Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: SZĽH chystá zásadné systémové zmeny, začal v regiónoch

10.1.2018 11:46 TASR

Slovenský zväz ľadového hokeja (SZĽH) zorganizoval v uplynulom období štyri regionálne semináre, aby zástupcom klubov, šéftrenerom a trénerom predstavili tvoriacu sa stratégiu rozvoja slovenského hokeja.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


pokemon33

 

mohli by sa spravit rozhovory s predstavitelmi mladeznickych hokejovych klubov,ze kedy idu zacat so zmenami a v com konkretne
10.1.2018 - 12:21
+14

strojar

 

Dobrá myšlienka. Uvidíme čo prinesie.
Nevie niekto koľko hál sa už stavia?
10.1.2018 - 12:30
+7

caput rerum

 

Dobrá myšlienka akože čo? Ktorá ? Zatiaľ len vrece prázdnych rečí, takých vyhlásení už bolo. Treba priniesť správu keď bude niečo konkrétne.
Ako na to ? Nie haly a podobné bludy, hál je viacmenej dosť. Hlavne počty chýbajú, málo detí sa venuje hokeju, treba ich dostať na ľad. To je základ, od toho sa odvíja všetko ostatné. Vačšia základňa znamená nepriamo vyššiu kvalitu, bude z čoho vyberať. Z 10 detí kdesi v Senici, Bardejove a Humennom 6 žiadny bič neupletie, ani Kohút, ani Handzuš ani Šatan... a potom kvalitní tréneri samozrejme....zapojte mozog, páni, je to úplne jednoduché.
10.1.2018 - 12:43
+21

Nemehlo

 

"Stratégia, s ktorou SZĽH prichádza, je priebežne predstavovaná čoraz širšiemu množstvu hokejových odborníkov a osobností." Ratam s tym ze nie si odbornik ani osobnost a preto ti danu strategiu nikto nepredstavil a kym nebude sirise aplikovana tak ti to asi ani nikto neprezradi.
10.1.2018 - 13:02
+32

Tino

 

svk: su jeden z narodov kde vie kazdy a vsetko lepsie nez ti ostatni, zaroven si SVK radi myslia ze ked o niecom nevedia tak to neexistuje ...najlepsi su ti ktori si myslia ze nikomu netreba nic hovorit, skolit a vsetci budu aj tak pracovat jednotne s rovnakymi postupmi, pracuje sa opat s prepdokladom ze predsa vsetci vsetko davno vedia....niekedy si hovorim kde sme kua urobili chybu, resp kto nam to tu zakerne neviditelne kazi my sme mali byt davno kulturna, technologicka, hospodarska elita tejti planety
10.1.2018 - 13:25
+15

Pustyhrad

 

No to, čo si tu ty povedal, vieme všetci a už niekoľko desaťročí. Takže vlastne si nič nepovedal, len prázdne reči. Takýchto príspevkov už bolo. Zapoj sa aktívne do procesu,skús použiť svoj mozog a hlavne trochu optimizmu by ti nezaškodilo.
10.1.2018 - 13:11
+3

caput rerum

 

Mladý muž od Zvolena asi jedol vtipnú kašu na obed. Na margo tvojho “humorneho” prispevku azda len tolko ze si precitaj poriadne co pisem, tam je navod. A rad sa zapojim, nie je problem.
10.1.2018 - 21:08
+3

6911

 

info pre strojára: niekoľko hál už vyrástlo v Nitre , volajú to Jaguár
10.1.2018 - 13:52
+13

LukasNR

 

Teraz sa tam stavia uz aj niekolko tisicova ubytovna asi pre rozvoj srbskej, bulharskej a rumunskej mladeze. Konecne nieco zlomi komunalom na cele s Dojcom krk. Ak nie Nitra si zaskuzi upadok aky zaziva.
10.1.2018 - 14:38
+4

LukasNR

 

No to nevieme ale vieme za budu stat skor ako zrekonstruju v Nitre autobusku. Mozno ze ju otvori aj prvy Nitrancan na marse. Misia sa tam planuje po 2035 a kym sa tam dostane daky nitrancan....
10.1.2018 - 14:40
+1

gabi98

 

Pan poslanec: Pan poslanec,

Zase sa flakate pocas pracovnej doby po internetovych pokecoch za peniaze danovych poplatnikov ?
10.1.2018 - 16:01
+8

Ejo

 

Na titulke Kohút, v diskusii Strojár. Istota ako guľomet.

Keby že myslíš úprimne túto tvoju otázku, ktorú pokladáš pri každom článku o SZĽH, vyhľadáš si to niekde, kde sa tieto informácie vyhľadávajú a nie tu na fóre, kde ti na to nikto ani zodpovedať nemôže. Ty ale to ani nechceš, lebo týmto si chceš len vždy kopnúť, zdvihnúť ego a zmiznúť.

Ale ok pán poslanec, už keď sa pýtaš. Dal som si tú prácu. Podľa Registra posudzovania stavieb je momentálne na posúdení vplyvu na životné prostredie (EIA/SEA) 22 športovísk s ľadovou krytou plochou. Ďaľšie 4 na čakačke. V 19 z nich je predkladateľ alebo spolupredkladateľ SZĽH a jej podriadená akciová spoločnosť. 10 z nich má predpokladané ukončenie posudzovania január 2018. Nasleduje stavebné konanie, ktoré vždy trvá niekoľko mesiacov a stačí jedna pripomienka suseda a o ďalšie mesiace sa to predĺži. Bežná prax.Takže reálne dokončenie tento rok je 10 plôch a ďalších 12 je v budúcom. Samozrejme to by mal vedieť každý aspoň trošku zručný poslanec krajského mesta.

Toť odpovede na tvoje otázky ako je to s ľadovými plochami, či prečo ich teraz Kohút avizoval len desať.

Teraz moje. Prečo ti Kohút tak vadí, keďže aj podľa citácií (ktoré ty tak miluješ) ide +- vo svojich vyhláseniach?
Nakoľko ti vadí od jeho zvolenia, kedy nám konečne odpovieš kto by ho mal nahradiť?
Keďže si ani raz nepochválil nič čo zväz pod ním vykonal, aké systémové kroky podľa teba by mali nastať aby sa hokej pohol vpred? Stačí ako názor fanúšika.
Kedy budeš diskutovať ako chlap a nie hádzať egocentrickú otázku a na odpoveď či spätnú otázku nereagovať?
A ak mám spadnúť na tvoju úroveň, ako telocvičňa?
10.1.2018 - 16:05
+47

Adriano23

 

Vyzltit a nalepit to "panovi" poslancovi na jeho makovicu.
10.1.2018 - 19:59
+4

strojar

 

Takže koľko hál sa stavia?
10.1.2018 - 20:40
+3

topska

 

Ale za to, ze sa nestavaju este asi nemoze zvaz nie? On svoje povinnosti splnil...Vyhlasili, ze chcu stavat, svoje si splnili, teraz je na rade druha strana
10.1.2018 - 20:46
+7

strojar

 

Koľko je na výstavbu týchto hál vyčlenených finančných prostriedkov?
11.1.2018 - 12:41
+2

topska

 

to si vies zistit aj sam ked mas pristup k tymto informaciam ako tvrdis...Na 19-tich sa spolupodiela cize 19x suma pod milion eur, vsetko sa to odvija od jej ceny a dopredu bolo jasne, kolko percent zo sumy to ma byt
11.1.2018 - 13:35
+2

topska

 

este pripajam info, ze ziadna sa nedostane k stavebnemu konaniu bez toho, aby tie peniaze neprisli zo zvazu na ucet, resp. aby o tych financiach nebola podpisana zmluva
11.1.2018 - 13:37
+2

strojar

 

Peniaze zo zväzu?
To myslíš vážne?
Odkiaľ by ich vzali?
11.1.2018 - 13:42
0

topska

 

peniaze ktore na to dokazal zvaz ziskat od svojich partnerov...ved to mas hore napisane, ejo ti to preveroval
11.1.2018 - 13:49
+1

topska

 

aj do pp uz dosli
11.1.2018 - 13:49
+3

Nemehlo

 

Vies o tom ze do riadku kde je www.hokejportal.net sa daju pisat aj ine adresy? Dostat sa k excelu kde su vyuctovane vsetky prispevky ministerstva na sport trva najviac jednu minutu. Ostatne peniaze ktore ziska zvaz nepodliehaju ziadnemu zverejnovaniu, ale to by si mal vediet.
11.1.2018 - 20:42
+2

strojar

 

Ďakujem za odborné rady.
11.1.2018 - 20:46
+1

ejo6

 

Možno keď sa mu zložíme na plat poslaneckého asistenta tak mu to ukáže. Už keď svoj plat na ktorý sa mu tiež skladáme, poberá za sledovanie hokejportalu. A telocvičňa nikde a nikde.
11.1.2018 - 22:29
+2

strojar

 

Zato blbostí, čo vyprodukujete, neúrekom.
12.1.2018 - 7:50
0

mannheim

 

Ak berieme pôsobenie v komunálnej politike ako službu občanom, potom je tvoj spôsob komunikácie s občanmi skutočne inšpiratívny.
12.1.2018 - 10:34
+3

strojar

 

Keď si tu, priateľu, ako pokračuje tvoj priateľ Rišo s geniálnou myšlienkou predaja trenčianskeho zimáku?
12.1.2018 - 11:49
0

mannheim

 

Chvalabohu priateľov si vyberám, takže to oslovenie si nechaj pre tých svojich. Prečo sa ho neopýtaš na jeho verejnej facebookovej stránke ? Lebo rád provokuješ len na HP ? Ja skutočne neviem, čo sa deje s predajom zimného štadióna, nemám čas už ani chodiť na hokej. Napíš mu, ak si naozaj zvedavý, on ti určite odpíše, ak si naozaj zvedavý.
12.1.2018 - 12:01
+3

Tehelnepole

 

Mam pocit, ze ak bude takto komunikovat dalej, tak raz niekomu orasknu nervy a nieco sa stane.
12.1.2018 - 16:36
+1

topska

 

ved nic nove pod slovenskym slnkom...
12.1.2018 - 16:27
0

hcpozitiv

 

članok mi nepovedal skoro nič. Čakal som niečo konkrétnejšie: navrhli sme to a to aspoň v základných bodoch
10.1.2018 - 12:44
+7

chimli

 

Ani Cíger, ani Švehla, ani Liba, ani Hosťovecká, ani Sekeráš (a mnohí ďaľší)nedostali za svoju každodennú prácu s mladými hokejistami štátne vyznamenanie od slniečkára ako organizátor bojkotu reprezentácie akýsi Handzuš.
10.1.2018 - 12:47
+22

martinbaros

 

suhlas, ale asi musis vediet za koho kopes a kam sa postavit a niekto to evidentne vie.
10.1.2018 - 12:51
+4

Nemehlo

 

Ja som si myslel ze ocenenie za pracu su v dnesnej dobe peniaze, pripadne dobry pocit toho kto tu pracu vykonava. Ak k tomu niekto potrebuje statne vyznamenania tak daco je zle. Ale ak niekto pouziva slovo slnieckar tak je jasne ze jeho iq je dvojciferne.
10.1.2018 - 12:57
+49

Sunkafit

 

Asi tak
10.1.2018 - 13:03
+7

Tino

 

ale : vies koho krmis?
10.1.2018 - 13:20
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

ja sa len uistujem: ze vies ked ano ok , odpovede sa nedockas pise aby vyprovokoval reakcie ,nie aby daval odpovede ...cim vacsia kravina o to viac reakcii
10.1.2018 - 13:39
0

disi

 

Existuje na to aj nejaká vedecká práca alebo štúdia? Z čoho je to jasné?
10.1.2018 - 13:30
+7

Nemehlo

 

Tak na toto ti odpovedat neviem. Ale viem ti rozpisat preco si to myslim. Ale to sem nepatri. Je to nieco ako ten vtip, ze na svete existuje 10 typov ludi, ti ktori rozumeju dvojkovej sustave a zvysok.
10.1.2018 - 13:52
+1

disi

 

Najprv niečo vyhlasuješ za jasné a potom nevieš prečo...nesvedčí náhodou toto o dvojcifernom iq?
10.1.2018 - 14:17
+11

chimli

 

Hm...
10.1.2018 - 14:23
+1

Nemehlo

 

Kedze je to moj diskusny prispevok tak nemusim doplnat ze je to jasne mne nie? A som ti jasne napisal ze ti mozem napisat preco, ale sem sa to nehodi.
10.1.2018 - 14:24
+2

Nemehlo

 

Odpovedat ti neviem na to ze ci existuje studia nie preco je to tak. V klude mi napis otazky do spravy nemam problem odpovedat.
10.1.2018 - 14:55
+1

P24 BLOG

 

existuje: pouzivaju ju poslanci lsns a tonko hrnka. to je dostatocna verifikacia
10.1.2018 - 15:08
+1

disi

 

Ty si príklad jedinca riadne zasiahnutého mediálnou masážou...keď budeš stokrát za deň počuť že slnko je modré, uveríš tomu...
10.1.2018 - 15:15
+8

P24 BLOG

 

eeeeee: ale ono to slnecne svetlo obsahuje naozaj plne spektrum farieb, takze okrem ineho je aj modre
10.1.2018 - 15:33
+7

LukasNR

 

Meviem nie som astronom. Ani maliar natierac.
10.1.2018 - 16:13
+4

HKMpelemele

 

slnieckar, medialna masaz...to mi pride z rovnakeho slovnika ako aj "ja nie som historik", "holokaust sa nestal", "1488 eur bola nahodne vyzbierana suma" a podobne.
11.1.2018 - 15:32
+8

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Nemehlo

 

Idem ta trosku este pokrmit. "Ocenenie dostal za šírenie dobrého mena Slovenska v zahraničí a za zásluhy o rozvoj v oblasti športu." A teraz nechcem do Cigera kopat, ale on si dobre meno v zahranici nespravil nieto este slovensku, ved odtial usiel. Netvrdim ze by nemal byt pracu oceneny, ale tak prezident nemoze dat kazdemu mladeznickemu trenerovi (nie len hokejovemu) ocenenie. Ale nikto ti nebrani rozdavat Chimliho ocenenia za prinos mladezi. A mozes dokonca odmenit koho len chces a ako chces. A u nas sa clovek nestane prezidentom pre radost, predstav si ze musis vyhrat volby. Aj ked na internete sa voci prezidentovi objavuju vacsinou len nenavistne komentare, zjavne to neodzrkadluje nalady v krajne. Je smutne ze z otvoreneho media sa stal raj nespokojnych ludi ktori silou mocou potrebuju niekoho nenavidiet. Este navrhujem aby prve Chimliho Ocenenie pre Pracu s Mladezou (ChOpPsM) dostal pan Zdeno Ciger.
10.1.2018 - 14:13
+11

Tizo BLOG

 

nespravil si dobre meno v zahranici? no neviem o tom zeby takeho Handzusa prosil GM pomaly na kolenach aby ostal a k tomu slubil pribrat aj Kolnika do klubu...toto nevyzera na zle renome...ale asi mame rozne urovne vnimania dobreho mena. a ten nas prezident je tam asi len pre svoju radost...iny dovod tam nevidim (ale kedze toto nie je politicky portal rozvadzat to nebudem)
10.1.2018 - 18:11
+6

HKMpelemele

 

pri vsetkej ucte k Zdenovi, jeho zahranicnu karieru a sirenie dobreho mena nemozes porovnat s Handzusom.
11.1.2018 - 15:36
+2

ŠIMIKE

 

kamo vacsina ludi na svete ma dvojciferne IQ a co je zle na oznaceni slnieckar ? tak sa oznacuju lavicovi extremisti
10.1.2018 - 15:32
+3

weefoe

 

46,2% ľudí má IQ 101 a viac, 25% má 90 až 100, takže je to tesné
10.1.2018 - 17:30
+3

Tizo BLOG

 

cize si mu potvrdil co povedal.
10.1.2018 - 18:26
+4

P24 BLOG

 

lavicovi extremisti?: akoze ja som na zakladke tiez odoberal len zornicku a fifika, ale nemam pocit, ze ti s predplatnym slniecka by mali nejake extremnejsie lavice.
10.1.2018 - 19:25
+5

Tehelnepole

 

za mojich cias bola opica skorica
10.1.2018 - 19:39
0

P24 BLOG

 

tak hlavne: vy ste v bratislave mali urcite uplne ine, nez my na vidieku. sak uz na tom nazve to vidno. my sme si mohli dovolit len jednoslovne a aha, vy hned opica aj skorica
10.1.2018 - 19:53
+1

Tehelnepole

 

od smiechu ma prevalilo... si božský
10.1.2018 - 21:32
0

Duri_L

 

slnieckar = lavicovy extremista? Tak to mi je novinka, netusil som, ze Stalin, Lenin, Gottwald, Castro, Che Guevara alebo napr. aj ten nas smeracko-komunisticky traged Blaha su vlastne slnieckarmi....
12.1.2018 - 8:32
+1

kamenný pavúk

 

coze?: get the fok out here!
10.1.2018 - 13:52
0

mannheim

 

"Akýsi Handzuš" ??? Nože prezraď, včom takom si dosiahol úroveň tohto podľa teba "akéhosi" Handzuša ? Špičkový športovec, celou svojou kariérou ďaľeko prevyšujúci 90% športovcov, človek, ktorý nielen vo svojej kariére neraz ukázal, že nemá v hlave nasrané versus úbohá internetová existencia neschopná si ani vyplniť základné údaje v profile. Skutočne relevnantá ukážka biedy myslenia niektorých našich spoluobčanov,
11.1.2018 - 12:14
+7

6911

 

zas až tak špičkový nebol, normálny profík.
11.1.2018 - 18:27
+3

P24 BLOG

 

mal 2-3 sezony kedy to bol top center (tzn top 10 na svete), bohuzial ho v tom najlepsom zastavilo to prakticky celosezone zranenie. potom to bol "uz len" velmi dobry center. a este podstatnejsie je, ze to je vynimocne inteligentny a charakterovo spravny chlap.
11.1.2018 - 18:38
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
patrik444

 

prečo...: prečo nezverejnia diskusiu z týchto seminárov ? vraj tam padali všakovaké názory a podnety a neboli to iba úsmevy a spokojnosť.....
10.1.2018 - 13:53
+2

topska

 

co by si chcel live stream ci prepis kazdeho slova?
10.1.2018 - 13:56
+1

pokemon33

 

ja hej
10.1.2018 - 14:05
+4

topska

 

a to takto niekde funguje? Napriklad ked je nejake stretnutie akcionarov vo firme, tak to potom pustia obyvatelom toho mesta, zamestnancom ci firmam s ktorymi spolupracuju? Alebo ked je nejaky kongres farmaceutov ci ja neviem mikrobiologov top vyskumnyh ustavov na slovensku? Az na zasadnutia parlamentu ci mestskych uradov, co su ale zlozky statnej ci verejnej spravy soms a ja s tym nejak nestretol. Vzdy sa to robi za zatvorenymi dverami v celom svete. Informuje sa o tom neskor. Bud sa na to maju pytat novinari a kedze ti na to kaslu, tak si tlacove spravy robia sami. Nevidim dovod, preco sa o to nezaujimaju sportove ci hokejove periodika, hned by boli vsetci spokojnejsi. V nasom klube chceme do najblizsieho dielu casopisu zakomponovat aj tuto temu ci ine s ludmi, ktori sa zucastili aj tychto stretnuti ci zasadnuti a nie je s tym ani najmensi problem a vsetci vzdy odpovedia na kazdu otazku alebo nam poskytnu uplne vsetky info ktore chceme. Je to o lenivosti ludi, ktori nas o tom maju iformovat. Potom samozrejme ze to obcas vyzera ako prazdne slova
10.1.2018 - 14:16
+2

TOPmanager

 

Uviedol si celkom dobre priklady akurat unikli trochu suvislosti. Vsade tam kde sa naraba s peniazmi danovych poplatnikov, tak tam by mala byt transparentnost na prvom mieste. Pokial sa nemylim, hokej je z drvivej vacsiny dotovany nasimi danami. Ci sa mylim?
10.1.2018 - 14:24
+4

Nemehlo

 

Nemylis sa, ale ich povinnost je zverejnovat ako boli peniaze pouzite, co si myslim, ze si vies dohladat. Nemaju povinnost informovat o kazdom prde co sa udeje v subjekte ktory dostal dotaciu.
10.1.2018 - 14:30
+2

topska

 

no pockaj pockaj, hokej je viac dotovany z penazi danovych poplatnikov ako veda, kultura, doprava, zdravotnictvo, obrana atd atd? Nieco mi unika? Ved ovela ovela vyssie percento penazi ide do klubov ci zvazu zo sukromnych zdrojov...Dokonca aj oproti inym sportom, kedze ziaden klub nepatri ja neviem, pod duklu...A co ma priamy prenos z nejakej debaty hokejovych trenerov a funkcionarov s transparetnostou fungovania nejakej zlozky dotovanej z casti peniazmi z dani?
10.1.2018 - 14:36
+4

pokemon33

 

Rad by som si utvoril nejaky obraz o tom co sa vlastne tvori...predstav si , ze su aj fanusikovia hokeja co chcu vediet podrobnosti,chcem vediet co mladeznicky treneri idu robit inak,zaujimal by ma ich nazor,podnety,v com sa rozchadzaju ich nazory atd...co na tom je ?
10.1.2018 - 14:33
0

Nemehlo

 

NIe je na tom nic zle. Je dobre mat informacie, ale zasa nemoze clovek cakat ze kazdy zverejni vsetko. Ak mas otazky skus sa spytat kompetentnych, mozno ti odpovedia.
10.1.2018 - 14:38
+2

topska

 

ved som ti napisal, preco si sa k tomu nedostal v takej miere, aku si predstavujes. Ale asi teraz nebudeme ocakavat od Pavlikovskeho a spol, ze ako prvi na svete budu robit stream
10.1.2018 - 14:39
0

pokemon33

 

Ale prosim ta mne nejde o nejaky stream,to ty s tym prisiel , ja som ti len nahral tak teraz si sa toho chytil...chcel by som info od trenerov co tam boli, co konkretne idu aplikovat , s cim nesuhlasia...
10.1.2018 - 14:47
0

Nemehlo

 

A kolkych trenerov si sa uz spytal?
10.1.2018 - 14:53
+1

topska

 

on sa nema co pytat, dobre pise, ze by bolo dobre, ak by sa to ako fanusik docital
10.1.2018 - 14:55
0

Nemehlo

 

Pytat by sa mali novinari, ale tych to netrapi. Podla mna vyjadrenie, ze prebehli seminare a riesila sa tam buducnost hokeja je uplne v poriadku. Na takuto tlacovu spravu by mal niekto z novinarskej obce reagovat a pripravit otazky a rozsiahlejsi clanok. Nemozme ocakavat od SZLH ze nam tu zavesi report z kazdeho seminaru, plus jeho osnovy.
10.1.2018 - 15:02
+1

topska

 

presne tak, navyse na hockeyslovakia je tych rozhovorov dost
10.1.2018 - 15:24
0

pokemon33

 

Tebe o co ide?: Ich nazory by mali byt dostupne kazdemu
10.1.2018 - 15:04
0

Tino

 

jo: pre klud laickej verejnosti by to mohli nejako rozvinut na svojom webe.....zaroven si myslim, ze momentalne sme vo faze ked sa funkcionarikovia krizom krazom po svk presviedcaju aby to robili tak ako im je to na tychto seminaroch navrhovane...co je IMHO velmi mudre, specialne na SVK plati ze dodrziavanie technologickej discipliny nie je prave oblubena zalezitost, plus jendotlive kluby tazko donutis prikazom robit veci tak ako navrhuju na zvaze, kludne si keby prislo na vec mozu robit vsetko po svojom po starom , co sa asi realne aj stane v niekolkych pripadoch....mno a tieto seminare ak to chapem spravne su prave o tom aby to cislo ktori si dalej robia po svojom bolo co najnizsie.
10.1.2018 - 15:10
+1

topska

 

to maju na starosti novinari, hadam nebude nejaky trener osmicky v Partizanskom sa doprosovat a HP ci TASR, ze chce uverejnit svoje postrehy z tohto kongresu nie? Pripadne to maju uverejnit kluby. Zvaz o tom informuje pravidelne, ved na ich stranke som uz cital x rozhovorov s trenermi mladeznickych druzstiev, odkedy to tam ma pod palcom clovek, ktory to robi zodpovedne
10.1.2018 - 14:54
0

pokemon33

 

A kde zase pisem ze sa maju treneri doprosovat o to aby ich niekto vypocul? Nerozumiem ti co tymto sledujes...zvaz sledujem ale tam su repre treneri a ich postrehy, ide mi o klubovych,preco zvaz alebo nejaky portal co sa zaujima o hokej neoslovi ich
10.1.2018 - 15:14
0

topska

 

zvaz ma podla mna oslovovat prave tych repre trenerov, inak sa zhodneme ze na to seru klubove weby a hlavne ostate sportove a hokejove media. Ja som netusil ze mas ten isty nazor ako ja
10.1.2018 - 15:25
+1

topska

 

este aj ten stream existuje
10.1.2018 - 15:28
0

pokemon33

 

neviem ci reagujes na mna: ten stream som videl, ale tam nie je to co spominam... kazdopadne sa asi zhodneme, pekny den
10.1.2018 - 15:35
0

patrik444

 

bolo by dobré vedieť ako ďaleko sú od seba vízie a realita, vidieť ako sa stotožňujú s koncepciou jej budúci nositelia a realizátori... a treba sledovať na stránkach akejkoľvek športovej organizácie aké verejné prostriedky čerpajú a hlavne ako zmysluplne ich využívajú.. SZĽH = 10 397 847 €, plus zdroje VÚC, miest a obcí a iné dotácie...
10.1.2018 - 14:35
0

topska

 

kazdy a jeden cent verejnych prostriedkov ktore cerpa nas zvaz je zdokumentovany...To ze to nemaju na svojom webe je druha vec, no to nema asi nikto. Inak neskumal, som, mozno funguje transparenty ucet, neviem. Ale tieto inf su verejne zname zo zakonna
10.1.2018 - 14:38
0

strojar

 

Aj tie priblblé tri videá k MS 20, ktoré dali urobiť nejakej agentúre?
10.1.2018 - 14:44
0

topska

 

ved ked na ne pouzili peiaze zvazu, tak ano, inak porusili zakon a mozes sa realizovat
10.1.2018 - 14:52
+2

poprader

 

Ááááha a to ťa trošku vyvediem z omylu bývam už siedmym rokom v Kuřime u Brna a v našej kábelovej televízii dávajú každé zasadanie mestkej rady, dokonca je verejná takže není problém tam dojsť a všetko počuť a diskutovať. Takže ide to a u nás v práci sa takidto verejné veci bez problémov púšťaju do éteru novinky progres firmy atd.
10.1.2018 - 20:47
+1

Jakub_Thrashers

 

Určite? Schôdze rady obce sú totiž podľa českého zákona o obciach (§ 101 ods. 1 zákona č. 128/2000 Sb.) neverejné. Čo však verejné je, sú zasadnutia obecného zastupiteľstva. Ale rovnako je tomu aj u nás.
10.1.2018 - 21:06
0

topska

 

ale ved ja pisem ze to u nas funguje aj v poprade
10.1.2018 - 23:14
0

Tino

 

vyborna: praca hokejportal by to mohol najeko natrvlo na hlavnej stranke nalepit, otazok co , kto, ako, kedy bdue na tomto fore este milion....k seminarom treba podotknut, ze presvedcit kluby aby to robili tak ako to chcu prednasajuci na seminaroch bude hodne, ale hodne narocne, skoro ma napada ze je v podstate nemozne presvedcit 100%, mam niekolko kandidatov ktori budu robit veci inac a budu to robit inac len aby robili naschval opacne nez sa ziada aby dokazali nejaku svoju nezmyselnu pravdu ...
10.1.2018 - 15:18
+1

topska

 

no nakoniec
10.1.2018 - 15:26
0

pokemon33

 

sledujem SZLH pravidelne a viem o tomto, neznehodnocujem ich pracu a je to fajn... islo mi skor o to, ze som chcel vediet aj nazory trenerov co tam boli a ci to teda aplikovali, atd... ale uz to nejdem rozoberat lebo sa tu budeme opakovat
10.1.2018 - 15:40
0

Cotillion

 

Toto je parada, to by malo byt nielen vyzltene ale prilepene na vrch hadam kazdej diskusie. Velmi zaujimave informacie, uz sa tesim ako to pozrem vsetko.
10.1.2018 - 17:33
0

strojar

 

Pán Kohút toho už narozprával:
http://www.hokejportal.net/?q=clanok/66069/szlh-iniciuje-prestavbu-stadionov-kohut-oslovil-listom-primatorov - september 2016
https://www.hockeyslovakia.sk/sk/article/o-vystavbu-sportovych-centier-pre-deti-a-mladez-ma-zaujem-117-miest-a-obci - február 2017
Toto je z januára 2017:
"Hokejový zväz chce ešte tento rok začať stavať desať hál.
Martin Kohút ich v predvolebnej kampani sľúbil štyridsať. Zväz zatiaľ stihol vypracovať projekt, financovanie ešte nie je zabezpečené."
10.1.2018 - 13:54
+11

Tino

 

toto: mu treba pripomenut ak sa najde niekto ochotny v case ked sa bude volit prezident szlh pre dalsie obdobie...kohut je uplne nahodou napojeny na rovnaky penazovod ako jeho predchodca, patri k nasim ludom, ktori ked chcu dokazu neuveritelne veci
10.1.2018 - 14:57
0

Adrumko

 

nuz skoda ze clanok s vypovednou hodnotou 0...neviem ako vy ale ja som sa teda nic nove nedozvedel..
10.1.2018 - 14:04
+5

Nemehlo

 

Jaj tak lepsie by bolo kebyze nevydaju ziaden clanok ako informovat o krokoch ktore sa stali.
10.1.2018 - 14:22
+3

Tehelnepole

 

ja byt: nemenovany lokalny politik, tak zo zvojej pozicie nemenovaneho lokalneho politika kladiem otazky oriamo p. Kohutovi a robim vsetko preto aby som mohla vo svojom regione pidporit vystavbu novej galy ci podmienky pre hokej chudobnym detom.
Ja byt nemenovany lokalny politik tak sa haMbim pred danovnikmi co mi sa skladaju na plat len o tomto pusat do diskusii a skutek utek.
Nemenivany politik lokalnej urovne na mna posobi lacno.
10.1.2018 - 14:16
+23

Tehelnepole

 

sorry za preklepy, mobil pocas chodze...
10.1.2018 - 14:17
0

strojar

 

Láska moja,
nikto, kto má zdravý rozum, nemôže podporiť za Kohútom navrhovaných podmienok výstavbu nezmyslu 40x20. Leda, že by išlo o kšeft.
A tie reči o politike si nechaj pre kamošov ak nechceš pôsobiť trápne. Tu sa debatuje o hokeji.
10.1.2018 - 14:26
+3

Tehelnepole

 

Zlatko, teraz vazne.
Ak by si bol co k comu tak si zo svohej pizicie tieto i fornacie zozenies. Pana Kohuta poznam a viem ako velmi vazne to mysli. Piznam z casti team ludi a verim im.
Vies kedy by som ta "zrala"? keby si tie odpivefe na svoje otazky dodal. Bol by si jednak jral a druhak by si bol skvely prispievatel s televangnymi informaciami. Takto vzdy len proste otazkou zhodis vsetko jde sa Kohut mihne. Da sa to aj inak!
10.1.2018 - 14:30
+6

strojar

 

Ja nemám nič osobne proti p. Kohútovi.
Zato mám veľa proti fantazmagóriám a nezmyslom, nech zaznievajú z úst kohokoľvek.
Ja informácie mám a práve preto viem, že okrem rečí a pekných obrázkov sa zatiaľ nepostúpilo nikam.
10.1.2018 - 14:41
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
strojar

 

Ku Kohútovým rečiam dávam vždy fakty - konkrétne citácie jeho sľubov.
Ak ťa naozaj zaujíma chov Jaguárov v Nitre, tak si zisti, že som jediný poslanec, ktorý proti spôsobom a metódam akými sa táto investícia realizuje, bojuje už od marca 2015. Takže láskavo hovor k veciam, o ktorých aspoň niečo tušíš. Nie na základe kydov v diskusiách.
A vráťme sa prosím k hokeju.
Pekný deň (aj keď prší).
10.1.2018 - 14:51
+3

Tehelnepole

 

Hura. Konecne si reagoval tak, ako ocakam od politika. Pre mna nie je politik nadavka a vazim si lydi co s cistym srdcom idu spravovat veci verejne.
Viem ze citujes Kohuta a konfrontujes to potom s tym co je v clanku.
Ak mas ale moznost, kontakty, vyuzi ich a skus najst odpovede na otazky, hoc aj ako je to s tymi halami.
K Jaguaru- som Bratislavcanka, nepiznam tboje vykony, pokial alo jediny tam bojujes proti, klobuk hore. Pekny den aj Tebe. Tu prsi tiez.
10.1.2018 - 14:57
+3

hello, havarju

 

Môže byť politikom tak zlý človek ako si ty. Stále len frfleš, hundreš, vyrývaš,... Ani neviem, či máš nejaký pozitívny príspevok.
10.1.2018 - 14:44
+4

AKOTOJE

 

Mna by zaujimalo ako funguje financovanie klubov len tak zo zvedavosti aj svistov a akademii davaju aj sponsory? A kde to ide ako idu tie peniaze v nadaciach obycajne 90 percent konci na platoch zamestnancov ako to je v kluboch a aj akademiach vie niekto ? Neviem ako to funguje len by to bolo zaujimave vediet kolko co ako sa financuje kolko stat sponsori rodicia a kdm to ide a tak
10.1.2018 - 14:32
+1

Nemehlo

 

Pokial viem MSK Zilina je mestsky klub a ma povinnost zverejnovat zmluvy. Takze na ich stranke najdes vsetko potrebne aby si si dokazal vytvorit obraz o tvojich otazkach. Inak ked ty chces titeto informacie tak ja ta poprosim o informacie ako to chodi v tvojej domacnosti, prijmi, vydaje a tak.
10.1.2018 - 14:35
+1

topska

 

toto suhlasim, zverejnovat by to mal kazdy klub, niekto to robi, niekto nie. MY sme to v Poprade napriklad do jedneho centu predostreli na posezonnej verejnej tlacovke. Vsetky info o fiancovani dostalo aj mesto, co je podmienka, aby sme dostali dotaciu
10.1.2018 - 14:41
0

AKOTOJE

 

A ved to neni kontrola ved len aby verejnost vedela ved ked je vsetko ako ma byt tak nie je problem ci ?
10.1.2018 - 14:41
+1

topska

 

tak asi to nie je vsetko v poriadku v tych kluboch, ked to nezverejnia, iy dovod neviem najst
10.1.2018 - 14:45
0

patrik444

 

apropó: ja som za zmeny a niekde treba začať, ale treba koncepciu a overenú vec nie experiment ! drukujem akejkoľvek iniciatíve, ale nesmie to byť niečo ako e-goverment a pod... p. Kohút vie presne ako manager, že kde sa môže popáliť a kde prestreliť, čiže bude on a Šatan a o statní niesť zodpovednosť za svoje kroky.... je optimisticky verím, že prídu výsledky a hráči v našich ligách budú dostávať pravidelne výplaty a aspoň dve najvyššie ligy budú profesionálne a naše reprezentácie sa aspoň priblížia k modernému ofenzívnemu hokeju a mladí hráči budú vidieť na konci tunela nejakú budúcnosť hrávať hokej !
10.1.2018 - 14:43
0

tulen - kosice

 

konenče: budeme všetci nosiť na hokej červené ponožky
10.1.2018 - 15:00
+2

nerorome

 

Trochu mimo témy, ale v podstate veľmi zaujímavé články spoza rieky Moravy: 1.) https://hokej.idnes.cz/milan-tichy-scout-rozhovor-cesky-hokej-d97-/reprezentace.aspx?c=A180108_214454_reprezentace_ten (upozorňujem na zaujímavú stať týkajúcu sa nášho projektu Orange)
2.) https://hokej.idnes.cz/ms-hracu-do-20-let-trener-filip-pesan-rozhovor-bilance-pc0-/reprezentace.aspx?c=A180107_201433_reprezentace_rou
3.) https://hokej.idnes.cz/hokej-slavomir-lener-rozhovor-dvacitky-ms-2018-hodnoceni-pik-/reprezentace.aspx?c=A180109_211129_reprezentace_cig.
10.1.2018 - 15:05
+2

AKOTOJE

 

Prosim vas ja sa velmi nevyznam akt je problem nasho hokeja vlastne? Nedostatok penazi ci uroven treningov ci malo mladeze? A dava sa teraz viac penazu do sportu? Hokeja ci ako a to financovanie je viac ? Davaju sponsory viac? Ako su financovane sviste zvaz kluby akademie kolko platia rodicia a kam peniaze idu najviac tak zhruba by ma zaujimalo som totiz analytik tak by ma zaujimalo ako to je ?
10.1.2018 - 15:16
0

Tino

 

sviste: su mozno priklad ze problem nebude primarne v peniazoch ...je to skor zmes nekompetentnych trenerov z coho vyplyva narocnost treningoveho procesu, nedostatku mladeze, neochoty robit veci inac, progresivne a v mensej miere financii...neviem kolko mas rokov ak mas cas a chut zahraj si nieco s deckami pred barakom, akykolvek sport idealne hokej , futbal a sleduj kolki z tych ktori budu hrat budu chciet vyhrat/rozumej maju vyssie ambicie/ a kolko budu hrat len aby sa nejako zabavili/rozumej nemaju ziadne ambicie je im to jedno/ ...
10.1.2018 - 15:23
0

AKOTOJE

 

Dakujem Tino tak ale preco rodicia a sponsory davaju peniaze a deti ci nedavaju na hokej ? Vyriesilo by nieco keby bolo viac sportovisk? Ved v petrzalke postavili a chodia tam sukromne osoby hrat vacsinou nie deti
10.1.2018 - 15:30
0

Tino

 

nemyslim: ze by vyriesilo cokolvek viac sportovisk, pomohlo by a to hodne keby sa rodicia zacali viac starat o pohybovu kulturu a ambicie svojich deciek v KE je hafo sportovisk na urovni o akej sa mi mohlo snivat ked som bol dieta a futbal, tenis, badminton etc, etc tam hraju pani v mojom veku a starsi, sem tam nejaky teeneger...peniaze, malo sportovisk su len vyhovorky... klasicke SVK zakecavanie , vyplakavanie preco a ako sa neda v konecnom dosledku.
11.1.2018 - 9:20
+5

AKOTOJE

 

Prosim vas a este mi nie je celkom jasne pan Kohut dakuje jednotlivcom za podporu v ich snahe ale aka je motivacia jednotlivcov oni to robili zdarma mne to nie je jasne stale sviste a akademie dostavaju peniaze nie zo statu ale oni trenuju zdarma ? Nejako tomu nerozumiem
10.1.2018 - 16:01
0

Gargamel123

 

Nerobim reklamu. Kedysi by sme sa trhali: Hladaju brankara a hracov,vystroj zadarmo.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2079307952299127&set=a.2043650605864862.1073741827.100006598261975&type=3&theater

http://www.arenasrsnov.sk/novinky/nabor-deti-do-hokejovej-pripravky-hk-srsne-kosice
10.1.2018 - 16:10
+1

AKOTOJE

 

A to je pekne ze vystroj zdarma to je ta liba academy ? Ale trenery su tam tiez plateni ci ? A davaju tam sponzory nie do tych sukromnych
10.1.2018 - 16:17
0

Nemehlo

 

Prosim zacni pisat po slovensky, mozno ti potom budeme odpovedat. Dalej skus vyuzit tlacitko odpovedat. Ale ocividne si len troll, takze skor treba zistit ktory je tvoj druhy ucet a poslat ta do zabudnutia.
10.1.2018 - 16:19
+5

AKOTOJE

 

Nemehlo: Ved sa nejeduj napis nam nazor prosum k clanku
10.1.2018 - 16:42
0

topska

 

ale ved ma pravdu, ty nie ze nedodrziavas kulturu diskutovania, cize ti nie je rozumiet a nevies spravne odpovedat, ale ani necitas diskusiu, kde prispievas...ved on svoj nazor uz vyjadril
10.1.2018 - 16:46
0

BretPit

 

topska,Ty ako renomovany novinar si si nevšimol Ako to je?AKO TO JE si robí prdel z toho
10.1.2018 - 17:01
0

topska

 

to sa neda zahrat toto
10.1.2018 - 17:23
+1

BretPit

 

10.1.2018 - 17:28
0

AKOTOJE

 

Odpravedlnujem sa ak mi niekto neporozumel a jeho clanok bol precitany som myslel ze poviw este viac k tomu
10.1.2018 - 16:54
0

AKOTOJE

 

Hokejovi priatelia mier ☺
10.1.2018 - 17:28
0

Tizo BLOG

 

a podmienky na ucast klubov v mladeznickych sutaziach tak aby s tym celym napriklad taky Liba nemusel tresnut ste uz zmenili? ci len prednasky ale realne kroky nikde?
10.1.2018 - 18:44
+5

didi28

 

https://www.tsk.sk/aktualne-spravy/tlacove-spravy/2018/hokejova-hala-studentska-kaviaren-workoutove-ihrisko-aj-kniznica.-slovenski-hokejisti-a-zupa-planuju-ikonicky-projekt-hokejovej-akademie..html?page_id=465154
12.1.2018 - 11:35
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Pastrňák obhájil prvenstvo v ankete Zlatá hokejka

David Pastrňák obhájil prvenstvo v ankete Zlatá hokejka o najlepšieho českého hokejistu uplynulej sezóny. Útočník Bostonu Bruins zvíťazil suverénne so ziskom 659 bodov pred Jakubom Voráčkom z Philadelphie Flyers (562) a svojím klubovým spoluhráčom Davidom Krejčím (518). "Je to pre mňa veľká česť opäť vyhrať túto anketu.
pred 20 min. - TASR

Hoffman zažil v priebehu niekoľkých hodín dve výmeny (2)

Ottawa 19. júna (TASR) – Niekoľko hodín po výmene z Ottawy poslal klub zámorskej hokejovej NHL San Jose útočníka Mikea Hoffmana do tímu Florida Panthers. Sharks pridali Floride voľbu v siedmom kole draftu 2018 a získali voľbu v druhom kole 2019 spolu s voľbou v štvrtom a piatom kole 2018, informoval portál tsn. ca.
včera o 19:51 - TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
včera o 08:33 - TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Český tréner Václav Sýkora posilnil realizačný tím HK Soči

Český hokejový tréner Václav Sýkora zamieril do Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). V klube HK Soči sa stal asistentom hlavného trénera Sergeja Zubova. Sýkora sa do KHL vracia po necelých troch rokoch, na konci októbra 2015 skončil na striedačke Čerepovca.
7.6.2018 17:29 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky