Štart Popradu v extralige ohrozený, problémom financie

Kým v súťažnom ročníku 2011/2012 v meste Poprad pôsobili až dva seniorské profesionálne hokejové kluby, v súčasnosti reálne hrozí, že už v nasledujúcej sezóne to nebude ani jeden. Po presťahovaní klubu HC Lev z Popradu do Prahy sa totiž extraligový tím HK borí s finančnými problémami. V stredu o tom informoval výkonný riaditeľ HK Poprad Tibor Turan.


"Pripúšťam aj takú možnosť, že nebudeme hrať extraligu," povedal T. Turan a pokračoval: "Všetky kluby sa pripravujú na novú sezónu, ale naše mužstvo nerobí nič, pretože ho ani nemáme. Taký stav sme tu ešte asi nemali. Ja však nebudem podpisovať zmluvy s hráčmi, pokiaľ na to nemám finančné prostriedky. Odmietol som pred sebou tlačiť balvan a verejne som ponúkol svoju funkciu. Pokiaľ to niekto myslí s hokejovom úprimne vážne, nech si to príde vyskúšať. Uvidí, čo všetko so sebou prináša. Odmietam tlačiť veľký balvan, neustále chodiť na rôzne súdne pojednávania a tak ďalej. Je toho veľmi veľa. Ak sa situácia neuberie správnym smerom, ja s nikým nebudem uzatvárať zmluvy a sľubovať mu nesplniteľné."
Tibor Turan počas stredajšieho žrebu novej sezóny hokejovej extraligy pôsobil pochmúrny dojmom. Následne objasnil dôvod svojich nálad. "Som pochmúrny zo všetkého, čo sa tu deje. Nie je to len o popradskom hokeji, nie je to len o hokeji, ale o slovenskom športe. Ako ho máme robiť a z akých zdrojov? Stále sa tu hovorí o mládeži, ale akú má ona budúcnosť? Majú mladí hráči hrať hokej po juniorku a potom ísť do práce? Mala by sa tu konať odborná diskusia, kde by sa jasne povedalo, kto a ako by mal financovať profesionálny šport. Dodnes to nie je známe a my ako konatelia firmy sme stále jednou nohou v base za to, že robíme šport, obetujeme mu všetok voľný a pracovný čas, aj na úkor vlastných rodín," rozhovoril sa dlhoročný funkcionár HK Poprad.
Ako sa situácia v popradskom hokeji vyvíjala od skončenia ročníka 2011/2012? "Hráčom sa skončili zmluvy a u hokejistov s opciami si ich klub neuplatňoval. Nevedeli sme totiž, čo bude a ako sa to bude vyvíjať ďalej. Najskôr musíme vyriešiť predchádzajúce obdobie, pretože podobne ako ďalšie extraligové kluby máme dlhy a priznávame to. Tie musíme do určitého termínu vysporiadať tak, ako nám to stanovil Pro-Hokej. A potom môžeme začať rozmýšľať nad tým, ako ďalej," prezradil Tibor Turan a pokračoval: "Hokej a šport sponzorujú len tí, ktorí k tomu majú vzťah a majú aj zdroje. Ak zdroje nemajú, sponzoring končí. Prípadní sponzori potrebujú úľavy od štátu aj od mesta, aby vedeli, prečo ten šport majú podporovať. Teraz to je o osobných vzťahoch a o tom, kto má kde známosti. Potom to ako-tak funguje. Všetci vieme, aká je situácia v našom štáte. A všetko sa odvíja od ekonomiky. Mali by sa vytvoriť podmienky na to, aby to všetko mohlo fungovať. To však nie sú otázky na mňa, ale na niekoho iného. Musia byť jasné pravidlá, kto má sponzorovať profesionálny šport a ako to má celé fungovať. To nie je iba môj problém, ale aj problém ostatných funkcionárov. Doteraz sme mali viac ako 65 percent zdrojov mimo mesta Poprad. Popradský hokej sponzorovali firmy z Košíc, Bratislavy alebo iných miest."
Hokej v podtatranskom meste má veľkú tradíciu aj fanúšikovskú základňu, preto je na mieste otázka, ako postupovať, aby Poprad nezmizol z extraligovej mapy. "Už o dva týždne sa v stredu 27. júna majú na pôde mesta stretnúť popradskí podnikatelia. Tam si máme vytýčiť nejaké ciele a to, kto chce sponzorovať hokej v meste Poprad a kto nie. Uvidíme, aký finančný obnos sa nám podarí vyzbierať. Na základe toho budeme vedieť, do akej výšky môžeme vyskakovať," poznamenal T. Turan.

Rubrika: Slovensko Extraliga

SITA - 13.6.2012 17:04

Diskusia k článku

Big brother

 

"Ja však nebudem podpisovať zmluvy s hráčmi, pokiaľ na to nemám finančné prostriedky."

A doteraz si to prečo robil???

V članku sa venuje sučasnej finančnej situacii v Poprade a na Slovensku. Mna by skor zaujimalo jeho vyjadrenie, že prečo angažoval do tímu kvalitných legionarov, prečo mal v tíme hráčov ako Suchý, Vaic, Kuľha a pod. ked na to nemal peniaze??? Darmo tu teraz bude vyplakavat, evidentne išiel terajšej situaci naproti.
13.6.2012 - 17:50
+23
tovje

 

Tie peniaze mal na papieri a do velkej miery na papieri od Leva. Teraz nemá ani len ten papier....
13.6.2012 - 17:54
+12
tulen - kosice

 

alebo: nemá ani na ten papier ... palo,každý rok to isté,takže ....
13.6.2012 - 17:56
+3
Big brother

 

Presne tak, bolo to aj pred rokom, aj pred dvomi rokmi.
13.6.2012 - 17:57
-2
JedineKamzik

 

Pred rokom nie
13.6.2012 - 19:06
0
Big brother

 

Akože nie? Pred rokom ste mali kvalitní kader, legionarov ako Lundberg, Wanvig, Kopecký, dalej Kmiťa, Kloudu, polku sezony aj Nagya, dostali ste sa do finále a potom prišlo leto, vyplakavanie Kmiťa, že tu na Slovensku už hrat nemieni, že mu Poprad dlhuju, stále sa s nimi musí natahovat. A v auguste patril Poprad medzi 4 kluby, ktoré museli požiadat o predlženie termínu do ktoreho mali splatit všetky dlhy. Velký finalista...
13.6.2012 - 19:20
+18
^
tovje

 

nenapisal som ze nemá na papier, ale ze nema papier... V prenesenom vyzname, nema ziadne zazmluvnené peniaze, ktoré napriklad mal pri podpiscoch s hráčmi ako Suchý a podobne. Takze iný význam trochu . Ale iné chcem. Nie je to kazdy rok to isté. Problemy, dost velke, sa v Poprade zacali uz pred dvoma rokmi, ale v oboch pripadoch (v rokoch 10 a 11) im vyrazne pomohli Levíci. Teraz ostali sami a musia sa z toho aj sami dostat. O to to bude pre nich tazsie. Ale takisto očakávam, ze to ustoja.... Lenze mam pocit a teraz nenarazam len na Poprad, ze ak sa hovorí, ze cas je najlepsi liek, bohuzial, myslím si (je to iba moj nazor mozno sa mýlim) ze co sa tyka extraligy, tak bude platit, cas je smrtelny liek... Uprimne, o takych 6-7 rokov si stav nasich extraligových klubov neviem dost dobre predstavit. Lebo jedna vec je spravit radikalny rez a znizit vydavky, druha vec je naplnit aspon tie znizene vydavky. Situacia ze rok co rok budeme robit "hokej za menej penazi" vedie ku koncu profesionalneho hokeja. Ja omladenie ligy a radikalny rez uznavam. Aj ten ekonomický. Ale len s tou podmienkou, ze ovocie tohto rezu budeme zbierat o tri-styri roky... No a to sa bojím, ze je utópia. Mám pocit, ze po tomto "reze" pride dalsi rez, a dalsi rez a o styri roky uz nebude co rezat.
13.6.2012 - 18:19
+11
^
rado48

 

To preto lebo Lev este dlhuje HK Poprad takmer 500 000 eur. Preto.
13.6.2012 - 18:27
-7
Jozi99

 

No praveze nie...Dlhuju vsade,ale nam vyplatili vsetko...
13.6.2012 - 18:40
+14
hkmmanZV

 

hlavne že cheli ísť do khlky...
13.6.2012 - 17:56
+12
rado48

 

Na KHL zozenies sponzorov, na nasu ligu nie.
KHL by sme hrali keby nechceli od nas rusi aby sme dali do ich banky 5 000 000 eur , peniaze do rezervy v pripade ak by sme neplatili hracov.
Zdovodnili to tym ze maju zlu skusenost z Levom. Aj ked mi nemame nic spolocne z Levom.
13.6.2012 - 19:23
0
kapo10 BLOG

 

tie peniaze ste nikdy nemali ... dankova vyhovorka o nehoraznosti z ruskej strany, ze si dovolili ziadat zabezpeku bola skor vtip nez skutocne myslene slovo. ta zabezpeka s anevztahovala iba na poprad.
13.6.2012 - 20:03
+7
OceliarKE

 

my chceš povedať že ste zohnali 10 melonov na KHL len tak z jedneho dňa na druhý? To len Dankovi ušla práčka na peniaze tak chcel novú a bolo mu to jedno čo sa bude diať... Je to podvodník ako každý politik...
13.6.2012 - 20:24
+7
rado48

 

Peniaze sme mali. A nie z jedneho dna na druhy. To len zavistlivci aj Z Kosic nam zavideli.
13.6.2012 - 20:36
-3
fefe

 

kartičky si už zohnal?
13.6.2012 - 20:53
+3
rado48

 

nie
13.6.2012 - 21:02
-1
fefe

 

podobne pochodil aj Danko
13.6.2012 - 21:07
+4
rado48

 

kosicka zavist
13.6.2012 - 21:11
-4
fefe

 

pošta ...
13.6.2012 - 21:12
-1
^
OceliarKE

 

Pred minulou sezónou ste tiež mali finančné problémy, ktoré sa dočastne vyriešili Levom ktorý to zasplepil lebo sa všetko sústredovalo k nemu. Fanúšikovia Poprad boli v eufórií, vytešovali sa, vysmievali sa... Od začiatku projektu Leva v Poprade (môžeš si to nájsť aj v archíve) som tvrdil že Lev len skúša či sa tento projekt uchytí, resp. či sa im oplatí aby tento projekt napredoval. Ver tomu že keby od začiatku vedeli že tento projekt bude minimálne na 5sezón tak si nájdu stabilné mesto. Ku koncu sezóny prišli prekrásne fotky vynoveného zimného štadióna v Poprade, tak isto aj projekt tréningova hala. Všetko to bola len zástielka, Lev robil všetko preto aby nedostal stavebné povolenie ku začiatku výstavby, ktoré sa mu napokon podarilo petíciou ľudí v lokalite kde sa malo staviať. Zrazu Lev začal prepúštať, medzitým HK Poprad posilnoval. Potom sa tento projekt rozbil a Popradu zostali len dlhy. Primátor Danko smutný, nakoľko z Leva mu tiekly peniaze do vrecka. Cely nazlostený podáva prihlášku do KHL, ved to predsa nie je normálne aby Poprad zostal bez KHL. Ale tu prišiel ťah že treba preukázať tie peniaze, zrazu sa od projektu HK v KHL opustilo. Hovoríš že peniaze mali, prečo ich nezdokumentovali? Mali dať do banky 5mil.€? Tie peniaze by sa im vrátili , to bola len rezerva v prípadne že to s vami nevíde. Takže pre popradského fanúšika prišiel pád na hubu, ani khl a možno ani extraliga? Oplatil sa ten Lev alebo nie? Tak mi povedz čo ti mam závidieť, resp. fanušikovia košic vam maju zavidiet :
-Zadĺženie od strany HC Lev?
-Sponzorov?
-Danka spolu s Turanom ktory len vyplakávajú do médií?
-Tréningovu halu ktorú vam ani nepostavili? -Novozrekonštruovany štadión?
-hráčov ktorých vám každoročne kradneme lebo ich neviete vyplatiť?

Ďakujem, neprosím. Radšej si budem fajne sedieť v Steel Aréne, fandiť klubu ktorý ma čistý štít (žiadne dlhy voči hráčom alebo Steel Arene) a pozerať na hráčov ktorý tu chcú hrať.
13.6.2012 - 21:58
+17
najkrajší

 

len dovätok k poslednej vete . . . keď sa im chce . . .
13.6.2012 - 22:07
+10
JozefB

 

Až nato,že v sezone 2011/2012 meškali hráčom výplaty aj v Košiciach
13.6.2012 - 22:10
0
najkrajší

 

výplaty ? určite nie . . .
13.6.2012 - 22:15
+2
JozefB

 

máš zlé info...
13.6.2012 - 22:21
0
OceliarKE

 

No daj mena aby som sa pobavil. Vieš, v Košiciach narozdiel od iných klubov niekto tie výplaty aj kontroluje. Je to USS, ten má aj svojho pracovníka v klube ktorý dohliada na to aby všetko išlo tip-top a aby náhodou klub neokrádal USS o peniaze.
14.6.2012 - 6:59
0
^
Mozyakin

 

kedy vobec naposledy meškali v KE vyplaty ?
13.6.2012 - 22:45
-2
fefe

 

opýtaj sa JozefB,on pracuje ako účtovník v HC Košice ...
13.6.2012 - 22:53
+4
JozefB

 

opýtaj sa S.Grona
14.6.2012 - 18:20
-3
najkrajší

 

výplaty alebo bónusy resp. prémie ?
14.6.2012 - 20:38
0
fefe

 

Výplaty mu 100% nemeškali
15.6.2012 - 8:53
0
fefe

 

Ak idete niečo písať tak píšte celé pravdy a nevyťahujte iba polopravdy a veci ktoré sa Vám v danej veci hodia!
15.6.2012 - 8:58
+1
^
snapshot

 

Jasne ze ste nemali bolo to velke bububu
Keby peniaze dali ludia, ktorym na tom zalezi, tak by zostali aj ked v o dost mensej sume.
Aj Slovan nema peniaze zo Slovenska ale z vychodu vdaka Medvedevovi nie vdaka Marosovi
14.6.2012 - 1:25
-4
RhimeSBA

 

Silný príspevok...
14.6.2012 - 10:47
+5
mahn_sba

 

Dojimave...: P. Turan, niekto vam odstavil tok penazi, tak namiesto tvrdej prace ponuknete demisiu a spustite narek do medii?

Pre mna je uplny bonbonik veta: "Musia byť jasné pravidlá, kto má sponzorovať profesionálny šport a ako to má celé fungovať."
Nema to byt p. Turan este aj v zakone, ze kazdy podnikatel, alebo SZCO, ktory zaraba viac ako X eur, alebo ma obrat vyssi ako Y eur, musi sponzorovat povinne sportovy klub? To si snad ako predstavitel sukromnej spolocnosti robi srandu, nie?
13.6.2012 - 18:02
+5
Jozi99

 

Dojimave,ako sa nepaci taketo nieco fanusikovi klubu,ktoremu sa z dani vsetkych prakticky postavil novy stadion,a ktory budu sponzorovat vo velkom spolocnosti,kde ma majoritu stat...
Podla mna Turan narazal prave na tuto skutocnost.Dalsia vec je,ze z lasky sa stale zit neda a podnikatelom treba na revans za podporu sportu nieco ponuknut,hlavne zo strany statu...
13.6.2012 - 18:15
+9
mahn_sba

 

Ano, predstav si, ze aj ked som fanusik ineho klubu, tak sa mi nepaci fungovanie klubov na slovensku. Nepaci sa mi, ze vedenie rozhadzuje peniaze, ktore nema a ked "pride na psa mraz", tak citovymi vylevmi nepriamo vydieraju samospravu a stat.
13.6.2012 - 18:31
-1
Jozi99

 

Hovori fanusik klubu,ktory ziadne "citove vylevy" robit do medii nemusi,kedze tam to je uz davno samozrejmost...Teda podpora statnych spolocnosti.
13.6.2012 - 18:36
+4
mahn_sba

 

Hej? A ktore to su prosim ta, ked do toho tak vidis?
13.6.2012 - 18:41
0
Jozi99

 

Zatial viem o dvoch.SPP a Tipos(ten sponzoruje Slovan uz dlhsie).Taktiez 1.stavebna sporitelna,tam ale neviem,ci ma stat stale majoritu...
13.6.2012 - 18:45
+3
nvm

 

tak stat ma sice v SPP vacsinovy podiel ale je pod manazerskou kontrolou zahranicnych akcionarov.

a aj tak - clovek musi mat nazor, ze vsetky kluby musi platat stat z dani len preto ze fandi slovanu?
13.6.2012 - 22:25
0
mahn_sba

 

Hmmm...no nech pozeram ako chcem, ja ani SPP a ani Tipos na stranke medzi partnermi nevidim.
Vies to aj nejako podlozit, ci tebe tiez traja pani v oblekoch od vedlajsieho stola v karcme povedali?
13.6.2012 - 22:27
+6
Oriali

 

SPP? kravina jaj mraky...
13.6.2012 - 23:04
+6
Oriali

 

myslené kravina na kvadrát
13.6.2012 - 23:05
+1
^
defender BLOG

 

SPP a Slovan??? ... ty si presne ako ten chlapík v PP, ktorého som stretol pred zimákom, keď som oslavoval s partiou titul... ten tvrdil, že Kroták zarába 3000€ mesačne. Pointa je, že je to presne rovnaká kravina.

Tipos radšej ani nekomentujem... doteraz to nikomu nevadilo a odrazu je to mega problém.

Čo sa týka štadióna, mýtus... 60% hradilo mesto Bratislava a 40% štát = Bratislava, keďže tá ťahá celé Slovensko ekonomicky, takže s toho vyplýva, že si ten zimák predsa len zaplatili Bratislavačania a cezpoľný, ktorí tu chodia na týždňovky. Už ma to fakt sere a mal by som sa zdržať emócií vzhľadom na to, že to tu čítajú určitý ľudia a vedia k to som... Takže len toľko...
13.6.2012 - 23:55
+3
Pepe#27

 

Opravim Ta, cca. 70% hradilo mesto.
14.6.2012 - 8:37
+2
^
pena.vodopadu

 

tie dve si napisal spravne, akurat si si pomylil SPP s Transpetrolom a Tipos s Vahostavom (ten síce nie je priamo štátom vlastnený, ale tečie mu majorita zo štátneho) ... inak ale skôr súhlasím s Defenderom, pričom by som ale poznamenal, že ani tých 30-40 % štátnych by nepotrebovali, keby to stavali bez tunelov, v tom skôr vidím problém ...
14.6.2012 - 9:26
0
^
JedineKamzik

 

Ešte stále vás baví ten štadión. Všetci o tom vieme ale aj tak to nemusíte pri každej možnej príležitosti vyťahovať.
13.6.2012 - 19:07
0
Sunkafit

 

ale trt Turanovi z ksichtu nič dobré nehladí čo bude mat euro či milion eur.......
13.6.2012 - 20:41
+4
^
matrin

 

no vidis .. mas vynimocnu prilezitost .. turan ponukol svoj post hocikomu, kto si mysli ze to nude robit lepsie .. pripustam, ze mi (na milisekundu) napadla myslienka ukazat sa (ved ono musi byt v podstate tazke potopit hokej v poprade, juniorov pripadne maju, prinajhorsom chvilku bude kriza, ale hokej padne len velmi tazko.. a hlavne telefonovat, behat po firmach, prehovarat, ... sak tatravagonka a aquacity by mohli dat poriadny zaklad .. takisto taka KIA nema poriadne zastupenie u nas v sporte .. atd .. nemyslim si ze Turan ma maly plat, vacsina by mozno spokojne vyzila aj s polovicou .. stale mam chrobaka v hlave .. ale zaroven mam skolu ,,, ak neporobim skusky v auguste mate ma tam
13.6.2012 - 23:40
+5
xyzed

 

z tejto nasej extraligy mi je len smutno....
13.6.2012 - 18:13
+3
fifofrogy

 

Nestacim sa cudovat niekde to ide vo velkom pluse vid futbal Zilina -Slovan hokej HC KOSICE -Slovan a neuveritelny priklad hadzana Tatran Presov a niekde to ide vo velkom minuse velmi prevelmi zaujimave ono bude chyba skor v tom ze vela mecenasov si robi z klubov pracky
13.6.2012 - 18:44
+11
OceliarKE

 

Basketball - Good Angels Kosice
13.6.2012 - 20:26
+1
najkrajší

 

zlý príklad . . .
13.6.2012 - 20:29
0
Sunkafit

 

velmi zlý
13.6.2012 - 20:42
-2
Palo86

 

angels maju aspon šikovných ludi a snažia ....
13.6.2012 - 20:54
0
najkrajší

 

koho konkrétne myslíš ?
13.6.2012 - 20:59
-1
mathushino

 

treba povedať že jendrichovský je fanatik do basketbalu a trúfam si povedať že bez jeho zanietenia a odhodlania každú sezónu zháňať peniaze by aj ženský basketbal skončil asi tam kde je teraz mužský ( prvá liga ) ... a aj napriek ťažkej situácií je možná aj euroliga a k tomu novovzniknutá MEL liga .. samozrejme že na Tatran v hádzanej sa to nechytá ale aj tak si myslím že to tu bolo v minulých rokoch na veľmi slušnej úrovni a anjeli sa snažia ako klub napredovať aj napriek faktom ktoré sú jasné ...
13.6.2012 - 23:14
+2
Palo86

 

jednrichovskeho
14.6.2012 - 10:32
0
najkrajší

 

Dano Jendrichovský je kapitola sama o sebe . . . ale to určite nie je téma na sklo do diskusie HP . . .
14.6.2012 - 10:47
-1
^
Sunkafit

 

davat za príklad klub ktory ledva dokončil sezonu nie je dobrý príklad........
13.6.2012 - 21:35
0
malkin88

 

ale vyhrali ju, či?
13.6.2012 - 23:57
-1
Sunkafit

 

tu sa bavíme o tých čo na Slovensku mali najväčší zisk
14.6.2012 - 7:52
+1
Palo86

 

ale zas povecme to rovno na slovensku je len velmi malo firiem, ktore by sponzovali basket... predsa unas to nieje nijako zvlašt popularny šport
14.6.2012 - 10:33
+1
Nitra fanda

 

prepáčte o akej fanúšikovskej základni hovoríte???
13.6.2012 - 18:50
-5
JedineKamzik

 

Ešte si kopni ak ti to urobí dobre. Bola táto hlúpa poznámka naozaj potrebná?
13.6.2012 - 19:10
+2
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
vitamin29

 

Ze to zrovna pise falnusik tej biedy z nitry...vyslo vam jedno plat off a uz sa povazujete za niakych super fanusikov...minimalne 4 fan kluby ale mate pred sebou....teda vlastne 3 lebo slovan odisiel
14.6.2012 - 9:09
-3
Nitra fanda

 

tak určitéééé
14.6.2012 - 9:12
+1
88Backo

 

hahaha opat si ukazal aky si zaslepeny...Nitra ma jednoznacne najlepsich fanuskov a ten vas biedny fanklub nam nesiaha ani po clenky...Nitre sa mohol vyrovnat jedine Martin,ale ten je uz pase...
14.6.2012 - 11:18
-2
RhimeSBA

 

Povedal Bačko - stelesnenie objektivity
14.6.2012 - 11:27
+10
vitamin29

 

Za barak?
14.6.2012 - 11:38
-1
88Backo

 

spravte k nam 10 autobusovy vyjazd a potom sa mozme byvit...vy viete poslat 2 autobusi aj to len ked je to zadarmo...
14.6.2012 - 15:22
-3
kontra1

 

nechaj ho , on vsetko vie najlepsie a stavim sa, ze ma na gumakoch slamu a nevytiahol paty z domu.
14.6.2012 - 15:26
-2
Big brother

 

Prepač, ale o tom zadarmo by som polmčal vy ked ste robili ten magevyjazd, tiež to bolo zadarmo a ked vedenie Dukly na to reagovala, že dalo ženam a detom zadarmo vstupne na ten hokej, tak si tu vyplakaval, že im to dali zadarmo takže fakt Backo, o tom ZADARMO radšej tichučko A trenčianski fans mali pokial viem len raz do NR zadarmo a neviem či nešli 4 busy. (zaujem bol ovela vačší).
14.6.2012 - 15:34
0
88Backo

 

na vianoce vam michota ci jak sa vola zaplatil vyjazd zadarmo,na oplatku potom nase vedenie zaplatilo vyjazd nam....vy ste isli na 2 busoch,my na 10tich...takze tisko haley
14.6.2012 - 18:07
-1
Big brother

 

Na 2 nie, na 4...a zaujem bol ovela vyšši, len sa nezohnalo. A myslim, že Mitocha s tym nič nemal. Backo, neznašam klamstvá, tak to nerob.
14.6.2012 - 18:21
-1
88Backo

 

ved to bolo verejne deklarovane,ze to Mitocha platil,tak co trepes?sak zaujem vedenie mozno bol,len nebolo tolko fanuskov aby vyslali viac busov...
14.6.2012 - 19:20
0
Big brother

 

Backo, ja velmi dobre viem ako to bolo. Zaujem bol ovela vačší, jeden bus platil nejaky poslanec, jeden kabina, další fanklub a další ešte niekto. Zaujem bol vačší, ale dalšie busy nemal kto zaplatit. Tak to bolo, velmi dobre si to pamatam, tak nestrielaj.
14.6.2012 - 19:36
0
^
Sunkafit

 

trenčín má dobrých fans uzavrite to
15.6.2012 - 7:07
0
^
kontra1

 

najlepsie to vedia zhodnotit hraci a zatial vsetci povedali, ze v nitre je fan naj.......myslim, ze nejaky vitamin nemoze hodnotit uroven fanusikov.
14.6.2012 - 11:34
-1
vitamin29

 

Ten niaky vitamin ma pochodenych viac stadionov a odsledovanych viac fanklubov (a nie len hokejovych) ako mas.ty nazmurkane
14.6.2012 - 11:36
-5
kontra1

 

chlapce moj ako to ty mozes vediet ? Uz tu je vidiet ze ty si neomylny a nafukany jedinec. Si proste jednotka, nemam co dodat, takychto by sme potrebovali viac a hned sa mame lepsie.
14.6.2012 - 12:18
-1
vitamin29

 

dakujem
14.6.2012 - 13:05
-2
^
88Backo

 

podla mna ty si este neprekrocil ani tabulu Tn ty nepodareny vitamin...
14.6.2012 - 15:23
-2
greendeath

 

Baťa pod na FB
14.6.2012 - 15:27
0
^
Big brother

 

Všetci, ktorí hrali, alebo hrajú v Nitre pre nitriansku stránku

Akože Nitra má vyborných fanušikov, ale tiež to nie je taká sláva, tiež ked sa nedarí, tak to vidno, čiže aj ona je také slovenská.
14.6.2012 - 14:55
0
88Backo

 

boli sme posledni a spravili sme aj tak najviac vyjazdov,takze o com sa chceme bavit a navstevnost sme mali hadam vyssiu jak druha Skalica alebo aj Dukla...
14.6.2012 - 18:09
-1
Big brother

 

No ako Dukla určite nie a o nejakych vyjazdoch do Trenčína ja osobne neviem žeby sa nejake konali. A my ked sme boli 9-11. mieste, tak vtedy sa išlo do NR na 4 busoch (zaujem bol ovela vačší, len sa nevybavilo). Backo, poviem ti otvorene, Vitamin napisal klamstvo, ale ty v tych klamstvach pokračuješ Dukla bola v naštvensti na 3. mieste po Slovane a Košiciach, ak sa nemylim, tak neklam.
14.6.2012 - 18:20
0
Majenko

 

dobre hovoris dukla mala najvacsiu nastevnost po kosicach a slovane potom ti sem mozem hodit aj link ale teraz nemam cas ale myslim ze bud na ho alebo na web hokeji bol o tom clanok
15.6.2012 - 14:26
0
Majenko

 

asi mi sekol net
15.6.2012 - 14:30
0
^
Sunkafit

 

vtipalek xD na poslednu Nitru chodilo viac ludí jak na 3/4 ostatku
14.6.2012 - 12:18
+2
kapo10 BLOG

 

ma pravdu v tom, ze treba nastavit pravidla pre sponzoring tak aby to bolo aj vyhodne pre sponzorov ( no zas stat bude mat zaujem aby sa z klubov nestali iba pracky penazi, co mozno su uz teraz ), no okrem toho treba spnzorom ponuknut aj urcitu pridanu hodnotu aby sa mohli zviditelnit. toto nasa liga podla mna neponuka, nie je dostatocne zaujimava aby do nej clovek hadzal peniaze. zaujimave by to bolo porovnat s ceskom, kde tie peniaze su a kde sa aj cosi postavilo.
13.6.2012 - 18:57
+4
kapo10 BLOG

 

este jedna myslienka, ja osobne nemam pocit z managerskeho obsadenia klubov, ze ti ludia su spravnymi ludmi na svojom mieste. pri niektorych mam skor pocit neprofesionality, alibizmus a zazracnej schopnosti nastrkavat ruku u samospravy...
13.6.2012 - 19:00
0
dejvidBB

 

Za par dni tu bude podobny clanok o BB... Len tam chcu hrat s juniormi ale ani na tych nesu dukaty
13.6.2012 - 19:10
+3
69roman

 

slovensky hokej priniesol z majstrovstie sveta 4 medaile co sa nepodarilo ziadnemu kolektivnemu sportu na slovensku a co z toho ma ? cudujeme sa ze francuzi nas potrapili na MS cudujeme sa ked tam slovaci hraju radsej ako doma ? ved tych francuzov to vlastne ucime hrat a za chvilu sa nam to vypomsti !!!! kazdy ma na upadku hokeja na slovensku svoj podiel od statu ako takeho az po posledneho funkcionara v klube !!!! preco tu este nemame zakon o sponzoringu ? ako pomohol stat mestam kde sa hra extraliga napriklad pri obnove stadionov ? cely slovensky hokej sa vali do poriadnych s.a.c.i.e.k a bud v nich riadne dlho !!!
13.6.2012 - 19:31
Rasťo

 

Uplny suhlas plus dovolim si dodat, ze posledna veta sa tyka vacsiny, ak nie vsetkych sportov. A nechcem sem tahat politiku, ale neda mi - co sa vlastne cudujeme, ze nefunguje financovanie sportu, ked nam na hlavu padaju elementarne piliere statu ako zdravotnictvo, polnohospodarstvo, skolstvo, atd. situacia v sporte je len odrazom zleho a nekompetentneho riadenia nasej krajiny.
13.6.2012 - 19:57
0
Sani

 

...ja sa skôr čudujem množstvu úspechov slovenského športu, vzhľadom k mizerným podmienkam v akých sa praktizuje (a možno aj to chlácholí vrchnosť, že všetko je OK)

...napr. minule som v rádiu počúval rozhovor s trénerom zápasníkov a ten povedal zaujímavú myšlienku v zmysle, že čo majú oni robiť, keď na SVK plačú aj ľudia z populárnych športov ako futbal a hokej...
13.6.2012 - 20:25
+9
LukasNR

 

ty si sa zblaznil ?? pomoc miest pre sport ?? oni maju ine starosti napriklad ako v Nitre na hradnom kopci postavit moderny sklenenny barak co najviac natom zarobit a aby to ludia zistili az ked uz bude hotovo vies co to da roboty nevsimat si nariekanie obcanov ze sa neda zaplatat diera po zime ? kolko to je bolesti a isty zapal spojiviek pozerat sa inam ked sa kradne ? pani miest maju ine problemy prosim ta netahaj sem daky nepotrebny sport
13.6.2012 - 20:31
+5
Rasťo

 

Roman pisal o pomoci statu mestam ohladne obnovy stadionov...a inak co sa tyka Nitry, ja mam osobnu skusenost, ze sport podporili (jednorazovo) a neuliala sa pritom ani koruna.
13.6.2012 - 20:48
0
^
hokejovyfanda

 

podľa mňa nielenže sa do nich valí,on už je v nich dovalený a namočený už nejakú tú dobu...mení sa len hĺbka,ktorá je rok do roka väčšia a väčšia.
13.6.2012 - 20:43
0
pena.vodopadu

 

prečo Ti nemôžem dať plus?
14.6.2012 - 9:27
0
Pagliuca BLOG

 

akoze by sme nedoniesli zo ziadnych MS 4 medaily.

MS v hokejbale - bilancia 1-2-6 (9 cennych kovov z 9 MS). 100% uspesnost
14.6.2012 - 11:18
+4
Deividson.

 

V jednej sezone KHL aj extraliga. Fanušikovia mali hokeja viac ako dosť a to aj kvalitného. A teraz nebude nič? Snad to vyriešia toto im neprajem.
13.6.2012 - 20:12
+6
defender BLOG

 

Dejvi, čo tu prosím ťa robíš... zas budú mať argument, že sa im sereme do diskusie... nechaj to tak...
13.6.2012 - 23:49
+1
pena.vodopadu

 

počúvaj uja Defendera, lebo pošle na Teba Maroša ! :ARgH:
14.6.2012 - 9:28
0
Mozyakin

 

a Telenský už dal ruky preč do hokeja či ako ? alebo Žemba ? ( sice ten ma dost pochybnu povesť, ale tak topiaci sa aj slamky chytá ). Inak v PP je zaujimave to, že 2 velke firmy ( Aquacity a Tatravagonka ) stoja defacto hned vedla zimného štadiona, niečo by mohli opať prihodiť do PP hokeja. Ale myslím že Turbo to nejako vyrieši, sice s problemami, a klub bude dalej živoriť ale hrať bude, šak v PP sa tahaju problemy s peniazmi skoro celu dobu čo sa tam hra profi hokej, teda od začiatku 90tých rokov, tam bolo len par sezon takých, ked to tak nebolo. Trošku celkom nerozumiem, prečo je Turbo tak kritizovaný, šak klub už viackrát ťahal z riadnej šlamastiky, i ked je pravda že viackrat pomohlo aj mesto na čele s Dankom, ale aj tak...nemam pocit, že ked hokej v PP bude robiť niekto iny, že sa situacia nejak vyrazne zlepší. Či ozaj ma Turbo taku povesť, že kvoli nemu sponzori nechcú dávať bubáky do PP hokeja ?
13.6.2012 - 20:27
0
Sani

 

...všetko by to bolo pekné, ale keď sa dlhodobo ťahajú známe patálie, tak prečo preboha stále brali nejakých legionárov...?!?

...a čo sa týka Telenského, tak to bude riadny fiškus....lebo som nedávno čítal rozhovor, kde básnil o PP hokeji a víziách v KHL aj bez Leva, čo bol vraj pripravený v prvých sezónach finančne zastrešiť...a v kontexte s týmto to celé vyznieva...
13.6.2012 - 20:37
+3
TJ VSŽ

 

Ak by mal Telenský peniaze navyše, tak dávno rozširuje Aquacity ako to mal naplánované
13.6.2012 - 21:21
0
najkrajší

 

určite ich má . . . len sa ho treba opýtať prečo ich nedáva cez ulicu ale do 350 km vzdialeného mesta . . .
13.6.2012 - 21:39
-2
27adam27

 

nemá ver že aj jemu chýba
13.6.2012 - 21:55
0
^
radopKE

 

Čo som čítal rozhovor s Telenským,vyjadril sa tam,že je ochotný investovať do hokeja v Poprade,ale len ak by bol v KHL.Do našej ligy nie.
13.6.2012 - 22:06
0
Scarface-NR

 

V Poprade bolo hojno, čil už len hoUno...
13.6.2012 - 21:45
+2
e@gl3

 

bral by som takého vandasa ku nám mladý nebude ešte tak drahý plus poprad nemá opciu či som nezachytil a je už niekde inde?
13.6.2012 - 21:53
0
matrin

 

mari sa mi ze Ke
13.6.2012 - 23:12
-1
kapo10 BLOG

 

myslim, ze on sa nespominal nikde.
13.6.2012 - 23:35
0
matrin

 

jj sorry ,,, to bol brejcak so svitanom .. zle sa mi marilo ..
13.6.2012 - 23:51
0
^
Sani

 

...Vandasa považujem za najcennejší artikel v PP...možno by sa uplatnil aj českej lige...
13.6.2012 - 23:28
-1
matrin

 

ja to uz davno hovorim (po krcmach ) sport treba financovat viac zo stavkovych spolocnosti, ktore na nom najviac profituju .. ved tie obrovske zisky idu do sukromnych vrecak .. nevravim, ze teraz nejake peniaze od nich nejdu na sport, ale chcelo by to viac a priamejsou cestou (teraz je to skor nepriamo pre cely stat v podobe dani) ... aspon do takej miery ako v cechach ... proste, ak chce stavkova kancelaria posobit na SVK, musi trebars 30% zisku dat na sport - ale nie profesionalov, - cisto iba na podporu mladeze a vystavbu sportovisk .. ved cim viac bude sportovisk, cim viac deti bude sportovat, mat uspechy, tym viac bude sport v mysliach ludi "in" a tym viac budu chodit aj stavkovat
13.6.2012 - 23:03
+3
matrin

 

takisto zacat tlacit na povedomie ludi formou vacsej medialnej kampane ... aby rodicia zacali davat svoje deti na sport, -reakcia vacsiny rodicov je: je to drahe, narocne pre dieta, nebude potom stihat so skolou, aj tak z toho nic nebude mat a ked hej . spominaju heslo - "profesionalnym sportom k trvalej invalidite" , tak to nechaju na to dieta - sak nech samo rozhodne- a ked hej tak ho odhovoria - ze sportovat moze aj amatersky, s kamaratmi na ulici, na travniku, kruzok v skole ,alebo na priehrade, nemusi sa hned pchat do sportovych skol.. len ho tam pokazia ... (scasti moj pripad:/) --- naopak, rodicia musia vediet, ze sport moze dat detom viac ako len profesionalnu zmluvu, uci ho starostlivosti o svoje telo, vyzivu, predsa v zdravom tele- zdravy duch, navyse je rozdiel ked dieta sportuje len pre zabavu, alebo sutazne- uci ho to discipline, sustredeniu, pri kolektivnych sportoch - zodpovednosti za tim .. .. nech sa samo az potom v juniorskom veku rozhodne ci sa chce zivit sportom alebo niecim inym.. preco proste neprihlasit dieta do sportu bez snov, ze bude z neho profesional, ze uloha rodica konci v juniorke (s tym ze nezanedbavat skolu) , a dalej rozhodnutie uz nechat na dospele dieta.. chyba mi osveta sportu medzi rodicmi ..
13.6.2012 - 23:30
+3
kapo10 BLOG

 

svojho casu to tak bolo, ze isli peniaze zo stavkovania na sport no potom to zmenili.
13.6.2012 - 23:36
0
Nemehlo

 

V dnesnom svete online stavkovych spolocnosti s ktorych vacsina nema na svk ani licenciu nerealizovatelne. Ocividne sponzorovat hokej nie je dostatocna reklama pre dane subjekty. A aby bol seniorsky sport sponzorovany od statu ktory nema na zakladne veci je tiez hlupost. A v inych zamestnaniach stat tiez neprispieva na chod firmy, avsak nebol by som proti nejakym danovym ulavam pre sportove kluby a tak podobne ale urcite nie liat peniaze z rozpoctu.
14.6.2012 - 8:24
0
pena.vodopadu

 

následne sa prelokalizujú, resp. už sú (ako píše aj Nemehlo) a potom to už nemôžeš urobiť, lebo Ti v tom zabránia medzinárodné dohody včítane európskeho práva ...
14.6.2012 - 9:30
0
MatoZV

 

Nechapem velmi tohto cloveka. Vsak tie vseliake posily co extraligovy Poprad mal minuly a predminuly rok to bolo za co? Ci na dlh? Neskutocne hlupo vyhodene peniaze, ja sa ani necudujem ze ziadny popradsky podnikatel nechce nejakemu svedovi platit vyplatu. naco minal HK Poprad peniaze na taketo hluposti? ked na to tak pozeram tak si myslim ze saving mode (minimum cudzincov, vlastni odchovanci) ktori nasadili nasi v HKM Zvolen za posledne sezony bolo to najlepsie co sme mohli spravit, vysledky A teamu boli okai, playoff vzdy bolo napinave, plus super vysledky v mladeznickych vyberoch. Ono je to ako s Europskou uniou, Barossova komisia nas vsetkych dostala do slamastiky a teraz ti isti ludia idu vytvarat eurovaly, proste nonsens. Tento clovek detto, najprv minie peniaze na ktore popradski podnikatelia potili krv, na nezmyselne posily, a teraz sa dava do cela toho co najviac ide skuvinat od depresie. Mal si na to mysliet skor, nerobit to co ti Danko povie, ale rozmyslat ako manazer ked uz nim si. teraz je uz neskoro plakat, ked nemas vlastny rozum.
14.6.2012 - 11:21
+1
kontra1

 

turan je jeden z naj... plackov, ktory neustale len place a zaluje sa.
14.6.2012 - 11:35
-1
frantapriklep

 

Liga by si konečne mala upratať ... To neustále prehliadanie dlhov, hra na to, kto hráčov a súperov viac "odžube" s minimom peňazí, to jednoznačne a neodvratne vedie ku katastrofe ...

Poprad dva roky v lete živoril aby potom vďaka všelijakým pokútnym peniazom prežil. Keby prežil, dokonca sa hral na top klub v lige. Kto vysoko lieta - nízko padá ...

A padne viacero klubov ak si konečne jej vedenia nesadnú, nezačnú koncepčne pracovať. Krokom číslo jedna MUSÍ byť jednoznačne dosadenie schopného človeka ZVONKU do čela extraligy, ktorý bude poberať plat a bude robiť všetko preto, aby liga išla marketingovo hore ...

Bez toho bude len a len horšie ..
14.6.2012 - 11:32
+8
Sobansky

 

Súhlasím s Tebou. Výmena pána Paštinského je viac než potrebná. Dokedy sa chcú potľapkávať celý Pro-Hokej po pleci a hovoriť si ako kvalita extraligy stúpa, ako vládne spokojnosť a podobne?
14.6.2012 - 12:00
0
najkrajší

 

skús sa pozrieť ako to vyriešili v Čechách . . .

http//hokej.idnes.cz/...
14.6.2012 - 12:03
nyytymaki BLOG

 

takto nejak si to predstavujem a preto sa ani nečudujem,že CZ odmietli BA a KE vo svojej lige,tam by sa opäť zväz dostal do záporných čísel.
Smekám klobuk pred tým pánom Králom ,my máme akési združenie s paštikovým hovorcom,ktorý povie vždy minimum do médií.
14.6.2012 - 20:17
0
frantapriklep

 

výborné názory, súhlasím s tým pánom a je to prepotrebné urobiť aj tu ... vďaka za ten link
15.6.2012 - 7:27
+1
Sobansky

 

Ten isty princip akov NHL: Ten isty princip ako v NHL funguje aj v nasej extralige. Teda spon podla toho, co sa o jej fungovani dozvedam. Uzasni funkcionari v honbe za legionarmi ci lepsimi SVK hracmi naslubuju na nase pomery horibilne (niekedy nerealne) sumy za ich kupu a niekedy aj horibilne sumy ako plat. No a potom sa nestaci dotknuty hrac a divak cudovat, co sa to tu po konci kazdej sezony odohrava za divadlo. V NHL, ked uz klubom tieklo do topanok, tak si odsuhlasili platovy strop a bolo. Jeden lockout sa prezit nejako da. Myslim, ze by nebolo odveci, keby kazdy subjekt (podnikatel, samosprava) robili pravidelny audit v klube, ktory financne zastresuju.
14.6.2012 - 11:55
+1
flint.SI

 

Takto to dopadne, keď je príliš previazaná samospráva a profesionálny šport. "Dvojica" Danko - primátor a Danko - prezident HK síce dokázala dotiahnuť do klubu peniaze, ale keď to už bolo neúnosné, tak sa Danko - primátor zrazu od vrcholového hokeja dištancoval a povedal, že mesto bude financovať len mládež. Zbytok klubu si zvykol, že Danko cez svoje mocenské páky sponzorov nejako zabezpečí, potenciálni sponzori ktorí by dali peniaze do klubu z presvedčenia a nie z donútenia sa radšej stiahli a keď zrazu musia sponzorovať zháňať sami, tak je z toho problém...
Ale to už je na dlhšiu debatu, podľa mňa by malo byť financovanie mládežnického a vrcholového hokeja oddelené, o mládež by sa malo starať mesto a o vrcholový hokej by sa mal postarať biznis. Keď je to príliš previazané, potom to tak dopadne.
14.6.2012 - 14:59
0

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.



Kratke spravy

Fín Salminen posilní Nižnij Novgorod

Fínsky hokejový útočník Sakari Salminen prestupuje do Torpeda Nižnij Novgorod. Dvadsaťštyriročný krídelník sa dohodol na ročnej zmluve. Doteraz hrával vo fínskej SM-Liige, kde bol najproduktívnejším hráčom Kuopia. Za KalPu odohral Salminen 59 stretnutí, v ktorých nazbieral 59 kanadských bodov (28+31). Na majstrovstvách sveta 2013 odohral rodák z Pori za Fínsko 10 stretnutí, v ktorých strelil jeden gól a pridal dve asistencie. Informáciu priniesol klubový web Torpeda.
21.5.2013 15:15 - SITA

Beauchemin by mal stihnúť úvod novej sezóny

Hokejový obranca Anaheimu Francois Beauchemin sa podrobil operácii pravého kolena. Po chirurgickom zákroku by mal stihnúť úvod novej sezóny. Beauchemin hral v závere sezóny v play-off napriek poškodeným väzom v kolene. Krátko po vypadnutí Ducks s Detroitom v prvom kole play-off sa podrobil operácii. Čoskoro 33-ročný obranca strelil v základnej časti šesť gólov a pridal osemnásť asistencií. V play-off bol so šiestimi bodmi v siedmich stretnutiach proti Detroitu najproduktívnejším hráčom Ducks.
21.5.2013 11:24 - SITA

Jozef Hrubý sa vracia do Csíkszeredy

Skúsený hokejový obranca Jozef Hrubý sa po jednej sezóne v slovenskom prvoligovom klube HK Dukla Michalovce vracia do rumunského tímu HSC Csíkszereda z mesta Miercurea-Ciuc. Informuje o tom špecializovaný portál jegkorongblog.hu. Tridsaťšesťročný bek v minulosti hral aj za rodnú Spišskú Novú Ves, Kežmarok, Poprad a aj spomenutú Csíkszeredu.
20.5.2013 14:28 - SITA

Kňazev sa dohodol s Chanty-Mansijskom

Hokejový útočník Kirill Kňazev sa po oslavách zisku Gagarinovho pohára s Dinamom Moskva rozhodol podpísať zmluvu s ďalším klubom Kontinentálnej hokejovej ligy Jugrou Chanty-Mansijsk. Dvadsaťdeväťročný útočník odohral v tejto sezóne za Dinamo 23 stretnutí, v ktorých strelil dva góly a pridal šesť asistencií. V play-off nastúpil len na tri súboje. Kňazev hral v KHL za Kazaň, Nižnekamsk, Spartak Moskva a Dinamo. V 250 zápasoch sa radoval z 51 gólov a 37 asistencií. Informáciu zverejnil Sport-Express.
18.5.2013 21:50 - SITA

Haugen predĺžil zmluvu s Dinamom Minsk

Nórsky hokejový brankár Lars Haugen predĺžil zmluvu s klubom Kontinentálnej hokejovej ligy Dinamo Minsk. Účastník MS 2011, 2012 a 2013 podpísal novú dvojročnú zmluvu. V minulej sezóne dostal 26-ročný gólman šancu v 22 stretnutiach, v ktorých v priemere inkasoval 1,81 gólu na zápas a mal 93,3 % úspešnosť zákrokov. Haugen sa postupne stal jednotkou Dinama a najmä v závere sezóny bol veľkou oporou. Informáciu zverejnil klubový web bieloruského mužstva.
18.5.2013 21:50 - SITA

Eric Staal nepôjde na operáciu

Kapitán tímu zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes Eric Staal pravdepodobne nebude musieť absolvovať operáciu zraneného pravého kolena. Rozhodlo o tom detailné vyšetrenie magnetickou rezonanciou. Kanadského útočníka zranil vo štvrtkovom štvrťfinále na 77. majstrovstvách sveta švédsky bek Alexander Edler, ktorý následne dostal dištanc do konca šampionátu. Informujú o tom zámorské médiá.
18.5.2013 18:15 - SITA

Memorial Cup - London začal víťazstvom

Výsledok piatkového otváracieho zápasu na finálovom turnaji kanadských juniorských hokejových súťaží Memorial Cupe v Saskatoone: Saskatoon Blades - London Knights 2:3 (1:2, 1:0, 0:1)
18.5.2013 10:53 - SITA

Boulton predĺžil o rok zmluvu s Islanders

Hokejový útočník Eric Boulton predĺžil o rok zmluvu s klubom zámorskej NHL New York Islanders. Tridsaťšesťročný hokejista nastúpil v tejto sezóne za Islanders na 15 stretnutí, v ktorých nazbieral 36 trestných minút. V NHL už hral za Buffalo, Atlantu, New Jersey i New York Islanders. Celkovo nastúpil na 615 stretnutí, väčšinou ako hráč štvrtej formácie. Na jeho konto pribudlo do štatistík 27 gólov, 46 asistencií a 1301 trestných minút. Informáciu zverejnil web Islanders.
18.5.2013 09:34 - SITA

Peter Barinka opúšťa rumunský Brašov

Slovenský hokejový útočník Peter Barinka končí pôsobenie v rumunskom klube ASC Corona Brašov. Skúsený 36-ročný center prestúpil do Rumunska v januári 2012 z extraligovej Nitry. Odchovanec trenčianskeho hokeja pred odchodom do Rumunska hrával len v Česku a na Slovensku, v najvyššej domácej súťaži za Nitru, Zvolen, Trenčín a Spišskú Novú Ves. Nasledujúce pôsobisko Petra Barinku nie je známe. Informuje o tom špecializovaný portál eliteprospects.com.
16.5.2013 16:46 - SITA

Švajčiarsku súpisku doplnil Monnet

Realizačný tím švajčiarskej hokejovej reprezentácie doplnil pred štvrťfinále s Českom v Štokholme na súpisku pre majstrovstvá sveta útočníka Thibauta Monneta. Hráč Zürichu SC Lions obsadil posledné voľné miesto pre korčuliara v oficiálnom kádri helvétskeho kríža. Švajčiari majú ešte možnosť dopísať tretieho brankára. S tímom je v Štokholme od začiatku turnaja Tobias Stephan. Po zaradení Monneta na súpisku zostal mimo oficiálneho kádra Dario Bürgler, ktorý sa s mužstvom doteraz pripravoval a čakal na šancu. Informáciu zverejnil web IIHF. (SITA, pp;mj),201305160190
16.5.2013 14:13 - SITA

Archív krátkych správ »
Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov

Naj...

Zdieľate na Facebooku


FirstLine, logo Majstrovstvá sveta 2011 - Štatistiky MS 2011 na Slovensku

Posledné zápasy

19. máj 2013

ŠvajčiarskoŠvédsko
Súpiska Švajčiarsko1:5Súpiska Švédsko
FínskoUSA
Súpiska Fínsko2:3Súpiska USA

18. máj 2013

ŠvajčiarskoUSA
Súpiska Švajčiarsko3:0Súpiska USA
FínskoŠvédsko
Súpiska Fínsko0:3Súpiska Švédsko

Najviac bodov

Petri Kontiola
FIN 16
2.Stastny P. USA15
3.Smith C. USA14
4.Kovalchuk I. RUS13
5.Stamkos S. CAN12
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší strelec

Ilya Kovalchuk
RUS 8 gólov
2.Kontiola P. FIN8
3.Stamkos S. CAN7
4.Stastny P. USA7
5.Eriksson L. SWE5
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší brankár

Pavel Francouz
CZE 100%
2.Berra R. SUI96.72%
3.Enroth J. SWE95.63%
4.Gibson J. USA95.12%
5.Smith M. CAN94.44%
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Tabuľka skupiny A

P TímZSkóreB
1. Švajčiarsko 7 29:10 20
2. Kanada 7 25:10 18
3. Švédsko 7 17:11 15
4. Česká republika 7 19:12 11
5. Nórsko 7 12:26 9
6. Dánsko 7 13:20 6
7. Bielorusko 7 10:21 3
8. Slovinsko 7 12:27 2

Tabuľka skupiny B

P TímZSkóreB
1. Fínsko 7 23:14 16
2. Rusko 7 29:14 15
3. USA 7 24:16 15
4. Slovensko 7 18:17 10
5. Nemecko 7 13:16 9
6. Francúzsko 7 13:21 7
7. Lotyšsko 7 14:25 7
8. Rakúsko 7 18:29 5

Najbližšie zápasy

Výsledky / Program

pozicka do 1500 EUR pasiazona.sk
Evysledky.com - live športové vysledky


Partner HokejPortal.net



HokejPortal.net (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Erasmedia Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.