Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: SZĽH podpísal Memorandum o spolupráci s Košickým samosprávnym krajom

zdroj: hockeyslovakia.sk
17.6.2019 10:00 TASR

Prezident Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) Martin Kohút a predseda Košického samosprávneho kraja (KSK) Rastislav Trnka v pondelok slávnostne podpísali Memorandum o spolupráci.


Spoločným cieľom strán je zamerať sa na podporu všestranných rozvojových programov hokeja v košickom regióne a osobnostného rozvoja mladých ľudí.

"Som veľmi rád, že sme na východe Slovenska našli veľmi silného partnera na spoluprácu - Košický samosprávny kraj. Po rokovaniach s predsedom KSK sme sa dohodli na veľmi širokom spektre oblastí, na ktorých vieme spolupracovať a tak pozdvihnúť celé hokejové hnutie v košickom regióne," uviedol Kohút. "Naším cieľom je vytvoriť také podmienky, aby deti a mladí ľudia mohli viac športovať, vzdelávať sa, aby viedli aktívny život v komunite, kde sa navzájom podporujú, budujú si medzi sebou sociálne väzby a zážitky. Memorandum hovorí, že sa veľa vecí zmení v kluboch, vzdelávaní a športovom turizme," povedal šéf SZĽH.

KSK chce pracovať na systémovom riešení pohybovej aktivity detí a mládeže a vychovávať mladé športové talenty. "Každý z nás tuší, že by sme mali viac zabrať v oblasti hokeja a našej mládeže. Sme radi, že sme v tomto smere našli silného partnera, ktorý nás bude viesť pri plánovaných projektoch a pracovať tak na rozvoji hokejovej mládeže. Koncept je postavený tak, že je aplikovateľný aj na iné športy, na príklade hokeja chceme ukázať, ako sa to má robiť. Potrebujeme budovať športovú infraštruktúru, spolupracovať v oblasti vzdelávania a prípravy žiakov a využiť potenciál hokejového turizmu v našom kraji," konštatoval Trnka.

Spoločne so zväzom bude KSK participovať na vytvorení regionálnej hokejovej stredoškolskej akadémie, regionálnej vzdelávacej platformy a Centier špecializovaného tréningu a servisu. "Podpisom tohto memoranda sme vytvorili základ, na ktorom vieme stavať. Verím, že aj po zmene vedenia SZĽH bude naša spolupráca so zväzom pokračovať a spoločnými silami rozhýbeme rozvoj hokeja v našom kraji," dodal Trnka. Partnermi memoranda sú aj stredné školy v zriadovateľskej pôsobnosti kraja, Stredná športová škola na Triede SNP, Centrum voľného času a Krajská organizácia cestovného ruchu Košice Region Turizmus. Podobné memorandum už SZĽH podpísal s Trnavským a Trenčianskym samosprávnym krajom, v utorok spečatí dohodu aj s Banskobystrickým samosprávnym krajom a banskobystrickou Univerzitou Mateja Bela (UMB).

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


WinnipegJets

 

offtopic, neviem či sa može posielať link na inu stránku, ak nie sorky

https://kosice.korzar.sme.sk/c/22146237/byvaly-hokejista-jiri-bicek-sa-sudi-s-hc-kosice.html#ixzz5r5bHflKs
17.6.2019 - 11:14
+4

Gargamel123

 

smutne: ...
17.6.2019 - 11:52
+2

FP-Romanides

 

Vôbec to nie je smutné, je to tak správne. Jedine súd môže na Slovensku takéto spory riešiť. SIHPA je na smiech a absolútne bez kompetencií, Prohokej nemá na klub páky a SZĽH nad tým kývne rukou že to nie je ich starosť. Ako inak sa majú hráči domáhať svojich práv, keď si bezcharakterné kluby robia čo chcú?! Sa pozrite ako dopadol Valach a určite aj stovky iných vrámci SVK a CZE (o Slovane ani nehovorím). Súd rozhodne kde je pravda, okrem toho v Košiciach sú hráči zamestnancami takže by to nemal byť až taký problém to doriešiť.
17.6.2019 - 12:08
+22

Gargamel123

 

Ved pisem,smutne: ze to musi riesit sud...
17.6.2019 - 12:37
0

mitoO

 

Preco smutne? Kazda strana je pravdepodobne presvedcena o svojej pravde, preto to musi vyriesit sud. Smutne by bolo, ak by sa to natahovalo zopar rokov, ako to na SVK zvykne byt.
17.6.2019 - 12:50
+5

Gargamel123

 

Ved ok: len moj nazor.Pre mna smutne.Ci uz ma pravdu jedna alebo druha strana tak niekto pochybil...
17.6.2019 - 14:41
0

HkmDetva

 

Ale kosicke vedenie je zname tymto ze si takto ucti odchovancov jak aj PP
18.6.2019 - 5:27
0

Urpiner17

 

Radšej sa vyjadruj k Detve...garantujem ti že tento súd skončí v prospech klubu
18.6.2019 - 11:15
0

topska

 

A ty aj vies kde su ti pp odchovanci momentalne?
18.6.2019 - 16:41
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
banka100

 

Nebolo by príspevku, kde by si nevyplodila niečo. Proste musíš všetko komentovať zrejmé všetkému rozumieš. No škoda ta... kde už si mohla byť......
17.6.2019 - 15:26
+10

topska

 

Tak ty tiez mas za nejake 2 mesiace viac ako stovku komentov
17.6.2019 - 15:59
+16

forwardPP

 

A minimálne 5 zabanovaných účtov
17.6.2019 - 20:12
+7

HkmDetva

 

Pretovsi dal nick banka?
18.6.2019 - 5:28
+3

rasticek

 

To je nejaký psychicky slabší jedinec, nerobte mu zle
18.6.2019 - 13:58
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
banka100

 

Zistí si ako je to v nitrianskom kraji........
17.6.2019 - 15:27
+2

mirec04

 

Drzim palce, aby sa podarilo zrealizovat vacsinu veci z memoranda, len stale mam pocit, ze tie zmeny sa deju velmi pomaly, od septembra budeme mat prvu akademiu v Trencine, prve komunitne centrum v Liptovskom Hradku, po 10 rokoch sa otvori zimny stadion v Ziari nad Hronom, snad sa tam restartuje aj hokej, no co dalej?
V Presove rekonstrukcia stadiona momentalne stoji, co je velmi smutne a Presovcania budu minimalne dalsi rok bez hokeja. Nehovoriac o detoch, ktore pri tomto stave stracaju motivaciou hrat hokej.
Treningova hala v Poprade je neviem v akom stave, prenajom pozemkov na vystavbu treningovej haly schvalili poslanci este minuly rok vo februari, no odvtedy sa nic viac nedeje. Tusim, ze ak do 2 rokov nezacnu stavat, moze mesto zvazu vypovedat zmluvu.
Okolo narodneho treningoveho centra, ktore by malo vzniknut v Samorine, je tiez akosi ticho.
Ake dalsie projekty na zlepsenie infrastruktury pre mladez su pripravene, resp. rozpracovane?
17.6.2019 - 12:19
+2

Gargamel123

 

A pelle je: najpopularnejsi...Tu niekde hladaj chybu,v nas...
17.6.2019 - 12:35
+4

HkmDetva

 

Neboj nic ochvilu ho puca predbehne a mozme to hodit potom na nu
18.6.2019 - 5:29
0

Fanusik2002

 

Ja som veľmi zvedavý,či budú platiť pravidla aj pre Slovan ohľadom prijatia do Tipsportligy,lebo podobnych prípadov Biceka je v Slovane kvantum.
Aj keď je mi jasne,že na Slovensku sú pravidla len zbytočným slovom.
17.6.2019 - 12:34
+6

xhrubecrevox

 

https://mobile.twitter.com/robertzaruba/status/1140636765604208642
17.6.2019 - 17:36
+2

chimli

 

Košice a okolie už svoju spoľahlivosť ukázali pri organizovaní EYOF 2021...
17.6.2019 - 19:04
+12

mitoO

 

17.6.2019 - 19:27
+8

Lukash_ke

 

Presne tak, tiež som rád, že od toho odstúpili skôr než by došlo k pruseru a lá deaflympiáda. Už len nech sa zmení vláda a možno sa Košiciam ujde patričnej podpory na usporiadanie takej akcie. Lenže jedinci ako ty sa určite postarajú o to, že nám tu aj v ďalšom volebnom období bude panovať zdutý Raši a Košice si neškrtnú.
17.6.2019 - 19:32
+19

Tino

 

vysvetlujes: to miestnemu trollovi ...
17.6.2019 - 19:59
+7

Lukash_ke

 

keď mi ten troll nabil na smeč
18.6.2019 - 8:24
+1

chimli

 

Nabil som ti na smeč? Ono je to vždy tak, kto chce , hľadá spôsoby, kto nechce , hľadá dôvody.

Nový primátor a nové MZ mesta KE a nový predseda KSK od začiatku svojho pôsobenia robili všetko, aby sa EYOF v KE nekonali a ak by sa aj konali, boli rozhodnutí pekne podojiť štátnu kasu!
Je však pravda, že 2,5 roka pred EYOF bola pripravenosť po bývalom vedení KSK a mesta KE dosť zanedbaná, ale ešte stále bol čas všetko splniť a podujatie sa mohlo uskutočniť.
Mesto KE a KSK vyvolalo (zrejme pre kamošov)nové investície, napr. presun vystavby NTC už na tretiu lokalitu, čo by stálo 8 mil. € na nákup pozemkov(pôvodné pozemky stáli 400tisíc €)vystavba 25m bazenu za 20 mil.€, čo by bolo o 5 mil.€ viac ako pôvodný rozpočet na NTC(porovnávať otvorený bazen a NTC hce naozaj značnú dávku humoru)
Nechcem robiť obhajcu Rašimu a vláde, ale fakt, že po zrušení EYOF-u v KE sa okamžite našli další zaujemcovia o podujatie, dáva "úsiliu" mesta KE a KSK titul Kocúrkovo.

PS: Ešteže tie opravy študentských internátov vláda zafinancuje sumou cca 20mil.€, takže aspoň niečo budete mať a nič Vás to nebude stáť.
18.6.2019 - 9:20
+2

Lukash_ke

 

O NTC vieš veľký prd, nepochybujem, že o Košiciach a lokalite pozemku už detto. Zmena lokality je najlepšie čo sa mohlo stať inak by sme mali ďalšie megalomanské športovisko v prehustenej zástavbe (ako je Steel Aréna). K ostatným hlúpostiam sa nemá zmysel vyjadrovať aj tak si pôjdeš svoje PS: Polačeka nijako neobhajujem, dostal môj hlas skrz to, že iný konkurent Arašida nejestvoval, pozerám na každý jeho krok kriticky a zatiaľ nemám čo by som mu vytkol. Lepšie sa darí Trnkovi, ten skutočne hýbe vecami na krajskej úrovni a konečne je vidieť, že nejaký košický samosprávny kraj existuje, pri jeho predchodcoch to bol len tichý lukratívny flek a čierna diera peňazovodu. Tuto by som s tebou debatu rád ukončil ak sa nenahneváš, nepríde mi konštruktívna.
18.6.2019 - 9:40
+7

chimli

 

Ferko, o NTC naozaj nemusím vedieť nič, všetko je na webe.

PS: Dejte nám lidi a peníze a MY sa už postaráme.
18.6.2019 - 9:47
+2

Tino

 

a toto je: kole ma kolem jeden z problemov KE, vacsich miest...do toho co a ako by malo byt kecaju cast oa radi, tlaceni dalsimi zaujmami rozny sedliaci....vedia najlepsie co je dobre v meste a pre obyvatelov mesta hoci k tomuto mestu nemaju ziaden vztah ....natlacit NTC na Porpadsku bola tazka slabomyselnost, ale ze tazka pretazka.....seriozne to obhajit nevedeli,na Anicke sa nedalo, lebo pozemky a vraj male...ihrisko na popradsej bolo teda vacsie? ....a preco nie do VSA?....no lebo zaujem ktory podporovalo mesto potreboval zaobchodovat lokalitu na Porpadsej a osral pes vsetkych obyvatelov ....a osral pes aj tych ktori by tam v buducnosti chceli ist, ze je dostupnost mHD mizerna::..nezajem, ze nie je kde parkovat, nezajem Moska dokocna odcjkazal ze nebude treba tolko parkovacich miest lebo ludia pridu MHD predsa....Moska z BA vie najlepsie...a takychto kecalov , darmozracov bolo okolo projektu NTC na Popradsej nalepenych niekolko, evidentne potrebovali Popradsku zaobchodpovat.....a Penta medzicasom ked sa vraj nedalo inac a inde s NTC pozemok byvaleho VSS v arela VSA strelila Sconto nabytku....low cost haraburdaren ..este pred tym poslanci stihli zmenit uzemny plan pre pozemok stary stadion VSS aby vysli Pente v ustrety a aby mohli hovorit ze inde ako naPopradsej sa neda....s odporom aky vznikol na Porpadsej rezidentmi neratali, resp pokial vladli to ignorovali....pritom keby zacali stavat bol by cirkus ludia boli ochotni ist aj do odtrejsich protestov, nastastie sa to stoplo a vyhli sme sa bordelu.
18.6.2019 - 9:54
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tino

 

tolko: o tom alkohole motas az si zacinam mysliet ze s nim mas sam problem ....zijes stereotipom ktory je typicky pre malych ludi, nie clekom intelektualne najsilnejsie vybaveni....mozno keby si svoje male problemy riesil v ramci komunalu ktory okupujes bolo by ti to uzitocnejsie, je celkom usmevne ked sa vychytraly sedliak vykecava co a ako by malo byt v meste .
18.6.2019 - 10:31
+1

chimli

 

Škoda, že ten kovboj z LuníkaIX, ktorý ten perfektný zákon zmazal, nemá ani za mak zmyslu pre humor alebo recesiu.
No neviem, EYOF 2021 zorganizuje BB, trikrát menšie mesto ako KE, takže v podstate sedláci.(že sa o usporiadanie EYOF-u uchádzal 14 tisicový Šamorín, čistí sedláci, ani nebudeme radšej spomínať, však?)

Ak som ja malý človiečik, intelektuálne podvýživený, možno by bolo dobre, ak by si pre miestnu verejnosť oskenoval tvoj diplom z Harvardu. (prípadne inej svetovej univerzity)

Môžeš skákať do mňa koľko chceš, mesto KE aj tak bude musieť nájsť peniaze na výstavbu a rekonštrukciu športovísk, v NTC je akcionár so 49%, tam cesta späť asi neexistuje a 20% budete musieť zacvakať+nový pozemok. (pre info, mesto Martin bolo v spoločnom podniku a nakoniec skončilo v nútenej správe)

Možno by bolo dobré, neviem či aj vhodné, ísť sa pozrieť ako to robia so športom na konci sveta, v Michalovciach.
18.6.2019 - 11:23
+2

Tino

 

neuveritelne: si ty mudri...1. mne si ukradnuty napisal si mi tak som odpovedal, 1. hej mesto bude musiet najst peniaze na niektore projekty...neviem preco mi to pises 'de ja tvrdim nieco ine..resp rozpor je ak tak len v tom co vsetko a ako rychlo ma mesto zafinancovat...dristy o vzdelani prehliadnem malym cloveka nerobi vzdelanie ale sposob uvazovania ktory nie je nutne na vzdelanie naviazany
18.6.2019 - 11:36
+1

chimli

 

Máš pravdu, na to taxikárčenie po KE ti stači výučny list.
18.6.2019 - 11:42
+2

Tino

 

presne tak: a na mudrovanie/vypisovanie kravin napr na hokejportal o veciach ktorym nerozumies ti stacia zakladna v podstate gramotnost .
18.6.2019 - 11:49
+5

Brasidas

 

Daj si tu namahu a vyzisti si, aku sportovu infrastrukturu ma k dispozicii Šamorín, podotykam, ze uz hotovu.
Po kratkom, bezbolestnom prieskume v prijemnych vodach internetu zistis, ze tvoje porovnanie je zcestne a v pripade zdraveho jedinca by mal nastupit pocit zahanbenia
18.6.2019 - 19:40
0

ctibor

 

No ja si skor myslim, ze to bola premrhana prilezitost. 12 milionov eur mohlo byt pouzitych do sportovej infrastruktury. Namiesto toho sa Poliacek s Trnkom nechali zatiahnut do politickych hier s tym stroskotancom Rasim.
17.6.2019 - 20:45
+1

Tino

 

12mil: EYOF nestalo...naklady pre mestoboli podstatne vyssie neztych12mil ktore su akoze premrhane...mesto aktualne spelukuluje zcoho dokonci futbal arenu ...nie este komplet aleze komplet rekonstrukciu sportovisk + ubytovacich kapacit...lebo ani jedno sportovisko a ani jedno lozko nebolo pripravene k podujatiu eyof...NTC vo verzii multifunkcna hala ktoraby jeidnamala zmysel pre eyof kostuje cca 20mile...dostavba futbal areny ktora by mala byt prioritoou kedzesa uz rozostavalo dalsich 6mil....a kde su este ostatne sporty...mesto ma aj ine povinnnosti nez zatat sekeru ze sa ztoho vsetci posereme len koli sportoviskam...o tom ze eyof nebude sa hlasovalo v zastupitelstve..poliacek bol proti ale jeho nie nestacilo o tom ze eyof nebudu rozhodli poslanci v meste nie poliacek...ja si hovorim ze dolezitejsie nez dokoncenie napr atletickej drahy, resp hal pre kolektivne sporty je cyklo infrastruktura ktora oslovuje radovo nasobne vyssie sporty nez cely basket ,volej,hadzana etc,etc dokopy...cim netvrdim ze sa teraz vrhnu nacyklo chcem len aby si uvazoval k akemu zaveru si boldotlaceny...
17.6.2019 - 21:12
+5

ctibor

 

Povodny projekt stal 22 milionov eur, vlada prislubila len 12. Vlada nechcela od mesta ziadnu spoluucast, cize tych 12 sa kludne mohlo pouzit a nikto by sa nezadlzoval predsa. Len v meste, kde je sportova infrastruktura zufala, by sa preinvestovalo aspon nieco z penazi vlady. Neboli by to megalomanske hry, bolo by to skromne, taka slovenske, ale aspon neico by sa opravilo z tzv " cudzich penazi". Je tu hadzanarska hala, angels arena, steelka, cassosport...aj viaceri poslanci, ktori biju s Poliacekom, ako napr. Laci Lorinc, hovorili, zeby projekt sa dal uskutocnit, len nie v povodnej podobe.
A teraz idu dat 10 milionov eur z vlastnych kosickych zdrojov do roku 2023 na sportovu infrastrukturu, pricom tie ich projekty ako obnova mestskej plavárne s prepojením na kúpalisko CH či rekonštrukciu Angels arény mohli byt zaplatene vladou a tie peniaze mohli byt pouzite do cyklochodnika medzi TH a jazerom.

17.6.2019 - 21:30
+1

Tino

 

rozumiem: ale okolo eyof si prihrieval polievocku kadekto ,tlaky boli rozne..kadekto sa chcelzviest pri eyof a dotacii z verejnych financii...nejake nudzove riesenie pre eyof neexistovalo museli sme zrekonstruovat vsetky sportoviska...v momente ked mesto preberali novi ludia bolo v ciselnom vyjadreni na stupnici od 1 do 100%urobenych ,dokoncenych tak 2% vsetkych prac potrebnych k eyof...to len tak na okraj, suma pre organizovanie eyof bola brutalna a mesto ma aj ine povinnosti nez sportoviska ktore boli potrebne k eyof...+ niektore sportove projekty mesto bude financovat a sekera sa zatne..7ruinovat sa koli eyof len preto aby sme pohladili ego malych ludi je hlupost takto zodpovedny cloveknejedna...mesto na to nema,budem sa musiet zaldzovat ,ale ked uz musimew rozumne s rozvahou...projekty ktore mesto ma pred sebou zozeru hafo penazi...to ostatne neskor ak vobecniekedy
17.6.2019 - 21:42
+2

ctibor

 

Ale ved nikto by sa nezadlzoval. A ten projekt bol zly, Rasi je velka skodna Kosic, ale mam pocit, ze Poliacek a Trnka sa nechali zbytocne zatiahnut do jeho prizemnych politickych hier. Toboz, ked si daju prislub do par rokov preinvestovat 10 mil. eur na sportoviska.
17.6.2019 - 22:02
+1

Tino

 

sam: som zvedavy zcoho dokoncia futbal arenu na 2 fazu neboli prachy uz ked sa zacinalo stavat a z coho sa postavi ntc...uz na toto si budeme musiet pozicat...keby sme mali vybavovat vsetky sportoviska v KE bez mega zadlzeniaby to neslo...
17.6.2019 - 22:22
+1

Brasidas

 

Pre mna bolo tazke sa jednoznacne priklonit na jednu alebo druhu stranu. Ale v konecnom dosledku, vies si predstavit, ako by tie improvizovane sportoviska vyzerali? To by bol kompromis cez kompromis z pohladu uzitku, o estetike by to ani nepoculo. Nakoniec som rad, ako sa rozhodlo, aj ked to nevrha najlepsie svetlo na mesto ako take.
Akurat dufam, ze zavazok investovat do sportovej infrastruktury od mesta a ksk bude naplneny. Tu mozme byt radi, ze hokejova infrastruktura v ke je na tom dobre, uz len pracovat s mladezou.
17.6.2019 - 21:38
+1

Tino

 

eyof: je len o verejnych financiach...podujatie je nemyslitelne financovat bez podpory na urovni statu...mesto ke sa jeden gauner rozhodol trestat znie to hlupu ale presne to ten gauner ktory z ke zdrhol urobil v spolupraci s kumpanmi ktorym vladne...na druhej strane sihovorim ci je spravne aby sa sportova infrastruktura financovala cez verejne zdroje....stradame v zdravotnictve,skolstve kdejeto rozvratene a aby sme malym ludom vytvorili iluzie naleje prachy ktore nemame a ktore chybaju inde do sportu?..ved to je absurdne...pomaly krok zakrokom nie megalomansky hura systemom...moj nazor je ze smer v ke nerobil nic pretoze chceli vytvorit casovu tiesen a takto obhajit brutalne vydavky ..obkecali by to dristami o hanbe , narodnom zaujme a podobnymi kravinami akymi krmia svoje ovecky
17.6.2019 - 21:51
+1

Brasidas

 

Ja som sa prave dopracoval k nazoru, ze zrusit to bola racionalna volba, za danych okolnosti. Takze s tebou suhlasim vo vsetkych bodoch.

Skor je mojou skromnou utopiou, aby sa neskor tie sportoviska riesili formou architektonickej sutaze a nejak to aj fungovalo a vyzeralo. Dalsia vec je, ze bez casovej tiesne je priestor najst najvhodnejsie lokality pre jednotlive stanky, na rozdiel od provizorii, ktore sa ponukali s EYOF
17.6.2019 - 23:00
0

Tino

 

toto: je vec ktoru duzam zacneme robit systemovo...sportoviska vo VSA miesta je tam hafo, areal je urceny prave k tomuto ucelo, vyborna dostupnost, krizovo ide vyuzivat parkoviska...
18.6.2019 - 7:24
0

Brasidas

 

Ano a na tak zaujimavej parcele, aka ostala po stadione na Alejovej chce investor postavit sconto nabytok... uplne znasilnenie stareho aj buduceho uzemneho planu
18.6.2019 - 7:42
+1

Tino

 

toto: je inac zaujimava vec preco smeraci menili uzemny plan v lokalite byvaly stadion VSS a preco na tomto mieste moze byt low cost haraburdaren sconto a nemoze NTC...
18.6.2019 - 8:27
+1

Lukash_ke

 

mne toto tak trha srdce :/
18.6.2019 - 8:31
+1

Tino

 

kazdemu.: areal VSS je urceny prave pre tento ucel,je tam uz cassosport, stavia sa stadion, v ramci mesta a moznosti najlepsia dostupnost aj MHD, zaroven dobry pristup pre CP...krizovo ide vyuzivat parkoviska....vsetko hovori pre VSA....ti ktori chcu rvat nove sportoviska do inych lokalit to robia, pretoze potrebuju zaobchodovat ine lokality a zaroven VSA ako perfekt miesto odblokovat pre inu vystavbu
18.6.2019 - 8:53
+2

ctibor

 

No ano, ono by to bolo ozaj skromne, ale v case, kedy na Angels Arene opadava omietka alebo ked hadzanarska hala vyzera zvonku rovnako ako pred 30 rokmi odmietnut 12 mil. eur je pre mna nezmysel. Urcite by to nevyzeralo ako v Baku, ale ak niektori inteligentni poslanci vravia, ze by to slo, tak ja im verim.
17.6.2019 - 22:00
0

Tino

 

hej: niektore argumenty zneli dobre a dobre zneli aj tie proti eyof...chce to cisla..ako pisem mesto musi dokoncit futbal arenu a bude ajntc plus chcu aj dalsie veci...je toho vela okolo eyof zacitili prilezitost mnohi a chceli sa zviest a taka bola aj ich argumentacia...nemozeme rozdrbat peniaze ktore ani nemame len na sport...vazne tie peniaze treba aj inde a uz tak ich bude malo
17.6.2019 - 22:19
0

ctibor

 

Ale oni tie peniaze predsa istych mali. Bolo to 12 milionov eur od statu, pricom sa neratali peniaze na NTC a penaze na internaty na Jedlikovej a Medickej. Za 12 milionov eur sa mohla zrekonstruovat plavaren, postavit mala gymnasticka hala, zrekonstruovat Angels a Hadzanarska, pristavili tribuny na atletickom stadione pri TUKE. Je tu steelka, postavilo by sa NTC, obe krasne moderne haly, ktore by dali tomu podujatiu uroven. Organizacne naklady by sa pokryli zo zisku a so sukromnych zdrojov. Presne takto to na zastupitelstve vylicovali viaceri poslanci. Bohuzial, podla mojho nazoru, to nepreslo. Vysledok by bol akurat uver na NTC vo vyske 6 mil.eur, ktory sa zoberie tak ci tak. Je zaujimave, ze EYOFu sa nebali mensie mesta s horsou infrastrukturou ako Poprad, SNV ci Banska.
Mesto na prvu fazu peniaze ma, stavia sa, druha faza mohla kludne pockat po EYOF.
17.6.2019 - 22:36
0

Tino

 

eyofu: sa boja vsetci isli do toho mesta ktore uz cosi maju a zaroven si vedia vybavit podporu vlady...ja si nemyslim ze druha faza mohla pockat...ked cosi rozostavane mame a na druhu fazu nie su prachy nezacneme dalsie veci...dalej NTC v tenisovej verzii je ine cafe ako ntc ako multifunkcna hala, rekonstrukcia plavarne atleticky oval cassosport gymnastika etcnetc...toto iste nebolo len o 12mil...7rekonstruovat bolo potrebne zaroven aj ubytko, uz davno to malavybavit vlada existuje zavazok ktory na seba prave pre tento ucel prevzala vlada pot tlakom ...ale neurobili to..neurobili nic , v ke sa rok a pol pred eyof neurobilo pre eyof nic...takato pripravenost hovori jednoznacne o tom aky realny zaujem oeyof tu bol, resp ako to rasi banda chcela riesit...
18.6.2019 - 7:31
0

ctibor

 

Ved ja s tym suhlasim. Ten projekt bol nepripraveny, ale stale 2 roky do zaciatku EYOF. Podla mna by sa to dalo zvladnut, toboz ked uz Kosice maju skusenosti aj s vacsimi podujatiami. Ale k tym 12 milionom treba priratat aj 10, ktore mesto tak ci tak ma v plane dat na sportovu infrastrukturu. No neviem...podla mna by sa to dalo stihnut a spravit, aby to malo urcitu uroven. Napr. podla mna EYOF bola posledna sanca pre atletiku v meste. S tym arealom na Slavii je nutne nieco spravit, ale pokial sa rozpada Angels Arena ci mestska plavaren alebo bude treba najst dalsie miliony na futbalovy stadion, tak sa to tak skoro nestane.

A s Rasim suhlasim, je to zlodej a podliak. A rovnako suhlasim, ze NTC na Popradskej je zly vtip a aj suhlasim, ze ak by bol realny zaujem Rasiho o EYOF, tak by ta pripravenost bola ina. Len stale si myslim, ze Trnka a Poliacek sa mali k tomu postavit inak.
18.6.2019 - 10:53
+1

Tino

 

kazdemu : normalnemu, pricetnemu je luto ked vidi stav sportovisk v KE...al mesto nema prachy aby toto riesilo inac nez dlhodobo...a niektore sporty si budu musiet pomoct same ... neexistuje aby sa vsetko z verejnych financii tahalo ale vacsina s tym rata..ani sa nepokusaju vlastne riesenia bez asistencii verejnych zdrojov rovno nastaviadlan a dajte ked neda je na rade vypakavanie?ydieranie a reci o zabijani sportu v ke
18.6.2019 - 11:11
+2

ctibor

 

Tak mesto nema prachy na sportoviska a preto odmietne 12 milionov od statu a nevaha vrazit do tych istych sportovisk, ktore mohli byt sucastou rekonstrukcie pred EYOF, 10 milionov? Cize mesto odmietne 12, aby mohlo vrazit 10? Co je na tom dlhodobe?
18.6.2019 - 13:20
0

Tino

 

mesto: nemohlo prijat prispevok na eyof lebo by muselo eyof zorganizovat ale na toto nemalo peniaze...prispevok 12 mil je skutocne len prispevok realne bolo potrebne 65mile a to je este pri narabai s verejnymi financiami optiomisticke cislo..prijmes 12 musis vyvalit kopec dalsich €..neprijmes 12 odmietnes eyof a financujes to co mozes bez tlaku s vlastne zvolenymi prioritami..eyof je podujatie ktore moze organizovat len mesto ktore ma silny verejny penazovod...
18.6.2019 - 13:33
+1

Lukash_ke

 

Pán Raši trval na tom, že vláda na EYOF vyčlení zo svojich zdrojov 12 miliónov eur. A to sme sa ešte od neho dozvedeli, že tých 12 miliónov eur nepôjde do výstavby športovísk, ale budeme ich môcť použiť len ako bežné výdavky, súvisiace s organizáciou tohto týždňového podujatia. Výdavky na organizáciu sú pritom ešte vyššie," uviedol primátor.

zdroj: TASR
18.6.2019 - 15:01
0

ctibor

 

Nemyslim to v zlom len jednoducho ta sportova infrastruktura okrem Steelky je v Kosiciach zla. Ci uz pre profesionalnych sportovcov alebo amaterov.
17.6.2019 - 22:37
0

Lukash_ke

 

inak z niekoho ust vtedy ked sa o tom rozhodovalo odznelo, ze 12 mil. € nesmelo byt pouzitych na vystavbu ale iba nieco v zmysle zabezpecenia organizacie a sluzieb. Neviem ci to nevravel tusim Polacek a neviem ani ci je to pravda.
18.6.2019 - 8:38
0

Tino

 

vyklad: toho na co bolo mozne pouzit tych 12 mil je rozny...bohvie c oje pravda, 12 mil ale nestacilo, v podstate to bol v pomere k celkovym nakladom smiesny peniaz...s 12 mil sermoval hlavne rasi , cislo malo omracit proletarov, kto nema v hlave nasrane musi mu byt jasne ze 12 mil je nic , hlavne v stave akom sa odovzdavalo mesto...k decembru 2018 nebolo rozrobene, pripravene nic, absolutne nic.
18.6.2019 - 8:50
+1

chimli

 

Veci sa maju tak, ze bez pomoci vlady nepostavite v KE ani psiu budu!
17.6.2019 - 21:36
+3

RoboKE

 

Veci: sa majú tak,že v KE je postavené všetko bez pomoci vlády
17.6.2019 - 22:03
+13

RoboKE

 

ale to takým ako ty netreba vysvetlovať....
17.6.2019 - 22:05
+4

TomsKE

 

A prave preto treba skoncovat a touto prasivou vladou kde clovek vybavi veci len od "nasich" ludi pre "nasich" ludi.. ale tebe ten system zjavne vyhovuje jak tak citam. Co je takto prisaty na statny cecok?
17.6.2019 - 22:43
+9

VranaKE

 

preboha co to citam kto mu to este pluskuje
18.6.2019 - 11:21
+1

Rolba

 

tak nejakí jednoduchí ľudia sa tu asi nájdu, čo narobíš
18.6.2019 - 13:38
+2

TomsKE

 

Suhlas.
17.6.2019 - 22:41
0

poseidon

 

Eyof a šport ničí v KE najmä súčasné vedenie mesta na čele s Polačekom. Oveľa viac ako smeraci s Rašim. To je holý fakt, a ten kto verí ich rozprávkam je naivný človiečik.
17.6.2019 - 22:48
+8

Gargamel123

 

Polacek je tam: 3 dni aj s cestou a zderaci akoby nestacilo co po sebe zanechali tak mu este vkuse "hadzu polena" pod nohy.
17.6.2019 - 23:30
+12

Tino

 

ale: funguje to...vola presvedcis o comkolvek...polacek mesiac potom ako prebral urad bol vinny zo vsetkeho najma z toho ze pre projekt EYOF mesto nebolo v case ked urad preberal pripravene...resp ze stav priprav bol na urovni 2% to som este dal rozsafne cislo ....teraz mesto slaplo na krk developerom nalepenym na statostranu ktori mali velke plany v okoli Bankov...cez poskoka ktory sa tvari ako nezavisly burcuju majitelov a najomkikov pozemkov lokalite s tvrdenim ze mesto im chce skodit....potrebuju komparz aby pretlacili svoju vec
18.6.2019 - 10:12
+4

strojar

 

Realita je taká, že projekt EYOF dali najskôr smerákovi Rašimu.
Keď sa stal primátorom Poláček, začal problém s peniazmi od vlády a v Košiciach správne zhodnotili, že je to nepripravené a neúmerne by to zaťazilo rozpočet mesta.
Tak to šupli "nezávislému" smerákovi Noskovi do BB.
18.6.2019 - 11:26
+9

chimli

 

Rozdelenie nákladov(vraj optimálnych) na usporiadanie EYOF-u v KE:

vláda SR(príslušné ministerstvo) 12mil.€
mesto KE 13,5mil.€
KSK 5mil.€
-------------------
spolu 30,5mil.€

Mesto KE chcelo od vlády 22mil.€, Poláček bol osobne žobrať. za 3,5 mil.€ usporiadať EYOF a zveľadiť mestský majetok, no nekúp to!
18.6.2019 - 11:35
+5

Tino

 

s tym: suhlasim...eyof realne mohlo zobrat len to mesto ktore dostane podporu, hlasil sa kadetko ved za pokus nic nedali a nasledne aj odstupovali od rozhodnuti cosi usporaduvat...cele to bolo podtavene na prevetrani verejnych financi, spravnom nacasovani a naslednom obkecani preco prave toto mesto a preco tolko penazi ....to ze k decembru 2018 neurobili, nepripravili sa da vysvetlit prave tak ze potrebovali vytvoril "stav nudze"...
18.6.2019 - 12:01
+2

weefoe

 

Dobre, takže si prezentoval svoj smer...a čo ďalej, ty akože nie naivný človiečik?
18.6.2019 - 8:19
+4

poseidon

 

mám rád takých ako ty...odkiaľ si vypozoroval že ja som nejaký smer? to si pekne mimo
18.6.2019 - 10:11
+3

Shinody33

 

Tak urciteee ...

A Polacek urcite moze aj za to, ze soferi v dopravnom podniku zacali strajkovat.

Polacek primator Kosic cca 7 mesiacov.
Rasi primator Kosic cca 6 rokov.
18.6.2019 - 13:33
+3

Tino

 

s odbormi: budu problemi len narastat tak ako bude smer padat, kde smer vladne a pokial vladne pocujes o odboroch len malo v momente ked ma smer problem su odborari hlucnejsi...
18.6.2019 - 13:48
+1

Tino

 

odbory: zastresene KOZ samozrejme.
18.6.2019 - 13:49
0

caput rerum

 

Kopa nezmyselných drístov o politike v diskusii. Vec je taká, že EYOF malo v Košiciach byť, peniaze by vláda dala - 12 mega, zbytok by doložila určite budúca. Košice by mali zrekonštruované športoviská. Nový primátor by si takýmto rozhodnutím u košičanov len polepšil. Áno bolo by to isté riziko. Hold ale keď ho držia za g... aktivisti a sponzori, asi sú mu iné veci prednejšie. Nezmyselné reči o žabomyších politických vojnách nepomôžu nikomu. That´s all.
btw : Toto memorandum je o ničom, nie je v ňom nič konkrétne, momentálne zdrap papiera. Tak uvidíme ako sa budú veci vyvíjať.
18.6.2019 - 15:56
+8


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 17.11.2019 03:03
TímZSkóreB
1.Slovan2274:4052
2.B. Bystrica2055:3441
3.Košice2160:4639
4.Zvolen2060:4736
5.Trenčín2063:5133
6.Michalovce2151:5433
7.Miškovec2053:4530
8.Detva2157:6127
9.Poprad2051:5526
10.Nitra2050:5526
11.Budapešť2162:8024
12.L. Mikuláš2134:7419
13.N. Zámky2150:7816
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 2014042103:5346
2.Topoľčany191240366:4444
3.Martin191121577:5938
4.Dubnica191021671:6035
5.Sp.Nová Ves201110876:6935
6.Skalica20822872:6130
7.Žilina208111051:5427
8.Levice217021267:9423
9.P.Bystrica204111452:8415
10.Trnava204011559:9313
11.SR 186000613:370
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
nadstavba AZVVPPPPSkóreB
1.Nitra2200010:46
2.B. Bystrica211007:45
3.Poprad2101014:1124
4.Košice2010111:142
5.Zvolen200114:71
6.Dukla200024:100
nadstavba BZVVPPPPSkóreB
1.Žilina220008:46
2.Trnava210105:54
3.Martin210016:43
4.Skalica210014:63
5.Slovan201015:52
6.P. Bystrica200024:80
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice221721285:3656
2.Nitra241521696:5250
3.Poprad221413476:5047
4.Púchov221414390:4845
5.Trnava221321683:4944
6.Dukla221212773:4940
7.Slovan241131978:6340
8.B. Bystrica221120970:4637
9.Michalovce229011251:7728
10.Martin227221159:7627
11.Spišská225111551:8518
12.Skalica225111539:8018
13.Žilina223111735:9712
14.L. Mikuláš220112030:1080
Aktualizované: 18.11.2019 02:40
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.11.2019 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 19.11.2019 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 19.11.2019 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 19.11.2019 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 19.11.2019 14:41
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 19.11.2019 14:41

Bleskovky

Hecl z Olomouca dostal pokutu za nafilmovaný pád

Slovenský útočník Marek Hecl z HC Olomouc dostal od disciplinárnej komisie českej hokejovej extraligy pokutu za nafilmovaný pád, ktorého sa dopustil v piatkovom zápase 18. kola na ľade Pardubíc po zákroku krajana v domácom drese Juraja Mikuša. Na základe verdiktu predsedu DK Viktora Ujčíka mu strhnú desať percent zo základnej mesačnej odmeny. Hecl predstieral pád v...
pred 20 min. - TASR

New Jersey umiestnilo brankára Schneidera na listinu nechránených hráčov

Vedenie New Jersey Devils umiestnilo brankára Coryho Schneidera na listinu nechránených hráčov. Ak po ňom nesiahne žiaden z ďalších klubov zámorskej hokejovej NHL, poputuje na farmu do Binghamtonu v AHL. Schneider má s "diablami" platný kontrakt do konca sezóny 2021/2022 s ročným platom 6 miliónov dolárov.
o 09:17 - TASR

Útočníka Buffala Okposa vyradil z hry otras mozgu

Hokejistom Buffala Sabres nepomôže v najbližších zápasoch NHL útočník Kyle Okposo. Klub potvrdil, že Okposo utrpel otras mozgu, už štvrtý v priebehu necelých dvoch rokov. "Dobu absencie nespresnili," informuje oficiálny portál NHL.
včera o 21:52 - TASR

Hráčmi týždňa sa stali útočníci McDavid, MacKinnon a obranca Yandle

Hráčmi uplynulého týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali center Edmontonu Oilers Connor McDavid, útočník Colorada Avalanche Nathan MacKinnon a obranca Floridy Panthers Keith Yandle. Informoval o tom oficiálny web súťaže. Najproduktívnejšieho hráča "olejárov" McDavida vyhlásili za prvú hviezdu týždňa, keď v troch zápasoch zaznamenal desať bodov.
včera o 19:54 - TASR

Jurčo dvoma gólmi prispel k triumfu Bakersfieldu

Slovenský hokejista Tomáš Jurčo sa veľkou mierou podieľal na víťazstve Bakersfieldu na ľade Colorada Eagles 3:2 v AHL. Dvadsaťšesťročný útočník strelil v noci na nedeľu dva góly, vrátane víťazného a stal sa prvou hviezdou duelu. Najprv 40. minúte vyrovnal, v úvode tretej tretiny rozhodol víťazstve Condors.
17.11.2019 11:07 - TASR

Daňo asistoval v AHL, jeho Cleveland však prehral v Syracuse

Slovenský hokejista Marko Daňo si pripísal asistenciu v zápase AHL. V noci na nedeľu však jeho Cleveland prehral na ľade Syracuse Crunch 2:4. Daňo prihral na druhý gól hostí. V tejto sezóne má na konte šesť bodov (0+6).
17.11.2019 08:39 - TASR

Rapperswill - Fribourg 9:4 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Rapperswillu zvíťazili v sobotňajšom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na domácom ľade nad Fribourgom vysoko 9:4. NLA - sobota: Ambri-Piotta - Lausanne 1:2 pp, Bern - Zürich 2:1, Biel - Zug 1:2, Davos - Ženeva 2:3, Lugano - Langnau 1:2, Rapperswill - Fribourg 9:4.
16.11.2019 22:10 - TASR

Lulea - Oskarshamn 3:0 vo švédskej lige

Hokejisti Luley zvíťazili v sobotňajšom zápase švédskej Elitserien nad Oskarshamnom 3:0. výsledky: Leksand - HV 71 0:4, Linköping - Djurgarden 4:2, Lulea - Oskarshamn 3:0, Vaxjö - Färjestad 3:2 pp, Btynäs - Skelleftea 6:4, Örebro - Malmö 3:2, Rögle - Frölunda 2:1 pp.
16.11.2019 20:41 - TASR

Augsburg - Mannheim 4:1 v nemeckej lige

Hokejisti Augsburgu zvíťazili v piatkovom domácom zápase nemeckej ligy nad Mannheimom 4:1. DEL - piatok: Augsburg - Mannheim 4:1, Bremerhaven - Eisbären Berlín 2:3, Iserlohn - Ingolstadt 2:3, Mníchov - Norimberg 3:4 pp, Schweninngen - Kolín nad Rýnom 4:5, Straubing - Krefeld 5:3.
15.11.2019 22:15 - TASR

Lausanne - Biel 2:3 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Bielu zvíťazili v piatkovom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže na ľade Lausanne 3:2. NLA - piatok: Fribourg - Ambri-Piotta 4:2, Langnau - Bern 3:1, Lausanne - Biel 2:3, Zug - Davos 4:5.
15.11.2019 22:14 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

19. 11. 2019
Košice - L. Mikuláš o 17:30
22. 11. 2019
B. Bystrica - Budapešť o 17:30
Michalovce - Trenčín o 17:30
Košice - Poprad o 17:30
Zvolen - L. Mikuláš o 18:00
N. Zámky - Nitra o 18:00

Odohrané zápasy

18. 11. 2019
BudapešťMichalovce
1:3REPORT
17. 11. 2019
SlovanNitra
4:1REPORT
MiškovecKošice
3:1REPORT
L. MikulášDetva
2:3REPORT
TrenčínBudapešť
9:2REPORT
N. ZámkyMichalovce
5:6REPORT

Najviac bodov

Tomáš ZigoSBA25 bodov
2.Abdul J.SBA25
3.Chovan M.KOS24
4.Mikyska J.TRE24
5.Haščák M.KOS23

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS15 gólov
2.Sýkora J.DEV13
3.Bonis K.ZVO13
4.Zigo T.SBA13
5.Langkow C.MAC12

Najlepší brankár

Patrik RomančíkLMI94.56 perc
2.Tomek M.TRE94.46 %
3.Adorján A.MIS94.17 %
4.Beskorowany T.BBY93.93 %
5.Košarišťan A.KOS93.6 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports