Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Trenčín vyhral v Poprade (VIDEO)

10.9.2017 18:28 TASR

Po gólovej nádielke v prvej tretine sa na rozhodnutie čakalo až do záveru. V 58. minúte rozhodol o výhre Dukly dorážkou Bezúch.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Delewar

 

Corbeil pokračuje vo svojich výkonoch z prípravy a vlastne aj prechádzajúcich sezón. Jedno PO hokej nerobí...
A už by bolo teda dobré aj ukázať, ako funguje tá spolupráca s farmou. Dvaja zranení a už je problém so zostavou.
10.9.2017 - 18:46
+4

simon22 BLOG

 

no neviem: váš golman chytal super.. zlikvidoval dosť dôležitých pukov.. atri góly čo dostal?? ktorý je jeho?? ani jediný.. všetko strely od nekrytých hostí.. prvý bomba. a dva do poloprázdnej bránky.. ani jeden nebol jeho.. mal by si sa skôr pozrieť do poľa.. prečo ste prehrali.. dukla dobrý výkon vonku... bojovný a s dosť šancami.. vyrovnaný zápas ťahali za dlhší koniec lebo asi viac chceli a boli pohotovejší v koncovke..
10.9.2017 - 20:23
+9

DenisjedinePoprad

 

Dnes na to prehrali presilovky to je strašne pozerať na nich a hlavne že sme mali 15 pripravnzch zapasov
10.9.2017 - 18:50
+2

duhac

 

To toto je ta hra co ma prilakat divakov? Obrana takmer ziadna. Vsetci v lese. Pincimu dnes nevyslo vobec nic. Ziadny system. Vsetko na nahodu a len pretlacit puk k branke. Cele zle. Jediny kto ako tak vycnieval bol Vandas a aj Corbeil v branke cosi pochytal. Uz na zaciatku zapasu ked sme nevyuzili dve takmer ciste sance som vedel, ze bude zle.
10.9.2017 - 18:50
+3

Vojto83

 

Dnes to bolo vydrete, ale nič ine sa od zapasu v Poprade ani nedalo čakať. Bol to skor remizovy zapas, pre domacich je vysledok kruty. Prve dva utoky maju velmi kvalitne. Tam sa bude tazko vyhrávať ajinym teamom. Velmi ma tesi, že po zbabranej minulej sezóne to zatiaľ vyzerá inak. Chlapi bojujú,hadzu sa do striel. Su tam emócie, nikomu nie je jedno ako to dopadne. Mrzi ma zranenie Koniga, snáď to nebude vážne a coskoro bude opäť v popradskej zostave. Sest bodov teší, ale stale je to len štart. Tesim sa na Bystricu.
10.9.2017 - 18:54
+11

gta98

 

+
10.9.2017 - 20:41
+3

ymemsreves

 

Presne ako pisete dal som do do lajfky dam aj tu ddnes nuda bez systemu a presilovky katastrofa...neviem ako by sme sa videli dnes prvy den veeim ze to bol zapas blbec no aspon presilovky by mali spnlat ake take atributy aspon jeden signal nacviceny no bolo to vsetko dnes hrane na nahodu...a to nie len presilovky...
10.9.2017 - 18:54
+2

forwardPP

 

Zase to isté,čo v Žiline. Výborne Svitana,Mlynarovič,Vandas.
Štrauch veľa šancí nepremenil,ale aspoň si stále táto formácia šance vypracuje. Sezóna ani nezačala a už 2 zranený. S hrou 5na5 úplna spokojnosť,hlavne prvé 2 tretiny. Presilovky veľmi slabo zahraté,2 formácia sa ani nevie dostať do pásma. Samozrejme ak to na seba nezoberie Vandas. Oslabenia,spokojnosť ešte sme neinkasovali,dali sme gól a väčšie šance si Trenčín ani Žilina nevypracovali. Som zvedavý ako to teraz klub vyrieši keďže nám chýbajú hráči. Najideálnejšie by bolo stiahnuť našich juniorov z 20, v Spišskej nemáme kvalitného hráča na tipsport ligu a v juniorke takisto. Z obrany musím pochvaliť Brejčáka,jediný spoľahlivý obranca. Takisto čo sa týka obrany,tam nie je problém v systéme akým hráme v obrannom pásme,ale v tom,že hráči robia veľa individuálnych chýb. Corbeil podal spoľahlivý výkon. Od Mcdowella som čakal,že bude výborny v ofenzíve(zbierať asistencie a góly)zatiaľ to nenaplňuje. A ešte podľa mňa zatiaľ podľa mňa Fabian jednoznačne najhorší obranca.
10.9.2017 - 18:57
+1

Delewar

 

Všetky tri góly jeho, každý puk vyrazený, ešte šťastie, že Trenčania nevedia nejak extra triafať.
Tomu sa hovorí spoľahlivý výkon?
Nuž ale...
10.9.2017 - 20:01
+6

forwardPP

 

Tak tebe riadne hrabe. Prvý gól nepokrytý hráč,druhý si to dali trenčania do prázdnej. Možno ten tretí sa dal chytať. A takisto 3 gólove šance Trenčína chytil.
Tak tu nedrístaj hlúposti.
10.9.2017 - 20:24
+13

gta98

 

Neviem čo si pozeral, ale boli tam systémové chyby, zlé prebratia hráčov, druhý gól je fantastická ukážka obrovskej chyby. Dinda nemal ísť po pokrytom hráčovi ale mal ísť na voľného hráča čo dal gól, pozri si to.
10.9.2017 - 20:46
+2

forwardPP

 

Podľa mňa keď si Dinda alebo aj iný hráč nepokryje svojho hráča je to individuálna chyba nie systémova.
10.9.2017 - 21:32
+1

gta98

 

Toto je fajne alibistické jasné, čiže systém je ok, chyby čo robíme sú individuálne a nie systémové, preto sme dnes dostali až tri góly také, že hráči súpera neboli pokrytí. A smiem sa spýtať, prečo šiel Dinda po obsadenom hráčovi a jeden teda ostal voľný? Individuálna chyba, Ok.
10.9.2017 - 21:42
+3

forwardPP

 

No škoda,že tie "systémove"chyby robia stále ti istý hráči. A iný obrancovia s tým problém nemajú.
10.9.2017 - 22:36
+1

skp_pp

 

Ja by som este nehadzal sezonu do zita. So silnym Trencinom vyrovnany zapas na zaciatku sezony nie zle.
10.9.2017 - 18:59
0

Westlund32

 

mne dneska strasne chybala 13tka pri presilovkach dnes nasi miny utok nemal sancu sa presadit v obrane dukly moaju to tam dobre vyskladane
10.9.2017 - 19:00
0

DenisjedinePoprad

 

Košice a NoveZámky maju ešte mohutnejšie obrany
10.9.2017 - 19:04
+2

Chamois13c

 

westlund: Hovoriš mi z duše Krotak na presilovkach chyba ako soľ !!! a samozrejme aj mimo presiloviek chyba jeho skusenost a kreativita... v presilovke 5na 3 nie ze sme nedali gola ale my sme ani strelu nemali to je ostuda, malo strielame od modrej s bekmi a je pre mna nepochopitelne ze po 15 pripravnych zapasoch tu presilovku mame velmi slabu s tazkopadnym prechodom do pasma a otlkanim sa pri mantineloch kde len stracam čas a puky... hra v obrannej tretine velmi slaba kopa nepresnosti a prehratych subojov kde sa ukazalo že nam chybaju vacsi chlapi v zostave, obrana dinda zadražil velmi zle a od amika čakam lepsiu hru do tela ako aj podporu utoku...verim ze sa utorok nastartujeme s 20 kou a bude to lepsie držim palce
10.9.2017 - 19:51
+2

cipulis

 

Svitana by mal skusit pri presilovke prihrat aj obrancom a nie len sa v rohu vykrucat a tam stracat sily a s nimi aj puky
10.9.2017 - 20:43
+3

Prostars

 

skusme sa zamysliet nad skladbou teamu,nizsi ale konstruktivny obrancovia,mlady rychly hraci,co sa k tomu hodi?rychlostne predstihnut supera v obrane a odobrat mu puk sikovnostou,nasledne zalozit priamociaru akciu zakoncenu strelou na branu..ale my sa prisposobujeme hrou superom,ktory su vasci tazsi a vybijame sa v subojoch pri mantineloch.Tento system nebude nikdy fungovat,ked trener vybral tento typ hracov,tak by im ale aj mal povedat ze co maju hrat a ja neverim tomu ze su take jelita ze by to nevedeli pochopit,teda predpokladam,ze to od nich nevyzaduje,neni chyba v hracov,ale v trenerovi,ze neaplikuje spravny sposob hry.Ziskam puk posuniem do stredneho pasma,uticnik preberie puk vtahne do utocneho pasma,spoluhrac korculuje k brane druhy najde volny priestor dostane prihravku a striela na branu..a dokola znova a znova..ale my dostaneme puk do pasme stokrat si pri mantinely prihrame a tam to konci.Cele zle.
10.9.2017 - 21:29
+7

cipulis

 

Je len 2 kolo, po 1/6 sutaze uz bude objektivnejsie hodnotenie nad hrou muzstva
10.9.2017 - 21:56
0

Prostars

 

maš pravdu..ale mame zasebou 15+2 zapasy,nejaky odhad sa da urobit,pripadne nieco sa vzit do hracov uz mohlo.
10.9.2017 - 22:10
+5

rasticek

 

Pekne chlapci Výkon to bohvieaký nebol, ale 3 body sa rátajú. Z jednotlivcov vyzdvihnem Bezúcha. Páči sa mi aj to, čo povedal Oremus "Máme dohodu, že hrať bude ten komu ide".
A z Branka bude "ďalší Laco Nagy", čo sa diskutovania s rozhodcami týka
10.9.2017 - 19:00
+9

rijko

 

To si ho mal vidiet v Liberci...v kuse ich napadal
10.9.2017 - 19:56
+5

rasticek

 

Aby som nezabudol- Slovan, je tiež Dukla...
10.9.2017 - 19:58
+3

Prostars

 

jednoducha vec,ked nevystrelis na branu gol nedas.Odisli sme v priebehu zapasu az do vzduchoprazdna,na zaciatku 3 tr. ked som videl ako sme odohrali tu presilovku uz len som cakal,kedy dostaneme gol a nakoniec prehrame.
10.9.2017 - 19:01
+4

Kamzik666

 

Pokrik kola "Belasa Dukla"
10.9.2017 - 19:07
+6

Andy182

 

to naši kričali? či vaši?
10.9.2017 - 19:12
+1

Kamzik666

 

Ti piati slovanisti co boli v sektore hosti
10.9.2017 - 20:12
+5

ŠKP

 

Silno tomu konkuruje pokrik na Valenta ked odchadzal. "Vyhod branku"
10.9.2017 - 19:37
+7

gabby

 

kiezby sme takto hrali bojovali aj nadalej! pokracovat chlapci a nepolavit!
10.9.2017 - 19:22
+1

ufák

 

ja len tolko a túto tabulku preniesť aj na koniec základnej časti
10.9.2017 - 19:23
+1

rasticek

 

Sudí nech píska konec
10.9.2017 - 19:26
+2

vanes je dukla

 

Výrok dňa.Trenčín otočil dvomi zlepenými golmi na 2:1.Komentátor Rtvs.
10.9.2017 - 19:28
+5

B-MO

 

v novinarskej reci to znamena 2 rychle po sebe ..a to sme dali ..nie ze boli dake skarede alebo nahodne ..takze vyrok dna sa nekona
10.9.2017 - 19:38
+6

Kamzik666

 

Boli skarede a nahodne
10.9.2017 - 20:12
0

enforcer92TN

 

Popradsky prvy bol okulahodiaci a premysleny.
10.9.2017 - 20:14
+11

forwardPP

 

Neviem či škaredé albo náhodne ale po našich obrovských chybách.
10.9.2017 - 20:15
+1

forwardPP

 

A ževraj si mýlil Paločkovcov.
10.9.2017 - 21:34
+1

rasticek

 

Ten toho dával viac. Napríklad Hudeca prekrstil na Reháka...
10.9.2017 - 23:10
0

kakabus

 

Našťastie už žiaden Rehák za Duklu nehrá...
11.9.2017 - 12:45
0

sspp

 

ja len tolko grc hokej ozimak von je to amater a ked som počul reakcie po hokeji a aj z fanklubu ta amen
10.9.2017 - 19:33
+6

NightPP

 

Ty hlavne nasleduj Trička a už sa odmlč ...
10.9.2017 - 19:59
+2

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
forwardPP

 

Taký jemu podobný(asi jeho brat),volal sa teraseno,už dostal Ban. Mohol by ho nasledovať.
10.9.2017 - 20:17
+1

ten čo nevie

 

zobuť sa už z toho sna sa nečudujem že sa z vas tu smeju
10.9.2017 - 20:20
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
cipulis

 

Ked vidim tvoje povzbudenie a podporenie tu tak to ani nechcem vidiet co robis na zimaku
10.9.2017 - 21:02
+2

NightPP

 

Joj ty internethero večne sklamaný z popradského hokeja ...
10.9.2017 - 21:15
+1

sspp

 

ano som sklamany ani to nepopieram nieje čo chvaliť na tej našej bezhlavej hre
10.9.2017 - 21:38
+1

NightPP

 

Lenže ty nevieš pochváliť nikdy a to je rozdiel ...
10.9.2017 - 21:51
0

Kamzik666

 

Ake reakcie?Pocul som,ze stary Krotak sa tam snazil vyrit hladinu a poslali ho do prdele
10.9.2017 - 20:14
+3

ten čo nevie

 

tak kto potom klame ty,alebo vedenie podla vedenie je zraneny a je členom kadra tak ako potom ha?aj napriek tomu čo si napisal arne da do vrecka polovicu nažho kadra ja osobne by som si takeho hrača nechal
10.9.2017 - 20:55
0

Kamzik666

 

Vsetci mame radi Arneho,ale aj on by sa mal povzniezt nad svoje ego a prestat trucovat(marodovat).Viem presne co je za tym a poviem ti,sklamal ma.
10.9.2017 - 21:03
+1

ten čo nevie

 

to ano ale nemyslim si že ma až take ego a ozimak tiež nieje terno
10.9.2017 - 21:09
+1

Salat

 

Arne by tuto sezónu uhral s prehľadom,ale keď mu chcel Ozimak dokazovať,že je nepotrebný. A dnes čítam,že slávny tréner z KHL po zapase povedal,že rozhodla väčšia skúsenosť Trenčína. Neprotirečí si tak náhodou. Veď nechce starších hráčov.
10.9.2017 - 21:25
+1

forwardPP

 

No konečne si sa ti klamár objavil. Ako vysvetlíš to,že Rusinu v Poprade Ozimák nevyhodí,lebo má nadštandardné vzťahy s jeho otcom?
10.9.2017 - 21:31
+1

Prostars

 

možno ho nevyhodil Ozimak.
10.9.2017 - 21:43
+4

Salat

 

To prekvapil asi aj sám seba.a ma zase o kamoša menej. Povedz mi či si mysliš,že Rusinu by zobral čo i len na skúšku a nie že kontrakt mu ponúkol keby tam nebola dohoda s jeho otcom. Fakt si mysliš,že ma kvalitu na to aby dostal zmluvu v PP?? Už sa mu trasie stolička tak robi rozhodnutia aby zachránil seba a vtedy ide kamarátstvo bokom. Áno prerátal som sa,lebo som dúfal,že ten človek ma aspoň nejaký charakter. Mýlil som sa
10.9.2017 - 21:57
+3

eternalkubi

 

Dobre sa pozeralo na to, ako už v podstate veteráni ako Starosta či Radivojevič nechajú na ľade všetko, celý zápas, vrátane PP hry bez brankára na konci zápasu.
10.9.2017 - 19:35
+2

greendeath

 

Nic v zlom...po nedelnom obede,klub ktory nastupil na dobru cestu/podla fans aj ludi okolo klubu/fajn super,fajn marketing,jeden z lepsich stadionov a 1200 dusi?...na zaplakanie :/
10.9.2017 - 19:39
+15

ten čo nevie

 

lebšie to ani nebude
10.9.2017 - 19:42
+2

forwardPP

 

Píšeš,ako keby to bolo niečo netradičné.
10.9.2017 - 20:17
+1

ymemsreves

 

Green vy ste mali plno ale nane love nane mindz ale kopol si si ❤
10.9.2017 - 20:29
+4

motonomad

 

GD napísal NIČ V ZLOM tak si s dovolením kopnem aj ja Až mi je ľúto ľudí čo robia v PP marketing. Zimák aj marketing vám väčšina TL klubov môže závidieť. Aj tetuška z Vernára keď príde busom k lekárovi tak vie že kedy a s kym bude hokej a že sa nebude hrať len o body ale napr.aj o práčku. Kamzík behá po stop shopoch, Priore, ľudia sa s ním fotia na námestí s vianočným punčom. A aj tak neprídu. Ani cez zimné prázdniny, ani keď sa darí. Budovanie značky a premena klubu tiež nie je blábol. Viem že v PP a okolí je dosť možnosti na vyžitie ale aj tak. Spádovú oblasť "hokejových miest" (SN, KK) mate nepochybne väčšiu ako LM alebo obyvateľstvom podobný MT a aj tak chodí ľudí menej ako u nás či v MT. K tomu ešte história tradičného hokejového mesta a hrá tam kopa domácich. Tebe to nepríde čudné? Viem, ty to nezmeníš tak ako ani ostatní fans ktorí žijú klubom ale toto konštatovanie od Greena považovať za kopnutie mi príde uletené. Skôr mi to príde ako kopanec od Popradčanov, ktorí na hokej nechodia a sledujú ho z domu.
11.9.2017 - 1:38
+3

ymemsreves

 

Bratku ja greena poznam dobre a ver mi ze po mu lezi v zaludku ako vred...viacej by ho malo trapit ze jeho klub je v bahne ako divaci u nas..a aby som odpovedal aj tebe nie nepride mi to cudne...ludia v pp hokeju uz neveria resp ludom okolo neho a ak si nieco zachytil ani teraz to nie ruzove...dalej vcera bol zapas o stvrtej a davali to v telke...viem ze to nie je vyhovorka no mozno by bolo tych.ludi viacej ale to neviem uvidime dalsi zapas a do tretice preco to nejdes pisat aj.kosicanom do diskusie westlund to nizsie pekne napisal...
11.9.2017 - 7:11
+1

ymemsreves

 

A este k tomi ci to zmenim...no snazim.sa a velmi...vcera bol s nami kamosvs frajerkou co nebol vyse roka urcite a po druhej tretine odisli od nudy a takeho bezkrvneho vykonu...a teraz sa ta pytam kde je chyba??? Stadion pekny??? Marketing dobry??? Pivo uz aj tribune??? Aha oni prisli na hokej a ten zial nevideli velmi...takze kto potom ozimak ci hraci??? Neviem ci pridu zase...nevyzerali tak...a toto sa moze diat kludne na kazdom jednom zapase...takze v prvom rade musime mat z domaceho ladu hrad ako nitra a aj ked sa prehra tak nie takto...
11.9.2017 - 7:47
+2

topska

 

ja neviem co sa s tebou porobilo chlape ale oznacit vcerajsi vykon ako bezkrvny tak na to treba mat iny pohlad na hru s nazvom hokej Ano, boli tam chyby v obrane, utoku, kdekolvek ale ak by som mal niekedy ukazat cloveku zapas, keby sa ma spytal v akom sa vdaka snahe a bojovnosti oboch klubov utrpela kvalita a jeho krasa tak by som nevahal a poskytol zaznam tohto...
11.9.2017 - 13:28
+1

greendeath

 

Pocuj slečinka: ...pisal si mi do spravy,ze nech ta necitam/na margo toho ze si onehda povedal,ze ked tu bude prispievat tusim prezident,tak tu koncis.Prezident tu pise a Ty tiez...tolko k tej slecinke,kedze od chlapa mas daleko/tak ta poprosim...necitaj ani Ty mna...kedze si doplnas v hlave aj to co som nenapisal...dakujem.
11.9.2017 - 8:05
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
motonomad

 

No bratku Za prvé: snáď mi od pustíš že virtuálne spory Green vs PP mi ušli a všimol som si akurát tvoju podráždenú reakciu na greenove konštatovanie. Za druhe: ľudia neverili ani vedeniu v MT a chodili, výkony niektorých tímov tiež o ničom a chodili. Keď sa darilo alebo počas sviatkov tak pribudli aj fanúšikovia úspechu. Návštevnosť je slabá takmer všade, nik tu nerobí ramená, ale keď z rátam veci ako premena klubu a váš marketing tak mi príde čudné že sa to v hokejovom PP neodradí na návštevnosti. A za tretie: tvoj hejt sa objavil tu a nie v košickej diskusii.
Ináč u nás to tiež s návštevnosťou nie je svetové
11.9.2017 - 19:31
0

forwardPP

 

Ja som to ako kopnutie nebral,ale je pravda,že slabá návštevnosť,u nás trvá dlhšie,takisto si už napísal,že mi čo chodíme stále to nezmeníme.
11.9.2017 - 7:42
+1

greendeath

 

To je logicke ze Vy co chodite to nezmenite...to snad posat nemusim,nie?
11.9.2017 - 8:11
0

Prostars

 

tak komu si to pisal,tym co to necitaju a co nechodia?lebo ti co citaju aj chodia.
11.9.2017 - 10:53
0

greendeath

 

Konstatoval som...ze je to smutne...mozem?
11.9.2017 - 11:11
0

forwardPP

 

Úplne v pohode. vôbec som to nebral ako kopnutie alebo provokáciu,len som doplnil,že tá slabá návštevnosť trvá dlho. Nie je to nič nové.
11.9.2017 - 11:29
+1

greendeath

 

Ved ano...za turba som to chapal ze ludia boli znechuteni,tak ale snad sa veci pohli tym spravnym smerom...lebo mne ako nezaujatemu divakovi v telke,kde brali hlavne spodne rady prislo smutno...pritom ten hokej bol vcelku fajn :/
11.9.2017 - 12:57
+2

forwardPP

 

Veď keď som sa ľudí pýtal,že prečo nechodia,tak ich argument bol,že ak tam bude turbo nepôjdu. Turbo odišiel a oni aj tak nechodia.
11.9.2017 - 18:29
+1

topska

 

Alebo sa im nepaci kader, ale kebyze chodi aspon 2000 ludi na kazdy zapas tak by vdaka tomu dokazali len svojou pritomnostou zaplatit dvoch ale ze spickovych hracov
11.9.2017 - 18:36
0

McLarenPP

 

da sa na to ist aj opacnou, tzv. Turbo cestou: najprv nakupis spickovych hracov, a potom dufas ze pridu divaci Neskusi to klub radsej takto, ked poctivou cestou to ocividne nefunguje a divaci len tak sami od seba nepridu?
11.9.2017 - 19:35
+1

mamina

 

Toto je dosť dobrý začiatok. Už sa veľmi teším na ďalšie zápasy, hádam budú mať chalani dosť pary, aby bolo tých výhier čo najviac... vyzerá to tak, že táto partia na čele s Oremusom chce niečo dosiahnuť...
DUKLA FOREVER!!
10.9.2017 - 19:41
+15

2stefko2

 

tu sa ukazuje ako trener ozimak velmi zle pracuje zarzu nema hračov bolo ich tu asi 30 noačo že išli 4 do sr20 sak snv je naša farma tak ked take niečo ideme robiť nech sa ukaže praca s farmou a nech vytiahnu chalanov či už snv alebo našich pp
10.9.2017 - 19:41
+2

Ricardinho13

 

Trenčania vy pôjdete túto sezónu ďaleko. Je ešte len začiatok sezóny na takéto tvrdenie to viem, ale tento tím je naozaj výborne zatiaľ poskladaný a vyvážená je tam skúsenosť s mladíckou dravosťou. Ale prajem Vám to ako fanúšik iného extraligového tímu potom všetkom, čím všetkým ste si prešli minulú sezónu. Veľa šťastia Dukla
10.9.2017 - 19:46
+35

rasticek

 

Ďakujeme dobrý človek
(Ak sa budeš mýliť, tak ti to otrepem o hlavu )
10.9.2017 - 19:53
+6

Ricardinho13

 

Reklamácie nie sú v žiadnom prípade uplatniteľné ak sa zmýlim
10.9.2017 - 20:24
+4

enforcer92TN

 

Zaciatok bol desivy. Poprad nas prekorculoval, ale nastastie sa to ukludnilo a dostali sme sa do prevahy. Boli sme aktivnejsi a vpredu nebezpecnejsi. Paci sa mi nasadenie a bojovnost. Naopak by sme sa mali vyvarovat kixov, lebo ten druhy inkasovany gol vo vlastnej presilovke bolo na zamyslenie. Som rad, ze chronickeho rohoveho vozica pukov vystrelil Oremus prec a dal tam vyborne hrajuceho Bezucha, tak by prvy utok mohol aj zostat. Zrovna ked som sa seba pytal, naco je nam vlastne Bulik, tak sa zrazil s Konigom a zranil ho.. Pochvalit by som chcel Valenta a Vargu, ten sa mi narozdiel od pripravy pacil. Dlouhy tiez fajn, celkom si drzi herny standard.

Snad nam to vydrzi a s BB uhrame dramaticky duel v piatok. Kedze je sviatok, konecne nebudem chybat v hladisku.

10.9.2017 - 19:47
+2

Kamzik666

 

Musim este pozriet zaznam,ale mne sa zdalo,ze Bulik tam nechal koleno a mal dostat vyssi trest.A co som pocul,tak Konig bude asi dlhodobou out,takze trest by mal byt adekvatny.
10.9.2017 - 20:17
+2

enforcer92TN

 

Z opakovanych zaberov som tam koleno nevidel, preto ani nedostal vyssi trest, ale len 2 min za podrazenie.
10.9.2017 - 20:23
0

Kamzik666

 

Neviem,sedel som za branou,v dost blbom uhle,ale trencan tam jednoznacne nechal nohu.Cele to vyzeralo divne.Mozno sa mu dostala do nejakej ryhy.Ja som to videl len v rychlosti.
10.9.2017 - 20:33
0

simon22 BLOG

 

nie nenechal.. : trafili sa korčulami.. a myslím že ani faul to nebol.. len jeden spadol a zranil sa.. ta druheho poslai von.. sudí hovoril trenerom.. neuhol mu tou nohou a preto 2 minuty.. prečo by mal jeden uhnúť?? a ktorý?? vždy hosťujúci?? či vždy brániaci?? jednoduchý stret dvoch, pričom jeden mal puk ..
10.9.2017 - 20:33
+5

ten čo nevie

 

mam zle tušenie ale nechcem malovať čerta na stenu potom všetkom čo sa šuška no neviem dufam že su to len famy dufam že nebudem ukrižovany že som to napisal čo sa tyka dnešneho zapasu cele zle chaos chyba sistem viem som naročny divak to priznavam ale chcem vydieť hokej nie toto bezhlave korčulovanie hruza
10.9.2017 - 19:47
+1

PASCALDUPUIS

 

Mal by si byt narocnejsi aj na tu gramatiku
10.9.2017 - 19:50
+18

ten čo nevie

 

ak je len v tom problem tak ok dam si nato pozor
10.9.2017 - 19:56
+1

Kamzik666

 

Co sa suska?Ze Arne uz nesefuje lavicke,ale konecne sa nasiel trener,ktory si nenecha skakat po hlave?Vsetci si tu pamatate Jaska,bijete sa do hrude aky to bol naj trener,tak aj skuste porozmyslat preco skoncil.Asi preto,ze si tiez nenechal po hlave skakat.Dobre rano.
10.9.2017 - 20:22
+2

ten čo nevie

 

kde spominam arneho?dobre ranko
10.9.2017 - 20:57
+1

Kamzik666

 

Ty co nevies.Kazdy vie,ty tu nieco rozduchavas,ale nic nevravis.Ty nic,ty muzikant,ty si sa len nahodou vyskytol a vsetko hejtujes.
10.9.2017 - 21:07
+5

ten čo nevie

 

tak nejako to je no čouž
10.9.2017 - 21:10
0

Salat

 

Vo všetkých úspešných kluboch je to všetko o tímovej práci.to znamená,že tréner komunikuje s hráčmi aby ich aspoň trochu spoznal a aj ti najlepši tréneri sa radili so staršími hráčmi lebo stale sa vieš niekam posunúť. Nevravím,že ich ma tréner počúvať ale komunikácia je veľmi dôležitá.( Orsagh-Handzuš,Kmeč-Slovák ,Jančuška -Hovorka) ale keď Ozimakovi ego nedovolí komunikovať s podriadenými a on je veľký boss tak to nieje najlepšie. Neviete niekto kde trénoval ešte predtým ako začal robiť štatistiky ako druhý asistent v jekaterinburgu. Podľa mňa nieje až tak skúsený a Ferko Štolc doteraz trénoval deti v Norsku či kde tak on mu asi tiež veľa nepomôže. O to viac by mal komunikovať s Arnem,Fabom,Rapim a hráčmi ktorý odohrali viac zápasov ako on videl. Je to smutne lebo v PP sa to ekonomicky ustálili zvýšil sa rozpočet oproti minulému roku a už si to pýta nejakú medailu.... Poprad do toho
11.9.2017 - 12:24
+1

topska

 

Myslis kde trenoval Ozimak? No nechcem trepat ale ma asi po Jancuskovi najviac odtrenovanych sezon zo vsetkych trenerov v lige...On zacal trenovat uz v roku cca 1996, nasledne roky trenoval mladeznikov vo Zvolene ci Nitre, kde bol aj pri muzoch niekolko sezon, ma aj nejaky titul ako trener v MOL lige...
11.9.2017 - 13:36
+2

Salat

 

Ja som len myslel ako hlavny tréner u mužov.mladežnikov nerátam a prepáč rumunský titul. Tým sa fakt nema čím chváliť. Veď tam su 2 mužstva každy rok čo maju financie takže šanca vyhrať titul je 50%. Preto sa pýtam,či v prípade takého trenera nieje na škodu komunikovať s hráčmi a či by mu tiež možno aj dobre poradili.už nech urobí ako uzná za vhodne. Ale hlavne nech je stale človekom ako aj hráči. Nemusí si myslieť,že je viac. Presne to bol jeho problem aj v NR.
11.9.2017 - 18:26
+3

topska

 

Tak trener je viac ako hraci Ale chapem ako to myslis...Vsetci sme po tom ale dlhe roky volali, aby tu bol tvrdy trener. A posobil aj pri muzoch v extralige v Nitre tusim tri roky. V Jekaterinburgu bol druhy asistent? Milna informacia, boli tam dvaja treneri na rovnakej urovni a s rovnakymi kompetenciami.
11.9.2017 - 18:31
+1

Salat

 

Proste ešte nič nedokázal a už sa správa arogantne. Ľudskosť si človek musí zachovať aj keď by bol najlepši na svete a nie to keď este nič nedokázal. Veci ako vyhodiť lekárov zo striedačky na schody,vyhodiť pána kronikára spred kabiny nadávať ľadarom keď idu podľa plánu pripraviť ľad pre iných,že ON ešte neodišiel z ľadu tak si to nemôžu dovoliť,vojde na zimak a nevie ani pozdraviť vrátnika ktorý je o 20 rokov starši ...atď. Neviem ako take správanie nazvať ,ale všetci su z toho v šoku,že to tu ešte nemali. Keď si na zimaku tak často ako píšeš skus sa porozprávať aj s ľuďmi ktorí su "iba zamestnanci na zimaku" tak ti porozprávajú. Podľa teba to sme tu chceli takého trenera. Nie my sme chceli prísneho a tvrdého trenera.
11.9.2017 - 19:59
+2

topska

 

neviem, mne sa zdravi, poda ruku, podakuje, popraje vela stastia...ini novinari s nim problemy nemaju, ja som v kontakte aj s inymi zamestnancami a tento nazor je pte mna novy. O kronikarovi sa ja vyjadrovat nebudem
11.9.2017 - 20:11
+1

topska

 

ako ti mame nieco verit ked sa skoro vsetko co si napsial vyvratilo? Naozaj o to tu ludia nemaju velmi zaujem tak by si mohol pouvazovat nad tym, ci je nutne, aby si taketo veci pisal, kedze si sa sam vyjadril, ze si sa tu zaregistroval len rpeto, aby si ukazal ludom rpavdu, bohuzial mozno aj nie tvojou vinou sa ti to ale ze vobec nedari
11.9.2017 - 20:26
0

forwardPP

 

Ja salatovi tie dristy neverím.
11.9.2017 - 21:58
0

Salat

 

A k doktorom sa prečo nevijadriš. Veď to všetci vidia že ich vyhnal na schody. To nieje pravda??
12.9.2017 - 16:00
0

topska

 

sorry mylna boze dobra hrubka
11.9.2017 - 18:31
0

enforcer92TN

 

A samozrejme by som sa chcel podakovat vedeniu Slovana Bratislava, nasho spriateleneho klubu, ktory nam dozicili Misa Hlinku, lebo bez jeho asistencie by sme urcite nevyhrali.
10.9.2017 - 19:48
+4

Necidator

 

Ziaden spriateleny klub. Pre Slovan ste farma. Aj Dukla je belasa.
11.9.2017 - 5:30
+6

rijko

 

Vzdy sa v zivote hlada objektivita.
Trebars pre mna si uplny hlupak,ale pre kamosov a vacsinu ludi si mozno fajn...
Tazko to urcit
11.9.2017 - 6:46
+9

coolin

 

Z tej farmy si mozu vziat az 0 hracov, to je taka ista nula ako ty sam ak by si nechapal slovu nula.
11.9.2017 - 7:23
+7

ŠKP

 

Arne je cas prestat trucovat. Treba prist rezirovat presilovky lebo toto bola katastrofa. Neviem mne to dnes pripadalo ze sme zacali tam kde sme minulu sezonu skoncili. Samozrejme tomu treba dat cas ale neviem ci Ozimak ma byt ten ktory nas nasmeruje k vitazstvam. Fandim timu ale po dnesku velmi zmiesane pocity.
10.9.2017 - 19:48
+2

Prostars

 

podla mna prvy a treti gol boli chytatelne,tam nas Corbs moc nepodrzal,ale isli sme tomuto vysledku naproti,Mlynarovicov utok fajn,su dobry na puku,ale niekedy to az moc toci,mali by to zjednodusit a nesnazit sa to davat do prazdnej brany lebo pri tychto ligovych obranach to bude problem.K Majkymu treba dat jednoznacne ineho hraca,lebo ho to tu doma prestane uplne bavit.Matej Palocko mi pride v lige oproti priprave velmi slaby a nevyrazny rovnako aj rus.Dinda dnes zariadil nas prvy inkasovany gol,tiez som cakal od neho nejaky progres rok po roku,ale..aspon je vidiet ako nam chyba Krotak,az take mlade muzstvo nemame ako tvrdi trener,hraci maju skusenosti s ligou,toto bola smolna prehra,ale treba sa zlepsit v strelbe a zakonceni.
10.9.2017 - 19:49
+3

simon22 BLOG

 

ejha.. : prvý bomba z kruhu po spätnej prihrávke.. to chytíš len ak ťa trafia.. inak nemáš šancu.. a posledný???? mohol chytiť len so šťastím.. nebola to jeho chyba.. ale bekov..
10.9.2017 - 20:35
+2

Chamois13c

 

simon: Treti mal pokryť nemal mu prepadnuť, o doražke sa baviť nemusime... ale ok dajme tomu ze take goly padaju to je normalne , my sme mali premenit hned v prvej minute tie velke šance štraucha čo už ale dukla ma dobry tim aj ked by tomu zapas viac svedcala remiza v tej tretej tretine ste mali navrch gratulujem
10.9.2017 - 20:41
+1

cipulis

 

Dukla si ten 3 gol zasluzila, nasi 3 tretinu nic nehrali, nahodili puk a tam nasa akcia aj skoncila, bolo krasne vidiet ako 5 isli dopredu aj dozadu na to ze hrali vonku krasna hra az na tie neustale sermovacky s hokejkou, "matus" cez zapas podrzal ale tem 3 gol mu nemal prepadnut, + potrebujeme velmi kvalitneho centra
10.9.2017 - 20:58
+1

Frey

 

Dinda podľa veľa prispievateľov robí každú sezónu progres. Ja ho osobne nevidím, naopak. Skôr robí pokles, nie progres. Úplne zbytočný obranca, chudý, slabý, žiadna rozohrávka, žiadna strela, nič
11.9.2017 - 16:17
+2

MANO

 

Dve tretiny sme hrali podla mna dobry hokej, aktivny plny pohybu a nasadenia. Hlavne v druhej tretine sme mohli a mali odskocit Dukle. Tretia tretina, mi pripadala akoby chlapcom dosli sily, uz sme neboli tak pohyblivy a aktivny. Dukla bola zivsia . Kazdopadne ak vydrzime hrat aktivne celych 60 minut , pridu aj vysledky.
10.9.2017 - 19:50
+2

erik24

 

bod sme ziskat mali podla mna. ale je na com pracovat, hlavne v obrane a premienani sanci a hlavne aj na presilovke, ale ked nemas kvalitnych obrancov tazko sa hra. Konig dufam ze je ok ale nech neni splaseny...strasne mi pride splaseny, aj to zranenie ciastocne si to sposobil sam.
10.9.2017 - 19:50
+1

toso1891

 

Bez myšlienky,chaos trapas... Opakujem sa, pinciho lajna na jednicku aj samotný Majki, ináč hrôza des katastrofa.. A náš "systém" sme plne ukázali v presilovke 5 na 3,keď sme ani nevystrelili.. Kým sa neprekope obrana tak neviem neviem.. A pretlak v útoku, zraní sa nám jeden hráč a nemáme koho dať dopredu.. Na smiech...
10.9.2017 - 19:56
+4

forwardPP

 

Hej jasné vďaka tomu chaosu sme sa dostávali do šancí,a na dlhší čas zatlačili Trenčín.
10.9.2017 - 20:19
+1

toso1891

 

To bolo tak prvých 10 minút prvej tretiny, a len pinciho lajna pritlačila a Majki to tam poťahal,ináč nič...
10.9.2017 - 20:36
+4

erco1999

 

Krasa Dukla ten zaciatok bol otrasny ale potom to bolo uz fajn
Tak ako s LM, ani s BB nebudem na stadione chybat

btw, krasne sa na tu tabulku pozera robte nam radost aj nadalej!!
10.9.2017 - 19:59
+1

rijko

 

Zapas som nevidel,skoda.bratia,slovanisti,dufam,ze vy ste si cas nasli a pozreli ako sa dari sestre v inej lige.
10.9.2017 - 20:00
+4

rasticek

 

rijko, k tomu len jedno -

10.9.2017 - 20:05
+2

MackoPu

 

10.9.2017 - 20:09
+2

Patomato

 

pozri ho, už má aj belase kreslo
10.9.2017 - 21:18
+4

worth

 

nie kreslo, ale chaise longue...
https://memegenerator.net/img/images/10621028.jpg
10.9.2017 - 22:21
+2

worth

 

ja len tolko, ze predavam mikulu a kupujem bezucha...
10.9.2017 - 20:03
+4

dejvidBB

 

Kolko krat bola vyhodena branka? A Bezuch len tak dalej
10.9.2017 - 20:04
0

MackoPu

 

Dobry vykon nasich, lepsie sa na to pozeralo ako po minule roky. Konecne to malo hlavu a patu. A verim, ze to bude este lepsie.
10.9.2017 - 20:10
+4

ivre

 

1200 dusi na hokeji. To je HANBA.
Atmosfera nula bodov. Potom aj tak ten hokej vyzera.
10.9.2017 - 20:17
0

Kamzik666

 

Bol si tam?
10.9.2017 - 20:25
+4

RebelMemoryPP

 

Boze ved uz tolko nefrflite tak sa prehralo a co..dakto vyhra dakto prehra..zapas bol obojstrane pozeratelny a nebolo to az tak uplne najhorsie..co ste cakali od jedneho utoku a jedneho elitneho hraca popri malej obrane..?? jednoducho toto je nas momentalny Poprad..chce to klud liga je dlha pridu zmeny nejake a uvidi sa na konci sezony..mozeme byt radi ze mame hokej,v Martine ho nemaju..ak chceme lepsi hokej musime mat lepsich hracov,tuto umeru neprekona ani Ozimak,hracov si vybral tak musi ratat on aj my ze sa to takto bude odvijat stale..aj tak navzdy JEDINE
10.9.2017 - 20:29
+4

Westlund32

 

Cítiš sa lepšie po svojom príspevku?je hanba že prišlo 1200 divákov? Není hanba keď v Košiciach prišlo len 3000 majú väčší štadión sú úspešnéjsi klub ako Poprad ? dneska štadión Popradu bol zaplnený na 25% tak isto ako košický
10.9.2017 - 20:32
+2

Majki13

 

Dnes vyslovene trápenie z obidvoch strán. Zle sa na to pozeralo z tribúny, takže to, ako to vyzeralo v TV,si ani neviem a radšej ani nechcem predstaviť. Verím tomu, že tak ako Dukla, tak aj my máme na viac, ako sme dnes ukázali... Snáď budeme po najbližšom domácom zápase odchádzať s lepšou náladou a zážitkom z dobrého hokeja.Hor sa do práce. Jedine Poprad!
10.9.2017 - 20:33
+1

LipoPP

 

Čím dlhšie sme hrali tým to bolo horšie a horšie. 1. tretina bola v pohode potom to bolo bez myšlienky. Dnes Corbeil niečo pochytal ale ten 3 gól mohol chytiť. V Obrane hrúza Zadražil a Dinda 0 bodov. Od Mcdowella som čakal určite viac. Jediný Dano Brejčák hral v obrane tak ako sa patrí. Útok #70#14#71 až na to premieňanie šancí v pohode + Majky. Heizer nič moc ostatný moc nevyčnievali. Ježek či v obrane či v útoku jeho fyzická hra na 1čku. Presilovky : Nieje možné aby sme v presilovke 5na3 nevystrelili na bránu. Presilovka celá je taká že si to prihrávajú okolo mantineloch bez strely. Jediný kto vie od modrej vystreliť je Konig a ešte aj ten je zranený + dufam v skoré uzdravenie. Ďalej Lichanec v tej 4tej lajne bol úplne zakopaný a dúfam, že sa to prehodí a bude mať schopnejších hráčov s ktorými niečo vytvorí. Ďalej chýba nám neskutočne Arne. Nejaký ten rozum, kreativita. Ale chýba nám aj KANONIER. Pinčiho lajna bude si vytvárať šance stále a niečo im tam padne no nemôže to stáť celé na nich bodaj by prišiel hráč typu Roman Tomas alebo kľudne aj on samotný. A verím, že vedenie dotiahne min. 1-2 obrancov s dobrou strelou od modrej, a hlavne nech sú dobre fyzicky vybavený (185cm+ a 85kg+). Lebo ta naša obrana nič moc čo sa fyzickej hry týka lebo keď príde napr. BB tak z pred brány ich neodtlačí nik.
10.9.2017 - 20:35
0

erik24

 

inak dvaja obrancovia su na ceste uz...tento tyzden dojdu
10.9.2017 - 20:37
0

erik24

 

po zapase som ostal na stadione a toto mi bolo povedane
10.9.2017 - 20:38
+1

erik24

 

jednym z nich ma byt Gulyaev
10.9.2017 - 20:40
+2

toso1891

 

Snáď sa potvrdia tieto super správy Erik..
10.9.2017 - 20:45
+1

Bizzaremifo

 

super, veľmi pozitívna správa !!
11.9.2017 - 14:36
+2

gta98

 

Škoda prehry, myslím, že delenie bodov by bolo férovejšie. Ale to je jedno, hokej nebol zlý, aj Dukla mala v obrane riadne okienka, najmä v prvej polovici zápasu. Nám ani netreba viac obrancov, nám treba skvalitniť systém hry (resp. ho zmeniť, neviem čo by bolo lepšie). Corbeil nepodal oslnivý výkon, musí pridať. Prvý gól jeho, nikto mu nezavadzal, no treba podotknúť, že ak by to aj chytil, už tam bol iný hráč Dukly, ABSOLUTNE nikým nepokrytý rovno vedľa bránky. Obrovská chyba obrany, pravdepodobne by to aj tak skončilo gólom, aj keby na prvú strelu dosiahol. Druhý gól a opäť ukážková chyba, zase zlyhala obrana. Tretí gól nemusel byť, keby mu to neprepadlo, ale kde bol obranca? No nikde, resp. daleko a tak mohol Bezúch pohodlne skorovať z bránkoviska. Proste výkon Corbsa nebol najistejší no treba podotknúť, že obrana mu nepomohla.

Mali by sme prehusťovať priestor pred brankárom a nechať súperov nech si nahrávajú pri mantinely, strely z diaľky sú určite lepšie ako dorážky od nepokrytých hráčov v okolí bránky.

10.9.2017 - 20:38
0

ymemsreves

 

Nechali sme sa vytahovat z priestoru pred branou ako msle deti nie len ze sme z toho dostali vsetky goly ale viacero podobnych situacii zavalo golom...divim sa ze sme nezareagovali a opakovali tie iste chyby
10.9.2017 - 21:50
+1

Chamois13c

 

erik: Napíš mi prosim ta do správy tych obranov ak možeš
10.9.2017 - 20:44
0

Big brother

 

Videl som len trochu zo zapasu, tak hodnotit nejdem, ale parada...vitazstvo z PP sa vzdy cenni
10.9.2017 - 20:44
+1

worth

 

HP urobte rychlo tabulku kym sme prvi
10.9.2017 - 21:11
+5

peterpm

 

Predstavovali sme si to inak:: Pred slabou návštevou sme nezačali zle, úvodné šance sme však zahodili.Dali sme potom síce dosť šťastný gól, ale rýchlo sme 2 x inkasovali, ked po strelenom góle však by mala skórujúca päťka striedať. V závere 2. tretiny z tlaku resp. z nasledovných presiloviek sme gól nevyťažili, hlavne presilovky boli katastrofálne. 3. Tretina bola hokejový odvar, nedokázali sme sa presadiť a ešte sme aj inkasovali. Prehrat v riadnom hracom čase sme si síce nezaslúžili, ale na úvod sezóny sme očakávali viac. Príprava sa na riadne posilnenie mužstva hlavne čo sa týka zahraničných hráčov až na brankára vôbec nevyužila, ruská cesta sa nám ani minulý rok neosvedčila, zdá sa však že naši /ne/tréneri sa v nej rozhodli pokračovať. Riadne posily by mali ťahať mužstvo, z tých zahraničných ak sa rozchytá , tak by mohol Corbeil, iní na to nemajú predpoklady.
10.9.2017 - 21:34
+2

Majenko

 

neviem či už som starý alebo za tie roky čo chodím na hokej som poľavil z nárokami na hokej ale mne osobne sa ten hokej páčil myslím že tak dva roky dozadu sa hral v lige oveľa horši hokej ako sa hrá teraz keďže som fanúšik Dukly tak budem hodnotiť výkon Dukly ale to neznamená žeby poprad hral zle len ich výkon som nejak nesledoval osobne som sa veľmi bál tohto zápasu lebo čo si pamätám z minulej sezóny tak sme na tom užšiom popradskom klzisku mali veľký problém z prechodom do útočného pásma a nie to ešte streliť gól a aj čo sa týka hry do tela takže minimálne v tomto vidím určite zlepšenie a ten bezuch už minulú sezónu som si vravel že to bude urite dobrý hráč a zatiaľ to potvrdzuje je to bojovník a nakorčuľuje toho neskutočne tím vyzerá byť dobre vyslkadaný a s trenérom som tiež spokojný múdri to človek a stojí pevne nohami na zemi klobuk dole pred ním z čoho alebo z koho som sklamaný trocha je Mikula ten keď došiel do trenčína ešte za Dušana Gregora tak to bol neskutočný drič(teda možno stále aj je)ale mi príde ako keby do toho nešiel na 100% veľmi sa vľači po rohoch podľa môjho názoru trocha škoda lebo on mal veľmi dobrú strelu..... už aj v zapase z LM som si všimol jednej veci konečne Dukla hrá to čo od nej asi každý trenčanski fanúšik chce vidieť konečne hráme moderný hokej konečne chodia pred bránu strieľame to tam na teč a tak ďalej super a aj celkom do tela vieme zahrať klobuk dole toto sú veci ktoré mne osobne na dukle po iné roky chýbalo a konečne som to tam videl aspoň čo sa týka prvých dvoch zápasov uvdíme koľko nám to vydrží no dúfam že čo najdlhšie
10.9.2017 - 21:36
+2

Prostars

 

možno ta zmena hry ako uvadzas je aj preto,ze v Poprade uz je to klzisko vacsie.
10.9.2017 - 21:46
0

cipulis

 

Uz minuly rok sme mali v PP zvacsene rozmery ladovej plochy ...
10.9.2017 - 21:47
0

ten čo nevie

 

ale unas už nieje uzke klzisko
10.9.2017 - 21:48
0

Majenko

 

aha tak potom sa ospravedlňujem to som nevedel ale tak ak je to ak piše cipulis tak aj tak sme minulú sezonu malí problém prejsť čo i len do útočného pásma takže tam pokrok trochu zatiaľ vidím
10.9.2017 - 21:56
+1

Zkubydu

 

Podla mojho nazoru, hlboko podpriemerny zapas, Z oboch stran. Nehodny slagra kola. Otrasne presilovky, hrozna obrana kopa chyb. Vyhral stastnejsi, lebo domacim sa menej chcelo!
10.9.2017 - 21:53
+2

Vojto83

 

Podla mojho nazoru bol zapas super, obe muzstva hrali s nasadenim, bojovali. Chyby nerobi len ten, co nerobi vobec nič. Ty vravis ze to bol velmi slabý zapas, nehodny alagra kola. To je tvoj nazor. Moj nazorje,ze velmi slaby je tvoj prispevok. Nehodny tejto diskusie. Nie preto, ze nechvalis... Preto, ze tou poslednou vetou zhadzujes oba teamy... A tie si to nezaslúžia. Aj ja viem kritizovat ked je čo. Ale treba aj vyzdvihnut dobre veci. Podla mna bol ten zapas fajn. Bolo tam nasadenie, emocie, vsetko co ma byt. Za dnesok si Dukla ani Popradkritiku nezaslúžia. Kto chcel, ten sa zabavil zasluhou oboch.
10.9.2017 - 22:32
+26

snowy_pp

 

Mne sa dnes zápas hokejovo pozdával, napriek tomu že TN má obranu papierovo inde, tak robila dosť chýb a nejaký bod sa uhrať dal. Jimmy sa ukazuje dobre..má dobrý pohyb, prehľad a v útoku si tam pár krát pekne pýtal puk na strelu, len neprišla prihrávka. Musí sa zohrať. Snáď len tie presilovky zlepšiť. Corby to má ťažké, ale dnes chytal čo nemusel vyrážať. Najviac mrzí zranený ďalší hráč..o 10 kôl nebude mať kto nastúpiť týmto tempom.
10.9.2017 - 22:56
0

stan-PP

 

Trencin mna velmi prijemne prekvapil, vyborne vyskladany team technicky velmi vyspely, pri tych akciach a zohratosti TN hracov sme posobili ako amateri.. nechapem naco bola potom ta priprava ked nasi mi pripadali jak keby vcera sa stretli a bum dnes ideme hrat.. presilovka 5 na 3 to len podciarkla.. Corbs vyborny vykon za mna. inak nie je koho pochvalit ten McDowell mi pride v lese fast aj ked mu este treba dat cas po zraneni, proste ale katastrofa.. Abdul je strasne sikovny technik, Vandas je niekde inde ako ostatni, len keby bolo s kym hrat, a Lichanec s Jezekom klasika nasadenie od zaciatku do konca same krasne hity, toto su HRACI! nech sa da Riso dokopy co najskor.. uvidime je to len zaciatok, snad bude uz len lepsie..
10.9.2017 - 23:41
0

motonomad

 

Videl som len prvú tretinu (kvôli zápasu LM) ale hokej o dosť pozeratenejší a vyrovnanejší ako ten v KE. Vandas si to vie parádne prejsť do útoku. Jeho dní v TL ešte prídu. Tam ako Brankove. Dukla v ňom našla dirigenta. Teda našla, dalo sa to čakať. Gratulácia do TN za Leader štvorec v tabuľke a páči sa mi váš nadhľad nad belasou
11.9.2017 - 1:03
+6

coolin

 

Mame 3 body a to je skvele, sice zo stastim ale v tretej tretine sme mu isli jasne naproti. Len tak dalej
11.9.2017 - 7:18
+1

martin_hkpp

 

Mesto Diváci Obyvatelia %

KE 4327 239141 1,809392785
PP 1208 51750 2,334299517
BB 2548 78635 3,240287404
NR 3033 77374 3,919921421
NZ 1852 38486 4,812139479
DT 984 14845 6,628494443

TN 0 55593 0
ZV 0 42688 0
ZA 0 81041 0
LM 0 31461 0

Tu je poradie podľa návštevnosti na prvých domácich zápasoch (kto hral doma 1.kolo, má prvé, kto 2. tak tam má druhé). Od najslabšieho (KE) po najlepšieho (DT).

TN som nenašiel údaj o divákoch v zápase s LM, ZA má trest, ZV doma nehral, LM tiež. Môžete si domyslieť, ale aké hviezdne návštevy tam asi budú a podľa toho dorátať. Nechcem obhajovať slabé návštevy v PP, ale inde to nie je oveľa lepšie. Ľudia kašlú na hokej a je smiešne, keď sa niekto robí ramená, lebo prišlo pár stoviek ľudí viac.

A konkrétne k popradským divákom. Už roky vieme, že prilákajú len výsledky. Marketing, štadión, pohodlie sú len plusy, ktoré tam ľudí môžu udržať. Ale neprilákajú nových. Výsledky sme nemali minulú sezónu. Dúfam, že prídu teraz. Času je dosť, ale úvod treba zachytiť.
11.9.2017 - 8:51
0

dusanTN

 

Teším sa z troch bodov. Veľmi milo ma zatiaľ prekvapuje Valent. Takého pohyblivého a mrštného brankára som v Dukle dlho nevidel. Naposledy asi Kováča. Som zvedavý na zostavu v piatok keď Oremus nechal sedieť Mikulu, ktorému zatiaľ vôbec nejde. Ale verím že sa chytí. Veľmi sa mi páči defenzívna hra našich útočníkov. Bodaj by nám to vydržalo čo najdlhšie. Dúfam, že Konig sa čoskoro dá dokopy. Bola to veľmi nešťastná zrážka a zraniť sa mohol rovnako aj Bulík. To už bolo také že kto z koho. Ak by zostal ležať Bulík a Konig by hral ďalej, rozhodca by podľa mňa vylúčil Koniga.
11.9.2017 - 9:13
+2

stan-PP

 

suhlasim, aspon vidime co vsetko sa piska v nasej lige, staci ze hrac lezi na zemi aj ked po zrazke a piska sa. sedel som rovno v dolnom rade jak sa radili ciarovy jak sa ho pytali hlavni bo asi nevideli krutil hlavou ze nebol faul, ale to uz je tak dlhe roky staci ze dakto lezi a piska sa
11.9.2017 - 9:23
+3

agroskín

 

Mikula ziadna zmena. Dice trha lad ale total neefektivne .. lebo hlava dole a koniec pri mantineli. Ja som sa z jeho navratu veru netesil.
11.9.2017 - 11:42
+2

33800

 

Dajme mu este trocha casu... ale tiez niesom nadseny ze je v muzstve.
11.9.2017 - 13:34
+1

siegl10

 

Preco nie? Dobre korculuje, vie sa zrazat. Ked mu nepojde v prvej, svoje robotu si zastane aj v tretej. Goliky davat vedel, tak dufam ze sa dvihne. Je v najlepsom veku. Verim, ze bude platny kdekolvek.
11.9.2017 - 14:19
+1

agroskín

 

nemám problém mu dať čas. No pre mňa žiadna zmena oproti tomu, keď od nás odchádzal. Stále to isté dokola.
12.9.2017 - 10:35
0

Chamois13c

 

Pre tých pesimistov by som podotkol že vlani Poprad začal hrať až v nejakom 20 kole po vymene trenera driapali sa zo sameho dna a nakoniec ešte realne pomyšlali par kol pred koncom zč na 4 miesto v tabulke hoci nevydalo ... v tejto sezone mame odohrane len 2 zapasy a musim povedať že hoci je to od idealu dost vzdialene hrame o dost lepsie ako tomu bolo vlani o tomto čase ked sme si nevedeli na 2 m prihrať sezona je strašne dlha je to proces a liga je vyrovnana podla mna rozhodne nie je hanba prehrať so sučasnym Trenčinom ale uznavam ze tou presilovkou ma naši poriadne vytočili
11.9.2017 - 10:56
0

Prostars

 

ta presilovka asi dotvorila celkovy dojem zo zapasu z pohladu Popradu,bol to cas,kedy sa malo zapnut naplno a strhnut zapas na nasu stranu a miesto toho sme ani nevystrelili na branu,keby tam mame dve tutovky ktore by sme aj nedali furt by to vypadalo inak,ludia mali ocakavania po 2 tretine,ze to zlomime na nasu stranu,ale ani naznak.
11.9.2017 - 11:01
+1

martin_hkpp

 

Hovorím, ide o výsledky. Keby sme vyhrali my 3:2, tak je tu hneď viac spokojných Popradčanov. A Trenčania by až takí radi neboli a možno by viacerí pindali ako teraz my. Všeobecne to tak berú ľudia, čo sledujú popradský hokej. Mimo tej tisícky, čo tam chodí, ostatní kuknú na FB, že 2:3, doma prehrali, dobre, že som nebol, seriem na nich aj nabudúce
11.9.2017 - 12:18
+3

Prostars

 

tvrdim to uz dlhsie.doma musime kralovat a vyhravat,inak sa to dopredu neposunie.Taka Nitra podla toho co som tu citaval predtym,vonku nehra tak dobre ako doma,ale doma je proste silna.My ked vonku vsetko prehrame a doma vsetko vyhrame tak sme zahojeny.Raz do tyzdna naplno doma zahrat a vonku sa vzdy uvidi ak prehra prehra,ale doma sa musi vyhravat,ak chcu mat viac ludi na zimaku.
11.9.2017 - 13:41
0

Chamois13c

 

No a k Ozimakovi tak vlani sa vyhovaral že prisiel do rozbehnuteho vlaku a nemal moznost si stavat od začiatku tím okej beriem ... tuto sezonu sa ale nie je načo vyhovarať tím si vyberal podla vlastných predstav a tobož nech sa nevyhovara ze mame vela mladych a chyba skusenost lebo odpalkoval všetku skusenost čo tu bola Suchy, Hvila a teraz skuša na Krotaka ...ludia si už zaslužia dobry hokej držím palce a verim v lepšie zajtrajšky
11.9.2017 - 11:00
+2

Westlund32

 

jak nema naco sa vyhovarat?sak mame neskusene muzstvo predsa
11.9.2017 - 11:07
+2

corthez

 

Ja tam nejak vela tych mladikov nevidim, ci to u nas sa berie za mladika aj 26 rocny?
11.9.2017 - 11:50
+1

ymemsreves

 

mladici pokial viem su v 20ke... skusenost je odpalkovana ako je tu vyssie pisane ostal stred...su tam chlapci co maju skusenosti s extraligov okrem bodnru a abdula viacej ako 1 sezonu takze toto vyjadrenie povazujem ja trocha nestatsne...
11.9.2017 - 12:00
+1

ymemsreves

 

extraligou sry za ostatne caste preklepy-mobil mam tlste prsty na to
11.9.2017 - 12:12
0

Bizzaremifo

 

nebol to zlý zápas...hlavne prvá tretina mala náboj...potom sa vytratila hlavne presnosť a bolo to z oboch strán rozhárané...ale bojovali obe strany...myslím si, že väčšina zápasov túto sezónu bude mať podobne vyrovnaný priebeh... rozdiely medzi mužstvami sú malé..
11.9.2017 - 14:40
0

sepinko

 

Paci sa mi hra Trencina, dve silne formacie a ked sa "chyti" brankar, bude to silnaaaa Dukla, paci sa mi ta utocna snaha ci hraju vobku ci doma. Houk
11.9.2017 - 16:42
+1

erik24

 

Tak tento týzden to este nebude, prichod oboch hracov sa odklada a mozno pride balicek troch naraz. obranca, obranca, brankar. Razin v Rusku pracuje na posilneni kadra, brankara ma poznat trener brankarov, ktory si ho sam vybral, do toho sa mu Ozimak nemontuje. Tak snad to bude podobny brankar ako Kostenko. inak plati, jeden obranca s repre skusenostami a skusenostami z KHL a Gulyaev.
11.9.2017 - 17:37
0

topska

 

no nemas uplne presne informacie
11.9.2017 - 17:51
0

Chamois13c

 

Topska: Tak sa mu nesmej ale radsej ho oprav ak podla teba nema presne informacie.
11.9.2017 - 18:02
+6

topska

 

tak kym nie su dotiahnuti tak sa k tomu vyjadrovat nechcem...Ale dnes vecer by uz mohol byt prvy publikovany ak sa nic neposere
11.9.2017 - 18:19
0

erik24

 

tak cim skor tym lepsie.
11.9.2017 - 18:46
0

Delewar

 

A čo sa pos..., keďže je už skoro polnoc a meno hráča, ani článok o tom nikde?
11.9.2017 - 23:36
+1

topska

 

claok je hotovy len nie je uverejneny, to uz nie je na mne
11.9.2017 - 23:46
+1

Bizzaremifo

 

Bude ten Ivan ci nie? ....uz sa to natahuje velmi dlho..
11.9.2017 - 18:47
0

erik24

 

Ivan bude, ale ci to je ten hrac co by mal byt dnes neviem.
11.9.2017 - 18:49
+1

forwardPP

 

Rak Razin je v klube alebo nie?Salat vravel,že Razin z klubu odišiel a preto odišli aj Vikharev a Kostenko.
11.9.2017 - 19:35
+1

topska

 

To su tie jeho stopercentne tvrdenia a vsetci ostatni klamu...Strasne vela veci nie je pravda alebo su nepresne. Neviem skadial nabral, ze tu Razin ma byt celu sezonu v PP, on nie je trener alebo neviem co, svoju poziciu moze robit z Ruska, tak nechapem preco by mal niekto odchadzan kvoli nemu, ked on tu je len v lete a obcas potom pride...Ved tu je iny rusky trener a nikde nesiel prec. A asi podla salata robi Razin aj na ministerstve zahranicnych veci v Rusku a mu neudelil viza...To je ako s tym Rusinom a jeho otcom, ktory plati aby syn hral, o Ozimakovych problemoch v NR a neviem co som sa tu uz vsetko docital a mohol by som pokracovat Uz som mu napisal nehc zmeni zdroj, neverim ze to pise nachval zle
11.9.2017 - 19:51
0

erik24

 

presne tak, Razin si robi svoju robotu v Rusku, sonduje nam hracov pre Poprad. Salat uz toho popisal naozaj vela a vela sa ukazalo ako somarina. Presne ako sa pise aj o Ozimakovi. Poviem to tak, Ozimak nieje ziadny ''Travolta'' a nevyzera sympaticky, ale svoju robotu si robi na 100 percent.
11.9.2017 - 20:18
+4

erik24

 

blbost...Salat uz toho popisal vela. Razin je v Rusku kde pokracuje ako scout
11.9.2017 - 19:51
+3

forwardPP

 

Ok ďakujem za vysvetlenie.
11.9.2017 - 22:00
+1

erik24

 

este by som dodal, ze Razin aj sonduje kolko by hrac pytal na ako dlho by podpisal atd. a tieto informacie posuva klubu. Skoda, ze nemame kontakty aj v zamori.
12.9.2017 - 6:03
0

Chamois13c

 

Jasne rozumiem ...chvalim aj informovanie na fb ohladom zranenych ale nehnevajte sa o tom Krotakovi su to tak neurcite a nic nevraviace info je na dlhodobej marodke, este minuly tyzden sa pisalo ze tento tyzden ma ist na lad tak nechapem ...aj slepy vidi ako velmi ho potrebujeme
11.9.2017 - 18:25
0

topska

 

ja osobne nepoznam cloveka, ktory by si myslel, ze ho nepotrebujeme
11.9.2017 - 18:34
+3

Fenomén

 

Myslím, že minimálne jeden sa nachádza na domácej striedačke
11.9.2017 - 22:11
+1

topska

 

boze ludia, preco verite anoymnym diskuterom na rozdiel od ludi, ktori sa pohybuju v blizkosti klubu alebo pri hracoch...pozrite si fb fanklubu napriklad, vdaka presne tymto prispevkom pride na hokej nie 2000 ludi ale 1200. Ci toto tvrdenie mas skadial?
11.9.2017 - 22:32
0

CuCk0

 

Treba s ním spraviť rozhovor
11.9.2017 - 22:39
+1

RebelMemoryPP

 

Ludia chodia na hokej vtedy ked po zapase idu domov s pocitom nadsenia radosti pocitom hrdosti a spokojnosti ze prezili prijemny cas a tesia sa na novy zapas..povedz sam..kedy naposledy isiel fanusik Popradu zo zapasu s tymito dojmami..?? ja osobne asi po 6 zapase playoff Kosicami ked tu hral este Majky svoju poslednu sezonu a tomu je kolko..?? 4 roky ci 5..?? chodim pravidelne na zapasy ale neodchadzam z nich s takymito pocitami uz niekolko rokov..
11.9.2017 - 23:55
+5

topska

 

keby boli vsetci taki narocni tak by sme nemali skoro najnizsie navstevy aj ked nie je velky rozdiel v hre medzi nami a inymi muzstvami...Minuly rok bolo obdobie, ked sme vyhravala vsetky zapasy a herne dominovali a prisla 1000, toto su vyhovorky prepac...ludia nechapu, ze svojou pritomnostou ci zaplatenim vstupneho vedia spravit z priemerneho timu muzstvo uzsej spicky...Vcera bol 1200 ludi, ine muzstva ako Martin, Trencin, NZ ci dokonca LM dokazu alebo dokazali prilakat na svoje stadiony kludne o 600 - 1000 ludi viac aj ked bol kader slabsi, uroven sprievodych veci horsia ci fungovanie klubu na nizsej urovni...To je priemerne 800 * 5 * cca 30 = 100 000 eur po zdaneni...pri platoch na 8 mesiacov je to 12 500 eur mesacne co vychadza na 3 najlepsie platenych hracov muzstva cize by sme tu mali navyse ja neviem dvoch top obrancov a jedneho top centra...
12.9.2017 - 11:30
+2

Patomato

 

ono to nieje o naročnosti divaka ale aj o jeho sklamaní.Nielen od hračov ale aj od klubu či rozhodcov.Ja sam idem každu sezonu na par zapasov ale ako na potvoru takmer vždy prehrame.Idem s rodinou čiže 8€ dam nato, že naši začnu od začiatku snaživo.Potom dostanu 2-3 smolne goly,vykašlu sa nato a potom je to len verejne korčulovanie.Ak ešte k tomu začne uradovať rozhodca tak mam problem vydržať do konca.Myslím si že treba ludí prilakať možno aj formou lístkou zadara,napr.pre školy lístky žiakom cca 100-200,prípadne nejaku suťaž-ktora škola lepšie povzbudzuje.Proste ludia su dlhodobo sklamaný a nič ich na ten štadion neťaha lebo prevladaju negatívne spomienky
12.9.2017 - 13:41
0

ymemsreves

 

toto som aj ja uz davno navrhoval aby na skolach davali listky zadarmo..naprikald na piatkove domace zapasy...neviem aky je rozdiel medzi tym ked je na stadione 1000 platiacich a 1000 platiacich a deti s rodicmi akurat len lepsia atmosfera a vychova fanusikov...toto je cesta aj podla mna...
12.9.2017 - 13:56
+3

ymemsreves

 

Tak neda sa velmi verit ani tomu s tou virozou uprimne
12.9.2017 - 8:38
+1

Chamois13c

 

Ja poznam dvoch
11.9.2017 - 18:44
+2

Prostars

 

11.9.2017 - 19:31
0

erik24

 

no daj mena
11.9.2017 - 19:52
0

erik24

 

inak co sa pise o Arnem na FB??? Nechce sa mi znovu obnovovat ucet, tak to tu niekto skopirujte prosim alebo mi len cca nastinte Uz by trebalo zarazit tymto spekulaviam a reciam akoze fanusikom co akorat skodia klubu.
11.9.2017 - 19:57
0

erik24

 

chamois13c mi nieco pisal do spravy ale co nenapisal
11.9.2017 - 19:58
0

topska

 

mna tam presviedcali ze je v USA a hlada si angazman v nizsich ligach
11.9.2017 - 21:15
0

Chamois13c

 

Aj mne to niekto pisal to USA no to je poriadny úlet ale tak klub sa popravde nemože čudovať tymto špekulaciam bohužial
11.9.2017 - 21:17
0

Chamois13c

 

Erik: Pisali tam že Arne sa bol pytať v Michalovciach či tam nemože hravať a vraj bola nedemokraticka volba kapitana ak som dobre pochopil ...
11.9.2017 - 21:06
0

erik24

 

aha urcite je Arne odkazany na Michalovce
11.9.2017 - 21:15
0

FilipkoPP

 

v skratke z FB... je v MI a zaroven rieší Ameriku aby mohol ukončiť karieru v SNV....
12.9.2017 - 6:51
+1

erik24

 

haha dobra halucinacia
12.9.2017 - 9:07
+1

DenisjedinePoprad

 

MILOSLAV JÁCHYM už to dali von
12.9.2017 - 9:40
+1

Chamois13c

 

Topska ňas vcera navnadil s tou posilou ale toto je studena sprcha, ved este aj stoji zhrbeny nevadi snad bude cistit predbrankovy priestor
12.9.2017 - 10:06
0

topska

 

my nepotrebujeme ofenzivneho obrancu a v pripade, ze to nie je posledna posila, tak je to celkom fajn...My potrebujeme buraca k niekomu ofenzivnemu, aby to cistila vedel sa hracov zastat. Za primerany plat...
12.9.2017 - 11:32
+1

topska

 

a dalsia vec, to je skusobny kontrakt
12.9.2017 - 11:33
0

cipulis

 

Ja sa len cudujem naco sa skusal cez priupravu Stebak ked muselo byt kazdemu jasne ze on na extraligu zdaleka nema, ako tu mohli brat Maslonku ako strelca?
12.9.2017 - 19:47
0

Patomato

 

tak ja by som to urobil inač,Dinda von a skušajme Šterbaka tuto sezonu nech dostane tiež tolko priestoru.Dinda tu už par sezon je ale opora isto nieje a zrejme nikdy nebude
12.9.2017 - 20:00
+2

Delewar

 

Tvrdím to už tri roky a viem prečo. A stále boli reči, ako bude lepší, treba mu dať šancu, zlepšuje sa, získava prehľad v hre,...
On žiaľ ale ten nikdy nemal a ani mať nebude.
V 23. rokoch hráči sú už plne vyspelí, nielen fyzicky a ak by na to mal, už to ukáže.
Takže je to, rovnako ako len Šterbák, len záloha, nech hrá v I. lige, v SNV, tam sa možno mierne zlepší. Resp. na tú ligu bude stačiť.
Lenže v Poprade bol vždy problém s obrancami, často veľmi veľký... A to sa zatiaľ nezmenilo ani s novým vedením.
14.9.2017 - 14:12
0

Chamois13c

 

Ved okej ja viem ze je to defenzivny bek pamatam si ho a suhlas ze taky typ treba dame mu šancu ukazat sa ... len si pamatam ze vela chyboval
12.9.2017 - 11:41
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


drazba

Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga
TímZSkóreB
1.Trenčín2372:3656
2.Košice2475:5747
3.B. Bystrica2493:6046
4.Nitra2384:6541
5.Zvolen2273:6040
6.Poprad2361:6237
7.Žilina2463:6731
8.L. Mikuláš2351:5726
9.N. Zámky2354:7026
10.SR 201834:8014
11.Detva2341:8711
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica221620488:4652
2.Michalovce221342399:5049
3.Prešov221431492:5249
4.Topoľčany221141672:5442
5.Dubnica221023781:6437
6.Bratislava21913874:6432
7.Sp.Nová Ves225331176:9824
8.N. Zámky B216021357:11020
9.Trnava224021655:9514
10.P. Bystrica213011750:11110
-Orange 207112326:267
Aktualizované: 21.11.2017 04:58
tímzvvppppskóreb
1.Nitra221720390:4955
2.Dukla221431497:7049
3.Košice211112774:7437
4.B. Bystrica21933661:5736
5.Slovan221021974:6135
6.L. Mikuláš221012992:8934
7.Martin211011969:6433
8.Žilina22913973:6832
9.Poprad22832974:8132
10.Skalica226121353:7422
11.Zvolen225101662:8417
12.Spišská212021739:878
Aktualizované: 20.11.2017 04:54
tímzvvppppskóreb
1.Slovan221431497:5149
2.Poprad221321685:5244
3.Košice221312678:5643
4.Dukla221303680:4442
5.Skalica221311778:5842
6.Nitra221042688:6640
7.L. Mikuláš221023754:4837
8.Zvolen221031867:6737
9.B. Bystrica21831974:5831
10.Spišská228211179:7929
11.Púchov228211158:6729
12.Martin229011265:7628
13.Michalovce227131161:8026
14.Trnava227111358:8024
15.Žilina216031250:7621
16.Prešov221002133:1473
Aktualizované: 20.11.2017 04:54
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3527501149-5793
2CSKA Moskva3219705106-5472
3Jokerit Helsinky302020591-4867
4Lokomotiv Jaroslavl3516501189-8661
5Torpedo Nižnij Novgorod3513401264-7453
6Spartak Moskva3312701291-8352
7Dynamo Moskva3512701479-7552
8Severstal Čerepovec3412501272-8251
9HK Soči3413301383-9650
10HC Dinamo Minsk3311301664-7642
11HC Viťaz358301983-10435
12HC Slovan Bratislava338101868-11232
13Dinamo Riga332602152-9422
Aktualizované: 24.11.2017 15:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň331910896-6964
2Neftěchimik Nižněkamsk341720985-8661
3Avangard Omsk3415601087-6060
4Barys Astana34154010106-8958
5Avtomobilist Jekatěrinburg3315301195-7955
6Metallurg Magnitogorsk3413401289-9152
7HK Sibir Novosibirsk3413501570-7550
8Salavat Julajev Ufa3515101690-9650
9Amur Chabarovsk3210501175-8146
10Traktor Čeljabinsk3212401467-8146
11Red Star Kunlun3211101462-8141
12Admiral Vladivostok338401774-8336
13Lada Toljatti337102061-8628
14Jugra Chanty-Mansijsk343702059-10927
Aktualizované: 24.11.2017 15:38
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad3527501149-5793
2CSKA Moskva3219705106-5472
3Jokerit Helsinky302020591-4867
4Ak Bars Kazaň331910896-6964
5Lokomotiv Jaroslavl3516501189-8661
6Neftěchimik Nižněkamsk341720985-8661
7Avangard Omsk3415601087-6060
8Barys Astana34154010106-8958
9Avtomobilist Jekatěrinburg3315301195-7955
10Torpedo Nižnij Novgorod3513401264-7453
11Spartak Moskva3312701291-8352
12Dynamo Moskva3512701479-7552
13Metallurg Magnitogorsk3413401289-9152
14Severstal Čerepovec3412501272-8251
15HK Sibir Novosibirsk3413501570-7550
16Salavat Julajev Ufa3515101690-9650
17HK Soči3413301383-9650
18Amur Chabarovsk3210501175-8146
19Traktor Čeljabinsk3212401467-8146
20HC Dinamo Minsk3311301664-7642
21Red Star Kunlun3211101462-8141
22Admiral Vladivostok338401774-8336
23HC Viťaz358301983-10435
24HC Slovan Bratislava338101868-11232
25Lada Toljatti337102061-8628
26Jugra Chanty-Mansijsk343702059-10927
27Dinamo Riga332602152-9422
Aktualizované: 24.11.2017 15:38
Tímzvvpprpppskorebody
1St. Louis Blues22124578-5833
2Winnipeg Jets21121569-5729
3Nashville Predators21103668-6228
4Vegas Golden Knights20103672-6027
5Los Angeles Kings2293865-5226
6Vancouver Canucks22110861-6125
7Calgary Flames2175862-6425
8Chicago Blackhawks2182863-5623
9Minnesota Wild21100864-5923
10San Jose Sharks20101850-4523
11Colorado Avalanche2092869-6523
12Anaheim Ducks2182860-6023
13Dallas Stars221011061-6523
14Edmonton Oilers22531259-7418
15Arizona Coyotes24231659-8913
Aktualizované: 24.11.2017 15:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning21133383-5434
2Toronto Maple Leafs2395881-6929
3Columbus Blue Jackets2277763-5329
4New Jersey Devils2184569-6628
5New York Islanders21102777-6926
6Washington Capitals23841067-7225
7Pittsburgh Penguins2374961-8025
8New York Rangers2292972-6824
9Detroit Red Wings2282965-6423
10Carolina Hurricanes2081758-5922
11Ottawa Senators2062664-6722
12Boston Bruins2081754-5922
13Philadelphia Flyers2271961-6521
14Montreal Canadiens23531254-8019
15Florida Panthers21621163-7318
16Buffalo Sabres22411352-7914
Aktualizované: 24.11.2017 15:38
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 24.11.2017 15:38

Bleskovky

Montreal vymenil T. Mitchella do Los Angeles

Vedenie klubu NHL Montreal Canadiens poslalo hokejového útočníka Torreyho Mitchella do Los Angeles výmenou za podmienenú voľbu v 5. kole budúcoročného draftu. Ak sa Kings v tejto sezóne prebojujú do play off, zmení sa voľba na štvrtokolovú. Canadiens ju stratili v minulej sezóne pred uzávierkou výmen, keď za ňu získali z LA krídelníka Dwighta Kinga.
o 09:31 - Michal Bruner / TASR

Výsledky nemeckej DEL - streda

výsledky: Pinguins Bremerhaven - Eisbären Berlín 1:4, Düsseldorfer EG - Straubing Tigers 3:2, Iserlohn Roosters - Kolín Haie 5:4 pp a sn, Schwenningen Wild Wings - Grizzlys Wolfsburg 0:2
22.11.2017 22:01 - Michal Bruner / TASR

Krefeld - Norimberg 1:2 sn v nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu so slovenským obrancom Milanom Jurčinom v zostave vyhrali v utorok v zápase 23. kola nemeckej DEL na ľade Krefeldu 2:1 po samostatných nájazdoch. výsledky: Adler Mannheim - EHC Red Bull Mníchov 1:4, Krefeld Pinguine - Norimberg Ice Tigers 1:2 pp a sn, Augsburg Panther - ERC Ingolstadt 1:2 pp a sn
21.11.2017 22:02 - / TASR

Rögle - Örebro 6:1 v utorkovom zápase švédskej ligy

Hokejisti Rögle zvíťazili nad Örebrom vysoko 6:1 v utorkovom domácom stretnutí švédskej SHL. SHL - výsledky: Rögle - Örebro 6:1, Malmö - Frölunda 2:3 pp a sn, Växjö - Färjestad 2:4, Linköping - Brynäs 4:3 pp, Lulea - Skelleftea 1:3
21.11.2017 21:33 - / TASR

Záborského Tappara podľahla lídrovi fínskej ligy Kärpätu Oulu 1:3

Hokejisti Kärpätu Oulu zvíťazili v utorňajšom šlágri fínskej Liigy nad Tapparou Tampere 3:1, vďaka čomu zvýšili náskok na čele tabuľky na sedem bodov. V drese Tappary sa bodovo nepresadil slovenský útočník Tomáš Záborský. Liiga - výsledky: Kärpät Oulu - Tappara Tampere 3:1, SaiPa - Ässät Pori 1:3, TPS Turku - Ilves Tampere 4:1, Vaasan Sport - Pelicans Lahti 7:5
21.11.2017 20:07 - / TASR

Dallas bez Methota a brankára Lehtonena

Hokejistom Dallasu Stars bude štyri až šesť týždňov chýbať v NHL obranca Marc Methot. Tridsaťdvaročný zadák bude pauzovať po artroskopickej operácii kolena, ktorú absolvoval v nedeľu. Stars sa takisto musia dočasne zaobísť aj bez fínskeho brankára Kariho Lehtonena, ktorému manželka porodila syna.
21.11.2017 13:51 - / TASR

Eisbären Berlín - Krefeld Pinguine 4:3 v nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu so slovenským obrancom Milanom Jurčinom v zostave vyhrali v nedeľu v zápase 22. kola nemeckej DEL doma nad Straubingom Tigers 2:1 po samostatných nájazdoch. výsledky: Schwenningen Wild Wings - Pinguins Bremerhaven 5:2, Iserlohn Roosters - Adler Mannheim 1:0, Norimberg Ice Tigers - Straubing Tigers 2:1 pp a sn, ERC Ingolstadt - Düsseldorfer EG 1:3, Grizzlys Wolfsburg - Augsburger Panther 5:3, Kolín Haie - EHC Red Bull Mníchov 2:6, Eisbären Berlín - Krefeld Pinguine 4:3
19.11.2017 21:16 - / TASR

Kloten - Bern 1:2 v nedeľnom zápase švajčiarskej ligy

Výsledky nedeľných zápasov najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže: Kloten - Bern 1:2, Zürich - Davos 1:3
19.11.2017 18:00 - / TASR

Boston a Chicago sa v roku 2019 stretnú pod holým nebom

Hokejisti Chicaga Blackhawks a Bostonu Bruins sa v januári 2019 stretnú v tradičnom zápase Winter Classic pod holým nebom. Duel NHL sa uskutoční v univerzitnom meste Notre Dame v štáte Indiana na štadióne s kapacitou 80.000 divákov. Pre Chicago to bude už štvrtý zápas v rámci série Winter Classic.
19.11.2017 10:32 - Michal Bruner / TASR

Ambri-Piotta - Kloten 6:3 v sobotňajšom zápase švajčiarskej ligy

V sobotňajšom zápase najvyššej švajčiarskej hokejovej súťaže zvíťazil domáci Ambri-Piotta nad Klotenom 6:3. výsledky: Ambri-Piotta - Kloten 6:3, Langnau - Lausanne 3:5, Biel - Lugano 4:2, Bern - Fribourg-Gottéron 5:2
18.11.2017 22:03 - / TASR

Archív krátkych správ »
zimná hokejová škola
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
ŠTATISTIKY TIPSPORT LIGA 2017/18

Najbližšie zápasy

24. 11. 2017
L. Mikuláš - Zvolen o 17:00
Poprad - N. Zámky o 17:00
Nitra - Detva o 18:00
25. 11. 2017
Trenčín - Nitra o 17:00

Odohrané zápasy

23. 11. 2017
ŽilinaTrenčín
2:5REPORT
B. BystricaKošice
5:3REPORT
L. MikulášSR 20
3:2 SNREPORT
21. 11. 2017
SR 20Nitra
0:7REPORT
19. 11. 2017
ŽilinaNitra
2:4REPORT

Najviac bodov

Michal KrištofNIT28 bodov
2.Hohmann C.BBY25
3.Surový T.BBY24
4.Paulovič M.NIT23
5.Coffman T.ZVO21

Najlepší strelec

Matej PaulovičNIT16 gólov
2.Handlovský L.ZIL13
3.Bubela M.BBY12
4.Kafka P.KOS11
5.Šišovský P.ZVO10

Najlepší brankár

Michal ValentTRE95.46 perc
2.Foltán F.NIT93.78 %
3.Laco M.NIT93.58 %
4.Košarišťan A.LMI93.16 %
5.Tomek T.ZIL93.08 %
Články SIHPA na HokejPortáli »