Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Tréner Jančuška skončil na striedačke Nových Zámkov

zdroj: TASR
9.10.2019 11:41 TASR

Milan Jančuška už nie je tréner hokejistov HC Mikron Nové Zámky. Vedenie tipsportligového klubu s ním v stredu ukončilo spoluprácu. Na striedačke skončil aj Jančuškov asistent Jerguš Bača.


Dočasným vedením mužstva sú poverení športový manažér Ladislav Branikovič a tréner brankárov František Kučera. Vedenie klubu intenzívne pracuje na príchode nového trénera. "Ďakujeme trénerom Milanovi Jančuškovi a Jergušovi Bačovi za odvedenú prácu a želáme im veľa úspechov v osobnom i pracovnom živote," uviedol tipsportligista na svojom webe.
Pod vedením dvojice Jančuška - Bača nazbieralo mužstvo v doterajších deviatich zápasoch deväť bodov, v tabuľke mu momentálne patrí predposledné 12. miesto. Nové Zámky prehrali tri zápasy po sebe, naposledy v nedeľu na ľade Nitry (0:4).
Päťdesiatdeväťročný Jančuška prišiel na striedačku Nových Zámkov pred sezónou 2018/2019. V minulosti viedol aj francúzske tímy Megéve a Clermont, poľské kluby Podhale Nowy Targ a KH Sanok, Poprad, Liptovský Mikuláš, Žilinu či Košice.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


ekaver

 

Nitra?
9.10.2019 - 11:52
+4

Stano55

 

Alebo Mikuláš?
9.10.2019 - 11:53
+2

Frey77

 

Alebo asistent do PP, jeden ďalší sa v tej kope ľahko stratí
9.10.2019 - 12:44
+1

lukiasko

 

načo by nám tu bol... ešte by nás náhodou naučil hrať presilovky :O
9.10.2019 - 13:07
+4

Bizzaremifo

 

úspešnosť máme 18% .. minulý rok necelých 12%
9.10.2019 - 14:36
+2

lukiasko

 

áno ale koľko gólov sme dali v presilovkách proti teamom ako Košice, Bystrica alebo Zvolen ? JEDEN. Nenahovárajme si, že ich vieme hrať...
9.10.2019 - 18:40
+2

Bizzaremifo

 

potom sa opýtam protiotázkou, koľko gólov sme dali minulý rok v presilovkách tímom ako Zámky, Detva, Mikuláš ? možno tiež len jeden ... oveľa lepšie tie presilovky vyzerajú, to nemôžeš poprieť ..
10.10.2019 - 8:43
0

hello, havarju

 

9.10.2019 - 11:59
+5

FanusikZamkov

 

Máte nových trénerov. Na toto ste asi čakali.
9.10.2019 - 12:04
+1

P24 BLOG

 

: to uz sa skor vrati feri hossa k repre, nez tento pojde do nitry
9.10.2019 - 12:12
+7

topska

 

Tak toto neviem ako zoberu treneri s ktorymi sa rokovalo skor
9.10.2019 - 12:14
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NZ Hockey

 

Vulgárnosti: ako už fakt nepreháňajte poniektorí
9.10.2019 - 13:24
+4

N-R-N-R

 

Len to nie
9.10.2019 - 12:02
+3

FanusikZamkov

 

Ale áno.
9.10.2019 - 12:05
0

Tokino

 

ale nie ver mi
9.10.2019 - 12:07
+2

FanusikZamkov

 

Ja ti hovorím že sa prekvapíš.
9.10.2019 - 12:10
0

Tokino

 

Ja ti hovorim,že ma neprekvapíš.
9.10.2019 - 12:11
+1

Sunkafit

 

Mozno....
9.10.2019 - 13:02
+1

Tomino

 

Neklam, my budeme mať lepšieho trénera , nepotrebujeme pančusku
9.10.2019 - 12:15
0

FP-Tommynko

 

Kmeč do Zámkov
9.10.2019 - 12:41
+2

Tokino

 

Ked to nezvladol s podporou Mira a Tomáša,tak pod tlakom Suchardu to je na predpis silnych antidepresiv a na Vianoce doma nohy v teplučku...
9.10.2019 - 12:46
+19

FP-Tommynko

 

je to len moj tip
9.10.2019 - 13:04
0

N-R-N-R

 

Tiež ma to napadlo
9.10.2019 - 13:22
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
BITCH PLEASE

 

Zamky do ligy patria, kedze si vybojovali postup.

Bohuzial, tento bordel nám prerasta cez hlavu.
9.10.2019 - 14:18
+2

Corgi77

 

Prosím ťa. Jancuska je presne ten tréner ktorý určite nepasuje do koncepcie a štýlu Nitry.
Takže nezavadzaj.
9.10.2019 - 12:36
+1

Tokino

 

Ty si mysliš,že Chrenko a Kovacik su podnuti na hlavu?
9.10.2019 - 12:40
+1

BITCH PLEASE

 

gratulujem Gargi!
V tomto marazme si vydrzal 1 sezónu a 1 mesiac. Zatial rekordman.
9.10.2019 - 11:57
+30

Prima

 

Tréner - rizikové povolanie.
9.10.2019 - 11:57
0

raza1

 

xxx: to asi preto ,ze rad prac pracuje s mladými hracmi lem neviem kolko odohrali sida jasa mucka pod jeho vedenim...dobre kecal a to nie som ukriveny ako tu pisali odbornici z pp
9.10.2019 - 12:01
+3

lukiasko

 

Ja fakt neviem čo s tým kádrom chceli hrať semifinále? Alebo aké boli očakávania? To isté ako Mikuláš...
9.10.2019 - 12:05
+12

Frey77

 

Blázni
9.10.2019 - 12:41
0

NZ Hockey

 

Tak to hráči predsa len dokázali gratulujem.

A teraz som zvedavý ako budú zrazu úžasne a bezchybne hrať a zbierať minimálne 3 body v každom zápase...
9.10.2019 - 12:06
+6

Urpiner17

 

A maximálne koľko za zápas....keď minimálne 3?
9.10.2019 - 15:04
+2

NZ Hockey

 

Troška irónie Urpi
9.10.2019 - 15:19
0

Tokino

 

Podla mna unahlene rozhodnutie, mužstvo potrebovalo doplnit kvalitu 2-3 hracmi.
9.10.2019 - 12:07
+4

michaelfrolík

 

Varíme guláš. Ale taký diétny. Bez mäsa, zemiakov. Len s vodu s korením.
9.10.2019 - 12:09
+19

lubfito

 


Sucharda teraz donesie malú cibuľu a tri zemiaky od suseda. Uvidíš, niečo z toho nakoniec bude
9.10.2019 - 12:27
+3

Tokino

 

A za ten gulas si ale od ludi pytate ako keby fajny divinovy
9.10.2019 - 17:43
+3

N-R-N-R

 

Dal by som si
9.10.2019 - 18:40
+2

Acorgonka

 

tak v kazdom pripade treba povedat ze Jancuska hoci je jemne cholericky nie je zly trener a vie si poradit s muzstvom rovnako ako v nom nastolit poriadok... prajem mu pevne zdravie a este uspesnu karieru
9.10.2019 - 12:09
+20

BlackCrow

 

Nastoliť poriadok? Ehhhhhm...
9.10.2019 - 12:12
+2

Acorgonka

 

to fakt ta trapi hento? oukej mas to mat: urobit poriadok, vysvetlit hracom co potrebuje, namotivovat atd
9.10.2019 - 12:17
+8

BlackCrow

 

Šak toto.. Pomenuj to ako chceš ale.. Ehhhhhm..
9.10.2019 - 15:05
+1

topska

 

Podla mna jeden z najlepsich v nasej lige za poslednych x rokov v urcitych veciach
9.10.2019 - 12:17
+11

Acorgonka

 

ty ma evidentne chapes
9.10.2019 - 12:18
+2

moke19

 

by som súhlasil...
9.10.2019 - 18:52
0

MACEK40

 

vyzera to tak ze ho hraci odpalkovali
9.10.2019 - 12:10
0

Frey77

 

Tí hráči na úrovni Prvej ligy v NZ môžu palkovat leda tak seba
9.10.2019 - 12:42
+8

frantapriklep

 

Niekedy je to už naozaj na smiech, ako sa tu "manažmenty" klubov správajú. Totálne nelogické a nesystémové rozhodnutie. Ale veď nie prvé a zrejme ani posledné u Suchardovcov.
9.10.2019 - 12:13
+7

FanusikZamkov

 

Aj v Nitre alebo v Liptovskom Mikuláši to bol nelogický krok ?
9.10.2019 - 12:23
+1

juromt

 

...: Ale v Nitre to bolo ine, odisiel trener sam, aj ked ten nelogicky krok bol vymenovat Kmeca za hlavneho trenera.
9.10.2019 - 12:35
+2

FanusikZamkov

 

Keby neodíde sám tak to isté urobí vaše vedenie ako spravilo vedenie NZ. Žiadny rozdiel. Len hra v slovíčkach.
9.10.2019 - 12:39
+3

P24 BLOG

 

ad1 juro je martincan
ad2 tato tvoja dedukcia e asi taka vierohodna ako teoria, ze jancuska ide do nr
9.10.2019 - 12:42
+4

Sunkafit

 

Mozno by sa nam tento psychopat na lavicku aj hodil
9.10.2019 - 13:04
+3

BITCH PLEASE

 

keby keby keby. to je argument jak svina
9.10.2019 - 13:03
+1

Ottawa Senators

 

Je obdivuhodné ako tento fanúšik do všetkého vidí, vo všetkom sa vyzná a má tak perfektnú dedukciu ako nikto iný...
9.10.2019 - 13:08
+8

banka100

 

Fanúšik zámkov, a ako to ty vieš.jan zabudol som, ty vieš všetko a zároveň nič. Už sa prestaň strapnovat, čo na to povie tvoj náčelník.
9.10.2019 - 13:22
+1

phial

 

v Mikulasi mal trener len dovolenku
9.10.2019 - 12:51
0

banka100

 

Zámky su tu len na srandu, totálne nikto. To v lige môže hrať aj horná studňa. Pozdravujem 3 nepricetnych fany z nz.
9.10.2019 - 13:20
+5

Gargamel123

 

Vyzera to: ze nepricetny si tu ty,aj za troch.
9.10.2019 - 14:13
+23

banka100

 

Gargamel viiiiitaj, aj ty zijes
9.10.2019 - 16:22
0

BlackCrow

 

Tréner pre Mikulášov, vlkov či pastierov.. Ak ho angažuje Nitra tak to bude skok naspäť..
9.10.2019 - 12:15
0

Chamois13c

 

Nepoucitelni...
9.10.2019 - 12:15
0

Kamisnikow

 

Deti: Tento pán už mal dávno trénovať deti v Lučenci. Jeho metódy skončili v časoch zts- iek.
9.10.2019 - 12:18
+7

Tokino

 

Chudence deti
9.10.2019 - 12:39
+12

Big brother

 

Podla mna mal Jančuška vysoký plat a Sucharda si povedal, že take vysledky možu dosahovat aj s trenerom čo berie o polovicu menej.
9.10.2019 - 12:26
+5

FanusikZamkov

 

Big brother za vysoký plat treba odviesť aj adekvátnu prácu. On ju sľúbil ale výsledky dokazujú niečo iné. Aj vo vašom klube by urobili pri takomto stave to isté. A stalo sa to v Nitre, Liptovskom Mikuláši a stane sa to možno za krátky čas aj u vás aj v inom klube.
9.10.2019 - 12:35
0

Frey77

 

S vaším kádrom by výsledky neurobil ani nebohý Ivan Hlinka pre boha
9.10.2019 - 12:44
+5

Acorgonka

 

no tak asi to tak nebude kedze Tomko pokracuju v LM ako hlavny trener
9.10.2019 - 12:57
+1

Acorgonka

 

pokracuje
9.10.2019 - 12:58
+1

banka100

 

V nitre tréner odišiel sám, tak netrep. Nitra nie sú nové zámky, kde neviete co je hokej.
9.10.2019 - 13:24
+3

moke19

 

za vysoký plat nemusíš odviesť adekvátnu prácu, či Ty nežiješ v tomto štáte?
9.10.2019 - 18:55
+3

FanusikZamkov

 

Keby sa jednalo o financie tak nebudeme posilovať káder. Pribudnú noví hráči a tí ktorý nebudú odovzdávať výkony pôjdu preč. Nekončí sa len pri tréneroch .
9.10.2019 - 12:45
+2

RebelMemoryPP

 

Je mozne, ze pri novych hracov aj Jancuska podaval lepsie vysledky..ale neda mi, Zamky mi pripominaju niekdajsiu Zilinu, milion hracov milion trenerov a ziadny efekt za posledne roky..
9.10.2019 - 13:48
+10

Patomato

 

ved oni aj dopadnu ako žilina ba možno aj horšie
9.10.2019 - 14:16
+4

Tizo BLOG

 

A spolocne maju co? Imriska.
9.10.2019 - 16:27
+2

mitoO

 

Ja by som cakal, ze tento krok nebudes obhajovat, ved sam si pisal, ze zacat by sa malo s hracmi.
9.10.2019 - 15:48
+1

RebeccaBlack

 

nechapem tymto rozhodnutiam: obdobne ako pri Mikulasi, kader v NZ je podla mojho nazoru na 11-13 miesto. urcite slabsi ako Budapest ci Detva. nechapem co si myslia, ze sa stane ak pride novy trener. jedine, zeby odisli sami na vlastnu ziadost, ale to sa tam nespomina.
9.10.2019 - 12:31
+2

juromt

 

....: Trenoval aj Martin (bohuzial) a ako dobry trener sa tu teda rozhodne neukazal.
9.10.2019 - 12:33
0

Rebel74

 

Kým neskončí toto nezmyselné “recyklovanie” trénerov, tak sa slovenský hokej nikam nepohne.
9.10.2019 - 12:44
+9

FanusikZamkov

 

Ty Nitrančan to píšeš? Veď ste boli v tejto sezóne prvý ktorý ste odpálkovali trénera.
9.10.2019 - 12:48
+1

Tokino

 

nepochopil si prispevok zjavne
9.10.2019 - 12:50
+20

blue-311

 

U neho nic nezvycajne
9.10.2019 - 12:51
+20

topska

 

Nitra je ta posledna o ktorej to mozes pisat. Pozri si ako oni menia trenerov pripadne preco
9.10.2019 - 12:52
+26

banka100

 

Hlavne poprad mal na trénerskom poste stále odborníkov, co uznali aj jeho fanúšikovia a každý rok po 3 kole odvolávali trénera. Teraz to bude po 11 kole.
9.10.2019 - 16:24
+1

topska

 

Ved ja som sa vas zastal, ty tiez len velmi tazko chapes prispevkom co?
9.10.2019 - 17:07
+15

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sallem

 

Presne tak
9.10.2019 - 12:58
+1

wedro

 

Toto je vyslobodenie pre Jančušku.


Takže tak.
9.10.2019 - 12:48
+2

blue-311

 

Nech Vas boh opatruje ak ho prinesiete do NR.
9.10.2019 - 12:51
+4

Tricko30

 

Nemal náhodou jancuska podpísanú zmluvu na tri roky kde hovoril sucharda že pôjdu cestou že tam ostane celé tri roky vydržal až jednu sezónu som zvedavý čo nato hráči keďže on si tam doviedol pol Žiliny vo kedysi trénoval no sucharda sa mi zdá že hokej pod tvojim vedením smeruje tam kde je už aj žilinský do peknej ri...!!!
9.10.2019 - 13:02
+14

Urpiner16

 

Ak je to tak tak to si pekne nasrali do vlastných topánok a teraz sa obzerajú že z vonku nič nevidno.
9.10.2019 - 13:20
+3

banka100

 

Čo sa cudejes, maďar nikdy nehovoril pravdu.
9.10.2019 - 13:28
+7

SOMNZ

 

Ty si asi brat nitrana333 s tými názormi
9.10.2019 - 13:46
+4

Nitran333

 

neber meno božie nadarmo -)
9.10.2019 - 14:05
+1

SOMNZ

 

No šak toto.
9.10.2019 - 16:05
0

Aasen36

 

Nezabúdajme : na Imreho
To je tiež pekné kvítko.
Som zvedavý čo mi zase natára na zápase so Slovanom
9.10.2019 - 13:42
+2

jaro.k

 

Sucharda robí samé pi.oviny...zasa sem donesie nejakého slovenského chujového trénera, ktorý s týmto kádrom neurobí podľa mňa lepšie ako 10-11 miesto a to by si mal Sucharda uvedomiť že už tá kvalita tu nieje lebo je menej peňazí a sám to neutiahne...vidím to na poslednú sezónu a potom predá licenciu
9.10.2019 - 23:22
+2

Urpiner16

 

Hlavne že ten nový tréner nebude mať názorové rozdiely so Suchardom.Pripomína mi to ako SAS v politike kde iba šéf má neomylný názor.
10.10.2019 - 8:28
0

BITCH PLEASE

 

Ono to tak presne aj je
10.10.2019 - 8:34
+2

ptr421

 

Ty si bol dzisiaj na hokeju??: ttps://www.youtube.com/watch?v=EqrgMi8nTGw
9.10.2019 - 13:14
+3

xhrubecrevox

 

kolotoc trenerov za 3..2..1 ....
9.10.2019 - 13:35
0

SOMNZ

 

Možno dostal ponuku aká sa neodmieta. Nitra ?
9.10.2019 - 13:39
0

Corgi77

 

Určite nie.
9.10.2019 - 13:44
+1

banka100

 

Ďalší expert z nz.
9.10.2019 - 13:55
0

Borg

 

pan Sucharda: Pisal som to po tlacovke na jar 2018, ked Sucharde svato svate tvrdil ze uz nebude robit unahlene rozhodnutia a plne doveruje trenerovi jancuskovi. V tedy som sa pytal: Do kedy? A tu je odpoved , klobuk dole ze to vydrzal vyse 1 sezony... To bol ozaj vysledok
9.10.2019 - 13:44
+7

Dzunkes

 

ze by Stolc Jancuska? ibak velmi nechapem...nieco podobne ako LM posily nic moc a vyhadzuje sa trener
9.10.2019 - 14:37
0

FanusikZamkov

 

Dzunkes sám pred sezónou deklaroval že práca s mladými ho baví. Zaujímavé že viacerých poslal na hosťovanie a nedal im šancu ani len trénovať s mužstvom. Príklad Jaša,Šmída, a mohol by som pokračovať ďalej.
9.10.2019 - 14:43
0

lubfito

 

Namiesto toho aby Zámky doniesli dvoch obrancov, strelca a playmakera, vyhodia trénera.
Ak sa Zámky chcú pobiť o PO alebo aspoň pritiahnuť divákov na štadión, tak musia posilniť.
Postaviť mužstvo okolo Stupku sa dá, ale aj on potrebuje pri sebe hráčov ktorí majú kvalitu. A to sa minimálne o obrancoch momentálne nedá povedať.
Jančuška je síce zodpovedný za výsledky, ale všetci ktorí vidia kvalitu kádra musia uznať že toto nie je mužstvo ktoré by vyhralo základnú časť.
Chybu teda v trénerovi nevidím a očakávam ešte rez medzi hráčmi ak chcú niečo uhrať. Ak nie, tak im stačí hocijaký tréner dorastu, tam je to jedno keďže sa nevypadáva
9.10.2019 - 14:44
+9

FanusikZamkov

 

Bude aj rez kádrom.
9.10.2019 - 14:52
0

shadow

 

Veru, po konkurznom konaní možno aj radikálny
9.10.2019 - 18:28
+6

Urpiner16

 

Presne tak.Keby všetci dávali do toho tú energiu ako Jančuška inak by to vyzeralo.
9.10.2019 - 14:49
+3

HKM 1963

 

Do NR pojde Stavjana.Zlin dostal včera doma nakladačku.Jančuška si počka na MI.Chudý tam dlho nebude.Prehrajú 3.zapasy v rade a už to bude.A zdá sa že sa to blíži.
9.10.2019 - 15:49
0

Corgi77

 

Keď Michalovce vyhodia Chudého, tak to bude amaterizmus na druhú.
9.10.2019 - 16:12
+2

BITCH PLEASE

 

tak aj my sme ho poslali het po postupe do TL
9.10.2019 - 16:54
0

BITCH PLEASE

 

O tomto som hovoril vyššie, len som to nechcel rozmazavat, lebo zvysok kadra ai nezaslúži hate kvoli neschopnemu el presidentemu
10.10.2019 - 8:36
0

N-R-N-R

 

Stavjana je tuším športový riaditeľ v zline, ten už do NR nedôjde. :/
9.10.2019 - 16:21
+2

azzurri

 

Ked je aj športový tak to nic neznamená.ked skončí náhodou ako tréner tak presne tak isto môže skončiť aj ako športový.to pisem len tak na okraj,vobec nie preto,aby sem prišiel
9.10.2019 - 16:46
0

banka100

 

Stavjana na do nitry nepôjde, je to cesta do trenčína.
9.10.2019 - 16:26
+2

marko4

 

zober: loptu nie drogy...
9.10.2019 - 16:49
+1

WINTERisCOMING

 

A my si počkáme na Chudého. To by som bral.
9.10.2019 - 17:11
+1

Big brother

 

Včera Zlin sice dostal nakladačku, ale jeho faušikovia vykon svojich dost vychvalovali. Teraz to vyzera momentalne tak, že Zlin sa vykonnostne prebral.
9.10.2019 - 18:40
+1

XxMartinxX

 

Ako slušné vy ste kto pane ? Že ste taký expert na Michalovce že hneď po 3 prehrách vyhodíme trénera ktorý tu je už 3ti rok. Inak môžete vydiet futbal ale ani tam minulú sezónu 6ci 7prehier po sebe a tréner je tu stále ten istý sa zobuďte Pane a predtým kým niečo napíšete si overte niečo lebo ste teraz takú kktinu že má z toho boli hlava
9.10.2019 - 23:15
+1

Tizo BLOG

 

Zas si to odniesol niekto kto za to nemoze. Imrisko so suchardom tam donesu prvu ligu a cakaju boj o spicu extraligy. Milan pojde do polska. Tam uz svojho casu zal uspechy
9.10.2019 - 16:37
+3

ptr421

 

Má jeden titul z troch pokusov v Nowom Targu. V Sanoku skúpili všetko čo má nejakú kvalitu a ochotu hrať v Poľsku až ich začali volať Galacticos. Jednu sezónu dotiahol celú na 5. miesto, druhú prežil desať kôl. Preto čo som dával to video do neho domáci tréner tak rýpe, že s akými hráčmi aký debakel dostali...
9.10.2019 - 17:03
+1

Tizo BLOG

 

Ja som ten clanok o nom na wiki robil. A s nowym targom ma 3 medaily. Ci prva trojka uz nie je uspech?
9.10.2019 - 17:11
+1

ptr421

 

Pre Nitru a Martin možno. Pre 19-násobného majstra v lige kde majú 2 max 3 reálnych súperov ani nie. Spýtaj sa na Sparte ako sú spokojní s Jandačovým striebrom a bronzom.
9.10.2019 - 17:21
+3

Tizo BLOG

 

podhale dosli peniaze..teraz mozu snivat..rovnako ako sanok...a polska liga je v poslednych rokoch vyrovanan...a co sa tyka sparty..sice muzstvo s tradiciou ale ambicie vyssie ako uspechy...ovela ovela..
9.10.2019 - 21:09
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
gallup nr

 

Bolo po nelichotivych vysledkoch potrebne abdikovat? Kmec: Bolo.
Nebolo mozne este zotrvat na lavicke Novych Zamkov? Jancuska: Nebolo.
9.10.2019 - 18:09
+11

shadow

 

Nemal by kapitán opúšťať potapajucu sa loď ako posledný?
Bud nebol "kapitanom", alebo sa nepotapame - lebo sme už na dne
Co take ešte zoskrtat z výdavkov, keď už máme krízový režim, mali by naverbovat študentov, ti majú cestovné lacne/zadarmo, ušetrili by sme na doprave tímu "von" a ten druhý brankár na striedačke je tiež zbytočný luxus, rolba tiež nemusí chodiť každú prestávku a prehrať môžeme aj po tme, veď proti Žiaru nad Hronom s 2mi majstrami sveta to ani nebude hanba.
9.10.2019 - 18:43
+5

spartacus

 

Ty si poriadny trtko .to si hovoris fanusik hokeja v zamkoch o com to trepeš !! Sa nehabis radsej uz nechod zaziadny zapas v zamkoch !
9.10.2019 - 20:13
0

shadow

 

Hanbím sa a veľmi, za Teba aby som použil tvoj slovník - "trtko" Sarkozy, Ty Fanúšik par excellence. Keď pochopíš ironii, pozri sa do zrkadla a potom možno práve Ty neprídeš na zimak. OMFG
9.10.2019 - 20:37
+2

spartacus

 

Ja nemam dovod neprist a nepisem tu voloviny na klub. Ako ty
10.10.2019 - 7:54
0

Zambrotta

 

Keby si tu dlhodobo čítal a vnimal prispevky "shadow"-a tak by si takto nereagoval. On je jeden z mála ktorý má rozumné prispevky k NZ hokeju a určite je fanúšikom NZ, nie zaslepenym ani všetko kritizujucim a iróniu treba vedieť aj pochopiť
10.10.2019 - 9:54
+2

Tom11

 

Fuha tak toto muselo byt velmi tazke rozhodnutie a nemyslim si ze najdeme kvalitnejsieho trenera,ale za mna hura!
Pome konecne upratat a prehadzat 30+rocnych legionarov z ceska ktory sa 60min rozhoduju ci sa im chce alebo nechce a nahradme ich energickymi mladasmi ktory sa mozu aj roztrhat ale aj tak sa nedostanu bud na supisku alebo posunu v pred vo formaciach ... Pato Becka co ma ice time 8minut dal v prvych 6 zapasoch 4 body ved to je presne to co potrebujeme ale aj tak sa posunu nedockal... Rogon posun v pred a Jasa,Smida na supisku. Horsie to tento rok aj tak nebude a mozno spravime nieco pre nasu buducosezonnu supisku (dufam ze planujeme hrat v lige ) a hlavne pre Slovensky Hokej
9.10.2019 - 20:32
+7

spartacus

 

Tom11: Suhlasim !!
9.10.2019 - 20:35
0

FanusikZamkov

 

Tom 11 úplne súhlasím s tebou. Som si istý že aj budúcu sezónu budeme hrať najvyššiu súťaž. Šmida aj Jaša zajtra by už mali byť na tréningu. Mal by prísť už aj nový hráč obranca.
9.10.2019 - 20:41
0

BITCH PLEASE

 

S cim suhlasis?? Ved ten stav ktorý tu je zapricinil Sucharda s bandou okolo seba. Tak co ocakavas? A s cim to suhlasis???
10.10.2019 - 8:39
+2

FP-Romanides

 

Podľa mňa je Jančuška jediný tréner na Slovensku ktorý pochopil a do detailov rozobral hru BB a vždy sem prišiel s bezchybnou taktikou. Aj s hráčmi o triedu slabšími tu uhral dobré výsledky, dokonca tu vyhral za tri body.
9.10.2019 - 21:27
0

FanusikZamkov

 

FP- Romanides možno v tomto máš pravdu ale zápasy ktoré mal mať vo vačku hlavne doma a v Mikuláši zas nedokázal dotiahnúť do úspešného konca. Takže minca má aj druhú stranu.
9.10.2019 - 21:35
0

mitoO

 

Vyhlásením v Obchodnom vestníku č. 194/2019 zo dňa 8.10.2019 bolo započaté konkurzné konanie voči spoločnosti HC Nové Zámky s.r.o. V praxi ide o následok záležitosti, ktorú už predtým posudzoval Výkonný výbor SZĽH a týkal sa záväzkov voči viacerým hráčom.
9.10.2019 - 21:48
0

Dracik_18

 

čo to znamená ?
9.10.2019 - 21:50
0

Nerkio

 

Že im môžu odobrať licenciu ....
9.10.2019 - 21:53
+1

FanusikZamkov

 

Nerkio na základe čoho?
9.10.2019 - 21:54
0

Nerkio

 

na Základe súdom určeného konkurzného konania voči hracom ...na konkurencii už o tom máš článok
9.10.2019 - 21:56
0

Nerkio

 

Kvôli pohľadávkam voči hracom
9.10.2019 - 21:58
0

FanusikZamkov

 

Kde je rozhodnuté že tie pohľadávky sú opodstatnené? Je nejaké súdne rozhodnutie kde je súdne rozhodnuté že pohľadávky hráčov sú opodstatnené?
9.10.2019 - 22:02
0

strojar

 

Áno, o konkurze rozhoduje súd.
10.10.2019 - 1:13
0

strojar

 

Snáď záväzkom voči hráčom.
10.10.2019 - 1:12
+1

spartacus

 

Konkurzne konanie je vtedy ked subjekt je neschopny platit.HC NZ su schopne platit podklady uz poslali na sud takze konkurzne konanie bude zrusene .
10.10.2019 - 7:57
0

FanusikZamkov

 

Je klub platobne neschopný?
9.10.2019 - 21:57
0

Nerkio

 

Vás klub v lete deklaroval ,že má tieto zavesky uhradené ...
9.10.2019 - 22:01
+1

FanusikZamkov

 

Nerkio zavádzaš .Klub deklaroval že im tie podlžnosti nepatria a tým nie je klub dlžný. Rozhodol súd či sú pohľadávky hráčov oprávnené?
9.10.2019 - 22:06
0

Nerkio

 

V čom konkrétne zavádzam??Vyhlásením v Obchodnom vestníku č. 194/2019 zo dňa 8.10.2019 bolo započaté konkurzné konanie voči spoločnosti HC Nové Zámky s.r.o. V praxi ide o následok záležitosti, ktorú už predtým posudzoval Výkonný výbor SZĽH a týkal sa záväzkov voči viacerým hráčom.
9.10.2019 - 22:11
0

mitoO

 

Jeho si velmi nevsimaj...
9.10.2019 - 22:13
+6

FanusikZamkov

 

Výkonný výbor SZĽH posúdil že tie pohľadávky sú sporné a o tom musí rozhodnúť súd. V tomto zavádzaš. Nikto netvrdil že tie sporné pohladávky sú vysporiadané. Čaká sa ako súd rozhodne ak sú oprávnené tak im ich klub vyplatí. Tu je podstata veci. V tomto svetle je to úplne iné. V samom článku to máš napísané.
9.10.2019 - 22:39
0

XxMartinxX

 

Súd rozhodol ako vidíš v článku a ďalej Podľa smernice SZĽH pre udeľovanie súčasnej licencie a nakladanie s touto licencou by mal VV SZĽH rokovať o odobraní licencie v momente, keď je na klub vydaný konkurz,
9.10.2019 - 23:50
0

spartacus

 

Sud nerozhodol nic zatial
10.10.2019 - 7:58
0

iHC

 

Sorry, ale konkurz sa vyhlasuje rozhodnutím súdu. To nie je ako "bežná žaloba" - podám a uvidím. Konkurz súd vyhlásei (ergo rozhode o ňom), keď sú naň zákonné dôvody.
Teda, ak je klub v konkurze, je to preto, lebo tak súd rozhodol, nie preto, žeby niekto niečo skúšal.
10.10.2019 - 8:40
+5

mitoO

 

V podstate nic: ODOBRATIE LICENCIE
Článok 6
1. VV SZĽH, spravidla na návrh riadiaceho orgánu príslušnej súťaže, po konkrétnom
posúdení situácie má právo odobrať klubu licenciu pre súťaž, resp. zrušiť
rozhodnutím VV SZĽH jej platnosť:

d) ak na majetok klubu začalo konkurzné alebo reštrukturalizačné konanie alebo klub
vstúpil do likvidácie alebo bol klub zrušený bez likvidácie,
9.10.2019 - 22:09
0

mitoO

 

Su tam dolezite dve veci:
"má právo" a "spravidla na návrh riadiaceho orgánu príslušnej súťaže".
9.10.2019 - 22:15
+1

FanusikZamkov

 

Je klub v likvidácii? Je klub zrušený bez likvidácie ? Je klub platobne neschopný? Je v Reštruktualizačnom konaní? Podla mňa nie. Dám príklad keď vznikne finančný spor medzi klubom a hráčmi tak bez toho že súd rozhodne kto má v spore pravdu môže sa trestať jedna strana? Ja si myslím že nie.
9.10.2019 - 22:31
0

mitoO

 

Kvoli comu mi to pises?
9.10.2019 - 22:52
+1

Nerkio

 

Podľa konkurencie-Nové Zámky sa ocitli na príkaz súdu v konkurznom konaní
9.10.2019 - 21:49
0

FanusikZamkov

 

Nerkio to čo prial Bratislavský súd je to že prijal návrh na kokurzné konanie ako súdny spor medzi klubom a hráčmi. Nikde nerozhodol o tom či pohľadávky hráčov sú oprávnené.
9.10.2019 - 22:15
+1

spartacus

 

Ale kedze je klub platby schopny konkurzne konanie sa zrusi mozno uz dnes .ak poda hoci kto takyto navrh na sud automaticky sud vyda k9nkurzne k9nanie ale ked je subjekt platby schoony to sud zrusi a je ztoho obciansko pravny proces .to bude aj v tomto pripade tam sud rozhodne kto ma pravdu .
10.10.2019 - 8:26
+1

Radovan123

 

Kto chce extraligový klub na juhu slovenska ma jedinečnu možnosť ho časom ziskať
9.10.2019 - 21:51
+1

spartacus

 

Radovan123: To by ti urobilo radost vsak
10.10.2019 - 8:27
+1

FanusikZamkov

 

Tu je správna odpoveď klubu. https://novezamky.dnes24.sk/skolaci-na-tipsport-ligu-v-zamkoch-zadarmo-hokejovy-klub-vyhlasil-specialnu-akciu-343197?fbclid=IwAR3X2E3XsopdrvAfuiaNqubv7a9Nw6Cc6zOT6DKnTEjUyJTNRHgoFLO7Es8
9.10.2019 - 22:50
0

lesslie69

 

Poskladať mužstvo na úrovni amatérov a z neúspechu obviniť a napokon odpáliť trénera? Každý by sa mal zamyslieť nad tým,kde sú jeho možnosti a nebrať si do úst viac,ako dokáže prekusnúť.Holt, typický príklad slovenských managerov.
9.10.2019 - 23:04
+1

Radovan123

 

ešte jedna specialita väčšiny klubov u nas, že dajú rozpočet 1 mil. No reálne ho majú naplnený na 700tis. ...ona by nebolo nič zle na tom keby sa reálne robilo s tym čo majú ale oni si doslova nepriznajú že nemajú peniaze a vyberajú hráčov aj keď nemajú na to(financie) a preto vznikajú takéto problémy a rôzne podlžnosti
9.10.2019 - 23:24
0

FanusikZamkov

 

Radovan123 ja by som skôr hovoril o zneužívaní určitých vecí hráčmi. Oni veľmi dobre vedia čo robia hlavne teraz keď platia obmedzenia na legionárov. Pýtajú si nehorázne sumy a keď majú odviesť poctiví výkon tak už tam frflú. Dobre že nechcú dopredu plat .
9.10.2019 - 23:35
0

FanusikZamkov

 

leslie 69 podla tohto čo tu píšeš Šmach,Pavúk,Hruška ktorý hrali v Košiciach sú hráči na úrovni amatérov? Tak ste to dopracovali pekne že ste aj vy angažovali amatérov. Tak isto podla teba Pospíšil,Urban,Stupka ,Mykuš, Bajtek sú amatéry? Čudný postoj. U vás prečo museli predčasne skočiť Jančuška a Bača? Aj vy ste mali amatérov? Natolko by ste sa boli ponížili? Na to si už zabudol? Vy ste nemali v tedy slovenského managéra?
9.10.2019 - 23:27
0

wagoo_2

 

FanuzikZamkov: Jancuska mal v pripade s KE trosku ine zazemie , a kvalitativne inych hracov, ako tomu bolo v Zamkoch,styl hry tomu nezodpovedal, preto minimalne z tohto pohladu by som to asi tak neporovnaval, ako to porovnavas.
Co sa tyka skladby muzstva: o tychto hracoch co pises, nikdy neboli tahunmi muzstva. Bud boli priemerni, resp svojou hrou mali vyplnat urcity segment pohybu resp. funcionality v teame. Nikdy to neboli kreativny hraci, a v tom je rozdiel. Pretoprivlastok "podpriemerni" nieje uplne to, co ten prispievatel chcel naznacit v tom zmysle slova, ale podstata je spravna ..
10.10.2019 - 7:07
0

spartacus

 

Vlani di nepisal takto o tychto hracov ked boli celu sezonu na max 6 priecke .to nebolo pred x rokmi ale vlani
10.10.2019 - 8:30
+1

FanusikZamkov

 

wagoo-2 pre teba Stupka -reprezentant,Mikuš- reprezntant,Urban-reprezentant ,Šmach - reprezentant to sú amatéry poprípade podpriemerný hráči?
10.10.2019 - 9:11
0

DTN757

 

No Zámky už ževraj v konkurze. Valášek hrobár klubov na Slovensku. Pochoval Žilinu teraz Zámky.
10.10.2019 - 11:53
0

MasacreStN

 

Tu je clanok k tomu:
https://hokej.sk/clanok/160357-nove-zamky-sa-ocitli-na-prikaz-sudu-v-konkurznom-konani
10.10.2019 - 12:47
+1

FanusikZamkov

 

MasacreStN na základe čoho si myslíš že NZ sú konkurznom konaní? Sú platobne neschopné? Je právoplatné súdne rozhodnutie že menovaným hráčom právoplatne patrí nimi požadovaná finančná pohľadávka?
10.10.2019 - 12:56
+2

MasacreStN

 

Ja som sa nevyjadril v akom stave su zamky, ale kde sa o tom pise a vpodstatne odkial idu informacie, ze su v konkurznom konani. Ak mas verejne fakty a vyvratis clanok, ktory koluje po internete a nie len dake dristy, tak ich hod sem aby to vsetci videli a nepytaj sa ma sproste otazky ci su zamky platobne schopne alebo neshcopne alebo ci su sudne rozhodnutia pravoplatne. Odkial to mam vediet?
10.10.2019 - 13:09
+3

FanusikZamkov

 

To čo som písal a tvrdím je potvrdené vo vyjadrení VV SZĽH ako aj vo vyjadrení klubu. Takže myslím si že už pochopíš že nie sú to dristy.
10.10.2019 - 13:46
0

FanusikZamkov

 

Nie sú to sprosté dristy. Prečítaj si ten článok . Je tam aj vyjadrenie SZĽH že podĺžnosti sú sporné. To znamená že súd musí rozhodnúť či pohľadávky hráčov sú oprávnené. Ak áno tak NZ klub musí platiť hráčom a keď vtedy nezaplatí tak vtedy bude na klub vydaný konkurz alebo exekúcia a podobne. Pokiaľ klub je platobne schopný a po právoplatnom súdnom rozhodnutí je platobne schopné a ochotné zaplatiť hráčom tak o konkurznom konaní alebo exekúcii nemôže byť reč. Terajšie vyhlásenie súdu je o tom že začne súdne jednanie o tom či hráči právom žiadajú finančnú pohľadávku alebo neprávom.Dokonca súd po preukázaní platobnej schopnosti zruší toto súdne rozhodnutie a preorientuje to na občiansko právny spor. Takže ešte nikde nebol súd či sú NZ dlžné hráčom. Veci treba dať na správnu mieru tak ako sa majú. Pokiaľ súd nerozhodne platí prezumpcia neviny. Nevinného sa nesmie a nemalo
by sa trestať. Pokiaľ súd nerozhodne že klub je právoplatne dlžný hráčom dotiaľ klub nie je dlžníkom.
10.10.2019 - 13:39
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 20.10.2019 02:57
TímZSkóreB
1.B. Bystrica1235:2226
2.Slovan1239:2525
3.Zvolen1246:3124
4.Košice1236:2524
5.Michalovce1232:2821
6.Trenčín1232:2921
7.Poprad1233:3117
8.Miškovec1232:3316
9.Budapešť1237:4016
10.Detva1233:3714
11.N. Zámky1230:3712
12.Nitra1227:3912
13.L. Mikuláš1219:546
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 131002166:3732
2.Topoľčany13910344:3029
3.Sp.Nová Ves14810559:5026
4.Martin13621449:4223
5.Dubnica13620546:4422
6.Skalica14611654:3921
7.Levice14602649:5320
8.Žilina13411734:4115
9.P.Bystrica14311939:5612
10.Trnava132011037:687
11.SR 184000410:270
Aktualizované: 20.10.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla141101258:2534
2.Nitra141002265:3832
3.Poprad15920476:3831
4.Košice15713460:4426
5.B. Bystrica14721445:3426
6.Zvolen14700750:7621
7.Martin14610736:3820
8.SR 1816412945:5616
9.Žilina14320929:5713
10.Skalica153101140:7711
11.Slovan152121036:5710
Aktualizované: 20.10.2019 16:01
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra161121279:3438
2.Košice141210158:1838
3.Poprad141202052:2238
4.Slovan16920556:3831
5.Dukla14810550:3126
6.Púchov14803359:3424
7.Trnava14711546:3924
8.Martin14522543:4921
9.B. Bystrica14600839:3318
10.Michalovce144001031:6112
11.Spišská142111027:599
12.Žilina142111025:579
13.Skalica142011122:567
14.L. Mikuláš140101319:75-1
Aktualizované: 20.10.2019 17:04
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.10.2019 18:25
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.10.2019 18:25
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.10.2019 18:25
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.10.2019 18:25
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.10.2019 18:25
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.10.2019 18:25

Bleskovky

Karlove Vary - Vítkovice 4:1, Gríger 1+1, Graňák 0+1

Praha 20. októbra (TASR) – V nedeľnom zápase 12. kola najvyššej českej hokejovej ligy si Karlove Vary poradili s Vítkovicami 4:1. Na úspechu domácich majú zásluhu aj slovenskí hráči, Dávid Gríger si pripísal na svoje konto gól a asistenciu, ďalšiu asistenciu pridal Dominik Graňák. sumár: HC Energie Karlove Vary - HC Vítkovice Ridera 4:1 (2:1, 1:0, 1:0) Góly: 1. Beránek, 8. GRÍGER, 40. Polák (...
pred 20 min. - TASR

Frölunda - Malmö 4:1 v 12. kole švédskej ligy

Švédska hokejová liga pokračovala v sobotu zápasmi 12. kola. Výsledky: Färjestad - Lulea 2:3, Frölunda - Malmö 4:1, Leksand - Djurgarden 0:4, Rögle - Skelleftea 3:0, Örebro - HV 71 1:3, Oskarshamn - Linköping 3:2, Växjö - Brynäs 4:1.
včera o 20:47 - TASR

Kometa Brno - HC Plzeň 3:1 v sobotnom zápase českej extraligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotnom domácom zápase najvyššej českej súťaže nad Plzňou 3:1. Sumár: Kometa Brno - HC Plzeň 3:1 (1:1, 1:0, 1:0) Góly: 7. Němec, 21. Zaťovič, 60. Lev - 7. Mertl.
včera o 19:53 - TASR

Hischier podpísal s New Jersey nový sedemročný kontrakt

Švajčiarsky hokejista Nico Hischier predĺžil v piatok spoluprácu s klubom NHL New Jersey Devils. Nová lukratívna sedemročná zmluva mu vynesie celkovo 50,75 milióna dolárov, ročne tak v priemere zarobí 7,25 milióna USD.
včera o 09:54 - TASR

Zykov si nezahrá 20 zápasov za porušenie antidopingového programu

Vedenie zámorskej hokejovej NHL suspendovalo ruského útočníka Vegas Golden Knights Valentina Zykova na 20 zápasov za porušenie antidopingového programu. Zykov podľa generálneho manažéra "zlatých rytierov" Georgea McPheea užil prípravky, ktoré neboli schválené klubom a vedenie o tom neinformoval.
18.10.2019 09:26 - TASR

Straubing - Mannheim 5:1 v nemeckej lige

Výsledok štvrtkového zápasu nemeckej hokejovej ligy: Straubing - Mannheim 5:1.
17.10.2019 21:45 - TASR

Lulea – Leksands 4:3 vo švédskej lige, Hrivík 1+0

Vo štvrtkovom zápase 11. kola švédskej hokejovej ligy prehral Leksand na ľade tímu Lulea HF 3:4. V drese hostí si pripísal gól slovenský útočník Marek Hrivík. výsledky: Brynäs IF - IK Oskarshamn 4:1, Djurgardens IF Hockey - Skelleftea AIK 1:3,Färjestad BK - Rögle BK 5:3, Frölunda HC - Vaxjö Lakers HC 6:5 pp, Linköpings HC - Örebro HK 2:5, Lulea HF - Leksands IF 4:3, Malmö - HV 71 3:4 sn.
17.10.2019 21:38 - TASR

Tréner Stavjaňa po 11 zápasoch skončil v Zlíne, nahradil ho Svoboda

Vedenie českého extraligového klubu PSG Berani Zlín odvolalo z funkcie hlavného trénera Antonína Stavjaňu. Skúsený kormidelník, ktorý prišiel pred sezónou 2019/2020 z Nitry, viedol mužstvo v 11 zápasoch. Zlín v nich získal iba 6 bodov a je na poslednom 14. mieste tabuľky.
17.10.2019 21:28 - TASR

IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp, brankár Rybár asistoval

Vo štvrtkovom zápase fínskej hokejovej ligy prehral Kärpät Oulu s brankárom Patrikom Rybárom a útočníkom Michalom Krištofom na ľade IFK Helsinki 3:4 po predĺžení. Slovenský gólman asistoval pri góle Miku Pyoralu na 3:3. výsledok: IFK Helsinki – Kärpät Oulu 4:3 pp /za hostí Rybár 0+1/.
17.10.2019 20:36 - TASR

Záborský i Grman prispeli asistenciami k výhre SaiPy vo fínskej lige

Slovenskí hokejisti v drese SaiPy Tomáš Záborský a Mário Grman prispeli gólovou asistenciou k domácej výhre svojho tímu nad JYP Jyväskylä 2:1 v stredajšom zápase najvyššej fínskej súťaže. Rozhodujúci gól, na ktorý prihral Grman, padol 61 sekúnd pred koncom riadneho hracieho času.
16.10.2019 20:14 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

22. 10. 2019
Košice - N. Zámky o 17:30
Detva - B. Bystrica o 18:00
Poprad - Zvolen o 18:00
Miškovec - Budapešť o 18:00
Nitra - Michalovce o 18:00
Slovan - L. Mikuláš o 18:30

Odohrané zápasy

18. 10. 2019
N. ZámkyDetva
3:0REPORT
PopradTrenčín
2:3 SNREPORT
ZvolenNitra
4:0REPORT
MichalovceBudapešť
4:1REPORT
L. MikulášKošice
2:4REPORT
13. 10. 2019
DetvaSlovan
2:4REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS16 bodov
2.McPherson A.ZVO16
3.Chovan M.KOS16
4.Hickmott J.BBY16
5.Zigo T.SBA15

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS12 gólov
2.Bonis K.ZVO9
3.Zigo T.SBA9
4.Jääskeläinen J.BBY8
5.Langkow C.MAC8

Najlepší brankár

Matej TomekTRE95.35 perc
2.Košarišťan A.KOS94.22 %
3.Beskorowany T.BBY93.67 %
4.Brust B.SBA93.58 %
5.Rajna M.MIS92.88 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports