Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Víťazstvo na záver, v nájazdoch rozhodol lúčiaci sa Nagy

zdroj: TASR
21.5.2019 18:46 TASR

Slovenskí hokejisti sa rozlúčili s domácim šampionátom víťazstvom a konečným deviatym miestom. V záverečnom siedmom zápase v košickej A-skupine zdolali Dánsko 2:1 po predĺžení a nájazdoch, keď ten rozhodujúci premenil Ladislav Nagy.


Tridsaťdeväťročný útočník tak dal peknú bodku sa svojou hráčskou kariérou. Počas duelu niesol na drese kapitánske Céčko, a okrem gólu v nájazdoch a víťazstva si ho osladil aj jednou asistenciou.

Slováci si tak na šampionáte pripísali tri víťazstvá v riadnom čase a jedno po nájazdoch, nazbierali 11 bodov, no do vytúženého štvrťfinále sa nedostali. Pre reprezentantov spod Tatier sa zopakovala situácia z vlaňajšieho turnaja práve v Dánsku. Vtedy nazbierali 11 bodov rovnako ako v druhej skupine domáci výber, no ani jeden z tímov nepostúpil. Na predchádzajúcich turnajoch pritom 11 bodov na štvrťfinále stačilo.

O konečnom poradí v A-skupine rozhodne večerné derby medzi USA a Kanadou, isté je, že Fínsko obsadí druhé miesto a Nemci skončia tretí alebo štvrtí.

7. zápas A-skupiny:

Slovensko - Dánsko 2:1 pp a sn (0:0, 1:0, 0:1 - 0:0, 1:0)

Góly: 40. Marinčin (Studenič, Nagy), rozh. nájazd: Nagy - 47. Bödker (Russel, Aabo Jensen). Rozhodovali: Iverson (Kan.), Ohlund (Švéd.) - Leermakers (Hol.), Sormunen (Fín.), vylúčení: 5:2 na 2 min, presilovky: 0:1, oslabenia: 0:0, 7440 divákov (vypredané).

Slovensko: Godla - Černák, Sekera, Čajkovský, Marinčin, Fehérváry, Koch - Studenič, Krištof, Nagy - Daňo, Hudáček, Tatar - Lantoši, Sukeľ, Bondra - Liška, Buc, Lunter - Zigo

Dánsko: Dahm - O. Lauridsen, M. Lauridsen, Bruggisser, Aabo Jensen, O. Larsen, Nich. Jensen, M. Lassen - Bödker, Regin, Russel - Nick. Jensen, J. Jensen, Storm - Bau Hansen, Madsen, Meyer - Olesen, Jakobsen, Poulsen

Úvod zápasu bol rozháraný s množstvom nepresností a dobrým napádaním Dánov, ktorí nedovolili súperom vypracovať si šance. No aj druhá strana bola smerom dopredu jalová a tak videli diváci do desiatej minúty dokopy len tri strely na bránku, dve na tú slovenskú. Domáci hokejisti prebrali aktivitu v ofenzíve až v druhej desaťminútovke a vypracovali si zopár náznakov dobrých akcií. V 11. minúte vypálil spomedzi kruhov Tatar, Dahm len vyrazil, no jeho spoluhráči sa nedostali k dorážkam. O tri minúty neskôr zachytil rozohrávku Dánov Hudáček, svoj samostatný nájazd na brankára s bekhendovým zakončením však nevyšperkoval gólom. V 17. minúte to skúšal z uhla Studenič, no Dahm bol opäť pozorný. Gólom sa neskončila ani presilovka Slovákov v závere tretiny.

V 22. minúte išli Lantoši, Sukeľ a Bondra traja proti jednému, no svoju akciu prekombinovali a skončila sa bez zakončenia. Bondra mal obrovskú možnosť aj v 26. minúte, keď ho na pravom kruhu našiel Sukeľ, no prestrelil. Dáni v prvej časti hrozili len sporadicky, v druhej si párkrát vypracovali súvislejší tlak a Godla musel riešiť štipľavé strely O. Lauridsena s Nich. Jensenom. Najväčšiu šancu mal v 29. minúte Storm. Po nedorozumení Čajkovského so Zigom sa dostal do úniku, ale jeho zakončenie schoval do lapačky Godla. Duel ani v ďalších minútach nepriniesol veľa pekných akcií. Viac sa na ľade bojovalo a hralo v strednom pásme. V 35. minúte Nagy šikovne vysunul Krištofa, no ten nechal opäť vyniknúť Dahma. Štyri minúty pred koncom napálil Daňo v tutovke len žŕdku. Počas 38. minúty si diváci pripomenuli skandovaním Pavla Demitru, ktorý sa rovnako ako Nagy rozlúčil s reprezentačnou kariérou v zápase s Dánskom na domácom turnaji v roku 2011. Do konca tretiny predsa len padol gól, so šťastím ho dosiahol Marinčin. Jeho nahodenie od modrej zrazil brankár len do obrancu a od jeho nohy išiel puk do siete - 1:0.

Dáni mali veľkú šancu zvrátiť priebehu zápasu, keď si od 47. minúty zahrali minútu a 48 sekúnd dlhú presilovku o dvoch hráčov. Najprv išiel na trestnú za krosček Daňo a po ňom Sekera vyhodil puk cez plexisklo. Využili ju už po 19 sekundách, keď Russell poslal krížnu prihrávku cez bránkovisko na Bödkera a ten rozvlnil sieť - 1:1. V 49. minúte sa natlačil Studenič cez obrancu až pred bránku, ale jeho pokus zastavil Dahmov betón. Vzápätí sa nepresadil ani Hudáček. Päť minút pred koncom mohol rozhodnúť Tatar, no zblízka trafil len do dobre postaveného Dahma. V závere tretiny si neudržal nervy na uzde Hudáček a Dáni hrali do konca riadneho času v početnej výhode.

Nevyužili ju a duel pokračoval v predĺžení. Slováci si vypracovali viacero nádejných šancí, no ani jednu z nich nedotiahli do úspešného konca. O triumfe domácich tak rozhodol v samostatných nájazdoch Nagy, ktorý sa tak krásne rozlúčil s hráčskou kariérou. Po ňom poistil náskok ešte Krištof.

hlasy (zdroj: RTVS, TASR):
Craig Ramsay, tréner SR:
"Myslím si, že náš tím bol na MS výborný. Hráči hrali naplno, odvážne a nemohol som ich žiadať, aby ešte viac bojovali. Musíme sa poučiť, ako dotiahnuť zápasy do úspešného konca, celých 60 minút. Ak by sme zo siedmich zápasov zobrali späť asi 40 sekúnd, postúpili by sme a všetci by boli šťastní. Scenár dnešného duelu by ste nevymysleli, predĺženie, nájazdy a Laco Nagy premenil ten víťazný. Som veľmi rád, že som tu bol, som hrdý na chalanov a myslím si, že by mala byť celá krajina."
Andrej Sekera, obranca SR: "Mohli sme vyhrať nielen proti Nemcom, ale aj proti Fínom či Kanade. Myslím si, že sme hrali celkom dobrý hokej, ale nie je to o kráse, ale o bodoch. Chalani nechali srdce v každom zápase a aj po prehrách sa dokázali dať dokopy. Som hrdý na výkony, ktoré tu hráči predviedli."
Ladislav Nagy, autor víťazného nájazdu SR: "Ďakujem všetkým za krásnu rozlúčku. Myslím si, že sme hrali každý zápas naplno. Predvádzali sme skvelý hokej. Všetci mladší chalani, ktorí tu boli, makali a zapadli do tímu. Musia však aj ďalej na sebe pracovať."
Denis Godla, brankár SR: "Bol to náročný zápas, takže sme radi, že sme sa rozlúčili víťazstvom, aj kvôli Lacovi. Keď premenil svoj nájazd, snažil som sa neinkasovať, aby ten jeho zostal víťazný."
 Adam Liška, útočník SR: "Myslím si, že sme ukázali, že sa vieme vyrovnať aj tým najlepším tímom. Možno nám chýbalo trochu šťastia, ku koncu zápasov sme to nezvládli. Ale verím, že každá prehra nás učí a že sa poučíme. Pre nás mladých chalanov nie je lepšia škola, ako zažiť niečo takéto. Viem, že keď príde ďalšia šanca, budeme pripravenejší."
Dávid Buc, útočník SR: "Škoda, že sme nepostúpili, z toho sme sklamaní. Dáni dnes hrali veľmi dobre, nebol to ľahký zápas, ale som rád, že sme ho zvládli. Nič to však nemení na našom sklamaní, chceli sme ísť ďalej."
Dávid Bondra, útočník SR: "Asi to tak malo byť, že Laco Nagy dal víťazný gól. Tú rozlúčku mu spravili krásne. Pre slovenský hokej spravil veľmi veľa. Zaslúžil si to. Je do dobrý človek a ja mu prajem iba to najlepšie."
 Martin Marinčin, obranca SR: "Chceli sme to vyhrať pre Laca a fanúšikov, sme radi, že sa to podarilo. Bol to ťažký zápas, hrali nepríjemne a vzadu to betónovali. Dobre forčekovali, hneď nás napádali a bolo ťažké to rozohrať."
Tomáš Tatar, útočník SR: "Laco je skvelý chlap a super spoluhráč, takže tá rozlúčka bola na mieste a som veľmi rád, že sme ju mohli spraviť doma, kde bolo super obecenstvo. Bol som za neho šťastný. Som veľmi pyšný na toto mužstvo, za to čo sme predvádzali celý turnaj. Myslím si, že sme získali naspäť mnoho slovenských fanúšikov a že sme ukázali, že hokej vieme hrať."
 

tabuľka A- skupiny:

1. Fínsko 7 5 0 1 1 22:11 16 *

2. Kanada 6 5 0 0 1 33:11 15 *

3. Nemecko 7 5 0 0 2 18:18 15 *

4. USA 6 4 1 0 1 27:12 14 *

-------------------------------------

5. SLOVENSKO 7 3 1 0 3 28:19 11

6. Dánsko 7 1 1 1 4 18:23 6

7. Veľká Británia 7 0 1 0 6 9:41 2

-------------------------------------

8. Francúzsko 7 0 0 2 5 14:34 2 **

* - istý postup do štvrťfinále

** - vypadnutie z A-kategórie

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


sk.miso.sk

 

Hudáček IQ 300 na konci
21.5.2019 - 18:52
+35

fabbeN

 

Čo urobil?
21.5.2019 - 18:55
0

kocsma

 

2 min pred koncom sa tam ide biť jak ... A tak sme išli do oslabenia
21.5.2019 - 19:07
+2

alandelamrnkatiptap

 

bola to len odplata, Jensen nanho poloval cely zapas....min.2 fauly neodpiskane , a uz to nevydrzal...
21.5.2019 - 19:10
+23

Tehelnepole

 

hej presne
21.5.2019 - 19:12
+3

sk.miso.sk

 

Veď dobre ale tak keby nám stálo išlo o štvrťfinále a toto by spravil za takého stavu tak by mu asi spoluhráči nepoďakovali
21.5.2019 - 19:14
+2

Tehelnepole

 

urobil to lebo o nic neslo a spravne





ja sa zastavam Hudacka?!?!?!? amen
21.5.2019 - 19:16
+7

sk.miso.sk

 

Ja verím tomu že ten chalan je tak prepatý že by to spravil aj keby o niečo išlo
21.5.2019 - 19:24
+20

loki12

 

original len odbornikov tu vidim podme sa hrat na keby
21.5.2019 - 19:27
+3

alandelamrnkatiptap

 

keby som to nenapisal, tak tu nie je tato diskusia , bavme sa o tom ze ako by to teda tu bolo pisane keby som to fakt nenapisal
21.5.2019 - 19:41
0

loki12

 

keby si sa nevyjadril tak by sa tu strhla polovacka na hudacka uplne zbytocne po odflaknutom zapase od vacsiny hracov
21.5.2019 - 19:43
0

sk.miso.sk

 

Čas je prispôsobivý, pokiaľ by si to nenapísal, je možné že by si napísal niečo iné. Teda do momentu pokiaľ si neklikol odoslať existovalo nekonečno možností o čom sme tu teraz mohli mať slovnú prestrelku.

Neviem čo píšem...
21.5.2019 - 19:46
+3

alandelamrnkatiptap

 

teoreticky som sa mohol aj posrať tesne pred odoslaním a nič by z toho nebolo
ale v podstate si rozumieme
21.5.2019 - 19:58
+1

Big Bear

 

Ved do kazdeho zapasu ideme s tym, ze chceme vyhrat. Tak ide o vitazstvo. Ci to sa len tak hovori? Alebo uz je v mode "chceme si to hlavne uzit".

To je rozdiel medzi nami a Severo-americkym hokejom. Nastastie to vysledkovo dopadlo ako-tak. Ale uz si z celeho systemu v dalsom zapase spravili holubnik.
21.5.2019 - 20:04
+2

FeroMotyka

 

Ale nešlo.
22.5.2019 - 11:10
0

Tehelnepole

 

ale ja ho chapem, sak ho dohraval bez puku ten dansky zmrd
21.5.2019 - 19:11
+6

amaskiea BLOG

 

ale hokej je presne o takýchto situáciách, tam sa lámu zápasy, na psychickej odolnosti, Hudáček je vymletý tupoň, skaza každej pozitívnej snahy
21.5.2019 - 19:25
+28

loki12

 

vymlety tupon si tu asi len ty
21.5.2019 - 19:26
+22

amaskiea BLOG

 

2x2 minuty v posledných 5 minutach riadnej hracej doby za vyrovnaného stavu - to ti poslal Hudáček 2 kopačky do úsmevu ako vyjadrenie vďaky za tvoju podporu
21.5.2019 - 19:29
+8

loki12

 

skus sledovat zapas.. hudacek dostal dvojku za konflikt s danom co ho dohraval fauloval cely zapas.. a cernak dostal druhu dvojku cize neviem kde tam vidis 2x2minuty pre hudacka
21.5.2019 - 19:34
+6

Tino

 

a ten Dan: t orobil prave preto lebo vedel ze Hudacek je slabina...a Hudacek tym co urobil potvrdil ze tou slabinou je....to ze si ho DEN vyhliadol je celkom normalne klasicky takticky prvok v hre supera ktory hlada slabestranky v snahe supera rozhodit...ked vieme ze robi to co robi nebudme mu skakat na speka...ibaze by sme boli banda vypatlanych tupcov ze ano...takato banda si urcite vie ospravedlnovat ze sa vyprovokovat nechala argumentom ale on po men isiel cely zapas
21.5.2019 - 19:50
+10

loki12

 

hudacek je jediny ktory oplaca spomen si len na laciho nagyho.. takze mi tvrdis ze aj on je vypatlany tupec lebo oplacal? taketo pripady nie su ojedinele tak neviem o com tu ides hovorit

PS: dufam ze si aj o borisovi myslis ze je tupa hlava ked sa nechaval vyprovokovat v svojich zapasoch

https://www.youtube.com/watch?v=SsEy9MnXy8A
21.5.2019 - 20:01
+3

amaskiea BLOG

 

áno, leboDzurindaKradol, tak prečo by si nemohli nakradnúť aj ostatní, neuveriteľné
21.5.2019 - 20:24
+2

loki12

 

ja sa ti len snazim vysvetlit ze su hraci a hraci.. a o tom to je na niekoho zatlacis oplaca iny nie podstatne je ze nerobi to len on ked uz ste zacali hon len na jedneho
21.5.2019 - 20:36
+3

amaskiea BLOG

 

teraz kvôli tomu, aby si ty nemal pocit krivdy, začnem riešiť naraz všetky tie stovky a tisíce labilných lemplov ako Hudáček, čo hrajú po celom svete hokej
21.5.2019 - 20:49
+2

Tino

 

hovorim: ti o tom ze ak super evidentne v snahe cosi zmenit provokuje aby dosiahol moje oplacanie tak presne to neurobim......prvae preto to neurobim, viem co robi aj preco to robi, kedze je rec o hudacek drzme sa plz hudacek nemiesajme hrusky s jablkami
21.5.2019 - 20:39
+1

Roman-u2

 

Ale dobre mu dal Keby nebolo vylúčenie, tak ich dáme v riadnom čase a Lacike by bol bez nájazdu Všetko je ako má byť - takýto posledný zápas by nenapísali ani v Hollywoode
21.5.2019 - 20:10
+1

amaskiea BLOG

 

predtým hokejka v tvári - skús sledovať zápas
21.5.2019 - 19:52
0

loki12

 

skus si pozriet cas kedy to bolo ty 5min dokonca
21.5.2019 - 19:55
+2

amaskiea BLOG

 

ježiš tak nech od prvej sekundy 3. tretiny, to už je ovšem úplne iná situácia to sa tu fakt ideme doťahovať o to, či to bolo v posledných 5tich, 7ich, 9tich... minutách?
21.5.2019 - 20:21
0

loki12

 

ty si zacal
21.5.2019 - 20:36
+2

amaskiea BLOG

 

ja som začal riešiť sekundičky? To fakt?
2 oslabovky za tretinu = pripravený, sústredaný, 100%ný profesionál, vôbec žiadna súvislosť s jeho mediálnymi vyjadreniami, z ktorých bolo evidentné, že má akútny problém vpratať sa do kože, to on mal len straaaaaašnúúúúúú nevysvetliteľnú smolu
21.5.2019 - 20:53
+2

loki12

 

riesis hluposti.. cely tim sa uz videl na dovolenku (hudacek ako jediny sa hodil do strely) a ty ides riesit vysoku hokejku ktora bola smolna ale bol pocita sa.. druhe dve minuty mali byt na obe strany neboli ok nic sa nestalo
21.5.2019 - 21:35
+3

amaskiea BLOG

 

veď som napísal aj ja, že smola, tak s čím máš furt problém
druhé dve minuty mali byť na obe strany, ale neboli, nič sa nestalo, aj Ramsay určite povedal Hudáčkovi, že ho chápe, že plne súhlasí aj s tými dvomi vylúčeniami, že to pomohlo udržať rovnovážny stav s Dánmi, lebo ináč sme mali navrch...
Ja končím, nazdar.
21.5.2019 - 21:47
+1

Jimmy1989

 

Pokial si bol real na zapase tak by si toto nenapisal. Pozoroval som ho cely zapas a tolko sekier a uderov do tvare ktore bud kamery alebo tvoje bystrozrake oko nezachytilo bolo az prilis a viac ako dost ich volo odpustenych. Stupnovalo sa to koncom duelu. Je pravda ze libor vie hrat hokej ale celkovo ked sledujes jeho prejav pred kamerami, vyjadrenia, a to ze jeho druhy zivot je instagram a komentovanie prispevkov...vseko zapada do toho ako to celkovo vyzera.
21.5.2019 - 22:23
+1

strojar

 

Zato Nagyovo vrazenie mladého Nemca na mantinel sedem minút pred koncom v kľúčovom zápase bolo prejavom hokejovej inteligencie a prejavom snahy podporiť mužstvo v snahe udržať vedenie o jeden gól.
21.5.2019 - 20:12
+1

HeyYou

 

a preco teraz pises o tej situacii v zapase s nemeckom?
21.5.2019 - 20:21
+3

lesslie69

 

Netáraj,si presne taký slepý,ako rozhodcovia v tomto zápase.
21.5.2019 - 20:26
+5

amaskiea BLOG

 

kritizoval som ho za to, dokonca som vtedy napísal, že to bol asi kľúčový moment pre obrat v zápase, postnem to sem, alebo sa aj bez toho zase vyparíš ako smrad?
21.5.2019 - 20:39
+4

FeroMotyka

 

Vrazenie tak ty si jasny.
22.5.2019 - 11:11
0

rasti_assez

 

Nejde kandidovat na nobelovku, staci mu to co vie, robi to dobre a aj celkom uspesne.Asi by bolo krajsie, keby hrali v repre. len hraci s cervenym diplomom z jadrovej fyziky. Len tak to by to asi nefungovalo a je to asi lepsie.Hudacek hral dobre a nic zasadne nepokazil, okrem blbych reci, co si vela inych hracov z tohto kadra povedat nemoze.Žigo Palfy ma celkom stastie ze hral v inej dobe, lebo pri jeho vyrokoch by ho moralisti na čele s Valabikom asi zlynčovali.
21.5.2019 - 20:25
+2

lesslie69

 

Lenže Žigo má presne tak isto nas..té v hlave ako Libor.
21.5.2019 - 20:29
+3

rasti_assez

 

Lenže ci by sme mali bez neho dve medaily, podla mna nie.Moze hovorit aj ze Zem je kockata, je dolezite ze bojuje za narodny tim.Šechny detto, hrac s obrovskymi zasluhami pre nasu ligu, nebol ziaden intelektual, ale bola s nim sradna.O brutalnych 90tych rokoch od popevkoch na cechov pri rozdelovani republiky v Poprade az po vyroky pana Brunclika na Slovan ani nehovorim.Dnes su ludia strasne precitlineni a radi vsetkych odsudzuju.
21.5.2019 - 20:46
+3

lesslie69

 

Súhlasím.Žigo bol super hokejista,jeden z najlepších, Libor je tak isto šikovný hráč,ale čo im dala príroda pre hokej,to im vzala na intelekte.To je nespochybniteľné.A samozrejme nie iba im dvom.Košická legenda,dvojnásobný majster sveta je tiež hokejová ikona,len nesmie otvoriť ústa.
21.5.2019 - 20:53
+3

amaskiea BLOG

 

Žigo Palffy je oproti nemu člen korešpondent SAV. Toho by v živote ani nenapadlo hrať si svoje a už vôbec sa s tým verejne chváliť a to hral ešte v časoch, keď sa rybník bral ako naša prednosť. Konkrétne hokejové kvality radšej ani neporovnávajme, lebo to sú oproti Žigovi vo fatálnej nevýhode úplne iní borci, nie to ešte nejaký troublemaker noname, čo urobil najväčšiu kariéru v prdellige, aj to ho musel Miro Šatan po ľade ťahať na hokejke.
21.5.2019 - 20:46
+4

rasti_assez

 

Toho by ani nenapadlo hrat si svoje... Tak ma napadlo ze kto to asi povedal, ze pri jeho prihravke na zlaty gol Bondru sa vykaslali na pokyny trenera Filca aby neutocili, branili a hrali to na predlzenie.
21.5.2019 - 20:50
+2

amaskiea BLOG

 

ježiši, išli rýchlu kontru 2 na 1, už fakt "přepište dějiny" kvôli tomu, aby Hudáček zostal stabilným pilierom našej repre aj naďalej...
21.5.2019 - 21:08
+5

RhimeSBA

 



A pritom by sme mu mali byť vďační za ten siedmy zápas
21.5.2019 - 20:53
+1

Tehelnepole

 

hehehehehe
21.5.2019 - 21:40
0

amaskiea BLOG

 

a ja najprv že Pálffymu v semi 2009
21.5.2019 - 21:54
0

RhimeSBA

 

Ale ideš
21.5.2019 - 22:26
0

Daewo_KS

 

Ale zas nebud naivny. Ten titul sme vam predsa predali
21.5.2019 - 22:02
0

Tehelnepole

 

tsssss
21.5.2019 - 22:07
0

Cia

 

Ale ved si pockajte na jeho vyjadrenie a hlavne potom na opravu vyjadrenia
21.5.2019 - 22:54
+1

Tehelnepole

 

..ale šak Ramsay mu da zase za pravdu, vlastne, veď, šak, či...
21.5.2019 - 23:00
0

amaskiea BLOG

 

21.5.2019 - 23:05
0

KrebsKandidat

 

chalan by sa mal viac kontrolovat, tento pristup ho stal miesto v Svedsku.

Keby to mal v hlave lepsie upratane, bol by inde, lebo talent urcite ma.
21.5.2019 - 19:27
+1

Tino

 

sikovny: korculiar, palicova technika uricte nadstandartna...zial mensi vzrastom menej svalovej hmoty lahko ho rozhdoit...najvacsia slabina a dovod preco zaparkoval v CZ lige je jeho hlava...velmi, velmi zle
21.5.2019 - 19:51
+8

PeterLucky

 

Bratia Hudackovci by si mohli so Zaborskym zalozit skupinu reprezentantov nereprezentujucich svoju krajinu. O Liborovi som uz od Slovana vedel, ze on neni intelektualny atlet ale po tychto MS u mna uz uplne skoncil. Prajem mu, aby aspon na stare kolena trosku dozrel a prebojoval sa cez pubertu.
21.5.2019 - 20:16
+6

Tino

 

jo talent: ma...ale hlava je problem, jeho velky problem...ten druhy je mensi vzrast a utlejsia postava...chcelo by to viac kil...co by ale mohlo sposobit ze mu definitivne a docista prepne ...skoda ho, typek je nedisciplinovany a toto je parameter ktory vyspely hokejovy svet nemoze prehliadat , daju mu sancu lebo ma talent ale sam si ju odpali lebo hlava
21.5.2019 - 20:43
+3

ErikHKM

 

Do oslabenia sme šli hlavne preto lebo Černák dostal ešte ďalšiu dvojku a to bol rozdielovy trest za nešportové sprsvenie keby to Černák nesprsvi hra sa 4na4 asi toľko k Hudackovi
21.5.2019 - 20:49
+2

gaspi

 

Asi nie. Ak by cernak nedostal za nesportove nedosfal by ich ani dan a hudackov trest by zostal stale
21.5.2019 - 21:01
+4

fagaf

 

Aspoň ho bolo vidieť na ľade. Snažil sa niečo urobiť.
21.5.2019 - 19:00
+5

Ol!ver

 

Nehral dobre, sóloval, zbytočne ťahal puk a často preváhal moment na prihrávku.
21.5.2019 - 19:09
+9

alandelamrnkatiptap

 

a kto hral dnes "dobre"?
21.5.2019 - 19:11
+2

Tehelnepole

 

tak aj pre neho to bola rozlucka s repre, chcel si to uzit...
21.5.2019 - 19:11
+36

worth

 

+
21.5.2019 - 19:15
+2

Tehelnepole

 

21.5.2019 - 19:17
0

Ol!ver

 

21.5.2019 - 19:54
0

FeroMotyka

 

Este aj vtipna
22.5.2019 - 11:13
0

loki12

 

ako jediny hrac sa hodil do strely.. este nieco?
21.5.2019 - 19:18
+6

GB11

 

Hudáček najlepší útočník na MS z našich spolu aj s Krištofom. Toto čo spravil je úplne normálne ak o nič nejde. Vidíte meno Hudáček tak musíte nakladať tak isto ako keď vidíte nick GB ...
21.5.2019 - 20:41
+1

amaskiea BLOG

 

o nič nejde - len tam je s ním ďalších +/- 20 borcov, Laco Nagy sa lúči, a potom je tu ešte nejaká východisková pozícia v OH-kvalde, ale to už fakt nestojí ani za reč, o nič nejde, hlavne keď sa to ľuďom ako ty páči, hik, liguééééérééééé...
21.5.2019 - 20:59
+6

strojar

 

Ladislav si hlavne (podľa svojho vlastného vyjadrenia) užíval.
Hlavne, že ty a kopa ďalších, si tu už niekoľko dní máte na čom/kom honiť brko.
22.5.2019 - 5:05
+1

amaskiea BLOG

 

honenie brka je keď nepovieš svoj názor, len sa vozíš na názoroch iných, tým si tu všeobecne známy šéfhonelník práve ty
22.5.2019 - 7:15
+2

steevee

 

Po FLAAAME: Ja som presvedceny,ze chlapci boli Nagyov koniec zapit den pred zapasom. Dnes to nemalo s hokejom nic spolocne. Tak ako hrali paradne a bojovali vsetky zapasy,tak ten dnesny bol pluvanec pre divakov.Panik nezvladol ani nastupit...Za cely turnaj palec hore. Ramsey so Satanom urobili revoluciu v nasom hokeji. Obavam sa Ramseyho konca...Tento trend treba udrzat
21.5.2019 - 22:43
0

amaskiea BLOG

 

lenže vnimanie kauzálnych súvislostí na Slovensku funguje v priemere podľa vzorca: "tak vidíte, čo všetci riešite len Hudáčka, veď aj ostatní sa správajú presne tak isto ako on..."
21.5.2019 - 22:52
0

xko

 

Po dnešnom dni ani tá prehra s Nemeckom tak nebolí. To piate miesto v skupine je najskôr zaslúžené a odzrkadľuje skutočný obraz slovenského hokeja. Inak chlapci ďakujem. Napriek tomu to boli pekné MS a s trochou štastia mohlo byť aj štvrťfinále.
21.5.2019 - 18:53
+29

Ni3cka

 

dalsi co podal na slovakov ? akoze zo 7 zapasov sme zahrali takmer vsetky super az na 2 konce zapasov ale nezasluzime si postup hej ? opat uraduju "skutocny" fans
21.5.2019 - 19:23
+22

rasticek

 

Hrá sa na body, nie na zaslúženie. Bodka
21.5.2019 - 19:42
+13

NRfan

 

LaciKE DAKUJEME!!! Pan hrac!!!
21.5.2019 - 18:54
+10

Hc-Ke-1

 

#27 POD STRECHU! ĎAKUJEME!
21.5.2019 - 18:54
+5

kaviarista

 

#27: LacikeKE, u mnohých fanúšikov si bol akokeby v závese za inými našimi zlatými chlapcami. U mňa nikdy nie. U mňa si bol po celý čas kariéry absolútne v 1.lige a nie len slovenskej, ale celosvetovej. Nesúvisí to dokonca ani s košickým lokálpatriotizmom. Na takého pána hráča sa nádherne pozerá nech je odkiaľkoľvek ... Vďaka Laco, si legenda!
21.5.2019 - 18:56
+5

werder59

 

Laci, pan hrac, kapitan, palicovy virtuoz, dakujeme za celu karieru, dakujeme za vsetko co si urobil pre Kosicky a Slovensky hokej, dufam ze ta uvidime v strukturach Kosic a prajeme vela uspechoch v zivote mimo hokeja
21.5.2019 - 20:02
0

frantapriklep

 

LaciKE

V prvom rade poďakovanie LaciKEmu za všetky zápasy v reprezentácii a gratulácia k peknej kariére, ktorú pekne symbolicky zakončil.

Zápas ako taký bol už len štatisticky nutný a tak aj vyzeral, v závere ešte chceli oba tímy strhnúť víťazstvo, nepodarilo sa to v základnej dobe. Hoci sa o to posnažil Hudáček, ktorému bolo málo hejtu v posledných dňoch ... Holt Jensen si viditeľne vybral schodného súpera na psychickú likvidáciu a Liborko mu na to skočil. Ale čert to ber, jeden či dva body, už o nič nešlo.

V sumáre celého turnaja, deviate miesto je niečo ako štvrté v bežných pretekoch, teda bez medaily a hlavne tesne bez možnosti zabojovať o ňu. Herný dojem bol ale podstatne lepší. Vďaka tomu a aj faktu, že zapojil množstvo mladých hráčov by som bol za to, aby Craig ostal pri kormidle ešte minimálne rok. Bodka za správami...
21.5.2019 - 18:57
+30

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
TOPmanager

 

No ja by som napisal, ze rozluckovy ceremonial, ak to mozno tak nazvat, bol pod uroven toho s akym hracom sa lucili. Chcelo to par slov od Satana a Kohuta, aby slzy tiekli potokom. Nevadi. Kazdopadne Lacovi Nagyovi prajem uspesnu po kariernu sebarealizaciu sa, nech je zdravy a spokojny v zivote a dari sa mu vratit rodine pozicane. Odchadza dalsi skvely hrac, legenda. Bide nam na klziskach chybat.
21.5.2019 - 19:34
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Zahorak

 

Dnes zasa standardny zapas nasho muzstva. Dufam, ze neuvidim Hudacka v drese SVK. Bolo by zaujimave ako by nalozil dansky hrac Hudackovi, nakolko by si zasluzil.
21.5.2019 - 18:58
+8

dufus

 

to zas bude v álejich nablito.... Laci dakujeme!!
21.5.2019 - 18:58
+1

mKE

 

Dakujeme Laci !
21.5.2019 - 18:59
+4

14thomas

 

LaciKE Ďakujeme .
21.5.2019 - 19:01
+3

TomsKE

 

LaciKE: Dakujeme

Predvedena hra nasho muzstva ma prijemne prekvapila. V stave v akom je nas hokej to je maly zazrak

21.5.2019 - 19:01
+3

FP-gurolek

 

Caute, neviete nahodou, ci dnes hraci hrali to, co od nich pozadoval trener alebo to, co chceli oni?
21.5.2019 - 19:02
+7

Hc-Ke-1

 

Sa treba spýtať #79
21.5.2019 - 19:03
+22

alandelamrnkatiptap

 

možno je ale jediný kto to ma odvahu povedať... ...ostatný to len nerobia a o tom nehovoria
21.5.2019 - 19:59
+2

KrebsKandidat

 

Nasi dnes hrali hokej?
21.5.2019 - 19:04
0

amaskiea BLOG

 

Hrali to, čo od nich požadoval tréner, ktorý nasadením ústredného lempla do tohto zápasu dal jasne najavo, že si želá, aby sa hral rybník, že chápe a že lempl má pravdu v tom, že my sme Európania, Slováci, že divákom sa páči hokej na náhodu, než presvedčivé víťazstvo po kvalitnom výkone
21.5.2019 - 19:21
0

RhimeSBA

 

Inak, neviem..nehral Pánik, ktorý mal zásadnejší dôvod, takže sme mali "len" 12 útočníkov aj s Liborom, nie? To asi, so zavretými očami, viem prekusnúť.
21.5.2019 - 19:24
+1

amaskiea BLOG

 

ja nemám s tým problém, neovplyvním to, rovnako ako neovplyvním negatívne dôsledky - len nerozumiem tomu, ako môžeme zabudnúť na všetky tie stratené zápasy, keď sme si po 2-gólovom vedení začali hrať svoje, za všetky spomeniem asi najvypuklejší prípad za poslednú dobu proti Bielorusku pred cca. 3-4 rokmi, alebo keď Zdeno Cíger úplne zúfalý púšťal do médií, že čo im má povedať, ako im to má povedať, alebo má korčulovať za nich?!... Práve toto je jedna z našich najväčších slabín, ak nie tá najväčšia, a my tomu vieme podľahnúť, aj keď tomu ani zďaleka nejdeme naproti ako nevyzretý puberťák 79 a my ho tu necháme ešte aj dvakrát "dovysvetlovávať"... OK, ako hovoria bratia Češi, ale následky si pak přičtěte sami ...následky v podobe "nepochopiteľnej smoly"
21.5.2019 - 19:45
+10

loki12

 

v roku 2011 si taktiku urcovali hraci hanlon bol figurka a bol z toho zufaly.. nejaka kritika tu nebola a ani si na to nik nepamata lebo gaborik hossa demitra.. tam by si cusal ticho.. ale to hudacek pri stave 7:1 proti GB povie ze nedodrzal system ze chcel urobit nieco pre ludi tak je tu navrh aby stratil obcianstvo
21.5.2019 - 19:54
+12

kapo10 BLOG

 

V 2011 tu ta kritika bola a to hlavne smerom k hviezdam...
21.5.2019 - 20:10
0

strojar

 

Nebola.
Všetci boli strašne dojatí ako krásne sa rozlúčil Demitra.
To, ako s partičkou kamarátov kamarátov dodrbal celé vystúpenie na šampionáte, sa prešlo hlbokým tichom.
A potom sa už k tomu nikto nevracal z piety k tragickému Demitrovmu úmrtiu.
21.5.2019 - 20:27
+13

Tehelnepole

 

no, toto si myslim aj ja, Strojar.
21.5.2019 - 20:38
0

amaskiea BLOG

 

normálne nemáš žiadne zábrany tu takto klamať pred všetkými, neuveriteľné
21.5.2019 - 21:02
+6

Ottawa38

 

Strojar,davam plusko. To co si dovolovali v repre,by ich v kluboch ani nenapadlo.
21.5.2019 - 21:11
+2

RhimeSBA

 

Hej, hej..práve Mišo vtedy čušal
21.5.2019 - 20:17
+3

amaskiea BLOG

 

streľba naslepo odboku ti ide už takmer ako strojarovi
Len pre tvoju informáciu, ja osobne tu kritizujem kaučovanie zápasov hráčmi minimálne od MS 2007, čo si pamätám naisto.
21.5.2019 - 20:30
+4

RhimeSBA

 

Práveže s tebou súhlasím, ja by som ho po tom vyhlásení tiež vyzliekol z dresu..akurát uvažujem, či by som to spravil aj za okolností, ktoré nastali (nemal by som kompletné 4 útočné trojice).
21.5.2019 - 20:17
0

luciakanky

 

No mne sa liborove ponatie hry rozhodne nepacilo a ani sa mi pacit nebude
21.5.2019 - 19:28
0

loki12

 

uz to je ale vyslovene trapne
21.5.2019 - 19:28
+5

amaskiea BLOG

 

Liborove vlastné slová. Podľa teba sú trápne?
21.5.2019 - 19:55
+1

loki12

 

zjavne padli na urodnu podu ked vsetci hraci hrali rybnik
21.5.2019 - 20:02
+2

amaskiea BLOG

 

a práve to je dôvod, prečo treba Libora ešte obhajovať
21.5.2019 - 20:31
+1

KrebsKandidat

 

keby nekecali, ako velmi sa chcu rozlucit s Nagyom a fanusikmi tak by som asi nic nepovedal, ale takto...
21.5.2019 - 19:32
0

Sheva7

 

Prosim ak niekto bude mat video celu rozlucku ,dajte tu chcem to vidiet cele dakujem
21.5.2019 - 19:04
0

Sunkafit

 

Dufam ze trener este rok potiahne...dakujem chlapci pekne MS
21.5.2019 - 19:05
+24

amaskiea BLOG

 

Laci, vďaka!
21.5.2019 - 19:05
+5

sjske44

 

Laci veľmi pekne ďakujeme.
21.5.2019 - 19:05
+3

PeterLucky

 

Prvy a posledny zapas na turnaji - totalne odlisne muzstva na lade. Tento turnaj si prehrali hraci sami vo svojich hlavach, nie my vsetci naokolo, my sme im dali co sme mohli. Zbytok su len pivne reci.
21.5.2019 - 19:05
+16

FP-duko

 

LaciKe super. Najazd na paradu. Chvalabohu sme vyhrali ten posledny zapas na nasich Majstrovstvach. Mali sme na stvrtfinale, ale nasou,, lajdackostou,, chvilkovou sme to nedali, ale zlepsenie tam je, tak sa mame nadalej naco tesit v buducnosti. A teraz si mozme v klude vychutnat finis sampionatu a boj o medaily.
21.5.2019 - 19:05
0

KrebsKandidat

 

Nagy - vdaka za reprezentovanie. Potlesk, dobra kariera to bola
21.5.2019 - 19:06
+3

Spezza

 

Fajna rozlucka
21.5.2019 - 19:07
+2

Corgi77

 

Byť fanúšikom Slovenska to je asi ozaj len pre silné povahy. Tak si zhrňme posledných 6 rokov, čo sme nepostúpili do štvrťfinále a jak málo chýbalo.

Rok 2014:

Od postupu nás delilo 120 sekúnd kedy Češi vyrovnali na 2:2, strelcom bol Jágr, ktorého nebolo celý zápas vidieť a v predĺžení rozhodli. Ak by sme ten zápas doviedli do víťazného konca, postúpili by sme a Češi by prvý krát v histórii nepostúpili do štvrťfinále. Druhá šanca na postup bola cez Francúzov. Po druhej tretine sme videli 3:1 ale prehrali sme 3:5.

Rok 2015:

Zo 7 zápasov sme v riadnej hracej dobe neprehrali 5. Osudným bol zápas s Norskom ktorý sme prehrali 2:3, ale vyhrávali sme už 2:0.

Rok 2016:

Postup sme mali vo vlastných rukách, po tom čo nám pomohli Nemci a zdolali USA 3:2. Potrebovali sme vyhrať s USA za 3 body. Vyhrali sme 3:2 po predĺžení.

Rok 2017:

Tento rok vynechám, lebo ho chcem vymazať z mysle. Takže tieto MS sa nestali.

Rok 2018:

Od postupu nás delilo 10 sekúnd keď sme stratili vedenie z Čechmi a následne prehrali v predĺžení. Druhý pokus na postup bol zo Švajčiarmi ale prehrali sme ho 0:2

Rok 2019:

Od postupu nás delili minúty a nezvládnuté závery zápasov s Kanadou a Nemeckom.
Dúfam a verím, že sa to začne od roku 2020 otáčať v náš prospech. Nám fanúšikom nič iné neostáva, len veriť a fandiť.

A Lacovi želám pekný dôchodok s rodinkou.
21.5.2019 - 19:07
+51

Kurolišek

 

v roku 2002 sme v predĺženi mali dostať gól do prázdnej bránky ale Lašak tam dal už len tak lapačku a švéd nedal. Vo finále sme dali gól 2 minúty pred koncom. Proti Kanade sme v roku 2012 otočili v poslednej tretine atď atp.
21.5.2019 - 19:10
+4

Corgi77

 

Ja viem, že sme mali aj šťastie, ale ja som zhrnul posledných 6 rokov.
21.5.2019 - 19:21
+6

mil84

 

sorry, kolko krat sme mali take stastie? Mozno raz alebo dva razy. Nebudem spominat kolkokrat sme mali naopak smolu - isto nie raz ci dva razy
21.5.2019 - 19:34
+2

Kurolišek

 

ak vidíš za prehrou s Nemeckom smolu tak potom sa nečudujme hráčom že nerobia štvrťfinále pravidelne.
21.5.2019 - 19:56
+1

kocsma

 

2014 sme to presrali proti Francúzsku kde sme dostali 4 góly ( jeden do prázdnej) za 9 minút
21.5.2019 - 19:17
+2

mil84

 

Presne take nieco som tu uz par krat napisat. Co si fanusik slovenska musi vytrpiet, tolko tesnych a smutnych prehier a kalichov horkosti vypit - to nema obdoby.

Omnoho lahsie by sa to stravilo keby tam objektivne nebola kvalita na postup, alebo nam zakazdym chybalo vela. Ale ked vacsinu turnajov presereme v jednom zapase v poslednych sekundach...No na slak trafenie. Na roztrhanie. Neskutocne to cloveka sere.
21.5.2019 - 19:33
+2

lukiasko

 

Keby sme prehrali s Canadou a aj Nemeckom až po predĺžení a dnes v riadnej hracej dobe, a zároveňUSA získa s Canadou aspoň bod, tak by nám na postup nestačilo ani 14 získaných bodov :O A to by nás hnevalo asi oveľa viac...
21.5.2019 - 20:10
+1

veremi

 

preco nehral Panik?
21.5.2019 - 19:08
0

Kurolišek

 

nemá zmluvu, v zápase o nič nechcel už nastúpiť. Máme mladého Bondru tak prečo aj.
21.5.2019 - 19:12
+10

alandelamrnkatiptap

 

keby išiel všetky nájazdy len Laci NAGY, bolo by to pekné..: ...mohli to kľudne tréneri tak spraviť , veď nešlo o "nič"...

. ALE AJ TAK VĎAKA ZA TEN JEDEN !
21.5.2019 - 19:08
0

RhimeSBA

 



Nemohol...
21.5.2019 - 19:19
+20

jozosvk

 

Clovece, ved to je oficialny zapas IIHF, dokonca MS TOP divizie...
21.5.2019 - 19:24
+15

alandelamrnkatiptap

 

clovece, neuveris ale pravidla to povoluju... na najazd mozes ist opakovane...
21.5.2019 - 19:36
+1

gaspi

 

ale nie v prvych 5tich seriach...
21.5.2019 - 19:41
+15

alandelamrnkatiptap

 

dostal si ma
21.5.2019 - 19:42
0

14thomas

 

21.5.2019 - 19:41
+9

alandelamrnkatiptap

 

21.5.2019 - 19:44
0

jozosvk

 

clovece, tu konci naozaj sranda, je to vazne...
21.5.2019 - 19:55
+2

alandelamrnkatiptap

 

sranda musí byť aj keď štvrťfinále zase nedáme
21.5.2019 - 20:00
+1

RhimeSBA

 

A zase len zopakujem
21.5.2019 - 20:15
+1

amaskiea BLOG

 

možno dovysvetlí ešte aj do tretice, teraz je to in
21.5.2019 - 21:12
0

kurtsteiner

 

Tak toto je uz fakt moc....
21.5.2019 - 20:28
0

Magma

 

Pred sampionatom som tipoval 9.miesto a ze stvrtfinale nie je istota, ale bol by to uspech,: napriek tomu ja som spokojny. Chalani hrali atraktivny hokej a na postup nam napokon chybalo viac ako Merciak spominal (bod, gol, sekunda).

Ukazalo sa, ze na postup sme potrebovali ziskat aspon 15 bodov a nemusime teraz plakat, ze sme neudrzali bod s Kanadou, ci Nemcami. Tych klucovyck okamihov bolo viac a objektivne sme obsadili zasluzene 5te miesto v tabulke.

Vsetky 4 teamy, ktore boli pred nami boli hokejovo vyspelejsie.

Potrebujeme budovat a azda najtriezvejsie to zhodnotil Laci pri rozhovore, ze tych hracov mame malo, musime budovat mladez a postupne doplnat kader a bude to dobre.

Drzim palce chalanom a dakujem za super sampionat. Vela sklamani a smutku (za prehrate zapasy), ale konecne vyvolali v ludoch emocie.
21.5.2019 - 19:09
+8

kocsma

 

Nestotožňujem sa z názorom, že všetky 4 tími boli hokejovo vyspelejšie na týchto MS
21.5.2019 - 19:19
+8

kolombo

 

Ale všetky 4 tímy dokázali byť efektívnejšie a nazbierať oveľa viac bodov ako my. Každý z nich vyhral aspoň 5 zápasov my len 4. Z tohto pohľadu sme na postup nemali šancu lebo od postupu nás delilo veľa bodov. Hra super, rýchla atraktívna a účelná ale v hlave sme šampióni a postupujúci neboli. Tam veľkým tímom stačí zabrať v správny čas a dokážu vyťažiť aj z minima maximum. Nepanikária keď ide do tuhého, naopak si veria aj keď prehrávajú o gól pred koncom a vtedy práve dokážu tlak vystupovať. Výsledky zápasov sme mali tesné ale z tohto pohľadu sme boli veľmi ďaleko od postupu. Naše vystúpenie na šampionáte by som zhrnul asi tak že je na čom stavať a potenciál tam je. Dokázali sme hrať vyrovnané partie aj s najsilnejšími ale poraziť ich sme nedokázali. My sme asi špecialisti na nezvladnuté závery a myslím že je to práve buď pre nedôsledné dodržiavanie taktiky a pokynov, premotivovanosti alebo z nižšej sebadôvery v rozhodujúcej chvíli. A potom len hľadáme dôvody kto nám ublížil - raz rozhodca, inokedy protihráč, potom smolný odraz puku, atď. Nedívame sa čo sme mohli spraviť lepšie my ale na to prečo súper dokázal v správny čas urobiť niečo navyše čo rozhodlo. Jednoducho iní majú šťastie a my smolu. Ale tak to nie je. Dlhodobo je na šťastie a smolu 1:1 a ten rozdiel v skóre robí naša práca. Držím nám palce a verím v úspechy.
21.5.2019 - 21:22
+5

NR CERT

 

Pfu neznášam tieto rozlúčky s kariérou!Ďakujem ti Laci zato ze som sa mohol na teba pozerať a už keď plakal aj môj otec co ho nemal v láske tak som už musel aj ja ešte raz jedno veľké ĎAKUJEM!27 pod strechu jednoznačne
21.5.2019 - 19:09
+2

Kurolišek

 

Ďakujeme Lacovi, Godla si snáď zvýšil sebavedomie a Hudáček ani nevie o tom, že sa tiež rozlúčil s reprezentáciou. Bod sme pustili Dánom aby v konečnej tabuľke preskočili Nórov
21.5.2019 - 19:11
+4

fanke27

 

#27 Laci Ďakujeme !!!
Pre mňa jeden z najväčších srdciarov na ľade !

A ja ďakujem aj všetkým chlapcom za to, že som opať po rokoch prežíval hokejový ošiaľ. Dúfam, že sa tu nespustí vlna hejtu. Chlapci hrali krásne a mali fakt smolu. Kto by ale povedal pred MS že títo mladíci tak budu točiť najlepšie tímy? Ďakujem ešte raz chlapci !
21.5.2019 - 19:12
+11

strojar

 

Nagy bol naozaj výborný hokejista.
Ale nazvať ho srdciarom je smiešne.
21.5.2019 - 20:19
+5

YogiNR

 

LAciKE:ĎAKUJEME
21.5.2019 - 19:12
+4

Igor123

 

Všetko dobré do ďalšieho života Laci , aj keď si hral za iný klub , za Slovensko si vždy dal všetko takže klobúk dole pán hráč
21.5.2019 - 19:13
+8

Jari Kurri

 

Dakujem Laco, dakujem Slovensko.
RTVS, hanbite sa za ten dobabrany zaver.
21.5.2019 - 19:14
+10

hokejfanda

 

Moje hodnotenie šampionátu:
Hoci som bol veľa krát nahnevaný, musím povedať, že na tomto turnaji sme hrali najlepší hokej za posledných min 15 rokov. Ano, pokazili sme koncovky dvoch dôležitých zápasov, ale bohužial psychika bola naším najväčím strašiakom turnaja. Aj tak chlapcom patrí absolutórium za výkony, KONEČNE sme hrali moderný HOKEJ. Za dalšie pozitívum hodnotím výkony mladých hráčov a ja dúfam že v budúcnosti sa presadia v svetovom hokeji aby sme raz mohli aj s nimi začit dalšie úspechy. Bohužial najväčším kameňom úrazu bol výber brankárov a za toto ma najväčšie maslo na hlave Lašák, hoci som ho mal rád, myslím si že by nemal aspoň zatial posobiť v repre.

Samostatý odstavec si zaslúži lúčiaci sa Laco Nagy. Je neuveriteľné ako to dnes zakončil a som rád že jeho účasť vytrela zrak všetkým jeho neprajníkom. Hral skvele a ukázal že stale nepatrí do starého železa.

Posledný mohykán zlatých chlapcov, ĎAKUJEM za skvelé zápasy, či už v klubovej alebo v repre kariére.
21.5.2019 - 19:14
+6

borec-z-ke

 

Ak neuznáš MS 2012, čo je pravda, že veľmi útočne sme tam nehrali, tak v min. 2007 sme určite hrali krajší hokej (útok Hossa - Demitra - Gáborík). V 2005 sme tiež hrali min. tak pekný hokej a boli sme aj vo 1/4 finále. Čiže ak by som povedal 12 rokov miesto 15, tak to bude podstatne obhájiteľnejšie
21.5.2019 - 19:42
+1

hokejfanda

 

ok tak tých 12
21.5.2019 - 19:56
0

LenTak93

 

pre mňa sú MS 2007 top, hoc to bolo bez medaile, dodnes si pamätám takmer celý priebeh MS
21.5.2019 - 20:05
+2

mil84

 

hej. ked sme prehrali ako amateri 4:7 s ligovym vyberom svedska Tam sme (co sa kvality kadra tyka) mali tiez mat medailu, a opat sme to raz posrali.
22.5.2019 - 6:36
+2

Old School

 

Tých slovenských nevydarených zápasov od MS 1996 až po súčasnosť, kedy sme mohli vždy mať lepší výsledok ako sme mali (s výnimkou MS 2002) a posrali sme to bolo ajajaaaaj... Taktiež, čo sa týka Švédov, na tých sme to nikdy nevedeli zahrať, vždy to boli len utrápené víťazstvá ak sme proti nim bodovali, nezáležiac či Švédi hrali s hráčmi z NHL, alebo len ich ligovým výberom.
22.5.2019 - 7:18
+1

Vojto83

 

LaciKE!!! Symbolicky vstávam a tlieskam. Prepáč mi, že som sa tak veľmi odrbal. Po prípravkoch som písal, že už nemáš na tento level. Zavrel si mi hubu. Bolo neskutočné ako si drel a koľko stratenych pukov si na týchto MS vybojoval. Veľakrát si ma potešil ked si hral v drese s dvojkrizom a nasral v ligových zápasoch proti Dukle. Vždy sa mi zdalo, že ani neschadzas z ľadu. Ale vždy som si ta veľmi vážil a tak to zostane navždy. Košičania musia byť na teba hrdí, rovnako ako celý slovenský hokej. Ďakujem za všetko! Dnes aj za tie direkty ktoré si občas dával Dukle. Lebo je jedno, že si bol súperom. Keď je niekto dobrý, snimam klobúk. Prajem ti všetko dobré v osobnom živote! Chcel som na tomto mieste zhodnotiť z môjho pohľadu celé MS, ale... Tento príspevok ma patriť len tebe. Ešte raz ďakujem za všetko!
21.5.2019 - 19:17
+31

kocsma

 

"reálne budeme mať po troch zápasoch 0 bodov" . Snáď si sa poučil po týchto MS s tvojimi predčasnými závermi, lebo ešte sme neboli ani v polke prípravy a už si nadával. Čistý amaterizmus
21.5.2019 - 19:24
0

Vojto83

 

Nemyslím si ze som bol sam, čo to takto videl. Ale áno. Máš pravdu. Poučil som sa. Človek sa učí celý život a ja som sa teraz mýlil. Som rád, že to tak je. A nemám absutne problém si to priznať. Mýlim sa v živote často. A nie len v diskusiách. Ale to je super, lebo ak by sme boli neomylni, život by bol strašne nudný.
21.5.2019 - 19:28
+13

liskin10

 

ak by sme boli neomylní tak aj hokej by bol nudný, pretože by vždy skončil 0:0
22.5.2019 - 11:11
+1

liskin10

 

inak veľmi pekne napísané o Lacovi a jeho výkonoch aj keď boli v neprospech tvojho tímu. +++
22.5.2019 - 11:13
+1

lesslie69

 

Dnes ukončil svoju kariéru jeden s profesorov slovenského hokeja.Celú kariéru ho zdobila ležérna elegancia z ktorej dokázal skórovať presne v momente,keď to nikto so súperových hráčov nečakal.Napokon predviedol to aj dnes,pri svojom poslednom góle v kariére.
Laci, ďakujeme za všetko,čo si spravil pre slovenský a košický hokej.
21.5.2019 - 19:24
+7

amaskiea BLOG

 

môžete byť naňho hrdí, skvelá kariéra, a na týchto MS bol jeden z najlepších našich, aj v nezvykle vysokej konkurencii v našom kádri za posledné obdobie vynikal, neprehliadnuteľný
21.5.2019 - 19:49
+1

lesslie69

 

Priateľu,sme na neho hrdí.Mám tú česť poznať ho osobne,je to veľmi skromný a pokorný človek.
21.5.2019 - 20:36
+1

RhimeSBA

 

Kto by nemal Laca rád..najmä po jeho legendárnej vete o Slovane

Ale nie, bez srandy..Laci trochu zanikol pri tej zlatej generácii, aj keď neviem prečo, je to pán hokejista.
21.5.2019 - 20:37
+2

HeyYou

 

ja som ten zaverecny ceremonial pozeral len tak jednym okom, ale zda sa mi, ze ked menovali kluby kde posobil, tak vynechali slovan, je to tak?
21.5.2019 - 20:41
0

RhimeSBA

 

Neviem, ja som to nepozeral vôbec
21.5.2019 - 20:43
0

Standacik

 

Slovan bol vynechaný
21.5.2019 - 20:46
0

RhimeSBA

 

Nie, že by som bol prekvapený , ale profesionálne
21.5.2019 - 20:50
+1

HeyYou

 

rozumny tah, lebo vieme, co dokaze publikum v kosiciach
21.5.2019 - 20:52
+2

lesslie69

 

Bolo spomenuté,že hral aj KHL, konkrétne Slovan asi nespomenuli,ale chlapci bratislavskí, buďte v kľude,my košičania vieme,že náš Laci hral za Slovan a vôbec nám to nevadí,lebo zopár slovanistov hralo aj za Košice, odviedli tu dobrú robotu a radi na nich spomíname.
21.5.2019 - 21:01
+1

RhimeSBA

 

Ale zase nie všetci povedali, že by každý chcel hrať za Slovan no nemaj ho rád

Každopádne, o to vôbec nejde
21.5.2019 - 21:12
0

amaskiea BLOG

 

Lažo, Lipiansky, Podhradský naraz, to ste boli asi "najslovanistickejší" , či nie?
21.5.2019 - 21:14
0

lesslie69

 

Jano Lipiansky bol veľmi príjemný človek,super hráčik,ale najradšej spomínam na Stana Grona.Ten tu odmakal super robotu.Laža som nemal rád.Bol vykradnutý,prázdna hlava.
21.5.2019 - 21:40
0

Tizo BLOG

 

Gron, Sykora a hlavne slovanisticky pojem Pasek...
21.5.2019 - 21:40
0

lesslie69

 

Áno,zabudol som na Ceca juniora.Ten chlapec trhal za Košice ľad.
21.5.2019 - 21:43
0

loki12

 

tieto ms nam prehrali brankari.. hovorte si co chcete ale ziaden turanjovy brankar nas nepodrzal a ak muzstvo ma postupit tak jedine s kvalitnym golamnom..

PS: Laco Nagy pod strechu alebo ukecat na este jednu sezonu
21.5.2019 - 19:25
+5

amaskiea BLOG

 

brankári nenapravili niektoré chyby, ktoré ale spravili korčuliari, nie brankári
21.5.2019 - 19:32
+3

loki12

 

skoda ze obranca sa nehodil do strely ktora isla z rohu z brankovej ciary napriklad
21.5.2019 - 19:39
+5

amaskiea BLOG

 

a čo má byť?: Ja netvrdím, že brankári podržali, dokonca ani že chytali dobre, ty tvrdíš, že oni nám prehrali tieto MS, na to som ti len oponoval, že kľúčové góly v kľúčových zápasoch primárne vyplynuli z chýb korčuliarov, nie brankárov
21.5.2019 - 20:14
+2

luciakanky

 

V prvom rade Dakujem Laco za pekne spomienky, za to ze vzdy si v repre odovzdal vsetko co si mohol.

Dnesny vykon bol grc. Clovek by to prijal keby sme cely turnaj takto hrali, ale ked si spomeniem ako sme znicili usa, ako sme nahanali finov a kanadu tak ma ine slovo nenapada. Dnes hrali vsetci pod svoje moznosti, ja som tam na par okamihov nevidela ani snahu.
Hudacek sa snad s rere rozlucil, co z toho ze da z casu na cas gol, ked potom robi taketo somariny?

A ceresnickou na zaver bola rtvs, totalna banda neschopnych,nenazranych amaterov, ktori si ano za boha nepriznaju chybu.
21.5.2019 - 19:27
0

ŠIMIKE

 

preco by da msl hudacek lucit? lebo dan jensen ci jak sa volal ho tam 4x sfauloval po sebe a uz sa neudrzal v zapase v ktorom aj tak o nic neslo? dufam ze o rok pride lebo budeme mat problem.. velky problem
21.5.2019 - 19:42
0

Tehelnepole

 

Ustali sme to bez pana Zaborskeho, ustojime to aj bez pana Hudacka.
21.5.2019 - 20:39
+7

luciakanky

 

Nie preto, teda aj pretonl ale nieje to hlavny dovod.Ja mam hudackovcov rada, ale to co posledne dni libor predvadza sa mi nepaci.a mozno neslo o nic.islo len o to potesit tych fanusikov, ktori sa trepali cez cele slovensko, podaktori mozno investovali nemale peniaze.hudacek ukazal co si mysli, mozu mu hovorit co chcu on si spravi podla seba.a jasne prepacme mu to, vsak o nic neslo.urcite by to nespravil keby o nieco islo.na co sa hral potok ten zapas ked o nic neslo?
21.5.2019 - 22:27
+4

luciakanky

 

A este hudacek nehral v uvodnych zapasoch a nemala som pocit, ze by sme mali velky problem
21.5.2019 - 22:28
+1

blue-311

 

Zo zapasu mam velmi zmiesane pocity, ale aspon mohol vyniknut Laco v najazdoch.

Laco vdaka za vsetko co si pre repre urobil, uzivaj si “dochodok”.
21.5.2019 - 19:29
+1

mitoO

 

LaciKE
21.5.2019 - 19:30
+2

lerby

 

Ďakujeme ,,27,, užívaj život.
21.5.2019 - 19:33
+1

B-MO

 

neviem ci ste to tu uz rozoberali, ale tym ze sme skoncili 9., LAT 10. a NOR 11. sme sa v konecnej rankingovej tabulke posunuli prave pred tychto dvoch a budeme moct organizovat predolympijsku kvalifikaciu doma?
21.5.2019 - 19:33
+2

B-MO

 

NOR 12.
21.5.2019 - 19:35
0

yoplaiter

 

ne, to budou mít myslím všichni tři stejné, jde o soupeře
21.5.2019 - 19:35
+3

B-MO

 

nechce sa mi to hladat, ale tusim vcera ak som dobre zachytil tak hovorili, ze sa rozhoduje aj medzi tymito 3 muzstvami o tom kto bude mat moznost orgainzovat doma zaverecny turnaj kvalifikacie. tak som myslel ze su dake skupiny predkvalifikacie a potom z tychto skupin urcity pocet tymov postupi k tymto 3 muzstvam do zaverecnej kvalifikacie.
21.5.2019 - 19:44
0

yoplaiter

 

myslím si, že ne, doma jí budou hrát všichni tři a podle postavení v ratingu dostanou dva soupeře.
21.5.2019 - 20:12
+2

topska

 

Ak nejaka bude lebo NHL a aj IIHF tam velmi nechcu Cinu a uz sa v tomto smere aj realne riesi ich pripadna neucast.
21.5.2019 - 19:39
+4

B-MO

 

to by bola blbost aby si NHL diktovala co bude v Cine (i ked pre nich je to karta na vyjednavanie ohladom hracov z NHL) to ako keby si domaca Cina povie ze mi nechcem americanov alebo rusov atd ..to je tak ked sa politika miesa do sportu
21.5.2019 - 19:48
+3

Corgi77

 

Ešte nieje isté či dajú miesto Číňanom. Ak by nedali hráme priamo na OH bez kvalifikácie.
21.5.2019 - 19:52
+3

tono20

 

V novom vydaní IIHF rankingu by to malo byť takto:
9. SVK 3040 b
10.
22.5.2019 - 11:15
0

tono20

 

V novom vydaní IIHF rankingu by to malo byť (na 99%) takto:
9. SVK 3040 b
10. LAT 3025 b
11. NOR 3005 b
12. DEN 2925 b

22.5.2019 - 11:16
0

Bonati

 

LaciKe
Ďakujem za zážitok. Nebolo to zle, aj keď to "navyše" bolo blízko. Progres, omladenie a začiatok lepších časov je na správnej ceste, len treba pokračovať. Dúfam že nová zmluva pre Kreka už čaká na jeho podpis.

Neviem sa zbavyt pocitu že s Godlom a Bondrom od začiatku turnaja by sme...
21.5.2019 - 19:35
+2

Urpiner16

 

Hudáček zas dokázal svojou nedisciplinovanosťou že do repre povahovo nepatrí.Dán mu nič neurobil a on ho v zépätí kroščekoval.Ak by dán spadol tak rozhodca neváha ani sekundu ho vylúčiť.Ale to nie je len o jednom faule toho je ako v lese čačiny.Všetkým hráčom okrem Hudáčka ´dakujem i Nagyovi podal dobrý výkon ale toho frajera z Liberca za mňa už nikdy viac.
21.5.2019 - 19:43
+2

alandelamrnkatiptap

 

no ja neviem ci Jensen mu nic nespravil...pozri si to este raz ak sa ti da... ale to bolo nezbierane pocas celeho zapasu od Jensena... Jensen si vyskauje na o 20kg lahsieho hraca...
21.5.2019 - 19:46
+1

deimos9

 

Aj vinkel strilil ty saso
21.5.2019 - 20:12
0

Tizo BLOG

 

jensen ho tam atakoval smerom na hlavu si to pozri a netrep nezmysly..
21.5.2019 - 20:45
+1

Dracik_18

 

Laco ..ďakujeme za všetko
21.5.2019 - 19:45
+3

Tino

 

trpky: koniec ale dava nadej do buducna.....ak budem pokracovat v tom co sa urobilo doteraz!!!....zapasy s USA, FIN a CAN som si uzil a bolo to neuveritelne mal som pocit ako keby som sa vratil v case do roku 2003 ked sme takto s nimi tiez dokazali hrat...nasekat can 5 golov a nevyhrat je luxus ktory si v RUS nedovolia... dobre sa mi na to pozeralo, nedivat sa na hokej s tym ze trpnem kedy super prelomi nasu zurivu obranu obrannej modrej ...som rad ze som si to mohol zopakov po +/- 15 rokoch.....urobili sme aj chyby a teda ze tie chyby boli fatalne v niektorych pripadoch a stali nas postup do play off, ale herny prejav bol fajn mame na com stavat a verim ze ostaneme pri tom co sme robili posledne 2 roky, robili sme to dobre, nie bez chyb samozrejme ale tie vieme priebezne odstranovat....pocet strelenych golov bol prijemne prekvapenie, mna osobne tiez tesi ze v repre dostali pred hracmi z CZ prednost hraci z nasej ligy...skoda ze sa nedovazili uz predchodcovia...

mame mladu, schopnu generaciu hracov ktora potrebuje dostat prilezitost....maju na ot chalani so spravnym vedenim a zmysluplnym taktickym planom vedia hrat s kymkolvek...netvrdim ze vedia porazat CAN na pockanie, ale nie je to dominantny vykon giganta proti SVK

slabinou boli brankari, zial nemali sme tam oporu a to sa v klućovych zapasoch prejavilo....toto nie je hejt , len konstatovanie, dalsou nasou slabinou je hlava , mentalna stranka, priprava, odolnost....



21.5.2019 - 19:47
+5

TuriecMT

 

RTVS: Hanba celej RTVS!!!
21.5.2019 - 19:49
+3

Tino

 

jo zvuk: v RTVS sa nevyznamenal....tazky traged tam zauradoval.
21.5.2019 - 19:59
0

Duke62

 

Laci ďakujeme za tvoje výkony len mi budú chýbať tie vyplakávania u rozhodcov nech sa darí v ďalšom živote
21.5.2019 - 19:51
0

roki11

 

Tak nakoniec nám bude chýbať 3 až 4 body k postupu...
21.5.2019 - 19:52
+3

houyhnhnm

 

Kedze sa tymto zapasom pre mna MS tento rok skoncili, dovolim si napisat par slov.

Skvely sampionat z nasej strany. Ano, citate spravne. Pre mna su tito chlapci hrdinovia. Preco? 9 rokov som sa takto netesil z hokeja ako teraz. Boli to neuveritelne emocie, az zimomriavky. Chlapci sa zrazali, bojovali, jazdili, bekcekovali, forcekovali, kombinovali, strielali, davali goly, blokovali, hrali jeden za druheho, ale hlavne hrali pre nas. Hrali vyrovnane zapasy s Kanadou, USA, Finskom. Povedal by som, ze v urcitych fazach hry nevedli tieto krajiny vyjst z pasma. O triedu sme prehrali Nemecko, Francuzsko, V. Britaniu a Dansko. Dlho som po zapase s Nemeckom nesmutil. Vravel som si, ze treba byt pozitivny, lebo tento tim jednoducho hral hokej!

Musim vyzdvihnut zopar hracov. Pre mna jeden z najlepsich hracov nielen nasho timu, ale aj turnaja bol Martin Marincin. Nebol som prekvapeny jeho predvedenou hrou, kedze viem co dokaze, ak ma doveru. na sirokom klzisku mu to jednoducho sedi. Viete preco su viaceri prekvapeni z jeho vykonov? Okolo Marincina sa totiz vytvoril mylny obraz, ze je podpriemernym obrancom. Avsak je to velky nezmysel. Vela ludi mu bude vycitat jeho chybu proti Nemcom, no malo ludi videlo, ze rovnaky podiel viny nesie aj Marko Dano, ktory siel nepochopitelne striedat.

Fwhervary podal najkomplexnejsi vykon tak mladeho obrancu v historii slovenskeho hokeja na MS. Ten chlapec hral vyspely hokej akokeby bol v najlepsich rokoch. Do NHL sa podla mna presadi uz buducu sezonu.

Patrik Koch. Najvacsie prekvapenie nasho timu. V priprave som ho odsudzoval a dokonca az vyhadzoval z timu. Ako som sa mylil! Obrovsky progres v podani tohto beka. Ak bude hrat v buducej sezone Tipsport ligu, budem prekvapeny.

Cajkovsky mal katastrofalnu pripravu a zdalo sa mi, ze jeho vykonostna krivka sla v poslednych 2 sezonach rapidne dole. Odohral vsak vyborny turnaj.

Sekera je vodca v kabine, ale jeho vykony na lade boli casto slabe a hlavne v utocnom pasme a na presilovke nezmyselne chyboval. V obrane si zahral stantard.

K tomu solidne vykony od Cernaka, Jarosa a Dalogu (snad bude coskoro v poriadku). Ak k nim pridame zranenych Ceresnaka a Grmana, a talentovaneho Ivana, mame velmi kvalitnu a hlavne mladu obranu s velkym potencialom.

V utoku najlepsi strelec Sukel, ktory sa mi pacil nielen vpredu, ale odvadzal fantasticku pracu aj smerom dozadu a v obrannom pasme.

Na sampionate sme mohli vidiet famozneho Lisku a jeho neutichajucu bojovnost a dravost. Takto si predstavujem mladeho hraca. Vypytal si pozvanku do kempu NHL, a ak bude takto nadalej pokracovat, bude hravat najlepsiu ligu sveta pravidelne.

Studenic detto. Rychly, dravy hrac s vybornym tahom na branku. Navyse vybojoval kvantum pukov a v zamori sa zlepsil aj smerom dozadu.

Bondra mal hrat od zaciatku turnaja. Chyba realizacneho timu. Bol o triedu lepsi ako Lunter a Zigo. Navyse, chybal nam v oslabovke. Obrovsky srdciar a oddany hrac, ktory dokaze strelit gol na takomto fore. To Lunter ci Zigo bohuzial nedokazu a na MS podla mna nemaju.

Buc predviedel svoj repre standard. Hral velmi kvalitne. Je naozaj zahadou, preco je jehe hra v repre a klube nebe a dudy. Ten by mal hrat uz iba za repre.

Z mladych do buducna mame Buceka, ktory snad pojde vo Finsku korculiarsky hore, centrov Romana, Ruzicku a Pospisila v Calgary, kazdy iny typ hraca, Hrehorcaka a Krivosika. Verim aj Kikovi Pospisilovi, ktory bude hrat takisto vo Finsku.

Hudacek, tak ako ma sikovne ruky a hlavu na hokej, na ma nesikovne nervy. Ak toto neodstrani, v repre ho nechcem vidiet. Velmi dolezity hrac pre nas. Technickejsieho playmakra, ktory ma repre vykonnost, momentalne na Slovensku nemame.

Rovnako by sa mal trosku uvedomit Marko Dano. Menej kecat a viac makat. Je velmi bojovny a v prvom zapase s USA snad nas najlepsi hrac. Jeho vykonnost vsak mala klesajucu krivku. Mal by byt rad, ze jehi excesy a oplacania neboli trestane 10-minutovymi vyluceniami. Ak hra hlavou, je velmi platny, oddany hrac.

Panik dnes preco nehral? Ak kvoli jeho lezernosti, tak to kvitujem. Absolutne mi nevadi, ako sa sprava k novinarom, pretoze si to zasluzia. Vadi mi jeho pristup k repre a odflaknute striedania. Je velmi technicky a ma najlepsiu strelu svihom z nasich. Skoda, ze ju nevyuzival castejsie. Tiez by si vsak mal vstupit do svedomia. Inak je to moj oblubenec.

Brankari poslabsie. Ciliakovi podakovat a rozlucit sa s nim. Do buducna stavit na Rybara, Godlu, Husku a Hrenaka. Posledny dvaja mali byt v priprave - teda jeden z nich. Rybarovi sice nevysiel zapas proti Kanade, no s USA nam velmi podrzal. Verim mu a spolieham sa na nho. Godla predviedol 2 solidne a koncentrovane vykony a pre MS je jasnou volbou.

Laco krasna kariera, aj ked v NHL mal na viac. Gretzky o nom povedal, ze nevidel talentovanejsieho hokejistu, akym bol Laco. Posledny zapas svojej kariery sam chladnokrvne rozhodol. Co viac si priat?

Dakujem organizatorom, ktori nam pripravili skvely sampionat a snad sa coskoro budeme uchadzat o dalsi. Lebo my SME hokejova krajina.

Dakujem RTVS. Bolo to zatial najlepsie zvladnute MS co sa tyka komentatorov. Hajko a Gaspar jednoducho vedia strhnut divakov. Ked sa k tomu prida Marcel Merciak a jeden z najlepsich spolukomentatorov sveta Boris Valabik, ktory vie objektivne zhodnotit a vyslovit konstruktivnu kritiku, vznikne nam skvely komentatorsky tim.

Buduci rok poprosim zopakovat take vykony ako tieto MS. Chlapci dakujeme!
21.5.2019 - 20:04
+35

Vyskereny Citricus

 

Cajkovsky bol pre mna velkym prekvapenim. Ako keby dozrel, nebol premotivovany. Fakt ma potesil. Naopak by som krotil to nadsenie z toho ako dobre sme hrali. Velky podiel na tom malo to, ze sme hrali doma. Uz len ucast hracov bola ina ako po minule roky, domace prostredie..
21.5.2019 - 20:14
+2

kaviarista

 

Gretzky chcel Lacovi len to najlepšie, ale myslím si, že často nezvolil dobré postupy a trestal ho tribúnami nezmyselne po chybách, ktoré u iných prehliadal. Gretzky ako psychológ príliš neobstal.

Mimochodom, Gretzkeho syn nosieval Lacov dres. Tie ódy na Laca naozaj neboli iba zdvorilostné.

Fakt mal LaciKE na viac v NHL, napriek tým smolným zraneniam. Ale aspoň sme si ho užili viac v Európe
21.5.2019 - 20:43
+4

feo

 

presne! presne moje pocity!: nominacia bola perfektna, ako vypadavali slabsie clanky len som sa tesil. Okrem dvoch mien: Bondra, a Hudacek. Ale Julo. Tam sme najviac horeli, oslabovky a brana. Argument, ze Julo za repre nikdy nic nezachranil je teraz smiesny, nechat doma brankara z najvyssej ligy... Ktory by chytal na doma. Jediny zazracny brankar bol Laco a vsetci pri nom zatratili Jula, skoda. Keby, by, by, by, je teraz na nic, idem fandit ceskemu utoku, ktoremu teraz chyba slovenska obrana.
22.5.2019 - 10:17
0

chimli

 

Prichádza otázka, či je rozumné, aby sa UV ZG venoval iba "A" repre alebo by sa mal okamžite venovať, ale že okamžite mladým.
Takéto umiestnenie dosiahneme aj bez piatich kuželov na striedačke a bez kanadského dôchodcu. Bohužiaľ, chlapci, prepadli ste.
21.5.2019 - 20:15
+6

Standacik

 

Výsledkovo ani nie, a herne určite nie. Vlastne, pri dnešnom zápase si sa musel cítiť nostalgicky.
21.5.2019 - 20:23
+7

forwardPP

 

Určite nie a prepadol si možno tak ty na základnej škole.
21.5.2019 - 21:45
+5

Kurolišek

 

Nebudem hodnotiť dnešný výkon pretože to by bolo úplne zbytočné. Dnes sa muselo vyhrať - hoci na nájazdy ale vyhrať. O body nešlo, tie by nám už nepomohli k ničomu. Išlo o víťaznú rozlúčku s Lacom a zaspievať si hymnu s fanúšikmi. Urobiť faul 2 minúty pred koncom (a tiež predtým ale nie až v takom kritickom čase) považujem od Hudáčka ako ďalšiu škvrnu na jeho výkone na MS. Ak by sa to pokazilo ďalšou prehrou v posledných sekundách tak by pokazil jednu z mála krásnych rozlúčok nášho veľkého hráča. Našťastie pre neho a samozrejme aj pre Laca a všetkých nás, nestalo sa tak. Klobúk dole pred Lacom a osobne dúfam, že už Hudáčka na MS neuvidím.
21.5.2019 - 20:23
0

stan-PP

 

Tak mame to za sebou.. boli to dobre zapasy a som rad ze konecne sme hrali moderny hokej najma prve 3 zapasy..boli sme vyborni a len smola a nezvladnuty zaver s Nemeckom nas stali zasluzeny postup dalej, mozno by z toho bolo aj nieco viac s Nemcami este v 58 minute sme boli vo stvrtfinale .. hlavne ten zapas s Kanadou bude matat este dlho.. ale boli to super zapasy.. fakt mozno keby sme mali viac asistentov trenera a Rybar nemal novu neoblubenu vystroj dotiahli by sme to uplne inde.. ale nie dost srandy tolko sklamania kolko som zazil tieto MS od zapasu s Finmi bolo neuveritelne tazke na psychiku boli to klince do rakvy musim zreserovat hlavu... a podme hodnotit jedinu slabinu sme mali v brane bohuzial Rybarovi som velmi veril, s USA to potvrdil a potom sa nejak zosypal, Ciliak chytal s Nemcami dobre skoda toho zapasu s Finmi.. a hraci.. velmi ale VELMI milo prijemne ma prekvapili hraci ako Koch,Buc,Lunter,Liska,Bondra,Lantosi od ktorych poviem pravdu som necakal vela, hlavne od prvych troch menovanych obrovsky respekt pred nimi vsetkymi radost pozerat mame na com stavat konecne sme mali 4 formaciu ako hrom a hlavne s favoritmi to potvrdzovali este aj s Nemcami naozaj super chlapci... v obrane to navzdy zatieni kiks Marincina totalna somarina v najdolezitejsom zapase sezony pre nas, no co uz no inak hral dobre, Cernak super Feho klasika uz pre nas skoda Dalogu... chybala nejaka opora v brane a mozno Jurco v utoku... gratulujem Lacovi #27 a obrovsky klobuk dolu pred jeho uzasnou karierou nech sa mu dari v osobnom zivote. Bol skvely jednoducho skvely aj v takom veku bol tahun teamu.. najvacsie spomienky ktore ostanu v pamati ze sme nepostupili kvoli Lacovi do QF: 1.neodpiskany jednoznacny faul na Lantosiho a nasledny hlupy gol Finska kde sa to tym vylucenim mohlo ubrat na druhu stranu..2. Strata vedenia 4:2 s Kanadou hlupym faulom, neistym Rybarom v brane..3. Totalne nezvladnuty zaver zapasu s Nemeckom, hlavne psychicky, nepochopitelne stiahnutie sa do obrany v poslednych 3 minutach zapasu v zapase kde sme boli jasne lepsi, dokonca sme ani nedostupovali k hracom a potom to bezhlave zufale utocenie ktore hrac ako Draisaitl vie potrestat.. dovidenia o rok priatelia
21.5.2019 - 20:29
+1

NZ Hockey

 

Mna hlavne zaujalo ze 9. miesto mame zrazu "jednoznacne vnimat pozitivne"

Nechcem sa tu hrat na dalsieho Cigerovca, ale naozaj neznasam dvojaky meter.

Z Cigera spravili terajsi funkcionari pred 2 rokmi totalneho chudaka, hoci v 2016 sme boli tiez deviati - okej 2017 to hrubo nevyslo ale dobre vieme co vsetko to ovplyvnilo.
Vtedy sa Kohut a spol stavali do role neskutocnych spasitelov, ako keby len kvoli Cigerovi nehrame rovno finale.

A teraz po 2 rokoch, po pravidelnych vyhlaseniach ze domaci sampionat je jeden z vrcholov ich prace, sme na rovnakom a tom istom nepostupovom 9. mieste.
A zrazu je to uspech.
A to sme tu mali rozhodne najlepsiu zostavu za poslednych 7 rokov.

Ze na hru sa pozeralo (sice nie vzdy) lepsie okej beriem, ale vysledok je rovnaky.
Ale teraz je to uz uspech.

Trocha sebakritiky pani.
21.5.2019 - 20:30
+14

Vyskereny Citricus

 

Suhlasim.
21.5.2019 - 20:32
+4

dusan1980

 

Chlapci keby ste sa vyznal do hokeja toto by ste nikdy nenapísali.
aj v 2016 sme prestrieľali Kanadu , vyhrali s USA a boli druhý v skupine v pocte strelených gólov...¿
Mali sme taký istý herný prejav že sme prehrali s Kanadou v poslednej sekunde ?
atd atd
Odpoved nečakám: Ta je jasna
21.5.2019 - 20:36
+5

Vyskereny Citricus

 

Je jasna. Ano aj v roku 2016 sme porazili USA v skupine. Neviem kolki sme boli v pocte strelenych golov ale nehrali sme doma a nemali sme taku ucast ako na domacich MS, cize je to pochopitelne. Nezastavam sa Cigera, ale to ako si tu malujete tieto MS na ruzovo a ze mate dvojite standardy je fakt, preto som kvitoval ze diskuter nad na to poukazal.
21.5.2019 - 20:42
+4

Kurolišek

 

Neviem kto to hodnotí úspešne? Úspešne sa môže hodnotiť skvelé povzbudzovanie ľudí, organizácia a naša hra. Výsledok? Katastrofa to nieje ale úspech vyzerá ináč.
21.5.2019 - 21:04
+4

Adriano23

 

To deviate miesto nikto zdenovi nevycital, prave naopak ...
Za druhe ak si nevidel ten herny rozdiel, co bol diametralny a musel to vidiet aj hokejovy analfabet, tak evidentne pozeras iny sport.
22.5.2019 - 0:04
0

mil84

 

nesuhlasim. Ak nevidis, ze herny prejav tento rok bol najlepsi za poslednych dobrych 10 rokov (a to s riadnym naskokom), tak potom si neobjektivny. Nie je 9te miesto ako 9te miesto, ide aj o to aka je hra.
22.5.2019 - 6:54
0

dusan1980

 

Chlapci ďakujem za MS
Krásne zápasy
Až na tento posledný keď sme hrali typicky hokej z minulých rokov omaly sme korčuľovali,špekulovali sme, nestrieľali,nedorazali śme...
Tento štýl hokeja budem oddnes volať Hudackovsky hokej.
Dúfam že spišských Junakov Julka a Liborka v našom drese už neuvidím.Su to predstavitelia hokeja na ktorý sa v minulých rokoch nedalo pozerať ...
Naopak Líška Sukel Studenic Fehervary veľký obrovský klobucisko dole...
Aj ostatní...Ťažko menovať všetkých lebo tie prvé zápasy boli presne to čo si od našej reprezentácie slubujem
21.5.2019 - 20:32
0

aaaaa

 

Nadavate na Hudáčeka ale dnes asi polovica našich nebezpečných akcií išla cez neho , keď vymyslel niečo kreativitou .

Na konci mu nemali prasknúť nervy ale nedostal ten rozdielový trest práve Černák ktorý neskôr išiel do Dana ?
21.5.2019 - 20:48
0

Kurolišek

 

polovica našich nebezpečných akcii išla cez neho a skoro všetky nebezpečné momenty (oslabenia) spôsobil on svojou nedisciplinovanou hrou.
21.5.2019 - 21:06
+3

Tizo BLOG

 

nakolko slovaci zahrali celkom dobry sampionat hateri si museli vybrat niekoho do koho budu kopat...co by to boli za majstrovstva keby si slovensky fanusik nenasiel obet vsak?
21.5.2019 - 21:16
+1

hoKEjka

 

Co by to bol za sampionat keby sa nejaky hrac nespraval ako debil.
21.5.2019 - 21:26
+2

Tizo BLOG

 

menuj zaradom od roku 1994..
21.5.2019 - 21:41
0

Kurolišek

 

napr. v roku 1996 podobné presilovky "vyrábal" Braňo Jánoš ale na to si ty nemôžeš pamätať ináč by si sa tak nepýtal. Žiadny hateri... ak Valábik poukáže na Hudáčka že by ho vyhodil z repre tak mu tlieskaš, ak ja napíšem že všetky nebezpečné akcie Dánov spôsobil Hudáček tak už som hater.
22.5.2019 - 7:34
+1

Old School

 

Veru veru, Braňo Jánoš zbytočne oslaboval svoje mužstvo i na klubovej úrovni. Ale za to v Slovane patril k mojim obľúbeným
22.5.2019 - 10:19
0

amaskiea BLOG

 

na slovensku robí chybu len smola: my sme tu všetci inak úplne dokonalí a neomylní, kritizovať a zlepšovať nie je čo
21.5.2019 - 21:33
+1

Tizo BLOG

 

fajn mozes zacat slovenskymi oslabovkami..
21.5.2019 - 21:44
+1

amaskiea BLOG

 

teraz nemôžem, ešte zachraňujem slovenský hip-hop
21.5.2019 - 21:51
+1

Tizo BLOG

 

budem parafrazovat GOT. "nemoze zomriet co je mrtve".
21.5.2019 - 21:56
+1

aaaaa

 

Teraz mal dve vylúčenia , ostatné zápasy nie
21.5.2019 - 21:31
0

amaskiea BLOG

 

no výborne, nabudúce sa posere do postele, ale predtým to nikdy v živote neurobil, je to zjavne génius
21.5.2019 - 21:42
0

Tehelnepole

 

Ramsay konci:
21.5.2019 - 20:52
0

fany

 

Jasné,že končí.Ako by mohol pokračovať,keď miesto trestu obesením Hudáčekovi si ho dovolil nominovať na posledný zápas.Však všetci by mali skončiť aj so Šatanom.To je neuveriteľné čo si dovolili.Asi nečítajú HP.
21.5.2019 - 21:10
+2

Kurolišek

 

škoda že to neoznámi sám ale povie to nejak neoficiálne Lašák. Tiež sa nič nenaučil.
21.5.2019 - 21:12
+2

amaskiea BLOG

 

Lašák mal byť ticho, starať sa o svoje veci. Tréner je v zmluvnom vzťahu, tam nejaké verejné vyhlásenia ešte pred ukončením zmluvy ani veľmi nie sú namieste, si myslím.
21.5.2019 - 21:24
+2

kaviarista

 

bohvie, či to nie je Lašákova manipulácia a nerozohrávajú nejaké hry . A ešte to zaklincuje tým, že je to väčšia emócia ako rozlúčka Laca . Asi chcel zobrať Liborovi prvenstvo najväčšieho mediálneho babráka MS.
21.5.2019 - 22:09
+5

amaskiea BLOG

 

no, bude musieť dať do toho všetko, hlavne srdiečko
21.5.2019 - 22:18
0

Tizo BLOG

 

LaciKE dakujeme. skvela kariera. na lade budes chybat.

K vykonom. pamatam velmi vela sampionatov a z pohladu hry hlavne prve tri zapasy bol toto jeden z najlepsich, pohyb, obetavost, rychlost, um. parada. potom to uz slo trosku dole vodou (GB, DEN). doplatili sme na klasicke slovenske vypadky. ale to uz zhrnul Libor. co by som vytkol urcite su oslabovky. tie realizacny tim nezvladol. bolo to staticke nemalo to iskru ani system. na tomto treba popracovat. skoda nepostupu no doma nikto nie je prorokom...
21.5.2019 - 21:08
0

jack13

 

Chalani, ja len tolko:
Pokud budete neustale omilat stesti a smulu, nikam to nepovede a to apeluji hlavne na hrace. Podle me v tomto smyslu "tyto" veliciny neexistuji, nejsu nijak meritelne. Su zastancem kauzalit.

Kazdopadne ja tento tym pasoval na semi a stale si myslim, ze min. ve 1/4 jste meli byt. Nicmene hlava dela ve sportu hodne a Vas to provazi zatracene dlouhou dobu. Po Kanade mi rikal jeden velmi zkuseny trener: "Slovaci su a vzdy byli splaseni, neumi si hlidat vysledek, stale litaji vsude a nikde, pod tlakem su zbrkli. Maji techniku, nekdy rychlost, maji hokejovost, ale dozadu a v hlavach je to hruza." Ja vidim 2 vyjimky:
-"zlata" generace (vyjma zapasu s nami)
- Vujtek

Doufam, ze bude Ramsey pokracovat, protoze jste uz jen kousek od toho, aby se Slovaci v hlavach srovnali a prestali hledat priciny proher v rozhodcich, stesti a smule. Jako nalejme si cisteho vina - je to slyset i od hracu napric narodnostmi, ale vy jste rozhodne "nejdale".
Mate par opravdu solidnich mladych beku, slibne mlade utocniky (nerikam, ze budou vsichni top, ale mohli by byt nadprumerni), dobreho trenera, tak verim, ze to v blizke dobe prijde.
21.5.2019 - 21:15
+13

kaviarista

 

sorry: ale koľko našich zápasov si videl na tomto šampiónate? Ten veľmi skúsený tréner dobre zhodnotil minulé roky, ale nie tento. Dokonca si trúfnem povedať, že slovenská obrana je kvalitatívne perspektívnejšia ako česká. Hronek je mega obranca, ale my máme mladú možnú šesticu, ktorá riadne môže znechutiť hokej najlepším útočníkom sveta najbližších 5-6 rokov. Nehrajú už splašene, nelietajú nikde zbytočne a hrajú pozične výborne . Vybuchli nám brankári.

A Slovensko neodohralo ani jeden zápas, kde si za celý zápas ani nepíplo, ako CZE proti Rusku.

Ja osobne na Vujtkovi žiadny prínos nevidím, lebo hračom vštepoval, že nemajú na rovnocennú hru proti prvej šestke. Tak to potom na ľade aj vyzeralo.
Budúce majtrovstvá jasne ukážu, či je to nastupujúci trend, alebo sa vrátime k starému hokeju.

Ja som napr. na rozdiel od teba neveril, že majú na 1/4, ale keby ho hrali , tak úplne zaslúžene
21.5.2019 - 21:56
+3

yoplaiter

 

ty musíš mít oči plný slz, jinak si to nedovedu vysvětlit. Vůjtek upletl stříbro, ale žádný přínos nevidíš? a tvá věta "A Slovensko neodohralo ani jeden zápas, kde si za celý zápas ani nepíplo, ako CZE proti Rusku." nestojí ani za komentář
21.5.2019 - 22:25
+5

kaviarista

 

S čím nesúhlasíš ? Že vás Rusi totálne prehrávali celý zápas? Tak si ho pusti zo záznamu. Ja to mám v oku, lebo takto jednoznačne nás v minulosti prehrávala prvá šestka skoro vždy.
21.5.2019 - 23:11
+1

Ol!ver

 

Súhlas s tým šťastím / smolou a s tým, že naši hráči sú splašení, ale to je aj o kvalite...
21.5.2019 - 23:24
0

kolombo

 

Súhlasím až na Vůjteka. Tam to bolo do veľkej miery o tom že sme potrebovali získať priamy postup na olympiádu, a tiež že to hrali kvôli Demitrovi. A v tíme boli hráči ako Handzuš, Šatan a Chára ktorí to vedeli aj realizovať. Inak s Vůjtekom nasledujúce šampionáty neboli žiadna sláva. Také klasické tesné nepostúpenie po nepresvedčivej hre (rozumej chvíľu dobre, chvíľu zle).
22.5.2019 - 1:28
0

worth

 

Tiež strašne nemám rád tie reči o smole, pamätám si to už odkedy som ako malý začal sledovať repre ako to komentátori pestovali, tyčka, rozhodca, striedacka ďaleko, furt niečo čo nám nepraje. Aby som im nekrivdil, ona je to taka nejaká rokmi (stáročiami?) pestovana národná výhovorka, ktorou sa možno národ vyrovnával s nepriazňou osudu, neustále pod niecou topankou, ale mohli sme na tom byť lepšie, len sme mali smolu. A možno sa tým vytvorila nejaká virtuálna stigma v podvedomí ktorou tu "smolu" pritahujeme.
Predsa len, ak prehras dva zápasy 2 resp 30 sekúnd pred koncom a prídes o štvrťfinále, objektívne to smola je. Ak kráčaš po ulici a padne ti na hlavu klavír, tak je namieste povedať, no mal si smolu.
Ale tým to končí, neutapat sa v tom, čo by bolo keby. Mavnut rukou, zasmiať sa nad tým, ok, tak to bola teda smola. Ale človek musí kráčať stastiu a nabudúce sa to podarí. Pretože tak isto môžeš aj smole kráčať oproti, napríklad tým, že polavis v poslednej minúte zápasu...
22.5.2019 - 10:02
+2

amaskiea BLOG

 

tú smolu priťahujeme práve tým, že pri každom nezdare sme si zvykli bedákať nad smolou, namiesto toho, aby sme sa zamysleli aspoň nad tým, či sme niekde nemohli predsa len spraviť chybu my, a či by sme sa jej nemohli nejako v budúcnosti vyvarovať, nie, a tak má "smola" u nás otvorené dvere dokorán aj nabudúce
Aj tieto MS, 2. a 3. zápas "nám dodrbali rozhodcovia, čo sa dá robiť", tak sme rovnako ako v tých dvoch zápasoch nedôrazne vyhadzovali puky aj v tom štvrtom...
22.5.2019 - 10:43
+1

worth

 

Áno, bolo to vidno aj tuším po zápase s Kanadou (alebo Fínmi?) keď Ramsey povedal, že na rozhodcov sa nebudeme vyhovárať a potom tuším Tatar bum, rozhodcovia nás poškodili.
Ináč napríklad v zápase s Nemeckom si myslím, že nás rozhodcovia zase trochu tlačili.
22.5.2019 - 12:39
0

kaviarista

 

Ja by som rozlišoval, či sa na smolu vyhováraš, alebo ju len skonstatuješ. Ak vsadíš na rulete 4x po sebe na čiernu a padne 4x červená, tak si mal smolu, keďže štatisticky si mal mať 47% na výhru.
Ale s tým priťahovaním to tak naozaj funguje. Ak budeš vkuse myslieť na to, že niečo nejde, tak to ani nepôjde
22.5.2019 - 14:08
0

Kurolišek

 

Máš pravdu je to presne tak. To neustále plačkanie ako nás poškodil rozhodca, ako sme smolne dostali gól. Čo to je? Mali sme si to postrážiť! Naše horúce hlavy vedel schladiť len Vujtek alebo priamo hráči čo hrali roky v zámori, boli tam hviezdy a naučili sa krotiť emócie. Čechom niekedy tá hravosť chýba ale nikdy sa im nestane že by to emočne nezvládli a pustili zápas. A už vôbec nie 2x po sebe.
22.5.2019 - 12:38
0

kaviarista

 

veď ti tu CZE rovno pod nosom so Švajčiarskom pustili zápas . Nepustenie zápasu je hlavne záležitosť Kanady a Švédska. Dlhodobo takticky najvyspelejšie repre tímy.
22.5.2019 - 14:13
0

Old School

 

Asi tak. Mne to tak príde, že Slovensko, Česko a Fínsko, sú asi jediné repre tímy, ktorým ak sa nevyvíja zápas podľa predstáv, tak už s tým veľmi nedokážu na takých 99 percent nič urobiť.
22.5.2019 - 14:24
0

hoKEjka

 

Vdaka za vsetko Laci, budes mi chybat ako v repre tak v KE. Zasluzil si si ten titul.
21.5.2019 - 21:27
0

Corgi77

 

Lašák je poriadny amatér.
21.5.2019 - 22:05
+3

dusan1980

 

To áno...ako tréner brankárov nie aby im budoval sebavedomie ale dával ich dole tými vyjadreniami.
A toto je čerešnička.
Láska nechaj to na profíkov ako je Kosa a ty povzbudzuj z tribúny.
ako emocionálne bol nestabilný ako brankár, to teraz prenáša sem
21.5.2019 - 22:15
+1

Adrumko

 

chlapci dakujeme za vykony a duufajme ze sa v tomto trende bude pokracovat aj nadalej!!
22.5.2019 - 6:56
0

Urpiner16

 

Takže tréner brankárov ako keby toho nebolo dosť to nielen zaklincoval s netaktickým striedaním brankárov po prvom zápase s USA keď na to nebol dôvod ale ešte aj včera mediálne zlyhal.
22.5.2019 - 8:51
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 16.6.2019 02:52
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 16.6.2019 03:55
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 17:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.6.2019 17:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.6.2019 17:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.6.2019 17:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.6.2019 17:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.6.2019 17:07

Bleskovky

Slovenky zdolali Česko 2:1 a budú hrať o účasť vo finále

Slovenské hokejbalistky zvíťazili v utorok vo svojom poslednom zápase v základnej skupine na MS v Košiciach nad Českom 2:1. V tabuľke majú zverenky Mariána Hambálka na konte 8 bodov a v skupine skončia najhoršie na treťom mieste. Obhajkyne titulu z Česka už na zlato nemôžu dosiahnuť. Slovenky sa v stredu a vo štvrtok stretnú s USA resp.
pred hodinou - TASR

Eakins sa stal hlavným trénerom Anaheimu Ducks

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks angažoval do pozície hlavného trénera Dallasa Eakinsa. Ten na lavičke nahradí dočasného kouča Boba Murrayho, ktorý viedol tím od februára po odvolaní Randyho Carlylea. Pätdesiatdvaročný Američan pôsobil počas predošlých štyroch rokov ako hlavný tréner na farme Ducks v tíme nižšej AHL San Diego Gulls.
včera o 19:32 - TASR

Philadelphia vykúpi zo zmluvy obrancu MacDonalda

Kanadský hokejový obranca Andrew MacDonald nebude pokračovať vo Philadelphii Flyers. Vedenie klubu zámorskej NHL ho totiž vykúpi zo zmluvy. MacDonald zaťažoval platový strop piatimi miliónmi dolárov.
včera o 09:47 - TASR

Hagelin sa dohodol s Washingtonom na novom štvorročnom kontrakte

Švédsky hokejista Carl Hagelin sa dohodol s klubom NHL Washington Capitals na predĺžení zmluvy. Nový štvorročný kontrakt mu celkovo vynesie 11 miliónov dolárov, v priemere tak za sezónu zarobí 2,75 mil. USD.
včera o 09:18 - TASR

Määttä sa sťahuje z Pittsburghu do Chicaga, opačným smerom Kahun

Fínsky hokejový obranca Olli Määttä bude v novej sezóne NHL obliekať dres Chicaga. Vedenie Pittsburghu Penguins ho vymenilo do tímu Blackhawks za nemeckého útočníka Dominika Kahuna a voľbu v 5. kole tohtoročného draftu. "Jastrabi" chceli vystužiť svoje obranné rady po tom, čo druhú sezónu po sebe nepostúpili do play off.
16.6.2019 08:28 - Michal Bruner / TASR

LA King vykúpili zo zmluvy Phaneufa

Tím zámorskej hokejovej NHL Los Angeles Kings vykúpil zo zmluvy obrancu Diona Phaneufa. Tridsaťštyriročný kanadský veterán mal kontrakt platný ešte dve sezóny. Aktuálnu sedemročnú zmluvu v hodnote 49 miliónov USD podpísal Phaneuf v roku 2013 s Torontom, odkiaľ ho po troch rokoch vymenili do Ottawy.
15.6.2019 22:05 - Michal Bruner / TASR

Ruský obranca Ľjubuškin predĺžil o rok kontrakt s Coyotes

Vedenie klubu NHL Arizona Coyotes sa dohodlo s ruským obrancom Iľjom Ľjubuškinom na predĺžení spolupráce. Dvadsaťpäťročný hokejista, ktorý sa mohol stať obmedzeným voľným hráčom, podpísal s "kojotmi" nový ročný kontrakt. Detaily zmluvy nie sú známe.
15.6.2019 08:36 - Michal Runák / TASR

Vo veku 81 rokov zomrel bývalý fínsky reprezentant Juhani Wahlsten

Vo veku 81 rokov zomrel v nedeľu bývalý fínsky hokejový reprezentant Juhani Wahlsten. Bývalý kapitán "Suomi" sa zapísal do histórie fínskeho hokeja predovšetkým na MS v roku 1967, keď sa dvomi gólmi podieľal na prvom víťazstve Fínska nad Československom. Po skončení kariéry pracoval Wahlsten ako tréner a funkcionár. V roku 2006 ho uviedli do Siene slávy Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF).
11.6.2019 15:41 - / TASR

New Jersey podpísalo zmluvu so Švédom Boquistom

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal trojročný nováčikovský kontrakt so švédskym útočníkom Jesperom Boqvistom. Dvadsaťročný krídelník odohral uplynulé dve sezóny vo švédskej lige v tíme Brynäs IF. V 55 zápasoch minulého ročníka strelil 13 gólov a pridal 22 asistencií.
10.6.2019 22:22 - Michal Bruner / TASR

St. Louis v šiestom zápase finále bez suspendovaného Barbaševa

Disciplinárka hokejovej NHL suspendovala útočníka St. Louis Blues Ivana Barbaševa na jeden zápas za úder do hlavy Marcusa Johanssona z Bostonu Bruins. Informovala o tom agentúra AFP. Dvadsaťtriročný Rus zasiahol súpera v prvej tretine piateho zápasu finálovej série play off.
8.6.2019 08:21 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola