Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ZBALIŤ

Diskusia: Valíček: Vieme, že nové dresy sú veľmi citlivou témou

12.11.2017 15:18 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Pred pár dňami sa na sociálnej sieti objavili všetky olympijské dresy hokejových reprezentácií. Medzi nimi aj dres Slovenska. Na túto tému sme sa priamo na Nemeckom pohári rozprávali s generálnym sekretárom zväzu Miroslavom Valíčkom.


Nová verzia slovenských dresov sa už objavila na sociálnych sieťach. Je to záverečný návrh?

„Áno. Čo sa týka návrhov, proces prebiehal už minulý rok. Boli nám spoločnosťou Nike prezentované nejaké nové návrhy. Vo finále boli dva. Aj my sme v konečnom dôsledku zvažovali, akou cestou sa vydať. Napokon rozhodla Ázia. Keďže je to ďaleko, chceli sme v Pjongčangu priniesť niečo z nášho jazyka. Preto sme zvolili dominantný nápis Slovensko na drese. Sú to ale dresy len pre olympiádu. Pracujeme aj s ďalšou myšlienkou redizajnu dresu, ale bližšie o tom hovoriť by bolo zatiaľ predčasné. Tieto predstavené dresy budú určite na blížiacich sa olympijských hrách.“

Ľudia si skôr zvykli na štátny znak.

„Možno sa to zdá trochu nevyvážené, ale práve nápis Slovensko sme chceli dať do popredia. Oslovilo nás to ako niečo nové, aj o Suomi všetci vedia, že sú to Fíni. Rozprávali sme sa o tom a v rámci diskusie sme prišli k tomuto rozhodnutiu. Možno po rokoch dominancie znaku v strede dresu je to teraz niečo nové. Vyskúšali sme to s nápisom Slovensko. Niekedy musíte vstúpiť aj do zatiaľ neznámych vôd. Tento návrh sme podpisovali aj s prezidentom zväzu ešte v Nemecku.“

Kto konkrétne mal kompetencie rozhodovať o návrhoch?

„Viacerí ľudia na zväze. Udialo sa to na kongrese. Návrhy mali pán Kohút, Šatan i naše marketingové oddelenie. Išli sme trochu novou cestou. Verím, že keď sa to potom spojí s nejakým úspechom, prijme sa to o to ľahšie.“

Takže nehovoríme o štvorročnom cykle týchto dresov?

„Čo sa týka dizajnovej skladby, ostatných prvkov dresu, tie sú predstavené na štyri roky, no môžeme ešte do toho vstupovať. Vyhodnotíme si to po olympijskom turnaji.“

Aby sme si to ujasnili ešte viac. Čo presne sa týka len olympiády a čo je určené na ďalšie štyri roky?

„Pre olympiádu je to len nápis Slovensko. Ostatné prvky v dizajne zostanú na ďalšie štyri roky. To asi nebudeme namietať.“

Čo bude namiesto nápisu Slovenska po olympiáde?

„Štátny znak na hrudi. To je dohodnuté i podpísané.“

Spätnú väzbu fanúšikov v diskusiách ste zachytili?

„(s úsmevom) Snažíme na to nepozerať, ale videli sme to, samozrejme.  Chápem, že dresy prezentujú našu krajinu a históriu, niečo, na čo sme hrdí, preto je to veľmi citlivá téma. Ale takisto aj pre náš marketing. Je to výzva niečo zmeniť na slovenskom drese, ale takisto sa všetci boja do toho ísť. Tiež sme opatrní a pristupujeme k tomu veľmi citlivo.“

Údajne pripravujete aj nové logo zväzu. Je to pravda?

„Nechcem hovoriť za šéfa marketingu, je to skôr otázka na neho. Mali sme už nejaké stretnutia, ale ešte sme od finálneho návrhu ďaleko. Nechceme to urýchliť.“

V nápise Slovensko je iný font písma. Všimli ste si to?

„V najbližších dňoch očakávame vzorku. Chceme ju vidieť, potom sa k tomu vyjadríme. Dres je na ceste z Kanady na Slovensko. Keď ho aj fyzicky uvidíme, vieme sa k tomu vyjadriť. Znak i nápis by mali byť vyšité. Ale ešte som to nevidel, potom sa k tomu dokážeme bližšie vyjadriť.“

K príprave spomenutého nového loga sa vyjadril aj šéf marketingového oddelenie zväzu Vladimír Janček: „Na všetko sa pozrieme, keď dresy v priebehu ďalšieho týždňa dorazia na Slovensko. Určite plánujeme urobiť aj prezentáciu, aby ste videli ako vyzerá na hráčovi, ak bude spĺňať všetky naše kritéria a parametre. Je to dres, ktorý bude len na olympijských hrách. Momentálne sa pohrávame s myšlienkou, že takisto vytvoríme jedno logo pre slovenský hokej. V súčasnosti máme na drese slovenský znak, logo zväzu a logo hokejovej reprezentácie. Dokopy teda máme na drese tri logá, ale toto chceme zjednotiť. Chceme vytvoriť iba jedno logo, ktoré bude reprezentovať slovenský hokej, a to budeme mať všade. Určite sa pohrávame s dvojkrížom, ktorý patrí k našej krajine a nechceme od neho odísť. Necháme to však na rozhodnutí dizajnérskych štúdií. Spolupracujeme aj s asociáciou kreatívnych riaditeľov, to znamená, že sú do tejto tvorby zapojené aj tie najväčšie špičky. Nechceme urobiť rýchle a nepremyslené rozhodnutie. Chceme logo, s ktorým budeme všetci spokojní. Na olympiáde a na MS v Dánsku ešte pôjdeme po starom, ale na domácom šampionáte v roku 2019 by sme už radi prišli s novými dresmi a novým logom slovenského hokeja.“

Ostatné dresy na ZOH v tomto článku

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


siegl10

 

Toto hovorí za všetko...
Spätnú väzbu fanúšikov v diskusiách ste zachytili?

„(s úsmevom) Snažíme na to nepozerať, ale videli sme to, samozrejme.
12.11.2017 - 15:26
+33

paganizmus17

 

hmm: tie čo sme mali boli podľa mňa krajšie o dosť, to to je podľa mňa návrh hodný doby spred 20 rokov
12.11.2017 - 15:28
+4

topska

 

prva vec, ktoru si musi uvedomit kazdy sportovec, trener ci zamestnanec sportoveho zvazu je, ze sa ma vyhnut citaniu slovenskych diskusnych for. To je jedna zo zakladnych veci, ktore aj ucia uz v mladezickych rokoch v kkluboch aj mladikov
12.11.2017 - 15:35
+7

strojar

 

Zaujímavý názor.
Najmä od človeka, ktorý v každom druho príspevku zdôrazňuje dôležitosť práce s fanúšikom a až sa zadúša prezentovaním a obhajovaním marketingovej práce svojho klubu a jeho kontaktom s fanúšikmi.
12.11.2017 - 15:42
+13

topska

 

cize podla teba je dobre, ak hraci alebo treneri citaju diskusie?
12.11.2017 - 16:03
+3

LenTak93

 

a ver tomu, že čítajú... síce nie všetci, ale určite ich je tu dosť
12.11.2017 - 16:05
+1

topska

 

ja viem ze citaju ale nemali by...bol som na stazi v jednom sportovom klube v zahranici a hned druhy den pocas letej pripravy si zvolal odbornik na tieto veci hracov, ktori presli dlo mladsieho dorastu a toto bola prva vec, ktoru riesili a ja s tym maximalne suhlasim
12.11.2017 - 16:14
+1

wedro

 

Takže tak: Áno!!!
12.11.2017 - 16:14
0

topska

 

co konkretne je na tom dobre?
12.11.2017 - 16:17
0

wedro

 

Ja ti položím otázku čo je natom také zlé ?
Samozrejme je dôležité niektoré veci ktoré si človek prečita nebral príliš k srdcu .

Takže tak.
12.11.2017 - 16:27
0

topska

 

Diskusne fora su plne klamstiev a utokov. X rokov vsetci odborrnici tvrdia, ze to negativne vplyva na vykon ci psychiku hracov. Ked sa na tom zhodnu v kazdom state, kazdej lige ci kvalitnom klube, asi si to nevymysleli. Ovela lepsia je osobna interakcia s fanusikmi, co konecne zacinaju chapat aj ludia v kluboch. Osobne ti ti ludia povedia lepsie a hlavne pravdivejsie co sa im paci a co nie. Nenajdu sa tam ziadne osobne ci cielene utoky zo strany anonymnych diskuterov. Mozno som sa v mojom komente trochu zle vyjadril, clovek zodpovedny za PR samozrejme tieto diskusie citat moze, no musi si urcit dopredu jasne pravidla, co si z nich zoberie a ako sa odbremeni od urcitych veci ktore tam najde.
12.11.2017 - 16:38
+4

Adriano23

 

Topska s tymto uplne s tebou suhlasim, sam to vidis u podaktorych tem co sa to tu robi. Hon na urcitych ludi atd.

Hraci a treneri by nemali citat diskusie, niekto z marketingu a pod z klubu hej, ale samotni akteri teda hraci a treneri nie. Lebo ten hnoj co sa tu pise po kazdom jednom prehratom zapase, len este viac odradi hraci atd ...
12.11.2017 - 17:56
+5

Tizo BLOG

 

ak niekto napise ze hrac hral posledny zapas na houby tak sa to toho hraca nema co dotknut, ale nakopnut aby ten dalsi uz na houby nehral...
13.11.2017 - 0:18
+2

topska

 

dobre, na HP sa to este ako tak da, na inych diskusiach nenapisu ze si hral na houby, ale ze si kkt
13.11.2017 - 14:10
+1

Adrumko

 

no podla mna ak je napr. zo 100 prispevkov,99 negativnych asi na tom nieco bude a nie je to len nejaky cieleny utok alebo co...
13.11.2017 - 6:28
0

strojar

 

Valíček ani Janček nie sú ani hráči ani tréneri.
Sú to funkcionári.
To len ak si to prehliadol.
12.11.2017 - 16:45
0

topska

 

citaj celu diskusiu, mas tam moj nazor na to
12.11.2017 - 16:54
+1

strojar

 

Čítal som.
Podľa teba zamestnanci zväzu nemajú čítať internetové diskusie.
Takže bude dobré, keď začneš ty čítať svoje príspevky.
12.11.2017 - 17:07
0

topska

 

napisal som, ze pr Pr manazerovi je to ine, inak si za tym stojim a je tomu tak vsade vo svete
12.11.2017 - 17:10
+1

strojar

 

Tak ešte raz:
"každý zamestnanec športového zväzu sa má vyhnúť čítaniu slovenských diskusných fór"
12.11.2017 - 17:21
0

topska

 

co si slepy? "clovek zodpovedny za PR samozrejme tieto diskusie citat moze, no musi si urcit dopredu jasne pravidla, co si z nich zoberie a ako sa odbremeni od urcitych veci ktore tam najde."
12.11.2017 - 17:26
+3

strojar

 

Kefalín, čo si vy takto predstavujete pod slovom KAŽDÝ?
12.11.2017 - 18:24
0

topska

 

ved som sa opravil, budes to tu teraz polroka vytahovat ako Ozimaka a letnu pripravu Nitry?
12.11.2017 - 18:33
+2

Dzunkes

 

ludi maju na haku co si hovoria
12.11.2017 - 18:19
0

frantapriklep

 

Nuž ten dres je úplný grafický odpad, tu nejde len o to či bude na hrudi znak, alebo nápis Slovakia (Slovensko).
12.11.2017 - 15:28
+15

Peter SE

 

vzhľadom na politickú situáciu je ten nápis nekompletný , správne by tam malo byť: KOLONIE SLOWAKEI
12.11.2017 - 22:33
+3

worth

 

Ty budes asi z toho obcianskeho tribunalu, co
13.11.2017 - 8:36
+3

Peter SE

 

akeho ?
13.11.2017 - 11:58
0

Ottawa Senators

 

Podla cl. 7 odseku 2.
13.11.2017 - 14:30
+2

DobryHokej

 

Dizajn dresu nam ziaden zapas nevyhra. Dolezite bude, akych hracov bude obliekat.
12.11.2017 - 15:44
+5

TomsKE

 

Tak tak
12.11.2017 - 16:28
0

chimli

 

Nádherné retro.
12.11.2017 - 15:45
+15

loki12

 

podla mna je super ze sa do niecoho takeho pustili a maju svoju predstavu za toto potlesk
12.11.2017 - 15:47
+1

Nitraaa

 

jednoznacne najhorsie dresy , dufam ze ich po olympiade uz nikdy nikto neuvidi
12.11.2017 - 15:48
+13

KrebsKandidat

 

Keby to hokejesti zazrakom vyhrali; asi by sme nazor zmenili
12.11.2017 - 18:17
0

ugorka

 

No ja neviem.... Mne sa nový dizajn páči! Hlavne ,že sme sa vrátili k svetlejšej modrej celkovo pekné retro
12.11.2017 - 15:49
+7

zasi

 

takže my tam budeme mať nápis "SLOVENSKO"a slovinci"SLOVENIA"?
to len bude miš-maš
12.11.2017 - 15:50
+4

LenTak93

 

Bolo by zlé, ak by sme od tejto verzie ustúpili, ten nápis Slovensko je konečne niečo nové a prakticky sa vraciame o 20 rokov späť. Aj vtedy, keď sme začali budovať značku slovenského hokeja sme mali podobné dresy. A prakticky sa to deje aj teraz. Bolo by to také symbolické.
Za mňa určite palec hore, dresy sú super.
12.11.2017 - 15:51
+9

HeyYou

 

"konečne niečo nové a prakticky sa vraciame o 20 rokov späť"
12.11.2017 - 17:14
+7

Tizo BLOG

 

no a? vsetko sa vracia...pozri sucasne ucesy...take sa nosili v 40-tych rokoch (muzi)...a oblecenie sa tiez vracia niekam do 70-tych..nic nie je nove...uz bolo vsetko vymyslene..btw jednoduche dresy s pasikmi ako sme mali doteraz boli tiez v mode velmi davno..
13.11.2017 - 0:23
0

strojar

 

Tie vyjadrenia generálneho sekretára zväzu a šéfa marketingu sú jeden hnus.
Presne ako tie dresy.
Odpovede samá výhovorka, teoretizovanie, kecy o špičkových dborníkoch.
Páni zjavne sledujú lavínu negatívnych ohlasov verejnosti na nepodarok, ktorý spoluvytvárali.
Zaslúžili by si nakopať.
12.11.2017 - 15:52
+5

topska

 

mal by si ich skolit, ze ako sa maju vyjadrovat...Ty ako politik mas predsa to vyjadrovanie na internete priam bozske
12.11.2017 - 16:08
+12

strojar

 

Synáčik, predmetom debaty je vzhľad dresov slovenskej hokejovej reprezentácie.
Zodpovední páni zistili, že to posrali a teraz sa trápne vyhovárajú.
A prestaň robiť zo seba vola, ako mnoho iných v tunajších diskusiách, pliesť sem moje súkromie.
12.11.2017 - 16:52
+3

topska

 

pisal si o vyjadrovani sa, ja som pisal o tom istom
12.11.2017 - 16:55
+4

rajmok17

 

odkedy je práca poslanca (či už mestského, župného, alebo štátneho) súkromie??
12.11.2017 - 19:51
+12

topska

 

Asi pracuje v SUKROMNEJ sprave
12.11.2017 - 20:00
+8

dominator97

 

Netvrdim sice, ze predtym (5+ rokov dozadu) to bolo nejake skvele, ale v poslednom obdobi su tie dresy katastrofa.
Minule sa necitlivo zvolil nezmyselny odtien modrej plus celkovo bol ten dres kopiou toho americkeho. Nasiel sa vsak jeden fakt fajn napad, a to boli tie pasiky s hymnou. Preco sa vsak ten napad uz zahodil?
Hlavne je teraz ale (podobne ako minule) ubijajuca ta neoriginalita, ked maju vsetky timy tie dresy rovnakeho typu. To sa s tym neda nic robit?
12.11.2017 - 15:58
+4

Tizo BLOG

 

vzdy boli dresy rovnakeho typu...v 94-tom ked sme zacinali tak vsetci mali reeboky..na ramenach bolo velke firemne logo...
https://ihlchampionship.files.wordpress.com/1994/02/m-russvk-oly94.jpg?w=558
http://www.collectionscanada.gc.ca/obj/001064/f1/1006hirsch-johnson-mayer-v6.jpg
13.11.2017 - 0:28
0

sloniik

 

Tie dresy su podla mna ok. Som zvedavy na nove logo zvazu.
12.11.2017 - 16:04
0

FP-jaykay

 

Du blejt velebnosti!
12.11.2017 - 16:06
0

Tino

 

odflaknute: dresy, z rozhovoru mam pocit ze sa to typek pokusil nejako zakecat, zlahcit, zdoraznoval parametre ktore biju do oci, , vadia ale podla neho su dolezite pre nase PR ...
12.11.2017 - 16:21
+3

peters

 

...necháme to však na rozhodnutí dizajnérskych štúdií. Spolupracujeme aj s asociáciou kreatívnych riaditeľov, to znamená, že sú do tejto tvorby zapojené aj tie najväčšie špičky.

..tak dakujem pekne za tie spicky. Prepacte, ten dres je strasny, pripada mi to, ako keby tam chceli dat vsetko z povinnosti. Ziadny napad, ziadna myslienka, nic. Nie je to ani retro, nie je to ani moderne. Mne sa tam biju rozne styly a o farbach ani nehovorim. ..napr. biela farba v napise "Slovensko" ma iny odtien ako biela na pleciach a potom to vyzera, ako keby sa to vypralo v horucej vode a pustila farba. ...no, asi by som si ho nekupil.
12.11.2017 - 16:30
+2

Nemehlo

 

Asi mas problem s citanim a chapanim pisaneho, precitaj si clanok este raz. A ked si nevsimnes ze veta co si skopiroval o dizajnerskych studiach sa tyka noveho loga slovenskeho hokeja, tak citaj znovu. Postup mozes opakovat.
13.11.2017 - 9:37
+1

aloyz

 

V prvej rade treba hrat hokej. Vyhoviet v otazke dresov sa neda. Preto je to absolutne druhorsda vec. Ak budeme robit PPC vysledky potom sa hadajme ake budu dresy.
12.11.2017 - 16:41
+2

Zubo27

 

Už som to raz napísal a napíšem to znova. NEPÁČIA SA MI!!! Vyzerajú ako teplákový dres zo sedemdesiatych rokov. A áno, k takýmto veciam treba pristupovať citlivo a zodpovedne. Tak nechápem, načo meniť to, čo je najlepšie. Dvojkríž na hrudi, na to sme predsa najviac hrdí. Na náš štátny znak! S hrdosťou ho na tej hrudi nosíme! To nie je logo športovej značky, súkromnej firmy, alebo folklórneho súboru! Je to náš národný symbol! Symbol, ktorý z nás v tejto hnusnej skorumpovanej dobe aspoň na chvíľu robí hrdých Slovákov počas tých pár dní, keď naša hokejová repre bojuje za našu krajinu na ZOH alebo MS. Aj keď to našim chlapcom nejde posledné roky tak ako by si to každý z nás želal, napriek tomu sme hrdí na to, že ten dvojkríž nosia na hrudi. Tam jednoducho patrí! Tam kde je teraz sa kľudne mohlo dať trebárs aj to nové logo szľh. Ale nie štátny znak! Howgh
12.11.2017 - 16:45
+8

aaaaa

 

Mne ten napis ani nevadi , ze je tam Slovensko to je v pohode a nieco ine . Ale celkovo ten dizajn dresu tie rukavy s cervenym a ako crly posobi sa mi nepaci
12.11.2017 - 17:05
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Sani

 

zadanie: ...deti zapnite si PC, otvorte skicar a navrhnite nove reprezentacne dresy...mate na to 10 minut....

...neviem ako sa v roku 2017 da takyto vytvor obhajit... :/
12.11.2017 - 18:41
+1

zubo

 

wtf? Kde je pravda?: Dres je na ceste z Kanady na Slovensko. Keď ho aj fyzicky uvidíme, vieme sa k tomu vyjadriť. Znak i nápis by mali byť vyšité. 

vs

Novými technológiami, ktorými sa vyznačujú nové dresy pre hokejových účastníkov olympiády sú  jednovrstvové laserom perforované čísla, ktoré zvyšujú priedušnosť. Navrhovatelia tiež odstránili veľký znak krajiny v strede, ktorý bol šitý. Ten je teraz utvorený laserovou technológiou a u niektorých bol nahradený názvom každej krajiny. To znížilo hmmotnosť dresu. 
12.11.2017 - 18:55
+1

zubo

 

Informacny sum alebo je pan Valicek "clovek na spravnom mieste"?
12.11.2017 - 18:57
+1

Peterferko

 

Dresy sú aj dizajnovo škaredé. Ak chceli dať nápis Slovensko, tak ho mohli dať dole pod štátny znak, ktorý má byť veľký v strede dresu. A ešte jedna vec. Nikto sa nezamyslel aj nad dresmi, ktoré používame na priateľské stretnutia. Tak to je hotová katastrofa. Toľko reklám v rôznych veľkostiach a na rôznych miestach nalepených len tak, pričom štátny znak totálne zaniká tak to nemá žiadna reprezentácia.
12.11.2017 - 19:48
+1

Torpedo

 

NHL 2001, ale uplne
12.11.2017 - 22:51
+1

Tizo BLOG

 

paneboze ved tie dresy nekreslili na zvaze...ale IIHF si podpisala zmluvu s firmou a ta riesi vsetky...vacsinou jednotnym sposobom a kazda krajina si zvoli nejake specifikum alebo odchylku ale manevrovanie je tam dost male...proste zubarov (nie toho z KE biznis do ktoreho sa nekeca.....inak suhlasim s peterferkom ze mali dat znak a pod to napis slovensko a je vybavene...
13.11.2017 - 0:32
+4

strojar

 

Presne tak.
Každá krajina si zvolila. Pozri aké si zvolili Rusi či Fíni a porovnaj s našou voľbou.
13.11.2017 - 14:31
0

LenTak93

 

Čo je na tom také hrozné? Mne sa ozaj páčia, tak, ako bolo spomenuté vyššie je to také retro.
13.11.2017 - 15:02
0

Juzeq11

 

Dresy: Dizajn dresov zápasy nevyhráva.
13.11.2017 - 20:59
0

dusan1980

 

Dresy su hnusne...fakt ani pasy na rukavoch...nic
Napis desny
Dizajnovy odpad
Ale ak v nich budeme v Semi na olympiade tak si kupim Tri.
Jeden na bezny den,jeden do prace a jeden na spanie
13.11.2017 - 21:41
+1

maček

 

Keď som ten dres uvidel, spomenul som si na vizuál hry Super Mario z roku 1985.
13.11.2017 - 22:54
+1


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Dallas predĺžil zmluvu s obrancom Johnsom

Hokejový klub zámorskej NHL Dallas Star predĺžil o tri roky zmluvu s obrancom Stephenom Johnsom. Výška kontraktu je 7 miliónov USD. Dvadsaťšesťročný Johns získal v 75 zápasoch uplynulej sezóny 15 bodov (8+7). V tíme mal najviac zblokovaných striel (155) a bol aj lídrom v počte bodyčekov (201).
včera o 07:39 - Michal Bruner / TASR

Sutter ukončil trénerskú kariéru v NHL, užíva si voľno

Darryl Sutter, ktorý hokejistov Los Angeles Kings doviedol k dvom ziskom Stanleyho pohára, ukončil trénerskú kariéru v NHL. V stredu túto informáciu priniesol portál Sportsnet.
20.6.2018 21:19 - Michal Bruner / TASR

Obranca Benning predĺžil spoluprácu s Oilers o ďalšie dve sezóny

Vedenie klubu zámorskej NHL Edmonton Oilers predĺžilo o ďalšie dva roky spoluprácu s obrancom Mattom Benningom. Dvadsaťštyriročný hokejista sa dohodol s "olejármi" na novej zmluve, ktorá mu garantuje 1,9 milióna dolárov za sezónu.
20.6.2018 14:01 - / TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
19.6.2018 08:33 - / TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky