Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Valábikova anketa určila najväčších simulantov ligy

zdroj: hokejportal
7.3.2019 18:51 Michal Bruner / HokejPortal.sk

Bývalý hokejista Boris Valábik sa nedávno "preslávil" kritikou na adresu rozhodcov, vo štvrtok na svojom facebookovom profile postaral o rozruch opäť. Zverejnil totiž poradie najväčších simulantov ligy. O poradí anonymne rozhodli viacerí hráči súťaže.


Ako vysvetlil Valábik: "Niektoré tímy hlasovali interne a mne poslali tri mená, na ktorých sa zhodli".  Výsledky o najviac simulujúceho hráča súťaže sú nasledovné: 

Hráči z Tipsportligy prijali výzvu a posielali svoje tipy na najviac simulujúceho hráča súťaže. 
1. Michal Chovan - HKM Zvolen
2. Marek Slovák - HK Nitra
3. Samuel Petráš - HKM Zvolen

"Hokej je tvrdá ale úprimná hra. Aj touto anketou som sa snažil o to, aby sme hráčov brali za zodpovednosť za niečo, čo do hokeja nepatrí a čo aj mňa ako hráča veľmi rozčuľovalo. Rozhodli sami hráči. A bolo cítiť, že to hnevá aj ich. A ak sa bavíme o pomoci rozhodcom, nie je toto lepšie ako prázdne slová?," napísal Valábik.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


nerorome

 

Hm, tak objavili sme zase raz Ameriku...
7.3.2019 - 18:56
+4

dusan1980

 

Dobreeee.mne sa to paci.
Pani rozhodcovia Slovakovi to nezrat.
7.3.2019 - 18:59
+34

Tehelnepole

 

Boris, skveleeeeee.
7.3.2019 - 19:00
+22

strojar

 

Neviem kto odpovedal v ankete, ale hráč Nových Zámkov Adam Zbořil nemá v tejto disciplíne v lige konkurenciu.
Ktokoľvek ďalší je najmenej o triedu za ním.
7.3.2019 - 19:03
+35

imko_one

 

No ludia odpovedali, strojár...
7.3.2019 - 19:08
+20

mitoO

 

Konkretne hraci TL.
7.3.2019 - 19:40
+17

kurtsteiner

 

Takze o com to svedci strojar?
7.3.2019 - 20:28
+8

enforcer92TN

 

Ze vsetci su keketi, len strojar je lietadlo.
7.3.2019 - 23:16
+38

kurtsteiner

 

Jednotka s hviezdičkou.
8.3.2019 - 9:28
0

imko_one

 

Dobrý nápad Boris!

Skús aj anketu najpohodovejší/najvac nenávidený hráč našej ligy.

Naozaj celkom zaujímavé poznatky o tom ako hráči TL sa vnímajú medzi sebou...
7.3.2019 - 19:05
+7

Lukash_ke

 

najviac nenávidený?

https://youtu.be/zWO36L4W2Eg
7.3.2019 - 19:08
+14

imko_one

 

Tak myslím, že keď povieš A treba aj B.
7.3.2019 - 19:10
+1

strojar

 

Veru, abeceda má veľa písmen.
7.3.2019 - 19:21
+4

imko_one

 

Veru, no škoda, že ju nepoznáš celú


Je to vtip, nieže sa zase urazíš.
7.3.2019 - 20:03
+16

Hrobar

 

No super naši dopadli
7.3.2019 - 19:11
+9

Zubo27

 

Veru, bohvie, či nám rozhodcovia nezačnú menej prisudzovať početné výhody teraz
7.3.2019 - 19:38
0

N-R-N-R

 

Ak by nám piskali menej početných výhod, tak asi nikto z NR by sa nenahneval
8.3.2019 - 0:16
+3

BretPit

 

Tak Chovan by vyhral aj u divákov, bezkonkurenčný simulant
7.3.2019 - 19:16
+37

dusan1980

 

u mna by vyhral Slovák
alebo...
50 kilový Hujsa
Medzitým už má 100
8.3.2019 - 19:30
+1

PaliBB

 

Mňa by zaujímalo aj kompletné poradie
7.3.2019 - 19:16
+1

forwardPP

 

Tie mená sú podľa očakávania, ja osobne by som si tam ešte 2 mená vedel predstaviť. Zaujímavé je však to,že ešte ani jeden nedostal trest od DK za simulovanie
7.3.2019 - 19:18
+4

HKMpelemele

 

A to si ako predstavuješ, že keď teraz Valabik zverejnil anketu, tak každý z nich dostane dištanc?
7.3.2019 - 20:23
+7

DB_9

 

Asi to skôr myslel tak,že napriek tomu, že sú známi svojím filmovaním, tak doteraz kvôli tomu neboli potrestaní.
7.3.2019 - 20:27
+20

forwardPP

 

Presne tak!
7.3.2019 - 20:51
+5

Patomato

 

tresty sa davaju aj tuto sezonu za simulovanie,viem že z PP riešili Bondru a potom ešte BB hračov
8.3.2019 - 12:32
0

ten čo nevie

 

super anketa treba celkove poradie zverejniť rad sa pozriem kto bol v ankete ešte
7.3.2019 - 19:22
0

Hrobar

 

Williams?
7.3.2019 - 19:26
+21

Soumi171

 

Boha Boris, fest sa mi paci, co robis a ako to robis, si frajer
7.3.2019 - 19:27
+9

blue-311

 

Ten Boris tu robi riadny vietor.
S Cibinom suhlasim, zvolencanov si nejako extra nespajam so simulovanim.
7.3.2019 - 19:29
+2

borussia

 

Ja by som skusil aj najprotekcne a najnenavidenejsie muzstvo.
7.3.2019 - 19:34
+13

nitranitricka27

 

8.3.2019 - 0:16
+11

PriBin@

 

Este ze Lamper nema moc odohrate v lige toho roku, inak by Chovan nemal sancu
7.3.2019 - 19:38
+5

srd.com

 

Lamper a simulant ?: Ty asi sledujes inu ligu
7.3.2019 - 20:00
+21

Slimo

 

Lamper je kapitola sama o sebe.Rozda ale nedokaze prijat
7.3.2019 - 20:44
+11

88Backo

 

V BB nemá konkurenciu toho roku Williams
7.3.2019 - 20:36
+13

Urpiner16

 

Keď si spomeniem ako som si dospisoval o tejto téme s pani Slovákovou tak cibinovi už nakladať nemienim to už je historicky zabudnuté.Všetko dobré do NR.
7.3.2019 - 20:42
+5

Sedko NR

 

Kiežby si to uvedomili viacerí
7.3.2019 - 21:11
+6

amentma

 

Skuste sebakriticky kazdy vybrat zo svojho timu, nech to tu nieje iba hejt...

Za BB by som asi tiez dal Lampera, pada urcite najviac, ale zda sa mi ze to ani nie je o simulovani, ako o takej bezhlavosti s akou ide za kazdym pukom, aj proti fyzike
7.3.2019 - 19:45
+4

amentma

 

Resp pozor, zabudol som na brankara... Williams isty vitaz v BB
7.3.2019 - 19:48
+10

matis444

 

Dukla: #16
7.3.2019 - 19:55
+1

erco1999

 

Vysvetli kedy Ondro simuloval.
7.3.2019 - 20:47
+1

MackoPu

 

Tak ten kroscek bol celkom slusny a ak ho tam dobre trafil, to aj mohol pekne pocitit.
Na tom videu je ale najlepsie to, ze najvacsi simulant Williams ukazuje na niekoho, co po nejakom zakroku simuluje.
Diky za to
7.3.2019 - 23:18
+2

laugo29

 

toto nemozes mysliet vazne ze? uz len ked sa pozret na rozdiel tych hracov a ich postavy tak musis vidiet ze urasteny Mihalik ked trafi dobre nizsie stavaneho hraca tak to ma svoju silu,a v tomto pripade trafil dobre
8.3.2019 - 8:53
+2

erco1999

 

Lenze Mihalik je velke hovado oproti Ondrovi a trafil ho dobre
8.3.2019 - 13:53
+1

rijko

 

Ty si riadne trafeny
10.3.2019 - 7:57
0

mitoO

 

Fakt neviem. Mozno LaciKE, ked ho uz 5x osekaju, potiahnu hokejkou, tak potom uz tomu pomoze, ale kym ma sancu skorovat, pripadne dobre prihrat, tak to ustoji
7.3.2019 - 19:52
0

mitoO

 

Este dodam, tuto sezonu neddostal ziaden KE hrac trest za simulovanie. U vas dokonca 2x Gabor, toho som si nejak nevsimal.
7.3.2019 - 19:57
+2

advokatiss

 

V prvom prípade disciplinarka rozhodla nakoniec, ze o simulovanie neslo, druhe som uz nepozeral ako dopadlo. V tom druhom pripade mi to prislo skor ako kompenzovanie, lebo v tom zapase trest za simulovanie dostali 2 BB hraci a 2 supera neviem ci NZ alebo DT
7.3.2019 - 20:06
0

mitoO

 

Ano aj v druhom pripade.
Ale vies ako to je:

Pán Novák hovorí pánovi Horákovi:
- Počujte, potom, ako ste u nás boli s manželkou na návšteve, stratil sa nám jeden strieborný príbor!
- Preboha, hádam si nemyslíte, že sme ho vzali my?!
- No, on sa potom hneď našiel, ale viete, to podozrenie tu už zostane.
7.3.2019 - 20:14
+26

blazon

 

Podla mna top hrac na simulovanie u nas je Tomas Hricina, LaciKE sa nanho nechyta
7.3.2019 - 22:10
+3

WinnipegJets

 

ja by som z košíc dal hričinu, nie tak za simulovanie ale za to jak to až futbalovo prifarbuje
čo sa týka Nagya tak to by som povedal že nie je simulovanie, proste vie čo má urobiť aby bol faulovaný
7.3.2019 - 20:28
+6

bwpow

 

Nagy vie urcite efektne spadnut a aj plakat u rozhodcov. Ale aspon sa nezvija na lade. To je to, co mna osobne dokaze najviac vytocit. A taktiez utekanie na striedacku pred bitkou.
7.3.2019 - 20:46
+2

BlackCrow

 

+
7.3.2019 - 23:25
+1

mitoO

 

Nemam rad simulovanie, ale sikovni hraci u nas v lige su dost v nevyhode.
Rozhodca bohuzial vacsinou zapiska, az ked hrac padne. Potom na to doplacame na mrdzinarodnom fore.
Na nasich - Bartosa, Spilara boli tiez casto v diskusiach staznosti, dalsi napriklad Uram, atd... Vsetko sikovni technicki hraci. Akurat mi tam nepasuje Samuel Petras.
7.3.2019 - 19:46
+2

Foam of Waterfall

 

+
8.3.2019 - 7:54
0

laugo29

 

Boris pekne fuka vietor do plachiet...
7.3.2019 - 19:47
+1

DB_9

 

Pridal by som tam Lampera, ten prifarbuje zákroky okrem pádu hlavne tým, ako sa skrúca na ľade a potom v ďalšom striedaní zdravý ako ryba. Ale možno má len prah bolesti na inej úrovni ako väčšina hráčov
7.3.2019 - 19:54
+3

strojar

 

Anketa, o ktorej nikto nič nevie.
Koľko hráčov hlasovalo, z ktorých klubov, niekde prišiel iba hlas za klub (ktovie koľkí z hráčov v klube hlasovali)...
Ďalšia fejsbúková šaškáreň.
Už si skúste uvedomiť, že reálny život sa neodohráva na fasa knižke.
7.3.2019 - 19:55
+5

P24 BLOG

 

eeeee: zatial jediny, kto tu z toho robi smrtelne vaznu anketu na urovni nobelovky si ty
7.3.2019 - 19:57
+96

Ottawa Senators

 

Vydych, nadych...
7.3.2019 - 19:58
+32

strojar

 

Ešte stále vydychuješ a nadychuješ?
8.3.2019 - 19:52
0

DB_9

 

Presne, a aké sú kritériá? Počet presiloviek získaných simulovaním? A ktorí hráči hlasovali? Boli to obrancovia, útočníci? A z ktorých formácií? Veď predsa niektorí hráči na seba tak často nenarazia a už vôbec nie tí z nižších formácií. A čo maďarské mužstvá? Rozumeli vôbec otázke? Bola v maďarčine?
Zbytočná anketa, s prínosom ako priemerný politik.
7.3.2019 - 20:07
+9

HkmDetva

 

Prestan Valabik odkedy prestal hrat hokej je predsa pan boh
7.3.2019 - 20:55
+1

MackoPu

 

A dokonca to nerobila ani oficiala institucia, ze ?
7.3.2019 - 20:31
+3

P24 BLOG

 

tak nasho cibina tam cakal asi kazdy ale patri to k jeho stylu.
7.3.2019 - 19:56
+5

JozoNR

 

Ono to dost vyplyva aj z postavy hraca..ale Cibino si to zasluzi
7.3.2019 - 19:58
+1

Senn

 

prve dva mena ma neprekvapili, Petras uz ano, su tam aj ini adepti, to je jedno. Ale neviem ci je dobre robit taketo ankety pred PO, Valabik to dost hroti na moj vkus a vyvija tlak... aby sa rozhodcovia neposrali a prestali piskat ked budu naozaj tito hraci faulovani.
7.3.2019 - 20:03
+4

imko_one

 

Ako tu už bolo povedané....

Za nás BB by som dal Williamsa.
7.3.2019 - 20:05
+3

AdamNR

 

Mna to neprekvapilo. Vsetci tito hraci su tam pravom, Chovan je najvacsi baletak uz dlhodobo
7.3.2019 - 20:08
0

FP-Romanides

 

Výborná anketa. Valábik otvára nepríjemné témy, výsledok ma neprekvapil.
7.3.2019 - 20:09
+2

orefice

 

No takto, Miso Chovan určite Nieje simulant, možno pred rokmi áno, pred odchodom do Čiech tomu dosť často pridal, ale tam dozrel a posledné roky určite nesimuluje. Má taký svojsky štýl korčuľovania,a kilogrami pri mantineli mu určite nepomáhajú, ale žiadne teatrálne pády a nekonečne ležanie na ľade po zákrokoch hokejkou tam niesu.
7.3.2019 - 20:21
+18

Urpiner16

 

Ale jeho simulatívnosť spočíva v tom že vie ako si o to zapýtať a potom už len stačí jeho šikovnosť?Vychcanosť?A rád sa potmehútsky uškrňa keď vie že z toho vyťažil.To sa nedá neprehliadnuť ak si ho všímate po tom všetkom.
7.3.2019 - 20:28
+4

BretPit

 

Tak snáď tí hráči čo ho tam vybrali by o tom mali vedieť viac ako Ty
7.3.2019 - 20:36
+13

Sunkafit

 

trafil som všetkých troch
7.3.2019 - 20:22
+1

miro-nr

 

Hovorí sa "obitroch"
7.3.2019 - 20:43
+11

Lokomotiv

 

Ani sa nepamätám, kedy naposledy Mišo Chovan simuloval, takýto výsledok som nečakal.
7.3.2019 - 20:58
+11

Sedko NR

 

To isté si momentálne ja hovorím o Čibonovi...
7.3.2019 - 21:12
+10

pinto1000

 

To máš pravdu. V poslednom období to už nerobí resp. robí to memej. Ale zas čo si budeme nahovárať Mišo je týmto dlhodobo známy. Ináč u nás vo Zvolene máme ďalšieho adepta na TOP 5 a to je Obdrž...
8.3.2019 - 7:34
+1

Urpiner16

 

Toto je slovo chlapa aj keď sa jedná o negativizme do svojej kuchyne.Tak som to robil i ja aj keď mi to bolo nepríjemné tak ako ja na Williamsa.Nie ako niekto sa bude urážať na to keď to tak v skutočnosti je.
8.3.2019 - 7:43
+1

MitoBB

 

keď má niekto takú povahu dlhodobo, tak si to zapamätáš a pri otázke kto je simulant si na toho hráča spomenieš aj ak už hokej ani nehrá

Čiže chcel by som vidieť prvých 10 miest, ale podľa mňa taký Williams u nás využije 11 z 10 príležitostí na pád. Lenže ako brankár - tých stretov nie je až tak veľa čiže hráčom aj tým, ktorí s nim mali kontakt sa vybavia iné mená.

Za BB by som sa ešte chcel zastať Lampera. Netvrdím že tu nemáte pravdu, ale ten človek ide do každého súboja na 120% asi ako nikto v lige hádam, mozno ked sa sústredí len na dravosť tak sa menej sustredí na svoju ochranu neviem. Každopádne to, že hneď po to čom leží na ľade hrá skor pripisujem jeho obrovskej bojovnosti ako simulovaniu, ale tak je to vec názoru
8.3.2019 - 10:08
+2

Juslan

 

Lamper dodnes hrá z maskou (zlomený nos) po akcii ktorú diskutéri označili za simulovanie.
8.3.2019 - 12:36
+3

Urpiner16

 

Lamper ide do všetkého ako tank aj za cenu že mu odtrhnú hlavu.A to že pri oslabovkách je jeden z najplatnejších hráčov v TL sa nemusíme ani baviť.O simulovaní nemôže byť ani reči.On toho aj dosť schytá veď koľkokrát ide s bolesťou na striedačku a zvíja sa tam od bolesti.
8.3.2019 - 13:16
+2

Aasen36

 

Boris : Ty si zrazu odborník na všetko.
7.3.2019 - 22:56
+5

micu79

 

Valabika chcem za sefa szlh.
7.3.2019 - 23:07
+4

Piccini

 

aj Lintnera sme kedysi velmi chceli. ... ked niekto pekne rozprava a kritizuje ostatnych neznamena ze sam je lepsi ... hlavne sportovci co v zivote nepracovali a v skole tiez casto neboli...
7.3.2019 - 23:20
+3

Lukash_ke

 

Valabikove kritiky sú ale vždy podložené na konkrétnych veciach a často ku kritike podá aj nejaké svoje postoje, ako by to správne asi malo byť. Proste nekritizuje len aby kritizoval.
8.3.2019 - 15:52
+3

fany

 

Podľa čoho má podložené,že Mišo Chovan je TOP filmárik???
8.3.2019 - 20:14
0

strojar

 

Prezradím ti: Ničím.
8.3.2019 - 20:20
0

BretPit

 

A nie je?
8.3.2019 - 21:34
+3

MackoPu

 

Best of Filmalik a Filmuska by Dobrezrobil.
7.3.2019 - 23:19
+1

rasticek

 

Trochu OT, ale capnem to aj sem, nech je sranda. Odporúčam Nitranom/nčanom aj Trenčanom. Ak je to ťah na vyhecovanie pred PO, tak potom klobúk dole. Ak nie, dúfam že mu to pekne osladíme.

https://youtu.be/mPwb5QTUbkI
7.3.2019 - 23:38
+2

Chairon

 

Je to pekna kktina,ak si tomu uveril tak klobuk dole
7.3.2019 - 23:51
+4

rasticek

 

V čom? (nehádam sa, nespochybňujem, pýtam sa)
8.3.2019 - 0:01
0

Majenko

 

to čo hovoriš to nie je to potvrdene že to juraj majdan povedal
8.3.2019 - 13:30
0

Dukla77

 

Kamoško ja tomuto moc neverím predsa len o ňom mam inú mienku trosku a neverím tomu
7.3.2019 - 23:55
+2

MackoPu

 

Mne to pride prilis sedlacke na nejaku hecovacku. Ale i tak dobre.
Ale zase toho pseudohokejistu, podradneho cloveka, udrzbara (nezabudol som na nieco? ) podla hlasu nepoznam, je to on ?
8.3.2019 - 0:00
+2

Sedko NR

 

Nemysliš vážne , že veríš tomu, že toto je skutočne Juro Majdan a navyše to čo vypúšťa z úst. Nájdi si radšej my noviny a rozhovor s ním, poprípade niekde si nájdi aj jeho hlas. Človeče...
8.3.2019 - 0:20
+1

Ottawa Senators

 

Pekná sedlačina
https://www.youtube.com/watch?v=3vLal1BXZuc
Ťažko povedať či je to on. Na tej nahrávke je typický frajírek a fracek, ktorý si zaslúži nakopať do riti. Dúfam, že to nieje Ďuro ale potom nerozumiem, kto potrebuje takéto niečo fejkovať...
Vidím, že to nahral nejaký Rastislav, tak ak si to ty, tak ty by si mal vedieť z akého zdroja máš to video...
8.3.2019 - 1:18
+1

rasticek

 

Nejaký Rastislav...ach jaj. To je za to že sa nepotrebujem schovávať za prezývky a chujoviny.
Odkiaľ ho mám, nahrávka sa objavila vo fans skupine dukly, ja som ju len spracoval na YT formát
8.3.2019 - 6:11
0

Ottawa Senators

 

Mne je jedno kto si, zaujimal ma zdroj. Ak by som vedel, ze je to od kinderfansu ani sa neunuvam reagovat...
8.3.2019 - 9:57
+1

kill27

 

No asi to fake nebude...

https://imgur.com/a/SxXbs1q
8.3.2019 - 10:21
+6

rasticek

 

No akože. Ak je to všetko pravda... Neviem kto mu toto spravil, ale zachoval sa ako pekný špinavec. Na Majdanovom mieste by som ho už jakživ nechcel vidieť
8.3.2019 - 11:14
0

erco1999

 

Ak je to pravda tak verim ze mu to Hlina spocita
8.3.2019 - 13:57
+3

MackoPu

 

A Majdan nahravacovi. Ale aspon vedia chalani z TN, na com su
8.3.2019 - 14:22
0

tep

 

To uz co je za charakter, ak je to ozaj skutocne... Nech je hrdina, ked vie screenovat sukromnu korespondenciu, nech tam aspon nezamazava svoje spinave meno
8.3.2019 - 17:49
+2

Sunkafit

 

To neni on
8.3.2019 - 5:58
0

rasticek

 

V tom prípade to mažem a prosím niekoho nech to tu premaže.
Sorry za hystériu
8.3.2019 - 6:12
0

Acorgonka

 

neviem ake to video bolo ale ak mas pochybnosti ci je to on alebo nie kludne si vypocuj rozhovor a nie jeden trebárs na klubových strankach osobne si myslim ze Majdan by nevyprodukoval nic co je v rozpore s normalnym spravanim sa a hodne statusu sportovec
8.3.2019 - 7:35
0

B-MO

 

zopar ludi z Dubnice (nielen z hokejoveho prostredia) tvrdilo ze to je on ..keby to nebol on tak uz davno mal verejne povedat ze to je vymysel a chranit si cest svojho mena..
8.3.2019 - 19:12
+3

Acorgonka

 

No tak ja neviem
8.3.2019 - 19:44
0

strojar

 

Toto je váš internetový svet.
Dokážete uveriť akejkoľvek kravine, ktorá sa objaví na internete.
8.3.2019 - 19:54
+4

B-MO

 

kravina nekravina: este raz, ludia z Dca kedze je dubnican a minimalne o 1om viem co v Dca spolu hravali pisal ze to je on ..a dalej som pisal ze uz mal davno verejne povedat ze to je vymysel minimalne len preto aby sa to vysvetlilo a nespajalo s jeho menom ..teda ja by som to tak urobil aby som "nerobil" nie len hanbu sebe ale hlavne rodine
8.3.2019 - 20:39
+1

strojar

 

Hanbu si robia akurát internetoví trpáci, schopní uveriť hocičomu.
8.3.2019 - 21:57
+1

tep

 

Co ak o to ani nevie? Ja stretnem npr.acorgonku, poviem jej a dalsim, ze uzivatel B-MO je taky a taky... A jasne ty to nevyvratis, tak tomu budu verit
Nemas co vyvracat, ked ani nevies, ze sa o tebe nieco siri.

Tak nech to ten "kamarat co ho natrel" medializuje. Bud to je skutocne Juro a bude sa kajat, ponesie moralne nasledky. Alebo to nie je on a moze podat trestne oznamenie, za vydavanie sa za cudzu osobu a za kradez identity. Ci za neopravnene nakladanie a osobnymi udajmi
9.3.2019 - 5:52
0

B-MO

 

je mi to jedno! ..ale vedia o tej nahravke fanusikovia, aj u nas v kabine, vie to aj NČ, atd, ale k nemu sa to nedostalo ..to si ozaj myslis ze o tom nevie? a ze by sa nemal k tomu radsej vyjadrit? to co bude alebo nebude nasledovat je az druhorade https://www.cas.sk/clanok/813157/unikla-vulgarna-nahravka-na-hlinku-posleme-blackwatera-a-dohral-hokej-valent-je-tlustoch/
9.3.2019 - 12:34
+2

strojar

 

Nie, nemal by sa vyjadriť.
Komentovať sprosrosti na internete stačíš aj ty.
9.3.2019 - 13:23
0

B-MO

 

zapominas na fakt, ze s komentovanim sprostosti si tu dlhodobo jednicka a kedze obcas myslim aj na charitu a spolupatrcnost tak som ti aspon takto prisiel na chvilu robit spolocnost
9.3.2019 - 21:13
+3

strojar

 

Z teba musí mať súdruh Fico radosť.
10.3.2019 - 5:56
0

rijko

 

Bohuzial,z teba evidentne ani doma nikto nema radost.
Ty si fakt myslis,ze tu niekoho stale zaujima tvoj nazor?ku vsetkemu a vzdy?
Kup si psika,ten ta bude pocuvat stale a este ta za tie veci bude lubit.+ za granule samozrejme.
10.3.2019 - 8:02
+5

B-MO

 

Fico? tak ty si ina mimoza. argument hodny poslanca. za to z teba musia mat radost obcania mesta NR. ty si z tych co sa citia z postu funkcie neohrozene a urazaju druhych lebo nevedia slusne argumentovat a diskutovat ale ked niekto na koho takto primitivne utocis hra tvojou kartou tak si za to urazeny ako male decko.
10.3.2019 - 10:39
0

MackoPu

 

"post funkcie" - to je nieco ako ked mu skonci funkcne obdobie a on bude zrazu v stave "postfukncnom" ?
10.3.2019 - 12:41
0

B-MO

 

z postu (miesta) funkcie (poslanec,..) "funkcia v personalistike: pracovné alebo riadiace miesto alebo oblasť v organizácii alebo verejnom živote"
10.3.2019 - 13:13
0

strojar

 

Synáčik,
o sprostosti, ktoré vypisuješ po internete sa radšej podeľ iba s kamarátmi pri pive.
A čo sa týka občanov, tým som päťkrát ponúkol svoju kandidatúru a svoje služby. Občania päťkrát rozhodli, že chcú, aby som ich zastupoval a pre nich pracoval. Či to náhodou nerobím podľa ich predstáv?
10.3.2019 - 13:50
0

B-MO

 

posledny krat: dedusko, tie krcmove reci tu mas ty. co zacinas zas s dakymi volbami (to iste aj s tym Ficom)? ja ti tvrdim, ze nevies slusne diskutovat a argumentovat, ale splietas jablka s hruskami, ako aj teraz a uz ked ozaj nevies tak urazas. a kedze to nedokazes, ja sa viac nemam co k tebe vyjadrovat. nema to s tebou vyznam.
k druhemu odstavcu: to, ze ti ludia dali hlas este neznamena, ze su aj spokojni. ludia vacsinou kruzkuju zo zotrvacnosti, alebo podla dobreho marketingu, moc si nenamyslaj, ze hromadne studuju dake tvoje volebne programy a nebodaj sleduju kto co konkretne robi (cest vynimkam). dalej keby s tebou boli taki spokojni nebol by si vo svojom volebnom obvode na 6.mieste (1530x) z 8.moznych volenych a to si mal podporu vsetkych velkych opozicnych stran! a neklad mne otazku, ale kedze sme na hokejovej stranke, ty povedz spoluobcanom (ktori su s tebou ako tvrdis spokojni) ako si svojimi sluzbami pomohol za tych 20r v politike NR hokeju? lebo ja som pocul nieco ine. dakujem a asi si dam teda to pivo
10.3.2019 - 16:26
0

strojar

 

Aj ja som už všeličo počul.
Inak, o tom, že robím poslanca, si začal mlieť ty.
10.3.2019 - 19:09
0

B-MO

 

ukaz mi prosim vyssie kde som ta prvy spominal ako poslanca? ty si tu zacal od veci prispevok s Ficom (neviem co s nim mam ja?) bez argumentu na tie moje, tak som to okomentoval rovanko od veci, ze ak takto reprzentujes a mas rovnake nazory aj ako poslanec, tak ze mi je luto ludi v NR. ty sa za to hanbis, ze si poslanec? tak skus konat tak, aby si sa nemusel za to hanbit..
10.3.2019 - 19:30
0

MackoPu

 

Vies co, u nas su take podivne individua, ze keby ti ludia realne sledovali (a nielen tie predvolebne medove motuzy), co sa deje v zastupitelstve (ako ti ludia live vystupuju), tak by ich hnali. Aj taky Blaha sa ohana niecim podobnym, ako je mandat.
Teba tymto nehodnotim, to len tak vo vseobecnosti.
10.3.2019 - 20:20
0

fany

 

Možno len odpovedal Valábikovi na otázky do ankety na spestrenie a pobavenie.
9.3.2019 - 13:35
0

P24 BLOG

 

no dobre: keby to rovno nebol fake (vela veci svedci prave o opaku) co take tam povedal?
9.3.2019 - 13:40
+1

tep

 

Hmm tak povedal to Majdan, alebo sa to najskor musi potvrdit . Fakt NČ nie je mienkotvorne periodikum. Ale oki, npr ja som sa az dnes na obed dostal k tej nahravke, takze dva dni, ci kolko sa to tu riesi, som netusil o co sa jedna.
Ale co ak sa nepotvrdi jej autentickost? Pride dake verejne ospravedlnenie ci vypatranie toho cloveka a postih?
Hadzat spinu je jednoduche, ale ked je to uz takto zmedializovane, no som zvedavy, ako sa vyjadri Juraj.
9.3.2019 - 15:19
0

B-MO

 

tep: nejde o to ci NC, ja som tam dal aj atd, ale ta nahravka nie je asi "novinka". podla rozhovoru s Brankom pre SME to vyzera, ze je to starsieho data nie teraz na PO
Na sociálnych sieťach sa objavili nahrávky, kde údajne Juraj Majdan nevyberaným spôsobom hodnotí hráčov Dukly. Zachytili ste ho?
- Hovorí sa o ňom už dlhšiu dobu, nie je to pre nás novinka. My sa sústredíme sami na seba. Ideme si svoje. Nech si hovorí kto chce, čo chce. Podobné vyjadrenia idú mimo nás.
to uz je vec druha co by sa malo diat ak to nebol, urcite by som bol za objasnenie a potrestanie niekoho, ale prave prvy krok pre to musi urobit Majdan, ale rovnaka otazka moze byt co by sa malo diat ak sa potvrdi, ze to bol on ..ako pisem je mi to vcelku jedno, ja ako clovek by som sa urcite na jeho mieste zachoval inak, aj keby viem, ze je to vymysel
9.3.2019 - 21:30
0

tep

 

Ak to nebol on, tak najst toho, kto to zverejnil a poslal npr do medii a nech nesie zodpovednost.
Ak je to autenticke, tak potom nech nesie nasledky ten, kto to nahral (predpokladam bez dovolenia a vedomia) a nech sa zverejni cely rozhovor. Mozno (len sa zamyslam) ze by sme zistili, ze v tomto rozhovore Juraj (ak je to ozaj on) je este vo vyjadreniach jemnejsi ako druha strana...
Treba ale brat do uvahy, ze neslono ziadne vyjadrnie v ramci medii ako hokejista. Mozno si len troska sukromne "poklebetili" na adresu druhych....
10.3.2019 - 6:50
0

B-MO

 

tep:: toto isto nebolo vyjadrenie pre media, ak je to prave, von sa to dostalo neoficialnou cestou (najskor cez "kamosov") ale niekto to kludne mohol aj takto sikovne zostrihat, preto by sa mal k tomu podla mna vyjadrit, ci uz to potom bude chciet riesit sudnou cestou je len na nom..
10.3.2019 - 10:46
0

tep

 

Jasne no. Mozno sa k tomu vyjadri. Ale az po serii, ked tak. Tipujem.
Sam som zvedavy, ako vyjadrenia su cez ciaru, ale ak mali byt sukromne, vedel by som to pochopit.
Som zvedavy, ako to cele dopadne. Ak to medzitym nezatieni "ina kauza".
10.3.2019 - 13:56
0

FP-Romanides

 

Fake and gay
8.3.2019 - 6:08
0

Eagle

 

Čo bolo v Tom videu?
8.3.2019 - 13:57
+1

N-R-N-R

 

Povedal by som asi toľko: hráči simulujú iba toľko, čo im to rozhodcovia dovolia. Ak sa začne simulovanie posudzovať prísnejšie, tak to hokeju len prospeje, nech pre boha nemáme pravidlá ako vo floorballe. Ale pozor, zase nevhodné do druhého extrému a nehrajme sa na drevorubačov ... PS: k tým trom menám: vedel by som si tam predstaviť aj iných, no s Cibinom treba súhlasiť. Tých Zvolencanov som si nejak extra nevšimol že by simulovali (?) ....
8.3.2019 - 0:23
0

N-R-N-R

 

Nechodme do druhého extrému.... Autokorekcia :/
8.3.2019 - 0:27
0

robrusss

 

Z KE by som dal Hričinu,toho sa ledva niekto dotkne a už sa rozhodí do všetkých svetových strán že aký brutálny faul na neho to bol!
8.3.2019 - 5:28
0

Urpiner16

 

Hričinu by som až takého nevidel v tomto smere lebo tam úmysel nevidím.Skôr Spilar veľmi rád padal keď sa dral popri mantineli a cítil náznak kontaktu.Hlavne keď išiel zaklonený ako motorkár pri oblúkovom mantineli.Tam mu to Danko Koncovie žral ako rybka na naviják.
8.3.2019 - 7:48
0

Lukash_ke

 

Postav sa niekedy na korčule Urpi najlepšie triezvy, inak by to nemalo výpovednú hodnotu
8.3.2019 - 15:56
+3

Urpiner16

 

Ja viem korčuľovať veľmi dobre nemaj obavy.GP-motorka zna už dlho padac a gabi to vie tiež krásne prifilmovať.
8.3.2019 - 16:03
0

Acorgonka

 

Boris ty si velky pan a pomenuvas veci jasne ale tato anketa ked je zverejnena mne tam trosku chyba viac informacii okolo nej napríklad kolko hracov hlasovalo, preco su zverejneni len "vitazi" k akému obdobiu sa anketa viaze dalsie poradie pripadne kolko mien padlo a ci je Marek simulant? no myslim si ze nie zamenit si simulovanie s provokovanim je chyba... ja si naozaj nepamatam kedy Marek simuloval
8.3.2019 - 7:42
+1

Urpiner16

 

Nebuď vzťahovačná.Kľudne napíšem o každom simulantovi to čo si myslím aj keby bolo gro z BB.To je to že niektorím vám chýba nadhľad nad vecou a nedajbože sa to týka vášho hráča už je oheň na streche.
8.3.2019 - 7:56
+2

Acorgonka

 

ja som vztahovacna ? za to ze mi chybaju niektore fakty ?.)) ale no tak pardon urpi
8.3.2019 - 8:13
+4

Urpiner16

 

Máš pravdu aj ty.Je rozdiel medzi simulovaním a provokovaním.Marek v tej druhej disciplíne je topka už dlhodobejšie.V tej prvej by som Chovana dal na prvé miesto.
8.3.2019 - 8:21
0

Acorgonka

 

a preto rozumiem preco moze byt pre niektorých hracov neprijemny ako bolo x krat spomenute jeho mozes "len zboznovat alebo nenavidiet" to ze si vie vynutit v hre faul to ze sa vie zamiesat do zhluku hracov a vie sa nechat obuchat pri nantineloch to je skor jeho herny prejav
8.3.2019 - 8:28
+3

Urpiner16

 

Trošku to spresni.Asi takto:Vie sa zamiešať do zhluku hráčov a vie súperovi zabrnkať nedovoleným spôsobom tak na nervy hosťujúceho hráča ktorý to nevydrží a opláca a ide von.Skrátka ja som to písal už veľmi dávno.Pre mužstvo ak je rozhodca nepozorný a vidí len následok a nie príčinu je veľmi užitočný lebo získa pre svoje mužstvo z takejto skrumáže početnú výhodu.Je to jeho šikovnosť,vychcanosť a vie ako bude reagovať súper či rozhodca.Preto hovorím takýto hráč je v play off doslova pohroma pre súpera ak sa nedokáže ovládať.
8.3.2019 - 8:48
+1

Acorgonka

 

presne tak no a to nie je simulant ale uzitocny hrac pre klub a ak to bereme v kontexte toho ako si maju urobit rozhodcovia poriadok tak nech sa sustreduju na svoju robotu a nie ze kompenzuju a robia chaoz a to ze Mareka sleduju to je fakt
simulant je podla mna taky hrac co ked dostane uder ramenom v hre trebárs aj neumyselny lahne ako taska a tvari sa ze ma zlomenu sanku a pluje zuby... to je simulant
8.3.2019 - 8:56
0

Acorgonka

 

a ze su hraci nervozni z toho ked ho podrazia a leti k ladu a on sa este obliadne ci sa piska ci nie no nech.... ze si rad schodi vysvetlovat s rozhodcami? no nech....
8.3.2019 - 9:03
0

Urpiner16

 

AKokoľvek je pre mužstvo užitočný je to z jeho strany nešportové správanie un fair hra.
Ja by som túto problematiku rozdelil do troch skupín:1.Súťaž o najväčšieho simulanta.2.Súťaž o najváčšieho provokatéra.3.Súťaž o najväčšieho zákeráka.
8.3.2019 - 9:09
+1

Acorgonka

 

a ved mozno sa takej ankety dockame
8.3.2019 - 9:46
0

Acorgonka

 

nepoznam klub co by takého hraca nemal urpi
8.3.2019 - 9:57
0

Tehelnepole

 

u nas to bol Lažo
8.3.2019 - 10:01
+1

Acorgonka

 

dobra zabava takto pred PO ze?
8.3.2019 - 10:07
0

Urpiner16

 

My máme teraz Wiliamsa.
8.3.2019 - 10:11
+1

Acorgonka

 

ja neviem koho by som od nas oznacila za simulanta
8.3.2019 - 10:22
0

Juslan

 

Jednoznačne Slovák! U nás Williams. A obidva kluby v PO na to môžu doplatiť...
8.3.2019 - 12:47
+1

Urpiner16

 

Presne tak.U Williamsa nikdy nevieš čo vymastí a na túto slabinu jeho psychiky budú súperi hrať.
8.3.2019 - 13:18
0

Tehelnepole

 

to teda... lutujem ze som sa zapojila do nehcutnej debaty vedla o politike..chjo
8.3.2019 - 11:05
0

Acorgonka

 

aj horsie veci sa stavaju no...
8.3.2019 - 11:25
0

Tehelnepole

 

Dik za vycarovanie usmevu na tvari
8.3.2019 - 11:27
0

Acorgonka

 

tak som bola malo bdela vcera som ta nemala pod kontrolou ak by bolo treba tak ta zavratim hod to na mna
8.3.2019 - 11:32
0

Tehelnepole

 



inak chudak admin, ten sa vcera nadrel.
8.3.2019 - 11:37
0

Acorgonka

 

nerob lebo pride Roman a poriesi nas a budeme letiet len taky jazz
8.3.2019 - 12:03
0

mitoO

 

Andrej Halmo
boris daj cisla... kolko chalanov hlasovalo, bude to mat vahu


Boris Valábik
Je to nemozne, kedze niektore timy hlasovali interne a mne poslali 3 mena, na ktorych sa zhodli.

Andrej Halmo
ok takze odhadom realne aspon 100 ludi?

Boris Valábik
Neviem, za kolko mam brat jeden klub ale ak 22, co asi mozem, tak vyse 100 s prehladom
8.3.2019 - 9:12
+1

strojar

 

Pekný dôkaz akú "hodnotu" má tá pseudoanketa.
Ale je od Borisa.
8.3.2019 - 15:35
0

MackoPu

 

Ma hodnotu zabavnu, nebudu sa za to udelovat medaily.
Mas dalsi ciel ?
S tebou musi byt fakt radost spolupracovat.
9.3.2019 - 0:49
+1

strojar

 

To musí byť super zábava niekoho verejne pošpiniť s odôvodnením, že to niekto o ňom povedal.
9.3.2019 - 7:24
0

Urpiner16

 

Nik nikoho nepošpinil asi tak.Na každom šprochu je pravdy trochu a tu aj komádik viac.
9.3.2019 - 9:13
+2

MackoPu

 

Pospinit ? To vazne ? Ved s tymi menami tu aj tunajsi suhlasia. Ako sa vravi, "oko nie je ..., oko vidi". Teda az na to rozhodcovske.
9.3.2019 - 13:55
+2

PaliBB

 

Na facebooku som poýtal, či by sa viac nedalo zverejniť, uvidíme, snáď si to p. Valábik prečíta a zľutuje sa nad nami.
8.3.2019 - 9:46
0

Acorgonka

 

nooo ked tak tak ma na to dnesok lebo od zajtra sa uz musi sustredit na vasu seriu a v podstate asi to je aj jedno aj ked detaily by boli zaujimave uvidíme ako sa Marek zatvari ked (ak budem mat prilezitost) sa ho opytam ako simulant?
8.3.2019 - 10:21
+2

Acorgonka

 

dakujem mito tak tuto anketu budem brat ako orientacnu
8.3.2019 - 9:53
0

dusanTN

 

Od nás určite Sojčo.
8.3.2019 - 9:56
0

batman

 

Olvecky tiez rad prida, ak je nanho faul.
8.3.2019 - 10:06
0

jh12

 

anketa zaujimava len to mohlo byt zverejnene az po PO
8.3.2019 - 10:06
0

Acorgonka

 

ale to isto nie toto je taka pred PO anketa a ak by mala mat aspon pre mna vahu musela by byt kompletna normalne nie ze presne adresna kto ako hlasoval to nie ale napríklad nie ze za klub pridu 3 mena ale ak ma mat vahu musi hlasovat komplet kader a musi sa ho zucastnit tym padom isto viac ako 100 ludi lebo toto mozeme brat aj tak ze pride anketa a niekto od PC posle 3 mena alebo jedno a zapocita sa
8.3.2019 - 10:09
0

trogar225

 

tak mne tam chybaju dvaja hraci s NZ Fabry a Zboril urcite by boli v prvej patke.
8.3.2019 - 10:28
0

apa

 

No čo dodať k ankete začal sa hon na hráčov nabudúce prídeme s čím ?
8.3.2019 - 10:41
0

Lokomotiv

 

Ja som nepochopil túto vetu: "Ak sa bavíme o pomoci rozhodcom, nie je toto lepšie ako prázdne slová?", lebo výsledný efekt im skôr ublíži. Každý zákrok by sa mal objektívne posudzovať bez ohľadu na to, aké meno je na drese. Týmto sa akurát docieli to, že niektorým z nich bude v hlave prebiehať asi takýto scenár: "Aha Chovan/Slovák/Petráš, no toto bolo také na hrane, ale videl som výsledok ankety, ty si simulant takže ti to zapískam". Beriem anketu ako nejakú zaujímavosť - to je určite fajn, ale ako pomoc rozhodcom, ha - ha.
8.3.2019 - 11:02
+1

Urpiner16

 

Nehovorím že nemáš aj ty kus objektívnej pravdy ale ako prevencia na tých hráčov ktorí to skúšajú a skúšať budú je to memento že to buď musím obmedziť lebo mi to ten pásikavý nezhltne aj s navijákom kedy sa mi zachce.
8.3.2019 - 11:24
0

Sunkafit

 

Hon na hracov
8.3.2019 - 11:03
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Urpiner16

 

A ty si najprv napíš odkiaľ pochádzaš prv niečo od veci ako vypustíš.
8.3.2019 - 11:07
0

cokolad

 

co keby sme spravili takuto anketku aj tu na HP?
kazdy fanusik ktory sa chce zapojit napise tri mena zo SVOJHO timu..a vyhodnotime to tak ze prvy dostane 3 body druhy 2 body a treti 1 bod..spriemerujeme to na pocet hodnoteni a vyjde nam rebricek
kedze ja svoj tim v extralige nemam ta nehlasujem
8.3.2019 - 11:07
+2

Patomato

 

Ja z PP neviem koho by som teraz dal za filmarika,v minulosti vedel arne dobre zafilmovať to iste LaciKE.
Jedno som si však všimol najmä u Chovana(nielen u neho),že stupi korčulou na hokejku,spadne a rozhodca hned vylučuje.Proste využiva pravidla podla seba a keby to začali robiť viacerí tak zbohom hokej
8.3.2019 - 12:44
0

mitoO

 

Z PP asi Bondru.
8.3.2019 - 12:50
+6

Patomato

 

On padá dosť ale zase sa mi pači že vstane a korčuluje dalej,proste žiadne pohlady na rozhodcov a vlastne netlačí na nich aby pískali.Zrejme zvyk z ameriky
8.3.2019 - 12:57
+1

forwardPP

 

Ježek minulú sezónu bol v tom kráľ.
8.3.2019 - 19:46
+2

Hrobar

 

Najlepsie bolo dnes na Insta tie otazky na Valenta a jedna bola TOP "Preco posuvas branky?"
8.3.2019 - 13:07
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Satelit

 

Správne odpovede - Táto anketa bola FAIR PLAY.:

Tak sa pýtam pán VALÁBIK ( populizmus vládne svetom ).

1. Koľko krát mal p. Chovan operované koleno po neférových
zákrokoch protihráčov ? Správna odpoveď: 3 x .
2. Koľko krát mal p. Chovan zdevastovanú a operovanú čelusť v
sezóne 2017/2018 ? Správna odpoveď: 2 x .
3. Koľko krát p. Chovan spôsobil obdobné zranenia protihráčom ?
Správna odpoveď: .
4. p. Valábik boli ste aspoň tak produktívny hráč ako p. Chovan
( počet gólov a počet prihrávok ) Správna odpoveď: Nie .

Keď niekto pracuje s populizmom tak sa treba pozrieť aj na osobu p. Valábika.

1. Komu táto anketa pre PLAY OFF prospieva ?
Správna odpoveď: Nikomu, rozhodcov ste už spracovali .
2. Koĺko vlastných finančných prostriedkov investoval p. Valábik na
ochranu zdravia hráčov ? Správna odpoveď: žiadne .
8.3.2019 - 13:46
+11

BlackCrow

 

Yop.. Kill the messenger
8.3.2019 - 17:04
0

Urpiner16

 

A čo majú jeho zranenia spoločné s tým akým spôsobom si zapýta o faul?O čo sa tu snažíš kámo?Vykresliť Chovana ako obeť?Ak áno potom ja mu prajem aby ho tie zranenia obchádzali ale na druhú stranu nech si aj on uvedomí že nie je žiadny anielik lebo si to vie vypýtať veľmi úsmevným spôsobom.Nazdar.
8.3.2019 - 14:06
+3

mircoo

 

hkm: zaujimave ze mame 2 najvacsich simulantov a pritom sme hrali najmenej presiloviek. z toho mi vyplyva, ze im to asi rozhodcovia nehltaju
8.3.2019 - 14:06
+4

fany

 

A to podľa pinto 1000 je v TOP 5 ešte aj Obdržálek,ktorý bol za 5 sezón prvý krát obvinený z filmovania v zápase s KE ,po ktorom skončil s otrasom mozgu a chýbal v zostave.Takisto ako keď sa na Miša pišťalo aký je filmárik a on zápas dohral so zlomenou sánkou.Táto Valábikova anketa určila iba aký je prospechár,výpovedná hodnota NULA-NULA-NIČ.
8.3.2019 - 20:30
+3

strojar

 

Valábikova anketa neurčila nič.
8.3.2019 - 15:42
+1

buksantoNR

 

napíš to sem radšej ešte zopárkrát, len pre istotu
8.3.2019 - 18:09
+10

strojar

 

Áno, touto "anketou" spravil zo seba šaša.
8.3.2019 - 18:18
+4

gallup nr

 

ad 1: poradie je vzdy subjektivne (aj ked dobrou metodologiou sa to da aspon do urcitej miery vylepsit a tato anketa bola vyslovene urobena stylom, ze kto sa chcel podelit o nazor, poslal, takze spolahlivost vysledkov je samozrejme mala)
ad 2: podla mojho nazoru borisovi skor islo o poukazanie na problem filmovania a zvolil tuto formu. nemam ocakavania, ze sa tym aj bude niekto relevantny zaoberat. a myslim, ze ani on. dostal napad (ktory nikomu neskodi), tak ho zrealizoval.
8.3.2019 - 19:52
+1

strojar

 

Ak chcel naozaj poukázať na problém filmovania, zvolil si veľmi nešťastný spôsob.
Nikomu neškodí?
Na základe viac ako pochybnej metódy označil Miša Chovana za najväčšieho simulanta v lige. To je z jeho strany fair play?
8.3.2019 - 20:01
+1

gallup nr

 

nie on, hraci. a ano, pre "vitazov" nic prijemne, uplne suhlasim.
8.3.2019 - 20:06
+3

strojar

 

Ktorí hráči?
8.3.2019 - 20:21
+1

Patomato

 

s tebou musí byť radosť rokovať ked si nevieš prečitať písaný text
8.3.2019 - 20:27
+3

fany

 

Ktorí hráči?Skadiaľ to má vedieť strojár,keď to nevie ani Valábik? Dáky Fero mu dal lístok s tromi menami (možno) a už je tu veľká anketa.Ako to prebiehalo? Chodil hráč,tréner,kapitán ,kustód a pýtal sa hráčov na tri mená?Kto to rátal?Načo? Veľa hokejistov by sa do takýchto trapošín ani nezapojilo.
8.3.2019 - 20:36
+3

strojar

 

Na rozdiel od teba, ja som si text prečítal.
Autor "ankety" sám nevie kto mu odpovedal.
8.3.2019 - 21:52
0

MackoPu

 

Ani to pre samotnu "anketu" nutnu nie je, on to vediet nepotrebuje, ja tiez nie, ale ty evidentne hej. Vynara sa otazka, preco ti to vadi. Alebo sa to len hodi do agendy ?
9.3.2019 - 13:52
+2

gallup nr

 

Neviem, ktori hraci sa zapojili. Anonymna anketa tak nejako predpoklada, ze identita respondentov zostava neznama. No nic, skusil som. Zasa raz
8.3.2019 - 20:45
+2

miro-nr

 

Boris : ..by mohol urobiť aj anketu:Najväčší plačko ligy ,verím tomu ,že by vyhral(s dosť velkým náskokom) Branko a v prvej trojke by bol asi aj Lacike
To by bolo ešte zaujímavejšie ako toto !
8.3.2019 - 21:14
+7

mitoO

 

Este zaujimavejsie by bolo oznacit klub, ktory v TL najviac place.
8.3.2019 - 21:35
+7

LenTak93

 

Kedy si sledoval naposledy Laca? Lebo túto sezónu komunikuje s rozhodcami veľmi málo. Takže tvoja poznámka je mimo.
8.3.2019 - 21:40
+3

fany

 

To je to isté ako s Chovanom.Kto ho naposledy sledoval?Túto sezónu ani neviem či mu bolo niečo relevantné vyčítané.To isté Slovák.A Petráš by ma ako simulant nenapadol ani po troch dňoch rozmýšľania.Samo hneď rieši,nemá čas sa zbytočne váľať.Inak gratulujem k víťazstvu za mesiac február
8.3.2019 - 23:37
+1

6911

 

prerastá mu sláva cez hlavu... nech robí to čo na začiatku - venuje sa hokeju a nie novočasovým aktivitám...
8.3.2019 - 21:39
+7

fany

 

++++++++++++++++++++++++++++++++++++
8.3.2019 - 23:31
0

MackoPu

 

Anketa na spestrenie a pre pobavenie, no tu sa hejteri chytia cohokolvek.
9.3.2019 - 0:47
+4

miro-nr

 

Presne,vidíme to na Tebe!
9.3.2019 - 8:27
+7

MackoPu

 

To je fakt skolkarske.
9.3.2019 - 13:47
+3

RHZV

 

Simulovanie je šikovnosť hráčov a neschopnosť správneho rozhodovania rozhodcov, ja by dom Chovana nevymenil za žiadneho hráča mašej ligy..táto anketa je o ničom, prečo Valábakik nedal anketu o najneschopnejšom rozhodcovi?
9.3.2019 - 21:26
+1

MackoPu

 

Takze sikovnost....
Okrem ceny Fair-play by sa teda mala udelovat aj cena za sikovnost. Valabikova cena.
9.3.2019 - 21:41
+1

RHZV

 

Však toto je čisto postavená anketa na hlavu,rozhodcovia robia najväčšie chyby pri nepotrestaných regulérnych faulov,pri neuznaných góloch a on tu rieši simulantov...však sú štyria , tak kde je chyba v hráčoch , či v rozhodcoch ?
9.3.2019 - 21:52
0

MackoPu

 

Je chyba v hracoch, ze nepoctivo simuluju a sucasne je chyba v rozhodcoch, ze im to nepiskaju, alebo to nevedia dobre posudit nazivo na lade. Lebo na kamere je vidno vsetko.
Ale "sikovnost" to nie je isto.
9.3.2019 - 21:57
+1

RHZV

 

...to je tvoj názor , ja stále tvrdím , že sú tam štyria a posúdiť správne by to mali aj po konzultácii medzi sebou ak sa to stane raz beriem , ale ak je to častejšie a oovplyvňuje to dianie zápasov nemajú tam čo robiť
9.3.2019 - 22:12
+1

hkmzv95

 

Musím ťa opraviť. Sú dvaja. Ciarovi nemajú žiadne právo mu do toho kecať.
14.3.2019 - 9:34
0

RHZV

 

Pardón za nejake preklepy,pár piviek po oslave víťazstva nad Maďarmi už daju poznať
9.3.2019 - 21:28
0

Suchár

 

každý z Vás by chcel mať v tíme Miša Chovana: odchovanec, srdciar, šikovný hráčik,....a to, že občas prifilmuje, no a čo
10.3.2019 - 14:37
+3

Urpiner16

 

Mne sa na ňom páči tá skromnosť a pre kabínu fajn stmelovací faktor čo u košického kapitána príklad nemám ten dojem.
14.3.2019 - 9:43
0

Dzunkes

 

Zaujimalo by ma ktore 2 kluvy nehlasovali...podla mna ZA a BB a inak aspon 5 mohli dat nie len troch
10.3.2019 - 18:39
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 19.5.2019 02:53
TímZSkóreB
1.B. Bystrica57196:139115
2.Zvolen57193:128111
3.Nitra57217:138110
4.Košice57190:135109
5.Poprad57168:147102
6.Trenčín57152:13193
7.N. Zámky57142:13092
8.Miškovec57147:15187
9.Budapešť57158:19766
10.Detva57149:19862
11.L. Mikuláš57129:17858
12.Žilina57151:22252
13.SR 202430:1282
TímZVVPPPPSkóreB
1.Žilina000000:00
2.Martin000000:00
3.Topoľčany000000:00
4.Dubnica000000:00
5.Skalica000000:00
6.Humenné000000:00
7.Bratislava000000:00
8.Levice000000:00
9.Trnava000000:00
10.P.Bystrica000000:00
11.Nové Zámky B000000:00
12.Sp.Nová Ves000000:00
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
nadstavba A
TímZVVPPPPSkóreB
1.Poprad4630628198:121104
2.Dukla4631429208:118100
3.Nitra46223516167:14077
4.B. Bystrica46175420130:14865
5.Slovan46184420167:16263
6.Košice46154819144:15561
nadstavba B
TímZVVPPPPSkóreB
1.Skalica48185421135:15768
2.Žilina48148422129:13962
3.Martin48153525109:17456
4.L. Mikuláš48111531105:17837
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
TímZVVPPPPSkóreB
Michalovce62226430180:22382
Nitra62243332169:18581
L. Mikuláš62210437177:23967
Skalica62174437146:25463
Žilina62127538150:26755
Zvolen6270550134:31323
Aktualizované: 19.5.2019 03:57
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.5.2019 09:12
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.5.2019 09:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.5.2019 09:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.5.2019 09:12
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.5.2019 09:12

Bleskovky

Chára už korčuľoval, ale netrénoval naplno

Tri dni po tom, ako pre nešpecifikované zranenie vynechal štvrtý zápas finále Východnej konferencie zámorskej hokejovej NHL, sa slovenský obranca Zdeno Chára objavil na ľade pred tréningom svojho tímu. Kapitán Bostonu Bruins podľa tsn. ca korčuľoval spoločne s ďalším zraneným zadákom Stevenom Kampferom asi 30 minút pred oficiálnym začiatkom prvého tréningu po postupe ...
pred 30 min. - TASR

St..Louis Blues sú vďaka Schwartzovi a Binningtonovi blízko k finále (4)

Hokejisti St. Louis Blues zvíťazili v piatom zápase finále Západnej konferencie zámorskej NHL na ľade San Jose Sharks 5:0 a v sérii vedú 3:2. Jaden Schwartz sa v drese "bluesmanov" blysol hetrikom. Veľkou oporou bol opäť brankár Jordan Binnington, ktorý zaznamenal prvý shutout v play off, keď vykryl všetkých 21 striel. Už len jeden úspech delí St. Louis od prvého ...
pred hodinou - TASR

Ľad v Steel Aréne trpí na záťaž, Koch: "Najmä večer je už mäkší"

Hoci sa na tohtoročných MS v Košiciach hráči na kvalitu ľadu veľmi nesťažujú, slovenskí hokejisti s ním spokojní nie sú. V dejisku šampionátu pôsobia odborníci z komisie Medzinárodnej hokejovej federácie (IIHF) z Fínska, Švédska a Švajčiarska, ktorí sa zaoberajú práve kvalitou ľadu. Pred MS boli skontrolovať všetky systémy v Bratislave aj v Košiciach, no Patrik Koch a ...
pred 2 hod. - TASR

St..Louis Blues delí už iba jedno víťazstvo od postupu do finále (2)

Hokejisti St. Louis Blues zvíťazili v piatom zápase finále Západnej konferencie zámorskej NhL na ľade San Jose Sharks 5:0 a v sérii vedú 3:2. Jared Schwartz sa v drese "bluesmanov" blysol hetrikom. Veľkou oporou bol opäť brankár Jordan Binnington, ktorý zaznamenal prvý shutout v play off, keď vykryl všetkých 21 striel. Už len jeden úspech delí St. Louis od prvého ...
o 07:10 - TASR

St. Louis zvíťazilo na ľade San Jose 5:0, Schwartz sa blysol hetrikom

Hokejisti St. Louis Blues zvíťazili v piatom zápase finále Západnej konferencie zámorskej NhL na ľade San Jose Sharks 5:0 a v sérii vedú 3:2. Jared Schwartz sa v drese "bluesmanov" blysol hetrikom. Veľkou oporou bol opäť brankár Jordan Binnington, ktorý zaznamenal shutout, keď vykryl všetkých 21 striel. 3. kolo play off NHL 5. zápas finále Západnej konferencie: San ...
pred 4 hod. - TASR

Pre zraneného fínskeho centra Luostarinena sa šampionát skončil

Fínska hokejová reprezentácia sa vo zvyšnom priebehu MS bude musieť zaobísť bez Eetu Luostarinena. Dvadsaťročný center utrpel v piatkovom zápase košickej A-skupiny proti Veľkej Británii (5:0) zranenie kolena a už opustil dejisko šampionátu. Doma vo Fínsku sa podrobí ďalším lekárskym vyšetreniam.
18.5.2019 19:26 - TASR

Davidson sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers

John Davidson, bývalý riaditeľ hokejových operácií organizácie Columbusu Blue Jackets, sa stal novým prezidentom New Yorku Rangers. Hlavnou úlohou 66-ročného Davidsona bude dostať Rangers späť medzi elitu. Bývalý brankár nahradí na pozícii Glena Sather, ktorý bude v klube pôsobiť ako poradca majiteľa.
18.5.2019 12:04 - TASR

Freibergs dostal trest za zákrok na Gudasa, proti Rusku nenastúpi

Lotyšský hokejový obranca Ralfs Freibergs dostal od disciplinárnej komisie IIHF jednozápasový trest za nedovolený zákrok na Radka Gudasa vo štvrtkovom dueli MS s Českom (3:6). Svojmu tímu tak bude chýbať v sobotňajšom súboji bratislavskej B-skupiny proti Rusku.
17.5.2019 19:22 - TASR

USA dopísali na súpisku útočníka Kunina z Minnesoty

Káder hokejovej reprezentácie USA na MS na Slovensku doplnil útočník Luke Kunin z Minnesoty Wild. Na svojej webovej stránke to oznámilo vedenie americkej federácie USA Hockey. Dvadsaťjedenročný Kunin začal sezónu na farme "divochov" v Iowe, po odohratí 25 zápasov v AHL ho povolali do prvého tímu.
17.5.2019 16:01 - TASR

Kandidátmi na najlepšieho GM trio Armstrong, Sweeney a Waddell

Finalistami ocenenia pre najlepšieho generálneho manažéra NHL 2018/2019 sú Doug Armstrong zo St. Louis Blues, Don Sweeney z Boston Bruins a Don Waddell z Caroliny Hurricanes. Informoval o tom oficiálny portál zámorskej hokejovej profiligy.
17.5.2019 11:35 - TASR

Archív krátkych správ »
ŠTATISTIKY MS 2019 SLOVENSKO

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 05. 2019
Francúzsko - V. Británia o 16:15
Švédsko - Lotyšsko o 16:15
Kanada - Dánsko o 20:15
Rakúsko - Taliansko o 20:15
21. 05. 2019
Fínsko - Nemecko o 12:15
Česko - Švajčiarsko o 12:15

Odohrané zápasy

19. 05. 2019
FrancúzskoFínsko
0:3REPORT
ŠvajčiarskoRusko
0:3REPORT
NemeckoUSA
1:3REPORT
RakúskoČesko
0:8REPORT
18. 05. 2019
V. BritániaSlovensko
1:7REPORT
ŠvédskoŠvajčiarsko
4:3REPORT

Najviac bodov

Nikita KučerovRUS14 bodov
2.Nylander W.SWE13
3.Frolík M.CZE12
4.Voráček J.CZE12
5.Mantha A.CAN11

Najlepší strelec

Anthony ManthaCAN7 gólov
2.DeBrincat A.USA6
3.Frolík M.CZE6
4.Kučerov N.RUS6
5.Kakko K.FIN6

Najlepší brankár

Andrej VasilevskijRUS96.74 perc
2.Lankinen K.FIN95.7 %
3.Niederberger M.GER94.17 %
4.Schneider C.USA92.66 %
5.Dahm S.DEN91.82 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.Fínsko620:716
2.USA627:1214
3.Kanada528:1112
4.Nemecko614:1612
5.Slovensko626:189
6.Dánsko517:165
7.Francúzsko611:301
8.Veľká Británia65:380
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Rusko629:318
2.Česko634:1015
3.Švédsko532:1012
4.Švajčiarsko623:912
5.Lotyšsko513:146
6.Nórsko618:296
7.Rakúsko66:360
8.Taliansko61:450
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola