Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Súpermi B. Bystrice budú Jyväskylä, Lugano a Plzeň

16.5.2018 16:53 TASR

Súpermi hokejistov Banskej Bystrice v základnej H-skupine Ligy majstrov budú obhajca titulu JYP Jyväskylä z Fínska, HC Lugano zo Švajčiarska a HC Plzeň. Zloženie základných skupín 5. ročníka vyžrebovali v dejisku majstrovstiev sveta v Kodani.


Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Turnaje Liga majstrov


blue-311

 

Toto Vam uprimne zavidim barani
16.5.2018 - 17:24
+9

JA_98

 

súperov závidieť možno kedže takéto mužstvá inak na SK neprídu, no čakám že veľa vody nenamútia.. no offense
16.5.2018 - 18:39
+3

blue-311

 

Ty ako Martincan by si mohol vediet, ze podpora svojho klubu (farieb, mesta atd) je na prvom mieste. Az potom su hraci a atraktivita supera

A ja som narazal hlavne na vyjazdy.
16.5.2018 - 21:01
+2

JA_98

 

určite ved nech ukážu svoju silu na tribúnach no nebolo by odveci aby neboli "len do počtu" čo sa týka hokeja a výsledkov
17.5.2018 - 15:51
0

Jokila39

 

A kto proti ním bude hrať ?
16.5.2018 - 17:25
+2

Tokino

 

hraci
16.5.2018 - 17:26
+3

rajmok17

 

Rudy a Rio
16.5.2018 - 17:28
+38

advokatiss

 

Jedine ak na zapasoch hranych u superov, doma urcite nie
16.5.2018 - 17:30
+2

advokatiss

 

Hodnotit aku mame sancu sa teraz neda. Mudrejsi budeme po zverejneni podpisov a hlavne, kto bude trenovat.
16.5.2018 - 17:29
0

juromt

 

...: Ligu Majstrov az tak nesledujem, ale vie mi niekto povedat preco tam ma BLR dve muzstva a my len jenno? Dik

16.5.2018 - 17:32
0

22.4.2017

 

Dinamo Minsk je tam ako víťaž kontinentálneho pohára, ak sa nemýlim.
16.5.2018 - 17:35
+2

22.4.2017

 

pardon, Junosť samozrejme
16.5.2018 - 17:36
+3

Nemo83

 

Yunost Minsk je tam ako víťaz Kontinentálneho pohára a Neman Grodno ako majster bieloruskej ligy.
16.5.2018 - 17:36
+1

Dzunkes

 

A mna zas preco Cesko ma az 3 kluby?
17.5.2018 - 1:43
0

filo1

 

Česko ako zakladajúca krajina má 4 kluby.
17.5.2018 - 5:50
0

jack13

 

CZE ma 4 kluby ma zaklade predchozich vysledku a postaveni v zebricku lig. System se zakladajicimi cleny uz neplati.
Kdyz se bude vasim klubum darit, dostanou postupne vice mist v CHL jak budou stoupat zebrickem lig.
17.5.2018 - 6:55
0

Sunkafit

 

Podla mna to takto na sto percent nieje
17.5.2018 - 11:45
0

authorZV

 

Čo sa cudujes? Keby mali Češi aj 10 miesteniek, tak všetci dokážu dať majstrovi našej ligy fajný náklad
17.5.2018 - 6:17
+2

imko_one

 

Zaujímaví súperi:
do Čiech by som rád išiel pozrieť, len ako tu už bolo spomenuté, som nesmierne zvedavý na hráčov
16.5.2018 - 17:39
+2

Brambor

 

táto súťaž je len taká odmena pre divákov... a možno aj pre hráčov. Ziskovosť nula, nasadenie možno tak vo finále... a bez Rusov to nieje LM.
16.5.2018 - 17:46
+8

Es5

 

Tak BB mozete sa ukazat co za pocet date na vyjazd do Plzne Nas bolo len 800
16.5.2018 - 17:47
+6

NR CERT

 

Lepší výjazd som nikdy nezažil!
16.5.2018 - 17:50
+2

AdamNR

 

800?!!
16.5.2018 - 17:51
0

Tomino

 

800?, minimalne 1000 ludi,
16.5.2018 - 17:52
0

AdamNR

 

Obom nam to udrelo do oci
16.5.2018 - 17:58
+1

dejvidBB

 

Aby mal kto fandit doma nie to este v Plzni
16.5.2018 - 18:42
+4

Es5

 

Urcite bude paradne muzstva mate!
16.5.2018 - 20:06
+1

dejvidBB

 

Casom zistis o com som pisal
16.5.2018 - 22:57
0

Lukash_ke

 

daj nejake info, klakol vam fanklub?
17.5.2018 - 13:05
0

Sunkafit

 

Ved toto ani minule ste sa netrhali
16.5.2018 - 21:20
+1

Atlan

 

aspon ze v tom Salzburgu sme sa trosku hecli
16.5.2018 - 21:25
0

Byron

 

Veľmi malá šanca na postup mimoriadne silný súperi bude to zaujímavé.
16.5.2018 - 17:51
+3

juromt

 

...: Isli z posledneho kosa lahky super sa nedal cakat. Podla mna to este ujde
16.5.2018 - 19:41
0

mitoO

 

Pekna skupina. Uzite si to
16.5.2018 - 17:59
+4

lubfito

 

Veľmi ťažká pre mužstvo, no zároveň veľmi atraktívna skupina pre divákov.
Každý zápas bude sviatkom hokeja pre Bystricu, verím že si to užijete a k Lige majstrov pristúpi aj vedenie zodpovedne.
Nikomu to nehovorte, ale budem vám fandiť a určite si tieto zápasy pozriem
16.5.2018 - 18:05
+10

Sunkafit

 

Lugano Plzen to by boli vyjazdy jaaaj...pekna skupina
16.5.2018 - 18:08
+2

sloniik

 

Paradna skupina, uzite si to
16.5.2018 - 18:10
0

Bielomodry

 

Veru,veru Plzeň krásny výjazd,priam ukážkový ,doteraz mám z neho husacinku na chrbte,keď si spomeniem...Ach jaaaj...
16.5.2018 - 18:12
+1

mladywoody

 

https://youtu.be/yFdXTxbUz-0
16.5.2018 - 18:39
+9

NR

 

Na toto spominam ako naj akciu aku som kedy zazil na hokeji. Titul neratam
16.5.2018 - 19:52
+2

Tomino

 

neskutocne emocie este aj teraz a ten pochod
16.5.2018 - 20:11
+1

tep

 

A náladička "U Salzmannu"
16.5.2018 - 20:28
+1

Tomino

 

Tak ti tam mali taku trzbu co nemali za cely svoj cas
16.5.2018 - 20:35
+3

tep

 

Zhorela im pipa a kuchári tiež nestíhali
17.5.2018 - 15:58
0

88Backo

 

Toto nedá žiadny fanklub na svk
16.5.2018 - 22:16
0

FP-Romanides

 

Super skupina, už sa teším na zápasy...
16.5.2018 - 18:18
+2

wedro

 

Atraktívna skupina.
Budem vám fandiť.
16.5.2018 - 18:20
+1

bwpow

 

Pekne, pekne, snad uz aj tie Kosice zabojuju o privilegium zahrat si proti skutocnym superom
16.5.2018 - 18:21
0

crosbynko

 

Jedna z tych silnejsich skupin. Este tazsia ako vlani. Ja sa tesim na dobre zapasy. Dufam ze uhrame nejake body.
16.5.2018 - 18:38
+1

Matej8199

 

Veľmi atraktívna skupina. Držím palce Barani
16.5.2018 - 18:55
+3

gring000

 

Prečo sa aj slovenské mužstvo nezapojí do kontinentálneho pohára aby sme hrali o druhu miestenku do LM?
16.5.2018 - 19:22
+9

kosican85 BLOG

 

asi si myslia že sme stále v prvej šestke rebríčka a nemôžeme,čo už dávnejšie neplatí ale možno by sa to dalo aj inak, zaplatením si miesta-ako väčšina zakladajúcich tímov z fínska,švedska..
16.5.2018 - 19:39
+2

jack13

 

To "zaplaceni mista" uz nelze, preslo se na novy system a rozhoduji koeficienty v hodnoceni lig
16.5.2018 - 22:33
+1

22.4.2017

 

Lebo naše kluby vidia LM len ako náklady navyše. A v podstate majú aj pravdu. Nevidia však možnosť medzinárodnej konfrontácie, ktorá hráčom môže dať veľa.
16.5.2018 - 19:41
+3

rados

 

Skupina atraktívna ale ak zase prebuduju cely tým plus ak odíde Vlado čiže bude nový tréner tak neviem ako zahrajú ale tak dúfam ze niečo úhraju a prekvapia cakame na podpisy a uvidime
16.5.2018 - 19:22
0

Dracik_18

 

Kde ma odísť ?
16.5.2018 - 19:28
0

wedro

 

Detroit
16.5.2018 - 19:57
+9

Es5

 

16.5.2018 - 20:07
0

Urpiner16

 

Okrem plzeňákov tí dvaja už gúglia kde to ideme do tramtárie.
16.5.2018 - 19:31
+4

22.4.2017

 

Pravdu povediac, aj ja som musel googliť Jyvaskylu
16.5.2018 - 19:41
+10

black33

 

Jaaaaj Plzeň dal by som si
16.5.2018 - 19:35
+33

Acorgonka

 

a este je aj ako je ako jedine bezne pivo zasadite liecive.)
17.5.2018 - 7:13
+3

Farrokh Bulsara

 

Aj si si ich par dala pred tym ako si toto napisala
17.5.2018 - 8:27
+6

Acorgonka

 

huš!
17.5.2018 - 8:34
0

martin182

 

ziadne pivo nie je zasadite. kto tvrdi opak, klame
18.5.2018 - 11:41
0

Acorgonka

 

nooo dovolim si oponovat .) nastuduj si problematiku .)
18.5.2018 - 12:48
0

Acorgonka

 

Plzeňská piva jsou svým minerálním složením velmi vhodná pro sportovce k doplnění minerálních látek, protože obsahují látky, které sportovci po fyzické zátěži doplňují ve formě iontových nápojů. Pivo obsahuje B vitamíny, sodík, draslík, hořčík a řadu dalších látek. Má vhodnou tzv. osmolalitu, tzn., že je v podstatě isotonickým nápojem, má zhruba stejný osmotický tlak jako krev, a také poskytuje „rychlé kalorie“. Je vhodné k doplnění energie po sportovním výkonu. Pivo umožňuje vysoce účinnou látkovou výměnu, obsažené látky se v organismu zužitkují bez vedlejších přeměn snadno a rychle. Je velmi snadno stravitelné. Je důležitým zdrojem vitaminů. V pivu je přítomno značné množství iontů draslíku, hořčíku, fosforu a dalších stopových prvků, takže může být označeno jako iontový nápoj.
18.5.2018 - 12:51
0

Acorgonka

 

Všechna piva u nás se pohybují v rozmezí 4,1 – 4,9 pH. Převedeno do lidské řeči to znamená slabě kyselou oblast. Plzeňské pivo, především díky používané vodě se pohybuje v horní polovině tohoto intervalu, a lze spekulovat, že z toho může pocházet fáma o zásaditých vlastnostech plzeňského piva. Druhým zdrojem této fámy může být fakt, že plzeňské pivo se vyznačuje vysokou hořkostí. Ta má příznivý vliv na zažívání (další pozitivní efekt chmele) a působí proti překyselení žaludku. Laicky odvozeno pak překyselení žaludku, tedy kyselost, se neutralizuje zásaditými látkami.
18.5.2018 - 12:53
0

Lukash_ke

 

ej tecu mi slinky jak to tak citam
18.5.2018 - 13:31
0

Acorgonka

 

jaj okrem receptury, co je vraj tajna, ma ta plzen este vela iného preco chuti ale treba dodat ze to uz nie je ta plzen co sa capovala 15r spat
18.5.2018 - 13:46
0

Lukash_ke

 

no to uz posudit velmi neviem, vtedy som iba objavoval caro piva som mlade ucho
18.5.2018 - 15:02
0

martin182

 

vidis sama si si napisala, ze je to fama

Mýtus jedna: Pilsner Urquell je jediné zásadité pivo v našich končinách. A mýtus dva: Rastie z neho pivné bruško.

Mýtus prvý má základný nedostatok v tom, že technicky nie je možné vyrobiť zásadité pivo. Chémia je v tomto prípade neúprosná. Pravda je, že všetky pivá majú kyslú reakciu, ale s rozličnou úrovňou pH. Chuťový vnem po napití sa tzv. euro piva je, že sa nám takéto pivo javí ako kyslé. Bežne je pH pri tomto druhu pív v rozpätí 4,2 až 4,3. Naproti tomu Pilsner Urquell má pH 4,6, čo v kombinácii s vysokým obsahom horkých látok vyvoláva dojem zásaditej chuti.
21.5.2018 - 8:51
0

Acorgonka

 

vyvrtena faktom vyssieho podielu chmelu a podielom zásaditých latok vratane optimálneho PH vody s prízvukom ze posobi priaznivo proti prekysleniu zaludka ale ok zhodneme sa snad v tom ze prave plzenske piva patria k tym kvalitnejsim a ked uz.. tak aj zdraviu prospesnym
21.5.2018 - 9:00
0

martin182

 

ano s tym suhlasim hlavne u nich v krcmach je to lahodka rozmyslam, ze si tam v lete pojdem zabucat na BB..alebo aspon na pivo
21.5.2018 - 10:08
0

Acorgonka

 

zo ziadneho piva nikdy nerastie brucho! tym ze pivo posobi na luský organizmus ako som uviedla vyssie pivo jedine co sposobuje je to ze podporuje cinnost zaludka a zaludocnych stiav podporuje travenie a tym ze ma obsiahnute spektrum vitaminov B startuje pocit hladu kto nema v hlavke zrovnane a podlahne tomu pocitu ano moze viac jest... cize vlastna hlava a zlozvyk krmi zaludok pivne brusko neexistuje to je nedisciplina kto sedi a konzumuje pivo ako po zatazi ci vydaji a jediny posilneny sval je zadok ten nech sa necuduje
koniec osvetového okienka
21.5.2018 - 9:29
0

Sunkafit

 

Odkedy sme boli v Plzni uz ani jedno puvo nieje ako predtim
17.5.2018 - 11:46
0

Es5

 

Este ze sme nehrali v Thajsku lebo by si napisal ze uz ani jedna zena nie je ako predtym
17.5.2018 - 12:17
+2

Acorgonka

 

No hlavne aby sa vam tam barani zadarilo uuucite sa pojdem pozriet na domaci zapas
16.5.2018 - 19:42
+2

miko 75

 

Jaaaj Plzeň, odporúčam výlet vlakom ako my,štyria chlapi s vakom na chrbáte plnom alkoholu a odporúčam ubytovanie v penzióne u zimáku, ktorý je v podstate oproti štadiónu iba cez cestu,ceny v pohode, krásny trojdňový výlet,jeden z najpamätnejších.
16.5.2018 - 20:18
+7

Sunkafit

 

Lol sak my sme boli teda nad vami
16.5.2018 - 21:23
+1

miko 75

 

Že by sme sa poznali?
16.5.2018 - 21:41
+1

Lukash_ke

 

odsunieme stenu ?
17.5.2018 - 13:08
+6

BaW

 

Pokiaľ sa neprejde na systém: Tak táto súťaž zanikne ako predchádzajúce pokusy o medzinárodné klubové súťaže.

Je nemysliteľné aby mala naša liga jedného účastníka a Bielorusko 2 a Rakúsko dvoch!
A to už vôbec nehovorím o tom, že britská liga má rovnako 1 účastníka - to je výsmech.

Je mi jedno, že to vymysleli Švajčiari s Rakúšanmi , ak to chce mať vážnosť nech to urobia normálne.

Ďalšia úbohosť tohto "súkromného" projektu je, že tam nie je nikto ani z KHL.

Je to celé zle.
16.5.2018 - 20:25
0

Nitraaa

 

Keby Minsk vyhral ligu mame dvoch my a nie oni ...to ze my nemame nikoho kto by hral kontinentalny pohar je nas problem ...
16.5.2018 - 20:38
+5

jack13

 

Uz se preslo na jiny system..
AUT maji 2 muzstva, protoze maji lepsi koeficient v hodnoceni lig. Kdyby SK tymy byly v CHL uspesnejsi, mohli jste je predskocit.

O BLR se da polemizovat, ale jak jiz bylo receno - 1 ucastnikem je vitez Kontinentalniho poharu.

KHL byla oslovena (dokonce mohli naskocit az do playoff), ale odmitla - nepotrebuje nadnarodni konkurenci, resp. soutez, kterou se sama snazi byt.

V tuto chvili je podle meho system nastaven spravne - je naprosto spravedlivy. Problemem jsou zatim finance, ale nelze z projektu delat diru na penize. To uz zde bylo 2x a pokazde to zaniklo. Verim, ze postupem casu se zhodnoti marketingova a vysilaci prava a zlepsi se to.

Jaky je tvuj navrh na zlepseni systemu, kdyz je to podle tebe nyni cele zle?
16.5.2018 - 22:31
+4

jack13

 

Jo a mimochodem ten vysmech, nebo-li GBR liga uhrala v lonske sezone vice bodu do koeficientu nez SK, takze bych je nepodcenoval.
Je treba videt veci objektivneji
16.5.2018 - 22:42
+7

Brambor

 

chce rešpekt pre našu ligu... pritom sám ju nemá pre iné ligy. Britská liga je plná legionárov... a aj kvalitných.
16.5.2018 - 23:37
+6

jack13

 

Ja myslim, ze jen potrebuje cas trochu se zorientovat v Evrope a pochopit, ze uroven lig neni primo umerna MS..
17.5.2018 - 0:10
+3

BaW

 

Týchto nadržancov "prozahraničných mám rád": Chlapci moji. Čo sa týka marketingu a športu pracujem v tom asi 10 rokov. Do slovenského športu som priniesol financií dosť aj z hľadiska podpory mládeže ( pri možnostiach aké sú tu ). Tak sa so mmnou Brambor nehádaj, kde sa osobne potrebujem zorientovať. Ty si asi jeden z tých, ktorí vidia len všetko dobré vonku a doma nič.

To, že máš doma vrcholovú a špičkovú ligu s osobnosťami ako Nagy, Radivojevič, Krištof, Svitana, Surový, Mezei, Olvecký, Starosta, Kytnár atď nevidíš...

a napíšeš, že britská kvalitná liga je plná "kvalitných" hráčov ...najmä kanadských....

Ja ti iba pre tvoju orientáciu chcem napísať, že kanadský nerovná sa automaticky aj kvalitný....hoc sa asi tiež orientuješ podľa MS či OH....

Chodia tam o niečo slabší hráči ako do Slovenskej ligy - či už Dunbar, Beca, Martin z prvej 10 kanadského bodovania. Hráči pod 10 - tkou kanadského bodovania sú už hráči, ktorí by mali výrazný problém aj v 1.lige.

Je mi ľúto, že ešte niektorí ľudia takto rozmýšľajú.
17.5.2018 - 20:23
0

BaW

 

Návrh: To, že majú lepší koeficient je síce pekné, ale to, že majú ligu na úrovni slovenskej je nezmysel. Tieto MS to boli vidieť. A ako zakladajúca krajina si "dosadili" viac klubov od začiatku.

KHL bola oslovená a odmietla....to je pravda...potom aký má táto "Liga majstrov" marketing ? Ak najlepšia liga v Európe odmietne účasť.

Návrh je jednoduchý

KHL ( urobiť pre účasť všetko ) - 5 klubov
SHL - 4 kluby
Liiga - 4 kluby
NLA - 4 kluby
ČR liga - 4 kluby ( budiš...na základe dobrých výsledkoch tejto v tejto súťaži )
SVK liga - 3 kluby
DEL - 3 kluby
EBEL - 2 kluby
Zvyšné európske súťaže je ťažko rozpoznať ( kvalitu líg )

to je diskutabilné...dajme tomu nejaká kvalifikácia pre zvyšné tri kluby.
16.5.2018 - 23:22
+2

jack13

 

To je jedno, ze si dosadili na zacatku vic tymu, ten koeficient vznika poctem ziskanych bodu a vydelenych poctem tymu.
MS bych do toho netahal, jelikoz jak Salcburk, tak Viden tahnou v drtive vetsine zamorsti hraci. O Bolzanu ani nemluvim.

Pocet tymu jednotlivych lig musi mit nejaky opodstatneny, objektivni klic. A jedinym dostupnym meritkem jsou podle me zapasy CHL v minulosti, nebo-li koeficient. Podobne to preci funguje aj ve fotbale.

Ty jsi pri urcovani poctu tymu vychazel z ceho? Jaky je tvuj klic?

Souhlasim s tim, ze by se mohla pro dalsi tymy hrat kvalifikace, ale terminove je to dost slozite. Mozna nejaky turnaj by sel, nevim.

Ano, KHL by tam zastoupena byt mela, ale momentalne je to nepravdepodobne z duvodu uvedenem v predchozim prispevku. Marketing s tim nema nic spolecneho. CHL je pro KHL konkurencni projekt a potencialni hrozba..
17.5.2018 - 0:03
+1

PeterLucky

 

Je vela dovodov, preco KHL nie je v CHL. Prvym takym najjednoduchsim su peniaze. Volakedy sa hral v KHL taky pohar pre nepostupujucich do Play-Off, cize 9. miesto v konferencii a nizsie a vacsinou sa tam skusali mladi chlapci na buducu sezonu. Volalo sa to Pohar Nadeje, ludia sa tu tomu na HP vysmievali, ale predstav si malo to vacsiu prize money ako CHL - to neobkecas nijako, cisla su cisla. Dalsi dovod je, ze v KHL sa vela cestuje a proste nie je kedy odohrat tie zapasy uz teraz ako to je s 3-4-zapasovymi tripmi. Ist z Helsink do Pekingu nie je ako ist z Banskej Bystrice do Plzne na otocku autobusom po dialnici. Vela hracov o sezone v KHL vie svoje, ze aka je narocna. No a treti dovod je, ze KHL si robi marketing a promo sama, napr. tuto sezonu budu hrat v 3 europskych mestach na styl ako NHL chodi do Europy. Konkretne co sa nas tyka, Slovan bude hrat vo Viedni. Dalej sa treba na to divat pohladom Rusov, pre nich su teamy ako Junost Minsk o nicom, lebo ten klub volakedy hral VHL a nic moc. Letne pripravne zapasy na sustredeniach nevypovedaju absolutne o nicom, je uplne fuk ze nejaky rusky team v zostave s dorastencami prehra proti nejakemu europskemu v polke leta pred 2000 divakmi v sortkach. Cez sezonu sa v KHL hra uplne iny hokej. CHL aby bola atraktivna musi mat za sebou nejake prachy, niekto to musi zastresit aby mali kluby motivaciu sa tam dostat a nieco z toho mat. V KHL to aspon trosku tak je, lebo Slovan co ma ruske peniaze - tak nebyt klubu v KHL, ti sponzori ani nevedia ze slovenska extraliga existuje a tie prachy by v zivote nikdy nesli do nasho hokeja. Kebyze ma CHL na seba naviazane firmy, ktore vedia zarucit aby boli kluby aspon na nule, ale momentalne su to len starosti a divaci z toho maju 3 domace zapasy za sezonu.
17.5.2018 - 1:02
+3

jack13

 

Penize jsou urcite problem, coz uz su zminoval. Nemyslim si ale, ze by SKA, CSKA nebo Magnitka resili nejake vicenaklady za cestu do Evropy.
Kdyby byla vule, dalo by se cestovani zvladnout a rozpis KHL uzpusobit tak, aby tymy v CHL hrali v Helsinkach, BA nebo aj Petrohrade zrovna v obdobi PO zapasu v CHL. Ani z Mosky to neni tak daleko.

Co jsi psal dale je hezke, ale platilo by to v pripade, ze by KHL tymy hrali uz v zakladni casti CHL. Oni dostali nabidku nastoupit az do playoff.
Tim padaji argumenty jako "leto" a "slabi souperi".

Stale si proto myslim, ze hlavnim duvodem je hrozby konkurencniho projektu.

Dovedes si take predstavit, ze by predni tym z KHL prohral treba se SWE tymem? Nikdo se nechce dostat do situace, kde muze jen ztratit. KHL si chce ponechat auru nejlepsiho.
17.5.2018 - 7:28
+2

PeterLucky

 

Uplne v pohode si viem predstavit, ze top team z KHL by prehral s niekym zo Svedska, sport je sport - ved aj davnejsie ked sa hral Super Six tak zastupcovia zo SK a CZ vedeli velmi slusne zahrat na tom pohari. To o tych peniazoch som narazal hlavne na kluby po Europe, co hraju CHL, nie KHL. Proste tisic krat spominana pesnicka - treba to tlacit na model ako vo futbale, aby bolo o co hrat, ved aj tie navstevy su vela krat slabe.

Podla mna sa KHL neboji konkurencie zo strany CHL, lebo nema ako. Ziadny klub ti neodide z ligy kvoli 3 garantovanym domacim zapasom v skupine ligy majstrov. Uvediem ti to na priklade Slovana a Banskej Bystrice, zatial co Bystrica ma doma JYP, Lugano a Plzen, tak Slovan ma doma za sezonu (2017/2018) takychto atraktivnych superov: Avangard Omsk, AK Bars Kazaň, Dynamo Moskva, Lokomotiv Jaroslavľ, SKA Petrohrad, Salavat Julajev Ufa, Jokerit Helsinki, CSKA Moskva, Metallurg Magnitogorsk. A to som vynechal exotiky ako Peking, Astanu, alebo nejake cierne kone sezony ako Novgorod, Celabinsk, Jekaterinburg. Ja som niekde cital, ze KHL chcela vyslat 3 ruske teamy a tusim 4 ne-ruske teamy, ale zrejme to nedopadlo dobre. Tazko povedat co za tym je, ale podla mna pre Rusakov znamena viac porazit za sezonu 2x SKA ako Lugano, alebo Frolundu. Ich myslenie nezmenis, oni maju svoj svet.
17.5.2018 - 8:26
+2

jack13

 

Mam dojem, ze ambici CHL je vyhledove vytvorit nadnarodni ligu / celoevropskou dlouhodobou soutez. GM Sparty Briza o tom nekde mluvil.

Ale ja jinak rozumim KHL, ze do toho nejde, kdyz ma vlastni premiovy produkt. Jsou to starosti navic a oni nepotrebuji honit prestiz
17.5.2018 - 13:28
0

jack13

 

Kua, ted jsem si uvedomil, ze "honit" je na Slovensku trochu choulostive slovo
Ale ja ho myslel ve smyslu "nahanat", my takovou alternativu nemame..
17.5.2018 - 13:30
+1

Urpiner16

 

A ešte máme i pohoniť.To má tiež viacero významov.
17.5.2018 - 13:35
+1

Lukash_ke

 

my to vase slovko dobre pozname a nikto sa nad tym ani nepozastavi kym na to nepoukazes
17.5.2018 - 15:21
+1

PeterLucky

 

jack13, to s tou ambiciou ti verim. Neviem ci poznas meno Hjallis Harkimo, on je byvaly vacsinovy vlastnik Jokeritu Helsinki a presne o tom hovoril - chcel s Jokeritom hrat nejaku europsku mini-NHL ale roky rokuce to nevedel pretavit do reality. Dosli mu nervy, do klubu pustil Romana Rotenberga a vybavil predaj Hartwall Areny. American by to nazval package deal - klub, stadion a presun do ligy. Sranda, ze to urobil Fin (Rusov nenavidia z principu) a ze zrovna s KHL, ale vidis zatial co CHL ma uspavankove tlacovky a dresy s tym smiesnym cervenym rukavom na lavej strane, tak KHL sa snazi nejakym smerom ist, aj s ked s ruskym vedenim, vecne pritomnou politikou, ruskymi rozhodcami (SK-CZ rozhodcovia su pri nich excelentni) a podobnymi neduhmi. Podla mna v europskom hokeji neexistuje univerzalny recept na uspech, vsade mas vela pre a proti.
17.5.2018 - 17:14
0

BaW

 

OK. Osobne som ligu majstrov chápal ako obdobu futbalovej. Z hľadiska marketingu je to samozrejme nehodno porovnávať. Pokiaľ má teda byť KHL a CHL konkurent o to ešte horšie.

Kľúč je jednoduchý.

KHL je či chceme alebo nechceme najlepšia liga v Európe.
Potom by som videl osobne 3 súťaže - SWE,FIN a SUI..ktoré sú podľa výsledkov, hráčov, ktoré tá liga odchová, histórie či výsledkov v tejto lige zrejme na podobnej úrovni.

Potom je špecifická česká liga. Ja osobne súhlasím, že táto súťaž má od moderného hokeja ďaleko, ale zas v LM sa podarilo týmto klubom niečo uhrať, má to tradíciu...

Potom je kategória SVK liga a DEL - je vlastne nemožné určiť, ktorá súťaž je lepšia

Za týmito ligami sa pohybuje EBEL....kde je to ako tak na určitej hokejovej úrovni. Aj keď je to tiež už súťaž, kde nejaké výrazné osobnosti nehrajú.

Potom je ťažké určiť vôbec niečo....ja osobne absolútne na základe toho, že sa nejaká naozaj kvalitná medzinárodná liga nehrá neviem posúdiť či majú lepšiu ligu Lotyši, Briti, Maďari, Poliaci......



17.5.2018 - 20:30
0

Atlan

 

fuuu velmi tazka skupina ale uz teraz sa neviem dockat vyjazdu do Plzne a snad sa vydari aj Lugano ked som si uz tak velmi prial supera zo Svajciarska
16.5.2018 - 20:28
0

stromo

 

jaaj: no súperi už dalej nemohli byť.
nevadí dáme to ! zformovať sa poriadne a bude. dať tím dokopy aby sme mali zážitok aj z hokeja, nielen z fandenia (ako Salzburg) a program na leto máme
PS nečakám ze nás bude 500, kedže situácia nie je ružová, tak Nitra už môžte začať :/
16.5.2018 - 20:29
0

Ottawa Senators

 

Plzeň. Môj najkrajší hokejový zážitok hneď po zisku titulu.
16.5.2018 - 21:11
+1

mitoO

 

Mathew Maione (D) KalPa Dinamo Riga
17.5.2018 - 13:41
0

advokatiss

 

Aj lepsie si mohol vybrat, ked taky Matushkin s rovnakym poctom bodov isiel do Magnitky, a to ho ani nevyhlasili za najlepsieho obrancu ako Maioneho
17.5.2018 - 13:49
0

Sunkafit

 

Teraz som to sem chcel napisat
17.5.2018 - 16:28
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.10.2018 05:12
TímZSkóreB
1.Zvolen1358:2731
2.N. Zámky1337:2030
3.Košice1342:2628
4.B. Bystrica1441:3726
5.Poprad1333:2425
6.Nitra1342:3323
7.Trenčín1232:2719
8.Detva1333:3818
9.L. Mikuláš1332:3714
10.Miškovec1334:4914
11.Žilina1337:5213
12.Budapešť1431:4511
13.SR 201117:540
KlubZVVpPpPSkóreB
1. Michalovce10811058:1627
2. Martin10622042:2024
3. Skalica10441144:2821
4. Topoľčany10521237:2320
5. Dubnica9601241:2519
6. Bratislava9404136:2316
7. P. Bystrica9322233:2715
8. Humenné10410539:3214
9. Sp.Nová Ves9321324:2614
10. Trnava9101723:444
11. Prešov10100923:473
12. Nové Zámky B900096:800
-. Orange 206100515:303
Aktualizované: 14.10.2018 06:11
tímzvvppppskóreb
1.Dukla171411186:3945
2.Poprad181410391:5044
3.Nitra18911760:4930
4.B. Bystrica18721850:5226
5.Košice17542655:4925
6.Žilina18442848:5422
7.Slovan18603960:6721
8.Skalica187001143:6921
9.Martin186001237:7418
10.L. Mikuláš184031143:7015
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
tímzvvppppskóreb
1.Košice181512073:2649
2.Slovan181511191:3748
3.Poprad181121472:4238
4.Dukla181032367:3538
5.Spišská181202467:4538
6.Púchov18922559:4233
7.B. Bystrica18741650:4830
8.Michalovce187011052:6922
9.Nitra185211051:5520
10.L. Mikuláš186001245:7118
11.Skalica185111145:7918
12.Žilina183131144:7314
13.Martin184001444:7412
14.Zvolen180001827:910
Aktualizované: 15.10.2018 04:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva181140349-2230
2SKA Petrohrad161110254-2126
3Jokerit Helsinky161100259-3625
4Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
5HK Soči18430742-4918
6Spartak Moskva17710841-4017
7Dinamo Riga17520937-4815
8HC Viťaz Moskevská oblast17520941-5315
9Severstal Čerepovec184201027-4814
10HC Slovan Bratislava183301038-6114
11Dynamo Moskva184101039-5313
12HC Dinamo Minsk174001035-4811
Aktualizované: 15.10.2018 19:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg181620066-2436
2Avangard Omsk181040361-3329
3Ak Bars Kazaň181110449-4026
4Salavat Julajev Ufa17920556-3623
5Metallurg Magnitogorsk18920748-4322
6Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
7Barys Astana15530357-4820
8Neftěchimik Nižněkamsk16630635-3719
9Red Star Kunlun17610737-4717
10Traktor Čeljabinsk16510928-5113
11Amur Chabarovsk164001129-519
12Admiral Vladivostok181201236-619
13HK Sibir Novosibirsk183001430-617
Aktualizované: 15.10.2018 19:35
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg181620066-2436
2CSKA Moskva181140349-2230
3Avangard Omsk181040361-3329
4SKA Petrohrad161110254-2126
5Ak Bars Kazaň181110449-4026
6Jokerit Helsinky161100259-3625
7Lokomotiv Jaroslavl181020550-3525
8Salavat Julajev Ufa17920556-3623
9Metallurg Magnitogorsk18920748-4322
10Torpedo Nižnij Novgorod17720551-4921
11Barys Astana15530357-4820
12Neftěchimik Nižněkamsk16630635-3719
13HK Soči18430742-4918
14Spartak Moskva17710841-4017
15Red Star Kunlun17610737-4717
16Dinamo Riga17520937-4815
17HC Viťaz Moskevská oblast17520941-5315
18Severstal Čerepovec184201027-4814
19HC Slovan Bratislava183301038-6114
20Dynamo Moskva184101039-5313
21Traktor Čeljabinsk16510928-5113
22HC Dinamo Minsk174001035-4811
23Amur Chabarovsk164001129-519
24Admiral Vladivostok181201236-619
25HK Sibir Novosibirsk183001430-617
Aktualizované: 15.10.2018 19:35
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 15.10.2018 19:35
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 15.10.2018 19:35
Tímzvvpprpppskorebody
Aktualizované: 15.10.2018 19:35

Bleskovky

Hviezdami týždňa sa stali Bergeron, Rielly a Aho

Hviezdami druhého týždňa zámorskej hokejovej NHL sa stali center Bostonu Bruins Patrice Bergeron, obranca Toronta Maple Leafs Morgan Rielly a krídelník Caroliny Hurricanes Sebastian Aho. Bergeron strelil v zápase proti Ottawe Senators svoj štvrtý hetrik v profiligovej kariére. Tridsaťtriročný Kanaďan je prvý hráč "medveďov" od sezóny 1995/1996, ktorý dal tri góly...
pred 30 min. - TASR

Daňa si z listiny nechránených hráčov stiahlo Colorado

Slovenský hokejista Marko Daňo sa v NHL sťahuje do Colorada Avalanche. Americký tím zámorskej profiligy si útočníka stiahol z listiny nechránených hráčov, kam ho umiestnil Winnipeg Jets. Daňo v tejto sezóne šancu zahrať si za Winnipeg nedostal a klub ho chcel poslať do nižšej súťaže AHL.
pred 30 min. - TASR

Obranca Schultz bude Pittsburghu chýbať až štyri mesiace

Obranca Justin Schultz bude tímu zámorskej hokejovej NHL Pittsburgh Penguins chýbať približne štyri mesiace. Dôvodom je zlomenina nohy, ktorú utrpel v prvej tretine sobotňajšieho súboja s Montrealom po kolízii s protihráčom Tomášom Plekancom. V nedeľu absolvoval operáciu a mimo hry bude až do februára budúceho roku.
pred 2 hod. - TASR

Nylander sa s Torontom nevie dohodnúť, záujem už hlásia kluby z KHL

Švédsky hokejový útočník William Nylander by rád by zostal v klube zámorskej NHL Toronto Maple Leafs. K dohode o novej zmluve však zatiaľ neprišlo a okolo Nylandera už krúžia zástupcovia klubov z nadnárodnej KHL. Nylander patril v uplynulých dvoch sezónach k oporám zostavy Maple Leafs.
pred 5 hod. - TASR

Augsburg - Wolfsburg 6:0 v 11. kole nemeckej ligy (3)

Nemecká hokejová liga mala v nedeľu na programe zápasy 11. kola. Výsledky: Eisbären Berlín - Ingolstadt 1:3, Kolín Haie - Adler Mannheim 2:4, Iserlohn - Straubing 2:4, Mníchov - Düsseldorf 5:4, Norimberg - Krefeld 3:4, Schwenningen - Bremerhaven 2:3, Augsburg - Wolfsburg 6:0
včera o 21:32 - TASR

Zürich - Lausanne 2:1 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledok nedeľného zápasu švajčiarskej hokejovej ligy: Zürich - Lausanne 2:1
včera o 20:47 - TASR

Studenič prispel gólom k výhre Binghamtonu na ľade Lavalu 2:1

Slovenský hokejista Peter Cehlárik sa v noci na nedeľu presadil jednou asistenciou v zápase jeho Providence Bruins, domáci ale prehrali s Hartford Wolf Pack 3:4 v súboji American Hockey League (AHL). Gólovo sa presadil útočník Marián Studenič, ktorý jedným presným zásahom prispel k triumfu Binghamton Devils na ľade Laval Rocket 2:1.
včera o 10:52 - Michal Bruner / TASR

Mladá Boleslav odvolala trénera, skončil aj asistent Boris Žabka

Slovák Boris Žabka už nie je asistent trénera hokejistov Mladej Boleslavi. Ako informoval český prvoligový klub, okrem Žabku skončili aj hlavný tréner Vladimír Kýhos a druhý asistent Vladimír Čermák. Novým trénerom sa stal Miloslav Hořava, jeho asistentmi budú Radim Rulík a Pavel Patera.
13.10.2018 21:02 - Michal Bruner / TASR

Färjestad - Frölunda 3:4 vo švédskej lige

Hokejisti Djurgardenu zvíťazili v 8. kole švédskej ligy nad Timrou 7:4. Uspel aj Jönköping v zostave so slovenským obrancom Martinom Fehérvárym, Örebro zdolal 3:1. SHL-8.kolo: Lulea HF - BK Rogle 3:1, Djurgarden IF - Timra IK 7:4, BK Färjestad - Frölunda Indians 3:4, HV 71 Jönköping - Örebro 3:1, Malmö Redhawks - Växjö Lakers 2:1, Mora IK - AIK Skeleftea 3:2 pp a sn.
13.10.2018 20:30 - Michal Bruner / TASR

Oceláři Třinec - Dynamo Pardubice 6:1 v českej lige, dva body Gernáta

V dohrávke 10. kola českej hokejovej ligy zvíťazil Třinec nad Pardubicami 6:1. Slovenský obranca Martin Gernát prispel k triumfu gólom a asistenciou, za hostí zaznamenal čestný úspech jeho krajan Miloš Bubela. Oceláři Třinec - Dynamo Pardubice 6:1 (2:0, 2:1, 2:0) Góly: 10. Polanský (GERNÁT), 17. Bukarts, 23. Kovařčík, 30. GERNÁT (MARCINKO), 46. Adamský, 49. Galvinš - 34. BUBELA (SKOKAN)
13.10.2018 20:30 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

16. 10. 2018
Košice - N. Zámky o 17:30
Trenčín - SR 20 o 18:00
Budapešť - Poprad o 19:00
18. 10. 2018
Žilina - Miškovec o 17:00
SR 20 - Detva o 17:00
19. 10. 2018
Košice - Detva o 17:30

Odohrané zápasy

14. 10. 2018
MiškovecNitra
1:3REPORT
DetvaŽilina
2:1REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
7:2REPORT
PopradTrenčín
0:3REPORT
N. ZámkyBudapešť
3:2REPORT
ZvolenKošice
4:1REPORT

Najviac bodov

Rastislav ŠpirkoZVO19 bodov
2.Chovan M.ZVO19
3.Handlovský L.ZVO16
4.Kytnár M.ZVO14
5.Zbořil A.NZA14

Najlepší strelec

Milan KytnárZVO10 gólov
2.Špirko R.ZVO10
3.Beránek P.ZIL8
4.Bondra D.POP7
5.Fafrák M.S207

Najlepší brankár

Tomáš VošvrdaPOP96.52 perc
2.Košarišťan A.NZA95.01 %
3.Habal V.KOS94.12 %
4.Skapski M.ZVO93.84 %
5.Gračnar L.POP93.8 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola