Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SR proti USA bez Hudáčka, dostal antibiotiká: Cítim sa zle

zdroj: TASR
9.5.2019 16:43 TASR

Slovenskí hokejisti nastúpia vo svojom otváracom zápase na domácom šampionáte v piatok proti USA bez chorého Libora Hudáčka, otázny je aj jeho sobotňajší štart proti Fínsku.


O účasti ďalšieho útočníka Mária Luntera v prvom stretnutí sa rozhodne v piatok na dopoludňajšom rozkorčuľovaní.

Hudáček strávil na stredajšom tréningu na ľade iba pár minút, Lunter netrénoval vôbec. Vo štvrtok však obaja absolvovali plnú záťaž. Dvadsaťosemročný Hudáček sa však po jeho skončení necítil dobre. Chorobu si priniesol už na minulotýždňový zraz po návrate zo svojho klubu. "Počas cesty z Liberca som vedel, že je niečo zle. Na tréningu v Poprade to ešte bolo dobré a aj na ďalšom som sa cítil celkom fajn, ale v piatok už nie. Lekár ma ešte dal dokopy, ale v nedeľu sa mi to vrátilo. Mal som zapálené dutiny, bolelo ma hrdlo a nemohol som prehĺtať, doktor mi nasadil antibiotiká. Teraz záleží všetko od toho ako sa budem cítiť."

Slovenský útočník po štvrtkovom tréningu vedel, že nestihne otvárací zápas: "Cítim sa zle a proti USA nenastúpim. Ale urobím všetko pre to, aby som nastúpil čo najskôr."

Hudáček vo štvrtok trénoval aj napriek odporúčaniu lekára, aby zostal v posteli. "Všetko je na mne, lekár mi povedal, aby som nerobil vôbec nič. Ale som namotivovaný a chcel som ísť na ľad. Uvidíme, ako to bude pokračovať. Bude dôležité, ako sa budem cítiť na ľade v piatok a najmä v sobotu na rozkorčuľovaní. Ak budú tréneri chcieť a ja budem stopercentne v poriadku, nastúpim v sobotu. Musím dýchať ústami, ale mám silné antibiotiká. Trochu som sa spotil, tak uvidíme."

Pravdepodobnosť, že v piatok do hry zasiahne Lunter, je väčšia ako u Hudáčka. Dvadsaťštyriročný útočník absolvoval celý tréning, rovnako však bojuje s chorobou.

 

 

 

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


Lukask

 

Skoda, aj ked som zvedavy ked sa dostane do zapasu v akej bude forme po chorobe, no hadam treneri neurobili chybu ked ho zobrali , uvidime
9.5.2019 - 17:31
+3

Tricko30

 

Ako Hudáček aj polozdravy sa nám zíde ale načo nám je chorý lunter to nechápem
9.5.2019 - 17:31
+47

Hc-Ke-1

 

Neodohral žiaden zápas pripravy plus je chorý. Nefér voči Bučekovi alebo Marcinkovi. No čo už...
9.5.2019 - 17:31
+45

aaaaa

 

Hudáček je s Kristofom náš najlepší center a je najkreativnejsi ...miesto si zaslúži tam nie je o com
9.5.2019 - 18:52
+9

Suchár

 

a čo, keď sa bude zle cítiť aj nasledujúce dni?, čo potom????

nechápem toto celé
9.5.2019 - 17:31
+5

Sedko NR

 

Nesilte to s Liborom a vymeňte ho za Marcinka.
9.5.2019 - 17:32
+22

zvolencok

 

Tento rok je zakliaty čo sa týka centrov. Viedenský, Hrivík out.. Krištof s Hudáčkom prišli unavení z dlhej sezóny
9.5.2019 - 17:35
+1

Gargamel123

 

Kokos chlapci: dobre sa nadrbat z domacej a do rana ste fit.
9.5.2019 - 17:40
+15

Urpiner16

 

To tvoja špecialita?
9.5.2019 - 17:43
+3

Hc-Ke-1

 

Ty by si mal vedieť
9.5.2019 - 17:47
+41

Gargamel123

 

Nerob hanbu: vnucatam.
9.5.2019 - 18:03
+5

HkmDetva

 

Ja prave naopak to mam zle mi je a musim pomracovat
9.5.2019 - 19:35
0

snw

 

Baky: Volaj bakyho..
9.5.2019 - 17:41
+3

Ricardinho13

 

Zrejme títo dvaja nebudú napísaní hneď na súpisku. Treba si tam nechať ešte nejaké voľné miesto.
9.5.2019 - 17:50
+1

Nitransky_CORGOŇ

 

Asi budu vo forme po chorobe: To uz ozaj mohli nechat buceka s marcinkom.
9.5.2019 - 17:52
+5

ctibor

 

Boha....to tu teraz bude Bucek pod kazdym clankom? Ved uz skludnite hormon. Taketo vybuchy tu neboli ani vtedy, ked Sarkyho vynechali z OH... a to bol ale uplne iny kaliber.
9.5.2019 - 17:58
+25

miko 75

 

Ale veď majú pravdu, určite nebudú hrať cez víkend a Lunter má žalúdočné problémy, čiže mal asi týždeň diétu,tak asi v akej forme bude po takejto chorobe,bude oslabený, takže aj zbytočný.
9.5.2019 - 18:04
+12

ctibor

 

Co maju pravdu? Ze Libor je kreativny center do prvych dvoch lajn a takeho uz viac nemame? Lunter tam je tiez kvoli urcitym uloham v time...treneri maju bigger picture a Marcinko a Bucek tam nezapadali jednoducho, resp. neboli lepsi ako ich konkurenti. Uz po sty krat ti vravim, ze sa pozri na vykony Buceka pocas pripravy. Odisla mu uplne forma, vyzeral ako maly ziak casto a robil doslova detinske chyby v nasom pasme. Pre Buceka nie je priestor v prvych dvoch lajnach a ako bolo vidiet...hrac do tretej ci stvrtej lajny to urcite nie je. Vy Nitrancania mu robite akurat medvediu sluzbu momentalne.
9.5.2019 - 18:49
+24

gaspi

 

čo maju treneri?
9.5.2019 - 18:58
0

miko 75

 

Ja ti už po stý krát hovorím, že on šancu nedostal,ale chorý Lunter áno.
9.5.2019 - 19:12
+3

strojar

 

Zato je skvelé, že forma prišla Lunterovi.
9.5.2019 - 19:55
+11

ctibor

 

Inak je pekne, ze sa tu z Luntera robi taka nula.
PO:
Lunter 16 z 6+5 11b
Bucek 18 z 9+5 14b

Ano je chory, ale je dopisany na supisku, cize zrejme ta hnacka nebude az taka vazna.
9.5.2019 - 20:00
+3

mitoO

 

Luntera mal kto potlacit, Buceka nie. Tak to vidim ja.
Pri minulych nominackach to zvyklo ludom vadit, dnes uz nie, ved slepo verime.
9.5.2019 - 20:11
+26

ctibor

 

Konkretne kto ho potlacil? Daj nejake meno...
9.5.2019 - 20:14
0

mitoO

 

Asistent trenera napriklad?
9.5.2019 - 20:24
+21

MaxSBA

 

takže by tam dajme tomu ostal špirko tak ho dotlačil podkonický,že
9.5.2019 - 20:30
0

mitoO

 

Na ukor koho?
9.5.2019 - 20:32
+16

ctibor

 

Fiiiha...no z tohto pohladu som sa na to popravde nepozrel. Ale asi mas pravdu. Ale vobec na to nechcem ani mysliet, ved to je strasne....Boze...ozaj bananova republika. Az sa bojim to zopakovat...cize podla teba treneri nominovali hraca? Myslis, ze sa to deje aj v inych krajinach? Vies este aj o inych pripadoch?
9.5.2019 - 20:36
+4

mitoO

 

Fiiiha...no z tohto pohladu som sa na to popravde nepozrel. Ale asi mas pravdu. Ale vobec na to nechcem ani mysliet, ved to je strasne....Boze...ozaj bananova republika. Az sa bojim to zopakovat... Treneri nominovali hraca na zaklade kamaratsaftu a nie vykonnosti... Jednemu nedali ani poriadnu sancu a druhemu ju ani nebolo treba... Myslis, ze sa to deje aj v inych krajinach? Vies este aj o inych pripadoch?
9.5.2019 - 20:42
+22

ctibor

 

Ved su to ine typy utocnikov....co to tu stale pletiete. Moze hrat Bucek 4.lajnu? Nemoze...Moze hrat Bucek oslabenia? Nemoze...je Bucek rychlostny typ ochotny sa zrazat? Nie je...je to intelingentny typ hraca, s dobrou palicovou technikou, ktory ale nebol v priprave lepsi ako Studenic, Liska ci Lantosi. Co tu stale pletiete Luntera do toho. Hral zapas proti Cesku a hral ho dobre, hral tento rok KHL, v PO mal porovnatelne cisla ako Bucek a pritom ma niektore parametre hry, ktore Bucek nema.
9.5.2019 - 20:54
+7

Ol!ver

 

Lol
10.5.2019 - 0:36
0

ctibor

 

A k tej ziadnej sanci...odohral 4 zapasy, priemerny IT takmer 12 minut s bilanciou 0+0 a -3. Proti Cechom, jedinemu kvalitnejsiemu superovi, bol z piatich golov pri troch. Nerozumiem tej aure ohladom neho. Nie nemuseli sa spiknut vsetci Sorosovia, iluminati, Handzus, Lasak ani nikto, aby taky hrac nebol povolany.
9.5.2019 - 21:04
+10

HeyYou

 

otravne dristy. ako urpiner. a tristo bukov a bučkov tomu bez vahania da +...
9.5.2019 - 21:08
+4

weefoe

 

Po antibiotikách či chceš či nechceš v top forme nebudeš ani do týždňa, na 100%. A po sračke detto. Zdravý hráč, napríklad Marcinko by bola lepšia voľba. Samozrejme je to trénerova zodpovednosť a ja mu držím palce, aby to bolo jeho správne rozhodnutie.
10.5.2019 - 8:55
0

DannyPP

 

Som z Popradu a tvrdim ze nejde o to aby si zapadol ... u nas to casto zalezi na inych prioritach ... protekcionizmus ...
Bondra nem co robit v repre a podobne mozem napisat aj to ze ak nebol dobry Marcinko, tak neviem preco tam je Buc ...
Nastuduj si pokles formy lebo ak budes v 4-tej lajne 5 min za zapas tak si tam preto aby si sa zucastnil...
10.5.2019 - 12:05
0

Gargamel123

 

*Oprava HP: "Cítim sa na pi*u, hlási Libor"
9.5.2019 - 18:05
+3

Stano55

 

Načo tam držať chorého Libora?
9.5.2019 - 18:08
+4

Toma_XP

 

„Koniec mi odôvodnili tréneri pretlakom hráčov. V dueli s Nórmi v Michalovciach som pôvodne nemal ani hrať, preto som si pridával po tréningu aj v posilňovni. Až potom som sa dozvedel, že večer budem hrať namiesto Mária Luntera. Napriek tomu som korčuľoval len pár minút. Skôr som si ten zápas odsedel,“ dodal krídelník Buček
9.5.2019 - 18:11
+3

Stano55

 

Treba odkázať Samovi, že mlčať je zlato...
9.5.2019 - 18:13
+27

emoxx1

 

A čo také zlé v tom úrivku povedal?
9.5.2019 - 18:17
+14

FeroMotyka

 

Pravdu a to sa nenosí.
9.5.2019 - 18:22
+20

Stano55

 

A ako mu pomôže to vyplakavanie v jeho kariére?
9.5.2019 - 18:23
+20

caput rerum

 

To nie je vyplakávanie, to sú fakty, chlapče. Prečítaj si jeho celé vyjadrenie a možno pochopíš, ale veľmi tomu neverím, že sa ti to podarí.
9.5.2019 - 18:25
+16

Stano55

 

Som tvoj rovesník chlapče...
9.5.2019 - 18:28
+5

caput rerum

 

V tom prípade by som nemal mať pochybnosti, že ?
9.5.2019 - 18:38
+2

mefistoJACK

 

Ale sakra preco by uz mal mlcat? Nikoho neuraza..nikoho neobvinuje ze bral uplatky..riesi len aktualnu situaciu..ale to sme my "drzme huby a krok" a prosim neporovnavat s Pospisilom..ten mal byt ticho...tuto nevidim nic zle..fandim nasim celym srdcom a dusou neskutocne sa tesim ale to neznamena ze nemozem napisat ze PODLA MNA bola Bucekova nenominacia epicky fail..chalanom mohli vyslat aj signal..vratis sa na SVK - spravis super sezonu - mal by si byt v repre na MS... a takto? Chlap taha cele playoff svoj team..co playoff - celu sezonu..a tu mu ide niekto vycitat ze mu nevyslo 6 striedani v poslednom zapase..OMG fakt ma to sklamalo
9.5.2019 - 20:56
+12

miko 75

 

Super postreh,do bodky súhlasím,ale počkaj za chvíľu ťa zruší ten päť ačkový "odborník" a hneď ti vysvetlí, že sú tam všetci o tri levely pred ním.
9.5.2019 - 21:16
+7

miko 75

 

Tu sa iba potvrdilo že s ním nepočítali a skutočnú šancu zabojovať o nomináciu dostal iba v jednom zápase v Nitre a tam bol najlepší hráč.
9.5.2019 - 18:22
+11

HeyYou

 

stala sa teda krivda veliká?
9.5.2019 - 19:12
+1

nona

 

Uz si trapny aj s bucekom,mali to urobit ako s grigerom jeden zapas a koniec a uz by si mal po strese.
10.5.2019 - 0:12
+2

miko 75

 

Za všetkým, čo som napísal,si stojím a ty máš niečo k téme, alebo si si iba potreboval uľaviť a zdvihnúť ego?
10.5.2019 - 14:37
+1

fanusikuspechu

 

preco sem nedas aj druhu cast rozhovoru ty lolo, ci treba urobit este vacsi bordel okolo neho???

Mladý útočník z výsledku prekvapený nebol. „Predsa len v prvých formáciách máme skúsených hráčov a hokejistov z NHL. Napriek tomu som myslel, že dostanem väčšiu šancu sa ukázať. Nie som Gretzky, aby som niečo spravil na ľade za sedem striedaní. Na druhej strane je to motivácia do ďalšej práce,“ zdôraznil Buček, ktorý je spokojný so sezónou.
9.5.2019 - 19:18
+6

LevTiger

 

To sa neboja ze sa choroba rozsiri aj na ďalších hráčov? Nemali by tito dvaja doma prdkat pod perinou? Ok. Možno si nechava Satan zadne vratka ked sa nebude darit.No viete v time nam sarapati viroza, niektori chlapci maju žalúdočné problémy.
9.5.2019 - 18:14
+2

Joey772

 

Ten útok je proste nemastný neslaný,s Bučekom som mal aspoň pocit , že môže niekto prekvapiť
9.5.2019 - 18:17
+5

GZA

 

Toto je už fakt dosť trápne, takže bez Bučeka už ani nikto prekvapiť nemôže? Pre Boha ľudia, majte kúsok súdnosti.
10.5.2019 - 1:01
+3

caput rerum

 

Toto je ale naozaj vážny fail slovenského realizačného tímu. Hudáček berie ATB, bude môcť podať plnohodnotný výkon možno v posledných dvoch zápasoch základnej skupiny. Lunter tiež nie je bohviečo. Za takýchto okolností mali ísť Buček a Marcinko,
9.5.2019 - 18:23
+22

Jozef_SK

 

Ja neviem čo furt máte s Bučekom ... Lunter možno ani nebude zapisany na supisku , Hudáček je center a buček krídlo , buček tam nemá čo robiť tento rok , panik tatar lantoši studenič nagy dano jednoznačne lepší a do 4. formacie sa buček nehodí
9.5.2019 - 18:25
+6

Jozef_SK

 

Jednoznačne lepšie ked ho poslali domov .. bude sa snaziť za rok zlepšiť aby tam buduci rok bol keby ho vezmu a neodohra ani jeden zapas mohlo by to mat dopad na jeho psychiku ,, priklad Kupec - ked hral za BB hral dobre po MS20 mal prísť hrať do BB no kedže neudohral ani zapas na MS vysral sa nato a ukončil karieru a to zneho mohol byť dobry obranca pre SVK/CZ ligu
9.5.2019 - 18:27
+1

Jamboree

 

Ale : máte silnej mančaft i tak. Ta obrana je perfektní. Ještě se to musí sehrát ale.
Jestli nám přijde Faksa a Francouz, tak budu mít jistotu, že naše týmy mají při plném nasazení a soustředění šanci porazit kohokoliv : D
Btw, kdyby to šlo Jula Hudáčka bychom si vzali jako jedničku/dvojku na MS klidně my : D
9.5.2019 - 18:31
+3

GB11

 

Zomrel: Peter Koštáľ
9.5.2019 - 18:32
+1

gallup nr

 

RIP
9.5.2019 - 22:55
+1

Senator BLOG

 

OT: Tavares sa vratil do Toronta?
9.5.2019 - 18:33
0

Hc-Ke-1

 

Bude to zaujímavé či sa ešte vráti, či sa mu oplatí
9.5.2019 - 18:42
0

FeroMotyka

 

Hej, zranenie.
9.5.2019 - 18:44
0

helmut600

 

To je to s tema centrama vazne tak spatny, ze musi jet hrac kterej nehral pripravny zapasy a ma antibiotika ktery sou minimalne na 3 dny takze tak 5 dni out na 14 denni turnaj ? Me to hlava nebere. Kdyby to byl hrac formatu Handzuse tak to beru ale nejakej Hudacek z Liberce.
9.5.2019 - 18:44
+4

helmut600

 

Ja mam dojem, ze Michal by si mohl vzit veci a centra 3 utoku by v klidu zvladnul uhrat i po tech par letech bez poradnyho treningu.
9.5.2019 - 18:46
+2

Jamboree

 

Nějakej: Hudáček z Liberce je přesně ten kreativní centr, kterýho tenhle tým potřebuje ty lajku.
Naopak, z lékařskýho hlediska bych ho nechal bez tréninku klidně pár dní odpočinout, nervat to silou, první zápasy nic neznamenají. A pak přijde jako žolík ; )
Důležitej hráč, tomu ver
9.5.2019 - 18:47
+5

moke19

 

je chorý, treba ho nahradiť, antibiotiká sú na osem dní, GM mysli
9.5.2019 - 18:51
+1

riso20

 

Osem dní? Aale ved keď ich berie nejaké trojdňové a silné tak môžu mať pomerne rýchly nástup a môžu účinkovať ešte pár dní po dobrati takže v pondelok by mohol hrať.
9.5.2019 - 19:11
+2

moke19

 

Tvoj názor Ti neberiem, uvidíme
10.5.2019 - 6:41
+1

aaaaa

 

Hudáček je náš najkreativnejsi hráč ...presne taký typ centra nám minulé roky chýbal , keď sme tam mali len väčšinou bojovníkov ...na tie najdôležitejšie zápasy bude verím že fit a bude potrebný .


Hudáček a Marcinko sa nedajú ani porovnávať .

A s tým Bučekom už prestaňte preboha ...nedá sa to čítať . Do prvých dvoch útokov je tam 7 lepších krídelníkov , takže není o čom .

Zajtra začína MS tak už poďme fandiť a nie vyplakavat nad logickým vynechaním hráča z formy
9.5.2019 - 18:56
+15

Hc-Ke-1

 

No som zvedavý čo zahrá ten Hudáček
9.5.2019 - 18:57
+1

miko 75

 

Ty tu prestaň robiť z Buceka neschopného mantaka, ktorý stratil každý puk, ktorý na neho smeroval a ešte mi prosím ťa vysvetlí pán veľký odborník načo tam je chorý Lunter, ktorý si od ani nevyhovoval v príprave, absolútne nespochybňujem ani jedného hráča v nominácii, možno by som zamenil Martinka za Buca,ale inak sú tam všetci oprávnene, až na Luntera.
9.5.2019 - 19:22
+6

miko 75

 

*Marcinka*
9.5.2019 - 19:23
0

GZA

 

Toto je už riadny grc.
10.5.2019 - 1:06
0

aaaaa

 

Ja tu nerobím z neho mantaka...naopak pre pripravou som veril že určite pôjde ...ja len píšem , že v príprave sa ukázali ostatný hráči že sú lepší jak on . Stále je niekto lepší a niekto horší , to neznamená že je mantak.

To len vy tu z neho robíte pomaly druhého Oveckina .

S Lunterom počítajú , zjavne na pozíciu na ktorú Buček nebol vhodný .
9.5.2019 - 19:31
+10

miko 75

 

Ťažko sa mohol ukázať lepšie, keď poriadnu šancu dostal v jednom zápase.
9.5.2019 - 19:43
+5

nona

 

10.5.2019 - 0:16
0

strojar

 

Tak to som zvedavý ako tam deduško s rotujúcimi asistentmi natlačí tých sedem krídelníkov do dvoch útokov.
9.5.2019 - 20:06
+10

MackoPu

 

Vidim, ze si sa uz definitivne opustil. "Deduskom" tu niektori menej vybaveni jedinci volali uz Vujteka.
10.5.2019 - 0:33
+3

strojar

 

Pán Ramsay už skončil s trénovaním a žil na zaslúženom odpočinku až kým ho Šatan nevytiahol ako záchrancu slovenského hokeja.
10.5.2019 - 5:16
+3

amaskiea BLOG

 

strojar at his best: akože naznačenie skrytej pointy, ale v skutočnosti za tým žiadna nie je, ani skrytá.
A druhá vec, podprahové podsúvanie nejakej "záchrany SK hokeja" Šatanovi. Takýmito heroickými činmi a patetickým blábolom sa zaklínali skôr jeho predchodcovia Nemeček&Široký&Paštinský&Co. Šatana si v živote nemohol počuť vypustiť z úst nafúknutú prázdnu floskulu tohto typu.
10.5.2019 - 12:12
+8

strojar

 

pointy, heroickými, patetickým, floskulu
Ja ťa asi začnem ľúbiť, ale budeš musieť používať viac cudzích slov.
10.5.2019 - 15:04
0

amaskiea BLOG

 

odpovieš, aj keď nemáš čo, však mojko?
10.5.2019 - 16:27
0

strojar

 

A ty?
10.5.2019 - 16:30
0

moke19

 

Vújteka tak známi prezývajú
10.5.2019 - 7:49
0

MackoPu

 

No len tu to byvalo trochu v inom kontexte.
10.5.2019 - 11:54
0

Sunkafit

 

Ved aj ty si dedusko
10.5.2019 - 12:44
+1

strojar

 

Ešte nie, ale o pár týždňov budem.
Teším sa na to.
10.5.2019 - 14:48
0

keso9

 

Nerad sa vyjadrujem k nominacii a plne respektujem, ze treneri by mali byt v tomto autonomni: Ale na podujatie, kde sa ocakava max fyzicke nasadenie, na turnaj kde su naroky na rychlu regeneraciu by som choreho hraca alebo po chorobe urcite nebral... toboz ked nie je rozdielovy... radsej by som zvolil kompromis so zdravym hracom...
9.5.2019 - 19:41
+6

Urpiner16

 

Aký problém.Chorých poslať domov.A povolať náhradníkov.Čo ak kanonier č.27 to chytí to chcete?Kto budze štrilac tote vinkle?
9.5.2019 - 19:50
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
HkmDetva

 

Lunter je uz na supiske Bondra, Godla a Hudacek nie
9.5.2019 - 20:05
0

riso20

 

Nepomylil sa len v rtvs? Véd bondra trénoval
9.5.2019 - 20:39
+2

HkmDetva

 

Trenovat mohol... Tuto info mam z konkurencie tohto portalu
9.5.2019 - 22:28
+1

riso20

 

Hej aj ja som to už potom našiel ale, najskôr som to začul v rtvs a nedávalo mi to zmysel
10.5.2019 - 6:49
+1

Pietro10

 

Inak kto idete zajtra, beriete vazne tie hrozby ze 2 hodiny pred hokejom treba byt pred steelkou? nieze sa dnu dostanem za 10minut, lebo tie pivka za 3.5 € potom vypijem zo 5 kym hokej zacne
9.5.2019 - 20:15
0

nnestor

 

to sa aj mne stava stym pivom
10.5.2019 - 5:37
+1

Urpiner16

 

Stačí keď budeš vidieť hornú časť bránky USA.Váš tam už ide vymetať pavučiny.
9.5.2019 - 21:00
+1

Tino

 

poniektori: ste tu akokeby s poskodenym mozgom, resp mi to tu pripomina nejake alternativne/antisystem medium kde sa zidu idioti a
blabocu nezmysly , stazuju sa kveruluju a vytahuju "overene" pravdy ktore koluju krcmami....hudacek je center do 1 -3 lajny bucek kridlo , hudacek neostava na ukor buceka ani marcinka prekristapana...marcinko silovy center v tomto teame pouzitelny len v 4. lajne ktoru mu vyfukol zigo ,ktory nie je slabsi ako marcinko z toho co ukazala priprava hoci len kratka...utrum.

budete tu blabotat bez rozmyslu kraviny urobite z HP stoku....tak ma napada ci toto nie je ciel.
9.5.2019 - 21:00
+15

moke19

 

ale lepší zdravý silový Marcinko, ako, akože kreatívny Hudáček, po antibiotikách, beriem späť, je GM kamoš
9.5.2019 - 21:18
+3

Tino

 

jj: tie krcmove dristy o kamosoch so myslel fajn ze sisaozval...zdravy marcinko nie je lepsi ako chory hudacek vyssie pisem preco.
9.5.2019 - 21:40
+1

flipper

 

Hudáček je kreatívny hráč, či hrá na ceentr alebo na krídle... Či sa Ti to páči alebo nie takých šikovných ručičiek a hokejových mozgov v repre bohužiaľ nemáme na rozdávanie, takže počkať na neho kým bude zdravý je logické rozhodnutie...bez ohľadu na to, v ktorej lajne bude nakoniec hrať, bude lídrom a na presilovky nàm ho treba jak soľ...
9.5.2019 - 23:04
+6

amaskiea BLOG

 

uhm, takže nominácia dvoch centrov súčasne do 4tého útoku by bol dôkaz o tom, že GM kamoša Hudáčka neprotežuje?
10.5.2019 - 11:58
0

Sunkafit

 

Tiez sa na tom bavim hokejportalova komunita strasne klesla...uz je to ako na facebooku
10.5.2019 - 12:48
+3

Bacilek

 

Dam aj ja nazor na nominaciu

V podstate v pohode, spravil by som tam 3 zmeny (z celkoveho pohladu)

1.vymena: Gernat-Koch

Gernat je tvorivy obranca s dobrou rozohravkou ktoru by uz mali mat vsetci obrancovia a MS ak chce byt muzstvo uspesne

2.vymena : Griger - Zigo

O Grigerovi sa tu popisalo vela, zial realizacny tim nepredvidal, spoliehal sa na 2 jedinych tvorivych centrov co mame ze budu k dispozicii..Sukel je nieco ani ani, ostatni power centri...., teraz Hudacek vynecha 2 zapasy, po chorobe mozno naskoci s Kanadanmi ktory mu to daju vyzrat, Grigera povazujem za vôbec najvacsi neprofesionalny fail v nominacii

3. Bucek - Lunter

Popisalo sa toho dost...

Pozrime sa na to racionalne, lebo cisto sportovo je to proste hlupost

Mame tvorive kridla: Tatar, Panik, Nagy, Lantosi

Taky mix: Studenic, Dano

Obranari: Liska, Lunter, Bondra

Logika hovori ze Mix hrac skor plnohodnotne nahradi obranara ako toho tvoriveho, Bucek po sportovej stranke jednoznacne mal nahradit Luntera, to ze e alebo bol Lunter chory je uz ceresnicka

Preto si myslim ze Buceka vyradili dovody ine, je mozne ze ma svojsku povahu, chce hrat najviac a ak nie tak to vypusta, dlabe na to, nejde mu tak to vzdava, podobne ako v Nitre a proste to treneri nechceli riskovat...ale mohlo sa to riesit citlivejsie, osobnym pohovorom, podni hraci so svojskou povahou boli Reway, Palffy, Zaborsky, Stefan Ruzicka, Sejna aj Bartecko...toto su alebo boli rozdielovi hraci ktori potrebovali osobny pristup a doveru

Bucek tam proste pri citlivom pristupe mohol byt kludne na tribune ako zolik do prvych dvoch utokov

Toto ma sklamalo moc

Aj ked je Lunter schopny hrat centra, mame tam 5 klasickych a dvoch alternativnych (Dano, Nagy)...ani toto neobstoji...

Dopisanie Luntera a nedopisanie Bondru...toto by uz mali skutocne vysvetlit...tuto uz ziadne racionalne myslenie nepomaha...necakame na nikoho, na kridlo uz vobec nie......a zdrave kridla potrebujeme Bondra odmakal a nevypustil celu pripravu...bodaj by nam ten Lunter vsetkym otvoril oci

Fandim verim v Sarkyho....ale tieto 3 kardinalne chyby a mozno jedna diskutabilna s Gernatom ma vytacaju pretoze fakt nemuseli byt...

9.5.2019 - 21:02
+12

miko 75

 

Súhlasím
9.5.2019 - 21:18
+6

hello, havarju

 

Súhlas. Tiež si myslím, že Bučeka vyradilo niečo iné a nie výkon. Ale asi to neriskovali, alebo nemali čas sa mu venovať ako mal Rondo.
9.5.2019 - 23:23
+1

hello, havarju

 

Tondo
9.5.2019 - 23:36
0

Urpiner16

 

To by musel byť v národnom mužstve Stavjaňa bez antisystémových rotujúcich asistentov aby sa tak stalo.
9.5.2019 - 21:06
+4

Bacilek

 

Samozrejme to so Samom v Nitre som myslel na zaciatku sezonu, Stavjana pre neho cestu nasiel....a aj z 3.utoku bol kralom strelcov
9.5.2019 - 21:07
+2

Ol!ver

 

Nechápem, prečo teda zobrali Hudáčka s Lunterom. Obaja chorí, a druhý tam kvalitatívne nemá čo robiť, ale snáď prekvapia chalani. No aktuálne to vyzerá ako chyba vedenia.
9.5.2019 - 21:32
+4

MackoPu

 

Jasne, to "vedenie" to v skutocnosti sabotuje (svoju robotu a zmluvu) a nema ani prehlad o hracoch. Zato treneri tu ? By mohli tie vedomosti rozdavat.
9.5.2019 - 23:19
+1

Ol!ver

 

To čo je za reakciu toto? Máš niečo aj k téme, resp. k môjmu príspevku či si si len prišiel kopnúť? Paráda.
10.5.2019 - 0:39
0

houm57

 

podľa čoho usudzuješ, že tam nemá čo robiť
pamätám si ako po zápasoch s Českom Ramsey chválil Ziga, Lantošiho a aj Luntera, jedine pri Bučekovi mal už vtedy výhrady (teraz som si pozrel štatistiky a v prvom zápase -1 a v druhom dokonca -2) a ani v posledných 2 zápasoch nepresvedčil
a keď je na súpiske, tak je už asi v poriadku (mal črevnú virózu)

10.5.2019 - 0:55
+1

Ol!ver

 

Podľa toho, že hral 1 (!) zápas v príprave a bol chorý. V čom je lepší Lunter ako Bondra? Bučeka by som bral do nominácie minimálne ako náhradníka, ale dokážem sa zmieriť s tým, že niektorí hráči sú na niektoré úlohy vhodnejší a že Samo tam nie je.
Avšak nedopísať na súpisku Bondru, ktorý mal v príprave kvalitné výkony, výborne napáda, je skvelý v oslabovkách a na naše pomery aj pomerne rýchly a dopísať do základnej zostavy Luntera? Aký to má racionálny argument? Nehnevajte sa na mňa. Hudáček a jeho forma po chorobe je tiež veľmi otázna a viem si predstaviť, že máloktorý tréner by takého hráča zobral, no dokážem to pochopiť, keďže nám chýbajú kreatívni hráči, ale Lunter? No, ok.

Kašlem už na to.

Bavme sa hokejom, o tom je šport.
10.5.2019 - 11:27
+1

houm57

 

Lunter hral 2 zápasy a ako som písal, chválil ho aj Ramsay
10.5.2019 - 12:44
0

Ol!ver

 

Chválil aj Bondru, Bučeka, takmer každého. Pričom Bondra je zohratejší s Bucom a v repre ešte nesklamal. Ale tak, keď chcú dať šancu Lunterovi tak prosím, aktuálne sa tieto rozhodnutia podľa mňa javia ako chyba, no rád sa nechám presvedčiť o opaku.
10.5.2019 - 14:38
0

bach

 

Oliver: nikdy nezistíš či to bola chyba.Potom budeš musieť dokazovať(neviem ako),že by Buček bol lepší.
10.5.2019 - 15:16
+1

Ol!ver

 

Prečítaj si príspevok, ktorý som napísal 11:27.
10.5.2019 - 18:20
0

matrin

 

Ktovie.. mozno mu povolia aj nejaku dopingovu vynimku ako norskym bezcom alebo nejake lieciky, ved aj nitrania so zlomenymi nohami pod utlmovacikmi ake vykony davali v semifinale... mozno nam libor prinesie stastie.. je pred majstrovstvami, neviem ako vy, ale ja si ich chcem uzit, doverovat realizacnemu timu a tesit sa zo spolocnych emocii pri hokeji s mojimi najblizsimi. Vrelo odporucam
10.5.2019 - 1:46
0

NzSlovak

 

Vy : ste už otaj trápni všetci. Dokážete normálne znechutiť tie majstrovstvá tou neustálou kritikou. Ten nejde, henten nejde, to je fail a podobne. Vy ani netušíte, aké možu byť dôvody nominácie, ale proste viete najlepšie koho by tam bolo dobré dať. Máme najlepšieho manažéra v histórii nášho hokeja, tak si to užite a konečne prestante haniť...
10.5.2019 - 5:08
+4

luciakanky

 

Vidím to tak, že Nitrania budú celé MS plakať kvôli Bučekovi. Čo tak si zobrať príklad z neho a už to neriešiť? Tiež sa mi nepáči, že je tam Lunter miesto neho, ale čo s tým narobím? NIČ. ak nám MS nevyjdú tak sem môžem prísť a víťazoslávne povedať " je som to vravela, keby tam bol Buček bolo by to lepšie"
Už na to kašlime, neriešme či tam má NR 3 hráčov, BB 2, KE 4, všetci hrajú teraz na Slovensko, tak fandime tým, čo tam sú a tým čo sa tam nedostali poprajme veľa síl do budúcej sezóny aby si ma MS zahrali o rok.
10.5.2019 - 6:50
+8

jh12

 

ale pointa je myslim si ina a prizna si to aj iny ako NR fans. Bucek proste je ukazka hokejistu, ktory za celu sezonu, rast a zaroven aj vyjadrenia inych ludi a hokejistov si tu sancu mal zasluzit. Nevieme co sa tam stalo (ak sa nieco stalo mimohokejove), ale aj tak si myslim ze mal byt minimalne na tribune.
10.5.2019 - 8:01
+5

laugo29

 

Takze takto:
Diskutovat je jedna vec a vymienat si nazory,ale uz nechajme konecne na pokoji Bucekov,Marcinkov,Hudackov a podobne...
fandime tim ktori tam momentalne stoja na lade s dvojkrizom na hrudi.
Treneri to zlozili ako to zlozili a hotovo,my to nezmenime,a hlavne nevirme prach na internete ale fandime im ako jedna rodina...
od dnes sme vsetci diskutujuci,fanusikmi jedneho timu !!!! Slovenskoooooooooo
10.5.2019 - 8:31
+3

riha248

 

Toto sa tu už fakt nedá čítať. Ved Buček bol v príprave najslabší hráč. Dostal taký priestor aký by dostával aj na MS ale jednoducho to nezvládal. Buček ešte musí trošku dospieť aby mal na medzinárodnú úroveň.
10.5.2019 - 10:18
+3

DannyPP

 

Ak tu uroven dosiahol Bondra, Lunter, Buc, Sukel - tak Samo urcite ...
Neda sa porovnat aky priestor dostali tito hraci ...
Nejde len o Sama, niektori hraci tam jednoducho su na ukor lepsich ...
10.5.2019 - 12:40
+2

MaxSBA

 

Buček ako nejaký spasiteľ Slovenska, preboha. Ho tu vyzdvihujete akoby bol Crosby. Radšej si užime MS v pokoji.
10.5.2019 - 11:46
+3

strojar

 

Tak to teda určite nie.
Spasiteľmi slovenského hokeja sú zlatí chlapci.
10.5.2019 - 15:13
+2

Urpiner16

 

No myslím si že keby predsa len Bučeka ešte nebodaj povolali tak ten hráč by trhal ľad lebo by to všetko z neho spadlo a bol by to pravý opak čo ukázal v príprave.Môj názor.
10.5.2019 - 12:17
+1

DannyPP

 

Niekto si tu vsimol minusove body Sama proti CR ... a vsimli Ste si pani s kym bol na lade?
Nechapem preco tu su taki znalci co hadzu spinu na 20 rocneho chalana ...
10.5.2019 - 12:28
+4

amaskiea BLOG

 

kde, kto, akú špinu tu hádže na Bučeka, kde si videl, daj konkrétne
10.5.2019 - 13:13
+1

miko 75

 

Ty si si nevšimol, veď tu z neho urobili mantaka, čo sa nevie korčuľovať, stráca každý puk atď,nájdi si pár príspevkov,ako ho zosmiesnovali,napr.zvolencan s nickom bývalého fínskeho brankára,alebo ďalší...
10.5.2019 - 16:04
+3

amaskiea BLOG

 

nyytymaki? Vladko? Toho tu nevidím, okrem toho vôbec neverím tomu, že on by sa nejako prvoplánovo navážal do kohokoľvek. Veď mi sem skopíruj aspoň dva okydávacie príspevky, keď ich tu je toľko, akurát ja trpím asi nejakou slepotou, tak pomôž...
10.5.2019 - 16:32
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
miko 75

 


nyytymaki BLOG


Najvacsi talent hra totiz s 20kg zavazim,takze jeho korculovanie vyzera ako za cias Sechneho.Na nasu ligu staci,ale uz vcera si pri Noroch ani nepipol.Ako vsetko pekne 19rokov,prehlad,ruky,ale ak je imobilny tak nema narok na MS.Presne preto dopadol aj Marcinko,tazkotonaznik.Na MS nikto nebude Buceka tlacit do pasma a spat.
10.5.2019 - 16:55
+2

amaskiea BLOG

 

To je asi z inej diskusie. Okrem toho, to že je z našej ligy zvyknutý mať na všetko viac času a priestoru, som si špeciálne uňho všimol aj ja. Je to nesporne talent, ale potrebuje ešte skúsenosti. Ja som rozhodne jeden z tých, ktorí každý rok volajú po väčšej príležitosti pre mladých hokejistov v našej seniorskej repre, ale tentokrát tam nejdeme len so starcami, ako bývalo predtým u nás "dobrým" zvykom, a keby tam bol aj Buček, tiež by som neprotestoval. A ak má byť nyytymakiho hodnotenie dôkazom nejakého hádzania špiny na Bučeka, tak ste jeho ochrancovia iba zbytočne hysterickí, môj názor.
10.5.2019 - 17:12
+1

miko 75

 

Tých príspevkov bolo viac aj od iných ale tak porovnávať ho so Sechnym,ale veď nevadí, viacerým ulahodil, veď my máme takých Bucekov,jak nasratych, takže si môžme dovoliť ich hodiť cez palubu...
10.5.2019 - 17:18
+2

amaskiea BLOG

 

neporovnával ho so Šechným, použil to len ako metaforu, ktorá sa týkala špeciálne korčulovania, fakt by ste mali zanietení obrancovia Bučeka trochu vychladnúť, lebo cez krvavé oči vidíte veci, ktoré nie sú
10.5.2019 - 17:21
0

miko 75

 

Prečo si myslíš že mám krvavé oči, jednoducho mám na to iný názor,ak tu má niekto milión príspevkov o tom,ako on na to nemá a bol najslabší,tak my môžeme mať milión príspevkov o tom, že jednoducho tam mohol kľudne byť aj keď mu nevyšla príprava na úkor hráča, ktorý v príprave skoro vôbec nehral a nie je to žiadny rozdielový hráč, bodka.
10.5.2019 - 17:46
+1

amaskiea BLOG

 

1. keby si nebol tak precitlivelý na jednotlivé slovíčka (krvavé oči), asi by to dosť pomohlo situácii, hlavne tvojej;
2. opakujem znovu, inými slovami, keďže je také množstvo príspevkov o tom, ako on na to nemá a je naslabší, prečo je taký problém skopírovať sem aspoň dva - ten jeden od nyytyho, čo si sem skopíroval (čo kvitujem a ďakujem ti zaň), nie je ani o tom, ako na to nemá, a ani o tom, že je najslabší
3. apropo rozdielový hráč - rozdielový hráč nie je ani Buček, hoci v budúcnosti možno bude a ja tu vidím príspevky, ktoré (podľa mňa) vcelku logicky zdôvodňujú jeho momentálnu nenomináciu a zároveň tam medzi riadkami čítam, že tým rozdielovým hráčom v budúcnosti ešte kludne môže byť - mimochodom, ja to čítam medzi riadkami aj v tom nyytyho príspevku - a aj priamo v riadkoch: "...vsetko pekne 19rokov,prehlad,ruky,.." - a táto skúsenosť z prípravy mu určite, okrem iného, pomohla uvedomiť si, že vyčinievať v našej lige nestačí. To je veľmi dobrá skúsenosť a má obrovskú výhodu v tom, že ju má oveľa skôr ako väčšina našich hokejistov za posledných plus/mínus 20 rokov.
10.5.2019 - 18:09
0

miko 75

 

Nechce sa mi to hľadať, keďže tá diskusia je plodná,ale veď si ich nájdi sám,je ich dosť,precitlively nie som, kopec ľudí tu s jeho nenominaciou nesúhlasí a nie len z Nitry,tak prečo my nemôžeme s ostatní môžu a tie kecy,ako je mladí môže mu to pomôcť, atď si nechajte,pomohlo by mu byť tam a nasávať všetko do seba a zbierať skúsenosti,bodaj by každý rok vyskočil v lige takýto hráč...s už ti dnes nepodpíšem, prepáč,za chvíľu príde pre mňa taxík, idem s kamošmi sledovať hokej pekný večer.
10.5.2019 - 18:23
0

amaskiea BLOG

 

Je ich podľa teba milión, tak prečo ich musíš hľadať?
Čo nemôžete? Veď namiesto pozitívnych argumentov pre Bučeka sa len sťažujete, že ho tu idú "milióny" utopiť v špine...
Tuším to tu niekde bolo, že tam máme 7 nováčikov tento rok? Keby sme takto mali každý rok aspoň polovičný počet z terajšieho počtu nováčikov, boli by sme dnes niekde inde.
Že čierny peter tentokrát vyšiel (aj) na Bučeka? No bóže! Je hokejista, tvrdý chlap, snáď sa z toho nezosype.
Všímal som si ho v príprave špeciálne - v tom, čo som videl, ani nie tak preto, že bol výnimočne produktívny v našej lige, ako skôr preto, lebo ma zaujal, ako zvládol toho ožrana z Detvy, ale čo som videl, tak zakaždým než stihol niečo urobiť, prišiel o puk. Nepamätám si uňho inú situáciu.
A pekný zážitok ti prajem dnes večer.
10.5.2019 - 18:36
0

MackoPu

 

Tiez si myslim, ze Sechneho ruky a hokejove myslenie su este inde, tak neporovnavajme
Netvarme sa, ze Bucekovi skoncila kariera. Skusali ho na poziciach, kde ho chceli mat a s kym ho chceli mat a asi nepresvedcil. Nic by som za tym nehladal.
10.5.2019 - 17:28
+1

miko 75

 

Absolútne súhlasím so Sechneho rukami a myslením,ale korčuľovanie porovnávať s Bucekovym síce môže byť metafora, ale dosť nešťastná, až zosmiešňujuca.
10.5.2019 - 17:49
+1

Acorgonka

 

"Chudak" Samo ...ten musi mat taku stikutku ze sa ani nenaje ani nevycura v pokoji
10.5.2019 - 16:44
+3

Urpiner16

 

Najväčší fail nominácie v histórii MS na Slovensku.
Buček je zdravý a doma a niektorí sú chorí a sú na MS.Ešte že máme štrilaca.
10.5.2019 - 17:10
+1

MackoPu

 

Tak este aspon 94x to napis a uz to bude aj pravda.
10.5.2019 - 17:21
+3


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 11.8.2019 02:51
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava000000:00
2.Žilina000000:00
3.Levice000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Martin000000:00
6.Topoľčany000000:00
7.Skalica000000:00
8.Sp.Nová Ves000000:00
9.P.Bystrica000000:00
10.Trnava000000:00
Aktualizované: 11.8.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 11.8.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 11.8.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.8.2019 19:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.8.2019 19:34
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.8.2019 19:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.8.2019 19:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 17.8.2019 19:34
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.8.2019 19:34

Bleskovky

Canucks predĺžili spoluprácu s generálnym manažérom Benningom

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Vancouver Canucks predĺžilo spoluprácu s generálnym manažérom Jimom Benningom. "Kosatky" dĺžku novej zmluvy nezverejnili, podľa Ricka Dhaliwala zo športovej stanice Sportsnet je kontrakt minimálne dvojročný. Päťdesiatšesťročný Benning sa ujal funkcie v roku 2014 a má pred sebou poslednú sezónu pôvodnej zmluvy.
o 11:20 - TASR

Obranca Calgary Välimäki si poranil koleno, čaká ho operácia a dlhá pauza

Fínsky hokejový obranca Juuso Välimäki utrpel počas letnej prípravy na novú sezónu NHL vážne zranenie pravého kolena a bude chýbať svojmu zámorskému klubu Calgary Flames bližšie neurčený čas. Podľa TSN si 20-ročný Välimäki roztrhol predný knížny väz a bude musieť podstúpiť operáciu. Pauzovať bude zrejme mesiace, vynechá tak nielen štart ročníka, ale výraznú časť celej sezóny.
13.8.2019 10:41 - TASR

Florida v marci vyvesí pod strop Luongovu jednotku

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Florida Panthers si uctí svojho dlhoročného brankára Roberta Luonga. Štyridsaťročnému Kanaďanovi, ktorý v júni oficiálne ukončil bohatú profiligovú kariéru, v novej sezóne slávnostne vyvesí pod strop domovskej haly jeho dres s číslom 1. Ceremónia sa uskutoční 7. marca 2020 pred domácim zápasom s Montrealom Canadiens.
12.8.2019 16:18 - TASR

Columbus Blue Jackets a Werenski sú blízko k podpisu novej zmluvy

Hokejový klub NHL Columbus Blue Jackets sa s najväčšou pravdepodobnosťou dohodne s obrancom Zachom Werenskím na predĺžení zmluvy. Dvadsaťdvaročný Američan by mal podpísať nový kontrakt ešte pred septembrovým kempom. Momentálne je obmedzeným voľným hráčom.
8.8.2019 10:31 - TASR

Edmundsonovi prisúdili na arbitráži ročný kontrakt na 3,1 milióna dolárov

Obranca Joel Edmundson si v nasledujúcej sezóne v drese tímu NHL St. Louis Blues zarobí 3,1 milióna amerických dolárov. Ročný kontrakt v tejto výške mu stanovil nezávislý arbitrážny sudca na pojednávaní v Toronte.
7.8.2019 07:34 - TASR

Kanada "18" - Švajčiarsko "18" 8:0 na Hlinka Gretzky Cupe

Kanadská hokejová reprezentácia do 18 rokov deklasovala v utorkovom zápase A-skupiny medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v českom meste Břeclav švajčiarskych rovesníkov 8:0. V "béčku" v Piešťanoch Rusi zvíťazili nad Švédmi 3:0.
6.8.2019 17:54 - TASR

Rusko "18" - USA "18" 6:2 na Hlinka Gretzky Cupe

Ruská hokejová reprezentácia do 18 rokov zvíťazila v pondelňajšom zápase medzinárodného turnaja Hlinka Gretzky Cup v Piešťanoch nad americkými rovesníkmi 6:2. Kanada si v českom meste Břeclav poradila s Fínskom 6:0. Hlinka Gretzky Cup hokejistov do 18 rokov: Fínsko - Kanada 0:6 (0:3, 0:1, 0:2), Rusko - USA 6:2 (0:2, 4:0, 2:0).
5.8.2019 18:02 - TASR

Hill podpísal nový jednoročný kontrakt s Arizonou

Vedenie tímu zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes sa dohodlo na jednoročnom dvojcestnom kontrakte s Adinom Hillom. Dvadsaťtriročný brankár v uplynulej sezóne pôsobil prevažne na farme Arizony v tíme nižšej AHL Tucson Roadrunners.
4.8.2019 10:02 - TASR

NY Rangers vykúpili Shattenkirka zo zmluvy

Vedenie klubu NHL New York Rangers vykúpilo amerického obrancu Kevina Shattenkirka zo zmluvy. Tridsaťročný hokejista, ktorý počas pôsobenia u "jazdcov" ďaleko zaostal za očakávaniami, mal ešte dva roky platný kontrakt. Ten mu garantoval priemerný ročný plat 6,65 milióna dolárov.
2.8.2019 10:13 - TASR

Rus Kamenev podpísal s Coloradom novú ročnú zmluvu

Ruský hokejista Vladislav Kamenev a klub NHL Colorado Avalanche sa v utorok dohodli na podpise novej ročnej zmluvy. Jednocestný kontrakt vynesie 22-ročnému centrovi, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, 750. 000 dolárov.
31.7.2019 09:44 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola