Stav zim. štadióna v Trenčíne nie je havarijný, tvrdí odborník

Situácia na Zimnom štadióne Pavla Demitru v Trenčíne nie je tak kritická, ako to prezentuje mesto. Samospráva tvrdí, že tu hrozí únik čpavku pre zastaranú chladiarenskú technológiu. Odborník na chladenie zimných štadiónov Karol Záhradníček, ktorý vo štvrtok na mimoriadnom zastupiteľstve vystúpil, má na celú situáciu iný názor. Primátor Trenčína Richard Rybníček povedal, že štadión na jeseň kvôli bezpečnosti neotvorí. Záchranu vidí v novom investorovi - spoločnosti Altis, ktorá chce štadión kúpiť a následne ho aj zrekonštruovať.


Záhradníček vylúčil, že by v hokejovom stánku hrozil havarijný stav. Správa Civilnej ochrany, podľa ktorej by v prípade úniku 12 ton čpavku bolo ohrozené takmer celé sídlisko Sihoť, je z jeho pohľadu nafúknutá. „O havarijný stav nejde. Treba to brať tak, že havarijný stav je, keby došlo k nejakému hromadnému úniku čpavku, a to je prasknutím nejakej nádoby. Ale pokiaľ sú to úniky cez ventily, cez čerpadlá, tak to nie je havária, to je normálna bežná porucha,“ tvrdí Záhradníček. Ako ďalej dodal, štadión momentálne potrebuje to, čo sa robí po skončení sezóny na každom štadióne. „Spraví sa revízia a závery revízie sa zrealizujú. V revízii sa zistí, či sú nejaké úniky, či je niekde nejaká chyba vo ventiloch, či fungujú správne čerpadlá. Tento štadión si vyžaduje toto momentálne, pretože on je inak funkčný,“ vysvetlil Záhradníček. Odborník navyše tvrdí, že v štadióne ani nie je 12 ton čpavku, pretože nie je tak stavaný. Podľa Záhradníčka tu môže byť maximum sedem až osem ton, nie viac. K hromadnému úniku čpavku zo zimného štadióna zatiaľ nedošlo nikde na Slovensku.
Správca zimného štadióna Robert Buchel so Záhradníčkovým názorom nesúhlasí. Štadión je podľa neho v rizikovom stave. „Chýbajú revízne správy na elektrickú energiu a treba spraviť zásadnú rekonštrukciu chladiarenského zariadenia,“ tvrdí. To, že by bola správa Civilnej ochrany nafúknutá, odmieta. „To tvrdili aj v Černobyle,“ reagoval Buchel.
Mimoriadne zastupiteľstvo, ktoré riešilo len problém zlého stavu štadióna a jeho prípadný predaj Altisu, dnes trvalo viac ako päť hodín. Napokon poslanci prijali uznesenie, aby mesto zabezpečilo prevádzku štadióna na minimálne túto sezónu s tým, aby odstránili nedostatky, ktoré im vytkla revízna správa. Predaj štadióna je pritom predmetom riadneho zastupiteľstva, ktoré bude 22. júna. Ako povedal predseda najsilnejšieho poslaneckého klubu Smer-SD Daniel Beníček, predaj nechcú zastaviť, len získať viac času. „Toto je obrovský priestor, aby sme mohli všetky veci vyriešiť a odporučil by som, aby sme ten predaj podržali, nie zamietli,“ povedal Beníček.
Prijaté uznesenie je podľa primátora Rybníčka nejasné a nezrozumiteľné a poslanci ním zrejme chcú aj naďalej financovať prevádzku, ale aj rekonštrukciu hokejového stánku. Suma, ktorá by mala z rozpočtu ísť na opravu štadióna, nie je jasná. „Musím si nájsť chvíľku času a premyslieť si, čo týmto uznesením chceli povedať. Pretože sa dá vysvetliť spôsobom, že máme investovať 30 000 alebo 50 000 eur, ale dá sa vyložiť aj spôsobom, že máme investovať 600 000 eur do chladiarenského zariadenia,“ povedal Rybníček.

Rubrika: Slovensko

SITA - 14.6.2012 19:56

Diskusia k článku

Čipčalove kohúty

 

ak chce ist dukla do kvalitnejsiej ligy, tak rekonstrukcia zimaku je nevyhnutna
14.6.2012 - 20:02
0
Majenko

 

to mas pravdu ale dat to altisu o ktorej niesu skoro ziadne info uba to ze v namestove spadla strecha ...firma existuje oklo 2 rokov a nikde nieje pisane ze by stavala niekde stadioni alebo ladove plochy ani v cehach
14.6.2012 - 20:07
+1
monteodzotta

 

niekde som čítal, že dokonca v Kanade stavali, ale asi to bude blud
14.6.2012 - 20:12
0
Majenko

 

to povedal rybnicek myslim neviem ci je to blud alee ja som to nikde nenasiel a dokonca tie stadion co zevraj stavali alebo sa podielali na stavbe chladiaceho zariadenia v cechach tak to stavala zevraj ina firma aj na hp tu niekto o tom dal daky link ...dohvie ci sa na tom rybnicek nechce iba nabalit
14.6.2012 - 20:28
0
nyytymaki BLOG

 

heh sranda.....Rybníček na svojej facebookovskej stranke išiel do dnešného pojednávania s množstvom argumentov a nakoniec má po ňom ,hlavu nafúknutejšiu ako čakal
14.6.2012 - 20:11
+1
nvm

 

zahradnicek vs. rybnicek. tak nevinne mena a pritom taka vazna vec.
14.6.2012 - 20:12
+11
matrin

 

pockaj ked sa ozve rakosnicek!
17.6.2012 - 10:19
+2
BTw

 

No v podstate k rekonštrukcí dojde tak či tak či tento rok alebo nabudúci ale myslím si že tu ide skor o vypočítavosť Rybníčka ako o štadión,kedže odoborný technik to zhodnotil trochu inak A ten Technik hovorí úplne ako dlhý tie isté veci hovorí
14.6.2012 - 20:18
+3
vlado.1989l

 

Nechcel by som byť na mieste Trenčianskeho diváka, kedže orgány čakajú kým sa niečo nestane...
14.6.2012 - 20:23
-2
leomessi

 

pan Buchel: mal možnost na dnešnom zasadnutí ukazat svoju profesionalitu, resp. vševedomost...bohuzial ho pán poslanec Zubričanak sfukol ako maleho chalana. Jednoducho, pan odbornik Buchel prišiel na dnešne zastupitelstvo dost nepripravený...za čo ho asi jeho boss pan Rybníček moc nepochvali...
Suma - sumárum...30 rokov nadobudane odborné vedomostí o chladiarenských zariadeniach pána Zahradníčka je menej ako supervedomosti naslovovzateho odborníka a profesionalneho prevadzkara mestskeho hospodarstva, pana Buchela...bravo
14.6.2012 - 20:28
+10
MackoPu

 

Bude z toho zaznam na YT, ako tu ktosi spominal ?
14.6.2012 - 20:31
0
LukasNR

 

asi tam bude velky kseft citit len aby to neskocilo ze miesto na zimak sa bude v TN chodit do shop centra Pala Demitru ja ako Nitrancan do toho nevidim ale stacilo mi videt vyjadrenia v TV smrdi to obrovskym ojeb,,,n
14.6.2012 - 20:33
+5
Big brother

 

Toho sa myslím obavat netreba.
14.6.2012 - 20:45
-1
LukasNR

 

na Slovensku ?? ver ze treba
15.6.2012 - 0:15
+3
^
mannheim

 

Zubričaňák a sfúkol ???
15.6.2012 - 7:44
-3
VLK

 

VLK: KOCURKOVO.
14.6.2012 - 20:45
+3
Sani

 

...dlhy neprispeje do diskusie svojím pozitívnym, optimistickým nadhľadom..?
14.6.2012 - 21:18
0
frantapriklep

 

Dalo sa to čakať, kauza s "havarijným stavom" bola od začiatku nafúknutá, aby sa konalo s predajom rýchlo. Bude ideálne ak sa štadión na rok sprevádzkuje a počas roka sa dotiahnu všetky detaily okolo jeho budúcnosti, prípadne predaja. Spoločnosť Altis mala 5-ročný plán investovania, nejaký velkolepý projekt nemohla spustiť skôr, ako o rok či dva, takže určite sezónu počká, ak má naozaj seriózny záujem.
14.6.2012 - 21:19
+18
Big brother

 

Presne tak.
14.6.2012 - 21:24
-1
imko6

 

... a pokracujeme dalej...

Pre mna osobne je to jasna sprava ze sezona sa minimalne zacne niekde vonku... uvidime kde... idealna je DCA, realita PU, hroza by to bola v TO
14.6.2012 - 21:22
0
frantapriklep

 

prečo by sa začala vonku? začne sa tu, štadion sa dá do poriadku, aby ďalej bezpečne fungoval (podla odhadov odborníkov za cca 27.000 éčiek) a nevidím dôvod aby sa normálne nezačala sezóna v Trenčíne
14.6.2012 - 21:25
0
imko6

 

njn, len uvidime ako sa k tomu postavi mesto, resp. primator...
14.6.2012 - 21:50
0
imko6

 

resp. aj na toto by malo byt verejko (rovnako ako na ten predaj) a v takom pripade to asi nestihneme...
14.6.2012 - 21:52
0
frantapriklep

 

načo verejko? ide o opravu štadióna, ktorý ostane majetkom mesta a to ho bude spravovať ...

a ako sa k tomu postaví pán primátor? to už je na ňom, pred rokom povedal jasne, že rozhodujú poslanci a on ich rozhodnutie musí a chce akceptovať, preto mu podľa mňa iné neostáva ani teraz ...

pred dvoma dňami vyhlásil k dnešnému rokovaniu: "Mám k poslancom úctu. Buď ich presvedčím, alebo nie. Rozhodnú Trenčania. To ma teší."
14.6.2012 - 22:01
0
kapo10 BLOG

 

ak ta oprava bude nieco stat a bude je robit nejaka firma a bude to nad nejaky limit tak by tam asi to verejne ob. byt zas malo.
14.6.2012 - 22:09
0
frantapriklep

 

neviem či pri havarijných stavoch nie je výnimka ... ale to len hádam ...
14.6.2012 - 22:40
0
bigi BLOG

 

sak nejde o havarijny stav ....
15.6.2012 - 7:04
0
frantapriklep

 

to je fakt ... som sa zacyklil
15.6.2012 - 7:06
0
^
snapshot

 

preco by nemohlo tu opravu realizovat Altis a v pripade ze uspeju a preda sa im to, by sa to sithalo z ceny predaja?
Preco Altis nechce stadion do prenajmu na napr.30 rokov ako chce Dukla a.s.? ale rovno kupit?
15.6.2012 - 0:03
0
kapo10 BLOG

 

treba sa spytat altisu a nie mna.
15.6.2012 - 11:35
0
^
imko6

 

uvidime..

co sa tyka toho obstaravania... nechapem ako to mohol teraz (predaj) riesit bez sutaze, cize je mozne ze aj oprava pojde bez... neviem, nevidim do toho tak podrobne...
14.6.2012 - 22:14
+1
^
leomessi

 

fero: Primátor ma ešte možnost zavriet zimák...a potom sa to časovo natiahne do cca novembra /začiatok sezony pre Duklu/
15.6.2012 - 12:10
0
kapo10 BLOG

 

hmm asi by musel clovek byt expertom ohladom chladenia stadionov aby naozaj vedel kde je pravda. je mozne, ze niekde uprostred.

zatial je celkom dost otaznikov aj ohladom altisu, nebola by zla mozno aj nejaka verejna sutaz.
14.6.2012 - 21:27
0
radopKE

 

Ja si neviem pomôcť,: ale už dlhšie mám pocit,že tu ide len o čistý tunel.Aby sa niekto mohol nabaliť na tom,že niekomu za lacný peniaz dohodí výhodný kšeft...
14.6.2012 - 21:28
+11
Majenko

 

14.6.2012 - 21:33
+1
kapo10 BLOG

 

nemas slov co
14.6.2012 - 21:44
+1
Majenko

 

NIE NIE to ako ze suhlasim s tym nazorom
14.6.2012 - 22:22
+1
kapo10 BLOG

 

14.6.2012 - 23:07
+2
frantapriklep

 

ani ty nemáš slov?
14.6.2012 - 23:10
+2
Majenko

 

15.6.2012 - 0:05
+2
malkin88

 

takže aký je výsledok?
investovať sa v TN do štadióna zo súkromných zdrojov nebude, ale z peňazí daňových poplatníkov sa bude opravovať chladenie? pochopil som správne?
15.6.2012 - 0:55
0
leomessi

 

malkin88: ano...presne tak ako davame 250.000 eur do AS Trenčín, presne tak ako davame 80.000 eur do športovej haly /aj na florbal/, presne tak ako davame tisicky /60?/ eur na Pohodu, presne tak ako davame dotaciu ne mestsku plavaren cca 100.000 eur, alebo ako chceme dať 230.000 eur na opravu kotolne v Detskom mestečku ...a to všetko z penazí daňovych poplatníkov!
15.6.2012 - 16:46
+1
vanes je dukla

 

Florbal je na slušnej úrovni za asi 60000 zbytok na halu?A M88 možnosť aktuálnej opravy tam bola len si to možno nezachytil.
15.6.2012 - 17:25
0
kaperko33

 

..: pan rybnicek mam z vas pocit ze keby vam sem padol lietajuci tanier tak by ste ho hned chcel predat za 4 stravne listky a jednu vstupenku na VYSTUPENIE kacera donalda .. treba vsetko predat vsetko znicit .. a na vsetkom si uliat..
15.6.2012 - 3:05
+3
VSŽ!

 

O trenčianskom zimáku s prepáčením vedenie mesta len kecia 2 na 3: Kde je tá transparentnosť čo Rybníček sľuboval? Naslovovzaté vyjadrenie o Černobyle to len potvrdzuje. Nie sú revízne správy od elektriky? Tak sa spravia nové a ak sa zistí potreba opráv, urobia sa. Tiež sa mi nevidí, žeby z roka na rok "odišlo" chladenie. V TN máte asi najlepší ľad v lige, ale žeby bolo treba 300.-600.tis éčok na havarijný stav? Podľa mňa je to prachsprosté vydieranie pána primátora, že "nedovolí" ľad urobiť. Prečo? To zistil až teraz pred novou sezónou? Ak má pravdu, prečo neodznelo ultimátum už minulý rok? Všetko je to narýchlo, pre firmu čo nemá žiadnu históriu, nikto o nej nič nevie. To mohli radšej predať tej kanadskej komore. Toľko môj názor, pretože dôfam, že TN nezažije to čo my v KE, keď sľubovaný zimák nebol 10 rokov a hrali sme vo vyhnanstve v tom kamrlíku v Čermeli. Dubnica pre TN by bola presne to isté.
15.6.2012 - 7:35
+9
mannheim

 

Som rád, že sme si v Trenčíne namiesto nezávislých poslancov zvolili bábky ovládané najvyšším najmúdrejším a najspravodlivejším ujom z Bratislavy.
15.6.2012 - 7:47
+2
Belasá holka

 

Ten ujo z Bratislavy je z Topoľčian. Bratislava za to nemôže ani Ty a ani ja, len 40% tupovoličov.
15.6.2012 - 7:51
0
frantapriklep

 

nie, toto nie je o diktáte pána zhora, toto je skutočne o reálnych výhradách k tomu, ako je situácia pripravená
15.6.2012 - 7:54
0
Belasá holka

 

Franto Ty si teda proti Rybníčkovi?
15.6.2012 - 8:03
0
frantapriklep

 

v tomto konkrétnom prípade áno, súhlasím s tým, čo sa včera na tom zastupiteľstve odsúhlasilo ...

celkovo nie, už som to aj tu na HP písal, mne sa Rybníčkova idea o prevádzkovaní štadióna súkromným investorom (v súčinnosti s mestom) páči, akurát nie v tejto podobe, ktorá bola zatiaľ prezentovaná, tá zmluva je skutočne nevýhodná smerom k mestu aj k hokeju, zvýhodňuje len investora, toto všetko treba proste prepracovať, ja nevidím dôvod aby sa to riešilo rýchlo rýchlo ... kľudne to môže rok počkať a môžu sa dotiahnuť všetky rokovania, zmluvy, podmienky ...
15.6.2012 - 8:11
+1
Belasá holka

 

No... ak sa mýliš.. a ten čpavok rachne, potom bude neskoro.
15.6.2012 - 8:12
0
frantapriklep

 

To nezáleží od toho, či sa mýlim ja. To musia rozhodnúť odborníci. V článku jeden tvrdí, že to bude v pohode. Prečo mu nemám veriť, keď je odborník?
15.6.2012 - 8:25
+2
^
bigi BLOG

 

franto, ne to pride cele divne anjdivnejsie mi pride vajadrenie zahrdnicka. neviem nevidim do toho ale aj tak otazne je ze kedy to zariadenie tento pan videl (a ci ho vobec niekedy videl) naposledy. a v podstate co tu citam tak povedal ze.
neunikne tolko cavku co deklaruje mesto ale menej, a v podstate je to OK. ked to podpise tak dobre. len potom cudak rybnicek ked sa nieco skutocne stane on bude ten prvy ktory bude zly, aj ked sa ako jediny snazi s tym nieco robit
15.6.2012 - 8:42
0
frantapriklep

 

áno, ide o to aby to podpísal a mal na to potrebné papiere, ktoré zaručia bezpečnosť ...

na vine potom určite nebude Rybníček, ak bude mať jasné potvrdenie od odborníka, že je to bezpečné a môže to prevádzkovať ... ak mu nikto také potvrdenie nedá, tak pochopitelne nemôže nič také povoliť a nikto mu to nemôže vyčítať
15.6.2012 - 8:53
0
bigi BLOG

 

jasne franto, sam tou neveris.
ciste teoreticky, odbornik to podpise. a bude sa fungovat dalej niekedy v january pride k nuku cpavku bude zasiahnutych niekolko ludi po zdravotnej po pripade stratov zivota. co myslis kto by bol prvy na rade?? najma ked to pred sezonou vyhlasoval?
15.6.2012 - 9:38
0
ekaver

 

čo ste tu fakt už všetci šľahnutí ? Neexistuje jeden jediný kontrolór,ktorý by dal súhlas k prevádzke, keby to nebolo bezpečné, zvlášť pri takýchto zariadeniach.
15.6.2012 - 10:21
0
^
asvš

 

Vieš,problém je v tom že o tom hovoria ľudia,ktorí o tom nemajú potuchy...Prečo by vlastne došlo k úniku???To by muselo do toho naraziť lietadlo,alebo tank.Jediná vec je kondenzátor-čo je vlastne výmenník tepla-tam môže prísť k väčšiemu úniku a to len vtedy,ak by nevydržala niektorá trubka...Lenže tade tečie voda,ktorá čpavok absorbuje,no a obsluha je tam na to,aby zariadenie kontrolovala ,pri prípadných nedostatkoch ho odstavila atď...No a revízna správa sa robí trebárs aj tak,že sa natlakuje nádoba na povolený tlak a na manometroch zistíš,či sa tlak zmenšil-teda či je tam niekde "dierka",alebo nefučí a je to v poriadku...A revízna správa???To Ti urobí revízak akú potrebuješ,veď sme na slovensku.Primátor sa-a to sa mu teda sakra divím-sa v tejto kauze akurát tak zhovaduje...
15.6.2012 - 10:21
0
^
dlhy

 

To nemozes mysliet vazne.
To do Trencina za spravcu zimneho stadiona dosadil "ujo z Bratislavy" tak schopneho uja,ktory dokaze "havarijny stav" zimaku odovodnovat tym,ze "chybaju revizne spravy na elektricku energiu" ?
1.Zabezpecit revizie je jeho povinnost.
2.Reviznu spravu vypracuje revizny technik max. do troch dni.

A vyjadrenie primatora (ja som ho videl v JOJ),ze "nevieme,kde su na stadione zasuvky",to uz je iba taka ceresnicka na torte.
15.6.2012 - 8:20
+1
bigi BLOG

 

ako bez urazky ten (ch)uje z bratislavy nie je ani omylom
15.6.2012 - 8:37
0
mannheim

 

ok, z Topoľčian, toto nemalo byť nič proti Bratislave.
15.6.2012 - 11:30
0
^
kurtsteiner

 

pre nieco si ich ti ludia zvolili....a bolo ich vela.
15.6.2012 - 9:44
0
romek

 

kurtsteiner: bolo ich vela neznamená že to je dobre .........
15.6.2012 - 13:08
0
kurtsteiner

 

co je dobre a co zle?
15.6.2012 - 15:12
0
^
leomessi

 

manny: nič v zlom, ale aj niektorý nezavisly poslanci nesuhlasia so zmluvou v tejto podobe...resp. poslanci, ktorý predtym hlasovali v niektorých veciach s primátorom...
P.S. každy poslanec, resp. drvivá vačšina, je niekoho"babka", pokial je stranicky organizovaný...
Ale su aj vynimky: Urbanek je SDKU, napriek tomu sa chova ako nezavislý, a je proti predaju zimáku firme Altis
15.6.2012 - 12:15
0
vitamin29

 

Neviem co si mam o ttomto mysliet...
15.6.2012 - 8:55
0
dlhy

 

Este 10.4.2012 tvrdil pan Robert Buchel,spravca zimneho stadiona, toto:
"Situácia na zimnom štadióne je kritická z hľadiska efektívnosti chladenia, nie však bezpečnosti. Chladiarenské zariadenie podlieha špecifickým a veľmi prísnym normám a predpisom vyhradených technických zariadení. V tomto roku boli vymenené všetky bezpečnostné a istiace prvky časti chladenia. Všetky budúce investície týkajúce sa zimného štadióna sa budú odvíjať od finančných možností mesta."
Co sa stalo od 10.4.2012,ked ten isty clovek vcera tvrdil nieco uplne opacne?
15.6.2012 - 9:21
+15
frantapriklep

 

správna otázka
15.6.2012 - 11:11
0
dante BLOG

 

len toľko k tomu všetkému: : http://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo
15.6.2012 - 9:32
+1
MackoPu

 

http//www.trencianska.tv/...
15.6.2012 - 9:49
0
rijko

 

dama a pani, pekne si tu o tom debatujeme a vnasame do toho aj svoje hokejove srdcia,emocie atd...ale absolutne nezaujato a s cistou hlavou si kladiem otazku...Kto mi sakra povie,ci mozem v klude spavat a nebat sa o zivot svojej rodiny,ked byvam 200m od zimaka????
15.6.2012 - 10:35
0
imko6

 

to je velmi dobra otazka.. spoliehat sa mozes (mozeme) iba na odbornika kt. to vie posudit.. tu zjavne jeden vravi to a druhy nieco ine...
15.6.2012 - 10:45
0
frantapriklep

 

existujú na to predpisy, posudzujú to ľudia, ktorí majú na to kvalifikáciu, nemôže to posúdiť len tak niekto ... ak to spustia, tak určite len vtedy, ak to bude bezpečné ....

15.6.2012 - 11:10
0
malkin88

 

franta, ja len jednu otázku - cisto hypoteticky.. nastahoval by si sa aj s rodinou v momentálnej situácii tesne vedľa zimného štadióna a býval by si bez obáv?
15.6.2012 - 11:21
+1
dlhy

 

Ja mam lepsiu otazku.
Kolki sa kvoli stavu zimaku uz odstahovali,resp. chcu kvoli tomu odstahovat?
15.6.2012 - 11:31
malkin88

 

Velmi demagogicky si tu otazku postavil. Kvoli dvom veciam. Ale natahovat sa s tebou nebudem. Len ti dam obdobny priklad na podobnu situaciu. Ked by letelo lietadlo a pilot by cestujucim oznamil, ze lietadlo ma poruchu moze ale nemusi pristat bezpecne. Kolki ludia by vyskocili padakom dole a kolki by ostali v lietadle s nadejou, ze pristanu v poriadku? odmyslime si teraz strach ludi z toho, ze sa im neotvori napr. padak.. Jednoducho ludia maju tendenciu k zotrvacnosti a co sa tyka byvania, vela ludi ma problem opustit svoj pribytok aj ked im hrozi bezprostredne nebezpecenstvo. Navyse, ked maju ucinit take rozhodnutie ze odstahovat sa zrazu niekde inde, dostavaju sa do podobnej situacie ako v lietadle. A este dalsia vec - opat demagogia. Ako dlho sa vie, ze s chladenim na ZS je to tak vazne? To akoze za ten cas je take jednoduche sa odstahovat? Nemusis odpovedat, nechce sa mi s tebou natahovat.. Ale otazka na Frantu plati..
15.6.2012 - 11:49
+6
dlhy

 

Spravne si sa dostal k samotnej podstate.
Je to NAOZAJ take vazne ?
Alebo je prave to velke ohrozenie obyvatelov cpavkom z chladiaceho zariadenia ta skutocna demagogia ?
Odkazujem na vyjadrenie spravcu zimneho stadiona p. Buchela z 10.4.2012:
"Situácia na zimnom štadióne je kritická z hľadiska efektívnosti chladenia, nie však bezpečnosti. Chladiarenské zariadenie podlieha špecifickým a veľmi prísnym normám a predpisom vyhradených technických zariadení. V tomto roku boli vymenené všetky bezpečnostné a istiace prvky časti chladenia. Všetky budúce investície týkajúce sa zimného štadióna sa budú odvíjať od finančných možností mesta."
Co na to povies ?
15.6.2012 - 12:42
+4
asvš

 

Však primátor prehlásil že čpavok je bezpečne uložený v nádobách,ktoré sú ale v havarijnom stave...To už hraničí s nejakou poruchou v hlave.
16.6.2012 - 13:49
+1
^
greendeath

 

hoši...a lietadlá tiež lietajú a padajú...
15.6.2012 - 15:13
0
vanes je dukla

 

Dlhy rekonštrukciu treba ako sol. To je snád záujem nás všetkých nie?
15.6.2012 - 15:16
0
^
ekaver

 

nerob hystériu, doteraz sme kľudne spávali a aj spávať budeme,
a to bývame 30 m od zimáku. Verííííme !
15.6.2012 - 11:38
0
rijko

 

ale ved ani ja sa nejdem stahovat,len mi teda nie je fakt jedno,ak niekto povie,ze moze odtial uniknut vela cpavku.toto riziko tu bolo vzdy,to je kazdemu na sihoti jasne,len teraz sa to tak nejak pripomenulo.ja stale verim,ze to nie je kriticke,len by sa fakt patrilo mozno zriadit komisiu a dat to presetrit.ziadny zaujem nemoze byt nikdy nadradeny nad ludsky zivot.
15.6.2012 - 11:46
+1
^
leomessi

 

malkin: ja tam mam svokrovcov + švagra s rodinou a su v pohode - nikto to nerozobera...
Jasl. Bohunice nemožu buchnut, alebo plyn doma...?!
15.6.2012 - 12:17
+1
frantapriklep

 

to je ťažká otázka, na pokoji by mi vyjadrenia primátora určite nepridali, ale verím, že zodpovední spravia to, čo považujú za najlepšie

doma mám plyn, elektriku, jaslovské bohunice sú od nás pár kilometrov ... a spím pokojne
15.6.2012 - 13:33
+1
^
asvš

 

Môžeš kľudne spávať a nemusíš sa báť o život svojej rodiny.
15.6.2012 - 15:03
0
rijko

 

skvele,takze sud bude prihliadat na moju pripadnu nepricetnost pri ublizeni na zdravi mojou osobou na zucastnench kompetentnych,ked sa nieco stane...
15.6.2012 - 10:57
0
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Fan

 

díky za zmazanie, tiež mi potom došlo že to není vhodné
skúsim to pre Rijka inak...Čo sa stane ak zajtra starosta obce Jaslovské Bohunice, vyhlási, že jeden z reaktorov je v HAVARIJNOM stave, tak ho musíme streliť nejakej súkromnej firme, ktorá je zapísaná v registri pár mesiacov, predáme za vreco éčok...oni nám to opravia.. Začnú ľudia z Bohuníc húfne zdrhať ?? Dúfam, že teda Rijko nie je samotný Riškoj Rybníčkoj..
15.6.2012 - 11:47
+2
mannheim

 

Netrep kraviny prosím ťa, kúpiť zimný štadión v Trenčíne a následne sa zaviazať investovať doň, to je kurva strašná výhra.
15.6.2012 - 12:16
0
frantapriklep

 

zaviazať podľa predloženej zmluvy znamená investovať do júna 2013 potrebnú sumu na opravu chladenia ...

všetky ostatné investície sú podla zmluvy "dobrovolné" a navyše po 5 rokoch ich mesto preplatí a vezme si štadion späť ...
15.6.2012 - 13:36
+3
pena.vodopadu

 

manny, problem v tej zmluve, ako som uz bol na inej diskusii napisal, tkvie hlavne v tom, ze investor sa k nicomu nezavazuje ... neviazu ho terminy a ani sankcie (ak pravda spatnu kupu alebo odstupenie od zmluvy nepovazujes za sankciu ...), cize takmer ziadny prenos rizika na investora ... bezne, uplne bezne sa taketo povinnosti zabezpecuju zmluvnou pokutou, bankovou zarukou, vinkulaciou a este inymi garanciami ...
15.6.2012 - 18:54
+4
pena.vodopadu

 

ešte som zabudol dodať samozrejme to podstatne, oni ho nekúpia ... oni ho dostanú (platí sa zápočtom proti nájomnému), kdežto mesto platí natvrdo pri spätnej kúpe...prečítaj si to
15.6.2012 - 18:56
+2
^
rijko

 

najprv k tomu ci som rybnicek : nie,taky skaredy nie som ale nie vazne teraz.myslim,ze si ma nepochopil,absolutne mi neslo o to,vyjadrit mojou otazkou kladny postoj k unahlenemu a rychlemu odpredaju.to vobec nie.prave naopak,dodnes si neviem urobit jednoznacny nazor a som kazdy den konfrontovany novymi a novymi "skutocnostami".mne tou otazkou fakt islo o to poukazat na to,ze nam co byvame naokolo moze ist cisto teoreticky o zivot.a ak je co i len malinka pochybnost o bezpecnost ludi,treba konat.co najskor.zriadit komisiu odbornikov,specialistov a vo verejnom zaujme vytvorit spravu.tu je sanca,ze 5-8 ludi by mohlo byt objektivnych a upokojit aspon v tomto smere ludi.a ak vyjde sprava negativne,tak konat.opravit,bezodkladne.dlh,nedlh!!!
15.6.2012 - 12:16
+1
vanes je dukla

 

Z rozhodnutím zastupitelstva súhlasím. Táto možnosť ktorá bola aj v prvom memorande a potom ju už p.primátor nepripúšťal a hlásal že stav je katastrofálny a predaj nevyhnutný vyhrala. Je to čas na utlmenie sporov na nájdenie spoločnej cesty v prospech nás všetkých. Takýto diktát aký tu bol pred zastupitelstvom zo strany R.R. nebude mať dúfam dalej priestor a zvíťazí spoločná alternatíva.Viem na Slovensku nevídané ale dúfam že v Tn realizovatelné.
15.6.2012 - 15:07
+2
mannheim

 

Určite. A ešte si zabudol dodať , že v jednote je sila a so Sovietskym zväzom na večné časy. Psí grc.
16.6.2012 - 9:59
-6
vanes je dukla

 

Manheim čo si taký rozhodený?Ved tridsiateho je riadne zastupitelstvo o predaji , možno im to predajú.
17.6.2012 - 9:12
0
vanes je dukla

 

Dlhy dnes boduje je vysoko v pluse.
15.6.2012 - 15:13
+2
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
MackoPu

 

Nie, ze by som sa ta "globalne" zastaval, ale tentokrat, co si pamatam, to bolo uplne v pohode.
16.6.2012 - 20:27
+1
nyytymaki BLOG

 

zjavne niekomu ležíš v žalúdku
17.6.2012 - 9:31
0
miču

 

Ja som jednoznacne za predaj ale treba aby bolo viac ponuk nie ho predat hned prvej firme.
15.6.2012 - 22:54
0
Majenko

 

podla mna by nemuselo byt ani viac ponuk ale staci ak by bola lepsie postavena zmluva (aby to bolo vyhodne aj pre duklu mesto a investora lebo teraz mi to pride tak ze je to vyhodne iba pre invstora).... teda jednoznacne ze musi investor invstovat minimalne 11 milionov a nie ze on investuje 8 a potom ze dovi
16.6.2012 - 9:49
+1
JozefB

 

pre investora a pre Rybníčka
16.6.2012 - 9:59
+2
frantapriklep

 

Čo to má znamenať?!?!

Niekto sa tu zase hral a pomazal všetky príspevky užívateľa dlhy. Toto už je moc, takéto zásahy do diskusií!!
17.6.2012 - 9:02
+10
cover

 

Ešte stále si (ste)presvečený(í), že MOD-i sú záchrancovia diskusií?
17.6.2012 - 9:22
0
nyytymaki BLOG

 

kľud kámoško,v dnešnej "harmonickej" dobe internetu a diskusií obzvlášť,je už potrebné moderovať diskusie a čistiť ich,ak by tak nebolo,už je tento portál dávno schcípnutý.
Akou formou v niektorých prípadoch sa však moderuje HP je na diskusiu (ktorú treba tiež moderovať ) .
Môj názor je viacmenej neutrálny,to že si užívateľ Dlhy spravil nepriateľov hlavne z radu MOD-ov je z časti jeho vina.To, že niektorí MOD-i to berú až príliš osobne, je zas ich problém a vyriešiť by si to mali s Romanom.
Príspevky ,ktoré spĺňali kritériá a nijak neporušovali kódex diskusie by nemali byť mazané.
17.6.2012 - 9:40
+6
frantapriklep

 

dobre píšeš, súvislô
17.6.2012 - 9:45
0
cover

 

Kámoši zrejme nie sme ,ale ja som kľudný.A v podstate s tebou súhlasím.Ale mafiánske praktiky niektorých MOD-ov neuznávam a nikdy uznávať nebudem.Minimálne tri roky tu neprispievajú mnohí skvelí diskutéri,ktorí majú zrejme podobný názor ako ja.Nuž chlapci, máte to vo svojich rukách a hlavách.
17.6.2012 - 9:48
0
nyytymaki BLOG

 

mafiánske praktiky?prosím definuj ,toto ma veľmi zaujíma.
To ako :"okamžite prestaň nadávať,lebo ti podpálim auto,keď budem mať cestu okolo?"
17.6.2012 - 9:56
0
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cover

 

Pred niekoľkými dňami som bol Radovan.

Zajtra ,pozajtra ,nabudúce beriem Tomáša.


17.6.2012 - 10:44
0
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cover

 

To bude tým počasím, choď na kupko alebo niekde do tieňa.

Podobne ako ty ,hľadám tulipa na netových diskusiách,ale bohužiaľ,nemôžem ho nájsť. Ak niečo zistíš,daj vedieť,možno budú aj iní radi.
17.6.2012 - 11:08
0
greendeath

 

ja Tulipa čítam celkom pravidelne...treba hľadať
17.6.2012 - 19:39
0
^
roman BLOG

 

Máš pravdu.
17.6.2012 - 11:24
+1
dlhy

 

Rad by som sa takto verejne spytal v com ma nyyty pravdu.
17.6.2012 - 11:31
0
roman BLOG

 

---- užívateľ Dlhy spravil nepriateľov hlavne z radu MOD-ov je z časti jeho vina. ----

Naviac nie je schopný bez komentára akceptovať zmazanie aj blbých príspevkov. Takže zbytočne potom situáciu vyhrocuje.

---- To, že niektorí MOD-i to berú až príliš osobne, je zas ich problém a vyriešiť by si to mali s Romanom.----

Je dosť možné, že to naozaj bude súvisieť s malým pipíkom, lebo ak už niekto nevie rozoznať čo môže zostať a čo nie, a zahmli sa mu pred očami vždy keď zbada tvoju ikonku na diskusii, to je smutné.

---- Príspevky ,ktoré spĺňali kritériá a nijak neporušovali kódex diskusie by nemali byť mazané. ----

Nemali ale môžu. Záleží naozaj na tom, ako to moderátor posúdi. Určite by však nemali rozhodovať osobné veci ale širší kontext. Schopnosť odosobniť sa a mať nadhľad, aj úctu k diskutujúcim je ale veľmi dôležitá vec.

Osobitným príkladom je príspevok kde sa rečnícky pýtaš Co sa stalo od 10.4.2012,ked ten isty clovek vcera tvrdil nieco uplne opacne? Nedostal 14 plusiek len tak zanič. Bol trefný.

17.6.2012 - 11:42
0
dlhy

 

Vdaka za reakciu.
Pozn. k tomu poslednemu odstavcu:
Moj prispevok bol (aj podla Teba) trefny.
A zmazany...
17.6.2012 - 14:16
0
roman BLOG

 

Tie 2 ktore som povazoval za bez problemov priechodne som dal nazad uz pred par hodinami. Ostatne uz nechame tak.
17.6.2012 - 14:51
0
^
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
roman BLOG

 

Pamätáš sa, že by sme na diskusii niekedy podporovali zverejňovanie identity diskutérov ak to sami nespravili? Dokonca aj v prípade Janoslovan sme boli tvrdo proti tomu. Ak sa to aj niekedy stalo, bol to omyl a chyba s ktorou v žiadnom prípade nesúhlasím. A čo sa týka imunity, ak si si to ešte nevšimol, tak ju máš aj ty.. žiaľ vyzerá to tak, že si to nevážiš.
17.6.2012 - 11:48
0
MackoPu

 

Druha cast: http//www.trencianska.tv/...
17.6.2012 - 9:28
0
MackoPu

 

Zo zatial videneho vyplyva, ze poslanci maju rovnake vyhrady ako my tu.
Jednostranna zmluva, spatne odkupenie bez sankcii, neinformovanost poslancom a zainteresovanych stran, atd...
Zaujimave casti su napr. Roba Svehla a veci okolo toho (cca 1:30).
Z tohoto pohladu je ok, ze predaj zatial schvaleny nebol.
Dokonca aj ta postavicka Kanaba rozumne vravel.
17.6.2012 - 12:04
0
Majenko

 

suhlasim a mne osobne tam vadi este ten prenajom ladovej plochy ze mozu kazdy rok zvysit vsak firma vie kolko chce priblize invesrovat a ked vimenia chladiace zariadenie chcu od dkukly respektive od mesta 150e ma hodinu a potom kazdy rok ked nieco zrekonštruujú chcu pripadne zvysit prenajom ladu
17.6.2012 - 12:17
0
dlhy

 

V zmluve nie nic o prenajme.Treba si ju precitat.
Je tam iba to,ze mesto Trencin bude Altisu rocne (po dobu 15 rokov) platit 300 000 € prispevok a ten sa bude valorizovat na zaklade oficialnej rocnej inflacie.
To je iba jedna z peral v tejto zmluve.Je ich tam ovela viac.
17.6.2012 - 14:21
0
Majenko

 

ano lebo o tom rokuju ale robo svehla ak si pozeral to naznacil ze cena ladu bude minimalne 150 euro na hodinu a to iba ked zrekonstruluju to chadiace a kurenie atd a pri dalsich sa cena moze navysovat a potom primator cosi tak povedal ze ved aj v blave maju prenajom na hodinu za 800 e len sa bojim aby sa to nedostalo ba podobnu cenu ..
17.6.2012 - 14:28
0
^
leomessi

 

mackoPu: je jasne, že firma Altis zimák nekupi, pokial nebude zmluva jednostranna, čiže jednoznačne v ich prospech...
K solventnosti firmy Altis poslanec Kubečka Pavol poznamenal velmi vecne a pravdivo:" ...nepoznam finančnu /bankovu/ inštituciu na Slovensku, ktorá by poskytla uverove krytie firme, ktorá vznikla v 09/2011 a nemá uzatvoreny ani JEDEN celý! učtovny rok!..."
Tymto vyrokom reagoval Kubečka na pravnika p. Vachana, ktory zastaval nazor, že na LV nesmie byt plomba v prospech Mesta Trenčín /až do preinvestovania 11 mil. eur/, nakolko Altis bude žiadat uver v niektorej finančnej inštitucii na Slovensku...


17.6.2012 - 17:01
0
MackoPu

 

Ano, presne to som si tam vsimol, kedze planuju mat stadion ako zaruku za uver, ktory je vsak ovela vyssi, ako hodnota stadiona + firma s kratkou minulostou.
Ak nevyjde na verejnost firma/holding, kto za tym realne stoji (ak vobec existuje), toto nema sancu prejst. Aj ked stale verim RR, ze ma dobry umysel, je tam privela zadrhelov.
Uz len cakam, kedy Altis ohlasi, ze od projektu ustupuje, kedze zrejme veci nepojdu tak hladko, ako chceli
17.6.2012 - 17:08
0
matrin

 

" K hromadnému úniku čpavku zo zimného štadióna zatiaľ nedošlo nikde na Slovensku." ... urcite? ... http://mesto.sk/prispevky_velke/bratislava/unikamoniakuvysetr964531026.phtml
17.6.2012 - 10:45
0
MackoPu

 

" v pondelok večer pri stavebných prácach sa poškodila jedna vetva potrubia a do ovzdušia uniklo asi 300 kilogramov amoniaku." - poznas rozdiel medzi prevadzkovou havariou a poskodenim "krompacom" ?
17.6.2012 - 10:50
+2
matrin

 

mackoPu neser! : po1.:preto som pridal link, aby to bolo jasne ...
po2.:rozdiel samozrejme poznam, ale samotny citat- " K hromadnému úniku čpavku zo zimného štadióna zatiaľ nedošlo nikde na Slovensku." nie je pravdivy... len pripominam .. nic viac.. bavte sa dalej
17.6.2012 - 14:13
0
dusanTN

 

Áno ale je to vytrhnuté z kontextu a chytanie sa za slovíčka.
17.6.2012 - 15:25
0
matrin

 

amigo .. "...len pripominam .. nic viac.. bavte sa dalej " comu z tohto si neporozumel ?
17.6.2012 - 16:04
0
asvš

 

Pozerám akurát tretí diel zasadania,no a ten kto chladeniu trošku rozumie sa musí chytať za hlavu pri tých odborných výkladoch.To je fakt na smiech...Nechápem,prečo mesto nezaplatí "nezávislích" odborníkov,ktorý by posúdili skutočný stav...Zatiaľ to čo som počul je diletantizmus...Som zvedavý čo povie pán Záhradníček.....
19.6.2012 - 15:28
0
MackoPu

 

Pozriem vecer - http//www.trencianska.tv/...
19.6.2012 - 16:20
0
MackoPu

 

Robo Buchel - celebrita
19.6.2012 - 16:22
0
asvš

 

Tak už som videl aj vystúpenie pána Záhradníčka,nech si ho objednal ktokoľvek,tak z technického hľadiska neni o čom...Má v podstate 100% pravdu.Je mi skutočne ľúto,že sa o zimáku informuje absolutne nepravdivo,či je to o technickom stave,o revíznej správe,o vyjadrení inšpektorátu práce,o civilne obrane ani nehovorím-na tých by som sa už absolutne nespoliehal...
19.6.2012 - 17:24
0
leomessi

 

asvš: Pána Zahradníčka zavolal na mimoriadne mestske zastupitelstvo pán Beníček...šef poslanckeho klubu Smer - SD...najma kvoli tomu, aby vyvratil famy o tom, že 10.000 ludˇom na Sihoti ide o život...a vysvetlil všetkym prítomným poslancom a aj panovi primatorovi, aký je SKUTOCNY technicky stav chladirenskeho zariadenia!
Chladiarenske zariadenie neohrozuje nikoho na živote! Primátor šíril zamerne poplašnu spravu, nakolko už niekedy začiatkom roka pán Buchel dal čiastočne zrepasovať chladiarenske zariadenie , minimalne vymenil stare ventili za nove , aby zamedzil možnemu uniku čpavku. A nasledne primátor na oficiálnej tlačovke vyhlasil pomaly stav najvyššieho ohrozenia obyvatelstva na Sihoti...resp. 10.000 - com ľudom ide o život...!
19.6.2012 - 20:01
0
asvš

 

leomessi-mne to nemusíš hovoriť,už som tu raz-ale v inej debate -písal aké sú skutočnosti.Primátor totálne zavádza v týchto veciach,akurát neviem či dostáva také informácie,alebo ozaj je v tom nejak zainteresovaný...Je to na zaplakanie a divím sa poslancom že sa neopýtajú trebárs zamestnancov na nejaké veci,pretože to čo odznelo na mestskom zasadaní /tv TN časť 3/ sú úplné dezinformácie.Opierať sa o revíziu Ing.Slabého,ktorý si vyfotografoval chladiace zariadenie a následne na tovypracoval revíziu,to je nehorázne...Každý súdny človek musí vidieť že je to fraška.O CO sa radšej nevyjadrujem,to je absolutne zbytočná orgánizácia a ich technik asi absolvoval japonské gymnázium keď prišiel na také číslo že je na ZŠ 12 ton čpavku.Skutočnosť je 8 ton plus mínus niečo,pretože to sa presne na kilo určiť nedá...Neviem či by sa tieto aktivity predstaviteľov mesta nedali kvalifikovať ako šírenie poplašnej správy...Už aby bol rok 2014 a nové voľby...
19.6.2012 - 20:39
0
MackoPu

 

Kanaba a najma Kascakova ?!? WTF ?
Krasne vidno, ako sa snazia za kazdu cenu spochybnit Zahradnickovo vystupenie a nepochopili (nechceli), ze on neprisiel lobovat ani za ani proti predaju.
Lifka,Benicek palec hore.
19.6.2012 - 23:33
0
leomessi

 

pán poslanec Kanaba: je jeden z tych ,ktorý podporovali minuly rok celoplošne zvýšenie daní pre obyvatelov TN o celých cca 75 %...silou poslancov Smeru a niektorých nezavislých to chvalabohu neprešlo.
Dalej sa pan primátor može pochvalit tym, že dvihol platy všetkym zamestnancom Mestskeho uradu! napriek tomu, že vykrikuje o tom ako treba šetriť...hlavne, že nemožme kosiť ...ale zdvihnut dane občanom mesta možme /aj ked mu to nakoniec nevyšlo/
20.6.2012 - 22:16
0
MackoPu

 

Poviem ti, velmi poucne to bolo sledovat. Najma poslednu cast. Kopec ludi tam "nesklamalo".
20.6.2012 - 22:44
0
MHCopat

 

úplne od veci:
19.6.2012 - 20:22
0
MHCopat

 

dnes v Písku na MS U2O v hokejbale CR:SR 3:3 /1:O,1:2,1:1/
19.6.2012 - 20:25
+1
asvš

 

Dúfam že po zajtrajšku nebude Dukla "Bez ľadu a skladu"...
21.6.2012 - 20:56
0
fefe

 

záleží na tom ako bude bubnovať rybníček
21.6.2012 - 21:04
0
asvš

 

Podľa jeho obľúbenosti by si mal spakovať paličky a ísť hrať niekde inde...
4.7.2012 - 14:29
0

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.



Kratke spravy

Anton Kurianov na odchode z Avangardu Omsk

Útočník Anton Kurianov v najbližšom období pravdepodobne ukončí pôsobenie v klube Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Avangard Omsk. Informuje o tom portál championat.com. Tridsaťročný center je súčasťou organizácie "jastrabov" už od roku 1998, výnimkou bolo epizódne pôsobenie v Novosibirsku v sezóne 2002/2003. Kurianov síce má s Omskom zmluvu aj na nasledujúci ročník, ale obe strany sa mali dohodnúť na jej predčasnom ukončení. Dôvodom sú jeho nevýrazné výkony aj napriek skutočnosti, že jeho plat v klube patrí k najvyšším. Záujem o služby Kurianova už skôr prejavil iný účastník KHL Traktor Čeľabinsk.
23.5.2013 13:47 - SITA

Útočník Klimenko sa vrátil do Petrohradu

Útočník Gleb Klimenko sa po krátkom pôsobení v klube Atlant Mytišči v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) vrátil do mužstva SKA Petrohrad. Dvadsaťdeväťročného krídelníka do Atlantu vymenili v závere základnej časti v ročníku 2012/2013, za Mytišči odohral len deväť duelov. S SKA Petrohrad podpísal novú zmluvu na jeden rok. Rodák z Chabarovska v minulosti okrem Atlantu a SKA hral aj za Magnitogorsk, Čechov, Kazaň, Belgorod, Spartak Moskva, Voskresensk, Dmitrov, Čerepovec, Leninogorsk, Nižnij Novgorod a Lipeck. V ročníku 2008/2009 získal s Kazaňou prestížny Gagarinov pohár.
23.5.2013 13:42 - SITA

Medveščak podpísal zmluvu s Jessimanom

Nováčik Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Medveščak Záhreb podpísal zmluvu s americkým útočníkom Hughom Jessimanom. Informuje o tom oficiálny web "medveďov". Dvadsaťdeväťročný krídelník Jessiman pôsobil v sezóne 2012/2013 v zámorí vo farmárskej AHL v mužstve Binghamton Senators. Na svojom konte má z minulosti dva štarty v NHL, v ročníku 2010/2011 ich absolvoval v mužstve Florida Panthers. S Medveščakom podpísal zmluvu na jeden rok s opciou. "Jeho prednosťou je, že vie dávať góly a v mužstve je platný aj pri hre do tela. Vkladáme do neho veľké nádeje," povedal športový riaditeľ záhrebského klubu Aaron Fox.
23.5.2013 13:36 - SITA

Barys Astana predĺžil zmluvy s kvartetom korčuliarov

Vedenie klubu Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Barys Astana podpísalo zmluvy s kvartetom korčuliarov - obrancom Jevgenijom Fadejevom a útočníkmi Konstantinom Puškariovom, Konstantinom Romanovom a Fiodorom Poliščukom. Ako informuje oficiálny web kazašského mužstva, dvadsaťosemročný krídelník Puškariov súhlasil s podmienkami ročnej spolupráce, ďalšie trio podpísalo dvojročné kontrakty. Spomenuté kvarteto pôsobilo v Baryse už v predchádzajúcej sezóne. Puškariov v 28 dueloch nazbieral 10 kanadských bodov (4 gól a 6 asistencií), Fadejev si v pätnástich zápasoch pripísal len dve asistencie. Romanov absolvoval za Barys Astana len dve stretnutia a dosiahol v nich jeden presný zásah a Poliščuk v 41 zápasoch dosiahol štyri góly a 16 asistencií.
23.5.2013 13:36 - SITA

Ničuškin ukončil spoluprácu s Dinamom Moskva

Mladý ruský útočník Valerij Ničuškin ukončil spoluprácu s úradujúcim šampiónom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamom Moskva. Informuje o tom oficiálny Facebook moskovského mužstva. Iba 18-ročný krídelník pôsobil v sezóne 2012/2013 v Traktore Čeľabinsk, po jej skončení sa dohodol na spolupráci s Dinamom. Rusko reprezentoval na MS hráčov do 18 aj do 20 rokov a zahral si tiež vo finále play-off KHL. "Rozmýšľal som nad tým, že pôjdem do zámorskej NHL. V Diname mi povedali, nech si robím, čo chcem. Brániť mi nebudú. Ukončili sme spoluprácu a ja som sa stal voľným hráčom. Dohodli sme sa, že ak sa mi za oceánom nebude dariť, môžem sa vrátiť do Dinama," cituje Facebook Dinama mladíka Ničuškina. Rodák z Čeľabinska už má reálnu predstavu o záujemcoch z radov klubov NHL. "Viem, že si ma chcú vybrať Tampa Bay či Nashville. Samozrejme, chceli by ma aj ďalšie mužstvá, no tie si nebudú vyberať z prvých miest. Myslím si, že ma získa jeden z klubov na prvých piatich priečkach v drafte," dodal Ničuškin.
22.5.2013 15:40 - SITA

Komarov sa možno vráti do Dinama Moskva

V Estónsku narodený fínsky hokejový reprezentant vlastniaci aj ruský pas útočník Leo Komarov sa možno vráti do klubu Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamo Moskva. Dvadsaťšesťročný krídelník v sezóne 2012/2013 pôsobil v klube zámorskej NHL Toronto Maple Leafs, no od 1. júla sa stane voľným hráčom s obmedzeniami. Hokejista priznal, že už nadviazal kontakt so zástupcami moskovského Dinama. "Nebudem to skrývať. Rokoval som so zástupcami Dinama, ale čakám aj na ponuku Toronta," cituje Komarova agentúra RIA Novosti. Výlukou v zámorskej profilige poznačený súťažný ročník začal Fín v Diname, za ktoré absolvoval 13 stretnutí s bilanciou 2 góly a 8 asistencií. V skrátenej sezóne NHL odohral 49 duelov, dosiahol v nich 4 presné zásahy a 5 gólových prihrávok. Vo farmárskom tíme Toronto Marlies v AHL si pripísal 14 štartov.
22.5.2013 11:59 - SITA

Jemelin po operácii kolena, čaká ho polročná pauza

Hokejový obranca Alexej Jemelin z tímu Montreal Canadiens absolvoval operáciu zraneného kolena a do súťažného diania zasiahne najbližšie až v novembri. Prostredníctvom Twitteru o tom informovali zástupcovia zámorského klubu. Dvadsaťsedemročný Rus si potrhal kolenné väzy pri súboji s Milanom Lucicom z Bostonu v závere základnej časti. Jemelin vo svojej druhej sezóne v profilige strelil v 38 stretnutiach tri góly a pridal deväť asistencií. "Zákrok som absolvoval v jednej z newyorských špecializovaných kliník. Všetko šlo podľa plánu. Po vybavení potrebných záležitostí sa vrátim domov do Togliatti, kde sa budem zotavovať z operácie," uviedol Alexej Jemelin, dvojnásobný víťaz prestížneho Gagarinovho pohára s Ak Bars Kazaň.
22.5.2013 11:59 - SITA

Phil Housley sa stal asistentom trénera v Nashville

Klub zámorskej hokejovej NHL Nashville Predators vymenoval jedného z najproduktívnejších obrancov histórie ligy Phila Housleyho za asistenta trénera namiesto odvolaného Petra Horacheka. Prostredníctvom tlačovej správy to potvrdil generálny manažér Predators David Poile. Housley hral v NHL počas 21 sezón za osem rôznych klubov, pod jeho vedením vyhrali Američania svetový šampionát 2013 hráčov do 20 rokov v ruskej Ufe. Niekdajší vynikajúci zadák bol aj jedným z asistentov Joa Sacca na lavičke USA na nedávnych MS 2013 vo Švédsku a Fínsku, kde zámorský výber získal bronz. Dnes štyridsaťdeväťročný Housley figuruje s 1232 bodmi na 4. mieste historickej tabuľky produktivity obrancov NHL. V Nashville bude pomáhať hlavnému trénerovi Barrymu Trotzovi.
22.5.2013 10:52 - SITA

Fín Salminen posilní Nižnij Novgorod

Fínsky hokejový útočník Sakari Salminen prestupuje do Torpeda Nižnij Novgorod. Dvadsaťštyriročný krídelník sa dohodol na ročnej zmluve. Doteraz hrával vo fínskej SM-Liige, kde bol najproduktívnejším hráčom Kuopia. Za KalPu odohral Salminen 59 stretnutí, v ktorých nazbieral 59 kanadských bodov (28+31). Na majstrovstvách sveta 2013 odohral rodák z Pori za Fínsko 10 stretnutí, v ktorých strelil jeden gól a pridal dve asistencie. Informáciu priniesol klubový web Torpeda.
21.5.2013 15:15 - SITA

Beauchemin by mal stihnúť úvod novej sezóny

Hokejový obranca Anaheimu Francois Beauchemin sa podrobil operácii pravého kolena. Po chirurgickom zákroku by mal stihnúť úvod novej sezóny. Beauchemin hral v závere sezóny v play-off napriek poškodeným väzom v kolene. Krátko po vypadnutí Ducks s Detroitom v prvom kole play-off sa podrobil operácii. Čoskoro 33-ročný obranca strelil v základnej časti šesť gólov a pridal osemnásť asistencií. V play-off bol so šiestimi bodmi v siedmich stretnutiach proti Detroitu najproduktívnejším hráčom Ducks.
21.5.2013 11:24 - SITA

Archív krátkych správ »
Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov

Naj...

Zdieľate na Facebooku


FirstLine, logo Majstrovstvá sveta 2011 - Štatistiky MS 2011 na Slovensku

Posledné zápasy

19. máj 2013

ŠvajčiarskoŠvédsko
Súpiska Švajčiarsko1:5Súpiska Švédsko
FínskoUSA
Súpiska Fínsko2:3Súpiska USA

18. máj 2013

ŠvajčiarskoUSA
Súpiska Švajčiarsko3:0Súpiska USA
FínskoŠvédsko
Súpiska Fínsko0:3Súpiska Švédsko

Najviac bodov

Petri Kontiola
FIN 16
2.Stastny P. USA15
3.Smith C. USA14
4.Kovalchuk I. RUS13
5.Stamkos S. CAN12
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší strelec

Ilya Kovalchuk
RUS 8 gólov
2.Kontiola P. FIN8
3.Stamkos S. CAN7
4.Stastny P. USA7
5.Eriksson L. SWE5
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší brankár

Pavel Francouz
CZE 100%
2.Berra R. SUI96.72%
3.Enroth J. SWE95.63%
4.Gibson J. USA95.12%
5.Smith M. CAN94.44%
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Tabuľka skupiny A

P TímZSkóreB
1. Švajčiarsko 7 29:10 20
2. Kanada 7 25:10 18
3. Švédsko 7 17:11 15
4. Česká republika 7 19:12 11
5. Nórsko 7 12:26 9
6. Dánsko 7 13:20 6
7. Bielorusko 7 10:21 3
8. Slovinsko 7 12:27 2

Tabuľka skupiny B

P TímZSkóreB
1. Fínsko 7 23:14 16
2. Rusko 7 29:14 15
3. USA 7 24:16 15
4. Slovensko 7 18:17 10
5. Nemecko 7 13:16 9
6. Francúzsko 7 13:21 7
7. Lotyšsko 7 14:25 7
8. Rakúsko 7 18:29 5

Najbližšie zápasy

Výsledky / Program

pozicka do 1500 EUR pasiazona.sk
Evysledky.com - live športové vysledky


Partner HokejPortal.net



HokejPortal.net (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Erasmedia Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.