Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Vémola vs. Végh: Hokejové očakávania a prognózy

zdroj: TASR/Hokejportal.net
7.11.2019 15:40 Pavol Rajtar / HokejPortal.sk

Českú a slovenskú MMA scénu čaká zápas storočia. V sobotu večer sa v Prahe proti sebe premiérovo postavia uznávaní šampióni Attila Végh a Karlos Vémola. O hokejistoch, ktorým bitky nie sú cudzie je známe, že zápasy v klietkach sledujú radi. S MMA-hokejovou anketou sme tak neváhali. O „zápase storočia“ pre Hokejportal.net rozprávali Jozef Sládok, Martin Belluš, Michal Sersen, Václav Čížek, Michal Novák a Patrik Maier.


Václav Čížek (obranca Košíc a fanúšik MMA)

„Do Prahy sa osobne, bohužiaľ, nedostanem, aj keď je to škoda.

zdroj: TASR
Nepočítal som, že budeme mať také dlhé voľno. Sledovať to budem doma v televízii. Ako správny Čech sa prikloním k výhre Vémolu, i keď rád sledujem aj Véghove zápasy. Osobne si však myslím, že Vémola presadí v zápase svoju klasiku a dostane slovenského súpera na zem. Tam ho buď v prvom, druhom kole ukončí, alebo vyhrá na body. Végh to asi neubráni. Možno mu párkrát vstane, ale určite bude znova hodený na zem. A práve na zemi sa odohrá väčšina tohto zápasu.“

Tip na víťaza: Karlos Vémola

Jozef Sládok (obranca Trenčína)

„MMA sledujem, ale v minulosti som to sledoval ešte viac. Dá sa povedať, že som nevynechal ani jeden galavečer UFC. Teraz si raz za čas pozriem hlavné zápasy v zahraničí, alebo u nás. Samozrejme, že tento zápas registrujem, keďže ide o jeden z najväčších zápasov v Česku a na Slovensku. Môj osobný tip je Vémola. Zdá sa mi v lepšej fazóne a pohode. Je dnes dominantnejším bitkárom. Má svoj štýl, ktorý asi nebude veľmi meniť. Kvalitný bojovník je aj Végh, ale Vémola je favoritom. Vie súpera dostať na zem a tam dominovať. Určite to bude zaujímavé pre divákov. Navyše Végh prehral svoj ostatný zápas, v ktorom sa čakala jeho výhra. Lenže to pri tomto športe čakať je veľmi nevyspytateľné, častokrát je to o jednom údere. Tú Vémolovu výhodu však vidím aj v tomto psychologickom faktore zápasu. Végh pred pár mesiacmi zaváhal v čase, keď sa už hovorilo o jeho veľkom zápase s Vémolom. Pritom jeho ešte čakal jeden zápas a ten nezvládol. Tá prehra len pomohla Vémolovmu vystupovaniu a sebavedomiu, on sám to potom viackrát spomenul. Ale to zase neznamená, že teraz Végh prehrá. Neviem, čo na to stávkové kancelárie, ale môj favorit je Vémola. Dominoval, dominuje, Végh výhry mal, ale už viackrát zaváhal.“

Tip na víťaza: Karlos Vémola

Patrik Maier (obranca Zvolena)

„Sledovať to budem doma v Bratislave.

zdroj: Hokejportal.net
Veľmi sa na to teším, už pol roka som netrpezlivo čakal na ich súboj. Oktagon naozaj rád sledujem. Je to fakt „zápas storočia“. Verím Attilovi Véghovi. Vémola, pokiaľ viem, má „pochrámané“ rameno. Možno sa zrodí prekvapenie. Ak sa dostane Attila na zem, bude to už mať náročné, ale na tento zápas sa pripravoval oveľa viac ako na tie predtým a mohol by to zvládnuť.“

Tip na víťaza: Attila Végh

Michal Novák (obranca Levíc)

„Pozerať to možno nestihnem, pretože kamarát ma zápas v kicboxe na galavečere  kickboxu v Liptovskom Mikuláši a možno budem tam. Šance vidím 60:40 pre Vémolu, aj keď to veľmi prajem Attilkovi. Dúfam, že v sebe znova nájde dravca. Z Oktagonu mám veľa kamarátov a viem, že sa brutálne pripravoval, aj keď to nejak extra nedáva najavo. Trénuje s ťažkými chlapmi, má formu, v akej dlho nebol. Chce dokázať, že na to stále má. Obávam sa len, že Vémolov štýl mu nebude sedieť. Veľa postojárov to skúšalo udržať s ním v postoji a ubrániť strhy a nakoniec si aj tak išiel v pohode svoje po takedownoch. Posledné kolo rozhodne. Keď to tam dotiahne Atilla, tak má šancu. Niekedy veľmi chcete, aby váš tip nevyšiel. Toto je presne ten prípad, keďže Attilovi v tom zápase veľmi fandím.“

Tip na víťaza: Karlos Vémola

Michal Sersen (obranca Slovana a priaznivec MMA)

„Ako Slovák budem fandiť Attilovi a aj ho tipujem na víťaza.

zdroj: TASR
Kto to okrajovo sleduje, tak vie, že Attila je jeden z najlepších našich bojovníkov. Ak si to pozriem, tak to bude len doma. Je to prezentované ako zápas storočia, takže sú všetci v očakávaní. Ten tip je ťažký, keďže sa proti sebe nikdy doteraz nestretli. Viem o dobrej forme Vémolu, ale ak by som išiel do stávkovej, čo ja nechodím vôbec, tak by som skúsil Attilu.“

Tip na víťaza: Attila Végh

Martin Belluš (útočník Košíc)

„Samozrejme, že sa na tento zápas veľmi teším, aj keď sledovať to budem len na internete, keďže v tom čase budem cestovať za krátkym oddychom aj s rodinou. Je to zápas storočia. Pokiaľ viem, Attila sa veľmi svedomito pripravuje a v tomto česko-slovenskom súboji mu jednoznačne budem držať palce. Aj keď musím uznať, že to bude mať veľmi ťažké, keďže Vémola je ohromne kvalitný bitkár hlavne na zemi. Attila je však pre mňa komplexnejší, preto si myslím, že by mohol vyhrať. Dúfam, že to neskončí rýchlo, hoci stať sa môže všeličo. V našej kabíne sme to neriešili, ale napríklad môj spoluhráč Václav Čížek asi bude za Karlosa, takže po zápase si môžeme urobiť aj my dvaja fight, ja sa budem hrať na Attilu a on na Karlosa (so smiechom).“

Tip na víťaza: Attila Végh

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko


ElwisNR BLOG

 

Karlos je favorit ale Attilka dobre trafí a vyhrá.
7.11.2019 - 15:46
0

ErikHKM

 

Vemola ak ho dostane na zem tak je na 90per víťaz lebo ho uskrti fandím Veghovi dúfam ze mu dá dobrú ranu a bude koniec
P. S. Vidime sa v O2 aréne
7.11.2019 - 15:49
0

HockeyBender

 

TIP: Végh zaskočí Vémolu a zoberie ho na zem na chrbát. Vémola je síce na zemi vyborny ale iba z hornej dominantnej pozície čo sa ukázalo aj v zápase s Rimbonom v 3 kole. Zápas skončí na TKO. Víťaz Végh.
7.11.2019 - 15:54
+1

ebola 1978

 

kedy to bude a kto to dáva v tv ?
7.11.2019 - 15:55
+1

mitoO

 

https://www.oktagonppv.com/

Tu to bude bez reklam.
7.11.2019 - 16:21
0

mitoO

 

A na joj plus pojde hlavna karta.
7.11.2019 - 16:23
0

Sani

 

...fandim Atilovi...ale nijak mi nevychadza ako by ho mohol prekvapit...snad jedine, ze mu nasadi nejaku techniku, ked sa po nom bude Karlos valat....
7.11.2019 - 15:55
0

greendeath

 

Ako nevychadza?Staci si pozriet zapas s Kinclom...kde keby mal viac odvahy ked Karlosa nahulil tak by ho dal...
7.11.2019 - 16:36
+3

Tehelnepole

 

Podla mna Vegh.
7.11.2019 - 15:57
0

jh12

 

urcite vyhra marketing
7.11.2019 - 16:10
+8

Pukky

 

Nepomylili ste si v redakcii portál?
7.11.2019 - 16:13
+35

topska

 

Odpovedali futbalisti?
7.11.2019 - 16:26
+31

Pukky

 

Nie. Ale neodpovedali na hokejovú tému. Kľudne nech tu vyspovedajú baletky, ako sa im páči korčuľovania našich hráčov, ale rozhovor o dvoch chlapcoch, ktorí sa bijú, mi príde trocha zbytočný na tomto fóre. Je to môj názor.
7.11.2019 - 16:48
+15

Scorpi

 

Tak to necitaj a nekomentuj, ziaden problem
7.11.2019 - 16:50
+26

Pukky

 

Prečo? Len ty sa môžeš k čomukoľvek vyjadrovať? Môj zámer tejto kritiky bol napríklad, aby sa takéto nehokejové články na tomto fóre neobjavovali. Ale mier....
7.11.2019 - 16:56
+9

Scorpi

 

Ja sa nevyjadrujem ak ma nieco nezaujima. Podla mna je to super, ze sa to tu objavilo
7.11.2019 - 17:21
+23

TomsKE

 

Na druhej strane: Preco by ta malo trapit to co si niekto pise na sukromnom webe? Ved sa pytali hokejistov nie trenerov vodneho pola
7.11.2019 - 17:56
+1

topska

 

Vidim tam suvis kedze rozne druhy bojovych sportov su sucastou napriklad letnej pripavy. Treneri MMA a pod sa casto podielaju na treningoch hracov. Plus povedzme si pravdu bitky vzdy v hokeji boli a aj budu.
7.11.2019 - 16:56
+7

Pukky

 

Ok. Ak sa nato pozriem touto optikou, tak to je logické. Mne v podstate ani tak nevadí, že je to iný šport, skôr to extrémne násilie a možné veľmi vážne zdravotne následky. Mbe osobne sa abi bitky v hokeji nepáčia. Ale asi 100 ľudí, 100 chutí.
7.11.2019 - 17:01
+3

topska

 

Som cakal od teba nejaku normalnu reakciu. Ale nie Co si...Neverim na jeziska, neverim ani v toto
7.11.2019 - 17:42
+2

strojar

 

Ako inak sa dá komentovať tvoje idiotské "odôvodnenie", že "rozne druhy bojovych sportov su sucastou napriklad letnej pripavy"?
Súčasťou letnej prípravy sú aj behy či gymnastická príprava. Pri rozcvičkách si hokejisti zahrajú aj s futbalovou loptou.
Takže podľa teba na hokejportali chýbajú názory hokejistov na gymnastiku, atletiku či futbal. Snáď ti redakcia vyhovie.
7.11.2019 - 17:49
+4

topska

 

Futbalove otazky ci clanky tu uz boli. Ak budeme mat nejakych gymnastov ci vrhacov guli alebo bezcov medzi hokejistami tak sa tomu nebranim. Lebo asi si si precital clanok a vsimol si si koho sa pytali...
7.11.2019 - 19:15
+10

Sunkafit

 

pre zaciatocníkov: https://www.youtube.com/watch?v=-wxrdPtjNmQ
8.11.2019 - 8:30
0

Tomas10

 

Praveze uplne naopak je dobre ze spravia aj taketo rozhovory
7.11.2019 - 16:58
+1

Hadimistr

 

Extraliga má 12 dňovu .prestávku ( celkom dosť na to že je to uprostred sezóny ): A vacsiina hokejových fanúšikovia nie sú takí že by sa zaujímali iná 100% o hokej a o iných športoch je!Ali šajnu ani len pravidlá futbalu či tenisu nepoznali.

No a čo sa československej MMA scény týka je to naozaj súboj aký sa vidí raz za veľa , veľa, veľa rokov.

A pýtali sa na to extraligových hokejistov.

Takže absolútne nevidím v Tom vôbec žiaden problém že sa spýtali na ich názory na ten zápas.

A dupľom keď ako hovorím okrem súboju Slovan nové zámky ( streda 13.11)

Ma 11 teamov uprostred sezóny dlhú 12 dňovu prestávku....

Bolo kolo nedeľa 3.11 a ďalšie až za 12 dní piatok 15.11









Ja si myslím že vemola nebude mať problém vegha dostať na zem a tam nemá vegh šancu. Čechová šanca je maximálne v Tom dať jeden perfektný úder vemolovi tak že by to s ním poriadne otriaslo alebo rovno by bol k.o.

Ten kurz stavkoviek je úplne objektívny, tak to vidím aj ja. Presne odpovedá sanciam reálnym.

Vegh - kurz presne 3

Vemola - kurz 1,33 - 1,35.
7.11.2019 - 17:10
+3

Nerkio

 

Takze Venola sa dokáže zdolať jedným úderom sám ??podla to čo píšeš
7.11.2019 - 17:16
+16

Hadimistr

 

Namiesto cechova malo byť ako Veghova: Samozrejme
7.11.2019 - 18:24
+1

topska

 

Andrej...Si to ty?
7.11.2019 - 17:39
+13

Matej8199

 

Nefeť pleseň
7.11.2019 - 17:57
+16

Hadimistr

 

Kapitán Danko ?: Akože ja ?
7.11.2019 - 18:25
0

topska

 

Precitaj si to po sebe. Ja fakt nie som z tych co by tu riesili gramatiku a pod ale tak toto je uz aj na mna moc
7.11.2019 - 18:47
+1

Bielomodry

 

Hadimistr: Akeho mas dodavatela priatelu?
7.11.2019 - 18:22
0

Stano55

 

Aj si to za sebou čítal?
7.11.2019 - 20:48
0

mitoO

 

Drzim palce Attilovi.
7.11.2019 - 16:19
0

Sunkafit

 

Fandim Attilkovi ale vyhra Vemola
7.11.2019 - 16:36
0

strojar

 

Tak toto snáď nie.
Rozoberať na hokejportali mlátenie sa nejakých dvoch magorov, to sem naozaj nepatí.
7.11.2019 - 16:40
+13

KeFanKe

 

Nikto ťa to nenúti čítať.
7.11.2019 - 16:49
+35

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
erco1999

 

Som zvedavy ci by si im to povedal aj do oci, ty “magor”
7.11.2019 - 17:08
+11

warn1ng

 

Minimalne u jedneho z akterov "zapasu storocia" som si isty, ze by sa nad tym len maximalne pousmial. To je len zakomplexovana predstava niektorych ludi ze MMA zapasnik je hned "magor co sa len mlati". Popritom o tom vie akurat tak holy prd.
7.11.2019 - 17:36
+4

bwpow

 

Problem je, ze imidz tohto sportu nicia take individua ako Conor McGregor, ktory je nasilnicky magor aj v normalnom zivote. Zial, prave takito ludia dostavaju najviac medialneho priestoru a potom ludia, ktori MMA priamo nesleduju, maju predstavu, ze vsetci zapasnici su non-stop prepnuti.
7.11.2019 - 17:41
+1

warn1ng

 

Ja som nikdy fanusikom Conora nebol. Prave kvoli tomuto. Ten jeho "trashtalk" bol proste nechutny, hlavne pred zapasom s Khabibom. Nehovoriac o jeho spravani. Pre mna je jednoznacne najlepsi legendarny GSP, ziadne skandaly, ziadne "trashtalky", atd.
7.11.2019 - 17:47
+1

strojar

 

Jasné.
Bojovníci MMA, okrem mlátenia sa, sa zvyčajne venujú atómovej fyzike či neurochirurgii.
7.11.2019 - 17:52
+4

TomsKE

 

Nie nevenuju sudruh. To nechavaju sikovnejsim ludom, napr tebe.
7.11.2019 - 17:54
+9

warn1ng

 

Hokejisti ano? Futbalisti ano? Vsade najdes roznych ludi, rozne IQ. Neskatulkuj niekoho podla toho aky sport robi.
7.11.2019 - 17:57
+3

Sunkafit

 

no ich vyjadrovanie na kameru je mnohokrát lepšie ako napríklad hokejistov
7.11.2019 - 17:59
+11

topska

 

Jasne.
U vas v Nitre v satni koluje Balzac so Samuleson-Nordhausom...
7.11.2019 - 18:14
+3

Ottawa Senators

 

Co je toto za debilny nazor? Kolko inych sportovcov, zaroven atomovych fyzikov poznas?
7.11.2019 - 19:12
+7

forwardPP

 

Ty ich poznáš osobne? Že ich nazývaš magormi?
7.11.2019 - 17:10
+7

Sunkafit

 

mlátenie dvoch maagorov pán sa vyzná
7.11.2019 - 17:21
+4

ŠIMIKE

 

prvykrat suhlasim.. take primitivnosti nepatria nielen tu ale vseobecne do spolocnosti
7.11.2019 - 18:45
+3

topska

 

Taky box bol prvy krat na olympiade v roku 688 pred nasim letopoctom. Tiez nepatri do spolocnosti? Do sportu?
7.11.2019 - 18:49
+8

Sunkafit

 

Cize ani karate box judo zapasenie a dalsie ano?...je to riadene uvedomele umenie boja dlhe roky trenovane po ktorom si superi prejavia uctu a respekt šport ako kazdy iny
7.11.2019 - 19:10
+3

ctibor

 

Obhajca LSNS bude hovorit, ze co patri do spolocnosti alebo nie?
7.11.2019 - 20:52
+11

Ottawa Senators

 

Nabuduce tu uz nebude lebo si ty povedal.
7.11.2019 - 19:10
0

Bielomodry

 

Nepatí?
8.11.2019 - 19:13
+1

Janci

 

HOKEJportál
7.11.2019 - 16:44
+6

ctibor

 

Ta na to neklikni preboha. Co ti brani v tom to ignorovat?
7.11.2019 - 17:15
+7

Janci

 

nemám pocit žeby na stránkach mma oktagon by sa preberali iné športy , klikám na čo chcem reagujem na čo chcem Teba do toho nič
8.11.2019 - 10:54
+4

mitoO

 

https://www.facebook.com/oktagonvyzva/posts/848518185342744
8.11.2019 - 11:16
+6

Janci

 

normal web stránka nie fakebook , to už pomaly sa mi zdá že mi fakebook vyletí aj z chladničky
8.11.2019 - 12:06
+1

RhimeSBA

 

Ba-dam-tsss
8.11.2019 - 14:34
0

topska

 

Bez Facebooku by dnes neexistovala vacsina webov pripadne by ich kvalita bola minimalna (socialnych sieti). Ja som sa podielal na jednom znamom webe o MMA a mam o nom celkom dobry prehlad a teda sa tam spominal aj hokej.
8.11.2019 - 14:51
+4

strojar

 

Bez fasaknižky by nepochybne zanikla ľudská civilizácia.
8.11.2019 - 16:53
+3

topska

 

Weby ziju z citanosti, z online marketingu. Tu je FB momentalne jedna z najdolezitejsich veci. Vacsinou prichadza na weby viac ako 50 percent ludi priamo zo socialnych sieti. Sam mam zakaznikov ktorym zachranil prdel. Ak s nim vedia robit resp. si najdu niekoho kto im v tom pomoze. Ak by nebol FB bolo by nieco ine alebo potom by sme sa mohli bavit ci na ich propagaciu nie je vhodne nieco ine. Nie kazdy ma na reklamu v telke ci na bilboardy, nie kazdemu sa hodi.
8.11.2019 - 17:00
+4

Lukash_ke

 

Z business a marketingového pohľadu určite dobrý nástroj, žiaľ na úkor všetkého ostatného.
9.11.2019 - 0:31
0

Lukash_ke

 

Tu si dovolim nesuhlasit. Prichodom facebooku zaniklo mnoho malych webovych komunit a nove prestali vznikat. Predtym boli ludia nauceni hladat info a diskusie po weboch, dnes vsetko nahradil Facebook. Male webove komunity mali svoje caro, prispievatelia drzali urcitu uroven, content musel mat svoju kvalitu aby sa web udrzal. Koniec koncov ani hokejportal by tu dnes nebol keby nevznikol pred FB.
9.11.2019 - 0:30
+3

bwpow

 

MMA a hokej su dva velmi pribuzne sporty, kedze v oboch sutazia este pravi chlapi, ktori vedia rozdat aj prijat nejednu ranu, pricom nefnukaju a "hraju" dalej. Za mna +1 pre hokejportal.
7.11.2019 - 16:55
+18

blue-311

 

Palec hore za tento clanok. Na rozdiel od niektorych pohorsenych kolegov si myslim, ze aj mimohokejove rozhovory s hokejistami patria na HP.

A budem fandit Attilovi
7.11.2019 - 17:13
+17

Scorpi

 

Presne tak
7.11.2019 - 17:22
+2

warn1ng

 

To naozaj este existuje niekto, kto povie ze su to len dvaja magori co sa tam idu mlatit? Odporucam nieco o tom popozerat, pohladat. Popripade navstivit nejaky gym, hned by vas to preslo. Poväcsine su to vrcholovo pripraveny atleti, ktori sa nikdy v zivote mimo klietky nepobili, napr. Attilka. Pohodak ako malo ludi. Drzim mu palce. Myslim ze ma sancu Vemolu porazit. O postoji ani nepochybujem, tam je Vemola nulovy. Ak by ho Vemola hodil, ani tam by sa nestratil, kedze pochadza aj zo zapasenia.
7.11.2019 - 17:27
+4

TomsKE

 

Ehm...: Pisal to sudruh strojar, je k tomu potreba nieco dodat?
7.11.2019 - 17:50
+2

ZOOMER

 

Pokiaľ ho Carlos dostane na zem,tak mu nepomôže ani svätená voda bohužiaľ.... Attila musí vyhrať,moc mu držím palce.
7.11.2019 - 17:30
+1

LenTak93

 

Mňa osobne takéto novodobé športy nechytajú, je okolo toho viac marketingu ako súboja.
7.11.2019 - 17:40
+9

Lukash_ke

 

Taky tak, ale sto ľudí, sto chutí.
9.11.2019 - 0:33
0

TomsKE

 

Srdce hovori Attilka ale rozum Terminator. Tak uvidime
7.11.2019 - 17:53
+1

14thomas

 

Pumukli .
7.11.2019 - 19:07
+7

Daewo_KS

 

Este pred par rokmi som MMA povazoval za kruty a nepochopitelny sport.

Po case ma k jeho sledovaniu a vysvetleniu podstaty priviedol jeden kamos a dnes to sledujem pravidelne, ci uz domacu scenu alebo UFC. Chapem vsak, ze to nie je pre kazdeho.

Co sa neda upriet (vacsine) bojovnikov v MMA je obrovsky respekt a ucta k superovi a sucasne velmi ferove spravanie. V tomto sa maju co ucit mnohi ini sportovci, asi najviac futbalisti.

7.11.2019 - 19:15
+6

corthez

 

Kvôli takým ako Vemola som nikdy nemal rád tento šport, valanie sa po zemi a ohmatavanie súpera mi príde smiešne. Ale keď som videl zápas Borarosa začal som to viac sledovať a tak dúfam že Atila z toho urobí zaujímavý zápas
7.11.2019 - 19:20
0

varholik

 

carlos to da bez problemov, vivat victori

7.11.2019 - 19:31
0

neasi

 

Attilka
7.11.2019 - 19:31
0

richardd6

 

Pre mna ako amatérskeho diváka je tak strašne neatraktívny a nudný štýl karlosa, preto fandím atilovi
7.11.2019 - 19:53
0

renem

 

tesim na ten zapas velmi, podla mna to je dost 50 na 50. atilu ludia u nas v podstate nepoznaju, videli tak 3 zapasy, co mal v oktagone. vemola je podla mna velmi precenovany(to jeho skore dost umele), v poslednom case mal naozaj top supera asi len kincla a tam mal na male, frankestrin si myslel, ze je majster sveta a lahko ho vypne. na zem nebol vobec pripraveny. co atila asi bude kedze zapasbicke treningy mal hodne na urovni.

ja by som bol hlavne rad keby isiel vemola s pestom, tam by sa ukazali jeho zapasnicke jvality
7.11.2019 - 21:09
+1

renem

 

btw. ak to bude na body, tak vemola, ale vdrim atilovy
7.11.2019 - 21:14
0

bigi BLOG

 

jedine v com je carlos dobry a co robi je takedown a tam vyhrava a bude zalezat ci to pumukli "ustoji" ked sa bude bojovat na zemi tak vyhra carlos ked sa bude bojovat na nohach tak vyhra atilla
8.11.2019 - 7:48
+1

warn1ng

 

Fuuuha. Takehoto vysekaneho som ho este nevidel. Uz len aby bola "forma" aj do zapasu. Ja mu verim.
8.11.2019 - 8:56
+1

Breadman

 

Sorry ale tomuto hovoris vysekany? Mozno tak na jeho pomery.
11.11.2019 - 13:18
0

warn1ng

 

Tak ano. Na jeho pomery bol vysekany.
11.11.2019 - 13:21
0

tep

 

https://www.youtube.com/watch?v=tjfMS88lKrU
Nemá to ale "zadarmo" popri tréningoch ešte aj "sekať", aby sa vošiel do váhy, klobúk dole!
8.11.2019 - 9:50
+1

Flyer89

 

Mne pripadá že hokejisti sa k tomuto vyjadrili radšej ako na hokejovu tému ,kedže odpovede su dlhé. Ja to prajem Véghovi.
8.11.2019 - 10:42
0

LuukyBB

 

Zaujímavá rôznorodosť názorov. Mňa tento článok napríklad veľmi zaujal. A hneď som si ho išiel s radosťou prečítať. Zajtra to bude parádna show a parádny zápas. Za mňa môžete urobiť rozhovor s hokejistami na iné témy kedykoľvek. Rád si to prečítam. Koho to nezaujíma tak to predsa nemusí čítať. Takže u mňa má HP palec hore
8.11.2019 - 14:33
+6

fanpp

 

klikol som na tento clanok skor ako na hodnotenie našej repre so Švajčiarmi
8.11.2019 - 15:56
+1

tommy909

 

Vobec nechapem tie negativne reakcie na tento zapas savelmi dlho tesim a podla mna je to obrovska cesko-slovenska udalost, takze jedno velke plus pre redakciu. A magori su tu ini, nie Atilla s Karlosom.
8.11.2019 - 16:46
+4

julo

 

Aspon sa to meno naucte napisat,ked uz je to taka mega udalost..
9.11.2019 - 12:34
0

strojar

 

Ešte by určite bolo dobré, keby sa tu objavilo zopár rozhovorov s hokejistami na tému globálneho oteplenia.
8.11.2019 - 16:56
0

Sunkafit

 

Urcite by vedeli odpovedat....inak len aby si vedel toto je najvacsia ceskoslovenska sportova udalost roka....celkom dobre na takych nezaujimavych trtkov ze?
8.11.2019 - 17:32
+5

topska

 

Nikoho to nezaujima, ved aj diskusia je prazdna a ked sa tu aj nieco objavi tak uplne mimo temy
8.11.2019 - 17:37
+2

Sunkafit

 

No momentalne vazenie sleduje 16000 slusne
8.11.2019 - 17:52
+3

topska

 

Este tolko pre ludi co to aj tu nazvali uplnou zbytocnostou nepatriacej do spolocnosti a ja neviem ako nezaujimavu vec. Vazenie sledovalo 16 000 ludi, zapas nasej osemnastky s Bieloruskom pocas tretej tretiny 166...
8.11.2019 - 23:23
0

Lukash_ke

 

Z toho vyplýva, že hokej je zbytočnosť či čo ako?
9.11.2019 - 0:38
0

topska

 

Nie, to vobec. Ale ze MMA nie je asi az taka zbytocnost pre sportovu obec na Slovensku No je dost mozne ze zajtrajsi duel bude sledovat viac extraligovych hracov ako sledovalo dnesny zapas osemnastky dokopy slovenskych hokejovych fanusikov (a to bola asi vacsina rodinnych prislusnikov a pod)
9.11.2019 - 0:43
0

Lukash_ke

 

Tak ale zas zapas 18ky na mna z chladnicky nevyskocil porovnavat by sme to mohli s MS seniorov, finale Play off, uvodnym zapasom KE - BA, nie s osemnastkou. Inak voci tomu sportu nic nemam aj si ho obcas pozriem, len ma irituje to, ze je to z velkej casti produkt marketingu, plus asi mi ho fakt znechutil ten irsky cigan ako tu niekto pisal.
9.11.2019 - 1:00
0

topska

 

Ano ano ten mareting je tam neskutocny co je vsak asi potrebne z pohladu trvania, poctu duelov jednotlivych bojovnikov a pod. Toto chapem ze moze ludi odradit. Na druhej strane je to neuveritelne masovo sledovane vo svete (myslim MMA vseobecne) a tento duel aj na Slovensku. Ani sa mi nesnivalo par rokov dozadu ze by to tu mohlo mat taky ohlas. Ved si zober ako kratko to u nas funguje a fb stranka Svet MMA ma 23 000 like. Hokejportal 34 000 co nie je taky rozdiel. Toto ma buducnost este narastat. My sa urcite chapeme len niektori ziju v presvedceni ze toto nepatri do sportu (pricom box bol na olympiade cca 2700 rokov dozadu) a ze je to uplna zbytocnost co nehybe (sportovou) spolocnostou.
9.11.2019 - 1:21
0

warn1ng

 

Mas pravdu. MMA je momentalne najrychlejsie rozvijajuci sa sport. Potencial ma neskutocny. Ci u nas alebo vo svete. Uvediem nedavny priklad. Canelo vs Kovalev museli cakat na svoj zapas, pokial neskoncil zapas Masvidal vs Diaz. A to sa islo o WBO titul.
9.11.2019 - 8:59
0

strojar

 

Tvoje myšlienkové pochody a z nich vyplývajúce "argumenty" sú úplne neskutočné.
Skutočne by ma zaujímalo kde na tieto sprostosti chodíš.
9.11.2019 - 8:34
+1

topska

 

No zase si obohatil diskusiu. Ved ked sa ti nepacia moje argumenty tak daj svoje alebo nechaj tak. Tieto tvoje uzatvorenia konverzacie za vela tiez bnestoja a moj pohlad na svet asi nezmenia
9.11.2019 - 12:04
+2

forwardPP

 

Skôr tie tvoje.
Každý kto nesúhlasí s tebou je primitív a puberťák. Naozaj výborne argumenty. Áno ty si lietadlo a my ostatní....
9.11.2019 - 12:33
+2

Standacik

 

stačí mu položiť otázky a je tu od neho pokoj
9.11.2019 - 23:16
+1

forwardPP

 

Typický politik.
10.11.2019 - 13:30
+2

topska

 

Pokoj je vtedy ked ti napise ze si spravil chybu alebo ze si decko. To viem ze skoncila debata.
10.11.2019 - 14:46
+1

strojar

 

Udalosť roka?
Si děláš kozy?
Možno pre puberťákov a primitívov.
9.11.2019 - 8:30
0

warn1ng

 

Jediny primitiv si tu ty.
9.11.2019 - 8:55
+4

greendeath

 

Ty si neskutocny zadubenec...co sa nepaci tebe je pre pubertakov a primitivov?Ked porovnam hokej a mma tak mma je daleko cistejsi sport a je v nom daleko viac ucty k superovi.
9.11.2019 - 13:12
+4

julo

 

musi byť sranda sa mlatiť,keď je vo mne tolko ucty k superovi
9.11.2019 - 17:04
0

forwardPP

 

Vieš o čom ten šport je? Lebo sa prezentuje š tak,že nie!
9.11.2019 - 17:37
+1

julo

 

O čom?
9.11.2019 - 18:39
0

forwardPP

 

Máš to vysvetlené nižšie.
9.11.2019 - 19:27
+1

greendeath

 

Ucta sa prejavuje aj tym ze v mmna malokedy dochadza k nedovolenym uderom...v hokeji bezne...sekanie poza chrbat rozhodcu na nechranene miesta,pichanie...to ze tomu nerozumies a pride ti to ako bitka bez pravidiel,tak tomu tak nemusi byt
9.11.2019 - 19:06
+3

Ottawa Senators

 

Odpadavam co tu dava strojar. Najvacsia sranda je, ze je opat presvedceny ze ma pravdu len a len on
9.11.2019 - 20:21
+3

julo

 

Udalost roka :argh
9.11.2019 - 12:19
0

Scorpi

 

Fu ale Attila vyzera, ze je na tom slusne
8.11.2019 - 18:12
+5

Sunkafit

 

Veru prekvapil...forma jak za starych cias...Vemola bol prekvapeny
8.11.2019 - 18:33
+3

greendeath

 

Vemola bol prekvapeny hlavne z toho pohladu Attilky zobudil sa v nom dravec.
9.11.2019 - 13:13
+3

davies

 

Attila posle Vemolu spinkat!dobru noc
8.11.2019 - 21:42
0

MackoPu

 

Hoci mam radsej K1, bude to zaujimave, urcite si to nenecham ujst.
8.11.2019 - 23:18
0

greendeath

 

Ja tiez...preto mam v mma radsej postojarov ako je Attila.
9.11.2019 - 13:14
0

MackoPu

 

Trochu sa obavam, ze to bude zase od Vemolu to iste ako vzdy. Rychlo na zem a dorazit. Takze aj z toho dovodu fandim Atillovi.
8.11.2019 - 23:39
0

greendeath

 

Prave naopak ...rychle to bude ak ho da Attila...ak Karlos,tak to bude 3 kolova valanica
9.11.2019 - 13:15
0

tommy909

 

Mozno aj 5 kolova.
9.11.2019 - 14:57
0

mitoO

 

Max 3 kolova.
9.11.2019 - 15:20
0

greendeath

 

To mi nrjak nevychadza
9.11.2019 - 16:28
+1

MackoPu

 

A sorry za preklepy v mene
9.11.2019 - 17:24
0

mitoO

 

Barborik super pripraveny.
9.11.2019 - 18:48
+1

Daewo_KS

 

Zatial samy brutalny zapas.
9.11.2019 - 19:52
0

TomsKE

 

Dpc dufam ze co najskor bude cely zaznam niekde
9.11.2019 - 21:30
+1

MackoPu

 

https://www.youtube.com/watch?v=x0n5X6R-ilE
9.11.2019 - 23:25
+2

MackoPu

 

Poviem vam, je to zabava prepinat medzi Oktagonom a curlingom na CT Sporte
9.11.2019 - 22:29
+1

MackoPu

 

Je to PAN !!
9.11.2019 - 22:35
0

mitoO

 

pumukliiiiiiiiiiiiiiiiii
9.11.2019 - 22:35
+1

MackoPu

 

Spln sa mi senil
9.11.2019 - 22:43
+6

tep

 

Bola to rýchlovka, ale je to tam!!! Terminátor dnes večer odkráčal do kovošrotu..
9.11.2019 - 22:47
+1

mitoO

 

9.11.2019 - 22:50
0

greendeath

 

Ked nadide sudny den Attilka nas zachrani...vie kde vypinat terminatorov...
9.11.2019 - 23:18
+5

Radovan123

 

Na babatko
9.11.2019 - 22:48
+2

RHZV

 

Nádhera, konečne tlčhuba trochu stíchne
9.11.2019 - 22:49
+2

vanes je dukla

 

Neviem ,či ešte niekedy tipáč ponúkne takýto darček.
Ako som predpokladal a ako
znie prvý príspevok tejto diskusie,tak to aj dopadlo.
Carlos dobrú noc.
9.11.2019 - 23:07
+1

mKE

 

krasa
9.11.2019 - 23:10
0

MackoPu

 

https://youtu.be/171GLJabJ18?t=1771
9.11.2019 - 23:31
0

Ottawa Senators

 

Wau...ak by bolo viac športovcov u nás tak nastavených, tak nás dnes neporazia 20 roční Rusi.
10.11.2019 - 0:03
+2

Dracik_18

 

Paráda ...dlhšia cesta do krčmy ako ten súboj
10.11.2019 - 1:00
0

MackoPu

 

Odporucam pozriet tlacovku po zapasoch, velka zabava
https://www.youtube.com/watch?v=p2B88S0Xujk
10.11.2019 - 1:03
0

ElwisNR BLOG

 

Môj názor že takto nejak som si to predstavoval že by to mohlo byť a že ak Attilka dobre trafí tak má slušnú šancu.Rozhodca to podľa mňa aj tak ukončil moc rýchle a Karlos sa ani nestihol nijak predviesť.Odvetný zápas nemá podľa mňa zmysel Kráľ MMA v ČS je jasný a skúšať niečo meniť keď sa ľudia o tom presvedčili zmysel nemá.
10.11.2019 - 8:29
+2

PASCALDUPUIS

 

Tu sa neda o early stoppage vobec hovorit podla mna
10.11.2019 - 8:35
+3

ElwisNR BLOG

 

Neviem ale možno ešte mohol rozhodca Attilu nechať vletieť na Karlosa na zemi a bolo by to ešte jednoznačnéjšie a dominantnejšie víťazstvo aj keď už by to okrem toho nič na jeho víťazstve nezmenilo.
10.11.2019 - 8:43
+1

Tomino

 

No neviem či trebalo pokračovať, veď vémolu vypol jak televízor
10.11.2019 - 9:28
+2

greendeath

 

Nemohol...sak ten chlap po tej rane nevedel lde je co by donho bil ako do vreca zemiakov?
10.11.2019 - 11:30
+3

RhimeSBA

 

Úplne zbytočne, Vémola bol mimo, tam nebol dôvod, aby to rozhodca hneď neukončil.
10.11.2019 - 11:40
+2

Scorpi

 

A to by bolo naco dobre aby tam mlatil do bezvladneho?
10.11.2019 - 12:47
+2

ZOOMER

 

skoro ? Veď si to predstav,že teraz by na ňho v tej chvíli keby neukončí zápas skočí Attila,a zabije ho tam. Nemal šancu sa tak rýchlo dať na nohy,a ešte keď chcel ísť tak bol mimo,bohužiaľ dostal vypinák
10.11.2019 - 12:53
0

forwardPP

 

Zápasník musí byť schopný aktívnej obrany, inak sa zápas musí ukončiť,takže podľa mňa správne rozhodnutie.
10.11.2019 - 13:36
+1

Chamois13c

 

Paradoxne ta rozhodujuca rana sa mi nezdala extra šupa trafil ho vegh zo zaklonu ustupoval pritom... Tie 3 predtym boli asi natolko silne ze sa to spocitalo a vemola siel dole.. Za mna ale klobuk dole ze prisiel na tu tlacovku a sportovo s pokorou prijal prehru ktoru si ale zasluzil za tie vyjadrenia pred zapasom
10.11.2019 - 13:44
+6

forwardPP

 

Súhlasíma no a s tými vajadreniami pred zápasom,tak on ich máva pred každý také a stále sa potvrdili. Až na túto výnimku.
10.11.2019 - 18:54
+2

topska

 

Vidim ze nepoznas Carlosa tie jeho regi to je dlhodoba strategia ako zviditelnit mma
10.11.2019 - 20:08
0

strojar

 

Ty s tým magorom chodíš zrejme na pivo, že ho tak dobre poznáš.
10.11.2019 - 20:33
0

MackoPu

 

Stale si nedas pokoj ? Si pozri tu tlacovku po zapase, aby si sa konecne zorientoval a pochopil, co je to ucta a respekt. To je mimochodom nieco, co chyba prave tebe.
10.11.2019 - 21:26
+5

forwardPP

 

On proste iba musel"reagovať" na topsku. Len neviem či ho tak miluje alebo nenávidí.
10.11.2019 - 21:55
+1

mitoO

 

Inak vsimol som si, ze uz viac x pisal strojar k slovnemu spojeniu "ako ho poznam" a inych jeho variant, ci s tym, ktoreho akoze pozname chodime na pivo.
Verejne vystupujuceho cloveka mozme poznat aj bez blizkeho kontaktu, kedze sa nam istu dobu niecim prezentuje. Ja napriklad strojara nepoznam osobne, ale ak by sa ma niekto opytal, ako ho poznam z hp, tak odpoviem: zatrpknuty typek, v istych veciach obmedzeny, v zasadnych celkom spravny, kym sa to netyka jeho klubu.
10.11.2019 - 22:19
+3

Tehelnepole

 

a co ostatni?
10.11.2019 - 23:12
0

strojar

 

Nuž som si tú tlačovku pozrel.
Iba potvrdila môj názor, že ide o dvoch vymetencov.
11.11.2019 - 7:13
0

Byron

 

strojár myslím že v politike ich je oveľa viac akurát že títo sú neškodní .
11.11.2019 - 8:22
+1

warn1ng

 

Mal by si si potom pozret aj tlacovky na futbale, hokeji, tenise... To by bol vymetenec kazdy.
11.11.2019 - 8:48
+1

greendeath

 

A u mna si potvrdil ze ti chyba zdravy usudok...
11.11.2019 - 10:44
+1

fany

 

Ja som do víkendu o MMA nevedela NIČ.Keďže už týždne nám tu vymývali mozgy zápasom storočia ,tak som si počas reklamy prepla na plusku a tam predstavovali nejakého Gábora.Videla som v živote pár nafetovaných,ale to oproti tomuto bolo nič!!!Som sa dívala s otvorenými ústami.Nedalo mi a vygúglila som si jeho video z tréningu.A myslím,že MMA bolo v sobotu moje PRVÉ aj POSLEDNÉ poznanie.ZLATÝ,MÚDRY,INTELIGENTNÝ HOKEJISTA.
11.11.2019 - 11:27
+1

warn1ng

 

Nezastavam sa Gabora, ja mam tiez o nom svoj nazor. Ale naozaj ides o hokejistoch hovorit ze zlaty, mudry, inteligentny? a este v spojeni s drogami?
11.11.2019 - 11:57
+3

fany

 

V akom spojení s drogami???Ja som písala,že ľudia ktorých som ja videla nafetovaných,vyzerali lepšie ako henten MMA. Čo oni užívajú ma vôbec nezaujíma,pre mňa je MMA veľké NIČ.Každý jeden,ale skutočne KAŽDÝ JEDEN hokejista,s ktorým som prehovorila(a boli ich stovky)boli inteligenčne ďaleko,ďaleko vpredu a to niektorí nemali ani maturitu.Stačí tak???
11.11.2019 - 12:09
0

warn1ng

 

A s kolkymi MMA zapasnikmi si hovorila, ked ich porovnavas? ci inteligenciu meras podla toho ze aky sport robia?
11.11.2019 - 12:19
+5

fany

 

Ja nechápem Tvojej otázke.Čítaj s porozumením.
11.11.2019 - 12:27
0

warn1ng

 

Napisala si ze vsetci hokejisti boli inteligencne daleko, daleko vpredu. Daleko vpredu pred kym? Pretoze sme v diskusii k clanku o MMA zapasnikoch snad kazdemu dojde pred kym.
11.11.2019 - 12:33
+3

strojar

 

Pred hentými dvomi je inteligenčne ďaleko vpredu aj káčer Donald.
11.11.2019 - 13:00
+1

warn1ng

 

Zjavne aj pred tebou.
11.11.2019 - 13:03
+3

bigi BLOG

 

aj ked si o gaborovi myslim svoje, ale skutocne ides porovnavat jeho prewiew pre zapasom a nejake video z treningu s hokejistami s ktorymi si osobne hovorila? vazne?
11.11.2019 - 13:05
+2

fany

 

Mne sa najviac páči,že aj Ty aj pozor napíšete,že si o ňom myslíte svoje,ale FANY napísala(treba si kopnúť) a vlastne som ho urazila.
11.11.2019 - 13:21
0

warn1ng

 

Pretoze my sme o nom nevideli par sekund pred zapasom.
11.11.2019 - 13:33
+1

bigi BLOG

 

ano ale to svoje si myslim aj o niektorych hokejistoch, ale na rozdiel od teba si to myslim nie na zaklade jedneho videa z treningu a nastutupu na zapas. ak v tom skutocne nevidis rozdiel tak je to tvoj problem
11.11.2019 - 14:02
+1

topska

 

No s nim konkretne nieale s par inymi ci ludmi z mma ano a casto su to super ludia. S jednym idem aj spolupracovat v ramci mojej profesie a je tointeligentny vysokoskolsky vzdelany clovek ktory chce pomoct dohnat ludi a hlavne deti k pohybu kludne aj mimo bojovych sportov. A ako mas nizsie spomenute, vobec ho nemusim poznat osobne.
10.11.2019 - 23:01
+2

mitoO

 

Attila to ukoncil moc rychle urcite nie rozhodca. Toto nie je ako Krvavy sport, kde z "ringu" musis odist bezvladny alebo mrtvy.
10.11.2019 - 14:08
+6

Dracik_18

 

Jean-Claude Van Damme
10.11.2019 - 14:29
+2

mitoO

 


Este na videopaskach
10.11.2019 - 15:19
0

Dracik_18

 

Video Home System
10.11.2019 - 16:43
0

RHZV

 

Dokonca keď vstal vôbec nevedel čo sa deje a pripadalo mi to že chce ešte pokračovať, taký bol mimo
10.11.2019 - 12:45
0

Scorpi

 

Presne aj ja som mal ten pocit
10.11.2019 - 12:48
+1

TomsKE

 

Aj ja
10.11.2019 - 20:40
0

majco BLOG

 

Na tlačovej konferencii povedal že si nepamätá zápas tak si predstavte ako by to skončilo keby to rozhodca neukončí...
10.11.2019 - 13:28
+3

forwardPP

 

Inak video zo zápasu už má cez 800tisíc zhliadnutí za jeden deň. To len pre tých čo sa smiali,že ako toto môže československá športová udalosť roka.
10.11.2019 - 22:10
+4

Senator BLOG

 

Vegh je v podstate sympatak, ale ti jeho treneri, to je tragedia. Myslim, ze ufc zavadove osoby do rohov nepusta (mozem sa mylit), oktagon ak to ufc kopiruje, by to mal urobit tiez
11.11.2019 - 7:16
0

Pepe#27

 

"Sympatak" obklopeny mafianmi. To akymi sa obklopuje ludmi o nom hovori viac ako nejake "sympatie"...
Ale co cakat od "sportu" (obycajne poulicne otlkacky), ktory okolo inteligentnych ludi ani nesiel. Staci si pozret nejake zabery z tych zapasov a je kazdemu jasne aki ludia sa okolo tohto "sportu" grupuju...
11.11.2019 - 8:07
+6

warn1ng

 

Ja sledujem MMA zapasy pravidelne a dost dlhu dobu. Samozrejme, najdu sa tam ludia, ktori maju blizko aj k mafii ale nehadzal by som vsetkych do jedneho vreca. V bojovych sportoch celkovo sa vzdy pohybovali aj taketo osoby. Tak to bolo, je a bohuzial aj bude.
11.11.2019 - 8:45
+1

mitoO

 

Taky Siroky nie je mafian? Ten bol dokonca prezident SZLH. Vsade v sporte su zavadove osoby, to by sme nemohli sledovat ziaden sport, ak by sme mali hladiet len na to.
A prirovnat mma k poulicnym otlkackam moze len clovek, ktory ten sport absolutne nepozna a videl mozno zopar zapasov.
11.11.2019 - 9:07
+3

Pepe#27

 

Siroky je mafian, ktory mal davno sediet. Rovnako ako Rezes, Bodor ci dalsi. Len nechapem co si tym chcel povedat. Bodor vedla Vegha stoji kazdy zapas a ich vztah urcite nieje len "pracovny"...
Nevidel som ziaden zapas, dovod som uz vysvetlil. Pre mna su to len otlkacky... Taky box pri tom vyzera ako vzneseny sport...
11.11.2019 - 9:21
0

mitoO

 

Jedno zlahcujes, druhe beries zasadovo. Aj Siroky je zapas co zapas na Slovane.
A suhlasim, taki by mali sediet, ale minimalne u Sirokeho sa to nikdy nestane.
11.11.2019 - 9:23
+1

Pepe#27

 

Hraci Slovana sa neotrcaju so Sirokym na akciach a neoslovuju ho stylom "Jurajko"...
A kiez by sedeli jedneho dna vsetci...
11.11.2019 - 9:34
0

mitoO

 

Je to uplne to iste. Ako Vegha dostali AJ Bodorove peniaze tam, kde je, tak aj Slovan a teda aj hraci musia byt vdacni Sirokemu, lebo vytiahol peniaze (nejako tak v podmedomi vieme, ze nie ciste) a poplatil vsetko sam tak, aby Slovan existoval dalej a napravil, co mlady spackal.
A predsa Slovanu budes fandit dalej, lebo ta nezaujima nejaky Siroky a svoj principializmus si zuzil len na ukazovanie sa na akciach a familiarne oslovenia (pricom verim, ze viaceri byvali hraci Slovana z novodobej ery si s Sirokym tykaju).
11.11.2019 - 9:50
+1

Pepe#27

 

Zbytocne sa tu natahujeme a v podstate mame rovnaky nazor...
11.11.2019 - 10:03
+1

RhimeSBA

 

Súhlasím..buď, alebo..
11.11.2019 - 12:10
+1

warn1ng

 

Ja presne viem co tym chcel povedat. Ze Bodor stoji vedla Vegha ti extremne vadi, a to ze Siroky je stale majitelom Slovana zlahcujes. Obidvaja by mali sediet. Len Bodor sa ti tu hodil na to aby si "vyjadril svoj nazor" ze v MMA su len mafiani a "tupe hlavy". Ale ked ti tu niekto napise ze nielen v MMA sa pohybuju zavadove osoby, tak zrazu nevies co tym chcel povedat. Vsade sa niekto najde. Tak nerobme z MMA mafiansky sport a ostatne nezlahcujme.
11.11.2019 - 9:36
+3

Pepe#27

 

Nikdy, opakujem nikdy, som nezlahcoval ze Siroky vlastni Slovan.
Keby bolo na mne tak ten "clovek" davno sedi a zhnije v base...
Radsej by som mal Slovan, ktory by nebol taky uspesny ale bez Sirokeho, ako najuspesnejsi klub ale s takym majitelom.
Bohuzial, z pozicie fanusika mi zostava len verit, ze jedneho dna bude mat Slovan noveho majitela...
11.11.2019 - 9:43
+1

warn1ng

 

Bodor po boku Attilu-"mafiansky sport", "tupe hlavy"
Siroky majitelom Slovana- "nechapem co si tym chcel povedat", popritom to je jasne ako facka co tym chcel povedat. Bez ohladu na sport, vsade sa najdu taketo osoby. Len ide o tvoje sympatie, resp. nesympatie k MMA a to ze si sugarujes ze vsetci zapasnici su type hlavy a minimalne capo di tutti capi. Cudoval by si sa aki ludia sa v porovnani s MMA pohybuju v slovenskom hokeji alebo futbale. Ved napr. Bodorovci sa angazovali v nitrianskom futbalovom klube.
11.11.2019 - 10:45
+3

Duri_L

 

sranda, ze box, ktory podla teba pri MMA vyzera ako vzneseny sport je v skutocnosti menej bezpecny nez MMA:

https://www.huffpost.com/entry/mixed-martial-arts-safer-than-boxing-study_n_563ce23be4b0411d3070c8d6
11.11.2019 - 11:11
0

Senator BLOG

 

v podstate preto, lebo samotny Vegh naozaj nevyzera nato, zeby isiel niekoho vydierat, alebo nieco podobne pre Bodora, skor vyzera nato, ze nic neriesi
11.11.2019 - 10:14
0

greendeath

 

Obycajne poulicne otlkacky...nie si so strojarom rodina nevidel si ziaden zapas,nerozumies tomu ,ale vyjadris sa/mudrujes....klasicka definicia slovaka mudrujuceho od piva v karčme
11.11.2019 - 10:47
+1

warn1ng

 

Tak to sa mylis ze UFC "zavadove osoby" do rohov nepusta.
11.11.2019 - 8:46
+1

Senator BLOG

 

az tak to nesledujem, ale zda sa mi, ze niekde spominali, ze nepustili do rohov nejake osoby pochybnej povesti, zda sa mi, ze islo o dagestancov.. kazdopadne, Bodor s Mecarom urcite robia zle meno jak Veghovi (tomu je to ale asi jedno, nevyzera, zeby riesil nejaky sirsi kontext), tak aj celej organizacii (a tej by to jedno byt nemalo)
11.11.2019 - 10:09
0

warn1ng

 

O tom neviem. Ak myslis otca Khabiba Nurmagomedova, tak mu USA nevydava viza na vycestovanie, s tym nema UFC nic spolocne. Ale napr. Ali Abdelaziz, manazer niekolkych terajsich a byvalych sampionov bol v kontakte s teroristami z 11. septembra a UFC nezakrocilo. Doteraz chodi so zapasnikmi do rohu. To len ako priklad. A vieme ako su americania haklivy prave na udalosti z 11. septembra.
11.11.2019 - 10:32
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 10.11.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Slovan2065:3846
2.B. Bystrica1853:3040
3.Košice1956:4137
4.Zvolen1855:4530
5.Trenčín1852:4828
6.Miškovec1848:4126
7.Nitra1949:5126
8.Poprad1949:5226
9.Michalovce1840:4526
10.Budapešť1858:6324
11.Detva1951:5722
12.N. Zámky1944:6916
13.L. Mikuláš1929:6916
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 181403198:4645
2.Topoľčany171130358:3939
3.Dubnica171020566:5334
4.Martin17921571:5532
5.Sp.Nová Ves181010771:6432
6.Skalica18812768:5728
7.Žilina17611941:4721
8.Levice196021158:8720
9.P.Bystrica183111346:7612
10.Trnava183011453:8710
11.SR 185000512:320
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Dukla201402480:4844
2.Poprad201230595:5442
3.B. Bystrica201221573:4241
4.Košice201013681:5635
5.Nitra201102781:6835
6.Zvolen201100975:9433
7.Martin209101056:5429
8.SR 18205221160:7021
9.Slovan205131161:6920
10.Skalica205101452:10117
11.Žilina203201537:9513
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
TímZVVPPPPSkóreB
1.Košice201611277:3251
2.Poprad201412372:4246
3.Nitra221321689:5144
4.Púchov201214378:4539
5.Trnava201121670:4738
6.Slovan221121874:5738
7.Dukla201111767:4536
8.B. Bystrica20920963:4331
9.Martin20722956:6927
10.Michalovce207011242:7222
11.Spišská205111346:7618
12.Skalica205111336:6818
13.Žilina203111534:9012
14.L. Mikuláš200111828:950
Aktualizované: 10.11.2019 04:03
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 13.11.2019 05:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 13.11.2019 05:05
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 13.11.2019 05:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 13.11.2019 05:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 13.11.2019 05:05
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 13.11.2019 05:05

Bleskovky

Zürich - Lugano 7:2 vo švajčiarskej lige

Hokejisti Zürichu deklasovali v utorkovom zápase najvyššej švajčiarskej súťaže Lugano 7:2. výsledky: Fribourg - Servette Ženeva 2:1 pp, Zürich - Lugano 7:2 rr akŠvajčiarsko-Hokej-liga-utorok-výsledky
včera o 22:35 - TASR

KooKoo Kouvola - HPK Hämeenlinna 1:2 po predĺžení vo fínskej lige

Hokejisti Hämeenlinny so Slovákom Filipom Krivošíkom uspeli v utorňajšom zápase fínskej ligy na ľade KooKoo Kouvola 2:1 po predĺžení.
včera o 19:56 - TASR

Foligno dostal za úder lakťom do tváre Bellemarea trojzápasový dištanc

Kapitán Columbusu Nick Foligno dostal od vedenia NHL trojzápasový dištanc za nebezpečný zákrok na Pierrea-Edouarda Bellemarea v sobotnom zápase s Coloradom. Tridsaťdvaročný hokejista navyše počas trvania trestu príde o svoj plat, suma 88.700 dolárov poputuje do hráčskeho rezervného fondu.
včera o 08:21 - TASR

Arizona predĺžila kontrakt s generálnym manažérom Chaykom

Klub zámorskej hokejovej NHL Arizona Coyotes podpísal nový viacročný kontrakt s generálnym manažérom Johnom Chaykom. Post zastáva od roku 2017, keď sa vo veku 26 rokov stal najmladším generálnym manažérom v histórii hlavných severoamerických športových líg.
11.11.2019 21:18 - TASR

Hráčmi týždňa sú Nilsson, Matthews a Makar

Hráčmi týždňa v zámorskej hokejovej NHL sa stali brankár Ottawy Senators Anders Nilsson, center Toronta Maple Leafs Auston Matthews a obranca Colorada Avalanche Cale Makar.
11.11.2019 19:27 - TASR

Slovenky prehrali s Dánskom 0:4 a obsadili v Michalovciach 4. miesto

Slovenskej ženskej hokejovej reprezentácii sa nevydaril záverečný zápas na domácom Turnaji šiestich krajín v Michalovciach. V súboji o konečné 3. miesto prehrali zverenky trénera Mateja Ševčíka s Dánskom vysoko 0:4.
9.11.2019 21:45 - TASR

Bielorusko - Slovinsko 0:2 na prípravnom turnaji v Lotyšsku

Slovinskí hokejisti zvíťazili v piatkovom prípravnom zápase na turnaji v Lotyšsku nad Bieloruskom 2:0. výsledky: Turnaj v Lotyšsku: Bielorusko - Slovinsko 0:2 (0:0, 0:1, 0:1) Lotyšsko - Francúzsko 2:1 pp (0:1, 1:0, 0:0 - 1:0) Turnaj v Nórsku: Dánsko - Rakúsko 1:3 (1:1, 0:0, 0:2) Euro Ice Hockey Challenge v Poľsku: Maďarsko - Taliansko 3:4 pp (1:1, 1:0, 1:2), Poľsko - Japonsko 3:2 (1:1, 2:0, 0:1).
8.11.2019 21:07 - TASR

Slovenské reprezentantky do 18 rokov zvíťazili vo Fonde aj nad Dánkami

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov uspela aj vo svojom druhom vystúpení na Turnaji štyroch krajín v talianskom Fonde. Po úvodnom triumfe nad Maďarkami (5:4 sn) zvíťazili zverenky trénera Petra Kúdelku v piatok nad rovesníčkami z Dánska 3:2.
8.11.2019 21:00 - TASR

Slovenky prehrali v prípravnom stretnutí s Čínou 1:2

Slovenské hokejové reprezentantky prehrali v piatkovom prípravnom stretnutí vo Vranove nad Topľou s Čínou 1:2. Zverenky trénera Mateja Ševčíka si na zápas "odskočili" z Turnaja šiestich krajín, ktorý sa od stredy hrá v Michalovciach, tento výsledok sa do tabuľky podujatia nezapočítaval.
8.11.2019 19:39 - TASR

Slovenky do 18 rokov zdolali Maďarsko 5:4 pp a sn

Slovenská hokejová reprezentácia žien do 18 rokov zvíťazila v prvom súboji na Turnaji 4 krajín v talianskom Fonde nad Maďarskom 5:4 po samostatných nájazdoch. Ten rozhodujúci premenila kapitánka tímu Sofia Vysokajová. Zverenky trénera Petra Kúdelku čakajú ešte dve stretnutia, v piatok s Dánskom a v sobotu proti domácim Taliankam.
7.11.2019 22:19 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

15. 11. 2019
Michalovce - Košice o 17:30
Poprad - L. Mikuláš o 18:00
Budapešť - Slovan o 18:00
Zvolen - N. Zámky o 18:00
Trenčín - B. Bystrica o 18:00
Miškovec - Detva o 18:30

Odohrané zápasy

12. 11. 2019
SlovanN. Zámky
2:1REPORT
03. 11. 2019
SlovanMichalovce
5:2REPORT
B. BystricaL. Mikuláš
1:0 SNREPORT
DetvaPoprad
2:4REPORT
ZvolenTrenčín
1:2REPORT
KošiceNitra
4:1REPORT

Najviac bodov

Marcel HaščákKOS23 bodov
2.Chovan M.KOS23
3.Abdul J.SBA21
4.Langkow C.MAC20
5.Sýkora J.DEV20

Najlepší strelec

Marcel HaščákKOS15 gólov
2.Sýkora J.DEV12
3.Langkow C.MAC12
4.Bonis K.ZVO12
5.Jääskeläinen J.BBY10

Najlepší brankár

Tyler BeskorowanyBBY94.27 perc
2.Tomek M.TRE94.22 %
3.Adorján A.MIS94.17 %
4.Rajna M.MIS93.69 %
5.Košarišťan A.KOS93.57 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
KB Sports