Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Video zo zápasu 9. kola extraligy Nitra - Zvolen 2:4

4.10.2008 10:00 HokejPortal.sk

Prinášame vám gólové momenty zo zápasu 9. kola extraligy HK Ardo Nitra - HKM Zvolen 2:4.




Get the Flash Player to see this player.

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Video


Velky brat BLOG

 

4.10.2008 - 10:24
0

Alo

 

opravene
4.10.2008 - 10:24
0

kelo

 

..hned sa mi nevidelo ,prečo v červených dresoch..???
4.10.2008 - 10:29
0

chrobi

 

Ten vyrovnavajuci gol na 3:3 mal byť jednoznačne uznaný. Nitra stratila minimáne bod a Orszag podporu NR fanusika.
4.10.2008 - 10:33
0

kukino

 

tak, tak chrobi,...ale aj to sa stava bohuzial,...
4.10.2008 - 10:36
0

sallem69

 

pozri video ,ved to tam kopol...
4.10.2008 - 10:39
0

kelo

 

..pekný sarkazmus....: ..
4.10.2008 - 10:40
0

PalciLM

 

presne v spomalenom zazname jasne vidiet ze ten gol bol dosiahnuty hokejkou cize mal platit
4.10.2008 - 10:42
0

kelo

 

PalciLM: ...ak si tam bol ako videorozhodca,tak si stým mal niečo spraviť..a ak si nebol tak tu zbytočne netrep......
4.10.2008 - 10:46
0

Alo

 

jednoznacny gol tam neni o com, preco sa vlastne nesiel poradit s videorozhodcom ?
4.10.2008 - 10:48
0

Bačko

 

neviem,ale zda sa mi,ze toto s nim konzultovat nemoze...len ci bol gol alebo ak bezal cas aj po odpiskani...
4.10.2008 - 10:51
0

chrobi

 

videorozhodca moze posudit ci bol puk za brankovou ciarou alebo v akom case padol gol.
4.10.2008 - 11:20
0

elber BLOG

 

alo: videorozhodca posudzuje iba ci bol gol alebo nebol dosiahnuty....a pre ostatnych...ci kopol ci nie...gol nebol uznany pre postavenie hraca v brankovisku a kedze tam ziadny hrac nebol tak gol mal byt uznany
5.10.2008 - 11:17
0

Bačko

 

Palci,ale on reklamoval postavenie v brankovisku,nie gol korculov,to je na tom najvacsia haluz
4.10.2008 - 10:49
0

kelo

 

..nikto nestal v brankovisku z NR...ale gol bol dosiahnutý nohov...čo pískal Oros je nepodstatné.....
4.10.2008 - 10:57
0

Bačko

 

Ty si taky slepy alebo hlupy ako sa tu prezentujes???Gol padol jednoznacne hokejkou,pre takych ako Ty je to v spomalenom zazname,ked najprv puk trafil korculu a Ruckay to hned dorazil hokejkou!!!!
4.10.2008 - 11:07
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
chrobi

 

este jeden pokus a bude BAN
4.10.2008 - 16:09
0

elber BLOG

 

Backo: Podla mna padol tiez nohovu, ale to je irelevantne...ked pretoze to ci bol dosiahnuty hohou alebo nie sa neposudzovalo...keby ano tak to robi videorozhodca kedze aj gol nohou moze byt za istych okolnosti uznany,...ale gol nebol uznany hned pre vymyslene Orsaghovo statie v brankovisku....a tak som mal rad toho rozhodcu..a nepiskal ani zle..!!
5.10.2008 - 11:20
0

Bačko

 

ale ved ja vim,to je na tom cudne
5.10.2008 - 11:28
0

mario74 BLOG

 

aj ked: by bol dosiahnuty nohou...nebol v tom umysel, a to sa posudzuje ako regulerny gol...
4.10.2008 - 12:52
0

IO-NR

 

Sorry Robo, ale nesuhlasim,...hrac stal v brankovisku, neprechadzal tadial, ako tu mnohy tvrdili, gol padol po umyselnom kopnuti puku do branky /aj ked hracova hokejka on mohla trocha zavadit/ - toto video iba potvrdilo dobry vykon Orzsaga v tomto zapase. Nitra nehrala zle, no nabuduce by hraci mohli viacej davat pozor pri striedaniach, co ich v tomto zapase stalo minimalne bod...
4.10.2008 - 21:42
0

jurrko

 

Sorry Ondrej,ale nesuhlasim...nemohlo sa jednat o umyselne kopnutie.Puk sa odrazil od pravej nohy, na ktorej mal tazisko, ak by urobil umyselny kop, spadol by...Orszag urobil v tomto pripade hrubu chybu!!!
4.10.2008 - 22:41
0

chrobi

 

a dalsia vec on neuznal gol kvoli postaveniu hraca v brankovisku nie kvoli tomu ze bol kopnuty.
5.10.2008 - 1:15
0

IO-NR

 

To je pravda, ale na neuznanie staci, ze hrac od ktoreho siel puk bol v brankovisku, to, ze stihol pred tym, nez dorazil puk do brany z toho brankoviska odist, je nepodstatne.... Kazdopadne brankar Laco ma svojim vyjadrenim v TV sklamal, lebo to bola evidentna loz... PS: to s okuliarmi bolo na mna? Vo fotaku mam dioptricku korekciu na hladaciku a na operaciu oci kvoli tomu, ako slabo som plateny, ist nemozem....
5.10.2008 - 12:38
0

IO-NR

 

Este mam jedno upresnenie po opatovnom vzhliadnuti videa: verdikt znel: "gol neplati pre postavenie utociaceho hraca v brankovisku" - to znamena, ze rozhodca by zapiskal aj bez toho, ci by sme dali alebo nedali gol.....takze verdikt Orzsaga bol podla videa jednoznacne spravny - utociaci hrac stal v brankovisku.
5.10.2008 - 16:50
0

dlhy

 

Zajdi k ocnemu lekarovi.
Vysetrenie zraku nie je bolestive a snad Ti nove okuliare pomozu.Drzim palce.
5.10.2008 - 6:44
0

Bačko

 

jEbler: Posli to na zvaz a Orszaghovi s cervenou kravatou
4.10.2008 - 10:55
0

chrobi

 

Backo... prestan s tymi nadavkami lebo si koledujes..
4.10.2008 - 11:21
0

elber BLOG

 

Ye8acko: neposlem...ja mu zavolam a opytam sa ho ci si po vzhliadnuti zaznamu stale mysli ze gol bol dosiahnuty neregularne...som zvedavy co povie,...tymto pozyvam fanusikov hokej k sledovaniu stvrtkovej relacie od modrej
5.10.2008 - 11:21
0

speedy23

 

no neviiiim: neviiim ci sa tou hokejkou puku vobec aj dotkol...mne to pripada ako len kopnute a potom hokejkou zamavane pri puku...ale sranda ze nikto zo ZV vobec neprotestoval...ale o nejakom postaveni v brankovisku nemoze byt rec vobec, to je pravda....skoda kua...ale aj tak nebojim, toto muzstvo do PO pojde urcite....
4.10.2008 - 11:08
0

tovje

 

...: Orszag neuznal pre postavenie hraca v brankovisku: TO URCITE NEBOLO!. Ruckay dal gol hokejkou, bol som priamo nad brankou, tento zaber to dobre neukazuje, ale o nohe nemoze byt ani rec.
4.10.2008 - 11:15
0

speedy23

 

tovje,backo: sak ja sa nehadam, ale presne ako pises z tychto zaberov to vyzera ze tou hokejkou iba zamaval pri puku...ale co uz, cil porazit nabudenu 20tku a potom treba znova vyhrat v ziline, inak ma spoluzak z VS (kery je ze ZA) aj zezere zaziva
4.10.2008 - 11:18
0

jonathan

 

Peter Orszag (Hviezdoslav): po tomto zapase uz asi neobhaji titul THE BEST REFEREE OF THE SEASON
4.10.2008 - 11:19
0

chrobi

 

neblazni.. ved zapasov je moc a on mal chvilu pauzu. Nie kazdy zapas ti vyjde na 100%. Podla mna okrem tohto neuznaneho golu piskal velmi dobre.
4.10.2008 - 11:23
0

mario74 BLOG

 

tiez: si myslim, ze orszagh piska az privelmi dobre zo vsetkych nasich rozhodcov.. no tento verdikt mu ubera zo slova privelmi, prave to pri... takze velmi dobre hahahahahahahahhahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
4.10.2008 - 12:55
0

jonathan

 

pauza: co sa tyka pauzy tak som ho videl parkrat piskat bardejovu
4.10.2008 - 14:31
0

Matis_HKM

 

jednoznacne to bol kopnuty gol
4.10.2008 - 11:55
0

kukino

 

kurnik, co dnes su halucogenne drogy rozdavane vo ZV zadara,...
4.10.2008 - 12:08
0

NR

 

gol nebol uznany lebo hrac "stal"v brankovisku...o ziadnom kopnuti neni rec
4.10.2008 - 12:16
0

Bačko

 

vsetci pisu o kopnuti a rozhodca piskal postavenie hraca v brankovisku.. a ak by aj ten gol bol kopnuty nebol(co nebol kedze sa puku este dotkol hokejkou) tam umysel...
4.10.2008 - 12:16
0

deho

 

chrobi nevim ci si tam bol ked hovoris ze piskal dore
4.10.2008 - 12:25
0

Bačko

 

ja si tiez myslim,ze nepiskal zle...neake 2 fauly tam napiskol sekera na Chrenka a este jeden uz si nespominam na koho...
4.10.2008 - 12:30
0

nyytymaki BLOG

 

jasné: proste vas zarezal,nepriamo to tvrdíš Bačko,kukni pomer vylučení+dve sekery na hračov Nitry+neuznaný gol+nepremienanie šancí a ine cocotiny..................
Mali ste dať viac golov ako ZV a nie vyplakavať na neuznaním golu.
Preglgnite prehru,lebo cely vikend budete vypisovať všetci z NR,ako vam zas bolo ublížene,kuknite sa konečne do svojho hniezda a tam hladajte chyby,nie chyby ZV či rozhodcov.
4.10.2008 - 12:35
0

Bačko

 

Zvolen tych chyb spravil viac ako dost...2/3 zapasu nam nukal vyrovnanie ci ist do vedenie,len My sme gentlemanski odmietali
nevadi vyhrame v Puchova a Ziline a bude dobre
Podla Teba mal platiti ten gol?
4.10.2008 - 12:38
0

nyytymaki BLOG

 

Podla mňa: je to video od ELbera a z druhej strany z TA3 malo čitatelne.
Ale dlhy vraj videl zaznam z brankoviska,rad by som si pozrel ten a tam by sa rozhdolo,iste je že Ručkay v brankovisku v čase nahravky na neho bol,priklanam sa skôr ,že bol na čiare brankoviska a po odraze puku od neho,uskočil z brankoviska von.
Bola posledna minuta,farebna vypln brankoviska bola pokryta snehom,ťažko rozoznať a presne určiť.
Nemal to lahke Orszag a za dalšie,vybral si pekne blbe miesto na rozhodnutie ,stal uplne na duhej strane.
Keby aj 3/3 vam nukal Zvolen vyhru,makli ste vyhrať, a nie teraz kecať.Mali ste dať GOLY!!!!!!!!!!
a fertig
4.10.2008 - 13:14
0

mario74 BLOG

 

mali mali: preco nehovoris opacne to, co ste vy nemali ..!!! kazda minca ma 2 strany (nechapem ako mozes mysliet tak jednostranne...
4.10.2008 - 13:18
0

zubro

 

jhááááj: Nyyty...to je nasa chyba...sme nemali dat goly a nitra by vyhrala...ale to ste mali hned povedat...sme sa zle pochopili...
4.10.2008 - 13:22
0

mario74 BLOG

 

no konecnee: !!! zubro pochopil!! tak tak... nemali ste dat goly, nemali ste betonovat a hrat hokej.. nemali ste .... vetko
4.10.2008 - 13:36
0

jurrko

 

Mali ste dať GOLY!!!!!!!!!! : Ale ved sme dali!!!!!!Aj ked len jeden a rozhodca ho neuznal...Darmo sa snazis, aj gol das a nic...
4.10.2008 - 14:02
0

mario74 BLOG

 

nyyty: obrat garde a predstav si ze by to bol zvolen.. nie Nitra a na miesto vas Slovan (napriklad) tiez by si "vyplakaval"... bud trosku empaticky, oki?
4.10.2008 - 12:58
0

nyytymaki BLOG

 

ja nemam dôvod: niečo obracať,rozoberate tu jeden neuznany gol,ktorý by vas sťaby pripravil o titul Majstra Galaxie.
4.10.2008 - 13:10
0

mario74 BLOG

 

nie nei..: ty rozoberaz zapas v globale.... "proste vas zarezal,nepriamo to tvrdíš Bačko,kukni pomer vylučení+dve sekery na hračov Nitry+neuznaný gol+nepremienanie šancí a ine cocotiny......... .........:TulipMT :
Mali ste dať viac golov ako ZV a nie vyplakavať na neuznaním golu.
Preglgnite prehru,lebo cely vikend budete vypisovať všetci z NR,ako vam zas bolo ublížene,kuknite sa konečne do svojho hniezda a tam hladajte chyby,nie chyby ZV či rozhodcov." talze som len odpovedal na to co si napisal.... skus sa zamysliet... inak zvolen som naptipoval v lete ako jediny ze vyhra zakladnu cast.. zatial mi to vychadza... ty si hovoril a pisal daco celkom ine... teraz sa buchas do prs ako keby si vsetko vedel..
4.10.2008 - 13:16
0

qwert1231

 

ako citam tvoje prispevky ten majster si ty. obhajujes to tym ze sme mali dat viac golov co je z malej casti aj pravda.lenze REGULERNY gol na 3:3 mal platit a tym to hasne. a verim ze toho majstra by si tu nehral
4.10.2008 - 16:15
0

deho

 

kto tam bol z vas co tu o tom rozpravate?
4.10.2008 - 12:40
0

zubro

 

prepac...: to sa voláá telkáá , video zo záápasu...zoznamte sa...mám pocit...ze v telke to vidno lepsie...ako na zimnom stadione...
4.10.2008 - 13:06
0

deho

 

lavne zvolencania ze ?
4.10.2008 - 12:42
0

clavicle

 

ten gol podla videa nemal s hokejkou toho velmi spolocneho..skor by som ale povedal ze ho kopol zvolencan, stojaci za nitrianskym "strelcom"
4.10.2008 - 13:24
0

chrobi

 

To je celkom jedno.. rozhodca neustal pre postavenie hraca v brankovisku. Kazdopadne ten gol mal platit.
4.10.2008 - 13:30
0

mario74 BLOG

 

principialne ano... ale tak neberme mu pravo na omyl... je to len clovek... ja si myslim ze to este zvolenu vratime nasim vitazstvom..
4.10.2008 - 13:40
0

mato(zc)

 

Tak tak oproti zvolenu máme jednu výhodu....všetky zápasy v sezóne hráme doma
4.10.2008 - 14:31
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
idem

 

Pch...: Plačete tu nad Orsághom...Mali ste byť včera v MT a plakali by ste nad všetkými troma rozhodcami...Čiaroví nepustili dve tretiny MHC do útočného pásma,všetky sporné verdikty proti MHC!A hodne si ich aj museli vymyslieť... A Kubuš? Niektoré verdikty hrôza na obe strany...No aj tak tvrdím,že zápas neovplyvnili...Dojebabrali sme si to sami...
4.10.2008 - 14:28
0

jurrko

 

Ale,: kede niekto neuzna regulerny gol "par" sekund pred koncom, vtedy sa uz hadam len da hovorit o ovplyvneni vysledku...
4.10.2008 - 14:30
0

nyytymaki BLOG

 

je zaujímave: že o ovplyvnení vysledku v zapase NR-ZV nie je v dnešnych mediach ani len zmienka.
To ma fascinuje najviac,dokonca v denníku Šport bolo napísané,že Ország rozhodol spravne
4.10.2008 - 15:38
0

chrobi

 

To znamena ze ked to tak napise Stulajter tak uz to je potom pravda? Ved nech si kukne video a otvori oci .. .-D
4.10.2008 - 15:51
0

nyytymaki BLOG

 

Chrobi: začnime študovať pravidlá,obaja,alebo radšej všetci,dobre?
Predídeme akymkolvek rozporuplným nazorom.
4.10.2008 - 15:55
0

chrobi

 

Ok.. tak mi povedz dovody preco ten gol neplati?
4.10.2008 - 16:02
0

bm

 

ale čo to? Ty plačeš nad rozhodcom?
4.10.2008 - 14:33
0

jurrko

 

Misko: nie, iba som to konstatoval.A Ty by si to ako nazval?
4.10.2008 - 14:38
0

bm

 

reagoval som na Tulipa
Nám tiež túto sezónu neuznali regulérny gól ...
4.10.2008 - 14:42
0

jurrko

 

Tak sorry,: som myslel, ze na mna...
4.10.2008 - 14:46
0

idem

 

Nauč sa čítať alebo sa odregistruj ,prosím...
4.10.2008 - 15:58
0

bm

 

čítam veľmi dobre ... Rovnaké reakcie boli z tvojej strany na rovnaké príspevky z našej strany

povedali naši vašim ...
4.10.2008 - 16:14
0

idem

 

Konečne si si všimol,že ja reagujem vždy rovnako...Nech hrá ktokoľvek...
4.10.2008 - 16:22
0

nyytymaki BLOG

 

dobre tak som : si to nakoniec overil v pravidlách ľadoveho hokeja od pana Kolesára:
pravidlo č.471:Neuznanie golu.
a)Gol nesmie byť uznaný:
.
. bod č.4-Ak utočiaci hrač stál,alebo mal svoju hokejku brankovisku v čase vniknutia puku do branky,avšak okrem prípadu,ak utočiacemu hračovi fyzicky branil braniaci hrač opustiť brankovisko v čase ,ked puk vnikol do branky.

To že tam Ručkay bol (ešte pred nahravkou do brankoviska)je evidentné,to že bol na hrane medzi brankovisko a mimo brankoviska v čase strelenia golu,tiež,ale to že tam MAL SVOJU HOKEJKU,v čase strelenia golu,je neodškriepitelné.A nikto mu nebranil tak,aby nemohol z brankoviska vystupiť.
Ďakujem ,dovi dopo.
Orszag asi vie trošku lepšie tie pravidlá ako my všetci do hromady
4.10.2008 - 15:53
0

chrobi

 

Vladko potom by neplatilo 90% golov v lige.
4.10.2008 - 16:03
0

nyytymaki BLOG

 

: Chrobak,tomu čo si napísal ani ty sam neveríš.Tak nech tych 90% golov neuznavajú,mne je jedno,ale to že Orszag sa rozhodol ako sa rozhodol ,neuznať gol Ručkaya ,ma svoje opodstatnenie v pravidle č.471 bod č.4.
Viac k tomu už nemám čo dodať.
4.10.2008 - 16:12
0

chrobi

 

ok.. mozeme spravit tomu koniec. Spravime rozhovor a spytame sa rovno orszagha. Nech povie svoje stanovisko.
4.10.2008 - 16:20
0

nyytymaki BLOG

 

super,som : za to.Bude to najidealnejšie riešenie
4.10.2008 - 16:29
0

tovje

 

sorry: Vlado sorry, ale je to cisty gol. 4z 5 rozhodcov by to uznalo. Zaber TA3 ukazal, ze Ruckay bol v case golu mimo brankoviska. Osrzag predtym nepiskal ziadne postavenie v brankovisku ani nic podobne. Skratka do pistalky fukol az po gole. Najlepsie by na to cele bol pohlad hornej kamery. Takto nic nevydumame. Jedine vysvetlenie, ktore by som prijal bol povestna "hokejka" v brankovisku, mozno tam bola skor, ako sa don dostal puk, to neviem posudit. Ak je toto ten dovod, tak to beriem. Orszag vsak odpiskal postavenie hraca v brankovisku, to bol verdikt ohlaseny hlasatelom. Podla mna zly. ALE NITRA TEN ZAPAS neprehrala vdaka tomu okamihu, prehrala ho skor.
4.10.2008 - 16:14
0

nyytymaki BLOG

 

Pali fajn: verdikt mal byť ohlaseny ako hokejka v brankovisku,čo som sice ešte v živote nepočul pri neuznanom gole ale budiš......možno to tak aj Orszag nadiktoval hlasatelovi,ale ten to zmenil na postavenie hrača v brankovisku.
Ale ako vravíš,najidealnejšie by nam to všetkym ukazal pohlad z vrchnej kamery.
Je to fuk,len je tu vela ludí,ktorý davaju Orszagovi za vinu ,ohladom toho golu,pritom rozhodol asi spravne,aj ked ja byť na jeho mieste,by som to uznal,avšak bol by som po zapase degradovaný delegatom,že neovladam pravidlá.
Nezavidím rozhodcom rozhodovanie,nikdy by som to nerobil,ale fandím kvalitnym rozhodcom,aj si ponadavam,ale aj pochvalim.
Menej kvalitnym rozhodcom len nadavam,ale to asi každý.
4.10.2008 - 16:24
0

tovje

 

Zhodou okolnosti: Som sedel pri MIhalikovi (instrukorvovi) a on mi hned povedal, ze je to to vyborny verdikt. Najprv sa aj mne zdal dobry, ale video mi hovori nieco ine. Som zvedavy ci na to nejak komisia zareaguje alebo nie. Dalsia vec,priestor brankoviska sa berie plocha brankoviska po hornu zrdku. Nuz, v case vninknutia puku do brankoviska bol Ruckay nohavmi vonku a hokejku mal nad hornou zdrkou. Spomalene je to jasne vidiet. A ohlasenie hokejky v brankovsiku bolo v minulej sezone pri gole Zalesaka v semifinale s Kosicami. Myslim, ze v tomto pripade sa skratka Orszag rozhodol chybne, predsalen asi bol nervozny, ved piskal prvy zapas v sezone.
4.10.2008 - 16:33
0

bm

 

nyyty. To je také ťažké priznať si, že ste si kúpili zápas v Nitre?
Keď nad tým tak rozmýšlam, ani v Trenčíne ste nevyhrali čisto

fúúúúj Zvolen si kupuje rozhodcov
4.10.2008 - 16:16
0

nyytymaki BLOG

 

: ale odkial sme nato zobrali prachy?
4.10.2008 - 16:25
0

Bačko

 

Doprastav tam tlaci peniaze jak divy
a uz sme s pravdou vonku,od teraz nie len šk Slovan...ale aj Zvolen a nieco vymyslet predtym alebo zatym
4.10.2008 - 18:13
0

mario74 BLOG

 

jeeezisko..: ale sak to se haham kazdy druhy gol v nasej lige!!
4.10.2008 - 18:35
0

idem

 

Môj záver...: Zvolenčania...Pri najbližšom duely nechajte Nitričku vyhrať a bude spravodlivosti učinené za dosť...Aj MHC nechá Ardo v ďalšom zápase vyhrať,pretože aj v MT prehrali vinou rozhodcu! Bodka...
4.10.2008 - 16:55
0

Maťa

 

Ten gol mal jednoznacne platit!!!!.....preco nam musi vzdy nejaky uchylak piskat?!
4.10.2008 - 17:09
0

kelo

 

,,aby si si mal na kom drnkať.....
4.10.2008 - 18:47
0

deho

 

ja vam poviem jedno je mi uz jedno ze nitra prehrala no co prehrala jeden zapas a co nabuduce vyhra uz s tim nenarobime nic ale jedna vec ma skrie ze som este nevidel zapas ktory piskal orszak nitre a neposkodil ju aj ked vyhrala ..ide tu o to ze orszak este asi nezapiskal jeden poriadny zapas v nitre
4.10.2008 - 23:04
0

tovje

 

uffff: Tak teraz si ma dostal .......praveze som nikdy nezazil, aby meno Orszag bolo niekedy na tribunach spominane. O com to svedci..
4.10.2008 - 23:24
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
elber BLOG

 

all: VSIMLI STE SI AKO NITRANIA ZAKERNE PODRAZALI LACOVI NOHY? FUJ...AKE SPINY NITRIANSKE...ZE SA NEHANBIA!!!
5.10.2008 - 11:18
0

1sandra48

 

gol na 3:3 mal platiť!!!!: ten gól mal určite platiť!!!!, nikto z našich chlapcov nestál v bránkovisku, ešte k tomu Heňo bol aj atakovaný a ten gol dal hokejkou a nie s nohou, ved to jasne vidieť na spomalenom zábere!!!, nech si to orszag pozre ale s okuliarmi, aby lepšie videl!!! takže nechápem prečo to neuznal?!
5.10.2008 - 12:12
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
včera o 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
včera o 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Oilers si upísali dánskeho útočníka Russella

Vedenie klubu NHL Edmonton Oilers podpísalo ročný kontrakt s dánskym hokejistom a účastníkom tohtoročných MS Patrickom Russellom. Dvadsaťpäťročný útočník odohral uplynulé dve sezóny na farme "olejárov" v Bakersfielde, v nižšej súťaži AHL odohral v minulom ročníku 68 zápasov s bilanciou 14 gólov a 13 asistencií. V siedmich dueloch na MS v drese Dánska nebodoval.
9.6.2018 11:37 - / TASR

Český tréner Václav Sýkora posilnil realizačný tím HK Soči

Český hokejový tréner Václav Sýkora zamieril do Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL). V klube HK Soči sa stal asistentom hlavného trénera Sergeja Zubova. Sýkora sa do KHL vracia po necelých troch rokoch, na konci októbra 2015 skončil na striedačke Čerepovca.
7.6.2018 17:29 - Michal Bruner / TASR

Mladý český talent Kaut musí absolvovať operáciu srdca

Osemnásťročný český hokejista Martin Kaut musí ísť na operáciu srdca. Problémy s jeho zdravím odhalilo vyšetrenie v Buffale. O Kauta mali záujem viaceré kluby NHL, aj preto sa v USA podrobil komplexnej lekárskej prehliadke. Nejde však o komplikovanú operáciu, ale o rutinnú záležitosť.
5.6.2018 13:22 - Michal Bruner / TASR

Český útočník Hyka predĺžil zmluvu s Golden Knights

Český hokejový útočník Tomáš Hyka bude pôsobiť v organizácii Vegas Golden Knights aj v budúcej sezóne NHL. S vedením tohtoročného finalistu Stanleyho pohára podpísal novú ročnú dvojcestnú zmluvu, ktorá mu na profiligovej úrovni garantuje plat 650.000 dolárov.
1.6.2018 09:21 - / TASR

Chicago podpísalo ročný kontrakt so švédskym útočníkom Nilssonom

Klub zámorskej NHL Chicago Blackhawks podpísal ročný kontrakt so švédskym hokejistom Jacobom Nilssonom. Dvadsaťštyriročný útočník pôsobil doteraz iba v rodnej krajine. V uplynulej sezóne odohral za Moru vo švédskej najvyššej súťaži 40 duelov, v ktorých nazbieral 18 bodov (8+10) a pripísal si aj štarty vo švédskej reprezentácii.
31.5.2018 17:04 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky