Tabaček sa po siedmich rokoch vracia do Slovana Bratislava

Hokejový obranca Ján Tabaček sa vracia po siedmich rokoch do Slovana Bratislava. S vedením klubu sa dohodol na dvojročnom kontrakte do 30. apríla 2014. Tabaček pôsobil od roku 2008 v HC Košice, s "oceliarmi" vybojoval tri majstrovské tituly a v uplynulej sezóne extraligové striebro. V novom ročníku si premiérovo zahrá v Kontinentálnej hokejovej lige.


Rodák z Martina hrával za Slovan v rokoch 2001 až 2005 (sezónu 2002/2003 pôsobil v zámorí v Cincinnati, pozn.), s bratislavským klubom získal aj dva extraligové tituly (2002, 2005). Následne odišiel na tri roky do Sparty Praha, s ktorou sa tešil z dvoch prvenstiev v českej extralige. Ján Tabaček je skôr ofenzívnym typom obrancu, sdobrým korčuľovaním aúčinnou strelou, očom svedčí aj jeho osobná štatistika zostatných rokov, vktorých nazbieral priemerne takmer 30 bodov za sezónu.
V Slovane pred nastávajúcim ročníkom formujú novú obranu. Zmluvy majú Martin Štajnoch, Ivan Ďatelinka, Patrik Luža. "Pochopiteľne, tým sa kompletizovanie obrany Slovana pre Kontinentálnu hokejovú ligu ani zďaleka nekončí. Slovan má vhľadáčiku niekoľko ďalších zaujímavých mien, zktorých chce sformovať obranu vbudúcej náročnej sezóne," uviedol klub v tlačovej správe.
Agentúru SITA informovala PR manažérka Slovana Veronika Némethová.

Rubrika: Slovensko

SITA - 25.5.2012 13:25

Diskusia k článku

Dracik_18

 

super nech sa ti darí
25.5.2012 - 13:56
0
wildp

 

Dajte aj článok o tej Skalici, nech sa zasmejem
25.5.2012 - 14:02
+5
hokejovyfanda

 

na ten už netrpezlivo čakám aj ja
25.5.2012 - 14:06
0
HcKosice99

 

Pohoda klidek tabacek. ()()() som soku .DD nieco neocakavane ze ide do slovana.DD
25.5.2012 - 14:02
-1
Lukkas

 

Dobre. Ešte Miklíka a potom chcem už vidieť iba naozaj dobrých hráčov T.j. hráčov, ktorý nepotrebujú Slovan ako výťah na to, aby sa dostali do KHL.
25.5.2012 - 14:06
-5
Lukkas

 

*ktorí
25.5.2012 - 14:07
-1
MaJsTeR8

 

Toto si vystihol ! Presne tak zatiaľ hráči ,ktorí prišli doteraz ... by za iných okolností neprišli.
25.5.2012 - 14:10
-1
Kain

 

...skladame 6 utokov?
25.5.2012 - 14:48
0
damarcus BLOG

 

Ak nepríde kvalita, tak to bude prepadák.
25.5.2012 - 14:49
+1
Kain

 

...dnes som si to pokusal aspon imaginarne poskladat do formacii, no prve riadky (utok aj obrana) som nemal odvahu zaplnit.
25.5.2012 - 14:55
-1
damarcus BLOG

 

Veď práve. Ale ja Marošovi verím, a predpokladám, že ani Čada nie je natoľko naivný, že by si bol schopný myslieť, že takéto posily budú stačiť.
25.5.2012 - 15:00
+1
JonyKE

 

otazka je: stacit - na co? teda zaujimalo by ma, co chce vedenie a co fanusikovia dosiahnut..
25.5.2012 - 15:06
-1
RhimeSBA

 

Ja osobne..PO
25.5.2012 - 15:08
0
Tino

 

mno ak zlomia: aj žiga a naberu mladasov ako sa zda ze naberaju...a tí mladí budu nasebe pracovat a ucit sa od hrajucich legiend ....budeme sa o 2 roky divit ze kde sme kua schovávali tie talenty.....
25.5.2012 - 15:18
+5
^
Great!

 

Ja si zas myslím, že ak môžeme počítať s Pálffym a dajme tomu s 2 legionármi, útočníkmi..Nebude to až také zlé..Slovan nejde do NHL, v KHL je úzka špička a ten zvyšok nemá obzvlášť nadupané kádre...Ak sa pozrieme na súpisku Chabarovska, Jugry či Rigy možno 80% hráčov nám nič nehovorí a pritom to sú mužstvá z Play Off...
25.5.2012 - 15:08
+2
^
RhimeSBA

 

Minimálne, čo sme horší ako NR?
25.5.2012 - 14:51
+1
Lukkas

 

No teraz máme podpísaných 9 útočníkov (dajme tomu, že s Miklíkom 10). To znamená, že by mali prísť ešte piati. Tak zostáva dúfať, že to už budú iba hráči do prvých dvoch formácií.
25.5.2012 - 15:15
+1
Melirik

 

Maros hovoril o piatich utokoch..
25.5.2012 - 15:20
0
Deividson.

 

5x3 = 15
25.5.2012 - 15:33
0
Melirik

 

Mala nasobilka mi vzdy robila problem
25.5.2012 - 15:35
+3
^
Kain

 

...t.z. ze Bartanus a Hudec si uz asi v KHL neskrtnu.
25.5.2012 - 15:36
0
Deividson.

 

Len aby si neskrtli a dojdu len traja utočnici.
25.5.2012 - 15:48
0
RhimeSBA

 

Tak nech prídu 4..a Bartánusa si necháme
26.5.2012 - 8:41
0
^
Jozef

 

tak urcite nevolali na sekretariat s prosikom, ze chcu hrat khl mozno tabak naviaze na sezonu 04/05..nikdy nevies
25.5.2012 - 16:30
0
Jozef

 

on ma teraz tuto trest,alebo ako je to s nim?
25.5.2012 - 16:37
0
damarcus BLOG

 

No dobre, to sa dalo čakať, a teraz už ozajstné posily Maroš.
25.5.2012 - 14:11
0
RhimeSBA

 

Ešte Michel..a potom, dúfam, tie skutočné posily.
25.5.2012 - 14:13
+1
Great!

 

Tabaček, Miklík, Dravecký..Ak nám pribudne toto trio, bol by som rád, ak by nehrali v jednej päťke...Len tak pre pocit
25.5.2012 - 14:12
+1
HeyYou

 

kludne mohli radsej ostat tam, kde hrali doteraz
25.5.2012 - 14:14
+1
Nikto

 

kludne neh hrajú v jednej patke v Skalici....
25.5.2012 - 16:14
+3
stojkovic

 

este bude skalica majster
25.5.2012 - 23:07
+1
najkrajší

 

kto k dvojici Šatan - Pálfy ?
25.5.2012 - 14:13
-1
wildp

 

Hudáček, ale neviem kto bude brániť
25.5.2012 - 14:13
-1
najkrajší

 

a Grona by ste nebrali ?
25.5.2012 - 14:14
-1
damarcus BLOG

 

Nieeee.
25.5.2012 - 14:15
0
wildp

 

Pred 3-4 rokmi, ale na farmu by sa hodil oni ho vždy chceli
25.5.2012 - 14:16
+2
^
damarcus BLOG

 

Bohunický
25.5.2012 - 14:14
0
bigi BLOG

 

ten az po vanocach
25.5.2012 - 14:17
-1
^
malkin88

 

Matvichuk..
25.5.2012 - 14:15
-1
najkrajší

 

ale Luky . . . to bola vážna otázka . . . po tejto správe už nie je dôvod na srandy . . .
25.5.2012 - 14:16
+2
malkin88

 

ešte stále je dosť voľných hráčov.. a osobne si nemyslím, že Palffy bude hrať v jednom útoku zo Šatanom, ak..
majú dobrého trénera a určite tie útoky dobre namixuje
25.5.2012 - 14:24
-2
^
RhimeSBA

 

Ich dvoch treba rozdeliť...Hudáček by to medzi nimi ulietal, ale nie je dobrý nápad dávať ho na centra.
25.5.2012 - 14:16
0
Great!

 

Pálffy je v Slovane?...Bodaj by, ale podľa mňa spojenie Skalica/Slovan automaticky neradí Žiga do nášho tímu...Či?....Sám gróf oznámil, že ešte nevie, kde bude hrať..
25.5.2012 - 14:18
0
wildp

 

To by už čo bolo, aby sa stal gróf farmárom
25.5.2012 - 14:19
+4
najkrajší

 

sranduješ dúfam . . .
25.5.2012 - 14:23
0
Great!

 

Nie, len si potrpím na oficiality...V tomto prípade..
25.5.2012 - 14:25
0
najkrajší

 

tak čakaj . . .
25.5.2012 - 14:27
-1
^
moňo

 

Šatan-Lipi-Hudy je myslím v pohode Žigo nemá šancu
25.5.2012 - 14:20
+2
Kain

 

...nie je to v pohode. Dvaja najpomalsi hraci v jednom utoku? Ved ich tam ustvu.
25.5.2012 - 14:50
-2
HcKosice99

 

no kto asi Ukaz my Lasku.DD
25.5.2012 - 14:15
-1
bigi BLOG

 

no tabacek mi az tak nevadi, predsa len ked hral u nas tak som ho mal ako hokejistu rad, ale stale to na KHL nie je zaidne terno. a ked uz by som si mal niekoho vybrat s kosickej obrany tak by to v prvom rade bol seda. ale tak ked to tabakovi nepojde tak v skalici to bude stacit
25.5.2012 - 14:18
+1
najkrajší

 

dobre . . . nechám vás . . . nebudem tu prudiť . . . niekde som sa dočítal že Tabaček má výbornú strelu od modrej . . . vzhľadom na to že ho mám dosť odsledovaného, tak vám oznamujem že od modrej vystrelil naposledy niekedy vo februári 2010 . . . pripravte sa na to, že vás bude privádzať do zúrivosti svojou otočkou do pravej strany, ktorú mimochodom robí aj vtedy keď nemusí, ale hlavne ju robí strašne pomaly, takže niekedy vyzerá ako tĺk . . . Bavme sa hokejom a Tabačkom zvlášť . . .
25.5.2012 - 14:21
+13
Belasá holka

 

Janko

pôjdeš sám, či..?
25.5.2012 - 14:24
0
najkrajší

 

jasné . . . už som tri minúty preč . . .
25.5.2012 - 14:25
0
^
moňo

 

Toto všetko robil len v Košiciach neviem prečo
25.5.2012 - 14:24
0
Great!

 

Ja si pamätám, že vystrelil od modrej aj v 7. zápase finále a dobre. Trafil tyčku
25.5.2012 - 14:24
+1
najkrajší

 

určite nie . . .
25.5.2012 - 14:25
-1
Great!

 

Dal tyčku, prvá alebo druhá tretina..Strelou z blízkosti modrej.
25.5.2012 - 14:33
+1
^
Fan

 

kedysi Sláva Lener na adresu nášeho Citrona Lintnera napísal do jednej múdrej knihy o NHL, že Rišo "má prej desnou ránu vod modrý, ale moc jí nepoužívá"
Tabaček bude podobný šúter..
25.5.2012 - 14:40
+2
najkrajší

 

ja netuším či mu to niekto zakázal alebo čo . . . keď prišiel do KE tak to dával ako najatý . . . ale prišiel určitý moment a odvtedy nič . . .
25.5.2012 - 14:46
-1
^
mathushino

 

si to vystihol .. reprezentant a od modrej poriadne nevystrelí .. ako ho chcete dávať na presilovky tak s niekym kto bude vedieť vystreliť .. tabak to vždy alibisticky prihrával ..
25.5.2012 - 15:29
-1
Bender Bending Rodriguez

 

ak som dobre počul tak slovan podpísal aj kozáka
25.5.2012 - 14:26
-1
snapshot

 

Jana Kozaka?
25.5.2012 - 15:27
+3
Bender Bending Rodriguez

 

http://eliteprospects.com/player.php?player=34743
25.5.2012 - 16:13
0
MaToooo

 

neberiete nahodou aj Tabackovu dvojicku Homera??? Este len vtedy by ste sa nestacili cudovat
Krivka vykonosti janka nabrala uz dva roky dozadu smer nadol
25.5.2012 - 14:32
-1
Melirik

 

Nikdy nezabudnem na STV komentatora ktory raz dal super hlasku: "1. obrana, Babka s Tabackom." To som sa tak zacal kosit..

Kedy inak bude (konecne) vyhodnotenie tej tipovacky?
25.5.2012 - 14:33
+1
-BBB-

 

Rozmyslam, kedy zacnu chodit hraci do prvích dvoch utocnych trojic a prvích dvoch obrannych dvojic a prvej jednej brankarskej jednojice
25.5.2012 - 14:43
+4
Belasá holka

 

už došli
25.5.2012 - 14:55
0
Kain

 

...to znamena, ze nemame z coho vyberat?
25.5.2012 - 14:56
0
HcKosice99

 

tak vam treba idete robit len hanbu slovensku.(( ked nemate na poriadnich hracov.))(
25.5.2012 - 15:00
-15
RhimeSBA

 

mas sestru?:
h
25.5.2012 - 15:01
+1
Belasá holka

 

HcKosice99,

poviem ti to takto. Mozno pohoríme. Mozno nie. Ideme tam s kadrom na ktory mame. Ti mudri fansuikovia SK hokeja nam drzia palce, ajked priatelsky frflu a rýpu. A potom je tu skupina "fandov" ako ty, ktori sa tesia ak sa nepodari. Snad je tvoj realny zivot farebnejsi nez tieto tvoje príspevky tu.
25.5.2012 - 15:02
+13
tomasko-NR

 

presne si to povedala ani ja osobne nemusím slovan ale predsa bude hrať KHL a tým pádom reprezentovať slovensko v druhej naj lige na svete.
26.5.2012 - 16:21
+1
najkrajší

 

bude reprezentovať seba a hájiť svoje záujmy . . . ty baran . . .
26.5.2012 - 17:57
+3
tomasko-NR

 

pod akou vlajkou budú hrať ????? z kade je večšina hráčov ????? kde tým sídly ??????? a ja neberem že budú reprezentovať seba a hájiť svoje záujmy ale ide o to že pri tom prezentujú slovensko v zahraničí .
27.5.2012 - 2:43
+1
kubinho

 

niektore prispevky by mali byt oznacene specialnou farbou, ako pisane v piatok, resp. v sobotu v noci
27.5.2012 - 10:15
+1
MackoPu

 

Stacila by mala ikonka flasky.
27.5.2012 - 11:09
0
batman

 

myslis, ze to alkohol moze za tie gramaticke perly? ja sa obavam, ze ten problem bude hlbsi
28.5.2012 - 10:59
0
^
steeli007

 

pozri ja vám želám pekný prepadák ...aj keď tam budú hrať naši bývalí hráči ..mne osobne je to jedno
bavme sa hokejom a slovanom v KHL zvlášť
27.5.2012 - 19:59
0
^
V*I*S*A*GOLD

 

ty si čo za ....ta?!
25.5.2012 - 17:52
+2
-BBB-

 

poriadny !! nevidis?
25.5.2012 - 18:06
+1
RhimeSBA

 

26.5.2012 - 8:40
0
Tino

 

zdravím: Orialiho ...neviem chalani...dravec, tabak, ani miklik na KHL nemaju, resp dravec mozno v checking line, ale to nebdue korespondovat s jeho egom,kedze je o sebe presvedcený, že má na viac....mozete ma niektorí zabit, ale Bartánus ked dostane prilezitost v lepsej lige prekvapí....
25.5.2012 - 15:13
+3
Oriali

 

že ďakujem Tino... a so všetkým s Tebou súhlasím, ale to je ako hrach na stenu hádzať...
25.5.2012 - 15:48
-1
Tino

 

hned: ako som si to prečítal som myslel na teba že aký budeš celý happy ...ja by som už bol naštartovaný, z doteraz podpísaného by som ja bol spokojný len s Kytnárom
25.5.2012 - 16:37
-1
Nikto

 

ja som ešte s Bližňákom
25.5.2012 - 16:39
0
Lukkas

 

Ja okrem Kytnára a Bližňáka aj s Bartovičom
25.5.2012 - 16:41
+3
bigi BLOG

 

poTpYs :
25.5.2012 - 16:44
0
Tino

 

jj: sorry bliznak...kua ako som na neho mohol zabudnut....
25.5.2012 - 16:59
0
^
Nikto

 

to treba povedať aj ujovi Čadovi....
25.5.2012 - 16:16
0
Tino

 

čada: bol indoktrinovaný ...postavíte to na železnej disciplíne a perfektnej obrane práve preto si myslím je čada výborná voľba, miklík je jeho koník a tabakovi a dravcoví verí lebo ich pozná si myslí, ale podla mna ich precenuje, resp. tu kludne mozu hrat rolu tzv bočné tlaky ked Slovan trvá na tom, že gro mužstva budú Slováci a zase tých volných a ako tak konkurencie schopných Slovákov tak veľa nie je (áno spekulujem, ja viem)....vedel by som túto myšlienku ešte rozvinuť ale to by bola už lehce bláznivá teoria
25.5.2012 - 16:35
-1
Nikto

 

tí traja sú Čadove kone, on ich chcel, tak ich Slovan vzal...
25.5.2012 - 16:37
+1
Tino

 

miklik: ano zbytok len pozná....a musi vediet, ze to je tam nie celkom čiste s nimi preto sa ja viac priklanam na ine tlaky ako len čadu....a zopakujem to este raz pre istotu...Bartanus...on moze hodne podrast v tejto kvalitnej lige.
25.5.2012 - 17:00
0
Nikto

 

ešte raz všteci traja resp zatial dvaja sú v Slovane na Čadovu žiadosť... a Bartanus...hm...
25.5.2012 - 18:17
0
RhimeSBA

 

Tiež na Čadovu žiadosť
26.5.2012 - 8:39
0
^
vale

 

tu sancu uz dostal
25.5.2012 - 16:30
0
TOMIKE BLOG

 

Do Donecku Puistola, do Prahy Porseland a Slovana Tabaček. Dúfam, že toto bude len základ a príde už konečne niečo väčšie
25.5.2012 - 15:21
-1
snapshot

 

Scurko kedy pride?
25.5.2012 - 15:29
-3
Gomis

 

do takej Nitry by sa hodil
25.5.2012 - 15:30
-1
qwert1231

 

preco prave do Nitry? praveze do Skalice, s nozikmi to vie jedna radost cize zapadne...
25.5.2012 - 21:47
-1
Gomis

 

to vy si budujete mužstvo hráčov z 1 ligy nie my
25.5.2012 - 22:11
+1
riskohrasko

 

to vazne? toto som "NECAKAL"
25.5.2012 - 15:41
-1
bigi BLOG

 

nejsi ty nahodou ten co cakal prichod cadu do ke este minuly rok?
25.5.2012 - 16:05
+2
stbE

 

Doneck Pasiho Puistolu, Slovan Jana Tabačeka...
25.5.2012 - 15:54
-1
stbE

 

ešte do tretice HC Lev v celku slušný kanaďan Paul Szczechura...
treba trošku zamakať Slovan!
25.5.2012 - 15:59
-1
Deividson.

 

Ja mam stale taky pocit, že každa ich posila je lepšia ako cely naš kader dokopy. A ked vidim tie mena nechápem, že maju "len" o 9 mega vačši rozpočet.
25.5.2012 - 16:01
-1
stbE

 

mozno pocitaju s vacsim rozpoctom, alebo je chyba niekde inde...
25.5.2012 - 16:04
-1
Nikto

 

Škoda nemusel si sa vracať si tu zbytočný...
25.5.2012 - 16:13
+1
tomasko-NR

 

ja by som si vedel v slovane predstaviť ešte aj týchto hráčov : http://www.eliteprospects.com/player.php?player=8388
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=2658
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9129
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=9460
25.5.2012 - 16:21
0
stbE

 

25.5.2012 - 16:51
0
RhimeSBA

 

Je ešte nejaký článok, kam si to nedrbol?
26.5.2012 - 8:38
+1
-BBB-

 

nie je ,,hladal som recept na palacinky a aj tam to je ...
26.5.2012 - 8:49
+4
tomasko-NR

 

ak reaguješ na mňa tak aspoň viem že si to ani len nepozrel
26.5.2012 - 13:35
0
RhimeSBA

 

Hups..tak toto som fakt nedal..
26.5.2012 - 13:55
0
-BBB-

 

nedal
26.5.2012 - 13:58
0
tomasko-NR

 

ale tak do obrany by sa vám hodili
26.5.2012 - 14:25
0
-BBB-

 

urcite ...
26.5.2012 - 14:31
0
tomasko-NR

 

a neboli by ani tak drahý
26.5.2012 - 14:52
0
Doni14

 

Chvalabohu odišiel ten drevak
25.5.2012 - 21:20
0
moňo

 

Že som takéto keci nepočul počas sezóny....
26.5.2012 - 0:58
0
flipper

 

nakoniec sa dozviem, že všetci čo odišli do Slovana sú za zenitom a ten im skončil v sezóne 2010/2011... inými slovami Maroš skupuje odpad a KE kupujú perly z prvého výkladu... neviem, tak mi to to preložil translator, lebo viem len slovensky, česky a anglicky...
26.5.2012 - 1:04
+6
JonyKE

 

na vsetkych sme sa mohli nadivat dosytosti. Okrem Draveckeho predstavuju zvysni dvaja velmi naladovych hracov. Hlavne Miklik hraje tak, ako sa poriadne vyspi. Tabacek je uz trosku postarsi hrac a castejsie chybuje. No Maros musi vediet ako preprat statne..
26.5.2012 - 9:20
0
stojkovic

 

hej?? ktore su to tie statne?
26.5.2012 - 9:26
+1
RhimeSBA

 

Stojko..nestrieľaj zbytočne...
26.5.2012 - 9:29
-1
^
-BBB-

 

takze vlastne nakupy hracov sluzia na pranie penazí? ...

tak toto uz je moc aj na kona !!
26.5.2012 - 10:06
+1
damarcus BLOG

 

Chcel by si tiež mať takú fantáziu, priznaj si to
26.5.2012 - 10:11
0
RhimeSBA

 

26.5.2012 - 10:16
0
-BBB-

 

kde sa hrabe Hans Christian ...
26.5.2012 - 10:21
0
t0ms

 

slovanportal : podla mna prestupy sa deju aj niekde inde
25.5.2012 - 22:39
+2
moňo

 

...napríklad v Indočíne...
26.5.2012 - 0:58
0
roman BLOG

 

to je skor sposobene tym ze spravodajci v sita su slovanisti ono gro slovenskeho zurnalizmu tam sidli.. takze sa to asi prejavuje aj poctom sprav .. ale to je len taky tip..
26.5.2012 - 1:16
+2
totik

 

chystate nieco take ako bolo: Z jamy levovej ? mohlo by tu byt: z orlieho hniezda
26.5.2012 - 9:54
+2
MackoPu

 

A kedze sa zacala uhorkova sezona, ten pomer je uz len kvoli tomu teraz vacsi.
26.5.2012 - 10:04
-1
-BBB-

 

uz pochop ze vsetci su Slovanisti a kto nieje, nerozumie hokeju
26.5.2012 - 10:07
0
radopKE

 

Nič nové: Ten hral za Slovan už vo finále...že Tabak?
26.5.2012 - 10:07
+19
-BBB-

 

26.5.2012 - 10:08
0
najkrajší

 

ale Rado . . . ako niečo také môžeš napísať, nebodaj si myslieť . . . a už vôbec nerozumiem tým pluskám . . .
26.5.2012 - 10:21
0
radopKE

 

Tvoj príspevok...satira jak sviňa
26.5.2012 - 10:52
0
^
malkin88

 

si zo seba spravil .uja teraz
26.5.2012 - 10:37
0
radopKE

 

Vieš to...čo ja. A pre ostatných...nech som...prežijem.
26.5.2012 - 10:54
0
^
julo

 

to predsa nie je možné
26.5.2012 - 11:20
0
bigi BLOG

 

samozrejme, sak uz ma so slovanom 2 tituly
26.5.2012 - 12:48
+1
Tino

 

keby bol len: sám....další 2 boli tiež nie celkom dobre zorientovaní.
26.5.2012 - 17:25
+4
Great!

 

Celkom chrapúnske gesto, vzhľadom k tomu, čo Tabaček pre Košice urobil..A netýka sa to len jeho, ale aj Draveckého...
26.5.2012 - 21:51
+1
julo

 

jj,dreli za Slovan..pardon,Košice
27.5.2012 - 13:06
+1
bigi BLOG

 

inac uz som tu otazku tu supol par kosicanom ktory maju hubu plnu kecov ale este ani jeden sa neodvazil odpovedat tak sa k nej opat vratim.

podla vas tabacek, dravecky, miklik mali namierene do slovana a odsabotovali finale a dokonca pomahali slovanu. tak mi kua vysvetlite ako je to mozne ze ten miklik v predlzeni 7-ho rozhodujuceho zapasu trafil tycku?

tak to potom nie je az taky nimand ako tu z neho v ostatnom case (od kedy sa suska ze by mohol ist do slovanu) ked dokaze naschval trafit tycku
27.5.2012 - 13:53
+2
greendeath

 

Marcel Hossa!...ale to snáď vieš
27.5.2012 - 15:52
0
pena.vodopadu

 

a kam mal namierené Marcel v reprezentácii? asi k Nemcom
29.5.2012 - 9:51
0
^
damarcus BLOG

 

27.5.2012 - 14:16
0
Great!

 

Hovorím, za tie roky chrapúnske...vaša hanba.
27.5.2012 - 18:27
-1
mathushino

 

hanba a môžeš mi povedať, že prečo.. ? veď s ním ukončili spoluprácu pretože mal slabučkú výkonnosť coš je pravda .. tak v čom hanba . ? čo mal jeho dres visieť pod strechou alebo ako si predstavuješ rozlúčku .. ?
27.5.2012 - 18:52
-1
najkrajší

 

o akom chrapúnstve tu už druhý deň točíš ? hrali v KE za veľmi slušné peniaze, dostávali ich načas . . . bolo o nich postarané možno ako sa ani SBa nevie postarať o svojích hráčov . . . hrali v dôstojných podmienkách a fandili im ľudia ktorí by veľakrát za nich aj dýchali . . . v momente keď sa čakalo že to všetko vrátia tak odrazu sa od začiatku sezóny borili so stratou motivácie a krmili ľudí podobnými výhovorkami . . . bolo veľa zápasov v poslednej sezóne keď ľudia chodili z hokeja nespokojní nakoľko videli že všetky hlavné hviezdy nehrali to čo sa jednak od nich očakávalo ale hlavne hrali hlboko pod svoje možnosti . . . je možné že hráči ako Tabaček, Zálešák, Gron, Bartoš a ďalší z ničoho nič zabudli hrať hokej ? že ho veľakrát hrali doslova ako po prechlastanej noci ? myslíš že ľudia sú slepí ? tí čo ich videli v KE viac ako jeden zápas určite nie . . . myslíš že ľudia v KE sedia po večeroch doma ? myslíš že nevideli ako dostáva životospráva z ich strany na frak ? ako sa môže stať že hráči dokážu vyhnať trénera z lavičky a tí ktorí do toho mali čo povedať lebo boli v KE už dlhšiu dobu, ktorí boli starší odrazu vopchali hlavu do piesku a tvárili sa že sa nič nedeje resp. že ich sa to netýka . . .
už týždeň sa tu okrem iného všade okolo nás hovorí o tímovom duchu o akejsi chémii v šatni o prirodzenom rešpekte spoluhráčov voči matadorom mužstva . . . ja som si naivne myslel že niečo také funguje aj v KE . . . zjavne to bol môj omyl . . . zdá sa že všetky úspechy v posledných rokoch tu boli postavené na " terore a tvrdej ruke " trénera . . .
áno aj Tabaček, Dravecký, Mikoík a ďalší boli členmi partie ktorá nám tu tri roky robila veľkú radosť hlavne ziskom zlatého hetriku . . . tieto zásluhy im nikto neupiera . . . ale určite po ich odchode tu ostane trochu zlosti a horkého pocitu v ústach KE fanúšika lebo tým čo predvádzali v poslednej sezóne a hlavne v jej závere je hodné minimálne na zamyslenie . . . jak pre vedenie klubu ale v každom prípade aj pre fanúšika . . . pre vedenie klubu v tom že musí opatrnejšie poskytovať nadštandartné podmienky hráčom ktorí tu budú niekedy hrať . . . pre fanúšika v tom že nie je dobré vytvárať pre nich priveľa miesta vo svojom srdci nakoľko sa znova môže stať to čo sa stalo v tejto sezóne . . .
27.5.2012 - 19:07
+17
mathushino

 

múdro píšeš až mi to je divnô ..
27.5.2012 - 19:22
+2
-BBB-

 

Janči ,, oponovat ti nema zmysel, nakolko ty vzdy vies co pises a vies to aj logicky a vecne dokazat ..

Ale spytam sa protiotazkou ... Za 4 roky mate 3 tituly a jednu prehru vo finale 7 zapasu po púredlzení ...
nepride ti to trocha ako uz prezranost KE fanusikov, ze po neuspechu (ak sa tym da povazovat 2 miesto) sa hladaju vinnici toho ze si KE dovolili neziskat titul?

nerypem , debatujem...
27.5.2012 - 19:31
+2
-BBB-

 

ide mi skor o to .. , ze ,,keby ste ziskali titul .. tak tu necitame ze Tabak, Miklik, Dravecky uz hrali za Slovan vo finale .. ale citame .. Tabak, Miklík, Dravecky - dakujeme za vsetko, a vela stastia v KHL ...
27.5.2012 - 19:34
+2
1003joko

 

ale dobre vies ze to ze hrali za slovan vo finale je blbost ktoru nikdy ludom nevysvetlis lebo kedze sa o tom vravelo po kosiciach vsade tak jednoducho sa z toho stal fakt a pravda a samozrejme fanuskom je lahsie povedat,napisat ze to finale bolo predane, odsabotovane a neviem aké ako prijať že proste sme dostali o ten gol naviac v 7mom zapase
27.5.2012 - 20:07
+1
-BBB-

 

jj,, znama prihoda panov v obleku pri vedlajsom stole ..

Ale zaujima je ina vec uz tu raz spomenuta ... Ked Slovan prehra.. tak super je super, vyborny a hral nadherne a je to zasluzene .. Ked Slovan vyhra , tak to kupil, ma svoj puk, plati superovych hracov a rozhodco mal v satni stetku , kupili smi im autobus, rolbu ...
Toto je SVK folklor co sa tyka Slovana uz par rokov ..
27.5.2012 - 20:15
+3
Great!

 

Nielen bežným ľuďom, ale bohužiaľ aj diskutérom na HP, ktorí sú inak normálni..A to je ten paradox..
27.5.2012 - 22:26
+1
^
najkrajší

 

keby sme ten titul získali, tak by sme tu riešili úplne iné veci v súvislosti s týmito menami . . . a nielen s nimi . . .
27.5.2012 - 20:29
+2
Great!

 

Bingo.
27.5.2012 - 22:25
0
^
najkrajší

 

priateľu . . . dúfam že môžem takto . . .

vôbec nejde o to že si KE dovolili nezískať titul . . . to totiž nie je také jednoznačné . . . boli tu všetky podmienky na to aby tých titulov bolo v rade nie štyri ale možno päť a neskromne poviem že aj viac . . .
toto nie je o hľadaní viníkov . . . ja viem a som presvedčený že klub titul nepredal . . . ja viem ale nie som o tom presvedčený že titul nepredali hráči . . . predať v zmysle že zobrali peniaze určite nie . . . oni ho predali inak . . . predali ho vo svojích hlavách . . . keď už sa bavíme o tom, bolo by sa treba rozprávať o veciach do úplného začiatku . . . začiatok konca tejto sezóny je 2 roky starý . . .
nechcem a ani nemôžem podrobne opisovať udalosti ktoré v určitom momente otriasali KE mužstvom . . . o veľa veciach verejnosť nevie a ani sa nikdy nedozvie . . . načo aj ? stali sa veci v klube, šatni a malo by to tam aj ostať . . . je to tak ako v správne fungujúcej rodine . . . všetko čo sa udeje a povie v kuchyni nech aj tam ostane . . .
k tomu všetkému len niekoľko otázok ktoré si ja kladiem od septembra . . . prešiel mesiac od posledného zápasu a ja ešte dnes to nemám v hlave usporiadané čo sa a prečo sa vlastne stalo že KE titul štvrtýkrát neobhájili . . . snáď počas " uhoriek " v lete bude na tieto niektoré veci ten správny čas . . .
27.5.2012 - 20:27
-1
-BBB-

 

ja ta chapem .. : ...
Ale napisem inak a nepochybujem, ze ma pochopis ..
Tak ako sme pri SVK repre zabudli po uspechu nasich chlapcov na vsetko zle (dneska nikto neriesi mizernu pripravu, kde hra nemala tvar a vacsina z nas cakala fiasko na MS ,, ako sme zle odohrali zapasy z KAZ a FRA , kedy sme cakali vyprask od CAN a dneska mame uspech a na zle veci si nikto nespomenie) .. tak rovnako by tato debata nebola,, keby ste miesto "umyselne" nastrelenych tyciek v 7. finale dali "gole" a mali titul !!
27.5.2012 - 20:37
+1
najkrajší

 

BBB . . . nastrelené tyčky . . . podľa všetkého sa malo rozhodnúť a mohlo rozhodnúť v 5 tom resp. 6 tom zápase . . . a dnes by sme sa tu o nejakých tyčkách nebavili . . . a keď sa chceme o nejakej tyčke predsa len baviť, tak sa môžme baviť o tej ktorú som obrazne hodil po 7 om zápase . . .
27.5.2012 - 20:40
0
-BBB-

 

cize nepochopil?
27.5.2012 - 20:41
+1
najkrajší

 

ale pochopil . . .
27.5.2012 - 20:45
0
^
flipper

 

a máme tu vyšší level "kupovnia"ititulov Slovanom...psychicky "nainfikovať" vytipovaných hráčov "medovými motúzmi s príchuťou KHL" popod nos a "roztriasť" im ruky a ako sa vraví "rozhodiť sandál" v tíme... ty vole...ako...ale radšej už nič... toto je už moc...
27.5.2012 - 20:39
najkrajší

 

žltá . . .
27.5.2012 - 20:46
0
flipper

 

keď myslíš....
27.5.2012 - 20:52
0
najkrajší

 

myslím že áno . . . existujú totiž v živote povestné tri klinčeky do rakvy . . .
jeden ťa ochromí, druhý ťa položí na kolená a tretí ti zavrie oči nadobro . . . a toto čo píšeš bol ten prvý . . . a dnes viem, že aj jediný . . .
27.5.2012 - 20:58
+1
^
Great!

 

A v Slovane na to nemali podmienky? Myslím si, že v Slovane mali také podmienky, že ak Slovan vyhrá titul, tak minimálne by fanúšikovia ostatných klubov nemali argumentovať podmienkami toho vlastného...

Na záver si neodpustím Janko. Tvrdíš, že sa niečo dlhodobo v Košiciach pokazilo, že všetko nasvedčovalo tomu, že Slovan vyhrá atd. atd....Týmto teraz šermuješ...Teraz.

Lebo po treťom zápase si do diskusie napísal citujem....2:1 pre budúcich majstrov. Vysvetli mi to prosím..

27.5.2012 - 22:52
+2
najkrajší

 

čo ti na tom nesedí ? nečítal si poriadne to čo som napísal . . . ani v jednom ani druhom prípade . . .

bolo o nich postarané MOŽNO ako sa ani SBa nevie postarať o svojích hráčov . . .

tejto vety si sa chytil ty, aj ďalší ktorí mi ju vytýkali že som ju napísal . . .

MOŽNO . . .
27.5.2012 - 22:56
0
Great!

 

Vidím tam zásadný rozpor v dlhodobých tendenciách, postojoch a náladách, ktoré drasticky ovplyvnil jeden jediný gólik. Pred finále, aj počas zápasov finále si si bol takmer istý víťazstvom, resp. z kontextu sa dal ľahko vyčítať akýsi klídek, všeobecne sa HP Košičania tvárili veľmi presvedčivo, boli plní stávok, prakticky mnoho z vás bolo majstrom už po Zvolene..

Ja naozaj chápem, že si ty a rovnako aj ostatní chceli tú sériu vyhrať. Aj ja som bol pred dvoma rokmi sklamaný. Tým to ale pre mňa skončilo. Človek by mal zagratulovať, trochu ponadávat na svojich, poťažne rozobrať pár hokejových vecí, nie nehokejové. Neprejavuje tým úctu voči súperovi, je to neslušné a naznačuje to, že sa dotyčný nevie zmieriť s prehrou..

Ja si dodnes pamätám pokojnú atmosféru diskusie posledného finálového zápasu spred dvoch rokoch, kedy žiaden z Bratislavčanov nevyťahoval konšpirácie ani vtedy ani mesiac po finále. Paradoxne sa v nej rozoberalo aj to, ako by to vyzeralo, ak by finále dopadlo naopak. Odpovede sme sas predsa len dočkali.
27.5.2012 - 23:14
+4
^
flipper

 

"bolo o nich postarané možno ako sa ani SBA nevie postarať o svojich"...naozaj silné slová....niekto vie viac ako ostatní zrejme...
27.5.2012 - 20:07
+2
mitoO

 

stale sa najde niekto, kto vie viac, ako ostatni
27.5.2012 - 20:13
0
flipper

 

veď to...
27.5.2012 - 20:34
0
pena.vodopadu

 

som si spomenul pri tomto na teplotu na jachte v Monaku
29.5.2012 - 9:49
+1
^
Nikto

 

tak niekto predpovedal "budúcich majstrov" už vo februári...
27.5.2012 - 20:23
0
najkrajší

 

ideme sa baviť o platoch hráčov ? ideme sa baviť o tom aké mali vytvorené podmienky pre bývanie pre seba a pre svoje rodiny ? ideme sa baviť o bonusoch ale čo je dôležitejšie ideme sa baviť o tom ako bolo o nich postarané po medicínskej stránke a po stránke regenerácie ? ideme sa baviť o tom, ako boli hráči zabezpečení počas dlhodobejších zranení ?
atď atď . . . zisti si relevantné informácie z kuchyne SBa a ja ti potom porozprávam určité veci z kuchyne HC KE . . . ale nie tak, že ja ti budem tu niečo rozprávať a ty mi nepovieš ani hovno . . . informácia za informáciu . . .

27.5.2012 - 20:35
+1
flipper

 

Janko ja zrejme nemám také relevantné informácie z kuchyne SBA, myslím také relevantné, ako Ty...ver tomu však, že nejaké mám...aj keby som aj mal "relevantné "informácie priamo od Maroša Krajčiho, nedovolil by som si posudzovať pomery v inom tíme, pokiaľ by som tie relevantné informácie nemal priamo z "kuchyne", ako píšeš, t.j. z tej kabíny, od tých hráčov alebo iných členov kádra, ktorých by sa takéto nepríjemnosti týkali...netvrdím radšej nič, lebo môj názor, resp, názor niekoho iného, povedzme aj toho komu verím nie je na takéto tvrdenie pre mňa dostatočnou zárukou toho, aby som z toho nevyšiel ako ten kto zavádza, či nebodaj ohovára....to je môj názor...
27.5.2012 - 20:48
mitoO

 

na vyzltenie.
27.5.2012 - 20:52
+1
^
flipper

 

ajéje...ďalší fenomén...došli argumenty? treba niekom zavieť ústa? žltá... aké jednoduché, keď je tá možnosť...ale ok, ja nikomu jeho pravdu neberiem, či je taká alebo onaká...škoda, že nemám možnosť dať "like"...tak dám plus pôvodnému príspevku....
27.5.2012 - 21:34
0
najkrajší

 

ty máš potrebu na jeden príspevok reagovať dvakrát ? s časovým rozdielom 46 minút ? hmmmmm . . . toto som ti nevyžltil ja . . . urobil si presne takú istú chybu ako pred mesiacom . . . ja som ti vyžltil ten, ktorý som ti oznámil že ti vyžlťujem . . .
27.5.2012 - 21:37
0
flipper

 

akú chybu Janko? že som si tipol, že si to bol Ty? ok...nebol, netrafil som sa...a? si snáď sudca, keď píšeš, že som urobil znovu chybu? asi áno...len neviem v čom....respektíve, aby som bol presnejší, aký bude mať táto moja "hrubá a opakovaná chyba" následky pán sudca? svoj rozsudok prijímam s pokorou...mám ešte jednu šancu, nie? 3X a dosť...či v tomto prípade 2x?
27.5.2012 - 22:04
-1
^
Great!

 

Ak si nebol sám hokejista pôsobiacich v oboch kluboch, ktorý to môže objektívne porovnať (taký nie je, keďže Slovan ma súčasné podmienky len rok), tak informácia nie je relevantná.
27.5.2012 - 22:55
0
^
bigi BLOG

 

si si nevsimol ze v tejto sezone o slovane vedia vzdy vsetko najlepsie v ke?
27.5.2012 - 21:05
+1
najkrajší

 

budeš tu kvôli svojmu klubu, možno v priebehu niekoľko hodín, možno dní ešte plakať . . . pamätaj na to . . .
27.5.2012 - 21:51
0
bigi BLOG

 

ja plakat? maximalne mozem byt nasrany a nic mna nenasera viec ako podpis draveckeho
aj ked sa o tom vedelo davno vzdy existovala malicka moznost ze ee
vlastne ti tymto chcem nieco naznacit ale sak to je jedno, prosto nema ma co prekvapit
27.5.2012 - 22:04
+1
gusto

 

a keby podpisali Hascaka?
27.5.2012 - 22:14
-1
^
Great!

 

V poslednej sezóne ste vyhrali základnú časť, dominovali ste v QF aj v SF a boli ste gól od titulu, to na margo výkonnosti..Keď niekto vyhrá tri tituly, nemôže nad zásluhami prevážiť krátkodobý horký pocit plynúci z jednej série..To na margo logiky..A že niekto máva pri odchode ikon klubu päsťami je v mojich očiach naozaj chrapúnske..Som si istý, že keď vychladnete, tak to sami pochopíte....

Janko, Ty si ozaj myslíš, že hokejisti žijú kostolným životom?..to si snáď nezistil teraz..Ver mi, že rovnakým žijú dlhodobo, aj v dobách titulov..Nie je to nič dramatické, z jedného pohárika sa v prípade finálovej prehry urobí jedna fľaša..To je predsa malá násobilka..
27.5.2012 - 22:42
0
najkrajší

 

Peťo nebudem odpovedať . . . vieš aj prečo . . . nech všetko ostane tam, kde to teraz je . . . dobre ?
išli by sme nad rámec tejto diskusie . . . a úprimne povedané, nechcem mať problémy . . .
27.5.2012 - 22:50
-1
-BBB-

 

Ale tu debatu si zacal ty .. poslednu dobu Janči ( a nemyslene v zlom) sem dojdes, napises "top je zle, to je zle a to sa stalo a to sa stalo" .. cize vlastne hodis vinu na vsetko mozne a nie len na sportovu smolu a lepsieho supera a ked niekto po tebe chce, aby si teda isil s pravdou von, kde je problem, ze ste nevyhrali (kedze super nebol lepsi a nemali ste menej sportoveho stastia). tak napsies ze nic pisat nebudes .. tak do haja nezacinaj a postav sa k tomu ako chlap a povedz , Slovan vyhral, nakolko dal o gol viac a tym to konci .. a nie hladat stale veci inde preco KE nevyhrali ...
A stale si myslim, ze keby ste ten titul vyhrali, tak tu nic z toho co tu teraz konspirujes napisane nebolo ..
28.5.2012 - 8:53
+2
^
flipper

 

presne tak! tituly nie sú "vyárendované", teda "iba ak by boli", ale KE tie tri predtým získali zaslúžene...teraz to nevyšlo, skrátka je to šport, aj keď majú hráči vytvorené podmienky aké majú...to či všetci odovzdali maximum primerane k ich nadštandardným podmienkam by mali riešiť kompetentní...rovnako tak by sa mali zmieriť s tým, že tentokrát bol niekto o gól lepší...asi je to ťakžé, ale ja osobne som problém s tým, že KE kraľovali 3 roky za sebou nemal...boli jednoducho najlepší...túto sezónu sa našiel lepší, to je celé...
27.5.2012 - 23:05
0
^
greendeath

 

mená presne sedia,ako sa hovorilo počas finále...ako mám "rád" "martinčana" Bartoša...začínam mať "rád" "martinčana" Tabačeka...ešteže odtiaľto vzišli ľudia ako napr.Jaro Markovič...
26.5.2012 - 22:10
0
flipper

 

ešte aby aj ten neskončil v Slovane, potom Ťa už načisto .ebne Slavo...
27.5.2012 - 1:01
+3
greendeath

 

Maroš...kľudne...tu vôbec nejde o to...
27.5.2012 - 1:42
0
flipper

 

niektorým ale zjavne áno...
27.5.2012 - 1:47
0
^
flipper

 

netrep....
27.5.2012 - 1:02
0
flipper

 

jasné Rado...
27.5.2012 - 1:48
0
Bohumil z Trenčína

 

Kedy začne Slovan posilňovať káder k tomu, aby mohol obstáť v KHL? Alebo žeby nakupoval hráčov pre potreby skalickej farmy?
26.5.2012 - 12:15
+2
wagoo

 

Aje to s pravidlom legionarov v kHL, a na akych podmienkach sa dohodol Slovan s vedenim KHL ???

Podla mna, Tabak nieje zla volba, asi taky nadpriemer nasej ligy
26.5.2012 - 19:00
0
wagoo

 

Ako je to s pravidlom legionarov v kHL, a na akych podmienkach sa dohodol Slovan s vedenim KHL ??? :
26.5.2012 - 19:01
0
Deividson.

 

Mimo ruske kluby môžu mat legionarov kolko chcu.
26.5.2012 - 19:05
0
wagoo

 

presne to som chcel vediet . Nakolko co ja viem, na kluby v KHL mozu mat max 4 legionarov. Mozno sa mylim, staci ma opravit .
27.5.2012 - 9:58
0
VrankoDanko

 

Chvalabohu ze odisiel, ja som na neho nadaval uz pocas sezony, nic nehral poslednu dobu..ale do KHL? Good luck
27.5.2012 - 10:08
0
flipper

 

úprimne už mám ja osobne toho dosť....prestali ma baviť tieto kecy, ktoré už ani recesiou nie sú...konšpiračné a Hitchcokovské scénáre na tému "nechceme vyhrať, lebo aj tak je verejným tajomstvom, že prečo....", a to bez ohľadu na detaily, kto úmyselne trafil tyčku, kto úmyselne pustil súpera do šance, kto sa nechal úmyselne vylúčit, blá, blá, blá.......do "komfortu" týmto bludovm chýba už iba "úmyselne deravý brankár"...tomu to zrejme zabudli pri "doťahovaní" detailov" povedať...toto je môj posledný príspevok na tému "Slovan titul môže dosiahnuť len vďaka rozhodcom, či dohode s hráčmi súpera, ostatní, ktorí titul získali, ho získali absolútne zaslúžene, aj napriek rôznym nepriaznivým a negatívnym vplyvom"....je mi naozaj už zle z týchto drístov......
27.5.2012 - 15:41
+6
Deividson.

 

Pre niektorých ludí je hold tažké priznať čestne prehru a preto sa chytaju každej možnej vyhovorkovej slamky. Keď sme vypadli my v štvrtfinale s trenčinom nadavali sme na našich, že hovno hrali ked niekto vypadne s nami vyhovára sa na všetko možne ine. Treba si to nevšímať.
27.5.2012 - 16:23
+5
1003joko

 

prosim vas trosku neskoro ale neviete mi dat link na pesnicky po goloch na MS zaujima ma najma ta ktora isla po švedskych goloch diki
27.5.2012 - 20:27
0
Great!

 

Ak toto nájdeš, budeš expert v internetovom vyhľadávaní..:Seriózne..
27.5.2012 - 22:28
0
MackoPu

 

Staci najst vhodny zostrih a s trochou stastia to Shazam zvladne.
27.5.2012 - 22:39
0
Great!

 

Zo zvuku z compu asi ťažko..Možno v debatách pod videom..No to je nie je isté a je to na dlho..Možno sa treba obrátiť na stránky IIHF a dúfať, že tam takúto prkotinu nájde..
27.5.2012 - 22:58
0
MackoPu

 

Ten ruch publika moze byt problem, inak by to malo ist, ale skusat sa mi to nechce
27.5.2012 - 23:12
0
^
1003joko

 

tu švédsku som po hodine našiel ty vole to je viac utajované ako odposluchy SIS. http://www.youtube.com/watch?v=0Q4GVke9dEQ&feature=related
27.5.2012 - 23:03
0
greendeath

 

kvôli tomuto stratiť hodinu života?...to čo je tarzan boy říznutý modern talkingom v švédskom prevedení?...strašná...vec...
27.5.2012 - 23:06
+1
Nikto

 

Oni majú Tarzana říznutého modern talkingom, my máme Ota Weitera
27.5.2012 - 23:10
0
flipper

 

to si ešte neočul Bieloruskú... toto je proti tomu "nářez"...
27.5.2012 - 23:16
0
^
Great!

 

Gratulujem...Sám poznám, aké to je, keď človek dostane brouka do hlavy..Naberie to skoro až osobný charakter
27.5.2012 - 23:16
+2
1003joko

 

mne sa tá gólová pasáž strašne páči dúfam že ju budem počuť v steelke od novej sezony
27.5.2012 - 23:09
0
Pepe#27

 

Chlapci tyzden som tu nebol ale vidim ze som o nic neprisiel niektorym vam tu zacina statne je*at...
27.5.2012 - 23:56
0
Great!

 

Práve naopak, prišiel si v tom najlepšom!
28.5.2012 - 0:12
0
Pepe#27

 

Sa niektorym cudujem ze na tie hluposti vobec reaguju...
28.5.2012 - 0:43
0
Great!

 

Kto mlčí,ten svedčí..
28.5.2012 - 1:38
0
Pepe#27

 

No ked myslis...
28.5.2012 - 8:01
0
Oriali

 

Ako dobre, že sem už moc nechodím...
28.5.2012 - 10:03
0
frantapriklep

 

Je to celoslovenský problém, ak sa nad Slovanom vyhrá, hráči sa vynášajú do nebies, ak sa prehrá, hladá sa kto to predal

Je to tak v Košiciach (tam dokonca špeciálne už dopredu..), vo Zvolene či v Trenčíne...
Dokonca ešte aj po tomto semifinále, kde Slovan jasne dominoval v súbojoch s Duklou 4:0, sa šírili Trenčínom zaručené reči. Dokonca sa priamo obviňoval jeden hráč. A to nie len fanúšikmi, z čoho mi je blivno najviac...
Čo s tým spravíme? Nič. Sme taký národ a proste to tak bude. Krčmové zaručené reči sú pre mnohých smerodajné a tak to bude vždy.

Ale podobne je to aj pri odchádzajúcich hráčoch, a tu nemôžeme vynímať ani fanúšikov belasých. Aj tí po tom, ako hráč z klubu odchádza (resp. mu dal košom a vybral si iný tím) nevedia prísť takémuto hráčovi na meno. Takže sa nečudujme reakciám košických fanúšikov, pre ktorých sú bývalí hrdinovia teraz len "priemernou lúzou". Bolo by to tak rovnako v prípade že by išli z Bratislavy alebo Trenčína
28.5.2012 - 11:19
Pepe#27

 

Zlta.
28.5.2012 - 11:36
0
MackoPu

 

Ja by som tomu pridal asi tolko, ze tych, co sa spravaju podla toho tvojho vzorca je ovela menej , ako zvysku. Akurat ich je vidiet/pocut viac.
O tomto PO to mohol povedat len hokejovy analfabet. Az na 1 zapas mal Slovan vzdy navrch.
28.5.2012 - 11:48
0
Deividson.

 

Vieš čo mi pride niekedy divne? Že fanušik aj uzna (aj ked nepriamo), že sme boli lepší v jednotlivých zápasoch, ale suma sumárum je to vždy kúpene. Chápeš skladačky sa páčia, ale mozajka je už na hovno.
28.5.2012 - 11:50
+1
^
Great!

 

Sto bodov.
28.5.2012 - 12:23
0
malkin88

 

už zase im...?
nevieš, nerieš..
28.5.2012 - 12:51
-1
mathushino

 

vy ste niektorí dosť pomýlení tu nejde o to že prestúpili do slovana tu ide o niečo úplne ale úplne iné čo so slovanom nemá nič spoločné ..takže vás poprosím ak neviete tak neriešte a radšej sa všetci venujte slovanu v KHL bude to prespešnejšie pre národ
28.5.2012 - 12:57
-1
roman BLOG

 

bál som sa, že sa k tomu všetkému pritrafí aj niečo iné.. a už je to tu..
28.5.2012 - 13:12
0
mathushino

 

nič sa nepritrafí .. stačí čítať a chápať písanému textu viac netreba písať .. kto chce pochopí ..
28.5.2012 - 13:14
-1
roman BLOG

 

...je mi fakt ľúto, že musím čítať takéto sofistikované ohováranie idúce ruka v ruke s formálne deklarovanou snahou neublížiť. Ale ako sa hovorí, cesta do pekla je dláždená dobrými úmyslami.
28.5.2012 - 13:22
+1
mathushino

 

ámen otče .. rozhrešenie nebude .. ?
28.5.2012 - 13:45
-1
fefe

 

nebude,fandíš nesprávnemu klubu
28.5.2012 - 13:51
-1
mathushino

 

zvykol som si ...
28.5.2012 - 13:52
-1
roman BLOG

 

jasné a komu fandím ja, preraď mi svoj tip, nech sa dobre zasmejem.
28.5.2012 - 13:55
0
fefe

 

to mi je jedno
Ale dám svoj tip, SR 20?
28.5.2012 - 13:58
0
^
roman BLOG

 

asi nevieš na čo reagujem, ale neva.
28.5.2012 - 13:55
0
^
pena.vodopadu

 

čo so Zvolenom? neviem, načo Zvolen vôbec spomínaš ...alebo inak sa opýtam ... to vážne nevidíš rozdiel napr. v číslach 1999/2000 + 2001/2002 na strane jednej a 2004/2005 na strane druhej? (no offence)

KE fans celkom rozumiem ... BA fans tiež ... ale TN fans a tohoročnému semifinále nerozumiem, pretože TN už raz otáčal z 0:3 predáva sa inak ... a to tak, aby sa zarobilo na vstupnom ... čiže obvykle posledné zápasy série.
ako sa vraví, raz sa mi snívalo, že sme s KE prehrali v semi 4:3, pričom to mohlo skončiť už 4:1 ... a raz sa mi snívalo, že sme v PP vyhrali 5:0, pričom zápas predtým sme prehrali a nemali na to ...

ono, krčmové reči sa budú šíriť, pokiaľ má niekto mená typu Hranáč, Dome, Uram, Šechný, Jasečko ... čo až na toho prvého snáď boli (sú) všetko na pomery našej ligy celkom dobre hrajúci hráči, avšak ...

panem et circenses ... presne taký mám z toho pocit, pričom ešte tuším, kto predstavuje nobilitu a kto plebs ... lenže čo čakať od systému, kde dominujú od prípravky peniaze? keď sa hokej nehrá pre chuť z hokeja, ale pre peniaze? hráči chcú veľa, manažéri ešte viac a ... každý (rozumej úzky a kol.) najviac.

čiže nie, nie je to celoslovenský problém so Slovanom, je to celoslovenský problém s peniazmi. vidno na porovnaní sezón 97/98 + 98/99 vs. napr. 2009/2010.

nečudujem sa KE fans ... ak si poznajú hráčov a prostredie v klube, vidia aj to, čo iní nie ... pre hráča žijúceho pre hokej žiadne peniaze nenahradia klbko hráčov s pohárom ligy, resp. mexické vlny po poslednom hvizde, a aj keby to malo byť po štvrtý raz ...

rozumiem však aj BA fans ... chcú kvalitu, chcú dobrý hokej ... preto niektorým z nich vonia KHL ... a chcú ho bez rečí o predávaní zápasov, s patričnou atmosférou, rivalitou ... aj preto niektorým z nich nevonia KHL ... nemôžu kecať do megalomanských plánov vedenia a ... vzhľadom na klubovú históriu sú najnáročnejší (proste :ABH .

ale z tohto finále (a vôbec z posledných rokov počnúc kdesi v 2003-2004, až na niektoré výnimky typu TN-MT série, ZV-BB série a pod.) mám taký "dojemný" pocit, akoby bol titul záverom telenovely a nie výsledkom športového súboja ... žiadny útok, žiadna obrana, len akási teplučká diskusia o tom, že či KE hráčov lákajú peniaze v KHL či nie a či to malo vplyv na finále ... keď si spomeniem na MT fans po pamätnom poslednom zápase série s TN, o čom bola debata?










29.5.2012 - 9:42
+3
mitoO

 

http//kosice.korza/...
28.5.2012 - 11:33
0
fefe

 

28.5.2012 - 11:56
0
malkin88

 

z Rimavskej Soboty?
28.5.2012 - 12:51
0
Dracik_18

 

a?
28.5.2012 - 14:29
+1
roman BLOG

 

Inak zaškrtávam si postupne mená z Korzárovskej fickie... T. a D. check.. M. chcú, ale ešte nepotvrdený.. takže 50:50.. a stále mi ostali H. a D. budú? či?
28.5.2012 - 13:13
+3
kubinho

 

http//hokej.idne/... tak Brendl nebude
28.5.2012 - 15:18
0
RhimeSBA

 

No nič..Slovan proste titul bez machinácie nevyhrá..no a čo..
My máme lóve
28.5.2012 - 15:49
+2
malkin88

 

kde tu vidíš niekoho písať o machinácii?
28.5.2012 - 15:59
-1
RhimeSBA

 

Lukáš, Lukáš...
28.5.2012 - 16:01
0
Deividson.

 

Sa prsí ked už dal výpoveď
28.5.2012 - 16:03
+1
RhimeSBA

 

? toto je načo dobré?
28.5.2012 - 16:06
0
Deividson.

 

Aaaale kluud
28.5.2012 - 17:33
+1
malkin88

 

skús aj niečo k téme..
28.5.2012 - 20:38
+1
Deividson.

 

Bóóže s vami neni žiadna sranda. Ja som to chcel len odlahčiť, k téme natahovania sa za blbosti nemám čo povedať
28.5.2012 - 20:57
0
pena.vodopadu

 

nevykaj mu ...
29.5.2012 - 9:46
+2
^
malkin88

 

nezachytil som ani slovo o tom, že by Slovan niečo kúpil
úplne vážne sa pýtam.. kde tu vidíš niekoho písať o machináciách?
.. to, že niekoľko hráčov dostalo ponuky od Slovana ešte počas finále? možno neetické.. ale stále tu nevidím, že by niekto písal o machináciách..
28.5.2012 - 16:18
0
malkin88

 

poprosím 2x zmazať
28.5.2012 - 16:18
0
RhimeSBA

 

Ja som si tiež nevšimol, že by som napísal niečo také, že tu niekto písal, že to Slovan kúpil
28.5.2012 - 16:23
0
malkin88

 

tak aké machinácie myslíš?
28.5.2012 - 16:28
0
RhimeSBA

 

Narážam na Jankove príspevky...
28.5.2012 - 16:32
0
malkin88

 

no ale tam nikde nespomína žiadne machinácie.. a môžem ti povedať, že sa to netýka ani tých ponúk pre hráčov počas finále..
dokonca jasne vyššie spomína, že klub finále nepredal.. rovnako ani hráči tak, že by im Slovan niečo zaplatil..
na ľade bol Slovan lepší a zaslúžene teda vyhral.. všetko čo sa dialo mimo je nepodstatné.. a môžete byť kľudní.. Slovan nič nekupoval..
28.5.2012 - 16:38
+1
^
najkrajší

 

Luky nechaj tak . . . nemá to význam . . . ale ďakujem, že tu ideš so svojou kožou na trh kvôli mne . . .
28.5.2012 - 17:05
0
RhimeSBA

 

Pozri Janko..mne už tiež celkom prekáža, že namiesto toho, aby si pripustil, že sme proste boli lepší..máš potrebu tu vytvárať konštrukcie..akékoľvek..
28.5.2012 - 17:15
-1
najkrajší

 

Matúš . . . veľká škoda že ste to pochopili takto . . . nič v tých príspevkoch proti vám nebolo . . . zjavne je velikánska chyba v tom, že som vás v tých príspevkoch nepochválil za zvládnuté finále . . .
svojho času som povedal že sa k iným klubom vyjadrovať nebudem a budem si všímať hlavne KE . . . mňa iné kluby nezaujímajú . . . mňa zaujíma " môj " klub . . . ak chcete pochopíte, keď nechcete tak nie . . . ale to už nie je môj problém ale váš . . .


28.5.2012 - 17:47
+2
roman BLOG

 

Rhime to vystihol.

Ako keby platilo, že keď konšpiračné teórie o kúpení titulu sú vo všeobecnosti nepriechodné, tak by mohlo byť prijateľnejšie identifikovať tento problém ako stratu motivácie, disciplíny, či životosprávy.

Chápem to tak, že varuješ že problémom sú hráči samotní a že to tí ktorí sa tešia pochopia neskôr.

Podčiarknuté a zhrnuté. Pripomína mi to analytické debaty ktorých som sa tiež aktívne zúčastnil.. o odchode Slovana do KHL a aké alternatívy vývoja ho čakajú... tiež som si s chuťou odprezentoval nejaké tie pragmatické až pesimistické vízie, a musím sa úprimne priznať, že s potešením.. napriek tomu samozrejme deklarujem, že Slovanu prajem v KHL to najlepšie.. ale keby sa to potototo.. "tak ja som vám to hovoril!!"
28.5.2012 - 18:09
+2
najkrajší

 

Roman ešte raz . . . všetko je inak a podstatne jednoduchšie ako by si si myslel . . .
28.5.2012 - 18:23
0
roman BLOG

 

Až na to, že túto hru na tri bodky sa ja nehrám.
28.5.2012 - 18:57
+2
najkrajší

 

smutné . . . že ty ako osoba najpovolanejšia ideš mne, o troch bodkách niečo písať . . . ak si si nevšimol, tak ja toto oddelovanie viet používam na tomto portáli asi dva roky / ak nie viac / . . .
28.5.2012 - 21:27
0
flipper

 

smutné je, že si to všimli viacerí, že si podráždený a dosť výrazne si myslím, ako inokedy... a smutné je, že "plačeš na nesprávnom hrobe"...smutné je aj to, že bez toho, aby konkrétne Tebe niekto z tých, ktorých lepšie poznáš ako ostatných nejakým spôsobom ublížili, či Ťa nejak urazili, napriek tomu slušne napísané si zjavne zmenil rétoriku...a to dosť podstatne...ale veď, ako vravieval majster Werich "každý je strújcem svýho štestí"....
28.5.2012 - 21:40
+4
najkrajší

 

máš pocit že sa bavím s tebou ? prečo sa snažíš byť chytrý aj v momente keď sa ťa to netýka a hlavne keď sa ťa nikto na nič nepýta ? o mojich pocitoch a o mojom kľude vieš veľké kulové . . . prečo sa mi v tejto chvíli snažíš povedať niečo čo nie je pravda a vsugerovať niečo čo vôbec necítim ?
alebo máš pocit že hovorím niečo čo sa týka SBa ?
28.5.2012 - 21:47
0
flipper

 

opäť podráždená reakcia, v poslednej dobe obvyklé....vlastne posledné týždne tam necítiť žiadny rozdiel...arogancia z toho až srší...ale v poriadku, nemusím na Teba reagovať vôbec, napísal som len svoj názor...
28.5.2012 - 21:55
+2
najkrajší

 

nikto ťa o neho neprosil . . .
28.5.2012 - 21:56
0
flipper

 

prepáč, ale mám stále právo sa vyjadriť k hocičomu v diskusii...či máš pocit že sa Ťa vopred spýtať, "poprosiť Ťa o dovolenie?" na čo je toto dobré, fakt nerozumiem...má na mysli to arogantné správanie...
28.5.2012 - 21:59
+1
roman BLOG

 

V princípe s tebou súhlasím, z Najkrajšieho cítiť rozčarovanie a sklamanie, ale asi si to vážne mal nechať vykecať si nás dvoch, nijak tomu asi nepomôžeš keď tu budeš ako "sýty hladnému" robiť kázne.
28.5.2012 - 22:02
+1
flipper

 

Roman, vyjadril som sa vo všeobecnosti, nie konkrétne k Vašej diskusii...prečo? lebo som to tak cítil, už dlhodobejšie tu to rozčarovanie cítiť a myslím, že mu to dalo najavo viacero ľudí...skrátka som aj ja v tejto diskusii a proste som sa vyjadril....
28.5.2012 - 22:07
+2
roman BLOG

 

jasne, ale nejak to nepomáha len ho viac startujes...
28.5.2012 - 22:10
0
^
najkrajší

 

dobre . . . napíšem ti to inak . . . od 18:09 som začal istú debatu z Romanom . . . načo sa do nej serieš keď sa to teba netýka a netýka sa to ani tvojho klubu ? alebo mi chceš nahovoriť že bežne sa miešaš do rozhovorov svojích susedov keď riešia svoje veci ?
len tak pre zaujímavosť . . . mňa doma učili že sa mám vyjadrovať len k tomu čo sa ma týka a vtedy keď sa ma niekto na niečo pýta . . .
28.5.2012 - 22:04
0
flipper

 

tak o tom "sraní" do debaty by sme si mohli pohovoriť...kľudne aj 30ho, ak budeš mať čas a chuť...mňa tak trochu irituje ten Tvoj "tón", ale to je môj problém...preto sa nečuduj, že som sa ozval...pýtam sa len, prečo si taký podráždený? nič viac, nič menej...
28.5.2012 - 22:10
0
beefstarter

 

lebo sme nevyhrali 4ty titul v rade.. aj mna to "sralo" asi tak 10 min po zapase. pisem v uvodzovkach lebo je to len sport a ja som v ulohe divaka a konecny vysledok teda neviem ovplyvnit
28.5.2012 - 22:14
+1
mitoO

 

jak to BBB napisal?
28.5.2012 - 22:14
+2
najkrajší

 

dnes ráno som uzavrel ZoD na " kšeft " roka . . . na obed mi volal právnik že vymohol pohľadávku z roku 2010 . . . o 18:35 som sa prezliekol a urobil som so svojim synom " tradičný " 26 km okruh na bycikli počas ktorého mi stihol povedať že dnes v škole dostal dva krát za 1 . . . navyše som prišiel domov a manželka ma privítala fantastickým zeleninovým šalátom ktorý mi po tej cyklotúre padol mimoriadne vhod . . .
ty si fakt myslíš, že nejaká debata na HP mi dnes spôsobuje nervozitu a duševnú nerovnováhu ?
nerieš, o čom nevieš . . .
28.5.2012 - 22:25
0
flipper

 

ja som nikde nenapísal, že Ti spôsobuje HP a debaty na om nervozitu a nerovnováhu...len som vyjadril pocit, že si v poslednej dobe podráždený...nie som sám, čo som si všimol, ale v tejto chvíli hovorím len za seba...nemám záujem sa s Tebou naťahovať, pretože Ťa poznám aj osobne...možno tu nie je všetko pochopoené správne a preto vravím, ak budeš mať čas a chuť, 30ho to predebatujeme...budem len rád...
28.5.2012 - 22:30
0
najkrajší

 

myslím že od istého času si s tebou nemám čo povedať . . .
28.5.2012 - 22:35
-4
flipper

 

tak keď nie, tak nie...netuším od akého času, ale to Ty vieš asi lepšie, takže ako myslíš...
28.5.2012 - 22:37
0
roman BLOG

 

na to že si v pohode, máš dosť dramatické výstupy.
28.5.2012 - 22:38
+2
najkrajší

 

Roman . . . nemáš niekedy chuť si z niekým naliať čistého vína ?
28.5.2012 - 22:40
0
flipper

 

tak si ho nalej už konečne!
28.5.2012 - 22:43
0
roman BLOG

 

S kým?
28.5.2012 - 23:00
0
^
radopKE

 

Načo: sa s ním hádaš a diskutuješ?
Vyhodíš ho dverami a vráti sa ti oknom.Vidíš,že to ani teraz nepochopil.
29.5.2012 - 5:43
0
flipper

 

k tomuto nemám viac čo dodať, vlastne už ani nechcem...
29.5.2012 - 9:21
0
-BBB-

 

ze ti to doslo bracho .. kasli na to .. nema to vyznam ..
Super lepsi nebol , a to ze dostali gol a ze Hudacek bol sikovnejsi v predlzeni ako "slovanista" Tabacek ma povod dva roky dozadu v KE satni ... bodka .. zbytocne sa k tomu vyjadrovat...
Je vlastne dobre, ze oni prehrali finale so Slovanom v roku 2012 uz v roku 2010 vo svojich hlavach ...
29.5.2012 - 9:32
+1
najkrajší

 

BBB znova sa snažíš zaujať niečim, čo si si domyslel . . .
ak som vyššie písal o niečom čo sa udialo v KE šatni pred dvoma rokmi, tak som mal na mysli vianočný žúr po ktorom klub opustili Fiath, Kledrowetz a ďalší . . . lebo tam totiž treba hľadať rozklad morálky v KE mužstve . . .
nešlo ani o Tabačka a čo je asi najhoršie, tak nešlo ani o SBA, ale to bude pre vás asi ťažko pochopiteľné a možno aj urážajúce že som si vás dovolil vynechať zo svojich úvah . . .
29.5.2012 - 10:19
0
-BBB-

 

soory ale klames ... resp kecas ... tvoj prispevok dva dni dozadu a ucelovo vytiahnute slova ...: .... . . oni ho predali inak . . . predali ho vo svojích hlavách . . . keď už sa bavíme o tom, bolo by sa treba rozprávať o veciach od úplného začiatku . . . začiatok konca tejto sezóny je 2 roky starý . . .

Cize ste prehrali toto finále dva roky dozadu ... ok .. tento rok ste prehrali co?
Semifinale roku 2017?.. Zacal si to tu cele ty svojimi nezmyselnými konspiraciami o vsetkom okolo KE tímu, dokonca si usudil, ze mate lepsie podmienky ak v BA .. a zavrsil si to tým, že ja sa snazim zaujat niecim co si vymyslam? ... ok .. debata ukoncena .. celkovo... pre mna.
29.5.2012 - 10:47
+2
najkrajší

 

dobre . . . dám ti vysvetlenie ale nie tu . . .
29.5.2012 - 10:49
0
^
Nikto

 

myslíš tú debatu, ktorú viedol Rhime s Malkinom, do ktorej si sa "zapojil" keďže ťa do nej zjavne volali? Vodu kážeš, víno piješ a nevidím dôvod prečo by takéto hry nemohli hrať viacerí. Pre teba bez trojbodky.
28.5.2012 - 22:21
+2
kubinho

 

k tomu len tolko, ze este pred Jankovou prvou reakciou, ho Rhime spomenul, ze naraza na jeho prispevky. Mne to tak trochu ako "pozvanie" do diskusie pripada
28.5.2012 - 22:29
0
najkrajší

 

Kubo . . .
28.5.2012 - 22:35
+1
^
MackoPu

 

Sorry, ale take "maslo" tu ma kazdy na hlave a je to normalne. Debaty na forach nie su dialog.
Nechem rypat, ale pred par dnami sa ma snazil za to "dodrbat" flipper a pred tym iny sukmenovec, ked som si dovolil napisat do ich debaty nieco tomu druhemu. A ajhla, ako sa situacia otocila. Som rad, ze tu padlo : "prepáč, ale mám stále právo sa vyjadriť k hocičomu v diskusii...či máš pocit že sa Ťa vopred spýtať, "poprosiť Ťa o dovolenie?" a tentorat som to nepisal ja.
28.5.2012 - 22:38
+1
flipper

 

jak sa otočila? ja len, aby som bol v obraze, pretože nie som si istý, či som to dosť dobre pochopil...
28.5.2012 - 22:41
-1
MackoPu

 

Ze teraz to bolo teraz vycitane tebe, ked si vstuypil do debaty
Ale neriesme to zbytocne.
29.5.2012 - 13:51
+1
^
beefstarter

 

mna udivuje ze sa tu ludia koli hokeju dokazu urazat a neviem co vsetko. omg je to hokej
28.5.2012 - 21:49
+3
flipper

 

kde vidíš urážky?
28.5.2012 - 21:56
-1
beefstarter

 

neber to doslova, jednoducho je nieco vyse mesiaca po finale a tu sa lamentuje s horucimi hlavami akoby finale skoncilo pred 3 hodinami
28.5.2012 - 22:04
+1
flipper

 

akutát ja a iní len reagujú...ok...možno by sme nemuseli a pokecali by si tu trúchliaci...to nie je myslené ako urážka, ale skôr ako narážka na tých, ktorí vyše mesiaca po finále majú potrebu stále niečo riešiť...u mňa teraz skôr prevláda pocit hrdosti po strieborných medailách a už počas MS som na ligu zabudol....
28.5.2012 - 22:26
+1
^
bigi BLOG

 

podla mna to bolo myslene tak ze su niektori urazeni
29.5.2012 - 7:03
0
^
roman BLOG

 

Ja o voze a ty o koze. Nehrám sa na tri bodky = abstraktná debata ma nezaujíma.

Alebo inak. Zvolil si si zvláštne pravidlá hry na túto debatu, zjavne ta to baví, mňa nie.
28.5.2012 - 21:54
0
mitoO

 

Ak niekoho debata nebavi a debatuje.
28.5.2012 - 22:01
+3
roman BLOG

 

Môj príspevok neobsahoval priamu rekaciu na to čo bolo obsahom príspevku na ktorý reagoval. Formálne to teda bolo ukončením debaty z mojej strany. Ďaľší príspevok to len vysvetľuje.
28.5.2012 - 22:06
0
-BBB-

 

chlapi sorry ... ale Vam JEBE !!!!
28.5.2012 - 23:28
+7
flipper

 

aj sa sám zmažeš?
28.5.2012 - 23:38
0
roman BLOG

 

nalial...
28.5.2012 - 23:41
+2
flipper

 

BBB áno...
28.5.2012 - 23:45
+1
^
-BBB-

 

nezmazem, nakolko to nieje urazka, ale konstatovanie faktu .. bohuzial ...
29.5.2012 - 7:02
+4
roman BLOG

 

...ale, ale je to nevýchovné
29.5.2012 - 8:42
+1
Belasá holka

 

z tejto debaty som sa dočítala mnedzi riadkami viac, než som asi chcela.
OK.
29.5.2012 - 8:43
+1
-BBB-

 

pri tychto ludoch mozeme kaslat na vychovu ... to chce len pucung, 15 piv a liter domacej .. a potom si o tom mozeme pokecat aj na swinger ...
29.5.2012 - 9:33
+1
pena.vodopadu

 

over 15 sa už ťažko čosi navychováva
29.5.2012 - 9:46
0
^
pena.vodopadu

 

si zabil
29.5.2012 - 9:45
0

Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.



Kratke spravy

Ničuškin ukončil spoluprácu s Dinamom Moskva

Mladý ruský útočník Valerij Ničuškin ukončil spoluprácu s úradujúcim šampiónom Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamom Moskva. Informuje o tom oficiálny Facebook moskovského mužstva. Iba 18-ročný krídelník pôsobil v sezóne 2012/2013 v Traktore Čeľabinsk, po jej skončení sa dohodol na spolupráci s Dinamom. Rusko reprezentoval na MS hráčov do 18 aj do 20 rokov a zahral si tiež vo finále play-off KHL. "Rozmýšľal som nad tým, že pôjdem do zámorskej NHL. V Diname mi povedali, nech si robím, čo chcem. Brániť mi nebudú. Ukončili sme spoluprácu a ja som sa stal voľným hráčom. Dohodli sme sa, že ak sa mi za oceánom nebude dariť, môžem sa vrátiť do Dinama," cituje Facebook Dinama mladíka Ničuškina. Rodák z Čeľabinska už má reálnu predstavu o záujemcoch z radov klubov NHL. "Viem, že si ma chcú vybrať Tampa Bay či Nashville. Samozrejme, chceli by ma aj ďalšie mužstvá, no tie si nebudú vyberať z prvých miest. Myslím si, že ma získa jeden z klubov na prvých piatich priečkach v drafte," dodal Ničuškin.
22.5.2013 15:40 - SITA

Komarov sa možno vráti do Dinama Moskva

V Estónsku narodený fínsky hokejový reprezentant vlastniaci aj ruský pas útočník Leo Komarov sa možno vráti do klubu Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) Dinamo Moskva. Dvadsaťšesťročný krídelník v sezóne 2012/2013 pôsobil v klube zámorskej NHL Toronto Maple Leafs, no od 1. júla sa stane voľným hráčom s obmedzeniami. Hokejista priznal, že už nadviazal kontakt so zástupcami moskovského Dinama. "Nebudem to skrývať. Rokoval som so zástupcami Dinama, ale čakám aj na ponuku Toronta," cituje Komarova agentúra RIA Novosti. Výlukou v zámorskej profilige poznačený súťažný ročník začal Fín v Diname, za ktoré absolvoval 13 stretnutí s bilanciou 2 góly a 8 asistencií. V skrátenej sezóne NHL odohral 49 duelov, dosiahol v nich 4 presné zásahy a 5 gólových prihrávok. Vo farmárskom tíme Toronto Marlies v AHL si pripísal 14 štartov.
22.5.2013 11:59 - SITA

Jemelin po operácii kolena, čaká ho polročná pauza

Hokejový obranca Alexej Jemelin z tímu Montreal Canadiens absolvoval operáciu zraneného kolena a do súťažného diania zasiahne najbližšie až v novembri. Prostredníctvom Twitteru o tom informovali zástupcovia zámorského klubu. Dvadsaťsedemročný Rus si potrhal kolenné väzy pri súboji s Milanom Lucicom z Bostonu v závere základnej časti. Jemelin vo svojej druhej sezóne v profilige strelil v 38 stretnutiach tri góly a pridal deväť asistencií. "Zákrok som absolvoval v jednej z newyorských špecializovaných kliník. Všetko šlo podľa plánu. Po vybavení potrebných záležitostí sa vrátim domov do Togliatti, kde sa budem zotavovať z operácie," uviedol Alexej Jemelin, dvojnásobný víťaz prestížneho Gagarinovho pohára s Ak Bars Kazaň.
22.5.2013 11:59 - SITA

Phil Housley sa stal asistentom trénera v Nashville

Klub zámorskej hokejovej NHL Nashville Predators vymenoval jedného z najproduktívnejších obrancov histórie ligy Phila Housleyho za asistenta trénera namiesto odvolaného Petra Horacheka. Prostredníctvom tlačovej správy to potvrdil generálny manažér Predators David Poile. Housley hral v NHL počas 21 sezón za osem rôznych klubov, pod jeho vedením vyhrali Američania svetový šampionát 2013 hráčov do 20 rokov v ruskej Ufe. Niekdajší vynikajúci zadák bol aj jedným z asistentov Joa Sacca na lavičke USA na nedávnych MS 2013 vo Švédsku a Fínsku, kde zámorský výber získal bronz. Dnes štyridsaťdeväťročný Housley figuruje s 1232 bodmi na 4. mieste historickej tabuľky produktivity obrancov NHL. V Nashville bude pomáhať hlavnému trénerovi Barrymu Trotzovi.
22.5.2013 10:52 - SITA

Fín Salminen posilní Nižnij Novgorod

Fínsky hokejový útočník Sakari Salminen prestupuje do Torpeda Nižnij Novgorod. Dvadsaťštyriročný krídelník sa dohodol na ročnej zmluve. Doteraz hrával vo fínskej SM-Liige, kde bol najproduktívnejším hráčom Kuopia. Za KalPu odohral Salminen 59 stretnutí, v ktorých nazbieral 59 kanadských bodov (28+31). Na majstrovstvách sveta 2013 odohral rodák z Pori za Fínsko 10 stretnutí, v ktorých strelil jeden gól a pridal dve asistencie. Informáciu priniesol klubový web Torpeda.
21.5.2013 15:15 - SITA

Beauchemin by mal stihnúť úvod novej sezóny

Hokejový obranca Anaheimu Francois Beauchemin sa podrobil operácii pravého kolena. Po chirurgickom zákroku by mal stihnúť úvod novej sezóny. Beauchemin hral v závere sezóny v play-off napriek poškodeným väzom v kolene. Krátko po vypadnutí Ducks s Detroitom v prvom kole play-off sa podrobil operácii. Čoskoro 33-ročný obranca strelil v základnej časti šesť gólov a pridal osemnásť asistencií. V play-off bol so šiestimi bodmi v siedmich stretnutiach proti Detroitu najproduktívnejším hráčom Ducks.
21.5.2013 11:24 - SITA

Jozef Hrubý sa vracia do Csíkszeredy

Skúsený hokejový obranca Jozef Hrubý sa po jednej sezóne v slovenskom prvoligovom klube HK Dukla Michalovce vracia do rumunského tímu HSC Csíkszereda z mesta Miercurea-Ciuc. Informuje o tom špecializovaný portál jegkorongblog.hu. Tridsaťšesťročný bek v minulosti hral aj za rodnú Spišskú Novú Ves, Kežmarok, Poprad a aj spomenutú Csíkszeredu.
20.5.2013 14:28 - SITA

Kňazev sa dohodol s Chanty-Mansijskom

Hokejový útočník Kirill Kňazev sa po oslavách zisku Gagarinovho pohára s Dinamom Moskva rozhodol podpísať zmluvu s ďalším klubom Kontinentálnej hokejovej ligy Jugrou Chanty-Mansijsk. Dvadsaťdeväťročný útočník odohral v tejto sezóne za Dinamo 23 stretnutí, v ktorých strelil dva góly a pridal šesť asistencií. V play-off nastúpil len na tri súboje. Kňazev hral v KHL za Kazaň, Nižnekamsk, Spartak Moskva a Dinamo. V 250 zápasoch sa radoval z 51 gólov a 37 asistencií. Informáciu zverejnil Sport-Express.
18.5.2013 21:50 - SITA

Haugen predĺžil zmluvu s Dinamom Minsk

Nórsky hokejový brankár Lars Haugen predĺžil zmluvu s klubom Kontinentálnej hokejovej ligy Dinamo Minsk. Účastník MS 2011, 2012 a 2013 podpísal novú dvojročnú zmluvu. V minulej sezóne dostal 26-ročný gólman šancu v 22 stretnutiach, v ktorých v priemere inkasoval 1,81 gólu na zápas a mal 93,3 % úspešnosť zákrokov. Haugen sa postupne stal jednotkou Dinama a najmä v závere sezóny bol veľkou oporou. Informáciu zverejnil klubový web bieloruského mužstva.
18.5.2013 21:50 - SITA

Eric Staal nepôjde na operáciu

Kapitán tímu zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes Eric Staal pravdepodobne nebude musieť absolvovať operáciu zraneného pravého kolena. Rozhodlo o tom detailné vyšetrenie magnetickou rezonanciou. Kanadského útočníka zranil vo štvrtkovom štvrťfinále na 77. majstrovstvách sveta švédsky bek Alexander Edler, ktorý následne dostal dištanc do konca šampionátu. Informujú o tom zámorské médiá.
18.5.2013 18:15 - SITA

Archív krátkych správ »
Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov Offensive výroba športových dresov, oblečenia a suvenírov

Naj...

Zdieľate na Facebooku


FirstLine, logo Majstrovstvá sveta 2011 - Štatistiky MS 2011 na Slovensku

Posledné zápasy

19. máj 2013

ŠvajčiarskoŠvédsko
Súpiska Švajčiarsko1:5Súpiska Švédsko
FínskoUSA
Súpiska Fínsko2:3Súpiska USA

18. máj 2013

ŠvajčiarskoUSA
Súpiska Švajčiarsko3:0Súpiska USA
FínskoŠvédsko
Súpiska Fínsko0:3Súpiska Švédsko

Najviac bodov

Petri Kontiola
FIN 16
2.Stastny P. USA15
3.Smith C. USA14
4.Kovalchuk I. RUS13
5.Stamkos S. CAN12
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší strelec

Ilya Kovalchuk
RUS 8 gólov
2.Kontiola P. FIN8
3.Stamkos S. CAN7
4.Stastny P. USA7
5.Eriksson L. SWE5
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Najlepší brankár

Pavel Francouz
CZE 100%
2.Berra R. SUI96.72%
3.Enroth J. SWE95.63%
4.Gibson J. USA95.12%
5.Smith M. CAN94.44%
KOMPLETNÉ ŠTATISTIKY

Tabuľka skupiny A

P TímZSkóreB
1. Švajčiarsko 7 29:10 20
2. Kanada 7 25:10 18
3. Švédsko 7 17:11 15
4. Česká republika 7 19:12 11
5. Nórsko 7 12:26 9
6. Dánsko 7 13:20 6
7. Bielorusko 7 10:21 3
8. Slovinsko 7 12:27 2

Tabuľka skupiny B

P TímZSkóreB
1. Fínsko 7 23:14 16
2. Rusko 7 29:14 15
3. USA 7 24:16 15
4. Slovensko 7 18:17 10
5. Nemecko 7 13:16 9
6. Francúzsko 7 13:21 7
7. Lotyšsko 7 14:25 7
8. Rakúsko 7 18:29 5

Najbližšie zápasy

Výsledky / Program

pozicka do 1500 EUR pasiazona.sk
Evysledky.com - live športové vysledky


Partner HokejPortal.net



HokejPortal.net (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Erasmedia Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.