Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: V sedemnástich mu chystajú dôležité úlohy, Chromiaka chcú v Dukle pilovať

zdroj: TASR
8.7.2019 22:43 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Projekt slovenskej „dvadsiatky“ je už minulosť, a tak pre slovenské kluby prichádza hodená rukavica v podobe dôslednejšieho zapracovania mladých hráčov do seniorského hokeja. Pre niektorých rutina a nič nové, pre iných zmena, s ktorou musia naložiť čo najlepšie. So zaujímavou novinkou prišli na prahu druhého júlového týždňa v Trenčíne.


Bol dvojkou draftu do CHL, napriek tomu ostáva na Slovensku. V Trenčíne mu pripravili trojročnú zmluvu a stále iba 16-ročný Martin Chromiak (pred sezónou oslávi 17.narodeniny) tak bude vyťažovaný v seniorskom hokeji už od novej sezóny. „Chromiak v tom nebude sám. Máme v pláne zapojiť aj ďalších mladších chalanov. Martin je  jedna z nádejí pre NHL draft, samozrejme v hre sú aj nejaké peniaze pre klub, takže budeme pracovať na tom, aby u nás hrával čo najviac. A hrával naozaj dôležitú úlohu vrátane presilových hier. Chceme, aby jeho hokejový rast mal stúpajúcu tendenciu. Plánujeme ho naplno používať už v novej sezóne,“ avizuje nový tréner Trenčanov Ján Pardavý.

zdroj: HokejPortal.sk
Plnohodnotné zapojenie takých mladých hráčov do seniorského hokeja nie je v našich zemepisných šírkach až takým bežným javom, ale nedávna história trebárs v prípade Erik Černáka, či Samuela Buček ukazuje, že niet sa čoho báť. V takom Švédsku, či Fínsku o tom v mnohých prípadoch ani nerozmýšľajú.  „Je to aj reakcia na to, že nebude projekt „dvadsiatky“. Budeme na jeho raste i na raste ďalších hráčov pracovať. Pri rozhovoroch s Martinom i jeho rodičmi sme cítili, že majú záujem ostať v Trenčíne. Videli, že keď bude mať hneď šancu na seniorský hokej, je to lepšia cesta ako sa do NHL dostávať cez juniorku,“ konštatoval tréner Dukly, ktorý vidí budúcnosť šikovného praváka v svetlých farbách. Má našliapnuté na to, aby bol ofenzívnym lídrom NHL tímu, ale to ukáže až čas. Jeho progres od dorastu sledujeme, je to výborný strelec s dobrou strelou, solídne korčuľuje. Skauti ho sledujú takisto. Musí vylepšiť veľmi veľa vecí najmä smerom pri hre dozadu, aktívni musí byť nielen v ofenzíve, ale aj defenzíve. Pri mítingoch sa mu budeme snažiť vštepovať rôzne detaily hry. Jeho progres je očakávaný. Ak k tomu on pristúpi ako očakávame, tak má šancu byť platným hráčom aj pre klub NHL,“ dodal Pardavý.

 

Samotný nádejný útočník sa momentálne pripravuje v špecializovanom kempe svojej hráčskej agentúry v Los Angeles. Zo zámoria sa nám podarilo získať jeho krátku reakciu: „Rozhodol som sa tak preto, lebo si myslím, že seniorský hokej mi môže dať viac ako ten juniorský. Myslím si, že som aj pripravený hrať mužský hokej, preto som sa rozhodol zostať. Verím, že budem platným členom tímu a dokážem, že už môžem hrávať za mužov. Verím, že budem hrať dôležité situácie v zápasoch,“ konštatoval Chromiak.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


Vojto83

 

Super! Som veľmi rad, že zostal. Len neviem ako teraz vysvetlíme niektorým ľuďom, že nešiel do Kanady napriek tomu, že nedávame šancu mladým. Boli tu takí, čo vraveli ze je po Chromiakovi a pod. No ako im to len teraz vysvetlíme? Vlastne.... Čo budú teraz omielat? Predpokladám, že majú nastudovanu celú našu juniorku a budú postupne vyťahovať mená hráčov ktorí tú šancu nedostali. Lebo veď my sme mali hrať len s juniormi. Ostatní nemusia, ale my by sme to mali mat ako povinnosť. Však? Teraz vážne. Toto je podla mňa najlepšia správa, čo sa týka prestupov. Bol by som rad keby sme v každej päťke mali aspoň jedného mladíka. To by bolo super. Chromiakovi tie tri roky(alebo dva ak odíde skôr) pomôžu a do Kanady odíde ešte vyzretejsi. Takže super voľba. Teším sa!
8.7.2019 - 22:57
+32

Hasan13

 

Tak povedzme si uprimne, ironia nie je na mieste. Darmo mate skvelu vychovu, ked 95% vasich dorasteneckych a juniorskych majstrov za poslednych 10 rokov dnes nikto nepozná. Pretoze jedna vec je dobre pracovat s mladezou a druhá vec je pomôcť im v seniorskom raste, a to ste akosi nevedeli. Kiezby ste sa poucili a teraz vám to vyslo.
8.7.2019 - 23:03
+51

Sunkafit

 

Asi tak
9.7.2019 - 5:58
+2

Big brother

 

Ale keby aspon netrepeš chlapci šancu dostavali...Hlinka, Čerešňák, Hudec, Hatala, Hecl, Sádecký, Daňo, Holenda, T.Klíma, Šťastný a pod. Niekto sa presadil, niekto nie. Ironia je uplne na mieste, lebo ked tu človek číta niektorych expertov, ktorí si mysli, že cely slovenský hokej sa točí ken okolo Dukly, tak je to fakt na zaplakanie.
9.7.2019 - 6:58
+28

Neutral

 

Netrepe podla mna..ma pravdu...
Sme majstri ale hraocv pre NHL vychovavaju Kosice
Co je pravda je pravda
9.7.2019 - 13:21
+11

Big brother

 

Bola to tu x krát vysvetlované, ale ešte raz. TOP slovenské talenty odchadzajú v skorom veku do zahraničia (Jurčo, Jaroš, Marinčin). Tí chalani čo vyhrali v Dukle juniorské tituly nie su top talenty...top talenty ako juniori nehraju na Slovensku. Ako dorastenci možno hej, ale potom 90% z nich ide von (aj z TN aj z KE). Takže ano, Košice vychovali v poslednych 10 rokoch to najlepšie, ALE oni sa do NHL nedostali cez Košické áčko (vynimka - Černák), ale cez CHL, resp. Švédsko. Takže tak.
9.7.2019 - 13:33
+5

jurssik

 

Tybor, Gašparovič, L. Klíma, Jakúbek, Švec, Nemčík, Nechala, Habšuda, Koyš, Stantien, Pardavý. Aj Briestenský, Špankovič, či Bagin šancu dostali a roky nám to nič neprinášalo. Niektorí umelci tu napíšu hotové bájky o našej majstrovskej juniorke alebo doraste.
9.7.2019 - 14:50
+4

Kapitán Očivid

 

a niektori umelci zas maju potrebu pisat kondolencne basne: o majstrovskej juniorke
9.7.2019 - 15:42
+4

Kaita Waikiki

 

ty si dobre mimo: za to ze ty nepoznas profesionalnych hokejistov ktori sa zivia hokejom v nasej ci ceskej lige ale aj inde neznamena ze taki nie su...hokej nie je len o nhl a stat sa profi hokejistom tiez nie je lahke...hokejistov je vela a volnych miest malo....ved to sa podari tiez len niekolkym...zhodou okolnosti pred desiatimi rokmi vyhrala dukla juniorsky titul nad slovanom...tak pozrime kde sa su teraz hraci slovana a dukly https://www.hockeyslovakia.sk/sk/stats/matches/259/extraliga-juniorov-extraleague-u20/match/47397/lineup trosku rozdiel kto sa ako uplatnil
9.7.2019 - 9:04
+9

Vojto83

 

Keby to bolo také ľahké. Hokej je aj o sponzoroch. A žiadny nechce vidieť dole team, ktorý podporuje. Takže sa všetci často boja riskovať. Ďalšia vec. Keby mala naša juniorská liga úroveň napríklad fínskej, asi by sa vyberali inak hráči pre A-cko. Lenže my máme slabú juniorský ligu a tituly z nej automaticky neznamenajú, že hráči majú kvalitu na A-cko. Tak ako napísal Big v príspevku nižšie. Ti, ktorí na to mali, už šancu dostali. Vždy je len na nich ci sa chytia.
9.7.2019 - 10:12
+7

jurssik

 

Hasan13: 95% dorasteneckych a juniorskych majstrov?? Neviem kde ste nabrali také múdrosti. Dukla vyprodukuje každý rok minimálne jednu päťku z juniorky, či dorastu k profesionálnemu hokeju. Mnohí ďalší hrajúci juniori sú v zahraničí (Kňažko, Kukuča, Okuliar, Kováčik, Faško-Rudáš, donedávna Rajnoha či Čacho), nie každý hneď môže hrať za Áčko, nie každý na Slovensku.
Toto je dnes populárny štýl vyjadrovania... Ale vidno, ako sa vyznáte, povedzme si úprimne
9.7.2019 - 14:34
+6

fortuna

 

To nevysvetlis. Az ked budu peniaze za starty zrazu to ide aj dat sancu mladym. Lenze kolki odisli lebo zvaz neplatil.
9.7.2019 - 21:44
0

caput rerum

 

Hlavne to rozdýchaj, nehovor hop... Rozhodovanie či ostať alebo odísť je v poslednej sezóne pred draftom to najťažšie čo môže byť. Verím tomu, že bude tak ako hovorí v článku Pardavý a Chromiak bude mať dostatočne vysoký icetime v každom zápase. Ak by mal hrať len okrajovú úlohu alebo nebodaj v juniorke, to by dobré nebolo.
8.7.2019 - 23:04
+4

P24 BLOG

 

tak trosku vykrykujes hop a chromiak resp dukla zatial nie, ze nepreskocili, ale este sa ani poriadne nerozbehli.
9.7.2019 - 10:22
+2

kurtsteiner

 

Co to robi???
9.7.2019 - 13:08
+2

advokatiss

 

Dufam, ze podobnu sancu dostane u nas Sojka
8.7.2019 - 23:01
+3

valachmilan

 

Bodaj by bolo takých viac.
8.7.2019 - 23:15
+2

crosbynko

 

V Kingstone zrejme nadseni nebudu ale ja som tymto celym milo prekvapeny. Uz len splnit to co Pardavy deklaruje. V kazdom pripade tento "projekt Chromiak" budem so zaujmom sledovat Dukla si povedala ze by bolo opat na case vychovat niekoho pre NHL
8.7.2019 - 23:16
+13

Bacilek

 

OT: nejake tipy co urobi Sarky a spol s tymi 6 mega zo zisku z MS? Tych vyse 10 mega od vlady je uz rozdelenych tak som zvedavy ci to vrazia do akademii

Mohla by sa urychlit ta treningova plocha v TN (neviem mozno uz na to prachy su), dokoncit Akademia v Poprade a rozbehnut v KE pripadne dalsie s ktorymi sa podpisalo memorandum
8.7.2019 - 23:35
+2

kocsma

 

Čo sa týka akadémii, tak budúcu sezónu je ešte len pilotný projekt, keďže treba vyladiť muchy... Až potom sa to rozbehne, malo by to byť v každom kraji
8.7.2019 - 23:45
+1

B-MO

 

pilotny projekt v TN zacne uz od septembra s 15 detmi, v ramci strednej sportovej skoly
9.7.2019 - 7:17
+3

gta98

 

Skvela sprava, budem mu drzat palce. Moze ukazat smer pre vela mladych hokejistov a pre vela klubov, ze toto je cesta.
9.7.2019 - 0:01
+4

Sunkafit

 

Vyborne
9.7.2019 - 5:57
+2

lubfito

 

Osobne dúfam že tento krok Dukle vyjde na jednotku, že Chromiak sa chytí a ešte pred draftom z neho táto organizácia urobí hotového hráča.
Ostatné kluby, zvlášť tie ktoré majú hlbšie do kapsy, by sa mohli inšpirovať a stavať svojich najtalentovanejších mladíkov. Liga ide dobrým smerom
9.7.2019 - 7:47
+10

strojar

 

Na Slovensku majú hlbšie do kapsy všetky kluby.
9.7.2019 - 8:13
+2

lubfito

 

To samozrejme nespochybňujem. Len niektoré majú tie hlboké kapsy ešte aj deravé.
9.7.2019 - 9:06
+4

matoguco

 

Martinovi budem držať veľmi palce a sledovať ho. Som rád, že mu naši dajú šancu a verím, že to nie sú iba slová "do vetra". Treba chalanovi pomôcť v tejto sezóne aby zvýšil svoje šance na drafte a presne tak ako tréner vraví, treba do neho naliať všetky možné, aj nemožné vedomosti.

Takže máme teraz už vyriešeného jedného juniora, ešte by som bol rád, ak by dostal pravidelne šancu Džugan a sem tam hráči ako Ferényi, Krajč a Haščák.
Teším sa na sezónu
9.7.2019 - 9:05
+5

mirec04

 

Pokial viem tak sancu dostane aj Marko Stacha
9.7.2019 - 9:17
0

matoguco

 

Myslel som v útoku, v obrane o Stachaovi viem
9.7.2019 - 10:17
+2

mirec04

 

ok
9.7.2019 - 11:28
0

Tomo8ZV

 

Krajč ide do WHL
9.7.2019 - 9:17
0

RedandYellow

 

Džugan,Ferenyi,Haščák a ďalší šancu dostanú,Stacha bude v prvom tíme a Krajč smer Amerika.
9.7.2019 - 9:49
0

matoguco

 

O Stachovi viem a Krajč podľa mňa mohol zostať. Džugan by mohol hrať v Áčku pre mňa kľudne aj celý rok, ten hral v play off juniorky parádne. Ostatní si na svoju šancu počkajú, hoci budem rád, ak sa budú zranenia chalanom vyhýbať
9.7.2019 - 10:18
+1

gta98

 

Čo som si pozrel vašich hráčov, tak sa veľmi teším na nasledujúcu sezónu. Bude ma zaujímať aj súboj na diaľku Kňažko - Stacha. Ak Kňažko vo Fínsku bude hrať len juniorku a nedajú mu poriadnu šancu aspoň v Mestis, tak je úplne reálne, že Stacha ho predbehne aj na drafte ak odohrá celú sezónu v Ačku. Myslím, že ak by sa Kňažko vrátil do Dukly, určite by dostal poriadny priestor v obrane.
9.7.2019 - 11:36
+6

Tomo8ZV

 

moze to byt zaujimave, ale momentalne k dnesnemu dnu je situacia taka ze viac realne je ze Stacha nebude ani draftovany ak by ale odohral skutocne celu sezonu v acku Dukly a okrem toho ze by hral by sa mu este aj darilo tak sa moze stat cokolvek. Knazko by mal hrat striedavo Liigu a juniorku, minulu sezonu absolvoval uz dost vela treningov s ackom TPS a co viem, tak ho chcu ostarsit, kazdopadne urcite neodohra celu sezonu za muzov, videl by som to tak 60 ku 40 v prospech juniorky, ale ktovie ak sa v lete ukaze v dobrom svetle
9.7.2019 - 11:47
+3

gta98

 

Ak by Kňažko hrával už túto sezónu v Liige, napr. 60 na 40 v prospech juniorky alebo 50 na 50, bolo by to skvelé. Len preto mi to porovnanie napadlo, lebo sú to rovnaké ročníky a Kňažko bol vždy pred Stachom, ale ak by Stacho túto sezónu úspešne zvládol medzi mužmi, môže to zamiešať karty. Preto bude dôležité aby Kňažko odohral čo najviac zápasov medzi seniormi, lebo ak ho budú držať v juniorke... Tipsport Liga > Jr. A SM Liiga. Toto je odpoveď aj pre veľkého brata
9.7.2019 - 12:23
+4

Big brother

 

Ved ano, ja viem, že Tipsport liga je viac ako finska jumiorska liga. Ale iba vravim, že urovne líg v ktorych budu hrat nebude mat za nasledok to, že Stacha predčí Kňažka. Určite to Stachovi velmi pomože, ked bude ako dorastenec hravat Tipsport ligu, ale Kňažka neohrozí...to by musel mal skvelú sezonu a Knažko zas slabšiu.
9.7.2019 - 13:22
0

Big brother

 

To vobec. Stacha je velmi talentovaný hráč, ale Kňažko je predsa len trochu inde. Kňažko určite draftofany bude, Stacha skor nie ako ano...ale šancu má.
9.7.2019 - 12:05
+1

cuchorko

 

vsak nezapada do konceptu. nema ani 33+ rokov
9.7.2019 - 10:24
+2

Big brother

 

33+ maju v Dukle len 3 hrači, ale dobrý pokus
9.7.2019 - 11:15
+11

cuchorko

 

to bola narazka na konkretneho prispievatela. bohuzial ty sa musis vyjadrit uplne ku vsetkemu.
9.7.2019 - 12:18
+18

Big brother

 

Tak to bola potom velmi zle sformulovaná narážka.
9.7.2019 - 12:22
0

kurtsteiner

 

Myslis huhnaveho vinca?ten sa tu teraz neukaže.
9.7.2019 - 13:08
+8

cuchorko

 

10.7.2019 - 10:18
0

Senator BLOG

 

to si este vazne niekto mysli, ze po aj tisici krat je to vtipne?
9.7.2019 - 11:25
+8

nerorome

 

Som zvedavý na to, ako ho Parďák bude vyťažovať a ak sa mu nedajbože nebude dariť, či s ním bude mať dostatok trpezlivosti. V každom prípade nasledovaniahodný príklad aj pre iné kluby
9.7.2019 - 11:20
+2

mirec04

 

V kazdej oblasti musis mat s mladymi trpezlivost, nikto uceny z neba nespadol aj ked existuje par vynimocnych pripadov, kde to ide pomerne hladko.
Verim Pardavemu aj Brankovi, ze z neho spravia top hraca.
A Martinovi prajem predovsetkym vela zdravia a stastia. Nech sa chyti sance a maka ostosest.
9.7.2019 - 11:31
+3

Dukla_Trenčín_38

 

Takže člen prvého útoku?
9.7.2019 - 11:35
+4

Tomo8ZV

 

snad sa mu bude darit a da dobru sezonu ktora bude odmenena vysokym umiestnenim na drafte, sam som zvedavy ako sa presadi. inak to ze Chromiak a Knazko zostavaju v europe je ale aj skvela sprava k MS 18 1a divizie, pretoze kebyze idu do zamoria tak kvoli play-off by to mozno nestihli...
9.7.2019 - 11:35
+1

Neutral

 

Konecne nieco rozumne co pocujem ohladom vychovy juniora.
treba si dat jasny ciel....
Kazdy rok vychovat aspon jedneho hraca pre NHL,dat im sancu v prvom utoku a to aj ze cenu par prehier muzstva...
Chcem znova zazivat ten pocit ze vstanem a budem sledovat na nete kolko bodov kto spravil...
Talenty mame tak s nimi treba robit.
Brano ma skusenosti z NHL takze velmi dobre vie co sa tam pozaduje
Tento rok Chromiak ,Stacha...
Juniorske tituly uz zbierat nemusime ,tie nie su podstatne
9.7.2019 - 13:27
+9

Big brother

 

Takže v juniorskej lige budeme mat priemernych hračov a potom z tych priemernych sa v ačku stanú talenty pre NHL. Vam to tu už niektorym pekne hrabe chlapci.

9.7.2019 - 13:39
+1

mirec04

 

Tito chlapci nie su priemerni a navyse su vekom este dorastenci, zapracovavat juniorov je z hladiska draftu uz bohuzial vacsinou neskoro.
Navyse, ak uvidia ostatni, na slovenske pomery trochu lepsi hraci, ze maju sancu prerazit k muzom, je predpoklad, ze nebudu takto hufne utekat za hranice, ale to je samozrejme len predpoklad, musia sa skvalitnit aj mladeznicke sutaze, podmienky, treneri..
9.7.2019 - 13:47
+7

Big brother

 

Ved títo priemerní nie su, ved ako 16 roční patrili v juniorskej lige medzi top hračov. Preto maju svoju cenu.
9.7.2019 - 13:52
+2

Big brother

 

Ja som reagoval na kolegu vyššie, ktorý chce znižit kvalitu našich mladych hračov. To je nepripustné. Kto sa má potom presadit v ácku ked nie hrač, ktorý bol v juniorke najlepší?
9.7.2019 - 13:55
0

Neutral

 

Nie
Lepsie je sa sustredit na rozvoj individualnych schopnosti dvch troch hracov na uroven NHL ako dostat 20 hraocv na uroven priemeru ze sa ani v lige neuchytia ale spravit titul
9.7.2019 - 14:17
+2

Big brother

 

Treba sa sustredit na všetkych, aby sa vzajomne posuvali a samozrejme tie najvačsie talentu posuvat vyššie. Preto hrali Stacha, Chromiak juniorsku ligu ako 16 ročný, preto hral Kňažko juniorsku ligu ako 15 ročný. Aj Kováčik, Okuliar juniorsku ligu vyhrali ako dorastenci. Ved v Dukle tych mladych tahajú vyššie vždy. A teraz v áčku to isté... Stacha, Chromiak. Kňažko, Okuliar, Kukuča tiež mohli, ale zlakalo ich zahraničie. Nič nezvyčajné.
9.7.2019 - 14:33
+5

Big brother

 

Nevidim dovod prečo by sme nemali vyhravat. Treba tak ako doteraz zapajat do juniorky čo najviac dorastencov a učit k ich vitazstvam. Vtedy je o nich zaujem. A potom už je na nich čo si vyberú, či odchod do zahraničia (Kňažko, Kukuča, Okuliar) alebo ačko Dukly (Stacha, Chromiak). Ale mysliet si, že z hračov, ktorí budu priemer v juniorskej lige sa stanu hrači pre NHL je naivné.
9.7.2019 - 13:50
+1

Neutral

 

Zbudol som dodat ze takymto sposobom pomozeme aj slovenskej repre,kdezto z nasich titulov v juniorke nema nikto nic dokonca ani DUKLA sama
Podme na to
Tesim sa na sezonu...kurnik nech sa zacne uz zajtra !!!!
Vie niekto posunut cas ?
9.7.2019 - 13:29
+5

Dukla_Trenčín_38

 

Na mobile sa to dá celkom jednoducho
9.7.2019 - 14:09
+2

Kapitán Očivid

 

to co je za bullshit nazor?: profesionalny hokejovy klub nema za ciel pomahat slovenskej repre ani jednotlivcom plnit sny...ciele klubov su prirodzene uplne ine...byt majstrom....profesionalny hokejovy klub ma k tomu "vyuzit" schopnosti hracov....a ak to pomoze aj repre ci hracom sa niekam dostat tak to je len plus (vacsinou su to spojene nadoby)....mat dobru repre je ulohou zvazu, byt uspesny je cielom hraca....a ano: dukla nema (skoro) nic z juniorskych titulov pretoze ti najlepsi hraci su uz davno prec...ale stale dost dobrych hracov ma vo svojom kadri
9.7.2019 - 15:40
+4

dusan1980

 

No pekne ...
Dobre to myslia ,teraz len dotiahnuť do konca
Prvý slovák v Šan Jose Shark ?
9.7.2019 - 15:16
+1

advokatiss

 

Tam uz hrali Handzus a Zalesak
9.7.2019 - 15:38
+1

dusan1980

 

Áno máš pravdu...Zabudol som
9.7.2019 - 17:46
0

houyhnhnm

 

Skvelá správa. Tlieskam Dukle za tento (na Slovensku) nezvyčajný krok. Kiežby takých prípadov bolo u nás viac. Toto by však mala byť samozrejmosť pre všetky naše kluby. Snáď Parďák s Brankom dodržia svoje slovo a dajú mu šancu v prvých dvoch útokoch + v presilovkách. Tento hráč na to má. Veľmi sa teším na ďalšiu sezónu a verím v 20+ bodov pre Maťa.
9.7.2019 - 18:18
+10

pokemon33

 

dufam, ze toto uz nebude nezvycajny jav a kazdu sezonu bude nejaky klub ktory da priestor nejakemu 16-17rocnemu... Trencin si za toto zasluzi pochvalu, uz sa tesim na zaciatok ligy... sezonu po Chromiakovi by to mohol byt napr. Geci, po Gecim trebars niekto z popradskeho tria Mesar,Sotek,Suchy, ci liptak Nemec.. ak samozrejme neodidu prec,Chromiak by im mohol ukazat, ze nemusia... kluby by mali tychto hracov udrzat
9.7.2019 - 19:12
+3

fortuna

 

Samozrejme ze daju. Budu za to predsa dostavat peniaze. Takze teraz uz to pojde. Uz budu nie len juniori ale aj dorastenci pripraveni hrat za A cko.Do minulej sezony este neboli)
9.7.2019 - 21:53
+1

topska

 

No zisti si tie sumy...
9.7.2019 - 21:55
+9

Big brother

 

Tie peniaze su zanedbatelné.
9.7.2019 - 22:16
+8

fortuna

 

Naco? Nepodstatne. Zaplati to jeho servis. Kluby sa mozu pochvalit ze daju sancu mladym a na druhej strane su rodicia a chlapci ktori nechcu ist silou mocou kdesi do usa. Vsetci su spokojni.Len je smutne ze doteraz to neslo pretoze podla klubov neboli pripraveni. A ajhla pride par eur a uz to ide.A to boli v tn lepsi ako Chromiak a Stacha a bud museli ist oklukov cez iny tim alebo odist do zahranicia.Ani Chromiak a Stacha nie su este pripraveni na muzsky hokej vyhoreli aj v play off juniorky ale to nevadi dostanu sancu a bude sa s nimi pracovat a to je dolezite!!! A nie trepat chujoviny ze este na to nemaju
9.7.2019 - 22:05
+2

Big brother

 

Mam dve otázky (v dobrom)


Kolko penazí dostali za Hatalu, ktorý ako junior odohral v áčku 120 zapasov?
Ktorí boli lepší ako Chromiak (v jeho veku) a nedostali šancu?
9.7.2019 - 22:15
+2

fortuna

 

Hatala vynimka.Smolka,Cacho,Kukuca,Okuliar,Jakubec len namatkovo. A ani len nepachli do A cka.To myslim len utocnikov.A to myslim ked mali 17
9.7.2019 - 22:25
+1

Big brother

 

Smolku aj podpisali, mal pravidelne hravat...rozhodol sa pre školu.

Okuliar, Kukuča - oni detto, vybrali si CHL, šancu v áčku mali. Inak, Kukuča bol dlho ignorovaný reprezentačnými trenermi, on sa až ako junior vyšvihol.

Čacho nebol taky velky talent, odišiel ako dorastenec hrat do Švedska tamojšiu dorastenecku ligu.
Nikto z nich nebol taky talent (v 17tich) ako Chromiak. Dal si zlé mená.
9.7.2019 - 22:31
+6

ferdo3

 

To si kde na to prisiel, ze Kukuca a Okuliar mali sancu v "A" ? A ze Kukuca sa vysvihol az ako junior ? Ten je strelec od 4. triedy, si pozri vsetky dostupne statistiky. To aky priestor planuju dat Chromiakovi, tu nemal nikto za poslednych 20 rokov (okrem Dana a Studenica co tu bol chvilu) Drzim chalanovi palce, ale asi bude musiet hrat inak ako vo finale juniorky, kde sa po 1. zapase vyparil...
10.7.2019 - 15:08
+1

Big brother

 

Kukuča bol roky ignorovaný, nedostal sa ani do nominacie SR18 (a to tak, ze ani zdaleka), tak ako može mat niekto tú drzost tvrdit, že bol v dorasteneckom veku na urovni Chromiaka?

Kukuča, Okuliar šancu mali dostat, vybrali si zamorie. Ich volba. Nič zlé na tom nevidim.
10.7.2019 - 15:58
0

ferdo3

 

ja tu drzost mam, a zda sa, ze nie som sam...Ty si tu zda sa jediny, co namiesto toho, aby sa tesil, ze Dukla konecne da sancu mladym, tak sekas hlava nehlava...ale take je dubnicko-ilavske normalne spravanie...drzim palce vsetkym, ci Kukuca, Okuliar, Chromiak, Krajc...uvidime za 5-6 rokov kto kde bude hrat (a ci)
11.7.2019 - 14:12
0

fortuna

 

Ani Studenic nedostal v tn taky priestor. Este aj toho boli schopni vyhnat do juniorky.Dano je ina kapitola,lebo...To len Big zastanca ma este aj trenky zlto,cerveneAno aj Kukuca a Okuliar mali ponuku na acko.Ale taku ze budu v juniorke a ked bude treba tak ich akoze vytiahnu.Na dve,tri minuty a potom budu chytat ryby.Taketo prisluby boli v tn bezne posledne roky.Takze radsej isli prec.Takto ako Chromiak to nemal ponuknute nikto a stale tvrdim ze tu hrali lepsi hraci
10.7.2019 - 16:58
+1

Big brother

 

Je to jasné už, si uplne mimo. Takych ako si ty len treba poriadne do riti nakopat, to je cele zle.

PS: pchat sem Studeniča, ktorý sem prišiel na dva mesiace je uz vrchol tvojho predstavenia.
10.7.2019 - 18:35
0

Big brother

 

Smolka v 17 hral tušim v projekte 18tky.
9.7.2019 - 22:32
0

fortuna

 

Vsetci mnou menovani od dorastu boli na prednych prieckach v bodovani.A boli to komplexnejsi hraci ako Chromiak ktory je mozno dobry strelec.Lenze ked mu odisla strelecka stastena alebo si ho v play off viac vsimali nemal co muzstvu ine ponuknut. Kdezto Smolka,Cacho,Okuliar aj Jakubec vedeli aspon bojovnostou a silou viazat supera a dali priestor inym spoluhracom na presadenie.A pokial viem nikto im v 17 tich neponukol zmluvu.Ani v 18.Podla mna su za tym peniaze zvazu ale to je nepodstatne konecne sa ktosi zobudil,len skoda ze dva skvele rocniky 98,99 boli duklou ignorovane.Aj ked Rajnoha a Cacho teraz sancu dostanu aku je otazne.A ked hovorim o sanci myslim taku aku asi dostane Chromiak. Hrat pravidelne 10,15 minut so skusenymi hracmi vo vyssej patke. Nie otvarat dvierka na striedacke
9.7.2019 - 22:54
+3

Big brother

 

Nikto nebol ignorovaní, šancu chceli dat aj ostatnym, včetne Kukuču a Okuliara. Čacho odišiel v skorom veku do Švedska a určite to nebolo v čase ked mal hravat v áčku. To v žiadnom pripade.
9.7.2019 - 23:05
+1

fortuna

 

Ani Kukuca a uz vobec nie Okuliar. Cacho odisiel vedel ze tato cesta je zarubana nakoniec ma tam znameho pri vedeni ci nie? keby bola sanca bol by ostal tak ako ini.Jednoducho neboli love neboli pripraveni. Budu love uz pripraveni su Alebo iba podobnost cisto nahodna??Len to priznaj ze si sa mylil nic to neni.Za posledne tri sezony sa tu premlelo tolko nicotnych figur,ktore dukle nedali nic. Nemohli sme dat sancu radsej par chlapcom a povzbudit ich?? A este raz sancu nie otvarat dvierka
9.7.2019 - 23:16
+4

Big brother

 

Ja som sa pytal, ze kolko dostala Dukla za Hatalu penazí? Za Daňa?
10.7.2019 - 0:36
0

len_tak

 

Výchova hráčov hokeja na Slovensku nie je zárobkovou činnosťou. S výnimkou, keď sa vám podarí vychovať hráča, ktorý podpíše zmluvu v NHL. Vtedy NHL zaplatí cca 250 000 USD, hokejovej federácii (SZĽH) za takého hráča. SZĽH peniaze poukáže pomerne klubom, kde hráč pôsobil v posledných 4 rokoch.

Preto je aj pochopiteľná snaha Dukly v tomto smere k hráčom, ktorých čaká draft. Aj keď možno by si zmluvu zaslúžili aj starší juniori, ich pravdepodobnosť, že sa dostanú na úroveň pre NHL je minimálna. Ale podobnú snahu vyvíja aj Zvolen, ktorý pred časom podpísal do A mužstva tiež dvoch mladých hráčov. A možno to uvidíme aj v ďalších mužstvách.
10.7.2019 - 8:19
+3

hroso

 

No ved starší juniory tu zmluvu nedostanú lebo za nich už niesu peniaze a keď ju dostať mohli tak na nich celá Dukla srala. Tak už sa prosím prestaňte rozplyvat ved je to už smiešne niektorý ho už vydite v NHL ešte len ukáže ci je teda talent. Prosím kľud.
10.7.2019 - 8:31
0

ekaver

 

ku*va, furt budete frflať, nedávali šancu, zle bolo, idú dať, zase zle
10.7.2019 - 10:04
+7

fortuna

 

My nefrfleme ze davaju sancu kamosko. My frfleme ze ju davaju az ako protisluzbu za prachy od zvazu.To je smutne.A tvrdim ze tu boli lepsi hraci ako chromiak a Stacha v ich veku.A tvrdim ze ti isti treneri,funkcionari a aj niektori fanusici( co vsade boli,vsetko vedia)ktori pred rokom,dvomi,tromi tvrdili ze chlapci nie su pripraveni na muzsky hokej zrazu zistili ze uz su.NO ZAZRAK SA STAL.A pritom ja tvrdim ze je to iba o trpezlivosti a sanci ktora sa mladym da alebo neda.Tak tu ty a tebe podobni nekurvuj.Mozete tvrdit co chcete je to iba o peniazoch zo zvazu a to je na tom smutne
10.7.2019 - 11:17
+2

strojar

 

Smutné je,že tu dookola vypisuješ túto hlúposť.
Tie "peniaze", o ktorých píšeš, nemôžu byť žiadnou motiváciou k takému kroku.
10.7.2019 - 12:47
+4

Big brother

 

Ešte si stale nenapisal, ze kto bol talentovanejší ako Chromiak (v dorasteneckom veku) a nedostal šancu. A kecy o Smolkovi, Čachovi si nechaj...dakujem.

Čo sa tyka penazí, je to zanedbatelná čiastka. V podstate priestor pre dorastencov vždy daval finančne vyhody, nakolko dorastenec hral skoro zadarmo, kdezto starší hráč (v prvych dvoch formaciach) berie cca 3000-5000 eur. Čiže už len na tomto aj v minulych rokoch by klub ušetril ročne nejakych 30 tisic. Tak už si tie reči o penazi nechaj inde.
10.7.2019 - 14:01
+1

ferdo3

 

Urcite Kukuca a Okuliar...Kukuca ako strelec, a Okuliar celkovym hokejom (dorazna hra vpredu, vzadu, goly tiez, pristup ku hre...)
10.7.2019 - 15:01
0

len_tak

 

Tak máte nového trénera, ten asi súhlasil s priestorom pre mladých odchovancov. Ten predošlý tréner (a takých je väčšina) nebol takému postupu naklonený.
10.7.2019 - 15:20
+1

Big brother

 

Preto sa Kukuča nedostal ani do nominacie SR18...lebo bol lepší ako Chromiak, ktorý je vo svojom ročníku najlepší utočník. Ako možeš takuto sprostost zapotit?

K Okuliarovi len tolko...je to šikovný hráč držím mu palce, ale ma strašne velké rezervy v korčulovaní...a preto je o Chromiaka vačši zaujem.
10.7.2019 - 16:03
0

Big brother

 

Erik Rajnoha podpísaný.
10.7.2019 - 14:03
+1

fortuna

 

Pocuvaj ty Big chrobak truhlik.Kukuca je 99 tam bola taka konkurencia o ktorej Chromiak nemoze ani snivat.Tak tu netrep.A ty a ten nitran nad tebou nepiste ze peniaze nie su motivacia. Doteraz to neslo uz to ide.A ano moze to byt aj zmenou trenera.Snad trochu.A boli lepsi a urcite komplexnejsi a nielen Smolka a Cacho.A nikto nikdy ani len neuvazoval,ze by ich tahal do acka a o zmluve ani nehovorim.A pan Strojar smutne je ze vobec peniaze maju byt motivacia pre pracu s mladymi hracmi,toboz odchovancami.Ale ako vidis staci dat par eur a suuu.
10.7.2019 - 16:51
+2

topska

 

Pri tej sume to ale ze vobec nemoze byt motivacia
10.7.2019 - 16:53
+1

Big brother

 

Ty si uplne mimo, same somariny pišeš, to je až neuveritelné...že Čacho...Smolka. porovnavat s Chromiakom...preboha. Kukučova konkurencia preboha! Celosvetová, že? Ty vieš kde bol vobec vykonnostne Kukuča ako dorastenec? Ten Hatala čo? To ako vysvetlíš?

Ved ty to maš uplbe popletene, aj minule si to dokazoval (vid.Hecl-Čacho), nechapem na čo sa tu hraš, take dristy trepat. A toho truhlika mi povedz do očí.
10.7.2019 - 18:42
0

fortuna

 

Ako vidis je.
10.7.2019 - 17:02
0

topska

 

prave ze to nevidim nikde
10.7.2019 - 17:34
0

topska

 

Zatial sa zda ze to takto vidis ty a to som nepocul ani v hokejovych kruhoch ze by pri takomto hracovi, opakujem pri hracovi ako je Chromiak rozhodovali o jeho zmluve ci priestore na lade tie drobne. Ved to je chore zmyslanie
10.7.2019 - 17:37
+1

Big brother

 

On je cely chorý, ako može tvrdit, že Čacho, Smolka, Kukuča, Okuliar boli kvalitnejši hrači v dorasteneckom veku ako Chromiak? ved to človeku, ktory to sleduje musí príst až smiešne.
10.7.2019 - 18:45
0

gta98

 

Mne je smiesne a cudujem sa Ti, ze sa tu pustas do debaty s nimi. Ved nech si tvrdia, co len chcu, ostatni sa akurat pousmeju a idu dalej, nemal by som silu tu vypisovat to co ty, aj ked s tebou suhlasim. Nikam to nevedie
11.7.2019 - 0:18
+3

Adriano23

 

OMG, tak toto je silna kava, uz aj na mna ...

Inac svojho casu taky Chytil, Necas, ci teraz Pytlik atd boli protezovani v cechach pritom na podobnej urovni ak nie lepsej mali cesi inych juniorov. To este nespominam finov, Kakko, Leine, Puljujarvi, Kotkaniemi, Aho ... kde inych skvelych juniorov zakopali a dosadili si tam tychto "zbohatlikov"

BTW ... Chromiak je velky talent a ak by uz on nedostal priestor v acku, tak by to bolo totalne chore a dokaz toho, ze mladez resp vychova buducich tahunov repre a pod je ta posledna vec na ktoru sa hladi ...
10.7.2019 - 22:32
+1

Big brother

 

Suhlasim. A zas povedzme si otvorene, kolko dorastencov v historii slovenskej extraligy hravalo v prvych dvoch utokoch, presilovky a pod.? Možno Hossa, Gaborik...to je vše.
11.7.2019 - 13:38
0

hroso

 

Vy ste smiešny poznáš vlastne niekoho osobne aby si mohol písať také hlúposti? Lebo keby mal Kukuca rodičov ako vás ospevovany NHL hráč tak by bol aj v tej SR 18 ty Maďar.
10.7.2019 - 22:39
0

ferdo3

 

plny suhlas...
11.7.2019 - 14:03
0

Big brother

 

Že vam to chalani neni j.blé už...
11.7.2019 - 14:38
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 14.7.2019 02:55
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Sp.Nová Ves000000:00
12.SR 18000000:00
Aktualizované: 14.7.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 14.7.2019 03:56
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.7.2019 00:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 17.7.2019 00:31
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 17.7.2019 00:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 17.7.2019 00:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 17.7.2019 00:31
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 17.7.2019 00:31

Bleskovky

Winnipeg podpísal nováčikovský kontrakt s Heinolom

Klub zámorskej hokejovej NHL Winnipeg Jets podpísal s Fínom Villem Heinolom trojročný nováčikovský kontrakt v hodnote približne 3,4 milióna dolárov. "Tryskáče" si 18-ročného obrancu vybrali v 1. kole draftu NHL z 20. miesta.
15.7.2019 21:51 - Michal Bruner / TASR

Burakovsky podpísal ročnú zmluvu s Coloradom

Švédsky hokejista Andre Burakovsky podpísal ako chránený voľný hráč ročný kontrakt v hodnote 3,25 milióna dolárov s organizáciou NHL Colorado Avalanche.
15.7.2019 20:35 - Michal Bruner / TASR

Vojnov sa dohodol na ročnej spolupráci s Omskom

Ruský hokejista Viačeslav Vojnov bude v kariére pokračovať v drese Avangardu Omsk. S klubom KHL sa dohodol na ročnej spolupráci. Informovala o tom agentúra AP.
15.7.2019 15:55 - Michal Bruner / TASR

Zomrel bývalý hráč Košíc Imrich Lukáč

Vo veku 69 rokov zomrel po ťažkej chorobe bývalý hokejový útočník Imrich Lukáč. Člen legendárneho bratského útoku s Vincentom a Jozefom odohral v najvyššej československej súťaži 149 zápasov, v ktorých strelil 49 gólov.
13.7.2019 11:47 - Michal Bruner / TASR

Brankár Bäckström ukončil kariéru, pracovať bude pre Columbus

Fínsky hokejový brankár Niklas Bäckström ukončil vo veku 41 rokov aktívnu kariéru. Jej prevažnú časť strávil v klube Minnesota Wild, za ktorý odchytal 9 sezón. Pôsobiť bude ako európsky tréner brankárov pre klub Columbus Blue Jackets.
13.7.2019 11:21 - Michal Bruner / TASR

Laughton sa vyhol arbitráži, s Flyers podpísal zmluvu na 2 roky

Kanadský hokejový útočník Scott Laughton sa v NHL vyhol arbitráži, keď sa s vedením Philadelphie Flyers dohodol na dvojročnej zmluve vo výške 4,6 miliónov USD.
13.7.2019 10:29 - Michal Bruner / TASR

Anaheim podpísal ročnú zmluvu s obrancom Del Zottom

Klubzámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks podpísal ročnú zmluvu v hodnote 750. 000 USD s obrancom Michaelom Del Zottom. Dvadsaťdeväťročný hráč si v minulej sezóne pripísal jeden gól a desať bodov v 42 stretnutiach za tri rôzne tímy, informoval portál tsn.
12.7.2019 18:33 - Adrián Danaj / TASR

Útočník Dzingel sa dohodol na zmluve s Carolinou

Klub zámorskej hokejovej NHL Carolina Hurricanes sa dohodol na dvojročnej zmluve s nechráneným voľným hráčom Ryanom Dzingelom. Za prvú sezónu dostane útočník 3,25 milióna USD a za nasledujúcu 3,5 milióna USD, informovala agentúra AP. Dvadsaťsedemročný Dzingel si v minulej sezóne vytvoril v drese Ottawy a Columbusu s 26 gólmi a 30 asistenciami kariérne maximum.
12.7.2019 16:29 - Adrian Danaj / TASR

Ferland bude pokračovať vo Vancouveri

Hokejový klub v NHL Vancouver Canucks získal na trhu s voľnými hráčmi Micheala Ferlanda. Dvadsaťsedemročný útočník podpísal zmluvu na štyri roky s celkovým zárobkom 14 miliónov dolárov.
12.7.2019 08:20 - Michal Bruner / TASR

Montreal sa dohodol na zmluvách s fínskym duom Armia, Lehkonen

Hokejový klub NHL Montreal Canadiens sa dohodol na nových zmluvách s fínskou dvojicou Joel Armia, Artturi Lehkonen. Obaja útočníci podpísali kontrakty na dva roky.
12.7.2019 07:28 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola