Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčania zaskočili Nitru v predĺžení (VIDEO)

zdroj: TASR
11.3.2019 20:51 TASR

V pondelňajšom prvom štvrťfinálovom súboji Kaufland play off Tipsport Ligy 2018/2019 zvíťazili hokejisti Dukly Trenčín na ľade Nitry 3:2 po predĺžení a ujali sa vedenia v sérii 1:0. Druhý zápas je na programe v utorok 12. marca opäť v Nitre (18.00 h).


HK Nitra – HK Dukla Trenčín 2:3 pp (2:0, 0:1, 0:1 - 0:1)
Góly:
10. Kerbashian (Scheidl, Pupák), 17. Lantoši (Slovák) - 21. Bartovič (Cebák), 58. Starosta (Sojčík, Radivojevič), 70. Rýgl (Ölvecký). Rozhodovali: Novák, Štefik - Tvrdoň, Výleta, vylúčení: 3:6 na 2 min., presilovky 0:1, oslabenia 0:0, 3247 divákov.
/stav série: 0:1/

Nitra: Hanuljak – Mezei, McCormack, Pupák, Morrison, Rais, Versteeg, Korím, Fominych – Blackwater, Slovák, Lantoši – Scheidl, Kerbashian, Majdan – Buček, Bortňák, Rapáč – Hrušík, Čaládi, Pätoprstý

Trenčín: Valent - Starosta, Rýgl, Krejčí, Cebák, Gula, Bokroš, Bohunický, Hudec - Sojčík, Ölvecký, Radivojevič - Hecl, Sadecký, Bartovič - Švec, Radjenovic, Varga - Hlinka, Dlouhý, Mikula

Štvrťfinále medzi Nitrou a Trenčínom sa začalo, akoby ani jedno mužstvo nepauzovalo takmer dva týždne. Zápas sa odohrával od začiatku vo vysokom tempe a vo výbornej atmosfére. Prvá tretina vyšla lepšie domácim, ktorí sa presadili dvakrát. V 10. minúte nechali hostia veľký priestor pri prechode stredným pásmom Kerbashianovi a ten vymietol horný roh Valentovej brány. Na tento zásah mohol odpovedať v 12. minúte Švec, ktorý zakončoval prečíslenie, ale Hanuljak si s jeho strelou poradil. V 17. minúte ukázal svoju rýchlosť Lantoši, ktorý poľahky obkorčuľoval Rýgla a bekhendom prekonal Valenta - 2:0.
Vstup do druhej tretiny mali lepší Trenčania. Už v úvodnej minúte znížil na rozdiel gólu aktívny Bartovič. V 27. minúte sa ocitol Majdan zoči-voči Valentovi, no brankár hostí strelu zneškodnil. V 33. minúte sa puk odrazil k Ölveckému, ktorý vo výbornej pozícii zlyhal. Oba tímy si nič nedarovali a v súbojoch nič nevypúšťali.
Tretia tretina priniesla najmenej hokejového umu. Trenčín sa snažil vyrovnať, ale do vyložených šancí sa prakticky vôbec nedostal. Nitrania bránili stredné pásmo a hostia mali oveľa slabší pohyb ako v prvých dvoch tretinách. Vytúžené vyrovnanie nakoniec prišlo. V 58. minúte využili Trenčania presilovú hru zásluhou Starostu. V riadnom hracom čase sa už nič neudialo, a tak zápas išiel do predĺženia.  Na jeho začiatku mali domáci presilovú hru, ktorú odohrali veľmi zle. Trest za pasivitu Nitry prišiel v poslednej minúte predĺženia, keď si “Corgoni” nedali pozor na Rýgla a ten zariadil prvý bod v sérii pre Trenčín.

Antonín Stavjaňa, tréner Nitry: "Vyhrávať 2:0 a stratiť zápas je určite zlé, ale naši hráči možno nezvládli tvrdú hru Trenčína, ktorou sa prezentovali. V závere sme sa v dôraze nevyrovnali hosťom a z toho to vyplynulo. Stratili sme prvý zápas. Je to play off. Pre nás veľká škoda, pretože náskok 2:0 by dobré mužstvo malo ustrážiť."

Ján Pardavý, tréner Trenčína: "Možno aj tréneri Nitry, ako aj my, sme sa trochu obávali ako bude vyzerať začiatok zápasu po dlhej pauze. Avšak, obidva tímy vstúpili do zápasu veľmi aktívne. Videli sme skvelý zápas z pohľadu intenzity, agresivity, pohybu a odolnosti v osobných súbojoch z oboch strán. Aj keď sme prehrávali o dva góly, tak sme chalanom povedali, že tam boli dobré momenty, akurát rýchlosť súpera priniesla dva góly. Dôležitý bol gól na 2:1, kde sme boli na kontakt. V závere sme dosiahli vyrovnanie. Konečne sme dostali presilovku. V predĺžení sme to otočili a myslím si, že sme zaslúžene vyhrali."

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


nitranitricka27

 

Trenčí nemá na to aby porazil Nitru ešte tri krát, za tým si stojím
11.3.2019 - 20:57
+16

Hrobar

 

Len uz bude treba pridat
11.3.2019 - 21:04
+15

fosilia

 

Money money...: Zajtra fasne opat a kedze Nitra po tomto zapase sa bude po lade
uz len plazit. S tymto kadrom je uspech ze su v playoff.
11.3.2019 - 21:09
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Ty mentálny atlét
11.3.2019 - 21:18
+13

Acorgonka

 

Na Klokocine je pekna multifunkcna hala neskusis si tam vybrat volaky sport? Pin pong by ti sedel
11.3.2019 - 21:20
+13

TOPmanager

 

11.3.2019 - 21:27
0

Acorgonka

 

exotisko volake
11.3.2019 - 21:30
+3

GB11

 

Ja som si to tiež myslel na začiatku no nevyšlo to ale pomenili hráčov ak by nechali to čo mali na začiatku 3 by neboli ... Trenčín tiež ale prekvapil za celú sezónu ale skôr negatívne. Teraz si myslím že to Nitra zvládne. Budem sa opäť mýliť?
11.3.2019 - 21:28
+1

Sunkafit

 

11.3.2019 - 21:47
+6

Sedko NR

 

Akých a kolko hráčov sme pomenili ? Odborník na Novo Zelandsky hokej to musí vedieť.
11.3.2019 - 21:49
+2

GB11

 

Sedko NR: Odišiel : Gašparovič, Patoprstý, Richard, Mychan

Prišli: Korím, Kerbashian, Majdan


Pupák, Sloboda, Siska, Minarík, Rácz hrávali na začiatku, teraz nehrajú vôbec !

Je tam predsa rozdiel
12.3.2019 - 7:04
0

GB11

 

Niektorý vôbec nehrajú taký Sloboda, Šiška, Minarík, Rácz aby som to upresnil Ale to je jedno aj keď hrajú sú v 4 lajne /Pupák nie/ a na začiatku hrávali aj vyššie
12.3.2019 - 7:08
0

GB11

 

Patoprstý neodišel

Som po nočnej tak to tak vyzerá
12.3.2019 - 7:10
0

Acorgonka

 

takto ty si volaky zmateny aj bez nocnej clovece ppozri si supisku porovnaj ju s tou juniorskou a najdes stycne body a rozjasni sa Siska bol na univerziade
12.3.2019 - 7:18
+4

GB11

 

Viem že tam je zachviľku bude hrať
12.3.2019 - 7:35
0

Acorgonka

 

tak neplet chalan
12.3.2019 - 8:01
+3

frantapriklep

 

A to si ako vypočítal?
11.3.2019 - 21:11
+9

azzurri

 

To sa mýliš
11.3.2019 - 21:18
+2

ánry

 

tak kámo trochu pokory by to chcelo... ak budú útočníci takto brániť ako dnes tak to bude 4:0 a ani si neškrtneme! Takú nedôslednosť som nevidel veľmi dlho čo predviedli dnes Slovák s Bučekom!
11.3.2019 - 21:20
0

miro-nr

 

A čo pri tom gole na 2:3 predviedol Morisson a McCormack?? To akože mal byť samov hráč? Ti
Čibino to pri gole na 2:2 vypustil ,to je pravda
11.3.2019 - 21:33
+2

ánry

 

no ten čo dal gól určite, si to pozri kto tam trieska hokejku o mantinel po góle... ale samozrejme Olveckého odsrali oni dvaja!
11.3.2019 - 23:36
+2

miro-nr

 

trieskal hokejku o mantinel preto,že ho to jediného z tých troch sralo!!
11.3.2019 - 23:45
+2

Sunkafit

 

Inak Bortnak pred koncom do kabiny to by bola pre nas obrovska strata
11.3.2019 - 21:46
+1

Tomino

 

Ten ak má rebrá v p,.. tak sme ozaj v p..či
11.3.2019 - 21:48
0

rocknroll

 

Ja len tak pre všetkych Trenčanov ktori vedia... Nitrania prepacia ale TESIME SA NA Slovan... DUKLAAAAAAAAAAAAA Pičo!!! Yellow Submarine,čučovod !!!
12.3.2019 - 0:03
+1

ekaver

 

My sme potichu
12.3.2019 - 8:47
0

buksantoNR

 

výsledok je presne taký, aký si za náš dnešný výkon zaslúžime : )
11.3.2019 - 20:58
+21

Jokila39

 

Majdaaaaaaaaaan
11.3.2019 - 20:59
+22

Bielomodry

 

Jokila39: Detvaaaa
11.3.2019 - 21:01
+24

Jokila39

 

Bielomodry: Trenciiiiiiiiiiiiiiiiiiin
11.3.2019 - 21:13
+7

Bielomodry

 

Jokila39: Považská Bystrica Sásová
11.3.2019 - 21:15
+15

Acorgonka

 

Clovece dobre ti toto urobilo?
11.3.2019 - 21:31
+10

lubfito

 

Nech si hovorí kto chce čo chce, táto "kauzička" urobila toto PO ešte vybičovanejším. Na ľade na Majdana poľujú a fans si tiež idú túto vlnu. Nemôžem povedať že vulgárne nadávať hráčovi je správne, ale dodáva to veľký náboj na tribúny
11.3.2019 - 22:00
+25

laugo29

 

suhlas,dnes to bolo citit na lade tu majdanovu "kauzicku"
11.3.2019 - 22:02
+1

batman

 

Presne tak. Mam rad tvoj nadhlad.
11.3.2019 - 22:03
+4

minoz

 

TAK JE!
11.3.2019 - 20:59
0

cuchorko

 

0:1
11.3.2019 - 20:59
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Táto seria bude mať grady!!! Pome ďalej Dukla!!!
11.3.2019 - 21:00
+5

Bielomodry

 

Dnes sme si za 2 tretiny nezaslúžili-vyhrat,Gratulujem "TLSŤOCHOVI" v bránke a STARCOM
11.3.2019 - 21:00
+9

antinamor

 

Bolo by dobré chlapcom z Kanady a USA povedať, že už začalo Play-off, lebo dnes to bol totálny grc z ich strany, taký Scheidel mi neskutočne liezol na nervy, ako môže fungovať s takým mámvpičizmom je neskutočné. Bol tam jeden plagát s pekným heslom: "Iba tím môže vyhrať" alebo tak nejako. Toto mi dnes u našich hráčov ale absolútne chýbalo, tá tímovosť, chuť pobiť sa o výsledok. Ak sa TOTO nezmení, Nitra v žiadnom prípade ďalej nepostúpi.
11.3.2019 - 21:43
+10

Sunkafit

 

Uplny suhlas
11.3.2019 - 21:48
0

emoxx1

 

Zápas zaujímavý. NR ho dnes prehrala takticky v nezvládnutom závere. Trošku ma mrzí tá pustená latka rozhodcov. Strašne veľa odpustených faulov, hlavne podrazení. Neviem k čomu je to dobré. Potom prídeme na MS a presedíme 3 zápasy na trestnej kým pochopíme, že to sa inak normálne píska. Dnes Gratulácia do Trenčína aj keď môj favorit je NR...
11.3.2019 - 21:00
+20

Acorgonka

 

Dakujeme priatelu
11.3.2019 - 21:21
0

vanes je dukla

 

emoxx: To nie je pustená latka,to je nepripravenosť ,V prvom rade fyzická.
11.3.2019 - 21:30
+7

trogar225

 

no keby su pripravne tak Tn je na trestnej hadam aj polku zapasu co vsetko odpustili Brankovi a aj Hlinkovy
12.3.2019 - 7:57
0

batman

 

Keby si písal správne po slovensky, nevyzeral by tvoj príspevok smiešne. Vieš, to keby...
12.3.2019 - 10:24
+2

mili28

 

3,2,1... teraz
12.3.2019 - 12:45
0

KubajZ

 

Krásny zápas : Bojovnosť, tvrdosť, hore dole. Dalo sa na to pozerať. Ale opäť sa ukázalo že do***** zápas v podaní rozhodcu je samozrejmosť. Neodpískať 5 alebo 6 faulov po sebe, a potom odpískať maličkú blbosť ktorá rozhodne zápas, škoda rečí. Gól Trenčína v predĺžení, ukážková chyba v obrane a pekný gól Rýgla...No nič, pondelky nemá aj tak nikto rád, zajtra je nový deň
11.3.2019 - 21:00
+5

MackoPu

 

Treba rozlisovat hru telom a fauly hokejkou. Na tie citlivi boli.
A ta chyba za nas goly nedala.
11.3.2019 - 21:05
+6

KubajZ

 

Medvedík, a kto povedal že dala? Pochválil som Rýgla za pekný gól a povedal že tam bola chyba tak o čom?
11.3.2019 - 21:07
0

MackoPu

 

Ty - "potom odpískať maličkú blbosť ktorá rozhodne zápas"
11.3.2019 - 21:08
+2

KubajZ

 

11.3.2019 - 21:11
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
enforcer92TN

 

Hlinka tam letel bezhlavo, o tom niet pochyb. Ale mam pocit, ze zavadil o Mezeiovu hokejku ku koncu.. i ked, to by aj tak asi neubrzdil.
11.3.2019 - 21:13
+2

MackoPu

 

to bola korcula o korculu.
11.3.2019 - 21:17
+2

lubfito

 

Aj keby to bolo hocičo o hocičo. Trajektória hráča bola taká, že jediný úmysel ako neísť do brankára musel byť skok cez neho. A to je samozrejme blbosť. Tento príkaz išiel zo striedačky, pretože už predtým tam boli nejaké nevyberané kontakty s brankárom.
11.3.2019 - 22:03
+4

MackoPu

 

Zo striedacky ?
11.3.2019 - 22:59
+1

Athotis

 

Inak som sa vašim čudoval že mu hneď za to nedal nikto na búdku
12.3.2019 - 4:51
0

kurtsteiner

 

Sorry,ale tento prispevok sa vymyka tvojmu inak slusnemu standardu.
12.3.2019 - 6:52
+2

lubfito

 

Ospravedlňujem sa, ale naozaj som mal ten pocit že do brankára idú až moc. Dokonca, ak ma pamäť neklame, tam Bartovič alebo Radjenovic, išli do neho tak, že Hanuliak vyšiel z brány a snažil sa mu dohovoriť.
Nerobím z vašich hráčov vrahov, ani z Oremusa nejakého chrapúňa, to by som si nedovolil. Ale povedzme si pravdu, táto taktika je rokmi overená a funguje. Nemusel nikto povedať aby odrazili brankárovi hlavu, často stačí povedať aby sa chalani viac tlačili do brány.
Toť moj pocit
12.3.2019 - 7:53
+3

trogar225

 

mas pravdu a bol to Bartovic a ked po nom isiel Hanuljak sa hned schoval za najvaciseho svojho hraca ako posrane babatko
12.3.2019 - 7:59
+1

batman

 

A povedzme si pravdu, pokial s Dukla s NR prehrala z ostatnych desat zapasov osem (vcerajsi sem neratam), treba nieco robit inac. Vcera to fungovalo, tak asi to robili dobre.
12.3.2019 - 10:25
+4

lubfito

 

Na 100% súhlasím. Nemohli len prísť a nechať sa 9ty krát vybúchať. Taktita ušitá na mieru ako oblek od ozety
12.3.2019 - 11:14
0

NRfan

 

Chlapci, prestante to uz hadzat na rozhodcov. Dve tretiny sme mali problem vyjst z pasma, co si pozeral iny hokej?
11.3.2019 - 21:14
+18

kurtsteiner

 

Tak tak,rozhodcovia to niekedy pekne mastili,ale hadzat na nich vinu...no neviem.ja som mal velmi dobry pocit z nasho forčeku,sposoboval vam naozaj velke problemy.nasi boli rychlejsi,silnejsi a uvidime ci vydrzime toto hrat aj zajtra.
11.3.2019 - 21:36
+2

NRfan

 

Je to tak ako pises.
11.3.2019 - 21:50
+1

ForzaHKM

 

Nrfan:presne ako píšeš. Najväčšie sklamanie pre mňa je dnes p. Valabik. Ťažšie a ťažšie ho počúvať ohľadom rozhodcov,to je už z jeho strany hon na nich. Mal som ho rad, ale čím ďalej tým viac je pre mňa len taky tarajko.Gratulácia do TN, zasluzene dnes. Bavme sa hokejom.
11.3.2019 - 21:38
+3

Ticketportal

 

ForzaHKM: Hon na nich? 55 minut rozpraval ako to dobre zvladaju. Spomenul asi 6krat a aj pocas prestavky ze je tam vela tvrdej hry a ze to rozhodcovia spravne piskaju ze len fauly hokejkami. Nie je toto tvoj hon na valabika kvoli Chovanovi a Petrasovi? a nemozes mi povedat ze valabik nemal ohladom tych faulov na konci a simulovania Sojcika pravdu! Ibaze by si...robil hon na Valabika kvoli Chovanovi a Petrasovi
11.3.2019 - 23:37
+14

Acorgonka

 

Zapas sa presne zlomil po neodpiskanom faule na brankara a nase nasledne vylucenie a velmi zle zahrane nase presilovky to rozhodlo o nasej prehre
11.3.2019 - 21:40
+7

33800

 

Si si ista ze to bol faul na brankara?
11.3.2019 - 21:46
0

Acorgonka

 

Chces povedat ze tam nebol umysel? Pouc ma
11.3.2019 - 22:14
0

33800

 

No myslim ze najprv bol faul na trestne strielanie a ak mal byt hlinka vyluceny za to vrazenie do brankara tak potom aj mezei za podrazenie Hlinku
11.3.2019 - 22:20
+2

Acorgonka

 

A presne o tom to je maju to piskat ako treba ...
11.3.2019 - 22:32
+1

miro-nr

 

Mýliš sa,o našej prehre rozhodla naša hra! V prvej tretine to ešt eako takišlo,ale dalšie dve sme nehrali nič-to rozhodlo o našej prehre.

Ale možno sme si mysleli,že to ubránime ako niekolko zapasov v zavere ZČ.
11.3.2019 - 21:49
+5

Acorgonka

 

Fakt je ten ze branit vysledok po prvej tretine to bol riadny vypalovak
11.3.2019 - 22:20
0

NRfan

 

Zapas sa zlomil po 1. tretine ked sme absolutne prestali korculovat a hrat.
11.3.2019 - 21:50
+2

mannheim

 

Celý zápas s výnimkou prvej tretiny ste neboli ten tím zo základnej časti, ani vy, ani my. Vy v zlom, my v dobrom.
11.3.2019 - 21:51
+8

Acorgonka

 

Je pravda ze sme zahrali mimo nas limit s tym suhlasim ale ten moment co som uviedla beriem pre nas ako zlomovy
11.3.2019 - 22:17
+3

worth

 

Ja by som proti vyluceniu Hlinku v tom momente nepovedal makke f, ale fascinuje ma, ze ten faul na Mikulu v najazde si si nevsimla Ja osobne som tam cakal obojstranne vylucenie.
11.3.2019 - 22:34
+5

Acorgonka

 

Ako vyssie pisem ano maju to piskat ako to ide v hre nie kompenzovat
11.3.2019 - 22:42
+4

Sedko NR

 

Toto je čo za blbosť ? Čiže inde tie ich chyby dávajú góly ? Ich chyba, vaša presilovka, vaše vyrovnanie. Púšťali to jak zmyslom zbavený, potom vznikala nervozita, filmovačky, údery... nezvládli to absolútne na obe strany, neni zápasu aby nevstúpili do diania...
11.3.2019 - 21:10
+8

ErikHKM

 

Sedko :ale veľkú šancu ste mali v predĺžení v presilovke ale paradoxne tam Vás Trenčín do väčšej šance nepustil a dobre to ubránili a keď som potom videl ako Ölvecky ide do pásma vreku ten tam už len puk potiahne asi aby nájazdy udržali a bum hlava hore a nahral mu to fakt super
11.3.2019 - 21:14
+1

Sedko NR

 

Veď ja sa nehádam, ale vstupujú do zápasu kedy nemajú a hrubo ich ovplyvňujú, šancí na 3:1 sme mali, nedali sme, Trenčín sa držal celý zápas a prišlo to, žial pre nás.
11.3.2019 - 21:20
+2

dusan1980

 

áno pískali zle ale proti Dukle
3:6 na vylúčenia a ešte aj v predĺžení vylúčiť hráča to už bolo moc
Nováky nech píska gorotky
11.3.2019 - 21:40
+3

blue-311

 

V predlzeni je zakazane vylucovat?
11.3.2019 - 21:46
+7

Barney1313

 

Ešte zajtra vyhrať a v piatok sobotu bude v TN iný Mejdaaaan
11.3.2019 - 21:00
+9

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
worth

 

Toto su presne situacie kde je Dukla ako doma, otacanie vysledku, rozhodnutie v poslednom moznom momente... Vyzeralo to, ze Olvecky uz iba tak pro forma zautoci aby sa nepovedalo a on vykuzli takuto prihravku. No treba priznat, ze sme mali kusisko stastia, Nitra vacsinou dominovala (aj ked nevidel som cely zapas).
11.3.2019 - 21:01
+4

batman

 

Tak to si nevidel, naozaj. Bolo to presne naopak.
11.3.2019 - 21:15
+10

worth

 

Ono ja mam aj tendenciu byt k vlastnym trochu narocnejsi, mne sa napriklad tie nase sance zdaju strasne jalove, tazko vybojovane, ale potom casto zahodene akousi nedoraznostou. Ale nechcem zbytocne kritizovat po vyhratom zapase, len napriklad v tom predlzeni som dost trpol, dlho to vyzeralo, ze si nic poriadne nevieme vypracovat.
11.3.2019 - 21:29
+1

dusan1980

 

suhlas
12.3.2019 - 6:34
0

Ni3cka

 

jedine v druhej tretine ste nas dokazali zatlacit inak bola nitra lepsie a predlzenie ani nehovorim jedna sanca z toho bol gol inak ste v predlzeni nemali nic.. a 2x tam bolo minimalne neodpisakne podrazenie na nr hraca a to sa rozhodca pozeral priamo na to.. Majdan to polovanie na Jura moze dopadnut velmi zle a ked to dnes takto pustali tak to bude hz len horsie
11.3.2019 - 22:03
0

Dukla naj

 

Pozri sa vylúčenia 3:6, nedali ste gól nevyhrali ste predĺženie a to ste ešte mali v predĺžení presilovku a stále budeš plakať nad rozhodcami, a čo keď sme nemali strelu na bránu v predĺžení hrali sme to čo potrebovali prišla šanca a gól vidíš, mohli ste ho dať vy nedali je 0:1, zajtra nový zápas ide sa od 0:0 takže uvidíme.
11.3.2019 - 22:12
+2

misokovi

 

Presne tak, tie naše presilovky,jedna veľká tragedia.......
12.3.2019 - 8:20
0

mili28

 

mam dojem, ze si narazil na dobrého dealera
12.3.2019 - 8:07
0

33800

 

Nitra dominovala???
11.3.2019 - 21:30
+6

kurtsteiner

 

Kedy nitra dominovala?pozeral si z archivu nieco ine?
12.3.2019 - 6:56
+5

rasticek

 

Moment dňa? Keď pri rozhodujúcom góle nikdo nemal silu zrevať gól
11.3.2019 - 21:01
+1

Andy182

 

Ja som zreval a zatlieskal si tak, ze ma museli pocut susedia na 11tke (zo 4)
11.3.2019 - 21:04
+5

rasticek

 

Neviem čo je 11 a 4, ale ja som myslel nás v sektore
11.3.2019 - 21:08
+1

Andy182

 

Poschodie panelaku
11.3.2019 - 21:25
0

Acorgonka

 

Antonina skoro porazilo a mna tiez ....
Zajtra to musime zvladnut lepsie a dobra rada je to len sport
Pome Nitra!!
11.3.2019 - 21:01
+12

Tehelnepole

 

ženaaaaaa
11.3.2019 - 21:03
+2

Acorgonka

 

Ano 10x som pocula kkt 3 - 5 som si zahresila v duchu aj ja
11.3.2019 - 21:25
+1

sloniik

 

ja sa priznam, ze som ich poslal niekam, ehm vselikam a spokojne som vypol tv nehambim sa za to
12.3.2019 - 7:42
0

Acorgonka

 

ty mas dlhsiu vyluku ako v NHL co je ?
12.3.2019 - 8:04
0

sloniik

 

nestiham sem chodit a ani na hokej veru moc. k tomu novy telefon, zabudol som sa sem prihlasit a tak
12.3.2019 - 11:51
0

Acorgonka

 

tak nech sa dari a aspon obcas
12.3.2019 - 12:09
0

maček

 

Na zajtra mám lístok Nič lepšie som si nemohol želať
11.3.2019 - 21:05
+1

emoxx1

 

Ja som chcel zajtra silno ísť, ale krpec má do 17 tréning tak to stíhame tak domov k TV...
11.3.2019 - 21:16
0

Acorgonka

 

Vezmi Karin a cakam vas
11.3.2019 - 21:23
+2

Bielomodry

 

hroso: S Tou Nidrou to bolo vtipné ...Som sa pobavil
11.3.2019 - 21:02
+1

rajmok17

 

Gratulujem TN, po dnešku som ešte radšej, že sme sa vám vyhli v playoff.
11.3.2019 - 21:02
+4

sk.miso.sk

 

Aj ja som rád keď som videl ako Drgoň išiel nájazdy včera
11.3.2019 - 21:05
+10

rajmok17

 

Aj moja pečeň je rada po poslednej návšteve Trenčína
11.3.2019 - 21:09
+13

sk.miso.sk

 

Ale Hokejka neni rada, celkom tržbu si im spravil
11.3.2019 - 22:27
+1

blue-311

 

Cele zle. Takto laxne hrat vo vlastnom pasme.
Gratulacia do TN, aj ku krasnemu vyjazdu.
11.3.2019 - 21:02
+11

Dukla_Trenčín_38

 

Dnes sa išlo len autami sa mi zdá... zajtra idú dva autobusy..
11.3.2019 - 21:08
+2

laugo29

 

zajtra idu dva autobusy plus auta
11.3.2019 - 21:09
+1

blue-311

 

A tie dva busy (ktore som videl) doviezli koho, migrantov?
11.3.2019 - 21:47
+17

Ticketportal

 

11.3.2019 - 23:47
0

aaaaa

 

Dnes veľmi dobrý hokej , ktorý ma bavil . Trenčín ukázal , že je to play offovy tým . Nitra napriek tomu , že vyhrávala 2:0 po prvej tak práve v tej prvej som od nich ako domácich čakal , že nabehnú na súpera a trocha Trenčín patria ale vôbec tomu tak nebolo a výsledok 2:0 bol pre Trenčín krutý . Dnes aj napriek Valabikovej prehnanej kritike by som povedal , že rozhodcovia veľmi dobre ....tvrdé súboje veľmi dobre púšťali a fakt pískali len zjavne fauly ale šarvátky , hity , dohravanie nechávali a tak to má v play off vyzerať . Myslím , že Valabil sa tam trocha nechal uniesť že ovplyvnili zápas a podobne ...naopak ešte Trenčín mohol sa cítiť ukrivdení lebo tam bolo jasné trestné strieľanie ale to spomenul iba komentátor hlavne že Hlinkovi chcel pomaly dať 5+ dokonca . Táto séria bude veľmi zaujímavá a teším sa nanu. Emócie na ľade a na tribúnach myslím že každý zápas bude super atmosféra
11.3.2019 - 21:02
+23

Juslan

 

Je mi jedno kto vyhrá túto sériu ale dnes TN zaslúžene.

Pán Valábik to v závere svojim komenárom evidentne prehnal v prospech NR. Malo byť trestné strieľanie a Hlinku podrazil Mezei takže žiaden úmysel pán Valábik!
11.3.2019 - 21:13
+35

FP-Romanides

 

Tiež som to tak videl. Hlinka jasne podrazený, o žiadnom úmysle zraniť brankára nemôže byť ani reči. Toto Valábik trochu prehnal, ale to je jeho štýl, vždy všetko špičkuje, vyťahuje kontroverzné témy aby sa o veciach hovorilo. Je to fajn, ale treba mať súdnosti trochu, tie reči o úmysle zraniť brankára boli asi cez čiaru.
11.3.2019 - 21:24
+30

kurtsteiner

 

Veru dobre pises,Valabika beriem ako odbornika,nechapal som celkom o co mu islo.o kritiku rozhodcov?
11.3.2019 - 21:39
0

NRfan

 

Valabik to dnes tiez moc nezvladol.
11.3.2019 - 21:51
0

miro-nr

 

Valabik sa hlavne vyjadril,že hráč si v žiadnom prípade nemože dovoliť takto letieť do brankara-či to už bolo s prispením Mezeia ,alebo nie! Hlavn naš brankar mal puk davno pod kontrolou versteeg mal Hlinku dobre udrbať!
11.3.2019 - 21:52
+4

emoxx1

 

Puk si brankár prikrýval pod lapačku až v momente zrážky. Ale súhlasím, že faul na 2 min to bol.
11.3.2019 - 21:54
+2

laugo29

 

2 minuty pre Hlinku to urcite mali byt,to bez debaty,ale pred tim faul na Mikulu v najazde mal byt tiez potrestany ak nie aj trestne strielanie
11.3.2019 - 21:57
+4

emoxx1

 

To súhlasím... Tiež by som na oboch stranách odpískal pár podrazení a lakťov pri mantinely. Chápem, že je PO a hrá sa tvrdšie, ale to nemá znamenať odpúšťanie faulov. Potom sa to ďalšími zápasmi zvrhne...
11.3.2019 - 22:06
+1

miro-nr

 

Potrestali ste "faul" na Sojčíka,čo ani faul nebol,tak prečo staále plačeš?!
11.3.2019 - 22:23
+1

laugo29

 

neplacem,urcite nie,len si myslim ako to malo byt porestane,ako aj mozno nasich zakrokov na vasich hracov... z toho vyplyva ze rozhodcovia max prva tretina dobre a potom uz sa im to vymykalo spod kontroly trosku iba kvoli tomu ze chceli nechat tvrdsi priebeh hry no neustrazili si to vzdy
11.3.2019 - 22:31
+5

Acorgonka

 

Presne tak...
11.3.2019 - 22:45
0

NR_peter33

 

Taký istý názor mam aj ja... prvá tretina v poriadku, potom to začali trošku dr.kat
11.3.2019 - 22:56
0

kurtsteiner

 

Ok,2 min Hlinka,trestne strielanie Mikula?
11.3.2019 - 22:16
+1

miro-nr

 

Akí ste zrazu "spravodliví" a tá sekera v 1.tr. čo TN hrač zlomil hokejku Nitrančana ,to sa už neráta?! Alebo sa to ráta,len ked sa to hodí Vám?
11.3.2019 - 22:24
+1

enforcer92TN

 

Kamo ty mas fakt silu riesit kazdy jeden zakrok? To tu mame zacat my vytahovat vase zakroky a teatralne pady? naco? Uzivaj si najlepsiu seriu rocnika. Ostatni nam mozu len zavidiet.
11.3.2019 - 22:35
+8

miro-nr

 

Pozri moj koment na zapas,ani zmienka o rozhodcoch. No tieto hláška ,že ked bol faul hento,tak aj to bol faul,načo je to dobré? Preto som vytiahol další neodpískaný faul a že ich bolo v tomto zápase požehnane
11.3.2019 - 22:52
+1

kurtsteiner

 

A a a a a a......
11.3.2019 - 22:46
0

vanes je dukla

 

Ak by ste dali gol pri nezmyselnom vylučení Braňa v tretej tr.na 3:1,tak by si tu bol spravodlivý ty.Uznal by si kvalitu Dukly a sucho by si skonštatoval,že rozhodcovia sú slabí.Dnes to Dukla urvala sama,či chceš,alebo nie.
11.3.2019 - 22:50
+7

miro-nr

 

Pohladaj kusok dole čo som napísal na dnešný zápas!
11.3.2019 - 23:10
0

Sedko NR

 

Obaja na dve minúty, to nebolo na trestné. Štyri na štyri a následne žiadny faul na Sojčíka, hotovo.
11.3.2019 - 22:33
+1

kurtsteiner

 

Ok,beriem.myslel som ze to tak babraci urobia.ale oni to dobabrali.
11.3.2019 - 22:45
+2

Sedko NR

 

Úplne jednoznačne. Zhodneme sa, bodka, viac to netreba riešiť. Zle vyhodnotili dva fauly behom sekundy.
11.3.2019 - 23:27
0

dusan1980

 

akurát že v zápase x nepotrestaný faulov Nitrancanov a nám pískali každú chujovinu aj herecké výkony. Tak im to Sojco ukázal.
ako zbraňou hráš takou....
12.3.2019 - 6:39
+3

miro-nr

 

Ty si aky zapas pozeral,pre boha??
12.3.2019 - 10:21
0

batman

 

Miroslav, od vcera si uz mohol vychladnut. Vytvaras si inu realitu, v tej zijes, nerobi ti to vobec dobre. Trosku uber, neskod si, stres je zly. Myslim to uprimne, bez rypania.
12.3.2019 - 10:27
+7

miro-nr

 

Pozri ,ja som jasne napísal,že ste vyhrali zaslužene,ale ak tu niekto ospevuje Sojčíkove herecké kvality ,tak to je už moc,nezdá a Ti?
12.3.2019 - 12:37
0

Ticketportal

 

Juslan: A co nebola pravda co Valabik povedal? Ja som si to naschval prehral spatne ci som ja zle pocul a TRIKRAT povedal ze mali byt vyluceni obaja aj Nitra za hakovanie aj Trencin za vrazenie do brankara. 3 krat. To je dost na to aby to zachytili oba tabory nie? Lebo ja som nestranny a zachytil som to na prvykrat. A potom sa vyjadril aj k dosimulovaniu Sojcika. To je vsetko o com hovoril. Ze by pravda bola prehnana? Co som jediny pozeral a videl som presne to o com som od neho pocul? Niekedy sa tu clovek citi zvlastne
11.3.2019 - 23:46
+5

Sedko NR

 

Ja som im to písal už v livke, presne o tých troch razoch, ale to nevysvetlíš
11.3.2019 - 23:53
+1

miro-nr

 

Juslan je postarší ,nahluchlí človek.
11.3.2019 - 23:57
+5

Juslan

 

Valábik hovoril o úmysle Hlinku a ja hovorím že to prehnal lebo išlo o nekontrolovateľný pád po jeho podrazení Mezeiom.

Hold Valábik a miro-nr tárajú čím ďalej tým viac!!!
12.3.2019 - 9:17
+4

miro-nr

 

A pozri si zaznam na hustom,prečítaj si k tomu komentar MackaPu(jeden z najzaujatejších diskuterov) a potom mi napíš či Hlinka nešiel umyselne na našho brankára!
Ak aj potom budeš tvrdiť tieto tvoje zaujaté bludy,tak je najvyšší čas navštíviť tu vašu chýrnu kliniku ! Ahoj!
12.3.2019 - 10:24
+2

JANOBB

 

Suhlas: Valabik dnes minimalne zvlastny, dnes trochu mimo.
12.3.2019 - 0:20
0

emoxx1

 

Ja by som sa hádal, že na oboch stranách sa prehliadali fauly hokejkou, ktoré sa v dnešnom hokeji pískajú veľmi prísne. Toto považujem za bolesť našej ligy, teda všetkých našich líg, že fauly hokejkou sa voči zahraničiu NHL nevynímajúc pískajú až keď sú naozaj okaté...
11.3.2019 - 21:20
+2

Ticketportal

 

Aaaa: Ja som zase opat sedel doma a citil sa ze mi Valabik vidi myslienky. Len ked citam tvoj prispevok zda sa mi ze trosku deformujes co povedal. 55 minut rozpraval o tom, aj pocas prestavky, ze ako rozhodcovia dobre zvladaju zapas ze nechavaju hru plynut a nevylucuju malickosti ktorych bolo na oboch stran vela. A neviem ci sme sledovali ten isty zapas ale nechapem v com nemal pravdu pri tych vyluceniach na konci. Naozaj. Nemal ist hrac TN za vrazenie do brankara? Fakt si tu niekto mysli ze tam bola snaha sa mu vyhnut? Haha. Slnieckari a naozaj nemal ist hrac NR na trestnu za to hakovanie predtym? A naozaj Sojcik nedofilmoval ten faul z po ktorom z PP NR vyrovvnala? Ako toto nebolo za 5 minut ovplyvnenie zapazu nech mi niekto vysvetli. A nemohol byt prehnane kriticky ked ich vyse 55 minut len a len chvalil a obhajoval, ci to si este nepozeral tv?
12.3.2019 - 7:31
+2

ErikHKM

 

Napisem to takto toto bola reklama na HOKEJ parádny zápas oboch teamov atmosféra super emócie take aké majú byt v PO proste tento prvý zápas nemal chybu
P.S. Aďka nebuď smutná ešte nie je koniec
11.3.2019 - 21:02
+18

Acorgonka

 

Zlaty takto na to ze skoro vobec netrenovali koli chorobe myslim ze fajn zajtra ich utahame
11.3.2019 - 21:27
0

ErikHKM

 

Budem držať palce
11.3.2019 - 21:37
+3

Acorgonka

 

Dakujeme
11.3.2019 - 21:52
0

Jančo66

 

Videl som len poslednú tretinu a predĺženie, ale TN zaslúžene.
11.3.2019 - 21:03
0

Cia

 

Myslim zeTN zasluzene atmosfera velmi dobra skoro ako vHavlickom Brode akurat v dobrom pive a klobasach ako aj v menej obuchanych mantineloch od pukov sa im nikdy nepriblizime
11.3.2019 - 21:03
+3

Nitran

 

Hokej sa hrá minimálne 60 minút... Stačí aby to hráči pochopili...
11.3.2019 - 21:03
+2

B-MO

 

a niekedy aj viac
11.3.2019 - 21:30
0

MackoPu

 

"Tlstoch" by mal trochu nabrat, lebo tie dva goly dostat nemusel. Ale mal aj par paradnych zakrokov.
Ked som videl, ako nechali prejst Olveckeho modrou, hned som zbystril. Krasne to spravil, tuto sa tie skusenosti prejavili.
Po tych zahodenych sanciach vysla jedna v pravy cas.
Srandu si z dedkov fakt netreba robit. Bartovic je mozno stale najrychlejsi na lade.
11.3.2019 - 21:04
+9

nitranitricka27

 

Skoro je no... len Lantoši by ho o jednu modrú prekorčuloval
11.3.2019 - 21:09
+5

MackoPu

 

Tak tomu never, bolo by to vyrovnane.
11.3.2019 - 21:27
+4

PavolRajtar

 

Pred Bartom klobuk dole ale tento suboj by nevyhral. Uz nie
11.3.2019 - 21:32
+10

MackoPu

 

Je to hlavne len hypoteticky suboj, ale videl som ho tuto sezonu pakrat zabrat a utiect obrane a hanba by to nebola. Hlavne to je akoby sa porovnaval so svojim synom
11.3.2019 - 21:35
+1

33800

 

No tak to ho treba prihlasit na sutaz v rychlokorculovani
11.3.2019 - 21:35
+4

Ni3cka

 

ja si myslim ze dnes dnes ukazal preco hra hokej a nie rychlokorculovanie lebo ten jeho gol bol lahodka v takej rychlosti si tak prebrat puk samozrejme k tomu treba aj kus stastia aby si sa zbytocne nerozpisoval ale zvladol to bravurne
11.3.2019 - 22:10
+1

Urpiner16

 

Valent je dobrý na ľavú stranu a má dobrú lapačku ale pravá strana slabina a práca s hokejkou detto lebo ju má na podopieranie a nevyužíva ju tak ako by mal.
12.3.2019 - 10:55
0

Kaita Waikiki

 

sa mi vyplna moja prognoza: ze to bude sedemzapasova seria ktora skonci 5:2 pre duklu
11.3.2019 - 21:04
+24

Nitran

 

Vidieť že tomu naozaj rozumieš
11.3.2019 - 21:07
+2

kurtsteiner

 

Aj ty
11.3.2019 - 21:16
+2

Kaita Waikiki

 

citim sa trapne aj za teba: trapny koment ako vzdy...taky aky v teleshoppingu sa uz neda najst
11.3.2019 - 21:12
+6

worth

 

Kaviarovi tousty Videla si Most? To mi dost pripomenulo Dedictvi, ale pre dnesnu dobu. Aj formou aj posolstvom.
11.3.2019 - 21:22
0

dusan1980

 

Paraaaadaaaa.1:0
Miso Valent super a cely team tiez.
Zmenil by som len jednu vec.
A to je nahadzovanie tych zabiek na branku.
Z tych sme gol nedali ani dnes ani v zakladnej casti.
Palit a dorazat.
Inak super...skoro som stol zlomil doma ako som buchal
11.3.2019 - 21:04
+2

Ticketportal

 

Mne sa tiez Valent velmi pacil
11.3.2019 - 23:42
0

marko4

 

Mne sa tento: zápas veľmi páčil... nasadenie, emócie, proste malo to všetko, čo to malo mať. Myslím si, že táto séria bude ozdobou štvrťfinále, nech už pôjde ďalej ktokoľvek. Čo mi trošku vadilo, bolo to neustále heeekanie, ale tak beriem, že aj hľadiskom lomcovali emócie. Teším sa na zajtrajší druhý zápas...
11.3.2019 - 21:04
+4

laugo29

 

Kazdopadne tento zapas mal vsetky faktory playoff zapasu...vyrovnany zapas plny emocii,osobnych subojov s rozhodnutim v predlzeni.
zajtra je novy zapas,zacina sa od 0:0, ak budeme minimalne hrat ako dnes, mame sancu ist z nitry za stavu 2:0 pre nas
11.3.2019 - 21:05
+3

Tehelnepole

 

velmi pekny zapas: Ako sa na PO patri.
Rozhodcov by som dnes nejak nehanila za to ako piskali, aj ked ten uplny zaver nemuseli az tak vypustit.
Nitra ma na to aby zdolala Duklu, len sa musi vyvarovat istych taktickych chyb a najma preboha premienat presilovky.

Dukle gratulujem, maju par hracov ktori dokazu zabrat ked to ozaj velmi velmi treba.
11.3.2019 - 21:05
+1

N-R-N-R

 

Trencin dnes zasluzene. Vyhovaranie sa na rozhodcov je smiesne. Gratulacia do TN, dnes ste podali naozaj kvalitny vykon! ... Hlavu hore, Trogári! Dúfam, že bude platiť staré dobré: "první vyhrání, z kapsy vyhání".
11.3.2019 - 21:05
+4

gabby

 

bojovnost, emocie, hecovacky, krasne goly, suboje toto je PO!!! obojstranne dobry hokej fandenie nasadenie!!! parada tato seria ma a bude mat gule zajtra novy den! nova bitka!!!
11.3.2019 - 21:06
+8

mefistoJACK

 

REKLAMA: Ano..takto ma vyzerat playoff game od prveho stretnutia.. Bravo Dukla..vsetka cest Nitra..zajtra pokracuje seria ktora uz teraz mozme povedat ze bude aspirovat na NAJ 1/4 finalovu seriu v nasej lige EVER !!! za tym si stojim..tvrde, bojovne, skvele individualne veci (Lantosi) - proste reklama
Jedno viem isto - v sobotu nedelu to bude fiesta v TN na zimaku...bez ohladu na vysledok zajtrajsieho zapasu
11.3.2019 - 21:06
+3

Andy182

 

Piatok sobota
11.3.2019 - 21:30
0

33800

 

Treba prist uz v piatok lebo ti ujde jeden zapas
11.3.2019 - 21:39
0

Bielomodry

 

V Nedeľu sa chystáš do Detvy?
11.3.2019 - 23:29
+1

Westbeast0

 

A co je v nedelu v Detve, slavnosti?
12.3.2019 - 7:12
0

Bielomodry

 

Westbeast0: Futbal Detva-Zázrivá
12.3.2019 - 9:03
0

NRfan

 

Uplne zasluzena vyhra TN. Rozhodcovia sice piskali na ... ale to na obe strany. Prehrali sme preto, lebo sme od 2 tretiny hrali velke gulove, nechali sme sa prekorculovat "starcami na chemelu" (za to maju u mna hraci TN klobuk dole), nevedeli sme si nahrat ani na 2 metroch a korunovali to katastrofalne zahratymi presilovymi hrami (ceresnickou na torte bola ta v predlzeni).

Suma sumarum, TN uplne zasluzene berie 1. bod, ale aj zajtra je den a pevne dufam, ze hraci NR konecne pochopia, ze sa uz hra PO.
11.3.2019 - 21:06
+5

Ottawa Senators

 

Ja som len zizal, ze co to je. Toto nebola Nitra, asi prvy krat som sa miestami nedokazal pozerat na ladovu plochu. Verim tomu, ze nam uskodila prestavka a zajtra nastupi Nitra zo ZČ, ktorá si vie nahrat na 2 metre.
Trencin zasluzene 0:1.
11.3.2019 - 21:07
+1

FP-Tommynko

 

Ja ešte stále nechápem kde je Nitra? To čo bol za výkon? Za presilovky? Za nahrávky....sme trénovali?!?
11.3.2019 - 21:22
+2

Acorgonka

 

Nie netrenovali mozeme byt radi ze dnes boli vsetci k dispozicii
11.3.2019 - 21:43
+3

NRfan

 

V dobrom case sme si to vybrali.
11.3.2019 - 21:52
+1

Acorgonka

 

Tomu nezabranis ale ked som videla aky bol Antonin tak to bude riadna kefa dnes v satni zajtra nastupia ako vymeneni
11.3.2019 - 22:23
0

NRfan

 

Akoze nezabranis, ved to nie su skolkari.
11.3.2019 - 22:47
0

Acorgonka

 

Uvidime zajtra
11.3.2019 - 22:58
0

Ni3cka

 

ved presilovky mame celu sezonu katastrofalne neviem co je na tom take cudne
11.3.2019 - 22:13
0

miro-nr

 

Mne len nejde do hlavy,že pol sezony su Čibino a Judd na presilovkach jaloví,ale aj tak ich tam dá Ved nech ta da kohokolvek-vysledný efekt bude prinajhoršom rovnaký!
11.3.2019 - 22:27
+1

hokejfanda

 

Dnes sme si nezaslúžili vyhrať. Individuality na víťazstvo v play-off nestačia. Obrana katastrofa. Dobrý výkon Hanuljaka, za góly nemohol. Trenčín dnes jednoducho išiel viac za víťazstvom. Mňa osobne nepríjemne prekvapilo, že v predĺžení viacerí hráči už ťahali nohy. Pre mňa osobne najhorším hračom bol McCormack. Mám pocit že dneska pokazil snád každý dotzk s pukom, hneď za ním nasleduje Morrison. Výzerá to tak že séria bude ešte dlhá, ale chlapci by sa mali vzchopiť a dúfam že dnes dostali dobrú facku.
11.3.2019 - 21:07
+1

Sunkafit

 

Suhlas McCormack bol uplne inde
11.3.2019 - 21:34
+1

O.Ď.

 

Po prvej stvrtine prehravame 0:1. TN dnes asi zasluzene. Gratulacia. Ideme dalej,bude to super jazda.
11.3.2019 - 21:08
+1

enforcer92TN

 

11.3.2019 - 21:08
+1

erco1999

 

Este si pockajme na vyjadrenie odbornika zo zahranicia (miro-nr) ten nam to vsetkym vysvetli aky to bol zapas
11.3.2019 - 21:08
0

miro-nr

 

Prečítaj si -dal som nižšie.
11.3.2019 - 21:27
0

s.i.p.o

 

Druhu polovicu sme len tahali nohy, inak to ani dopadnut nemohlo..
11.3.2019 - 21:08
+1

Sunkafit

 

Uplne zasluzena vyhra TN...nasa hra poprosim prezradte mi co to bolo? Starci nas prekorculovali...atmo jak na kare...a aj tak sme zazrakom takmer vyhrali nebit vymyslenej presilovky....avsak po tom co sme ukazali v presilovke pocas predlzenia sme si nic ine nezasluzili....jedine pozitivum je ze horsie hrat naozaj nevieme
11.3.2019 - 21:09
+5

bryndzajeliek

 

Karma za tie blbe reci uzi si to nie ste taki galakticki ako si myslis :-*
11.3.2019 - 21:24
+6

Sunkafit

 

Ty vobec nevies co pises uzivam si neboj sa cele play off kazdy zapas v kazdej diskusii
11.3.2019 - 21:55
+4

Sunkafit

 

A este k tomuto pozri si diskusiu pozri si atmosferu pozri si nasadenie toto je play off...u vas to dost ludi este nepochopilo budiček
12.3.2019 - 6:41
+3

frantapriklep

 

Už len jedenásť

Videli sme vynikajúci zápas, skvelé nasadenie od prvých sekúnd, pekný gólový pokus Kerbashiana, potom famózne sólo Lantošiho. Ale Dukla sa nezlomila, od druhej tretiny bola lepšia a mala viac šancí, takže to vyrovnanie bolo v podstate zaslúžené. Nitra nedokázala využiť v predĺžení presilovku, potrestana bola po famóznej prihrávke Ölveckeho a góle Rýgla. Séria je zaujímavo rozohraná, myslím že ešte bude na čo pozerať...

Aj preto, čo sa stalo pred sériou, Majdan to dnes cítil viackrát, najmä ako ho Bohunický praskol o mantinel. Stavjana bol po zápase nahnevany že Hlinka skočil do Hanuljaka, treba si pozrieť v kľude záznam a uvedomiť si že to bolo vinou Mezeia, ktorý ho v poslednej chvíli pred bránkoviskom potkol.. Hlinka už nemal ako inak padnúť..
11.3.2019 - 21:10
+13

Tehelnepole

 

si si isty? Mala som pocit ze on daaavno siel na brankara...
11.3.2019 - 21:12
+2

MackoPu

 

Ta noha tam jasna bola - zrazili sa korculami, ale myslim, ze i tak Hlinka sa tomu nebranil.
11.3.2019 - 21:15
+2

totik

 

Na 2 minuty to bolo. Valabik to podla mna prehanal. Faul ano, ale urcite nie nejaky hrozny umysel.
11.3.2019 - 21:26
+4

Tehelnepole

 

že nie? mám pocit ze... neurobil vsetko preto aby sa tomu vyhol..
11.3.2019 - 21:31
+4

B-MO

 

isiel do brankara o tom ziadna, ale cely cas az do momentu siel hokejkou, urcite aj taketo pripadne stuchnutie by bolo na 2 min., ale po kontakte s Mezeiom stratil stabilitu a vpalil tam ako vrece zemiakov..
11.3.2019 - 21:40
+1

Tehelnepole

 

hej hej, tak
11.3.2019 - 21:44
0

B-MO

 

ale tak to nebol jeho umysel pripadne zakernost
11.3.2019 - 21:48
0

MackoPu

 

Pozrel som si to este raz na hustom, a videl som toto: Tam bolo najprv uplne v pohode odpiskatelne trestne, hak ako svina, nasledne Miso Hlinka isiel tak, aby umyselne to nohou zavadil o Mezeiovu a rozplacol sa na brankarovi. Tam bol podla mna jednoznacny umysel nejako rozhodit brankara. Tam to mali rozhodcovia tazke, lebo ten kontakt tam s protihracom bol a spravil to sikovne. Preco ale nebol zapiskany minimalne faul za ten hak, to je fakt nepochopitelne. Ten fail na Sojcika, jasne, ze tomu riadne pridal, ale i suhaj na hustom mal v tom jasno, ze hokejka tam chvilu bola. Ked vsak neodpiskal to predtym, toto mal pustit. Asi to kompenzoval.
Na druhu stranu, teraz som si vsimol, ze nam v predlzeni odpustil hacik Bohunickemu na Morrisona - to kludne odpiskal mohol. Nechapem taketo zbytocne riskantne zakroky.
Faul na SLovaka predtym - no neviem, povedzme, ale kopec podobneho sa popustalo.
Na druhu stranu potom pustil NR asi najjasnejsi faul celeho predlzenia - to podrazenie Sadeckeho.
Takze za mna tak fifty:fifty
11.3.2019 - 22:33
+10

Tehelnepole

 

suhlas
11.3.2019 - 22:50
0

miro-nr

 

Jedno šťastie,že si ty neni rozhodca.
11.3.2019 - 22:55
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sunkafit

 

Ano
12.3.2019 - 6:00
0

miro-nr

 

Nas brankar maldavno puk pod kontrolou! O čo išlo Hlinkovi?? Jediné vysvetlenie rozladiť brankara ,v horšom prípade ho zraniť!
11.3.2019 - 21:54
0

B-MO

 

myslis tych 0,000 nic sekundy pred kontaktom? keby nestrati stabilitu tak je to len hokejka vs lapacka, cize max faul za seknutie, rovnako na druhej strane taketo seknutie neodpiskal Mezeiovi. o co islo jemu? jasne ze rozladit brankara..
11.3.2019 - 22:36
+1

miro-nr

 

Ako možeš byť takýto neobjektívný ?? Tam bol jasný umysel ísť do brankára!
11.3.2019 - 22:56
+3

HockeyBender

 

Mirko ty trkvas z teba ta obktivita úplne srší
11.3.2019 - 23:00
+9

JANOBB

 

Za to ty: si vždy objektívny, je mi z teba na grcanie.
12.3.2019 - 10:22
+5

miro-nr

 

Už aj zopar trenčan sa zhodlo na tom ,že to bol úmysel(isť do brankára),Ty zasa nemusíš troliť len z princípu.
12.3.2019 - 12:40
0

Hasan13

 

Celá liga vratane Nitry vie, aký je hokejový štýl Hlinku. Pravidlo o neskorých hitoch zabilo vsetky jeho hokejové prednosti. Originalny hokejový "hajzlik", ktorý isiel do brankara s umyslom ho naplno trafit. Nehrajme sa tu ze Hlinka nechcel, nevedel, nemohol a ze mal 0.00 sekundy... On hrá tento svoj hokej vedome a ucelovo. Nakoniec aj na to uz zdravotne dopláca.
11.3.2019 - 23:02
+7

Athotis

 

Beemko ale on nebrzdil a kontakt s Mezeiom bol tak Max meter od brankára ,či že by do neho vletel tak či tak
12.3.2019 - 11:33
+2

NRfan

 

V pripade Majdana co na to povedat? Ked je hlava sprosta, trpi cele telo.
11.3.2019 - 21:12
+7

Andy182

 

Ja som to nezachytil, co povedal?
11.3.2019 - 21:32
0

miro-nr

 

Si objavil Ameriku
12.3.2019 - 12:19
+1

dusanTN

 

Aj vidíš, kvôli čomu ten link poslal? Alebo iba z princípu potrebuješ rýpať?
12.3.2019 - 13:22
+4

miro-nr

 

9.3.2019
12.3.2019 - 13:50
0

fandahokeja

 

Citanie s porozumenim je zaklad ty EXPERT!
12.3.2019 - 13:27
0

enforcer92TN

 

Bohunicky dnes do tela exkluzivne.
11.3.2019 - 21:14
+1

Sunkafit

 

Hlinka by v prvom rade aj bez Mezeia hento nikdy neubrzdil
11.3.2019 - 21:38
+2

B-MO

 

bez kontaktu isto nie, ale tiez keby nestrati stabilitu, tak to hentak isto nedopadne, max by stuchol hokejkou do betonu a o ten sa zaprel..
11.3.2019 - 21:52
0

miro-nr

 

Sam tomu neveríš,Hlinka zajtra dobre schytá a bude vysmiaty
11.3.2019 - 22:28
0

MackoPu

 

Poslete indiana, ktory ho za sekundu vybavi, ako je vo vestbe ?
11.3.2019 - 22:42
+4

33800

 

Nie, vyriesi si to s nim majdan osobne
12.3.2019 - 8:55
0

FP-Romanides

 

Gratulácia do Trenčína, nasadenie, bojovnosť a tvrdosť - to boli tri pilere ich triumfu. A možno ešte trochu aj šťastie, ale tomu treba ísť naproti. Myslím že zajtra to bude jasné víťazstvo Nitry.
11.3.2019 - 21:11
+1

leomessi

 

Elvis ala Vlado Ružička !
11.3.2019 - 21:12
+3

NR

 

Dukla lepsie pripravena na lade aj na tribune. Dufam, ze fans co dosli na PO zajtra odstanu doma, radsej o 1000ku menej. Prehra ma rao nesere jak ich sproste reci, kde zelali superovy gol viac jak nasim.
Pome Nitra
11.3.2019 - 21:13
0

typert

 

Presne: A hadat sa s cudzim clovekom ze stoji na ,,mojom,, mieste, kde stojim cely rok ale on prisiel o 10min skor a mal narok.
11.3.2019 - 22:05
+1

ElwisNR BLOG

 

Napriek prehre sa mi zápas páčil hralo sa v tempe my sme dali prvé dva góly ale okrem toho bol trenčín žiaľ vo všetkom lepší od nás.A po druhej tretine mali aj lepší pohyb a prechod do útoku.Zajtra je nový deň a vyhráme snáď nikto nemohol čakať že tohtoročné play off bude jednoznačná záležitosť.
11.3.2019 - 21:13
0

pepan77

 

co dodat k dnesnemu zasu...DAKUJEME PANOM ROZHODCOM! mal pravdu ten VALABIK ked povedal ze su naslabsi clanok v lige...dnes to bolo divadlo....
11.3.2019 - 21:14
+5

NRfan

 

Dnes sa mylil aj Valabik a mylis sa aj ty.
11.3.2019 - 21:16
+22

pepan77

 

Asi si pozeral iny hokej...
11.3.2019 - 21:26
+1

NRfan

 

Hej? No ked si tak pozorne pozeral povedz aky hokej sme hrali 2. a 3. tretinu?
11.3.2019 - 21:37
+1

pepan77

 

ja som sa vyjadroval k rozhodcom co som videl na stadione a nie k nasej hre ktora bola katastrofalna
11.3.2019 - 21:42
+2

NRfan

 

Ja len ze pri tej dakovacke rozhodcom si akosi pozabudol podakovat aj NR hracom.
11.3.2019 - 21:53
0

pepan77

 

Dnesny vykon nasich je bez komentara.....ak si niekedy sportoval tak vies co to urobi ked ti neodpiskaju zopar zakrokov a na druhej strane hned pisknu hovadinu...
11.3.2019 - 21:58
0

Sunkafit

 

Nehrali sme nic ani v prvej tretine...ziadne piskanie hovadin
11.3.2019 - 22:05
+3

NRfan

 

Presne tak, len chlapec nedokaze pochopit, ze priebeh tej hry mal vyzerat uplne inac a potom sme nad rozhodcami mohli len mavnut rukou.
11.3.2019 - 22:07
+1

pepan77

 

chlapci mne je to suma fuk aky mal byt priebeh hry..na viac zial nemame v tejto sezone chleba lacnejsi aj tak nebude...ale ked niekto nevie piskat nech sedi radsej doma na zadku...
11.3.2019 - 22:13
+2

dusan1980

 

hnevať na rozhodcov by sme sa mali akurát my.
Nováky nás ňom stop vylučoval za nič a ešte aj v predĺžení to spravil.
Takze kľud kamo
11.3.2019 - 21:50
+2

pepan77

 

si zabil
11.3.2019 - 22:05
+2

kurtsteiner

 

No daj akyze si ty pozeral?
11.3.2019 - 21:51
0

pepan77

 

vypadla mi elekrika na stadione...
11.3.2019 - 22:26
0

kurtsteiner

 

Nesmies tolko vstrebat,skresluje to potom.
11.3.2019 - 22:49
0

B-MO

 

presilovky: NR 6 - TN 3, vyuzite: NR 0 - TN 1, strasne vam ublizovali
11.3.2019 - 21:42
+2

blue-311

 

Ty zrejme nevies, ze nam presilovky nepomahaju, ale ublizuju
11.3.2019 - 21:50
+8

B-MO

 

jaj taktooo tak ale potom sa nestazjte, ze chcete aby nas vylucovali
11.3.2019 - 21:55
0

blue-311

 

Ja za reci svojich sukmenovcov nastastie nezodpovedam
11.3.2019 - 21:59
+2

B-MO

 

to jest pravda,: budem si davat na teba pozor opovazis sa take cosi napisat, ti to hned pripomeniem
11.3.2019 - 22:41
+1

blue-311

 

Hehe to by sa nemalo stat, jedine ak si zmylim diskutera
11.3.2019 - 23:18
0

Acorgonka

 

My dame gol skor z oslabenia
11.3.2019 - 22:26
+1

miro-nr

 

fauly NR5-TN15
11.3.2019 - 21:55
+2

enforcer92TN

 

nie nie nie.. NR 0 - TN 19591796719871971.
11.3.2019 - 22:36
+19

kurtsteiner

 

Je to egreš ten mirko...
11.3.2019 - 22:50
+3

JANOBB

 

To teda je: a riadny.
Vsimni si, ze vzdy kazdemu nakoniec napise ( ked s nim nesuhlasi), ze je nenormalny( to v lepsom pripade).
11.3.2019 - 23:56
+2

Sunkafit

 

Serte nanho toto uz je moc
12.3.2019 - 6:02
0

Sedko NR

 

Slušný hokej z oboch strán, plný emócií a útočných akcií. Trenčín nás síce prestrielal, ale to neboli až tak vážne situácie ako sa písalo v livke. Najväčšia slabina opäť pásikavi, to nieje možné aby to takto kazili a púšťali hru až tak, že hráči nevedia čo si môžu dovoliť a čo nie a je škoda, že filmovanie zasahuje už aj hokej. Gratulujem do Trenčína, prvá bitka pre vás, zajtra verím, že do toho skočíme trošku inak a budeme silnejší, dnes stačilo dať na 3:1 a bol by koniec. Žial nestalo sa a tak prehrávame, za to prdkanie pri vyrovnaní či rozhodujúcom góle sme si to aj zaslúžili. Pome Nitrička
11.3.2019 - 21:15
+2

Sunkafit

 

Inak poprosim statistiky na buly lebo to bolo nieco neskutocne
11.3.2019 - 21:15
+5

JANOBB

 

Nitra - Trenčín: dnes ste bavili hokejom celé Slovensko. Klobúk dole. Ďakujem.
11.3.2019 - 21:15
+13

imko_one

 

pán Hello, havarju: Myš pohrýzla mačku aj dnes?



PS: zajtra dám na ticket 1, tak verím, že nesklamete.
11.3.2019 - 21:18
+2

ufák

 

nedavaj...pre istotu ,nedavaj
11.3.2019 - 21:31
+2

69roman

 

Od druhej tretiny Trenčín lepší vo všetkých činnostiach prehrali sme na ľade prehrali sme na tribúnach najslabší hráč Nitry Scheidl pekný večer vám prajem zajtra to bude hádam lepšie.
11.3.2019 - 21:19
+2

mato-s

 

S takou malou streľbou na ,,tlstocha,,a s tak katastrofálnymi presiloukami sa to ani inak skončiť nemohlo .
11.3.2019 - 21:19
0

batman

 

Bol to vynikajúci zápas. Naozaj, takto to má vyzerať v PO, dohrávané súboje, nasadenie, emócie. Stane sa, že ujde lakeť, urobí sa faul, pokiaľ to nie je zákerné, takto to má vyzerať, nech to má gule. Dukla ma príjemne prekvapila, principiálne neurobila po hokejovej stránke nič zlé, naozaj vydarený zápas, som šťastný, že nakoniec aj s víťaznou bodkou. Zajtra to bude zase rachot. Teším sa.
11.3.2019 - 21:20
+3

miro-nr

 

Gratulujem Trenčinu k prvemu bodu v serii a hlavne zasluženej výhre
Takto sa bojuje v PO,žiadny puk nemože byť stratený čo bolo diametrálne odlišné od hračov NR čo neurobili krok naviac.
Ked som tu celú sezonu kritizoval rozohravku našich obrancov ,tak presne to bolo dnes vidieť,to že ma utok pomahať je OK,ale ked Mezei(ten Brano čo hral dlhe roky NHL a KHL)nevie dať jednu presnú prihravku za zápas v obrannom pásme tak naozaj neviem čo trenuju?! Morison dnes zasa presvedčil,že je dobrý len na "kroščekové"suboje pred branou,no krok navyše je pre neho niečo čo nepozná.

Trenčín presne vie čo na nas platí-nepríjemná hra na telo,dobiedzanie a dohravanie kde sa dá.

Čo nam vychadzalo posledne zapasy ZČ - branenie tretej tretiny,tak dnes to bol až hnus a rybník. A vypomstilo sa nam to.

Dufam ,že Tondo niečo vymyslí a otočime to,no treba uplne iný prístup,takýmto "mamnasaláme"poňatím hry zachvílu skončíme.
Verím v postup do semi
11.3.2019 - 21:20
+1

Norik

 

pri druhom gole trencina: Ostal hanuliak primrznuty? Ziadna reakcia na pohyb puku a supera. Velmi nevyrazny brankar. Do brany urcite Simboch. Gratulujem trencinu. Zajtra vyhrat a hlavne presvedcit vykonom..
11.3.2019 - 21:21
0

bez nicku BLOG

 

Zase raz sme to dokazali, prehrat zapas zo stavu 2-0..
Hrali sme velmi zle a presilovky este horsie. To je neskutocna tragedia. Uz len dostat sa do pasma nam robi problem a dat si zopar presnych prihravok je pre nasich hracov neriesitelna uloha.
11.3.2019 - 21:23
+2

AndrejTN

 

Tak v tomto bola parádna bojovnosť a hlavne srdiečko.
teším sa na dalšie zápasy.. pomééé
11.3.2019 - 21:24
+2

azzurri

 

Takze pár hlavných veci či rozhodli.presilovky mi nic,tn myslim len 2 a stali ta to,dali jeden gól.pupakov zbytočný faul v strede ihriska 3 min pred koncom,naši traja tieňový obrancovia okolo olveckeho pred rozhodujúcim gólom a myslim,že tn bol na tom lepšie aj fyzicky
11.3.2019 - 21:24
+1

azzurri

 

A este zabudol.najma v predĺžení sme hrali doma,alebo vonku?
11.3.2019 - 21:26
+1

miro-nr

 

Akurát,že TO faul vobec nebol,aj ked tých faulov v zapase prehliadli dosť vela!
11.3.2019 - 21:38
+2

azzurri

 

Bol nebol ... pupak mal hrať v strednom pásme tak,aby neurobil ani náznak faulu.absolutne zbytočne v strednom pásme,keby aspon pred našou bránou ok,ale v strede?to nemôže urobiť
12.3.2019 - 8:17
+2

MackoPu

 

N nic, jedna bitka za nami, zvysok vojny nas caka.
Chvalabohu mame natolko skusene muzstvo, ze ten dnesok nebude nikto precenovat a naplno budu slapat aj zajtra.
Co som bol prekvapeny, ako sme kondicne vladali. Mame sice par dedkov, lenze ti su stale dostatocne rychli a k tomu este kopec mladikov.
No a este mame par podradnych pseudohracov atd
11.3.2019 - 21:26
+3

AndrejTN

 

Nerýpme už lebo pôjdeme do fightu a nedopadne dobre..
Nebodaj ešte si nás nájde Judd a sme za sekundu dole.. a sme tlstý,už len to je jasné že by sme nemali šancu.. peace
11.3.2019 - 21:31
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Jaroslav-TN

 

Výborný hokej z oboch strán Prvá bitka vybraná ale vojna pokračuje ďalej
11.3.2019 - 21:29
+3

apocalypto

 

Celkom dobrý zápas na to že sa dlhšie oddychovalo.. je to prvý zápas ,len mám obavu že víťaz tejto série sa vysili a v semifinále odpadne ,lebo už tento zápas naznačil veľkú porciu sily.. kiež by som sa mýlil.. a klobúk dole tuna pred nitrancanmi ,čakal som plač ale celkom v pohode .. inak ten Hlinka tam nevletel len tak do toho brankára.. zavadil o korculu alebo hokejku ,má to ktosi rozobraté ???
11.3.2019 - 21:29
+1

DB_9

 

Tondo je starý lišiak, nechce ukázať všetky karty hneď na začiatku, takže sme v útoku nepredviedli takmer nič Ale inak dobrý zápas, už od začiatku playoff to má "gule" .
11.3.2019 - 21:30
+1

Acorgonka

 

Presne tak
11.3.2019 - 21:47
0

MarossNR

 

Gratulácia do Trenčína.. bohužiaľ, to čo nám nešlo v ZČ, rozhoduje v PO, brankár (to by ešte dnes šlo), oslabenia, presilovky.. ak tieto atribúty nezlepsime, séria bude rychla... TN nás dnes parádne gumoval, napriek tomu sme mohli vyhrať .. verím, že zajtra to snáď môže byť inak
11.3.2019 - 21:31
0

dejvidBB

 

Pekne Dukla, ci uz na lade alebo v hladisku
11.3.2019 - 21:31
+5

HockeyBender

 

Ná-dhe-ra, je čo vylepšiť ale aj tak to krása.. emočne to vyzeralo ako 7 zápas finále. Velký palec hore fans bolo Vás velmi počuť
11.3.2019 - 21:34
+4

MackoPu

 

No a este cakam viac od Radjenovica, nejake tie tienenia pred branou.
A produktivitu od mladikov H+S+H.
11.3.2019 - 21:41
+1

Tokino

 

TN jednoznacne lepsie pripraveny na zapas bez debaty,nasi sa nevedeli vyrovnat s ich napadanim,tvrdostou a pohybom!!!My sme boli uplne odovzdany a tienovy obrancovia #7+
,#12 pri vsetkych goloch takto lezerne sa v PO nebrani...Dalsia vec buly a pres.hry to je obrovsky rozdiel,kedze my sa ani neusadime ani nevystrelime.Ked zajtra nenastupi ina NR bude to kratka seria,gratulacia do TN!!!
11.3.2019 - 21:42
0

bez nicku BLOG

 

Hrali presne to, co na nas hra BB a co na nas plati..napadanie, tvrdost, dohravanie subojov niekedy az za hranicou pravidiel..
11.3.2019 - 21:46
+2

NRfan

 

DO KAMENA TESAT!!! BB to pochopila uz davno, TN to uz pomaly zacina chapat tiez.
11.3.2019 - 21:55
+1

Sunkafit

 

Keby sme nekorculovali jak lemry...
11.3.2019 - 22:07
0

enforcer92TN

 

Morison sa viac venoval Hlinkovi nez zapasu.
11.3.2019 - 22:37
0

Tokino

 

keby sa mu venoval,tak nedostaneme gol,ale on ho akože branil aby sa nepovedalo a to tu robi celu sezonu...
12.3.2019 - 6:46
+1

mannheim

 

Výborný zápas obojstranne. Neviem, či som našich videl hrať tak oduševnele a celkovo dobre v tejto sezóne. Chalani výborne, idete si na play off vlne ako to už s Brankom v kádri aj musí byť. Držte sa zajtra, skromne, pokorne a tak tvrdo ako sa len dá. Evidentne to funguje.
11.3.2019 - 21:42
+4

Es5

 

Za 13 dni pozabudat tolko veci okolo hokeja vie len Nitra Do zajtra sa naucit prihravat a hlavne poriesit strelbu na branu pocas presiloviek! Pome to dat na tu sedem zapasovu zaaabavu.Jedine NITRA
11.3.2019 - 21:43
+1

Render 77 Nr

 

Gratulacia do Trenčina a dnes jednoducho vyhralo srdce ktore mal Trenčin a veĺmi dúfam že ho najdeme aj my inak celá seria dopadne ako dnes.
11.3.2019 - 21:45
0

ufák

 

Lantoši je velký pán...šikovný chalanisko...do 50 min aj rozhodcovia v pohode ale potom to mrvili....Dukláci výborne a zajtra by sme mali dať prvý gól,aby sme nemuseli takto doťahovať pred koncom....vážim si väčšinu nitranov,čo sem dnes píšu...myslím že má to tu úroveň...pekný večer všetkým...
11.3.2019 - 21:47
+15

pepan77

 

skoda ze nemala uroven dnes na stadione vasa fans zona..
11.3.2019 - 22:47
0

Dukla naj

 

Jasné nemala hlavne že našich bolo počuť viac niekedy ako vašich a to čo kričali na Majdana si spôsobil on sám takže nič zlé nerobili iba sme sa radovali z víťazstva a spravili si pekný večer.
12.3.2019 - 0:05
+6

lubfito

 

Dnešný zápas mi zobral 3 roky života
Hokej je hra emócií, zvlášť v PO. Tam sa ukazuje kto je už vyzretý hráč a kto sa musí učiť zvládať svoju hlavu. Aby sme boli v tejto sérii úspešní, musíme sa vrátiť k útočnému celoplošnému hokeju celých 60 minút. Súper ako Trenčín sa ťažko zdoláva, no my inak hrať nevieme v ťažkých zápasoch.
K Trenčínu. Mnohí sa pred sériou smiali že starcov ukorčuľujeme a nebudú vedieť kde majú hlavu. No pozor, toto mužstvo je skvelý mix skúseností a dravosti. Dnes hrali taký Bystrický hokej plný súbojov, pretláčania a sily. A teda že tej sily majú aj na rozdávanie. Po tretej tretine sme to boli my, kto ťahal nohy na striedačku. Je to úplne iný Trenčín a je na nás perfektne pripravený.
Nitra.
Dnes to bol skvelý začiatok, aj keď opticky sme navrch nemali, vedeli sme zatlačiť a streliť gól. No keď sa začal lámať zápas, začali sme hrať veľmi naivne vpredu. Boli tam svetlé momenty, od ktorých sa dá k zajtrajšiemu zápasu odraziť. No každý jeden hráč už musí mať v hlave že sa hrá Play off a Trenčania nám budú chcieť hru ešte viac znechutiť. A to robia naozaj dobre. Napr. Scheidl zliezal z ľadu po každom striedaní doslova zničený. To mu na pohode určite nepridalo.
Tak želám našim aby vypustili tento zápas z hlavy a zregenerovali čo najviac. Lebo zajtra tie nohy musia šliapať ďalších 60 minút.
Ostatné ma nezaujíma, rozhodcov kašlem, naduté ale aj porazenecké reči tiež.
Pome
11.3.2019 - 21:47
+19

BretPit

 

Viacerí tu píšu a gratuluju TN že vyhral zaslúžene.. Ja si myslím, že takisto ako vyhral tak mohol aj prehrať, zase ich nebili a netlacili celý zápas, mne sa hrá NR pá či, dúfam, že to zvládnu a postúpia ďalej,,, il
11.3.2019 - 21:49
+3

Ottawa Senators

 

Ak sa ti táto hra NR páčila, tak ja dúfam, že zajtra ti padne sánka. Nedokázali sme preniknúť do pásma, ja som len krútil hlavou, že čo je toto za výkon. Boli momenty, keď nás TN nepustil z pásma a tá presilovka v predĺžení, to ani neviem čo malo byť...
Zvíťazili úplne zaslúžene, ak sa však zajtra vráti nebojácna Nitra zo ZČ, tak to môže byť jasný výsledok pre nás, ak nie, príde veľmi rýchly koniec.
11.3.2019 - 21:57
+2

BretPit

 

Ja som napísal, že mne sa hrá NR páci, a nie ze páčila, v tomto konkrétnom zápase, asi som sa zle vyjadril,,,
11.3.2019 - 22:08
+1

Ottawa Senators

 

Tak už si rozumieme.
11.3.2019 - 22:10
+1

Cia

 

Myslim ze ked bude NR hrat hokej zo ZC tak to opat pobabre prave naopak treba zacat hrat hokejPO to znaci viac nasadenia viac pritvrdit a cele srdce ak to nepochopia opat vas TN "rozvesa po mantineloch" ako dnes
12.3.2019 - 0:49
+2

Ottawa Senators

 

Ja vychadzam z toho co som vcera videl, dva krat kopli Lantosiba Kerbashian do vrtule a dali goly bez problemov.
Mozme tu mudrovat s frazickou PO hokej ale na Duklu moze platit ten rychly, kombinacny hokej zo ZČ, nie ako vcera, ze si nevedia na 2 metre prihrať, akoby sa prvy krat videli.
Ja verim, ze dnes nastupi stara dobra Nitra.
12.3.2019 - 9:14
0

laugo29

 

od druhej tretiny Dukla lepsia
11.3.2019 - 21:59
+1

vanes je dukla

 

Dukla na parádu.Najlepší výkon Dukly ,aký som kedy v Nitre videl.Ešte včera som išiel skromne pre jedno víťazstvo a s ním aj budem spokojný.Teším sa na zajtra.
11.3.2019 - 21:55
+1

dusan1980

 

Do polnoci sa podraďovať a zajtra je nový deň.
Treba ísť od zápasu k zápasu skromne jeden po druhom.
Holenia dnes v Kotli jako povzbudzoval
11.3.2019 - 21:56
+3

kurtsteiner

 

Maďar?
11.3.2019 - 22:26
+1

dusan1980

 

Trenčan ale autoprava písma je asi Magyarska
12.3.2019 - 6:47
0

kurtsteiner

 

12.3.2019 - 17:41
0

majkl89

 

Milanov tuším už štvrtý gól proti NR v tejto sezóne, evidentne mu to proti tomuto súperovi chutí
videl som len prvú tretinu a následne zostrih na hustom, takže viac nemôžem komentovať, snáď len klobúk dole pred Olveckým a Rýglom, za ten víťazný gól
11.3.2019 - 22:04
+1

Bahno

 

Tak to si videl to lepšie z NR strany
11.3.2019 - 22:10
0

nitra2014

 

Gratulacia do Trenčína, boli lepší, p.Stavjaňa veľmi si Vás vážim, ale dnes bol Orememus šikovnejší čo sa týka taktiky. Boli sme úplne vygumovaní, dnes vo všetkom nás súper predbehol. Kombinačne sme uplne zlyhali, takto sa nehrá play off. Prvý útok úplne zle, presilovky - nedokázali sme udržať pásmo ani len na 20 sekund, keď mali trenčania presilovky tak nás mydlili 2 minúty.Morison po sezóne okamžite preč, to nie je obranca. Nitra spamätajte sa, keď sa nespamätáte tak to je Váš koniec.
11.3.2019 - 22:05
0

Dukla naj

 

Tak dneska parádny zápas chalani ta bojovnosť, nasadenie, dohrávanie súbojov proste paráda, prvý bod je doma a myslím že ak podajú chlapci podobný výkon ako dnes môžu aj zajtra vyhrať, parádny fans bolo vás počuť celý zápas a som rád že sme vytvorili chalanom dobrú atmosféru. A čo sa týka rozhodcov je to to isté stále nič nové takže bez nervov chalani.
11.3.2019 - 22:09
+1

Acorgonka

 

Odkaz pre Sony: Si ma v live spomenul? Nuz suhajko precitaj si moke prispevky a najdi mi jeden kde som ja dnes pisala o jasnej vyhre suhajko...jaa som nabadala k respektu a neurazaniu hokejoveho bozika prave nasich pred silnymi recami taakze si ulav ale inde
11.3.2019 - 22:12
+3

Tehelnepole

 

Spomenul Ta tak som ho poslala sa ukludnit chalana
11.3.2019 - 22:14
0

Acorgonka

 

Videla som dakujem to asi tie endorfiny a mozno dake pivko...hejsek nevyskakany
11.3.2019 - 22:38
0

Bahno

 

Dnes sa na nás pripravili lepšie. V štýle BB.
Zajtra to musíme vyhrať.
11.3.2019 - 22:13
+1

Hasan13

 

K zápasu. Za mna výborný "playoff výkon" Trenčína. Dnes keby Nitra vyhrala, povazoval by som to za stastné vitazstvo a asi aj nezasluzene. Bude to tazké sústo, pevne verim, ze sa zomkneme a vratime sa do tejto série s ovela lepsim vykonom uz zajtra. Hratelne to je, ale ten prejav musi byt iný.
11.3.2019 - 23:15
+2

MitoBB

 

VELMI DOLEZITE!!!: !!! Chcem sa len opýtať, kedže nemám záujem to hľadať. čiže :

Podrazil nitrančana a nie nitrana?
Nitrančania idú do útoku a nie nitrania?
Moja frajerka je nitrančanka a nie nitranka?
Ahojte Nitrančania a nie nitrania?
bol som na pive s nitrančanmi a nie nitrami?

Myslím to vážne....veľa krat tu čítam to vaše opravovanie a fakt si na tom tak veľmi potrpíte a fakt to je takto spisovne? Lebo to ani lepšie neznie a komentátori to asi tiež nevedia a navyše salama nitran mi chutí. dik za odpovede k teme.

btw mne je uplne jedno ci niekto napise z bystrice , alebo bystrici
11.3.2019 - 23:19
0

emoxx1

 

Riaď sa podľa vzoru"
Nitrančan - obyvateľ Nitry
Nitran - Celkom fajn saláma, ale treba dávať pozor, lebo niektorý výrobcovia ju vedia pekne po...

Možno to nie je gramaticky správne (neoveroval som), ale takto to proste je a hotovo.
11.3.2019 - 23:26
+3

NR_peter33

 

Podľa jazykovedcov je to Nitrania, ale žiadny Nitran(čan) ti nepovie že Nitran (jedine ak salám), pre domácich je to proste nitrančan
11.3.2019 - 23:29
+3

Cia

 

A to bola hlavna procina prehry "nitrancanov"
12.3.2019 - 0:51
0

blue-311

 

Ses skutecne tak blbej nebo to jenom hras?
12.3.2019 - 6:47
0

rasticek

 

Seš měl být kůň původně, ale Pánbů si to v poslední chvíli rozmyslel
12.3.2019 - 10:39
+3

mannheim

 

Legendary !
12.3.2019 - 11:58
+1

dusanTN

 

Spisovne je správne Nitran.
12.3.2019 - 8:36
0

HockeyBender

 

Momentka https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/53510683_2170804769634756_7616485781984509952_o.jpg?_nc_cat=111&_nc_ht=scontent.fprg2-1.fna&oh=feeaeb095c238aa5f653ef6dabe265b4&oe=5D0CC2B2
11.3.2019 - 23:52
+3

Dukla naj

 

Tak toto teda je iná momentka ale aj tá ďakovačka po zápase na stránke Dukly je fakt parádna a je fakt krása vidieť chalanov takých šťastných a aký sú radi že majú za sebou takých vynikajúcich fanúšikov, a hlavne na konci ako sa radoval Guľa keď tam išiel ako posledný a zdvihol tie ruky ten to najviac prežíval aj v NZ nakonci.
12.3.2019 - 0:08
+1

Athotis

 

Zatiaľ naj zápas PO ,bolo to pekné vybičované čomu určite prispel aj Majdan pred PO a normálne sa teším ako nestranný fanúšik na dnešný zápas
12.3.2019 - 4:57
0

Urpiner16

 

Mne sa včera ten prvý gól NR zdal veľmi lacný.Z takého uhla ak by útočník trafil horný roh vzdialenejšej tyčky tak nepoviem ani slovo ale horný roh vnútornej žrďky z toho postavenia odkiaľ strieľal domáci hráč skrátka tadiaľ by si to mal brankár istiť.Veľmi lacný prvý gól.
Inak pre mňa ako nestranného diváka veľmi dobrý hokej z oboch strán kde ale musím povedať že TN ma viac prekvapil agresívnym forčekingom hneď od začiatku stretnutia.Výborný hokej z oboch strán len tak ďalej.
12.3.2019 - 7:13
+1

Corgi77

 

No včera to bol veľký boj so šťastným koncom pre TN. Naši bohužiaľ cez prestávku bojovali aj zo zdravotnými problémami a včera sa to podpísalo pod výkon. Dnes verím, že bude to lepšie a bude 1:1.
Bojujte chalani, playoff je tu len raz za rok.
12.3.2019 - 7:46
0

Sunkafit

 

No pocul som o nejakych infuziach a tak....zdravotne sme asi na tom dost zle
12.3.2019 - 8:21
0

Acorgonka

 

uplne na figu
12.3.2019 - 8:23
+2

agroskín

 

vcera co som si vsimol hned od zaciatku... ze ste totalne nevladali. Ako keby ste nastupili zrovna do pripravy.
12.3.2019 - 9:03
+1

jack13

 

Krasny hokej, krasna atmosfera. Spravil jsem si chut po zapase Vitkovice-Sparta.
Toto bude paradni serie..
12.3.2019 - 8:41
+12

dusanTN

 

Super zápas. Zatiaľ najlepší v tomto play off. Nám zahrala obrana naozaj nadštandardne. Bohunický perfektne fyzicky, Starosta pozične, Rýgl podpora útoku a Krejčí pomaly neschádzal z ľadu. Dovolím si tvrdiť, že práve defenzíva nám vyhrala tento zápas. Paradoxne keď sme prestrieľali súpera. Centri super na vhadzovaniach. Radjenovič s Dlouhým vyhrali väčšinu svojich vhadzovaní. Teším sa na dnešný zápas. Dúfam, že nám zostali ešte nejaké sily a zopakujeme výkon zo včera.
12.3.2019 - 8:49
+1

batman

 

Vcera tie buly boli obrovske plus pre Duklu. To si ani nepamatam, kedy sme tak dominantni boli na vhadzovaniach.
12.3.2019 - 10:29
+4

rijko

 

Toto su tie detaily hry,ktore su extremne dolezite.
12.3.2019 - 12:45
0

dusanTN

 

Keď už sme pri detailoch. Ondro Mikula včera fantastická hra pred súperovou bránkou. Ten si tiež čo to vytrpel tam.
12.3.2019 - 13:24
+1

FacSKA

 

Ajsingy potrebujeme
12.3.2019 - 14:24
0

MackoPu

 

A my to jeho clonenie pri goloch.
12.3.2019 - 16:29
0

strojar

 

Trenčín to víťazstvo viac chcel a preto ho dosiahol.
12.3.2019 - 14:40
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.5.2019 09:22
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.5.2019 09:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.5.2019 09:22
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.5.2019 09:22

Bleskovky

Chára už korčuľoval, ale netrénoval naplno

Tri dni po tom, ako pre nešpecifikované zranenie vynechal štvrtý zápas finále Východnej konferencie zámorskej hokejovej NHL, sa slovenský obranca Zdeno Chára objavil na ľade pred tréningom svojho tímu. Kapitán Bostonu Bruins podľa tsn. ca korčuľoval spoločne s ďalším zraneným zadákom Stevenom Kampferom asi 30 minút pred oficiálnym začiatkom prvého tréningu po postupe ...
pred hodinou - TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - TASR

Niederreiter má po vypadnutí Caroliny záujem posilniť Švajčiarsko

Švajčiarsky hokejista Nino Niederreiter chce posilniť národný tím na MS. Dvadsaťšesťročný útočník pôsobí v NHL v drese Caroliny Hurricanes. Klubové povinnosti mu skončili po domácej prehre s Bostonom 0:4 a vyradení v 3. kole play off. V základnej časti tejto sezóny odohral 76 zápasov s bilanciou 23+30.
17.5.2019 10:58 - TASR

Jim Schoenfeld sa lúči s New York Rangers

Jim Schoenfeld končí vo funkciách viceprezidenta a asistenta generálneho manažéra tímu zámorskej hokejovej NHL New York Rangers. Bývalý obranca strávil u "jazdcov" v rôznych pozíciách sedemnásť sezón. "Za takmer dve dekády prešiel Jim prakticky všetky stupne organizácie.
16.5.2019 20:32 - TASR

Dallas podpísal s obrancom Lindellom novú zmluvu na šesť rokov

Obranca Esa Lindell podpísal s tímom zámorskej hokejovej NHL Dallas Stars novú šesťročnú zmluvu v celkovej hodnote 34,8 milióna dolárov. "Podpis zmluvy zverejnili týždeň pred 25. narodeninami fínskeho hráča," informuje agentúra AP. Od príchodu do Dallasu v roku 2012 strelil Lindell v 239 zápasoch 24 gólov a pridal 53 asistencií.
16.5.2019 19:20 - TASR

Landeskog už pricestoval na Slovensko

Švédsky hokejista Gabriel Landeskog pricestoval vo štvrtok ráno do Bratislavy a je k dispozícii už na popoludňajší duel B-skupiny majstrovstiev sveta proti Rakúsku (16.15). Obhajcovia titulu ním zaplnia zostávajúce miesto na súpiske a podľa trénera Rikarda Grönborga ho využijú už v nadchádzajúcom zápase. Informovala o tom oficiálna stránka šampionátu. ...
16.5.2019 13:39 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 05. 2019
Francúzsko - V. Británia o 16:15
Švédsko - Lotyšsko o 16:15
Kanada - Dánsko o 20:15
Rakúsko - Taliansko o 20:15
21. 05. 2019
Fínsko - Nemecko o 12:15
Česko - Švajčiarsko o 12:15

Odohrané zápasy

19. 05. 2019
FrancúzskoFínsko
0:3REPORT
ŠvajčiarskoRusko
0:3REPORT
NemeckoUSA
1:3REPORT
RakúskoČesko
0:8REPORT
18. 05. 2019
V. BritániaSlovensko
1:7REPORT
ŠvédskoŠvajčiarsko
4:3REPORT

Najviac bodov

Nikita KučerovRUS14 bodov
2.Nylander W.SWE13
3.Frolík M.CZE12
4.Voráček J.CZE12
5.Mantha A.CAN11

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.DeBrincat A.USA6
3.Frolík M.CZE6
4.Kučerov N.RUS6
5.Kakko K.FIN6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS96.74 perc
2.Lankinen K.FIN95.7 %
3.Niederberger M.GER94.17 %
4.Schneider C.USA92.66 %
5.Dahm S.DEN91.82 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Fínsko620:716
2.USA627:1214
3.Kanada528:1112
4.Nemecko614:1612
5.Slovensko626:189
6.Dánsko517:165
7.Francúzsko611:301
8.Veľká Británia65:380
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko629:318
2.Česko634:1015
3.Švédsko532:1012
4.Švajčiarsko623:912
5.Lotyšsko513:146
6.Nórsko618:296
7.Rakúsko66:360
8.Taliansko61:450
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola