Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SR 20 štartuje záverečnú prípravu na MS, v širšej nominácii 26 hráčov

zdroj: TASR
3.12.2018 14:10 TASR

Slovenská hokejová reprezentácia do 20 rokov začne v nedeľu 9. decembra záverečnú fázu prípravy pred majstrovstvami sveta, ktoré sa uskutočnia na prelome rokov v kanadských mestách Vancouver a Victoria.


V Piešťanoch sa stretne 26 hráčov širšej nominácie, v nej nechýbajú legionári ako Martin Fehérváry, Marek Korenčik či Filip Krivošík.

Táto fáza potrvá do 13. decembra, vtedy realizačný tím na čele s hlavným trénerom Ernestom Bokrošom zúži káder, ktorý následne 15. decembra odletí už do Nanaima. Tam absolvuje "dvadsiatka" druhú časť prípravy, v rámci nej sa už k reprezentácii pripoja aj hráči pôsobiaci v zámorí. V Kanade absolvuje SR 20 aj dva prípravné zápasy - 19. decembra nastúpi v Nanaime proti rovesníkom z Česka a dva dni nato vo Victorii, kde odohrá aj základnú skupinu MS, sa stretne v generálke s domácim tímom. Po týchto stretnutiach uzavrie realizačný tím konečnú 23-člennú nomináciu na MS juniorov. Prvý zápas na MS "20" odohrajú mladí Slováci 26. decembra proti USA, v skupine sa stretnú aj so Švédskom, Fínskom a Kazachstanom. Informáciu priniesla oficiálna webstránka Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH).

Nominácia SR "20" na záverečnú prípravu pred MS:

Brankári: Samuel Hlavaj (MHA Martin), Jakub Kostelný (HK Dukla Trenčín/MŠK Púchov), Juraj Ovečka (MHKM Skalica), Juraj Sklenár (MMHK Nitra)

Obrancovia: Dávid Boldižár (Slovan Bratislava), Daniel Demo (Lulea HF, Švéd.), Marcel Dlugoš (MsHKM Žilina), Martin Fehérváry (HV 71, Švéd.), Andrej Golian (HC 07 Detva), Marek Korenčik (Lulea HF, Švéd.), Martin Kupec (HC '05 Banská Bystrica), Ján Nahálka (HK '95 Považská Bystrica), Enrik Švec (MHK Dubnica nad Váhom), Adam Žiak (TuTo Hockey, Fín.)

Útočníci: Jozef Baláž (HC Vítkovice Ridera/HC Poruba, ČR), Filip Čenka (MHk 32 Liptovský Mikuláš), Miloš Fafrák (MHA Martin), Oliver Giertl (HC '05 Banská Bystrica), Matúš Havrila (P.H.K. Prešov), Miloš Kelemen (HKM Zvolen), Andrej Kollár (MMHK Nitra), Jakub Köver (HC Košice), Filip Krivošík (HPK Hämeenlinna, Fín.), Adam Liška (Slovan Bratislava), Pavol Regenda (Växjö Lakers, Švéd.), Jakub Urbánek (HK Orange 20)

Náhradníci: Boris Brincko, Róbert Džugan, Lukáš Lunter, Jakub Minárik (všetci HK Orange 20), Michal Juščák (HC Bíli Tygři Liberec, ČR)

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Reprezentácia


ilamg

 

Ten pocit ked chces aby 20ka uspela na MS, ale potom to bude znamenat ze bokros tam zostane este na niekolko rokov.
3.12.2018 - 16:56
+25

Sesto6

 

Ked bude dvadsiatka brat medajly kazdy rok, nech tam je aj dozivotne.
3.12.2018 - 19:05
+6

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
VranaKE

 

Ernest prosim ta aspon tento rok si tam nenominuj nejakeho pomaranca aby si ukazal ze tvoja praca nebola zbytocna a vyberaj podla kvality ktora na Slovensku neostala.
3.12.2018 - 17:26
+4

antinamor

 

Možno som neni celkom v obraze, ale nemá Samo Buček 19 rokov? Nemôže reprezentovať v U20-ke? Do Áčka má už druhú nomináciu na turnaj, myslím, že sa fajn rozohral a bol by platným členom juniorskej reprezentácie.
3.12.2018 - 17:37
0

len_tak

 

Na tohtorocnom WJC mozu hrat hraci narodeni 1.2.1999 a mladsi. Bucek je starsi, takze nie.
3.12.2018 - 17:49
+3

len_tak

 

*1.1.1999
3.12.2018 - 17:49
+2

aaaaa

 

Po tom rozhovore kde zhodil 18-stku , ktorá pôsobila na domácom turnaji ma totálne znechutil Bokroš . Chlapci sú skvelá partia ale tento tragéd ich úplne rozbije a polku ani nezoberie .
3.12.2018 - 17:43
+20

MIZU78

 

To nesmieme dovolit
3.12.2018 - 18:01
+1

rasticek

 

A čo s tým dokážeš spraviť?
3.12.2018 - 18:21
0

Atlan

 

bude vypisovat na hp
3.12.2018 - 21:34
+9

forwardPP

 

Na nič iné sa nezmôže.
4.12.2018 - 9:12
+1

MIZU78

 

Uvidis
3.12.2018 - 21:37
+1

topska

 

neprezradis nam to teraz?
3.12.2018 - 22:07
+1

Sunkafit

 

4.12.2018 - 7:32
+7

luho555

 

bucek: 19.12.1998
3.12.2018 - 18:02
+1

gta98

 

Je velka skoda, ze to Bucekovi o necele dva tyzdne uslo.. plus aj Studenic je cerstvy dvadsiatnik, mat este ich dvoch v utoku..
3.12.2018 - 18:16
+2

MIZU78

 

Bucekovmu otcovi to uslo
3.12.2018 - 18:45
+50

Jokila39

 

Utok podľa mna by mal byt takto :
Krivosik-Roman-Hrehorcak
Líška-Pospisil-Cajkovic
Kelemen-Ružička-Fafrak
Balaz-Fasko-Kukuca/Okuliar

Bohužiaľ skvelého Faška-Rudáša ten úplatkár nezoberie. Keby aspoň ostatok sa zhoduje s mojou zostavou bol by som spokojný.
3.12.2018 - 18:21
+14

pribina01

 

Nechcem chalanom z projektu nejak urazit, ale ony nemaju na to, aby hrali hokej. Mozno traja, ale viac nie. Trener mal dostatok casu, aby ich aspon trosku dal dokopy a urcil nejaku taktiku, ktora by im vyhovovala. Lenze ked dostali v prvom kole vyprask a i v poslednom, tak je chyba len a len v trenerovi. Osobne nechapem ako mohli nechat trenovat Bokrosa tolke roky, ked jeho vyjadrenia su ako od Cigera.... V realii ked uz to nechceli zrusit, mali to dat trenovat Finskemu, Svedskemu alebo Kanadskemu trenerovi, ked uz nie Javorčíkovi...aby ich naucil aspon trosku k hokeju, no nieco je stale zhnite v State SZLH a to je struktura Nemecek a Siroky, kt. si neustale robia prdel z fanusikov. Nech sa nikto na mna nehneva, ale co je vela, to je vela..... Dam priklad z Rakuska... Salzburg U20 hra cesku ligu U20 tiek...a pomaha to vsetkym... U20 Slovenska hra v Tipsportlige a prvu ligu....komu to pomaha? nech si odpovie kazdy sam
3.12.2018 - 18:23
+11

topska

 

Ale hokej sa hra aj v prvej lige, druhej...Mnoho hracov malo rovnake statistiky alebo hru v ich rokoch a teraz hraju extraligu. Je dost nestastne napisat ze nemaju na to hrat hokej v 19 rokoch Co sa tyka Salzburgu tak to ani neporovnavajme s nasou dvadsiatkou. Ten rozpocet je ta mozno stonasobne vyssi Teraz neviem ako si to myslel, s tymi ligami. Ako podla mna by to pomohlo ze by nasa dvadsiatka hrala v ceskej juniorke. Ale pochybujem ze by sme nasli na to sponzora. Lebo Salzburg si za to plati a s tym su spojene este vyssie vydavky ako pri sucasnom stave a ucinkovani v nasich ligach. Orange na to peniaze neda a iny sponzor na to nie je zatial. Pochybujem aj ze by sa tam hraci hrnuli. Nehovorim o tomto rocniku, tu by ich nebolo asi vela. Ale minule a buduce roky by to neodmietli len ti co su v zahranici (teraz sme ich do projektu niektorych prilakali) ale aj dalsich X hracov by sa na to vysralo a utiekli by nam do zahranicia (alebo by hrali vo svojich kluboch).
3.12.2018 - 18:48
+2

pribina01

 

topska: Myslel som to tak, ze tam je jasne dany projekt, pracuje sa s hracmi, kt. maju aj menej ako 18,19, proste vezme sa talent a zapracuje sa. Na SVK je to o tom, aby si kazdy rok zabezpecil Ernesto prijem a tym to konci, jemu je jedno, co hraju, jedine, co chce, aby vybral svojich hracov a hotovo. Je to cele zle. Realne sa da pracovat aj nizsim budgetom. V klude by sa mohla vytvorit liga dvadsiatok, kde by hrali top tim z Madarska, Polska, Slovenska, + Cesko, keby mali zaujem, azda by sa pridali aj Rakusania. Taketo 20tky popripade 18tky by mali zmysel a posuvali by sa vpred. Plus by sa daval priestor v priebehu roka i naj hracom z ligy dorast, junior, popripade aj mladsi, keby bol megatalent....vsetko je to o tom, ci sa premysla dopredu alebo len sa hlada vyhovorka, ako nam to opat nevyslo....
3.12.2018 - 19:51
+2

topska

 

NEsuhlasim s tou tvojou ligou. Madarske, rakuske a polske juniorske muzstva su na urovni nasej prvej juniorskej ligy (ak vobec). Cesi sa s nami spojit nechcu a dalsi problem je v tom, ze by na to nemali financie nase kluby. Uz teraz je problem postavit juniorku len preto, ze sa vela cestuje. Ale tu je dolezita prva vec ktoru som spomenul. Ten projekt je uplne niekde inde, je najlepsi na svete, minimalne teda v europe. Ano, dvadsiatka je blbost ale toto su nerealne projekty. Juniorsky hokej posunu ked tak akademie (tu sa mozeme pozriet na Cesko ci Salzburg) a znizenie poctu ucastnikov juniorskej ligy. Pripadne vytvorenie projektu osemnastky. Pri dvadsiatke sme limitovani financiami zvazu a klubov. A samozrejme neochote sa spojit s Cechmi (z ich strany) a geografickemu zacleneniu, kedze toto spojenie s inymi susedmi je pre nas neprospesne (jedine ze by vytvorili nejaky repre projekt aj oni a hrali by u nas ale tiez na to nemaju peniaze).
3.12.2018 - 20:11
+4

pribina01

 

Topska: Ale ja som myslel styl U20 vyber CEsko, Slovensko, Rakusko atd... a realne ak nie liga, tak turnaje medzi sebou.... vzdy by to bolo lepsie ako dostavat latu za latou v Tipsportlige
3.12.2018 - 21:57
0

topska

 

Este raz. Cesi sa s nami spojit nechcu a ani nase kluby v ich juniorskej lige. Cize toto uplne pada. Nebudu hrat ani ziadne turnaje s takymi muzstvami, oni chodia na uplne odlisne turnaje a zapasy. A tiez si neznizia kvalitu juniorky len preto, aby vytvorili nejake muzstva (alebo len jeden vyber) aby hrali s madarmi, poliakmi ci rakusanmi. CO sa tyka rakuska tak to je to iste, oni maju Salzburg ako top a oni mozuj v cesku hrat. Nam neda nic, ak budeme hrat turnaje s madarmi alebo poliakmi. Vsetky tvoje navrhy su bohuzial nerealne alebo este skodlivejsie pre nas juniorsky hokej.
3.12.2018 - 22:06
+3

pribina01

 

Viac skodlivejsie ako SLovenska 20tka asi nie dlhe roky sa drzi jedna vetva niecoho,co od zaciatku je na vysmech... namiesto tohoto anti rozvoja , by sa mala hladat cesta, dal som to ako navrh, skus Ty dat nieco,co by posunulo mladikov vpred... nie raz sem tam veci, ktore su na diskusiu... problem SLovakov je, ze skor ako prebehne diskusia, povedia proste nie, lebo... a pritom to lebo je kravina preto som tiez navrhol, aby sa stretli chalani z HP s vedenim hokeja s pripravenymi navrhmi a prediskutovalo by sa to... len to chce viac ako kecat a pisat, ale realne nieco spravit..
4.12.2018 - 0:46
+4

Zkubydu

 

Myslim ze Topska to citi rovnako ako ja: jedina moznost ako zvysit kvalitu juniorky je ponechat hrat starsich hracov na vynimku. Hoci na druhej strane to uberie miesto pre sikovnych dorastencov ak taki su?
4.12.2018 - 12:03
0

Sunkafit

 

Ta liga by bola najhorsia asi co sa dalo vymysliet...sorry
3.12.2018 - 20:42
+1

HokejBJ

 

Moja liga : U18 by bola univerzitna liga, mala by 8 klubov/ krajov. Súperili by Bratislavsky kraj až po Prešovský. V každom kraji by bolo gymnázium kde by hráči študovali a hrali aj zápasy. Do krajov by prešli cez draft, ktorý by mal 10 kôl ( keďže má 8 tímov). Liga by mala divíziu 1,2,3 ( systém NHL AHL ECHL) liga by sa hrala piatok, sobota, nedeľa ojedinelé cez týždeň. Zahraniční hráči by sa museli prihlasovať na draft. Toto moja predstava. Som zvedavý ( keď si toto niekto všimne) či sa mu bude páčiť takáto liga
3.12.2018 - 22:00
+8

HokejBJ

 

Predstava pre Prešovský kraj by bol taký: A tím by bol v Prešove B v Poprade a C v Bardejove
3.12.2018 - 22:01
+1

pribina01

 

celkom dobry napad!
4.12.2018 - 0:47
0

topska

 

ono to vobec nie je nerealne ak sa podari vybudovat a sfunkcnit akademie, ale to je daleka buducnost
4.12.2018 - 1:02
0

Zkubydu

 

topska : Akademie maju zmysel ak sa urobi 6-8 rovnocennych centier, nie jedno pilotne a potom sa uvidi!
4.12.2018 - 12:28
+2

Zkubydu

 

Co s hracmi a nie je ich malo: co nenapocitaju viac ako do 15 a vybrane slova si len matne pamataju. Tych by si dal tiez do Gymnazii? alebo by si ich odsudil do druhej ligy?
A ako by asi hrali ligu v Presovskom kraji Poprad Presov Spisska a Bardejov a v Kosickom len Kosice a potom uz len Humenne a Michalovce? a Trencianskom by boli Trencin Dubnica Topolcany a v Bratislavskom Slovan HOBA Ruzinov a o par rokov mozno Sokol Pezinok a Petrzalka a Hamikovo??? a v Zilinskiom kraji by sa tlacili Zilina Martin, Mikulas Povazska Bystrica, Puchov a Dolny Kubin a v Nitriannskom Topolcany, Nove Zamky, Partizanske s Nitrou a Levicami v Trnavskom Trnava so Skalicou a Senicou... Zvolen & Detva a Bystrica & Brezno by hrali 8kolovu zakladnu cast kde predposledny by mal 24 bodov a 2. 0 Uz si pochopil ze ten tvoj navrh je infantilny?
Vies si predstavit komu by to pomohlo??? Vysledky o 15 golov a viac? a kym na jednej strane prides o tri kvalitne kluby ak by postupoval len vitaz a take Kosice a Poprad si Slovan Zvolen ci Bystrica by len stracali cas v nezmyselnych subojoch s otriedu slabsimi supermi. Ved to sme tu mali v ziackych urovniach.

4.12.2018 - 12:27
0

HokejBJ

 

Nehrali by proti sebe kluby, ale KRAJE. Draft by bol v takom poradí, že najslabší vyberá 1. A do 1,2,3 divízie by sa dávali podľa výkonnosti . Takže kluby by nemali tím U18. A dbali by aj na známky, napr keď sa u hráča očakávali 1,2 a má 3,4 tak za trest by nemohol hrať napr
4.12.2018 - 13:34
0

Sulmen

 

HOKEJ bj: to je teda poriadna hlupost. ziacke sutaze su slabe preto je slada aj drastenecka liga a aj juniorska. Takto vytźeral jeden zaujimavy turnaj s medzinarodnou ucastou. Ozaj sa oplati pozret preco bol vitaz Ruzinov a ostatny slovaci hrali az o posledne miesta.
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/results/377/memorial-valerija-vasilieva
5.12.2018 - 17:28
0

Sulmen

 

tu mas este jednu konfrontaciu....: http://www.hockeymasters.eu/?page_id=830&lang=sk

aj s videom

https://www.youtube.com/watch?v=G4JLPG9kCio
5.12.2018 - 18:05
0

Zkubydu

 

v tvojom navrhu pribina je privela utopie a najvacsim problemom: ktory vnimam je nizka efektivita tvojho riesenia. Madari, poliaci ani rakusania nemaju co ponuknut slovakom a cesi nemaju dovod cuvat!!!
4.12.2018 - 11:58
0

pribina01

 

zkubydu: V podstate aj Projekt Orange je utopia a par mudrych hlav ho dalo dokopy, aby si ludia, co tomu rozumeju, mohli len pretierat oci, ze co este antitalenti SLovenska vymyslia dal som priklad, ako by mohla ist cesta ... a Dvakrat by som nepodcenoval Madarov, Rakusanov, ci Poliakov, pretoze lahko sa moze stat to, co sa deje v Tipsportlige, ze budu lepsi ako mnoho svk klubov a hracov. plus Salzburg hra dnes CHL s Karpat.... kde je nejaky slovensky zastupca? podcenovanie je prvy krok do pekla....
4.12.2018 - 13:40
+1

strojar

 

Projekt Orange nie je utópia.
Projekt Orange je tragédia.
4.12.2018 - 14:18
+1

Zkubydu

 

Uplne presny ten tvoj prispevok nebol!!!: za prve rozpocet RB Salzburg U20 nie je ani zdaleka stonasobne vacsi od nasho projektu ORANGE20.
za druhe okrem Orange prispieva BUDIS, KAUFKLAND, SEPS, aj Tipsport a ini...
a o tom lakani...tiez nemas uplne pravdu.
4.12.2018 - 11:42
+4

Ľuboš Lorenz

 

tak si to tým chlapcom mal ísť na tom ihrisku ukázať, máš možnosť zajtra a pozajtra prísť do Piešťan a ukázať im to rovno v extralige, keď nemajú na to aby hrali hokej , ty si určite z MS juniorov doniesol domov rovno päť medailí za každý štát ty hviezda
3.12.2018 - 19:09
+1

pribina01

 

Ernesto ved sa tolko nejeduj, ja viem, ze ludia , co do toho vidia, TI kazia biznis, ale hadam nebudes ako Kapitan Danko
3.12.2018 - 19:46
+5

Ľuboš Lorenz

 

takže si obyčajný písalko , čo tu vypisuje o chlapcoch , a sám nieje schopný im ukázať svoj vesmírny talent slovenského džegra na ľade v extralige, určite by si do vrecka strčil maďarov a všetkých hokejistov dukly a dal 20 gólov proti SR20
3.12.2018 - 20:42
+1

pribina01

 

Lubos Lorenz: Nie nie som ale robil som dost dlho pri sporte, aby som TI narovinu povedal, ze korupcia funguje naplno i u pripravkarov v hokeji, futbale, kdekolvek.... tak sa netvar , ze je to novinka i u projektu Orange, kde to je jasne vidiet.... Bokros proste na to nema, ale niekto ho tam drzi, bud to bude seda eminencia v style Nemecek a spol alebo niekto , kto na tom ryzuje... a to su agenti a rodicia hracov.... mozne je vsetko....takze laskavo si treba dat dole ruzove okuliare a treba zacat veci pomenovavat spravnym menom a treba hladat realne vychodiska a riesenia
3.12.2018 - 21:55
+6

Ľuboš Lorenz

 

ja sa nebavím o korupcii , ja sa pýtam , či to ideš tým chlapcom ukázať ako sa hrá hokej, keď píšeš že na to nemajú , tak sa tu nevyhováraj na korupciu a nejaké riešenia , keď sa bavíme o tvojom výroku , ktorý je úplne o niečo inom
3.12.2018 - 22:01
+5

pribina01

 

skoda s TEbou viest diskusiu, vidis len to svoje, proste jednym slovom tazko...prajem TI vsetko dobre a hadam raz das klapky dole z oci....pekne sny
4.12.2018 - 0:52
+4

Ľuboš Lorenz

 

Takže si ukázal pred celým Slovenskom , že urážať hráčov vieš , ukázal si že si obyčajný písalek ako poväčšina tu diskutujúcich, ukázal si že si sa DOSRAL , keď som Ťa vyzval aby si si svoje urážky dokázal na ľade dnes a zajtra v Piešťanoch. Áno zložil si nám všetky klapky , aký si intergalaktický hokejoví hrdina, ktorý nieže dosnával ale si sa dosral pred celým Slovenskom. Česť tvojej písalskej pamiatke.
4.12.2018 - 11:48
+1

pribina01

 

Lubos Lorenz: Tvoja reakcia len dokazuje ako si mentalne dole. Vsetky prispevky, ktore tu predvadzas, su len urazanim kazdeho, ale hlavne dokazovanim to, ako si proste na dne. Nemam potrebu niekomu nieco dokazovat, Ti chlapci sami dokazali, ze tento projekt im nic neda, prave naopak, len vezme sebavedomie, ktore je pre hokej velmi potrebne. Po dalsie... nabuduce, ak chces vyzvat niekoho na dokazovanie, tak si over, ci tomu cloveku siahas co i len po clenky, lebo mi nesiahas ani po malicek. Nemam za potrebu sa korculovat ako Siroky na Slovane a dokazovat si ego. Pri sporte som bol velmi vela rokov, ale ked nemas vedomost, tak nevies. To, ze je projekt kravina, TI potvrdi kazdy, kto sa hokeju rozumie. Vysledky hovoria jasne, ze maju pravdu. Poprosim Admina, aby tomuto cloveku dal MIkulassky darcek - Ban. Dakujem
4.12.2018 - 13:36
+2

Ľuboš Lorenz

 

na dno siahaš ty ale z druhej strany , skús konečne nájsť aspoň trochu človeka v sebe a ukáž nám , že okrem písalkovania o projekte , že za niečo stojíš , lebo okrem urážania si na nič iné v živote nedosiahol, okrem toho , že tu vypisuješ ako niekto nevie hrať hokej nevieš v sebe nájsť ani štipku odvahy a prísť to konečne ukázať , Tak nám to prídi dnes a zajtra v Piešťanoch ukázať , ukáž nám svoje výsledky , keď sa tu nimi hrdinsky ohradzuješ. Nech celé slovensko vidí konečne hrdinu pod nikom pribina01 , ako sa hrá hokej. A nevykrikuj tu o banáne , lebo zatiaľ si dokázal , že ani ten si nevieš olúpať.
4.12.2018 - 14:02
0

MIZU78

 

Bokros ovi treba dat dole okuliare a a jeden lakeť by to spravil..
3.12.2018 - 22:04
0

blue-311

 

Verim Ernestovi, je to spravny clovek na svojom mieste. Ved za tie roky ani raz nevypadol s projektom z extraligy.
3.12.2018 - 18:25
+43

pribina01

 

blue-311: To mas pravdu a podla konspiratorov si aj velmi vela hokejistov prilepsilo tipovanim prva tretina X
3.12.2018 - 18:29
+2

MIZU78

 

Hej a ako jediný je spokojný po každom zápase lebo jeho zverenci plnia do bodky jeho pokyny... Nezáleží na výsledku ale oni plnia pokyny.... 1.mas puk tak ho vyhod do stredného....... 2.hod sa do strely...... 3.fauluj aj tak to neodpísal.... Ďalej som počul že sa Erno naučil nové slová po anglicky aby komunikoval s rozhodcom... Už pozná tieto slova:faul, Ofsajd, kroscek, puk, hokej,
3.12.2018 - 18:44
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Ľuboš Lorenz

 

tebe by sa patrilo zmaľovať ruky, čo tu už nejaký týždeň vypisuješ bludy a ospevuješ svoje kone
3.12.2018 - 19:06
+14

houyhnhnm

 

Svoje kone? 95% diskutujucich tu alebo ma SlovakNHL suhlasi so mnou a z utocnikov by brali Romana, Ruzicku, Pospisila, Hrehorcaka, Cajkovica, Kukucu, Okuliara, Krivosika, Lisku, Kelemena, Balaza, Fafraka, Kollara a Faska-Rudasa a Regendu do pripravneho kempu pred MSJ, takze si nabuduce odpusti tieto stupidne komentare a nechaj si to na doma, ty pakôň westfálsky.
3.12.2018 - 19:19
+19

Ľuboš Lorenz

 

to že vypisuješ na Žumpa stránke svoje ochlastané bludy o svojich koňoch , tak si ten hnoj doniesol aj tu , a prišiel si tu nagrcať svoje múdrosti
3.12.2018 - 20:44
+3

MIZU78

 

Ospevuje tie práve kone... Slovenské s trikolorou.... Nie oranžové polienka
3.12.2018 - 19:19
+9

Jokila39

 

Ja s tebou Houyhnhnm plne súhlasím a to iste MIZU78 .. títo dvaja pani, vedia čo píšu ,vyznajú sa a som presvedčený keby je nominácia na nich tak zoberú lepší vyber ako zoberie Obálka!
3.12.2018 - 20:06
+2

len_tak

 

No to by som chcel vidiet. Len aby to nebolo naopak. Postni potom video alebo si len hrdina od klavesnice kde anonymne a arogantnym sposobom urazas druhych.
3.12.2018 - 21:02
0

pokemon33

 

to vyjadrenie bokrosa na hracov rocnika 99 je ubohe, ako take nieco moze trener vypustit z ust, zobrat mu licenciu a dat ho do kravina, to moze tam vypravat kravam pred tym ako idu na porazku,nie hokejistom co idu na svetovy sampionat
3.12.2018 - 19:06
+12

Ricardinho13

 

Kde je to vyjadrenie prosím ťa? Nejak som to nezachytil
3.12.2018 - 20:01
0

topska

 

sme.sk
3.12.2018 - 20:06
0

Ricardinho13

 

Ďakujem.
3.12.2018 - 21:21
+2

MIZU78

 

Otvor si sme.sk... Kolonka hokej
3.12.2018 - 20:07
0

PeterLucky

 

Ked sa clovek zamysli nad tym, ze kolko dlhych rokov uz mohol byt na pozicii hlavneho trenera U20 niekto iny a kolko penazi zo zvazu a Orange-u sa preflakalo v projekte...tak mu je az nevolno.
A pre tych, ktori sa radi ohanaju vetou "kritizuje sa ti lahko, ale ponukni riesenia" no tak tu su dve:
Trener U20 vekom mladsi, skusenostami s mladeznyckym medzinarodnym hokejom vyssej urovne bohatsi, povodom z krajiny kde uplatky nie su kulturnou normou. Peniaze vrazene do projektu U20 za tych 10, ci kolko, rokov mohli byt pouzite od zimakov, cez dotacie klubom az po dostojnejsie podmienky v reprezentacii pre chlapcov. Konkretne pre pana trenera Bokrosa by malo byt obrovskou hanbou, ze truc-podnik Sviste vedeny pani Hostoveckou vychoval viac talentov ako vsetky Bokrosove dvadsiatky dokopy.
3.12.2018 - 19:10
+8

topska

 

Bohuzial nemohli lebo by ich Orange nedal
3.12.2018 - 19:44
+3

PeterLucky

 

Orange je sukromna firma, to je ich vec. Ale peniaze zvazu mozu byt predsa pouzite na to, nacom sa na zvaze dohodnu.
3.12.2018 - 19:57
+1

topska

 

Ja som hovoril o Orange z ktoreho sa ten projekt plati vo vysokej miere
3.12.2018 - 20:06
0

Nemehlo

 

porovna vat sviste s 20 je trosku odveci nemyslis? Problem je ten ze do 20 kluby posielaju nepripravenych hracov. Co sviste trosku zmenili, ale aj tak je kazdy von.
3.12.2018 - 20:34
0

PeterLucky

 

Pozri sa kolko a akych chalanov preslo Svistami, kde su dnes a kam smeruju. A potom sa pozri na absolventov vysokej skoly hokeja Orange 20 a zistis, ze polka tych chalanov uz ani nehra hokej. Ja neporovnavam tieto 2 naprosto rozdielne institucie systemovo, len upozornujem na to ze par zanietenych rodicov odviedlo lepsiu pracu ako cely tento nas slavny projekt. A ano von. Bohuzial. Nasa dnesna republika vyhana mladych ludi prec odtialto, lebo im nedava poriadne sance a cim lepsi v niecom su, tym viac tu prekazaju a nielen v sporte.
4.12.2018 - 0:45
+17

topska

 

Ti rodicia ale ani len nahodou nevytvorili sviste alebo tam neposielali svojich rodicov kvoli Orange...Ved tie ich deti boli ovela mladsie. Nastuduj si, preco ten projekt vznikol a preco tam chodlili a kedy hraci. Bolo to kvoli Slovanu, poctu treningov, zlym sutaznym formatom u nas pri ziakoch a studiu.
4.12.2018 - 1:00
+5

MIZU78

 

Ale ukázalo sa ze ich cesta bola úspešná.... Spravili zázrak a vychovali zo 60 ich žiaci kov asi 5_6 hráčov pre repre..... Dá sa to ale bez parazitov typu Bokros co zaspali dobu
4.12.2018 - 6:50
+4

Nemehlo

 

Lenze Bokros nema vychovavat hracov, do 20 ma uz prist hrac vychovany a absolvovat prirpavu na MS. Snad nechceme ucit hracov v 20 rokoch sa korculovat. Porovnavate projekt pre deti s projektom na jednu sezonu pre muzov. Nie je vam to blbe?
4.12.2018 - 9:27
+2

MIZU78

 

Tak nech sa nehra na spasitela....Bez neho a bez celeho parazit projektu sa nebude tocit zemegula asi ....Ked niekto nevie korculovať tak nech sa netlaci do repre a an MS a nech necha miesto lepsim co hraju kvalitne junior. sutaze vonku a stihaju korculovat ....vid Jendrol
4.12.2018 - 12:34
+7

Zkubydu

 

s tymi 60 si dost prestrelil: skor by som povedal ze velke sviste tvorili 12-15 chlapcov: najviac hracov bolo rocnika 98 odhadom 10-12
potom 99 asi 5-8
97 boli maximalne 4 z toho permanentne a dlhodobo len dvaja
a v mladsich rocnikoch 2000-2002 zhruba 10-12
4.12.2018 - 13:22
0

MIZU78

 

tak potom 40 chlapcov ...to je ešte väčšia úspešnosť Ty vole ....To nie je zázrak .....To je naozaj utópia čo dokázali...Každý 4-ty z nich hral alebo hrá za mládežnícke repre....Takže sa nemôžme vyhovárať na úzku základńu ako Erníček ...Dá sa vychovať ,len to treba vedieť ...Verím ,že pani Hosťovecká to v Trnave rozbalí znovu
4.12.2018 - 13:43
+4

Zkubydu

 

Mizu 78 : este raz ta popravim z matematiky : Svistov bolo 15 ks (99-97) tzv "velke sviste" 10 "male sviste" (2002-2000) co je maximalne 25 chlapcov (2 timy) zvysok sa len mihol na par tyzdnov az mesiacov.
5.12.2018 - 10:40
0

MIZU78

 

To akože fakt malé sviste hrávali samostatné zápasy v počte 10 hracov?
5.12.2018 - 20:28
0

Zkubydu

 

Samostatne nie. maximalne rozne turnaje najcastejsie na Avione.: Samostatne hravali len velke sviste aj to len 2 roky kym SZLH pohrozilo zrusenim registracie ak nenastupia v slovenskej lige. Vydierali aby nestartovali v cechach, ale na Slovensku. Podotykam, ze sa vtedy hral pre 4. a 5. triedu kam vekom aj navstevou skoly mnohi patrili u nas iba tzv Povazsky pohar, co bol cca jeden zapasovy vikend v mesiaci. HP4 na tretinkovy hokej!!!HP5 uz sice na cele, ale s paskami a povinnym minutovym striedanim!!! Kym v cesku bezali krajske zakovske ligy uz pre 4.-8. rocnik. Preto vlastne potom museli emigrovat do CSLH.
7.12.2018 - 0:49
0

Zkubydu

 

A dodam info len na okraj: ze z titulu postu reprezentantov tak kazdy druhy Svist bol nominovany v slvenskej reprezantacii!!!
7.12.2018 - 0:56
0

Zkubydu

 

s tymi 60 si dost prestrelil: skor by som povedal ze velke sviste tvorilo 12-15 chlapcov: a male sviste 5-9!!! Len ojedinele mali spolu tri plne lajny.


napriek tomu ze Sviste fungovali len par rokov... 3-4 samostatne a dalsie 3 roky a viac pod inou hlavickou, ci uz v cechach, alebo aj na Slovensku
Kazdopadne to zanechalo na kazdom jedincovi hlboku stopu a pozitivne ovplyvnovali aj svoje okolie.

najviac hracov bolo z rocnika 98 odhadom 7-11
potom 99 asi 5-7
97 boli maximalne 4 z toho permanentne a dlhodobo len dvaja
a v mladsich rocnikoch 2000-2002 zhruba 5-9
4.12.2018 - 13:38
0

Zkubydu

 

ja mam pocit Nemehlo: ze Peter Lucky chcel porovnavat "sukromne" Sviste s ostatnymi SZLH podporovanymi klubmi. Tie poslali do 20 tych ako ty hovoris "nepripravenych hracov"
4.12.2018 - 13:16
0

PeterLucky

 

Ja som to myslel asi takto nejako. Sledujem a asi najlepsie sa vyznam v americkom mladeznickom hokeji. V tom systeme sa dostat a preliezt az do NTDP v 17-ke cez vsetky tie letne kempy najprv statne, potom regionalne a celonarodne v 14,15,16 rokoch je brane ako vrchol, strop pre tie deti. Mozno by sa dalo teoretizovat o kanadskych CHL juniorkach, ale striktne vzate vramci narodneho systemu je NTDP vrchol. Odtial ti chlapci idu na top skoly, niektori obklukami do profikov a niektori do prveho utoku v svajciarskej NLA a nasledne ako #1 draft pick do prveho utoku Toronta (Auston Matthews). Co tym chcem povedat, ked si American a hral si za NTDP co i len pol roka, tak je to proste znacka, je to zaruka toho ze nieco v tebe je. A Bokrosov projekt? Nechcem byt zly, ale absolvent projektu Orange budi skorej dojem bud korupcie a vybaveneho miesta, alebo ze nic ine lepsie nebolo, alebo ze ten chlapec nevie vyhravat, alebo ze by v EXL v acku nedostal miesto a zvaz mu musel umelo vytvarat team v lige aby ju hral, alebo a to je najhorsie (!) bol si nuteny ist do projektu aby si si zahral na MS, lebo Bokros by ta inak nezobral. Proste nic z tych variant nebudi dojem akejsi zaruky, koniec koncov kolko bolo draftovanych hracov priamo z Orange 20? Spocitame ich vobec na jednej ruke? Ja viem, ze americka zakladna sa neda porovnavat s nasou, ale nikto necaka priamu umeru. A ze chalani nechodia pripraveni do U20? Ved SZLH sa predsa angazuje uz pred tym. Dalsia vec projekt do 18 rokov, preco hra nasu juniorsku ligu? Ved v nasej juniorke ti hraci si kolko krat nevedia prihrat 2-krat po sebe, resp. zalozit normalny utok, zahrat presilovku, o tempe hry ani nehovorim. Kebyze ta 18-ka hra cesku juniorsku extraligu ako Red Bull Salzburg, alebo nedaj Boze sa buchnu po vrecku a zacnu lietat po Rusku a hrat MHL to je daco ine, alebo ze by hrali mimo ligu na vlastne triko s kade kym po Europe...to ich ani nenapadne. Tak asi preto vo mne Sviste alebo byvale Belase Kridla budia vacsi pocit dovery ako projekty pochadzajuce zo zvazu. Je to take male zhrnutie Slovenskych institucii. Ak chces nieco poriadne, musis to robit sam, za vlastne peniaze, s brutalnymi prekazkami od vsetkych zainteresovanych, mimo zabehnuty system v republike, zakomponovat do toho zahranicie a ako bonus ti budu zavidiet, budu ta ohovarat a este ta trener v novinach ponizi pred narodom ako to urobil Bokros v SME. Je dobre vyslovene nepocuvat Bokrosa. Kebyze je na nom, Chara by dnes nebol asi nas najhorucejsi kandidat na clena Siene Slavy NHL, resp. ma k tomu najblizsie.
4.12.2018 - 15:13
+5

Nemehlo

 

Co maju MS20 s draftom? Ved to su uz povacsine overageri, draftuje sa v 18, nie 20. Pre draft su dolezite MS18.
4.12.2018 - 15:41
0

PeterLucky

 

Po prve, ked si v draftovom rocniku, tak MS20 s draftom asi maju dost spolocne kedze su tam vsetci scouti a cely hokejovy svet to ma pustene v TV. Po druhe overager je niekto, kto uz mal 20 a hra po slovensky na vynimku, takze nie - v projekte ani na MSJ overageri nie su. Po tretie, ak si nebol draftovany v 18, tak ta mozu zobrat aj 19 a 20.
4.12.2018 - 15:56
+3

Nemehlo

 

Draft overager znamena ze uz si mohol byt draftovany predtym, ale nestalo sa tak. Nemyslim overager v juniorke v zamori. MSJ hraci co maju nad 18, maju velmi nizku pravdepodobnost draftu, musi byt slaby rok vo svete. A na draft maju vacsi vplyv MS18, Memorial Ivana Hlinku a ine turnaje.
4.12.2018 - 19:20
+1

PeterLucky

 

No vidis, tak si sam sebe odpovedal. Nabuduce konkretizuj, ze sa jedna o overagera z pohladu draftu. Pekny den prajem.
4.12.2018 - 19:59
0

miško DUKLA

 

Ja to vidím nejak takto: Útočníci:
Hrehorčák, Pospíšil, Kukuča
Liška, Roman, Kelemen(Okuliar)
Čajkovič, Ružička, Krivošík(Baláž)
Regenda, Kollár, Fafrák

Obrancovia:
Fehervary, Ivan
Korenčik, Demo,
Dlugoš/Boldižár, Žiak
Kupec, Švec

Brankári:
Hlavaj, Sklenar, Ovečka/Kostelný
3.12.2018 - 19:15
+4

fortuna

 

Brankari slabina.Obrana Dlugos,Boldizar silni ale neobratni,nevynikali ani v sr juniorke,Svec to ani neviem kde ho objavil,priam az zazracny skok pre chlapca.Kupec nehral sezonu.Demo mozno.Ak by sa zranil Fehy moze to ten cigan zabalit.
3.12.2018 - 21:19
+2

MIZU78

 

Pred týždňom som sa tu pýtal odborníkov nech mi dajú jedného obrancu pomaranča co naozaj stojí za to... Nedostal som žiadnu odpoveď, takže sú na jednej slabej úrovni... A preto sa spýtajme... Prečo nesiaha po Knazkovi? ktorý sa uchytil vo Fínsku. Lebo je mladý.... Lebo nepodpísal pomaranč projekt....
3.12.2018 - 21:51
+5

MIZU78

 

Aktuálne je Knazko najproduktívnejší obranca vo Fínsku do 17 rokov.... Ak on nebude budúci Višňovský tak už nikto...
3.12.2018 - 22:02
+4

miško DUKLA

 

Presne tak a tie jeho vyjadrenia to by mal byť ten Bokroš už teraz vyhodený nechápem ako toto vôbec môže pustiť z úst. To on na tom zväze na nich niečo vie, či ako? nechápem...
3.12.2018 - 23:06
+3

Tino

 

bokros: ma nejaky problem s javorcikovou U18 ?... sposob ako to obkecal bol nechutny nie je to blb chape ze rozdiel ktory on "nevidi" nebol vo vysledku ale hre ked sme boli skutocne rovnocenni vsetkym teamom....
3.12.2018 - 20:13
+11

Dasty10

 

Teraz som si precital ten rozhovor s Bokrosom na sme a normalne mi to zdvihlo tlak. Ten clovek tam nema co robit. Kde je Satan? Naco tam je? Nevidi ako tento clovek dehonestuje aj tu stipku pozitivneho co mame za posledne roky v nasom hokeji?ak po tomto roku neskonci Bokros musi skoncit Satan
3.12.2018 - 21:26
+6

fortuna

 

Satan je slaby na to aby ho vyhodil.Bokros chcel ostat tak ostal.
3.12.2018 - 21:28
+4

topska

 

okros nechcel ostat. On uz skoncil ale kedze sa nenasiel ziaden trener ktory by to trenoval tak ho presvedcili aby sa vratil. Nezavadzaj.
3.12.2018 - 22:02
+5

Dasty10

 

Takze sa chudacik obetoval. Podme ho este lutovat.
3.12.2018 - 22:13
+4

topska

 

T ja nikde netvrdim len nemam rad ak niekto zavadza. Ja ho tam nechcem uz roky
3.12.2018 - 23:33
+5

fortuna

 

Ano uz som pisal ze sme pred dvomi rokmi vsetci v PN plakali ked sa lucil a dostal darcek.Zahrali to pekne pre obecenstvo.On vedel ze neodchadza.Bol by blby dobrovolne odist od dvoch najrocnikov za dlhe roky.A bohuzial sa z nejakych dovodov na tomto divadle podielali aj Satan a spol.
3.12.2018 - 22:16
+4

topska

 

Ja hovorim o tomto lete, ked prisiel Satan na ktoreho utocis On hladal noveho trenera. Bokros skoncil tesne pred tym. Nenasiel nikoho tak ho zavolali naspat.
3.12.2018 - 23:32
0

Dasty10

 

Satan je tam na to aby toho trenera zohnal. Ak to nedokaze nech to nerobi bodka
4.12.2018 - 1:45
+4

pokemon33

 

inak je zaujimave,ze sa nenasiel ziaden trener ktory by to chcel... ako keby to TO bolo nieco zle, od coho by vsetci davali ruky prec, pritom sa vedelo, ze nas caka silny rocnik s ktorym ak sa bude dobre pracovat tak by mohol nieco dosiahnut... trener ktory by taketo nieco odmietol mi pride ako neambiciozny, cize bud mame u nas na SVK neambicioznych trenerov, alebo neviem kde sa stala chybicka pri hladani.... mohli sa skusit aj zahranicne vody, tam by sa snad nejaki treneri nasli.. mozme teraz uz len spekulovat a dohadovat sa ze preco , ale pride mi to divne ze sa nik nenasiel
3.12.2018 - 22:26
+4

Tino

 

trochu: konspiracie...tazko uverit ze sa nenasiel ziaden trener ochotny to zobrat po Bokrosovi, myslim ze takto ako sa to predalo verejnosti to nebolo....nikto, ze nikto, slovom nula zaujem o repre stolicku hlavneho trenera U20....neverim
4.12.2018 - 10:27
+6

pokemon33

 

ono ked v nejakom fungujucom podniku ohlasi niekto ze konci, tak najst nahradu musi byt lahke,teda pokial je ten podnik naozaj fungujuci a pokial pritahuje uspesnych ludi.. otazne je ci bol tento podnik fungujuci, alebo akym sposobom vlastne fungoval a funguje doteraz.... teraz pozeram, ze v spojeni s podnikom SR20 som pouzil slovo fungovat asi viackrat nez by sa patrilo
4.12.2018 - 11:01
+1

Tino

 

U20: je repre, tazko uverit ze aj ked len o repre do 20 rokov nema nikto zaujem...len BOKROS ...
4.12.2018 - 15:07
+2

topska

 

Ver tomu ze by sa niekto ozval ak sa tam chcel dostat a napriek tomu sa vyhlasovalo ze tam nikto nechcel trenovat...
4.12.2018 - 14:16
0

strojar

 

Že ty ešte stále veríš, že darčeky pod stromček nosí Ježiško?
4.12.2018 - 14:56
+1

topska

 

Zase k teme, ale ved sme si uz zvyli...
4.12.2018 - 15:26
0

Nemehlo

 

ved sa ho daco spytaj a utecie, alebo bude otravovat inde.
4.12.2018 - 15:42
0

Tino

 

zatial: neveri ze nebol zaujem, to ze to tvrdili a nikto neprisiel do medii hulakat ja, ja , ja neznamena ze zaujem nebol.
4.12.2018 - 15:05
+1

topska

 

Ved v poriadku, ja netvrdim ze o tu poziciu nemal uplne nikto zaujem, ale ze nemal zaujem nikto kto by splnal nejake zvazom stanovene kriteria.
4.12.2018 - 15:26
0

Tino

 

jo: a prave v stanovenych kriteriach moze byt ten problem, lebo diabol je vzdy skryty v detailoch ...kazdopadne verzia ze nebol zaujem je imho bullshit, daleko pravdepodobnejsia mi pride verzia v ktorej zaujem aj bol ale kandidati nesplnali poziadavky...okrem BOkrosa
4.12.2018 - 15:35
+1

Nemehlo

 

No podla mna je ine trenovat repre a trenovat Orange, co mas nastarost cele muzstvo vratane kazdodennych treningov. Co ta ako bezneho trenera repre vobec netrapi.
4.12.2018 - 15:43
0

Hokejfuture

 

Nominacia bude vyzerat nasledovne: Myslim si, ze trener to vyberie takto:

Brankari
Samuel HLAVAJ, Juraj OVECKA

Obrancovia
Martin Fehérváry - Michal IVAN
Daniel DEMO - Adam ZIAK
Marek KORENCIK - Oliver TURAN
+ dvaja z projektu

Utocnici
Patrik HREHORCAK – Martin POSPISIL - Martin FASKO-RUDAS
Oliver OKULIAR - Milos ROMAN - Milos FAFRAK
Adam LISKA – Adam RUZICKA – Pavol REGENDA
Jozef BALAZ – Andrej KUKUCA – Filip KRIVOSIK
Maxim CAJKOVIC
3.12.2018 - 21:33
+2

MIZU78

 

Dal si to na pána celkom ale nebude to tak
3.12.2018 - 21:41
+1

Hokejfuture

 

Trener by musel byt samovra samovrah: Keby ta zostava takto nebola. Takze to musi byt presne tak. Jednoducho na MS U20 lepsich hracov na tie posty nema. Mozem to aj logicky a jednoducho vysvetlit.
3.12.2018 - 21:58
+3

MIZU78

 

Posli to Bokrosovej žene na FB Ta ho tam obhajuje už pár rokov aj na ostatných diskofórach... Ona mu to večer v posteli vysvetli
3.12.2018 - 22:01
+2

Hokejfuture

 

Tréner ich tam určite dá a pozve ich. Nemáš v tom jasno - Ty “Laik”.: Máš to pomýlené, tréner predsa nebude robiť “samovraha”. Tréneri, aj vedenie slovenských hokejových reprezentácií na čele s Miroslavom Šatanom isto veľmi pozorne sledujú zápasy adeptov na reprezentačný dres a nemajú v tom zmätok ako Ty. Majú to veľmi jednoduché, záznam zápasu stojí cca 3 Euro. Čo je nič v porovnaní s tým, keby chceli ísť osobne sledovať hráčov do Kanady resp. USA. A môžu to pozerať spolu s hráčmi Orangu, resp. doma v pohodlí a to môžeš i Ty na:
Ontario hockey league - OHL https://ohl.neulion.com/ohl/
Western hockey league - WHL https://whl.neulion.com/whl/
Quebec junior major hockey league - QMJHL https://qmjhl.neulion.com/qmjhl/
United states hockey league - USHL https://www.hockeytv.com

Logické vysvetlenie:
Oliver TURAN hráva (Po návrate Maxima Comptoisa z Anaheimu) v momentálne najsilnejšom juniorskom tíme na svete Voltigeurs Drummondville. Tento tím je "hockey machine" a hravo by porazil akýkoľvek tím z Tipsport ligy. Z projektantov by ani jeden obránca nemal šancu byť na súpiske tohoto tímu. Ale Turan pravidelne hraje a dobre. Pozri si na huste.tv napr. “Výkon” našej obrany v stretnutí Banská Bystrica – Orange, nebyť Hlavaja v bráne tak je 20…
Zhliadni si Drummondvile vo včerajšom zápase a pochopíš (Turan prihráva na 9. gól): http://theqmjhl.ca/video/dec-218-armada-3-voltigeurs-10
Momentálny TOP CHL ranking: http://chl.ca/article/kia-chl-top-10-rankings-nov-282018
Ale príchodom Maxima Comptoisa sa to všetko rýchlo zmení: http://chl.ca/video/kia-chl-top-10-spotlight-drummondville-voltigeurs
Martin FAŠKO-RUDÁŠ. Ten sa jednoducho nedá vynechať iba, ak by sa zranil. V Everett Silvertips - WHL, kde hráva si ho nevedia vynachváliť a jeho tím je absolútna kanadská juniorska špička! Napr. Miloš Fafrák je dobrý hráč, ale jeho klub z WHL Spokane Chiefs, za ktorý v sezóne 2017-18 hrával mu neponúkol spoluprácu na túto sezónu, Faško-Rudášovi však áno... Hádam v Kanade nie su padnutí na hlavu a vedia prečo. Tým však netvrdim, že Fafrák si miesto v reprezentácii nezaslúži. Fafrák je najlepší z pomarančov, ale Faško-Rudáš je momentálne o krok vpredu. Takže dám ti otázku: “Prečo by tréner nepovolal Faško-Rudáša, ak on je lepší ako jeho najlepší hráč z Orangu?” Ak neveríš tak si pozri video a povedz mi Ty "Expert", môže Faško-Rudaš byt nepozvaný a ktorý pomaranč je rýchlejší a lepší korčuliar ako on. Šampionát sa naviac hrá v Kanade a na tomto ľade je ako ryba vo vode. Pridaj k tomu aj jeho obranné činnosti a máš v tom jasno aj Ty! https://www.sport7.sk/138370/superrychly-slovensky-mladik-rozjasal-zamorie-video-famozneho-golu-martina-fasko-rudasa. Ešte raz tvrdím, že tréner nie je samovrah a nedá sa ovplyvniť takými "odborníkmi" ako Ty a presvedčí Ťa o tom ako sa naivne mýliš!
4.12.2018 - 2:21
+9

houyhnhnm

 

Toto je logicke vysvetlenie prco by mali ist. Avsak Bokros ich nepozval do kempu, potvrdili mi to samotni hraci F-R a Turan. Kiezby ich dodatocne nejak povolali, ale vobec tomu neverim.
4.12.2018 - 5:53
+6

MIZU78

 

Oh yeah... Sú tu všetci moji ľudia... Posli to tej Bokrosovej... Ja som s nou tiež chatová... Strašne ho obhajuje
4.12.2018 - 6:53
0

houyhnhnm

 

Ja ti to tiez mozem logicky a jednoducho vysvetlit: Fasko-Rudas a Turan neboli pozvani do pripravneho kempu a na MSJ sa nepredstavia.
3.12.2018 - 22:35
+6

Hokejfuture

 

Zle zaradeny prispevok: Ospravedlnujem sa. Moj prispevok mal byt odpovedou na tuto reakciu.
4.12.2018 - 2:52
+1

aaaaa

 

V tom rozhovore sa ukázalo ego Bokroša a že cez určité veci sa nevie preniesť a takýto tréner určite nemoze viesť na vrcholnom podujatí mladých chlapcov . Nejde mi o dobro SVK hokeja . A o jakej mentálnej pripravenosti hovorí ? Tie nakladačky ich mentálne a psychicky posilňujú ? Alebo tie jeho vyhlásenia o jednom zápase a ako na viac nemáme ? Že len zázrak sa môže stať ? Ernest mentoro roka ... Potom trapnom rozhovore by mal letieť a do čižmičky na Mikuláša mu dajte 10 kg pomarančov a nech tahne domov
3.12.2018 - 21:39
+6

mafiaPC

 

Sklenar, Hlavaj, Kostelny - Fehervary, Ivan, Turan, Ziak, Korencik, Demo, Nahalka, Dlugos - Balaz, Ruzicka, Liska - Kelemen, Roman, Hrehorcak - Cajkovic, Pospisil, Okuliar - Kover, Kollar, Fafrak
3.12.2018 - 22:07
+1

fortuna

 

Nahalka a Dlugos nemali byt ani v projekte ale to viaceri
3.12.2018 - 22:23
+1

LipoPP

 

Každý tu dáva svoju zostavu tak dám aj ja
Brána 1.Ovečka 2.Hlavaj 3.Lackovič
Obrana: 1.Feherváry-Ivan 2.Korenčík-Žiak 3.Demo-Bucko 4.Turan-Švec
Útok: 1.Krivošík-Roman-Hrehorčák 2.Líška-Pospíšil-Fafrák 3.Baláž-Ružička-Okuliar 4.Kelemen-Kukuča-Faško-Rudáš 13ty Čajkovič
3.12.2018 - 23:51
+3

Dzunkes

 

Javorcik by sa hodil ku 20ke
4.12.2018 - 7:00
+8

MIZU78

 

Už je neskoro....Silný lobbing Bokrošovej mafie ho odstavil
4.12.2018 - 8:52
+4

sanyo

 

Chalani, nemam az taky detailny prehlad o tychto juniorskych hracoch, chcel by som sa preto opytat - kolko borcov z tohoto sirsieho rostera preslo cisto iba SVK team-ami pocas ich doterajsej kariery? Vie niekto? Vdaka
4.12.2018 - 8:46
0

Urpiner16

 

Videl so Faška Rudáša v BB jedného čase na tréningu.Poviem vám ako viem si ho predstaviť už teraz hrať za BB nakoľko je to rodák z nášho regiónu z Brezna a pevne verím že raz keď príde na Slovensko bude obliekať náš dres baranov lebo je náš.Je to také žihadlo,rýchlosť dravosť,slušne vychovaný nenamyslený chlapec schopný neustále na sebe pracovať lebo má i talent na rozdiel od tých drevákov z orangu.Nerozumiem tomu pán Bokroš čo vás musí presvedčiť aby ste ho zobrali na MS.U nás za BB by už teraz hral lebo na to má a čas ukáže zas ako na mnohých iných hráčoch ako ste sa mýlili.To je do neba volajúca nespravodlivosť čo robíte.O krištofovi škoda hovoriť však?
4.12.2018 - 10:00
+5

playoff

 

Je tam viac adeptov,ktori nedostali prilezitost lebo sa bal p.Bokros,ze by boli lepsi minimalne o triedu ako jeho projektanti....Zial vo svete sa uz vsade tak trenuje ako u nas v projekte.
4.12.2018 - 11:11
+3

johnyy

 

trošku iné vyjadrenia z Českej strany : https://hokej.idnes.cz/hokej-vaclav-varada-rozhovor-ms-20-dqk-/reprezentace.aspx?c=A181203_134239_reprezentace_cig

škoda že my nemáme takého človeka na lavičke aspoň z polovice
4.12.2018 - 10:11
+5

Ol!ver

 

Chytil, Nečas, Zadina, Kaut a Lauko. Ak by sme mali borcov ako títo, kľudne, Česi sú vyššie, ako my, keď im prídu vyššie spomínaní hráči. Netvrdím, že na nich v zápase nemáme, ale papierovo sú s týmito hráčmi silnejší. Na druhú stranu, nesúhlasím s Ernestovými alibistickými a hyenistickými rečami o SR18 z roku 2016, ale my fakt aspoň papierovo nemáme na svetovú špičku ani aktuálne, keď máme silnejšiu generáciu na naše pomery (nie na svetové pomery), hráči ako Krivošík, Ružička, Kupec, Žiak, Fafrák, Hrehorčák, Liška atď. sa oproti roku 2016 až tak významne neposunuli. My proste talenty svetovej špičky (možno Fehervary) nemáme, môžme dosiahnúť úspech tímovou hrou, brankár musí mať životnú formu a musí sa objaviť aj zhoda okolností.
4.12.2018 - 11:03
+2

Urpiner16

 

Niekedy si myslím či by radšej ten náš brankár radšej nemal životnú formu a nebola by priaznivá zhoda okolností dobrých výsledkov.Pýtate sa prečo?Už len pre tieto čachre machre aby už konečne po neúspechu bol odvolaný celý realizačný team SR 20 a začalo sa od piky niečo konečne robiť.
4.12.2018 - 11:09
+2

wedro

 

Pokiaľ tam buďe Ernesto.
Nemôžeme čakať že posklada to najlepšie čo môžeme mať v juniorskom veku na MSJ.

Takže tak.
4.12.2018 - 11:51
+9

poseidon

 

Zdravíčko pán Bokroš,
budeme vidieť v slovenskom drese na MS aj hráčov uvedených nižšie :?

Hrehorčák,Pospíšil,Kukuča,Liška,Roman,Kelemen,Okuliar,Faško Rudáš,
Čajkovič,Ružička,Krivošík,Baláž,Regenda,Fafrák,Ivan

Viem že to čítate, tak pls. info k tomu.

dík
4.12.2018 - 12:01
+10

forwardPP

 

Keďže,už je širšia nominácia tak Čajkovič,Hrehorčák,Roman,Turan,Ivan isto nie.
4.12.2018 - 13:19
+1

Nemehlo

 

tato nominacia je sirsia, ale len z europy! Hraci hrajuci v amerike sa pripoja tam a nie su uvedeni v tejto nominacii.
4.12.2018 - 13:33
+1

forwardPP

 

Aha,fakt. Potom sorry,prehľadol som to v článku.
4.12.2018 - 15:24
+2

renem

 

https://hokej.idnes.cz/marek-kvapil-rozhovor-liberec-dky-/hokej.aspx?c=A181102_210213_

niekto trencina znali nevie dat o tomto podrobnosti. by ma zaujmalo, ze aky tam bol trener ked ho nechceli a tak.
pre mna je kvapil pan hrac, trosku svojsky, ale skvely korculiar a technik
4.12.2018 - 12:56
0

MIZU78

 

Nedal obalku pánovi Obalkovi ...Ani pre Cháru nebolo miesto ,,,,že Eurno....
4.12.2018 - 13:39
+2

mirec04

 

zaujimave, nevedel som, ze je to polovicny Slovak
4.12.2018 - 14:03
0

Urpiner16

 

Hovorí sa tu nejakých obálkach.Neviete niekto kto to je ten pán obálka?
4.12.2018 - 14:21
+1

wedro

 

Jeho meno sa nehovorí.
Je to človek ktorý ukázal prstom na jedného hráča BigZ.
Odporučil mu kúpiť bbasketbalovu loptu.

Takže tak.
4.12.2018 - 16:50
+4

Kaita Waikiki

 

ovecka pred rokom top brankar ktoremu len okolnosti (rozumej bokros) zobrali miesto na sampionate....ked sa vratil zo zamoria do orangu tak tuto sezonu uz ho nikto nevyzyva...dokonca brankari by mali byt nasa slabina...kover, havrila, urbanek tiez...ked hrali v U18 tak paradni hraci, po navrate z ceska a zamoria do projektu su to tlacenky a nic z niech nebude ani v partizanskom si nezahraju....sak ked ste permanentne nasrati tak aspon sa snazte zachovat trochu rozumu...a chara ked bol dorastenec tak bol totalne nemehlo nikto ho neodpisal v dukle....ved on ani korculovat nevedel ked mal chudak chalan v 15tich viac ako dva metre....je uzasne co dokazal napriek vsetkemu klobuk dole pred nim....
4.12.2018 - 15:13
+2

topska

 

Pockat pockat. To o tom Charovi mi vysvetli prosim. Takze v sezone 1995/96 bol pre slovensku juniorsku sutaz a Duklu nemehlo co vie korculovat ale v tej istej sezone bol v pohode hrac pre juniorsku sutaz v Cesku a Spartu Praha a aj pre scoutov NHL a New York Islanders kedze ho draftovali? Hned po par mesiacoch bol skvely hrac pre muzstvo vo WHL, kde bol jeden z najlepsich obrancov a necele dva roky po tom, co nevedel korculovat a pre Duklu bol babrak bol z neho odrazu hrac pre NHL? Naozaj si to myslis? Lebo jeho odpisali nie v doraste ale v juniorke...V doraste bol rpedsa top obranca Dukly, v 14 rokoch mal 1,5 bodu na zapas. To znamena ze bol nemehlo? Ved v tom rocniku nebol ziaden lepsi hrac.
4.12.2018 - 15:34
+3

Kaita Waikiki

 

hovorim ked mal 15 tak to nevyzeralo na hokej, esteze na sebe strasne makal....a neviem do akej miery su tie statistiky na elite pravdive ale ak su relevantne tak je vidiet ze ho nikto neodpisal ved normalne hraval...ale tiez viem od pamatnikov ze hraval aj v utoku ked bolo treba (= inde nebolo miesto)
4.12.2018 - 16:55
0

topska

 

Ok, tvoj nazor. Mne to vychadza ako velky krok vedla zo strany Dukly a Bokrosa. Lebo aj keby hral celu sezonu v utoku (comu tak vobec nebolo) tak mat v 14 rokoch v doraste 44 bodov, tak to by som chcel raz taku situaciu na slovensku, ze vtedy ten hrac neude vyzerat na to, ze bude hokejista A su relevantne, ja som si ich preveroval. A ano odpisali ho, ved to tvdia vsetci - Chara, vtedajsie vedenie Dukly a priznal to aj Bokros. A presne toto bol obraovsky problem nasho hokeja, ktory sa nastastie uz dari eliminovat. Ze v 14-15 rokoch kvoli urcitej hokejovej vlastnosti odpisujeme resp. sme odpisovali hracov. Co je strasne skoro a prave ze treba pracovat na ich prednostiach a snazit sa eliminovat tie nedostatky. Ale nie poslat prec. To je napr. priklad hracov, ktorychi vyrazia z klubu, lebo neurobia dostatok zhybov, nemaju hru do tela lebo su chudi a pod. Toto je presn pripad Charu, ktoreho poslali prec pre (asi) korculovanie a neobratnost. No vo vyspelejsom hokejovom svete to nebol problem a vyuzili ine veci na nom. Aky to rozdiel oproti Sekerasovi, ktori mal asi 65 kil, bol chudy na obrancov ale vyuzila sa jeho palicova a strelecka technika ci prehlad v hre.
4.12.2018 - 17:02
+1

Lojza Miltag

 

No vtedy bola ina doba. Vela deti a vysoky zaujem o hokej. Chlapci sa odpisovali uz aj ovela skor. Pri prechode do drastu, pri nastupe do SHT, dokonca aj v pripravkach.
4.12.2018 - 22:22
0

topska

 

hej ale mne to nejde do hlavy ze ked je obranca tak produktivny plus perfektne fyzicky vybaveny ze ho niekto oznaci za nemeholo A ten rocnik nebol nic moc v Dukle co som sa bavil s ludmi
5.12.2018 - 11:18
+2

Lojza Miltag

 

Ernest je tercom mojej kritiky velmi casto, tak radsej si pockam na nominaciu U20 a v tomto mu nakladat nebudem Myslim, ze Chara bol v tom veku tazky oriesok aj pre skautov. Musime uznat, ze predtym sa nikto zas az tak vysoky do profesionalneho hokeja nepresadil a zrejme Bokros nepredpokladal, ze s juho dlhymy rukami a nohami, vysokym taziskom a zrejme aj vtedy nie najlepsou obratnostou to moze dotiahnut az tak daleko. Ved len ked si spomeniem na Marincina ako posobil v 16 rokoch.. inymi slovami, viem si predstavit ze nemuselo byt zas take lahke vidiet v tom veku v Charovi buducu superhviezdu NHL.
5.12.2018 - 21:28
0

Lojza Miltag

 

Navyse si treba osviezit pamat. Chara sa v prvych sezonach v zamori presadil hlavne ako bitkar, podla mna to bol prvotny dovod preco dostal v NHL sancu. Ostatne hokejove zrucnosti si vypioval az casom tazkou drinou a zanietenim pre hru zvanu hokej. A teraz si predstav seba ako funkcionara Dukly v tom case. Ako by si uvazoval? Ja by som uvazoval sposobom, ze z tohto chlapca zrejme hviezda NHL nebude a bitkar sa na nasu ligu nehodi. Mozno sa mylim, len sa snazim premyslat ako to vtedy bolo lebo viem, ze predpovedat karieru obrancom a brankarom neni lahke.
5.12.2018 - 21:34
0

topska

 

Ale ja nehovorim o tom, ci si mysleli, ze bude hviezda. Hovorim o tom, ze nebol pre Duklu dostacujuci! Pre Dulku...Ze to bol strasny preslap
7.12.2018 - 1:49
+2

zomi BLOG

 

BigZ: Nielen pre Duklu nebol dostacujuci.Pamatam sa, ako u nas v tlaci bol tlmoceny isty zamorsky list, kde sa cudovali nenominaciou Zdena na MSU20, ktore sa vtedy konali v zamori,on uz tam samozrejme posobil, ze preco ho nasi nenominovali. Ze zazracne dieta svetoveho hokeja Rus Samsonov(neoplyval fyzickymi parametrami) by sa po jeho zasahoch ocitoval v tretich radoch hladiska... Vtedy, vtedy som sa dozvedel, ze mame akehosi Charu.Ze to je ten Chara, ktoreho otco, Cech, bol Ceskoslovensky zapasnik, napriklad aj olympionik na OH 1980 v Moskve.
7.12.2018 - 7:28
+1

topska

 

Vies lebo o to ide, ze pre duklu bol na odpis ale uz presne v ten cas bol v zapisnikoch agentov z NHL a aj draftovany...v tej istej sezone
5.12.2018 - 11:19
+4

MIZU78

 

Kover Havrila Urbanek neboli minuly rok žiadna téma a nebyť projektu tak nie sú téma ani tento rok... Minuly rok mali hrať Pospisil, Hrehorcak, Valach, Lacka... Možno Žiak....
4.12.2018 - 16:34
+2

Ikerkasias

 

Ano: Tolko kriku koli nicomu...
4.12.2018 - 20:10
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.5.2019 01:30
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.5.2019 01:30
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.5.2019 01:30
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 25.5.2019 01:30
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 25.5.2019 01:30
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.5.2019 01:30

Bleskovky

Vojnov uspel v arbitráži, skrátili mu trest za domáce násilie

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov má možnosť návratu do NHL v druhej polovici sezóny 2019/2020. Dvadsaťdeväťročného obrancu suspendovalo vedenie profiligy na celý ročník, arbitráž však rozhodla, že časť trestu si už odpykal. Vojnova v októbri 2014 zatkli za domáce násilie.
včera o 15:32 - TASR

New York Islanders predĺžili zmluvu s Nelsonom o šesť rokov

Hokejový klub NHL New York Islanders si na šesť rokov poistil služby útočníka Brocka Nelsona. Dvadsaťsedemročnému centrovi končila zmluva 1. júla a stal by sa neobmedzeným voľným hráčom.
23.5.2019 20:34 - Michal Bruner / TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - / TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - / TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - / TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - / TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - / TASR

Niederreiter má po vypadnutí Caroliny záujem posilniť Švajčiarsko

Švajčiarsky hokejista Nino Niederreiter chce posilniť národný tím na MS. Dvadsaťšesťročný útočník pôsobí v NHL v drese Caroliny Hurricanes. Klubové povinnosti mu skončili po domácej prehre s Bostonom 0:4 a vyradení v 3. kole play off. V základnej časti tejto sezóny odohral 76 zápasov s bilanciou 23+30.
17.5.2019 10:58 - / TASR

Jim Schoenfeld sa lúči s New York Rangers

Jim Schoenfeld končí vo funkciách viceprezidenta a asistenta generálneho manažéra tímu zámorskej hokejovej NHL New York Rangers. Bývalý obranca strávil u "jazdcov" v rôznych pozíciách sedemnásť sezón. "Za takmer dve dekády prešiel Jim prakticky všetky stupne organizácie.
16.5.2019 20:32 - / TASR

Dallas podpísal s obrancom Lindellom novú zmluvu na šesť rokov

Obranca Esa Lindell podpísal s tímom zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars novú šesťročnú zmluvu v celkovej hodnote 34,8 milióna dolárov. "Podpis zmluvy zverejnili týždeň pred 25. narodeninami fínskeho hráča," informuje agentúra AP. Od príchodu do Dallasu v roku 2012 strelil Lindell v 239 zápasoch 24 gólov a pridal 53 asistencií.
16.5.2019 19:20 - / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 05. 2019
Rusko - Fínsko o 15:15
Kanada - Česko o 19:15

Odohrané zápasy

23. 05. 2019
FínskoŠvédsko
5:4 PPREPORT
ČeskoNemecko
5:1REPORT
KanadaŠvajčiarsko
3:2 PPREPORT
RuskoUSA
4:3REPORT
21. 05. 2019
KanadaUSA
3:0REPORT
ŠvédskoRusko
4:7REPORT

Najviac bodov

William NylanderSWE17 bodov
2.Kučerov N.RUS15
3.Voráček J.CZE15
4.Frolík M.CZE14
5.Mantha A.CAN12

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.Frolík M.CZE7
3.Dadonov J.RUS7
4.Kučerov N.RUS6
5.DeBrincat A.USA6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS94.57 perc
2.Niederberger M.GER94.17 %
3.Lankinen K.FIN93.86 %
4.Dahm S.DEN92.75 %
5.Schneider C.USA92.41 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Kanada736:1118
2.Fínsko722:1116
3.Nemecko718:1815
4.USA727:1514
5.Slovensko728:1911
6.Dánsko718:236
7.Francúzsko714:342
8.Veľká Británia79:412
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko736:721
2.Česko739:1418
3.Švédsko741:2115
4.Švajčiarsko727:1412
5.Lotyšsko721:209
6.Nórsko719:336
7.Taliansko75:482
8.Rakúsko79:401
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola