Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Viedenský sa vracia do Slovana, mal by podpísať ročnú zmluvu

zdroj: TASR/Pavel Neubauer
19.8.2019 09:44 TASR

Slovenský hokejový útočník Marek Viedenský po dlhotrvajúcich zdravotných problémoch a aprílovej operácii prietrže už opäť naplno trénuje a od pondelka sa zapojil do prípravy Slovana Bratislava.


Podľa generálneho manažéra "belasých" Juraja Bakoša by mal v najbližších dňoch podpísať so staronovým účastníkom najvyššej slovenskej súťaže ročnú zmluvu.

Viedenský odštartoval minulý ročník v Třinci, no vinou zranení odohral v drese českého extraligistu iba štyri zapasy. V apríli podstúpil operáciu prietrže, aktuálne je už ale fit a individuálne absolvoval letnú zaberačku. Podľa webu Slovana súhlasil s návratom do bratislavského klubu, ktorého dres obliekal v rokoch 2015-2018 počas pôsobenia v KHL.

"S Marekom sme sa minulý týždeň dohodli, že sa od pondelka zapojí do tréningového procesu s naším mužstvom. Zranenia, ktoré ho sprevádzali minulú sezónu, sú podľa odborných lekárov v poriadku. Hráč sa pripravoval celé leto individuálne. Ak sa nič podstatné nestane, v najbližších dňoch sa dohodneme na kontrakte do konca sezóny," uviedol pre klubový web generálny manažér Slovana Juraj Bakoš.

Skúsený center, ktorý v nedeľu oslávil svoje 29. narodeniny, pôsobil v minulosti aj v zámorí v juniorskej WHL, farmárskych súťažiach AHL a ECHL či vo fínskej Hämeenlinne. SR reprezentoval na troch svetových šampionátoch, štartoval i na MS hráčov do 18 a 20 rokov.

 

 

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


nerorome

 

Výborná posila pre Slovan. Hlavne nech slúži zdravie, Marek.
19.8.2019 - 9:57
+23

Frey77

 

To už hej.Nech mu slúži hlavne zdravie, chalan si "užil" viac ako dosť
19.8.2019 - 10:11
+8

Tino

 

vyborny: podpis...s marekom to uz asi nebude mozne hrat na nejako aklimatizaciu v lige, sba chce hrat o titul.
19.8.2019 - 10:16
+9

bobbyfan

 

pojde o to ca sa viac preda. CT cka alebo asfalt na dialnice....ale pred volbami to vonia skor za asfaltom, takze BB "omladzuje"
19.8.2019 - 10:29
+5

rasťoZv

 

Neviem, ale to bolo jasné, že Slovan nebude hrať o šieste siedme miesto, káder má už teraz na titul, otázny je tréner ako sadne partia...keby bolo zle posily ešte prídu. Pre mňa je jasný kandidát na titul.
19.8.2019 - 12:57
+5

strojar

 

Okrem toho je ešte otázne ako budú hráčom nabiehať tugriky na účty.
19.8.2019 - 13:17
+4

rasťoZv

 

Však ale s tým tam šli nie
19.8.2019 - 13:19
+2

NasHokej97

 

Tak uvidíme v akej bude forme, predsa len rok nehral hokej. Meno je to ale výborné. Týmto by sme mali obranu a útok uzavretú. Už iba ten brankár

XXX
Habal

Sersen-Stajnoch
Meszaros-Podlipnik
Bacik-Sedivy
Hudec-Demo

Miklík-Viedeský-Puliš
Zigo-Kytnar-Vandas
Matousek-Kukumberg-Abdul
Sloboda-Urbanek-Zitny/Petras
19.8.2019 - 10:17
+8

MaxSBA

 

Petráš ako zdravý náhradník, no pekne.
19.8.2019 - 10:20
+14

Tizo BLOG

 

to je ten vacsi priestor na lade.
19.8.2019 - 16:10
+3

Tino

 

zlomyselne: sa nebudem tajim Vam prajem Habal ako cislo 1 v brane
19.8.2019 - 10:26
+18

sob3k

 

Mno, my s kombom Koso Skorvanek sa tiez nemame velmi co smiat. Ani 1 nevyzera ako upgrade oproti Habalovi
19.8.2019 - 10:31
+5

Acorgonka

 

Kosaristan je velmi dobry zolik... myslim ze KE podrzi a vychyta im vela zapasov
19.8.2019 - 10:34
+23

Old School

 

Žolík? To akože prišiel z Jokeritu Helsinki? :-o
19.8.2019 - 13:14
+1

Acorgonka

 

nejdem ho uz chvalit ked bude mat pohodu bude paradny ked mi prepne bude zly
19.8.2019 - 13:21
0

blazon

 

"Joke": Ked si s nim nezahras zoliky, lebo ti preplo,tak bude koso zly.
Dava to zmysel. Tak poprosim hrat zoliky i ine kartove hry pred zapasmi. Sponzoring doladime a kariet mam dost. Dakujem.
20.8.2019 - 6:22
0

Acorgonka

 

bohuzial chyba mi ten laskavy, otcovsky jemne cholericky pohlad M.Jancusku to nenatrenujes
20.8.2019 - 7:16
0

Acorgonka

 

mu
19.8.2019 - 13:23
0

Tino

 

skorvanek: mna minuly rok nepresvedcil, ako na hojdacke typek, kosaristan uvidime v repre nebol preto ze je lempl, nieco v nom ludia ktori sa vyznaju videli...kiksoval proti Pardubiciam ze ma islo vystriet pri tom 1. gole...ale Habal level to este nie je, Habala len tak cosi nepodlezie.
19.8.2019 - 10:35
+3

iHC

 

Teda, si to kvalitne zakodoval

19.8.2019 - 10:32
+5

bobbyfan

 

zitny a petras 4ty utok....nesranduj, oni tam isli za lepsou poziciou v teame...to budu top pusky na Powerplay
19.8.2019 - 10:30
+11

mitoO

 

Tak tak, minimalne Petras potrebuje priestor od zaciatku sezony.
19.8.2019 - 10:34
+4

Tino

 

ja im: rozumiem v KE to bol ona 4. lajnu jeden aj druhy, tu 4. lajnu mozu mastit aj doma, je mozne ze dokonca za lepsie €
19.8.2019 - 10:36
+4

Jurigagarin

 

To: Bude piskot na tich dvoch v KE
19.8.2019 - 18:47
0

Lukash_ke

 

Ale veď načo? Načo to rozpytvávať, veď neodišli žiadne mega opory, akurát hráči čo dopĺňali káder a boli tu niektorými z vlastných vyhadzovaní už dávno. Nik nepostrádateľný. Keď už opustili sľubne sa profilujúci káder tak nech sa im dostane v Slovane veľa ice-time-u a nech im to sype, nech sa im ich rozhodnutie oplatilo. Úplne chápem, že po troch takých sezónach, kde po úspechu bažiaci nároční košickí fanúšikovia na teba nakladajú z každej strany sa im žiada zmena. Netreba z toho robiť kovbojku
19.8.2019 - 19:09
+5

FeroMotyka

 

Semifinále? Finále? Výhra?
19.8.2019 - 10:59
+1

NasHokej97

 

No snaď to semifinále dáme
19.8.2019 - 11:04
0

lou22

 

Fafrak sa nezmesti? v 1. lige by si zahral
19.8.2019 - 13:11
0

omen

 

je otazne ci tu Fafrak zostane, ak by vsak ano, tak to vidim asi na 4 patku, popripade by mohol vyskocit vyssie ak niekoho bude obchadzat forma
19.8.2019 - 14:07
0

juromt

 

....: tipujem ze fafrak vo 4tom urcite neostane, to skor pojde skusat stastie za more.. aj ked ta cesta mu ocividne nesedi.
19.8.2019 - 14:29
0

Ricardinho13

 

UssKe: No Petraš so Žitným teda vyhrali príchodom do Bratislavy.
Keď sa potvrdí príchod ešte jedného útočníka, tí dvaja budú ešte radi aj za posledný 4. útok.
19.8.2019 - 14:14
+3

Tino

 

ale vcom: resp ako sa zmenila ich pozicia oproti KE?..petrasci zitny boli hraci do vyssichformacii?...bojovali by o miesto v zostave tak ako to robia v ba kde su doma
19.8.2019 - 15:19
+1

Ricardinho13

 

Podľa ich tvrdení, áno boli hráči do vyšších formácií, teda aspoň podľa Petráša.
19.8.2019 - 18:06
0

Tino

 

tak: ich ambiciea sny su jednavec realita vec druha...petras mozno 4. formacia ale v zasade boj o miesto v zostave zitny skor mimo
19.8.2019 - 18:52
0

UssKe

 

Keby radšej povedali pravdu a nehovorili blbosti ako im je tu zle a bla, bla . Si chlapci myslia , že seno žerieme ? Kto chce kam ...
19.8.2019 - 16:39
0

RedandYellow

 

Ach Vieďo v kútiku duše som dúfal že podpíšeš v Dukle
19.8.2019 - 10:26
+7

defender BLOG

 

*kava na monitore*
19.8.2019 - 10:31
+11

Standacik

 

Vitaaaj
19.8.2019 - 11:56
+5

Byron

 

Čo by robil v MI??
19.8.2019 - 10:33
+21

lubfito

 

Dukla Trenčín, nie Michalovce.
19.8.2019 - 10:52
+7

Big brother

 

Ale ste sa rozohnili, byt tebou, tak držim hubu a šucham nohami
19.8.2019 - 10:55
+19

zahorak009

 

Dôvod? Ale relevantný prosím.
19.8.2019 - 11:18
0

OceliarKE

 

Že si celú dobu v KHL obsieral hubu o extraligu? Sa čudujem že ten potkan sa sem vrátil ešte.
19.8.2019 - 18:22
+15

zahorak009

 

Jasne, kto je bez viny, nech prvý hodí kameňom, čo? Hm, niektorí by museli ukameňovať sami seba...
19.8.2019 - 21:36
0

Acorgonka

 

a ja mam taky pocit ze ty si sa rozohnil logicky...ak ma hrac sancu hoc aj po zraneni vratit sa "domov" urcite sa tam vrati a nebude skusat a spekulovat niekde inde
19.8.2019 - 11:26
+5

Big brother

 

Viedenský je prievidžan.
19.8.2019 - 11:58
+5

Acorgonka

 

sak ale "domov" do klubu
19.8.2019 - 12:04
0

juromt

 

...: Akoze domov do Nitry?
19.8.2019 - 12:33
0

Acorgonka

 

v tomto pripade nie, tu je to jasne
19.8.2019 - 12:43
0

vinedine78

 

Kam? Tadiaľ možno dvakrát prechádzal.
19.8.2019 - 19:24
0

HkmDetva

 

Preto tam dala uvodzovky
19.8.2019 - 12:41
0

Acorgonka

 

jedine ze by bol Viedensky volejbalista a on ako ja just hokejista
19.8.2019 - 12:45
+1

HkmDetva

 

Tak v podstate je to jedno keby bol aj traktorista
23.8.2019 - 5:09
0

kokino

 

On je Handlovčan..
19.8.2019 - 14:41
+2

HkmDetva

 

A Handlovsky?
22.8.2019 - 9:26
0

HkmDetva

 

Handlovsky ma byt z Handlovej Viedensky z Viedne a pivo ma byt...
23.8.2019 - 5:04
0

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Tehelnepole

 

minuli sa Ti nazvy farieb po slovensky?
19.8.2019 - 12:59
+1

RedandYellow

 

Aha ja som nevedel že je to zakázané??!...
19.8.2019 - 13:10
0

Tehelnepole

 

Ja píšem, že je to zakázané?
Ja sa len pozasta´vujem nad tym, preco taky fanusik Dukl yako Ty, napise svoj nickname Redandyellow miesto cervenyAzlty. Nevermind.
19.8.2019 - 14:20
0

RedandYellow

 

A ja sa pozastávam nad tým prečo ťa to trápi??...veď je úplne jedno ako to mám napísané??...či?hádam v dnešnej dobe si to vie každý preložiť!
19.8.2019 - 14:43
+4

Tehelnepole

 

Áno.
19.8.2019 - 14:56
0

juromt

 

...: napr. ja som si myslel ze mas len velmi rad McDonald.
19.8.2019 - 15:49
+11

KuBaSi6

 

Hral hokej je hokejista ci ??
19.8.2019 - 16:32
0

HkmDetva

 

Hral bago je bagrista
23.8.2019 - 5:10
0

Breadman

 

Tak to si veru dufal zbytocne, tam nebola absolutne ziadna sanca.
19.8.2019 - 10:35
0

Tehelnepole

 

Prosim Ta, co ta vôbec viedlo k takejto myslienke?
19.8.2019 - 10:36
0

lubfito

 

Tak to ešte nič nie je. Tu snívajú niektorí že ku nim raz príde Crospy a Ovečkyn dohrať kariéru...
19.8.2019 - 10:53
0

Big brother

 

Ale ved Viedenský neni žiadna hviezda, zvlašt ked vynechal sezonu jeho cena riadne klesla.
19.8.2019 - 10:56
+6

lubfito

 

Ak sa mu budú vyhýbať zranenia tak hviezdou v našej lige bude, nebudeme si klamať.
Ale je fakt že v zahraničí mal "vďaka" ročnej pauze dvere nateraz zatvorené. A teda máš pravdu, cenou musel ísť dolu.
19.8.2019 - 11:12
0

Sunkafit

 

Ak by prisiel hoc kam do nasej ligy skakali by sme od radosti tak ze by strop padal
19.8.2019 - 11:23
+6

Big brother

 

To vobec. V cirkuse mu slubili viac. A čo viem, tak z našej strany sa Viedenský ani neriešil.
19.8.2019 - 10:52
+1

iHC

 

Keď sa neriešil, tak ako mu niekto iný mohol sľúbiť viac? Viac ako kto?
19.8.2019 - 11:09
+22

RhimeSBA

 

Pssst
19.8.2019 - 11:10
+6

Byron

 

Nevidíš že si potreboval kopnúť?
19.8.2019 - 11:14
+5

Big brother

 

Vobec som si nepotreboval kopnut, ja som rad, že ste spat v lige. Len mam pocit, že vam niektorí začínajú rast rožky. Roky ste robili rusom prostitútky, všetci si z vas len srandu robili a teraz sa tu podaktorí začinate ukazovat. Fakt som rad, že to davate dokopy, ale čakal by som z vašej strany pokoru. To je všetko.
19.8.2019 - 11:18
+57

Byron

 

Prestaň trepať preboha
19.8.2019 - 11:24
+12

rasťoZv

 

Tak to si ešte užiješ, tento pánko sa pasuje do role vševedka.
19.8.2019 - 12:53
+7

Tehelnepole

 

Velmi davno, v case ked HP bola ozaj silna komunita, bol solidny. Neviem co sa mu stalo.
19.8.2019 - 12:59
+1

gabi98

 

Vtedy bol solidny vsevedko, dnes je uz len vsevedko.
19.8.2019 - 13:29
+5

Big brother

 

A teraz som ako čo zle napisal?
19.8.2019 - 13:47
0

Tehelnepole

 

BigBro, pri vsetkej diskuterskej ucte a respekte, ako aj tvojmu dlhorocnemu posobeniu... neksutocne si sa v debatach znizil a nejak otupel. Vzdy si vedel ludi odpalit argumentami, teraz sa skor znizis k takym blbym provokaciam. Nechapem, je mi to luto no.
19.8.2019 - 14:21
+12

snapshot

 

tak ludia otupjevavaju co cakas
19.8.2019 - 15:32
+16

Big brother

 

To vobec nie, neklam
19.8.2019 - 13:50
0

iHC

 

Z vety "V cirkuse mu slubili viac" pokora priam srší. Takže Ty kopať môžeš, ale akákoľvek reakcia je nedostatok pokory?
19.8.2019 - 11:27
+22

Big brother

 

Akcia - reakcia.
19.8.2019 - 11:44
+1

Big brother

 

Viac ako iné kluby.
19.8.2019 - 11:15
0

jurssik

 

To je jedno že sa neriešil, v cirkuse ponúknu vždy viac ako kdekoľvek inde.
19.8.2019 - 12:09
+3

KuBaSi6

 

Mna by zaujimalo ci len slubili alebo naozaj budu platit u slovana nikto nevie ..zial ludia su nepoucitelni ale tak nemal velmi na vyber
19.8.2019 - 12:51
+1

Tehelnepole

 

Tak to je podpis par excellance
19.8.2019 - 10:36
+4

nerorome

 

Tomáš Prokop na Twitteri: U Viedenského bol zrejme v hre aj návrat do #khl , ale neuspel na skúške.
Klub už nešpecifikoval, akurát uviedol, že v ČR mali tréningový kemp.
19.8.2019 - 10:47
0

NasHokej97

 

Kľudne to mohol byť ten Vladivostok.
19.8.2019 - 11:03
+1

Ten z Bystrice

 

Ja som skôr čakal že skončí u nás keďže hľadajú ešte centra do prvých dvoch útokov a Koval sa vyjadril že to kľudne môže byť aj slovák.

Tak teda uvidíme čo donesú.
19.8.2019 - 10:58
0

advokatiss

 

Bude z USA
19.8.2019 - 10:59
0

Ten z Bystrice

 

vieš už aj meno? Keď tak do správy prosím.
19.8.2019 - 11:48
+1

trevor

 

Ak je to Američan z minuloročného kádra Klagenfurtu, tak je to Mitch Wahl.
19.8.2019 - 11:51
+4

FP-Romanides

 

Tiež som počul toto meno. Najprv sa mi nechcelo veriť žeby taký hráč mohol prísť na slovensko. Ale zdá sa že je to pravda.
19.8.2019 - 14:55
0

topska

 

Ale zase boli tu ovela ovela vacsie mena Ako netvrdim ze neboze byt top hracom ligy ale vobec toto nie je nerealny hrac pre nase konciny. Predsa len prichadza z EBEL nie z Liigy, KHL, AHL, SHL a pod. Ale podpis to bude super
19.8.2019 - 15:11
0

FP-Romanides

 

Áno, mená boli aj väčšie ale väčšinou už za zenitom a väčšinou skončili neslávne.
19.8.2019 - 15:17
0

topska

 

hej chapem ja len pisem o pravdepodobnosti podpisania konkretnych hracov
19.8.2019 - 15:18
0

WinnipegJets

 

Ake je obmedzenie na legionarov v 1. lige?
19.8.2019 - 23:58
0

LevTiger

 

Snad ma na nasu extraligu.Ma 29 rokov a este sa nikde vyraznejsie nepresadil. Viem ze je to vinou zraneni,ale nebude to pre neho lahka sezona.Ak chce restartovat este karieru musi byt najlepsi center v nasej lige
19.8.2019 - 11:06
+1

topska

 

Nikde sa nepresadil? Spravit ako center vo finskej lige v klube ako HPK 32 bodov je podla mna na slovenske pomery super
19.8.2019 - 13:42
+7

LevTiger

 

Presne ako pises, na slovenske pomery.Len to asi nestacilo na finsku ligu.
19.8.2019 - 20:19
0

zahorak009

 

??
19.8.2019 - 21:37
0

lubfito

 

Celkom fajn sa to na Slovane rysuje. Ak si mužstvo sadne a hráči potvrdia individuálne kvality, tak sa bude musieť každý iný team obávať o svoje postavenie v taňulke.
Viedenský je taká čerešnička na torte, hlavne nech mu slúži zdravie a budúci rok sa môže posunúť ešte ďalej. Držím palce, samozrejme len nie proti nám...
19.8.2019 - 11:29
+3

Acorgonka

 

hadam nas len neumlatia budeme im drzo odolavat a bojovat samozrejme
19.8.2019 - 11:33
+2

lubfito

 

Prídu do Nitra arény, zbadajú pomalované bielo-modré tváre, vyhrnuté kilty, v kotli Viliema Volisa a boj sa začne.

Môžu si zobrať naše životy, ale nikdy nie tri body!
19.8.2019 - 11:40
+29

Acorgonka

 

presne tak!...
19.8.2019 - 12:06
+4

Baco11111

 

Marek mi príde ako porcelánová bábika, ako jeho jeden už nebohý menovec. Slovanistom ostáva iba dúfať že sa mu budú vyhýbať zranenia. Aj napriek jeho nesporným kvalitám jeho mínusom je fyzická odolnosť respektíve náchylnosť na zranenia.
19.8.2019 - 11:34
+1

fanke27

 

ja len doplním ako ma tu niektorí ľudia presviedčali, že Slovan určite nebude hrať ligu a nedostane licenciu. Hneď ako Slovan prejavil záujem o návrat do našej ligy, tak mi bolo jasné, že licenciu naspäť aj dostanú a budú hrať určite o titul.
Licencia sa potvrdila a podľa mňa aj to, že Slovan bude hrať určite o titul.
Za veľmi krátku chvíľu postavili veľmi slušný káder a do PO bude Slovan určite veľmi silný.
Ja si dovolím povedať, že káder majú lepší aj ako Bystrica alebo Nitra.
Všetko však ukáže liga a zápasy. Každopádne bude Slovan v najlepšej šestici, ktorá sa tento rok pobije o titul.

Nech to už hlavne začne, na túto sezónu sa veľmi teším z pohľadu kvality ligy !
19.8.2019 - 11:58
+12

Big brother

 

Papierovo majú najlepší kader, to je jasné.
19.8.2019 - 12:15
0

BretPit

 

ale tréner je tiež len taký "papierový!
19.8.2019 - 12:56
+1

Kurolišek

 

Tebe to bolo jasné... ani sám veľký a široký to nevedel - tušil, tlačil ale nevedel. Skôr už dnes by sa mali všetci zamyslieť ako bude vyzerať Slovan na konci ročníka. Bude na tom finančne lepšie? Náklady na hráčov išli dole ale nie nejak drasticky, skôr bude treba platiť pravidelne + doplatky za minulé sezóny. Nájom za štadión išiel dole? Chceli jednať ale výsledok zatiaľ nieje. Takže suma ostáva. A teraz plusové čísla. Vstupenky, Pernamentky - to všetko ide dole. A aj návštevnosť sama o sebe. Sponzorov menej. Suma sumárum náklady ktoré reálne treba zaplatiť sú vysoké (a nedajú sa neplatiť, inač stratia licenciu) a výnosy nižšie. Som zvedavý kedy prídu prvé problémy.
19.8.2019 - 12:15
+3

fanke27

 

moje odpoveď je: samé DRISTY !

nie som fanúšik Slovanu ale ver tomu, že Slovan bude v našej lige stále na vrchole !

a ak sa chceš baviť faktami, tak môžme. Tvoje sú zlé. Pernamentky budú mať stále veľmi vysoké. Najdrahšie sú za 290€, čo na Slovensku nikto nemá ani len cez 200€ a kúpna sila je v BA úplne iná, takže predaj budú mať rovnako silný. Bratislavu rivalita so zvyškom Slovenska vždy bavila a keď chodili na hokej aj v čase pred KHL v hojnom počte, tak budú chodiť aj teraz.
Dlhy? dlhy za štadión vyplatili, 90% hráčov vyplatili, ostali tuším len splatkové nejaké kalendáre.
Nájom za štadión sa dohodol nižší.
A napriek všetkým finančným problémom postavili káder už v prvej sezóne na titul.

Takže tvoje všetky reči o nestabilite Slovanu sú dristy. Ako hovorím, nie som fanúšik Slovanu, práve naopak ich najväčšieho rivala Košíc, ale viem na 100% že Slovan bude v lige len a len silnejší postupne, v BA na našu ligu peniaze budú vždy !

ak si myslíš niečo iné, tak to potom podľa mňa len hovoríš zo závisti a z neprajnosti
19.8.2019 - 14:28
+5

topska

 

Nevyplatili ani nahodou 90 percent hracov...Vyplatili len 30 percent dlznych penazi voci nim + prvu splatku (cize cca jedna desatina zostatku). Len tak pre doplnenie
19.8.2019 - 14:36
+17

bbiskra

 

na to ze niesi FANUSIK Pastikarov vies celkom vela o tom klube
19.8.2019 - 14:51
+2

mikael

 

Gold perma v KE stoji 202
19.8.2019 - 15:37
0

mitoO

 

300€ ma BB
19.8.2019 - 17:05
+1

greendeath

 

Lenze na Slovane ichbpredaju mozno tolko co ma bystricky stadion kapacitu+mnoho ludi zabuda na fakt ze mimo ine naklady isla dole rapidne preprava z pohladu Slovana...
20.8.2019 - 0:05
0

topska

 

Ak Slovan preda viac ako 3000 perNamentiek tak...kludne dajte navrhy
20.8.2019 - 16:17
0

Pepe#27

 

Ocakavam, ze sa budeme pohybovat niekde okolo tohoto cisla.
+/-500
20.8.2019 - 17:07
0

topska

 

Tak to bude parada potom! Ja mam info o inych poctoch ale v tomto vam fandim
20.8.2019 - 17:14
0

iHC

 

Permanentky sa predávajú 5 (slovom päť) dni. Plus, poznám viac ľudí (pravda nie sú ich tisíce), čo čakajú s nákupom po 30tom (nemali na KHL a chcú na ligu). Čiže o akých počtoch môžeš mat v tejto fáze info? Max o odhadoch. A aj na tie je podľa mna zatiaľ príliš skoro.
20.8.2019 - 17:23
+1

topska

 

Ano pisem o odhadoch zatial som sa vestit nenaucil
20.8.2019 - 17:43
0

zahorak009

 

Náklady na hráčov išli dole a dovolím si tipovať, že drasticky. Či išiel nájom dole to neviem ani ja ani ty, takže či suma ostáva, je veľmi otázne. Ak som dobre rátal, permanentky išli dole zhruba o polovicu takže tipujem tak nejak aj vstupenky. Koľko a akí sponzori budú nemám nielen ja ani šajnu. Úbytok tipujem o polovicu, medzi nimi aj slávne ruské peniaze, ktoré viac nechodili ako ano. Podľa zverejnených a druhými stranami aj potvrdených info je vyplatený dlh mestu a 30% hráčom. Takže ostávajú cca 2 milióny dlhu, čo nieje málo, čo by ale nemalo Širokých polożiť, veď určite sú a budú štátne zákazky... Suma sumárum, vychádza mi to na sezónu za 5-5,5 mil. aj s dlhmi a vzhľadom na hrozbu odobratia licencie aj s platením načas. Ale to je len môj tip, problémy určite môžu nastať, ale neprezentoval by som ich tak bohorovne, ako ty.
19.8.2019 - 15:53
+1

Pepe#27

 

O stadione sa rokuje, najom pojde urcite dole. Sponzorov bude pravdepodobne viac. Doteraz znacna cast rozpoctu mala byt pokryta tymi ruskymi a tak to aj dopadlo. V KHL pri mnohych sponzoroch bolo obmedzenie. Permy sli dole o polovicu, tak isto to bude aj so vstupnym.
19.8.2019 - 16:03
+1

topska

 

To by bol na nasu ligu paradny rozpocet, o tom (aj ked odpocitam dlhy a zimak) mozeme v PP len snivat aj do buducnosti
19.8.2019 - 16:04
+1

RhimeSBA

 

Na čo sa totálne zabúda je to, že nám odpadla druhá najvyššia položka v rozpočte a tou je cestovanie a ubytovanie.

Ten rozpočet na ligu by, v pohode, mohol byť o milión nižší ako si napísal a stále by to bolo dosť, niekde okolo 4 mega by sme to, asi, vedeli utiahnuť. Pred odchodom do KHL sme vedeli zložiť cca 3, takže je to o milión viac, čo je, samozrejme, raketa, ale myslím, že Ďuribáči to vie dať dokopy, keď už teraz zahučal tak 4.
19.8.2019 - 16:30
+2

Nihal

 

Chalabi trosku nadhladu. AJ ked sa Slovan teraz pre mna stal superom, musim povedat, ze ma ten podpis test, pretoze taketo meno lige len a len prospeje
19.8.2019 - 12:28
+2

kocsma

 

Slovan ma nezaujíma
19.8.2019 - 12:44
0

Acorgonka

 

bieda co?
19.8.2019 - 12:46
+3

emoxx1

 

Tak silno ťa nezaujíma, že si mal potrebu sa vyjadriť.
19.8.2019 - 12:48
+31

Tehelnepole

 

Ty jeho tiez nie.
19.8.2019 - 12:50
0

Acorgonka

 

ci liga ci repre secko bieda bieda nad biedu Karin fanusik biedy to je
19.8.2019 - 12:59
+2

Acorgonka

 

185/73 pomer bieda
19.8.2019 - 13:46
0

topska

 

aky diskuter taka kvalita Biedy
19.8.2019 - 13:52
0

Tehelnepole

 

ved totok cecilko

Uz aby to zacalo...
19.8.2019 - 14:22
0

hkmmanZV

 

Asi má našetrené chlap. Aj Branko hral v Trenčíne zadarmo
19.8.2019 - 13:04
0

iHC

 

Už som sa začínal báť, že o neplatení tu dnes nikto nič nedá. Ešteže si to zachránil.
19.8.2019 - 13:09
+4

hkmmanZV

 

Prepáč, ja keď počujem slovo Slovan mna už nič iné nenapadne
19.8.2019 - 16:07
+7

miro-nr

 

Mna napadne,to prasiatko Len by si mal davať pozor,lebo po celom slovensku je povolený odstrel svíň s ovela menšími obmedzeniami ako doteraz
19.8.2019 - 21:55
+2

HkmDetva

 

Za dolare hral
23.8.2019 - 5:12
0

Bacilek

 

No neviem kazdy pasuje Slovan na titul pri tom je ten kader len prepchaty menami hokejistov dobrych v minulosti, na sklonku kariery, silne individuality ktorych vykonnost je zabisla od viacerych faktorov, bez brankarskej opory, chyba mi tam srdciar, niekto kto sa dokaze obetovat, chyba tam zamorska dravost a huzevnatost

Na jeden strane favorit na titul na druhej kludne mozu byt mimo najlepsej sestky, vsetci po nich pojdu, vsetci ich budu nenavidiet, kludne sa mozu po par prehrach zosypat a trener mi nepride ako velka osobnost

Vsetko sa ukaze ja ich ako favoritov na titul nevidim
19.8.2019 - 13:09
+13

Old School

 

Tak so Slovanom to bolo vždy tak, že keď nepatrili k favoritom na titul, tak majstrami boli, a keď naopak za majstrov pasovaní boli, tak skončili už v semifinále, resp. ako druhí vo finále. Tiež ich však osobne nepasujem tento rok na titul, viac budem sledovať Bratislavu Capitals a držať im palce v postupe do extraligy. Ale zas na druhej strane dúfam, že sa u Slovana nebude opakovať sezóna 2005/2006 či 2010/2011. Tieto dve sezóny boli priam muky fandiť Slovanu...
19.8.2019 - 13:18
+2

RhimeSBA

 

Pchaaa, na muky si si nezvykol posledné 2 roky?
19.8.2019 - 13:23
+3

Old School

 

Popravde, od cca sezóny 2014/2015 som v KHL sledoval Slovan skôr iba výsledkovo, takže k tomuto sa neviem vyjadriť. Príspevok vyššie som myslel skôr v ponímaní extraligy. Nespomínam si veru na horšie extraligové sezóny Slovana, ako tie mnou dve zmienené. V oboch prípadoch sme tu mali kvalitných trénerov (Augusta a Hynek), ale zdá sa, že Slovan nebol pre nich ten správny klub, pričom v roku 2005 mal Slovan na extraligové pomery tiež celkom slušný káder.
19.8.2019 - 13:32
+1

Pepe#27

 

Suhlas, krotil by som "nadsenie". Mena tim nerobia.
Navyse sa kazdy bude chcet na nas vytiahnut a predpokladam, ze vsetky zapasy prvej rundy budu vonku vypredane, tak domace timy budu mat aj podporu plnych tribun. Sam som zvedavy na realnu silu tohoto kadra...
19.8.2019 - 13:58
+1

omen

 

mam pocit,ze do role favorita Slovan skor tlacia fanusikovia inych klubov Tiez to vidim, ze tato sezona bude vysledkovo sice lepsia ako minula (co snad nedude problem), ale na titul este asi nie
19.8.2019 - 14:10
0

topska

 

Ci sa nam alebo vam to paci alebo nie, nejako extra silnejsie kluby ja v nasej lige nevidim. Kosice sa vybrali inou cestou a tiez necakam ze sa stanu suverenom ligy aj ked k favoritom patria, BB okresala rozpocet, NR tiez "nezbohatla" a skor na to idu poskromnejsie, Zvolen to vsetko moze vyuzit no tiez nevidim nejake exta posilnenie kadra, TN je na tom cca rovnako ako minulu sezonu a my tiez mame o cosi menej penazi a kader nie o x tried lepsi. Ta sanca na titul je pomerne dobra a vobec by to nebolo prekvapenie. Ak bude vsetko v poriadku vo vnutri klubu tak nevidim dovod preco vas nepasovat za favorita no spolu s dalsimi klubmi.
19.8.2019 - 14:19
0

samajamado

 

Nebuď príliš skromný, idete predsa na titul.
19.8.2019 - 19:49
+1

Pepe#27

 

Takto, zase treba realne povedat, ze papierovo ten kader na titul ma. To musi uznat kazdy, kto hokeju aspon trosku rozumie.
Ale papier na lade nehra. Viacero hracov ma najlepsie roky za sebou, zopar z nich sa posledne roky trapilo. Zatial chyba aj jednitka na poste brankara. Plus atmosfera okolo financenho stavu Slovana, atd. To vsetko moze zamiesat kartami. Neraz sme boli svedkami, ze top favorit s menami nakoniec ocakavania nenaplnil. Staci si spomenut na vylukovu sezonu. A to tam TN ci ZV mali daleko vacsie mena ako Slovan. A nakoniec im Slovan vypalil rybnik. Sice pardon, "to rozhodcovia"...
19.8.2019 - 14:24
+1

Sheva7

 

Ten pocit ked fanusik Slovanu nikdy neprizna ,ze im v nasej lige rozhodcovia pomohli a nie raz ,staci spomenut Caprnku
19.8.2019 - 14:42
+23

Pepe#27

 

Pobavilo. Na danom zapase som bol, sedel som v sektore pri utocnom pasme a pisknutie bolo jasne pocut. Milionkrat omielana blbost...
Ale fnukajte dalej.
19.8.2019 - 15:19
+9

Sheva7

 

Jasne aj vyrovnanie na 2:2 pred koncom bolo uplne v poriadku vsak ? Ak dobre pametam chytal Simonovic ten mal puk pod sebou ,ale utocnik tam sprtal dlho a vytiahol ho to Caprnka nevidel ,ale pisknut blbost ked brankar Slovanu nemal puk to bolo ok jasne vam nikdy rozhodcovia nepomahali,ale v Rusku ste plakali lebo boli proti vam
rozhodcovia
19.8.2019 - 16:18
+7

Tehelnepole

 

Daj si to vytesat na nahrobny kamen - Slovan vyhral vdaka Caprnkovi, amen.
19.8.2019 - 15:41
0

Sheva7

 

Ale vyhral vdaka Caprnkovi aj ked odpiskal co nikto nevie dodnes , nemal dovod a zobral Kosiciam titul cize pomohol Slovanu ano ale rozpravaj si dalej ze nie zaslepenost nic viac
19.8.2019 - 16:30
+3

Dalmatiner1

 

Plakat nie je chlapske...
19.8.2019 - 16:32
+2

Frey77

 

Konšpiracia!
19.8.2019 - 20:57
0

Dalmatiner1

 

Hlupost
19.8.2019 - 21:12
0

Frey77

 

Všetci tu len kydaju a konspiruju Jediní pravduvravni a najmúdrejší, sme MY! Fans Slovana. Veď máme za vzor stelesnenie čistoty, nášho Paňa Juraja!
19.8.2019 - 23:19
+5

Dalmatiner1

 

Ty si fakt chory. Ok reagovat na teba uz nebudem...
20.8.2019 - 6:41
+1

Pepe#27

 

Konecne Ti to doslo. Nech si "diskutuje" sam so sebou
20.8.2019 - 7:57
+2

Dalmatiner1

 

Jasne, mas pravdu
20.8.2019 - 8:04
0

zahorak009

 

Bingo!!!
20.8.2019 - 10:57
0

Tehelnepole

 

este si to vrav aj o 10 rokov...
19.8.2019 - 16:38
0

Sheva7

 

Ok a ty ver ze Slovanu nikdy rozhodcovia nepomahaju ver tomu aj o 20 r je to na tebe. Ja som Kosican a nemam problem priznat ,ked bol Rezes 1Fc Kosice titul cisto neziskal
19.8.2019 - 16:53
+2

Tehelnepole

 

Sheva7, ja sa pozeram dopredu.
19.8.2019 - 16:58
0

Sheva7

 

Aj ja ale viem priznat co bolo zle ,to co Slovanisti nevedia viem bolo to davno, ale v poriadku to nebolo
19.8.2019 - 17:17
+6

Tizo BLOG

 

neznervoznuj sa...proste si chybu nikdy nepriznaju. ten titul bol proste kupeny. pasekovi museli odniest na hrob pohar...punktum. caprnka najprv ukaze gol a potom povie ze piskol predtym...kravina..zhovadil sa a navzdy ostane synonymom skorumpovanosti v sporte..
19.8.2019 - 18:06
+7

jersey

 

osobne dobre poznam chalana čo vtedy ten gol za VSŽ dal a bol pri tom, ked videorozhodca(lebo čaprnka zapiskal tesne po streleni absolutne regularneho golu a nevedel ešte čo si vymyslí a šiel to akože konzultovať s videorozhodcom), povedal ujovi caprnkovi... Citujem: bol to gol, ale je to na tebe...
19.8.2019 - 19:35
+3

riskohrasko1

 

Jj,videozaznam je bez zvuku aj dnes ,čize v tomto videorozhodca posluzit nemoze
19.8.2019 - 22:20
0

Pepe#27

 

Kedze sa puk dostal za brankovu ciaru, tak co ine mu mal videorozhodca povedat? Tam vobec neslo o to ci puk skoncil v brane ale o to, ci predtym rozhodca zapiskal. A Caprnka zapiskal predtym ako sa puk dostal za brankovu ciaru...
19.8.2019 - 22:24
0

Frey77

 

V hlavách Slovanistov
19.8.2019 - 23:20
+1

Sheva7

 

A preco zapiskal ked vobec zapiskal dovod ?
19.8.2019 - 23:22
+1

Pepe#27

 

Predpokladam ze puk nevidel. Capek totiz uz lezal a puk bol niekde pod nim/vedla neho a zboku ho nebolo vidno. Kosican donho ale este stihol pichnut a ten potom preskocil Capeka a po tele sa mu dostal do brany. Skus si to niekde pozret, urcite to na nete je. Ja to mam doma na dvd. Caprnka stal na boku na pravom kruhu, takze asi mu zmizol z dohladu, tak to piskol, ako to bezne rozhodcovia robia.
Viac Ti k tomu fakt neviem povedat. Akurat to, ze to piskol skutocne predtym ako sa ten puk dostal za brankovu ciaru. Pamatam si to velmi dobre, lebo som si vtedy este aj nahlas vydychol ze "Chavalobu ze sa upiskol". Ale ked puk nevidel tak mu nic ine neostavalo. Je to taka situacia 50:50. Jedni budu tvrdit to druhi ono. Faktom ale je ze piskol a tym padom bola hra prerusena...
20.8.2019 - 8:05
0

strojar

 

Nie je to 50/50.
Je to 100.
Čaprnka rozhodol podľa pravidiel.
To je všetko.
To, že rozhodnutie bolo v neprospech Košíc je iba zhoda okolností a dôsledok uplatnenia pravidiel.
20.8.2019 - 11:33
0

bigi BLOG

 

klames lebo cprbnka zapisal pred strelenim golu, to je prosto fakt, mozme polemizovat ci mal piskat ci nie, ale nemozes spochxybnovat ze piskal az po tom co padol gol
20.8.2019 - 8:49
0

bigi BLOG

 

hej hej kazdy jeden titul slovana bol kupeny, a ked ten titul slovan neziskal tak to bolo hrdinstvo hracov majstra ktory bojovali proti bocnym vplyvom a dali do bja srdiecko a napriek nepriazni osudu, dokazali zvitazit. (apropos podla vas bol aj posledny titul slovana kupeny)
20.8.2019 - 8:48
0

Nemehlo

 

Ale ved kazdy titul je kupeny, ci slovanisticky, bistricky, kosicky, ti hraci predsa nehraju zadarmo.
20.8.2019 - 8:55
0

bigi BLOG

 

priznat rezesa nemas problem, ale akosi zabudas na nitrianske bratske duo s kosickym srdieckom
20.8.2019 - 8:44
0

kocsma

 

Pozri si dokument o Demitrovi, tam sa dozvieš o praktikách Slovana
19.8.2019 - 14:59
+10

Tehelnepole

 

Benchmark a etalon kvality a fair play je Dukla Trenčín?
19.8.2019 - 15:07
+1

Sheva7

 

Nie Slovan a Siroky
19.8.2019 - 17:18
+6

Pepe#27

 

Mne je cely Demitra ukradnuty...
Plackovia si mysleli, ze sa z nich vsetci doseru a budu ich obrancovia obchadzat a ked ich zacali belasi na cele so subtilnym Visnom pri mantineloch rezat tak zacali vyplakavat novinarom. By som bol zvedavy ci by za tie "zakroky" vyplakavali aj v NHL...
Krasny titul, uzili sme si ho dosytosti.
19.8.2019 - 15:17
+21

burnzie

 

Tak totosi zabil kámo to bolo do očí bijúce ako rozhodcovia tlačili Slovan aj Majo Hossa vravel nie raz... a Döme ten podkan čo mlátil barmanky bol aj transparent jednu dobu na neho bol najnesympatickejší hráč aký kedy hral našu ligu a vy ste ho mali za Boha.. To Marek Uram bol pán hráč ale henten to sa čudujem, že mu nik nenaložil v tej dobe
19.8.2019 - 16:29
+11

Dalmatiner1

 

A kde si vzal, ze my sme ho mali za boha? Prilis pozeras serialy s paranormalnym obrazom. A vidis Marek bol a stale este je skvely hrac a debilny Stavjana na neho pislal toho Koutneho drevaka. To je teda respekt...
19.8.2019 - 16:35
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Dalmatiner1

 

Viem, nevies co znamena toto slovo. Zalez do diskusie o vasom pripravnom zapase
19.8.2019 - 21:14
0

Pepe#27

 

Ja sa Ti cudujem, ze na tychto hlupacikov vobec reagujes. Nestracaj cas
19.8.2019 - 22:25
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
RhimeSBA

 

O tomto sa budeme naťahovať do skonania sveta a nedohodneme sa, nemá to žiadny zmysel.

Döme bol zmrd, o tom žiadna, zároveň bol aj nadpriemerný hokejista.
19.8.2019 - 16:36
+2

Tehelnepole

 

on vlastne kde a ako skoncil?
19.8.2019 - 16:43
0

RhimeSBA

 

V krásnom svete alkoholu a automatov...
19.8.2019 - 16:45
+1

Tehelnepole

 

sakra
19.8.2019 - 16:47
0

topska

 

Ale no, ved trenuje v Skandinavii a je dokonca momentalne aj poradca ci akysi "kocovny" trener pri nasich mladeznickych reprezentaciach.
19.8.2019 - 16:59
+3

RhimeSBA

 

Tak je pravda, že od tej fázy som ho sledovať prestal, viem ešte, že išiel robiť nejakého skauta do SWE, ale tam moje vedomosti končia.

Ak sa z toho dostal, tak super a hneď sa aj ospravelňujem za zavádzanie.
19.8.2019 - 17:20
0

topska

 

Pracuje tam dlhe roky a uz niekolko mesiacov sa zucastnuje kempov repre. Ze vraj ma celkom fajn prinos
19.8.2019 - 17:28
0

RhimeSBA

 

On mal hneď po kariére tie problémy, ak sa nemýlim..ďalej fakt neviem.
19.8.2019 - 17:45
0

Pepe#27

 

Pre jeho dalsi zivot bolo stastie, ze jeho kamaratov Pitovcov pochytali a sedia. V opacnom pripade je otazne ako by jeho sucasny svet vyzeral...
21.8.2019 - 7:53
0

Pepe#27

 

https://youtu.be/L1eN-BdyzsY
27.8.2019 - 7:57
0

Old School

 

Zas na druhej strane, úprimne, málokto by v tej dobe naložil Domemu...
19.8.2019 - 16:37
0

Magma

 

Chmelo to skusil
19.8.2019 - 17:36
+2

RhimeSBA

 

Toto by som nevyťahoval, tam sa Robo fakt choval jak dement.
19.8.2019 - 17:44
+5

Magma

 

Preto som dal smajlika, iba som si rypol ..Chmelovi sa pokial viem nestalo nic, takze srandu si z toho robit mozem. Koniec koncov aj Ovechkin vysmial Semina, ked mu nalozil M.Staal a ten vyzniel naozaj komicky, oproti Chmelovi

19.8.2019 - 17:48
0

bigi BLOG

 

ano majo hossa vravel ako sa to piska ze prerazanie ako na basketbale, a pritom dal ukazkovy kroscek do tvare tabaceka
20.8.2019 - 8:52
0

Sheva7

 

Cize charakter to tebe chyba ,ale viem vsetci Slovanisti budu tvrdit, ze 8 x majster a nikdy in rozhodca nepomohol
19.8.2019 - 20:24
+4

Byron

 

Ale KE si to určite všetko vybojovali poctivo však?
19.8.2019 - 20:41
+2

Sheva7

 

To som nikdy nepovedal ,ale u vas to je jasne a nikto neprizna hej bolo to nie ciste ,ale vsetci sa tvarite nie Caprnka nepomohol ok jasne ked myslis ze ten zapas bol ok tak ta lutujem
19.8.2019 - 21:19
+1

mitoO

 

S ktorym nasim titulom mas pochybnosti?
19.8.2019 - 21:33
0

Sheva7

 

Nato neodpovie nema nic len drist
19.8.2019 - 21:35
0

Pepe#27

 

Nikdy by ma nenapadlo spochybnovat niekoho titul. A prehrali sme nejedno finale...
To len Slovan ked vyhra, tak si to kupil alebo podplatil rozhodcov. Ked vo finale prehral tak bolo vsetko v poriadku. Alibizmus Made in Slovakia.
Najvtipnejsie je, ze proti nam v jednom finale napriklad uznali gol, ktory ani do brany regulerne nepresiel. Vies si predstavit, ze by Slovan dal taky gol co by to bolo?
19.8.2019 - 22:30
+1

VSS Košice

 

musiš uznať že tak ako ke prisli o titul pri caprnkovi sa vam nestalo , je to už aj tak jedno , nezmenime to ...
aj nam sa stalo že sme dostali gol ktorý golom nebol
19.8.2019 - 22:41
+2

Pepe#27

 

Anno, to uznavam.
20.8.2019 - 9:28
0

bigi BLOG

 

ja som videl iba kusok a bola to sracka tak som ho potom nepozeral a ni sa nechystam. holt vzdy je lepsie ked prides ako majster sveta a potom dostanes na budku to hodit na niekoho ineho
20.8.2019 - 8:51
0

Athotis

 

Tak mali ste slabší káder ako my ,ale zase ste lepšie platili vo finále niektorých hráčov ako samotný Zvolen
19.8.2019 - 18:32
+4

Pepe#27

 

Jasne. Autobus este sluzi?
19.8.2019 - 19:15
+2

Athotis

 

Nie ale Karolko Križan si peniaze za finále od slovanu pochvaľoval ešte dva roky
19.8.2019 - 19:59
+1

Pepe#27

 

Tak to si asi kupil vela lentiliek...
19.8.2019 - 22:30
0

strojar

 

Nič zvláštne nebude.
Začne sa liga, pár krikľúňov bude na štadiónoch trocha vykrikovať a bude sa hrať normálne hokej.
Osobne si myslím, že najväčší problém budú znova rozhodcovia.
19.8.2019 - 16:12
0

zahorak009

 

A kedy neboli?
19.8.2019 - 17:14
0

Pepe#27

 

Ked Slovan prehral...
19.8.2019 - 17:25
+3

Athotis

 

Tak v KHL ste najviac na rozhodcov vyplácali vy
19.8.2019 - 18:36
+2

Frey77

 

Keď ste plakali na Rusov
19.8.2019 - 21:03
0

UssKe

 

Z môjho pohladu je najväčšia slabina SBA tréner - netrener
19.8.2019 - 13:23
0

iHC

 

Ale tak zasa, ktorý tím má naozaj kvalitného a overeného trénera?
Možno Vy, možno BB. Ostatné je to tak "uvidíme ako bude". Čiže, horší ako majorita nebude.
Ako ja som zástanca dávania šancí "mladej" generácii trénerov. Ale na druhej strane, mám pocit, že v našej lige častokrát tímy vsádzajú na "netrénerov", čo škodí kvalite hry i hráčom ako takým.

19.8.2019 - 13:36
+2

Acorgonka

 

ak bude hrat tento rok Slovan to co hraval Poprad na Bystricu no mame sa na co tesit
19.8.2019 - 13:44
0

Tehelnepole

 

Moze byt, ale srdce mu hori spravnou farbou pre tento klub.
19.8.2019 - 14:22
0

Dalmatiner1

 

Marek vitaj. Myslim, ze dobry podpis. Faktom, ze na zakladnu cast dobry kader a pred play off uvidime(ak sa samozrejme don dostaneme). Za mna stale jeden zo slabsich clankov Bobo Stantien, ale spominam to uz naposledy drzim mu palce nech sa v tej vode neutopi. Vazim si ho aj pre to, ze mal gule zobrat Slovan v tomto obdobi...
19.8.2019 - 13:25
0

Magma

 

Parada Marek Viedensky..: Na druhej strane, ti co tu vypisuje ze ideme na titul, tak bol by som v tychto vyjadreniach velmi opatrni, kedze v zostave figuruje niekolko mien, na ktore som sam zvedavy ako sa popasuju s urovnou nasej ligy. Zaroven Bakos tvrdil, ze na oslavu 100rocnice chce titul, takze tento rok predpokladam dava dokopy akysi zaklad pre dalsie roky. Tento team vyzera solidne na TOP 4, ale ci aj na titul, to ukaze zapasova prax. Aj Kosice maju solidny team, tiez Bystrica a neodpisoval by som ani Zvolen, Nitru. Navyse Madari tiez budu silnejsi ako minuly rok. Mame sa na co tesit.
19.8.2019 - 13:38
+1

Hory18

 

Ešte jeden útočník ma prísť,bude to ten spomínaný KE odchovanec?
19.8.2019 - 13:52
0

Old School

 

Verím v Richarda Jenčíka. Nech už teda v Slovane bude pôsobiť aj posledný z tej košickej trojice Jenčík-Bulík-Dravecký
19.8.2019 - 13:54
0

LenTak93

 

Jenčík ide do Poľska -> Nowy Targ
19.8.2019 - 16:55
0

Ricardinho13

 

Snáď si si nemyslel, že košický srdciar Rišo, by prikývol na ponuku odvekého rivala zo Slovana. On nie je Dravecký.
19.8.2019 - 18:08
0

omen

 

ja skor dufam v obrancu
19.8.2019 - 14:11
0

ŠIMIKE

 

kludne to moze byt aj bondra..ten ale neni uplne kosicky odchovanec
19.8.2019 - 15:46
+1

riskohrasko1

 

Kolko rokov chyba do storocnice? Myslis ze tam vtedy este budes?
19.8.2019 - 14:28
+1

RhimeSBA

 

Rok.
19.8.2019 - 16:23
0

Pepe#27

 

2 roky
19.8.2019 - 17:26
0

zasi

 

tak sa dohodnite,chlapci
19.8.2019 - 20:50
0

Pepe#27

 

1921
19.8.2019 - 22:31
0

bigi BLOG

 

ono ta nedohoda je o tom ze hokejova sezona je rozdelena do dvoch kalendarnych rokov
20.8.2019 - 9:00
0

Pepe#27

 

PlayOff snad dame...
19.8.2019 - 13:47
0

Tehelnepole

 

Myslis ze bude vypredane na prvy domaci zapas?
19.8.2019 - 14:23
+1

Pepe#27

 

NZ? Tazko...
Ale na druhej strane som rad, ze mame takeho neatraktivneho supera prvy zapas doma. Aspon na dovolenke nebudem lutovat posunut permu niekomu inemu...
19.8.2019 - 14:27
0

FP-Romanides

 

Budete hrať v čele tabuľky, až do demebra keď dojdu prachy.
19.8.2019 - 15:22
+2

Pepe#27

 

Urcite, ked to hovoris Ty tak to bude zarucene pravda.
Btw, drzte palce aby projekt v BA nevysiel lebo v opacnom pripade budete onedlho opat suchat nohami v 1.lige ako tomu bolo nie az tak davno
19.8.2019 - 15:30
+18

Ricardinho13

 

Len, aby Vám nedošli prachy, lebo všetko tomu nasvedčuje.
19.8.2019 - 18:09
+2

Farrokh Bulsara

 

To skôr dôjdu vám, s oceliarňami te nevyzerá ružovo
Žiaľ
19.8.2019 - 19:52
+1

bigi BLOG

 

myslim ze s oceliarnami to vyzera stale ruzovejsie ako s hokejom v BB. ked to napisem hnusne, hokej v BB maju v rukach bratislavcania
20.8.2019 - 9:01
0

HkmDetva

 

Ako tak pozeram cela liga krachuje
23.8.2019 - 5:23
0

kali mero

 

Aspoň sa budeš cítiť ako v KHL,keď ste prišli na CSKA.Tam tiež nepadli z vás na riť. Trocha sebareflexie a úcty by nezaškodilo
19.8.2019 - 17:42
+4

zahorak009

 

Tak iste. Raz sme fásli 12,podruhé nič a dali 2. Takže ako kedy.
19.8.2019 - 21:45
+1

Pepe#27

 

To je v pohode. Ale v Moskve aspon vedeli o jednom z najstarsich klubov v Europe. Ak by tam prisli Zamky, tak by to asi hladali najskor niekde v Anglicku...
19.8.2019 - 22:34
0

kali mero

 

Ja nevravím,že o vás nepočuli,to by si nemohli dovoliť a hlavne o vašich dlhoch,to sa nedalo prehliadnúť ale písal som o tom ,že z vás nepadli na riť.Možno keby ste hrali NHL tam by vás zobrali vážne
19.8.2019 - 23:15
0

Dalmatiner1

 

Nuz luza tam nevyvreskovala svoje oblubene urazky na nase mesto. To je pravda. To by v tom “zaostalom” Rusku nikoho nenapadlo.
20.8.2019 - 6:47
0

jozino

 

precitaj si svoj prispevok este raz a skus sa zamysliet preco asi, asi pre vasu prehnanu skormnost. Ale neboj, "luza" vam to uz coskoro da pekne zase vyzrat, az do dna.
20.8.2019 - 7:08
+1

Dalmatiner1

 

To vzdy napise podobny typ ako ty. Ze preco asi luza vyvreskuje. Akoby som ja mohol desifrovat mozgove pochody tejto podivnej skupiny. Niektory su hlupi, niektori zakomplexovani a niektori sa nechaju strhut. Normalny clovek(z akehokolvek klubu) si zachova dostojnost.
20.8.2019 - 7:18
+2

jozino

 

A Ty si si ju zachoval ako jediny. Kopes okolo seba, vsetci su "luza, hlupi, zakomplexovani.." Inak povedane: Vsetci su blazni, iba ty si lietadlo.
20.8.2019 - 7:33
0

Dalmatiner1

 

Pisany text ma svoje specifika priatelu . Kde si nasiel, ze vsetci su hlupi atd. Normalny clovek myslim prevazuje na vsetkych stadionoch. No a luza je luza. Neviem co ta to tak irituje. Hadam aj ty si sucast tejto spolocenskej vrstvy? Pre tvoje dobro dufam, ze nie...
20.8.2019 - 7:43
+2

Pepe#27

 

Vsetci nie, len primitivni jedinci a je jedno z ktoreho tabora, aj toho belaseho. Prenho je to luza, ja im hovorim chamrad alebo socky. Su to povacsinou jedinci frustrovani z neuspechu svojich biednych zivotov. A kydanie na Slovan a Bratislavu je jedine, co dokaze priniest aspon trosku svetla do ich smutnych zivotov. "Tak at se bavi"...
Chavalobu ale stale je tu dostatok normalnych fanusikov s ktorymi sa da diskutovat normalne o hokeji.
20.8.2019 - 8:13
0

jozino

 

Zas sa nehrajme vsetci na HP, ze kricia vsetci okolo mna, ale ja urcite nie. Neverim, ze kazdy, kto tu prispieva, bude pri pokrikoch na Slovan ticho a "hanbit" sa fans svojho klubu, ktori kricat budu. Rovnako neverim, ze fans BA (mozno aj Ty) si zase nezakricia nieco o "lunikaroch" apod. ked bude napriklad bitka medzi hracom BA a KE. A napriek tomu, ze na stadione sa vypustia emocie vacsina vie prist tu podebatovat o hokeji. Hokej je aj o sou pre ludi a emociach. Len si treba vediet ustrazit emocie v ako-tak normalnej hladine
20.8.2019 - 9:48
0

Pepe#27

 

Uz som to pisal minule. Nepovazujem sa za etalon najslusnejsieho fanusika. Prave naopak, som dost impulzivny a sklznem k vulgarizmom. Vsetko vsak ale vyplynie z diania na lade. Nie ze si doma poviem, dnes si zborovo zaspievam "Sk**** vychod a podobne". Podobne prejavy mi vadia aj na nasom "fanklube", z ktoreho som aj kvoli podobnym prejavom pred rokmi odosiel, hoc som bolo jeden zo 6 ludi ktori stali pri jeho zrode.
20.8.2019 - 9:54
0

jozino

 

Teraz sme sa dohodli a pochopili. Rovnako ze si na stadione aj ja zanadavam, presne ako pises, ked vzkypi zlc zo situacii. A prave preto som natahoval s Dalmatinerom, pretoze z jeho vyjadreni mi prislo ze on je svatec a kazdy kto obcas ponadava je hned luza.
20.8.2019 - 10:01
0

Pepe#27

 

Nepredpokladam, ze hovoril o ludoch, ktori si sem-tam zanadavaju pri situaciach ktore vyplynu z hry.
20.8.2019 - 10:14
0

Dalmatiner1

 

Pepe to napísal presne - myslel som, že to z textu vyplýva.
Mne vadí zborové bľačanie urážok. Za Komančov sa za to vyhadzovalo zo štadióna. Mne pokrik o sk BA, nepríde k veci a k dianiu - veď čo má sk... BA(nie Slovan) z konkrétnou situáciou na ľade. Je to prejav nenávisti a frustráciu k hl. mestu. A to je také zovšeobecnenie, že mi príde ako nemožné, aby ho s kľudným svedomím kričal niekto kto aktuálne nie je súčasť "jednoduchšej" časti sveta. Jediná poľahčujúca okolnosť je alkohol . Preto Urpinera beriem s rezervou
20.8.2019 - 11:16
0

LenTak93

 

v pokriku sa spieva "eeeeeška Slovan", takže spomína sa tam aj klub
v tom prípade je to v poriadku?
20.8.2019 - 11:21
0

bigi BLOG

 

len ten klub ktory sa v nom spmina na extralige hra uplne iny sport, takze je to ze absolutne mimo
20.8.2019 - 11:33
0

Dalmatiner1

 

Pokiaľ máš v sebe 3 borovičky tak tomu rozumiem. Vtedy sa dajú aj iné veci zdôvodniť
20.8.2019 - 11:40
0

zahorak009

 

Ja teda nie. Po 3 poldeci nemôže mať nikto takú gorilu, aby nevedel čo vyrevuje.
20.8.2019 - 12:55
0

jozino

 

pokial sa stane napriklad nepekny faul hracom BA na hraca ineho klubu (koleno, narazenie na mantinel) tak okamzite vzblkne emocia vacsine stadiona a kedze poznaju tento pokrik vsetci, tak si pekne zahulakaju a vyplynulo to z hry. Ale chapem, ze mieris na to, ze sa to vykrikuje castokrat aj "len tak". Myslim ze to mozeme uzavriet, lebo sme sa uz dost rozspamovali, mna len nastartoval tvoj vyrok "luza", ktory si tiez nespecifikoval a z kontextu mi to prislo velmi povysenecke. Snad som to ozrejmil dost aby sme sa pochopili. A Vy, fans BA, sa musite urcite obrnit velkou davkou "hluchoty", pretoze tieto pokriky podla mna budete casto pocuvat a my zas budeme pocuvat usporiadatela ako hlasi "Ziadame divakov aby sa zdrzali hanlivych pokrikov na supera". Kaslime na to a Ja osobne sa uz velmi tesim ked pride Slovan do PP, slubuje to kvalitny hokej a som zvedavy ako sa u Vas bude darit Jindrovi Abdulovi
20.8.2019 - 12:55
0

Dalmatiner1

 

Suhlas! Aj ja drzim palce Popradu - pre mna vzdy jedno sympaticke muzstvo.
20.8.2019 - 12:59
+1

kali mero

 

Ale rešpekt k súperovy nemáš.Ja si tiež zanadávam na zimáku počas zápasu,tiež to vyplynie z hry a emócíí okolo mňa.Dokonca som nieraz upozornil debilov,keď sa schylovalo k problému.Nemám rád prehnamé emócie pokúšam sa držať späť ale zas urážať a urážať svoj klub nenechám.
20.8.2019 - 10:10
0

Pepe#27

 

V com som Tvoj klub urazil?
Ze som skonstatoval, ze je to pre mna neatraktivny super? Prepac ale to NZ pre nas urcite su. To nieje urazka ale konstatovanie faktu.
20.8.2019 - 10:17
0

kali mero

 

Ja hovorím o tvojej nadradenosti.Ja som bol aj na prípravákoch a takých 1.ligistoch som tiež nehovoril,že neatraktívny súper.Pre mňa je každý súper súper.Chodím fandiť na každý zápas,pravdaže keď to práca dovolí.
20.8.2019 - 11:28
+1

Jozef

 

napriklad ja som v zivote neskandoval vulgarny pokrik, choral a podobne.. dokonca ani ruske kurvy..(raz som na rozhodcu zakrical nech uz kurva piskne) a za nas kotol sa "nehanbim" sak su to cudzi ludia
20.8.2019 - 20:07
0

strojar

 

Száz százalék.
19.8.2019 - 16:14
+1

Farrokh Bulsara

 

Bude podávať po sezóne návrh na konkurz? 3ku1 že áno
19.8.2019 - 14:39
0

gabi98

 

Chcel by som v dobrom upozornit Slovanistov.

Za ten cas, co ste neboli v extralige, sa v nej veci drasticky zmenili.

Neviem, ci vam nieco hovori termin "skauting" a "vykradanie". Ak nie, tak slovo "skauting" si dobre zapiste. Je to nieco v com BB a jeho fanusikovia su priekopnici. Za kratky cas ten skauting dokazal aplikovat kazdy klub v extralige, s vynimkou Kosic. Ti su z toho uplne mimo doteraz. A co som pocul, tak na to pomaly prechadzaju aj v NHL (ale to nemam este overene).

Takze by som bol opatrny. Nie som si isty ci vam Viedenskeho, ako posilu, BB fanusikovia schvalia.
19.8.2019 - 14:43
+31

FP-Romanides

 

Viem že si robíš srandu ale v podstate máš pravdu.
19.8.2019 - 14:58
+4

FP-Romanides

 

Viedenský fajn podpis, má možnosť reštartovať kariéru a peniaze až tak nepotrebuje. Je ako šitý pre Slovan.
19.8.2019 - 14:59
+2

micu79

 

Posledne roky tituly vyhravali kanadania a amici bez nich tazko ziska titul aj ked stat sa moze vselico.
19.8.2019 - 15:23
0

BlackCrow

 

Ďuri Ty si teraz v siedmom nebi však? Mesároš, Viedenský... V Košiciach posledné sezóny jeden trapas za druhým a teraz taký bašavel...
19.8.2019 - 15:59
+5

UssKe

 

Jankovič , Hruška atď sa Ti nepáčili ?

Inak mňa zaujala v športe táto veta .

„Nikdy nezabudnem na gól Libora Hudáčka v závere sezóny 2011/2012, znamenal zároveň bodku v mojej kariére generálneho manažéra v Košiciach.“

TO ako po Hudackovom góle už v dalších 5 rokoch kaslal na KE? Či ako tomu mám chápať ? Vlastne Tie posily , ktoré sem potom vozil asi napovedajú , že KE už mal ozaj v pecku .
19.8.2019 - 16:37
+2

dusanTN

 

Ja sa v prvom rade teším, že Marek sa vôbec vracia na ľad. Z druhom rade sa teším, že ho uvidím naživo v niekoľkých zápasoch. V treťom sa teším z návratu Slovana. Budú to super zápasy so skvelou atmosférou. Áno, niekoľkí fans si budú konečne môcť opäť vykričať svoje komplexy formou "eška Slovan ...." a podobne. To však treba brať jedným uchom dnu a druhým von. Ale ináč to bude super najmä keď bude Slovan hrať "vonku". A dúfam, že aj fans Slovana sa zmobilizujú na domáce zápasy. Pre mňa má Slovan zatiaľ veľmi sympatický káder.
19.8.2019 - 16:09
+8

ahoj555

 

podla mna ma slovan dobry kader a som rad ze sa vracia marek na lad len skoda ze ho neuvidim aj v zapasoch proti nam....a slovan tipujem v top3....a ked vidim aky ma bratislava v 1 lige kader tak to sa zase nedostaneme do extraligi.
19.8.2019 - 16:16
+1

fifofrogy

 

Vopred sa ospravedlňujem ak to tu v diskusii už je a budem sa opakovať ale tu mi nedá nepridať reakciu a to tú že tu sa nedá nedať palec hore za tento podpis odmyslieť si Slovan čiže fakt sa mi páči čo sa podpisuje v Slovane lebo už dnes je to káder ktorý by takto vyzeral sezónu späť či aj dve či tri sezóny čiže kľudne s týmto by šli do KHL a tu prichádza to že čo sa tu písalo aj po minulé sezóny že s takýmto kadrom a jadrom by bol problém uhrať aj našu ligu ( v top 5 ) a medzi tých kto to tvrdili som patril aj ja čiže ešte raz palec hore a o to zaujímavejšie bude sledovať kde sa umiestnia po základnej časti a v play off .
19.8.2019 - 17:24
+3

Tehelnepole

 

No Fifo. Plus.
19.8.2019 - 17:31
+1

fifofrogy

 

Prečo a za čo ?
19.8.2019 - 17:34
0

Tehelnepole

 

po prvy raz som zaregistrovala u teba na adresu Slivana slysny koment
19.8.2019 - 17:37
0

fifofrogy

 

"Slušný" je vždy len to že niečo napíšem priamo neznamená že tým chcem niekoho vedome uraziť či zosmiešniť x krát som tu písal takto aj do vlastných radov a tak isto aj od vás je tu pár ľudí s ktorými sa dá milo a normálne písať ak je niečo fajn u vás rád pochválim ak niečo zlé rád na to poukážem ale to platí aj opačne čiže kto chce pochopí kto nie bude aj v tom dobrom hľadať to zlé...ale to je na dlho a aj tu by som mohol začať kritizovať atď ale nemá to zmysel teraz pozerám čisto na športovú stránku a tá ukazuje že do počtu určite nebudete čiže o ďalší silný klub v našej lige bohatší a to je len a len dobre.
19.8.2019 - 18:11
0

NasHokej97

 

Počkať to v hre je ďalší útočnik po Viedenskom ? Ja som bol vtom že chceme už iba brankára a nejakého obrancu.
19.8.2019 - 18:17
0

mitoO

 

Podla mna Bondra.
19.8.2019 - 18:28
0

Tino

 

presne: aj mneto takpodlabakos naznakov o byvalomhracovihc ke pripada
19.8.2019 - 18:59
+1

Aladár Miazga

 

Pŕŕŕŕŕ. Brzdite s tými predikciami o majstrovi.
Ja chápem, že fans ostatných klubov, sa budú snažiť preniesť bremeno zodpovednosti favorita na naše plecia, ale ja si myslím, že to bude práve naopak.
Žiadne mená na papieri samé o sebe ešte nič nevyhrali, o všetkom sa rozhodne na ľade.
Všetky mužstvá sa budú chcieť na nás vytiahnuť, poraziť nás za každú cenu ( aj za cenu vypustenia zápasu pred a po našom vzájomnom, len aby boli tip-top pripravení) Všetky štadióny budú vypredané, atmosféra vybičovaná, hokej ostrý ako britva. Pre nás bude každý zápas play off už od začiatku, my si neoddýchneme, pôjdete po nás ako pes po údenom
Pre nás to bude poriadna výzva, už sa teším
19.8.2019 - 19:05
+4

Lukash_ke

 

"Tazko na cvicisku..." Uprimne, aj vy si uz zasluzite moznost o nieco hrat a myslim, ze si viacero ludi u vas uvedomi, ze menej niekedy viac, slovami klasika co je vela to je malo
19.8.2019 - 19:19
+1

Lukash_ke

 

Magyarul beszélny?
19.8.2019 - 19:22
0

fifofrogy

 

A čo ste čakali ? Že zápas len tak si odkorčuľujete ? Budete mať tú svoju KHL aj naďalej budete musieť hrať naplno každý zápas inakšie vás tu roztrhaju na ľade a aj mimo neho a to ste vždy chceli a po tom volali že vy chcete hokej a konečne sa naučíte aj tu v tej našej "KHL" chodiť na súpera
19.8.2019 - 19:23
+1

Aladár Miazga

 

Ja o návštevy nemám obavy. Vypredané síce nebude, ale min. 5-6 tisíc bude pravidelne.
19.8.2019 - 19:30
0

ElwisNR BLOG

 

Som čítal reakcie fanúšikov na cenu permanentiek a zdá sa že finančný úpadok postihol aj paštekárov z Bratislavy.
Viedenský je priemerný hráč a v lige boli aj lepší hráči a sezóna ukáže na čo má.A možno aj to či naozaj mala liga zobrať Slovan alebo HC BA.
19.8.2019 - 20:13
+3

Pepe#27

 

Najskor si zisti ako to bolo, ked uz to tu vytahujes.
Povodne (predcasne) zverejnene ceny boli plosne dodatocne navysene predstavenstvom. Ale pre vacsinu fanusikov co poznam su ceny v pohode. Islo skor o princip.
19.8.2019 - 22:37
0

Nemehlo

 

Ja len nerozumiem ako mozu predavat permanentky, ked nemaju dohodnuty stadion, ci pocet predanych ma byt tlak na mesto? Alebo sa uz dohodli?
20.8.2019 - 9:06
0

iHC

 

Ja len nerozumiem prečo otváraš túto tému opäť, v inej diskusii, keď už minule (16.8. v diskusii k článku o zmluve s Urbánkom) Ti to bolo vysvetlené.
Ale aby si nepovedal - zmluva na štadión je (lebo bola uzavretá viacročná zmluva a stále je platná). Čo sa aktuálne rokuje je úprava niektorých jej podmienok. Preto permanentky nie sú problém.
20.8.2019 - 9:46
+1

Nemehlo

 

Tak v tom pripade sa ospravedlnujem, nejak som v predchadzajucej diskusii, len postrehol prispevok od Tehelnepole a neskor som tam necital prispevky.
20.8.2019 - 11:54
+1

Pepe#27

 

Sorry, prehliadol som otazku.
Najomna zmluva bola uzavreta na dlhsiu dobu. Aktualne sa rokuje o "amendmente" ohladom sumy na najom, kedze sa zmenila liga. Cize zmluva stale plynie.
20.8.2019 - 12:11
+1

Nemehlo

 

Ok zmluva je platna, ma iste podmienky, tie chce klub teraz zmenit. Cize v podstate sa zmluva musi zmenit, alebo budete platit tolko co doteraz. Je mi jasne, ze mesto asi nie je hlupe a chce sa dohodnut. Ale v tomto ponimani nie je 100% iste, ze ostanete na nepelovi, aj ked sa pravdepodobne dohodnete.
20.8.2019 - 13:07
0

FP-Romanides

 

A ďalšia vec, sú tu aj Capitals ktorí prejavili záujem sa dohodnúť. Mesto nie je hlúpe, určite sa dohodnú a tým pádom bude aj na mesto menší tlak ohľadne Slovanu. Ja na Vallovom mieste zapýtam od obidvoch 70% pôvodnej sumy, Slovan bude rád že dostal zľavu 30%, Capitals budú radi že budú mať kde hrať a mesto bude rado lebo bude mať 140% oproti minulým rokom.
20.8.2019 - 13:27
+2

Pepe#27

 

Prepac ale viac prezradit nemozem.
Riesi sa to a obe strany maju zaujem sa dohodnut.
20.8.2019 - 13:45
0

Urpiner16

 

Len či Kapuš nebude vystrájať.
20.8.2019 - 14:30
0

Pepe#27

 

Obe strany = Slovan aj mesto.
Treti subjekt ma nezaujima.
20.8.2019 - 14:37
0

strojar

 

Slovan chce a mesto musí.
Peniaze za prenájom zimáku totiž mesto od Slovana potrebuje. Na druhej strane je pravda, že aj Slovan potrebuje zimák.
20.8.2019 - 23:21
0

zahorak009

 

Že jaká analýza!
20.8.2019 - 23:42
0

Pepe#27

 

Igor Toth by to lepsie nenakreslil...
21.8.2019 - 7:50
+1

Tehelnepole

 

Co na to Boris?
21.8.2019 - 8:55
0

Nemehlo

 

Ze brexit bude, ale bez irskej poistky
21.8.2019 - 9:45
0

crosbynko

 

Slovan zlozil lepsi kader ako som ocakaval. To sa priznam. Ale som rad. Slovan bude silny, Kosice tiez a hadam by sa uz patrilo prekrocit to stvrtfinale. My sme velmi neoslabili aj ked sa avizovalo setrenie po tretom titule. Miesat karty bude urcite aj Zvolen, Trencin, Nitra aj Poprad. Uz sa tesim. Liga isla posledne roky hore a toto by mal byt vyborny rocnik. Tesim sa aj na prvu ligu ako to pojde tomu bratislavskemu "Petrohradu"
19.8.2019 - 19:57
+1

Urpiner16

 

Treba za dva roky vychovať nejakého nového Čaprnku.Budú to potrebovať viac ako nejakého Viedenského čo už hviezdou dávno nie je a ani v TL nebude.
19.8.2019 - 21:02
+6

zahorak009

 

Popité po haluškách v prášku?
19.8.2019 - 21:50
+7

VSS Košice

 

sa bojiš že vo vasich vzajomnych subojoch nebude "na bystricu volnejsie"?
19.8.2019 - 21:54
+8

Sheva7

 

Siroky a oproti Koval kto zaplati viac vyhra
19.8.2019 - 22:12
+1

laugo29

 

Bystricania mate klud konecne! Navratom Slovana naspat do ligy vyrok "Na Bystricu volnejsie" zanika.
19.8.2019 - 22:18
+2

jozino

 

Fakt by ma zaujimalo ako to Slovan robi: ze maju dlhy kam oko dovidi, niekolko rokov neplatili dokopy nic a teraz vyskladaju takyto kader doslova na kolene. Ci sa to niekomu paci, alebo nie, na TL silny nadpriemer. Ked mal PP obdobie ze s neplatilo od polky sezony, tak sme boli radi ked v auguste sme sa dozvedeli ze budeme hrat a kader sa poskladal narychlo a vobec si nepaatam zeby sme si mohli dovolit vziat na skusku reprezentacneho obrancu.
19.8.2019 - 22:44
0

Pepe#27

 

Odpoved je jednoducha - lebo Slovan.
Pre niekoho arogantne konstatovanie, pre hracov vsak pochopitelny fakt. Pre mnozstvo hracov vyrastajucich na Slovensku je Slovan pojem. Az taky, ze niektori ktori sa v minulosti bili do prs ze "nikdy!" tu nakoniec skoncili. Svedci o tom napriklad aj Miklik. Hrac ktory sa dokonca sudil a nemal pekneho slova a dnes je opat hracom Slovana.
Ci sa to niekomu paci alebo nie, Slovan je (aj napriek poslednym par zlym rokom) stale pojem, je to znacka.
19.8.2019 - 22:53
+1

riskohrasko1

 

Myslim ze si uviedol zlý príklad ,Miklik hráč ktoreho už žiadne extraligove mužstvo nechce ,na zahraničie už nemá a tak má v slovane aspoň nádej na nejaké peniaze + možno aj na starý dlh.Myslím že tento hráč nemal na výber.
19.8.2019 - 22:56
+6

jozino

 

tiez si myslim, ze on isiel do Slovana kvoli tomu, ze ma vacsiu sancu dostat sa k nevyplatenym peniazom skor ako zvysni hraci.
19.8.2019 - 23:03
0

jozino

 

lenze slova sa hovoria a chlieb sa je. Co z toho, ze pojem, ked hras na dlh (podla poslednych sezon). U nas bola svojho casu rovnaka situacia, tiez platilo, ze nik Ti nedokaze zaplatit o, co Ti vie Turbo slubit a to sme v tom mali dlhorocne skusenosti
19.8.2019 - 23:01
+1

Pepe#27

 

Tak to sa uz musis spytat hracov preco tomu tak je...
20.8.2019 - 7:55
0

Frey77

 

Áno, je pojem! Pri slove Slovan, sa každému na SVK vybavia synonymá ako dlhy, klamanie, vyhrážky, podvody, ŠtB,Vahostav, Kostarika.... Značka
19.8.2019 - 23:31
+7

bigi BLOG

 

a vidis napriek tomu dokazal slovan na extraligy vyskladat celkom lsusny kader, to ta musi strasne zrat, o com svedcia aj tvoje prispevky ku clankom o slovane
20.8.2019 - 9:30
+2

MaxSBA

 

Slušný no obrana je pomalá a brankár slabý.
20.8.2019 - 9:34
+2

jozino

 

brankara este chcu jedneho a o ich obranu by som sa nebal. Meszaros ci Sersen nasu ligu zahraju v pohodicke. Slovan bude silny.
20.8.2019 - 9:39
+1

tn

 

tak to co tu ktosi napisal: "tak ludia otupjevavaju co cakas" plati aj o hokejistoch, ked ste ich dokazali oblbnut.
20.8.2019 - 9:43
+1

fifofrogy

 

Ja týmto prepáč príspevkom už fakt občas nerozumiem a vedia až vyčarovať úsmev tak skúsim takto skús si zistiť cez Google kto stojí za týmto klubom kde sa dotyčný a dotyční angažuje a angažujú a viac sa tieto otázky pýtať nebudeš.
19.8.2019 - 22:55
0

jozino

 

Siroky a Siroki a Vahostav. A stale nerozumiem. Akoze hraca ak nepodpise, daju do nasypu pod dialnicu?
19.8.2019 - 23:02
0

fifofrogy

 

Výborne šikovný a teraz skús si zistiť kto riadi tento štát aké firmy štátne tlačili peniaze do tejto práčky a aj vaša Popradská firma so štátom za sebou kto napriek problémom so živnostníkmi a firmami ohľadne ich vyplatenia atď bude stavať obchvat Prešova a mohol by som pokračovať ...čiže taký hráč ako Viedenský a spol mi fakt príde vtipné čo ty riešiš pre nich je to čo riešiš ty omrvinky to môže riešiť napríklad Detva ak im vypadne sponzor že tým pádom hokej končí ihneď a nie Slovan ak za ním stojí takýto mecenáš a štát.
19.8.2019 - 23:07
0

Dalmatiner1

 

Vyzeras byt celkom normalny. Tak asi ti. Ude jasne, ze k statnym zakazkam sa uz roky rokuce(a. Ie je to len specialita Slovenska) da dostat aj bez toho, aby si pretacal peniaze v Slovane. Ci si myslis, ze to niekedy dal niekto Sirokemu ako
podmienku? A len pre pripomenutie Siroky mal Slovan aj statne zakazky za Meciara, Dzurindu, Radicovej, Fica a Pellegriniho. I ked je jasne, ze za Fica najdlhsie. Ludi s podobnym pozadim najdes v kazdom klube. Jednoducho ludia tohto typu si akosi vzdy najdu cesticku do sportu. Na druhej strane, alebo mozno prave preto tie tormalne firmy z nejakeho dovodu nemaju o sport zaujem.
20.8.2019 - 6:58
+1

fifofrogy

 

Nechajme politiku politikou ja veľmi nerád píšem o politike takto verejne v dnešnej dobe keďže sa to tu v našom štáte začína podobať ako za totality či momentálne v Rusku len som narážal na to že takíto ľudia si môžu robiť v tomto štáte čokoľvek sú beztrestní sú nedotknuteľní je mi ľúto že ako národ sme zlihali po úplne každej stránke a v každom smere či ľavá či práva nedávno som poukazoval v inej diskusií kde a ako žijeme a to čo riešime sú fakt neuveriteľné hlúposti mňa len jedná vec udivuje a to ste vy ( Slovanisti hokejoví keďže futbal už x rokov vôbec nesledujem ) ale je to jedno každý sme nejaký no napíšem to za seba ...ak by riadil môj milovaný klub a je jedno kde na Slovensku človek s takouto minulosťou prítomnosťou a u vás je viac ako isté s budúcnosťou s tým čo všetko má na rukách atď nikdy ale podotýkam NIKDY v živote nie že čo i len 1 slovom jedným € nepodporím niečo také s tým že ešte mu budem tlieskať na štadióne a tešiť sa kam ideme a sme došli žiaľ nie nadarmo sa hovorí sme národ holubičí a prosím nechoď tu na mňa a to myslím v dobrom so značkou s históriou že tvoj dedo chodil na Slovan atď a aby som si v úvodzovkách nasral do vlastného hniezda aby si vedel že nie som neomylný taktiež som sa neuveriteľne tešil oranžovému tričku príchodu Paľa vo vrtuľníku na všešportový areál tlieskal naším ako najatý užíval si tú slávu že kto stojí za mojím milovaným futbalovým klubom atď ale verím že v tomto ma ospravedlňuje len jedno jediné že vtedy som bol mladý a blbý.
20.8.2019 - 9:57
0

Dalmatiner1

 

V zásade máš pravdu súhlas - aj s prezentovaním politiky na tomto portále. Preto som sa snažil byť aspoň trošku objektívny. Nehovorím či to je správny postoj, alebo nie - nie som moralista. Ja striktne oddeľujem klubovú príslušnosť od majiteľskej štruktúry. Chodím dlhé roky na pivo s kamarátmi a vzhľadom na našu športovú históriu a vzťah k Slovanu to myslím bude pokračovať až kým udržíme moč . To čo píšeš som v sebe riešil, ale dospel som k záveru, že to by som šport nemohol pozerať vôbec. A to prosím nikde ani v zahraničí. Nachádzaš tam týpky od arabských šejkov, ktorých poskokovia vraždia novinárov, odsekávajú ruky a kameňujú ženy čo boli znásilnené, nachádzaš tam typy ako Berlusconi, pri ktorom sú títo naši len čistí amatéri, nachádzaš tam štátne komunistické peniaze z Číny a aj peniaze z organizovaného zločinu. A to aj a predovšetkým aj od sponzorov, ktorí v globálnom svete často využívajú napríklad aj detskú prácu(rôzne textilné giganty), štátne zákazky získané korupciou. Taktiež si spomínam ako boli štadióny plné za komančov a to napríklad Dukla Trenčín kradla hráčov zadarmo po celom česko-slovensku. To tiež nemali ľudia prísť na hokej? Veci nie sú čierne a biele, napríklad v Trenčíne ten koncept síce podporoval socialistickú podobu armády a presúvanie hocikoho hocikam, ale viedol k skvelému systému výchovy hráčov, pričom u nás v Slovane už vtedy vládlo rodinkárstvo a intrigy, ktoré teraz dorazili všade.
Takže môj záver je, nebudem moralizovať a neustále sa bičovať vecami, ktoré ja neovplyvním. Každý má začať sám od seba a je množstvo vecí čo môžem spraviť pre lepšie Slovensko. Napríklad nevrieskať urážky na súperovo mesto.
20.8.2019 - 11:33
+5

ekaver

 

hor sa na Trenčín
20.8.2019 - 11:59
0

Dalmatiner1

 

Pre menej chápavých - "napríklad" podobný príbeh by sa dal nájsť aj v iných mestách a iných športoch vrátane BA. Holt za socializmu boli všetci šťastní
20.8.2019 - 12:12
0

zomi BLOG

 

Nic v zlom, ale ja len tolko, ze treba pripomenut, ze vtedy za sociku platil pre kazdeho obcana muzskeho pohlavia branny zakon o vykone vojenskej sluzby.To mali chalani odist na dva roky na vojnu a hrat sa na vojnu? Dukly vtedy takto napomahali, ci boli na porudzi, pri napomahani sportovcom prave preklenutim tohto veku vyvoja, ktori teraz napriklad sa riesi, ci o nom rozpraveme napriklad v nasej U20. A podobne.Vtedy muzstva vo vacsine radi pustali do Dukiel, ci inych VTJ(vojenskych telovychovnych jednot) svojich mladych, lebo potom im v drvivej vacsine prichadzali hotovi a vyspeli v nasom pripade hokejisti, ci ini sportovci. Viem, niekto moze namietat, ze mohli byt iste vynimky, ako povedzme boli vtedy na zapade, ale taky bol vtedy svet. Apropo, ked hovorime o vynimkach pre sportovcov, co potom lekari, vedci a podobne ine odbory?.
Apropo, ti co spominaju, ze Dukly kradli hracov, tak to boli hlavne ti, co prisli hlavne o svojich lidrov, opory, ale potom po dvoch rokoch vacsinou usudili, ze dobre ze im ich toho ktoreho hraca "ukradli".Prikladov je strasne vela ktorym to napriklad reprezentantom, aj ked uz boli stalicami v repre, ci svojich kluboch velmi pomohlo.(V rychlosti: Lukac,Liba,Vodila,Slanina...Brunclik,Holecek,Sakac,Tajcnar,Pasek,Dornic,Cerny...Palffy, Handzus, Svehla,Ciger,Kolnik L.,Petrovicky R. ...atd.atd.) Dalo by sa o tom este vela rozpravat aj polemizovat, ale ja uz to nechavam tak, lebo zbytocne riesit to co bolo a uz dufajme, ze nebude.Aj ked aj to, co tu je teraz nie je vobec celkom dokonale, ale to istotne ani nikdy nebude.To ja iba tak trochu na osvetlenie hlavne pre tych, ktori tu v tej dobe este nezili, ci boli este velmi mladi. Co nehovorim, ze je to vas pripad.
21.8.2019 - 10:52
0

Dalmatiner1

 

Jasné, tých pohľadov je viac - Trenčín bol len príklad(tuším som to potom vysvetlil). Celé to obdobie bolo charakterizované obrovskou podporou športu ako takého. A aj jeho spoločenská hodnota bola úplne inde. Ale bola to totalita a ja som chcel le uviesť príklad, že ak by som mal sledovať všetky väzby a dôvody prečo niekto podporuje šport tak sa zbláznim. Tak môj postoj je, že to neriešim a riešim len klub. Pre vysvetlenie ja napríklad nerozumiem prečo si Peťo Šťastný dal preč svoj dres zo zimáka. Veď Slovan nerovná sa Široký. Znamená desaťročia hráčov , trénerov a fanúšikov aj v čase, keď vo čs. lige bol jediný zástupca. Zdá sa mi to také hlúpe gesto najmä preto, že pokiaľ tá spolupráca fungovala medzi nimi na zväze tak bolo všetko v poriadku.
Len pre vysvetlenie - neviem dávať špeci smajlov, ale pozdravujem
21.8.2019 - 11:31
+1

Dalmatiner1

 

P.S. Názov Dukla by som, ale zmenil - je príliš spätý z komunistickou zlovôľou. Čudujem sa, že to Trenčanov ešte nenapadlo.
21.8.2019 - 11:33
+1

ekaver

 

si zabil
21.8.2019 - 12:05
+1

zomi BLOG

 

Potom Slovan, tiez je spaty s komunistickou svojvolou. A takto by sme mohli ist rad radom. Na rozdiel od takej Slavie, ci Sparty.
21.8.2019 - 14:08
+1

Dalmatiner1

 

Hmmm Slovan a Slavie je rozdiel?
Podstata je inde. Slovan nebol komunisticky klub. Dukla bola priamo klubom “lidovej” armady. Ja by som nechcel niest toto dedicstvo...
21.8.2019 - 15:01
+1

Radovan123

 

to si napisal tak akoby Slovan hral v zapadnom nemecku ...
21.8.2019 - 15:12
+1

Dalmatiner1

 

Kde som to pisal? Ja proti Trencinu nemam, ale co je pravda je pravda. Ze to malo pozitivny dopad na hokej v TN? Jasne malo.
21.8.2019 - 15:18
+1

Pepe#27

 

Nechcem Ti brat iluzie, ale komunisticky pohlavari sa nevyhnuli ani Slovanu. Prave spominani Stavaci by o tom vedeli rozpravat. Ta cervena haved bola vsade...
21.8.2019 - 15:19
+2

Dalmatiner1

 

Ale ved to je jasne. Ale ak by zostal nazov Slovana tak ako kedysi bol NV BA tak by som to chcel zmenit. Thats it...
21.8.2019 - 15:24
0

zomi BLOG

 

Plus...Vlastne u teba ma to neprekvapuje, aj ked si tvrdy Slovanista...
21.8.2019 - 15:49
0

zomi BLOG

 

Slavia nevznikla za socializmu. Prave ze vtedy po r.1948 ju premenovali na Dynamo,(spartu na Spartak Sokolovo) az potom ked komunisti videli, ze to nema ich politicky osoh, tak potom nechali im vratit znacku.Ale nechame to tak, lebo vidim ze tato debata k nicomu nevedie...Navyse nemam chut tu viest dejiny Pamati naroda.
21.8.2019 - 15:47
0

Dalmatiner1

 

Ok kazdy pozerame ine hladisko. Slavie a Slovan su v podstate rovnakeho slovneho vyznamu. Inak to vysvetlim. Ak by sa Trencin volal Cervena hviezda TN tak by sa asi premenival ci? A Dukla je pre mna uplne rovnaky nazov...
21.8.2019 - 17:19
0

zomi BLOG

 

Podla mna nie je to rovnaky nazov.Nieco vysvetlujem nizsie.Preto po zmene systemu v spolocnosti Cervenky zmizli a vstupili ŠKP.
Trochu inak.Rusko tiez uz nie je komunisticke, ale zato CSKA a SKA si z tradicie ponechali.Tak isto ako aj Dynama, ktore boli zlozky ministerstva vnutra vo vsetkych soc. statoch.Alebo v Srbsku Crvena zvezda Beograd, ktora vznikla tiez na zakladoch komunistickej Titovej armady.V Madarsku zasa nezanikli Honved, ci Dozsa.A tak to je dalej a dalej v byvalom socialistickom sektore, kde vladli komunisti.Legia, Steaua(aj ked ta je teraz uz v inicialkach.)
21.8.2019 - 18:25
0

Dalmatiner1

 

Pozri dalo by sa o tom diskutovat do nekonecna a myslim celkom zaujimavo. Faktom je, ze je to vysostna volba fanusikov a majitelov Dukly. Ak sa im to paci - nech sa paci . By the way dnes je smutne vyrocie dna kedy opat CSA nepodrzala(hoci aj symbolicky) vtedajsi stat. Bola to smutna organizacia a chvalabohu, ze uz je na smetisku dejin.
21.8.2019 - 18:31
0

zomi BLOG

 

Prave, ze to bolo opat.Nebolo to bohuzial prvykrat.Aj ked nakoniec v historii sme mali potom mnoho hrdinov...Tiez si myslim, ze by sa o tom dalo este dost debatovat,(nie diskutovat ) ale nebol by som rad, keby to zásluhou nepochopenia veci - niekym inym - padlo do nejakej neziaducej roviny, napriklad do takej, ktoru aspon my dvaja si nezelame.Navyse, ked sa to este nevyvija v sportovom duchu.
21.8.2019 - 18:53
0

zomi BLOG

 

Apropo, aky bol rozdiel medzi lidovou armadou a Chemickymi zavodmi,hlavny chlebodarca Slovana, kde vedenie bolo nomenklaturou UV KSS a Meskeho vyboru KSS? Pezlarovi,Lenartovi a inymi pohlavarmi boli podriadeni. A aby si bol pokojny, take a podobne to bolo napriklad aj s VSZ, ci s ostatnymi muzstvami za sociku.
21.8.2019 - 15:59
0

Dalmatiner1

 

Rozdiel bol v tom, ze ceska lidova armada bola silova ozbrojena zlozka. Asi ti to nemusim vysvetlovat. Firma bola firma navyse Dimitrovka z historiou z 19. st ak sa mylim. Samozrejme zo vsetkymi chutovkami co si popisal - myslim, ze som dal jasne najavo, ze tu nie je rozdiel v nijakom klube na SK. Inak ja velmi ocenujem tuto debatu, da sa to aj slusne a temu si uz pamata malokto. Kedze som bol v 79 na lade pri poslednom zapase sezony Slovan vs. Pardubice(samozrejme ako secko) pamatam si celkom dost aj vratane ulohy tych panov co si spomenul...
21.8.2019 - 17:08
0

topska

 

Volkswagen sa premenoval?
21.8.2019 - 15:15
0

Dalmatiner1

 

Nuz vw sa nepremeni”oval ak to nevies. Nebola to firma nsdap pokial viem...
21.8.2019 - 15:20
0

topska

 

Hadam som trafil podstatu ako to myslis. Nebol to ale statny podnik v tej dobe? Nieco sa mi mari...
21.8.2019 - 15:43
0

Dalmatiner1

 

Nebol to podnik wermachtu.
VW ma specialny statut aj dnes, existuje dokonca zakon o tom. Ani som si nie isty ci bol statny, zbrojarske firmy boli sukromne v Nemecku aj za 2.sv. vojny
21.8.2019 - 15:46
0

zomi BLOG

 

Bratia Stastni maju na to dovody a to je ich slobodne rozhodnutie.Napriklad Marian sa vyjadril, ze ak mu niekto zo Slovana a SZLH sa vyjadri ze preco bol po odchode bratov perovany a bol v nemilosti... Mozno stacilo ospravedlnenie a netvarit sa v Slovane a na zvaze, ze oni tam vtedy neboli.Marian by to mozno prijal.Peter, v SSSH bol, ba aj mal vyveseny dres na stadione, ako v galerii Slovana, ale potom ho dal stiahnut zo znamych dovodou pre pru so Sirokym, ked do toho Peťko dal aj politiku...Inak, v hokejovej sieni Ceskeho hokeja obaja bratia su... Dalsie detaily tu nebudem rozoberat, lebo to su na debatu inde...
21.8.2019 - 13:59
0

Dalmatiner1

 

Ja teda nie som si isty na 1000 %, ale myslim ze zrovna Marianov dres pod strechou je. Ale vidis hlava blba, ruku do ohna by som teraz za to nedal hocijak tuho spominam...
21.8.2019 - 17:11
0

Dalmatiner1

 

Marian je pod strechou spomenul som si.
21.8.2019 - 17:15
0

Pepe#27

 

Marian tam je. Stanley nie.
21.8.2019 - 17:22
0

zomi BLOG

 

Mozno uz privolil, aby tam jeho dres bol vyveseny, (na odbojaroch som uz davnejsie nebol...), ale v SSSH stale nie je.Alebo mi nieco uslo?
21.8.2019 - 18:29
0

Aladár Miazga

 

Drvivá väčšina tých hráčov už v Slovane bola. No a prečítaj si vyhlásenia iných bývalých hráčov Slovana ako si pochvaľujú zázemie v klube. Ako je/bolo o nich ( ak si odmyslíme chýbajúce výplaty ) postarané. Aká atmosféra vládla, ako je Slovan TOP destinácia. Jediné, zvýrazňujem JEDINÉ negatívum boli meškajúce platy.
19.8.2019 - 23:56
0

intel555

 

Slovan napriek veľkému finančnému trápeniu v minulých rokoch nemal žiadny problém získať hráčov pre novú sezónu a je medzi nimi veľa známych mien. Prečo hráči stále chodia do problémových klubov? Nemajú na výber?

Rozdelil by som to do dvoch rovín. Slovan je značka a hráči podľa mňa veria, že sa mu finančné problémy podarí vyriešiť. Určite v tom zohral rolu aj generálny manažér Juraj Bakoš, ktorý pozná veľa hráčov, aj ja som s ním mal dobrú skúsenosť v Košiciach. Pri ostatných kluboch je to často len viera a nádej.
20.8.2019 - 7:43
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 15.9.2019 02:58
TímZSkóreB
1.Nitra311:56
2.B. Bystrica28:46
3.Miškovec39:76
4.Slovan311:96
5.Michalovce39:76
6.Zvolen310:96
7.Košice36:56
8.Budapešť312:124
9.Trenčín24:43
10.N. Zámky28:83
11.Poprad310:112
12.Detva38:130
13.L. Mikuláš32:140
TímZVVPPPPSkóreB
1.Bratislava 3300017:69
2.Martin220007:26
3.Sp.Nová Ves3200112:96
4.Dubnica220009:66
5.Žilina310029:93
6.Trnava210017:83
7.Levice210016:93
8.Skalica200024:80
9.Topoľčany200024:80
10.P.Bystrica200023:90
11.SR 18100012:60
Aktualizované: 18.9.2019 12:31
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4301024:1310
2.Poprad4300124:119
3.Dukla4300114:69
4.B. Bystrica3200112:66
5.Martin3200111:86
6.Zvolen3200114:166
7.SR 185200314:196
8.Slovan5110316:255
9.Košice4101219:184
10.Žilina310027:112
11.Skalica400047:290
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
TímZVVPPPPSkóreB
1.Nitra4310022:1011
2.Slovan4201119:137
3.Trnava2200010:46
4.Dukla4200214:106
5.Košice211006:35
6.Žilina210109:54
7.Poprad210105:34
8.Martin201017:92
9.Spišská201013:52
10.L. Mikuláš201015:92
11.Skalica200113:61
12.Púchov410129:171
13.B. Bystrica200025:110
14.Michalovce200022:140
Aktualizované: 16.9.2019 02:38
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
4Jokerit Helsinky62325019197-16480
5Dynamo Moskva62276023153-13972
6HK Soči62199024145-15566
7Spartak Moskva62217026156-15864
8HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
9Dinamo Riga62188026129-15562
10Severstal Čerepovec62149034124-17851
11HC Dinamo Minsk62152037119-18042
12HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
2Barys Astana622810014190-14986
3Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
4Avangard Omsk622910018177-13383
5Ak Bars Kazaň62344018165-13982
6Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
7Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
8Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
9HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
10Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
11Admiral Vladivostok62185034139-17651
12Red Star Kunlun62191031142-19051
13Amur Chabarovsk62173033126-17549
Aktualizované: 18.9.2019 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1CSKA Moskva62431009191-75106
2SKA Petrohrad6245408209-80103
3Avtomobilist Jekatěrinburg62398014191-12595
4Lokomotiv Jaroslavl62346016159-11886
5Barys Astana622810014190-14986
6Metallurg Magnitogorsk62356019182-13284
7Avangard Omsk622910018177-13383
8Ak Bars Kazaň62344018165-13982
9Jokerit Helsinky62325019197-16480
10Dynamo Moskva62276023153-13972
11Salavat Julajev Ufa62247021158-14072
12HK Soči62199024145-15566
13Torpedo Nižnij Novgorod62207025176-19364
14Spartak Moskva62217026156-15864
15HC Viťaz Moskevská oblast62235027134-16963
16Dinamo Riga62188026129-15562
17Traktor Čeljabinsk62189031102-15158
18HK Sibir Novosibirsk62195032148-19254
19Neftěchimik Nižněkamsk62158033130-16452
20Admiral Vladivostok62185034139-17651
21Red Star Kunlun62191031142-19051
22Severstal Čerepovec62149034124-17851
23Amur Chabarovsk62173033126-17549
24HC Dinamo Minsk62152037119-18042
25HC Slovan Bratislava62105044101-21333
Aktualizované: 18.9.2019 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Calgary Flames8245525289-227107
2San Jose Sharks8238827289-261101
3Nashville Predators8238929240-214100
4St. Louis Blues8236928247-22399
5Winnipeg Jets8238930272-24499
6Vegas Golden Knights8236732249-23093
7Dallas Stars8236732210-20293
8Colorado Avalanche8233530260-24690
9Arizona Coyotes8230935213-22386
10Chicago Blackhawks82241234270-29284
11Minnesota Wild8233436211-23783
12Vancouver Canucks82221336225-25481
13Anaheim Ducks8227837199-25180
14Edmonton Oilers82241138232-27479
15Los Angeles Kings8222942202-26371
Aktualizované: 18.9.2019 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82491316325-222128
2Boston Bruins82381124259-215107
3Washington Capitals8239926278-249104
4New York Islanders82371127228-196103
5Toronto Maple Leafs8240628286-251100
6Pittsburgh Penguins8237726273-241100
7Carolina Hurricanes8239729245-22399
8Columbus Blue Jackets82371031258-23298
9Montreal Canadiens8237730249-23696
10Florida Panthers82261032267-28086
11Philadelphia Flyers8228937244-28182
12New York Rangers8223936227-27278
13Buffalo Sabres82211239226-27176
14Detroit Red Wings82201240227-27774
15New Jersey Devils8224741222-27572
16Ottawa Senators8223647242-30264
Aktualizované: 18.9.2019 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 18.9.2019 16:07

Bleskovky

Servette Ženeva - ZSC Lions 3:0 vo švajčiarskej lige

Výsledky utorkových zápasov švajčiarskej hokejovej ligy: SC Bern – HC Ambri-Piotta 4:1, EHC Biel – SC Rapperwil-Jona Lakers 0:1 pp, SCL Tigers – HC Fribourg-Gotteron 3:2, HC Lugano – HC Davos 2:3, HC Servette Ženeva – ZSC Lions 3:0, EV Zug – HC Lausanne 5:6
včera o 22:19 - TASR

Oskarshamn - Leksands 4:1 v 2. kole švédskej ligy

Hokejisti Leksandsu v zostave so slovenským útočníkom Marekom Hrivíkom prehrali v utorok v zápase 2. kola švédskej hokejovej ligy na ľade IK Oskarshamn 1:4. výsledky: HV-71 - Frölunda HC 3:2, Linköpings HC - Brynäs IF 4:3 pp, Malmö Redhawks - Rögle BK 3:4, Örebro HK - Lulea HF 2:1, IK Oskarshamn - Leksands IF 4:1, Skelleftea AIK - Färjestad BK 3:1, Vaxjö Lakers HC - Djurgardens IF Hockey 3:5.
včera o 21:30 - TASR

Konecny pokračuje v drese Philadelphie

Kanadský hokejový útočník Travis Konecny, ktorý mal štatút obmedzeného voľného hráča, podpísal s vedením klubu NHL Philadelphia Flyers nový šesťročný kontrakt. "Letci" mu každú sezónu vyplatia v priemere 5,5 milióna dolárov.
včera o 08:50 - TASR

Boeser podpísal s Canucks nový trojročný kontrakt

Americký hokejista Brock Boeser sa ako obmedzený voľný hráč napokon dohodol s klubom NHL Vancouver Canucks na novom kontrakte. Dvadsaťdvaročný krídelník krátko po otvorení predsezónneho kempu našiel spoločnú reč s predstaviteľmi "kosatiek" a podpísal trojročnú zmluvu na 17,625 milióna dolárov.
včera o 08:36 - TASR

Hráčmi týždňa Kovář, Virtanen a Bikmullin

Hráčmi týždňa v Kontinentálnej hokejovej lige (KHL) sa stali brankár Jakub Kovář z Avtomobilistu Jekaterinburg, obranca Jesse Virtanen z Traktora Čeľabinsk a útočník Rafael Bikmullin z Neftechimiku Nižnekamsk.
16.9.2019 13:55 - TASR

Obranca McAvoy pokračuje v Bostone, podpísal 3-ročnú zmluvu

Klub zámorskej NHL Boston Bruins predĺžil zmluvu s 21-ročným americkým obrancom Charliem McAvoyom. Nový trojročný kontrakt vynesie mladému zadákovi celkovo 14,7 milióna dolárov. Klub o tom informoval na oficiálnej stránke.
15.9.2019 21:56 - TASR

Krefeld - Augsburg 3:4 pp v nedeľnom zápase DEL (2)

Hokejisti Bremerhavenu zvíťazili v nedeľnom domácom zápase najvyššej nemeckej súťaže nad Berlínom 5:0. DEL - výsledky Bremerhaven - Eisbären Berlín 5:0, Wolfsburg - Schewnningen 5:3, Iserlohn - Straubing 2:3 pp a sn, Krefeld - Augsburg 3:4 pp, Mníchov - Düsseldorf 3:2, Mannheim - Kolín nad Rýnom 1:2 pp, Ingolstadt - Norimberg 1:5.
15.9.2019 21:29 - TASR

Spurgeon predĺžil zmluvu s Minnesotou o sedem rokov

Klub zámorskej hokejovej NHL Minnesota Wild sa dohodol so svojim obrancom Jaredom Spurgeonom na predĺžení zmluvy o ďalších sedem rokov. Hodnota nového kontraktu je 53 miliónov dolárov. Dvadsaťdeväťročný Kanaďan sa stal najdrahším hráčom v histórii Wild, prekonal aj Zacha Pariseho a Ryana Sutera.
14.9.2019 22:07 - TASR

Lugano - Lausanne 2:5 v úvodnom kole švajčiarskej ligy

Hokejisti Lausanne zvíťazili v piatkovom zápase 1. kola švajčiarskej ligy na ľade Lugana 5:2. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 3:4, Bern - Rapperswil 6:3, Biel - Fribourg 3:1, Langnau - Ženeva 1:3, Lugano - Lausanne 2:5, Zürich - Davos 6:3.
13.9.2019 22:12 - TASR

Norimberg - Mannheim 1:4 v piatkovom zápase DEL

Nemecký hokejový majster Mannheim vstúpil úspešne do novej sezóny DEL. V piatkovom zápase zvíťazil na ľade Norimbegu 4:1. DEL - výsledky Augsburg - Mníchov 1:2, Düsseldorf - Bremerhaven 0:1, Eisbären Berlín - Wolfsburg 4:1, Kolín nad Rýnom - Iserlohn 2:3 pp, Norimberg - Mannheim 1:4, Schwenningen - Ingolstadt 4:10, Straubing - Krefeld 4:3 pp.
13.9.2019 22:05 - TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

20. 09. 2019
L. Mikuláš - N. Zámky o 17:00
B. Bystrica - Košice o 17:30
Michalovce - Poprad o 17:30
Trenčín - Slovan o 18:00
Budapešť - Detva o 18:00
Nitra - Miškovec o 18:00

Odohrané zápasy

17. 09. 2019
MiškovecMichalovce
4:1REPORT
SlovanN. Zámky
6:7REPORT
NitraL. Mikuláš
6:0REPORT
PopradBudapešť
6:5 PPREPORT
DetvaZvolen
5:6REPORT
KošiceTrenčín
3:2REPORT

Najviac bodov

János VasMIS8 bodov
2.Vandane D.MIS5
3.Langkow C.MAC5
4.Dalhuisen M.MIC5
5.Stupka V.NZA4

Najlepší strelec

Davis VandaneMIS5 gólov
2.Stupka V.NZA4
3.Langkow C.MAC4
4.Jääskeläinen J.BBY3
5.Bondra R.SBA3

Najlepší brankár

Miklós RajnaMIS93 perc
2.Trenčan A.MIC89.71 %
Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
Peter Bohunický - hokejová škola