Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčín angažoval Kanaďana Deveauxa

9.1.2018 20:21 TASR

Kanadský hokejista André Deveaux sa stal novou posilou Dukly Trenčín. Robustný útočník so skúsenosťami z NHL sa s vedením dohodol na zmluve do konca sezóny. Trenčiansky klub o tom informoval na oficiálnej stránke.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


AndrejTN

 

Budú pretlaky na ľade už sa teším :dúfamžesipomerajúšvoncezosládkom:
9.1.2018 - 20:51
+5

Frey77

 

Neviem čo máte s tým Sladokom?! U nás v PP ani nebude vedieť do koho sa pustiť, keď ho tie väzby obklucia
9.1.2018 - 21:54
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
rijko

 

Tak uz nenazvem sladoka nepekne,lebo ma opat zmazu.pravom.
Chcel som povedat,ze kanadan musi ochranovat nasich hracov,lebo nesportovospravajuci sa hrac sladok kroscekoval hraca do hlavy a sekol dalsiemu do nohy bez priciny.asi nebude lepsi bitkar ako nesportovospravajuci sa hrac muzstva novych zamkov,ale aspon zhodi rukavice.z nasich to neurobil nik.
Pre prispievatelov milne interpretujucich si slova nasho pana trenera o neobmedzenom pocte cudzincov (vy viete ktori ste to)len tolko,ze radi by sme na budovanie respektu angazovali mladeho hraca,ale ziadneho takeho v juniorke nemame.
10.1.2018 - 0:35
+5

rijko

 

Detvy,pardon NZ.
10.1.2018 - 1:09
+1

loki12

 

a si spokojny ze prisiel este zakernejsi hrac ako sladok? a to prave do tn?
10.1.2018 - 8:45
+1

rijko

 

Mozno by som mohol povedat "na velku dieru,velka zaplata"...ale ja si pockam na to,ako sa bude spravat Andre v nasej lige.ak by vyviedol nieco skarede a zakerne,odsudim to tak ako sladokove veci.
10.1.2018 - 11:59
+1

loki12

 

rozumne pises.. koncom februara mozme zhodnotit jeho hru ak tu este bude som zvedavy ako sa ti bude pozdavat
10.1.2018 - 15:49
0

simon22 BLOG

 

ak by tu bol už v tom zápase v detve, tak by si sládok nedovolil behom pár sekúnd likvidačné zákroky na dvoch trenčanov, ktorých vyradil zo zápasu... to je princíp angažovania takéhoto hráča.. aby psychopati čo už sú v lige vedeli, že neobídu len dvoma či piatimi minútami.. a vôbec nejde o to, kto ten fight vyhrá.. vždy to bolí, ak sa to aspoň trochu vie.. nie som priaznivcom takého angažmá, no v tomto ročníku sa stalo nevyhnutným.. lebo už len prítomnosť prepínacieho hráča u nás na striedačke, vzbudí ochranný efekt pre našich hlavných hokejistov.. A ak pridá k tomu aj pár bodov, čo on tiež vie, bude jeho príchod veľký prínosom. Slovanisti z trenčína.. do trenčína.. všetci zabúdate, že na striedavý štart sa dá hrať za obe mužstvá LEN v ZAKLADNEJ ČASTI.. ak chce TN svojich mladých zo slovana aj na play off.. MUSIA do konca prestupového obdobia PRESTÚPIŤ... iba tak budú môcť hrať z atn v play off...
10.1.2018 - 15:54
+3

lestat21

 

Vyradil Fruhafa, druhý bol kto?
10.1.2018 - 16:31
0

vilkovci

 

Kľačiaceho mladého Pardavého tesne po góle Sládek počastoval krosčekom do hlavy... len tak preventívne... páni rozhodcovia nestíhali zisťovať autora gólu a asistencie, tak ten zákrok akosi nevideli...
10.1.2018 - 19:01
+1

lestat21

 

To viem,ale zapas dohral,ci?
10.1.2018 - 20:20
0

vilkovci

 

Áno dohral, ale od Sládka to nemalo nič spoločné so športom. Preto je žiaľ potrebný pre Duklu tiež nejaký “prehnutý” magor. Iná ochrana asi neexistuje, pretože páni rozhodcovia napriek tomu, že sú štyria nestíhajú...
10.1.2018 - 20:28
0

lestat21

 

narážal som na toho čo napísal že že vyradil dvoch hráčov... niektorý nemajú problém prifarbiť aj za troch.
11.1.2018 - 7:15
0

88Backo

 

Toto bude niečo podobné jak Gratton v Zámkoch Za mesiac nikto nebude vedet,že tu aj bol
9.1.2018 - 20:52
+31

Dukla_Trenčín_38

 

Gratton bol u nás číslo jedna toto je náhrada zaňho
9.1.2018 - 20:53
+1

Big brother

 

Veštec Backo
9.1.2018 - 20:59
+34

hugosBB

 

Big brother: pisal som ti spravu...
9.1.2018 - 22:02
0

rasticek

 

Za barák hovoríš?
9.1.2018 - 21:00
+24

88Backo

 

Veru tak
9.1.2018 - 21:40
0

rasticek

 

Beriem ťa za slovo
9.1.2018 - 22:03
0

MackoPu

 

Za pipika uz nemozes
9.1.2018 - 23:24
+2

pifel

 

Uz nema za aky barak... vsetky co mal tu uz poprehraval..
9.1.2018 - 22:03
+4

FP-Tommynko

 

Gratulujem k podpisu...buď bude hrat a bude hviezda alebo sa potvrdí postupný prepad v jeho kariére...ako u Tvrdona
9.1.2018 - 20:53
+8

Frey77

 

Tak ono Tvrdon bol kvalitný hráč, toto je proste tvrdý muž. To nie je moc dobre prirovnanie. Aj v Plzni majú roky Hollwega a nemajú ho tam na body. Tento prišiel na iné veci ako strieľať góly.
9.1.2018 - 22:02
0

FP-Tommynko

 

Ale jedno majú spoločné....biely
9.1.2018 - 22:46
+2

FP-Tommynko

 

Nos
9.1.2018 - 22:53
+2

Frey77

 

V prípade tohto vymetenca mi je to jedno, no v prípade Tvrdona ma to mrzí. Škoda ako pre NR hokej, tak aj pre SVK hokej, nakoľko chlapec na to mal. No my sme asi krajina s najväčším počtom takýchto talentov na svete a to či v hokeji, alebo futbale.
10.1.2018 - 9:33
+1

sk.miso.sk

 

No som veľmi zvedavý keďže neviem čo presne čakať
9.1.2018 - 20:54
+1

88Backo

 

Trestné minúty určite
9.1.2018 - 20:57
+7

sk.miso.sk

 

Tak to mi je jasné Ešte že máme najlepšie oslabovky tento rok
9.1.2018 - 20:58
+1

Sunkafit

 

Co mi bolo poslednych cca 5 rokov?
9.1.2018 - 21:00
+16

Ottawa Senators

 

Ty máš najlepšie preklepy na celom HP.
9.1.2018 - 21:02

Sunkafit

 

aha
9.1.2018 - 21:53
+3

Sunkafit

 

Uz len 4+
10.1.2018 - 15:45
0

PASCALDUPUIS

 

A to my mame vediet?
9.1.2018 - 21:19
+12

DeL

 

To musel byť matroš
9.1.2018 - 21:21
+19

enforcer92TN

 

Braňo si to ty?
9.1.2018 - 21:28
+7

P24 BLOG

 

sunkafit: videl by som to nejak takto https://www.youtube.com/watch?v=cHfHaXLM9HU
9.1.2018 - 21:47
+3

Sunkafit

 

ved to mal byť len výlet : https://www.youtube.com/watch?v=nRaiHgdNBnc
9.1.2018 - 22:22
0

Dracik_18

 

To čo bolo pre boha
9.1.2018 - 22:36
+3

P24 BLOG

 

toto: https://www.csfd.cz/film/318292-krehka-identita/prehled/ aj ked piussi ma aj lepsie dokumenty
9.1.2018 - 22:46
+1

Sunkafit

 

Ved toto pre boha
10.1.2018 - 13:19
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mamina

 

to by sme aj my radi vedeli
9.1.2018 - 23:07
+1

sob3k

 

Solidna opica
9.1.2018 - 23:38
0

laugo29

 

Sladok asi dohral v piatok
9.1.2018 - 21:00
+1

Sunter

 

Už teraz sa bojí sladok podľa mňa ani nenastúpi od strachu
9.1.2018 - 21:15
+8

rasťoZv

 

Tak Jožo sa určite neposerie, som zvedavý.
9.1.2018 - 21:55
+3

Sunter

 

Veď tak som to aj myslel.
10.1.2018 - 8:48
+1

pifel

 

Vcelku by som sa zasmial keby ho Sladok vytrieskal ...
9.1.2018 - 22:04
+5

dusanTN

 

Prosím ťa netrep takéto blbosti. Fakt si taký naivný, že si myslíš, že rovno v prvom striedaní vybehne na Sládoka? Myslíš, že prichádza nejaký intergalaktický fighter? Iba kvôli tomu, že je Kanaďan? Je veľký, nemá problém zhodiť rukavice. Ale to isté aj Sládok. Sládok je veľmi dobrý bitkár. Podľa mňa najlepší v lige. Tak by som sa krotil s takýmito vyjadreniami.
9.1.2018 - 22:38
+10

cuchorko

 

to ze je najlepsi v lige neznamemna ze je kvalitny. kde sa sladok akoze bil?v trapnej britskej lige...tak ta ho naozaj preverila
9.1.2018 - 22:42
0

KurierNz

 

Trapna Britska liga je plna Deveuxov
9.1.2018 - 22:45
+7

dusanTN

 

Sládok sa hlavne bije aj vo voľnom čase, nakoľko trénuje muay thai a zúčastňuje sa aj zápasov. Takže sa bije v ringu. Dosť pravidelne.
9.1.2018 - 22:54
+7

MackoPu

 

To je sice pekne, ale na lade to je o inom.
9.1.2018 - 23:27
+3

mamina

 

To fakt? Tak to bude asi dosť dobrý...
10.1.2018 - 6:20
0

Dracik_18

 

áno je to pravda , a nepije vôbec (možno dva krát do roka)
10.1.2018 - 6:30
+1

Fanpoprad

 

Ked ma narodeniny a ked nema narodeniny
10.1.2018 - 8:27
+17

ymemsreves

 

Cuchorko ty si absolutny odbornik...co napises to kravina...
10.1.2018 - 8:00
+3

cuchorko

 

Od HP legendy ako si ty je to pre mna pocta ze si ma tak nazval. Dakujem, dakujem velmi pekne, dakujem
10.1.2018 - 9:54
0

rasťoZv

 

Tak nejak.
9.1.2018 - 22:43
0

MackoPu

 

Este to zatial ale neukazal v normalnej pasovacke (Sladok). Vzdy tomu predchadzala nejaka ubohost.
9.1.2018 - 23:26
+2

lestat21

 

Bitka s Bačom bola aká?
Ubohé je keď sa Bohunický hrá na tvrdého proti Cofmanovi,Matisovi a z Ťavodu sa poserie
10.1.2018 - 7:46
+3

rajmok17

 

Ja sa Sladoka nejdem zastavat, ale Baca na neho vybehol..
10.1.2018 - 12:23
0

MackoPu

 

To si akoze robis prdel ?
Uz sa to tu riesilo a pozrel som si to pre istotu opat.
Baca sa tam natahoval s niekym inym a zboku sa mu snazil natiahnut jednu Sladok. Potom sa zacali strkat a Baca mal este rukavice a hokejku v ruke, takze necakal, ze zrazu po nom ten drevorubac vyleti a zacne mu nakladat. Cheap shoty.
10.1.2018 - 16:27
+1

lestat21

 

https://huste.joj.sk/hokej/slovensko-1/udalost/10672-hc-kosice-hc-07-detva
od cca 33:25 to začína, skús poriadne pozerať, stáli oproti sebe a oháňali sa kym sa nevyšmykli.
Vidíš len to čo chceš, nie čo tam je,
10.1.2018 - 16:39
0

tn

 

sladok vyletel hned po drobnej strkanici a ani neckal ci baca zhodi rukavice. skratka ho chcel trafit nepripraveneho prvy aby mal vyhodu. co tam vidis ty?
10.1.2018 - 16:47
+1

lestat21

 

ideme tu robiť podrobný rozbor?
Sládok zhodil jednu,keď už chceš byť presný, druhú odhodil po údere to vidím. Bača sa nemal zahánať hokejkou a mohol hneď udierať, to že sa Sládok vyšmykol skôr je jeho šikovnosť.
Keby chcel tak mohol vraziť Nagymu za to že od zadu do neho vrazil(33:17),keď si Baču otocil chrbtom tak neudieral,čo niektorý zvyknú robiť
10.1.2018 - 16:58
0

MackoPu

 

Takze z toho vzniklo, ze sa Baca zahanal hokejkou
10.1.2018 - 17:05
+1

lestat21

 

to som nepísal,čítaj poriadne...a to že nechápeš je tvoj problém
hádam nechceš aby sa pred bitkou všetci zdvorilo pýtali čo môžu začať.
Teba aj toho tn trápi len to meno, keby to bol ktokoľvek iný tak to neriešite, už vidím ako budeš v piatok čakať celý hokej na bitku v ktorej už teraz poznáš víťaza a keď už nebude čo,tak zase vytiahneš niečo lebo Sládok...
Ten tvoj vek je dufam sranda?
10.1.2018 - 17:11
0

MackoPu

 

Neuveritelne, co vsetko si dokazal vydedukovat a vyvestit z popisu jednej situacie. Toho panka som mal uplne v zadeli, kym sa nepredviedol ako drevorubac. A na tu tvoju udajnu piatkovu bitku ti kaslem. Ani som nevedel, s kym hrame.
10.1.2018 - 21:59
+1

lestat21

 

Tak ty si riadny fanúšik potom,keď nevieš ani s kým hráte, tipujem že si taký pravý sviatočný a keby nebolo huste zdarma,tak ani nepozeráš...
neuveriteľné je,aký si .....
11.1.2018 - 8:23
+1

TomsKE

 

Preco hned utocis? To teraz pravy fanusik ma mat v hlave rozpis zapasov? Ja tiez neviem proti komu hrame a vacsinou sa to dozviem az tu na HP pri clanku s tipovackou.
11.1.2018 - 9:27
+1

lestat21

 

nemusíš ho mať v hlave, stačí na chladničke občas je dobré vedieť dopredu s kým sa hrá pokiaľ chodíš na zimák(u nás vo ZV to platí doslovne),aby si si vedel aj iné veci naplánovať
11.1.2018 - 9:45
+1

cuchorko

 

ked chodi na kazdy zapas tak ho nemusi trapit s kym hra jeho tim lebo on chodi na svoj tim a nie na supera.
11.1.2018 - 10:31
+2

mamina

 

Nevieš, s kým hráme = nie si riadny fanúšik = doteraz si žil v omyle "argh"
Ako si si to dovolil!?
11.1.2018 - 11:19
+1

mamina

 

Nevieš, s kým hráme = nie si riadny fanúšik = doteraz si žil v omyle
Ako si si to dovolil!?
11.1.2018 - 11:31
0

tn

 

sladok napadol ako prvy bacu lavackou, ked baca vrazil po tom faule do zilku.
10.1.2018 - 16:50
+2

lestat21

 

ja som čítal jeho vyjadrenie v denníku šport a tam tvrdil že to bola normálna bitka a to isté povedal aj do kamery po zápase...
teraz je to už jedno
10.1.2018 - 12:24
0

Gomis

 

Bohunický nafasoval aj u nás v SI minulú sezónu od Mikesku
10.1.2018 - 13:00
+1

MackoPu

 

Bohunicky hlavne nie je bitkar, netusim, kto to z neho robi.
10.1.2018 - 16:28
+1

Yuro81

 

: Hráči ako Deveaux spravidla zmalujú v prvom nervóznom zápase 60 kilového súpera aby sa "predali" a vyslúžili si akože rešpekt. Obykle za rozhodnutého stavu.
10.1.2018 - 8:44
0

Yuro81

 

TN kúpil drahú tabuľku POZOR ZLÝ PES: Pre tak dobrý tím ako TN v tejto sezóne nepochybne je to nebude prínos. Gula na nohe ktorú treba zakomponovať do zostavy, lebo čo ak !? Jedine že by sa cielene púšťal do lokálnych mačov Sládekovej kategórie... ale tam nepochodí. Nepomôže mu ani povesť hráča NHL.


10.1.2018 - 8:55
+1

33800

 

Skusme hodnotit po nejakych odohranych zapasoch, nato aky je to hrac je bodovo celkom produktivny
10.1.2018 - 9:14
+2

sebot

 

Naco je trencinu takyto hrac ?
9.1.2018 - 21:07
+3

Big brother

 

Na bitky.
9.1.2018 - 21:08
+5

sk.miso.sk

 

Aspoň niekto nech robí poriadky s takými hráčmi ako je Sládok, keďže doteraz to mali všetci maximálne v pichi...
9.1.2018 - 21:08
0

enforcer92TN

 

Tak tak, mame tam lidrov so skusenostami z NHL ci KHL, osobnosti, ktore musia byt chranene, aby sa neopakovalo to, co spravil Sladok, pripadne ako rozobral Tavoda Olveckeho v poslednom zapase vo Zvolene. Treba superovi jasne naznacit, ze toto robit nemoze. Pome André!
9.1.2018 - 21:25
+8

stary mantinel

 

treba superovi jasne naznacit...noo tak tento chlapik ma teda silne naznačovanie.
https://www.youtube.com/watch?v=t56YxOEdgQw&t=9s
uz sa tesim na to "chranenie" vasich hracov
9.1.2018 - 21:31
+6

enforcer92TN

 

Nasich chranit, vasich lovit. Paci sa mi jeho zmysel pre fair-play. Na tych vasich vymetov z Detvy by mal stacit.

https://www.youtube.com/watch?v=39e6HCMJuKI
9.1.2018 - 21:38
+9

batman

 

výborne, toto sme tu ešte dnes nemali
9.1.2018 - 21:58
+2

MackoPu

 

Jaj, tak tam sa ten vas chytrak inspiroval.
9.1.2018 - 23:28
+1

mildik

 

Ale že tomu predchádzalo toto v zápase predtým to už nevieš zrejme
https://www.youtube.com/watch?v=3rx0zjbdG7A
10.1.2018 - 9:28
+2

88Backo

 

Ved nato mate Bohuša
9.1.2018 - 21:41
+2

enforcer92TN

 

bigi mu zakazal
9.1.2018 - 21:43
+1

cuchorko

 

ze bohusa tak to aj ja s mojimi 70kg som vacsi bitkar ako bohus
9.1.2018 - 21:47
0

88Backo

 

No aj Dukla to mala v p..i v prvom rade,preto za tú prasačinu na Fruhaufa nedostal Sladok dodatočný trest ako hovoril niekto z komisie...
9.1.2018 - 21:46
0

MackoPu

 

To bol totalny alibizmus, ze to nebudu riesit, ked neda Dukla podnet.
Fakt nechapem, co to bolo za divadlo. Sudny clovek to vyhodnoti trochu inak.
9.1.2018 - 23:29
+1

Nemehlo

 

A to si ma disciplinarka dodatocne pozriet vsetky zapasy?
10.1.2018 - 0:38
0

MackoPu

 

Ty o com motas ? DK o tom dobre vedela a sama sa rozhodla, ze caka na podnet, ci nejaky bude.
10.1.2018 - 0:55
+1

simon22 BLOG

 

samozrejme.. : ak o tom počuli, mali to riešiť bez podnetu.. z princípu.. lebo to vedia..
10.1.2018 - 10:36
+4

miko 75

 

A ty sa nevyjadris k hracovi,iba takyto zbytocny koment sem hodis,hlavne,ked ohlasili posili zo zamoria NR,alebo BB,tak si mal kopec príspevkov o tom,ako zaberajú našim miesto.
10.1.2018 - 13:45
+4

mili28

 

tahanie za slovicka. kazdy normalny clovek vie, ze vtedy sa tu diskutovalo o tom, ze nie jeden hrac zabera miesto... ale ked ich je v muzstve 5-7, to je ina kava.
10.1.2018 - 14:16
+3

miko 75

 

Traja je ok a päť už moc,ale no tak...V pohode je aj 5-7,su tímy kde icj je viac,kde menej,zatial je to v lige ok,viac ako 6 ich maju tak 2-3 tímy,mne ale islo o to,ze v inom prípade mal kopec premudrelych komentov a tu sa nevyjadril,tak mal zaujat jasny postoj,ci sa mu takýto krok paci,alebo nie,lebo nikde nie je napisane,ze tych 5-7 v buducnosti sj vy neprekrocite.
10.1.2018 - 14:47
+2

MackoPu

 

Jeden je v podstate domaci (Dlouhy), druhy je na kratkodobu vypomoc par zapasov a ten posledny je tu tiez od 37.zapasu. To ma daleko od kompltnych utokov, co su na zamorskych hracoch postavene.
Nemam dalsie otazky.
A zamorski hraci mi nevadia, ak prinasaju kvalitu, ale naozaj to tu uz bude o tom, kto zozenie viac kvalitnych legionarov, ak to presiahne urcitu mieru.
10.1.2018 - 16:33
+3

miko 75

 

Aha,takze vy nemate v podstate ziadneho legionara,z cecha spravis slovaka(co mi toto pripomina,aha tú o odchovancoch) a tí dvaja prisli len teraz a jeden iba na vypomoc...
10.1.2018 - 16:43
+8

MackoPu

 

Ok, strata casu.
10.1.2018 - 17:03
+3

miko 75

 

Ty si nepochopil podstatu mojej reakcie na simona22,ved mne nevadí aj keby ste mali čisto slovenský mančaft,len som čakal jeho reakciu,nakolko mal kopec rečí k iným zahraničným príchodom a také reči,že traja sú ok,ale piati už nie sú sprostosť,samozrejme nad sedem osem je už dosť.
10.1.2018 - 17:32
+1

MackoPu

 

Mas to tu xkrat popisane, ako to Oremus myslel a v akej suvislosti spomenul cislo 3 (tam to vzniklo). Ale stale melies svoje.
10.1.2018 - 22:01
0

miko 75

 

Ok,nepochopil si ma,nevadí...
11.1.2018 - 8:55
0

dukla15

 

Radek žije nejaký ten rok v Trenčín. Priatelka albo už žena je Brana Jánoša dcéra. Preto podstate už je Trenčan tak ho beru aj v kabíne. ale kto nechce nepochopí
10.1.2018 - 17:08
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
zltocerveny

 

na ko....mpletizaciu kadra?
9.1.2018 - 21:26
+3

Sunkafit

 

aky takyto? Ved to može byť super hrač je zaujimavy ak bude v poriadku...ak nie tak pojde
9.1.2018 - 21:54
0

Tyroller

 

Hrac s takou povestou: by nemal mat miesto vo vyspelej hokejovej krajine. Zhodou okolnosti som momentálne vo Švédsku. Ked som ukázal známim, že smeruje na Slovensko do Trenčína, len krútili hlavami.Myslim, že je to ostuda pre celu našu krajinu.Tu ho ľudia považujú za zločinca ...
9.1.2018 - 21:07
+34

ctibor

 

A co take spravil?
9.1.2018 - 21:10
0

sk.miso.sk

 

Hral baseball ale namiesto loptičky odpálil protihráča
9.1.2018 - 21:12
+13

ctibor

 

Uz som si to vygooglil. Bolo to svinstvo a na kriminal.
9.1.2018 - 21:16
+1

sk.miso.sk

 

Bolo. Ja by som presne pre toto nemohol nikdy hrať hokej lebo by mi bežne takto praskli nervy a toto by som spravil
9.1.2018 - 21:18
+2

Dukla_Trenčín_38

 

Trest smrti preňho!!!!
9.1.2018 - 21:17
+1

Tesla

 

Keď môže hrať Ščurko tak už môže každý.
9.1.2018 - 21:23
+55

sk.miso.sk

 

Ou, tak toto je silná argumentácia
9.1.2018 - 21:24
+7

enforcer92TN

 

Nahodou to dobre vypichol.
9.1.2018 - 21:29
+16

sk.miso.sk

 

Veď tak som to myslel
9.1.2018 - 21:30
+2

Lokomotiv

 

A ty sa ho ešte aj zastávaš (Ja viem, je to zlé, ale nedalo mi.)
12.1.2018 - 0:05
0

kapo10 BLOG

 

Scurko nikoho nezabil pri hre...
9.1.2018 - 22:40
0

sk.miso.sk

 

Tak pri hre nikto z nás nikoho nezabil
9.1.2018 - 22:42
+5

enforcer92TN

 

Ved ani ten pokus o amputaciu nebol pri hre.
9.1.2018 - 22:42
+2

sk.miso.sk

 

Pri tej logike niektorých komentárov by mali tým pádom zavrieť toho Zedníkovho spoluhráča čo mu krk rozrezal za pokus o vraždu
9.1.2018 - 22:47
+5

Sunkafit

 

Mozno hrali vidlicky vidlicky noze
9.1.2018 - 22:45
0

liskin10

 

treba si pozrieť aj prečo to urobil. nezastávam sa ho, bolo to zákerné, ale ten hit na neho, asi v predošlom zápase od toho hráča (Per Helmersson) nebol tiež nič pekné. Devaux skončil v tom zápase a len ťažko sa zberal.
10.1.2018 - 14:42
+2

ctibor

 

Toto je uz priprava na PO.
9.1.2018 - 21:10
+2

Partizan51

 

Som si zaspominal na prelom tisicrocia, v zostave Bombic, Hlavacka, Hanzal, Kobezda.. V pripade priazniveho vysledku volne ruky pre pobavenie divakov.. Nech si vravi kto chce co chce - najlepsie obdobie z pohladu fanusika..
9.1.2018 - 21:18
+19

enforcer92TN

 

Ja som v tom obdobi na zimaku vyrastal, takze je jasne nakolko sme podaktori rozmaznani a tieto pekne casy nam chybaju. Predsa len "něco pro lidi" by sme chceli pravidelnejsie nez vobec.
9.1.2018 - 21:27
+9

MackoPu

 

"Neco pro lidi" - to bola parada.
Aj Julo Supler mal pre to celkom pochopenie.
9.1.2018 - 23:31
+3

Frey77

 

poTpis
9.1.2018 - 22:32
+2

Stano KK

 

Čo by dali za takého bitkára Košice...
9.1.2018 - 21:22
+5

88Backo

 

Ved tam má kto zhodit rukavice(Dudáš,Bača)
9.1.2018 - 21:49
+6

BlackCrow

 

Tak určite........
9.1.2018 - 23:02
+1

enforcer92TN

 

9.1.2018 - 21:22
0

Rebel74

 

Čím obohatí tento Kanaďan našu ligu? Nadávate na Versteega že je mäsiar, toto je potom čo? Jack Rozparovač?
9.1.2018 - 21:27
+13

enforcer92TN

 

Jack Rozparovac uz v lige hra.
9.1.2018 - 21:30
+10

Big brother

 

Je to uplne jedno ako obohati našu ligu, my sme smerom k play off potrebovali takeho hrača, predsa sa nebude bit Radivojevic s Olveckym. Pre nas takyto typ hrača ma zmysel, ver tomu.
9.1.2018 - 21:31
+3

Rebel74

 

Keby to bol nejaký obyčajný bitkár nepoviem ani slovo, to by sa dalo pochopiť. Ale toto je podľa toho co vyvádzal v posledných sezónach zákerný a prepatý hráč.
9.1.2018 - 21:43
+7

cuchorko

 

no a? to nepoznas klin klinom?
9.1.2018 - 21:50
+1

Sunkafit

 

raz mu prepne a ma po sezone aj tu
9.1.2018 - 22:00
+3

Big brother

 

Neprepne.
9.1.2018 - 22:04
0

enforcer92TN

 

Zostava nam dufat, ze ma u Branka respekt.
9.1.2018 - 21:50
0

laugo29

 

Myslim se ze Branko vie co robi a preco ho sem dotiahol
10.1.2018 - 8:48
+1

Athotis

 

Nechcem ti brat iluzie ,ale pri tomto psychopatovi je mozne ze uz koncom mesiaca tu nebude a nie ze este v PO
10.1.2018 - 7:03
0

Big brother

 

Neboj sa ty nič
10.1.2018 - 8:16
0

Sunkafit

 

nadavaju nanho možno v Poprade....ale tam hokej už dávno nevideli tak maju odpustené
9.1.2018 - 21:59
+3

zltocerveny

 

konečne!
9.1.2018 - 21:28
0

Pukky

 

Na kiu máriu angažujeme takého hráča do našej ligy.
9.1.2018 - 21:31
+5

mrko

 

Toto bude železo
9.1.2018 - 21:37
+2

fanpp

 

Som zastanca ferových bitiek, ale neviem, kde beru Trenčania presvedčenie,že sa Sladok pokaká. Podla mna s nim pozameta lad ako kedysi Bambuch s obavaným bitkárom Jackmanom...

Tie vtipy o Ch. Norisovi a Stalonem, ktorí ležia dobití v nemocnici, kde stojí, že "nemali sme ist včera do karčmi v Ľabircu, alebo Detvy, sa zakladajú podľa mňa na pravde..

https://www.youtube.com/watch?v=Ehl9tsJfVlU
9.1.2018 - 21:37
+8

enforcer92TN

 

To si odkial nabral, ze Jackman bol obavany bitkar?
9.1.2018 - 21:39
+1

88Backo

 

Jackman nie,ale Harvey sa mi zdá
9.1.2018 - 21:43
+1

enforcer92TN

 

Ved prave, a Harvey bol kvalitny bijec. Jackmana povazovali za bitkara len preto, lebo to bol kanadan a hral trosku tvrdsie. To bol dost zly priklad od kolegu hore.
9.1.2018 - 21:51
+3

fanpp

 

ok, aby som to uvidiedol na spravnu mieru a priznal si chybu, nebol taky bitkar, ako ho v skutočnosti vtedy Slovanisti vykreslili a za akého ho aj mali, pritom to bol len tvrdo hrajuci Kanaďan ako spominas, ktorých tam je xy
9.1.2018 - 21:54
0

Oriali

 

Žiaden normálny slovanista nikdy nepovažoval Jackmana za bitkára
9.1.2018 - 23:32
+1

tulen - kosice

 

sorry orech: normálny slovanista neexistuje
10.1.2018 - 22:46
+1

Oriali

 

Ja a uznáš to aj ty východný brat
10.1.2018 - 23:38
0

Gomis

 

Harvey bol podla mna "najlepší zákerák" aký nasu extraligu hral
10.1.2018 - 12:59
0

enforcer92TN

 

To uz preco? Mne sa pacilo ako hral. Fyzicky narocne, do tela, nebolo to ziadne poleno.
10.1.2018 - 20:20
0

Gomis

 

súhlasim presne som to tak myslel
10.1.2018 - 20:22
0

enforcer92TN

 

Uz som pochopil uvodzovky.
10.1.2018 - 20:32
0

cuchorko

 

tak to co tam predviedol bambuch ma daleko od fer bitky...
9.1.2018 - 21:42
+4

fanpp

 

jackman tam priletel od chrbta...len mu to spocital zato..
9.1.2018 - 21:44
+1

Big brother

 

Jackman bol obavany? uff

Deveaux neprišiel kvoli Sladokovi. Ale kludne sa moze Sladok realizovat, aspon uvidime poriadnu bitku. Netvrdim, ze ho kanadan rozdziga na sracky, ale podla toho čo som videl Sladokove bitky, tak nepredpokladam, ze bude mat Sladok navrch. Ale hlavne aby si to ferovo rozdali, ci uz piatok alebo potom v Detve.
9.1.2018 - 21:45
+1

Frey77

 

U nás v PP skončil, ho Dinda alebo jeden z Palockovcov rozoberu na súčiastky!
9.1.2018 - 21:52
+3

fanpp

 

ty uz prosim ta mierni hormon. Nemá každý hokejista metrak. My na to mame Petrana s Ježekom. Hecl z TN, Slovák z NR tiež nelámu ostatným kosti...
9.1.2018 - 21:59
0

Frey77

 

Tak za prvé, Petran nie je žiaden bitkár, Marcel je veľmi kvalitný a tvrdý obranca! Vie sa postaviť, to áno, ale on nech v prvom rade je na ľade a hrá hokej!Nie je tu od toho, aby sa bil s takýmito typkami. Ježek To je provokatér,vyryvac, hráč ktorý sa snaží vyviesť protihráča z rovnováhy, žiaden bitkár. Áno, nemá každý hokejista metrak, ale nie každy manšaft má v mužstve toľko malých a fyzicky slabých hráčov, ako my. Či sa ti to páči, alebo nie.
9.1.2018 - 22:12
+1

rijko

 

A teraz nam povedz,ktori trencania beru to presvedcenie,ze sa ten zakerak z detvy pokaka.
9.1.2018 - 23:43
+3

Cia

 

Tak Rady si priviedol kamosa aj ochrancu dve muchy jednou ranou
9.1.2018 - 21:42
0

lubfito

 

Škoda, myslel som že Dukla to uhrá s SK+1CZ kádrom. Ale aspoň nebudeme čítať tie premúdrelé reči o Kanaďanoch ktorí zbytočne zaberajú miesto mladým SVK hráčom.
Preto verím že tento hráč prinesie potrebný rešpekt a isto aj nejaké skúsenosti z kvalitných líg ktorými prešiel.
Nekŕmte ho surovým mäsom a hádam si to tu odohrá bez ničenia ostatných hráčov. Som zvedavý čo mu budú naši "Carlsoni" pískať.
9.1.2018 - 21:43
+8

camus

 

Nechcem byť zlým prorokom, ale tohto si dá Sládok na raňajky. Deveaux nie je žiadny veľký bitkár, spomínam si, ako s ním McIntyre alebo aj exNovozámčan Gratton upratali ľad.
9.1.2018 - 21:44
+8

Big brother

 

tak tamuto somarinu si si musel velmi dlho chystat tak pome, teraz si zacni prezerat na youtube vsetku Deveauxove a Sladokove bitky a potom sem prid napisat nazor
9.1.2018 - 21:48
+2

camus

 

Tie bitkárske výkony by si si na youtube mohol ísť pozrieť ty. Deveaux je slabý bitkár, ktorý ak aj vyhral bitku, tak len tým, že súpera zhodil na ľad. Čo sa týka jeho úderov, je to podpriemer, taktiež nevedel využiť v bitke ani svoju výškovú prevahu. Ale tak ty máš teraz orgazmus a ja ti ho nebudem ďalej kaziť.
9.1.2018 - 21:57
+15

Big brother

 

Slaby bitkar preto ho brali do NHL ako ochrancu hviezd keby sa bije proti takym ako sa bil Sladok v Anglicku.... vieme
9.1.2018 - 22:03
+3

PASCALDUPUIS

 

Napr. aj taky Tom Sestito bol pod Tortorellom este za Canucks najvylucovanejsim hracom par sezon dozadu a mal tusim az 11 bitiek v tom roku, ale to z neho este dobreho bitkara nerobi.. netrafi poriadne jeden uder, neporovnatelne s Reavesom/Lucicom atd
9.1.2018 - 22:16
+5

Big brother

 

Hraca, ktoreho beru do NHL ako ochrancu hviezd musi byt dobry bitkar. Fakt nemaj strach, Deveaux rešpekt u superov mat bude
9.1.2018 - 22:22
0

enforcer92TN

 

Ked citam "az 11 bitiek v tom roku" tak mam dost. Takemu Paulovi Lausovi sa musia tlacit slzy do oci s jeho 39 subojmi spred dvadsiatich rokov. Je vidiet ako NHL totalne vytlacila bitkarov a ich funkciu z ligy. Teraz je to pre mna nepozeratelna nuda bez emocii.
9.1.2018 - 22:23
+2

PASCALDUPUIS

 

Ak mas tak rad bitky tak si zapni UFC na Nova Sporte. Ku hokeju urcite patria a mam ich tam rad, ale nie za kazdu cenu ked nasadzovali 4. lajnu plnu drevennych boxeristov na korculiach. Som rad, ze doba Stevensovych devastacnych zakrokov je prec
9.1.2018 - 22:28
+9

enforcer92TN

 

UFC nie je pre mna sport, ani ma to nebavi ani nezaujima. Staci jeden drevenny boxerista vo 4. formacii. Ja nie som narocny. Co maju spolocne Stevensove zakroky s nacatou temou?
9.1.2018 - 22:33
+3

PASCALDUPUIS

 

Vsetko.. to nerobil iba on, ale aj spominani drevenni boxeristi na korculiach
9.1.2018 - 22:36
+1

Frey77

 

A čo má Stevens spoločné s Brashearom, Grimsonom, Bobom Probertom a spol prosím ta?! Tí bud zmastili hráča ktorý robil krivdu, alebo sa pobili medzi sebou. Stevens, Kasparaitis, Bertuzzi a pod. to už bola iná šálka kávy
9.1.2018 - 22:36
+1

PASCALDUPUIS

 

Neriesim iba Stevensa, vravim o tej dobe..
9.1.2018 - 22:37
+1

enforcer92TN

 

Nejde o to, ze by som uprednostnoval bitky pred hokejom, ale povazujem ich za sucast sportu, ktory v sebe ukryva tolko agresivity, ze jednoducho vyplynu z hry. Taktiez mi chyba napatie, pripadne emocie. Pamatam si ako Cam Janssen z NJD mal nevyberany zakrok na hraca Leafs. O nicom inom sa nepisalo ako o buducom vzajomnom zapase kde si ho podal Belak a cela arena bola hre nohami. Taktiez mi chyba podstata ochrannej funkcie v NHL, kde byvali spiny ako Matt Cooke napriklad. Pozri napr. toto video a ber to ako ukazku, ze stacilo mat na lavicke Boogaarda a nemusel ani zhodit rukavice.

https://www.youtube.com/watch?v=x81JzcVC0po
9.1.2018 - 22:58
0

MackoPu

 

Tie reakcie fans su fakt neskutocne.
9.1.2018 - 23:36
0

PASCALDUPUIS

 

A este ak je pre teba NHL "nepozeratelna nuda bez emocii" ako dokazes sledovat citron ligu v ktorej najdes emocie mozno tak vo finale playoff a bitku pri najlepsom raz za uhorsky rok?
9.1.2018 - 22:31
+6

enforcer92TN

 

To fanusik "hokejovych" Novych Zamkov asi nepochopi.
9.1.2018 - 22:40
+7

PASCALDUPUIS

 

No nepochopi urcite ak mas taku mienku o NHL, ale vydrzis sledovat toto..
9.1.2018 - 22:41
+1

enforcer92TN

 

Mne sa na Duklu tuto sezonu dobre pozera. Chapem, ze na juhu toho k videniu v sucasnosti moc nie je.
9.1.2018 - 22:43
+3

PASCALDUPUIS

 

Normalne sa bavime a ked na to nevies nic povedat zacnes rypat s takymto? My hrame to na co mame a som s tym v pohode, ja mam hokej rad a pridem sa pozriet aj na pripadnu baraz
9.1.2018 - 22:46
+6

enforcer92TN

 

Tak vidis. Mas hokej rad, rad prides aj na baraz. Tym si si vlastne odpovedal na to, na co si sa ma pytal s tym rozdielom, ze nam sa dari. Ku svojmu klubu mas jednoducho vztah.

NHL od odlivu SVK hracov vnimam uz len ako produkt, ktory stratil strasne vela zo svojej atraktivity. Podla mna NHL bola idealnou sutazou od sezony 05/06-12/13. Uz sa nehral ten likvidacny hokej z 90. rokov, hralo sa ofenzivne, padalo vela golov. Pocet bitiek klesol, kazdy tim mal 1 max 2 ochrancov svojich hracov. Kazdy si prisiel na svoje.
9.1.2018 - 22:52
+3

PASCALDUPUIS

 

Ano toto beriem je to tvoj nazor.. ja si napr. stale ked sa da pozriem zapas Penguins minimalne tak rad ako zapas HCNZ...
9.1.2018 - 23:00
0

Ottawa Senators

 

Mylsím si, že 11 bitiek na jedného bitkára je aktuálne dostatočné číslo.
9.1.2018 - 22:35
0

dusanTN

 

Ja som teda nevidel ani jedno video, v ktorom "zvíťazil" v bitke. Je veľký a ťažký a nebojí sa zhodiť rukavice. Ale čo sa nejakej techniky týka, tak je na úrovni Bohunického.
9.1.2018 - 22:44
+1

Big brother

 

A este ked napises, ze Gratton s nim pozametal lad... fuu
9.1.2018 - 21:51
+1

enforcer92TN

 

To je ako porovnavat Sladoka s Macintyrom, ktoreho sa bal aj Koci a vacsina fighterov v AHL a NHL. Pripadne porovnavat Sladoka s Grattonom. Skratka usmevne.
9.1.2018 - 21:55
0

Big brother

 

Deveaux sa bil v NHL, AHL s hracmi, ktori boli ochrancovia hviezd, Sladok sa bil v Anglicku s brigadnikmi a mal problem dostat na lad o dve hlavy mensich hračov.
9.1.2018 - 22:00
+3

enforcer92TN

 

Vidis to, a s Fruhaufom si hravo poradil
9.1.2018 - 22:08
+8

miso1389

 

nehovoril nahodou p.trener ze v trencine nepotrebuju legionarov?
9.1.2018 - 21:44
+16

batman

 

ved tohto si nedoviedol p. trener
9.1.2018 - 22:00
+7

rijko

 

Nehovoril!
10.1.2018 - 13:19
+1

Tokino

 

Dukla co je proti zamorskym hracom angazovala zamorskeho bitkara??Hmm...
9.1.2018 - 21:45
+19

fanusikuspechu

 

„Môj názor je nemenný. S neobmedzeným počtom legionárov v najvyššej súťaži zásadne nesúhlasím. Som za tvrdé obmedzenie na minimálne množstvo.“

co to co to - uz treti legionar v Dukle, ake je vlastne to minimalne mnozstvo?
9.1.2018 - 21:46
+13

Dukla_Trenčín_38

 

Ruzicka je len do konca januára tak neplač
9.1.2018 - 21:53
+2

Sunkafit

 

imigračné ho berie domov?
9.1.2018 - 22:07
+5

rasticek

 

Veď Oremus povedal maximálne troch. Traja sú tu, z toho jeden sa za tri týždne pravdepodobne zbalí. Tak potom?
9.1.2018 - 22:12
+5

dukla15

 

1. Dlouhy --- ktorý žije v TN nejaký rok a priaťelka je dcera B.J. kabína a všetci ho beru ako domáceho
2. Ružicka hostovanie do konca Januara
3. Kanadan

A čo teraz ?
10.1.2018 - 17:10
+4

Tricko30

 

A oremus nevidel ten javorovy list pred jeho menom ved on len slovakov max cecha on je hlboky odporca kanadanov v ňasej lige a teraz berie tohto hromotlka.
9.1.2018 - 21:46
+16

riskohrasko1

 

ci to na Sladoka bude stačiť
https://www.youtube.com/watch?v=AHE_Hib7C6c&feature=youtu.be
9.1.2018 - 21:53
+4

fanpp

 

pekne ho vypol
9.1.2018 - 22:05
+2

enforcer92TN

 

Prosim ta, kebyze sa ma Sladok postavit Macintyreovi, tak poda v klube vypoved a leti prvym lietadlom do Europy, aby si zachranil kozu.
9.1.2018 - 22:11
+3

Frey77

 

Tak ono si tu chlapci myslia, že Macintyre a pod borci sú Jano Tavoda, Mišo Novák a spol Áno, aj to sú tvrdí hráči, ale toto je proste úplne iná dimenzia
9.1.2018 - 22:21
+2

enforcer92TN

 

Ved prave, staci si pozriet menoslov tych co BigMac znicil. Len otvoris youtube a mas tam KO Yablonskemu (ano ten psychopat co ucinkoval aj v KHL a hokej bol pre neho vzdy len okolnost) pripadne ako ukoncil karieru Ivanansovi. Ale Macinytre by podla kolegu hore na Sladoka nestacil.
9.1.2018 - 22:35
0

Frey77

 

Vieš, že v tejto téme sa zhodneme Ja už som kedy písal, že mi chýba liga z čias Bombica, Hlavacku, plný dom v PP a hokej ako remeň! To bola show!Detto dnešné zápasy NHL nesledujem, ja som vyrastal v časoch big Erika, Keitha Tkachuka, Primeaua a borcov ako Rob Ray, Laus, Grimson.... Ja som Yablonskeho videl v PP na zimaku v čase, keď Lev hral KHL a on bol vo Víťaze. Ten mal biceps ako 80% našich hokejistov stehno
9.1.2018 - 22:53
+2

Big brother

 

Risko, z toho mnozstva bitiek co ma je logicke, ze sa najde aj takato.
9.1.2018 - 22:13
0

Sunkafit

 

ked si pozriem Sladokove bitky tak sa citim trapne aj zanho
9.1.2018 - 22:18
+5

Es5

 

Fantasy faul ligaaaaaaaaa ta cakaaaaaaaa
9.1.2018 - 21:55
+6

Tesla

 

To keby vyšlo na piatok Sládok + Devaaux bitka.
9.1.2018 - 22:02
0

enforcer92TN

 

Fantasy liga sa doplna novymi hracmi tak po styroch-piatich zapasoch.
9.1.2018 - 22:11
0

snapshot

 

Na Scurka aj tak nema, ale vzdy sa najde vaci pes
9.1.2018 - 21:58
+2

miro-nr

 

A tak teraz ked je TN béčko slovana tak chyta aj slovanistické maniere z EL

Už je dobrý aj nehokejista,hlavne ,že splní učel
No aspon sa nam ta liga oživí
9.1.2018 - 22:02
+2

fanpp

 

Baca vs Sladok, prečo nie je nikde na nete bitka z prvého kola v Košiciach?
9.1.2018 - 22:07
0

miro-nr

 

lebo to ani poriadna bitka nebola.
9.1.2018 - 22:08
0

lestat21

 

https://huste.joj.sk/hokej/slovensko-1/udalost/10672-hc-kosice-hc-07-detva
okolo 33:20 to začína aj s tou (ne)bitkou, keby tam bol namiesto Sládoka Blackwater,tak by to nitrančania nazývali parádny víťazný fight
10.1.2018 - 17:22
0

Fanusik2002

 

Moja prognóza,Dukla bude Majster.
9.1.2018 - 22:09
+3

fanpp

 

pokial nepridu nejaky trenčania zo slovana a dalsi slovanisti, tak na Bystricu sa nechytaju podla mna
9.1.2018 - 22:15
+5

Big brother

 

A Nitra, Košice, Zvolen? To, ze ma Bystrica teraz formu neznamena, ze ju bude mat aj o mesiac. Liga je vyrovnana, titul moze vyhrat 5-6 timov.
9.1.2018 - 22:18
+4

fanpp

 

Nitra, ak neprikúpi alebo nevratia sa zranený hráči, prvy utok plus slovak a kofola to neuhraju, brankari pre mna priemerní
Košice - ja tam vidim len Laciho a Hovorku, brankári horši ako v Nitre
Zvolen - tam to nevidim vôbec na titul
Trenčín - ak prídu hráči zo Slovana tipujem finale
BB - zohrate utoky, každý útok dáva goly, jedina slabina pre mna brankar. Plus Hrnka, Lamper zo SBA, mozno Skalický, Sersen
9.1.2018 - 22:26
+1

enforcer92TN

 

Zo Slovana sa rata hlavne so Sadeckym. Hecl je u nas od zaciatku sezony prerusovane, Hlinka otras mozgu. Moc tomu neverim, ze pridu aj dalsi, mozno Stastny. O Meszarosovi pochybujem.
9.1.2018 - 22:36
+1

fanpp

 

Sadecký určite si myslim, Hecl jasne, Hlinka ma asi po sezone, Stastný a Meszaros podla mna urcite si prídu predlžiť kratku sezonu. Inak si myslim, že Sersen a Skalicky do BB plus Lamper samozrejme. To je všetko podľa mňa
9.1.2018 - 22:39
0

FP-Tommynko

 

Slovan nemôže toľko hráčov pustiť, šak musí ako tak dohrať tu hviezdnu khl. Ibaže by s ním už nepočítali...
9.1.2018 - 22:55
0

fanpp

 

Slovan hrá 1.3. posledný zápas
9.1.2018 - 22:59
0

FP-Tommynko

 

Koniec prestupov je 31.1
9.1.2018 - 23:02
0

fanpp

 

hrači majú dvojcestne zmluvy
9.1.2018 - 23:11
0

lubfito

 

Všetci? Aj Meszaros?
10.1.2018 - 6:47
0

laugo29

 

Aj Hrnka mal dvojcestnu s Duklou a pozri je v BB
10.1.2018 - 8:50
0

simon22 BLOG

 

dvojcestné: síce majú, no na dvojcestnú NEMOŽE hráč hrať PLAY OFF ale len základnú časť.. ak chce hrať za iných ako slovan musí prestúpiť do konca prestupového obdobia.. .tak hovoria naše pravidlá... takže slovan musí dohrať súťaž aspon s 15 hráčmi.. a preto nemože pustiť aj starých aj mladých.. čiže nič nie je úplne jasné.. jedine ak by dohrali s juniormi ..
10.1.2018 - 15:44
0

rijko

 

Do Dukly pojdu max dvaja zo slovana.Neratam Hecka.ten tu uz je.Hlina myslim out tuto sezonu.mne budes stacit Hecl,Sadecky+obranca.
10.1.2018 - 16:13
0

dusanTN

 

Skôr by som bral Šťastného. Ten vie aspoň zahrať tvrdo a prípadne zhodiť rukavice.
10.1.2018 - 16:56
0

33800

 

Koniec prestupov je sice 31.1 ale potom je olympijska prestavka a, po nej hra slovan uz len 2zapasy
10.1.2018 - 7:45
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Áno ale 26teho sa vrátia z tripu lebo KHL bude prerušená kvôli ZOH tie dva zápasy sa odohrajú až po nej a to Slovan kľudne môže odohrať aj s dorastencami
10.1.2018 - 11:46
0

strojar

 

Nemôže.
Hrať môžu iba hráči, ktorí majú registrované zmluvy v KHL.
10.1.2018 - 12:15
0

P24 BLOG

 

sba ma po OH 2 zapasy, vzhladom k tomu, s akym kadrom zvyknu niektore muzstva dohravat sezonu khl moze v pohode poslat prec 10 hracov
9.1.2018 - 23:04
+1

mildik

 

Slovan hrá 25.1 zápas a potom má mesiac pauzu a hrá až 27.2 a 1.3 posledné dva zápasy
10.1.2018 - 9:40
0

totik

 

niekde bude chciet hrat aj Viedensky a kedze ma teraz malu dceru, tak je SVK velmi realne. Reway ma zmluvu len do konca januara cize to iste, mozno skonci v lige. Tych hracov bude vela.
10.1.2018 - 0:00
+1

rasticek

 

Chlapci a chlapi. Vy sa ho musíte hrozne báť keď tu takto moralizujete
9.1.2018 - 22:19
+3

KurierNz

 

Kes bude taky sprosty a ujde mu dekel v piatok proti Detvancom, tak si myalim, ze Sladok s Bellusom ho posadia vedla Mariky Gombitovej...proti ostatnym timom ma velke sance...snad nebude spinavec...
9.1.2018 - 22:29
+4

fanpp

 

Na Belluša som aj zabudol, bude to mať ťažké na začiatok
este Košičania Dudas s Bačom by ho vytrapili
9.1.2018 - 22:32
0

KurierNz

 

Moznoze aj u nas Cetkovsky...ale ten odkedy ma Cecko ani na zenu krivo nekukne...
9.1.2018 - 22:34
+2

Big brother

 

Ale povedzme si uprimne...bil sa niekedy Belluš s nejakym bitkarom? Ved svojho casu mu aj Hrnka nalozil.
9.1.2018 - 22:38
+1

Sunkafit

 

Jedine Bača ma štýl v našej lige
9.1.2018 - 22:41
+1

rasťoZv

 

Škoda že mu ho Jožo pokazil hneď na začiatku, odvtedy je po štýle.
9.1.2018 - 22:45
+3

MackoPu

 

To dufam nezartujes o tej akoze bitke, ked sa zacal zahanat spoza ineho hraca.
9.1.2018 - 23:40
+1

Dracik_18

 

myslíš v tedy keď chcel biť Žilku ?
10.1.2018 - 6:12
0

MackoPu

 

Vid niekde vyssie som k tomu pisal. Uz neviem, kto to bol, ale to meno mi je povedome. Asi to bude ono.
10.1.2018 - 16:41
0

rasťoZv

 

Nežartujem, nazvi to ako chceš, ale Bača odišiel s dlhým (boľavým) nosom a odvtedy je na jeho pomery mimoriadne kľudný.
10.1.2018 - 7:08
+1

BlackCrow

 

Tak tak máš pravdu. Je krotký ako baranček berty. Je ale nutné dodať že ešte pred tým sme vás rozdzigali v prípravnom zápase a nastavili vám zrkadlo. Mikula ho začal leštiť a výsledok vidíme... Btw. Šimko na nás platí viac než si ostatný myslia
10.1.2018 - 7:33
+1

rasťoZv

 

Tak na leštenie je tu niekto iný nie Mikula. Ja Ti neviem, Mareka nejako nehejtujem (na to máme kapitána...), ale je pravda, že vie dostať dosť gólov popod zem čo samozrejme Vaši strelci neovládajú.
10.1.2018 - 10:32
0

Sunkafit

 

Vidiet ze sa vyznas...to ani bitka nebola
10.1.2018 - 6:09
0

rasťoZv

 

Nie nebola, ale dostal po nose a skrotol.
10.1.2018 - 7:06
0

Sunkafit

 

Kosice maju obranu jak reseto myslis ze Baca sa moze opustit?
10.1.2018 - 8:18
+1

rasťoZv

 

Neviem, ale v tomto konkrétnom prípade sa dosť opustil
10.1.2018 - 10:27
0

forwardPP

 

V čom má štýl??? Jedine v obliekaní môže mať.
10.1.2018 - 5:40
0

Frey77

 

Sladok ešte s prizmurenim oboch očí možno, ale Belluš
9.1.2018 - 22:39
0

Ottawa Senators

 

Bože tieto komenty
Dožili sme sa aj toho, že Oremusovi stúpenci obhajujú Kanaďana
Ja som naňho zvedavý ale teraz už... https://www.youtube.com/watch?v=I6eQ78HCGEA
9.1.2018 - 22:44
+1

enforcer92TN

 

Najdi mi takeho slovenskeho hraca, ktory by dokazal plnit jeho funkciu.
9.1.2018 - 22:48
+2

Ottawa Senators

 

Prečo by som ti ho mal hľadať? Ak nenájdem, vyvráti to nejak moju poznámku? Neber si to k srdcu, nevyčítam vám to, je mi to jedno, len som poznamenal.
9.1.2018 - 22:53
+1

enforcer92TN

 

Tym som chcel poukazat na to vyplakavanie tych, ktorych uz nebavi vypisovat o tom ako bublina splasne, tak si nasli nieco nove. Faktom je, ze v nasich koncinach takehoto slovenskeho hraca nenajdes.
9.1.2018 - 23:02
+4

Ottawa Senators

 

Vidíš, ja som sa nad tým len pousmial, do plaču mi nieje zatiaľ.
9.1.2018 - 23:06
+2

dusanTN

 

Je to celé zvláštne. Ak by všetci odhliadli od toho, že sa nemá problém pobiť, tak by z jeho vyše 500 zápasov a vyše 200 bodov v AHL každý padal na zadok. + hral NHL, KHL a vo Švédsku. Toľkoto bodov neurobí ani hociktorý "nebitkár". Ja sa skôr pozerám týmto smerom. Jeho bitky mi nejako neimponujú. Nevidel som ani jednu, v ktorej by bol suverénny.
9.1.2018 - 23:01
+4

enforcer92TN

 

Tak tak. Ked si to porovnam s angazmanom Slovana, ked prisiel Joe Rullier, tak to je slusny rozdiel. Ostava nam dufat, ze hokej hrat nezabudol.
9.1.2018 - 23:05
+1

MikeLitoris

 

No ono vzhladom na to kolko bol na trestnej tak body zbieral slusne
9.1.2018 - 23:23
0

M4TO

 

Snad zlepsil chalan korculovanie lebo to ma zle. Podla mna zbytocny hrac ktory posledne roky ide dole
9.1.2018 - 23:08
+1

totik

 

https://hokej.idnes.cz/andre-deveaux-sparta-praha-d0f-/hokej.aspx?c=A170129_144040_hokej_elv

Nemyslim si, ze prisiel s cielom bit sa.
9.1.2018 - 23:11
0

M4TO

 

Celkom fajn rozhovor vidno ze protirecenie mu ide lepsie ako hokej
9.1.2018 - 23:30
+1

mamina

 

Ak by sa aj hneď nepobil, hlavne aby bolo trochu rešpektu na ľade... lebo v poslednej dobe si na našich kdejaký pobehaj vyskakuje a nemá kto zjednať poriadok... aspoň keď sa škaredo pozrie
9.1.2018 - 23:13
+4

axxel

 

za posledne 3 sezony odohral 10 zapasov .... ten nebude v bohvieakej kondicii, o hernej praxi ani nehovorim
9.1.2018 - 23:27
0

Big brother

 

Axxel, ved od neho nikto ani nečaka, ze bude lidrom produktivity ako tu uz bolo viac krat pisane, prišiel na iné...
10.1.2018 - 8:19
+1

micu79

 

Neviem ci nam zrovna chyba utocnik ale pocitam za sa vrati aspon jeden s dvojice Hossa Hlinka alebo by som dal sancu Cachovi.
9.1.2018 - 23:45
+1

Izo

 

Čacho ide za more... A uprimne tento rok Čacho a Smolka na MS moc nezaujali.Hecl bol minule MS omnoho výraznejši
9.1.2018 - 23:55
+3

Oriali

 

Toto je grc, kopec prispevkov a len malo z Vas este pred týždňom poznalo meno Deveaux a pred rokom Sladok. Ja neskromne ich sledujem uz min 10 rokov okrem iných fighterov. Moj nazor: Deveaux sa dostal do NHL, je to velky chlap, na pomery ked bol v NHL a aj potom v nižších ligách priemerný fighter, tu bude hrozba, ale posledné roky toho bolo malo, uvidíme. Co sa týka Sladoka, v zámorí, najmä OHL ma toho za sebou fakt vela, bil sa vela a s každým, on bol v tomto psycho. Nie najlepsi fighter zďaleka, ale always willing... Ich fight moze dopadnút hocijako, ani jeden necúvne, tesim sa na to. Ťava, Bača a spol su na naše pomery super, ale nedá sa porovnávať 10 kariernych fightov s povedzme 100 fightami co maju za sebou tyto dvaja howgh...
9.1.2018 - 23:48
+29

Oriali

 

Títo
9.1.2018 - 23:50
+1

mamina

 

PÁNI, TOHTO PÁNA VŠETCI POČÚVAJTE (ČÍTAJTE), DO FIGHTEROV SA VYZNÁ... vyzerala som Ťa, bola som zvedavá na Tvoj názor, ale si nechodil, tak som išla spať
10.1.2018 - 6:56
+4

Oriali

 

ja už sem Katka nepíšem, občas čítam, ale svrbeli ma prsty na základe čítaného vyššie... Maj pekný deň...
10.1.2018 - 9:27
+3

mamina

 

a je to veľká škoda, že už nepíšeš, a je škoda, že si ten príspevok nemal hneď hore, možno by nám bol ušetril kopu nezmyselného rolovania príspevkov od "odborníkov"
10.1.2018 - 10:09
+2

Tehelnepole

 

pripajam sa k mamine, Oriali, chybas!
10.1.2018 - 10:30
+2

agroskín

 

je skoda, ze v diskusii musi ist clovek 200 prispevkov dole, aby si precital prvy relevantny prispevok...
10.1.2018 - 9:13
+2

mannheim

 

Serus Andy, a týmto tvojim príspevkom mohla byť diskusia kľudne ukončená, keďže zvyšok už budú len dohady a´la Jožo aj tak prebije Laca keď bude chcieť !
10.1.2018 - 10:36
+2

nyytymaki BLOG

 

To ti teda trvalo,bratm
10.1.2018 - 11:22
+2

tulen - kosice

 

to musíš furt používať tie anglické výrazy a dokazovať svoju jedinečnosť ? ps. zabudol si na babyface-a
10.1.2018 - 14:34
+2

Oriali

 

uč sa jazyky Lubomír , ale som rád, že čítaš aj komunikáciu vo vedľajšom okn dír cocot
10.1.2018 - 15:47
+1

mamina

 

eejha, to tu začína vyzerať na nejaký lepší večírek, otvoríme flaštičku červeného?
10.1.2018 - 21:18
0

Tehelnepole

 

mam vyvrtku!
10.1.2018 - 21:39
0

Oriali

 

Už vypita pani Katka, ale pani sa vyrojili...
10.1.2018 - 23:44
0

mamina

 

Rada Vás tu vidím, môžte sa vyrojiť aj častejšie
11.1.2018 - 6:56
0

gabby

 

vyborne napisane Andy !!! nuz ale doba a prispievatelia sa menia ale klasika ostava! som rad za toto zhrnutie!
10.1.2018 - 17:01
0

Izo

 

snáď už Gašparoviča pošlu do DCA Teraz treba zapracovať na udržaní Ružičku
10.1.2018 - 0:16
+5

apocalypto

 

Vseho vsudy TN potrebuje takúto personu v tíme keďže sme videli všetci čo porobila sládok s chalanmi v Detve ,kto vyhrá fajt je úplne jedno ,ide o to že bude niekto kto povie kamarát môj tak toto nie bum bac bum bac a aj ostatni dostanú do hlavičky že im nemôžeme zbúrať napr olveckeho lebo dostanem na búdku a a vo vovotom to je
10.1.2018 - 3:08
+2

Acorgonka

 

ach vy moje zlto cervene baletky bojazlive: idem zobudit mojich priatelov z dukly.) citujem: ja by som legionarov zakazal co vy partia pozbierancov co nema tradiciu co vy co nic nevychovali.))) my mame tradiciu aj kvalitu my sme pre tento hokej cosik aj urobili.))) aaatd atd... Ano dukla vdaka centralizacii a systemu aky v ceskoslovensku vladol ma odchovanca aj ludi co sa zasluzili o dobre mena v hokejovom svete nepochybnitelne ved kazdy chalan co ovladal lepsie hokejku ako jeho pubertalni kamosti siel a dostal sancu sa ten hokej naucit hrat v dukle.) ved to jeden celoslovensky kemp.)))))))))ne my ne.. my mame hracov nam netreba po barazovej sezone pride na SK skvely Branko dohrat do konca kariery.. euforia secko hraju jak bôlchy bude titul..... a co vy vy akurát tak derby s NZ.)))))))))takto si ma doberali a lala....zrazu treba pitbula co im bude cestu rozrazat niekoho do bude vediet po anglicky prehovorit a skaredo na pozbieranca kuknut no ja sa teraz pobavila
10.1.2018 - 6:58
+16

batman

 

Alkohol hneď ráno a nalačno?
10.1.2018 - 7:12
+20

Acorgonka

 

nie... nie este som nestihla otvorit a preco by som si nenapisala co som si napisala ved to je fakt
10.1.2018 - 7:15
+3

siegl10

 

Neviem co zeres, ale nechaj toho..
10.1.2018 - 11:21
+3

Acorgonka

 

: ako nic.) tam mas nasypane na parapetnej doske v krmitku.) pozobkaj si
10.1.2018 - 11:28
+2

worth

 

Véd nenapísala nič urážlivé a ma svojský štýl, no čo. Kiler písal horšie a bol respektovanym členom komunity.
10.1.2018 - 9:17
+1

Acorgonka

 

dakujem
10.1.2018 - 9:27
0

batman

 

Mna osobne to neuraza, ale toto by sme ako urazku mohli chapat, ci? "ach vy moje zlto cervene baletky bojazlive"
A ten svojsky styl ma trosku zarazil, nemyslel som, ze sa da v triezvom stave takto zmotavat. Tak asi da. Rozsiril som si obzory. Pekny den prajem.
10.1.2018 - 10:07
+2

worth

 

cital som tu uz aj horsie veci ako "bojazlive baletky" praveze mi ten prispevok prisiel taka klasicka podryvacka bez nejakeho postranneho umyslu ake tu boli odjakziva. pani ma svojsky styl a nepride mi ako troll, ale mozem sa mylit, este som ju tu nevidel.

pekny den aj tebe, mohol by som robit mediatora v diskusiach
v poslednej dobe sa vies akosi rychlo nastartovat, aj minule tie dotahovacky s nitranmi. ale tiez by som asi nebol uplne v pohode, keby som zistil, ze ma hra ben affleck
10.1.2018 - 12:36
+5

Acorgonka

 

Ty si pan!.)))))))))
10.1.2018 - 12:58
+1

rijko

 

Ty si skutocne zena?teda,nie ze by zeny nemohli mat prejav ako ty.len s touto vlastnostou sa stretam skor u muzov.nazdravie!
10.1.2018 - 8:01
+12

Acorgonka

 

rijko : hej som zena sak co zeny nemozu mat radi hokej?.) ne ja vlastne polomuz ja medzi sportovcami vychovana hokej je krasny sport rychly dynamicky kontaktny no nemaj ho rad.... nuz nazdravicko aj tebe.) kavou
10.1.2018 - 8:43
+1

mannheim

 

"euforia secko hraju jak bôlchy bude titul....."

ehmm, "bôlchy" teda aj Tebe, milý úkaz
10.1.2018 - 11:56
+4

Acorgonka

 

hej hej cisty preklep blchy som myslela skoda ze si tam neprecital aj to ze lider slape aj s miernymi zaváhaniami.) ale kludne ma suhajkovia "dohrávajte na mantinel" ja strach nemam
10.1.2018 - 12:08
+2

mannheim

 

Fíha, to znie zaujímavo
10.1.2018 - 12:40
+4

MackoPu

 

To mi pride ako vyzva
10.1.2018 - 16:46
+2

Acorgonka

 

hold ono aj ten hokej sa hra uz iny menej technicky rychly neustale sa meniaci.) tradicie si uctievajme zasluhy neodoprierajme.) pamätajme vazme si ale aj v Dukle uz dosli na to ze klapky na ociach sa neda dlho mat.) nuz ale sak myslim ze pan Pardavy toto uz davno vedel ja som len zvedava co mne na toto povedia ortodoxní fanusikovia moji priatelia okolo 50r.) co fakt v tom ako to dobre secko u nich bolo a barazova sezona bola len omylom co sposobilo vela faktorov jaj chlapi moji uuuz sa na vas tesim
10.1.2018 - 7:07
+1

strojar

 

hold = prejav úcty, slávnostná pocta
10.1.2018 - 12:19
+2

rijko

 

Tak este raz! A kludne si ma opat zmaz.nic som neporusil.
Casy sa menia,ludia sa menia,hlupost ostava.
11.1.2018 - 0:39
0

rijko

 

Ja som si zas dal vela liekov
11.1.2018 - 0:41
0

mamina

 

asi
11.1.2018 - 7:06
0

frantapriklep

 

Je to logický krok, keďže v poslednom čase vyrukovali viaceré tímy s taktikou pritvrdiť na kľúčových hráčov Dukly a znechutiť im hokej (netvrdím že zraniť ich, to nie..). Je teda prirodzené, že potrebujú ochranu a takú môže ponúknuť práve hráč typu Deveauxa. Teraz si myslím Ťavoda dvakrát rozmyslí, či natvrdo zrazí k zemi Olveckého, Hraško už nebude skákať dvadsať centimetrov do výšky, aby zlomil Starostu o mantinel, do Valenta už len tak niekto nevletí s úmyslom rozhodiť ho...
10.1.2018 - 7:36
+16

Athotis

 

poslem ti vreckovku? Som myslel ze ta to uz po nedeli preslo ,ze si uz dost stary aby si sa nad nieco povzniesol....
10.1.2018 - 8:29
+3

BlackCrow

 

Nerozumiem čo tu melieš o vreckovkách.. Popísal to správne, pridal argumenty prečo si myslí že je to dobrý krok..
10.1.2018 - 9:04
+17

frantapriklep

 

Tu nejde o mňa či sa nad to povznesiem alebo nie. Ide o zdravie hráčov a tým pádom úspech celého tímu. Vezmime si napríklad spomínané dva zákroky. Ten od Hraška bol faul (neodpískaný), pretože pri tom zákroku na Starostu vyskočil a tak ho trafil. Takéto zákroky sú neprípustné. Ten od Ťavodu faulom nebol, z hľadiska pravidiel išlo o čisté dohratie, lenže pri ňom aj tak Olvecký nepríjemne spadol a mohol sa vážne zraniť. Takže ide teraz o to, aby súperi Dukly mali väčší rešpekt, aby si boli vedomí toho, že hoci urobia aj čistý, ale tvrdý zákrok na hviezdu tímu, bude tam hráč, ktorý im to zráta. A to je dôvod, prečo takýchto hráčov vždy angažujú mužstvá, či už v NHL, alebo iných ligách. Toľko vysvetlenie môjho príspevku, ktorý nemal za úlohu útočiť na Zvolenčanov, len vysvetliť situáciu z môjho pohľadu...
10.1.2018 - 10:19
+5

trevor

 

Franto, ale veď je to hokej, to sa ideme na to pozerať štýlom, ak nám aj keď čisto, ale tvrdo narazíte hráča na mantinel, tak tu máme buldoga, ktorý si vás počká? Veď tí hráči musia niečo vedieť aj prijať, nie sú predsa baleťáci ale hokejisti. Mať v tíme takéhoto hráča nie je na škodu a tiež by som napr. niekoho takého bral do ZV. Na to, aby hráči najmä v PO nepoľovali na naj hráčov tímu a aby si nedovolili nejaké zákerné a úmyselné ataky. Ale prezentovať to štýlom ak na nás budete hrať síce čisto ale tvrdo, tak si vás tento týpek podá, to pri všetkej úcte trošku smrdí "plakaním".
10.1.2018 - 10:51
+4

frantapriklep

 

Plakaním smrdí to, keď sa to rieši v médiách či na disciplinárke. Takto sa to vyrieši priamo na lade
10.1.2018 - 10:59
+4

trevor

 

Súhlasím, nech sa úmyselná nečistá a zákerná hra vyrieši priamo na ľade. No treba rozlišovať čo je zákernosť a úmysel a čo je čistá tvrdá hra.
10.1.2018 - 11:10
+1

frantapriklep

 

To je niekedy ťažké aj pri videu analyzovať

Každý jeden hráč sa samozrejme snaží urobiť na ľade to najlepšie pre svoj tím. Každý chce zastaviť súpera a vziať mu puk. A každý má možnosť urobiť to dvoma spôsobmi. Tak, že rešpektuje zdravie súpera a tak že, mu je to jedno. Vrátim sa opäť k tomu Ťavodovi, takisto by dokázal Olveckého zastaviť jemným dohratím, po ktorom by trenčiansky hráč stratil puk. Lenže on videl, že je tu možnosť riadne ho naraziť a tak to urobil. Čisto, z hľadiska pravidiel mu niet čo vyčítať. Ale stačilo málo a kľúčový hráč Dukly by bol vyradený z hry pre zranenie. Nuž a ja si myslím (a vedenie Dukly viditeľne tiež), že odteraz si hráč proti Dukle zvolí menej tvrdý spôsob. Nechajme sa prekvapiť.
10.1.2018 - 11:18
+1

strojar

 

Aha, takže keď súperov hráč zákerne atakuje nášho hráča, tak my budeme mať pripraveného takého, ktorý mu to vráti ešte zákernejšie.
10.1.2018 - 12:24
+1

frantapriklep

 

Nemusí, môže mu to vrátiť férovo
10.1.2018 - 12:27
+3

Acorgonka

 

paaaaaalec hore a vidis mna pri slove baletky uz podozrievaju ze pijem pozor nato ved baletky bolo expresivne vyjadrenie asi prisilne pre niektore oci ale nie zle myslene presne si vyjadril to co som sa pokusala napisat ja.))))tiez som sa neurazala pri oznaceni ze my banda pozbierancov co nic nedokazala.))))))))
10.1.2018 - 11:03
+1

rijko

 

Uz druhy krat sa tu "na bandu pozbierancov co nic nedokazala" stazujes.evidentne ta tym niekto nastval.kto to bol?
10.1.2018 - 12:19
0

Acorgonka

 

no ja si nemyslim te tym HK Nitra je banda pozbierancov je to klub ktory slape disciplinovane trpezlivo aj napriek nepriazni zraneni a iných okolnosti si ide za svojim cielom.) tak so to myslela a menovat nebudem
10.1.2018 - 12:30
+2

strojar

 

Kedysi takých v KHL angažovali.
Už niekoľko rokov to neplatí.
10.1.2018 - 12:21
0

greendeath

 

Majo... Ty si sa presťahoval do Turca?
11.1.2018 - 0:27
0

axxel

 

ked si teraz myslis, ze vsetci sa poseru z neho a budu hracov Dukly obchadzat meter od nich tak si na omyle ... vobec nic sa nezmeni na hre muzstiev a budu hrat rovnako tvrdo ako hrali
10.1.2018 - 9:03
+1

Big brother

 

Axxel, ty si to zjavne nepochopil
10.1.2018 - 9:43
+4

Ondrej

 

Len aby to neslo na ukor trestnych minut, lebo v tom pripade je to skor kontraproduktivne. Na tvrdu hru, nie vzdy zaberie bitkar... Ale , ako uz spominal niekto vyssie, aj v inych situaciach moze byt tento hrac uzitocny. Zalezi ako pride pripraveny. Snad to bude lepsie ako Gratton.
10.1.2018 - 11:56
+1

Acorgonka

 

ale ved jasne: ako moze profikom tipu Radivojevic niekto znechutit hokej?... ved to je vsetko v poriadku.) ja narazala na to ako vyhlasovali ako proste nie.. legionari nie...prekvapenie pride na PO.. a mame to tu.... doba je ina meni sa aj hokej
10.1.2018 - 7:45
+1

rijko

 

Meni sa hokej,meni sa pocasie...len hlupost ostava.
10.1.2018 - 8:02
+15

Acorgonka

 

: hej ale ruku na srdce ako fanusik Trencina ze si bol odchoavany na tradicii dukly.. na hokejovej znacke... na federálnom titule na majstovskych tituloch a tak ze ano?... a zrazu tymto klasikom volado dovlecie kanadana jaj no dobre nejdem uz do vas pchat jed... ale skutocne sa tesim na ich nazor
10.1.2018 - 8:09
+1

motonomad

 

Toto nie je prvý Kanaďan v Dukle
10.1.2018 - 8:17
+8

Acorgonka

 

prvy neprvy ale prvy co sa ma postarat o bezpecie nekanadancov ja im drzim palce jasne ze menej ako mojim ale podla mna by mali pani treneri uz popredu kupit konske opraty a zubadla miesto chranicov zubov.) nie som ochotna vypustit nas zapas ale celkom ma laka ist na hokej do dukly.)) ja bych si ho teda kukla
10.1.2018 - 8:24
+1

Big brother

 

Ja nechapem prečo by mal byr problem, ze sme dovliekli kanadana? Ved my sme potrebovali určity typ hrača a na slovenskom trhu taky nebol. Čo riešite? Ved my nie sme ako napr. NZ co angazuju 2 kanadanov, 3 rusov, 3 lotyšov, 6 cechov a 2 mongolov. My sme proste len potrebovali zleho chlapca a takeho sme na Slovensku nenašli. Mimochodom, uz pred sezonou sa naši vyjadrovali, ze nevylucuju, ze sa pozru aj na zamorsky trh.
10.1.2018 - 8:26
+7

Acorgonka

 

Big: ale ved ja neriesim postup vasho vedenia ani v ziadnom pripade ho nehodnotim to naozaj len ich vec ja pisem o tom ako vas fanusik (neglobalizujem nehadzem vsetkych do jedneho vreca) meni postoje a nazory ako sa teraz vzil do legioara kym nebol nechybal.) teraz ked je tak bude horiet lad
10.1.2018 - 8:34
+2

Big brother

 

Podla si to poplietla Zas je niečo ine angazovat kazdorocne 6 kanadanov a ine raz za cas podpisat kanadana.
10.1.2018 - 8:45
+3

Acorgonka

 

toto je kolky legionar?.)) treti? nic som si nepoplietla Big podla mna toto je komiec "cistej" dukly volako sa zacat musi.) zacali ste aspon nebudte pisat neber si to jasne ze osobne ake hovada a mlynceky kosti svalov mame my ostatni co mame hen zamorskych
10.1.2018 - 8:55
+1

Big brother

 

Ach tazke vysvetlovanie..nevadi, pekny den prajem
10.1.2018 - 8:57
+5

Acorgonka

 

Big: aj tebe pekny den idem veru kuknut co nove aj inde
10.1.2018 - 9:03
+1

Dukla_Trenčín_38

 

Tretí z toho jeden je len na hosťovaní do konca januára a vlastne k tomuto sa samotný Oremus ešte ani nevyjadril aký má nato názor a za akým cieľom ho podpísali
10.1.2018 - 12:04
0

Acorgonka

 

toto je kolky legionar?.)) treti? ... sak presne som to napisala no.) sak ja vam ho prajem a uz vôbec vam ho nezavidim.) to nie.)
10.1.2018 - 12:11
+1

yogi

 

Ty furt nic neriesis a aj tak stale cosik mudrujes..
10.1.2018 - 17:24
+1

Eduardo

 

Takyto chory a nebezpecny hrac do nasej ligy nepatri.Trencin u mna palec dole.
10.1.2018 - 8:36
+10

loki12

 

trencania sa tu ohanali aky je sladok primitiv lenze teraz doniesli este vacsieho a aj sa z toho tesia co mi je cudne ale stava sa
10.1.2018 - 8:46
+13

batman

 

Ja som Trenčan a neteším sa z toho. Prečo máte potrebu stále škatuľkovať? Každý tu píše pod svojím nickom, nie sme tu skupina s jedným názorom.
10.1.2018 - 10:10
+1

rasťoZv

 

Presne tak, ale niektorým to nevysvetlíš.
10.1.2018 - 10:39
+1

ohlo123

 

A ja som si myslel,ze Rijko a BigBrother su vasi hovorcovia.
10.1.2018 - 11:41
+5

Big brother

 

Myslenie ti moc nejde
10.1.2018 - 11:56
+14

rasťoZv

 

Hej, hlavne moji
10.1.2018 - 11:56
+1

ohlo123

 

NehaMbi sa ,vsetci sme alebo tuzime byt z TČ.
10.1.2018 - 12:15
+3

Big brother

 

Trenčín - TN
TČ - trestny čin

Ty popleto
10.1.2018 - 13:16
+5

mannheim

 

Garzónku , či dvojizbový ?
10.1.2018 - 22:28
+5

rijko

 

Mna s Batmanom nespajaj.on studoval v nitre trebars.on vas ma rad a je mudry.ja som zakomplexovany magor.ja z nitry respektujem len pekne baby a skvelu zmrzlinu od tej potetovanej krasky.ja si vravim za seba.sem tam za moju sestru,krstnu a par chlapov z krcmy co nevedia nic o internete.
Ale pozdravim ich od teba a dalsich tvojich sukmenovcov,lebo vy paradoxne idete synchronne.to vas asi zladil ten syntetizator.
10.1.2018 - 12:32
+2

batman

 

Vidim zmazane prispevky. Ktory nas oblubenec sa zapojil do debaty?
10.1.2018 - 13:43
+1

worth

 

ohlo ti odpisal, ze si myslel, ze rijko a bb su hovorcovia vsetkych trencanov. neviem preco je to zmazane.
10.1.2018 - 13:48
0

batman

 

dik, rijko vysvetlil,neviem, kto je bb, ale aj tak o nic vlastne nejde
10.1.2018 - 13:55
0

loki12

 

nie je to ziadne skatulkovanie, je logicke ze tu pouzijem slovo trencania na oznacenie skupiny ako ich vypisovat po jednom.. netreba to brat hned osobne ale trosku s nadhladom. nebol v tom ziaden utok ani nic podobne
10.1.2018 - 15:50
0

mili28

 

Sladok to uz dokazal... ale tento chlap este nie je ani na SVK hadam a vsetci davaju zarucene info ako bude hrat
10.1.2018 - 14:25
+3

loki12

 

tak niekto ho uz aj videl hrat a vie co je zac a niekto nech si pocka mozno mi zavrie usta.. potom ma tu uvidite ako prveho ktory sa tu ospravedlni!
10.1.2018 - 15:51
0

nyytymaki BLOG

 

Skúška pamäte o chorom hráčovi.....Colton Gillies 114PIM za BB
10.1.2018 - 11:32
+1

Sunkafit

 

Nebol to zly hrac
10.1.2018 - 13:32
+2

kamenný pavúk

 

dukla vyjadrenie (mojimi ustami): kazdy kto tu spomenul sladoka alebo co len na neho pomyslel pri tomto podpise nech si da facku...dukla nejakeho sladok neriesi, keby ho riesila tak da podnet na disciplinarku...duklu zaujimaju iba body a tie od detvy ziskaju vzdy...hadam si nemyslite ze prve muzstvo tabulky sa bude zaoberat nejakou detvou a sladokom? dukla hladala uz od oktobra silneho muza ktory bude budit respekt a prip. zhodi rukavice na ochranu hviezd a mensich hracov...bit sa nebude starosta, ani radivojevic ani nikto iny kto na to nema a kto by chybal na lade v dolezitych momentoch...uplne staci ze tento manik bude na lavicke a kazdy zo superov si dvakrat rozmysli ci spravi nejaku spinavost alebo tvrdsie dohra suboj lebo odveta je blizko...toto dukla riesila asi od oktobra ked si superi zacali viac dovolovat na lidra tabulky a vytiahli o cosi tvrdsiu hru...tento kanadan kludne moze aj bodovat v nasej lige...co spravil vo svedsku je samozrejme chobotina (a nie je to ospravedlnitelne ani tym ze ho ten hrac v zapse predtym vypol o mantinel) ale jeho hracsky rejstřík nie je len o tom
10.1.2018 - 8:53
+19

33800

 

Asi tak...pekne zhodnotene
10.1.2018 - 9:17
0

MackoPu

 

Tak zase Branko si myslim tiez vie udriet, ale nestoji to za to, aby potom chybal.
10.1.2018 - 17:01
+1

Lavega

 

Hnusí sa mi tento smer Slovenského hokeja, tento kanadský štýl je nagrc... aby tu niekto budil rešpekt silou a agresivitou, od tohto už upúšťajú aj samotný kanadania, presadzuju skor kombinačný hokej, ale na slovensku v kluboch je stale dost dementných managerov....
10.1.2018 - 9:04
+6

Big brother

 

Sam si dement,je vo svete uplne bezne, ze timy maju taky hračov. A pokial sa ti to nepozdava, tak je to tvoj problem, kazdy kto rozumie hokeju vie, ze takyto hrač je potrebny.
10.1.2018 - 9:46
+4

rados

 

Neviem co sa všetci nad tým pohorsujete každý tým ma takého hráča alebo aspoň mal by mat ma ich NR aj KE a aj v BB mame pár hráčov ktorý zhodia rukavice keď treba tak všetci kľud a uvidíme keď sa bude hrať vo ukaze
10.1.2018 - 9:12
+4

Acorgonka

 

a to nam este ani PO nezacala... uz sa na nu tesim.)
10.1.2018 - 9:13
+1

BretPit

 

včetci čo tu pindaju by chceli mať akože takého hráča v kádri..kedže ho má len Trenčin,tak o jeden dôvod pindať viac je aj ten,že trenér chcel raziť čisto cestu len zo Slovákov...amen
10.1.2018 - 10:08
+2

Big brother

 

Oremus si len povedal svoj nazor, ze by obmedzil pocet legionarov na dvoch, keby je na Lintnerovom mieste. Nehovoril v mene Dukly, ale iba povedal, ze by to prospelo našmu hokeju. Ja som s nim uz vtedy nesuhlasil a vobec mi neprekaza ked sa napr. Bystrica vybrala cestou zamorskych hračov. Nikdy som na to nepovedal ani len makke f, skoe naopak obhajoval som to.
10.1.2018 - 10:26
+3

kamenný pavúk

 

naschval trollujes a dezinterpretujes slovan oremusa (ktory nikdy nnic nepovedal o cisto slovenskej ceste ale iba o obmedzeni cudzincov na troch) alebo si iba ruzomovo slabsi jedinec ktory oremusa nepochopil...neviem co je horsie ale to druhe je aspon ako tak ospravedlnitelne
10.1.2018 - 10:28
+3

mamina

 

neviem, či si ho teraz celkom dobre pochopil, podľa mňa sa nás v podstate zastal...
10.1.2018 - 11:21
+1

BretPit

 

ty rozumovo nadpriemerny jedinec si naštuduj čo je trollovanie...ked nechapeš písanemu...ja som sa vyjadril,že každy tu z diskutujucich by bol spokojny keby sa jeho mužstvu podarilo ziskať takeho hrača,ktory je tam prakticky na to ,aby chranil svojich lepšich spoluhracov..v PP asi vedia o čom píšem poniektorí...ja som len zachytil,že Oremus nebol nakloneny myslienke,čo najviac cudzincov v našej lige,tak som si dal do suvislosti,že chce mať len Slovakov v mužstve,čo ako som zistil nie je pravda,tymto sa zy to ospravedlnujem,a zaroven som rad,že aj rozumovo slabším jedincom je tu dovolené prispievať,nie len hokejovym odbornikom,ktory toho v hokeji teoreticky dokazali asi stašne veľa
10.1.2018 - 10:52
0

BretPit

 

tiež som len teoretik...hokej som profi nikdy nehral..akurat syn vydržal po juniorku v PP...asi sme sa celkom nepochopili,ten prvý príspevok som nenapísal najzrozumitelnejšie...
10.1.2018 - 11:32
0

kamenný pavúk

 

ok, mas pravdu...skor by to patrilo pod ine prispevky tuto v diskusii
10.1.2018 - 12:07
0

matoguco

 

André vitaj v Dukle a držím palce Snáď sa ti bude dariť zbierať aj body nielen trestné minúty.
10.1.2018 - 12:41
+1

Gomis

 

Ja keby som si mal angažovať do teamu hráča ktorý by mal rešpekt tak kontaktujem Mirastyho
10.1.2018 - 12:58
0

gabby

 

skoda ze Tie Domi je uz na dochodku ja by som bol za
10.1.2018 - 19:15
+2

tulen - kosice

 

ja len dúfam: že to není ďaľší z úradu práce
10.1.2018 - 14:37
0

ufák

 

minimálne ten chlapec len svojím príchodom spustil emócie a záujem ....už aj to je jedna splnená úloha....a ja si myslím,že ten chlapec nedopadol ani zle na drafte do NHL,takže musí niečo z hokeja vedieť.Ale hlavne som rád,že na tvorenie hry máme v Dukle Slovákov a dopĺňame káder na poste,na ktorom nemáme z vlastnej liahne.
10.1.2018 - 16:51
+6

enforcer92TN

 

Kedy bolo naposledy pri prichode hraca cca 400 prispevkov? Ani nepamatam.
10.1.2018 - 20:30
+12

stary mantinel

 

keby odratame X-tvojich nezmyselnych prispevkov tak tu zdaleka nie je 400. ale chapem ze aj ty sa musis niekde vyburit a tvoje prispevky su na napisanie dizertacnej prace z psychologie ako stvorene.
10.1.2018 - 21:04
+2

enforcer92TN

 

Ale no, mojenko nedurdi sa tolko
10.1.2018 - 22:53
+10

marcel

 

ako: .nie zeby som bol nejaka vestica Thereodora ale tohtorocne finale, potom co sa na zaciatku februara hraci Slovana rozutekaju do extraligy ako kazdy rok je podla mna, alebo teda bude, medzi Trencinom a Bystricou Ved nakoniec, vsetci slovanisti skoncia v tychto kluboch
10.1.2018 - 19:37
+2

Urpiner16

 

Liaheň už skončila.Slovenské sliepky prestali kotkodákať i cudzieho na párenie kohúta treba až hin spoza oceána sa im zachcelo.Len ten naničhodník gazda splieta vraj o voľákej značke že už to nie je čisto krvnô slovenskô ale že kotkodákať treba aj keď s prekladom.
10.1.2018 - 20:52
+4

batman

 

Alkohol večer a nalačno evidentne tiež neprospieva.
10.1.2018 - 21:33
+14

Tehelnepole

 

das mi kontakt na svojho dodavatela?
10.1.2018 - 21:37
+10

33800

 

www.najlacnejsieliehoviny.sk
10.1.2018 - 21:42
+5

rijko

 

Posledny do partie prisiel.
11.1.2018 - 0:43
+8

dukla15

 

Padla asi celá prepravka Urpinera
11.1.2018 - 9:09
+3

Acorgonka

 

lepsie ako kava toto tu
11.1.2018 - 7:54
+1

crystalmeth

 

Ja by som bol za Steva Bosseho.Ten to dotiahol od hokejoveho enforcera az do UFC.A k tomu este jedneho z dvojice Jon Mirasty-Trevor Gillies
29.1.2018 - 10:02
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.4.2018 05:17
TímZSkóreB
1.Nitra56197:148112
2.Zvolen56192:150110
3.Trenčín56157:112109
4.B. Bystrica56213:134108
5.Košice56175:14398
6.Poprad56159:15291
7.Žilina56146:16471
8.N. Zámky56125:18560
9.L. Mikuláš56122:16257
10.Detva56120:20740
11.SR 202038:8714
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica000000:00
2.Michalovce000000:00
3.Prešov000000:00
4.Topoľčany000000:00
5.Dubnica000000:00
6.Bratislava000000:00
7.Piešťany000000:00
8.P. Bystrica000000:00
9.Trnava000000:00
10.Humenné000000:00
11.Martin000000:00
Aktualizované: 15.4.2018 06:12
tímzvvppppskóreb
1.Nitra44304010187:11198
2.Dukla4429429204:14197
3.Košice44222614158:15376
4.B. Bystrica44205613131:12276
5.Poprad44186317157:16469
6.Slovan44186218154:13068
7.Skalica44181520142:14861
8.Žilina44173420137:12961
----------
9.L. Mikuláš56223625208:22478
10.Martin56207425181:20178
11.Zvolen56204626210:20374
12.Spišská5663443110:25328
Aktualizované: 15.4.2018 06:11
Aktualizované: 15.4.2018 06:12
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 21.4.2018 00:16
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.4.2018 00:16
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 21.4.2018 00:16
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 21.4.2018 00:16
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 21.4.2018 00:16
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 21.4.2018 00:16

Bleskovky

Švajčiarsko - Nórsko 1:2 v prípravnom zápase (2)

Hokejisti Dánska vyhrali v piatkovom prípravnom stretnutí pred MS na ľade Bieloruska 2:1. Bielorusko - Dánsko 1:2 (0:1, 0:1, 1:0) Góly: 47. Korobov - 17. Russell, 24. Storm Švajčiarsko - Nórsko 1:2 (0:0, 0:1, 1:1) Góly: 57. Genazzi - 37. Espeland, 44. Lindström UPOZORNENIE: Správa je rozšírená o ďalší výsledok. nyHokej-MS2018-príprava-Bielorusko-Dánsko-sumáre-2
včera o 23:13 - TASR

Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 v 4. finále play off DEL

V piatkovom štvrtom finálovom zápase play off nemeckej DEL zvíťazili hokejisti obhajcu titulu Red Bull Mníchov na ľade Eisbären Berlín 4:2. V sérii hranej na štyri víťazstvá vedú už 3:1. finále play off DEL - 4. zápas: Eisbären Berlín - Red Bull Mníchov 2:4 (1:1, 1:2, 0:1) /stav série: 1:3/
včera o 22:02 - Michal Bruner / TASR

IFK Helsinki vyhrali nad TPS Turku a obsadili 3. miesto vo fínskej lige

Hokejisti IFK Helsinki zvíťazili v piatkovom zápase o 3. miesto vo fínskej lige na ľade TPS Turku 3:2 po predĺžení a získali bronzové medaily. Liiga - o 3. miesto: TPS Turku - IFK Helsinki 2:3
včera o 21:02 - / TASR

Juraj Mikúš rozhodol gólom v predĺžení o víťazstve Litvínova

Hokejisti Litvínova zvíťazili v utorňajšom 11. kole baráže o českú extraligu v Karlových Varoch 1:0 po predĺžení. Víťazný gól zápasu dal v 63. minúte slovenský útočník Juraj Mikúš a pred posledným kolom play out posilnil šance svojho tímu na udržanie sa v najvyššej súťaži.
včera o 20:49 - Michal Bruner / TASR

Bielorusko - Dánsko 1:2 v prípravnom zápase

Hokejisti Dánska vyhrali v piatkovom prípravnom stretnutí pred MS na ľade Bieloruska 2:1. Bielorusko - Dánsko 1:2 (0:1, 0:1, 1:0) Góly: 47. Korobov - 17. Russell, 24. Storm
včera o 20:45 - Michal Bruner / TASR

Štart Bergerona z Bostonu v 5. zápase proti Torontu je pre zranenie otázny

Štart hokejistu Patrica Bergerona v piatom zápase 1. kola play off zámorskej NHL je pre bližšie nešpecifikované zranenie otázny. Tréner Bostonu Bruins Bruce Cassidy sa rozhodne v sobotu po rannom rozkorčuľovaní, či nasadí kanadského útočníka do stretnutia proti Torontu Maple Leafs.
včera o 20:32 - Michal Bruner / TASR

Čerešňák sa na MS nepredstaví, Jaroš a Jurčo sa pripoja v pondelok

K slovenskej hokejovej reprezentácii sa na pondelňajšom zraze pripoja obranca Christián Jaroš a Tomáš Jurčo. Tréner Craig Ramsay však v príprave na MS nebude môcť počítať s obrancom Petrom Čerešňákom, ktorý šampionát vynechá pre zranenie. Po zápase s Lotyšskom (4:1) to uviedol generálny manažér reprezentácie Miroslav Šatan.
včera o 20:24 - / TASR

Švédov posilní aj Adrian Kempe z LA

Švédska hokejová reprezentácia hlási pred MS v Dánsku dvanástu posilu z NHL. K národnému tímu sa po vyradení v play off pripojí Adrian Kempe, 21-ročný útočník Los Angeles Kings nastúpi budúci týždeň už na Švédskych hokejových hrách v Štokholme a Södertälje.
včera o 10:20 - Michal Bruner / TASR

Obranca Devils Vatanen sa zranil, nad jeho štartom visí otáznik

Nad štartom fínskeho obrancu Samiho Vatanena z New Jersey Devils v piatom zápase 1. kola play off NHL proti hokejistom Tampy Bay Lightning visí otáznik. Vatanen nedohral stredajší štvrtý zápas, keď ho bodyčekom zasiahol útočník "bleskov" Nikita Kučerov. Dvadsaťšesťročný rodák z Jyväskylä utrpel zranenie hornej časti tela, ktorého stav sa posudzuje na dennej báze.
včera o 09:46 - Michal Bruner / TASR

Skelleftea - Växjö 0:4 v druhom zápase finále švédskej ligy

Hokejisti Växjö vyhrali v druhom stretnutí finále play off švédskej ligy na ľade tímu Skelleftea 4:0 a v sérii už vedú 2:0. Robert Rosén sa blysol štyrmi bodmi (2+2).
19.4.2018 22:01 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

22. 04. 2018
B. Bystrica - Trenčín o 18:00

Odohrané zápasy

20. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
6:0REPORT
18. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
2:4REPORT
17. 04. 2018
B. BystricaTrenčín
6:1REPORT
14. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 SNREPORT
13. 04. 2018
TrenčínB. Bystrica
3:4 PPREPORT

Najviac bodov

Tim CoffmanZVO58 bodov
2.Krištof M.NIT57
3.Svitana P.POP54
4.Paulovič M.NIT53
5.Hohmann C.BBY47

Najlepší strelec

Tim CoffmanZVO31 gólov
2.Paulovič M.NIT28
3.Mikúš T.NIT23
4.Svitana P.POP23
5.Nagy L.KOS22

Najlepší brankár

Michal ValentTRE93.49 perc
2.MacIntyre D.ZVO93.33 %
3.Lukáš J.BBY93.15 %
4.Hiadlovský T.TRE92.88 %
5.Habal V.KOS92.77 %
Články SIHPA na HokejPortáli »