Táto webová stránka používa cookies na poskytovanie služieb a meranie anonymnej návštevnosti. Ďalšie informácie
Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.
MS
  Momentálne bez zápasov
NHL
  Momentálne bez zápasov
KHL
  Momentálne bez zápasov
ROZBALIŤ

Diskusia: Slovan prehral na ľade Podoľska

23.9.2017 18:19 TASR

Hokejisti Slovana Bratislava prehrali v sobotňajšom zápase Kontinentálnej hokejovej ligy (KHL) na ľade Viťaza Podoľsk hladko 0:4. Zverenci trénera Miloša Říhu vyšli druhý raz za sebou bodovo naprázdno a druhýkrát v sezóne nedokázali v zápase ani raz skórovať. V tabuľke Západnej konferencie im patrí so ziskom 12 bodov 12. miesto.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: KHL


Johan Harju

 



Slovanističtí hokejisté navštívili dětský domov.
"Tolik smutných a bezradných tváří jsem už dlouho neviděl,"komentoval situaci šestiletý chlapec.
23.9.2017 - 18:30

worth

 

Relacia: Vyberame z archivu..
23.9.2017 - 19:56
+16

LukasNR

 

Vtipy a dlhy nestarnu
23.9.2017 - 20:01
+59

potocik

 

A to vsetko Slovan ma.
23.9.2017 - 20:46
+30

Kopitar11HKPOPRAD

 

Vstavaj uz je 12.
23.9.2017 - 20:33
+10

GB11

 

Keď samotný Peter Sagan má toľko víťazstiev ako celý Slovan Bratislava
24.9.2017 - 18:31
+1

TomasP3

 

Zazvonil zvonec a...: Už to prestáva byť sranda chlapci
23.9.2017 - 18:32
+11

TomasP3

 

Okej...nedokončilo mi text takze...dobrí hraci sa len zakopávaju a ti slabí, ti by si zahrali aj v tipsport lige, takze...zbohom buď Ruska KHL...ukončite toto trápenie. Nikomu tým nepomáhate, len nicite a skodite značke Slovan a Slovensku.
23.9.2017 - 18:59
+9

squad

 

...: Ukoncite niekto toto trapenie
23.9.2017 - 18:47
+29

Tricko30

 

Nic nove na svete davame si kazdy zapas repete
23.9.2017 - 18:55
+27

batman

 

farma nasa, rovnaky vysledok ako my vcera, len sme sa nespravne pochopili..4:0 sa malo vyhrat, nie naopak!
23.9.2017 - 18:58
+34

Sani

 

...hodte tam uz niekto biely uterak...
23.9.2017 - 19:02
+7

Alo

 

Naco je toto dobre...
23.9.2017 - 19:09
+6

Christchurch

 

Nevadi...v pondelok CSKA...tam sa chytia
23.9.2017 - 19:10
+28

Martello

 

hmm, obávam sa, že keby sa cska chce, tak sa môže zopakovať výsledok spred 3 rokov
23.9.2017 - 19:14
+8

Christchurch

 

Zabudol som tam dat toto CSKA klesli na 6.miesto...myslim ze v pondelok si to niekto odskace
23.9.2017 - 19:18
+5

Martello

 

správne som pochopil tvoju iróniu
a ak tým myslíš miloša, tak neviem či má zmysel teraz meniť trénera, lebo táto sezóna je podľa mňa, čo sa týka vyhliadok na playoff, už stratená, nech by prišiel hocijaký tréner. Tí hráči jednoducho nemali dostatočný čas pred sezónou sa zohrať a popri lietaní lietadlom a hustému programu zápasov to bude trvať veľmi dlho.
Súhlasím, že treba nového trénera, ale až po sezóne - ak aj vtedy bude KHL ešte reálna... na mieste vedenia by som sa už ale začal obzerať po vhodných kandidátoch
23.9.2017 - 19:39
0

fanda55

 

Presne tak, teraz by to nemalo moc veľký zmysel, kvalita tam skrátka není, s tým žiadny iný tréner nič dlhodobo nespraví.
23.9.2017 - 19:42
+1

NR

 

Počkajme si na zhodnotenie od Prezidenta,potom robme závery...
23.9.2017 - 19:11
+45

fanda55

 

Nuž, je to zle, ale čo sa dá napísať. Kvality je pramálo, v podstate najmenej odkedy hra Slovan KHL. Niektorí hráči pôsobia až komicky na ľade. V defenzíve su dvaja poriadni beci,zvyšok do počtu. v útoku občas nejaký záblesk, ktorý je skôr dielom náhody a to je asi tak všetko.
23.9.2017 - 19:13
+3

NasHokej97

 

Řiha tento rok úplne mimo. Žiaden život na lavičke, len tam stojí a kuká. Jeho yyjadrenia sú niekedy na hrane zdravého rozumu. O koučovaní nemôže byť podľa predvednej hry ani reč.

Vrcholom bolo absolutne nepochopitelné a alibistické nasadenie 4. formácie, po inkasovanom gole. Hneď ako som ich videl ísť na ľad, tak som vedel že dostaneme gol. Ak toto vie vycítiť fanúšik pred telkou, a tréner nie, tak niekde je problém.

Žial nepomáhaju mu ani jeho krajania. Mazanec dneska 2 goly jeho. Voráčka nemá cenu spomínať. Smoleňák sa tam vlečie, ale ten aspoň boduje. Kašpar absolutne mimo. Všetko vystihuje to jeho prečíslenie, kde nič neurobil a stratil puk.

23.9.2017 - 19:16
+16

fanda55

 

No a Svarny s -13 bodmi, tak to je fakt vykladny šperk v obrane, to sa ani Voracek nechytá. Taký Starosta by ho zotrel hocikedy.
23.9.2017 - 19:18
+9

88Backo

 

Starosta by bol najlepší obranca Slovana keby tam je momentálne
23.9.2017 - 19:28
+6

omen

 

Starosta by bol urcite posilou ale ak sa rozhodol inak Este ze, sa farme Slovana dari
23.9.2017 - 19:32
+7

batman

 

Len farme Dukly velmi nejde. Takto nam hracov na play off kvalitne nepripravite
23.9.2017 - 20:03
+14

sob3k

 

Preco sa tesis na hracov, ktorych dostane Bystrica?
24.9.2017 - 16:22
0

penepi

 

Zas trápnučko nepreháňajme. Odohral by si svoje, je spoľahlivý, ale lepšie ako Despres, Ebert či Meszároš by hral sotva.
23.9.2017 - 20:06
+4

mitoO

 

Staci tolko: je spolahlivy.
23.9.2017 - 20:13
+9

penepi

 

veď v poriadku, ja nehovorím, že by som ho nebodaj nebral. ale objektívne by najlepší obranca nebol.
23.9.2017 - 20:18
+1

88Backo

 

Ako defenzívny obranca by bol určite naj
23.9.2017 - 22:48
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
Darth

 

No dufam ze si Miro nasiel mnoho hracov dnes na ZOH, a bavil sa hokejom. Ved preto tam slovan isiel aby sme videli taketo akcie, gol na 3:0 ci 4:0 taketo nevidim v nasej lige.
23.9.2017 - 19:29
+10

omen

 

tak dnes s toho boleli oci... a co je najhorsie je, ze som mal pocit, akoby hraci nemali volu a tuzbu s tym nieco spravit... zabojovat, narzat na mantinel... ukazat nejaku emociu... Mam pocit, akoby si boli isty svojim miestom, zacalo to uz uplne vsetkymi uspesnymi skuskami, pokracuje to vyhlasenim, ze tato sezona je len prechodna (apreto vlastne len nech dohraju)... Podla mna by mali trochu prevetrat kader... z obrany najhorsie vychadzaju Kozak, Voracek, Svarny a Bacik a tak podla logiky, ze zahranicny hrac by mal byt lepsi by sa mohol porucat Voracek (a Svarnemu po sezone podakovat a nepredlzit), z utoku mi to vychadza na Buchteleho (pride mi ako Valsky minulu sezonu... a ak nechcu odvolat Rihu, tak aspon vymenit asistenta, aby sa muzstvo nakoplo... Po dlasie nechapem preco sa skor neorientueme na zamorskych hracov, cesky hraci maju techniku ale chyba im bojovnost... ked si zoberiem i minule sezony, tak sa muzstvo nemuselo darit, ale zamorsky hraci vzdy aspon bojovali (mozno s vynimkou Fostera)... neverim ze hraci na prelome NHL a AHL su drahsi ako cesky hraci, kvalitou to moze byt porovnatelne a hlavne su nauceny bojovat ako o zivot
23.9.2017 - 19:30
0

cepi

 

opät budu zbierat body v Tescu?
23.9.2017 - 19:32
+4

mitoO

 

Hlavne ze na odstrel je Janus, ktoreho nikto poriadne neodskusal, hoci by tam za Slovan aj dusu dal. Zato Mazanec, ktory berie Slovan ako odrazovy mostik do NHL je u Rihu jednotka. A to mal byt milacikom publika
23.9.2017 - 19:35
+18

penepi

 

1. Janus by nechal dušu leda tak v bare, ale určite nie za Slovan, väčšiu somarinu si už nemohol vyplodiť. Navyše dostal šancu v príprave a ukázal, že je jednoducho slabý.

2. Jednotka je Štěpánek, nie Mazanec.
23.9.2017 - 20:13
+13

mitoO

 

1. V priprave dostal sancu v jednom zapase tusim, k hlupostiam ako bary sa nevyjadrujem, kazdy tam niekedy ideme, a potom vzniknu legendy...
2. Kecalek Riha tvrdil, ze jednotkou je Mazanec, ktory ako som uz pisal mal byt oblubenec publika. Okrem jedenia mikrofonu vsak nic neukazal
23.9.2017 - 20:44
+12

penepi

 

1. V príprave chytal v 6 zápasoch (z 10 prípravných) - takže asi toľko k tvojej informovanosti, čiže naozaj sa už radšej nevyjadruj. Konkrétne 2x Pardubice, Zlín, Riga, Kassel, Podolsk. Neuveríš, všetkých 6 zápasov sme prehrali.

2. A keby aj bol Mazanec jednotka, tak hádam ho nejdeme porovnávať s Janusom. To že mu teraz nevyšli 2 zápasy ho nerobí slabším brankárom ako JJ. Navyše Mazanec svoje kvality ukázal v príprave a aj na začiatku sezóny.

23.9.2017 - 21:01
+13

mitoO

 

1. Je pravda, ze to az tak nesledujem. Fakt som myslel, ze chytal 1 max 2 zapasy. To sa ospravedlnujem.
Prehravat vsak mohol Slovan kludne aj s Janusom, ako druhym brankarom a nie mu dodrbat sezonu.
2. Kolko zapasov Mazancovi vyslo?
23.9.2017 - 21:06
+4

penepi

 

Neviem ti presne odpovedať. Mohol by som si rozkliknúť jednotlivé zápasy, v ktorých nastúpil, ale vážne sa mi nechce. Viem, že prvý zápas, čo nastúpil za Slovan (príprava proti Brnu) doslova čaroval a hneď po zápase sa reálne začalo hovoriť, že o nového miláčika publika je postarané (stačí si možno aj pozrieť diskusiu tuná na HP po zápase). Potom mal nejaké dobré zápasy aj začiatkom sezóny, presné zápasy ti nepoviem, tuším Novosibirsk tam bol. Ale to je v zásade jedno, moja pointa je tá, že Mazanec je kvalitatívne úplne inde ako Janus, takže tie nápady, že poďme z Jara nasilu robiť dvojku, sú úplne scestné. Ok, keď Mazanec pokašle 4 zápasy po sebe a bude očividne mimo, tak nech sa páči, ale inak nie.
23.9.2017 - 21:14
+2

Peterferko

 

Mazanec je slabý ako čaj, preto doteraz nikde poriadne nechytal. Či to bolo v NHL alebo KHL. Jaro Janus by určite nezachytal horšie ako on, len mu Říha nechce dať šancu.
23.9.2017 - 22:05
+5

penepi

 

Jasné, Říha aj celý realizačný tím je úplne slepý a masochistickým spôsobom sa uberajú o famózne kvality Janusa. Toto je fakt logika a la buran. Súhlasím s tým, že Štěpánek má momentálne jasne lepšiu formu, ale Mazanec slabý rozhodne nie je, kvalitu ukázal. Naopak Janus v príprave pohorel ako fakľa. Doteraz si pamätám ako sa na ňom českí fandovia bavili na zápase so Zlínom.
23.9.2017 - 22:45
+4

dimitri

 

Janus pohorel v príprave a Mazanec hori v zápasoch kde sa musia zbierať body...
24.9.2017 - 10:30
+1

emoxx1

 

penepi: No veľa fanúšikov Slovana si želalo, aby zostal aspoň ako dvojka. Pri tomto tíme sa na výsledkoch výrazne neprejaví, či je dvojka Janus, alebo Štepánek. V každom prípade to zo strany klubu nie je veľmi korektný prístup. Podpísať Brankára na tribúnu.
24.9.2017 - 10:39
+2

cepi

 

ved je to jeden velky cirkus
24.9.2017 - 12:49
+1

zahorak009

 

Výpovedná hodnota tvojho príspevku je totálna
24.9.2017 - 21:53
0

bigi BLOG

 

to je taky argument ze vala fanusikov slovana si zelalo aby bol aspon dvojka, ja zas tak vela takych nepoznam skor naopak poznam vela ktory by povedali ze tam ma byt kvalita atu bohuzial janus momentalne nema, nazvyme to ze sa vratil do starych chodnickov.
no a ci je dvojka janus alebo stepanek sa neprejavi? to nemyslis vazne, predsa len porovnavat momentalne stepanka a janusa nejde ani len na papieri.
24.9.2017 - 12:49
+1

emoxx1

 

Tak ja poznám dosť ľudí ktorý chceli Janusa za dvojku a myslím to vážne. Čo by sa zmenilo? Namiesto 4:0 by sme dostali 5:0? V čom by to bolo iné? Zmenilo by sa niečo? Mali by sme viac bodov? Momentálne môže u nás chytať v kľude aj opica. Rozdiel by bol len v hrozivejšom skóre.
24.9.2017 - 13:23
+3

bigi BLOG

 

zmenilo by sa tym vela, ono ked nemas nazvyme to vo forme dvojku tak mas problem ju stavat, a potom zbytocne vytazujes jednotku, ked tu bol janus prvykrat vtedy takto janusa zatavvil cada
24.9.2017 - 17:52
0

Deividson.

 

Vies co mi vysvetli Mito? Naco inteligentny chalan ako ty pride robit zo seba magora do nasej diskusie, ani si nezistis fakty, ani nepoznas pozadie, ale argumentujes ako všeznalý.
24.9.2017 - 7:57
+7

Aladár Miazga

 

Lebo je to moderné, pod rúškom anonymity robiť zo seba blbečka takých tu môžeš vidlami prehadzovať.
24.9.2017 - 9:51
+4

HeyYou

 

chlapec to robil vzdy..
24.9.2017 - 10:07
+4

strojar

 

Do "našej diskusie"?
Čo je to "naša diskusia"?
24.9.2017 - 10:15
+30

Cylo24

 

To je ta v ktorej permanentne otravujes
24.9.2017 - 14:46
+4

strojar

 

Budem sa vám snažiť pomôcť.
Napríklad môžem sledovať koľko bodov chýba Slovanu na playoff.
Aktuálne iba osem.
24.9.2017 - 22:43
+1

HeyYou

 

snaz sa pomoct nitre. pre pripomenutie, to je dovod, preco si ta zvolili.
my uz si nejak poradime aj bez teba.
25.9.2017 - 7:57
+3

strojar

 

Nitre už pomáham.
Dlhodobo.
25.9.2017 - 13:02
0

mitoO

 

Odpoviem ti v poste.
24.9.2017 - 16:52
0

sili007

 

zaciatok konca.
23.9.2017 - 19:40
+4

julo

 

Prečo si to myslíš?
23.9.2017 - 19:43
+1

HKMpelemele

 

ten uz bol davno ...
24.9.2017 - 0:57
+4

Igilava

 

Miloši kde je tvoja sebareflexia ? Menàš čo mužstvu už čo dať. Tvoja misia je dâvno passe. Pusti k mužstvu novu krv novy impulz.!!
23.9.2017 - 19:43
+6

Peterferko

 

Říha už nemal byť min. 2 roky trénerom Slovana. Tam je začiatok konca Slovana v KHL. Ale teraz je už neskoro. Slovan je už len fackovací panák v KHL a robí len hanbu slovenskému hokeju.
23.9.2017 - 19:44
+25

LukasNR

 

Myslis ze prepisoval IBAN a zamienal ucty v internet bankingu?
23.9.2017 - 20:03
+3

TomsKE

 

A kto by mal byt trener slovana?
24.9.2017 - 9:27
0

racmaster

 

riha sa sprava ako najvacsi neprajnik slovana. nadava na vsetko, na hracov, na system, na pomery v klube - no cista sranda.

faktom je, ze s takymi hracmi by mali problem aj v citronlige, nikto nemohol cakat, ze za 23.50eur nakupia svetove muzstvo. a co s tym uz riha? len nadavat na klub, ktory ho posle s tymto na ostry lad. ale bolo to jasne uz pred rokmi, cize zasa moze si za to sam.

podla mna uz je zbaleny. uz len caka, kedy ho vykopnu, aby z toho daco kaplo. obsutova je zbalena uz davno, este dobali kufor a pude. slovan ma na haku, ako napokon skoro kazdy.
24.9.2017 - 12:56
0

Tehelnepole

 

Toto si Slovan nezasluzi.
23.9.2017 - 20:40
+5

MaToooo

 

Toto si Slovan zasluzi...
23.9.2017 - 21:15

jetstick98

 

Tak, prepáč, tomu nerozumiem, prečo si to Slovan nezaslúži, môže za to niekto iný ako realizačný tí, hráči, manažéri Slovana ... ?

Nezaslúžia si to možno fanúšikovia, nebudem sa rozpisovať prečo "možno".
23.9.2017 - 21:19
+17

emoxx1

 

Slovan si nezaslúži/nezaslúžil vedenie, ktoré ho priviedlo až sem...
23.9.2017 - 21:56
+7

Tehelnepole

 

Tak.
23.9.2017 - 22:03
0

jetstick98

 

Slovan spred 10 rokov (cca.) a Slovan dnes sú 2 odlišné identity, práve vedenie vytvorilo tú novú, "starý" Slovan už nejestvuje a nikdy už nebude, zostalo len meno na papieri, logo a Samko Petráš, asi tak !
23.9.2017 - 22:13
+2

worth

 

A myslis, ze ine vedenie by bolo schopne dlhodobo udrzat rozpocet pre konkurencieschopny mancaft v khl?
23.9.2017 - 22:27
0

Sani

 

...ked nie som schopny dlhodobo udrzat najom na luxusny 4-izbovy byt v centre mesta, tak sa do toho nebudem pchat...ci?
24.9.2017 - 10:25
+7

Sunkafit

 

všetci si myslia že problem je v obrane...problem je predovšetkým v utoku kde sa nachadzaju hrači za zenitom a nedosahuju ani svoj priemer bez golov a dokonca už ani šanci sa vyhravať neda
23.9.2017 - 21:13
+1

chefe

 

ach ten riha... preco to nekoucuje janko lasak
23.9.2017 - 21:25
+1

Es5

 

GAME OVER
23.9.2017 - 21:31
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
penepi

 

Takže v rámci KHL Slovan nie je schopný doplatiť chýbajúce mzdy, ale odchodom do Extraligy by sa zázračne doplatili? Nejak mi uchádza pointa.
23.9.2017 - 21:47
+5

worth

 

Mozno by bol schopny doplatit tie stare, keby nemusel platit nove, resp. keby tie nove boli tipsportligove. Iba vysvetlujem ako chapem tu pointu ja, ak by mi chcel niekto vysvetlovat, ze navrat do ligy by bol zanik slovanu
23.9.2017 - 22:19
+2

bigi BLOG

 

ako jka neviem ale zaplatit dlhy z KHL by asi v extraligovych podmienkach prakticky nebolo mozne
24.9.2017 - 12:52
0

Sani

 

...aspon by sa netvorili stale nove...
24.9.2017 - 17:23
0

bigi BLOG

 

a na to si ako prisiel? slovan teraz svoje stare dlhy splaca ale vytvara nove, respektive oddaluje platenie novych, a tento problem by bol aj v extralige len s tym ze by mohol pomalsie splacat dlzhy z KHL
24.9.2017 - 18:08
0

mitoO

 

Vytvara nove, pretoze uz teraz meska s platbami. Ci splaca, o tom informacie nemam, ale verim, ze splaca.
24.9.2017 - 18:41
0

bigi BLOG

 

tak podla dostupnych info nove nevytvara a splaca stasplaca stare a nove nevytvara (aj ked...)
25.9.2017 - 7:27
0

worth

 

No ale v KHL podmienkach tie dlhy vznikaju, takze tam sa ocividne nesplatia. To je akoby si narobil dlhy v herni a potom povies, no ale pracou vo fabrike tie dlhy nesplatim, tak musim ist len naspat do herne, skusit ich vyhrat naspat...
24.9.2017 - 23:38
+1

bigi BLOG

 

to nebolo zrovna vhodne priprovnanie, to skor by som povedal ze ako riaditel nadnarodneho koncernu by si si narobil dlhy, a potom by si ich isiel splacat s platu robotnika za pasom pricom by si byval v dome ktory si si zobral na hypoteku s riaditelskeho platu
25.9.2017 - 7:26
0

worth

 

Sorry, ale toto je urcite horsie prirovnanie, ako riaditel koncernu by si dostaval plat od spoločnosti, ak by si narobil dlhy, tak to nesúvisí s tvojou pracou. KHL slovan neplati, Slovan musi platit za to, ze tam je.

Akoze, cisto logicky sa nad tym zamysli, ak je ucast v KHL financne narocna, sposobi mi dlhy, tak to utnem, a postupne budem splacat. Plus, isto meskaju aj platby sponzorov a ked uz tu paradu nemusis platit, pouzijes tie peniaze na splatenie dlhov.

Fakt, ze za tychto podmienok je ucast v khl cisty gambling, mam dlhy, mam problem platit ucty, ale dufam, ze v buducej sezone zoženiem spolahlivych sponzorov a vsetko sa vyriesi.

Ja osobne neviem co je pre slovan riesenim, stadion je nastaveny na lepsiu ligu ako sk alebo aj ebel, ale organizácia tu khl nezvlada a vela moznosti tam uz neostava. Ludia chcu kvalitu, ale sem tam aj nejake víťazstvo.

Ja si stale myslim, ze cesta k lepšiemu hokeju na sk vedie cez spojenie s cz ligou, len treba cechom ponuknut dobry produkt. Mozno to k tomu časom dospeje, myslim ze liga uz kraca dobrym smerom.
25.9.2017 - 8:58
0

bigi BLOG

 

lenze v tomto nie je rozdiel medzi KHL a extraligu, jediny rozdiel je vo vyske budgetu
25.9.2017 - 10:09
0

strojar

 

Už len tým českým klubom, ktoré o podobe ich ligy rozhodujú, že namiesto nich budú v lige hrať slovenské mužstvá.
Verím, že budú nadšením celí bez seba.
25.9.2017 - 13:05
0

worth

 

Nemusia hrat namiesto nich, mohla by sa liga rozsirit o par prvoligovych cz timov, ktore by potom taky projekt radi podporili.

Ja si myslim, ze je to jedna z relevantnych moznosti o par rokov, ak sa nic nestane a nasa liga a ekonomika bude napredovat, tak vznikne dopyt. Tak ako na slovane naplnia stadion na khl, ale na sk ligu nie, tak aj v ostatnych mestach to tam dospeje, zaujem aj financie na to ludia budu mat aby stadiony plnili, ale budu chciet nieco viac za svoje peniaze.

Nejdem sa rozpisovat o detailoch akoby ta liga mohla fungovat, to bude na inych aby to vymysleli, ale cestovanie, aj veľký pocet klubov sa da vyriesit po vzore nhl diviziami.
25.9.2017 - 16:00
0

lesslie69

 

Byť fanúšikom Slovana v tejto sezóne chce fakt mať belasé srdce.
23.9.2017 - 22:00
+4

zasi

 

veľavravné slová trénera po zápase.opäť to hodil na hráčov
23.9.2017 - 22:06
+5

Daewo_KS

 

Uz mi tym alibizmom zacina pripominat Zdena Cigera.
23.9.2017 - 22:42
+4

crosbynko

 

Nebol pred tretim golom faul? Nie ze by to daco zmenilo. Celkovo hlupe goly vsetky styri. A Viedo co nedal
24.9.2017 - 0:48
0

LuukyBB

 

Pozeral som to od 6.minúty. Zápas celkom dobrý, ale som tak rozmýšľal, že tá motivácia hráčov tam musí byť už veľmi slabá. Absolútne tam necítiť žiadne hecovačky, na striedačke nuda, tréner sa na to len tak díva, výplaty meškajú, výdavky obrovské a fanúšik Slovanu len čaká koľko to zas jeho chlapci prehrajú. Celá táto sezóna je taká zvláštna. Mená tam aj sú, ale ako celok je to úplne o ničom. Na Slovensku je ťažké dať dohromady rozpočet cez 10mil.eur a na KHL to aj tak nestačí. Podľa mňa sú len dve možnosti čo sa udeje. 1.) Vedenie pochopí, že to nemá význam a postupne sa to rozpadne, nejak dohrá a bude to koniec KHL trápenia. 2.) Ešte to po sezóne skúsia, ale v tom prípade musia vymeniť takmer celý káder. Takmer bez výnimky to celé poskladať odznova.
24.9.2017 - 1:00
+3

strojar

 

Aké vedenie?
O tom, že sa budú hrabať do KHL, aj tom, že sa tam chcú za každú cenu (aj za cenu haMby) zostať, predsa nerozhodol Krajči a nerozhoduje Ziman.
Ale majiteľ.
24.9.2017 - 10:21
+2

erinyes

 

Déjà vu: staršia Česká tlač, výber :

Mezi lety 2002 a 2007 Vsetín živořil, v porovnání s úspěšnou érou devadesátých let jen paběrkoval. Neplnil hráčské smlouvy, jeho dluhy narůstaly geometrickou řadou. Zatímco ostatní extraligové kluby měly své manažery a odborníky přes jednotlivé úseky, Vsetín řídil v podstatě jediný člověk. Manažer Oldřich Štefl.

Mimochodem - Štefl za hospodaření klubu dostal od soudu roční podmíněný trest.


...... a história sa opakuje



24.9.2017 - 1:35
+48

jetstick98

 

treba povedať, že si to trafil a pomenoval absolútne presne, niet čo dodať
24.9.2017 - 10:11
+1

strojar

 

Veru.
Aj Vsetín bol financovaný z nakradnutého.
Malý rodiel tu ale je.
V Čechách išiel ten zlodej do basy.
24.9.2017 - 10:25
+8

Urpiner16

 

A už je po sezóne dovolím si tvrdiť.Príklad ako Viedenský pred bránou nedôrazom a nepohotovosťou nedokázal dať z jasnej situácie gól hovorí za všetko.A Říha sype popol na hlavu hráčom ktorých si on sám vybral či dotiahol.Čerešnička na torte pät hral Buchtele tomu rozumie iba on sám.Jeho pozícia dospela aj jeho vyjadreniami či udalosťami do fáze kedy impulz je potrebný z hora lebo miešať zo zostavou kolo čo kolo a nemať v tom jasno prikladám zle poskladanému výberu hráčov do sezóny z ktorých väčšina nemá na khl.
24.9.2017 - 7:08
+2

emoxx1

 

Ja len nerozumiem koncepcii podpisovania hráčov pred sezónou. Černý v piatok nestíhal na 1. ligu. Ako ho mohol niekto podpísať na KHL?
24.9.2017 - 7:33
+3

Ondrej

 

Stále je tu ešte nádej, že príde investor, kúpi Slovan za 40 miliónov, nakúpi nové posily z EBELu a všetko bude v poriadku, tak ako má byť.
24.9.2017 - 8:27
0

DobryHokej

 

Prezident: KDE SI??!!
24.9.2017 - 8:40
+2

dufus

 

štrikuje svetre v Číne s babkou čo predáva lístky na hokej a čaká na miliardára čo kúpi Slovan za tie reálne sumy čo tu púšťal.....
24.9.2017 - 8:55
+14

porter

 

po vcerajsom zapase uz pripravuje porovnanie MOL liga vs 2.slovenska liga
24.9.2017 - 13:54
+3

chefe

 

po vcerajsom zapase mozno spachal samovrazdu
24.9.2017 - 10:40
+2

Senator BLOG

 

a ako teda prospieva Slovan v khl slovenskemu hokeju?
24.9.2017 - 8:52
+4

zasi

 

kazí českých hráčov
24.9.2017 - 9:30
+45

maček

 

Hovado jedno vtipné
24.9.2017 - 23:13
+2

TomsKE

 

Tak, ze tvori kostru repre.. alebo ze by netvoril?
24.9.2017 - 9:31
+3

Urpiner16

 

Opýtaj sa Dáriusa Rusnáka otca tejto myšlienky.To je na slovo vzatý odborník na túto tému.
24.9.2017 - 9:11
+2

ElwisNR BLOG

 

To je ten čo ľúbi vypiť a nadávať spoluobčanom keď nehovoria slovensky?
24.9.2017 - 13:13
+3

Urpiner16

 

Mal plné veľkohubé vyhlásenia ako bude repre profitovať s účinkovaním Slovana v khl ako nosná koatra kvality.No opak je pravdou za tie roky.To že taký ako on vedú v SZĽH už vyše dvadsať rokov náš hokej od desiatich k piatim na to sme si už zvykli lebo sebareflexia odísť žiadna.
24.9.2017 - 15:35
0

chefe

 

riha tam proste tlaci hracov, podla nejakej sablony. Netvrdim, ze janus je boh, ale mam pocit, ze riha je napojeny na nejakych agentov a preto mu je vyhodnejsie aby hral voracek, cerny, alebo stepanek. Aj minulu sezonu tam boli hraci ako vopelka, valsky a este zopar cechov typu buchtele. Rihu by mali vyhodit, alebo by mu mali prepalchut zaludok, ze ak ma hrat taky hokej ako hra, tak nech si vezme radsej nekvalitnch slovakov, lebo pozerat sa ako prehraju slovaci boli menej, ako pozerat na tuto nekvalitnu legionarksu bandu...
24.9.2017 - 10:39
+3

emoxx1

 

Černý už je v HCB. Po prvom zápase s bilanciou -2. Už som to písal vyššie.
24.9.2017 - 10:42
+2

chefe

 

to vazne? :O dakujem za dobru spravu cital som ze aj OSMOS BA ma svoje becko v 2. lige. Mozno tam coskoro cerny padne...
24.9.2017 - 12:26
+1

emoxx1

 

Bol to len jeho prvý zápas. No nevedel dokorčuľovať útočníkov Topoľčian. Neviem kto dostal nápad, že môže naháňať útočníkov Petrohradu.
24.9.2017 - 12:35
+2

ctibor

 

Stefl a trener brankarov.
24.9.2017 - 13:50
+3

Majenko

 

ako mu môžu prepláchnuť žalúdok keď oni dobre vedia že on nie je až tak veľmi na vine on nemôže za to že hráči nedostávajú zaplatené na tom čo sa pred sezónou dohodli v zmluve pozri taký Miklik tomu chýbajú tri či styri výplaty a ten už koľko v Slovane nie je a myslím si že už je zmierený s tým že už ich nikdy neuvidí
24.9.2017 - 11:52
0

chefe

 

myslim, ze hracov vybera riha. To ze si tam vezme radsej slabsich cehcov, tak to je jeho volba. hold, musime to snim este par chvil prezit...
24.9.2017 - 12:28
0

Mato51

 

Riha je najslabsi trener na svete nechapem ako ho mozete mat vsak on nic nerobi len sa cervena Kosice gool heja VSŽ
24.9.2017 - 11:16
+2

erinyes

 

zasa Říha za všetko nemôže.... je síce buran, pre nás z druhej strany má záhadné miešanie zostavy - resp. vsádzanie na rovnakých koníkov, kúpime hráča - tak šup s ním na tribúnu..... ale neviem či niekto iný by vedel vykúzliť niečo lepšie.....

problém je inde, a to je vražedná trojkombinácia :

ÚZKY st. - CARTMAN ml. - ŠTEFL
24.9.2017 - 12:43
+4

micu79

 

V trenerovi to nieje ten kader ma momentalne len na nasu ligu.Vsetci hraju tak na max. 80% ale je pravda ze trener by mal od nich dostat viac.Ale ak je pravda ze zas nemaju peniaze ani sa im necudujem nikto s nas by nechodil do prace zadarmo.
24.9.2017 - 11:42
+1

VranaKE

 

Vymenia trenera, vyhraju 3 zapasy po sebe a vratia sa tam kde boli.
24.9.2017 - 13:02
+2

ElwisNR BLOG

 

V lige je dosť veľa hráčov so Slovanistickou minulosťou v hkl a lige nijak nedominuju.Liga má dobrú úroveň presvedčila sa o tom reprezentácia aj Slovan v Bystrici
24.9.2017 - 13:17
+3

chefe

 

Bez nagyho, suroveho, starostu, satana, visnovskeho a palffyho je slovan na hovno
24.9.2017 - 13:42
+1

lesslie69

 

Ak by Říha momentálne opustil Slovan,mal by zrejme dosť problém nájsť si slušnú prácu.Jeho reputácia a zrejme aj cena na trénerskom trhu poriadne klesla.
24.9.2017 - 15:05
+1

PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
PRÍSPEVOK BOL ZMAZANÝ
burnzie

 

Čím skôr Široký odíde zo Slovana tým lepšie ja sa čudujem, že Slovanisti ho tam ešte trpia
25.9.2017 - 0:02
+2

prezident

 

Uvodom, inak sa neda, dakujem & gratulujem vsetkym fanusikom Slovana Bratislava ako dostojne ste zvladli tuto diskusiu, na notoricke emocie (99%) zabludenych fanusikov ste v zasade nereagovali, na pripadne argumenty (1%) ste odpovedali slusne a vecne, zapas sme sportovo prehrali, diskusiu vsak vyhrali inteligentnym pristupom na urovni, toto je tiez chtakteristika, ktora odlisuje velkokluby a kluby, NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!

Vyber niekolkych vyrokov, ktore si zasluzia osobitnu pozornost:

1) "Z akeho dovodu sa chcu zbavit brankara Janusa, nechapem to, ved ho vobec nevyskusali!" vs. Slovan Bratislava odohral v sezone 2017/18 doposial 25 zapasov (pripravne + sutazne), pricom Janus nastupil v 5-tich zapasoch (20%) s bilanciou 5 prehier a priemerom inkasovanych golov 4,00.

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 1:0

2) "V slovenskej extralige byvali/sucasni hraci Slovana Bratislava, ktori hrali/hraju KHL, vobec nedominuju" vs. Ad1 v sezone 2017/18 ma v slovenskej extralige k dnesnemu dnu najvyssi bodovy priemer na zapas (1,6) medzi utocnikmi Peter Olvecky, ktory odohral 3 sezony v KHL za Slovan Bratislava, Ad2 v sezone 2017/18 ma v slovenskej extralige k dnesnemu dnu najvyssi bodovy priemer na zapas (1,2) medzi obrancami Tomas Starosta, ktory odohral 3 sezony v KHL za Slovan Bratislava, Ad3 v sezone 2016/17 bol vo finale slovenskej extraligy najproduktivnejsim hracom Tomas Surovy, ktory odohral 2+ sezony v KHL za Slovan Bratislava, Ad4 v sezone 2017/18 medzi hracmi U25 ma druhy najvyssi bodovy priemer (1,00) Michal Hlinka, ktory odohral 1+ sezonu v KHL za Slovan Bratislava, Ad5 v sezone 2016/17 mal v slovenskej extralige najvyssi bodovy priemer na zapas (1,19) Ladislav Nagy, ktory odohral 2 sezony v KHL za Slovan Bratislava, atd. (*udaje po piatom, resp. siestom kole)

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 2:0

3) "Slovan Bratislava patri medzi najhorsie kluby KHL, dlhodobo nehra vobec nic, robi iba hanbu" vs. tu je tabulka KHL z hladiska % podielu ziskanych bodov za posledne 2 sezony (2015/16, 2016/17), t. j. bodovy zisk muzstiev vyjadreny v % z celkoveho poctu bodov za 120 zapasov: 1. CSKA Moskva 73%, 2. SKA Petrohrad 66%, 3. Lokomotiv Jaroslavl 65%, 4. Metallurg Magnitogorsk 63%, 5.-6. Dynamo Moskva a Avangard Omsk 60%, 7.-8. AK Bars Kazan a Torpedo Niznij Novgorod 57%, 9. Jokerit Helsinki 56%, 10. HK Soci 54%, 11. Salavat Ufa 53%, 12.-13. Dinamo Minsk a Sibir Novosibirsk 52%, 14.-15. Traktor Celjabinsk a Admiral Vladivostok 50%, 16. Barys Astana 49%, 17. HC SLOVAN BRATISLAVA 48%, 18. Avtomobilist Jekaterinburg 47%, 19.-21 Neftechimik Niznekamsk a Vityaz Podolsk a Kunlun Red Star (*cinsky klub odohral iba 1 celu sezonu) 46%, 22. Medvescak Zaahreb 41%, 23.-24. Amur Chabarovsk a Spartak Moskva 40%, 25. Jugra Chanty-Mansijsk 38%, 26.-27. Lada Togliatii a Dinamo Riga 37%, 28. Severstal Cerepovec 33%, 29. Metallurg Novokuzneck 26%

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 3:0

4) "Riha vobec cely cas mlcky stoji na striedacke" vs. tu su dohovory Rihu v zapase s Podolskom smerom k hracom: 1 min Despres, 1 min Repik, 2 min Kaspar, 2 min Buchetele, 3 min Svarny, 4 min Smolenak, 5 min Sadecky, 5 min Hlinka, 6 min Repik, 7 min Mikus, 9 min Repik, 11 min Voracek, 12 min Stastny, 14 min Hrnka, 15 min Kaspar, 16 min Despres, 17 min Hlinka, 17 min Sadecky, 18 min Skalicky, 19 min Viedensky, 21 min Genoway, 21 min Skalicky, 22 min Kaspar, 24 min Svarny, 25 min Genoway, 27 min Smolenak, 29 min Kaspar, 31 min Kaspar, 32 min Hrnka, 33 min Despres, 33 min Meszaros, 34 min Svarny, 35 min Viedensky, 37 min Despres, 38 min Hrnka, 39 min Stastny, 41 min Taimi, 42 min Repik, 43 min Genoway, 45 min Svarny, 47 min Svarny, 48 min Despres, 48 min Voracek, 50 min Skalicky, 53 min Bacik, 55 min Buchtele, 57 min Buchetele, spolu 47 dolezitych reakcii na vyvoj zapasu (* menoslov hracov 100% zodpoveda realite, pri casovych udajoch +/- 1 min)

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 4:0

5) "V pripade, ak by Starosta hral v Slovane Bratislava, bol by bez akychkolvek pochybnosti najlepsi obranca!" vs. v prvom rade chcem zdoraznit, ze Starostu mam velmi rad, a to nielen ako hraca, ale rovnako ako cloveka. Je to velmi slusny chlap, skor introvert, nie je lahke sa dostat do jeho blizkosti, na spoznanie nazorov, ktore zastava, je potrebny dlhsi cas. Vo svojej podstate je komplikovana osobnost, nemyslim to vsak v zlom. Nechcem sa ho dotknut, preto sa vyjadrim maximalne zdrzanlivo & strucne. Po splateni dlhov zacal Starosta so Slovanom Bratislava rokovat o novej zmluve, resp. predlzeni zmluvy. Tieto rokovania trvali niekolko tyzdnov, pricom kazda zo stran mala poziadavky, z ktorych odmietala ustupit. Starosta trval na zvyseni prijmu, vedenie Slovana Bratislava toto odmietlo. Starosta nebol tymto postojom dotknuty, chcel iba vysvetlenie, ktore dostal. Klub mu zdovodnil, ze prijem, ktory chce, je urceny pre TOP 4 obrancov muzstva, ktori disponuju liderskymi skusenostami, hernymi schopnostami, ako aj zodpovedajucim fyzickym fondom. Koncepcia Slovana Bratislava bola od zaciatku takato: medzi 4 elitnych obrancov sa pocitalo so Sersenom a Meszarosom, ktori mali byt doplneni o dvoch dalsich hracov (posily). Ostatni 4 obrancovia (Svarny, Taimi, Starosta, mlady hrac) mali tvorit tretiu, resp. stvrtu obrannu dvojicu. V pripade Starostu nikto, nikdy, nikde nespochybnil jeho liderskeho skusenosti, ci herne schopnosti. Problem pri tomto hracovi je vsak dynamika a rychlost, sucasne vysledky testov tykajuce sa srdcovo-cievneho, resp. dychacieho systemu boli medzi najhorsimi. Slovenska extraliga patri, zial, medzi najpomalejsie sutaze v Europe, netesi ma to, je to ale realita, tempo je neporovnatelne pomalsie ako pri skutocnom vrcholovom hokeji (KHL). Starosta je v sucasnosti hviezdou slovenskej extraligy, herna dynamika v KHL si vsak do prveho alebo druheho obranneho paru vyzaduje hracov, ktori su telesne disponovani absolutne inak. Starosta mohol v Slovane Bratislava posobit, ak by zohladnil tuto skutocnost, prisposobil tomu svoje financne poziadavky. Netvrdim, ze Meszaros, ci Sersen, splnaju tieto parametre na 100%, urcite nesplnaju, napriek tomu tam bola v porovnani so Starostom v ich prospech vyrazna odchylka v pozitivnom slova zmysle. Uprimne mam radost, ze Starosta sa stal superhviezdou slovenskej extraligy, toto je vsak sutaz, kde byt uspesny nema ziadnu vypovednu hodnotu smerom ku KHL.

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 5:0
25.9.2017 - 5:19
+5

ohlo123

 

Blá,blá,blá.
25.9.2017 - 5:41
+7

strojar

 

Kto nefandí Slovanu je zablúdený.
Slovan je (skoroň najlepší v KHL.
Říha je génius.
Starosta ťažko dýcha a chce od Slovana plat, preto tu hrať nemôže.
25.9.2017 - 7:33
+9

dusanTN

 

K tvojmu bodu 4. Fanúšik SLOVANA "NasHokej97" napísal v tejto diskusii toto:

"Řiha tento rok úplne mimo. Žiaden život na lavičke, len tam stojí a kuká. Jeho yyjadrenia sú niekedy na hrane zdravého rozumu. O koučovaní nemôže byť podľa predvednej hry ani reč."

Ako oboduješ tento príspevok fanúšika SLOVANA?! Ako vlastný gól? Vytrhávanie z kontextu, prekrúcanie reality a fantazmagórie ti naozaj idú dobre. Som zvedavý či vôbec odpovieš.
25.9.2017 - 12:58
+3

Ondrej

 

Vybrat si zopar tebe vyhovujucich prispevkov... Pises, ze 99% prispevkov su zabludeni fanusikovia,tak poprosim aby si ohodnotil vsetkych 99%... Jajjjjjj z teba by mali v KLDR taku radost... Ty 1%
25.9.2017 - 13:56
+2

prezident

 

6) "Toto je najslabsie muzstvo, od kedy klub posobi v KHL" vs. hraci sucasneho kadra Slovana Bratislava spolu odohrali 1 274 zapasov v NHL (Kaspar, Smolenak, Repik, Meszaros, Despres, Barker, Mazanec), 1 720 zapasov v AHL (Kaspar, Viedensky, Smolenak, Repik, Despres, Barker, Genoway, Ebert, Mikus, Janus, Mazanec), 2 744 zapasov v KHL (Kaspar, Viedensky, Smolenak, Repik, Meszaros, Despres, Barker, Sersen, Svarny, Taimi, Genoway, Voracek, Ebert, Mikus, Stastny, Skalicky, Buchtele, Hrnka, Sadecky, Hedera, Sherbatov, Hlinka, Sloboda, Bacik, Bolzidar, Kozak, Hecl, Janus, Stepanek, Mazanec), resp. 981 zapasov v reprezentacnych muzstvach (Kaspar, Viedensky, Smolenak, Repik, Meszaros, Sersen, Svarny, Voracek, Mikus, Stastny, Skalicky, Buchtele, Hrnka, Hlinka, Bacik, Sloboda, Kozak, Janus, Stepanek). Popri uvedenom, na supiske Slovana Bratislava su styria hraci, ktori boli v drafte NHL vybrati v 1. kole (Meszaros, Kaspar, Despres, Barker), ako aj dalsi osmi draftovani hraci (Repik, Smolenak, Mikus, Janus, Sersen, Viedensky, Mazanec, Ebert)!

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 6:0

7) "Hraci v utoku su uz davno za svojim zenitom" vs. vekovy priemer utocnikov, ktori nastupili v tomto rocniku KHL je 25,7 roka (Kaspar, Viedensky, Smolenak, Repik, Genoway, Mikus, Stastny, Skalicky, Buchtele, Hrnka, Sadecky, Sherbatov, Hlinka, Sloboda, Hecl).

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 7:0
25.9.2017 - 8:00
+2

prezident

 

8) "V defenzive Slovana Bratislava nie je ziadny kvalitny hrac, vsetci su na urovni slovenskej extraligy" vs. tento vyrok nepotrebuje ziadne dalsie vysvetlenie.

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 8:0

9) "V pripade, ze sa Slovan Bratislava vrati do slovenskej extraligy, bude hrat vo velmi kvalitnej sutazi" vs. slovenska extraliga momentalne patri na 12.-14. miesto v Europe, jej aktualne ranking je "PODPRIEMERNA" (ramcove odovodnenie v 10-tich bodoch v rozsahu 328 riadkov v diskusii k clanku "Slovan prehral s AK Bars Kazan 3:6 z 20. septembra 2017)

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 9:0

10) "Dokazes mi prosim vysvetlit, preco v diskusiach o svojom klube vystupujes slusne a erudovane, potom prides do diskusie o Slovane Bratislava, urobis tu zo seba hlupaka, nezistis si ziadne fakty, ponizis sa pred vsetkymi, pricom prazdne "argumenty", ktore ti tu viaceri prispievatelia vyvratili, prezentujes ako fakty?" Rozpisana komunikacia medzi nickom "Deividson" a "mitoO", v ramci ktorej fanusik Slovana Bratislava slusne a vecne reaguje na nezmyselne tvrdenia.

fanusikovia HC Slovan Bratislava - zabludeni fanusikovia 10:0

NAVZDY ZA SLOVAN, NAVZDY ZA BRATISLAVU!
25.9.2017 - 8:38
+3

Achilles

 

Večer sa teším na analýzu zápasu s CSKA
25.9.2017 - 8:54
+8

lubfito

 

Tuto analýze zápasu venoval celé 4 slová.
Ale to už je iná tragédia, venovať toľko času a energie písaniu o ničom
Nevadí, prehry na ľade nič neznamenajú, hlavne že sa vyhráva v diskusiách. Môj ty kkt
25.9.2017 - 9:00
+19

NZ Hockey

 

Zabudni na analyzu zapasu, ved ho chapme preco radsej presedlal na analyzu diskusie
25.9.2017 - 10:18
+3

Achilles

 

Skoda, ze tu nebol ked to bolo 12:0 mohol by kazdy gol rozobrat tak ako slovan vs zabludeni fanusikovia
25.9.2017 - 11:01
+5

porter

 

uz vieme co si robil 2 dni
25.9.2017 - 9:02
+6

emoxx1

 

V bode 2 mi chýbala zmienka o dvoch hráčoch Slovana ktorú v realite nemajú na 1. Ligu. Aspoň v piatok evidentne nemali.
Pán prezident asi zabudol.
25.9.2017 - 9:05
+4

KurierNz

 

Spickovy klub extraligy - zabludeny slovensky klub v KHL 5:2...a to k tomu neratam pozapasovy plac Milosa "Obsuka" Rihu...
25.9.2017 - 9:12
+5

Byron

 

Ešte koľko krát sa budete odbavovať na prípravnom zápase? Mám ti tu dať zopár zápasov našich TL mužstiev v príprave kde pohoreli s klubmi o ktorých si ani nepočul? Keď je trápny RL netreba sa po ňom opičiť.
25.9.2017 - 9:25
+4

KurierNz

 

Nepaprc sa prosim ta...bol to generalny zapas pred ligou pre vas...bratu...cely zivot som bol Slovanista a este niekde v kutiku duse aj som ale toto co tu predvadza prezident je to iste, co predvadza Danko v parlamente...
25.9.2017 - 9:37
+2

emoxx1

 

Ale tiež by prezident nemusel provokovať na túto tému. Je jasné, že naša liga odchodom Slovana utrpela. Tiež je jasné, že liga si to najhoršie už prešla a pomaličky sa odlepuje z dna. Dehonestovať ju netreba. Je to také krátkozraké. Ked má niekto naozaj rád hokej a je fanúšikom Slovana, tak určite zápasom ako bol včera Dukla-Košice nepohrdne. To, že si doma užíva KHL je čerešnička na torte. Ak niektorý fanúšikovia vyhlásia, že radšej si želajú zánik, ako návrat do TL, tak silne pochybujem, či ten človek má rád hokej ako taký a želá si jeho napredovanie v rámci Slovenska. Aj ja som za to, aby Slovan hral KHL, no v prípade jeho neúspechu by som si určite zánik neželal.
To je možno najväčší problém nášho hokeja. Každý chce hrabať na svojom piesočku a namiesto kvalitnej spolupráce, ktora by podporila celkový rast hokeja sa tu chceme hrať na lepších a horších.
Neber to nejak osobne. Mimo reakcie na teba som tam aj zhrnul reakciu na diskusie o Slovane za posledné dni.
25.9.2017 - 9:42
+9

porter

 

a koniec koncov toto dehonestovanie ligy sa im este vypomsti lebo KHL nevyzera ruzovo a na EBEL suhlas nedostanu takze ak neprestanu este si na stadionoch vypocuju svoje
25.9.2017 - 10:40
0

bigi BLOG

 

a co mame extraligu chvalit? a tvarit sa o tom ako supermga galakticka je?
a myslis ze keby sme sa nejakou nahodou do extraligy vratili ze aj keby sme ju vychvalovali do nebes tak by sme si na stadionoch vypoculi svoje.
25.9.2017 - 12:43
+2

martin_hkpp

 

Nie, neospevovať, len trochu pokory. Hráte v oveľa lepšej lige, ale hráte tam hanebne. Veď to je ľúto aj nám nebratislavčanom, ktorí majú Slovan radi. Nedá sa na to pozerať, ale niektorí fanúšikovia Slovana sa radšej urazene naťahujú o to, že pre ich tím je lepšie byť na spodku silnej KHL, ako keby mal hrať extraligu, kde by bol konkurencieschopný. To nechápem.
25.9.2017 - 16:36
+1

NZ Hockey

 

A presne takto to vyzerá, keď váš tEAm odohrá ďalší tragický zápas, že miesto jeho tradičnej analýzy sa snažíte pôsobiť dôležito týmito žvástami o diskusných príspevkoch
25.9.2017 - 10:05
+4

Nemehlo

 

Teda nic sa nedeje vsetko je v poriadku a Slovan kraca do Play off? Dobre tomu rozumiem?
25.9.2017 - 13:00
+1

strojar

 

Strata na playoff aktuálne iba osem bodov.
25.9.2017 - 13:08
+1

mitoO

 

Trochu som sa pozrel na pripravne zapasy Slovana, kde vraj Janus nepresvedcil, ale Mazanec so Stepankom ano.
V priprave prehral Slovan 8 zapasov z 10, 2 vyhry boli po samostatnych najazdoch.

19.7 Pardubice - Slovan 2:1 po najazdoch - Janus. V najazdoch Slovanisti nedali ani jeden gol a Janus dostal gol az po 6om najazde

20.7 Pardubice - Slovan 5:2 - Janus. O tomto zapase sa asi da povedat, ze Janus mohol zachytat lepsie, hraci vsak dali len 2 goly a s tym sa tazko vyhrava.

25.7 Slovan - Spartak 3:2 po najazdoch - Stepanek vraj kvalitny vykon

2.8. Slovan - Zlin 4:5 - Janus. Pozrel som si goly Zlincanov a kde bola obrana Slovana, tak to neviem. Goly vacsina z 2 na 1. Nezda sa mi, ze by tu Janus sklamal. Konrad dostal nedavno 10 golov v sutaznom zapase a dalsie dva zapasy mal ciste konto. V najazdoch dostal Jaro 0 golov.

3.8 Brno - Slovan 3:0 - chytal Stepanek, dostal aj 3 goly z najazdov.

8.8. Slovan - D. Riga 2:3 - Janus. Z diskusii: "Janus ako tak podrzal muzstvo, aj ked si nebol vzdy isty zakrokom."

9.8. Slovan - EC Kassel 2:3 - Stepanek. Zas dal Slovan len 2 goly a to druholigovemu nemeckemu klubu.

10.8. Slovan - V. Podolsk 2:4 - Janus. Mazanec dostal s Podolskom tiez 4.

15.8. Slovan - Brno 3:2 po najazdoch. Druha vyhra Slovana v priprave. Mazancovi zapas vysiel, vysluzil si od Rihu oznacenie milacik tribun a jednotky v brane Slovana.

17.8. Slovan - B. Bystrica 2:5 - Stepanek. Zlyhal.

Takze ak si to zhrnieme.
Janus odchytal 5 zapasov - 5 prehier, 1 - 2 zapasy mohol zachytat lepsie a mozno by ta prehra bola miernejsia.
Stepanek odchytal 4 zapasy - 3 prehry, 1 vyhra po samostatnych najazdoch. 2 zapasy mohol zachytat lepsie a mozno by ta prehra bola miernejsia.
Mazanec 1 zapas 1 vyhra po samostatnych najazdoch. Pre Rihu to znamenalo urcenie Mazanca ako jednotky.

Ak by to bolo na mne, tak ja by som Mazanca do Slovana nevolal. Ani nepomohol, ani neposkodil. Jednotka v brane mohol byt kludne Stepanek, ten to uz aj vo viacerych sutaznych zapasoch ukazal a kryt chrbat mu mohol Slovak Janus, ktory sa do Slovana tesil, mal ponuku z Europy, ale odmietol ju, pretoze Slovan je jeho srdcovkou.
25.9.2017 - 9:52
+7

prezident

 

Dobry den,

dakujem za nazor!

Doplnam:

Pripravny zapas c. 1: Dynamo Pardubice - Slovan Bratislava 2:1 po s.n. (Janus 94,5%).
Pripravny zapas c. 2: Pardubice - Slovan 5:2 (Janus 82%).
Pripravny zapas c. 3: Slovan Bratislava - Spartak Moskva 3.2 po s.n. (Stepanek 95,5%).
Pripravny zapas c. 4: Slovan Bratislava - Berani Zlin 4:6 (Janus 64%).
Pripravny zapas c. 5: Kometa Brno - Slovan Bratislava 3:0 (Stepanek 91%).
Pripravny zapas c. 6: Slovan Bratislava - Dinamo Riga 2:3 (Janus 89%).
Pripravny zapas c. 7: Slovan Bratislava - EC Kassel 2:3 (Stepanek 91%).
Pripravny zapas c. 8: Slovan Bratislava - Vityaz Podolsk 2:4 (Janus 82%).
Pripravny zapas c. 9: Slovan Bratislava - Kometa Brno 3:2 po s.n. (Mazanec 95%).
Pripravny zapas c. 10: Banska Bystrica - Slovan Bratislava 5:2 (Stepanek 87,5%).

KHL prve kolo: SKA Petrohrad - Slovan Bratislava 7:1 (Mazanec 81%).
KHL druhe kolo: Lokomotiv Jaroslavl - Slovan Bratislava 5:1 (Mazanec 85,5%)
KHL tretie kolo: Dynamo Moskva - Slovan Bratislava 4:2 (Stepanek 90%).
KHL stvrte kolo: Slovan Bratislava - Dinamo Minsk 4:2 (Stepanek 90%).
KHL piate kolo: Slovan Bratislava - Sibir Novosibirsk 2:1 (Mazanec 96%).
KHL sieste kolo: Slovan Bratislava - Jugra Chanty-Mansijsk 2:3 po s.n. (Mazanec 94%).
KHL siedme kolo: Slovan Bratislava - Avangard Omsk 1:4 (Mazanec 90%).
KHL osme kolo: Slovan Bratislava - Neftechimik Niznekams 3:4 po s.n. (Mazanec 79%, Stepanek 96%).
KHL deviate kolo: Admiral Vladivostok - Slovan Bratislava 2:1 (Stepanek 98%).
KHL desiate kolo: Kunlun Red Star - Slovan Bratislava 2:0 (Mazanec 94%).
KHL jedenaste kolo: Amur Chabarovsk - Slovan Bratislava 2:3 (Stepanek 95%).
KHL dvanaste kolo: Slovan Bratislava - Bars Kazan 3:6 (Stepanek 79,5%).
KHL trinaste kolo: Vityaz Podolsk - Slovan Bratislava 4:0 (Mazanec 88,5%).

Celkovo (priemer):

Stepanek: 91,4%
Mazanec: 89,2
Janus: 82,3%

25.9.2017 - 11:08
+3

emoxx1

 

Ale tiež to nie je úplne objektivne. Počítať percenta z doby keď v tíme nehrala ešte podstatná časť terajšej obrany.
Jasné, čísla niečo naznačujú, ale treba prihliadať aj na ďalšie okolnoti
25.9.2017 - 11:16
+7

bigi BLOG

 

ale zase pises ze nehrala obrana, ale tiez nehrali sutazne zapasy v KHL, ale s muzstvami kvalitativne slabsich lig.
25.9.2017 - 12:47
+1

emoxx1

 

Bigi: Áno, hrali s mužstvami z nižších líg, ale tá obrana nemala ani nato. V piatok som videl Černého v 1. lige. Ten chalan len nastupuje na rozkorčuľovanie a rovno si môže napísať -2.
Treba objektívne priznať, že minimálne 2 obrancovia z tých zápasov nemá ani na tú TL. Pri Černom nie som presvedčený či má vôbec na 1.ligu. Porovnávame asi neporovnateľné. Reálny výkon Janusa v KHL v tejto sezóne nemáme na čom porovnať, môžme to len odhadnúť na základe pochybných čísel. U mňa rozhodujú v tomto prípade hlavne sympatie, že by som chcel mať v Slovane aspoň jedného slovenského brankára. V tejto sezóne obzvlášť. Pokladám ju za rozhodujúcu pre budúcnosť. Do PO evidentne nepostúpime a evidentný cieľ klubu je finančná stabilizácia. Preto si nemyslím, že by nám Janus nejak zásadne ublížil. Je úplne jedno či dostaneme gól, alebo dva za zápas viac, alebo menej. Tento káder brankár nezachráni.
25.9.2017 - 13:08
+1

bigi BLOG

 

no tak sa zhodnime ze ty by si chcel janusa preto ze je slovak. je to tvoj nazor moj je taky ze janus nepresvedcil, ine by to bolo mozno keby ostal brust, ale suhlasim ze asi bola blbos podpisovat mazanca, na duhej strane ked sa taka moznost vyskytla a bola ochota ist k nam tak by bola blbost nechat si tu prilezitost uniknut. ono svojim sposobom bol stepanem z nudze cnost ale ukazuje sa ako spravna volba
25.9.2017 - 14:47
0

mitoO

 

V Zline bol posledny gol do prazdnej branky. Ty si ho pripisal Janusovi.
Este si pozrime, aka obrana vtedy nastupila:
Bacik, Voracek, Taimi, Fereta, Cerny, Kozak, Hedera, Boldizar

Su volne dohladatelne tie goly, ktore vtedy Slovan dostal, na onlajnoch v gifkach. Staci si to pozriet.
25.9.2017 - 12:26
+4

prezident

 

Vyborny posteh, mate pravdu, so Zlinom nemal uspesnost 64%, ale 70%!

Dole su uvedene zapasy, kedy hrala minimalne polovica (5) klucovych obrancov pre sezonu 2017/18: Barker, Sersen, Meszaros, Despres, Taimi, Svarny, Ebert, Bacik, Voracek, Kozak.

Dynamo Pardubice - Slovan Bratislava 2:1 po s.n. (Janus 94,5%).
Dynamo Pardubice - Slovan 5:2 (Janus 82%).
Slovan Bratislava - Spartak Moskva 3.2 po s.n. (Stepanek 95,5%).
Slovan Bratislava - Dinamo Riga 2:3 (Janus 89%).
Slovan Bratislava - EC Kassel 2:3 (Stepanek 91%).
Slovan Bratislava - Vityaz Podolsk 2:4 (Janus 82%).
Slovan Bratislava - Kometa Brno 3:2 po s.n. (Mazanec 95%).
Banska Bystrica - Slovan Bratislava 5:2 (Stepanek 87,5%).
KHL prve kolo: SKA Petrohrad - Slovan Bratislava 7:1 (Mazanec 81%).
KHL druhe kolo: Lokomotiv Jaroslavl - Slovan Bratislava 5:1 (Mazanec 85,5%)
KHL tretie kolo: Dynamo Moskva - Slovan Bratislava 4:2 (Stepanek 90%).
KHL stvrte kolo: Slovan Bratislava - Dinamo Minsk 4:2 (Stepanek 90%).
KHL piate kolo: Slovan Bratislava - Sibir Novosibirsk 2:1 (Mazanec 96%).
KHL sieste kolo: Slovan Bratislava - Jugra Chanty-Mansijsk 2:3 po s.n. (Mazanec 94%).
KHL siedme kolo: Slovan Bratislava - Avangard Omsk 1:4 (Mazanec 90%).
KHL osme kolo: Slovan Bratislava - Neftechimik Niznekams 3:4 po s.n. (Mazanec 79%, Stepanek 96%).
KHL deviate kolo: Admiral Vladivostok - Slovan Bratislava 2:1 (Stepanek 98%).
KHL desiate kolo: Kunlun Red Star - Slovan Bratislava 2:0 (Mazanec 94%).
KHL jedenaste kolo: Amur Chabarovsk - Slovan Bratislava 2:3 (Stepanek 95%).
KHL dvanaste kolo: Slovan Bratislava - Bars Kazan 3:6 (Stepanek 79,5%).
KHL trinaste kolo: Vityaz Podolsk - Slovan Bratislava 4:0 (Mazanec 88,5%).

Celkovo (priemer):

Stepanek: 91,4% (superi: Spartak Moskva, Dynamo Moskva, Bars Kazan, Amur Chabarovsk, Admiral Vladivostok, Dinamo Minsk, Neftechimik Niznekamsk, Kassel Huskies, Banska Bystrica)

Mazanec: 89,2% (superi: Kometa Brno, SKA Petrohrad, Lokomotiv Jaroslavl, Sibir Novosibirsk, Jugra Chanty-Mansijsk, Avangard Omsk, Kunlun Red Star, Vitayz Podolsk)

Janus: 86,8% (superi: Dynamo Pardubice, Dynamo Pardubice, Vityaz Podolsk, Dinamo Riga)
25.9.2017 - 12:58
+2

strojar

 

https://sport.sme.sk/c/20657065/slovan-bratislava-teemu-ramstedt-v-klube-skoncil-khl.html
25.9.2017 - 13:25
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

+ Novinky 2018Vrátane Play-Off tričiek NR a NZ

Bleskovky

Prvé finále play off Restart Ligy pre Dubnicu

Športová redakcia TASR prosí svojich odberateľov, aby si v správe In-line-hokej: Prvé finále play off Restart Ligy pre Dubnicu vydanej o 21.44 opravili vo výsledkovej časti: Restart Liga v in-line hokeji - 1. zápas finále: Red Rebel Mad Dogs Bratislava - MontisBau Dubnica Wild Kings 7:1 (2:0, 0:0, 1:0, 4:0) Góly: Kristín 2, Trenčan 2, Švec, Hegyi, Nechala - Jastrabík /stav série: 1:0/ na ...
včera o 22:16 - TASR

Prvé finále play off Restart Ligy pre Dubnicu

In-line hokejisti tímu MontisBau Dubnica Wild Kings zvíťazili v prvom zápase finále play off Restart Ligy nad Red Rebel Mad Dogs Bratislava 7:1 a ujali sa vedenia v sérii, hranej na dve víťazstvá. Druhý zápas je na programe vo štvrtok 21. júna v Trnave. Restart Liga v in-line hokeji - 1. zápas finále: Red Rebel Mad Dogs Bratislava - MontisBau Dubnica Wild Kings 7:...
včera o 21:44 - TASR

Sutter ukončil trénerskú kariéru v NHL, užíva si voľno

Darryl Sutter, ktorý hokejistov Los Angeles Kings doviedol k dvom ziskom Stanleyho pohára, ukončil trénerskú kariéru v NHL. V stredu túto informáciu priniesol portál Sportsnet. "Štyridsať rokov, stačilo," povedal podľa Sportsnet 59-ročný Sutter, ktorý začal hráčsku kariéru v NHL v roku 1979 ako útočník Chicaga Blackhawks.
včera o 21:19 - TASR

Obranca Benning predĺžil spoluprácu s Oilers o ďalšie dve sezóny

Vedenie klubu zámorskej NHL Edmonton Oilers predĺžilo o ďalšie dva roky spoluprácu s obrancom Mattom Benningom. Dvadsaťštyriročný hokejista sa dohodol s "olejármi" na novej zmluve, ktorá mu garantuje 1,9 milióna dolárov za sezónu.
včera o 14:01 - TASR

Tippett sa pripája k skupine budujúcej klub v Seattli

Bývalý tréner hokejistov Dallasu Stars a Arizony Coyotes Dave Tippett posilnil štruktúry vznikajúceho klubu NHL v Seattli. V spoločnosti Seattle Hockey, ktorá chce založiť v prístavnom meste na severozápade USA profiligovú organizáciu, bude podľa agentúry AP pracovať ako konzultant.
19.6.2018 08:33 - TASR

Boston si na ďalšie dva roky upísal Grzelczyka

Generálny manažér Don Sweeney informoval, že obranca Matt Grzelczyk predĺžil s klubom zámorskej NHL Boston Bruins zmluvu o dva roky. Zarobiť by mal 2,8 milióna dolárov. V sezóne 2017/2018 odohral 61 zápasov, v ktorých nazbieral 15 bodov za tri góly a dvanásť asistencií.
16.6.2018 21:12 - Michal Bruner / TASR

Ottawa suspendovala asistenta GM Leeho, obvineného z obťažovania

Vedenie klubu zámorskej hokejovej NHL Ottawa Senators suspendovalo asistenta generálneho manažéra Randyho Leeho, ktorý čelí obvineniu z obťažovania. Ako uviedla agentúra AP, Lee mal 30. mája v Buffale počastovať oplzlými poznámkami a následne chytiť za rameno 19-ročného šoféra hotelového shuttle busu. Na súde 6. júla obvinenie z obťažovania odmietol. Generálny manažér "senátorov" Pierre Dorion v piatok oznámil, že klub dočasne suspendoval Leeho, ktorý tak nemôže vykonávať svoju činnosť v Ottawe a ani vo farmárskom tíme v Belleville.
16.6.2018 15:36 - Michal Bruner / TASR

Caggiula predĺžil kontrakt s Oilers o ďalšie dva roky

Kanadský hokejista Drake Caggiula bude v NHL naďalej obliekať dres Edmontonu. Podľa portálu sportsnet. ca sa dohodol s vedením Oilers na novom dvojročnom kontrakte.
15.6.2018 10:50 - / TASR

Vegas Golden Knights podpísali kontrakt na rok s Macekom

Nemecký hokejista Brooks Macek podpísal dvojcestný kontrakt na rok s účastníkom NHL Vegas Golden Knights. Oznámil to generálny manažér tímu George McPhee.
13.6.2018 09:46 - Michal Bruner / TASR

Zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie

Vo veku 80 rokov zomrel dvojnásobný víťaz Stanleyho pohára Johnny McKenzie. Niekdajší hokejista Bostonu Bruins podľahol dlhotrvajúcej chorobe. Bývalý útočník odohral v zámorskej NHL dokopy 692 zápasov, okrem Bostonu pôsobil tiež v Chicagu Blackhawks, Detroite Red Wings a New Yorku Rangers.
11.6.2018 13:35 - / TASR

Archív krátkych správ »
Články SIHPA na HokejPortáli » Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov
zimná hokejová škola
Evysledky.com - live športové vysledky