Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Viťaz bol dopredu víťaz, Hrivík sa na európsky hokej teší

Odchovanec žilinského hokeja Marek Hrivík patril medzi najviac vytrvalých Slovákov, ktorí verili, že sa adekvátne presadia v NHL. V 26 rokoch po sezóne ovplyvnenej zraneniami ale nabral smer KHL. Získal ho Viťaz Podoľsk. Po pôsobeniach na farmách N.Y.R či Calgary okúsi chuť európskeho klubového klubového hokeja.


Kedy bolo pre vás jasné, že sa vrátite do európskeho hokeja?

„Ja som sa vo februári zranil a už vtedy som hovoril, že do konca sezóny ani nechcem hrať. Snažil som sa pripraviť na odchod do Ruska.“

Takže už vtedy ste uzavreli možnosť ďalšieho zámorského pôsobiska?

„Viac-menej áno.“

Sklamalo vás niečo v Calgary?

„Mal som hlavne veľa zranení, viac som nehral ako hral, to bolo určite najväčšie negatívum sezóny. Samozrejme, že som aj čakal, že po kempe zostanem v prvom tíme, ale musel som ísť znova do AHL. Bol som tam zranený, to ma vtedy ubrzdilo.“

Čo nakoniec rozhodlo v prospech ponuky z Podolska?

„Mali o mňa najväčší záujem a dohodnuté to už bolo dosť skoro. Keďže som bol zranený, ani ja som už nechcel príliš vymýšľať. O ich serióznom záujme som vedel už dlhší čas. Radšej pôjdem do klubu, ktorý má o mňa veľký záujem ako do iného väčšieho klubu za viac peňazí, ale s menším počtom príležitostí.“

Cítite sa definitívne lepšie ako center?

„Určite áno.“

Aj vás tam berú na tú pozíciu?

„Áno.“

S výnimkou MS 2014 ste na európskom ľade nehrali 10 sezón. Tešíte sa na prechod?

„Bude to zaujímavé, uvidíme. Osobne si myslím, že mi to bude vyhovovať viac ako úzke zámorské plochy. Nemyslím si, že by mi to malo uškodiť, skôr naopak.“

Populárna je aj Škandnávia, pre vás to nebolo lákavé?

„Mojou prioritou bola KHL a určite klub v Rusku. Iné ani nebolo v hre, možno ešte náznakom Švajčiarsko, ale preferoval som Rusko.“

Interes Slovana ste nezachytili?

„Možno aj nejaký záujem bol, ale ten Podolsk som riešil od začiatku, vlastne som sa na nič iné ani nezameriaval.“

Vnímate to tak, že sa vám definitívne začína európska časť kariéry?

„Možné je všetko, uvidíme. Podpísal som dvojročnú zmluvu a nechám sa prekvapiť.“

Kedy sa chystáte do Ruska?

„V sobotu sa začína prípravný kemp, na Slovensku som posledný týždeň.“

Azbuku poctivo študujete?

„Vôbec nič, ruština mi nič nehovorí.“

O zázemí klubu ste zbierali informácie?

„Mám dobré referencie od českého obrancu Vojtu Mozíka. Veľmi si pochvaľoval celé zázemie okolo klubu, komunikácii s trénermi i vedením, výplaty nemeškajú. Musím sa priznať, že aj jeho dobré skúsenosti uľahčili moje rozhodnutie.“

Z Európy ste predsa len viac dostupný aj pre reprezentáciu. Bude aj domáci šampionát výzvou do ďalšej sezóny?

„Som sám zvedavý, ako to bude s mojou hrou. Pol roka som nehral zápas, takže ani neviem, v akom budem štádiu, keď prídem do Ruska. Ale keď bude šanca na reprezentáciu, určite prídem rád. Nereprezentoval som dosť dlho.“

Fyzicky ste sa po zranení stihli pripraviť?

„Myslím si, že áno. Trénoval som skoro dva mesiace, teraz je tam mesačný kemp, mal by som všetko doladiť.“

Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


Gargamel123

 

A na play off sup sup: do Ziliny.
Obecny rozpocet to zatiahne.
2.7.2018 - 18:32
+4

Tricko30

 

Nie pojde do kosic na play off na 4 zapasy sa mu to oplati
2.7.2018 - 20:55
+9

K1NG01

 

Hej no oplatí lebo v Žiline si play off nezahrá lebo žílina ani do play off nepostúpi
2.7.2018 - 21:33
+8

Gargamel123

 

Huyu: ty nechapes pisanemu textu.
3.7.2018 - 1:30
0

Dzunkes

 

na jeho mieste radsej Finsko alebo Svedsko...
3.7.2018 - 10:03
0

blesk93

 

Sám som zvedavý ako sa mu bude dariť. Držím mu palce. Slovanu v nasledujúcej sezóne moc neverím, navyše určite klesne aj návštevnosť. Škoda Zimana, bol to konečne dôveryhodný človek v Širokého spoločnosti. Nevadí, snáď sa aspoň uchytí nejaký slovenský mladicek. Dlhy tam boli a aj budú.
2.7.2018 - 19:43
+4

braniiislav

 

Azbuka: Odpoved na otazku, ci sa uci aspon azbuku, vela prezradza o jeho pristupe. Ked sa nie je ochotny naucit ani čitat v krajine kde stravi roky, tak to je smutne. Pripomina mi to Kulhu a jeho "30% staci na extraligu". Tam je rozdiel medzi velmi talentovanymi chalanmi a uspesnymi chalanmi, co naplno vyuzili svoj talent. Marek takym bohuzial nie je.
2.7.2018 - 20:43
+9

Sunkafit

 

Preco by sa mal ucit tu hatlaninu ked mu tam budu hovorit vsetko anglicky?
2.7.2018 - 20:46
+16

Ottawa38

 

Rustina nieje hatlanina. V podstate je to lahky jazyk.
2.7.2018 - 20:53
+3

zahorak009

 

To fakt? Hatlaninu? Či chceš, či nie, je to jeden zo svetových jazykov, ktorým sa dohovoríš v dosť krajinách(nielen v postsovietskych či postkomunistických). A keďže slovenčina a ruština sú si podobné a majú mnoho skoro identických výrazov, tak by si mohol vysvetliť, prečo tu komunikuješ podobnou hatlaninou. A podľa možnosti v nejakej "nehatlanine"...
2.7.2018 - 20:58
+28

Sunkafit

 

Je to uplne jedno ucit sa nic nemusi
2.7.2018 - 21:20
+5

moke19

 

všetko, čo vieš sa môže zísť, ale pre Teba je zrejme pozitívom nevedieť ako vedieť
3.7.2018 - 7:15
+5

Sunkafit

 

Ja viem toho dost o to sa nebol....ja hovorim ze nic sa ucit nemusi
3.7.2018 - 9:32
0

zahorak009

 

Ale jasne,že nemusí.Veď tam bude hovoriť inou hatlaninou...
3.7.2018 - 10:52
0

Sunkafit

 

Presne tak
3.7.2018 - 11:14
0

HeyYou

 

jazyk okupantov je ako temna rec mordoru, kde zaznie, trava nadlho neporastie.
2.7.2018 - 21:44
+20

Ottawa38

 

Nemcinu ovladas?
2.7.2018 - 21:52
+6

HeyYou

 

chceš si so mnou trochu zašprechtiť?
2.7.2018 - 21:55
+2

Ottawa38

 

A preco sa tvoj Slovan drzi tej okupantskej khl?
2.7.2018 - 21:54
+5

Byron

 

Lebo USA je bohovsky mierumilovná krajina...
3.7.2018 - 7:37
+1

Tino

 

pyta: sa american rus robotnika kolko zaraba, ruz sa zamysli scervenie a hovori no a co a vy ste vrazdili indinanov ..to ako nic v zlom byron ale z toho mnozstva of topic reakcii je tvoja absolutna TOP
3.7.2018 - 7:54
+24

Byron

 

Málo potom vieš o vojenských aktivitách amíkov.
3.7.2018 - 9:25
0

Deividson.

 

Nepochopil si, nevadí.
3.7.2018 - 9:27
+10

Tino

 

nerobim poradcu: v pentagone, bielom dome ani langley...takze ano vieme malo v podstate nic, zda sa ze ty si informovany lepsie ...asi ti nema vyznam opakovane, resp inac pisat ze reagujes nezmyselne...co?
3.7.2018 - 10:11
+6

Gargamel123

 

3.7.2018 - 10:59
0

moke19

 

amíci so svojimi základňami nie sú okupanti?
3.7.2018 - 7:16
+5

Tino

 

amici : nas niekedy okupovali? z kontextu je hadam zrejme ze je rec o hrivik a rus...na toto naraza hey you co stym preboha maju americania ich zakladne?
3.7.2018 - 7:57
+4

moke19

 

nič, iba tiež chcú byť všade, kde o niečo ide a rovnako to bolo aj rusmi. Komunistický režim neobhajujem, nikdy som komunista nebol, ale dnešné rusko je iné
3.7.2018 - 14:14
+1

Tino

 

ale ako to suvisi: s tymto?...tu je hadam kontext jasny typek napise ze rus su okupanti a ty reagujes ze aj amici su okupanti....chyba mi suvislost...okrem toho ze je dnesne RUS ine je len tvoja viera , RUS zahranicna politika je identicka ako za cara , komanca tak aj dnes a bude este hodne dlho...v RUS vladnu komunisti, to ze predstieraju demokratov a kapitalistov je len pragmatizmus viac im z toho kapne....ty mozes verit ze su ini,mozno su, ktoho vie co maju v hlavach realne ako uvazuju, co chcu... na urovni vysokej politike si takyto luxus dovolit nemozme.
3.7.2018 - 14:41
+1

moke19

 

-súvislosť je tá, že je to pravda,
-dnešné rusko je naozaj iné, osobná skúsenosť dlhoročnej spolupráce z ich firmami,
-zahraničná politika je všade taká, akú históriu má, ten-ktorý národ za sebou, v amerike to začalo vyhladzovaním pôvodného obyvateľstva až po uchopenie moci pár rodinami, a v rusku, ako píšeš identická ako za cára, ale ten sa nehrabal otročiť-vyhladzovať iné krajiny,
- komunisti vládnu aj u nás, mne je to jasné,
- tú poslednú vetu, ak budeš mať čas, my vysvetli
3.7.2018 - 17:31
+1

Tino

 

uz nepisme: o amerike plz pride mi to minimalne zmatocne ale viac nez to nezmyselne...ak sai myslis ze su rus ini aj napriek tomu ze im kontinualne vladnu komunisti tvariaci sa ze su nieco ine mno tak smola s tym nic nenarobim ver kludne ja verim ze nas stat neriadia ludia zaveseni na nejakej nezmyselnej viere ze sused ktory si u nas uplatrnoval opakovane volu a ostala po nom spust sa uz polepsil...ked nic tomu ze sa tak stalo nenaznacuje
3.7.2018 - 21:43
+2

Nemehlo

 

sa tu bavi o jazykoch, neviem o tom ze by americania mali vlastny jazyk.
3.7.2018 - 9:05
0

Tizo BLOG

 

hatlaninou su ti diskusni Ovechkinovia a Khudobinovia. deti okolo rustiny ani nepresli a navyse im medialna propaganda tlaci do hlavy nenavist k vsetkemu ruskemu...a potom mas hlasky o hatlaninach ci podobne kraviny.
2.7.2018 - 23:58
+9

Nemehlo

 

To nie je nenavist k vsetkemu ruskemu. Proste Rusko nie je krajina kde by niekto chcel ist zit, oplati sa to tak futbalistom a hokejistom, este mozno niektore odvetvia vyskumu. Ale nepoznam nikoho kto by tam siel brigadovat na leto, alebo umyvat riad. Mozno to bude priemernym platom a zivotnou urovnou mimo moskvy a vacsich miest. A v moskve mas na druhej sttrane vsetko predrazene.
3.7.2018 - 9:07
+1

Tino

 

ja by som: obdivovvatelov RUS rozhodne neodhovaral, nepresviedcal....kludne nech tam idu zit,lebo bud pojdu oni tam alebo nam RUS a vsetko co s tym suvisi aj s maniermi privlecu tu na SVK...ist na poznavacku do petrohrad, moskva, jekaterinburg je ine ako tam ist pracovat a zit ...ale to je ine asi vsade, turistika je do pozlatka zabalena lehce prekrutena realita.
3.7.2018 - 9:18
+1

Nemehlo

 

Opat sa budeme bavit my s podobnymi nazormi a chlapci si uz ulohy splnili a budu tisko. Paci sa mi ako tvrdia, ze sa pchame usa do riti a pritom pouzivaju tie iste veci z USA ako kazdy.
3.7.2018 - 9:23
0

Lukash_ke

 

nechcem sa vmiesavat do vasich imperialnych vojen ale toto je dost smiesny argument
3.7.2018 - 10:05
0

Tino

 

zlozita debata: zamotas sa v nezmysloch, lebo toto je o iluziach nie o realite...my chceme byt bratmi, sestrami,sudruhmi a priatelmi budujeme panslovanske spolky...kraviny pre luzu ako oblbovacka ked nemas co ponuknut hras na emocie ...v politike nic take nefunguje kazdy si kruto hladi svojho toto mame robit aj my, kto to hra na nejake bratstva sprosto klame, ale vysvetli malym ludom ze su oblbovani, oni tymto kravinam verili od detstva....takto to musi byt , lebo inac sa im rozsype ich maly svet ....my mame byt na tej strane ktora je bohatsia, prosperujuca, pri ktorej sa mi zvezieme a dava nejake benefity navyse z pohladu jednotlivca napr. obcianska spolocnost,ludske vymozitelnost prava...kto chce chape tiez ze SVK je v zone kde si uplatnuje volu RUS , nie su to len slovicka svoju volu si tu konkretne aj silou uplatnovali a opat budu ak im to dovolime, jediny sposob ako im to stazit alebo ich rovno zastavit je najst si niekoho ineho silneho.....nie je to idealny svet , ale takto proste funguje, nejaka nezavislost, neutralita su bludne predstavy lumpenproletariatu ,my si musime vybrat, kto z tych silnych ku ktorym sa pridame, resp koho budeme podporovat nam dava viac z koho mame vacsi uzitok.....
3.7.2018 - 10:06
+5

HeyYou

 

..zrovna bude za chvilu sviatok cyrila a metoda, minuly rok boli na devine pri tejto prilezitosti oslavy, kde fico pozvazal za nase prachy z celeho slovenska roznych sudruhov, prekrucacov historie, panslavistov, kremlofilov a podobnu čvargu, vidiet ich takto nazivo pokope je naozaj velmi frustrujuci zazitok, cokolvek ine je lepsie ako buducnost, ktoru by urcovala takato luza.
3.7.2018 - 10:51
+3

Tino

 

je to frustrujuce: ale dristy ktore davaju zaberaju...s tym sa neda nic robit , zaroven agendu zivia ludia sluziaci zaujmu ktory tieto temy potrebuje, mali ludia su len komparz, vata ...vybavovat treba tychto ludi a malym ludom trpezlivo hovorit ze na tejto planete to nikdy nefungovalo a fungovat nebude cez bratstva, lasku, srdiecko a podobne nezmysly. ...realny svet je tvrdy pragmatizmus, cynizmus, kalkul , zistnost a v tomto nasa schopnost manevrovat, viezt sa a byt tam kde sa dari, kde prosperuju....bud tak alebo sme na druhej strane, nic ine nie je a nebude.
3.7.2018 - 11:07
+1

zahorak009

 

Nuž nič nieje čisto čierne alebo biele.Vždy je tam dosť šedého,dalo by sa povedať,že veľká väčšina.
3.7.2018 - 10:59
0

Tino

 

suhlasim: a rata sa len to ako sme schopni v tomto priestore manevrovat...toto nie je priestor pre emocie tie mozeme mat na urovni rodiny, komunalu...s privretymi ocami mozno na urovni statu...kto operuje cimkolvek inym ako pragmatizmus napr to hra na emocie je podvodnik ktoreho zamer bude s 99% istotou spinavost do ktorej nas chce zavliect.
3.7.2018 - 11:12
+1

Gargamel123

 

:tliskaaam:
3.7.2018 - 11:02
0

Tizo BLOG

 

cize budeme na tej strane aj za cenu toho ze ostatnym nicime zivot? vid nase angazovanie v Iraku v rozpore s medzinarodnym pravom? obcianska spolocnost, vymozitelnost prava...neurcite pojmy, ktore sa daju tvarovat ako si zmyslis. krasne je to vidno hlavne v poslednej dobe kde akakolvek forma nesuhlasu je uz pomaly na basu. ale zi dalej sen o zapadnej demokrature. a k tomu silnejsiemu. prirovnam to k base. ak nechces aby ta niekto natiahol v sprche tak ochotne das inemu aby ta ochranil?
3.7.2018 - 22:01
0

Tino

 

jo : nie je to na zapade idealne ja netvrdim ze tento svet je idealny , psusta kompromisov, horkych prekusnuti presne tak to funguje...vyssie pisem ze rus si treba zazit nie na vylete zit tam az potom ak ti to mysli ocenis kdezijes ak tebe nechyba obcianska spolocnost tvoj problem pre mna je to zaklad absolutny zaklad od ktoreho sa odvija moja tvoja, nasa sloboda a vsetko ostatne rozumies ze to vidis inac newbudem ta presviedcat je to tvoj problem...slobody ako ich mame unas vratane sloboda slova ktorej aa ak to dobre chapem domahas lebo je utlacovana prenasledovana je zaujimavy argument..v rus nic take nemas sloboda slova aku ju pozname my u nich neexistuje tu si mozu blazni vypisovat bludy do aleluje max ich zmazu v rus ta presvedcia aby si prestal pista, zmiznes alebo skapes...nie je to u nas dokonale lebo co je dokonale vzdy sa najdu blazni ochotni a schopni deformovat cokovlek len preto ze to robit mozu , ak veris ze je to so slobodami mimo zapadny svet lepsie ... nic s tym nenarobim iba sa mozem podivit kde si ktomu prisiel...budeme zit bud v rus svete s ich maniermi alebo na druhej strane inu moznost nemame nitko sanas pytat nebude a neda nam na vyber kto ti tvrdi opak klame ti
3.7.2018 - 23:49
+3

Tizo BLOG

 

paneboze to su take kecy. vies rusky? ovladas jazyk? otvor si noviny a citaj. a nebluzni o zmiznutych. obcianska spolocnost u nas neexistuje. tu sa ludia nevedia dohodnut na rekonstrukcii bloku. o nejakom politickom povedomi nehovoriac. uz pomaly 30 rokov tu bacuju grazli jeden za druhym a vsetko je ticho resp. aroganciou sa prisposobuje vrchnosti. nemame na to rovnaky nazor ani mat nebudeme. to je presne to o com som pisal. ty si otvoris SME. precitas si prochazkovej vyplod a vezmes to ako pismo svate. pricom pravda tam moze byt tak 1/3. a realita je niekde uplne inde. k zahranicnej politike. naozaj si myslis ze keby sme sa teraz vzopreli zapadnemu diktatu ze nas nechaju tak? nechceme utecencov a uz nam davaju ultimata a idu vymyslat rozne tresty. co keby sme tak zacali robit este vacsiu nezavislu politiku. ver ci nie dopadli by sme ako v 68-mom akurat tanky by nabehli z inej strany. na svete je dost statov ako dokaz co sa stane ked sa postavis zapadnej politike.
4.7.2018 - 20:26
+1

Tino

 

to ze sa nevedia: niekde dohodnut neznamena ze obcianska spolocnost neexistuje, len niektori ludia cislo je irelevantne nie su schopni vyuzivat vyhody ktore im poskytuje obcianska psolocnost, resp su nauceni ze niekto rozmysla a kona na miesto nich...my sme sa na rekonstrukcii dohodli, vytesnili sle bytovy podnik ktory nam nukal svojich konikov aj na rekonstrukciu aj na vymenu vytahov sami si vybavili uver za podmienok ktore su skvele, detto vymenili vytahy tiez s komplet rekonstrukciou ....RUS noviny citam, aj sledujem, ak to sledujes aj ty 1. kanal, RT, ria novosti a nevidis ze ich spravodajstvo je jedna smiesna komedia...asi mame rozdielne ocakavania k kvalite info, prochazkovu citam sem tam, predstava ze som odkazany na jej info je smiesna, ale do rusofilneho sveta zapada dokonale....ze k nam pridu utecenci koli migrantom je blud cela konstrukcia okolo utecencov ako ta nou krmi alternativa a orban, ktory si prihrieva vlastnu polievocku je blud, ale malych ludi ide krmit bludmi tak to robia...jedine co sa nam stane ak sa my nedohodneme na utecencoch bude ze prideme o EU fondy...aj to ak to zahrame dobre len o cast eu fondov ...ty samozrejme mozes verit ze nas koli tomu niekto prepadne , obraz ktory je v tebe ziveny , ktoremu mas verit ta nasmeruje divat sa na vychod.....tam najdes alternativu , nie je to niajk zlozita konstruckcia takto sa s malymi ludmi pracuje storocia, aktualne je to lahsie lebo sposob informovania je efektivnejsi a rychlejsi.
6.7.2018 - 12:31
+2

Tino

 

vyznamny parameter: ktorym sa RUS"meria" je ich zahranicna poltika vo vztahu k EU...davaju si zalezat a netaja sa tym ze fianancuju a podporuju strany s rozkladnym ucinkom, extremistov, pravicovych aj lavicovych, nie z ideologickych dovodov ale rozkladnych ...tych veci ktorymi sa sami identifikuju, resp sa vymedzili ak onepriatel je daleko viac samozrejme, ale toto je parameter ktory je dobre viditelny aj pre bezneho jendotlivca, ktory sa malo, alebo vobec neorientuje ....+ skutocnost ze v RUS stale vladnu komunisti, tie iste kadre ten isty bolševicky odchov, tvariaci sa ze su nieco ine nez komunisti, v tejto situacii je idealizovanie si zaujmov a sposobov RUS smiesne, mozno az slabomyselne
6.7.2018 - 17:11
0

Tino

 

ak : hladas nejaku univerzalnu spravodlivost ktoru uplatnuje kazdy a bezvyhradbe asi zijes v inej realite...neviem o silnej krajine ktora si uplatnuje volu u susedov ktora by bola vyhradne len spravodliva ak ide i presadzovanie vlastnych zamerov ... cize zahranicna politika z nasho pohladu , aby sme si rozumeli ja nepisem ze sa mame na rus vykaslat neobchodovat s nimi nemat tam priatelov a tak podobne pisem ze si musime davat pozor a hrat to na istotu kludne hrakme divadlo zme sme vsetci unisono jednotne zamilovani do rus ale si silnym krytim , lebo len toto sa rata , nic ine...ak si myslis ze zivot spravodlivost slobody prosperita jednitlivcov ako ty alebo ja vo svete rus vplyvu je lepsi , kvalitnejsi napisem ti ze sa tragicky mylis a ty si budes mysliet svoje aj tak my sa pred rus musime mat na pozore lebo volu si u nas uz uplatnovali opakovane aj silou..a urobia to kedykolvek budu mat pocit ze mozu lebo takto to funguje vo velkej politike
4.7.2018 - 0:05
0

HeyYou

 

letna brigada v rusku
hned som si spomenul na starú kelišku: "ješte bych tam chytla nejaky aids"
3.7.2018 - 9:38
+2

Gargamel123

 

3.7.2018 - 11:03
+1

Tizo BLOG

 

vidim tu nenenavist v diskusiach kde ak by si rusa zamenil za inu narodnost tak by si mal na krku paragrafy.
3.7.2018 - 21:56
+1

Sunkafit

 

Peknu diskusiu som rozprudil ale nestretlo sa to s pochopenim...pointa je ze vsetko je hatlanina..a ked prestupi v modernom svete hrac do poriadnej ligy nic sa ucit veru nemusi
3.7.2018 - 9:35
+2

Nemehlo

 

myslim si, ze vacsina ludi pochopila, ze hatlanina = cudzi jazyk v tomto pripade, niektorych to vsak poburilo, lebo si urazil ich prototyp idealneho statu.
3.7.2018 - 9:37
+6

Sunkafit

 

Celkom som sa ale na tom pobavil
3.7.2018 - 9:41
0

zahorak009

 

Ale Nemehlo,ty to máš dajako pomýlené Slovo hatlanina vôbec neznamená cudzí jazyk a ani v tomto prípade.Znamená to skomolenú nezrozumiteľnú reč.A presne tak to šunes aj myslel,keďže vzhľadom na rok narodenia sa už ruštinu v škole neučil a predpokladám že jej nerozumie. To ale neznamená,že ak nehovoríš nejakým jazykom,ktorým iní hovoria,tak to je hatlanina.A je jedno či "gavaria,mluví,šprechujú alebo spíkujú". A to prečo by sa mal či nemal Hrívik učiť po rusky? Nuž je to na ňom,či chce alebo nie. Krásny príklad chcenia sa naučiť jazyk krajiny,kde pôsobí, je Sasu Hovi - v Čechách hovoril po česky u nás po slovensky. Mimochodom,pôjdeš pôsobiť do Ameriky s nemčinou alebo sa naučíš anglicky?
3.7.2018 - 10:48
+2

Tizo BLOG

 

neurazil si idealny stat ale jazyk ktory je pribuznejsi tvojmu viac ako dost.
3.7.2018 - 22:03
0

amaskiea BLOG

 

afektuješ ako echtovný Rus
6.7.2018 - 16:59
0

Sunkafit

 

Ja nemam nic proti Rusku
3.7.2018 - 9:40
0

Tino

 

neprezradza : to vobec nic marek je z generacie ktora o rustinu neskrtla, sam stravil dlhe roku za morom riesil len eng...to ze podpisal kontrakt v rus nezaklada dovod aby sa ucil azbuku oni ho chcuc oni najdu dovod ako sa s nim dohovorit, nejde tam studovat ide hrat hokej...pocas pobytu tam sa na neho cosi nalepi a mozno prdie k zaveri ze koli komfortu sa mu hodi azbuku naucit a mozno nie
2.7.2018 - 21:58
+11

Dynamic

 

Ako slovák sa tu rustinu nauci v podstate sám podvedome(slovanský jazyk).. Aspon ten hokejový žargón... A naucit sa azbuku je otázkou mozno jedného týždňa... Francouz sa za rok naucil celkom v pohode po rusky...
2.7.2018 - 23:18
+1

juromt

 

...: AJ Fero Hossa sa ju skoro podvedome naucil
3.7.2018 - 7:46
+9

moke19

 

mám to video v archíve, Miloš mu pomáhal dpadnem:
3.7.2018 - 17:31
0

Tino

 

ak je: pragmatik nauci sa, cokolvek navyse sa cloveku zide z rozhovoru nemam pocit ze sa nechce ucit...ale aj keby nechcel neznanema to nic on tam ide pracovat v odvetvi kde to nepotrebuje rus a azbuka mu mozu pomoct v beznom zivote v praci to nepotrebuje.
3.7.2018 - 7:49
+1

Sunkafit

 

Presne tak konecne to niekto pochopil
3.7.2018 - 9:37
0

Tino

 

pochopili: to aj ini, aj ti ktori s tebou cirkusuju...resp necirkusuju lebo nechapu
3.7.2018 - 10:21
+1

zahorak009

 

Tak byl tady ten Bill nebo tady ten Bill nebyl?
3.7.2018 - 11:04
0

Tino

 

necirkusuju: nie preto ze nechapu.....oprava koli tebe
3.7.2018 - 13:21
0

Jančo66

 

Posudzovať človeka podľa toho, či sa chce učiť Azbuku alebo nie, je podľa mňa dosť mimo. Osobne Mareka poznám a myslím si, že je to chalanisko, ktorý naozaj na sebe maká a ma ciele. Však dôkazom je aj to, že si zahral v NHL aj napriek tomu, že nebol vôbec draftovaný.
2.7.2018 - 21:18
+25

Gargamel123

 

Len nepochopim: ze preco Rusko...
3.7.2018 - 1:32
0

topska

 

No lebo je to v europe najlepsia liga, ci uz niekto ma Rusko rad alebo nie
3.7.2018 - 2:14
+15

Nitraaa

 

Najlepsia liga v Europe ? Keby to tak bolo nezatvarali by oci pred dlznikmi a neporusovali by pravidla ktore si stanovili ... Mozno prva 5ka muzstiev je TOP a zvysok nema ani na Svedsku a Finsku ligu .
3.7.2018 - 9:28
+4

topska

 

kedze ide do muzstva, kde nemali a nai nebudu mat problemy s platmi ci zazemim, tak sa mozeme bavit o hernej kvalite ligy, muzstiev. A zase neprehanaj. Prva patka len ma na Svedsku a Finsku ligu? No tak sme dodiskutovali lebo to nema zmysel...Pozri sa na statistiky tych hracov v jednej a druhej lige ci skadial chodia do jednotlivych muzstiev tychto lig napriklad legionari.
3.7.2018 - 12:49
+3

Gargamel123

 

Ja sa na to nepozeram politicky a pisem len za seba. Takze nemam pravo ovplyvnovat jeho rozhodnutia. Ale chlapec zil dlhe roky v americi a teraz toto...
Aj napriek tomu mu prajem vela stastia a dufam ze to pre neho dopadne tak ako si naplanoval.
Mne osobne sa paci ako to vyriesil Budaj ale to je zasa uplne ina story no, ma partnerku tam, deticky...
3.7.2018 - 11:12
0

Adrumko

 

no odpovede teda moc konstruktivne nezostrojil.
3.7.2018 - 6:19
+3

Acorgonka

 

pani! rustina a cinstina su jazykmi buducnosti.. velmi blízkej buducnosti takze nespochybnujte vsetci by sme sa ju mali naucit.. a poriadne a cim odbornejsia a technickejsia tym lepsie
3.7.2018 - 7:58
+4

zahorak009

 

Nuž napr. v Taliansku sa na východnom pobreží v pohode dohovoríš po rusky
3.7.2018 - 11:06
0

Acorgonka

 

to neviem ale viem ze kto ovlada plynulu rustinu ma co ponuknut aj bohatym velkym firmam a nech si mysli co chce kto chce rustina este stale hybe a bud hybat svetom a nech sa na to pozeras cez opiku hospodarstva biznisu a politiky cestovného ruchu... je a bude to tak cinstina a japoncina dycha rustine na krk
3.7.2018 - 11:16
+2

Sunkafit

 

Na kazdej dovolenke sa po rusky dohovoris...takmer
3.7.2018 - 11:19
0

zahorak009

 

Na Ischii ruština nebola počuť,zato napr. v Rimini máš jedálne lístky v taliančine a hneď potom v ruštine,nápisy na obchodoch v azbuke a mladí Italianci jedú pa rusky,akoby to bola ich rodná reč.
3.7.2018 - 11:24
0

Rusty7550

 

Ja som sa dohovoril po rusky par týždňov do zadu v Hlohovci Už som počul ruštinu všelikde ale tak toto bola celkom sranda.
3.7.2018 - 12:38
0

Acorgonka

 

globalizacia ! v NR uz potrebujes aj srbochorvatstinu anglictinu dlhe roky francuzstinu nemcinu a o slovenských nareciach ani nehovorim
3.7.2018 - 12:43
0

mladywoody

 

Zanimljivo, u Nitri još nisam pričao srpski ili hrvatski Ale áno, dosť balkánskych Slovákov študuje v NR, BB a BA.
3.7.2018 - 14:05
0

Acorgonka

 

a uz aj robi balkancov Ukrajincov a pod
3.7.2018 - 14:18
0

zahorak009

 

Už vám tam chýba len brnenský hantec.
3.7.2018 - 14:49
+1

Acorgonka

 

a zahoractina.) ked prisla za mnou kamoska zo Stupavy dieta inej kamosky cca5 rocne sa ma pytalo: ta teda je z Holanska?
3.7.2018 - 15:11
+2

Gargamel123

 

Podla mna vychodniarcina, ale paci sa mi aj to ako vypravaju nitrancanky.
3.7.2018 - 11:13
0

zahorak009

 

Pallo myllo vella umyvalla
3.7.2018 - 11:17
0

nitra56

 

Zahorak 009 maš pravdu to je naša reč
3.7.2018 - 11:52
0

zahorak009

 

Ja viem, mal som spolužiakov z Bábu, Jelenca, Zálužia, tak sa niektoré špecifické frázy na človeka nalepia.
3.7.2018 - 12:47
0

Acorgonka

 

ale ty si speci zjav u teba je to ok a pravdu mas v tom ze vychodniarcinu veru zapocujes kdekolvek.)
3.7.2018 - 11:19
0

Tino

 

to je vsetko : pekne a rozumiem aj preco si to myslis...ale biznis je o pragmatizme...ENG je svetovy jazyk nie len preto ze eng a imperialna minulost, pritomnost ale tiez rpeto ze eng je skutocne jednoduchy jazyk ....rustina nam pride lahka, ale ine si mylsia cinania , de, eng, detto sa moze zdta cinanom ich jazyk lahky ale nam sa zda lahsie eng, aj rus....a tak bude svet obchodovat a komunikovat v jazyku ktory je najlahsi, najlepsie dostupny lebo pragmatizmus...ovladanie viacerych jazykov, aj inych ako ENG je skor infividualny benefit, pomaha to predat sa jednotlivcom
3.7.2018 - 11:24
0

Acorgonka

 

hej rozumiem... nechapem vsak potom ale dopyt po tom jazyku... infividualny benefit ved presne o to ide, mna moc nezaujima co si cinan mysli o rustine mna zaujima to ako sa viem uplatnit a ci viem vyuzit to co sa mi ponuka alebo ci budem doma revat ako mi je blizene a ako sa mam zle a ako je to vsetko na prd a podobne chapes ?....a presne o to ide... aj hrivik chce vyuzit sancu a presadit sa
3.7.2018 - 11:32
0

Tino

 

nedokazem: posudit aky je ten dopyt, urcite existuje a motivom je imho nie presvedcenie ze raz budu cina rus top1 globalny komunikacny prostriedok ale individualny benefit, potreba predat sa tak ze viem viac ako konkurencia a to co viem mi v biznise pomoze
3.7.2018 - 12:42
0

Acorgonka

 

proste v dobe globalizacie netreba nic skatulkovat ani vychodne ani zapadne ani jazykovo potom si uz len treba utriedit myslienky co ti vyhovuje a s cim sa stotoznis a vybavene
3.7.2018 - 12:49
0

Tino

 

ano: treba s rozumom nie srdcom, laskou a tak podobne to su kecy podla ktorych poznas podvodnika.
3.7.2018 - 13:20
0

Acorgonka

 

ale nie uplne... pretoze hodnoty, kulturu a to co si ctis ti predsa nik nevezme
3.7.2018 - 13:30
0

Tino

 

ale to : co ctis k tomu si sa hadam dopracovala rozumom...na "srdce" sa apeluje ked chybaju ine moznosti...a my sa mame riadit rozumom si myslim, srdce mame uzky okruh ludi ktorych pozname doverujeme, srdce nema co v politike ktora je anonymna v konecnom dosledku co robit.
3.7.2018 - 13:56
0

Acorgonka

 

preto bolo na uvod : ale nie uplne
3.7.2018 - 14:04
0

Zkubydu

 

Vidim ze ste boli asi viaceri dlho na slniecku...: toto je ozaj diskusia hodna diagnozy "Upal" Pranic spolocne s hokejom a uplne od veci argumentacie... Este ze sa nezapajam!
3.7.2018 - 11:21
+5

Sunkafit

 

3.7.2018 - 12:12
0

Nemehlo

 

Dakujeme ze si sa nezapojil, zapojenim.
3.7.2018 - 12:21
+12

Lokomotiv

 

Presne tak, ťažko sa to číta. Ja sa tiež radšej nezapájam... Aha vlastne teraz som sa zapojil, ale to iba nechtiac takže sa to neráta.
3.7.2018 - 15:12
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Európska Univerzitná Hokejová Liga

Play-Out

1.Liptovský Mikuláš12901253:2628
2.Detva12610544:3320
3.Michalovce12321630:4714
4.Skalica12301826:4710
Aktualizované: 23.9.2018 05:09
TímZSkóreB
1.Košice524:915
2.N. Zámky519:712
3.L. Mikuláš414:99
4.Trenčín412:97
5.B. Bystrica412:157
6.Zvolen313:66
7.Nitra415:126
8.Poprad412:126
9.Detva512:166
10.Miškovec518:236
11.Budapešť49:144
12.Žilina516:233
13.SR 20610:310
TímZVVPPPPSkóreB
1.Martin4301016:1010
2.Michalovce3300016:29
3.Skalica3210016:58
4.Bratislava3201017:57
5.Sp.Nová Ves3120012:77
6.Dubnica3101113:134
7.P.Bystrica301209:104
8.Prešov4100313:143
9.Humenné301028:132
10.Topoľčany301024:102
11.Trnava3001210:171
12.N,Zámky B300022:290
-Orange 20210017:83
Aktualizované: 23.9.2018 06:04
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1423
2.Poprad8510237:2217
3.Nitra8411229:2015
4.B. Bystrica8411224:2115
5.Slovan8401335:2513
6.Košice8312228:2313
7.Žilina8221323:2111
8.Skalica8200610:306
9.L. Mikuláš8101621:414
10.Martin8100717:443
Aktualizované: 23.9.2018 06:04
tímzvvppppskóreb
1.Dukla8710037:1023
2.Košice8602035:820
3.Poprad8520134:1919
4.Slovan8511129:1618
5.Púchov8420229:1516
6.L. Mikuláš8500329:2715
7.Spišská8401327:2313
8.B. Bystrica8400417:2212
9.Skalica8301420:3010
10.Nitra8210520:278
11.Michalovce8200622:306
12.Žilina8102514:335
13.Martin8100719:343
14.Zvolen800087:450
Aktualizované: 23.9.2018 06:04
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
5Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
6HK Soči56227020130-13887
7Spartak Moskva56227022153-14685
8Severstal Čerepovec56189019131-14582
9Dynamo Moskva56199023134-13980
10HC Dinamo Minsk56205028112-12973
11HC Viťaz56174027131-16067
12HC Slovan Bratislava56153031119-18758
13Dinamo Riga5697031105-15350
Aktualizované: 23.9.2018 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Ak Bars Kazaň56311018158-126101
2Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
3Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
4Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
5Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
6Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
7Avangard Omsk56227019146-11688
8Amur Chabarovsk56218018132-14188
9HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
10Barys Astana56195025148-16474
11Admiral Vladivostok56165030120-14563
12Red Star Kunlun55154029101-14360
13Lada Toljatti56124034105-14950
14Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 23.9.2018 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1SKA Petrohrad5640705227-97138
2CSKA Moskva56359011175-89124
3Jokerit Helsinky56294015151-108103
4Ak Bars Kazaň56311018158-126101
5Lokomotiv Jaroslavl56269018148-12999
6Metallurg Magnitogorsk56248017150-13595
7Avtomobilist Jekatěrinburg56256017165-13795
8Traktor Čeljabinsk55266019126-11994
9Neftěchimik Nižněkamsk56273019135-13594
10Salavat Julajev Ufa56265020151-13993
11Torpedo Nižnij Novgorod56236019116-12789
12Avangard Omsk56227019146-11688
13Amur Chabarovsk56218018132-14188
14HK Soči56227020130-13887
15HK Sibir Novosibirsk56238023136-13587
16Spartak Moskva56227022153-14685
17Severstal Čerepovec56189019131-14582
18Dynamo Moskva56199023134-13980
19Barys Astana56195025148-16474
20HC Dinamo Minsk56205028112-12973
21HC Viťaz56174027131-16067
22Admiral Vladivostok56165030120-14563
23Red Star Kunlun55154029101-14360
24HC Slovan Bratislava56153031119-18758
25Dinamo Riga5697031105-15350
26Lada Toljatti56124034105-14950
27Jugra Chanty-Mansijsk5671003293-16748
Aktualizované: 23.9.2018 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Nashville Predators82421118267-211117
2Winnipeg Jets8243920277-218114
3Vegas Golden Knights82391224272-228109
4Anaheim Ducks8235925235-216101
5Minnesota Wild8238726253-232101
6San Jose Sharks82351027252-229100
7Los Angeles Kings82341129239-20398
8Colorado Avalanche8235830257-23795
9St. Louis Blues82331132226-22294
10Dallas Stars8233932235-22592
11Calgary Flames8228935218-24884
12Edmonton Oilers82241240234-26378
13Chicago Blackhawks8226739229-25676
14Vancouver Canucks8225640218-26473
15Arizona Coyotes8220941208-25670
Aktualizované: 23.9.2018 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Tampa Bay Lightning82421223296-236113
2Boston Bruins8241920270-214112
3Washington Capitals82381126259-239105
4Toronto Maple Leafs82371226277-232105
5Pittsburgh Penguins82331429272-250100
6Philadelphia Flyers82311126251-24398
7Columbus Blue Jackets82301530242-23097
8New Jersey Devils82331129248-24497
9Florida Panthers8238630248-24696
10Carolina Hurricanes8230635228-25683
11New York Islanders82251037264-29680
12New York Rangers82241039231-26877
13Detroit Red Wings8222839217-25573
14Montreal Canadiens8224540209-26471
15Ottawa Senators82181043221-29167
16Buffalo Sabres8219645199-28062
Aktualizované: 23.9.2018 16:07
Tímzvvpprpppskorebody
1Washington Capitals82451118252-193120
2Dallas Stars8242823267-230109
3St. Louis Blues82361324224-201107
4Pittsburgh Penguins82381026245-203104
5Florida Panthers8239826239-203103
6Anaheim Ducks8239725218-192103
7Chicago Blackhawks82361126235-209103
8Los Angeles Kings82341428225-195102
9New York Rangers8239727236-217101
10New York Islanders82341127232-216100
11San Jose Sharks8237930241-21098
12Tampa Bay Lightning82361031227-20197
13Nashville Predators8235627228-21596
14Philadelphia Flyers82281327214-21896
15Boston Bruins8233931240-23093
16Detroit Red Wings82301130211-22493
17Minnesota Wild8234433216-20687
18Carolina Hurricanes82251031198-22686
19Ottawa Senators82261235236-24785
20New Jersey Devils82271136184-20884
21Montreal Canadiens8230838221-23682
22Colorado Avalanche8233639216-24082
23Buffalo Sabres8229636201-22281
24Winnipeg Jets8229639215-23978
25Arizona Coyotes8229639209-24578
26Calgary Flames82241140231-26077
27Columbus Blue Jackets8226840219-25276
28Vancouver Canucks8222938191-24375
29Edmonton Oilers82201143203-24570
30Toronto Maple Leafs8220942198-24669
Aktualizované: 23.9.2018 16:07

Bleskovky

Wood podpísal s New Jersey novú štvorročnú zmluvu

Klub zámorskej hokejovej NHL New Jersey Devils podpísal nový štvorročný kontrakt na 11 miliónov dolárov s útočníkom Milesom Woodom. Dvadsaťdvaročný Američan si ročne zarobí 2,75 milióna USD. Wood bol obmedzeným voľným hráčom a nezapojil sa do prípravy tímu v prípravnom kempe.
o 08:33 - TASR

HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn v dohrávke 3. kola českej ligy

Hokejisti Komety Brno zvíťazili v sobotňajšej dohrávke 3. kola českej ligy na ľade Olomouca 2:1 po nájazdoch. V bránke domácich odchytal celý zápas Slovák Branislav Konrád. Česko - 3. kolo: HC Olomouc - Kometa Brno 1:2 pp a sn (0:1, 0:0, 0:0 - 0:0, 0:1) Gól: 58. Burian - 17. Mueller, rozh. nájazd Kašpar /B. KONRÁD odchytal za domácich celý zápas/
včera o 19:50 - Adrián Danaj / TASR

HV71 Jönköping - Lulea 5:2 vo švédskej lige

Hokejisti HV71 Jönköping zvíťazili v 3.kole švédskej ligy nad Lulea HF 5:2. Za domácich nastúpil v obrane aj slovenský reprezentant Martin Fehérváry. V zápase Frölunda - Mora sa predstavil v drese hostí ďalší Slovák Marek Ďaloga, jeho tím zvíťazil 4:3. SHL - 3. kolo: HV71 Jönköping - Lulea 5:2, Malmö Redhawks - Färjestad BK 4:1, Frölunda Göteborg - Mora IK 3:4, HK Örebro - Djurgarden IF 2:8, Rogle BK - Brynäs IF 0:4, AIK Skelleftea - Timra 3:2 pp, Växjö Lakers - HC Linköping 0:1 pp
včera o 18:09 - Adrián Danaj / TASR

Smoleňák sa dohodol na ročnej zmluve s Hradcom Králové

Český hokejový útočník Radek Smoleňák bude pokračovať v kariére v extraligovom Hradci Králové, kde už pôsobil v minulom ročníku od začiatku decembra. Bývalý hráč bratislavského Slovana si cez leto hľadal nový angažmán, ale nakoniec sa dohodol na ročnej zmluve s Mountfieldom. Kontrakt umožňuje hráčovi odchod do iného tímu, uviedol klub na svojom webe.
včera o 12:51 - Michal Bruner / TASR

Lugano na úvod švajčiarskej ligy doma zdolalo Davos 3:1

V piatkovom úvodnom kole švajčiarskej hokejovej ligy vyhralo Lugano na domácom ľade nad Davosom 3:1. výsledky: Ambri-Piotta - Zug 1:2, Biel - Ženeva 3:0, Zürich - Bern 1:2 pp, Lugano - Davos 3:1, Langnau - Rapperswil 5:2, Fribourg-Gottéron - Lausanne 1:5
21.9.2018 22:09 - / TASR

Mannheim - Norimberg 4:2 v 3. kole nemeckej DEL

Hokejisti Norimbergu Ice Tigers prehrali v piatkovom zápase 3. kola nemeckej najvyššej súťaže na ľade Mannheimu 2:4. Za hostí hral slovenský obranca Milan Jurčina, no nebodoval. DEL - 3. kolo: Adler Mannheim - Norimberg Ice Tigers 4:2, Eisbären Berlín - Penguins Bremerhaven 5:2, Grizzlys Wolfsburg - Straubing Tigers 2:5, Kolín Haie - ERC Ingolstadt 1:2, Krefeld Pinguine - Iserlohn Roosters 6:5 pp, EHC Red Bull Mníchov - Augsburger Panther 2:1, Schwenninger Wild Wings - Düsseldorf EG 0:3
21.9.2018 22:05 - / TASR

Linköping - HV 71 5:1 vo štvrtkovom zápase švédskej SHL

Hokejisti Linköpingu sú na čele švédskej SHL po štvrtkovom triumfe nad HV 71 5:1. V drese hostí sa už predstavil aj slovenský obranca Martin Fehérváry. SHL - 2. kolo: Linköping - HV 71 5:1, Brynäs - Frölunda 3:4 pp, Färjestad - Skelleftea 1:2 pp, Lulea - Örebro 2:3 pp a sn, Mora - Malmö 2:1 pp, Djurgarden - Rögle 5:2, Timra - Växjö 2:1
20.9.2018 21:37 - / TASR

Hämeenlinna s Krivošíkom a Brejčákom prehrala s IFK Helsinki 2:6

Hokejisti HPK Hämeenlinna prehrali vo štvrtkovom zápase fínskej ligy na ľade IFK Helsinki 2:6. V drese hostí nastúpili Slováci Ján Brejčák a Filip Krivošík, no do bodových štatistík sa nezapísali. Liiga - štvrtok: IFK Helsinki - HPK Hämeenlinna 6:2, TPS Turku - KooKoo 6:3
20.9.2018 20:02 - / TASR

Reinhart podpísal s Buffalom dvojročný kontrakt

Kanadský hokejista Sam Reinhart podpísal dvojročný kontrakt s klubom zámorskej NHL Buffalo Sabres. Za jednu sezónu zarobí 3,65 milióna dolárov. Dvadsaťdvaročný útočník bol od 1. júla po vypršaní zmluvy so "šabľami" obmedzeným voľným hráčom.
20.9.2018 07:45 - Adrián Danaj / TASR

Krivošík prispel asietenciou k triumfu Hämeenlinny vo fínskej lige

Slovenský hokejista Filip Krivošík prispel jednou asistenciou k triumfu HPK Hämeenlinna nad Ässätom Pori 4:2 v stredajšom dueli fínskej ligy. Liiga - streda: Hämeenlinna - Ässät Pori 4:2 /za domácich Krivošík 0+1/, JYP Jyväskylä – Jukurit 1:4, KooKoo - Tappara Tampere 8:3, SaiPa - Ilves Tampere 4:1
19.9.2018 20:14 - Michal Bruner / TASR

Archív krátkych správ »

Najbližšie zápasy

23. 09. 2018
Nitra - Trenčín o 17:00
Žilina - B. Bystrica o 17:00
Zvolen - N. Zámky o 17:00
Košice - Poprad o 17:30

Odohrané zápasy

21. 09. 2018
MiškovecZvolen
0:5REPORT
N. ZámkyKošice
2:3REPORT
DetvaL. Mikuláš
1:2REPORT
B. BystricaNitra
6:5REPORT
TrenčínBudapešť
4:3 PPREPORT

Najviac bodov

Ladislav NagyKOS8 bodov
2.Špirko R.ZVO7
3.Svitana P.POP7
4.Ručkay H.NZA6
5.Pospíšil T.NZA6

Najlepší strelec

Rastislav ŠpirkoZVO5 gólov
2.Nagy L.KOS5
3.Pospíšil T.NZA4
4.Ručkay H.NZA4
5.Fafrák M.S204

Najlepší brankár

Andrej KošarišťanNZA95.07 perc
2.Habal V.KOS94.58 %
3.Skapski M.ZVO94.12 %
4.Gračnar L.POP92.52 %
5.Kislicyn A.LMI91.43 %
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola