Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Štadión Pavla Demitru v novom šate (FOTO)

zdroj: Hokejportal.net/Vladimír Koláček
19.9.2019 13:23 HokejPortal.sk

V piatok sa bude hrať v Trenčíne veľký zápas. A Slovan ako súper nie je jediný dôvod. Pozrite sa na nový šat štadióna Pavla Demitru.


Mesto Trenčín sa pochlapilo. Preč sú staromódne drevené lavice, preč je zúbožená podlaha a staré stierky. Štadión Pavla Demitru dýcha na prahu novej sezóny novotou, akú si už dávno zaslúžil. Trenčiansky zimný štadión má nové vestibuly, novú kabínu hostí, nové nátery tribún ladené do šedej farby, nové podlahy a hlavne nové sedačky, ktoré sú v jednotnej červenej farbe, rovnako ako nové nátery za zábradliach. Dukla, máš dôvod na radosť. 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Acorgonka

 

a nie je tam moc cervenej? a zlta je kde ?
19.9.2019 - 13:27
+6

HKMT

 

možno mohli dať kombináciu červené sedadlá a žlte zabradlia
19.9.2019 - 13:29
+3

HockeyBender

 

V žltej budú fanúšikovia to stačí vyzeralo by to škaredo keby sú zábradlia na žlto. Popravde na áčku ich už mohli aj urezať.
19.9.2019 - 13:31
+5

ŠIMIKE

 

to by bola klauniáda
19.9.2019 - 13:32
+5

Acorgonka

 

mohli ved k Dukle ta zlta patri .... ale tak zase aspon ze vynovili
19.9.2019 - 13:34
+2

Vojto83

 

Sedačky sme mali mať aj žlté, ale nakoniec sa rozhodlo, že červené sú praktickejšie. Žlté sa vraj skôr zasvinia. Múdro... Ja mám, žltý dres. Preto sa k tomu hodí klobása s horčicou. Nevidno to. A čo sa týka tých zábradlí, tie mali byť žlté. Neviem prečo nie sú. Sam som zvedavý ako to vyzerá naživo a či sú sedačky všade kde boli pôvodne, alebo je okrem kotla ešte ďalší sektor na státie.
19.9.2019 - 13:37
+4

Gargamel123

 

Aspon zavesy na okna: mohli dat nove,zlte...
19.9.2019 - 13:48
+6

Big brother

 

Státie bude pod Áčkom.
19.9.2019 - 14:58
+3

samajamado

 

Ta spina na tych cervenych nebude vidno a utre ju divak zadkom. Nemusi ich utierat klub.
19.9.2019 - 17:23
+3

Pietro10

 

k zltemu sa hodi klobasa s horcicou k modremu sa mi čo hodi? slivkovy lekvar?
20.9.2019 - 7:25
+1

Acorgonka

 

Frankovka
20.9.2019 - 7:33
0

Pietro10

 

to moze byt.. pokial by bola sucha.. zacal som s dietou, takze pivo+jameson sa postupne pretransformovalo na cervene/biele suche
20.9.2019 - 9:52
0

ajwen77

 

Žltá je vo zvolene.
19.9.2019 - 14:41
+1

Big brother

 

Uvažovalo sa o žltých zabradliach, ale nakoniec to bolo vyhodnotené tak, že by to vyzeralo ako v cirkuse. S čím ja súhlasím. Žltej tam bude počas zapasoch dost - dresy, šaly.
19.9.2019 - 14:42
+5

Acorgonka

 

oukej... beriem
19.9.2019 - 14:45
+1

cipulis

 

Zltou mohol byt napis na sedadlach dukla
19.9.2019 - 16:23
+2

B-MO

 

aj taka bola varianta ale kedze je investorom mesto a to do buducna zjavne planuje stadion viac vyuzivat aj na ine akcie bolo rozhodnute ze to byde takto neutralne, + toto nie je posledna rekonstrukcia, dalsie veciby sa mali riesit v nasledujucich rokoch po etapach..
19.9.2019 - 16:34
0

mili28

 

to uz je prezitok !
20.9.2019 - 7:32
0

Barney1313

 

Neviete kolko cca sa mohlo predat permanentiek??
19.9.2019 - 13:31
+1

ridlley

 

Mali to cele zburat a postavit novy stadion, trencin by si ho zasluzil. Vsade sa stavaju futbalove stadiony, ale hokej sa hra v starych budach.
19.9.2019 - 13:32
+37

bohin85

 

Presne tak a pritom chodia na hokej ovela civilizovanejsi ludia ako ti neandrtalci co chodia na futbal len nicit a pobit sa.. Hlavne ze na futbalove stadiony daval stat dotacie..
19.9.2019 - 13:43
+29

maček

 

Bohin, presne si to vystihol. Toto som napísal do debaty vedľa (na otázku, prečo by hostia z TN mali v Zámkoch platiť za lístok €12,-, keďže pri ich ostatnej návšteve padla za obeť nejaká záchodová sanita)

Batman, po rokoch som bol na futbale. Slovan Trnava. Futbal ako tak, ale to prostredie... na zaplakanie. Nový štadión a na ňom staré maniere. Fankluby si nemajú čo vyčítať. Námatkou vyberam: ŠK Slovan, skurvená Bratislava. Jebať Trnavu, tú kurvu jebať Trnavu. Belasí Židi .... a tak ďalej a tak podobne.
A pre také jednobunkovce sa majú stavať nové štadióny ? Celé zle. Na futbal opäť tak o desať rokov.
Keď si vedeli urobiť poriadok s jednobunkovcami v Anglicku alebo Taliansku, tak prečo by to nešlo aj u nás.
Takže si priplatíš. Kým si ľudia neuvedomia, že sloboda je aj o zodpovednosti, lepšie tu nebude
19.9.2019 - 16:28
+9

frotto

 

No hej take rimske derby to je oaza pokoja.
19.9.2019 - 16:59
+4

bohin85

 

Presne tak a ja sa cudujem mlademu kmotrikovi ze s tym nerobi poriadok kedze prichadza o nemale peniaze ako dnes napriklad tym ze sa hra bez ludi... Ehm... Mmmm.. Pockat kmotrik.. Vlastne sa tomu ani necudujem..
19.9.2019 - 19:36
+2

Big brother

 

Zburat? A kde by sme hrali? Ako sorry, ten štadion dycha historiou, je to pre fanušikov srdcovka...postupne sa bude rekonštruovat, uz teraz sa na nom človek citi prijemmejšie. Ale ak vieš o nejakom investorovi, ktorý investoval do vystavby štadionu 25-35 milionov, tak beriem spat.
19.9.2019 - 14:51
+2

ridlley

 

No tak sorry, ze som si dovolil napisat, ze by ste si zasluzili novy, moderny stadion.. Beriem spat teda.
19.9.2019 - 16:09
+9

Big brother

 

My by sme si zaslužili len to najlepšie, s tym suhlasim. Sme fenomenálni, neskutoční. Ale bavme sa realne. Nemame nikoho kto by chcel postavit štadion, no dostali sme (mesto) od štátu milion eur, tak sme ich použili na skulturnenie štadiona. Ty byt primátorom, tak odmietnes dotaciu a budeš čakat na to kým pride do Trenčína nejaký arabský šejk a rozhodne sa postaviť štadion? asi nie, že? Treba niečo robit, postupné rekonštruovanie je jediná možnost.
19.9.2019 - 16:18
+3

maček

 

Rybník dal melón na štadión ? Sa nezdá chalanisko. Ešte dobre, že ostal v komunále, lebo veľká politika by ho asi zomlela. Inak Rybník mi pripomína Valla, len bez tých hipsterských extempore a s väčším dôrazom na praktickosť.
19.9.2019 - 16:32
0

Big brother

 

Rybník nedal melón, Pelegríni dal melón.
19.9.2019 - 16:35
+2

maček

 

Dal ho na štadión, alebo mestu, nech ho použijú na čo chcú ?
19.9.2019 - 16:43
0

Big brother

 

Ved ti vravim, že na štadion
19.9.2019 - 16:47
+2

Big brother

 

Ale aby som Rybníčkovi nekrivdil, tak tlačil na to, aby uvolnil ten milion na zimák.
19.9.2019 - 16:48
+1

maček

 

OK
19.9.2019 - 17:07
0

mili28

 

ono to bolo trosku inac... jeden poslanec z mestského zastupitelstva, mimochodom sef SMER-u v TN, cez Bašku vybavil ten milion u Pellého. a Ryba prihodil z mestských este 150000...
20.9.2019 - 7:37
+1

Big brother

 

Ano viem, len Rybniček už dlhšie na to tlačil, nakoniec sa to podarilo cez toho poslanca. Už za Fica sme malu dostat ten milion.
20.9.2019 - 7:53
0

moke19

 

Pellegrini dal hovno, dal si Ty (teda ak už pracuješ a platíš dane) Acorgonka, Tehelnépole, maček, gargamel, ..................................................................................., a aj ja
19.9.2019 - 18:27
+2

Big brother

 

Si jak strojar
19.9.2019 - 18:35
+5

moke19

 

nie, iba je dane a odvody platím, a to nemalé, a to z poctivo zarobených prachov zamestnanca, do politiky ma neťahaj
19.9.2019 - 18:54
0

mili28

 

takisto ako ty, platim aj ja, ale tieto reci nemam rad. to mozes hovorit na vsetko , co je pre verejnost.
20.9.2019 - 7:38
+1

moke19

 

súhlasím s Tebou, ja ale nemám rád keď sa povie, že dali, správne je prerozdelili (a aj z toho uliali). Prečo by nemalo ísť na verejnosť, keď sme sa poskladali?
20.9.2019 - 15:10
+1

Gargamel123

 

Drevené lavice: su preč...
19.9.2019 - 13:33
+11

33800

 

Nie tak celkom, jedna je u mna doma
19.9.2019 - 13:35
+14

Gargamel123

 

Som rad ze u nas mame sedacky: a ze aj u vas to smeruje ku kulturnejsiemu prostrediu.
Len taka nostalgia,v stodole tiez boli lavice.
To boli casy.ale pokrok nezastavis.
Kazdopadne si Trencin zasluzi komplet novu arenu.
19.9.2019 - 13:47
+2

Big brother

 

A sú ešte niekde? Ja by som tiez chcel jednu.
19.9.2019 - 14:43
+1

33800

 

Ja som to riesil hned ako zacali s demontazou, vraj sa usli len par ludom a potom to stopli,aj ked nechapem preco. Isto by sa naslo vela ludi ktorych by takyto suvenir potesil
19.9.2019 - 15:27
+4

kurtsteiner

 

V opatovej na ihrisku som videl,da sa z nich zobrat.po tme samozrejme.
19.9.2019 - 16:10
+3

OUTBLAST

 

..: Aj keď skončil zápas so žilinou čo mal byť rozlúčkou so starým tehelkom tak si niektorí ludia brali domov sedačku ako suvenír...len to malo potom chybičku krásy keďže sa potom hralo na starom tehelku aj ďalšiu sezónu
19.9.2019 - 22:37
+2

dusan1980

 

Tam boli vyklopne drevenme sedacky nie lavice
20.9.2019 - 12:55
0

Tehelnepole

 

Pekne.

Je len smutne, ze takyto stadion by skor slusal nejakemu mestecku niekde uplne panu Bohu zc chrbtom a nie mestu Trencin kde je hokej skutocne v zemi a vzduchu. Ako pise Ridely, Trencin by si fakt zasluzil krasny novy stadion.
19.9.2019 - 13:33
+23

Big brother

 

Keby nie sme na Slovensku, tak za tie peniaze čo sa dali do vašho, by postavili dalšie dva.
19.9.2019 - 14:44
+20

JohnnyNoMoney

 

Mensich by bolo aj viac ako dva. Tiez by sme teraz nemuseli krvopotne rozmyslat kam dat 13000+ (ak sa raz k tomu naozaj odhodlame)...
19.9.2019 - 14:50
+1

ridlley

 

Snad nie..
19.9.2019 - 16:17
0

fandahokeja

 

Vyzera to super! Ale dovolim si napisat, ze uz z fotiek vidiet dost detailov, ktore boli "odflaknute". Napr. ten plechovy bufet (hrozne), stare dvojkridlove dvere na boku Ackovej tribuny, tie hnede dvierka pri vipke, nedotiahnute omietky alebo nenatrety beton pod zabradliami a uplne najviac tie nosne stlpy strechy preco nenatreli (???), tie tam neskutocne biju do oci. Skoda, verim, ze to by neboli extra dalsie naklady aj na taketo detaily. Trenciansky stadion by si zasluzil stadion typu v Trinci (Werk arena) s kapacitou do 7-8tis.
19.9.2019 - 13:34
+4

dukla15

 

Strecha by sa mala robiť budúci rok
19.9.2019 - 13:37
+7

ŠIMIKE

 

akoze realne sa nieco bude robit so strechou ?
19.9.2019 - 13:41
0

ridlley

 

Mozno bude zatahovacia
19.9.2019 - 14:04
+13

maček

 

V zime sa rozoberie, urobí sa Winter Classic a hneď potom nainštaluje nová.
Dva v jednom.
19.9.2019 - 16:34
+4

B-MO

 

ak nebude publikovane info co sa planuje do konca tyzdna tak to sem napisem ale poviem ze to bude podla odhadu na dalsie etapy v hodnote cca 3mil
19.9.2019 - 16:41
+2

33800

 

A mozno prave ta strecha bude zltej farby
19.9.2019 - 13:42
+4

RedandYellow

 

Stĺpy sa budú robiť až keď sa bude robiť opláštenie a strecha... (dostanú nový facelift)
19.9.2019 - 14:09
+1

Big brother

 

Werk arena ma cca 5000.
19.9.2019 - 14:45
+2

nyytymaki BLOG

 

Trinec pecka:: Relativne za smiesny peniaz,u nas by sa take nieco zbuchalo klincami za 100M evry slovenskych.
19.9.2019 - 16:01
0

blue-311

 

Takyto super stadion by mohol vyrast aj v nitre.
19.9.2019 - 17:13
+1

TomsKE

 

Jj tiez mi to napadlo. Ze nitra alebo kludne aj vo zvolene
19.9.2019 - 18:12
+1

Stano55

 

Krásna aréna...
19.9.2019 - 18:47
0

dusan1980

 

Bol som na starom Trineckom stadione aj na novom. Pekny stanok , klobuk dole.
Ale nas zimacik ma lepsiu kulisu, a pozicia na Sihoti je uplne super. Dajme do neho 10 mil a bude super postupne. Uz to co sa tam udialo teraz je super.
20.9.2019 - 13:01
+1

moke19

 

pozícia na Sihoti úplne super, myslíš z pohľadu parkovania? z pohľadu trebárs prístupu od Nového Mesta cez most?
20.9.2019 - 15:12
0

Big brother

 

Z pohladu parkovania vobec, ved v blízkom okolí štadiona nie je žiadne velké parkovisko a ani nie je kde spravit. Ale velke parkovisko je pri plavarni a odtadial je to k zimaku 5 minút pešo.
20.9.2019 - 15:29
0

dukla15

 

No ale nová šatna hosti ta by stála za odfotenie pretože to je topka možno ešte lepšia jak má Ačko Dukly
19.9.2019 - 13:37
+3

B-MO

 

tak tak hostia budu mat minimalne vzhladovo krajsiu satnu ako domaci
19.9.2019 - 16:44
0

Jančo66

 

V piatok som tam
19.9.2019 - 13:40
+2

ŠIMIKE

 

keby sedacky boli aj na tom hornom "okruhu" bolo by to este lepsie..podla mna teda
19.9.2019 - 13:41
+2

Big brother

 

Niee...statie sa musí zachovat. To by už nebolo ono. Maximalne tak sedačky za brankou na statie, viac nie.
19.9.2019 - 14:56
+4

ŠIMIKE

 

ale s vyklopnymi sedackami sa da stat aj tak..ja len zeby to vyzeralo viac ako taky modernejsi komplet stadion
19.9.2019 - 16:40
+1

Big brother

 

Krajšie by to vyzeralo, s tym suhlasim.
19.9.2019 - 16:44
+1

ŠKP

 

U nas sa tymto pochovala atmosféra. Stare cecko za branou osadili komplet sedackami a fanklub drbli do rohu na statie pre max 200 ludi. Kvoli atmosfere fajn ale lepsie by to vyzeralo komplet sedackove vsade aj za branami.
19.9.2019 - 19:42
+2

Big brother

 

To statie tam, to je jedinečné. Neverím, že na to siahnu. Maximalne za brankami.
19.9.2019 - 20:18
+1

dusan1980

 

Statie musi ostat ako je.
Dokonca sa rozsirilo a dole pri lade kde boli sedacky to vyhodili a stat sa da aj tam.
Konecne
Koniec statia by znamenal koniec atomosfery na stadione.
20.9.2019 - 8:50
0

topska

 

Velka skoda C-cka. U nas to odovodnili tym, ze sa takto mozu organizovat medzinarodne podujatia. Mali sme dve a dlho asi ziadne ani nebude
19.9.2019 - 23:59
0

ŠKP

 

Aspon hore ten stred kde bol kotol mohli nechat. Ostatni ludia z cecka by sa potom fandenim pridali.
20.9.2019 - 9:23
0

topska

 

Jasne, ja si to uvedomujem ale to je otazka na majitela stadiona ktory to nechce Kebyze je to na nas tak tam sam vytrham tie sedacky
20.9.2019 - 13:24
0

dusan1980

 

Nie. Urcite nie
Vrch musi ostat na statie
20.9.2019 - 13:02
+1

fandahokeja

 

to viem. ale tie nosne piliere by novy nater zniesli a nestal by tolko
19.9.2019 - 13:51
+3

tep

 

Ešte strecha, opláštiť to, nech sa zatemnia okná, novú a väčšiu kocku a na našu ligu to bude tip top aréna..
19.9.2019 - 14:01
+1

Vojto83

 

Ja poprosím k tým sedackam roztlieskavacky na áčko.
19.9.2019 - 14:07
+7

tep

 

Len aby si potom mal niečo aj z hokeja..
20.9.2019 - 7:46
+1

B-MO

 

v plane na dalsie roky..
19.9.2019 - 16:45
+3

Bizzaremifo

 

že sa staré lavice vyhodili až v roku 2019 je síce haMba, ale je super, že sa zimáky konečne trochu skultúrňujú ...divácky záujem je určite vyšší v kultúrnejšom prostredí.
19.9.2019 - 14:11
+3

bandita

 

nieco mi tam chyba: chyba mi tam zo zltych sedaciek vytvoreny napis DUKLA.
19.9.2019 - 14:15
+3

Big brother

 

Oo maj got...len to nie! to už neni in.
19.9.2019 - 14:55
+3

maček

 

Nemôžem si pomôcť, ale už 5 minút sa chechcem pri predstave, že by z tých žltých sedačiek urobili montéri cez noc nápis SKURVENÝ SLOVAN.
Viem, je to stupídne, ale strašne sa na tom ako latentný slovanista bavím. Aspoň niekto
Berte to ako vtip, nie zámienku na fight.
19.9.2019 - 16:40
+22

worth

 

19.9.2019 - 17:19
+2

erco1999

 

Tak toto ma dostalo
19.9.2019 - 18:21
0

Andy182

 



wtf

kamo, nerob
20.9.2019 - 10:58
0

mili28

 

nieeeeee
20.9.2019 - 7:46
0

matrin

 

.. zajtra pokrstiť ako sa patrí
19.9.2019 - 14:19
0

Breadman

 

Prehrou po nevyraznom vykone? Chromiakovi ale prajem vyrazny vykon.
19.9.2019 - 14:21
+1

lanti

 

Breadman: Bože prečo musíš zo seba robiť idiota?...
19.9.2019 - 15:07
+15

B-MO

 

lebo moze
19.9.2019 - 16:46
+1

88Backo

 

Pekne pekne,už len tých tiežfanúšikov skultúrniť aby nehadzali po hosťoch šutre a menej oslavovať maďarov
19.9.2019 - 14:26
+17

batman

 

nasilu sme to tu natlacili, bude flamewar? ulavil si si?
19.9.2019 - 14:55
+15

fifofrogy

 

Ale veď Trenčania sú Maďari na pohľadanie a k tomu štadiónu asi toľko že lepšie ako nič ale žeby z toho človek šiel do kolien to ee .
19.9.2019 - 15:28
0

Big brother

 

No ja mam pocit, že ty ideš do kolien už len ked sa povie "Dukla Trenčin" taký moj postreh
19.9.2019 - 15:34
+18

fifofrogy

 

Jednoznačne ale tá Dukla z ktorej Ja idem do kolien je o pár kilometrov viac na východ
19.9.2019 - 15:47
0

fifofrogy

 

P.S. aby si nebol dotknutý a nevidel v tom nič národnostné ver že proti maďarom nemám nič pre mňa Maďar ako Čech
19.9.2019 - 15:48
0

Big brother

 

Trenčín a maďari, to vobec k sebe nejde. V tvojom okruhu 1 km ich najdes viac ako v celom Trenčíne
19.9.2019 - 15:55
+8

strojar

 

A prečo pri zápasoch s Nitrou furt povzbudzujete Maďarsko?
19.9.2019 - 23:15
+1

HockeyBender

 

Máme veľmi empatické publikum, chceme aby mali oba tímy domáce prostredie
20.9.2019 - 0:13
+16

strojar

 

17 idiotov
20.9.2019 - 17:09
0

tep

 

No prečo asi, lebo im tam visí aj maďarská vlajka. teda.. občas aj bulharská
20.9.2019 - 7:48
0

Big brother

 

Vidiš, my sme takí madari, že ani nevieme ako vyzerá maďarská vlajka
20.9.2019 - 7:54
+2

tep

 

Naopak všetko, darmo
20.9.2019 - 8:21
0

Tizo BLOG

 

Ved prave ze ste jak madari. Oni sa tiez hraju na korvinovu ciernu armadu co boli vlastne omilosteni ceski bratrici.
20.9.2019 - 17:03
0

lanti

 

Fifo prestaň zo seba robiť šaša jediná Dukla na celom svete je Dukla Trenčín...liaheň talentov a svetových hráčov do NHL...koľko svetových hokejistov vychovali Michalovce?..ťažká matematika...

Už prestaň si na smiech..staraj sa o svoje Michalovce dík.
19.9.2019 - 15:55
+4

Big brother

 

On je košičan tušim.
19.9.2019 - 16:00
+1

fifofrogy

 

Výborný postreh áno Košice tak veľa šťastia zajtra na vynovenom štadióne a nech ho pokrstíte víťazstvom
19.9.2019 - 16:05
+4

erco1999

 

No vidis ze vies napisat aj nieco normalne a nemusel si sa tak hovadit a robit
19.9.2019 - 18:24
+1

Big brother

 

Jeho to baví, robí to dlhodobo.
19.9.2019 - 18:26
+1

fifofrogy

 

No nikdy si nemôžem pomôcť keď vidím ľudskú hlúposť na tribúnach v hojnom počte a u vás je už istý čas viac ako evidentná tak možno si konečne aj vy Maďari uvedomíte že kam patríte tak veľa šťastia zajtra
19.9.2019 - 18:36
+2

Big brother

 

To vobec, my mame vyspelé publikum, to že par z nich v rámci humoru občas zakričí "ria ria" vobec netreba riešit.
19.9.2019 - 19:16
+1

cipulis

 

Doskriabane auta hosťujúcich ŠPZ sú asi dôkazom vyslepeho publika
19.9.2019 - 19:31
+3

Big brother

 

Nepletme hrušky s jablkami, to mohol spravit jeden dement. Sam uznaj, že to sa ukontrolovat neda. A inak, ani neviem...to sa kedy stalo?
19.9.2019 - 20:14
0

kali mero

 

Že v rámci humoru.Teraz robíš blba zo seba práve ty Big brother
19.9.2019 - 19:50
+2

B-MO

 

v ramci humoru isto nie, ale zas su to klasicke hecovacky, ako sa krici SK.. alebo sk**veny trencin, atd ..zas nehovorte ze to len v tn
19.9.2019 - 20:58
+1

bach

 

lanti: trochu ucty, ja poznám hviezdy a talenty do NHL z Topolčian,Dubnice,Skalice a pod.,ktoré cez TN len prebehli.
19.9.2019 - 16:27
+4

moke19

 

väčšina len prebehla
19.9.2019 - 18:45
+1

palec101

 

...čo sa o Piešťanoch nedá povedať
19.9.2019 - 18:51
+4

moke19

 

to nedá, ale Zdena, keď vyhodili z Dukly, sme prichýlili práve my
20.9.2019 - 7:27
0

Big brother

 

Do boha tam , tak ked niekto v Trenčíne strávi 3-4 sezony, tak len prebehol, ale ked Zdeno stravi v Piestanoch 2 mesiace, tak to ste ho prichylili
20.9.2019 - 7:35
+11

Big brother

 

A aj vdaka tomu sa vyšvihli.
19.9.2019 - 19:16
+2

lanti

 

bach: Ja mám úctu ku každému diskutujúcemu a celkovo ku každému človeku. Ale nedá mi nereagovať,keď vidím ako doslova sa tu niekto zhovaďuje a nazýva Michalovce DUKLOU.

A jasne narodili sa inde,ale posunulo ich do svetového hokeja práve Dukla Trenčín Radivojevič,Bartovič,Hossa,Gáborik,Chára,Hossa2 a x ďalších...mám ešte menovať?

Tu nejde o frajerenie sa ale o fakty,ktoré tu píšem a tie mi nikto nevyvráti,ak mi ukáže náš frogopytlík,že Michalovce posunuli desiatky hráčov do NHL a svetových líg, zmažem tento príspevok a verejne sa mu ospravedlním.

20.9.2019 - 8:15
+2

mili28

 

mohol ich vytiahnut niekto iny, len nemali na to gule, zobrat 18 rocnych chlapcov, ze? co by asi tak z nich bolo, keby ich nevytiahol TN ?
20.9.2019 - 8:17
+2

lanti

 

mili28: škoda reči my vieme a ostatní čo len závidia,nech si trhnú nohou

DUKLA JE ZNAČKA.
20.9.2019 - 8:26
+2

dusan1980

 

Nechapem tejto diskusii.
Hadat sa kto je Dukla ?
Ked si daju do nazvu Dukla tak su Dukla...
Predtym boli VTJ ako Vojenska telovychovna jednota tak isto ako Topolcany co bol ako keby nizsi stupen Dukly.
Maju na to narok a vobec mi to nevadi.
Michalovce su sympaticky klub ktory robi hokej presne tak ako sa ma.
Prajem im vela uspechov v nasej lige a nech nahradia muzstva ktore to nevedia robit a len koli majitelovi su v lige...
A chodi na nich 500 ludi
20.9.2019 - 8:45
+7

Radovan123

 

hral u nas Pindar a my sme spokojny veľa slavnych hokejistov nemame ale aspon niečo
19.9.2019 - 19:23
0

Standacik

 

Aj tak dopadol
20.9.2019 - 7:26
0

Radovan123

 

ono to už začalo v Košiciach a už ked sa aj u nas skonsolidoval tak sa mu sa stalo to čo sa stalo...
20.9.2019 - 10:03
0

fifofrogy

 

Tak zasa p ŕ ŕ ŕ s tou Duklou mladý veľmi opatrne lebo to s týmto tvrdením môžeš uraziť aj mňa Košičana .
20.9.2019 - 10:55
0

Tizo BLOG

 

Skus to povedat v jihlave.
20.9.2019 - 17:04
0

dusan1980

 

Viacero ludi pise ze novy stadion
ja by som novy stadion nechcel
s tymto som vyrastal,tam som hraval az do 16 rokov,chodim tu na hokej a paci sa mi ako je spraveny.
Ako stvoreny na skvelu atomosferu.
V Trinci som bol niekolko krat ,stadion krasny ,ale neni nad to ke je kotol pozdlz plochy a anie za brankou.
Tiez sa mi paci dvojposchodova konstrukcia stadiona....
Ked ho vynovime fakt pekne za najblizsie roky ja budem 100% spokojny
19.9.2019 - 14:29
+26

vlado.1989l

 

Aká bude kapacita štadióna po rekonštrukcii?
19.9.2019 - 14:41
+1

Big brother

 

Podla mna rovnaká.
19.9.2019 - 14:53
0

vlado.1989l

 

A podľa projektu a odborníkov?
19.9.2019 - 15:04
+10

Big brother

 

Predpokladam, že tiež. Neni tam nejaky rozdiel.
19.9.2019 - 15:08
0

Big brother

 

Takto...z logickeho hladiska by sa mala kapacita zvyšit. Na áčku tušim par sedadiel pribudlo, pod ačkom sa zrušili dve rady sedenia a urobilo sa z toho statie. Ale myslim, že zachovaju tych 6150.
19.9.2019 - 15:14
+2

B-MO

 

nie nie vid vyssie
19.9.2019 - 16:50
0

Big brother

 

Čo nie nie?
19.9.2019 - 16:53
0

B-MO

 

k tomu co si napisal ku kapacite..
19.9.2019 - 16:58
0

Big brother

 

Čo konkretne mysliš? vobec nechapem.
19.9.2019 - 17:03
0

B-MO

 

ze by sa mala kapacita zvysit lebo na acku pribudli sedacky, toto som pisal ku kapacite: ..cca o 70-80 (-78ks podla papierov) miest na sedenie mensia, ale zas tam kde zrusili sedenie (pod A a "polovica" G) je po novom statie, ale zatial ofiko kapacitu mame rovnaku..
19.9.2019 - 18:08
0

Big brother

 

Takto...na Áčku je cca o 50 sedadiel viac, ak sa nemylim. A pod Áčkom je zas zo sedenia statie, čiže tam sa takisto kapacita neznížila. Gečko detto.
19.9.2019 - 18:17
0

B-MO

 

pisem ti oficialne cisla sedenia, demontaz vs montaz ..po sedackach vznikli miesta na statie, ale nikde nie je zatial oficialne cislo ci ich v rovnakom, vacsom alebo nebodaj mensom pocte nahradili danym statim, cize oficialne je to stale na tom istom co sa tyka max.kapacity
19.9.2019 - 18:57
0

B-MO

 

cca o 70-80 miest na sedenie mensia, ale zas tam kde zrusili sedenie je po novom statie takze zatial ofiko kapacitu mame rovnaku
19.9.2019 - 16:49
+1

vanes je dukla

 

Pre mňa, je to ten najkrajší štadión na svete.Nikde inde sa na hokej nepozeralo tak dobre,ako vTn z kotla a teraz na staré kolená z A tribúny.
19.9.2019 - 14:44
+14

MHC80

 

Ufón Aréna, hned to lepsie vyzera
Teraz ked sa vratil Slovan budete zas ufóni?
19.9.2019 - 15:18
+1

B-MO

 

my sme stale!
19.9.2019 - 16:50
+8

batman

 

Tak, ako vy vzdy budete pastieri
19.9.2019 - 21:23
+6

marvel BLOG

 

Ak chcete: Vidieť ako má vyzerať rekonštrukcia zimného štadióna choďte sa pozrieť do Michaloviec, klobúk dole.
19.9.2019 - 15:32
+1

Big brother

 

Kks, ale toto som fakt nepochopil každy si predsa rekonštruuje podla seba, podla svojich potrieb. My sme potrebovali dat nove podlahy, vymenit sedačky, vynovit priestory chodieb a šatňu hostí. To sme spravili. Neviem čo s tym maju Michalovce
19.9.2019 - 15:41
+8

marvel BLOG

 

Michalovce : To spravili na komplet aj zvnútra aj zvonku mňa to prijemne prekvapilo
20.9.2019 - 13:58
+2

Big brother

 

My to tiež budeme robit aj zvonku, len k dospozcii bolo teraz len 1,1 miliona, tak si mesto určilo priority.
20.9.2019 - 14:18
+1

mili28

 

keby sme mali o polovicu mensi stadion, spravime raz tolko... logikuš?!
20.9.2019 - 8:20
+3

ctibor

 

Prichodom Slovana a Michaloviec a touto rekonstrukciou ten stav stadionov nie je az taky zly. Este ta Detva a Nitra Hlavne Nitra by si zasluzila aspon nejaku nadej, ze sa ten stav niekedy zmeni a Detve asi len vypadnutie a prichod Spisskej
19.9.2019 - 15:35
+1

micu79

 

Kad urobia kazdy rok nieco tak za 3-4 roky to bude pekna arena ktora nesie este krajsie meno.
19.9.2019 - 15:42
+9

B-MO

 

pred 2r mantinely, pred rokom plocha a nove chladenie, teraz sedacky, podlahy na tribunach aj komplet pri ploche az ku satnam, hostovska kabina, wc, na dalsi rok dalsie veci,..
19.9.2019 - 16:54
+1

Langenbrunner

 

Smutne ake maju v cesku hokejovy stadiony v porovnani s nasimi mastalmi. Nic v zlom, ale toto je cisto buda
19.9.2019 - 16:10
+2

fifofrogy

 

Tak neviem neviem či by som to tak silne tvrdil len tak narýchlo Michalovce Spišská Košice Brezno Poprad Bratislava Zvolen všetko pekné štadióny ktoré by sa určite ani v Čechách nestratili .
19.9.2019 - 16:14
0

Big brother

 

Trenčin.
19.9.2019 - 16:25
+3

kolombo

 

Aj Zvolen má pekný štadión? Bol si tam už? Čo ti ja viem, žeby oplýval nejakou krásou...
19.9.2019 - 16:33
+4

Zubo27

 

Tak ten náš Zvolenský... no, čo ti ja viem... ako je čistý, nemôžem povedať, ale v Českej extralige by veru vytŕčal. U nás tak Košice, Poprad, Slovan, teraz Trenčín to trochu skultúrnil tak možno, ale inak... u nás vo Zvolene sa teraz pred vstupom urobila prístavba, nové pokladne, neni to dáka sláva, ale každá investícia a kroky k lepšiemu sa počítajú, zvlášť na Slovensku. Tiež je predpoklad, že sa bude s poatupnými rekonštrukciami pokračovať, ale všetko je otázka peňazí. Navyše, nikde nikto konkrétne nepovedal, čo by sa malo ešte spraviť. Strecha je u nás v havarijnom stave, ale to by boli neskutočné peniaze sa do toho púšťať. Mne by kľudne stačilo, keby sa j nás urobilo niečo podobné ako v Hradci Králové. Státie nechať len za jednou bránkou kde je fanklub a potiahnuť ho vyššie, a na druhej strane tiež potiahnuť vysšie do výšky tribún na sedenie a spraviť pekný jeden ovál. A ešte dva tri rady pridať smerom k mantinelu a zrušiť tie betónové žlté múry. Chcelo by to ale pár miliónov. Nechápem, prečo keď štát podporil výstavbu futbalových štadiónov, na hokejové sa vykašľali... a je zaujímavé, že v Žiari a v Brezne napríklad vedeli vybudovať krásne haly, veď netreba mať v každom extraligovom meste haly za 50 miliónov, ale pri všetkej úcte, v Bystrici sa môžu aj na hlavu postaviť, furt to bude šopa, a 2800 miest je na krajské mesto ozaj málo. Ak by sa hneď aj nad 3000 zázrakom pri rekonšrukcii dostali, je to málo. Tak isto Nitra. Nuž no...
20.9.2019 - 0:00
+3

kolombo

 

Mne sa štadión v BB páči oveľa viac ako ten zvolenský. Je taký útulnejší a hokejovejší potom ako sa spravili tribúny A a C. A keď raz bude aj B tak to bude v pohode. Ale celkovo má aj nevýhody ako nižšiu kapacitu, parkovanie, prístup alebo aj starú tréningovú halu. Ale cez to všetko sa mi tam páči, je to taký starý dobrý zimák. V ZV je to také neosobné, také účelné. Snáď sa čoskoro obe haly dočkajú modernizácie.
20.9.2019 - 10:18
0

Big brother

 

V Česku tiež su kluby, ktoré išli cestou postupneho rekonštruovania štadiona - Pardubice, Zlín, Brno (aj ked tam bude čoskoro nový), Č.Budejovice, tušim aj Hradec. Tento náš ma obrovsky potenciál a konečne sa s ním začalo niečo robit...búd je na Slovensku dost, ale ten náš je pomerne velký, s velkou kapacitou, ide len o to skulturnit prostredie. A myslim, že sa to podarilo...a bude sa v tom pokračovat.
19.9.2019 - 16:24
+6

Tokino

 

parada keby sa niečo u nas porobilo s tymi sedackami
19.9.2019 - 16:32
+1

neoBB

 

Pekne Trenčín,, aj sa znížila kapacita či nie?
19.9.2019 - 16:39
0

kill27

 

Skor by mohla narast. Niektore mensie sektory zostali na statie aj ked boli predtym na sedenie.
19.9.2019 - 17:53
0

Big brother

 

A na Áčku je cca o 50 sedadiel viac ako bolo predtym (moj postreh).
19.9.2019 - 18:02
0

B-MO

 

sedenie -78ks (podla sutaznych podkladov)
19.9.2019 - 18:10
0

kill27

 

To bude ta polka Gcka a Ecko.
19.9.2019 - 18:14
0

Big brother

 

V poriadku, ja vravim o faktoch. Ako si pisal vyššie pod áčkom sa urobilo státie, čím by sa kapacita znižit určite nemala, na Géčku to istè. A ako som písal na Áčku je cca o 50 sedadiel viac (podotýkam na Áčku).
19.9.2019 - 18:20
0

B-MO

 

to nie su fakty ale len dohady, nemala by sa znizit ale oficialne nikde zatial nie je napisane ci ich aj rovnakym alebo vyssim poctom planuju ponukat..
19.9.2019 - 18:59
+1

worth

 

V ramci moznosti na slovensku (mimo hlavneho mesta), treba ocenit kazdu snahu o skulturnenie. Napriek tomu, sa pridavam k tym co vravia, ze by si TN zasluzil uz moderny stadion. A to by sa myslim dalo aj bez vyrazneho burania, len by to samozrejme nieco stalo.
19.9.2019 - 17:26
+4

ctibor

 

Ja si myslim, ze skor Bystrica a Nitra si zasluzia nove stadiony. Nie z pohladu nejakej historie alebo zasluh, ale jednoducho tie stadiony nemaju ani po rekonstrukcii nejaky potencial na aspon dostojny stadion. V Trencine je ten stadion velky, priestranny, dvojposchodovy. Pri vhodnej rekonstrukcii to ma potencial na celkom pekny stadion s modernym satom.
19.9.2019 - 17:36
+4

worth

 

Ved hovorim o rekonstrukcii, ale vyraznejsie, z poschodia by som urobil pekny uzavrety oval, aj ked by to bolo kontroverzne premenil by som vsetko na sedenie, rozsiril kapacitu, nainstaloval kamery, zmenil oplastenie, strechu a rozsiril plochu zazemia, komercne plochy atd. Pred par rokmi uz bola studia od arch. Zintanskeho, detaily ale neboli zverejnene a zislo z toho. Taka rekonstrukcia je samozrejme nerealna bez vyznamnej injekcie od statu ci investora.

Na druhej strane su drobne veci, ktore mozu zmenit celkovy dojem uz za par supov, ako napriklad graficky dizajn znaceni a napisov (WC, tribuny, bufety), alebo dizajn bufetov...

O tom, ze mesta ako BB ci Nitra by si zasluzili pekne a vacsie stadiony sa nemusime ani bavit. Na druhej strane obe spominane mesta a kluby mi pripadaju celkom bohate, takze nerozumiem, ze sa do toho uz nepustili, hlavne ta Banska.
19.9.2019 - 18:30
+1

Big brother

 

Ufff....to si fakt mysliš, že su natolko bohate, aby stavali štadion?
19.9.2019 - 18:37
+1

worth

 

Neviem, ale vzhľadom na to aké peniaze štát leje do "národných" štadiónov v Bratislave si myslím, že by dačo mohol prispieť aj takýmto mestám. Prinajhoršom by mohol byť štadión spojený s nákupným centrom aby mal aj súkromny investor motiváciu a mesto môže mať motiváciu investovať do haly kam sa zmestí viac fanúšikov Michala Davida (košická stratégia).
19.9.2019 - 20:17
+4

dusan1980

 

Všetko na sedenie by bol veľký fail
19.9.2019 - 21:07
+4

worth

 

Ved vravim, ze to je kontroverzne Ale sedacky neprekazaju vytvoreniu kotla ani atmosfery a kedze su skladacie, nic ti nebrani stat ak to naozaj chces.
19.9.2019 - 23:55
0

hcpozitiv

 

Ja som spokojny stara pelkavaguma je preč a VIP bufet hostí ostal . Je ale pravda že by som vam doprial ak novy.
19.9.2019 - 18:03
0

erco1999

 

Ja som spokojny, vyzera to lepsie
19.9.2019 - 18:33
+2

Radovan123

 

podla mna to vyzera ovela lepšie len mam obavy o toho čo bude sedieť na tribune v ľavej časti obrazka aby ho neseklo v krku
19.9.2019 - 18:58
0

B-MO

 

zajtra nam v TN zacina na vystavisku Beerfest a okrem inych hudobnych zoskupeni (Peter Nagy, Vrbovski vitazi,..) tam bude aj taketo slavne duo https://www.facebook.com/beerfesttrencin/videos/372487253702380/
19.9.2019 - 19:06
+3

FacSKA

 

Aj zavesy su nove?
19.9.2019 - 19:32
0

B-MO

 

uvazovalo sa o zaluziach a zaclonach, ale nakoniec to nepreslo, vraj by to vyzeralo uz moc ako v obyvacke a ludia by si mohli na internete zamuienit ze by chceli aj kozene gauce a kresla..
19.9.2019 - 19:55
+6

ŠKP

 

Privital by som clanok taky prierez extraligovymi stadionmi. Foto(exterier, interier,VIP priestory) historia, kapacita, vybavenie atd.
19.9.2019 - 20:01
+14

bach

 

To by som aj ja rád videl.Stredoslovenské poznám,najsympatickejší je v Brezne.Ale ostatné z vnútra nepoznám.
19.9.2019 - 20:19
0

stevensk

 

Ja by som privital clanok kde by sa venovalo teme vystavbe novych stadionov alebo vyraznejsej infrastrukture....WERK arena Trinec fakt krasny stadion....okrem Slovan , Kosice uz maju , este Trencin , NR popripade BB a dalsim mensim mestam taky krasny oval sa da postavit aj s mensou kapacitou na sedenie....vid napr MAC Budapest 2540 alebo Ziar nad Hronom 2100 a z toho este kopu je na statie....cize krasny oval 3000/3500/4000 pre mensie mesta to by bola ina parada.
19.9.2019 - 20:25
+1

noano

 

dobra praca, Trencin. Je to super, ze sa zachovali miesta na statie.. A je ich dost, nie ako u nas v Poprade, kde cecko je a vlastne okrem dvoch rohov, cely stadion osadeny sedackami. Trpi tym potom atmosfera. Mate to spravene dobre.
19.9.2019 - 23:08
0

Kurolišek

 

Dukla Trečín ako náš historický klub by si zaslúžil kompletnú rekonštrukciu tak ako Slovan, Košice. Nechápem v čom je to akože pre štát, mesto, kraj menej dôležitejšia lokalita ako Bratislava, Košice. Počet obyvateľov nieje tak dôležitý ako systém práce, počet kvalitných odchovancov a celkový záujem o hokej. Stará búda premaľovaná vyzerá lepšie ale niektorých socialistických "vymoženosti" sa proste nezbavia. A to ani nechcem vidieť ako to stále vyzerá z vonku. MS v hokeji by sme potom kľudne mohli robiť aj v iných mestách resp. rôzne turnaje. Detto Nitra, Bystrica, Zvolen. Z tých 50 ročných rároh nikdy nebude už poriadny štadión. Aspoň kompletnú rekonštrukciu ako bola u nás v Michalovciach (čo popravde doteraz je čo robiť) ale pýtam sa - prečo práve v Žiari a Kežmarku sa postavia nové štadióny keď tam hrajú 2.ligu s výtlakom maximálne na SHL a v krajských mestách to vyzerá ako v Rumunsku na niektorých štadiónoch? Namiesto nezmyselných vlakov a obedov zadarmo sme mohli mať v každom krajskom meste (vrátane Prešova čo už nemá ani futbal alebo hokej) nový štadión s kapacitou odpovedajúcou danej lokalite. Do takého prostredia radi prídu aj diváci (i keď to samozrejme nestačí ako len jeden dôvod).
20.9.2019 - 8:33
+4

ŠIMIKE

 

v ziari a kezmarku su stadiony sice pekne ale take by si nechcel do najvyssej sutaze ..v kezmarku ani neviem ci uz su sedacky
20.9.2019 - 10:32
0

Kurolišek

 

no a majú sa kde plašiť dať 3000 sedačiek keď im chodí na 2.ligu 400 ľudí?
20.9.2019 - 14:56
+1

Tizo BLOG

 

Pekne trencin. Viac by sa mi to lubilo so sedackami vsade ale ked uz nechcete tak co s vami. Btw stat sa da aj pred sedackou.
20.9.2019 - 17:11
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 13.10.2019 02:59
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1142:3121
4.Košice1132:2321
5.Trenčín1129:2719
6.Michalovce1128:2718
7.Poprad1131:2816
8.Budapešť1136:3616
9.Miškovec1232:3316
10.Detva1133:3414
11.Nitra1127:3512
12.N. Zámky1127:379
13.L. Mikuláš1117:506
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 12902159:3529
2.Topoľčany12810341:2826
3.Martin12621345:3523
4.Sp.Nová Ves13710552:4623
5.Dubnica12620444:3722
6.Skalica13511650:3718
7.Levice13502645:5017
8.Žilina12411632:3715
9.P.Bystrica13311837:5312
10.Trnava12201934:647
11.SR 184000410:270
Aktualizované: 17.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla12901247:2228
2.Poprad13810461:3526
3.Nitra12802255:3526
4.B. Bystrica12720338:2325
5.Zvolen12700548:6121
6.Košice13513449:3820
7.Martin13600734:3718
8.Žilina13320829:5113
9.SR 1814311938:5412
10.Skalica13310936:6211
11.Slovan13212834:5110
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra14921269:3332
2.Košice121010149:1532
3.Poprad11902042:2029
4.Slovan14900549:3327
5.Dukla12710446:2723
6.Trnava12601539:3419
7.Martin12520538:4219
8.Púchov12603353:3218
9.B. Bystrica12600637:2918
10.Michalovce11300827:529
11.Žilina12211822:489
12.Spišská12210922:528
13.Skalica12201921:467
14.L. Mikuláš120101119:702
Aktualizované: 14.10.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.10.2019 10:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.10.2019 10:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.10.2019 10:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.10.2019 10:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.10.2019 10:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.10.2019 10:38

Bleskovky

Buček napokon nebude hrať v Zlíne, dôvodom je odvolanie Stavjaňu

Slovenský hokejista Samuel Buček napokon nebude hrať za český extraligový klub PSG Berani Zlín. Dôvodom je odvolanie trénera Antonína Stavjaňu, s ktorým chcel 20-ročný útočník nadviazať na spoluprácu z Nitry. Zlínsky klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
pred 4 min. - TASR

Zykov si nezahrá 20 zápasov za porušenie antidopingového programu

Vedenie zámorskej hokejovej NHL suspendovalo ruského útočníka Vegas Golden Knights Valentina Zykova na 20 zápasov za porušenie antidopingového programu. Zykov podľa generálneho manažéra "zlatých rytierov" Georgea McPheea užil prípravky, ktoré neboli schválené klubom a vedenie o tom neinformoval.
pred 2 hod. - TASR

Straubing - Mannheim 5:1 v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Straubing - Mannheim 5:1.
včera o 21:45 - TASR

Lulea – Leksands 4:3 vo švédskej lige, Hrivík 1+0

Vo štvrtkovom zápase 11. kola švédskej hokejovej ligy prehral Leksand na ľade tímu Lulea HF 3:4. V drese hostí si pripísal gól slovenský útočník Marek Hrivík. výsledky: Brynäs IF - IK Oskarshamn 4:1, Djurgardens IF Hockey - Skelleftea AIK 1:3,Färjestad BK - Rögle BK 5:3, Frölunda HC - Vaxjö Lakers HC 6:5 pp, Linköpings HC - Örebro HK 2:5, Lulea HF - Leksands IF 4:3, Malmö - HV 71 3:4 sn.
včera o 21:38 - TASR

Tréner Stavjaňa po 11 zápasoch skončil v Zlíne, nahradil ho Svoboda

Vedenie českého extraligového klubu PSG Berani Zlín odvolalo z funkcie hlavného trénera Antonína Stavjaňu. Skúsený kormidelník, ktorý prišiel pred sezónou 2019/2020 z Nitry, viedol mužstvo v 11 zápasoch. Zlín v nich získal iba 6 bodov a je na poslednom 14. mieste tabuľky.
včera o 21:28 - TASR

IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp, brankár Rybár asistoval

Vo štvrtkovom zápase fínskej hokejovej ligy prehral Kärpät Oulu s brankárom Patrikom Rybárom a útočníkom Michalom Krištofom na ľade IFK Helsinki 3:4 po predĺžení. Slovenský gólman asistoval pri góle Miku Pyoralu na 3:3. výsledok: IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp /za hostí Rybár 0+1/.
včera o 20:36 - TASR

Záborský i Grman prispeli asistenciami k výhre SaiPy vo fínskej lige

Slovenskí hokejisti v drese SaiPy Tomáš Záborský a Mário Grman prispeli gólovou asistenciou k domácej výhre svojho tímu nad JYP Jyväskylä 2:1 v stredajšom zápase najvyššej fínskej súťaže. Rozhodujúci gól, na ktorý prihral Grman, padol 61 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času.
16.10.2019 20:14 - TASR

TPS Turku - KooKoo 1:4 vo fínskej lige

Hokejisti KooKoo zvíťazili v utorňajšom zápase fínskej ligy na ľade TPS Turku 4:1 Liiga - výsledok: TPS Turku - KooKoo 1:4.
15.10.2019 21:26 - TASR

Hjalmarsson má prasknutú ihlicu, Arizone bude chýbať tri mesiace

Zámorský hokejový klub NHL Arizona Coyotes sa na dlhší čas musí zaobísť bez služieb švédskeho obrancu Niklasa Hjalmarssona. Podľa The Athletic má prasknutú ihlicu a mimo hry bude približne tri mesiace. Tridsaťdvaročný zadák sa zranil v sobotňajšom zápase proti Coloradu Avalanche, keď zblokoval strelu Erika Johnsona.
15.10.2019 09:09 - TASR

Hviezdami týždňa McDavid, Laine a Crosby

Za hviezdy uplynulého týždňa zvolili v hokejovej NHL trio Connor McDavid, Patrik Laine a Sidney Crosby.
14.10.2019 20:52 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

18. 10. 2019
L. Mikuláš - Košice o 17:00
Michalovce - Budapešť o 17:30
Poprad - Trenčín o 18:00
Zvolen - Nitra o 18:00
N. Zámky - Detva o 18:30
20. 10. 2019
B. Bystrica - Poprad o 16:00

Odohrané zápasy

13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT
MichalovceZvolen
2:5REPORT
BudapešťL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradN. Zámky
1:0REPORT
NitraB. Bystrica
1:2REPORT
MiškovecTrenčín
2:4REPORT

Najviac bodov

Jordan HickmottBBY16 bodov
2.Haščák M.KOS15
3.Zigo T.SBA15
4.Chovan M.KOS15
5.Jääskeläinen J.BBY13

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS11 gólov
2.Zigo T.SBA9
3.Langkow C.MAC8
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Bonis K.ZVO7

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.56 perc
2.Košarišťan A.KOS94.62 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports