Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
HokejPortal
podcast
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Úmyselné poľovanie Oremus odmietol, Stavjaňu rozčúlil najmä Starostov lakeť

zdroj: Miroslav Slávik
13.3.2019 13:30 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Séria medzi HK Nitra a HK Dukla Trenčín sľubovala výborný hokej. Prvé dva zápasy však okrem zopár pekných momentov priniesli aj niektoré nečakané prekvapenia.


V sérii medzi Nitrou a Trenčínom bolo „zarobené“ na dramatickú a emotívnu sériu ešte skôr ako vypukla. Pre známe dôvody. Únosná hokejová hranica by však mala existovať, aj keď ide o semifinálovú miestenku. Tá totiž nie je viac ako hazard s vážnymi zraneniami hráčov, ktorí lákajú fanúšikov na zápasy. Prvý zápas ovládla Dukla. Hoci prehrávala 0:2, nakoniec najmä príkladnou vôľou zápas dokázala otočiť. Ten druhý patril Nitre, pôsobila rýchlejšie, šikovnejšie, ale hlavne efektívnejšie ako v prvom meraní síl. „Myslím si, že sme mali dobré nasadenie a srdce, ktoré nám v prvom zápase chýbalo. Pomáhali sme si v súbojoch, zastupovali sme sa, keď niekto urobil chybu. Čistili sme to pred bránkou. Aj keď nás súper išiel dohrať, hneď dostal pocítiť, že si ti nesmie len tak dovoliť. Mali sme v tom zápase dobrý smer a zaslúžene sme vyrovnali sériu,“ konštatoval po zápase Marek Slovák. Témou číslo jen však po zápase nebol ani tak herný obraz, ktorý tímy ponúkli, kvantum novinárskych otázok smerovalo na tri nešetrné zákroky smerované od hráčov Trenčína k Róbertovi Lantošimu. „Idú nám po najlepších hráčoch, ale za každý podobný zákrok sme ich potrestali. Či už to bolo gólom, alebo bitkou. Každý zákrok bol na hlavu, ale ukázali sme im, že po hlave si skákať nenecháme,“ povedal útočník Nitry. Lantoši v zápase prišiel o jeden zub úplne, ďalších 6 mal zlomených. Po stretnutí s médiami hovoriť nechcel. Boris Sádecký, ktorý „úpravu chrupu“ Lantošimu spôsobil, dostal za atak na nitrianskeho krídelníka trest v hre. Po zápase sa kajal. „Mojím úmyslom nebolo faulovať. Chcel som zahrať čisto do tela, ale žiaľ, „štrajchol“ som protihráčovu hlavu. Nebol to úmysel, mrzí ma to. Dostal som trest, a ten musím rešpektovať,“ konštatoval, aby následne hľadal aj príčiny prehry Trenčanov. „Nitra do toho vletela inak, hrala agresívnejšie a nepríjemnejšie a keď nám odskočila na štvorgólový rozdiel, už sa to ťažko otáčalo. Sme však radi, že berieme do Trenčína aspoň jednu výhru, zvlášť po takom priebehu, keď sme otáčali z 0:2 to bolo psychicky veľmi povzbudivé,“ konštatoval.

Nervozita sa z ľadu preniesla aj na tlačovú konferenciu. Na otvorenú otázku, či bola trenčianska taktika postavená na tzv. poľovačke po reprezentačnom útočníkovi a najrýchlejšom hráčovi domácich Peter Oremus reagoval: „Ako ste prišli na to, že sme poľovali? Na to sú tam rozhodcovia, aby to posudzovali. Nehnevajte sa na mňa, ale Sádecký po kom poľoval? Keď to tak pre vás vyzeralo, pozrite si ten zápas lepšie,“ odvetil, ale mysľou sa už obrátil aj na dôležitý tretí zápas, ktorý Trenčania odohrajú doma. „Sme silní v hre päť na päť. Každá jedna naša formácia si vie vytvoriť tlak a šance. Kľúčom k úspechu v domácich zápasov bude disciplína, tú musíme mať lepšiu ako v druhom zápase,“ konštatoval trenčiansky tréner. Domáci kouč po zápase neskrýval svoje emócie. Zo série troch faulov na svojho dôležitého útočníka mu žlč zdvihol najviac ten posledný, ktorý sa už odohral za rozhodnutého stavu dávno po odohratí puku. Pre mnohých prekvapivým autorom skratového zákroku bol najskúsenejší hráč Dukly Trenčín. „Ja len dúfam, že posledný zákrok Starostu na Lantošiho bude mať dohru. To nebol bežný zákrok. Z môjho pohľadu to bol faul jednoznačne cez čiaru,“ reagoval Stavjaňa.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
JozoNR

 

Polovacka: Polovacka skoncila..lan(tosi) vzdorovala,ale na tretikrat sa ju podarilo zostrelit,ked to uz nikto necakal. Vitazom polovacky sa stal necakane trenciansky (S)starosta
13.3.2019 - 13:40
+8

sedo

 

Videl som obidva zápasy,ale po tejto hnusnej TN polovačke je Trenčín u mňa jednoznačne na odpis v PO!
13.3.2019 - 15:27
+18

KubajZ

 

mmmm Lakeť..dau by som si.: No poď dukla_38 zastaň si Starostu že to bolo čisté a v pohode a že vlastne RL16 čakal pokiaľ Primátor príde aby tam mohol položiť hlavu na ľakeť...Jo a nezabudni spomenúť hákovanie zo sezón 2001/2002 a pyro z roku 2011/2012
13.3.2019 - 13:41
+39

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
oveckinalex

 

Starosta : Lantosiho zuby. dal by som si.
13.3.2019 - 15:27
+4

Tokino

 

Oremus tych sasov nazval rozhodcami??Tych,co v kazdom zapase robia chybu za chybou na obe strany?!Ok tam nech sa potom zvrhne a odpalia vam napr Branka,ved nech to posudia rozhodcovia...Orel sklamal si s tvojou znackou z TN
13.3.2019 - 13:43
+4

Roman-u2

 

Včera už keď bolo z môjho pohľadu rozhodnuté som si špeciálne všímal rozhodcov. A potvrdilo sa to, čo hovoril Peter Jonák u Valábika - rozhodcovia sú absolútne mimo, stojí pri mantinely, kde sa dva otĺkajú a on sa pozerá na druhú stranu ihriska... A potom nastávajú chyby, žiaľ, ale je to už absolútny amaterizmus. Po tej kritike by mali dávať bacha na tie prešľapy
13.3.2019 - 20:03
+1

Kleofas1971

 

Play Off vs. Fair Play: Vyslovím svoj názor, že také zákroky ako sme videli od Sádeckého či Starostu sa v play off stávajú. Často vyplývajú z nasadenia ale často sa udejú aj úmyselným konaním. Ten kto sleduje hokej dlhšie alebo sa oň odborne zaujíma tak vie že sa z času na čas objavia tvrdé a aj surové zákroky. V prípade druhého zápasu NR - TN treba podotknúť, že sa ich udialo v jednom zápase pomerne dosť a hlavne aj bez povšimnutia zo strany rozhodcov. Už to je zarážajúce že tých surových likvidačných zákrokov bolo v jednom zápase veľa. Ale úplnou čerešničkou je fakt že sa udiali vo vzťahu ku jednému konkrétnemu hráčovi. Asi dosť z nás Hokejportalistov si spomenieme na Play Off zápas NR-KE keď Lukáš Novák netrafil telom pri mantineli tuším Laca Nagy ale rukou sa mu to už podarilo. Klobúk dolu pred postojom trénera Staviaňu, ktorý to odsúdil a naložil vlastnému hráčovi. Preto ma zarazil postoj trénera Oremusa, a za ten jeho výrok by sa mal asi do konca života hanbiť. Myslím že aj vo vzťahu k jeho pôsobeniu v reprezentačných štruktúrach mal stáť pri vyjadreniach pevne na zemi. Ako sa teraz pozrie do očí ľuďom v repre. Ťažko sa mi hľadajú slová,ale ak tie zákroky nechcel vidieť (lebo tvrdiť že sa nestali sa nedá, všetci sme ich videli) potom ma napadne myšlienka, že či to tak asi malo byť?
14.3.2019 - 8:36
+9

pepan77

 

Ja by som za ten zkrok podal trestne oznamenie...
13.3.2019 - 13:49
+10

Juho2233

 

A aj na Majdanove vyhrážanie?
13.3.2019 - 15:32
+6

Kleofas1971

 

Majdanove Vyhrážanie? Tak to je úplne iná vec a nedá sa to spájať. Počas zápasu sihráči ponadávajú povyhrážajú a len niekedy sa pobijú. Ale toto má dosah na zdravie človeka čo je diametrálny rozdiel a teda neporovnateľný. Prekrývať ublíženie na zdravý s nejakou fádnou telefonickou nahrávkou ktorú nejaký podrazák zostrihanú zverejnil, tak tieto veci sa naozaj nedajú.
14.3.2019 - 9:17
+6

kurtsteiner

 

Podaj.
14.3.2019 - 10:04
0

burnzie

 

200+
13.3.2019 - 13:53
0

Bielomodry

 

300-
13.3.2019 - 13:54
+1

tep

 

+- 150
13.3.2019 - 14:10
0

Urpiner16

 

13.3.2019 - 14:14
+4

Sedko NR

 

Kde by nabral
13.3.2019 - 16:03
+3

Sunkafit

 

-100
13.3.2019 - 14:13
+3

Acorgonka

 

mas nieco aj k teme ci potrebujes dat vediet ze to sledujes ? keby bolo aj 500tak co?
13.3.2019 - 13:56
+4

NRfan

 

On si len potreboval "zatrolit", trosku pochopenia.
13.3.2019 - 14:30
+6

forwardPP

 

500 možno bude ale z toho 200 od bigbrothera.
13.3.2019 - 15:04
+13

sloniik

 

bony?
13.3.2019 - 15:13
+1

Sedko NR

 

Počuli ste slovo kamaráta Kovala.
13.3.2019 - 16:04
+4

AdamNR

 

Toto obhajuje len hlupak...
13.3.2019 - 13:54
+12

Corgi77

 

Alibista 'solič' Oremus. Sklamal si. A to ako trénera Nitry som ťa mal rád.
13.3.2019 - 14:10
+9

Big brother

 

Pane bože. Čo zle Oremus povedal?
13.3.2019 - 14:18
+6

moke19

 

povedal, ako naši politici, že "skutok sa nestal", lenže stal sa
13.3.2019 - 14:22
+21

Big brother

 

A čo mal povedat? Ze "ano, poslal som hračov aby zlikvidovali Lantošiho"...? Boze...
13.3.2019 - 14:52
+3

luciakanky

 

úprimne ak by povedal, že to tak bolo a poslala Staorstu aby trochu na Lantošiho poľoval tak by som to prijala lepšie ako tieto nič nehovoriace vykrúcacie reči a hranie sa na chrumkavého
13.3.2019 - 14:55
+7

Big brother

 

Jasne Starostu sme posielalu aby zranil superovho hrača..
13.3.2019 - 15:00
+3

sedo

 

podla toho čo som videl by som sa ani nečudoval že to tak bolo
13.3.2019 - 15:30
+3

Loizo

 

Vy ste fakt pribrzdeny.. Na takéto veci by sa posielal bezvýznamný hráč a nie kľúčový obranca.. Fak pribrzdeny... Sorry
13.3.2019 - 18:47
+4

hradnaveza

 

Však vy ste tam všetci bezvýznamný
13.3.2019 - 18:55
+20

Loizo

 

Ty sŕšiš odbrzdenosťou v sile Tvojho argumentu..
13.3.2019 - 20:40
0

kurtsteiner

 

Ale kolko plusiek.
14.3.2019 - 13:04
0

kurtsteiner

 

Rozmyslaj prosim ta najskor a potom otvor pusinu.potom nevyplodis takuto sracku.
13.3.2019 - 16:35
0

yogi

 

Ano urcite poslal nasho najlepsieho obrancu aby ho zlikvidoval..tebe ide ozaj
14.3.2019 - 12:29
0

lubfito

 

Takto sa vyjadrujú deti ktoré vedia že urobili niečo zlé, ale nemajú odvahu povedať že za to môžu oni...
13.3.2019 - 14:37
+27

Es5

 

Big brother: Co dobre si ty napisal?
13.3.2019 - 14:47
+2

mili28

 

teraz si zaťal do živého a nas..l di si do vlastného hniezda, pretože solič je len jeden a to Antonín... za predpokladu, že vieš o com píšem
13.3.2019 - 21:25
+2

HockeyBender

 

Ak chce Lantoši niekedy pôsobiť v Zámorí tak si musí zvyknúť na takúto tvrdú hru tam nemá svoje zuby hádam nikto. Náhodou to je pre hokejistu povinnosť prísť o zuby tiež som prišiel o predné 2
13.3.2019 - 14:15
+5

antinamor

 

Tak povinnost říkáte Kefalíne. A co to je ta povinnost, můžete nám říct?
13.3.2019 - 14:18
0

HockeyBender

 

To nevím ale vím jaká je kadence samopalu vzor 58: TATATATATA
13.3.2019 - 14:21
+3

antinamor

 

Tak pri tej kadencii teda zostaň a nemiešaj sa do diskusie dospelým.
13.3.2019 - 15:25
+5

riso20

 

Snad u té kadence vole
13.3.2019 - 15:31
+1

worth

 

Bolo by praktickejsie keby si na zaciatku kazdej diskusie umiestnil zoznam uzivatelov ktori smu a ktori nesmu do danej diskusie zasahovat. Vdaka.
13.3.2019 - 16:19
+8

6911

 

neblázni...
13.3.2019 - 14:20
0

lubfito

 

A nenastúpil Lantoši ešte potom čo mu Sadecky tie zuby vyrazil?
13.3.2019 - 14:48
+1

Acorgonka

 

ale to normalne pri hokeji alebo ti prekotilo plastovu tatrovku ci ta prehodilo cez riadidka bike?
13.3.2019 - 15:19
+6

HockeyBender

 

Na hokeji hokejkou ale pobavilo lebo aj na bajku som prisiel k podobnému zraneniu ale vtedy iba popraskali
13.3.2019 - 15:47
0

Acorgonka

 

Tak je potom vsetko v poriadku tu nejde o to ci prisiel ale ako k tomu prisiel nie je jedno ci ti vyrazi zub kokejka alebo odrazeny puk a pod alebo ci dostanes taku planovanu supu ze prides o jeden zub + 5 zlomis jednym umyselnym zakrokom o tom sa nemusime sporit
13.3.2019 - 16:12
+5

Big brother

 

Jasne, Starosta to prehnal, bol za to patrične potrestany, ale zas tu nerevte preboha. Keby mal ten faul nejake nasledky (napr. otras mozgu), tak ok, určite by sa hodil aj dodatočny trest, lebo zdravie je vzdy na prvom mieste. Ale nič tam nebolo, akurat vybité zuby. Piatok je novy zapas, treba ešte pritvrdit a neposrat sa z tych večnych nitrianskych stazností, ktoré uz preboha nemozu mat ziadnu vahu. Takže pome hoši, piatok ešte pritvrdit, ale čisto uz, aby sme zas polku zapasu nepresedeli na trestnej skrz zbytočnosti

13.3.2019 - 14:16
+23

gallup nr

 

"Ale nič tam nebolo, akurat vybité zuby." Nuž, nič ako nič.
13.3.2019 - 14:17
+31

Big brother

 

Vybite zuby su v hokeji bezna vec.
13.3.2019 - 14:19
+6

Dukla_Trenčín_38

 

Asi nikdy nevidel usmiateho Oveckina
13.3.2019 - 14:22
+11

gallup nr

 

Netvrdim ze nie, ale je rozdiel, ci napriklad po zasahu pukom alebo po udere do hlavy. Ale to je jedno. Sadeckeho zakrok dopadol velmi nestastne, tiez si nemyslim, ze isiel do toho suboja s umyslom zranit. Ale Starostov laket po odohrani puku za stavu 4:1 pre NR, to mi hlava neberie...
13.3.2019 - 14:23
+10

Big brother

 

Ved toto...proste mu neštastne vyletel laket. Bol potrestany za to. Tomás Starosta je inak gentleman na lade, toto sa mu nestava, je jasne, ze aj to sa musi brat do uvahy.

...a hadam si nemyslite, ze by Oremus posielal našho najlepšieho obranu zlikvidivat superovho hrača...
13.3.2019 - 14:30
+6

len_tak

 

Ja si to myslím. Oremus to už spravil aj predtým. Charakter človeka sa vekom nemení.
13.3.2019 - 14:46
+22

IIIIIIII

 

oremus: ktovie ci by hovoril ale hlavvne sa citil rovnako keby taky loket pri sporte vyleti niekto jemu blízkemu ....napríklad na tenisovom turnaji...
13.3.2019 - 18:02
+2

Es5

 

Zakerny gentleman co to v hlave neuniesol ked okolo neho lietaju hraci a on uz deduskoo nestiiiiiha a tak to dal ako .......T
13.3.2019 - 14:53
+7

Big brother

 

Starosta to uplne v pohode dava tych vašich superrychlikov...
13.3.2019 - 14:59
+6

Nitran333

 

hej videli sme to všetci, jaaaj dal by som si
13.3.2019 - 15:02
+18

lubfito

 

ty aj pozeráš tie hokeje vôbec?
13.3.2019 - 15:03
+10

Big brother

 

Jasneze včera ste vyhrali vdaka dvom veciam - efektivita a naša nedisciplinovanost.
13.3.2019 - 15:05
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
sloniik

 

nepozera len tuka blbosti na HP
13.3.2019 - 15:15
+2

obvious

 

Lakeť nešťastne nevyleti meter pred nárazom hlavne keď sa na tu dohrávku chystal niekoľko sekúnd. O tom, že to nebol úmysel ma nič nepresvedčí. Podobne ako Brankov kroskek na hrdlo v prvom zapase už neviem komu asi Scheidlovi. Žiadna náhoda mal veľa času rozmýšľať a ešte sa ide hádať s rozhodcom že sa vlastne nič nestalo
13.3.2019 - 15:03
+4

Big brother

 

Ze krošček na hrdlo..vam to uz riadne ...e
13.3.2019 - 15:06
+4

obvious

 

Sedel som 3 metre odtade, čistý výhľad cez sklo v telke boli zábery iba od Brankovho chrbta takže to vidieť nebolo. Valabik aj vtedy povedal že nevie prečo ho vylučuje keď tam takých zákrokov bolo milión. Bolo to kvôli tomu, že to išlo na krk keď Scheild klacal na kolenách. Sa čudujem že nebol ešte osobný trest k tomu.
13.3.2019 - 15:09
+7

Big brother

 

Ty si neni normalny. Jasne, išiel s umyslom ho drbnut do hrdla. Ja nechapem vobec ze jakto ze bol Scheidl po tom zakroku v pohode toto čo tu niektorí predvadzate je choré...ved vy to tu popisujete ako keby naši chceli vašich hračov pozabijat. Ja chapem ze emocie lomcuju, ale klud.
13.3.2019 - 15:13
+5

obvious

 

ja som to videl z druhej strany priamym vyhladom ale kedze narozdiel odomna ty normalny si a tvoj mozog si dokaze podla Scheidlovej vysky na kolenach a vysky Brankovej hokejky domysliet kam ten uder siel, nech sa paci video. https://streamable.com/p2vl2 uz iba ze by si ma este obvinil, ze pod vplyvom emocii som to video vygeneroval softverom. asi preto hral dalej zapas, lebo ten uder nemusel byt taky silny. ty si prosim ta uvedom, ze ja tu nevyplakavam ze niekto spravil faul. ja chcem poukazat na to ze je rozdiel medzi hacikom pri samostnanom uniku a laktami na hlavu, hokejky do krku a faul kolenom. to su hnusne fauly, ktore smrdia zraneniami.. este ti tu pripajam aj video, kde je jasne vidiet ako Starostovi nestasnou nahodou na poslednu chvilu vyletel laket. https://streamable.com/e26eq a ak ani tu nedokazes uznat, ze islo o umysel, tak je evidentne ze tvoja objektivita trpi a nema zmysel s tebou o nicom diskutovat, lebo so vsetkymi lomcuju emocie este raz aj v obrazku, keby bolo video na tebe prirychle.. pozri ako daleko je od Lantosiho a uz ma laket hore. to nie je nestastne vyleteny laket. https://pasteboard.co/I5f6bkU.png
13.3.2019 - 15:53
+23

Big brother

 

Boze ved pišem, ze sa to Starostovi vymklo z ruku...ale ten Radivojevicom "akozefaul", s tym na mna nechod. Uplny nezmysel.
13.3.2019 - 15:56
+1

obvious

 

mas pravdu, rozhodca sa vlastne upiskol, v ziadnom pripade to faul nebol... ja som tiez iba videl, to co som pod vplyvom emocii chcel vidiet, spolu s ludmi okolo mna (z toho asi 5 z trencina)
13.3.2019 - 16:00
+2

Big brother

 

Ved hej...takych zakrokov bolo milion.
13.3.2019 - 16:03
0

Big brother

 

Prosim ta daj sem aj ten faul nitrana na konci prvej tretiny, ked uz ste takí majstri v strihani videi...dik.
13.3.2019 - 15:58
0

blazon

 

Dik za videa. Po tom ako vidno kde a ako sa Starosta pozera a co je toho vysledok, mozte diskusiu zavriet, lebo toto musi byt kazdemu jasne a komu nie, aj tak ho nikto a nic nepresvedci. Obvious, dobra praca.
14.3.2019 - 16:29
0

sedo

 

ty musíš byt riadny pacient podla toho čo tu píšeš
13.3.2019 - 15:33
+1

PatriotTN

 

Ano u teba je zasadny rozdiel ked trencan vybije papulu nitrancanovi ale keby to bolo naopak je to v poriadku ako vacsina co tu vyplakava...vy ste sa teraz zobudili ze v hokeji sa aj vybijaju papule asi
13.3.2019 - 18:36
+1

miro-nr

 

Ked sa tak stane ,potom tu možes písat pixoviny,ale ak si si nevšimol,tak vaši primitívi na lade zatial idú po zdráví našich hokejistov!
Ked to nevidíš nevadí,daj si dole značkové okuliare,prestaň "žrať"klobasky od Starostu,leno máš asi spuchnuté viečka a nedovidíš na lad!
13.3.2019 - 18:53
+4

Nitran333

 

Poviem ti to chlapce takto. Bez emocii, urazok. Zober si, ze mas syna, s ktorym chodis od malicka na treningy, venujes mu vsetok svoj volny cas, sviatky, piatky same zapasy, turnaje, dokola stale. Potom z neho vyrastie dospely hokejista, a ty z hrdostou chodis na neho pozerat. Pride zapas a par premitivovanych, mozno aj unyselne poslanych protihracov ti skoro zmrzaci syna. Ano moze sa to stat aj pri beznych subojoch, ale kazdy sudny clovek musi uznat, ze toto boli UMYSELNE zakroky hraniciace zo zdravym hraca. Chlapci ak tu niekto z Vas ide obhajovat, to co ste vcera stalo Robovi a je jedno kto to spravil, tak nema cenu dalej s Vami diskutovat. Robo zelam skore uzdravenie a skory navrat na lad, najlesou odmenou bude, ak este parkrat napnes siet trencanskej branky.
13.3.2019 - 19:08
+18

FP-Romanides

 

Veď to boli ešte mliečne.
13.3.2019 - 14:24
+7

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
FP-Padre777

 

pocuj dojdi vybijem ti "len tak" zuby a podame si ruky a pojdeme dalej nie??...čo vam šibe?...ok ked je to v zapale hry ale tu jasne bola ruka hore a isla na tvar hraca z cielom mu ubližit... to je uplne niečo ine
13.3.2019 - 16:01
0

Sedko NR

 

Nič mu nieje, iba otras mozgu má a to je iná frajerina. Pes, pes je tu.
13.3.2019 - 16:06
+3

fagaf

 

frajerina je mac promile
13.3.2019 - 16:16
+1

Sedko NR

 

2,5
13.3.2019 - 16:24
+1

6911

 

Nič mu neni - otras mozgu má
13.3.2019 - 14:21
+4

Big brother

 

Isteže...
13.3.2019 - 14:23
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Ty sa neozyvaj, ja som uz zazil ked polovica superovho timu mali v play off otras mozgu a všetcia hrali...pozdravujem do Martina
13.3.2019 - 14:33
+3

Nitran333

 

poratame sa nemaj strach
13.3.2019 - 14:39
+1

dusan1980

 

Ano my vam zuby poratame opat...Vobec nemam strach
13.3.2019 - 15:30
+2

Nitran333

 

nič iné neviete
13.3.2019 - 15:44
+4

hladacvody

 

Si trapny obhajujes tu sprostosti....
13.3.2019 - 19:04
0

worth

 

narafali sme
13.3.2019 - 14:38
0

29kubko10

 

Takže merítkom dodatočného trestu v Slovenskej lige je otras mozgu? Zaujímavé... každý zákrok na hlavu by mala prešetriť disciplinárka. Alebo nech sa bijú do hlavy, hlava nehlava.
13.3.2019 - 14:22
+20

Big brother

 

- všade vo svete sa pri určení trestu berie vo velkej miere do uvahy nasledok zakroku

- tak potom ziadam dodatočny trest pre nitrianskeho hrača, pri zakroku na konci prvej tretiny (Versteeg tušim..?)
13.3.2019 - 14:26
+11

Ottawa Senators

 

Tvoje žiadosti a príspevky nemajú žiadnu váhu.
13.3.2019 - 14:27
+66

forwardPP

 

Vyžltiť.
13.3.2019 - 15:03
+2

tep

 

A koľko dostal stopku hráč, čo spôsobil otras mozgu Mattovi Cope-ovi a ten si od 2017ho už nezahral? Aký trest by pasoval takému hráčovi?
13.3.2019 - 14:32
+9

weefoe

 

Ty si riadny pacient? Vraj keby mal následky napr. otras mozgu, to by bola spokojnosť... Bol to úmysel jak sviňa, ešte keby v zápale boja ale ten starý TN Pňak si to ešte vyrátal.
13.3.2019 - 14:27
+5

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
N-R-N-R

 

Za rovnaký zákrok dostal Bača stopku na ďalšie zápasy ... Takže keď dostal stopku hráč NR Bača za rovnaký zákrok, tak prečo nie hráč TN? Či TN je privilegovany klub?
13.3.2019 - 14:34
0

Es5

 

Big brother: Ked chcete pritvrdit musi Oremusko porozdavat v satni TVRDOLIN nech pritvrdnu niekde ine lebo v hlavach maju pritvrdnute az moc
13.3.2019 - 14:51
+9

kurtsteiner

 

Hoši načo ich drazdite?serte na to.
13.3.2019 - 16:40
0

Bielomodry

 

Big: Nie Starosta ,NEBOL ESTE POTRESTANY..
13.3.2019 - 16:44
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
krofak

 

Čudáčik?
13.3.2019 - 17:06
0

duklaHK

 

starostov zakrok bol chrapunsky. to az ked bude mat ten otras mozgu tak si ochotny to priznat? zas si tu nasu duklu neobhajujte za kazdu cenu. myslim si ze aj priznat chybu si je chlapske. ja nasim fandim ale toto bolo moc. cele mi to pride jak keby ste sa poniektori hrali na kolesika...
13.3.2019 - 19:49
+18

pifel

 

Ty si dobry mentalny atlet...
13.3.2019 - 19:57
0

Kleofas1971

 

Myslým že podľa toho ako bol Lantoši dezorientovaný po tých zákrokoch, predpokladám že asi veľa nechýbalo aby sa to skončilo aj horšie. Či čakáme kým sa niečo stane, a až potom sa riešia opatrenia (aké slovenské). To snáď nie. Bol by som zvedavý, ako by sa tu vyjadrovali ľudia keby boli na mieste Lantošiho a vypľúvali by zuby na ľad. Asi by aj potom ospevovali najlepších obrancov so šedivou bradou a pod. Ľudia to sa naozaj musí niečo stať...?
14.3.2019 - 13:35
+2

pepan77

 

este par zakrokov na otras mozgu a nebude mat kto dohrat potom mozete pozerat vecernicek a listky na hokej strcit do z....
13.3.2019 - 14:25
0

Hasan13

 

Starosta ma podla mna po serii. Keby som mal 46 ročny vekovy priemer obrancov, tiez by som mal mindraky z takeho hraca, tie prvé dva zakroky dajme tomu vyplynuli zo subojov, ale z toho posledneho ktory som videl iba dvakrat sa mi doteraz dviha zaludok.
Dukla vie, ze ked chce ist dalej, moze nas "vybuchat" len fyzicky, ale nemoze nas vybuchat hokejovou sikovnostou. Vcera sa ukazalo, ze styl Dukly s takym vekovym priemerom sa nedá hrat na 100% 2x za2 dni. Mozes sa o to pokusit, ale ked si vsade neskoro, sú z toho len fauly.
Kombinujme, korculujme a bude to dobré.
13.3.2019 - 14:26
+19

Big brother

 

Vy ste mali akurat to štastie, ze ste v prvej tretine svoje šance využili a my nie.
13.3.2019 - 14:36
+8

pepan77

 

Lebo vy ste to stastie nemali v prvom zapase...
13.3.2019 - 14:43
+8

Big brother

 

No nemali, aj v prvom zapase ste dali prve dva goly vy. Ale vtedy sme to aspon otočili.
13.3.2019 - 14:45
+2

Loizo

 

Aj štatistiky boli v prvom zápase v náš prospech...tam o šťastí TN bez nároku. NR nevedela čo má hrať.
13.3.2019 - 20:35
+1

Hasan13

 

Štastie praje pripraveným V prvom zápase zaprialo vám (starostov gól po odrazenom puku na 2:2). Včera nám, išli sme mu naproti, aj keď súhlasím, že Radjenovic mal vedenie 0:1 na hokejke a mohol to byť iný zápas. V každom prípade platí čo som napisal, kombinačne a rýchlostne sme o level vyššie, otázne je, či to predáme a bude to stačiť.
13.3.2019 - 14:44
0

Big brother

 

Čo sa tyka rychlosti, tak aj vaši beci maju problemy...
13.3.2019 - 14:48
+2

Hasan13

 

Nemýl si problemy s rychlostou s tym ze nasi beci nevedia branit a ze su chaosáci. U vás korculuje len Hecl a v prvom zápase kym vladal tak aj Bartovič, v druhom uz korculoval iba Hecl.
13.3.2019 - 14:52
+3

Big brother

 

Druhy zapas by som moc do uvahy nebral, tam sme sa nedisciplinovanostou sami odpojili zo zapasu. Inak problem maju vaši veci s viacerymi utočnikmi...Bartovič, Hecl, Mikula, Hlinka, Olvecky...len ide o to, aby sme sa nenechali vylučovat...naši zas zatial mali problem akurat s Lantošim a Kardašianom...inak ked sa nenechame zbytocne vylucovat, tak sa to da.
13.3.2019 - 14:57
+3

pepan77

 

Velky brat tienovy trener
13.3.2019 - 15:20
+2

Big brother

 

A z obrancov mame akurat Starostu (37r) a Cebaka (36r) starych.
13.3.2019 - 14:47
+1

kurtsteiner

 

Ja sa ti divim ze na nich akurat tak nedrbes....
13.3.2019 - 16:53
0

lubfito

 

Veď on to tu celé začal pre pána Jána
13.3.2019 - 18:00
+9

Big brother

 

Prepač.
13.3.2019 - 18:07
0

kurtsteiner

 

Ktovie s kym by sa vadili keby tu neni sami medzi sebou.ono by sa nieco naslo.
14.3.2019 - 10:09
0

batman

 

V prvom zapase bol kto hokejovo sikovnejsi? Presviedcajte sa o tom, ze Dukla nevie hrat hokej, kludne ano, nam to vyhovuje.
13.3.2019 - 15:05
+3

jannes

 

Presne +++
14.3.2019 - 8:24
0

greendeath

 

Tondo "solič": Nam nejak zmekol...
13.3.2019 - 14:28
+12

gallup nr

 

ja si pamatam, ako tichonov na stare kolena na striedacke hraca po prilbe pohladkal
13.3.2019 - 14:31
0

mitoO

 

14.2 Disciplinárne obvinený hráč, ktorý ľahko zraní protihráča tak, že akýmkoľvek spôsobom, ktoroukoľvek časťou svojho tela alebo výstroja, napadne oblasť hlavy alebo krku protihráča, alebo protihráčovi bráni v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom alebo mantinelom, sa potrestá zastavením činnosti:
14.2.1 prvý prípad 3 až 10 zápasov
14.2.2 ďalší prípad 5 až 15 zápasov

14.3 Disciplinárne obvinený hráč, ktorý ťažko zraní protihráča tak, že akýmkoľvek spôsobom, ktoroukoľvek časťou svojho tela alebo výstroja, napadne oblasť hlavy alebo krku protihráča, alebo protihráčovi bráni v hre takým spôsobom, že spôsobí kontakt hlavy protihráča s ochranným sklom alebo mantinelom, sa potrestá zastavením činnosti:
14.3.1 prvý prípad 5 až 20 zápasov
14.3.2 ďalší prípad 10 až 35 zápasov

Starosta 4z, Sadecky 8z.

Takto nejako by som to dal ja.
13.3.2019 - 14:36
+5

Big brother

 

chudak Sadecký, toto je sen
13.3.2019 - 14:38
+4

mitoO

 

Veru, chudak Sadecky.
13.3.2019 - 14:41
+37

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Es5

 

Big brother: Pekne si napisal a ja dam aj zdrobneninku CHUDACIK
13.3.2019 - 14:55
+8

dejvidBB

 

Mozu zaplatit tisicku ako vy za Dudasa a budu hrat nie?
13.3.2019 - 14:57
+19

mitoO

 

Ano, ale...: HLAVA I.
Článok 3

Disciplinárny orgán môže so súhlasom disciplinárne obvinenej osoby uložiť namiesto trestu zastavenia činnosti v rozmedzí od 2 do 5 zápasov pokutu až do výšky 1 200,- EUR, pričom disciplinárne obvinená osoba má zastavenú činnosti minimálne na jeden zápas.

Cize Sadeckeho by sa to v pripade mnou vymeranych trestov netykalo.
13.3.2019 - 15:09
+1

88Backo

 

Skôr opačne,Starosta fauloval úmyselne Sadecky nie
13.3.2019 - 15:24
0

mitoO

 

Vidis tam nieco o umysle Backo?
13.3.2019 - 15:25
0

88Backo

 

Tak,ale ja len narážam na výšku trestu
13.3.2019 - 15:54
0

dusan1980

 

Nikto nikoho nezranil...Lantosi pokracuje piatok aj sobotu....
A vybite zuby su kazdy jeden zapas pomaly na prohrame to zranenie nie je...
Mne ked ich vyrazili v Prahe na zapase tiez som neplakal a nepytal trest...
Pokial bude hrat je zdravy = 0 zapasov
13.3.2019 - 15:36
+2

Ottawa Senators

 

Cela liga teraz moze bit kohokolvek do hlavy, za 0 zapasov sa to oplati.
Neviem ci si robis len srandu alebo ta ta Prah poznacila.
13.3.2019 - 15:51
+9

kurtsteiner

 

Za riaditela disciplinarky toho chlapa,ma rozumu za troch.
13.3.2019 - 16:55
0

Kleofas1971

 

???????????
14.3.2019 - 13:47
0

OhlodTN

 

Nerád, ale musím uznať, že trest pre Starostu by bol na mieste, to s hokejom nemalo nič spoločné. A keď už taky zákrok urobil, mal sa aj odplate postaviť čelom... Sadeckého zákrok mi prišiel skôr nešťastný, aj vzhladom na jeho "históriu" si myslím, že stop na 1 zápas bude stačiť.
13.3.2019 - 18:48
+5

blafak

 

Koľko by si dal Blackwoterovi za faul na Holendu - roztrhané väzy v kolene a od posledného zápasu u Vás je mimo hry a na krku 2 operácie....
13.3.2019 - 20:08
+3

miro-nr

 

Kolko by si dal Trenčanovi čo odpalil karieru(už v pokročilom veku) Chrenkovi,nedostal ani 2 minuty a Tomaš koleno v "prdeli" !?
13.3.2019 - 20:39
+3

mili28

 

koľko by si dal Versteegovi, že odpálil koleno a vyradil na celu sezónu Olveckeho?
13.3.2019 - 21:35
+1

blue-311

 

Kolko eur by ste mi obaja dali ak Vam vybavim liecebny pobyt v ustave philippa pinela v pezinku?
13.3.2019 - 22:10
+20

worth

 

14.3.2019 - 0:18
0

Kehrmann

 

3 mesiace.tolko ako dostal
14.3.2019 - 10:01
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mili28

 

dobrého dealera si narazil kamo...
13.3.2019 - 21:33
+1

strojar

 

Takže Richard Zlatoústy je znepokojený.
13.3.2019 - 14:37
+4

Es5

 

On je hlavne znepokojeny ze mu konci dobre platene miestecko v srandalige
13.3.2019 - 14:56
+1

frantapriklep

 

netrafil si diskusiu
13.3.2019 - 14:56
+12

strojar

 

Ale trafil:
„Som nesmierne spokojný v akom tempe, nasadení a kvalite sa tohtoročné Kaufland play off Tipsport Ligy rozbehlo. Do play off bezpochyby patrí maximálna tvrdosť, bez ktorej si vypäté zápasy neviem predstaviť. Som však znepokojený, koľkých zákrokov na hlavu a krk sme boli v prvých zápasoch svedkami. Budem apelovať na kluby, disciplinárku aj oddelenie rozhodcov, aby tento fakt vnímali citlivo predtým, ako by prišlo k zraneniam, ktoré v hokeji nechceme vidieť,“ uviedol Lintner na facebookovej stránke Tipsport Ligy.

Zase "rieši" problém na fasaknižke.
To je dobré pre puberťákov a nie to to, aby sa akýkoľvek problém skutočne riešil. Nevraviac o jeho predošlom vyjadrovaní o tom ako treba chrániť rozhodcov pred útokmi na nich a verejnom hodnotení ich výkonov a chýb.
13.3.2019 - 15:08
+2

frantapriklep

 

Opakujem, netrafil :-P
13.3.2019 - 15:34
+6

ekaver

 

tebe sa o tom Lintnerovi hádam aj sníva
13.3.2019 - 17:05
+1

antinamor

 

Nielen jemu. Aj mne sa minule prisnil sen, že si zbalil svojich 5 švestiek a odinštaloval sa z Prohokeja. Jedine žeby to nebol sen, ale predtucha. Uvidíme
13.3.2019 - 17:58
+2

cipulis

 

Dukla ako ju pozname
13.3.2019 - 14:44
+2

Bizzaremifo

 

veľmi špinavý Starostov zákrok...nečakal by som, že taký skúsený hokejista takto nezvládne emócie .. za toto by mal jednoznačne dostať stop na niekoľko zápasov..
13.3.2019 - 14:49
+4

zubo

 

Po zhliadnuti videi hore, mam tiez taky nazor. Podotykam ze zapas som nevidel a ci tam bolo takych veci viac z oboch stran, ale velmi spinavy a premysleny zakrok. Tfuj
13.3.2019 - 17:16
+4

FP-labrador24

 

len tolko: Starosta...civilny súd!
13.3.2019 - 14:53
+3

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NRfan

 

13.3.2019 - 16:10
0

zubo

 

Preco zlahcujes?
13.3.2019 - 17:17
0

pepan77

 

Robo nespadol na zem..trest nebude ziaden podla odbornika Big bordel...
13.3.2019 - 14:55
+3

Dasty10

 

Fandim Trencinu a chcem aby postupil ale to co urobil Starosta 2x to je spinavost. Clovek by cakal od tak skuseneho hraca 38 rocneho, byvaleho reprezentanta, ze to ma v hlave upratane, ze bude vzorom od ktoreho sa maju mlady ucit, odovzdavat im skusenosti ale ich aj viest k fair play. On ale ukazal pravy opak a to ze je uplne vypatlany.
13.3.2019 - 14:58
+8

antinamor

 

Smola, že namiesto buchiet s makom asi pravidelne tlačí surové mäso. Potom to takto dopadne.
13.3.2019 - 15:10
+2

FP-palkopal

 

Tu je vysledok celeho hokeja....: Nevyrazne vedenie slov. hokeja,Lintner jeden neschopný manažer celeho slov. hokeja,rozhodcovia najslabší článok slov. hokeja a trenerí tých ani nemusíte spomínať.Sú to ľudia z radov s nízkým myslením a Oremus ako ho pozname jeden slaboch ktorí ako trener nedosiahol nič.nevychoval jedneho špičkoveho hrača a teraz čo predvádza Dukla to hraniči už o podanie trestneho činu a ten trener ich ešte aj podporuje.Ja osobne som skončil včera s hokejom a nech si hraju ako len chcú,ale toto už nie je šport a o ferovosti sa neda napísať hoci iba jednu vetu,pozabijajte sa navzajom urobite radosť niektorým fanušikom....
13.3.2019 - 14:58
+4

Big brother

 

"Podanie trestneho činu" to som ešte nepočul
13.3.2019 - 15:02
+3

kurtsteiner

 

Ukludni sa,brepceš potom ty trestny cin
13.3.2019 - 16:58
0

frantapriklep

 

Starostov zákrok bol za čiarou, myslím že na tom sa zhodli úplne všetci, takže nejak špeciálne niet o čom diskutovať. Jediná otázka je, koľko mu disciplinárka vymeria.

Trenčania by určite brali všetkými desiatimi 3 zápasy, Nitre sa budú aj štyri máliť. Hlavne, aby bol Lantoši okej a aby sme už takéto zákroky nevideli, lebo do hokeja nepatria.

Sádeckého by som omilostil, lebo tam úmysel nebol, to bola nešťastná náhoda, že ho trafil zrovna takto. Svoje si už odsedel.

13.3.2019 - 14:59
+19

mitoO

 

V disciplinarnom poriadku nie je nic o umysle, ci neumysle, v pripade napadnutia hlavy a krku.
13.3.2019 - 15:12
+3

kabelko55

 

Sadecky dostal trest v hre tá automaticky stop v ďalšom zápase ďalej sa to riešiť nebude ani tam nebol úmysel. Starosta včera ukončil kariéru
13.3.2019 - 15:12
+2

mitoO

 

Akoze by sa to dalej neriesilo? Ved zhranil protihraca.
13.3.2019 - 15:17
+1

kabelko55

 

Sadecky zranil protihráča??? Veď hneď pokračoval v hre. Iba bol otrasený po zákroku. Zraniť znamená vyradiť z hry. Tým samozrejme neobhajujem ten zákrok. Niekedy naopak čistý zákrok spôsobí zranenie Chára vs Šatan
13.3.2019 - 15:27
+3

mitoO

 

6 vybitych zubov nie je zranenie?
13.3.2019 - 15:30
+7

Big brother

 

Nie.
13.3.2019 - 15:31
+1

kabelko55

 

Ešte raz. Bol to zákrok potrestaný trestom v hre. Napríklad navrhnutie obočia vysokou hokejkou je zranenie na dodatočný trest? To je na 2+2 a vybavene
13.3.2019 - 15:36
0

tep

 

Môžeš sa doma pri krájaní porezať, tiež budeš zranený, ale nebudeš PN...
13.3.2019 - 15:33
+1

forwardPP

 

Trest v hre automaticky rieši disciplinárna.
13.3.2019 - 16:57
+4

strojar

 

Mal som o tvojich názoroch a objektivite postoja k hokeju vyššiu mienku.
Škoda.
13.3.2019 - 15:15
+2

antinamor

 

Mýliť sa je ľudské.
13.3.2019 - 15:20
+1

antinamor

 

Prišlo k ťažkému ublíženiu na zdraví u hráča Lantošiho? Prišlo. Spôsobil ho svojim zákrokom do oblasti hlavy a krku hráč Sádecký? Spôsobil. Čo je na tom nejasné?
13.3.2019 - 15:23
+2

ATakNejak

 

úprimne pod ťažkým ublížením na zdravý si nepredtavujem zákrok, kedy môže hráč hneď v ďalšiom striedaní hrať...
13.3.2019 - 15:25
+5

antinamor

 

6 vybitých zubov by si nazval ako? Obšuch? To, že je Play-Off a hráč ide aj cez bolesť je jasné. Máš predstavu, akú bolesť ti spôsobí 6 vyrazených zubov? Úprimne? Veľkú.
Doba liečby a percento poistného plnenia podľa ALIANZ:
086 Strata alebo nutná extrakcia jedného až šiestich zubov, následkom pôsobenia vonkajšieho násilia (nie po zahryznutí) 6% 42dní
Ešte stále tvrdíš, že to nie je ťažké ublíženie na zdraví? Doba liečby 1 a 1/2 mesiaca takmer, pri nekomplikovanom stave.
13.3.2019 - 15:32
+3

frantapriklep

 

To neurobil Sádecký.
13.3.2019 - 15:35
0

dusanTN

 

Urobil.
13.3.2019 - 15:51
+3

miko 75

 

Zuby mu vybil Sadecky,so sebazaprením hral ďalej,po lakti Starostu odišiel do kabíny.
13.3.2019 - 16:07
+1

Big brother

 

VOBEC to nie je tažke ubliženie na zdraví, naštuduj si trestny zakon.
13.3.2019 - 15:38
0

blue-311

 

Ja uz z teba nemozem. Co ma spolocne trestny zakon s DK a udelovanim trestov v hokeji? Si uz vazne na praskoch?
13.3.2019 - 16:31
+2

Big brother

 

Tak čo tu pletiete tažke ubliženie na zdraví preboha...odkial mate tento pojem?
13.3.2019 - 16:41
0

blue-311

 

mitoO 14:36

To nie je z biblie, ale prispevok z tejto diskusie kde su skopirovane body ohladom lahsieho a tazsieho zranenia.

Ale vlastne naco na teba reagujem, ved ty nemozes byt naozaj taky sprosty, ze sa len robis?
13.3.2019 - 16:48
0

roman BLOG

 

Uff. Ani neviem čo na toto povedať. Tá zdvihnutá hokejka do hlavy. Lakeť do hlavy. Choré.
13.3.2019 - 17:03
+5

Es5

 

Skutok sa nestal
13.3.2019 - 18:34
0

Cia

 

Ale v pravidlach nie je rec iba o zraneni aj o napadnuti hlavy a krku ked im chce DK predchadzat musi to trestat je tam aj odsek o trestoch zastavenia cinnosti bez zranenia
13.3.2019 - 15:49
0

kurtsteiner

 

13.3.2019 - 16:59
0

Cia

 

Franto Franto pamatam si nespokojnost ked tusim pred dvoma rokmi v Nz taky isty zakrok urobil Nz hrac na Trencana nechce sa mi hladat kto na koho ale ta ista situacia trencan hlava dole zamcan do suboja isiel ako treti ruky dole ale ramenom zasiahol jeho hlavu trest 5+DKZ a DK mu dala 5 zapasov vtedy vam to bolo malo este podotykam ze tiez zjavne neslo o umysel ci si tiez zastancom ze na niekoho volnejsie pre mna osobne obaja 5 zapasov
13.3.2019 - 15:41
+2

Dukla naj

 

Tam nedostal 5+20 keďže sa hralo ďalej a NZ dali gól a pán rozhodca povedal Sak dýchal to si myslel
13.3.2019 - 15:45
+2

ufák

 

Franta...stručne a výstižne
13.3.2019 - 18:38
0

batman

 

A ideme odznova? Všetko už bolo povedané, napísané. Clickbait článok.
13.3.2019 - 15:07
+2

pepan77

 

Starosta to je je ten reprezentant? kde nabral take skusenosti....
13.3.2019 - 15:09
+1

ErikHKM

 

Bigi takze vybité zuby je bežná vec podľa teba ?? To ako si myslel vážne alebo potom neviem už
Keby tebe niekto vybije zub/y tak by si to bral ako bežnú vec ? No priznám sa ja osobne určite nie chvalabohu sa mi nič take ešte v živote nestalo a snáď ani nestane ale toto si zastavať tak to je už cez čiaru čisto hypoteticky keby to napríklad spravil z Nitry Slovák co ja viem Vášmu Sojcikovi tiež by si to napísal ? Podľa mna by si tu ako prvý písal že stopka na minimálne 4 zápasy takéto zákroky sa nebezpečne taký Lindros by vedel o tom vypravat áno Sadecky sa ospravedlnil iné ani nemohol spraviť ale ak dostane trest čo by asi aj mal tak ho podľa mna on prijme narozdiel od niektorých fanúšikov
13.3.2019 - 15:11
+27

Big brother

 

Tak keby to spraví nitran trenčanovi, tak jasne, že by som žiadal dodatočny trest, to je pravda.
13.3.2019 - 15:18
+1

ErikHKM

 

A keď to spravil Trencan Nitranovy zato nemá byt dodatočný trest ?
Poviem to takto keby takýto zákrok spraví nás hráč hoc ktorému súperovi keď aj Maďarovi tak nak to disciplinarka trestá tvrdo lebo stále je to sport a zdravie je prvorade nie aby sa bezhlavo zrážali a spôsobovali si zranenia
Včerajšia bitka Versteeg vs Hlinka dali si pár rán potom si tlapli a nič viac sa v zápase medzi nimi nestalo to bolo fer
13.3.2019 - 15:24
+10

Big brother

 

Len ide o to, ze strata Starostu by bola pre nas velmi citelná, to uz by sme mali vyradeneho (po Holendovi) dalšieho kreativneho beka.
13.3.2019 - 15:29
0

kabelko55

 

Za zly úmysel sa platí. Keby to nespravil nič sa tu nedeje. To ozaj nebolo v zápale hry
13.3.2019 - 15:33
+5

Big brother

 

Vymklo sa mu to z rúk.
13.3.2019 - 15:39
0

kabelko55

 

Ale urobil to tak nech nesie následky
13.3.2019 - 15:41
+3

Big brother

 

Ved nech mu daju vyššiu penažnu pokutu a nech dalej hra...a všetci budu spokojní.
13.3.2019 - 15:43
0

kabelko55

 

Peňažnú pokutu?? Za úmyselný faul? Tiež fandím Dukle a budem tam ale toto si zabil
13.3.2019 - 15:45
+11

Big brother

 

Tak snažím sa najst nejaky kompromis
13.3.2019 - 15:46
0

kabelko55

 

Vážne to prehnal a úplne zbytočne to sa nedá nijako ospravedlniť ale mozno nastupi lebo trest dostal 2+10 zatial
13.3.2019 - 15:51
+5

NRfan

 

Nie, ty sa snazis ospravedlnit neospravedlnitelne a navyse velmi primitivnym sposobom.
13.3.2019 - 16:15
+6

Big brother

 

Nie, primitivne reči tu maju nitrania.
13.3.2019 - 16:17
0

bez nicku BLOG

 

Kto bude spokojni? Trencania? Tak podme likvidovat hracov supera, ved klub zaplati nejaku smiesnu pokutu..
13.3.2019 - 16:02
+3

Nitran333

 

ty sa tak trasieš, aby Vam toho deda kotlíkového nesuspendovali
13.3.2019 - 16:05
+4

Big brother

 

Je to top obranca ligy... a ked ho potrestaju, tak musime v serii pritvrdit (v medziach dovoleneho samozrejme).
13.3.2019 - 16:08
0

Nitran333

 

v trenčanskom preklade, vybíjať zuby ramenami, kroščekovať do krku a dávať lakte do tváre, gratulujem, súboj môže začať, ring volný tretie kolo.
13.3.2019 - 16:21
+3

bez nicku BLOG

 

Aha, takze ak vas najlepsi obranca dostane trest zato, ze umyselne zranil nasho najlepsieho utocnika, tak vy este musite pritvrdit?
Ved uz teraz ste hrali daleko za hranicami dovoleneho..
13.3.2019 - 16:26
+5

Dukla naj

 

Bože prečo na neho stále reagujete on chce aby ste sa nasrali a stále reagovali tak to nechajte tak a máte všetci pokoj.
13.3.2019 - 16:31
+2

Big brother

 

Tam nebol umysel ho zranit.
13.3.2019 - 16:32
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Toto sú čo za argumenty ? Ty nemôžeš byť normálny. Niekto niekoho na lade prizabije, ale daný tím ho potrebuje, tak nech , stalo sa, ideme ďalej ? Preboha ty sa čítaš ??
13.3.2019 - 16:16
+3

Big brother

 

Prizabije toto nemysliš važne.
13.3.2019 - 16:19
0

Sedko NR

 

Pochopil si. Ja nevravím o včerajšku, ale všeobecne. Toto nemyslíš vážne ty, si fakt taký spomalený?
13.3.2019 - 16:23
+3

Big brother

 

Ja si myslim, že spomalený si ty, ked vobec nechapeš čo tym všetkym chcem povedat.
13.3.2019 - 16:24
0

Tehelnepole

 

Fuuuuh, BigBro,.toto..co pises je riadny hnus.
Maval.si skor vyvazene prispevky, ale.toto je silne kafe.
13.3.2019 - 16:29
+4

Big brother

 

Fuuuu...čo konkretne?
13.3.2019 - 16:34
0

trogar225

 

takto Big postav sa k mantinelu a pojdem do toho s tm laktom aj lakttackou rozbehnem sa a trafim ta som zvedavy co potom budes hovorit pod skusime to ci to rozdychas
14.3.2019 - 8:29
0

zubo

 

Ja som to uz pisal davno, ze som ho zvykol citat pred cca 2rokmi..neviem co sa stalo
13.3.2019 - 19:19
+1

Tehelnepole

 

nejak sa pokazil, skoda ho.
13.3.2019 - 19:22
0

tn

 

A sledujes ty aj niektore nr prispevky a provokacie?
13.3.2019 - 21:16
+1

Sedko NR

 

Chápem, veď si to napísal aj sám. Keby to spravil náš, tak žiadaš trest, ale keďže to spravil váš a vy ho potrebujete, tak mu treba dať finančnú pokutu a ísť ďalej, poprípade sa nič nestalo a Lantoši mal tie zuby vyťahovanie, toto píšeš, tak sa spamätaj.
13.3.2019 - 16:35
+1

Big brother

 

Tie zuby mal vybite po strete so Sadeckym.
13.3.2019 - 16:39
+1

hladacvody

 

Chod sa liečiť...
13.3.2019 - 19:08
0

krofak

 

On je uplne mimo!Kedze je to Starosta tak on nemoze dostat trest.Keby je to niekto koho nepotrebuju tak mu je to jedno.On asi nechape slovu zodpovednost.Asi myslel na gulasik a mal zatmenie mysle Starosta ked toto spravil.
13.3.2019 - 17:29
+6

Big brother

 

Starosta moze dostat trest, prečo by nemohol?
13.3.2019 - 17:31
0

Bielomodry

 

Big: Popremýšľajte nad sebou...Má teda starosta,či nemá dostať trest? Povedz
13.3.2019 - 18:14
+1

Es5

 

Odpoved dostanes taku smeraaacku
13.3.2019 - 18:36
0

krofak

 

Ty mas schyzu ci co?
13.3.2019 - 20:00
+1

button

 

Ale to si mali uvedomiť tí traja pandrláci na vašej striedačke, keď svojim zverencom povolili "lov" na Lantošiho
13.3.2019 - 15:53
+1

Big brother

 

Nepovolili.
13.3.2019 - 15:57
0

strojar

 

Máš pravdu, nepovolili.
Nariadili.
13.3.2019 - 16:47
+9

Big brother

 

Rozkaz znel jasne.
13.3.2019 - 17:34
0

mili28

 

brzdaaaa...
13.3.2019 - 21:44
0

_Ludo_

 

"Chcel som, aby Urama osolil. Trochu sa to vymklo,"
13.3.2019 - 15:14
+2

Nitran333

 

Páni a dámy (najmä z TN), nemýľte si pojmy z dojmami, iné je hrať tvrdo a iné je hrať zákerne na hlavu. Myslím, že včera celé slovensko videlo, ako hrajú trenčania,ktorí nezvládajú rýchlosť Roba, tak ho potrebovali odstaviť. Som zvedavý, kto je ďalší na rade p. Oremus??? Buček?
13.3.2019 - 15:22
+6

Big brother

 

Hrali sme čisto tvrdo a v dvoch pripadoch sa nam to vymklo z ruk. V jednom pripade zas vám.

13.3.2019 - 15:25
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

Bavme sa normalne.
13.3.2019 - 15:48
0

Nitran333

 

s tebou?? toto je for dnešného dňa, stačí čo si včera predvádzal v livke, ty by si nemal mať ani občiansky po včerajšku.
13.3.2019 - 16:06
+15

Big brother

 

Urazam tu niekoho? V lajfke som som reagoval na tie neustale staznost nitrianskeho klubu, lebo uz to je maximalne trapne a otrepané. Ale ok, mozme sa bavit aj nenormalne.
13.3.2019 - 16:13
+1

NRfan

 

Ty urazas zdravy rozum.
13.3.2019 - 16:27
+4

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Big brother

 

A čo ešte? Aj video zostrihaš?
13.3.2019 - 16:36
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sedko NR

 

Potom čo si predviedol vyššie, že starostu potrebujete tak nech spravil čo spravil musí hrať, by si sa mal zdržať akéhokoľvek komentára.
13.3.2019 - 16:18
+2

Big brother

 

Ved ho potrebujeme...ale nevravim, ze MUSI hrat. Nemusi. Ale potrebujeme ho.
13.3.2019 - 16:23
0

Sedko NR

 

Rozumiem. Mitch spraví brutálny faul, ale my ho potrebujeme, takže je to v poriadku.
13.3.2019 - 16:53
+1

Big brother

 

No.
13.3.2019 - 17:24
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
NRfan

 

13.3.2019 - 16:16
0

forwardPP

 

Iba smiať sa na takomto príspevku.
13.3.2019 - 16:59
+3

mili28

 

ja by som Oremusa nevinil. podľa mna to vyšlo od Bašku a cez Rybnicka...
13.3.2019 - 21:46
0

batman

 

To pojde az z 5th Ave. Bezpochyby.
13.3.2019 - 22:16
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Kaita Waikiki

 

hlavne netreba pristat na tuto medialnu hru nitry: presne o toto im ide od zaciatku uz od majdanovej nahravky...a vychadza to
13.3.2019 - 15:27
+8

scissorbill

 

Čiže ty vlastne konštatuješ, že najskôr si Lantoši s úmyslom vyraziť si jeden a dolámať 5 zubov nakorčuľoval na Sadeckeho rameno, následne si šikovnou kľučkou vypýtal vystrčenie Starostovho kolená a ihneď ako sa tak stalo si priamo šiel po "koňara“, ale nezafungovalo to a este stále mohol pokračovať v hre. Celý zvyšok zápasu potom premýšľal akoby sa mohol načisto dokaličiť a prišiel na to, že brutálnym vložením svojej hlavy medzi plexisklo a Starostov lakeť by to mohlo klapnúť.

No a celé toto potom Nitra využila na mediálne hry. Hnusaci.
13.3.2019 - 18:31
+29

blue-311

 

TOP
13.3.2019 - 19:09
+1

krofak

 

HK iluminati Nitra
13.3.2019 - 20:02
+4

Acorgonka

 

14.3.2019 - 7:44
0

blazon

 

Toto si zasluzi vyzltit a dat do top prehladu v PO zapasoch tohto rocnika.
14.3.2019 - 16:43
+1

jannes

 

že mediálna hra aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
14.3.2019 - 8:31
0

pepan77

 

Treba hrat zakerne a zranovat umyselne reprezentantov
13.3.2019 - 15:30
+3

dusan1980

 

Nikto sa nezranil...Zuby su bezne vsade aj v NHL
Dufam ze disciplinarka sa neda ovplyvnit Nitrianskym placom a ideme vsetci dalej.
Podme Dukla a v piatok pokial prehrame v sobotu este tvrdsie
13.3.2019 - 15:32
+6

Standacik

 

áno zuby sú bežné všade, ale podstatné je ako k tým zubom došlo.
13.3.2019 - 15:42
+1

Bielomodry

 

dusan1980: Pri Tebe mám pocit ,že Ty a Big ste jeden a ten istý..
13.3.2019 - 17:08
+6

antinamor

 

32ks presne plná huba
13.3.2019 - 17:26
0

liskin10

 

áno a v NHL sú tak isto bežne riešené prípady kde prišlo ku kontaktu s hlavou súpera a či tá hlava bola primárny cieľ stretu. Za takéto zákroky - Sádecký - beriem, chcel hrať telo, ale zlým postojom k hre sa primárny bod kontaktu stala hlava - NHL = min. 2 zápasy.
Starosta - úmyselne išiel lakťom do hlavy súpera ako primárny bod stretu - NHL = 3-4 zápasy.
Tieto situácie sú prehrávané DK v NHL, ktorá po preskúmaní incidentu rozhodne o výške trestu bez výplaty a táto suma ide na fond pre bezpečnosť hráčov!!!
14.3.2019 - 13:47
0

dusan1980

 

Trest jedine vtedy ked Lantosi bude naozaj zraneny a na dalsi zapas nenastupi ani v sobotu.Potom sa mozme bavit...Inak bezny suboj
13.3.2019 - 15:34
+4

Big brother

 

Lenze oni to zahraju na otras mozgu a potom v piatok si pekne nastupi
13.3.2019 - 15:40
0

tep

 

A ako to aplikovať? Akože budú Starosta a Sádecký sedieť vo výstroji na striedačke a ak zbadajú, že Lantoši nastúpil na lad, môžu smelo hrať?
Ako disciplinárka rieši zákrok, alebo následok?
13.3.2019 - 15:41
+8

cy2kz

 

https://sport.aktualne.cz/hokej/nechutny-hon-na-slovenskeho-hokejistu-souper-mu-nakonec-vyra/r~c8e3b30a459711e9ae850cc47ab5f122/?utm_source=centrumHP&utm_medium=sportbox&utm_content=default&utm_term=position-0&utm_campaign=Sport
13.3.2019 - 15:40
+11

pepan77

 

Bezny zakrok podla odbornika dusna1980
13.3.2019 - 15:45
+4

Big brother

 

Nepovedal, ze je to bezny zakrok.
13.3.2019 - 15:47
0

pepan77

 

Bezny suboj trner velky brat
13.3.2019 - 15:53
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
laugo29

 

Je uplne z cesty sa tu urazat, a vypisovat kto si co zasluzi,Nitra podala protest,a DK si to vyriesi uz nejak, i ked neviem ako sa na to budu pozerat,no my sme na to mali pani...
Sadecky dostal trest v hre,mozno v piatok nenastupi,no a Starosta sam priznal ze to prehnal,ze mu vyletel laket, takze si je vedomy co spravil, a spravil urcite kravinu.Bolo to za hranice,tak nechajme kompetentnych rozhodnut, a my sa bavme hokejom!
13.3.2019 - 15:48
+13

Big brother

 

Presne tak, pome
13.3.2019 - 15:50
0

Nitran333

 

vyletel lakeť, prosím pozri video a fakt skús objektívne napísať, či vyletel
13.3.2019 - 16:08
0

laugo29

 

iba som napisal co povedal Starosta,no osobne si takisto myslim ze ten laket bol hore uz pri nalete na Lantosiho
13.3.2019 - 16:18
+5

Ni3cka

 

myslis ? lebo to je jasne vidiet
13.3.2019 - 16:49
0

laugo29

 

myslim lebo je to vidiet na videu,takze sa poopravujem,a hovorim ze ano ten laket uz bol vidiet pri nalete na Lantosiho
13.3.2019 - 16:53
+3

Nitran333

 

dik za objektivitu
13.3.2019 - 17:33
+3

AdamNR

 

Big Brother, ty si kus zufaleho cloveka. Naozaj, obhajujes neobhajitelne.
Lantosi ma vybite zuby zo sadeckeho zakroku a podozrenie na otras mozgu a ty povies, ze starosta bol dostatocne potrestany? Zjavne teba dost trestali ked si bol mensi a mas komplexy doteraz
13.3.2019 - 15:56
+3

Big brother

 

Ved som napisal, ze sa to Tomašovi vymklo z rúk.

A prestanme sa urazat...
13.3.2019 - 16:01
0

forwardPP

 

Celú diskusiu tu niekoho urážaš, niekoľkrát si v tejto sezóne pourážal hocikoho(čudujem sa, že bez trestu)a zruzu ideš moralizovať???
13.3.2019 - 17:01
+9

Big brother

 

Ja som v tejto diskusii urazal? praveze urazat som zacal az jedneho diskutera, nakolko urazat začal on mna. Dovtedy som nikoho neurazal, tak tu neklam. Vobec to nemam zapotreby. Viac krat som sa praveze zdrzal urazok, aj ked na mna boli. Tak tu netrapoš.
13.3.2019 - 17:28
0

Big brother

 

Ty maš fakt neobmedzenú fantaziu.
13.3.2019 - 17:28
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
forwardPP

 

Niekoľkokrát som si pozrel túto diskusiu, takže žijem v realite narozdiel od teba.
13.3.2019 - 18:59
+3

worth

 

Je fakt, ze na bigovi sa tu odbavuje polka ludi, na druhej strane si za to moze aj sam, namiesto toho spamovania lepsie dvakrat premysliet nez napisem prispevok.
13.3.2019 - 18:21
+1

Sunkafit

 

Skor mu pisu co citali jeho krasne prispevky v live diskusii
13.3.2019 - 18:55
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dukla naj

 

Starosta je dosť skúsený a rozumný človek aby vedel čo má a čo nie, proste v tej chvíli to neuniesol a spravil obrovskú chybu a to bol ten lakeť to ho samozrejme neospravedlňuje ani nič ale písať tu že sme išli poľovať na vašich hráčov ke´d vyhrávame v sérií 1:0 aby sa zbytočne dostali tresty a tak to mi nehovorte, ja to neuznávam zákroky cez čiaru a tak ale zákrok Sádecký nechcel spraviť to vám dosvedčím on by bol posledný kto by chcel niečo zlé urobiť kedže on do súbojov moc nechodí a čo sa týka Oremusa a poľovanie to je ďalší výmysel aby sme toto urobili a poslal našho najlepšieho obrancu aby sa vyfauloval možno aj do konca play off rozmýšľajte trochu.
13.3.2019 - 16:02
+4

pepan77

 

Este napise skutok sa nestal
13.3.2019 - 16:03
0

Dukla naj

 

Kde som napísal skutok sa nestal?? Ja som to tam nikdy nenapísal ja som napísal že to spravil a bude to riešiť DK a že to to robiť nikdy nemá a on si je toho vedomý.
13.3.2019 - 16:07
0

pepan77

 

To nebola reakcia na tvoj prispevok ale na velkeho brata
13.3.2019 - 16:10
0

Big brother

 

Nikto nenapisal, ze sa skutok nestal, len Pepan77 počul tuto vetu v telke, tak ju tu pouziva, aby bol zaujimavy.
13.3.2019 - 16:11
+1

nitranitricka27

 

Ake je to davať si pluska samemu sebe? Celkom narcistické
13.3.2019 - 23:26
0

Dukla naj

 

A ešte to bude riešiť DK takže to bude mať určite dohru tak sa tu neurážajte a neprajte si tu aby sa niekto druhý utratil alebo tak veď ste dospelý ľudia ktorý majú rodiny a nie aby si toto prialy.
13.3.2019 - 16:04
+1

Big brother

 

Presne tak, ja chapem ze su tam emocie, ale tak utracat sa kvoli tomu nebudem.
13.3.2019 - 16:09
0

Jaroslavko

 

Zakernejsie mužstvo v lige ani nie je.Bodaj by sa im to všetko vrátilo.Dovi
13.3.2019 - 16:08
+1

ferdo3

 

statistiky vyluceni 2018/19: Len pre zaujimavost, staci ist na SZHL stranku kde su statistiky:
7. HK Dukla - za sezonu 823 trestnych minut
14. Nitra - 980 t.m. - najtrestanejsie muzstvo ligy...Tym nechcem ospravedlinit Starostov zakrok, len poukzat, ze v TN nie su az taki zabijaci...
13.3.2019 - 16:34
+7

tep

 

V Nr sú ozaj zabijaci.. Mňa zabili minimálne 20x počas sezóny, čo nevedeli normálne striedať, takže si odrátaj minimálne takých 40 a viac trestných minút....
13.3.2019 - 19:59
+2

ferdo3

 

ak si si nevsimol, neutocim na NR, len poukazujem na statistiky. Lebo na TN sa teraz po 2 zakrokoch spustil hon ako na carodejnice a treba ich zlikvidovat. Najlepsie podpalit stadion a skoncit hokej v TN...Lebo momentalne to bude mat NR tazke, zda sa, ze vsetci vasi hokejisti maju kridla na sebe (taki su to anjeli)...
14.3.2019 - 7:28
+2

Nitran333

 

nemusíte nič podpaľovať, stačí keď nebudete hrať zákerne
14.3.2019 - 8:11
+3

tep

 

Keby si sem dal štatisiku, koľko krát v sezóne boli naši, vaši a ostatní hráči naprieč ligou v rámci klubov riešení DK, to by bolo iné.
Ale tam pozerať na trestné minúty, pri našich rozhodcoch, čo neodpískajú vyrazenie 6 zubov a potom dokážu odpískať prifilmované zákroky, je fakt, hmm.. Je to smerodajné!!!
14.3.2019 - 11:13
+1

obvious

 

pocet trestnych minut je velmi slaby ukazovatel, lebo za hakovanie aj za faul kolenom dostanes rovnaky pocet trestnych minut, pritom su to velmi rozdielne fauly. Versteeg dostal viac trestnych minut za ferovu bitku ako starosta za ten laket, ktory sme seci videli a myslim, ze ho uz netreba popisovat. nie je faul ako faul.

nemyslim si, ze tu je vela ludi s tvrdenim "trencin fauluje viac ako nitra". ludia tu hovoria o tom, ze tie fauly od trencina su velmi odlisnej povahy a su na alebo za hranicou zraneni.
14.3.2019 - 10:48
+2

MackoPu

 

" fauly od trencina su velmi odlisnej povahy a su na alebo za hranicou zraneni." to hovoris o celej sezone alebo jednom zapase ?
14.3.2019 - 22:26
+1

obvious

 

o tom zapase, som v diskusii pod clankom o tom zapase.
15.3.2019 - 0:19
0

jarinho

 

Podla mna odkedz poynam trencin je to stale rovnake uy rokz rokuce. DUkla ked uy nevie kam....tak pukne od ylosti a robi sprostosti
15.3.2019 - 8:37
0

FP-labrador24

 

no: jednoducho Trencin vedel, ze na technickejsiu Nitru plati tvrda hra, staci ked si pozreli zapasy s BB, akurat premotivovani Trencania to pochopili asi tak, ze maju supera posielat do nemocnice.
13.3.2019 - 16:10
+4

Big brother

 

Kolko hračov NR bolo v nemocnici?
13.3.2019 - 16:16
0

FifiNR

 

štyria
13.3.2019 - 16:18
0

Big brother

 

Ktorí?
13.3.2019 - 16:19
+1

Corgi77

 

Čo ťa do toho?
13.3.2019 - 16:40
+1

Big brother

 

My sme mali po zapase deviatich v nemocnici. A nepytaj sa ktorych...
13.3.2019 - 16:44
+2

NRfan

 

Len s tym rozdielom ze ti nasi boli na traumatologii a vasi na psychiatrii.
13.3.2019 - 17:34
+79

Tehelnepole

 

tak toto je na zltu tak krasny odpal nevidam casto...
13.3.2019 - 17:46
+4

worth

 

vobec to nebolo od neho pekne a neviem preco sa smejem
13.3.2019 - 18:22
+5

antinamor

 

Ty by si mal ísť tiež.
13.3.2019 - 17:49
0

ErikHKM

 

9 boli v nemocnici nechcem rýpať ale čo ich Branko nakazil ?tou črevnou ?
13.3.2019 - 18:00
+5

Big brother

 

A nitrania 4? Kto ich nakazil?
13.3.2019 - 18:08
0

ErikHKM

 

Vidíš toho smajlíka za tým prispevkom ? Veď zas neber všetko zle mal včera Branko črevnu mal myslím si že my dvaja sme nemali medzi sebou nikdy nejaký problém ale dnes si fakt veľmi cez čiaru ako písal neviem kto vyššie máš úplne iné príspevky normálne ale dnes neviem čo sa deje stebou obhajuješ neobhajitelné
13.3.2019 - 18:20
+1

trogar225

 

Erik sak mohol ked cely zapas stal na striedacke to je strasne zaujimave ze to trener dovolil
14.3.2019 - 8:40
0

trogar225

 

sak museli ste mat ked Grnako s crevnou virozou stal cely zapas na striedacke .
14.3.2019 - 8:34
0

Sunkafit

 

Naozaj sme tam mali mensi zraz...
13.3.2019 - 18:33
+1

pepan77

 

Velky brat asi nevie citat nevadi olajkujem ti prispevok
13.3.2019 - 16:18
+1

BretPit

 

Ty by si mal mať nick len Big... To ďalšie slovo by bolo pre nás ľubovoľné
13.3.2019 - 16:31
+3

P24 BLOG

 

ja len zopakujem, co som uz napisal: v nhl by sadecky aj starosta by dostali 2 zapasy. v oboch pripadoch to bolo na hlavu, bez umyslu hrat puk a navse na kreativneho hraca (aj to sa v nhl zohaldnuje, hoci si tym celkom nesuhlasim). jasne je play off, nayse hraci nie su problemovi, takze ten trest ma byt logicky nizsi, cize 2 zapasy. ked budu obaja stredu v piatok na supiske, tak to bude jednak trapas, ale hlavne sa to lige vrati v tom, ze v blizkom case v sa v niektorej zo serii stane este nejaka vacsia masiarina.
13.3.2019 - 16:19
0

Big brother

 

A to na konci prvej tretiny, tam čo bol aky zakrok na hlavu trenčana?
13.3.2019 - 16:25
0

P24 BLOG

 

jasne, mozem sem napisat, daj cas, ktoru situaciu myslis, a mozno poviem, ze aj to si zasluzi trest, ale co to ma spolocne s tym, ze spominani hraci dukly si ten trest zasluzia?
13.3.2019 - 16:28
+3

Big brother

 

Ze by si ho zasluzil aj nitran...len naši nerobia videá...
13.3.2019 - 16:37
+1

P24 BLOG

 

cize nic
13.3.2019 - 16:54
+9

zubo

 

Pekne odargumentovane
13.3.2019 - 19:30
+2

lubfito

 

prezident@hkdukla.sk
sekretariat@hkdukla.sk
Nech sa páči, tu máš kontakty na managera a gen. riaditeľa. Ak sa ti zdá že sú neschopní, alebo zabudli podať podnet na disciplinárnu komisiu (ja čo majú úplne rovnaké právo ako HK Nitra) kvôli tomu faulu tak im prosím urýchlene napíš. Pretože komisia zasadá už zajtra a hrá sa už v piatok.
Ak by si v budúcnosti potreboval s niečím pomôcť, budem ti nápomocný a stačí sa ozvať cez súkromnú správu.
13.3.2019 - 18:41
+2

forwardPP

 

Tak Sadecký isto hrať nebude, dostal trest v hre, takže min. 1 zápas hrať nebude.
13.3.2019 - 16:52
+1

Es5

 

NAJLEPSI LAKET U NAS:
13.3.2019 - 16:26
+8

FP-labrador24

 

otras mozgu a 6 vybitych zubov ti doma zena osetri?
13.3.2019 - 16:31
0

Tehelnepole

 

Lantosi NEMA otras mozgu.
13.3.2019 - 16:32
+4

antinamor

 

Ako vieš?
13.3.2019 - 17:51
0

Tehelnepole

 

vedla v diskusii mi to potvrdili diskuteri co maju kontakty na klub.
13.3.2019 - 18:41
+1

Dukla naj

 

Zaslúžia áno píše to tu niekoľko fanúšikov ja to tiež priznávam bolo to cez čiaru a to som fanúšik TN ale písať tu o utratený a treste smrti a podobných veciach nie je to už trošku cez čiaru??? A ešte to že chceme všetkých nitrančanov zraniť a podobné nech mi nikto nehovorí že to niekto z TN by chcel alebo fakt si to myslíte??? Jedna vec je hokej a druhá zdravie a podľa mňa nikto by tu nechcel naskval niekoho zraniť a nedaj bože aby musel skončiť s hokejom alebo podobne.
13.3.2019 - 16:36
0

blue-311

 

Prepac, ze to davam prave pod teba.
Ja by som naozaj ocenil, ak uz ide niekto moralizovat a poukazovat na jeden tabor, tak nech odsudi aj nezmyselne prispevky z vlastnych radov. Takto je to vzdy len dovod na dalsie hejt vlakno.
13.3.2019 - 16:44
+2

Dukla naj

 

Ja som to nemyslel na Nitrančanov ale všeobecne áno aj z TN tu píšu tie veci ktoré som spomenul ale nemyslel som to len na vás myslel som to všeobecne že sa to nepatrí toto písať to už je moc si myslím, je tu veľa trenčanov ktorý radi diskutujú ale sú tu aj normálny ktorý si vedia priznať zlyhanie a iné veci tak nemôžete hádzať všetkých do jedného vreca.
13.3.2019 - 16:59
+1

P24 BLOG

 

nemam najmensi problem: napisat, ze ci uz v diskusiach alebo priamo v lajvke su tony hnoja od nitrancanov a aj trencanov
13.3.2019 - 16:56
+2

ferdo3

 

urcite nie je Starosta hrdy na to co spravil, ak dostane trest musi akceptovat...Bolo by fajn, keby sa to neprenieslo do dalsich zapasov.
Ono sa to lahko moze otocit a po dalsom zapase bude nejaky nitran na pranieri. Viem si predstavit ake cervene oci ma uz teraz napr. Slovak...
13.3.2019 - 16:41
+1

FP-labrador24

 

no vacsina tych najtvrdsich zakrokov, ktore pomaly mozu zmrzacit hraca bolo na nasho najlepsieho hraca, tak prepac, ze niekoho moze napadnut ze v tom bol umysel.
13.3.2019 - 16:43
0

Big brother

 

Vačšiba tych zakrokov bolo na Lantošiho? Boli 2...
13.3.2019 - 16:46
0

worth

 

To starostove koleno nebolo na Lantosiho?
13.3.2019 - 18:25
+2

Factor

 

Bolo: to úmyselné poľovanie !! Ten kto tvrdí že nie je buď slepý alebo blbý.
13.3.2019 - 16:47
0

_Ludo_

 

nasadit na "polovanie" najlepsieho obrancu, hmm, nieco mi tu nesedi
13.3.2019 - 16:50
+7

ferdo3

 

priznavam som blby lebo to nevidim, asi aj Oremus. Poslal by svojho najlepsie hraca aby sa vyfauloval a vyradil jedneho hraca Nitry. Taky blby nemozes byt ani Ty aby si tomu veril. Keby napr. Hudec nahanal Lantosiho cely zapas, tak si poviem, ze ano, idu po nom.
13.3.2019 - 17:02
+8

Big brother

 

Presne tak.
13.3.2019 - 17:36
+1

Factor

 

Bolo:
13.3.2019 - 16:56
0

FP-labrador24

 

myslim, ze reprezentacny trener byvali z NHL sa vyjadril jasne, na taky hokej sa nemohol ani pozerat
13.3.2019 - 17:02
+2

burnzie

 

nechápem čo tu riešite...už to bolo x krát riešené v pozápasovej diskusii ...či si niekto myslí ,že sa tu osočovaním a plačkaním niečo zmení? keď tu bude v každej diskusii 900 príspevkov z toho k veci každý 20ty tak sotva.... tr ...treba si počkať na verdikt....niektorí by tu chceli dobre že nie basu ...je to hokej a v emočne vybičovaných zápasoch sa stávajú pod veci ...Lantošimu želám každopádne skoré uzdravenie !
13.3.2019 - 17:08
+5

P24 BLOG

 

len jedna poznamka: toto nebolo o vybicovanych emociach. keby bolo, tak si to odnesie napr majdan, alebo cibino, ktory je majster v tom dostat supera do vyvrtky. a rovnako velmi pochybujem, ze hrac s mnozstvom skusenosti po celej europe, v ktorych dokazal, ze pri hre pouziva najma hlavu, zrazu strati kontrolu na svojim chovanim,
13.3.2019 - 17:18
+7

NRfan

 

Preco sem teda prispievas aj ty sam, ved si sa uz vyjadril v pozapasovej diskusii. Vycitas ostatnym to co robis sam.
13.3.2019 - 17:37
+8

miko 75

 

Čo ťa to trápi,teba sa to netýka, jediné, čo viete niektorí z BB,tak iba spomínať plač,ak je sťažnosť oprávnená,tak to nie je žiadny plač, už si to v tej Bystrici uvedomte.
13.3.2019 - 17:47
+7

strojar

 

Čo tam po zdraví hráčov, čo tam po primitívnych a zákerných fauloch.
Hlavne, že puberťáci majú možnosť kúpiť si špeciálne hráčske kartičky z Water Classic.
13.3.2019 - 18:31
+2

ekaver

 

to už je paranoja
13.3.2019 - 18:38
+8

tn

 

to je nieco uplne ine ...
13.3.2019 - 18:45
+6

Tehelnepole

 

strojár, darmo tu bonmoty hadzes, sta perly sviniam, ked mas len reakcie a la ekaver.
13.3.2019 - 18:43
+2

strojar

 

Čo s tou rajčinovou šťavou?
13.3.2019 - 18:50
0

Urpiner16

 

Emócie,bikavér,prosciutto.
13.3.2019 - 19:01
0

ekaver

 

Slovan ako?
13.3.2019 - 19:11
+1

Tehelnepole

 

13.3.2019 - 19:15
0

Urpiner16

 

Winter,strojárko,Winter.Lamentation water clasic?
13.3.2019 - 18:59
+2

pepan77

 

Trencania pozerajta svojich pacientov na stv 2
13.3.2019 - 18:56
+2

Factor

 

Trenčania : pozeráte ???? takže polovačka nebola
13.3.2019 - 18:57
+1

forwardPP

 

Inak Valábik pekne to rozobral a zase s ním súhlasím.
13.3.2019 - 19:02
+19

Factor

 

Boris: je jeden inteligentný človek, ktorý hovorí tak ako to je. Boris
13.3.2019 - 19:10
+8

pepan77

 

Tienovy trener big bordel ma aj tak iny meter na udalosti valabik sa moze aj roztrhat
13.3.2019 - 19:14
+6

Es5

 

TAK TOTO TU ESTE NEBOLO: Akoze vedenie Trencina hned musi kontaktovat Valabika do studia a pisat sms ze nadrziava Nitre.Tak vacsiu ubohost ste uz nemohli ani spravit.
13.3.2019 - 19:41
+22

Ondrej

 

Od druhej tretiny nepozerám hokej. To s tou sms naozaj?
13.3.2019 - 19:54
+1

antinamor

 

Bude si musieť Boris zmeniť číslo, aby ho už zo Značky zbytočne nekonfrontovali.
13.3.2019 - 22:18
+3

6911

 

Nová reality show v podaní Dukla Trenčín. Nájdi a zmrzač súpera.
13.3.2019 - 19:41
+9

laugo29

 

a ty si odkial vysiel z ktorej diery?
13.3.2019 - 19:57
+3

6911

 

aj Tebe nech sa darí
13.3.2019 - 20:38
+2

antinamor

 

Každý z rovnakej mojenko.
13.3.2019 - 22:19
+9

apocalypto

 

Všetci tí bielomodri sú akýsi uplakanci samizda. .žite v tom že poslali starostu na lantosiho teraz vytiahneme nejakého juniora do obrany lebo starosta je najslabší ,nulový icetime ,preto bol nasadený na poľovačku áno ,tak to je surovec najväčšieho zrná a zakázať mu hrať hokej toto sa nerobí ,môže sa hanbiť ,hráč do počtu vybratý iba na ničenie protihráčov
13.3.2019 - 20:09
+2

Ondrej

 

Takže normalny hit, ktorý si nezaslúži disciplinárne potrestanie?
13.3.2019 - 20:13
+3

apocalypto

 

Nie
13.3.2019 - 20:34
0

Nitran333

 

gratulujem k zdravemu usudku
13.3.2019 - 20:41
+2

Factor

 

Trenčania: nepoznaju kritiku - vsetko čo su oni je OK
13.3.2019 - 20:24
+7

apocalypto

 

Starosta nieje žiadny solič,tak azda disciplinárka bude prihladat aj nato a vyviazne bez trestu..
13.3.2019 - 20:38
+1

miro-nr

 

13.3.2019 - 20:55
+7

strojar

 

Múdro hovoríš.
Mohol by si to preniesť aj do trestného zákona.
Povedzme pri prvom pokuse o vraždu páchateľ bez trestu, keďže dovtedy sa ešte nikoho nepokúsil zavraždiť.
13.3.2019 - 21:51
+13

petedunham19

 

petícia za udelenie titulu Nitričke: Fňuk fňuk....o rok navrhujem dať titul rovno Nitre...ichaj keď na to zďaleka nemajú kvalitu ale ich pisálkovia na to majú sebavedomie...
13.3.2019 - 20:50
+1

ekaver

 

nestrapňuj sa
13.3.2019 - 20:54
+6

pepan77

 

Velky brat sa pozera
13.3.2019 - 20:59
+1

Es5

 

petedunham19: PDP
13.3.2019 - 21:10
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
ekaver

 

preboha, koľko máš rokov
13.3.2019 - 21:16
0

ufák

 

poprosím ťa pán alebo pani Borzak...odpusti si tých vypatlaných debilkov...drvivá väčšina trenčanov tu ten zákrok starostu odsúdila iba krutila hlavou,že čo urobil...bude discipl.konanie a uvidí sa...dovtedy ten zápas bol tvrdý,ale aj bitky,ktoré boli ,tak boli fér...a ak sa Ti nepáči,že hráte proti Dukle,ktorá vám odoláva,tak ste si to mohli v rámci fair-play dohodnút štvrťfinále s kamarátmi zámčanmi a mohli ste zase v súlade s pravidlami a v športovom duchu postúpiť 4-0 na zápasy a nikto by vám ani vlas neskrivil
13.3.2019 - 21:54
+4

ufák

 

neskryvil...sorry
13.3.2019 - 22:10
0

tucba

 

zle si sa opravil
14.3.2019 - 2:53
+3

ufák

 

nskorá nočná hodina na mňa už
14.3.2019 - 12:46
0

Tokino

 

Ked niekto obhajuje tie zakroky tak nema stipku objektivity a zdraveho rozumu,toto neni uz sport,ale zdravie a to mame jedno.Kym sa to nestane im na opacnej strane nepochopia,ale ked je to v pohode tak im to vadit nebude...
13.3.2019 - 21:07
+2

Syky18

 

Big brother: To je to iste ako keby ti v Trenčine na ulici vy..bem zubky ale nebudes mat otras modzgu to znamena ze policia to nebude riesit?????ty si čo od kade prisiel z Hornej Dolnej?sa zobud ..a to je jedno či to bol hrač NR alebo nie tu sa jedna o princip..toto s hokejom nema nic spoločne a nie este p.Starosta co ma odohratych X Y zapasov v reprezentacii tffuuuj
13.3.2019 - 21:14
+5

mili28

 

ty si iny MODZOG
14.3.2019 - 10:00
+2

kurtsteiner

 

Ma otras modzgu
14.3.2019 - 13:06
+1

Syky18

 

A tebe ho kludne spravim aby si vedel o co ide prestanme sa bavit cez portal
15.3.2019 - 20:46
0

Syky18

 

Ked chces mozem prist do Trenčina napiš adresu a porozpravame
15.3.2019 - 20:45
0

FP-marian666

 

Nitra potrebuje hrača ako bol Bača.
13.3.2019 - 21:20
+3

nitranitricka27

 

Kenney tam včera po Sádeckom pekne vyštartoval
13.3.2019 - 23:37
+2

mili28

 

všetko odvar toto... Franto, Hlava, Kobe, Hanzi... PP, MT, BA... to boli časy .
už sa tu spomínala genocida a pod., to vam už fakt pára na hlavu?
tak ja by som si spomenul na dve popravy( vašim slovníkom):
1. Versteeg vyradil Olveckeho na celu sezónu, 8 mesiacov out.
2. 8. januára odpálil Blackwater Holendu do konca sezóny ( už má po dvoch operáciách).
toto by sa malo riešiť v Haagu
13.3.2019 - 22:00
+17

MackoPu

 

Tak to som si ani neuvedomil, ze to bol BW. Asi nahoda.
13.3.2019 - 22:45
+1

Sunkafit

 

Taky je hokej nieje to balet.... nech sa daju na šach ale to zas psychicky nedaju
14.3.2019 - 7:33
+8

kurtsteiner

 

To si chcel pisat lantošimu predpokladam.
14.3.2019 - 10:19
+2

tn

 

Prosim Ta nepomyl ich, lebo daju podnet aj na vlastneho hraca
14.3.2019 - 9:14
+3

mili28

 

14.3.2019 - 9:56
+3

obvious

 

ukaz ten zakrok na Holendu, kedy (cas) sa to stalo? v zapise nie je nic ani o nom ani Blackwaterovi
14.3.2019 - 10:54
0

mili28

 

to je pravda... veeeela zalezi od klubu, ci da podnet... ale takuto histeriu sme tu este nemali nemali... som zvedavi, kto zajtra bude-nebude hrat. lebo tu uz sa porovnava vybity zub s potrhanymi vazmi v kolene.
14.3.2019 - 11:06
+3

strojar

 

Radšej sa venuj slovenčine.
Takto pani učiteľka nebude mať z teba radosť.
14.3.2019 - 13:44
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
mili28

 



teraz je chripkove obdobie, urcite budu v hypermarketoch vreckovky v akcii
14.3.2019 - 9:58
+3

oveckinalex

 

este ze trencin v poslednom kole vyhral nad zamkami. tato seria je fakt lepsia. aj citanicka v diskusiach je viac
14.3.2019 - 10:47
0

Nerkio

 

Mám na predaj 5 lístkov na piatok na státie ..
14.3.2019 - 11:29
0

Es5

 

Jaaaj laket uz ukoncil karieru?Na co este caka.........
14.3.2019 - 11:29
0

kurtsteiner

 

Nazdar lietadla,uz viete vysledok disciplinarky?
14.3.2019 - 13:08
0

Andy182

 

6z Tošo, 5z Boris?
14.3.2019 - 17:06
0

tep

 

U nás sa tiež tak šepká..
14.3.2019 - 17:32
0

mpavl

 

Fňuk: MÚR NÁREKOV....
14.3.2019 - 17:11
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 24.3.2019 02:48
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.Považská Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
Aktualizované: 24.3.2019 03:53
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 24.3.2019 03:52
TímZVVPPPPSkóreB
1.Michalovce61225430176:22080
2.Nitra60223332163:18375
3.L. Mikuláš58180337157:22757
4.Skalica59154436136:24957
5.Žilina57125535136:24851
6.Zvolen5770347120:28621
Aktualizované: 25.3.2019 02:29
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.3.2019 07:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 25.3.2019 07:06
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 25.3.2019 07:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames7542521268-210101
2San Jose Sharks7536723266-23795
3Winnipeg Jets7537826254-21894
4Vegas Golden Knights7535727234-20690
5Nashville Predators7633928223-20290
6St. Louis Blues7534627223-20588
7Dallas Stars7532631188-18682
8Colorado Avalanche7631329240-22981
9Arizona Coyotes7627933199-21279
10Minnesota Wild7631432203-22379
11Chicago Blackhawks75221132248-27176
12Vancouver Canucks76211134207-23774
13Edmonton Oilers75221134213-24974
14Anaheim Ducks7723836180-23772
15Los Angeles Kings7419839178-23562
Aktualizované: 25.3.2019 07:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning76451314301-202120
2Boston Bruins75351120233-189101
3Washington Capitals7635924260-23496
4New York Islanders76341025212-18495
5Toronto Maple Leafs7538625264-22394
6Pittsburgh Penguins7634724256-22693
7Carolina Hurricanes7535726225-20691
8Montreal Canadiens7634628227-21988
9Columbus Blue Jackets7532930228-21886
10Philadelphia Flyers7628832229-25280
11Florida Panthers75231030243-25578
12Buffalo Sabres74191234206-24471
13New York Rangers7421832206-24571
14New Jersey Devils7622639208-25965
15Detroit Red Wings75161138203-25664
16Ottawa Senators7520643222-27858
Aktualizované: 25.3.2019 07:06
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 25.3.2019 07:06

Bleskovky

Carolina - Montreal 2:1 pp v pondelňajšom zápase (3)

Hokejisti Arizony prehrali v nedeľňajšom zápase NHL na ľade New Yorku Islanders 0:2. Slovenský útočník Richard Pánik nastúpil v prvej formácii, ale do streleckej listiny sa nezapísal. "Kojoti" prehrali piatykrát za sebou. V ďalšom zápase si Washington poradil s Philadelphiou 3:1. Montreal v zostave s Tomášom Tatarom prehral na ľade Caroliny 1:2 po predĺžení a ...
pred hodinou - TASR

New York Islanders - Arizona 2:0 v nedeľňajšom zápase (2)

Hokejisti Arizony prehrali v nedeľňajšom zápase NHL na ľade New Yorku Islanders 0:2. Slovenský útočník Richard Pánik nastúpil v prvej formácii, ale do streleckej listiny sa nezapísal. "Kojoti" prehrali piatykrát za sebou. V ďalšom zápase si Washington poradil s Philadelphiou 3:1 výsledky NHL: Washington - Philadelphia 3:1, New York Islanders - Arizona 2:0 ...
včera o 22:38 - TASR

Mannheim postúpil do semfiinále play off nemeckej ligy

Výsledky piatkových 4. zápasov štvrťfinále play off nemeckej hokejovej ligy: Augsburg - Düsseldorf 4:3 pp /stav série 3:2/, Mannheim - Norimberg 7:4 /konečný stav série 4:1/, Mníchov - Eisbären Berlín 0:3 /stav série 3:2/, Kolín - Ingolstadt 4:3 /stav série 2:3/
včera o 21:38 - Adrián Danaj / TASR

Štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky nedeľňajších zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: HV 71 - Färjestad BK 1:3 /stav série 1:1/, Växjö Lakers - Lulea HF 4:5 po predĺžení /stav série 0:2/
včera o 17:46 - Adrián Danaj / TASR

HC Lausanne - SCL Tigers 8:1 v play off švajčiarskej ligy

Výsledky sobotňajších stretnutí švajčiarskej hokejovej ligy: play off, štvrťfinále – 7. zápas: HC Lausanne – SCL Tigers 8:1 /konečný výsledok série 4:3, Lausanne postúpilo do semifinále/ play out - 6. kolo: Fribourg-Gotteron – ZSC Lions 5:2, SC Rapperswil-Jona Lakers – HC Davos 2:1.
23.3.2019 22:26 - / TASR

Lukko Rauma - Tappara Tampere 2:3, Záborský 0+1

V sobotňajšom zápase štvrťfinále play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Tappary Tampere na ľade Lukka Rauma 3:2 a v sérii vedú 2:0. Asistenciu v drese hostí si pripísal slovenský útočník Tomáš Záborský. výsledky: HPK Hämeenlinna – TPS Turku 5:3 /stav série 2:0/, IFK Helsinki – Pelicans Lahti 3:2 /stav série 1:1/, Ilves Hockey – Kärpät Oulu 0:4 /stav série 0:2/, Lukko Rauma – Tappara Tampere 2:3 /za hostí Záborský 0+1, stav série 0:2/.
23.3.2019 19:08 - / TASR

Frölunda - Malmö 4:0 vo štvrťfinále play off švédskej ligy

Výsledky sobotňajších prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Djurgaarden – Skelleftea 0:2 /stav série 0:1, Frölunda – Malmö 4:0 /stav série 1:0/
23.3.2019 17:21 - / TASR

Lulea HF - Växjö Lakers HC 3:1 v play off švédskej ligy

Výsledky prvých zápasov štvrťfinále play off švédskej hokejovej ligy: Färjestad BK – HV 71 1:2 pp /stav série 0:1/, Lulea HF – Växjö Lakers HC 3:1 /stav série 1:0/
22.3.2019 22:25 - / TASR

Kärpät Oulu - Ilves Tampere 4:3 pp, Krištof 0+2

V prvom štvrťfinálovom zápase play off fínskej ligy zvíťazili hokejisti Kärpätu Oulu nad Ilves Tampere 4:3 po predĺžení. Dve asistencie v drese domácich si pripísal slovenský útočník Michal Krištof. výsledky: Kärpät Oulu – Ilves Tampere 4:3 pp /za domácich Krištof 0+2, stav série 1:0/, Tappara Tampere – Lukko Rauma 3:2 /stav série 1:0/
22.3.2019 21:15 - / TASR

Bern postúpil do semifinále play off švajčiarskej ligy

Hokejisti Bernu postúpili do semifinále play off švajčiarskej ligy. V šiestom štvrťfinálovom zápase zvíťazili na ľade Servette Ženeva 3:2 po predĺžení a v celej sérii triumfovali 4:2. štvrťfinále play off - 6. zápasy Langnau - Lausanne 4:2 /stav série: 3:3/ Servette Ženeva - Bern 2:3 pp /stav série: 2:4/ o udržanie: Davos - Fribourg 1:2 Zürich - Rapperswil 1:4
22.3.2019 07:59 - Adrián Danaj / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

25. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
26. 03. 2019
Zvolen - Nitra o 18:00
27. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
28. 03. 2019
Poprad - B. Bystrica o 18:00
29. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00
30. 03. 2019
Nitra - Zvolen o 18:00

Odohrané zápasy

24. 03. 2019
B. BystricaPoprad
4:3REPORT
23. 03. 2019
B. BystricaPoprad
5:4REPORT
ŽilinaMichalovce
1:2REPORT
21. 03. 2019
MichalovceŽilina
2:0REPORT
20. 03. 2019
TrenčínNitra
0:2REPORT
PopradKošice
4:2REPORT

Najviac bodov

Éric FailleBBY72 bodov
2.Chovan M.ZVO68
3.Nagy L.KOS61
4.Higgs B.BBY59
5.Lantoši R.NIT58

Najlepší strelec

Ladislav NagyKOS34 gólov
2.Buček S.NIT30
3.Asselin G.BBY30
4.Kytnár M.ZVO29
5.Blackwater J.NIT29

Najlepší brankár

Matej KristínNZA95.01 perc
2.Vay Á.MIS94.85 %
3.Košarišťan A.NZA93.24 %
4.Habal V.KOS93.14 %
5.Vošvrda T.POP93.01 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov