145-102100
4Lokomotiv Jaroslavl54259017144-12496
5Torpedo Nižnij Novgorod54235018112-12187
6HK Soči54217019126-13384
7Spartak Moskva54217021149-14182
8Dynamo Moskva55199022131-13580
9Severstal Čerepovec54179019127-14378
10HC Dinamo Minsk54195027105-12270
11HC Viťaz54164027125-15563
12HC Slovan Bratislava54143030112-18055
13Dinamo Riga548703099-14747
Aktualizované: 19.2.2018 10:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň54301017151-12098
2Neftěchimik Nižněkamsk54273017133-12894
3Avtomobilist Jekatěrinburg54246016161-13492
4Metallurg Magnitogorsk54228017143-13389
5Traktor Čeljabinsk53246019119-11788
6Salavat Julajev Ufa54245020144-13687
7HK Sibir Novosibirsk54237022133-13085
8Avangard Omsk54217019141-11184
9Amur Chabarovsk54208018126-13684
10Barys Astana55195024145-16074
11Admiral Vladivostok54164029115-13961
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Jugra Chanty-Mansijsk5471003093-16048
14Lada Toljatti5411403399-14647
Aktualizované: 19.2.2018 10:50
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5440604223-92136
2CSKA Moskva54349010169-83121
3Jokerit Helsinky54284014145-102100
4Ak Bars Kazaň54301017151-12098
5Lokomotiv Jaroslavl54259017144-12496
6Neftěchimik Nižněkamsk54273017133-12894
7Avtomobilist Jekatěrinburg54246016161-13492
8Metallurg Magnitogorsk54228017143-13389
9Traktor Čeljabinsk53246019119-11788
10Salavat Julajev Ufa54245020144-13687
11Torpedo Nižnij Novgorod54235018112-12187
12HK Sibir Novosibirsk54237022133-13085
13Avangard Omsk54217019141-11184
14HK Soči54217019126-13384
15Amur Chabarovsk54208018126-13684
16Spartak Moskva54217021149-14182
17Dynamo Moskva55199022131-13580
18Severstal Čerepovec54179019127-14378
19Barys Astana55195024145-16074
20HC Dinamo Minsk54195027105-12270
21HC Viťaz54164027125-15563
22Admiral Vladivostok54164029115-13961
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava54143030112-18055
25Jugra Chanty-Mansijsk5471003093-16048
26Lada Toljatti5411403399-14647
27Dinamo Riga548703099-14747
Aktualizované: 19.2.2018 10:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Vegas Golden Knights5830915202-15882
2Winnipeg Jets5931415196-15779
3Nashville Predators5726814177-15077
4Dallas Stars5927721179-15772
5St. Louis Blues6027722171-15372
6San Jose Sharks5925719175-16172
7Minnesota Wild5825620172-16669
8Anaheim Ducks6023620167-17069
9Calgary Flames5921921168-17368
10Los Angeles Kings5823822167-14567
11Colorado Avalanche5825623179-17366
12Chicago Blackhawks5920526169-17058
13Edmonton Oilers5817730162-19152
14Vancouver Canucks5920330157-18952
15Arizona Coyotes599832143-19744
Aktualizované: 19.2.2018 10:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning5933617211-15981
2Boston Bruins5631413186-13978
3Toronto Maple Leafs61261020204-17277
4Pittsburgh Penguins6126922195-18074
5Washington Capitals5824918182-17473
6Philadelphia Flyers5922819178-17270
7New Jersey Devils5922920180-18170
8New York Islanders6020925200-21464
9Carolina Hurricanes6022523162-18064
10Columbus Blue Jackets59171225157-16963
11New York Rangers6019828173-19159
12Florida Panthers5622424166-18558
13Detroit Red Wings5818625155-17457
14Montreal Canadiens5817529149-18551
15Ottawa Senators5714727156-19951
16Buffalo Sabres5914331141-19545
Aktualizované: 19.2.2018 10:50
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.2.2018 10:50

Bleskovky

Philadelphia hľadá brankára, po Elliottovi sa zranil aj Neuvirth - SÚHRN

New York 19. februára (TASR) – Slovenský hokejista Tomáš Tatar si v noci na pondelok pripísal v zámorskej NHL asistenciu, jeho Detroit však doma prehral s Torontom 2:3. Tatar bol pri prvom góle svojho tímu v 26. minúte, ktorý v presilovke dosiahol Anthony Mantha. O triumfe hostí rozhodol 31 sekúnd pred koncom riadneho času Auston Matthews. V ich bránke nastúpil v druhom zápase za sebou Curtis ...
pred 2 hod. - TASR

Američania sa boja norovírusu, so súpermi si "tľapnú" päsťami

Tradičné potrasenie rukou po skončení zápasu americkí hokejisti na olympijskom turnaji v Pjongčangu z preventívnych dôvodov vynechajú, obávajú sa totiž nákazy norovírusom. Ten v minulých dňoch zistili otcovi obrancu Jamesa Wisniewského. Na základe odporúčaní realizačného tímu si preto hokejisti USA na znak športovej úcty "tľapnú" so súperovými hráčmi o seba ...
pred 2 hod. - TASR

Ženský turnaj rozšíria v Pekingu na desať tímov

Olympijský hokejový turnaj žien bude mať od budúcich ZOH 2022 v Pekingu desať tímov. Rozšírenie o dva celky potvrdil šéf Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) René Fasel na pondelňajšej tlačovej konferencii v Pjongčangu. Viac tímov podľa neho požadovali samotní organizátori z Pekingu.
o 05:19 - Michal Bruner / TASR

Slovenky prehrali na turnaji v Klagenfurte aj s Nemeckom

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali aj vo svojom poslednom zápase na medzinárodnom turnaji štyroch krajín Wörthersee-Trophy v rakúskom Klagenfurte, keď podľahli Nemecku 1:3. Zverenky trénerky Jenny Potterovej, ktoré sa pripravujú na aprílové majstrovstvá sveta, obsadili na podujatí posledné štvrté miesto so skóre 3:10.
včera o 17:58 - Michal Bruner / TASR

Marinčin sa na víťazstve Marlies podieľal asistenciou

Slovenský hokejový obranca Martin Marinčin pomohol asistenciou k víťazstvu Toronta Marlies 4:2 na ľade Laval Rockets v nočnom zápase AHL. V prebiehajúcej sezóne nižšej zámorskej súťaže má Marinčin na konte 14 bodov (3+11) v 32 stretnutiach.
včera o 09:32 - Michal Bruner / TASR

KalPa Kuopio - Sport Vaasa 5:1, Godla nechytal

KalPa Kuopio zvíťazila v sobotňajšom dueli fískej hokejovej Liigy nad Sport Vaasa suverénne. Slovenský brankár Denis Godla sledoval celý zápas z domácej striedačky. Výsledky: KooKoo Kouvola - Ilves Tampere 2:3, IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 3:1, JYP Jyväskylä - Mikkelin Jukurit 4:1, Kärpät Oulu - SaiPa Lappeenranta 3:4 pp a sn, Pelicans Lahti - Ässät Pori 4:3.
17.2.2018 20:11 - Michal Bruner / TASR

Slovenky prehrali na turnaji v Klagenfurte s domácim Rakúskom 2:4

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali aj vo svojom druhom zápase na medzinárodnom turnaji štyroch krajín Wörthersee-Trophy v rakúskom Klagenfurte. Domácemu výberu podľahli 2:4.
17.2.2018 18:42 - Michal Bruner / TASR

Godla vychytal vo Fínsku čisté konto

Jeho tím KalPa Kuopio vyhral na ľade Jukuritu 3:0. Menej dôvodov na radosť mal útočník Tomáš Záborský, ktorého Tappara Tampere prehrala s TPS Turku 1:4. Fínsko - Liiga: HPK Hämeenlinna - Pelicans Lahti 1:0, Lukko Rauma - JYP Jyväskylä 0:4, Sport Vaasa - SaiPa Laapenraanta 5:2, Tappara Tampere - TPS Turku 1:4 /za domácich Záborský 0+0/, Jukurit - KalPa Kuopio 0:3 /za hostí chytal Godla/
16.2.2018 20:37 - Adrián Danaj / TASR

Örebro vyhralo nad Brynäs

Hokejisti Örebra zvíťazili vo štvrtkovej dohrávke 4. kola švédskej ligy na ľade Brynäs IF 4:3.
15.2.2018 21:53 - Michal Bruner / TASR

Ilves Tampere - HIFK Helsinki 2:1 vo fínskej lige

Hokejisti Ilvesu Tampere vyhrali v stredajšom dueli fínskej ligy nad HIFK Helsinki 2:1. Liiga - streda: Ilves Tampere - HIFK Helsinki 2:1
14.2.2018 19:44 - Adrián Danaj / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

25. 02. 2018
Nitra - Trenčín o 16:00
Žilina - Košice o 17:00
B. Bystrica - N. Zámky o 17:00
Poprad - Zvolen o 17:00

Odohrané zápasy

11. 02. 2018
PopradŽilina
3:2 PPREPORT
L. MikulášTrenčín
3:2 PPREPORT
DetvaKošice
1:2REPORT
ZvolenN. Zámky
6:3REPORT
NitraB. Bystrica
1:4REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT52 bodov
2.Coffman T.ZVO47
3.Svitana P.POP46
4.Paulovič M.NIT45
5.Blackwater J.NIT43

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT26 gólov
2.Coffman T.ZVO25
3.Nagy L.KOS21
4.Mikúš T.NIT19
5.Faille É.BBY19

Najlepší brankár

Michal ValentTRE93.66 perc
2.MacIntyre D.ZVO93.37 %
3.Habal V.KOS93.28 %
4.Lukáš J.BBY93.26 %
5.Hiadlovský T.TRE92.74 %
Články SIHPA na HokejPortáli »