Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
AKTUÁLNE KURZY

Diskusia: SR "18" na MS do Soči bez Šišku, Reway odmietol reprezentovať

11.4.2013 13:52 SITA

Slovenskú hokejovú reprezentáciu do 18 rokov čaká od budúceho štvrtka vrchol sezóny v podobe majstrovstiev sveta tejto vekovej kategórie, ktoré sa od 18. do 28. apríla uskutočnia v dejisku budúcoročných ZOH v ruskom Soči. Súpermi zverencov tréner Antona Bartánusa budú v B-skupine postupne rovesníci z Kanady, Švajčiarska, Švédska a Nemecka.


Hlavný kouč vo štvrtok vybral 23-členný káder, ktorý bude Slovensko zastupovať na tomto prestížnom turnaji, na ktorom sa môže mnohých mladých hokejistov predstaviť v dobrom svetle a "predať". V tíme SR figuruje trio brankárov, osem obrancov a 12 útočníkov.

Do Soči neodcestuje Juraj Šiška, ktorý sa zranil v utorkovom prípravnom stretnutí proti Česku. "Vypadnutie každého hráča základnej zostavy je stratou, najmä keď ide o centra v druhej alebo tretej formácii. Navyše, ide o útočníka s výbornými fyzickými parametrami. Jurajovu pozíciu by mohli prevziať univerzálni hráči, či už Matej Paulovič alebo Samuel Petráš,“ povedal tréner Anton Bartánus. Prekvapujúca je absencia iného útočníka Martina Rewaya. "Ako nám oznámil jeho agent, útočník kanadského tímu Gatineau Olympiques odmietol štartovať na svetovom šampionáte s tým, že je unavený a chce si oddýchnuť,“ cituje portál HockeySlovakia.sk manažéra slovenského tímu Romana Ulehlu. "Rewayov tím prehral v play-off 0:4 na zápasy a bol v podstate voľný. Slovenský zväz ľadového hokeja a realizačný tím urobili všetko, aby mohol prísť. Čakali sme do poslednej chvíle, no tento krok nás zaskočil. Martin mal byť jedným z lídrov tímu, mal vážne úlohy v plánoch trénerov," pokračoval Ulehla.

Chýbať na MS "18" nebude útočník Peter Cehlárik, ktorý sa počas sezóny 2012/2013 prepracoval do prvého tímu v klube Lulea HF, ktorý sa dostal už do finále švédskej elitserien. "S výnimkou nevýrazného rozbehu sezóny na Memoriáli Ivana Hlinku, keď sa družstvo iba dávalo dohromady, a štartu v Bobrujsku, kde sme skúšali viacero nových hráčov, ukazoval tento kolektív trvalý progres a dosiahol rad pekných výsledkov. Chlapci dokázali viackrát otočiť nepriaznivý vývoj zápasu a veríme, že vnútorná sila bude motorom aj v Soči,“ dodal tréner A. Bartánus.

Mladí Slováci na šampionát cestujú v pozícii nováčika elitnej kategórie, pred rokom v Piešťanoch sa stali víťazmi I. divízie. "Chceme zabodovať v každom dueli, ale už podľa mien súperov je jasné, že kľúčovými pre nás budú stretnutia so Švajčiarskom a Nemeckom. Všetko, čo urobíme nad plán, bude veľkým úspechom. Cestujeme do Soči s rešpektom, ale nie s roztrasenými kolenami. Pravda, až samotné boje ukážu, ako sa chlapci vyrovnajú s maximálnou náročnosťou i zodpovednosťou. Z trojice spoľahlivých brankárov bude jednotkou Denis Godla. Ako znovu potvrdili našim reprezentantom záverečné súboje s Českom, v našej hre musíme vychádzať zo zodpovednej a koncentrovanej defenzívy. V útokoch máme viacerých šikovných hráčov, no musia zvýšiť dôraz v koncovke,“ povedal tréner Bartánus.

Od piatka 12. apríla do pondelka 15. apríla absolvujú nominovaní hráči krátke sústredenie v Bratislave v noci na utorok sa presunú do dejiska šampionátu.

Nominácia slovenskej hokejovej reprezentácie do 18 rokov na majstrovstvá sveta hráčov tejto vekovej kategórie v ruskom Soči (18.-28.. apríla 2013)
Brankári: Denis Godla (HK Spišská Nová Ves), Maroš Mikoláš (MsHK Žilina), Dávid Okoličány (HK Dukla Michalovce).
Obrancovia: Patrik Bačik, Erik Černák, Tomáš Gula (všetci HC Slovan Bratislava), Adrián Sloboda (HK 36 Skalica), Mislav Rosandič (HC'05 Banská Bystrica), Martin Boboš (HC Košice), Lukáš Dubeň (HK 95 Považská Bystrica/HC'05 Banská Bystrica), Matúš Holenda (HK Dukla Trenčín/HK Trnava).
Útočníci: Samuel Petráš (HC Slovan Bratislava), Timotej Šille (HK 36 Skalica), Martin Ambroz (HC'05 Banská Bystrica), Dávid Šoltés (HC Košice), Kristián Horvát (P.H.K. Prešov/HC Košice), Jakub Žilka (HC 07 Detva/HKM Zvolen), Šimon Beták (HC Olomouc/ČR), Peter Cehlárik (Lulea HF/Švéd.), Matej Paulovič (Färjestad BK /Švéd.), Róbert Lantoši (VIK Västeräs/Švéd.), Róbert Varga (HC Vaasan Sport/Fín.), Dominik Rehák (Victoriaville Tigers/Kan.).

Realizačný tím: Ernest Bokroš (šéf výpravy), Roman Ulehla (manažér), Anton Bartánus (tréner), Roman Mega, Miroslav Mosnár (asistenti trénera), Ivan Feneš (kondičný a video tréner), MUDr. Milan Petro (lekár), Rastislav Ladecký, Ľuboš Ondrejka (maséri).

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia

wallace3

 

Srdciar.
11.4.2013 - 13:59
+11

kuras

 

budme radi, ze nam mladez tak skoro dospieva
11.4.2013 - 15:35
+32

dejvidBB

 

Smejem sa ze unaveny neskor zistis co je to unava... Byt trenermi uz ho nikde nevolam, nech si hra ako chce
11.4.2013 - 14:01
+26

julo

 

18 ročný zasran je unavený?
11.4.2013 - 14:01
+52

Baco11111

 

Vjiem že Réway mal s Bartánusom nejaké nezhody ale že bude až taká primadona som nečakal.
11.4.2013 - 14:06
+20

matrin

 

nech si dá radšej Deli...
11.4.2013 - 14:55
+9

simon22 BLOG

 

bartánus ako jediný vyhodil toho nepostrádateľného hráča, ked mu došiel na zraz repre pod vplyvom.. a s fetom..(piešťany) ako jediný bartanus si dovolil pánka potrestať zato.. čo robil už dlhšie a ostatní to prehliadali, len preto, že má chalanisko talent.. on si myslí že je stredobodom vesmíru.. ponechajme ho v tom.. a postavme svoj hokejový vesmír mimo tohoto stredu.. miesta je predsa dosť..
12.4.2013 - 19:26
+3

kapo10 BLOG

 

skoda slov na takeho reprezentanta ...
11.4.2013 - 14:07
+14

Tino

 

aha: tak on je unaveny panko....
11.4.2013 - 14:08
+7

Konc

 

Áno aj mladý môže byť unavený. Čo si myslíte že to je len tak hrať ? a Pri takejto situácie aká je na SLovensku s hokejom sa mu nečudujem ale myslím že keby išiel mohol by mať lepšiu kariéru.
11.4.2013 - 14:09
+25

julo

 

unavený môže byť tak 41-ročný Jágr po odmakanej sezóne v NHL,a nie henten pseudo-hokejista po pár zápasoch v juniorke..
11.4.2013 - 14:20
+40

R3v3r3nd

 

Evidentne pod Bartanusom nechce hrat...
11.4.2013 - 14:23
+6

frantapriklep

 

ešte nemá na to vek, aby si mohol niečo také povedať!!!
11.4.2013 - 14:25
+36

R3v3r3nd

 

mozme len hadat co je skutocny dovod. Ale na MS uz hral a pod inym trenerom, Bokrosom. Teraz tam je Bartanus a nejde.

11.4.2013 - 14:28
+2

kapo10 BLOG

 

nemal by dostat na vyber od zvazu 10 trenerov nech si mlady vyberie ? ..
11.4.2013 - 14:44
+27

R3v3r3nd

 

Tak povedz preco ho Bokros zobral na MS18 minuly rok ty mudrlant...
11.4.2013 - 14:55
+3

kapo10 BLOG

 

ty povedz preco ho zobral bartanus na M18 tento rok ? ..
11.4.2013 - 15:02
+2

R3v3r3nd

 

no vidis, robil excesi podla teba, bol problemovy, a aj napriek tomu, ho Bokros a teraz aj Bartanus zobral do nominacie. A len pri Bartanusovi na to kasle.
11.4.2013 - 15:06
+2

Baco11111

 

Môj skromný názor je že sa hrá na urazeného a že to bartánusovi "natrie" za ten vyhazov z minuloročného sústredenia kvôli problémom so životosprávou. Myslím si že s takýmito morálnymi hodnotami mu vo vrcholovom športe pšena nepokvete.
11.4.2013 - 14:58
+26

R3v3r3nd

 

Pockajme si na jeho vyjadrenie.
11.4.2013 - 15:07
+3

Baco11111

 

Nebuď labuť však aj tie drísty o únave tlmočil cez agenta. Umňa by bol chlap vtedy ak by to povedal na plnú hubu a nie sa schovával za únavu. Ak si chlapec myslí že skautov zaujímajú iba herné zručnosti tak je na veľkom omyle, len aby to nepocítil už v budúcej szóne.
11.4.2013 - 15:12
+18

Daewo_KS

 

preco ho vlastne tolko obranujes?
11.4.2013 - 15:47
+3

simon22 BLOG

 

hlavný je tam bokroš.. aj teraz.. bartanus je ako trener.. boki si to uzurpoval asi v oboch hlavných kategoriach..
12.4.2013 - 19:28
0

cuchorko

 

a od jakeho veku by podla teba mohol nieco take povedat?co je nevolnik aby musel robit to co nechce?je to slobodny clovek a moze sa rozhodnut ako chce a tak isto si musi niest aj nasledky za svoje rozhodnutia.
11.4.2013 - 16:00
+13

Konc

 

Každý má právo vyjadriť svoj názor
11.4.2013 - 18:01
+6

Majenko

 

ako nechcem si ho zastavať ale prečo by mal byt tycho ked sa mu niečo nelubi lebo sme na slovensku a na slovensku to tak chodi že ludia su radšej tych ak by mali povedat pravdu lebo hento toto
11.4.2013 - 21:20
+2

kapo10 BLOG

 

ono to byva tak, ze ticho nie su zrovna ti co maju za usami a citia neviem aku nepredstavitelnu fantomovu krivdu.
11.4.2013 - 21:26
+2

Majenko

 

no aj to je možne ale skor mi išlo tot že prečo by nemohol odmietnuť pozvanku respektvie " ešte nemá na to vek, aby si mohol niečo také povedať!!!" prečo by nemohol aj v takom maladom veku povedať svoj nazor či na to maju pravo iba "skúseni" mozno si nesadli s trenerom a tak usudil že nieje ochotni schopni podat na ms stopercentný vykon tak sa rozhodol neisť osobne neviem čo je vtom a je mi to jedno ale je jeho rozhodnutie a je jedno aky ma vek pravo rozhodnut sa maju všetci
11.4.2013 - 23:59
+2

dejvidBB

 

Ako videl som tu uz hocco ale ticho s tvrdym y je aj na mna moc
12.4.2013 - 13:44
+7

kapo10 BLOG

 

alebo skor moze byt lenivy, pohodlny ...
11.4.2013 - 14:24
+6

Sunkafit

 

12 plusiek...všeličo som videl ale toto....ja si stale hovorim načo chodím este do tej zasranej zahrady po robote...
11.4.2013 - 18:30
+6

hoKEjka

 

Ked uz v takom veku ma nejaky zasran take maniere tak nema dalej co hladat v ziadnej reprezentacii.
11.4.2013 - 14:09
+10

Sunkafit

 

som zvedavy na mudrosti od R3nvmčo.....
11.4.2013 - 14:10
+4

Sunkafit

 

som zvedavy na mudrosti od R3nvmčo.....
11.4.2013 - 14:10
+3

monteodzotta

 

Tak tento hráč ma už vôbec nezaujíma. Toto na NHL nebude.
11.4.2013 - 14:13
+4

frantapriklep

 

On bol problémový neustále. Ak si myslí, že toto je pre neho tá pravá cesta, je to jeho vec.

Hokejovo by mužstvu nepochybne pomohol, má velmi šikovné ruky a hokejové myslenie, ale nasilu to nepôjde.
11.4.2013 - 14:19
+19

Yevgenij

 

tak ako tymto u mna klesol.. a myslim ze aj u mnohych slovenskych fanusikov.....talent ma obrovsky, ale taky malo uz xx hokejistov, ktori to nedotiahli velmi daleko.., ako si tak vsimam v poslednom case.. vela slovenskych mladych hracov ci uz hokejistov a futbalistov maju vysoke sebavedomie, aj talent..len u vacsiny mi chyba taka ta skromnost, obetavost a nepodlahnut hned slave a byt vytrvaly...
11.4.2013 - 14:19
+39

R3v3r3nd

 

Evidentne je nieco v nepohode s panom Bartanusom.

Pavlicek ide domov ?, najproduktivnejsi obranca? hmm... okej. Kasanicky zial zraneny. Tomko ide domov. Talan ako nahradnik? hmm... okej.

Siska, Koys, Torok, Reway out, hmm... okej, iked u toho Rewaya som rozcarovany.
Zilka namiesto Mileho? hmm... okej.

Veril som, ale toto je studena sprcha...

Godla ako 1-ka? hmm... okej.
11.4.2013 - 14:22
+2

frantapriklep

 

A nie je niečo v nepohode s pánom Rewayom?
11.4.2013 - 14:24
+16

R3v3r3nd

 

Samozrejme aj s nim, ale podla tej nominacky viac s panom Bartanusom.
11.4.2013 - 14:26
+2

97

 

Jenže to je jen tvůj NÁZOR , že je nominace vadná..........
11.4.2013 - 14:30
+10

Sunkafit

 

poroz on je VELKY pozorovatel mladi...doslova AGENT
11.4.2013 - 14:32
+10

97

 

To vím moc dobře. Já se s ním (s jeho názory) teda takřka nikdy neztotožňuji........ (což není ale vůbec důležité) . Nemám rád, když se někdo tváří, že ví víc než trenér ( což jsem teda často i já). Skladba mužstva je velká alchymie.
11.4.2013 - 14:37
+4

R3v3r3nd

 

Za to Rewayove vyjadrenie tu nieje a ani ho nevieme, musime verit napisanemu z toho co povedal pan Bartanus. Navyse si myslim, ze ked Bartanus moze nezavolat a nevyskusat Toroka pre maly pocet bodov (lebo pochybujem, ze ho videl hrat tuto sezonu) ci Koysa, ktory je lepsi ako polovica kadra co tam je, tak si myslim, ze aj Reway ma pravo odmietnut. Navyse minuly sampionat bol na MS18. Ale to hral pod Bokrosom. Takze?

11.4.2013 - 14:37
+2

97

 

Takže co? Ano má právo odmítnout a já mu ho neberu a ani ho tu nekritizuji ( i když mu to u mě nepřidá).Akorát nevím, co má společného nepovolání Koyše a Töröka s odmítnutím Rewaye a co se týče těch dvou k tomu jen toto -Někteří trenéři berou z poza velké louže jen ty, co tam alespoň trochu vyčnívají a to tito dva rozhodně nebyli
11.4.2013 - 14:42
+10

R3v3r3nd

 

Lenze ide o to, ze nemaju rovnaky meter, ich vec... ale to zasa u mna neprida trenerovi...
Torok moze mat aj ine prednosti o ktorych nevies, napr. hra do tela.
11.4.2013 - 14:54
+2

97

 

Na hráče z ciziny jsou možná větší nároky, ale i to má něco do sebe z určitého pohledu......
11.4.2013 - 14:57
+3

chuanpablo

 

Tam je problem, ze sikovny hraci nechcu hrat v projekte SR20. To bol problem kedysi aj s Hrivikom, ktory v 17 rokoch bol na MS U20 a v 18 rokoch ho uz nechceli, lebo dal kosom ich projektu. Pritom v QMJHL bojoval o cenu najlepsieho novacika. Takych hracov napr. teraz nemame.
11.4.2013 - 16:47
+2

chuanpablo

 

A k tomu Torokovi: ten mal hrat tento rok na MS U20 ale sa zranil. Trener U20 hovoril, ze je to velka strata, lebo bol v priprave suverenne najlepsi na buly a velky bojovnik. Take typy pasuju do kazdej koncepcie. Minimalne v oslabeniach a ked treba v obrannom pasme vystriedat su taki hraci na nezaplatenie.
Zaujmave, ze pre U18 uz dost dobry nieje...
11.4.2013 - 16:57
+2

R3v3r3nd

 

Torok mal hrat na U20?
11.4.2013 - 17:03
+2

Sunkafit

 

mne sa zda že ty si videl asi 100vky našich mladých od 10 rokov do 25 minimalne aspon 30-40 zapasov u každeho......SA ZOBUD
11.4.2013 - 18:32
+4

R3v3r3nd

 

No nieco som videl. Pacil sa mi Horvat aj Lunter, ktoreho som trochu kritizoval, pacil sa mi aj Sille...

Ale to je subjektivne, objektivne je , ze isti chalani hraju tazsie zapasi proti najlepsim a nejdu pre povrchne dovody. Nebojim sa napisal, neodborne dovody. Objektivne je aj to, ze nasa juniorka nema uroven.
S formou to ma tolko ako ja so zdravou stravou
11.4.2013 - 19:50
+2

hrom

 

suhlas: koys je obycajna nafuknuta bublina, ktora si myslela ze uz v 12-tich rokoch je totalna hviezda nhl, zial jeho ubohi agenti ala svehla z neho urobili nedotknutelne individum..skoda chalana stacilo by trochu viac pokory
11.4.2013 - 14:59
+5

kapo10 BLOG

 

neni nafuknuta bublina .. pravda je, ze sa mu darilo ..a tuto sezonu nezvladol on ani jeho agent ...
11.4.2013 - 15:04
+5

frantapriklep

 

Právo samozrejme má, právo mu nikto nemôže vziať. Nie je to povinnosť ísť reprezentovať.
11.4.2013 - 14:42
+2

kapo10 BLOG

 

aky suvis ma nezavolanie toroka a koysa s odmietnutim repre ? .. to ma mat podla teba po volbe trenera aj volbu spoluhracov alebo ako ? ..

minuly rok bol mimo ine aj vyradeny z kadra 18ky, mam pocit, ze dvakrat sa mu stalo, ze na zraz neprisiel na cas ( resp. zabudol, ze nejaky zraz vobec je ) ... minuly rok taktiez trucoval po vyradeni z repre, ze zvazi, ze bude hrat za CR ...
11.4.2013 - 14:47
+2

monteodzotta

 

neviem či sa už nerozhodol...
11.4.2013 - 14:52
+2

AgentCooper

 

Reprezentoval Slovensko na MS U20, cize pre cesku repre je nepouzitelny.

Musel by sa vratit do Ciech, odohrat tam 4 sezony ako Nedved, ked menil dres Kanady za Cesku repre.
11.4.2013 - 17:50
+7

adrian79

 

nic v zlom, ale uz vidim, ako sa ceski treneri budu bit o hraca s takymito moralnymi vlastnostami... nechel by ist nahodou rovno k Penguins a rovno do prvej lajny? kazdy sme si strojcom svojho stastia, ked sa mlady rozhodol ist tymto smerom... skoda slovenskeho talentu :/
11.4.2013 - 16:15
+2

kapo10 BLOG

 

a co je na tej nominacke take zle ? ... ze nezavolal toroka s koysom lebo nemali dobru sezonu ? ... ze mikolas neni jednotka lebo niekde o nom pisali, ze ho sleduju scauti ... ?

tomko ich vidi cely rok .. videl ich posledne zapasy a treninGy..tak ma snad o nieco vacsi prehlad... a zaroven aj zodpovednost ako trener.
11.4.2013 - 14:40
+4

R3v3r3nd

 

A co ked nemali dobru sezonu? Nech ide Horvat, Ambroz, Zilka a podobni do QMJHL. Sa stavim, ze by mali rovnake stats ako Torok s Koysom.
QMJHL je uplne iny level ako nasa juniorka. Navyse obidvaja neodohrali ani jeden zapas v priprave a tak pochybujem, ze pan Bartanus vie vobec kolka bije.

Inac, ak vies ako to je s chalanmi, co su mimo Slovenska a idu reprezentovat na turnaje a musia cestovat, tak uz to je desat-krat horsie ako to, ze Reway odmietol tento rok MS. Iked nehovorim, ze s tym suhlasim, ale ma na to pravo. Kedze u U20 je pan Bokros, tak uvidime ako to bude riesit on na dalsi rok.

Z Godlu robit jednotku ? pre nie Okolicany? preco nesiel namiesto neho Kompas?

lebo trener... ja viem. A tu to zacina aj konci...
Ako minuly rok Kristof, hlavne, ze z Fujerika sa tu robil defenzivny pilier a vsetci vieme ako to dopadlo. Mali sme problem dat Nemcom vobec gol. Tahali to zasa 3ja chalani...

Ale uz som ticho, lebo moj nazor zasa nekoresponduje s vacsinou, tak radsej nenapisem nic uz...

By ma zaujimalo co hovoris na takeho Zaborskeho ?
11.4.2013 - 14:50
+2

97

 

Víš co se říká "Když si neustále myslíš něco jiného než ostatní, jsi buď génius nebo velký blbec " . Tak , že by jsem udělali anketu ? Zatím pá, musím se psem.
11.4.2013 - 14:54
+20

R3v3r3nd

 

To bolo dobre
11.4.2013 - 15:49
+4

kapo10 BLOG

 

ja netusim ake by mali stats ani ako by hrali ... mohol ich zobrat na kemp ... ale neda sa cudovat, ze ich nezobral ... ked mali vyslovene zle sezony ... stavil na hracov, ktorych videl cely rok a s ktorymi aj ten rok pracoval.

samozrejme, moze odmietnut ... tak ako trener ho nemusi uz na buduce nominovat ... tak ako skauti mozu na jeho chovanie prihliadnut ...

neviem preco nie kompas, preco nie okolicany ... no nedovolim si tvrdit, ze zmienovany je chybna volba ...

co hovorim na zaborskeho ? .. to co na ruzicku, rewaya a im podobnym ...
11.4.2013 - 14:59
+3

adrian79

 

dobra vs. zla sezona: asi budes aj ty suhlasit, ak sa povie, ze vela zo sportoveho vykonu je hlavne v hlave samotneho sportovca tym chcem povedat, ze Horvat, Ambroz a Zilka by asi mali horsie statistiky ako tebou preferovani hraci, na druhej strane po nevydarenej sezone moze byt tvoj vykon mensi ako vykon menej nadaneho hraca, kt mal dobru sezonu

nechcem teraz hovorit, ze nemali dostat sancu v priprave, len to, ze problem tejto (ne)nominacie nie je taky ciernobiely... uz sme zazili na MS cajoveho Gaborika a rovnako aj vynikajuceho Hudacka
11.4.2013 - 17:21
+3

R3v3r3nd

 

Ja som zazil aj vynikajuceho Demitru na OH, ktory nemal vobec dobru sezonu a mnohi pisali, ze na to nema. Ze odohral len 28 zapasov, ze dlho nemal zapasovu prax a podobne. Aj na Satana sa nadavalo, az musel dokazat poniektorym, ze mu staci par zapasov na rozohratie, Dano mal podla teba aku sezonu? 7 bodov iba, a vidis, v repre zatial prekvapuje. Z mladych ma momentalne napada asi len Toman, na MS20. Tiez sa pisalo, ze na to nema statistiky a MS odohral lepsie ako sa cakalo.

Liga cize klub a repre su dve rozdielne veci. V repre sa hra inym stylom, s inymi spoluhracmi. Proti inym hras. Urcite su lepsi aj napriek zlej sezone ako Zilka a podobne. Ako pisem, repre sa zacina od nuly, novy start, nove ciele. Keby v priprave boli horsi, tak nenapisem nic, takto ma zasa trener alibi...

Ked odmietol Koysa, Toroka, Bokros predtym Kristofa aj pre takeho Fujerika, tak viem pochopit Rewaya.

Keby to povedal Horvat ci Zilka tak by sa nad tym nikto nepozastavoval, kedze Reway je najlepsi, bereme to ako podraz...
11.4.2013 - 17:37
+3

crosbynko

 

Boze ty si hrozny Hadam nejdes porovnavat vtedy 35 rocneho Demitru, ktory mal more skusenosti z 18 rocnymi sopliakmi. Je jasne ze taka hviezda sa do toho dostane skorej. A porovnavat 7 bodovu sezonu Dana v KHL a Koysovu 10 bodovu v juniorke Po dalsie Reway so spominanymi hracmi nema absolutne nic. rprezentant sa nema starat o svojich spoluhracov ale o seba. neviem preco sa ho zastavas. Je to jeho fail. Vacsiu sprostost si uz chlapec vymysliet nemohol....Radsej nam mal nakukat ze je zraneny.
11.4.2013 - 18:12
+9

R3v3r3nd

 

Ked sa porovnava 20 bodov z nasej juniorky voci 7mim zo zamorskej tak preco nie? Keby to bolo ako pises, tak Dano nema v repre co robit...nema tam co robit ani Ceresnak (aj ked len v priprave). Nema tam co robit Daloga.

Ale stane sa taka vec, ze ti hraci hraju dobre. Co myslis preco?
11.4.2013 - 18:30
+2

kapo10 BLOG

 

body su jedno a hra su druhe .... dana kazdy videl ako hra ... a velku cast sezony mal vydarenu, bolo ho na lade vidiet.

koys podla toho co som cital na stranke, kde bol clanok cisto o nom a kde sa venovali tomu ci by mal ostat dalsiu sezonu, tak komenty v diskusi boli take, ze nie ... a skor hovorili o negativach ....

bude zaujimave sledovat ako sa bude darit rehakovi ..tan mal podobnu sezonu ako ti dvaja ... aspon bodovo.

11.4.2013 - 18:57
+2

crosbynko

 

Takze my mame skusat kopu hracov a mozno ze sa niekto chyti. Faktom je ze tato sezonu okrem Rewaya v zamori nevysla nikomu z adeptov. Ja by som takych hracov co sa tam nepresadili nevolal. Obzvlast pri mladych hracoch jedna pokazena sezona zavazi. Si pozri Nina Niederraitera. V Islanders mal nahovno sezonu 11/12 a na MS bol v takom lese ako ruska tajga
11.4.2013 - 19:49
+3

R3v3r3nd

 

Podobne to bolo u Ceska (neviem teraz ci u 18ky ci 20tky) pred MS. Mali zaverecny kemp a zavolali vsetkych hracov zo zamoria, aj tych ktori mali slabe sezony. Cca.: 6 hracov do utoku, neviem presne, ale viem, ze som sa cudoval.
A urobili to, ze tych 6 hracov zobrali na MS a doplnili ich najlepsimi z Europy ci svojej juniorky.

A to iste sa malo urobit aj v tomto pripade. Mali prist a ukazat sa v dvoch/troch zapasoch. Malo sa vyberat z vacsieho poctu. Proste kemp ako sa patri.

A to sa nestalo. Mozno aj preto Reway nejde. Myslim si, ze s Torokom su dobri kamosi.

Podla coho teda pan Bartanus usudil, ze na to tito dvaja nemaju? Nevidel ich hrat, nehrali v priprave, takze jedina moznost su stats.
A neviem ci si dobre pamatam, ale nie prave pre tie stats ste tu mna skoro ukamenovali? Ked som riesil rocnik 93 a 94?

11.4.2013 - 20:01
+4

crosbynko

 

Takze ked kamosa nezoberu do repre tak nejdem ani ja? To je pristup. Ako vies ze ich nesledoval? Hej ale ja razim filozofiu ze zo zamoria maju prist hraci zo skutocne vydarenou sezonou. Naco volat Koysa co je evidente v lese alebo Toroka co sa tam len motkal z klubu do klubu?
11.4.2013 - 20:28
+5

R3v3r3nd

 

A co ked chce Reway nepriamo ukazat ako to chodi v repre nominacii?
11.4.2013 - 20:40
+2

nerorome

 

Myslíš, že by to až tak "prekoumal" ?? Reway ??? Sorry...
11.4.2013 - 20:47
+5

crosbynko

 

To su konspiracie.Ma mat gule na to aby to povedal priamo ked je taky frajer.
11.4.2013 - 20:52
+2

snowgoons

 

Neni si mu ty do rodiny ? alebo jeho agent ?
12.4.2013 - 15:19
0

Sunkafit

 

to nieje podraz ale BLAMAZ!
11.4.2013 - 18:38
+4

adrian79

 

no co uz, rozhodol si sa, ze zostanes ciernobiely a ina ako tvoja verzia neexistuje... aj ked si o porovnavani Demitru, ci Satana s tymito mladymi uchami myslim svoje, tvoj argument nevyvracia moj a tym padom zostavame stale pri tom, ze nie je vsetko ciernobiele
11.4.2013 - 19:00
+2

miško DUKLA

 

hmm neviem či by si nemal byť tréner
12.4.2013 - 16:44
0

JackKE

 

nemam rad takychto problemovych hracov, v 18, ked za sebou este nema ziadny uspech, si dovoli odmietnut reprezentaciu z dovodu unavy, na zamyslenie
11.4.2013 - 14:22
+9

NR

 

V jeho veku by sa mav ist este po skole a po treningu hrat pred barak na beton s deckama z ulice!!!
11.4.2013 - 14:34
+13

P24 BLOG

 

perfektne napsiane: nie ze ked demitra, ci jozo stumpel boli jeho veku, ale relantivne mladasi ako sejna, halak, ci budaj mali 18, boli to normalni chalani, ktori zili v realnom svete. dnes si chalan o sebe precita jeden clanok a uz ide cez fb odvolavat trenera a trucovat. vid stvroka stoch weiss, mak, lalkovic. vyslo im jeden a pol sezony a uz nie je od nich vacsej hviezdy. pritom jeden nastupuje na zapas z lavicky v jednom z najhorsich klubov serie a, druhy kam pride tam po par mesiacoch uz riesia, ze ma problem s disciplinou, tretieho rovno preradia do becka a stvrty sedi na lavicke, kde ked muzstvo nehra europu realne spickove zapasy odohra len proti trom klubom. benefice, portu a sportingu...teda ak v nich naozaj nastupi
11.4.2013 - 19:41
+7

R3v3r3nd

 

Navyse aj to skladanie utokov je strasne. Niektori si musia zvykat na nove pozicie, ktore nikdy nehrali. Paulovic ako center, ja mam dost No nic... nech sa ukazu chalani z nasej juniorky...

11.4.2013 - 14:40
+2

kapo10 BLOG

 

paulovic ako center hraval pri najmensom v doraste ...
11.4.2013 - 14:51
+5

R3v3r3nd

 

Ved dobre, ja to chapem, len ked som sledoval celu tu pripravu, tak tam boli niektori chalani prave preto, ze mame malo centrov, a zrazu ho musi hrat ten co celu pripravu hral RW, lebo sme mali menej RWcok, a v juniorke vo Svedsku zasa cely rok LW. Navyse relativne kvalitneho centra z QMJHL Rehaka dava na pravo Sille, Betak, Horvat, Rehak cetri a je...

Ale sak dobre, asi chalan vie pracovat defenzivne, a ak to je pravda, tak to je najlepsi junior z vyberu
LW/C/RW, vysoky, hra defenzivnu svedsku ligu, s dobrym korculovanim, pohybom a dobrou technikou. Hmm... zlate vajce pre nas
11.4.2013 - 15:02
+2

AgentCooper

 

Samozrejme, ze Paulovic centra hraval, v klube aj v repre...
11.4.2013 - 15:01
+3

branik55

 

Martin Reway: Taky hrac jeho kvalit by pomohol muzstvu. Ak si myslis ze to je cesta ako napredovat tak si na omyle. Mas talent a hokejove myslenie ale to neznamena ze to je vsetko. Musis aj ty chciet na sebe makat a rozvijat sa lebo ostanes iba priemerom...Toto je dobra prilezitost ukazat sa pred scoutmi a ty si ju odmietol. Je to tvoja prva sezona tak unava sa dostavi ale ide o tvoju buducnost. Mlady a perspektivny hrac take sance sa nedomietavaju. Tak ale ty zrejme vies co je pre teba najlepsie...
11.4.2013 - 14:43
+10

R3v3r3nd

 

To ma na tom "ser.e" najviac...
11.4.2013 - 15:03
+2

Deividson.

 

Tak toto som ešte nevidel. Na každej úrovni už budeme prosíkať hráčov aby prišli na MS? Inde je bitka o to kto sa tam dostane a u nás je to ako za trest, neuveritelné, potom bud hrdý na tento štát, je mi z neho na grc jedine čo si tu vážim je naša krásna príroda aj ta je z každeho smeru ničená ...
11.4.2013 - 14:44
+29

aaaaa

 

No super máme dalšieho hráča ktorý na repre serie . niektorí chlapci celu sezonu makaju a bojuju aby isli do repre a ked nejdu tak su sklamaný a on si povie že je unavený
11.4.2013 - 14:51
+2

Pokerovany

 

,,unavený" je len výhovorka pre média... pravda bude niekde inde, on aj Bartánus aj možno tu niektorí vedia kde je problém.

Len neviem prečo si tu v diskusii niektorí tupci, čo to tu komentujú, neodpustia poznámky typu že ,,18 ročný zasraní sú unavení"...

ÁNO aj 18 roční zasraní môžu byť unavení, 90 % z Vás hokej nikdy nehralo, prd viete čo to je trénovať 8 mesiacov v roku, atď. Tak si nabudúce poprosím tieto drísty nechať pre iné diskusné a zábavné portály...

Tým však v žiadnom prípade nechcem ospravedlniť Rewaya z neúčasti na MS.
11.4.2013 - 14:54
+26

kapo10 BLOG

 

lebo 90 % tych chalnov prezilo lahodkovu sezonu a v inych muzstvach to iste .. navyse ako sam vyjadril nemal najvyssi ice time .. cize sa urcite nezodral ... kto dnes neni unaveni co nieco robi ...
11.4.2013 - 15:07
+5

R3v3r3nd

 

minimalne nasa juniorka je lahodkova
11.4.2013 - 15:47
+1

fešák

 

v zásade máš pravdu, s dovetkom, že tréner aj hráč mohli povedať kde majú problém. Ale to sa v týchto končinách našich asi nenosí... Škoda hráča...
11.4.2013 - 15:10
+2

Deividson.

 

Ale tu vôbec nejde o to či je unavený alebo nie. To je uplne jasne, že každy športovec je po sezone unavený ide len o to, že ostatní najdu silu a do tej repre idú lebo to tak má byť. Takže neviem či si nepochopil, ale obhajuješ blbosť.
11.4.2013 - 16:15
+4

Sunkafit

 

lutujem tých 18 ročných zasranov ktory su po 8 mesačnom treningu unavený....asi z nich nič nebude...lepšie?
11.4.2013 - 18:41
+4

bigi BLOG

 

no ono pokial viem tak chce hravat v NHL a ked uz je unaveny v 18 rokoch po juniorskej lige, tak si to potom volako predstavit neviem. tak to nech sa radsej prestane venovat hokeju alebo niecomu inemu ale myslim ze s toho by bol viac unaveny ako so samotneho hokeja
11.4.2013 - 18:46
+8

H0m3r

 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=495850007144163&set=a.219215094807657.56094.218219271573906&type=3&theater nižšie si môžte všimnút komentár. Podla mňa to nebola žiadna únava ale nezhoda s trenérom a veci okolo toho. A jedna vec je ísť hrať MS a ukázať sa skautom ďalšia vec ísť hrať pod niekým ktorý mi nesedí alebo pod ním nemám chuť hrať. Je to každého rozhodnutie a podla mňa polka z Vás by urobila to isté že by nešla hrať pre nezhody keby nemusela
11.4.2013 - 15:00
+6

Baco11111

 

Ty máš šťastie že sa zrušili mínusky lebo tie perly ducha by už boli dávno nečitateľné.
11.4.2013 - 15:08
+6

matrin

 

je to naozaj divné .. keby som bol veľký konšpirant, povedal by som, že bartánus berie v obálke bubáčiky za nominácie...
11.4.2013 - 15:13
0

AgentCooper

 

Koys, Torok, Reway: to bola asi najlepsia utocna formacia, ktoru som za poslednych 5 rokov videl v mladeznickych reprezentaciach.
11.4.2013 - 15:08
+4

pokemon33

 

budú mať ešte šancu ukázať to na MS20 o rok či dva
11.4.2013 - 15:14
+2

AgentCooper

 

Mali hrat aj teraz, bez debaty. Vsetci traja su hraci, ktori vedia hrat hokej, kreativni, maju skusenosti zo severnej ameriky. Na lade to medzi nimi fungovalo velmi dobre. To musis vidiet, podla statistik to nezistis. Pri superoch, ktorych mame v skupine by sa presadili.
Mali by sme 2 top utoky - Soltes, Sille, Cehlarik a v dalsich dvoch hraci ako Paulovic, Rehak ci Petras.

Bartanus takto odpisal trojicu velmi schopnych hracov, ktori by dokazali robit vysledky. Taky je moj nazor.
11.4.2013 - 15:24
+4

kapo10 BLOG

 

a aky mal spor vlastne s bartanusom .. bo mne to tako pride, ze skor sa odpisal reway ...

a k tym dvom ... podla mna bolo by v zasade korektne keby ich zavola na kemp aby so vobec videlo ako na tom su v porovnani s konkurenciou, ale nemyslim si, ze by mali mat automaticky iste miesto, ak 18ke cez szeonu islo a im nie. nakoniec koyco mal pomaly rozbeh uz na zac. sezony.
11.4.2013 - 19:02
0

R3v3r3nd

 

Komu islo? Kde islo?
11.4.2013 - 19:42
0

Dracik_18

 

Reway ???
11.4.2013 - 19:49
0

R3v3r3nd

 

Komu islo v 18tke? Reway v nej nehral
11.4.2013 - 20:03
0

Dracik_18

 

myslel som teba či si Reway ?
11.4.2013 - 20:09
0

R3v3r3nd

 

A kedy si ich videl spolu naposledy?
11.4.2013 - 18:27
0

pokemon33

 

ak mám byť úprimný, tak viac ako Rewayova neúčasť ma štve Šiškovo zranenie
11.4.2013 - 15:11
+6

chl

 

Agent Cooper to zhodnotil ako vzdy najlepsie, neda sa nic ine nez suhlasit. Bartanus mi ozaj pri repre nevonia.
11.4.2013 - 18:21
0

borec-z-ke

 

Disciplína: je základ. Bez disciplíny sa úspech nedosiahne, nech tam je talentu koľko chce. Je lepšie mať menej talentovaných hráčov s disciplínou, ako viac talentovaných bez nej.

Tréner môže byť zlý, ale hráč si nemôže dovoliť vyberať trénera.
11.4.2013 - 15:14
+5

AvalancheBB

 

Dôležité je, aby mali hráči talent aj disciplínu, keď je to možné inde, musí byť aj u nás.
11.4.2013 - 15:35
+2

borec-z-ke

 

Pravda otázka, čo vyberiem ako prvé...

Uviedol by som k tomuto príklad. V sezóne 2009/2010 mali traja košickí hráči problémy s vedením klubu/trénerom. Išlo o najväčšie ikony klubu, dlhoročné opory a kľúčových hráčov (Kmiť, Faith, Kledrowetz). Klub sa ale napriek tomu rozhodol rozviazať s nimi spolupráca a hoci podľa mňa ich už do konca sezóny nenahradil rovnako kvalitnými hráčmi titul vyhral. Vďaka disciplíne. Vyhrali by sme titul, ak by spomínaní hráči ostali? Pochybujem...
11.4.2013 - 15:45
0

AvalancheBB

 

Ale Košice mali i bez nich najkvalitnejší tím, ktorý prevyšoval ostatné a mal aj disciplínu. Takže ich odchodom vlastne splnil obidve požiadavky.
11.4.2013 - 16:06
0

crosbynko

 

Mam taky pocit ze nasim mlady sportovcom vseobecne( hlavne teda futbalistom a hokejistom aby som bol konkretny) az na par vynimiek chyba akasi pokora. Preto aj ked su talentovani tak nevystupia z toho priemeru ( aj ked vysokeho priemeru az nadpriemeru) a nestanu sa hviezdami vo svojom sporte. Ani z Martina sa s takymto pristupom hviezda nestane nech je aky chce sikovny. Mne je fuk ci je za tym nezhoda s trenerom ale aj ked tak asi ho zo zrazu nevyhodil pre jeho modre oci ale nejaky dovod na to mal. Takze chlapec by mal radsej suchat nohami a nie sa hrat na urazeneho. Ale scauti si vsimaju aj toto. Aby Martin bol vobec draftovany.... Druha vec je Koys a Torok. Ja suhlasim s trenerom. Nech je CHL a USHL aka chce mali slabe sezony a my potrebujeme lidrov. Priemernych pracantov nazbierame kopu aj u nas. Osobne by som nebral ani Rehaka.
11.4.2013 - 15:43
+7

kapo10 BLOG

 

podla mna sa reway presadi ... to bude na tom cele paradoxne ...
11.4.2013 - 19:14
0

crosbynko

 

Hej lenze co by mohlo byt z hraca co ma podobne danosti ale zrovnanu hlavu? To je na tom to smutne. Na tejto veci ma najviac stve ten "udajny spor" co je za tou "unavou" . Proste asi Reway nie je nevinny ked ho vyhodil zo zrazu. Sprava sa podobne ako Mak. Namyslene a neprofesionalne.
11.4.2013 - 19:55
+3

Vojto83

 

Martin, aby sa nestalo, že ti raz reprezentácia bude dobrá, ale ty nebudeš dobrý pre ńu. Ako malí sme sa naháňali pred barakom a každý mal sen že raz bude reprezentantom, lebo v našej hierarchii to bolo najviac. Mne sa to podarilo, aj ke´d nie v hokeji, ale v jednom individuálnom športe. Nepíšem to preto, aby som machroval, nie som v puberte, hoci aj v nej som sa snažil byť skromný. Dostal som sa na pár medzinárodných súťaží, nikdy však nie na ME, OH, alebo MS. Dokonca ani vtedy keď boli u nás. Nikdy som takú šancu nemal, ale snažil som sa makať do umretia keď som mal na sebe dres s dvojkrížom. Bol to záväzok, hrdosť, česť. Pre mňa, pre rodinu a všetkých čo ma poznajú. Aj keď o našom športe takmer nikto na SVK nevedel, lebo tu to nebolo populárne, na rozdiel napr. od Poľska a smola bola aj v tom, že sme boli telesnáci, konkrétne ja som po DMO od narodenia a mám kratšiu achilovku. Neexistujú dôvody nereprezentovať, okrem rodinných, zranení a tých keď niekto odohrá 82 zápasov v sezóne, alebo menej, ale skrátka je jasné že je unavený tak že by nebol platný. Nikto nereprezentuje trénera, ale tých cca 5,5 milióna ľudí v malej krajine v ktorej žije.... Ale toto človeka nikto nenaučí, to musí tak cítiť, lebo tlkot srdca sa nedá naordinovať...
11.4.2013 - 15:53
+53

mtzz

 

Martin mal zdravotny problem uz ked isiel do CA. Sam sa vyjadril, ze hra len spomocou tabletiek proti bolesti. Plus su tam urcite aj dalsie okolnosti o ktorych nevieme nic. Tak neodsudzujte mladeho chlapca bez znalosti veci.....
11.4.2013 - 16:10
+1

Deividson.

 

Tak uvediem dôvod, že som zranený a nie, že inak povedané "nechce sa mi".
11.4.2013 - 16:17
+5

adrian79

 

a jeho agent je uplny neschopak a miesto dovodu "zranenie" uvedie "unava"
11.4.2013 - 17:23
+2

LukasNR

 

klud ved to je zasran ma 18 rokov neuvedomuje si mozno ani dosledok svojho konania mozno sa casom pouci a ked nie jeho chyba
11.4.2013 - 16:24
+1

Dracik_18

 

to je ale drban !!!!
11.4.2013 - 16:28
0

totik

 

https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/420191_312944255502343_1153348174_n.jpg
11.4.2013 - 17:29
+1

LukasNR

 

co to co to ksichty mi nikdy nic nehovorili
11.4.2013 - 17:51
0

totik

 

Reway to ma na facebooku
11.4.2013 - 17:55
0

MackoPu

 

Zase sa tu moralizuje a nikto nepozna detaily.
Nechce ist, tak nech nejde. Ked to neciti ako svoju prioritu, potrebu - jeho vec.
Reprezentacia je nejaka povinnost za kazdu cenu ? Dufam, ze toho sa nedozijeme.
11.4.2013 - 17:47
+1

leonid iljic

 

To máš pravdu reprezentovať vlasť má byť česť, nie povinnosť. Keď to niekto berie ako povinnosť nech radšej ani nechodí. Ale on je ešte moc malý pán na to, aby odmietol reprezentovať svoju rodnú krajinu. Môže byť talent, aký chce. Keď pre neho nie je priorita táto krajina, tak on nebude prioritou pre túto krajinu.
11.4.2013 - 18:51
+5

FP-kuki

 

Neviem,ci je rodna.... podla eliteprospects sa narodil v Prahe...
11.4.2013 - 18:52
0

leonid iljic

 

Aj Domino Graňák sa narodil v Havířove. Ale vyrástol tu, tak sa cíti ako Slovák. Možno u Rewaya je to iné. Keď sa cíti ako Čech, nech to povie narovinu.
11.4.2013 - 19:00
+3

FP-kuki

 

Ako Cech sa citi,staci si pozriet komenty pod inkriminovanou foto...
11.4.2013 - 19:04
0

FP-kuki

 

Zhladol som tu foto v ceskom drese..Moze reprezentovat Cesko ? Ak hej,mame problem....
11.4.2013 - 18:33
0

totik

 

v Sparte odohral sezonu ak sa nemylim musel by odohrat 4 bez prestavky v cesku a nemat ani jeden repre start za inu krajinu
11.4.2013 - 18:47
0

kapo10 BLOG

 

ee vysvetlenie je uz niekde hore ... uz hral za SR na MS20.

11.4.2013 - 19:20
0

chl

 

Netrepte tu nezmysly o fotkach Rewaya v ceskom drese. Prakticky nemoze reprezentovat Cesko, toreticky ano ako pise vyssie agent Cooper vyssie.
11.4.2013 - 18:43
0

Big brother

 

No čo, už sa mu ozvali z Montrealu, tak na čo sa ukazovať pred skautami...
11.4.2013 - 18:49
+1

chocholusik

 

Celkom sa tu ponúka porovnanie medzi 41ročným Stümpelom a 18ročným Rewayom Jeden môže aj keď má viac ako dvojnásobok rokov toho druhého, ktorý je unavený... Mohol si aspoň vymyslieť lepšiu výhovorku ako únavu...
11.4.2013 - 18:52
+3

R3v3r3nd

 

Ako sa uz pisalo, je rozdiel ked hrac v 18tich moze dostat hit do hlavy od Kanadana a moze celu svoju buducnost zabalit ako 40-41 rocny hrac, ktory to ma zasebou...
11.4.2013 - 19:40
0

crosbynko

 

Takze Stumpel moze slintat ked bude na dochodku od uderov do hlavy. Boze uz prestan ...Zranenie je rovnako hrozne v kazdom veku aj na kazdej urovni. Zivot vie znicit rovnako.
11.4.2013 - 20:22
+8

R3v3r3nd

 

boze ty si ..... kde som take nieco napisal, urcite je to zranenie vaznejsie pre 18 rocneho chalana co sniva o NHL.
11.4.2013 - 20:37
0

kapo10 BLOG

 

a co 40 rocny muz co sniva o kludnom dochodku ?
11.4.2013 - 20:53
0

R3v3r3nd

 

nie , ale hra v Nitre a pred sebou 2 max sezony.
Kdezto Reway ma vsetko pred sebou. A to som len reagoval na ten paradox.
11.4.2013 - 21:08
0

leonid iljic

 

Nech zrušia juniorské MS. Veď oni sa môžu zraniť a zničiť si kariéru.
11.4.2013 - 21:13
+12

R3v3r3nd

 

Mne len prislo to porovnavanie Stumpela a Rewaya dost smiesne.
11.4.2013 - 21:33
0

frantapriklep

 

Skôr by ti malo prísť do plaču z postoju Rewaya po takomto prirovnaní. Jožko Stumpel má viac ako 40 rokov a ide reprezentovať Slovensko. Mladý 18-ročný zasran sa vyhovára na únavu! To je na zaplakanie!
11.4.2013 - 21:41
+8

R3v3r3nd

 

„Odkedy pôsobím pri mládežníckych reprezentáciách nestalo sa, aby hráč odmietol štartovať na šampionáte. Jeho agent v ostatnom čase naznačoval, že Martin sa možno nepridá k tímu, ale verili sme, že príde. Mal byť jedným z ťahúňov mužstva. Je veľmi šikovný, má talent a už aj skúsenosti zo šampionátu dvadsaťročných,“ skonštatoval manažér slovenskej osemnástky Roman Ulehla. S Rewayom sa stretol aj v Ufe. „Vtedy mi vravel, že má záujem reprezentovať aj v Soči,“ dodal Ulehla.

Hráčov zástupca Kadleček tvrdí, že reprezentácia krajiny by mala byť pre športovca cťou, no každý sa musí rozhodnúť sám. „Po sezóne sa cíti unavený a vraj by nebol pre mužstvo prínosom. Mal aj zdravotné problémy, v závere základnej časti vynechal niekoľko stretnutí pre zranené rameno. Ten, kto pozná celú genézu Martinovej kariéry, vie, čo všetko za tým je. Jeho problémy súvisia aj s tým, že nemal ideálne detstvo,“ vysvetlil Kadleček.
11.4.2013 - 22:05
0

LukasNR

 

naj odflak co som tu cital za dlhu dobu
12.4.2013 - 2:03
0

crosbynko

 

Tak zranenie sa moze prihodit v NHL, na MS, na rybniku. Ci ked je hrac mlady nema ist na MS lebo mu hrozi ze mu nejaky kanadan odrapi hlavu?
11.4.2013 - 20:53
0

leonid iljic

 

To som tiež nepochopil. Takže Jožko Stumpel už môže skončiť aj na invalidnom vozíku s hadičkou v ústach. Veď on je už nepotrebný. Už to, že napíšeš, že to má za sebou. Preboha to sú ľudské bytosti, nie iba materiál na posúvanie puku na ľade.
11.4.2013 - 21:02
+3

adrian79

 

ty si tazky pripad....
12.4.2013 - 0:34
+1

Sunkafit

 

šak nech nechodí z domu von...
12.4.2013 - 7:26
0

bigi BLOG

 

nova doba, nova doba host vyhadzuje vrchniho:
v poslednom case cim je nas hrac vacsi talent tym ma mensiu snahu na nom pracovat. ale tak ked si chlapec mysli ze sa lepsie ukaze skautom v nejakej QHKLAMJH lige ako na MS tak je to jeho vec.
ale asi je to aj tak lepsie, lebo hrac ktory nechce reprezentovat je lepsie ze tam ani nejde. ale tak dufam ze uz definitivne. myslim ze salamistou by sme sa v repre mali uz zbavit nadobro a minuly rok u seniorov ukazal ze to je spravny smer.
keby aspon chlapec mal gule a povedal veci priamo a nevyhovaral sa na nejaku unavu. ano unavu mu nikto nebere ze nemoze byt unaveny a le nie tak aby nemohol odohrat este par zapasov. predsa len ide o 18 rocneho soplaka ktory odohral juniorku a pritom chce ist do NHL. v tomto maju moj obdiv handzus a visnovsky ktory ked neprisli reprezentovat koli niecomu inemu tak to povedali na plnu hubu.
11.4.2013 - 19:01
+4

MackoPu

 

Noze nam prezrad, kde si cital Rewayove vyjadrenie.
11.4.2013 - 19:19
0

matoguco

 

Bude to vysielať nejaká tv?
11.4.2013 - 19:30
0

T&P

 

Škoda pre mužstvo, škoda pre hráča. Pokiaľ viem, chcel ísť tento rok na draft, mohol sa ešte raz ukázať. Aby toho nakoniec neľutoval.
11.4.2013 - 19:39
0

mesye

 

Tak tohto to hráča bude určite škoda. Minulý rok v PN bol spolu s Daňom asi najlepší útočník. Je veľmi neobvyklé ked 17 ročný hráč ktorý sa môže ukázať pred draftom odmietne MS. Myslím si že už si je istý draftom a nezáleží mu na presnom čísle. Má veľmi komplikovanú povahu a sám to o sebe hovorí.
Kedže je to Pražák a na Slovensko prišiel až neskôr tak ešte stále nevie ani za koho chce hrať a do 18 rokov si to môže rozmyslieť. Bude to ešte zaujímavé-talent má ale otázka je či ho aj využije.
11.4.2013 - 19:59
0

P24 BLOG

 

ono takto: myslim, ze par veci je jasnych
1 - reway nie je prave hrac do nepohody, a toto nie je jeho prvy problem v suvislosti s repre akciou
2 - navyse nema v repre kamaratov z utoku, tak je urazeny a chce ukazat, ze nejakeho bartanusa moze vyfuckovat. a cely naor by mal teraz za nim plakat, leno on je velky pan a nejakemu bartanusovi ukaze
3 - cela ta nominacie je dost zvlastna. asi bude niekde problem a hoci do kabiny nevidime tipujem to na to, ze sa v repre vytvorila skupinka frajerov, ktory sa rozhodli ovladnut kabinu, co bartanus nechcel, preto ich nenominoval. nedalo sa o spravit na rovinu? musia okolo toho byt taketo zahmlievania z oboch stran?
Takze: Ziadna repre nestoji na jednom hracovi. na rozdiel od klubov v repre je to vzdy viac o kabine a ja rozbijat si ju kvoli trom frackom ,ktori realne stale nic skutocne velke vo svojom zivte nedokazali je sprostost. druha vec je, ze skutocne valitneho trenera robi to, ze dokaze zvladnut aj problemovejsich hracov a ich prirodzenu vychcanost vyuzit na lade v prospech koektivu. trucovat v takomto veku je naozaj smiesne a chalan by si to mal uvedomit, inak z neho nebude ziaden novy gaborik, ci hossa, ale ruzicka ci bartek, ktori namiesto
11.4.2013 - 20:02
+10

skalický mongol

 

Réwayko,: ..len si ,,oddýchni" ,nebudeme hrať predsa s ,,unavenými" hráčmi na MS,načerpaj nové sily,povenuj sa trošku automatom a play-station,a už sa budeme tešiť na druhú
11.4.2013 - 20:19
+5

P24 BLOG

 

a aby som nezabudol. VDAKA TI BOZE ZA DANA!!!! v dobe nagelovanych frajerov, stylovych outfitov a nulovej pokory je tak neskutocne prijemne ale aj dolezite vidiet aspon jedneho, ktory je uspesny a pritom mu z toho neiebe
11.4.2013 - 20:28
+15

LukasNR

 

a pri tom chalani co si namyslaju su ani uspesny neni je to hokejistik teraz daco z toho ma ale s takymto pristupom nic ani nedosiahne kazdy velky hrac reprezentuje ci je to Rus,Cech,Kanadan tu ani nepripada do uvahy povedat repre nie mozno seniorskej ale Juniorskej nie
12.4.2013 - 2:07
+1

skalický mongol

 

sezónu,: keď sa ti repre pozvánky len pohrnú.....Orel,ty ako potenciálny nástupca po Mr.Vůjtkovi.... takýchto kktv by som už nikdy nevolal !!!!!
11.4.2013 - 20:28
+2

Yevgenij

 

Podla mna celkom normalny seriozny a skromny je aj Jurčo..., on je podla lepsi ako Reway...o povahovej stranke ani nehovoriac....z neho bude kvalitny nhl hrac, uvidite
11.4.2013 - 20:47
+14

nerorome

 

Niečo je zhnité vo vzťahu Reway .- Bartánus, to je isté.. Reway je zatiaľ malý pánko, aby robil takéto eskapády, to je fakt.. Ale nech, teraz TREBA SILNO FANDIŤ TÝM, ČO SÚ V NOMINÁCII, NECH SA UDRŽIA V "A" KATEGÓRII !!! Slovenskoooo..
11.4.2013 - 20:56
+4

R3v3r3nd

 

No ak Nemcom pojde Draisaitl ci Kahun.... Boh chran.
11.4.2013 - 21:40
0

julo nkc

 

Ja skusim uplne vedla , Osemnast rocny hrac v hokeji ma odtrenovane asi 3000 hodin za 12rokov ,priemerne zamestnany clovek za rok odpracuje 1900 hodin za rok podotykam a ak vam sef povie ze dnes ostan dlhsie ,tak je jedno co si myslis nie este nieco povedat , kazdy je nahraditelny a jav praci aj PAN REWAJ V REPRE
11.4.2013 - 20:58
+3

R3v3r3nd

 

„Odkedy pôsobím pri mládežníckych reprezentáciách nestalo sa, aby hráč odmietol štartovať na šampionáte. Jeho agent v ostatnom čase naznačoval, že Martin sa možno nepridá k tímu, ale verili sme, že príde. Mal byť jedným z ťahúňov mužstva. Je veľmi šikovný, má talent a už aj skúsenosti zo šampionátu dvadsaťročných,“ skonštatoval manažér slovenskej osemnástky Roman Ulehla. S Rewayom sa stretol aj v Ufe. „Vtedy mi vravel, že má záujem reprezentovať aj v Soči,“ dodal Ulehla.

Hráčov zástupca Kadleček tvrdí, že reprezentácia krajiny by mala byť pre športovca cťou, no každý sa musí rozhodnúť sám. „Po sezóne sa cíti unavený a vraj by nebol pre mužstvo prínosom. Mal aj zdravotné problémy, v závere základnej časti vynechal niekoľko stretnutí pre zranené rameno. Ten, kto pozná celú genézu Martinovej kariéry, vie, čo všetko za tým je. Jeho problémy súvisia aj s tým, že nemal ideálne detstvo,“ vysvetlil Kadleček.
11.4.2013 - 21:55
0

julo nkc

 

Do p... co su to za fabulacie k... uz ma stves ,No ani ja som nemal idealne detstvo a milion inych ho nemalo idealne, musel som okopavat zemiaky,muselsom davat zrat svinam, hnoj vykydat,,ai ine a az pot8m som sa podla otca mohol ist zabavat a ist na trning no siel som aj ked som uz sice moc na to chut nemal no hned bola unava fuc ked som vosiel do kabiny a takych co si museli trening zasluzit bolo viac ,ci co my ches este nahovorit ze dostaval bitku od despotu otca a ze ho treba vlastne polutovat , tak ja ho teda lutujem,...p.s nic nie som reprezentant nedotiahol som to daleko ale na viac som nemal no makal som a makam dalej aj ked uplne inde v niecom uplne inom ako je hokej no zo srdcom a hlavou a vies co nemal som idealne detstvo no spominam nan len v dobrom a s usmevom ,inak co je idealne detstvo?predpokladam ze aj to budes vediet....
11.4.2013 - 23:12
+4

Sunkafit

 

nechajho to nezmeníš ja sa len smejem už
12.4.2013 - 7:33
0

Misik Marian

 

Martin Reway - vyborny hokejista a velky talent: Martin je svojska povaha a netvrdim, ze zla. U kamaratov a v kolektive vsak je oblubeny. Co ked prave Patrik Koys a Tomas Torok mu vo vybere chybali, pretoze s nimi prakticky tahal od 16 nasu reprezentaciu k uspesnym vysledkom. Po skusenosti v kanadskej najvyssej juniorskej sutazi vie sam velmi dobre ohodnotit na akej hokejovej urovni su a pocitil krivdu z nenominacie aj aj za nich (Mali ich aspon pozvat kempu). Trener Ceskej reprezentacie p. Bukac pred Memorialom Ivana Hlinku 2012 vyradil vsetkych hracov, ktori odchadzali do Kanady z kadru (Zboril, Kubalik, Kostalek, Zdrahal ...) a hovoril to iste ako Bartanus, ze reprezentovat budu ti co ostali doma. V priebehu sezony sa vsak vybral do Kanady, aby sa na vlastne oci presvedcil o urovni juniorskej ligy ako aj hry moznych reprezentantov. A vysledok - vsetci, co hraju juniorku v Kanade v repre U-18 pre Soci su... Co keby nas zvaz vyslal tiez trenera, aby na vlastne oci sa presvedcil o realite (v Kanade je 500 tisic juniorov, z ktorych hraje len 1300 tuto sutaz, u nas necelych 600, z ktorych 23 reprezentuje)...
11.4.2013 - 23:42
+1

borec-z-ke

 

Čiže repre = holubník, resp. kamarátsky výlet, že idem len keď mi pôjdu aj kamaráti?
12.4.2013 - 0:12
+1

R3v3r3nd

 

Borec-z-ke: Nehnevaj sa na mna, ale si bez viny? ze aj ty mozes ako ostatni pisat taketo veci?
Ani skola nieje holubnik, chodil si podstivo do skoly? Ani robota nieje holubnik, robis denno-denne, ani raz si nesiel umelo na PN? aj ked ti nic nebolo? Ani volby niesu holubnik, bol si volit kazdy rok? Nikdy si si nevypil ani kvapku alkoholu ked si nemal?

A mozem pokracovat.
12.4.2013 - 8:13
+1

borec-z-ke

 

Práve o to ide, že hokejová reprezentácia je vážnejšia vec ako jedno vyučovanie či deň v práci. Ak by vynechal jeden tréning asi by tu takáto diskusia nebola.

Ja ho nechcem za to ukameňovať, ale jeho konanie nie je správne. Ako by to vyzeralo, keby takto začal postupovať každý?

Ak má osobné problémy (ako naznačuje tu jeho agent), tak sa mal ospravedlniť z osobných problémov. Ale som unavený? Ja som veľmi zvedavý, koľko jeho kolegov z iných repre bude unavených. Špeciálne som zvedavý na Ničuškina, ktorý ešte hrá.
12.4.2013 - 8:30
0

R3v3r3nd

 

Chces vediet co je u nas repre? Tento stat ti v zivote da velmi malo, priam nic. Cely zivot sa mozes spoliehat len na svoju rodinu. Vely zivot si vsetko hradis.
A Rom, dostane pre 6-clennu rodinu novy dom, ktory mu obec postavi, zaplati , nemusi ani rukou pohnut, a najomne (citaj pozorne) mu daju na 60-90 eur mesacne lebo bere socialku...

Normalne rodina sa toho nedozije. V dnesnej situacii, kedy si mlady chalan musi vsetko platit aby sa niekde dostal je podla mna jeho vec ci pojde reprezentovat alebo nie, toboz ak uz na MS tento hral.

Toboz, ak je zhnity system a skoro vsetko okolo.

Takze co je hokejova reprezentacia? Ked ti po vyhratom a odmakanom zapase potrasie Siroky ruku a da ti hodinky pre najlepsieho hraca zapasu.
A ak takyto sikovni chalani urobia vysledok, co za to maju? Naopak na zvaze sa mozu tesit, zalepia tak oci vsetkym fanusikom a vymyslia si zasa nieco aby nemuseli ani nohou pohnut.

A mozno ze aj preto som rad , ze nejde. Mozno uvidime coho je pan Bartanus schopny, a co sa zmenilo na zvaze za tie roky co je tu Orange.

12.4.2013 - 9:16
0

crosbynko

 

Ty si co este nevymyslis aby si ho obhajil?
12.4.2013 - 11:00
+1

P24 BLOG

 

na tieto dristy ti mozem napisat len jedno http://hatemetoo.sk/?page_id=150 jedna vec jed debatovat o rewayovi druha (ci uz z nevedomosti alebo zamerne) klamat a sirit rasisticke sracky
12.4.2013 - 13:47
0

leonid iljic

 

Ja ich tiež nemám rád a je mi to jedno, že ma má niekto za rasistu a hovado. Zažil som to na vlastnej koži na jednom úrade. Ako sa chovala ku mne a k Rómovi, ktorému radila ako brať soc. dávky bez práce. Ľudia proti rasizmu. To sú len takí chuďáci feťáci, čo skresľujú fakta. Dobrovodský by mal asi na rasisistické sračka iný názor. Možno by mal každý mať takých susedov. Tí antirasisti.
12.4.2013 - 14:04
+2

P24 BLOG

 

1 - ked uz si taky slovak nauc sa po slovensky
2 - dobrovodskeho je mi v podstate luto, lebo sa nechal zneuzit debilmi
3 - lepsi vzdelani fetak ako prechlastani debil. co ked uz sme pritom. ano osn, rada europi etc jedna prefetovana troska vedla druhej
4 - jeden jediny ale velmi podsatny rodziel medzi tym co tvrdite vy dvaja a co ja. vy tvrdite romaci su prizivnici. ja tvrdim aj medzi romakmi su prizivnici
5 - iste tie fakty co sa vam hodia su skutocne, tie co sa nehodia su zmanipulovane zlymi, zlymi zidobolsvikmi, slobodomurarmi a neviem kym este oooooh jesus
6 - toto je moj posledny prispevok k tejto teme, lebo toto je tema o ktorej nedebatujem
12.4.2013 - 14:12
+2

leonid iljic

 

Ty sa najprv pozri na svoju slovenčinu. Veď ju máš horšiu ako ja.
12.4.2013 - 14:15
0

P24 BLOG

 

ano ja viem. a ma to ejden dost podstatny dovod, ktory neminim rozoberat. rozdel je v tom, ze ja tu nepsiem, ze som lepsi nez niekto iny. kazdopadne som rad, ze si sa chytil toho najpodstatnejsieho z mojho komentu. ok. ak len na tom zalezi:
1 - ked uz si taky slovak nauc sa po slovensky
2 - dobrovodskeho je mi v podstate luto, lebo sa nechal zneuzit debilmi
3 - lepsi vzdelany fetak ako prechlastany debil. co ked uz sme pritom. ano osn, rada europi etc jedna prefetovana troska vedla druhej
4 - jeden jediny ale velmi podsatny rodziel medzi tym co tvrdite vy dvaja a co ja. vy tvrdite romaci su prizivnici. ja tvrdim aj medzi romakmi su prizivnici
5 - iste tie fakty co sa vam hodia su skutocne, tie co sa nehodia su zmanipulovane zlymi, zlymi zidobolsevikmi, slobodomurarmi a neviem kym este oooooh jesus
6 - toto je moj posledny prispevok k tejto teme, lebo toto je tema o ktorej nedebatujem
12.4.2013 - 14:21
0

R3v3r3nd

 

P24: tieto "fakty" ktore tu davas su tak zavadzajuce, az ma to hreje...

12.4.2013 - 16:22
0

kapo10 BLOG

 

toto su mi prupovidky ...
12.4.2013 - 18:41
0

Spezza

 

Takze zato ze Reway nejde mozu vlastne romales
13.4.2013 - 0:17
+2

R3v3r3nd

 

Nie, ale mozme byt radi, ze ide reprezentovat vobec.
S naodnou hrdostou ci slovenskou zemou, česťou, to ma minimalne nic...
13.4.2013 - 8:28
0

LukasNR

 

aj ja som medzi kamaratmi oblubeny kazdy si hlada kamaratov podla seba poviem to skarado medzi kkotmi bude kkt oblubeny aj ked nehovorim ze to je jedho pripad a dohovoril som
12.4.2013 - 2:11
+4

Sunkafit

 

mudre slova
12.4.2013 - 7:36
0

Misik Marian

 

Psychika: Zial ani jeden z Vas sa nevie preniest do pozicie Martina, v sucasnom stave vyvoja este mladika.
12.4.2013 - 6:04
0

R3v3r3nd

 

No budem rad pouceny. Aj ohladom toho dectva zleho ak niekto vie nieco viac... ???
12.4.2013 - 7:58
0

topky

 

Fúha tak to je sila, ak už odmietne reprezentovať junior... unavený? urazený? Čo sa má čo urážať, on urobil chybu a morálka predsa nejaká musí byť či? Najskôr som si povedal, že aj to sa stáva, mladosť pochabosť...škoda chalana . p.Bartánus je chapík dal mu šancu, no nevyužil to, už by som na neho kašľal, netreba sa nad tým vôbec pozastavovať chlapec vie čo robí.teraz nech si odýchne . Toto je možné len na Slovensku,vzal si príklad od mužov koľko hráčov by sa tam rado dostalo a boli by hrdí reprezentovať krajinu. Chlapcovi prajem len to najlepšie nech sa mu v Amerike darí a Vám všetkým ,ktorí idete na MS držím palce nech Vás takéto veci vôbec neodrádzajú vy vôbec nie ste odkázaní na nejakého Rewaya
12.4.2013 - 8:48
+3

R3v3r3nd

 

On uz tento rok jedny MS hral. MS20. A ak sa nemylim, aj hraci co hraju Olympiadu nechodia na MS... ci?

Plus je tam este par veci preco ho chapem.
12.4.2013 - 9:05
0

miču

 

Ja by som ho dal niekam robit za pas potom by bol az unavený.
12.4.2013 - 9:39
+1

leonid iljic

 

On má ešte ďaleko, aby sa porovnával s týmito, čo hrali olympiádu. A to, že mal ťažké detstvo? Nech chodí k nejakému odborníkovi, keď sa s tým nevie vyrovnať. Druhí mladíci tiež majú svoje problémy vo svojom osobnostnom vývine. Zaujíma to niekoho?
12.4.2013 - 11:28
0

mtzz

 

zaujimava diskusia, ukazuje aka je prava tvar ludi...ten chalan odohral mnozstvo tazkych zapasov, presadil sa v najtazsej juniorke, mal otras mozgu, ma zranene rameno a hra pod tabletkami od bolesti a vy ho idete ukamenovat. Vyuzit a vyzdimat co to da.....
12.4.2013 - 11:41
+1

Deividson.

 

Stále si ideš svoje
12.4.2013 - 12:00
+2

kapo10 BLOG

 

zdi ma ho max agent a klub ...
12.4.2013 - 18:42
0

Romanides

 

Nechápem čo sa všetci vzrušujete: nechce reprezentovať tak nechce, nikto mu to nemôže prikázať. Len sa chalan nesmie uraziť, keď ho neskôr nezavolajú napríklad na olympiádu alebo na MS. Nereprezentovať je jeho rozhodnutie, dôsledkom ale musí byť že si už za Slovensko nezahrá. Aj keď bude v budúcnosti veľká hviezda...
12.4.2013 - 12:21
+3

totik

 

Martin Reway: ahoj vobec to nieje koli panu trenerovi ja s nim vychzazam v pohode a nic proti nemu nemam v lete som si to zasluzil ja som hral strasne vela v play off da sa povedat v 2 lajnach a na presilovke vzdy 1:30 strasne moc som sa snazil porazit halifax a nehal som tam proste vsetko hral som s tabletkami a naplastami na nohach proti krci v polsednych zapasoch som nemohol ani korculovat rad by som isel reprezentovat ale necitim sa ze by som pomohol velmi ma to mrzi ..je mi to moc luto rad by som reprezentoval lenze si myslim ze by som tam nemal co robit nemam na to momentalne ..
12.4.2013 - 15:02
+6

Sunkafit

 

skapem
12.4.2013 - 18:53
0

R3v3r3nd

 

Zachvilku vacsine prispievatelov asi spadne ofinka...
Cakam, kto to tu vycapi...
12.4.2013 - 16:24
0

slato

 

nenehaj ma v infarkte - rozmyslel si to?
12.4.2013 - 17:52
+1

Trip

 

Ak je unavený treba to rešpektovať,a možno je to dobre , možno sa chytia ostatní a zahviezdia držím im palce
12.4.2013 - 18:47
0

Trip

 

Ak je unavený treba to rešpektovať,a možno je to dobre , možno sa chytia ostatní a zahviezdia držím im palce
12.4.2013 - 18:47
0

alex77

 

som nenormalne sokovany ani si nepamätam ci dakto nieco take uz spravil ten chlapec sa hra v zasranom veku na neromalneho hracika v hlave to ma riadne pomätene uz vidim aky bude mat brulivy zivot a sa mu to vypomsti uz v sparte mal s tym problemy a z jedneho zrazu bol vyhodeny je jedno mat talent od boha ale druhe je treba vediet ho vyuzit a predovsetkym mat to v hlave usporiadane a mat pokoru... u mna tymto gestom si riadne poh**jil......
12.4.2013 - 20:13
0

Kopitar11HKPOPRAD

 

on vie ako sa cíti, pane bože, hotová tragédia... milujem takéto komentáre typu ,,zasran"
12.4.2013 - 21:26
0

pikes23

 

SOCI: chlapec vie co robi(nechapem ho),co by dal moj syn keby aspon raz si mohol obliect SLOVENSKY dres.
Nasi chlapci musia vyhrat s CH.to bude dolezity zapas.Svajciari idu do SOCI s tromi 16 rocnymi a jednym 15 rocnym hracom.
A obrana nic moc.Mauro Dufner je nervak a to by mohli nasi vyuzit.
Chlapci drzim palce.
13.4.2013 - 18:22
0

R3v3r3nd

 

Kde mas oficialnu supisku? Pred par mesiacmi som si ich obranu pozeral a myslim, ze bude lepsia ako nasa. A este k tomu dvaja uz absolbovali MS18 ci MS20. A maju jedneho v zamori co ma parametre ako Jurcina.
13.4.2013 - 18:54
0

pokemon33

 

http://www.eliteprospects.com/team.php?team=1671
13.4.2013 - 19:01
0

R3v3r3nd

 

Skoda, ze uz som zabudol ako sa vola, to bol kolos, som prekvapeny, ze tam nieje. Ale Muller a ten Baltisberger su urcite lepsi ako vsetci z nasich. Jedneho 15-rocneho mame aj my. No , dufam, ze sa dokazu presadit nasi...
13.4.2013 - 19:06
0

pokemon33

 

možno myslíš tohto http://www.eliteprospects.com/player.php?player=85322
13.4.2013 - 19:10
0

pokemon33

 

ale ten je vlastne 93ka, iného obrancu už nemajú c v CHL
13.4.2013 - 19:11
0

R3v3r3nd

 

Nie, ten mal cca taketo parametre: 202/94... a viem, ze hral v nejakej zamorskej lige. Mozno aj univerzitnej. Neviem uz fakt. Ked som chcel robit blog na SlovakNHL tak som ho mal na papieri... ale nechcem klamat, neviem uz.
13.4.2013 - 19:52
0

pikes23

 

hrac: avies jeho matersky klub
13.4.2013 - 19:56
0

R3v3r3nd

 

Mal som to napisane takto: Baltisberger, Muller, Hass, Grossniklaus, Molina, Busser, Jelovic/Jelovac...
13.4.2013 - 20:01
0

R3v3r3nd

 

Myslim, ze ten Hass to bol... NLHL ???
13.4.2013 - 20:04
0

R3v3r3nd

 

No tak nasiel som ho, ale aj tak som tam videl este niekoho dvoj-metroveho... neviem fakt uz.

Hass- NLHL- 195/99, Shatturk St. Marys Midget AAA (neviem co to je za liga), 52 zapasov/ 20 bodov.
13.4.2013 - 20:13
0

R3v3r3nd

 

Aj ten Fiala je dost husty hracik. 96ka v U20 vo Svedsku.
13.4.2013 - 20:05
0

pokemon33

 

no, budeme to mať nimi veľmi ťažké
13.4.2013 - 20:11
0

R3v3r3nd

 

No ved, keby tam bol Reway a boli by sme v plnej sile, tak nenapisem nic, ale takto... bacha na nich, lebo potom to bude horsie s Nemcami. Ci hrame najskor s nimi?
13.4.2013 - 20:15
0

pokemon33

 

http://u18worlds2013.iihf.com/en/games/
13.4.2013 - 20:21
0

R3v3r3nd

 

No ukaze sa, ci ten zapas s Kanadou bude vyhoda ci nevyhoda... budeme mat zapas v nohach, ale dost vela krat to bolo skor pozitivum ako negativum.
13.4.2013 - 20:44
0

pikes23

 

supiska: supiska je na www.sehv.ch
ja poznam polovicu muzstva-moj syn hra svajciarsku dorastenecku ligu.ale zas nepoznam nase muzstvo
13.4.2013 - 19:39
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.



Najčítanejšie články

Agility letny hokejovy camp Ku každému dresu vám pribalíme šál MINSK 2014

Bleskovky

Niekdajší bitkár P. Coté za mreže na 30 mesiacov

Niekdajší hráč zámorskej hokejovej NHL útočník Patrick Coté strávi najbližších 30 mesiacov za mrežami. Súd na predmestí Montrealu ho totiž uznal vinným z dvoch ozbrojených lúpeží. Na základe rozsudku, ktorý vstúpil o platnosti, po prepustení až do konca života nesmie vlastniť zbraň. Bývalý útočník Dallasu, Nashvillu či Edmontonu v máji prepadol dve banky. Polícia ho odhalila náhodou - pokazilo sa mu auto a okoloidúca hliadka zistila, že ide o kradnuté vozidlo. Po predvolaní na výsluch vyšlo najavo, že bol aktérom spomenutých ozbrojených prepadnutí. Patrick Coté odohral v NHL v rokoch 1995 - 2001 dovedna 105 duelov s bilanciou 1 gól, 2 asistencie a 377 trestných minút.
25.7.2014 19:20 - SITA

Martin St. Pierre ďalším Kanaďanom v kádri Medveščaku

Káder chorvátskeho mužstva Medveščak Záhreb z Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) doplnil kanadský útočník Martin St. Pierre. Tridsaťročný rodák z Ottawy v predchádzajúcej sezóne odohral v NHL jeden duel za Montreal, vo farmárskej AHL nazbieral za Hamilton ďalších 71 štartov. Celkovo má na svojom konte 39 zápasov v zámorskej profilige. V minulosti si už vyskúšal aj KHL, v ročníku 2010/2011 v Neftechimiku Nižnekamsk absolvoval 8 stretnutí. Predtým hral aj za Atlant Mytišči.
25.7.2014 12:07 - SITA

Poulin podpísal a bude bojovať o post Halákovej dvojky

Kanaďan Kevin Poulin by mal byť v novej sezóne konkurentom Chada Johnsona v boji o pozíciu dvojky Jaroslava Haláka v bránke hokejového tímu New York Islanders. S vedením tímu z Long Islandu sa dohodol na zmluve na jeden rok a obe strany sa vyhli arbitráži. Keďže ide o dvojcestnú zmluvu, Poulin môže pôsobiť aj na farme. Finančné podmienky dohody nezverejnili, ale podľa CBC by mal dostať Poulin 650-tisíc dolárov za rok v prípade pôsobenia v NHL a 175-tisíc, ak bude chytať na farme. Dvadsaťštyriročný rodák z Montrealu nastúpil v poslednej sezóne za Islanders v 28 stretnutiach, v ktorých mal 89,1 % úspešnosť zákrokov a v priemere inkasoval 3,29 gólu na zápas. Celkovo má na svojom konte v NHL, kam ho Islanders draftovali v roku 2008 zo 126. miesta, štyridsať odchytaných duelov.
24.7.2014 19:53 - SITA

Chabarovskú Platinum Arenu čiastočne zatopilo

Časť hokejovej Platinum Areny v ruskom Chabarovsku sa ocitla pod vodou po výdatných dažďoch na Ďalekom východe. Informuje o tom oficiálny web účastníka nadnárodnej Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). Najviac povodeň zasiahla posilňovňu hokejistov Amuru, nevyhla sa ani skladovacím priestorom. Tím pod vedením trénera Jurija Leonova sa v súčasnosti pripravuje na novú sezónu aj s triom Slovákov Marcelom Haščákom, Michelom Miklíkom a Rastislavom Špirkom práve v Chabarovsku, od 5. augusta hokejistov Amuru čaká výcvikový tábor v juhomoravskom Znojme. V piatok 8. augusta by mali hráči Chabarovska nastúpiť v Bratislave proti konkurenčnému Slovanu.
24.7.2014 14:20 - SITA

Kreider sa dohodol s vedením New Yorku Rangers

Hokejový útočník Chris Kreider a vedenie klubu zámorskej NHL New York Rangers sa dohodli na novej zmluve na dva roky, ktorá vynesie 23-ročnému Američanovi takmer 5 miliónov USD. Kreider, ktorý v predchádzajúcej sezóne v 66 zápasoch skóroval 17-krát a pridal 20 asistencií, sa teda vyhol arbitráži. Američanovi sa skončila platnosť trojročného nováčikovského kontraktu. Kreidera draftovali "jazdci" v roku 2009 v prvom kole z 19. miesta. Za tím z Madison Square Garden doteraz odohral celkovo 89 zápasov s bilanciou 19 gólov a 21 asistencií.
23.7.2014 18:20 - SITA

Vatanen zostáva v Anaheime, podpísal zmluvu na dva roky

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks v utorok podpísal nový kontrakt s fínskym obrancom Samim Vatanenom. Informuje o tom oficiálny web "káčerov". Dvadsaťtriročný rodák z Jyväskylä už v spomenutej organizácií pôsobí od leta 2012, v profilige absolvoval zatiaľ 56 duelov základnej časti a ďalších 5 štartov si pripísal v play-off. Dohoda znie na dva roky, počas ktorých Vatanen zarobí dovedna vyše 2,5 milióna dolárov. Bronzový medailista zo ZOH 2014 v Soči sa do kolotoča NHL dostal prostredníctvom draftu nováčikov v roku 2009, Anaheim si ho vybral v 4. kole zo 106. miesta.
23.7.2014 14:40 - SITA

Mladý obranca L. Romančík do švédskej juniorky

Slovenský hokejový obranca Ladislav Romančík po predchádzajúcej sezóne v prvoligovom tíme Slovensko "18" zamieril na sever Európy. Osemnásťročný bek sa dohodol na spolupráci so švédskym mužstvom Lulea HF a v ročníku 2014/2015 bude pôsobiť v juniorskej súťaži. Lulee patria aj ďalší slovenskí mladíci - krídelníci Peter Cehlárik, Filip Lešťan či obranca Christián Jaroš. L. Romančík je odchovanec skalického hokeja a v minulej sezóne štartoval na MS "osemnástok".
23.7.2014 14:31 - SITA

Fínsky súper Košíc v LM angažoval Deschampsa

Káder úradujúceho fínskeho hokejového šampióna Kärpät Oulu doplnil kanadský útočník Nicolas Deschamps. Dvadsaťštyriročný hokejista v predchádzajúcej sezóne debutoval v zámorskej NHL za Washington, v troch dueloch vyšiel bodovo naprázdno. Väčšiu časť súťažného ročníka strávil na farme v Hershey. Zlatý medailista z majstrovstiev sveta hráčov do 18 rokov v sezóne 2007/2008 si vo fínskom mužstve zahrá prestížnu Ligu majstrov, v základnej A-skupine bude súperom Kärpätu aj slovenský šampión HC Košice.
23.7.2014 11:55 - SITA

Colborne predĺžil kontrakt s rodným Calgary

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Calgary Flames predĺžilo zmluvu s útočníkom Joeom Colbornom. Dvadsaťštyriročný Kanaďan podľa dohody zotrvá v rodnom meste ďalšie dve sezóny a zarobí dovedna 2,55 milióna dolárov. Colborne prišiel k "plameňom" v septembri 2013 z konkurenčného Toronta. V NHL doteraz absolvoval 96 duelov základnej časti a dva štarty si pripísal v play-off. Správu priniesol oficiálny web tímu Calgary Flames.
23.7.2014 11:31 - SITA

Denis Barancev sa vrátil do Togliatti

Mladý ruský obranca Denis Barancev si v nasledujúcej sezóne zahrá Kontinentálnu hokejovú ligu (KHL) v rodnom Togliatti. Práve k staronovému účastníkovi nadnárodnej súťaže s ruským riadením ho vymenil konkurenčný klub Dinamo Moskva, v ktorom strávil predchádzajúce tri súťažné ročníky. Dvadsaťdvaročný bek predtým hral v Tveri. V KHL je na jeho konte zatiaľ 74 duelov základnej časti a ďalšie štyri štarty si pripísal v play-off. Správu priniesol oficiálny web Lady Togliatti.
23.7.2014 11:28 - SITA

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Ku každému dresu vám pribalíme šál MINSK 2014
FirstLine, logo ZOH SOČI 2014 Štatistiky hokejového turnaja

Posledné zápasy

25. máj 2014

RuskoFínsko
Súpiska Rusko5:2Súpiska Fínsko
ŠvédskoČeská republika
Súpiska Švédsko3:0Súpiska Česká republika

24. máj 2014

Česká republikaFínsko
Súpiska Česká republika0:3Súpiska Fínsko
RuskoŠvédsko
Súpiska Rusko3:1Súpiska Švédsko

Najviac bodov

Viktor Tikhonov
RUS 16
2. Zaripov D. RUS13
3. Plotnikov S. RUS12
4. Lehterä J. FIN12
5. Roussel A. FRA11

Najlepší strelec

Viktor Tikhonov
RUS 8 gólov
2. Hodgson C. CAN6
3. Johnson T. USA6
4. Plotnikov S. RUS6
5. Ward J. CAN6

Najlepší brankár

Sergei Bobrovski
RUS 95.67%
2. Lalande K. BLR93.75%
3. Scrivens B. CAN93.75%
4. Nilsson A. SWE93.75%
5. Rinne P. FIN93.09%

Tabuľka skupiny A

P TímZSkóreB
1.Kanada 7 28:13 18
2.Švédsko 7 21:10 18
3.Česká republika 7 20:18 12
4.Francúzsko 7 25:20 11
5.Slovensko 7 20:21 10
6.Nórsko 7 16:19 7
7.Dánsko 7 17:27 5
8.Taliansko 7 6:25 3

Tabuľka skupiny B

P TímZSkóreB
1.Rusko 7 31:7 21
2.USA 7 27:23 14
3.Bielorusko 7 18:17 12
4.Fínsko 7 18:15 11
5.Švajčiarsko 7 19:21 10
6.Lotyšsko 7 20:24 9
7.Nemecko 7 13:23 5
8.Kazachstan 7 16:32 2

Najbližšie zápasy

Výsledky / Program

Korcule Bauer MX3 BP Letná Hokejová Škola Prihlasovanie na tréningy celoročnej hokejovej školy Evysledky.com - live športové vysledky