Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Naši s vysokým víťazstvom a naďalej s nádejou (FOTO)

zdroj: Hokejportal.net/Adrián Danaj
18.5.2019 22:28 TASR

Slovenskí hokejisti zvíťazili vo svojom šiestom zápase na MS nad Veľkou Britániou 7:1. Už v 2. minúte sa dostali do dvojgólového vedenia a po celý zápas mali hru vo svojej réžii.


Do streleckej listiny sa zapísalo sedem hráčov, vrátane už 5-gólového Matúša Sukeľa. V tabuľke A-skupiny majú 9 bodov a naďalej živia šancu na postup do štvrťfinále, k tomu však potrebujú, aby Američania nezískali v zostávajúcich dvoch zápasoch viac ako jeden bod.

Briti nastúpia na svoj posledný zápas v A-skupine v pondelok 20. mája od 16.15 proti Francúzsku. Slováci budú hrať po dvoch dňoch voľna v utorok od 16.15 s Dánskom.

A-skupina (Košice):

Veľká Británia - Slovensko 1:7 (1:3, 0:3, 0:1)

Góly: 18. Hammond (Richardson) - 3. Sekera (Buc, Lunter), 3. Tatar, 10. Marinčin (Krištof), 25. Čajkovský (Pánik), 30. Studenič (Krištof), 36. Sukeľ (Liška, Koch), 58. Bondra (Koch, Nagy). Rozhodovali: Iverson (Kan.), Reneau – Hancock (obaja USA), Lhotský (ČR), vylúčení: 2:2 na 2 min., presilovky: 0:1, oslabenia: 0:1, 7440 divákov(vypredané).

Veľká Británia: Bowns (17. Whistle) - D. Phillips, O'Connor, Richardson, Lee, Mosey, Ehrhardt, Billingsley - Betteridge, Davies, Lake - Dowd, Hammond, Farmer - Shields, Perlini, Kirk - J. Phillips, Lachowicz, Ferrara

Slovensko: Godla - Sekera, Černák, Marinčin, Čajkovský, Koch, Fehérváry - Tatar, Hudáček, Pánik - Nagy, Krištof, Studenič - Daňo, Sukeľ, Lantoši - Lunter, Buc, Liška - Bondra.

Slovenský tím sa do nováčika elitnej kategórie pustil bez rešpektu a od úvodu sa hralo najmä pred brankárom Bownsom. Už po 7 sekundách nebezpečne strieľal Tatar, ale Bownsa neprekonal. Po chybe Slovákov v strednom pásme sa Betteridge v 2. minúte dostal do brejku, vo výbornej príležitosti mu však odskočil puk. Krátko na to vybojovali Lunter s Bucom puk pre Sekeru, ktorý otvoril skóre - 0:1. Rušný úvod zápasu podčiarkla o 24 sekúnd individuálna akcia Tatara, ktorá znamenala skóre 0:2. Bondra vo svojom prvom striedaní vybojoval presilovku, v ktorej Marinčin strelou od modrej upravil na 0:3. V 13. minúte sa v oslabení dostal do úniku Bondra, ale Bowns jeho šancu zmaril rovnako ako o tri minúty Feherváryho pokus. Godla prišiel o čisté konto v 18. minúte, keď Richardsonovu strelu vyrazil priamo pred Hammonda, ktorý využil nepozornosť protihráčov - 1:3.

Aj druhú tretinu začali Slováci veľkou šancou, Hudáček však svojou technickou parádičkou neprekvapil brankára Whistleho, ktorý v závere prvej časti vystriedal Bownsa. Ďalší gól síce nepridal v 24. minúte Buc, ale Čajkovský krátko na to namieril presne - 1:4. Hernú pohodu slovenského tímu dokumentoval individuálnou akciou v polovici zápasu Studenič (1:5) a v 36. minúte Sukeľ využil ideálny odraz puku po Liškovej strele - 1:6.

Slovenskí reprezentanti chceli fanúšikov potešiť aj v tretej tretine, snažili sa pridať ďalšie góly, no viackrát stroskotali na Whistleovi. V 46. minúte nezvýšil skóre Nagy a o štyri minúty nevyšiel blafák ani Nagyovi. Naďalej sa hralo najmä pred britským brankárom, ktorého v 58. minúte prekonal aj Bondra, keď tečoval Kochovu strelu.

hlasy (zdroj: TASR, RTVS):
Craig Ramsay, tréner SR:
"Víťazstvá sú dobré a to, že sme dali veľa gólov, je tiež veľmi pekné. No trochu sme sa nechali uniesť, veľakrát sme stratili puk a príliš sme vymýšľali. Robili sme veci, ktoré nemôžeme robiť, keď hráme s najlepšími tímami."
Andrej Sekera, kapitán SR: "Začali sme dobre, potom sme poľavili a začali vymýšľať. Dali sme však pár gólov a zvíťazili. Angličania hrali dobre, ale brankár Godla nás podržal a umožnil nám hrať našu hru."
Martin Marinčin, obranca SR: "Výsledok bol 7:1, ale medzi tretinami nám tréner vyčítal niekoľko vecí. Proti silnejšiemu súperovi by sme mali problém, pretože sme robili chyby na modrých čiarach. Vyzerá to tak, že keď máme veľký náskok tak zmätkujeme, musíme na tom pracovať."
 Michal Handzuš, asistent trénera SR: "Vždy je dôležitý štart a nám sa podaril, dali sme tri góly a potom to už išlo. Vždy, keď sme sa dostali do výraznejšieho vedenia, komplikovali sme hru, začali robiť chyby a dovolili súperovi dostávať sa do šancí, ale keď sme začali hrať jednoduchšie, dokázali sme sa presadzovať a strieľať góly."
Marián Studenič, útočník SR: "Myslím si, že zápas sme si užili. Bolo vidieť, že sme boli lepší. Keď vyhrávate, hrá sa ľahšie, nemáte toľko stresu. Mne osobne sa tento duel páčil. Niekde v kútiku duše verím, že by Nemci mohli zdolať Američanov, myslím si, že by sme si zaslúžili, aby nám Nemci pomohli."
 Dávid Bondra, útočník SR:" Pred zápasom bol môj štart otázny, ale napokon som nastúpil a teším sa. Atmosféra bola super, zažil som ju na tribúne, teraz na ľade. Aj oni mali silné mužstvo, takže som rád, že sme zvíťazili. Môj gól, chcem venovať mojej zosnulej babke."
Denis Godla, brankár SR: "Bol to pre mňa prvý zápas po dlhšom čase. Celý duel nám vyšiel výborne. Ja som sa musel koncentrovať po celý zápas, aby mi nepadol nejaký lacný gól."
 Adam Liška, útočník SR: "Od začiatku zápasu sme mali navrch. Pri vyššom náskoku sa už objavili aj chyby, ale to je normálne. Myslím si, že po celý zápas sme mali hru pod kontrolou a bavili sme sa hokejom."

tabuľka A-skupiny:

1. Fínsko 5 4 0 1 0 17:7 13

2. Kanada 5 4 0 0 1 28:11 12

3. Nemecko 5 4 0 0 1 13:13 12

4. USA 5 3 1 0 1 24:11 11

------------------------------------

5. SLOVENSKO 6 3 0 0 3 26:18 9

6. Dánsko 5 1 1 0 3 17:16 5

7. Francúzsko 5 0 0 1 4 11:27 1

8. Veľká Británia 6 0 0 0 6 5:38 0

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: MSMS 2019 Slovensko


Hadimistr

 

Nádej stále žije !!!: .takze je to teda uplne jasne. usa akymkolvek sposobom ale z dvozapasu svojho - nemecko . kanada max 4 body. a my samozrejme nevyhnutne vyhrat s danskom v 60. minutach. .. aspon sanca urcita stale zije teda..
18.5.2019 - 22:34
+3

ptr421

 

USA už má 11 bodov. Musia prehrať s Nemeckom.
18.5.2019 - 22:36
+17

Hadimistr

 

Obidva musia prehrať.

Proste 1 bod max iba mozu mať z tých 2 zápasov spolu
18.5.2019 - 22:38
+5

Hadimistr

 

Teda Max 1 bod u majú 11 samozrejme
18.5.2019 - 22:37
+2

14thomas

 

USA 11 bodov + 4 hmm to mi nevychádza.
18.5.2019 - 22:37
0

roki11

 

Ty si iný kombinátor...Usaci dajú veľmi rýchlu odpoveď.
18.5.2019 - 22:42
+12

cuchorko

 

Ty si naozaj odbornik ale hlavne chlap co si stoji za svojim slovom.
18.5.2019 - 23:36
+5

luciakanky

 

Clovek by povedal, ze po tych rokoch prepocitavania matematiku budeme mat zvladnutu
19.5.2019 - 9:57
+4

xko

 

OK, tak zápas USA s Kanadou je otvorený, kde sa môže zrodiť hocijaký výsledok. Ale celkom by ma zaujímalo, či sa tu nájde stroskotanec, ktorý verí vo víťazstvo Nemecka nad USA.
18.5.2019 - 22:35
+26

Corgi77

 

Hlásim sa.
18.5.2019 - 22:39
+22

DeL

 

Verí a dúfa snáď každý, kto fandí Slovensku, realita však bude ale na 99% iná.
18.5.2019 - 22:41
+10

rastislavke

 

všetci čo idú na tento zápas tak im vytvoriť domácu atmosféru, ak prehrajú nemci tak nezabudnúť vypískať hymnu US
18.5.2019 - 22:43
+17

Kurolišek

 

hlásim sa že verím... tak ako som veril v roku 2016. Netvrdím, že je to jasné, netvrdím že Nemci to určite zvládnu ale Amerika už proti nám ukázala že je zraniteľná. Očakávam, že po dnešku si Nemci uvedomia, že hrajú o to aby neskončili na poslednom postupovom mieste ale môžu skončiť aj vyššie. Ci pana... nech nežerem 2:1 a víťazný gol nech dá ten Draisaitl. A potom balenie pampers pre Ameriku do posledného zápasu v skupine.
18.5.2019 - 22:44
+2

Bonati

 

S Bondrom by sme boli v 4finale. Skoda
18.5.2019 - 22:35
+26

RebelMemoryPP

 

Som rad ze tu odznel tento nazor,lebo obaval som sa ze keby ho napisem ja bolo by to brane ako zaujatost kedze som fanusik Popradu,ale mam nazor,ze Bondra nam strasne chybal v tych klucovych pasazach v zaveroch s Kanadou aj Nemeckom,on ma rychly pristup k hracom a je velmi platnyh hlavne v oslabeni a presne toto nam chyblo,aktivne napadanie prihravok medzi obrancami na modrej a kridlom.Netvrdim ze tie goly by sme nedostali,ale domnievam sa ze oba zapasy by sme nestratili.
18.5.2019 - 22:43
+40

jozosvk

 

V dnesom zapase sa ukazalo, ze Bondra mal hrat od zaciatku MS...velky charakter, poctivak, dnes po zapase bol velmi dojaty...presne ako jeho otec-pokora, charakter, naplno v kazdom zapase, radost pozerat - takito ludia nam chybaju aj v beznom zivote - ziadne machrovanie...Bondra je pre mna TOP hrac, aj ked mozno nezdedil tolko talentu od otca...
18.5.2019 - 23:32
+30

Nihal

 

Ano ano mas pravdu, hral skvele, ale to tvoje "keby" je uplne detinske. Hral prvy zapas, plny energerie, vies co nas trener povedal chalanom pred tretou tretinou? Preco hrali nie na vitazstvo?

Nemozes len tak zhadzovat inych hracov, ze ten iny by zahral lepsie v tom zapase alebo v tej sekunde. Kazdy nas hrac sa snazi, myslim si, ze to je vidiet v kazdom zapase. Nebud kratkozraky.

Aj mna zarmutili tie dve prehry, ale Bondra naozaj nie je to co nam prehralo tie zapasy.
19.5.2019 - 1:26
+5

jozosvk

 

O com tocis chlape? O akom keby? Take slvo som nepouzil, o akom zhadzovani hracov? Pisal som len o Bondrovi. Pravdepodobne si chcel reagovat na iny prispevok, nedava mi to logiku, zmysel...
19.5.2019 - 8:05
+1

JozoNR

 

Ako nevravim,ze nehral dobre dnes,ale vynasat ho do nebies za dobry vykon proti najslabsiemu celku skupiny pri jednoznacnom vitazstve a este podla tohto zapasu riesit zostavu v tych predoslych,mi pride take dost naivne..
18.5.2019 - 23:52
+10

Žilinčan

 

No vieš, po vojne je každý generál.Keby sa nám to podarilo s týmto mužstvom (co sa nám nepodarilo iba zhodou okolností) tak by si to nenapísal..Možno by sa to s Bondrom podarilo, a možno nie. Na tom už teraz nezáleží.
19.5.2019 - 0:01
+2

Ol!ver

 

Bondru chcelo vidieť hrať veľa ľudí už pred MS. Aj ja som chcel, aby hral štvrtú formáciu a oslabenia.
19.5.2019 - 0:07
+5

Bonati

 

V kontexte prečo sme nepostúpili som presvedčený, ze s Bondrom by sa to nestalo. Jeho súhra v oslabeniach s Bucom ci Liskom v príprave bola vynikajúca. A práve oslabenia nás stali postup, keďže ich mame po Taliansku druhé najhoršie. Vynechanie najlepšieho brániaceho útočníka v oslabení je pre mňa koreň neúspechu na MS. A ze bol oddýchnutý je úplný nezmysel? On by takto lietal všetkých 7 zápasov rovnako ako Líška, Sukel ci Studenič.
19.5.2019 - 7:24
+2

miaik85

 

Súhlas. Mne tam Lunter až tak nepasuje
19.5.2019 - 17:51
0

DeL

 

Neviem, či by sme boli v štvrťfinále, ale dnes hral skvele.
18.5.2019 - 22:49
+3

ctibor

 

Tak treba zdoraznit ale jeden fakt. Bondra hral prvy zapas, pricom aj Briti aj nasi hraci uz mali 5 zapasov za 8 dni. Hral dobre, ale bol evidentne oddychnutejsi nez zvysok hracov na lade.
18.5.2019 - 22:55
+5

Vyskereny Citricus

 

S Petrom urcite.
19.5.2019 - 0:29
+5

hello, havarju

 

Výborný výkon aj s výborným výsledkom! Koncentrovaný od začiatku do konca.
18.5.2019 - 22:38
+1

pablob26

 

neviem ako vy damy a pani ale ja sa tento rok vazne bavim hokejom od nasich chalanov. Skoda zapasu z Nemeckom ale inak spokojnost.
18.5.2019 - 22:38
+42

blue-311

 

Dakujem chlapci, bavil som sa.
18.5.2019 - 22:39
+3

Magma

 

AntiGodlovci a AntiBondrovci co poviete?: Dakujem Godlovi za pohodovy vykon a Bondra ma potesil este aj golom.

Kedte vitazna zostava sa nemeni verim ze proti Danom opat s Godlom a Davidom.

Pre nicky LenTak93 a Bach -> dnes ste dostali po frnaku lebo sa ukazalo Ze Vami zatracovani podali viac nez solidny vykon a v zapase sa nestratili.

Tak uz prestante s AntiGodlizmom ci AntiBondrizmom
18.5.2019 - 22:39
+6

TommY_D

 

Ja som bol zástanca toho aby godla išiel dnes chytať a musím triezvo zhodnotiť že veľmi veľmi zle a nie pohodovo ako tu píšeš...áno síce na neho neslo moc striel ale čo išlo to buď nešikovne vyrazil pred seba alebo gol
18.5.2019 - 22:42
+31

LenTak93

 

Ďakujem, že si ma nevynechal zo svojho príspevku. Ale môžeš si prečítať ešte raz môj poobedný príspevok a stačí, keď si povieš sám pre seba, či si ho pochopil.
18.5.2019 - 22:45
+6

pablob26

 

ani jeden brankar ma nenadchol. Denis dnes tiez priemer, asi tak.
18.5.2019 - 22:56
+16

JozoNR

 

Toto nie je ziadny antiktokolvekizmus..proste boli nahradnici,uz si to uvedomte!
18.5.2019 - 23:55
0

Mudrc

 

Otvarajte sampanske kupujte kalkulacky

18.5.2019 - 22:39
+5

Jančo66

 

Neviem, či rozchodim nemcov
18.5.2019 - 22:39
+5

Render 77 Nr

 

Za posledných 10 rokov sme nehrali takýto dobrý hokej aj tak sa nájdu na slovensku ľudia čo budú pixslovat strašný národ sme.
18.5.2019 - 22:41
+37

Suchár

 

my sme takýto hokej nehrali ani vtedy: keď sme získali titul majstra sveta
18.5.2019 - 22:50
+5

HeyYou

 

2012?
18.5.2019 - 22:53
+2

Suchár

 

nie
18.5.2019 - 22:56
+6

HeyYou

 

ale ano, prebud sa z tej euforie.
18.5.2019 - 22:59
+2

ptr421

 

Kazachstan a Francúzsko boli čisté utrpenie, z toho boleli oči ešte týždeň. Tento rok ešte vyslovene slabý výkon nebol, akurát sa presrali body chybami v závere.
18.5.2019 - 23:04
+17

HeyYou

 

mne to pripomina stare dobre casy, ako dukla dostala na prdel 8-2 a aj tak svorne tvrdili, ze boli urcite lepsi
to iste vlastne citam dnes, sme urcite neporovnatelne lepsi ako v 2012, akurat skoncime volakde na desiatom mieste. clovek ma stiahnutu prdel pri kazdom protiutoku supera, ale okulahodiace akcie vpredu su ako rajsky plyn pri ktorom ochotne zabudate na defenzivne pohromy chlapci, nie, nie sme teraz lepsi ako vtedy.
18.5.2019 - 23:20
+2

Cotillion

 

Sme lepsi, hrame lepsi a vyrovnanejsi hokej, ktory (narozdiel od toho 2012) uputava aj pozornost skautov. To, ze sme si to sami prehrali je fakt, to sa obcas bohuzial stava, ale narozdiel od minulych rokov mozeme povedat, ze tento team na to mal.
18.5.2019 - 23:26
+11

HeyYou

 

lepsie je to jedine v utoku. to je vsetko. ked sa k tomu pridaju aj dalsie veci, ktore viedli napriklad v tom 2012 k uspechu, tak vtedy budeme lepsi-nepochybujem o tom, ze sa to casom podari.
18.5.2019 - 23:33
0

ptr421

 

Dnes plačeme, že sa za stavu 3:0 stiahneme a prestaneme hrať. Vtedy sme sa do 3:0 ani nedostali. Od 1:0 do 5:4 sa naťahovali, vždy jak išli do vedenia tak začali hrať tú úchylnú slovenskú paródiu na betón kde sa postavili piati pred brankára a stáli tam bez pohybu ako kužele. Zas porovnávajme skupinu so skupinou, nie so semifinále - tam sa vie aj borec z tretej lajny v Čechách vyhecovať k výkonu.
18.5.2019 - 23:57
0

HeyYou

 

tak v skupine to s nemcami teraz nebolo dobre, tam sa jednoducho nezhodneme, sme zacali hrat svoje od 0-1 (nie 3-0) a trvalo to tak 10, mozno 15 minut maximalne, neskor to uz pripominalo ako pises parodiu na beton a ten zaver uz bol rozoberany dostatocne..
ja som velmi rad, ze vidim pekne akcie vo vysokom tempe namiesto nasej klasickej trapenky po rohoch, navyse od mladeho muzstva, len si myslim, ze treba trochu krotit nadsenie, lebo je vela co zlepsovat, to je vsetko.
19.5.2019 - 6:50
+2

Kurolišek

 

proti Francúzom nezachytal Laco... inak perfektný počas celých MS si vybral slabší deň. Francúzi mali vtedy silnú generáciu... ale nám vtedy stačila remíza a vyhrali sme bez veľkých nervov na konci 5:4. Proti Kazachstanu sme hrali taký čudný zápas aký mávame vždy na každých MS ale narozdiel napríklad od tohto roku sme ho zvládli. Tento rok sme mali čudný zápas proti Nemecku... 2 minúty pred koncom vyhrávať a prehrať to je kolaps ktorý sa nám v roku 2012 určite nestal. Navyše pri našich prehrách by si v roku 2012 márne hľadal vinu v brankároch. Tento rok máme v každom zápase nejaké hrubky od brankárov.
19.5.2019 - 0:12
+5

greendeath

 

Ale nehrali...vtedy to zariadili individualne vykony nasicj hviezd
18.5.2019 - 23:30
+4

Render 77 Nr

 

Ty sa prebud takými hráčmi čo sme mali sme mali mať min 3 zlaté medaile len zlatý chlapci bohužiaľ ani nevedeli čo je systém


18.5.2019 - 23:03
+1

HeyYou

 

18.5.2019 - 23:10
+1

noano

 

skor Filc a Hossa nevedelki co je system.
19.5.2019 - 10:31
+3

Sani

 

...2012 sme mozno nehrali tak dynamicky...ale zase stratit v zavere zapas, ktory sme mali dobre rozohraty, to nehrozilo...tam sme skor na konci superov dorazali klincekom do rakvy...
18.5.2019 - 23:02
+5

noano

 

uz chodte do riti s tym ze hrali sme super hokej . a co . na ms sa hra na umelecky dojem? alebo na body, vysledky? nepostupili sme na domacich ms,- pod tymi dvoma vkuse prehravama, tak tu omielaj ze hrali sme pekny hokej.
19.5.2019 - 10:29
+1

kocsma

 

No prepáč že väčšina ľudí nehľadá za každú cenu len to zlé a nechce sa im furt kritizovať
19.5.2019 - 11:39
+1

mladywoody

 

SVK - DEN: Ahojte idem z BA cez NR autom na zápas a mám 2 voľné miesta. Po zápase idem samozrejme späť. Pridá sa niekto? Na cene sa dohodneme.
18.5.2019 - 22:41
0

laugo29

 

Ten zapas s Nemeckom a 1,8sekundy pred koncom v zapase s Kanadou nas bude este velmi mrzet a boliet 1.8 sekundy nas delili od 1/4finale ak do neho nepostupime
18.5.2019 - 22:43
+10

Vyskereny Citricus

 

Inak zaujimalo by ma, kto vymyslel system ze budeme hrat najprv proti vsetkym silnym superom a potom proti slabsim. Lebo rozlosovane to takto urcite nebolo a hrat proti Nemcom ktorym staci kazit hru by bolo "zadelano na pruser" aj pre lepsie muzstva.
18.5.2019 - 22:44
+5

gaspi

 

Rozlosovane to tak urcite bolo...
18.5.2019 - 22:53
+5

cuchorko

 

Na 5tej avenue to tak rozhodli
18.5.2019 - 23:43
+1

MatoHC05

 

Soros s Ficom si dali kameň papier nožnice.
18.5.2019 - 23:51
+4

Vyskereny Citricus

 

Myslim, ze lacnejsi a otrepanejsi humor ste vy dvaja vytiahnut uz nemohli. Moja otazke bola legitimna, pretoze sme usporiadatel a ak sme mali moznost vyberat v ktorej skupine budeme hrat, mozno sme mali moznost ovplyvnit aj poradie zapasov. V skupine sa hra 7 zapasov a situacia ked po zapasoch s najvacsimi favoritmi USA, CAN a FIN mame tri body a mame hrat o bytie ci nebytie na turnaji s Nemcami? To predsa nieje normalne.
19.5.2019 - 7:05
+4

johnyy

 

v roku 2012 boli naše prvé tri zápasy proti Kanade, Fínsku a USA ... určite by sa našli aj iné roky s podobným vylosovaním ...
19.5.2019 - 8:27
+3

BlackCrow

 

Ta dá
19.5.2019 - 9:40
0

miro-nr

 

Rozlosovanie je stále rovnake!
Zaleží na ktorom mieste sme (ako nasadený) v skupine.Boli sme asi na piatom!
Nemali sme možnosť ovplyvniť poradie zápasov!
Pred MS bola len možnosť zámeny mužstiev v skupinach-po lopate pre teba-napr. vymeniť prve nasadené mužstvo s prvým v druhej skupine,alebo piate nasadene mužstvo s piatym v druhej skupine-pochopil?!

Jedine v čom nam ako usporiadatelovi MS mohli vyhovieť bol hrací čas-preto asi hraju takmer všetky zápasy večer o 20:00,stačí takýto výklad,alebo to mám vysvetliť podrobnejšie
19.5.2019 - 9:56
+2

noano

 

zato moze Radicovej vlada
19.5.2019 - 10:33
+1

roki11

 

No dali sme dole Veľkú Britániu. Famózne, veľkolepé, dychberúce. A máme ešte i šancu. To je teda dráma. P.S.Ale posrali si to sami.
18.5.2019 - 22:46
+3

ptr421

 

Iné počty: Máme 4 body na DEN, Lotyši majú skóre -1. Ak nebudú bodovať s Kanadou resp. Švédskom, tak máme isté obligátne 9. miesto a s Dánmi si len zahráme pre zábavu ako posledne v BA.
18.5.2019 - 22:48
+4

Kurolišek

 

Višňovsky by mohol dať rozhovor ako vidí tých Maďarov či nás dobiehajú keď minulý rok nedokázali skončiť pred Talianskom a Britániou resp. v rozhodujúcom zápase doma prehrali s Britániou. Za mňa rok 1995 - vs. Británia 7:3, 2019 - vs. Británia 7:1. Nič sa nezmenilo, len naši chalani musia bojovať tak ako v roku 1994, 1995 za celé Slovensko. Potom budú aj výsledky. Brankárov máme rovnakých ako z tohto obdobia a tak na lepšie výsledky alebo dokonca medaily potrebujeme brankára čo to vychytá.
18.5.2019 - 22:50
+6

emoxx1

 

V detských kategóriách sú s nami prinajmenšom vyrovnaný. Slabšie kluby od nás od nich dostávajú laty. Tých často spomínaných 5 rokov a aj to, že im budeme pozerať na chrbát asi nebol reálny odhad, ale o 10 rokov pokiaľ udržia nastavené tempo môžu byť pre nás nebezpečný súper.
18.5.2019 - 23:00
+2

Kurolišek

 

aké nastavené tempo... chu...ny. V roku 2009 hrali v áčku tak aké nastavené tempo? Teraz sú v bečku a vyhrali jeden zápas. V detských kategóriach. Aké slabšie kluby dostávajú laty? HC Bratislava by prehrala s nejakým maďarským klubom vysokým rozdielom? Pochybujem.
18.5.2019 - 23:02
+5

emoxx1

 

HC Bratislava nemá mládežnícky a už vôbec nie detský tím o ktorých píšem, preto nerozumiem tvojej otázke. Bol som tento rok Maďarsku na troch turnajoch a urobil som si vlastný názor.
18.5.2019 - 23:26
0

Kurolišek

 

Keby mali dostatok mladých na zapracovanie neťahali by do repre Kanaďanov. Len to zrovnaj s rokom 2009 koľko tam mali "svojich" alebo maďaroslovákov a čo tam majú teraz. Nemajú výsledky a za posledných 10 rokov (od prvých MS po "sto rokoch" sa vrátili len raz a aj to veľa vody nenamútili). Momentálne dostali laty od Korei 5:1 alebo 6:0 od Slovinska a to tie štáty ani nepostúpili do áčka. Videl som obe zápasy a okrem bojovnosti ukázali veľké nič. Poraziť Litvu snáď nebudeme brať ani do úvahy. Veľa sa pozeráme na rok 2016,2017 keď bolo proti nám skoro všetko - zlý tréner (pri všetkej úcte k Zdenovi na repre ako tréner nemá), zlá atmosféra na zväza aj v samostnej šatni, bojkot zlatej generácie. Minulý rok ktorý sme hrali v tomto smere až príliš opatrne nás utvrdil, že hokej hrať vieme a tento rok sme to rozbalili na plno. Dať 26 gólov na MS pritom sme mali hlavne obavy o náš útok... a keď to porovnám s mužstvami čo sa dostali do áčka. Fakt neviem kedyže by mala ta zmena nastať podľa Višňovského. Decka keď majú 8 rokov ten rozdiel nieje taký veľký. Ja som videl tak 6 rokov dozadu peknú nakladačku od tuším Partizanu Belehrad nejakému Breznu či čo... otázka znie kde sú tie 9 ročné hviezdy Partizanu dnes? Pri všetkej úcte Maďari to robia s tou podporou športu až príliš štedro. Ak máš všetko na podnose, ak nieje na teba žiaden tlak tak to potom vyzerá nijako. Počet repre hráčov sa zužuje, podmienka že musia hrať v EBEL a teraz už aj v extralige len Maďari trvá... to sa potom o ten dres ani nemusia strachovať. U nás končia hráči v druhej lige čo by tam boli za hviezdy. Som videl to ich KHM Budapest veľké mladé hviezdy ako dostali náklad v našej druhej lige. Sa radšej po dvoch rokoch spratali do ich MOLky. Výsledok ich pobytu u nás? Nula. Jediný poriadny hráč (nie brankár) čo som u nás videl hrať je Janos Vas (čo hral aj za Sláviu kedysi) ale ten má už dávno po 30ke.
18.5.2019 - 23:45
+7

emoxx1

 

Len hovoríme o rozdielnych veciach. Ty o dospelákoch, poťažmo junioroch a ja o spomínaných deckách kde UTE, alevo VASAS nemajú problém celosezónne držať tempo s našimi lepšími klubmi a tým slabším vedia aj naložiť. Možno máte pravdu, že to časom vyprchá. No najzásadnejší rozdiel vidím v tom, že pokiaľ sa u nás bojíme, nech nikto neochorie, aby nás nebolo málo, tak rodičia zo spomínaných klubov mi rozprávajú, ako len v tomto ročníku majú 40 detí a na Turnaj vybrali 18 najlepších. V tomto som usúdil, že konkurencia v tíme zjavne vie urobiť svoje.
18.5.2019 - 23:57
+2

Kurolišek

 

Takto... nepochybujem že sa tam robí s deťmi a že výsledky majú. Dokonca si myslím že šanca že ich uvidíme v áčku v blízkej budúcnosti je reálna (hore išlo Bielorusko a Kazachstan a dole Taliani,Briti tak okrem Slovinska by budúci rok hore mohlo isť Maďarsko) ale aby nám tu nás bývalý reprezentant drístal že nás o 5 rokov predbehnú Maďari tak neviem to mi hlava neberie prečo to robí? Ak by povedal, že je celkom možné že najbliších 5 rokov sa do štvrťfinále nepozrieme ak to nedáme tento rok tak to by bolo niečo iné. Lenže u nás platí čím horšie tým lepšie. Nie Maďari ani o 5 rokov a ani o 10 rokov nebudú pred nami. A ak by tam náhodou skončila tá štedra podpora hokeja tak je tomu amen do 2-3 rokov. Proste tam ten hokej nemá takú popularitu.
19.5.2019 - 0:04
+4

emoxx1

 

Ale veď hneď v prvom komente na ktorý si reagoval hovorím, že tých 5 rokov nebol zrovna reálny odhad a ani to, že nás predbehnú. No pokiaľ tá štedrá podpora bude dlhodobá, môže sa stať, že nás občas zaskočia a oberú o povinné body. Nič viac som tým pôvodne povedať nechcel.
19.5.2019 - 0:09
+1

Kurolišek

 

iste... ale kritizoval som za tie slová Višňovského nie teba
19.5.2019 - 0:14
+1

Tino

 

to o hu: ja pocuvam 15 rokov urcite zatial suHU v B kategorii a nieaz tak daleko od zostupu este nizsie....mladez maju mozno fajn ale nie je ju kde zapracovat
18.5.2019 - 23:03
+4

kocsma

 

Daj nejakých HU hráčov čo by sa mohli dostať do NHL a ukáž nejaké výsledky. Prepáč ale toto sú neskutočne dristy, my tu z Maďarov robíme budúcich majstrov sveta, teda s každého. Mňa by zaujímalo kde toto začalo lebo toto už nie je normálne. Maďari už 10 rokov nejako nič moc a desať rokov je už naozaj dosť nato aby výsledky boli, nie ako u nás 2,5, ale 10 to by už malo inak vyzerať, no nevyzerá
18.5.2019 - 23:13
+8

emoxx1

 

Hovorím o detských kategóriách teda 8-10 rokov. Tam sa už robia nejaké predbežné rebríčky na draft, alebo Drístaš ty? Ja na tie turnaje chodím, tak som si urobil svoj obraz. Možno začnú časom zaostávať, neviem posúdiť. Posudzujem aktuálny stav.
18.5.2019 - 23:23
0

Tino

 

vsetko: fajn ale pokial sanemaju od mladeze vyssie kam posunut je u prdele ako dobre do robia..zHUprelezie ak vobec len vynimocny talent,ale ze vynimocny...ja podobne ako ako robia HU dobre pocuvam o futbale cca rovnako dlho...a nejak nic,maju zrejme lepsiu infastrukturu ale tym tokonci dalej sa nevedia posunut
18.5.2019 - 23:29
0

Nihal

 

No dali sme im prave sancu, nasa Tipsport Liga predsa....
Teraz vazne, napisal si skvelu poznamku o tom futbale. Peniaze nie su vsetko. My ako cechoslovaci alebo slovaci mame skvelu sportovu historiu a je to vidiet ci vo futbale alebo v hokeji.

Stale sa najdu talenty, stale je tam s cim pracovat. Ano, sport je zanedbany, ale ked aj napriek tomu dokazeme vychovat Lantosich, Bucekov, Fehervarych a podobnich, je tu nadej.
Jasne, ze musi stat a SZLH vyriesit vychodu mladych v terajsej dobe, ale to nie je na par sezon. To je na desatrocie.

Ja nasmu timu fandim, budem fandit a svoje zachripnutie z dnesneho zapasu absolutne neriesim.
19.5.2019 - 1:43
+2

Tino

 

tak: a kedze peniaze nie su vsetko , nie su ani najdolezitejsi parameter dokonca vrebricku priorit niesu vTOP 3 ma celkom irituje ta zaplava kverulantov ktori vedia uplne presne ze sportovo stradame lebo rodocia su chudobni a do sportu saleje mao penazi....ja som medzi nami presvedceny ze ak by sme hned zajtra zacali liat radovo o miliony viac prejavy sa to len minimalne ...vacsina by sauliala..7a sport sa ma platit prave preto aby si to ludia vazili, sport nie je lacny nikde sport robime koli dalsim pridanym hodnotam ktore poskytuje zamienkou pre nesportovanie nie je nemoze byt nedostatok penazi...dristy o peniazoch su ako to ja vidim take klasicke proletarske dristy
19.5.2019 - 13:30
0

emoxx1

 

Z jedného pohľadu máš pravdu. Hlavne v tom, že u nás by sa tie peniaze aj tak rozkotúľali. No keď sme boli pri tých Maďaroch, tak počas jedného turnaju na vedľajšej ploche prebiehalo počas soboty celodenné verejko, občas prerušené pre úpravu ľadu. Samozrejme zadarmo. Miestny nám hovorili, že to hradí ich zväz, aby pritiahli čo najviac ľudí na ľad a z toho pramenia aj ďalšie veci. Keď ich tréner povie v klube, že na ďalší týždeň potrebuje o dve hodiny ľadu na viac, tak ich jednoducho dostane. U nás ti správca štadióna vysvetlí, že on nemôže zrušiť partičku ktorá tam 9 rokov nosí každý týždeň cash kvôli deťom ktoré tam o 2 roky možno ani nebudú. V tomto prípade zrazu peniaze hrajú veľkú rolu.
19.5.2019 - 14:34
0

kaviarista

 

Tá hranica s peniazmi je jasná. Vytvoriť dostupnosť hokeja porovnateľnú s behom pre každého a každú spoločenskú vrstvu. Na beh stačí obuť tenisky a všetko ostatné závisí od osobnosti. To isté potrebujeme v hokeji. Môžeš dať niekomu výstroj zadarmo, ale neprinútiš ho vstávať každé ráno na tréningy.
Spoločnosť musí presunúť zdroje oveľa viac do športu a kultúry. Vieš čo všetko by sa dalo spraviť s tými 2 mld. €, ktoré nezmyselne vrazíme do stíhačiek? Ľuďom je to však jedno. Nikto neprotestuje, keď kleptomani vyciciavajú verejné zdroje
19.5.2019 - 15:04
0

emoxx1

 

Najpodstatejší je image toho športu. Väčšina mojich kolegov dala deti na florbal hlavne kvôli tomu, lebo Hokej vnímajú ako úplatkársky šport. Vďaka tomu zažíva florbal celkom rozmach v našich končinách. Aj keď si nemyslím , že by to raz mal byť jeden z našich popredných športov, no medzi rodičmi je veľmi populárny a tie deti tam prihlasujú v prvom rade pre ten Image a dodnes ešte nejak zásadne nepošpinenú povesť florbalu. Tak ti to povie väčšina rodičov. Mizivé percento ti povie, že kvôli nákladom.
19.5.2019 - 15:31
0

kaviarista

 

OK, ale s tými úplatkami nemusíme čakať, kým sa to vyčistí zhora. Jednoducho začnime zdola - nedávať úplatky a nahlasovať automaticky každé vypýtanie úplatku. Často nadávame na papalášov, ale väčšina národa je v podstate taká istá, len to robí v menšom ... Najrýchlejšia cesta - vykašľať sa na imidž a robiť si poctivo svoje.
19.5.2019 - 15:53
0

ptr421

 

Presne. Mňa fascinujú Poliaci vo futbale. Je ich 40 miliónov, majú celkom schopné štadióny, návštevnosť o akej sa nám môže len snívať a potom prídu v júli-auguste na Slovensko hrať EL a jeden za druhým povypadávajú. U nás kde sa hrá pomaly za párky a pivo a kvázipodnikatelia roky súťažia kto dovlečie väčšiu dedinu do ligy.
19.5.2019 - 13:38
0

Corgi77

 

Maďari v roku 2019 hrajú horší hokej ako hrali v roku 2009 a klesajú v rebríčku stále nižšie. Tento rok hrali o záchranu v druhej kategórii tak neviem kto tento mýtus začal ako nás predbehnú, ale už sú to fakt drísty.
18.5.2019 - 23:19
+2

kocsma

 

Je to jedno: Či veríte v Ježiša, Alaha, Budhu, vrece zemiakov, prosím nech dnes povinne každý pred spaním alebo zajtra to je jedno sa pomodli nech zasiahne nejaká vyššia sila a USA prehrá všetky zápasy. Už to niekto spomínal, že nejaká ta "energia" (dosť trápne ale nevadí) proste je, my Slováci furt pochybujeme a tak to aj vyzeralo v tých zápasoch proti Kanade a Nemecku, jednoducho keď všetci budeme veriť v prehry USA musí prisamboha sa to šťastie na nás prikloniť, MUSI
18.5.2019 - 22:51
+15

Jokila39

 

David Bondra klobúk dole a úprimnú sústrasť
18.5.2019 - 22:51
+28

TommY_D

 

Vie mi niekto aspon do správy napísat čo sa stalo?
18.5.2019 - 23:10
0

Kurolišek

 

zomrela mu babka pred mesiacom a venoval jej so slzami v očiach tento gól.
18.5.2019 - 23:11
+8

Kurolišek

 

David Bondra klobúk dole a úprimnú sústrasť.
18.5.2019 - 22:52
+20

Ol!ver

 

Sekera je skvelý obranca, ale posledné dva - tri roky si akoby o sebe myslel, že je prevtelenie Bobbyho Orra. Musí hrať jednoduchšie, v útočnej modrej často chybuje a tak isto aj ostatní, hlavne keď máme opticky prevahu, je to veľmi zradné. Vypomstilo sa to Marinčinovi proti Nemecku. Sekera ukazuje aspoň viac skúseností s veľkým hokejom vo vypätých situáciách.

Marinčin mal vždy ofenzívne vlohy. Len treba hrať jednoducho, nabrať silu a zlepšiť súboje a defenzívu a môže byť skvelý. Ešte také 2-3 roky a snáď sa vyhrá aspoň do svetového nadpriemeru.

Studenič skvelý gól, ako Gáborík v minulosti...

Nechápem, prečo viac nevyužívali Bondru. Lunter hrá v 5 na 5 dobre, ale často sebčí - mohol nahrávať Lantošimu do prázdnej minule + bola ešte jedna situácia, kedy mohol prihrať spoluhráčovi do lepšej pozície. + Horšia hra v oslabeniach ide za trénermi. Špecialista Bondra nehrával, nie je to nejaká kardinálna veľká chyba vedenia, ale zostal som sklamaný, prečo Bondra dozeraz nehrával. Ako som už písal, hlava hore, hokejka na ľade, rýchly štart, bojovník, v oslabeniach by strčil Luntera do vrecka. Ako píšem, nechcem prehnane kritizovať, nie je to veľká chyba, no myslím si, že mal dostať skôr.

Čajkovský ma dnes neprekvapil, on je skvelý, skvelé parametre a na svoju výšku a váhu rýchly obranca, len nie je top, pretože má často krvavé oči a niekedy sa nesústredí... Teraz sa konečne rozohral, škoda, že šiel skúsiť šancu práve do Caroliny, ktorá má najtalentovanejšiu obranu v NHL a v Charlotte im hrá ešte Carrick, ktorý je talent.

Dávid Bundra akurát veľké dojatie, úprimnú sústrasť chlape, si veľmii synaptický človek.

Liška je skvelý, a to nepíšem preto, že je Slovák. Scout Detroitu Jirko Fisher hovoril, že by mal byť draftovaný, aj keď je overager... Uvidíme.
Bučekovi Detorit vybavil angažmán vo Fínsku. Veľká spokojnosť, kvôli korčuľovaniu nešiel na MS, musí sa v tom zlepšiť, byť rýchlejší. A dobre, že šiel do Fínska. V Grand Rapids bude plnka.
18.5.2019 - 22:52
+7

Ol!ver

 

Trošku chyby, pardon. Sympatický* atď
18.5.2019 - 22:54
0

Tomo8ZV

 

so vsetkym suhlas, akurat u Marinčina som asi nepochopil to že ešte 2-3 roky a snad sa vyhra do svetoveho nadpriemeru... no ja neviem, uz ma 27 rokov to už ma byt hotovy hrac a u neho uz nejaky progres sa ocakavat neda podla mna. kazdopadne kebyze odohra viac zapasv v sezone by mal vacsiu zapasovu prax a mozno vacsi pokoj na hokejke
18.5.2019 - 23:01
+7

Ol!ver

 

Netvrdím, že je mladík. Možno nedorozumenie.

Tiež si myslím, že už mal byť dávno vyhratý, ale nie je, nemá ešte poriadne (žiaľ ani v jeho veku) okusený ten svetový top hokej. NHL, ťažké zápasy na MS, olympiáda. Áno, hral na týchto podujatiach, ale až doteraz nie veľmi významné úlohy a nie veľa minút. Nie je náhoda, že v NHL odohral toho menej a že bol / je aktuálne náhradník. Má síce 27, ale znamená to, že sa ešte nemôže vyhrať do kvalít obrancu, ktorý bude napr. hrať v našej repre prvý obranný pár?

Verím, že sa ešte vyhrá. Potrebuje skúsenosti s tými najlepšími hráčmi - hrať proti nim, skúsenosti s vypätými a ťažkými chvíľami na ľade, to myslím. Vek nehrá aktuálne rolu v tom, o čom píšem.
18.5.2019 - 23:27
+1

Senator BLOG

 

Sekera posledne dva roky v podstate nehral, to iste aj bobby orr ☺
19.5.2019 - 11:40
0

Ol!ver

 

Na MS hral .
19.5.2019 - 17:24
0

rastislavke

 

inak nedá mi nevyjadriť sa k Daňovi: dnes ukázal aký je malý hráč. popravde keď naňho pozerám, neviem dôjsť v čom bol taký výnimočný pár rokov dozadu, že sa o ňom hovorilo ako o talente... zatiaľ okrem zrážania a jednej asistencie na Nagyho veľa toho neukázal...
18.5.2019 - 22:54
+10

Ol!ver

 

Hlúposť, hrá výborne, síce body nerobí, ale jeho mravenčia práca je veľmi veľmi dôležitá. + Vie podržať puk, veľký bojovník. Takého potrebuje každý tím.
18.5.2019 - 22:57
+36

rastislavke

 

neviem je to vec názoru: pri hráčovi jeho mena by som čakal viac + to čo dnes ukázal tým oplácaním na zemi hovorí o ňom veľa...
18.5.2019 - 23:13
+7

agent 007

 

ma ulohu a plni ju do bodky ...
19.5.2019 - 0:59
+2

gaspi

 

niekto niekde zverejnil aku ma ulohu? ja som to nezachytil, tak neviem posudiť či ju plni do bodky...to čo robi on by zvladol aj Buček - a jemu by to aj niečo dalo do buducnosti
19.5.2019 - 10:49
0

Athotis

 

No neviem ...pri tej akcii tri na jedna to zahral ako by bol prvý krát v živote na ľade...ale inak je pravda že drie ,ale to tento rok vsetci
19.5.2019 - 5:37
+1

rasti_assez

 

Asi v tom je rozdiel medzi nami a nemcami.Mat hraca ktory urobi nielen tu malu, ale aj. dolezitu a velku pracu v spravnom case ako Dreisaitl,Kahun ci Eisenstadt.My sme boli zvyknuti, ze ju vykona niekto kto hra najlepsiu ligu, lenze casy a ulohy nasich hracov v nhl sa zmenili.
19.5.2019 - 7:53
+1

HeyYou

 

Eisenstadt
19.5.2019 - 9:30
+1

rasti_assez

 

Aj my mame vo futbale Rohoznika...
19.5.2019 - 13:09
0

boychuk

 

Nesúhlasím. Hrá výborne a robí presne tie malé veci, o ktorých hovorí Boris. Skvelý v hre do tela a bojuje ako lev.
18.5.2019 - 22:59
+17

Nihal

 

Dano je pre mna prekvapenie. Cakal som nejake vozenie sa po lade, ale ten chalan drie lad. Nevynecha jeden suboj, ani jeden strateny puk.
Trener mu nemoze vycitat ani len pokusany zubny chranic ako Surovemu.

Vybral si si zlu ovcu na rost.
19.5.2019 - 1:49
+3

miro-nr

 

Prečo vieme zahrať až vtedy ked už nam prakticky o nič nejde(nemyslím česť)!
Velká škoda toho zápasu s nemeckom,ešte dlho si budu buchať hlavy o zarubne
18.5.2019 - 22:54
+1

Cotillion

 

Neviem kde zijes, ale zahrali viacmenej len dobre zapasy. Este aj ten s Nemcami, sice najhorsi, ale stale sme boli vyslovene lepsim teamom. Kruta prehra, ale co uz, stalo sa obcas aj tym zlatym chlapcom. Ale hokej hrame vyborny cele ms, preto to aj tak moc hneva.
18.5.2019 - 23:22
+15

miro-nr

 

Zahrať znamena hru aj výsledok o tom druhom sa tu hádam baviť nebudeme!
Práve preto ta prehra s Nemcami bude bolieť dlho!
18.5.2019 - 23:55
+2

gaspi

 

skor prehra s kanadou... neubraniť 2 sekundy
19.5.2019 - 10:51
0

GB11

 

Daňo Daňo Daňo: S teba už nič nebude ... a to bol mega talent
18.5.2019 - 22:55
+3

Tokino

 

Tak ako Z TEBA tiez nic nebude
18.5.2019 - 23:01
+21

Sani

 

...na jednej strane ano, od prvokoloveho picku sa ocakaval trochu iny vyvoj....ale zase nazyvat hraca AHL nicim je trochu uletene, nemyslis?
18.5.2019 - 23:09
+10

rasti_assez

 

Zase az taky talent to nebol.Ani v nasej lige zvlast nevynikal, toboz nie v slovane a v NHL ani nahodou.
19.5.2019 - 7:56
+4

Bizzaremifo

 

aj NHL potrebuje robotníkov, makačov, dríčov na čiernu robotu....ked mohol hrať roky NHL napr.Kopecký, môže kľudne aj Daňo..
19.5.2019 - 9:08
+1

rasti_assez

 

Asi ano. Len som bol zvyknuty, ze nato maju dost kanadanov.Slovensky hraci ako Palfy, Bondra, šatan atd. sluzili na uplne ine ucely.
19.5.2019 - 9:24
+1

rasti_assez

 

Tomas kopecky mal viac ako 40b sezony v NHL.Aspon porovnatelne cisla by som zelal aj Markovi.
19.5.2019 - 9:35
0

Bizzaremifo

 

ešte má šancu no..uvidíme, v každom prípade hejt na hráča na rozmedzí AHL a NHL nie je na mieste..
19.5.2019 - 12:42
0

dusan1980

 

Dnes sme sa vrátili v prvých dvoch tretinách k našim výkonom... Super
Som rad ze sme sa rýchlosťou neprisposobili a hrali sme naozaj dobre.
Toto mužstvo je fakt super
18.5.2019 - 22:57
+2

Tokino

 

Skoda vyrovnaneho zapasu s Finmi,skoda zapasu s Kanadou,kde nam chybali 2 sek,skoda zapasu s Nemeckom,kde sme pos#ali poslednu minutu...Premarnili sme si sancu na postup v 3 zapasoch,kde nam stacilo ziskat 1 bod.Teraz si uzime posledny zapas a dufajme,ze nam vyrastaju nove nadeje do buducna
18.5.2019 - 23:00
+4

crosbynko

 

Zachripnuty a spokojny odchadzam z Kosic. Vdaka chlapci. Ludia sa stale bavia o to viac ma zase mrzi ze uz o nic nejde.
18.5.2019 - 23:02
+3

Sani

 

...tie faily s Kanadou a Nemeckom museli byt klasicka sorosovska konspiracia, aby sme hrali doma olymp. kvaldu a zlati chlapci v zvaze sa nabalili na vstupnom...inak si to uz neviem vysvetlit...
18.5.2019 - 23:15
+9

houyhnhnm

 

Dnes velmi dobre 2 tretiny, v tretej sme polavili a zacali spekulovat. Nepamatam si kedy sme dali na MS 7 golov. Tesil som sa z kazdeho rovnako.

Trosku to zhodnotim individualne. Liska hral cely zapas na 100% a pri Sukelovom gole sa predviedol ako stary mazak, ked mu prihral o beton. Damy a pani, bez akejkolvek nadsazky musim skonstatovat, ze tento chlapec ma namierene do najlepsej ligy sveta. Svojou cielavedomostou a bojovnostou sa tam urcite dostane. To vam zarucujem.

Bondra predviedol vyborny vykon a utvrdil ma v nazore, ze je ovela platnejsi ako Lunter ci Zigo. Strelil gol, mal tam este unik, ziskal presilovku a odviedol kvalitnu pracu v oslabeni, forcekoval, bekcekoval. Jeho nenominacia na zapasy proti USA, Finsku, Kanade, Nemecku a Francuzsku. Nerad to hovorim, ale Zigo ani Lunter na MS nemaju, bohuzial.

Patrik Koch je pre mna najvacsim prekvapenim tychto MS. Hra vyborny hokej a budem prekvapeny, ak odohra buducu sezonu v Tipsport lige. Tipujem ceska extraligu.

Lantosi hra velmi rychly hokej, ma velmi sikovne ruky, no vyrazne ho limituje jeho zakoncenie, ktore je nepresne a nedorazne. Je dobre, ze si to uvedomuje a vie co zlepsovat. Je tam zaujem viacerych klubov z NHL, no osobne si myslim, ze mu na NHL este chybaju 1-2 sezony vo finskej Liige alebo svedskej SHL.

Sukel suka goly ako Brett Hull. Treba dodat, ze kazdy gol je cenny. Ano, aj do siete Velkej Britanie. Velke prekvapenie pre mna. Dozrel, hra vyborne vpredu, vyborne vzadu. Bol by som spokojny, ak by sa vydal finskom cestou a idealne do Kookoo, kde by hral s Bucekom. Mohli by vytvorit kvalitnu dvojku pre repre.

Cajkovsky sa mi zacina pacit! posledne 2 sezony to s nim slo kvalitativne dole, no na MS znova ukazuje solidne vykony. Len v tom pokracovat.

Marincin ma velky potencial v ofenzive. Bol dost kritizovany zo strany slovenskych fanusikov este pred MS, no kvalitativne patri do NHL. Nepresvedcite ma o opaku.

Velmi ma mrzi nevyrovnanost vykonov a v urcitych momentoch totalny nezaujem od Risa Panika. Neviem ci si to okrem mna este niekto vsimol, ale dnes hral akokeby tam bol za trest. Toto sa jednoducho nesmie stavat. Kludne by som ho posadil v zapase proti Dansku na tribunu, aby si uvedomil, ako sa ma hrat v reprezentacnom drese pri pohlade na Kocha, Lisku, Bondru, Sukela, Studenica ci Tatara.

Druha vec, ktora ma mrzi je Marko Dano. Je velmi platnym hracom, pokial robi urcite veci - zraza sa, bojuje ako lev, odvadza ciernu pracu v rohoch, tvrdo pracuje v predbrankovom priestore. Akonahle vsak pride nejaky negativny podnet, je zakerny a nehra fair-play. Hodena hokejka po rozhodcovi v zapase s Kanadou, oplacanie a nechutne zahnanie sa hokejkou po hracovi Velkej Britanie. Je to velky srdciar, ale toto je potrebne eliminovat.

Posledna vec, ktoru musim vytknut, je nasadzovanie Sekeru na PP. Ten stratil kvantum pukov. Absolutne netechnicky hrac, ktory sa na PP nehodi. Radsej by som si na modrej vedel predstavit aj takeho Kocha alebo Cajkovskeho.

Objektivna kritika je potrebna. Treba ju prijat, inak sa nebudeme posuvat dopredu. Ja v tom time vidim obrovsky potencial. Mam vsak jednu prosbu. Aby vsetci hraci chodili do repre pravidelne, nie z donutenie, ale a z dovodu vycarit na tvari fanusika radost. Slovensky fanusik to oceni, pretoze hokeju rozumie a po vykone, kedy chlapci nechaju na lade srdce, aj zasluzene hracov vytlieska.

Chalpci dakujeme!
18.5.2019 - 23:16
+13

Standacik

 

So Sekerom pravda, že mal veľa striel, ktoré následne končili strateným útočným pásmom po odraze od mantinela
18.5.2019 - 23:28
+3

Ol!ver

 

Súhlas, až na to, že Sekera je netechnický. Je technickejší ako Koch alebo Čajka, aj keď súhlasím, chyby robí a mal by hrať jednoduchšie...

Marinčinovi viac vyhovuje európsky hokej a väčšie klzisko, viac času. Snáď sa v NHL presadí, držím mu veľmi palce, no tak jednoznačne by som to nevidel .
18.5.2019 - 23:43
+2

pupo

 

S Panikom nesúhlasím áno tvári sa tak ale odvedie kus roboty nestráca skoro žiadne Puky, podrží pásmo hra strašne s prehľadom a rozumom o jeho hre do tela sa nemusíme ani baviť. Nechápem prečo nehrával posledné minuty proti Kan a ger keďže tie hráva aj v Arizone.
Dano tak hrával aj v Slovane v USA si takéto vecicky nedovolí robiť...
Je to fenomén našich keď hrajú v repre si dovoľujú veci ktoré cely rok nerobia
19.5.2019 - 0:08
+1

gaspi

 

s Panikom nesuhlasim,v prvých 4 zapasoch hral paradne to že sa s Britmi na to "vykašlal" mu nejako nezazlievam
19.5.2019 - 10:55
+1

Kurolišek

 

Najlepší dnes piaty útok
18.5.2019 - 23:16
+1

Corgi77

 

Tak nádej umiera posledná.
To si hovorili aj Češi v roku 1999 keď potrebovali od Slovákov aby v poslednom zápase v ktorom už našim o nič nešlo vzali body Rusom. Nikto tomu neveril, hádam aj Češi už mali pobalené kufre a zarezervovaný let domov, ale naši zahrali najlepší zápas na turnaji a remizovali 2:2, čo otvorilo cestu Čechom k postupu a tí to vtedy dotiahli až do finále ktoré vyhrali a začali cestu za zlatým hetrikom.
Je to šport, všetko je možné. Realisti hovoria, že to je nemožné a smejú sa.
Optimisti veria,že Nemci vyhrajú.
Tak uvidíme, zajtra čo nám osud pripravil.
18.5.2019 - 23:28
+7

jozosvk

 

Pamatam si na to...ja stale verim, tych zvlastnych zapasov od roku 1993 bolo na nasej strane tak strasne vela, ze aj my mame pravo ziskat nieco spat - v podobe neuveritelneho stastia. Zajtra USA pozerat nebudem, pojdem si zasportovat a pozriem si len vysledok.
18.5.2019 - 23:39
+3

Suchár

 

nepozerám do GOOGlu, ale nebol to rok 1996 a MS vo Viedni?
19.5.2019 - 8:20
0

Corgi77

 

Nie. Bolo to v Nórsku 1999.
Češi prehrali s Rusmi 1:6. A my sme museli bodovať s Rusmi aby Češi postúpili.
19.5.2019 - 8:38
+1

LenTak93

 

nie, Corgi dobre vraví, Nórsko 1999

Akurát tam sa hralo iným systémom ešte. Len teraz rozmýšľam, keď vidím finálové výsledky, že prečo vlastne boli Česi majstri sveta. Prvý fináovy zápas vyhrali nad Fínmi 3:1, druhý prehrali 1:4...
19.5.2019 - 8:39
+1

gabi98

 

ano ... prvy vyhrali Cesi, druhy Fini a teda hned po 60 minutach toho 2.zapasu sa predlzovalo (akoby po remize) ... a v predlzeni Cesi dali gol.
19.5.2019 - 8:50
0

rasti_assez

 

Podobne to bolo v roku 2006, ked nam vybojovali postup v posl. zapase Bielorusi.Hrali so SUI posledny zapas pred stvrtfinale a vyhrali 2:1.Im aj svajciarom stacila na postup vtedy remiza.
19.5.2019 - 9:20
0

Chamois13c

 

Kazdy tu rozprava o zapase usa ger podla mna vsak je dost pravdepodobne ze amici porazia aj kanadu maju lepsi kader tieto ms...
18.5.2019 - 23:37
+7

Kurolišek

 

Kanada ich roznesie ako nič... navyše ak zacítia príležitosť vyradiť USA z turnaja tak to sa budeš pozerať aká to bude pre nich motivácia. Tie presilovky čo oni hrajú... to je ako keby Kasatonov, Krutov, Larionov a všetky tie Ruské mašiny naskočili.
18.5.2019 - 23:52
0

darebak35

 

Ako veľký patriot a srdcia a "prezivac" zápasov, som si dnes po nemeckom šoku zakričal gól. Ano prešlo ma to, prešla ma zatrpknutost a sklamanie po tych dobrých a zároveň spáckaných zápasoch. A prešlo ma to práve tým ze aj keď chlapci vedia ze už prdlajs z toho tak makali ako každý zápas na týchto MS. Teší ma ako hra SVK a tak ako som kedysi tajné tusil že nemáme už na top tímy a finálové boje, dnes tvrdím že toto Slovensko má momentálne na to poraziť každého. O to viac zabolí že práve tieto domáce MS na 90% už nebudeme hrať play off. A jediná kritika odo mňa sú naši BRANKARI,obrovská slabina v každom zápase, okrem s USA...
19.5.2019 - 0:00
+2

enforcer92TN

 

Zaujimalo by ma, kedy Hudacek konecne Sekerovi vyhovie pri tych presilovkach
19.5.2019 - 0:05
+1

aaaaa

 

To som si všimol už proti FRA a Hudy aj tak po svojom a dal gól , tak Sekera bol ticho ale predtým som myslel že už sa pohádajú a smari ponom hokejku od nervoch
19.5.2019 - 0:27
0

tulen - kosice

 

škoda: že cca 4-5 záverečných minút v dvoch zápasoch pošle toto mužstvo na dovolenky ... konečne sa dá na to pozerať,normálneho fanúšika to musí baviť a košice nepoznávam ... žijú neskutočne celý deň a noc bez väčších problémov ... a problémy,ktoré vyskočia,sa riešia na počkanie ... takže absolutórium si zaslúžia hlavne fanúšikovia a môj top sú fínsky ružový zajac , fínske blondies a anglické spice spice girls-boys
19.5.2019 - 0:21
+4

Tino

 

nemozem: z tych FIN su neuveritelni...take slniecka usmievave, spokojne rano o 02:00 pri zufalom nedostatku uber,taxify, taxi ma zastavia 2 fanusikovia ze ci im neporadim ako by sa mohli dostat do presova lebo zetam su ubytovani...uplne zlahkalen tal medzi recou , ziaden problem kludne potiahnu do rana ak sa neda
19.5.2019 - 13:33
0

slapstick44

 

V záujme Nemcov bude zajtra prehrať. Ich prehra bude znamenať ich definitívny postup. Ak vyhrajú, oni aj my budú závislí od zápasu Kanady s Amerikou. Prečo by to preboha robili?


19.5.2019 - 0:21
0

darebak35

 

To si ako k tomu došiel prosimta ved Nemci ak vyhrajú budú mať 15 b
19.5.2019 - 0:25
+4

slapstick44

 

Už je neskoro, nemyslí mi to. nie sú v pozícii (podľa súperov, ktorí ich čakajú), že by si mohli vyberať umiestnenie, takže napíšem to inak - asi ich nasadenie nebude zajtra dychberúce. Pokojne môžu prehrať a stále budú v play off. To sa potom motivácia hľadá ťažko. A zrejme sú si sami vedomí toho, že svojou hrou už viac zo seba nedostanú.
19.5.2019 - 0:30
0

darebak35

 

Budu sa chcieť vyhnúť prvému mužstvu z druhej skupiny, Rusi abo Švédi, to není zla motivacia
19.5.2019 - 0:33
+3

jozosvk

 

Nemcov neries, ti uz postupuju...Nemci ak vyhraju, vyhnu sa Rusom, pretoze Rusi ich roztrhaju v zuboch a s tou biednou hrou mozu byt radi za to stvrtfinale...teda dakovat mozu ich brankarovi...Nemci prisli k 12 bodom ako slepe kura k zrnu...
19.5.2019 - 0:34
+2

stan-PP

 

Tak tak a bez Draisaitla by mali mozno 7-8 bodov o tom ziadna pochybnost
19.5.2019 - 5:39
+3

flipper

 

Nádej zhasla v zápase s Nemcami... Som realista, preto viem, že zajtra sa potvrdí, že zápas s Danmi bude ten posledný na týchto MS... Je to veľká škoda, pretože tento mančaft mal s prehľadom výkonnostne na PO... ale chlapci si zaslúžia absolutorium... Už dávno nebol náš hokej tak prudko pozerateľný ako teraz... Žiadny "zanďour" s očakávaním čo sa stane, ale celoplošný hokej s napada I'm korčuľovanie vo vysokom nasadení... Skrátka hokejová moderna.. systém nesystém odľahčene a bez urážky povedané, "starý pán" nám dal nádej... Nádej, že keď sa ti mladi chlapci "nezlumpačia" a budú mať chuť reprezentovať, ak budú môcť, začnú vyhrávať aj veľké a dôležité zápasy... Tento rok im k dokonalosti chýbali bohužiaľ skúsenosti, ale ak vydržia v nastolenom trende, ono to príde a opäť sa dožijeme bojov o medaile a veľkých vítazstiev... Ja som im vďačný, že som mohol tento rok opäť vidieť veľké zápasy, nie jeden za celé MS, ale prakticky všetky doteraz... Aj s bezproblémovými povinnými víťazstvami bez nervov aj s tesnymi prehrami s top favoritmi, kde chýbala tá poveztná čerešnička na torte, ktorá verím, že príde skoro, ak zotrváme hlavne MENTÁLNE v tomto trende, pretože fyzicky a herné na to hráčov máme...Ďakujem chlapci!
19.5.2019 - 0:37
+23

kimi2028

 

Musím súhlasiť, všetky naše zápasy boli pekné. Začíname aj chytať tú kanadskú jednoduchosť a dávame ľahké góly. Na MS v takomto formáte sme ešte toľko gólov nedali. Dúfam, že dajú naši do zápasu s Dánskom všetko, aj keď možno budú bez šance postúpiť, aby sa povedalo tak naši chlapci odohrali všetky zápasy na turnaji výborne.
19.5.2019 - 10:20
+1

MackoPu

 

Uplny suhlas. Vidime teraz, ze sa to da aj inak.
19.5.2019 - 12:52
+1

luciakanky

 

Vyhrali sme, ale mne sa miestami nas vykon nepacil, hlavne v tretej tretine. A dnes rano si na smecku precitam rozhovor s hudackom a mam doat. Ten chalan je tak sebavedomy az je arogantny, hudacek nehudacek u mna by v repre skoncil
19.5.2019 - 10:01
+3

miro-nr

 

Presne,do boTky suhlasím!
19.5.2019 - 10:04
0

bach

 

Chvala bohu nečítam SME.
19.5.2019 - 10:05
+2

forwardPP

 

Aspoň majú ľudia odpoveď prečo dostával pred rokom tak málo šancí v repre. Proste absolútne neprofesionálny hráč.
19.5.2019 - 17:17
0

22.4.2016

 

Ked pisete o stasti, ze nam nemci mozu pomoct. Preco teda to sakramentske stasie sme nemali v zapase Canada alebo Nemecko- uz tam sa malo ukazat.
19.5.2019 - 12:09
0

rasti_assez

 

Uzasne, mame skvely tim, ktory by s dnesnym hokejom urcite vyhral MS pred desiatimi rokmi.Nadherna hra, proti poloamaterom z FRA a GB vieme sekat frajeriny.Navyse tie povysenecke reci hraca po zapase s nimi. Skoda ze proti trochu lepsim timom mu to az tak nejde a hr ako Chudacek.
19.5.2019 - 12:32
0

matus93

 

Neviem či to niekto spomenul ale .. ten gól v oslabení .. líška vedome nastrelil do betónu brankára a sukeľ dával do prázdnej .. to bola hokejová moderna .. klobúk dolu ..
19.5.2019 - 14:14
0

flipper

 

a ešte jedno som chcel...mrzí ma, že ešte nedávno sa naša hokejová verejnosť polarizovala na "skupinky"..."Cígerovci", "Annticígerovci", "zlatíchlapci", "antizlatíchlapci" a iné ďalšie skupinky...je to presný obraz našej spoločnosti....každý je zmätený, nevie čo bude, preto rozpačité a polarizujúce vyjadrenia...no ide nám o jedno, verím, ba nepochybujem, že aj tým "in", aj tým "anti" ide o to pomôcť, preto serme na všetky hádky, urazené egá a ješitnosť a skúsme pomôcť...náš hokej to potrebuje....aj naša spoločnosť, ale to už je na oveľa dlhšie a o inom....
19.5.2019 - 15:30
+1

strojar

 

Polarizáciu v hokeji začali štrajkom zlatí chlapci.
Len aby si nezabudol.
19.5.2019 - 21:04
0

Tino

 

politik: sanezaprie...my by sme povedali ze strajk bol reakcia na polarizaciu ludmi proti ktorzm bol straj namiereny.
19.5.2019 - 22:03
+2

Urpiner16

 

Netrep.Polarizácia začala oveľa skôr.Golonka versus P.Šťastný.
20.5.2019 - 6:25
0

FP-palkopal

 

sklamanie...: nie,ale víťazstvo dla trenera nevypadli sme do B skupiny.Aj Šatan vidiac modlu v ňom nedotiahol mužstvo dalej.Ďakujeme ,za tie peniaze čo ste do toho vrazili a vysledok sklamanie.Aspoň sa ukazali noví hráči čo maju zaujem reprezentovať,ale k uspechu s týmto riadiacim elementom to nedokažeme.Nech si užívaju tie peniaze v Amerike a musí nastupiť nova mlada,vzdelana partia ktora sa nebude divať iba do svojeho vrecka,ale pomôžu tym menej solvetnym rodičom,ale srdcom pre slo. hokej....
19.5.2019 - 18:25
0

Standacik

 

On tu nie je kvôli výsledkom, ale kvôli systému. Kiežby sa čo najviac trénerom novému naučila a nepraktizovala x rokov staré veci, ktoré ako vidno v mládeži, nestačia.
19.5.2019 - 20:25
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin3300015:79
3.Dubnica3300012:89
4.Sp.Nová Ves4200214:136
5.Levice310118:124
6.Žilina310029:93
7.Topoľčany310028:103
8.Trnava3100212:163
9.Skalica301027:102
10.P.Bystrica300035:120
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 19.9.2019 02:39
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.9.2019 16:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 20.9.2019 16:10
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 20.9.2019 16:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 20.9.2019 16:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 20.9.2019 16:10
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 20.9.2019 16:10

Bleskovky

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
17.9.2019 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
17.9.2019 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
17.9.2019 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
17.9.2019 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Budapešť - Detva o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Vandane D.MIS5
3.Langkow C.MAC5
4.Dalhuisen M.MIC5
5.Stupka V.NZA4

Najlepší strelec

Davis VandaneMIS5 gólov
2.Stupka V.NZA4
3.Langkow C.MAC4
4.Jääskeläinen J.BBY3
5.Bondra R.SBA3

Najlepší brankár

Miklós RajnaMIS93 perc
2.Trenčan A.MIC89.71 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola