Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Tomáš Starosta pokračuje v Dukle

2.8.2018 14:40 HokejPortal.sk

Skúsený hokejový obranca Tomáš Starosta bude aj v sezóne 2018/2019 pôsobiť v tipsportligovom tíme HK Dukla Trenčín.


Tridsaťsedemročný odchovanec Dukly hral za Trenčín aj v v predchádzajúcom ročníku. Kde si v 49 zápasoch pripísal na svoje konto 25 bodov. "Tomáš včera podpísal zmluvu, takže tohto odborníka na kotlíkový guláš, buchty s makom či klobásky uvidíme znova v trenčianskom drese," napísali Trenčania sa na sociálnej sieti.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


kurtsteiner

 

Fuuuuha,dal si na čas.....
2.8.2018 - 14:50
+1

Andy182

 

Natahoval nas jak gunu v trenkach ... Ale kto by varil taky dobry kotlikovy ak nie on
2.8.2018 - 14:51
+3

zahorak009

 

Tak nielen kotlíkový, ale aj buchty, klabásky, či halušky. On je skrátka všestranný a všežravý Inak výborná správa pre ligu a špeciálne pre Duklu.
2.8.2018 - 15:04
+3

Big brother

 

Pán Obranca
2.8.2018 - 14:55
+23

FP-Romanides

 

Chlap má 37, vyzerá na 57 ale hrá ako 27 ročný. Všetko už v kariére dosiahol, ešte ten titul s Trenčínom chýba. Lenže tento rok to bude ťažké, Bystrica chce hattrick a Košice už tiež potrebujú úspech...
2.8.2018 - 15:02
+27

Andy182

 

Aj my potrebujeme uz uspech cakame dlhsie ako KE
2.8.2018 - 15:03
+6

imko_one

 

Ja mám taký pocit, že tento rok bude ešte viac vyrovnanejší ako ten predchádzajúci..

No samozrejme ma to teší, konečne dáke napätie v našej lige a som veľmi rád, že to už nieje o 1-2 mužstvách.
2.8.2018 - 15:07
+13

warn1ng

 

Prepáčte bystričania, ale prídete mi strašne nafučaný po tých dvoch tituloch. Trošku pokory by vám nezaškodilo.
2.8.2018 - 15:18
+12

rados

 

Hej no to si z čoho usúdil?
2.8.2018 - 15:22
0

warn1ng

 

Nechcel som sa tým nikoho dotknúť... Napr. komentár nadomňou: "Konečne dáke napätie v lige a som veľmi rád, že to už nieje o 1-2 mužstvách." Myslím že minulá sezóna bol veľmi vyrovnaná na toto tvrdenie.
2.8.2018 - 15:25
+2

Lukash_ke

 

no ja si myslim, ze skor narazal na casy predtym ked to bolo o BA a KE, v tom s nim suhlasim
2.8.2018 - 15:27
+11

warn1ng

 

Okej, akceptujem. Avšak môj názor na vec to nemení.
2.8.2018 - 15:37
0

warn1ng

 

Dokonca to o pár riadkov napísal. Ospravedlňujem sam.
2.8.2018 - 15:42
+4

advokatiss

 

Okej tak sa budeme len tak tisko v rohu krcit, lebo panom vo Zvolene to vadi
2.8.2018 - 15:26
+2

warn1ng

 

Ja som nikde nenapísal že mi to vadí. Pre mňa za mňa môžete na Europu dať veľký banner so slovami: "My sme majstri no a čo." Len som vyjadril svoj subjektívny pocit z vyjadrovania niektorých jedincov tu na HP. To snáď ešte môžem, nie ?
2.8.2018 - 15:33
+1

bbiskra

 

Vsak by sme len pravdu hlasali SME MAJSTRI...alebo sa mylim?
2.8.2018 - 16:30
0

K1NG01

 

warn1ng má pravdu niektorý Bystričania su tu namyslený len preto že vyhrala BB 2x titul myslia si že sú najlepši
2.8.2018 - 17:13
+6

KurierNz

 

Posledne dva roky aj su...
2.8.2018 - 17:18
+10

imko_one

 

no, my sme hlavne niektorííí Bystričania a sme hlavne namyslenííí
2.8.2018 - 17:25
+3

bohin85

 

no a vy si myslite zas za to ze ste vyhrali x titulov za sebou ze budete z toho zit a ze budete stale najlepsi??? casy sa menia vazeni...
2.8.2018 - 19:27
0

LenTak93

 

už ste zistili kto má dlhší?
3.8.2018 - 11:11
0

bohin85

 

co take napisal aby si mal pocit ze je niekto nafucany???
2.8.2018 - 16:01
0

imko_one

 

ehm čo ? : kto je nafučaný ? si normálny ?

narážam presne nato, čo tu bolo už napísane...dakedy bola liga a Slovane a Košiciach(dalo by sa povedať, že nuda, kedže už na začiatku sezóny bolo skoro jasné, že majster bude jeden z tejto dvojice) no dnes sa ku Košiciam pridali mužstvá ako Nitra-Trenčín-Bystrica-Zvolen a celkom bude dobré mužstvo má tento rok aj Poprad...
Takže konečne napätie v lige a boj o prvé priečky do posledného zápasu ako vlani. Teraz je zaujímavá liga, ktorá baví ľudí..
2.8.2018 - 16:52
+3

kocsma

 

Súhlasím, len ten spodok je


Bieda

2.8.2018 - 16:56
0

imko_one

 

????: Čo je zlé na posledných vetách ? Chceš mi povedať, že teraz nebaví ľudí viac naša liga keď je vyrovnaná ?
Podľa mňa, rozhodne áno a už sa teším na novú sezónu!
2.8.2018 - 16:59
+2

kocsma

 

Píšem, že dnes je viac zaujímavejšia než "včera"


B
2.8.2018 - 17:05
0

UssKe

 

Mňa liga iba o Košiciach a Slovane bavila viac ako táto terajšia verzia .
2.8.2018 - 17:00
+2

imko_one

 

hej "Mišo", vtedy bol lacnejší alkohol a bol si mladší, tak si viac zdržal
2.8.2018 - 17:02
+16

bohin85

 

ty sa mas co ozyvat co cu citam...
2.8.2018 - 19:28
0

UssKe

 

???
2.8.2018 - 20:12
0

cuchorko

 

co ta sushi?
2.8.2018 - 20:27
+1

HkmDetva

 

Nebolo bola silna štvorka
2.8.2018 - 20:44
0

rijko

 

Na to mas pravo a veru aj asi malo rokov.
Skoda,ze si nezazil 90te roky.plne uzasneho hokeja kde nevladli len 2 muzstva.a aj ten slovan bol vtedy len rohozka.kym nezacal s ukradnutymi peniazmi.
2.8.2018 - 21:23
+5

dusan1980

 

Mna liga o BB ,ZV,NR a Dukle bavi podstatne viac ako Ta KosickomSlovanisticka.
A som presvedceny ze vsetky styri terajsie kadre hraju lepsie ako KE a Slovan vtedy dokonca si myslim ze by aj KE aj Slovan prehral v tychto zapasoch.
To je zas moj nazor.
2.8.2018 - 21:58
0

axxel

 

To ako vazne chces porovnavat terajsie kadre BB, TN, ZV s kadrami Kosic a Slovana spred rokov?
2.8.2018 - 22:52
0

axxel

 

Ved sami ste mali o level lepsi kader vtedy ako teraz a aj tak tie tituly neboli
2.8.2018 - 22:56
0

enforcer92TN

 

Nemyslim si, ze bol o level lepsi. Bolo tam par vybornych hracov: Pardavy, Kollar, Hes, Huzevka, ktori to drzali... ostatok boli odchovanci, zrazaci, nahanaci. Hala vedel dobre zachytat, Kovac sa vysvihol v jednej sezone, mali sme vybornych centrov (spomenuty Huzevka, Kollar, aj defenzivny Kona) ale inak teraz mame lepsi kader co sa kvality tyka. Samozrejme ak berieme do uvahy sezony po vylukovej sezone 04/05. Este keby sa Marcel Hossa pridal, tak nie je o com. Ak nevyjde angazman v cesku tak mozno sa vrati Bezuch, Hlinka. Je ale pravda, ze by som uvital jedneho kvalitnejsieho beka na Starostovej urovni. Skoda, ze nevysiel ten Granak.
2.8.2018 - 23:11
+7

RebeccaBlack

 

Kukumberg a tuším aj melicharek hrali v tých rokoch tiež. Boli to určite nadpriemerný hráči.
3.8.2018 - 8:54
0

enforcer92TN

 

Kukumberg bol uz davno prec po majstrovskej sezone 03/04. Melicharek mal repre formu, na toho som zabudol.
3.8.2018 - 11:05
+1

Big brother

 

Axxel vobec sme nemali lepši kader
3.8.2018 - 8:45
0

enforcer92TN

 

Ked si to tak zhrnieme. Urcite mame o nieco lepsieho brankara, podstatne lepsie utocne formacie. Jedine co mame horsie je obrana, aj to o chlpok. To moze byt nasa slabina, ked sa zrani Starosta dlhodobejsie, tak to bude riadne citit.
3.8.2018 - 11:15
0

dusan1980

 

Ja si myslim ze sa to precenuje
Tie zapasy som si pozeral a hraci boli pomalsi,dnes mame hracov ako je Radivojevic ,Starosta,bartovic,Bliznak...Valent v branke je podla mna lepsi ako bol Hala...
Cize ano...myslim si.
Sme len moc sentimentalny a stale placeme nad minulostou(celkovo slovaci) namiesto aby sme si uzivali sucasnost.
Aj ja si sem tam z YouTube pozriem Finále Trencin -Plzen z 1991 aby som sa potesil ale
Poviem to takto slzy na zimaku som mal len dvakrát v zivote
Prvýkrát ked sme prehrali prve finále federálnej ligy v 89 ked som mal 9 rokov
a druhy tento rok po poslednom finále s BB...Napriek tomu ez sme prehrali som bol neskutočne pyšny na chalanov z ktorých niektorých poznam osobne ,a na druhej strane sklamani...
Al uroven sa mi zdala naozaj dobra...
3.8.2018 - 9:10
+4

Lukash_ke

 

Za Palka si slzu nevyronil?
3.8.2018 - 10:14
0

rijko

 

Vazne premyslam ako tento tvoj koment pochopit...
3.8.2018 - 15:28
+5

kurtsteiner

 

Je.bnuty si.
3.8.2018 - 23:13
+3

UssKe

 

Ak si to myslíš tak si pekne mimo. Tieto kádre by si ani neškrtli pri Kádroch z tej Košicko-Belasej éry.

Takže tak
3.8.2018 - 9:08
+4

dusan1980

 

Ja som 100% presevedceny ze by ich porazili
Tak isto mimo mozes byt Ty...
Zit v minulosti sa neoplati...
3.8.2018 - 10:15
0

loki12

 

mal by si to prehodnotit.. jedna supiska ke - tabacek, homer - miklik kristek pasek; šterbák deyl - dravecky gron bartos; grman šeda - fabuš zálešak jenčik; huba - haščák frolík vorel a to este mali ke farmu v bardejove, tento tím bol na míle vzdialeny tomu čo je teraz v lige + tu mas supisku slovana https://www.eliteprospects.com/team/169/hc-slovan-bratislava/2010-2011#players
3.8.2018 - 10:54
+3

axxel

 

Urcite by ich porazit mohli ale v serii by ste tahali za kratsi koniec to som si isty
3.8.2018 - 11:37
+2

axxel

 

Ved si len zober nas utok v tej dobe spred 6 - 7 rokov ... Faith, Bartos, Kristek, Dravecky, Miklik, Kmit, Huna, Gron, Zalesak, Huzevka ci v checking line Fabus s Tomikom ... To bola zostava ktora keby mali chalani tolko rokov ako vtedy tak vyhra teraz titul s prstom v zadku
3.8.2018 - 11:45
+1

loki12

 

presne tak hrali tu borci ktori boli fakt niekde inde a vyhrali by seriu s kymkolvek z tejto ligy
3.8.2018 - 12:21
+1

dusan1980

 

Radivojevic,Hossa,Bartovic,Bliznak,Starosta su hraci ktori su podla mna lepsi ako bore menovani,niektori hrali pravidelne NHL a niektori patrili v KHL k spici .
Takze nepresvedcilo ma to.
Ale tak jasne : 100 ludi-100 nazorov.Respektujem
3.8.2018 - 17:34
+1

axxel

 

... Ked su lepsi tak v tom pripade sa nemame o com bavit ... Ved kazdy normalny fanusik musi uznat ze hhraci co vtedy hrali za Kosice boli v najlepsich rokoch a nie veterani okolo 35 ako ty pises tebou menovanych ... O Bliznakovi sa nemusime bavit ten chlapec bude rad ked da 30 bodov ... Neviem mozme urobit anketu ktore muzstvo by bolo silnejsie
3.8.2018 - 18:02
+2

VladoBB

 

...nechcem vám do toho vstupovať, ale porovnávať tímy z minulosti so súčasnými, je ako porovnávať napr. najlepšie BMW z pred 10 rokov a súčasné priemerné BMW, ktoré je celkom určite lepšie...
...ja si myslím, že sa to jednoducho nedá porovnať...
4.8.2018 - 13:16
+7

kurtsteiner

 

A ty si kto?ked si si tak isty?
3.8.2018 - 23:15
0

fanke27

 

hokej sa zrýchľuje, posúva dopredu, takže niečo také porovnávať je nezmysel..

každopádne vtedy KE či BA mali nadupané súpisky menami vo všetkých formáciach a o dosť širšie kádre..
takže si úplne mimo so svojím príspevkov.. keby sme teraz mali rozpočet čo vtedy a vedeli postaviť taký nadupaný káder, tak si zase nikto neškrtne..
3.8.2018 - 9:18
+5

warn1ng

 

Áno som normálny. A viem ako si to myslel, preto som sa ti trošku vyššie ospravedlnil. A nenarážal som len na teba. Uvediem ďalší príklad:"Lebo tie naše pohronské derby nejako strácajú šťavu. Lebo sme už dvakrát mali nakročené k finále snov ale Zvolen to zakaždým pokazil. Chyba im ten posledný krôčik aby boli pre BB dôstojným rivalom..." Dôstojným rivalom ? Toto bolo od Romanidesa
2.8.2018 - 17:01
+1

imko_one

 

Myslím, že ani on nič v zlom na vás nemyslel, len chcel povedať, že máme to vysnené finále my, no nie? A bolo by super keby sa aj uskutočnilo...

S tou šťavou, tam je to pravda už to nieje tá rivalita čo niekedy ale je to možno aj tým, že opice prestali chodiť na štadión, tak nemá kto vyťahovať nože/pištole (chvalabohu)


2.8.2018 - 17:31
+1

warn1ng

 

Ani nevieš aký by som bol rád, keby sa to uskutočnilo. Možno to nemyslel v zlom, ale vyznelo to tak, teda aspoň mne. V každom prípade gratulujem vám ku dvom titulom. (Ani nevieš ako ma bolí to napísať.)
2.8.2018 - 17:48
+1

Lukash_ke

 

veru vela muzstiev posobi naslapane, myslim si ze niektore utru usta, len zatial neviem, ze ktore snad sa dockame vyrovnanej sezony aby aj ZC lakala ludi na stadiony
2.8.2018 - 15:22
0

strojar

 

A mohol by byť aj "menej vyrovnanejší"?
2.8.2018 - 15:31
0

K1NG01

 

Hra dobre ale ako 27 ročný by som nepovedal
2.8.2018 - 15:18
+1

Big brother

 

Ako 29 ročny podla mna. Ani tí 29 roční by nezvladali taky ice-time ako ma on.
2.8.2018 - 15:45
+1

forwardPP

 

Veď ani oňho nezvláda.
2.8.2018 - 16:44
+4

Big brother

 

On v pohode ano obcas spravi hrubku, ked uz je to na neho moc, ale celkovo čo sa tyka kvality, tak ostatni beci v lige mu mozu akurat tak korčule zavazovat
2.8.2018 - 17:22
+7

axxel

 

No jo
2.8.2018 - 17:40
+1

forwardPP

 

Už minulú sezónu som písal,že v lige sú lepší obrancovia ako on min. 5 ich bolo.
Iba vy trenčania ho preceňujete.
2.8.2018 - 18:27
+4

advokatiss

 

Ktori 5 ? Len ma zaujima tvoj nazor, nehladaj za tym nic
2.8.2018 - 19:40
+4

forwardPP

 

Už som ich raz písal,keď bols tiež debata o Starostovi.
2.8.2018 - 21:06
+2

advokatiss

 

Dík za ochotu
2.8.2018 - 21:09
+18

kapo10 BLOG

 

Takze teraz si treba pozriet vsetky diskusie minulej sezony?
2.8.2018 - 21:59
+3

rijko

 

Nechajte to,tazko sa pamata pravdu,nie to este hluposti.
2.8.2018 - 23:00
+1

forwardPP

 

Ja si to pamätám,len tú ozdobu,čo máš na krku,treba používať aj na niečo iné ako si učesať na nej ráno vlasy.(existuje história príspevkov). A advokatissovi dom tie mená napísal.
3.8.2018 - 10:14
+2

rijko

 

Takze tie mena nemas a len sa vykrucas?klasicka metoda pozera a demagoga.
Najsmiesnejsie je,ze si dokonca presvedceny,ze mozes mat pravo posudzovat nazor inych a svoj nan nadradovat.
Aj pre mna je Starosta TOP obranca ligy.a tvoj nazor,ze je 5 lepsich je na tebe aby si si obhajil.
3.8.2018 - 11:14
+3

forwardPP

 

Vidíš,že máš problém s pochopením textu. Pokojne si tie mená nájdi v histórii príspevkov. Kde som tie mená dal,a ak si lenivý je to tvoj problém. O tom názore a nadradovaňí... daj si za túto vetu facku,keďže si môj názor nazval ako hlúposť.
3.8.2018 - 11:44
+1

dusanTN

 

Už som išiel pozrieť históriu tvojich príspevkov a hľa..tlčhuba. Tak je to jasné.
3.8.2018 - 11:49
+1

forwardPP

 

A to je problém pri hľadaní histórie príspevkov?
P.S. ten status tlčhubu rešpektujem narozdiel od teba keď si ho dostal,bol si hneď vyplakávať za adminom stránky aby ti ho zrušil.
3.8.2018 - 13:38
+1

rasticek

 

Ty si ešte nepredýchal to vyradenie v PO či jak? Nebýval si vždy takýto útočný...
3.8.2018 - 14:33
+2

forwardPP

 

Podľa mňa to nie je útočné ake ak to tak beriete tak sa všetkým ospravedlňujem.
3.8.2018 - 14:49
+2

rasticek

 

To že si myslíš že Starosta neni najlepší bek nie, ale spôsob akým to podávaš.
Prezentuješ sa svojím názorom, na ktorý nikto nemá právo šahať, ale argumentami to nepodložíš. Diskutuješ na spôsob nášho fotografa (ktorý mimochodom vystupuje aj tu na fóre), s najrozumnejším názorom a neobmedzeným právom naň, jediný múdry a my ostatní tomu nerozumieme
3.8.2018 - 15:09
+1

forwardPP

 

Ten fotograf je rijko?
3.8.2018 - 17:16
+1

rijko

 

Vidis,aky si smutne zatrpknuty.a pritom je taky pekny letny den.ze s tebou nechcu ist dievcata von?
3.8.2018 - 18:22
0

cuchorko

 

keby len dievca.sa stavim ze ani ziadny chlapec.
3.8.2018 - 18:44
0

forwardPP

 

Máš s tým bohaté skúsenosti ? Však áno.
3.8.2018 - 19:45
+1

rijko

 

A ved aj u vas na severe je vraj teplo.
3.8.2018 - 19:52
0

dusanTN

 

Tlčhubu som nikdy nemal.
3.8.2018 - 14:44
0

kurtsteiner

 

Si sa posral???
3.8.2018 - 23:17
0

enforcer92TN

 

Neprecenujeme. S prehladom by bol v TOP 3 obrancov v lige, ak nie najlepsi.
2.8.2018 - 23:12
0

forwardPP

 

Podľa akej logiky? Asi nejakej ufónskej.
3.8.2018 - 10:12
+2

enforcer92TN

 

Nie si ty ten popradsky hrac co sa krcil pred Deveauxom ked na neho nakrical? Lebo inak si ten tvoj komplex neviem vysvetlit.
3.8.2018 - 11:08
+5

forwardPP

 

Aký komplex,len preto že nesúhlasim s tým že Starosta je najelpší obranca ligy? Nebuď smiešny.
3.8.2018 - 11:40
+2

rasticek

 

Tak nám vymenuj lepších. Veď predsa tebe tých pár mien vymenovať zaberie menej času než nám, prehrabávaním sa v tvojich príspevkoch
3.8.2018 - 14:35
+1

forwardPP

 

Jasné,że zaberie ale nechce sa mi vám pomáhať.
Ale dobre jedno meno dám Ross.
3.8.2018 - 14:50
+2

lubfito

 

Nick Ross.
Jednoznačne, bez debaty, najlepší obranca túto sezónu. A to vôbec nechcem znižovať Starostov prínos v Dukle.
3.8.2018 - 15:07
+1

dusanTN

 

S tým, myslím, súhlasí väčšina ľudí, čo sa trošku orientujú v hokeji. Ja ale stále hľadám ďalších štyroch, čo sú lepší od Starostu...o ktorých hovorí forwardPP.
3.8.2018 - 15:10
0

rijko

 

Ross,Rossik,Rossicek,Rossatko,Rossulik
3.8.2018 - 15:17
+2

forwardPP

 

Dosť trápny vtip.
3.8.2018 - 17:07
0

lubfito

 

To už nechám na Forwarda. Ja mám ešte jedného, ale ten je z môjho tábora takže nebudem menovať
3.8.2018 - 15:23
0

forwardPP

 

Aj v mojom zozname bol.
3.8.2018 - 17:07
+1

Big brother

 

S tym sa nedá suhlasit. Starosta bol v minulej sezone vykonnoste niekde inde ako ostatni beci v lige. Ved to musel vidiet kazdy kto tie hokeje pozeral.
3.8.2018 - 8:47
+3

Stano55

 

Klobásky...
3.8.2018 - 10:05
+2

forwardPP

 

Obranca ktorý nazbieral 25bodov a iba 10 plusiek v playoff 10b a iba 2 plusky a jeho označiť za najlepšieho obrancu ligy to je riadna bieda.
3.8.2018 - 10:22
+2

KralGolfovehoKlubu

 

ako povedal vinco lukac (alebo mohol povedat): statistiky su ako bikiny...vela ukazu ale neodhalia to podstatne
3.8.2018 - 10:28
0

forwardPP

 

A čo je to podstatné ?
3.8.2018 - 11:39
+1

KralGolfovehoKlubu

 

nebudem tu krmit trolla...ved ty nediskutujes..na prekaracky, dotahovania nemam chut
3.8.2018 - 12:09
+2

forwardPP

 

Ďakujem za ochotu.
3.8.2018 - 13:34
+1

emoxx1

 

Obrancu by som nehodnotil len čisto cez štatistiky produktivity.
3.8.2018 - 10:29
0

forwardPP

 

Nehodnotím len cez štatistiky,ale dosť veľa napovedia,keď si pozrieš štatistiky iných obrancov tak len tak náhodou nemajú lepšie čísla ako Starosta tú kvalitu proste musis mať.
3.8.2018 - 11:38
+1

emoxx1

 

Ofenzívnu kvalitu... V tej defenzívnej ani tabuľka pravdy +/- skoro nič nenapovie. Obranca ktorý zblokuje strely, alebo prihrávky, nastupuje proti elitným hráčom súpera má tiež svoju kvalitu, ale žiadna štatistika to neporovnáva. Preto mi príde divné to pomyselné poradie obrancov. Podľa akého kľúča si to vyhodnotil?
3.8.2018 - 12:12
+2

forwardPP

 

Hlavne,že ak označili Starostu za najlepšieho to ti nevadilo. A tá štatistika +/- je najdôležitejšie čo u obrancu môže byť.
3.8.2018 - 13:35
+1

emoxx1

 

Trošku nerozumieš. Keď obranca nastupuje proti elitným lajnám súpera a vďaka jeho práci nedostanú 3-4 góly (síce ani žiadny nedajú) tak to jeho +/- štatistiku nijako nezmení, no napriek tomu nesie veľkú zásluhu na víťazstve. Preto sa ti snažím vysvetliť, že určovať kvalitu obrancu podľa štatistiky je nezmysel.
3.8.2018 - 14:40
0

forwardPP

 

Tak prosím povedz mi podľa čoho to mám určovať? Ja som bol v minulej sezóne na dosť zápasoch, veľa som ich tiež videl na huste,čiže som videl al ich herný prejav ale vôbec som nemal pocit,že by bol top obranca ligy.
3.8.2018 - 14:54
0

emoxx1

 

Tak neviem... Ja som videl tiež dosť zápasov a môj názor je, že Starosta je pre Duklu hráč nevyčísliteľnej hodnoty. No určovať kto je najlepší v lige, ešte k tomu na základe produktivity... Pustil si sa na tenký ľad... U
3.8.2018 - 15:04
+3

lubfito

 

Zas na druhej strane, podľa čoho chceme porovnávať hráčov?
Ja viem že štatistiky nie sú to najdokonalejšie čo existuje, ale určite je to to najlepšie čo máme ako fans k dispozícii.
Ja si osobne myslím že elitný obranca musí mať dobrú bodovú sezónu za sebou.
A keď sa pozriem do tabuľky tak Starosta je 5ty najproduktívnejší obranca TL. Takže je to TOP hráč na svojom poste v lige. Lepší ako 60 iných chalanov čo brázdili klziská minulú sezónu
3.8.2018 - 15:16
+2

forwardPP

 

Pre komplexnosť by boli dobré aj ďalšie štatistiky ako zisky pukov,vyhraté súboje atď. Súhlasím s tým čo sa týka ofenzívy,že bol medzi top3 ale čo sa týka aj zo započítanim defenzívy medzi top 3 podľa mňa nepatrí.
3.8.2018 - 17:15
+1

rasticek

 

Jáj. Čiže Mihálik a Cebák boli dvaja najlepší beci minulej sezóny. Chápem správne?
3.8.2018 - 14:43
+1

forwardPP

 

Zase si to zobral zo zlej strany nepovedal som že,o kvalite rozhoduje iba štatistika +/- ale,že je najdôležitejšia a za tým si určite stojím. A Mihálik bol určite kvalitou nad Starostom,Cebák nie. (Porovnávam iba minulú sezónu.
3.8.2018 - 14:57
0

PASCALDUPUIS

 

+/- je kktina na Ntu a nie najdolezitejsia statistika..
3.8.2018 - 15:03
0

forwardPP

 

Chápem,že to tak berieš keďže skoro všetci boli vaši hráči v mínuse.
3.8.2018 - 17:10
+1

PASCALDUPUIS

 

Dam ti pekne porovnanie 2 hracov dokonca z rovnakeho timu aby si to nemohol vytiahnut, ze jeden hra v horsom time. Taky Colton Parayko, ktory je vyborny mlady obranca mal -7 (hrava 20+ minut na zapas) naopak jeho spoluhrac Robert Bortuzzo, ktory je slaby obranca a musel som ho trpiet par rokov v Pens mal +11 (3. par). Ktory hrac je podla teba lepsi? To ani nehovorim o hracoch kalibru Letang (-9) alebo dokonca Karlsson (-25!!!). +/- proste nie je statistika podla ktorej sa hodnoti kvalita obrancu kedze je rozdiel hrat proti top hracom supera a naopak par minut proti 3/4 utoku tam sa tie pluska zbieraju lahsie
3.8.2018 - 17:23
+2

forwardPP

 

No ešte si tam zabudol produktivitu ale o niečom to svedčí,že v defenzíve majú obrovské problémy.
3.8.2018 - 18:24
+1

PASCALDUPUIS

 

Ty si proste mantinel zbytocne sa nejak rozpisovat. Mihalik je lepsi ako Starosta, proste wow. A to mi je Starosta vcelku ukradnuty
3.8.2018 - 18:41
+2

emoxx1

 

Ale tiež máš hráčov ako Orpik, ktorý je v NHL 16 rokov a dal v NHL 16 gólov. Z 982 zápasov má +/- 71. Ten nie je ani produktívny, +/- nemá nejaké ohromné ale napriek tomu hrá ligu 16 rokov a bude aj 17ty. Podľa tvojich pôvodných komentov by to malo byť total drevo.
3.8.2018 - 18:58
+2

forwardPP

 

Samozrejme porovnávam hráčov z jednej ligy preto je Orpik na pomery NHl bieda.
3.8.2018 - 19:44
+1

PASCALDUPUIS

 

Bieda ktora odohra tento rok 1000. zapas v najlepsej lige sveta.. ako to, ze ho tam tak dlho drzia?
3.8.2018 - 20:01
0

rijko

 

Ty si hotovy chlapce.
3.8.2018 - 20:05
+1

rasticek

 

Mihálik bok určite nad Starostom opýtaj sa Bystričanov, oni ti povedia
3.8.2018 - 15:11
0

forwardPP

 

Áno súhlasia s tým nemusím ss ich pýtať.
3.8.2018 - 17:09
+1

cuchorko

 

ano mas pravdu.Mihalik bol pre Duklu neocenitelny obranca.vsak predsa vo finale zariadil takmer dokonaly obrat pre Duklu
3.8.2018 - 16:48
+1

forwardPP

 

No a nakoniec zariadil titul pre Bystricu.
3.8.2018 - 17:10
0

cuchorko

 

tlchuba: preco konecne nepriznas ze nemas ziadny zoznam? ak by si mal tak ho sem das ako padny argument tvojho tvrdenia ze Starosta nepatril minulu sezonu medzi top 5 obrancov ligy.
3.8.2018 - 17:22
0

advokatiss

 

Ma zoznam poslal mi ho ale nebudem ho sem davat
3.8.2018 - 18:09
+2

cuchorko

 

tak je to jasna tlchuba.na co chodi do diskusie ked nechce diskutovat a argumentovat. mozno len nema ziadnych kamaratov a toto je jeho jedina moznost ako socialne zit
3.8.2018 - 18:24
+2

forwardPP

 

Normálnym ľudom som ho poslal do správy,blbcom ho tu dávať nebudem.
3.8.2018 - 18:25
+2

cuchorko

 

tlchuba: chudacik malicky,vsetci ti ublizuju?
3.8.2018 - 18:43
+1

rasticek

 

Bystrica mala dva tituly po sebe, Košice musia počkať, teraz je na rade Starosta, Radivojevič, Hossa a Bartovič
2.8.2018 - 15:58
+9

axxel

 

Bystrica aj keby vyhrala este 2x po sebe tak sa nevyrovna Trencinu a Kosiciam
2.8.2018 - 17:40
+3

rasticek

 

Nežijme z minulosti
2.8.2018 - 18:06
+4

bohin85

 

niektori budu len z toho zit...
2.8.2018 - 19:29
+1

axxel

 

Trencin zije to je pravda ... kosice vsak nie
2.8.2018 - 19:51
0

dusan1980

 

Presne preto bola Dukla strieborna a Kosice vypadli uz druhykrat a ani do semi sa nedostali
A navyse to zhadzovali na vsetkych okolo div ze do Ebel nesli
Ach jaj
2.8.2018 - 22:01
+2

axxel

 

Kosice boli majstri nedavno ... Kedy vyhral Trencin titul naposledy? .. Lebo nespominam si ... Napriek tomu ste pre mna lepsi klub a rival ako Bystrica, Nitra ci Zvolen
2.8.2018 - 22:55
+2

dusan1980

 

Mne sa napriek tomu pacia zostavy aspon 6 klubov na novu sezonu a tešim sa na to...
3.8.2018 - 9:13
0

RhimeSBA

 

Njn, Trenčín by dokonca predbehla
2.8.2018 - 20:30
0

rijko

 

Never vsetkym zapisom,ktore si niektori zmenili tak ako im vyhovovalo a porusili to,na com sme boli dohodnuti.
2.8.2018 - 21:19
0

matis444

 

No netreba zabudat, ze nase tazenie sa zacalo uz v sezone 1988-89.
2.8.2018 - 21:37
0

fagaf

 

Povedzme si ako vyzerá taký Marcel. Zo zadu aj na 80 ročného

Neviem, on má už fakt také sivé vlasy alebo to je farba ? Lebo som ho videl čo som bol z mladým na kempe u Gáborika a hrozne niečo
2.8.2018 - 20:18
0

evgeni71

 

Nie nechýba, on uz titul s Duklou vyhral.
3.8.2018 - 3:21
+4

wedro

 

Dukla Trenčín: Premna najväčší ašpirant na Finále.

A samozrejme najväčší konkurent pre HC Košice.
Osobne teším sa na EL Clasico ktoré bude ozdobou ligy a lákadlom pre Hokejových fanúšikov.
Maďari budú sledovať a učiť sa ako hrať hokej na top úrovni.
Povedzme si odkiaľ budú zbierať cene skúsenosti ak nie takých klubov ako sú HC Košice a Dukla Trenčín.
Najúspešnejšie hokejové kluby na Slovensku.

Takže tak.
2.8.2018 - 15:29
+28

sspp

 

nepi už tolko
2.8.2018 - 16:13
+14

kocsma

 

Wedro súhlasím. Lepších klubov na SK niet. Bodaj, nech tam jedného dňa bude patriť aj Mikuláš.


Bieda
2.8.2018 - 16:34
0

MaxSBA

 

ty si tiež bieda.
2.8.2018 - 16:57
+2

kocsma

 

Milé od teba
2.8.2018 - 17:06
+2

TOPmanager

 

Uhm, ZNACKY
2.8.2018 - 17:08
+1

Sunkafit

 

El clasico bude akurat tak BB-TN
3.8.2018 - 7:42
+1

dusan1980

 

Budme skromnejsi...ked som cital zostavy BB a NR povedal som si ze bude problem...
U nas bude hlavné a dôležité to či Valent bude mať fazonu ako minuly rok a ci mu k tomu system hry a jeho dodržiavanie bude napomáhať.
Bez neho by sme boli o2-3 priečky nižšie
A kedze kader je skoro rovnaky...bude dôležité aby neprišlo uspokojenie
3.8.2018 - 10:18
0

strojar

 

Jáj, dal by som si.
2.8.2018 - 15:32
+3

Dzunkes

 

Kotlikovy
2.8.2018 - 20:17
+1

enforcer92TN

 

Jooooj, titul, dal by som si.
2.8.2018 - 23:12
+4

FP-Romanides

 

Tento rok tu zase bude žumpa: je to posledná šanca získať titul pre Radivojeviča, Starostu, Nagyho - všetci sa nechali prehovoriť na poslednú sezónu a majú veľké očakávania. Trenčín získal starých odchovancov, Košice nakupujú všetko čo bolo niekedy dobré, Zvolen buduje silný káder, Nitra je vždy silná najmä v domácom prostredí. Trenčín veľmi chce titul, Košice už musia spraviť úspech, Bystrica túži po hattricku, Zvolen chce naspäť medzi elitu, Nitra je vždy silná... A môžu vyskočiť aj tímy ako Poprad a Zámky. A ešte navrch k tomu prídu maďarské mužstvá. Teším sa na sezónu, očakávam nevraživosť a útoky medzi fanúšikovskými tábormi, tipujem že to tu bude poriadna žumpa. Naďalej trvám na svojom návrhu zablokovať vytváranie nových užívateľských účtov, aby sa nemohli opakovať kauzy typu kofola, čiže hmeď po zabanovaní si niekto vytvorí tri nové kontá. A ešte posledná vec: nezabudnite kto je majster.
3.8.2018 - 7:54
+13

UssKe

 

Peter Sagan je majster
3.8.2018 - 8:11
+4

AdamNR

 

Majster nesympatii? Ked uz to tu rozbiehas
3.8.2018 - 8:11
+3

Lukash_ke

 

nastavit registraciu na telefonne cislo a co-to by to preriedilo
3.8.2018 - 8:21
+2

Acorgonka

 

Kto je majster? Nadchadzajuca sezona este nema majstra ci ty myslis majstra odborneho vycviku?
3.8.2018 - 8:29
+3

FP-Romanides

 

Úradujúci majster
3.8.2018 - 9:09
+1

Acorgonka

 

Ved toto barani trvrdohlavi nemachrujte
3.8.2018 - 9:21
+2

Atlan

 

zumpa je tu uz par rokov (cest vynimkam) ale suhlasim ze sa crta velmi silna sezona a tuhy boj
3.8.2018 - 9:18
+3

lubfito

 

Som rád že Tomáš ešte bude pokračovať, jednoznačne najlepší bek Dukly. A ešte stále má čo odovzdať tomuto klubu. Nech sa darí
3.8.2018 - 15:09
+2


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Nashville si zaviazal obrancu Ellisa zmluvou na osem rokov

Hokejový obranca Ryan Ellis podpísal s klubom NHL Nashville Predators novú zmluvu na osem rokov. V utorok o tom informovala oficiálna stránka profiligy. Zmluva má priemernú ročnú hodnotu 6,25 milióna amerických dolárov a začne platiť od sezóny 2019/2020.
včera o 20:56 - TASR

Kevin Rooney podpísal dvojročnú zmluvu s New Jersey

Vedenie zámorského hokejového klubu NHL New Jersey Devils uzavrelo dvojročný kontrakt s útočníkom Kevinom Rooneym. V pondelok to podľa agentúry AP uviedol generálny manažér "diablov" Ray Shero. Rooney podpísal dvojcestný kontrakt, na úrovni NHL zarobí 700.
13.8.2018 20:40 - Michal Bruner / TASR

So zosnulým Mikitom sa môžu fanúśikovia rozlúćiť v nedeľu v United Center

Telesné pozostatky zosnulého hokejistu Stana Mikitu verejne vystavia v átriu haly United Center, ktorá je domovom tímu NHL Chicago Blackhawks. Klub informoval, že fanúšikovia sa tam s ním môžu prísť rozlúčiť v nedeľu 12. augusta od 11.00 do 16.00 h miestneho času. Bývalý slávny hokejista zomrel v utorok vo veku 78 rokov.
9.8.2018 09:57 - Adrián Danaj / TASR

Arniel a Cashman asistentmi trénera Reirdena vo Washingtone

Scott Arniel a Reid Cashman doplnili realizačný tím v klube zámorskej hokejovej NHL Washington Capitals. Obaja sa stali asistentmi nového trénera úradujúceho šampióna Todda Reirdena, informoval portál tsn. ca.
7.8.2018 08:50 - Adrián Danaj / TASR

Smith si po arbitráži v Dallase platovo polepší

Kanadský hokejista Gemel Smith podpísal po arbitráži s klubom NHL Dallas Stars ročnú zmluvu na 720. 000 dolárov. Predstavy oboch strán o novom kontrakte sa rozchádzali, v dôsledku čoho musela rozhodnúť až arbitráž.
4.8.2018 12:32 - Michal Bruner / TASR

Calgary vykúpilo Brouwera zo zmluvy

Kanadský klub NHL Calgary Flames vykúpil v piatok zo zmluvy hokejistu Troya Brouwera. Tridsaťdvaročný útočník sa tak stal neobmedzeným voľným hráčom. Brouwer podpísal s Calgary zmluvu na 18 miliónov dolárov v júli 2016.
4.8.2018 09:58 - Michal Bruner / TASR

Ceci si z arbitráže odniesol ročný kontrakt na 4,3 milióna dolárov

Kanadský hokejista Cody Ceci si z piatkovej arbitráže odniesol ročný kontrakt s Ottawou Senators na 4,3 milióna dolárov. Dvadsaťštyriročný obranca sa stal v zámorskej NHL obmedzeným voľným hráčom po tom, ako vypršala jeho dvojročná zmluva na 5,6 milióna dolárov.
4.8.2018 09:17 - Michal Bruner / TASR

Stone sa vyhol arbitráži, s Ottawou podpísal ročnú zmluvu

Kanadský hokejista Mark Stone podpísal s klubom zámorskej NHL Ottawa Senators nový ročný kontrakt v hodnote 7,35 milióna dolárov. Dvadsaťšesťročný pravý krídelník sa tak vyhol arbitráži, ktorá sa mala uskutočniť v piatok.
4.8.2018 08:44 - Michal Bruner / TASR

Mladý útočník Melcher bude pôsobiť v tíme Everett Silvertips

Slovenský hokejový útočník Peter Melcher bude v nasledujúcej sezóne pôsobiť v zámorskej juniorskej Western Hockey League (WHL). Na spolupráci sa dohodol s tímom Everett Silvertips. "Sme radi, že môžeme Petra privítať v našej hokejovej rodine.
3.8.2018 12:42 - Adrián Danaj / TASR

Skinner po ôsmich rokoch opustil Carolinu, vymenili ho do Buffala

Hokejový klub zámorskej NHL Buffalo Sabres získal z Caroliny Hurricanes útočníka Jeffa Skinnera. Opačným smerom putovali práva na útočníka Cliffa Pua a tri draftové výbery v nasledujúcich dvoch rokoch. "Bol správny čas na to, aby sme Jeffovi dali možnosť na nový štart v Buffale.
3.8.2018 08:48 - Adrian Danaj / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky