Táto správa sa vám pravdepodobne zobrazuje, lebo používate starú verziu prehliadača Internet Explorer. Použite prosím verziu 9 a vyššie. Prípadne iný prehliadač (Firefox, Chrome, Opera). Ďakujeme za pochopenie.

Diskusia: Nitrania splnili čiastkový cieľ, Bystričania však nepanikária

17.4.2017 11:31 TASR

Vo finále play off hokejovej Tipsport Ligy medzi HC'05 Banská Bystrica a HK Nitra sa po úvodnom dvojzápase pod Urpínom naplnili prognózy. Nitrania hneď v prvom stratili gloriolu tímu, ktorý v play off až do finále neprehral, a o deň neskôr aj Bystričania prvýkrát na domácom ľade zažili pokoru.


Obsah správy nie je v archíve...
Pridaj sa k našim fanúšikom na facebooku a dostávaj vždy čerstvé info s vôňou ľadu!

Rubrika: Slovensko Extraliga


Bahno

 

Verím, že ohlušujúci hukot z tribún bude ten detail, ktorý nám pomôže vyhrať oba zápasy...
17.4.2017 - 12:37
+17

Tomino

 

A to bude skutocne peklo!
17.4.2017 - 12:39
+4

88Backo

 

A bez tlieskatok
17.4.2017 - 13:06
+22

samajamado

 

a ja som si chcel jedno poskladat
17.4.2017 - 13:43
0

forwardPP

 

Ale takisto s urážkami a nadávkami.
17.4.2017 - 13:55
+12

Tomino

 

Vcera si asi nepocul ludi z bystrice ako nadavali
17.4.2017 - 13:58
+16

United

 

My nebudemeeee tichooooo
17.4.2017 - 14:00
0

88Backo

 

Nemyslím si že sa bude niekomu osobne nadávať do cigánov a oblievať hráčov pivom...
17.4.2017 - 14:12
+9

Avivaz

 

Som zvedavý
17.4.2017 - 18:06
+1

Bahno

 

Všetko by oblo fajn, nech si fandia ako chcú,ale tie tlieskatka to je hrozný zvuk. )Alergická reakcia, ako keď počujem vuvuzelu
17.4.2017 - 14:02
+7

maček

 

Preboha čo riešiš ? Tebe vadia tlieskatka, inému vaše varhany. Nemáte si čo vyčítať.
17.4.2017 - 20:57
+7

miro-nr

 

a obom vaše financovanie
17.4.2017 - 21:54
+4

Bahno

 

Neriešim, len píšem svoj názor...
17.4.2017 - 22:13
0

TOTO

 

po cenzure: Zmazali ma, neviem prečo
Asi nebol som nad vecou
18.4.2017 - 10:20
0

Jurik

 

Treba vyhrat hned prvy a dostaneme ich pod tlak. A ak bude 3:1 na zapasy uz sa im bude tazko otacat.
17.4.2017 - 12:57
+2

Wixen

 

Nenechať sa strhnúť atmosferou : By mal byt jeden z prvych cielov na stredu, to by nás mohlo stáť zápas. Ak v stredu vyhráme Barani budú mať čo robiť.
Bude to veľký boj.
17.4.2017 - 12:59
+2

Bahno

 

Naši su už na atmosféru zviknutí. To by nemal byť problém.
17.4.2017 - 13:04
0

hello, havarju

 

Chcel si povedat cviknuti alebo zvyknuti
17.4.2017 - 16:48
+1

Bahno

 

to druhé
17.4.2017 - 22:16
+1

doc.koniferum

 

Bystričania neberte to ako provokáciu,to určite nie.Ale jediné čo ma sklamalo na finále (zatiaľ) je slabá atmosféra.
17.4.2017 - 13:05
+10

Tomino

 

doc: Teraz bude len atmosfera hento bolo baranie bucanie
17.4.2017 - 13:08
+4

wedro

 

Prelistoval som si vedľajšiu diskusiu po zapase BB vs NR.
ako som fandil BB tak teraz fandím ešte viac BB.
Ako že emócie a radosť z víťazstva( laufe) je jedna vec ale toto čo sa deje nema nič spoločne zdravým rozumom a slušným fandením a samozrejme rešpekt voči súperovi.

napadlo ma keď už hráči dostavajú tresty od DK.
Vedel by som si predstaviť niečo podobne aj na HP.
Je tu par úživateľov ktorí sa nevedia zmestiť do kože!
za prehrešok dostane tlčhubu na jeden mesiac po polke trestu sa môže užívateľ odvolať samozrejme na HP bude niečo podobne ako DK ktora sa bude skladať výlučne z užívateľov ( samozrejme budu to taký ktorí davaju tomu to webu uroveň a slušnosť.
tato komisia sa rozhodne či sa jeho správanie zlepšilo ak ano jeho status bude obnovený na (uživatela)ale bude samozrejme v podmienke (mesiac) ak urobí v priebehu tohto obdobia priestupok dostava tlčhubu a jeho trest sa zvýši na dobu dvoch mesiacov bez odvolania ak sa nepoučí dostane natvrdo BAN.

podla mňa takto sa da vychovat uživatela na HP.
Na HP ostanu len taký ktorý sa fakt vedia slušne spravať.
Chodia sem slušní ludia aj by niečo napísali ale ked si prejdu diskusiu prejde ich chut niečo napisať.

takže tak



17.4.2017 - 13:14
+33

blue-311

 

Prosim ta koho zaujima nejaka tlchuba? Uplne by stacilo ak by sa mazali vsetky prispevky ktore nie su v sulade s pravidlami diskusie a bol by klud.

Diskusie na HP su uz neni to co byvali. Zial je to aj obraz nasej spolocnosti.
17.4.2017 - 13:22
+20

doc.koniferum

 

no lenže keď si prečítaš pravidlá diskusie a potom čítaš samotné diskusie,tak niekedy máš pocit,že to nejde dohromady a tie pravidlá sú pre nikoho.
17.4.2017 - 13:32
+4

blue-311

 

Ved hej, ale ludia robia len to co im dovolis. Napr. z vedlajsej diskusie by museli vymazat dalsich 200 prispevkov ale aspon by bol klud.
17.4.2017 - 13:42
0

Juslan

 

Vo vedľajšej diskusii by ostalo len pár príspevkov, väčšinu tie ktoré nie sú z Nitry!
Táto má hodinu a už ju kopíruje. Skrátka všetko po starom - len Nitra a nikto iný!!!
17.4.2017 - 14:41
+4

gaspi

 

neplač
17.4.2017 - 14:56
+19

iskra6791

 

Podám Ti vreckovku?
17.4.2017 - 18:44
+1

blue-311

 

No tak by tam zostalo len par a urcite aj tie ktore su z nitry...
Ty si tiez mimo, do kazdeho prispevku pchas nitru. To je uz diagnoza
17.4.2017 - 15:00
+19

Juslan

 

Nie Nitru ale pár dementov z Nitry!
Nitra je pekné mesto kde chodím často, atmosféra na zápasoch je najlepšia zo všetkých štadiónov ale tie neustále plačlivé a nenávistné komentáre voči Bystrici mi fakt lezú na nervy!
17.4.2017 - 15:10
+3

Bielomodry

 

Juslan: Pozri,prebrali ste tradíciu po Bratislave.Ste ich farma?Ste!Tak si si už mohol za ten čas zvyknúť...
17.4.2017 - 15:21
+5

blue-311

 

Par dementov ma kazde mesto, pre mna je skor smiesne ak niekto na zaklade anonymnych prispievatelov hodnoti mesto alebo to komu bude alebo nebude fandit ako som sa tu uz par krat docital (toto nepatrilo priamo tebe).

Kedze tvrdis ze tato diskusia kopiruje tu vcerajsiu, tak som si dal namahu a pozrel prispevky v tomto vlakne. Ked to (velmi) pritiahnem za vlasy tak tieto prispevky su na hrane s pravidlami:
Tomino 13:08
United cas 14:11
Jurik cas 14:03
Blue-311 cas 15:00

Ale ja mam skor pocit ze vy (ty + niekolko dalsich) povazujete za nenavistne uz pomaly vsetko od nitrancanov.
17.4.2017 - 15:30
+4

antinamor

 

Zabudol si resp. sú zmazané urazlive príspevky od Bystricanov aj s reakciami, nič nie je také čierno biele ako sa nám to tu snažia naznačiť niektorí BB samozvaní moralisti.
17.4.2017 - 15:59
+2

22.4.2016

 

Mas pravdu, nic nie je take cierno biele. Vsetko je BIELO MODRE , lebo my sme NITRA.
17.4.2017 - 17:00
+2

antinamor

 

17.4.2017 - 15:48
+1

Richii

 

Nitra je šade a šade najlepšá.
17.4.2017 - 19:48
+1

Dracik_18

 

vašej vašej
17.4.2017 - 18:35
0

NRfan

 

Tak to ty si ta Zubata z Perinbaby!!!
17.4.2017 - 18:41
+1

Hasan13

 

Historia tvojich prispevkov je plna vedomych provokacii, povysovania a podobne. Nedávaj prosim ta rozumy, ty určite nie.
17.4.2017 - 13:23
+39

wedro

 

No vidiš ja som sa dokázal zmeniť k lepšiemu
17.4.2017 - 13:51
+2

Bielomodry

 

wedro: Hej zmenil si sa.Este viac výryvas
17.4.2017 - 14:07
+8

Hasan13

 

Tvoje "nove ja" mi pride slizke a neuprimne, sorry.
17.4.2017 - 14:08
+27

miro-nr

 

presne-"TvojTatko" bol vulgarny,prostoreky,povyšenecky no bol čitatelný.

Teraz si tu urobí novy nick a bude davať rozumy- nechapem za akym učelom !
17.4.2017 - 15:43
+7

Sunkafit

 

podpis
17.4.2017 - 16:28
+1

LukasNR

 

V tejto spolocnosti je tak zakorenena snaha zatvarat druhemu hubu za kazdu cenu ax to neni pekne. Uz je to priam reflex a podvedoma snaha. Ironicky mas kapitana a ani nevies ako sa k jeho postojom blizis.
17.4.2017 - 14:39
+17

tep

 

Čiže niečo ako Ľudové Súdy po druhej svetovej vojne, pekne... To by tu vypadalo ešte horšie
Radšej zaviesť systém plus a mínus a na základe toho to dáko korigovať. Či už by sa udelil status "tlčhuby" alebo "mute" na istý čas, nemožnosť písať, len čítať.. ale aj tak.. Kto chce, odfiltruje si príspevky už podľa ich začiatku, kontextu a podobne
17.4.2017 - 13:25
+2

dynamit90

 

a sme v riti wedro fandi BB. Boze to ani neprezijem
17.4.2017 - 13:46
+6

forwardPP

 

Dynamit alebo hamilton? Ako ťa mám oslovovať našiel si sa v tom príspevku?
17.4.2017 - 14:00
+3

luciakanky

 

Toto je super napad
17.4.2017 - 13:46
+1

krofak

 

No presne toto som cakal.Rozmyslal som ci to budem citat a rozhodol som sa ze ano po druhej vete prispevku uz to holo len bla bla bla bla ,bla bla.Bla bla bla bla.Bla bla bla.
17.4.2017 - 13:52
+15

antinamor

 

Je také slovenské porekadlo, v ktorom zlodej kričí: chyťte zlodeja! Čo tak začať od seba?
Čo by si to chcel? Vytvárať nejakú komisiu na HP? Koho by si do nej nominoval? Čo mi to len pripomína?
17.4.2017 - 15:56
+2

KurierNz

 

Ty by si mal uz x-ty BAN...
17.4.2017 - 19:10
+2

ohlo123

 

Neverim vlastnym ociam,KE kybel tu vola po slusnom chovani uzivatelov HP,chlapce-zacni od seba a neprovokuj pol roka z KE.Smeju sa z teba este aj vlastni.
17.4.2017 - 13:22
+18

wedro

 

Smiech (vyčariť úsmev na perách ) je najkrajší dar čo môže dat človek človeku

takže tak.
17.4.2017 - 13:58
+4

Bielomodry

 

wedro: Nič není krajšie,ako keď človek da cloveku.
17.4.2017 - 14:09
+7

ohlo123

 

Minule som isiel v NR na rinok a tam pod branou stal jeden chalan z NR-znamy bitkar a problematista,ako s Jehovistami ponuka brozury,vraj sa zmenil,no a ked pojdem nabuduce,budes tam s nim.A vies ako to poznam?:vedla nohy bude mat male žlté vedro.
17.4.2017 - 14:12
+5

LukasNR

 

Slaba osobnost ide vzdy z extremu do extremu
17.4.2017 - 14:40
+9

NRfan

 

Darcekov od teba uz stacilo. Dakujeme.
17.4.2017 - 14:34
+1

miro-nr

 

sa mi naozaj páči ked tu rozdavaju "rozumy" ludia čo maju za sebou "reinkarnaciu" tu na HP po predchadzajucich BANoch
17.4.2017 - 15:54
+6

tumulte

 

Bystrica dopadne presne ako Kosice v serii s Martinom..vyhra hokej nad umelinou...
17.4.2017 - 13:40
+8

mitoO

 

To, ze Martin bol v nasej serii lepsi, hokejovejsi, to mi je jasne.
Co je ale na Kosiciach umele, tomu nerozumiem.
17.4.2017 - 14:11
+9

Jurik

 

A co v BB spominaju furt tu iskru. Co ste pionieri a iskricky? Ale dava to zmysel, este aj dresy mate cervene
17.4.2017 - 14:03
+4

Handlo

 

Celkom trapas tento prispevok hodny materskej skoly
17.4.2017 - 14:26
+26

Jurik

 

že to hovoríš práve ty. Od teba to vyznie celkom vtipne.
17.4.2017 - 14:54
+1

Bielomodry

 

Handlo: Stále si neprežul to semifinále???
17.4.2017 - 15:23
+3

iskra6791

 

Keď si už hokejový odborník aspoň podľa tvojich komentov ,tak si naštuduj históriu a Bystrického klubu a nájdeš odpoveď na Iskru...
17.4.2017 - 19:52
0

sloniik

 

to je sice pekne, ale tak to ako keby sme my hulakali,ze Plastika!
18.4.2017 - 13:22
0

Dracik_18

 

Plastika nebola firma závod ?
18.4.2017 - 13:28
0

antinamor

 

Stále je. A pán minulosmerácky minister hospodárstva Jahnátek bol tam kedysi riaditeľom
18.4.2017 - 13:31
0

Dracik_18

 

Ď za odpoveď
18.4.2017 - 13:35
0

antinamor

 

Nie je zač.
18.4.2017 - 13:39
0

miro-nr

 

iskra smrečina nebola tiež??
18.4.2017 - 18:41
+1

iskra6791

 

áno Smrečina bol závod na spracovanie dreva
18.4.2017 - 18:55
0

Dracik_18

 

len smrečina ..Iskra je názov klubu , teda bol ( to je ako Slovan, Spartak,Slávia ,Sparta a pod. )
19.4.2017 - 6:02
+1

Juslan

 

Iskra je odvodené od zápalkárne ktorá bola súčasťou areálu Smrečiny.
Smrečina hokej podporovala v časoch jeho "amatérskej" formy.
V súčasnosti je v areáli niekoľko drevospracujúcich firiem, najznámejšia je asi DOKA.
19.4.2017 - 11:09
0

Dracik_18

 

aby ste začali na zimáku kričať DOKA majstrom je

diki za vysvetlenie
19.4.2017 - 11:32
0

Juslan

 

Čítaj a dozvieš sa: prečo Iskra Smrečina
http://www.bbsoo.sk/banskobystricka-zapalkaren/
a ako to bolo s hokejom v Bystrici
http://hc05.sk/klub:history
19.4.2017 - 12:57
0

emoxx1

 

Mne osobne by Iskra vôbec nevadila. Predsalen je to ich jediný originálny pokrik
No ale teraz vážne. Mne príde OK, keď sa fans odvolávajú aj na históriu Hokeja v meste.
17.4.2017 - 20:14
+2

Bielomodry

 

emoxx1: Iskra a história?
17.4.2017 - 20:45
0

emoxx1

 

https://sk.wikipedia.org/wiki/HC_%E2%80%9905_iClinic_Bansk%C3%A1_Bystrica

Je to história. V našich pomeroch neriešim, že kluby menia majiteľa, právne zriedenie a názov... Na štadión sme chodili keď sme boli Plastika, Dynamax a chodíme aj teraz a tak isto akurát v červenom to bude aj s Iskrou a HC05 a I-Clinic...
17.4.2017 - 21:13
+3

94901

 

Mne sa paci rok 1953
17.4.2017 - 21:22
+6

miro-nr

 

nie si sam,v BB je ich dosť vela ešte aj teraz
17.4.2017 - 21:56
0

sloniik

 

Inac aj to Zvolen B je super
18.4.2017 - 18:28
+1

Foam of Waterfall

 

Novy Zvolen B,to znie cool
18.4.2017 - 22:47
0

United

 

Vladkoooo do brany sa tlacite az moc.My to pride ze Zigo je 4%
17.4.2017 - 14:11
+3

ohlo123

 

Minule som cital,ze ti inac orientovani su len 2% spolocnosti,nejako to stupa.
17.4.2017 - 14:19
+2

halalibeberte

 

Bystrica urcite "PANIKARI". A ma na to aj dovod. Ziadna odvaha, bojovnost, nasadenie. Pomalost a alibizmus. Takto majster nemoze hrat. Ani v rybnikovej lige na Slovensku. A Handzus neukonci pompezne karieru s titulom majstra. Ale nic nie je stratene.
17.4.2017 - 14:32
+2

Fanda NR

 

Že BB nepanikári ha ha ha. Som sa pobavil. A nezmyselná výmena brankára je čo??????? Tí panikária od začiatku 2. tretiny včerajšieho zápasu. Ale nevadí, myslím že práve tento nezmyselný ťah nám veľmi pomohol. Ale nech tu nikto netvrdí keci o tom, že BB nepenikári.
Nitra do toho. S pokorou to dáme. Treba zvládnuť zápas v stredu a to len bude panika v tábore BB. Len dúfajme, že nezasiahne vyššia moc a vyhrá hokejové umenie a Nitrianske srdce.
17.4.2017 - 14:32
+2

Tomino

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1545451735499378&id=231998436844721 Len tolko ktomu este pridam: ...
17.4.2017 - 14:37
+2

Jurik

 

No presne. Dokonca pri tom BB gole bol ten pohyb evidentnejší ako u Slováka.
17.4.2017 - 14:51
+1

Borovicka

 

Som fanusik BB, ale osobne mi zastava rozum z toho co uznavaju a co nie. Aj ked sa ohanaju tym ze v pravidlach to je tak dane. Povedzme si na rovinu. Hvilov gol bol umysel hrat nohou (aj ked to obhajili pravidlami) tusim ze v tomto play off tiez taky isty padol len teraz neviem ci sme ho dali my, alebo oni ho dali nam. Vcerajsi neuznany gol bol podla mna totalny neumysel mozno chcel clonit mozno chcel len prekorculovat, ale v kazdom pripade to nebol ziadny ale ziadny umysel. Gol neplatil a v prestavke to bolo rozoberane takym sposobm ze podla pravidiel neplatil spravne. Ak to je teda tak a toto pravidla umoznuju resp neumoznuje tak je otazka ci su tie pravidla nastavene spravne. V stredu a stvrtok verim ze zobereme pozicane aj s urokami. BAVME SA HOKEJOM a kaslime na zbytocne hadky a tahanice.
17.4.2017 - 14:51
+19

KurierNz

 

Nam /NZ/ kopol Handzus gol, ktory videorozhodca uznal a na druhy den sa kajal...
17.4.2017 - 19:14
+1

Borovicka

 

Može byť ale tuším že to bolo aj proti nám, neviem či náhodou nie proti Martinu.
17.4.2017 - 19:15
+1

Urpiner16

 

Nadviažem na teba dobre píšeš.Spomínal som to vo vedľajšom vlákne.Mne čo najviac vadí že je to postavené na odbornosti či nevedomej neoodbornosti videorozhodcu ak toto posudzuje a aký ma na celú situáciu zo svojho uhla pohľadu názor na ulatnenie pravidla či gól mal platiť alebo nie. Dovolím si tvrdiť že ten gól z desiatich videorozhodcov by posúdilo 8 ako gól a dvaja by ho neuznali čo je Marušinov prípad.Preto ak to dali čechom do kompetencie rozhodovať zápas tak ako česi vravia se vším všudy teda aj s videorozhodcom.O kopnutí tam nemôže byť ani reči a o zdvihnutej evidentnej nohe či úmysle už vonkoncom nie.Keď vidím aké iné góly sa uznávajú čo hraničia so zdravým rozumom a posúdením tak tento mal jednoznačne byť uznaný.V takej NHL by to posúdil videorozhodca okamžite gól a nie tam čakali tak dlho ako pri pofajčpauze.
18.4.2017 - 8:38
+17

jh12

 

uplne zbytocne porovnavania. Pomohlo im to minuly rok? Pomohlo im to aby vyhrali vcerajsi zapas ... Karma sa im vracia
17.4.2017 - 15:35
+3

Arthur Dent

 

Nie je zbytocne: treba to porovnanie ukazat komisii rozhodcov, nech maju konecne jednotny vyklad rovnakych situacii.
17.4.2017 - 21:04
+1

Tricko30

 

Boze nitrania sustredte sa nato ze vcera ste boli lepsi ale nerevte v kazdej diskusii v ziline vas oblievali pivom v bystrici vam neuznali gol zas vas obliali pivom sustredte sa nato ze hrate dobry hokej ale nie v kazdej diskusii ako vam vsetci krivdia chceli ste zahranicnych rozhodcov mate ze vam neuznal gol ok takisto vam uznal v ziline co ani gol nebol tak nerevte nadavate na tlieskatka pozrite sa doma jednu melodiu tam pustate z reprakov zo 58 roku a budete pindat na vsetko nie ste pupkom slovenska tak sa susredte na hokej lebo ten hrate zatial lepsie ako bb.
17.4.2017 - 15:08
+18

blue-311

 

Opravte ma ak sa mylim, ale tie repraku maju cca 5-6 rokov. A kde v tomto vlakne je plac na rozhodcov?
17.4.2017 - 15:19
+1

Juslan

 

Celkom to vystihol, ten plač príde neboj - len čo sa zase začne hrať (v stredu určite)!
17.4.2017 - 15:42
+1

Bielomodry

 

Juslan: A môžeme očakávať aj Tvoj plač?
17.4.2017 - 16:48
+5

Bielomodry

 

Tricko30: Skús dnes vybehnúť von,je pekne...Vždy Ti vravievali,NESED stále pri tomto počítači...A Ty poslúchol si ich??? Nie stále tam sedíš....Potom toto píšeš..Tak šup,šup von...
17.4.2017 - 15:26
+9

ohlo123

 

Dosiel srdcom popradcan.
17.4.2017 - 15:38
+8

miro-nr

 

tričko: chlape ,konečne si tu,to znamena že si sa preniesol cez to smifinalove vyradenie,vdaka Bohu-čo by sme tu bez teba robili
Gratulacia k bronzu,dobre to oslav !!
17.4.2017 - 15:52
+9

NebudemeTichooo

 

Tricko ideeeš
17.4.2017 - 19:57
0

Arthur Dent

 

A kto reve?: Co ja sa pamatam, na zaciatku urevanosti je tlacovka Orsagha, v ktorej s placom na krajicku vyhlasil, ze by v Nitre nevyhral ani Detroit.
Nehovorim, ze by nam niekto chcel krivdit, nie som fanusikom konspiracii. Ale ked porovnavame gol Hvilu spred roka a neuznany gol Slovaka, tak ludi napadaju rozne konspiracne teorie. A iba vdaka tomu, ze rozhodcovia rovnake situacie neposudzuju rovnako. Tolko k tomu akoze "nariekaniu".
18.4.2017 - 12:41
+2

94901

 

Na tu tlacovku si v BB uz nepamataju Ale ten plac zacal Julom.K v sezone 2009/2010
18.4.2017 - 13:51
+2

filo1

 

Tak ten ťažko plakal keď hral hokej za juniorku.
18.4.2017 - 15:10
0

MartinZV

 

Ako to vyzerá s lístkami na štvrtok? Sedenie už asi nehtozí či?
17.4.2017 - 15:40
0

blue-311

 

Sedenie bolo vraj vypredane uz vo stvrtok. Mozno nieco splasis pred zapasom ale nato by som sa nespoliehal.
17.4.2017 - 15:42
0

MartinZV

 

Uvidíme no. Na stredu mám akreditáciu ale štvrtok som chcel aj s frajerkou ísť si len tak hokej pozreť Ale vlani som zohnal na finále rovno pred zimákom pred zápasom tak snáď
17.4.2017 - 16:39
0

NR-Sebastian

 

naco chces sediet ? sak budes sediet cestou do Nitry. Pekne do kotla medzi nas, nech mas ten spravny zazitok.
17.4.2017 - 17:10
0

MartinZV

 

Nebudem ja v Nitre bývam A presne na spomenutom zápase vlani som bol v kotli si zahúkať
17.4.2017 - 17:55
+2

NR-Sebastian

 

tak to je pekne MartinNR
17.4.2017 - 19:13
+4

ErikHKM

 

Srdce má stále Zvolenské
17.4.2017 - 19:37
+1

miro-nr

 

Ako ? Aj si stihol dnešne polievačky?
Dufam,že si v pohode ,hlavne zdravý a pri TV fandíš našim
17.4.2017 - 19:43
0

ErikHKM

 

Ak to bolo adresované mne tak ešte dnešnú noc prežijem v spitali a zajtra domov už smäd pôjdem a jasne pozerám to na izbe
17.4.2017 - 20:50
0

trogar27

 

necudujem sa,ze uz aj smad mas
17.4.2017 - 21:06
0

ErikHKM

 

Malo byt snáď
17.4.2017 - 21:11
+1

miro-nr

 

pochopil som,bolo to tebe
No tak popolievaš zajtra,hlavne že si v poriadku.
17.4.2017 - 21:58
0

trogar27

 

jasne,to sa len tak nemeni
17.4.2017 - 19:45
0

MartinZV

 

Najzvolenskejšie ako sa len dá
17.4.2017 - 20:26
0

MartinZV

 

Kdeže kdeže Bývanie je len prechodné Ale tak nechoj sa zabaviť a zafandiť si proti rivalovi keď môžeš
17.4.2017 - 20:28
+9

Foam of Waterfall

 

17.4.2017 - 22:02
+2

disi

 

janičiar horší od turka...
17.4.2017 - 22:38
+3

MartinZV

 

Vysvetli
17.4.2017 - 23:11
+1

miro-nr

 

Nieje čo vysvetlovať-vždy to tak bolo len Ty si asi dosť mlady
najdi si kto to boli janičiari !
18.4.2017 - 10:53
0

disi

 

tak..
18.4.2017 - 12:16
+1

MartinZV

 

Viem kto boli do školy som chodil ale nejak mi ušla tá súvislosť v tomto Ale možno mi len nezapína
18.4.2017 - 13:59
+1

trogar27

 

asi aj mne nezapina
18.4.2017 - 14:45
0

miro-nr

 

vraj janičiari(odobranci domacemu obyvaťelstvu a vychovavaní Turkami)sa k "vlastnym" spravali ovela horšie ako original Turci !
Stačí take vysvetlenie,či ešte hlbšia uvaha treba
18.4.2017 - 18:46
0

MartinZV

 

No šak ale ja nie som zlý k vlastným
18.4.2017 - 19:24
+3

ohlo123

 

DISI-ty zijes?
18.4.2017 - 4:36
+5

miro-nr

 

disi: čo sa stalo ,ked si ani pozapasový report nedal?
Ani dejvid ,rumcajz ,jokila-ved vy nieste fanušici uspechu-od tych sa to čakalo!
18.4.2017 - 10:55
0

disi

 

nedal som príspevok po výhre ani po prehre....táto príspevková stoka ma nebaví...nebudem sa zúčastňovať...a report len kôli tebe... nitra lepšia od 50 min. prvého zápasu...kecu bb hráčov ako pôjdu naplno zostali v šatni.. országovčina zafungovala, brániť tesný výsledok celú tretinu, odovzdávať puky súperovi namiesto agresívneho napádania, početnej strelby a zrážania sa so súperom je proti nitre samovražda...teraz je vo výhode nr, ale stačí jedno víťazstvo bb...záleží na tom, ako bb pristúpi k zápasom...
18.4.2017 - 12:16
+2

dejvidBB

 

Serus, ja som si povedal ze do tych po zapasovych sraciek prispievat nemienim, po poslednom zapse zagratulujem vam alebo nam. A kebyze po druhom zapase napisem svoj pohlad na nasu hru tak ma tu z BB ukamenuju
18.4.2017 - 12:45
+2

Urpiner16

 

Ja určite nie.Treba si nasrať aj do vlastných radov keď je na to oprávnený dôvod a bolo teda prečo lebo ani mne sa nepáči tá udržiavacia taktika ktorá nebude vychádzať stále lebo my vieme hrať aj oveľa lepšie.
18.4.2017 - 13:59
0

robrusss

 

...: ..ked BB nemôže Lintner pomôže!!! Nitra nech je majster,karma Handzuš Beluš!!!
17.4.2017 - 15:59
0

Syky18

 

Čistá komedia toto tu čitat..deti co sa hraju na dospelakov ..mozno 1% z vas co ste tu hralo hokej !a 99% ste vsetko treneri podla vašich nazorov co tu čitam trapas ..berete ludom chut sem vobec dat nejaky prispevok! Čest vinimkam!tešte sa ze ste zdravi a mozte chodit na hokej
17.4.2017 - 16:15
+4

VladoBB

 

Syky18: Svätá pravda čo si napísal.
Ako dlhoročný fanúšik hokeja som prešiel z portálu hokej.sk sem na HP, lebo ma tu zaujalo niekoľko dobrých príspevkov ale hlavne z dôvodu, že po úprave portálu hokej.sk tam "skapal pes".
Žiaľ po čase tu človek zistí, že diskusia sa tu točí hlavne okolo urážania a ponižovania súperiacich klubov a ich fans.
Je smutné, že úroveň týchto diskusií silne kopíruje úroveň našej spoločnosti.
Viem, že sa tu teraz mnohí do mňa obujú za niektoré moje príspevky (už aj zmazané), no verte mi že vyplynuli len a len ako následné reakcie na urážky.
17.4.2017 - 22:02
+4

miro-nr

 

to može napísať každy a mame tu začarovany kruh !
Takže ,v prvom rade nech hlada každy chybu v sebe a potom začne umravnovať "háveď" !
17.4.2017 - 22:51
+4

94901

 

18.4.2017 - 8:06
0

VladoBB

 

miro-nr: Áno to súhlasím, že je to tu zacyklené.
Ale napriek tomu skúsme to, nech každý hľadá chybu v sebe a začne od seba..
(ja osobne považujem často za provokačné a urážlivé príspevky napr. od Bielomodry, dynamit90, antinamor, a od teba miro-nr)

Takže asi tak.

Až potom sa tu bude dať diskutovať na úrovni...
18.4.2017 - 8:15
+2

ohlo123

 

Takze ocakavam,ze zacnes od seba a ospravedlnis sa za tu HÁVEĎ,co si o nas nitrancanov napisal.
18.4.2017 - 9:41
+4

94901

 

My cakaaaaaaame na to spravedlnenie a kajanie sa
18.4.2017 - 11:02
+1

VladoBB

 

94901, nebuď smiešny!: ...vy tu urážate skoro v každom druhom príspevku a ja sa vám mám ospravedlňovať ???
Tak chlapci, nebuďte smiešny, to by ste sa tu museli pomaly asi ospravedlňovať každý z vás!
Ja vám sľubujem, že až sa budete kultivovane správať aj voči ostatným (mimo nitrianskym) tímom a ich fanúšikom, tak slušné príspevky môžete očakávať aj odo mňa!
S pozdravom všetkým milovníkom hokeja!
18.4.2017 - 11:28
+2

NRfan

 

8:15 Vlado BB: Ale napriek tomu skúsme to, nech každý hľadá chybu v sebe a začne od seba..

11:02 ohlo123: Takze ocakavam,ze zacnes od seba a ospravedlnis sa za tu HÁVEĎ,co si o nas nitrancanov napisal.

11:28: VladoBB: nebuď smiešny!: ...vy tu urážate skoro v každom druhom príspevku a ja sa vám mám ospravedlňovať

... a este raz na pripomenutie:

8:15 Vlado BB: Ale napriek tomu skúsme to, nech každý hľadá chybu v sebe a začne od seba..

18.4.2017 - 11:37
+12

trogar27

 

len tara do vetra a je taky isty ako ti,na ktorych poukazuje
18.4.2017 - 12:16
+3

tep

 

To je tak, keď jeden prst ukazuje na niekoho, ale ďalšie tri ukazujú na neho samého
18.4.2017 - 15:01
+2

trogar27

 

presne
18.4.2017 - 15:35
+1

94901

 

VladoBB: Daval som tomu tvojmu projektu velku nadej ze sa nam ospravedlnis a zacneme nanovo budovat vztahy!Ale ty si to zobral uplne z ineho konca a nadobro ukoncil ten pokus od zacatia sameho seba.Sklamal si ma
18.4.2017 - 11:52
+5

miro-nr

 

najdi prosím ťa, nejaky moj príspevok kde niekomu nadavam-z BB ,na našich hračom mi odčas niečo ujde a na rozhodcov tiež!
18.4.2017 - 11:03
0

VladoBB

 

94901: ..z akého konca som to zobral je moja vec, rozhodujúci je výsledok...
...porozmýšľaj a pouvažuj nad posledným odsekom čo som odpovedal sykymu18 a ak pochopíš, môžeme začať
od bodu 0.
18.4.2017 - 12:06
+4

Juslan

 

Je tu kopa nitranov ktorí trepú a robia z nás oplanov,
Taký ohlo vyjadriť sa ku všetkému musí, ten sa mi až hnusí!
Miro tiež nikde nechýba, drbe nás a ohýba,
svojích si však zastáva, aj blue sa k nemu pridáva.

Je ich veľa, márna snaha,
márna je akákoľvek námaha!
Len na posmech ich obrátiť,
len to môže pomôcť a údery​ im vrátiť!
18.4.2017 - 14:12
+2

ohlo123

 

Hovoril som,ten chlapec ma basnicke crevo-je ho tu skoda.
18.4.2017 - 14:50
+4

blue-311

 

Fandim ti, pokracuj v tom
18.4.2017 - 20:11
0

miro-nr

 

VladoBB: niGdy som 94901 nebol a ani žiadny iný nick!
A mal som tu už aj tlčhubu(nejaka tá strkanica s tvrdým jadrom KE),ale ani mi nenapadlo si robiť iný profil! Takže prosím ťa,nemyl si ma s niekym,dakujem!
18.4.2017 - 19:11
0

94901

 

Miro_nr preco si ja?
18.4.2017 - 21:22
0

riskohrasko1

 

s tvrdým jadrom KE
18.4.2017 - 21:54
+1

94901

 

Miro chcel stlacit pismenko ktore je medzi pismenkami B M a nechtiac sa mu zadarilo medzi H K
18.4.2017 - 22:03
0

antinamor

 

Pán múdry, skús tu namiesto moralizovania nájsť nejaký urážlivý príspevok odo mňa. Ja na rozdiel od teba slovo háveď v zmysle pomenovania súperových fanúšikov nikdy nepoužijem. A keď hovorím nikdy, tak si za tým stojím. Kto tu provokuje príspevkami si akurát ty, kopneš si a utekáš sa schovať za mamičkinu sukňu a potom vylezieš s podobným príspevkom ako teraz, v zmysle ja nič ja muzikant, to oni sú tí zlí. Takže ak chceš začať so slušným správaním môžeš, ale prestaň s nezmyselnými bľabolmi a začni hlavne od seba.
18.4.2017 - 11:18
+4

VladoBB

 

antinamor: čítaš ty vôbec po sebe? a to, čo tu vypisujú tvoji súkmeňovci?
Že kto tu kope a uráža? Veď vám chýba triviálna súdnosť!!!
A tento tvoj príspevok je o čom???
Kde sa tu ja schovávam?
Kto tu pindá o utekaní pod sukňu!!!

Sa spamätaj ty, a hlavne nevypisuj takéto bláboly!
18.4.2017 - 12:48
+2

antinamor

 

Napíšem ti to pomaly, aby si to stihol prečítať. Ten môj predchádzajúci príspevok bola reakcia na tvoj príspevok, kde si veľmi konkrétne menoval zopár užívateľov, medzi nimi aj mňa. Ty si ako jeden pán kapitán, ideš si proste svoje nech to stojí, čo to stojí.
Ešte raz sa ťa opýtam, nakoľko vo svojom lživom príspevku si ma uviedol ako jedného z tých, čo majú urážlivé príspevky. V ktorom príspevku som teba, alebo nejakého fanúšika urazil vulgarizmom, tak ako si to urobil ty v príspevku, ktorý ti bol nakoniec zmazaný a v ktorom nazývaš nitrančanov háveďou?
Keď píšeš ku mne, tak buď konkrétny a neuvádzaj tu citujem: "Vám chýba triviálna súdnosť" Čo vypisujú tvoji súkmeňovci a pod. Čo s tým mám ja?
S tým schovávaním za maminu sukňu to bolo myslené samozrejme obrazne, ale zobral si to doslovne, takže ktovie ako to je.
Si tu dva týždne aj s cestou a budeš tu poúčať ostatných užívateľov, ako sa majú správať, pričom ty sám sa správaš ako buran. Toto bol môj posledný príspevok v tomto vlákne k tvojej osobe a pokiaľ sa začneš správať podľa tvojho vlastného návodu z prvého príspevku tak aj celkovo, ja nemám potrebu si čokoľvek dokazovať.
18.4.2017 - 13:15
+7

VladoBB

 

Na túto tému posledný...: 1) Nikdy by som si nedovolil, všetkých nitrančanov nazvať "háveďou". Patrilo to skupine, ktorá tu osočuje a uráža.
2) na základe toho ako ty "myslíš obrazne", aj ja som ťa po prečítaní si tvojich príspevkov obrazne zaradil medzi tých, čo si radi rypnú...
Ak sa ťa to podľa tvojho svedomia netýka, tak sa ti ospravedlňujem!
Na záver by som bol ešte rád, keby si mi tiež uviedol jeden môj komentár (mimo hávede), ktorým provokujem a urážam NR fanúšikov.
18.4.2017 - 14:08
+1

Juslan

 

Vlado nechaj, nevysvetľuj,
oni žijú si svoj svet.
Taký antinamor?
Veď to je ukážkový analfabet!
18.4.2017 - 14:20
+3

antinamor

 

Škoda slov sa vyjadrovať k tvojej osobe, teba trestá už sám život. :TupipMT:
18.4.2017 - 14:29
+5

antinamor

 

18.4.2017 - 14:31
0

ohlo123

 

Pocuvaj barančok,minule to tu vysvetloval strojar:ANALFABET-nevie citat,ani pisat,ANTINAMOR to zvlada,skus inu nadavku(trebars Vladovu HÁVEĎ),uz je nato zvyknuty a skus to vydavatelstvo s tymi tvojimi basnickami,aj zopar eur je dobrych.Pekny den prajem.
18.4.2017 - 15:02
+2

NRfan

 

Nediv sa mu, ze je bulo.
Ved je to sam JUDr. Julo.
18.4.2017 - 15:25
+3

ohlo123

 

Podla vyjadrovania je to sam VLADO ORSZAGH.
18.4.2017 - 15:46
+2

miro-nr

 

zatial jediny kto tu uražal si ty Vladko BB !!
Kludne pozri historiu ,ale pozeraj hlavne na svoju,síce kratku ale plodnú !
18.4.2017 - 19:14
0

VladoBB

 

zatial jediny kto tu uražal si ty mirko-nr!
Kludne pozri historiu ,ale pozeraj hlavne na svoju,dlhú ale plodnú!

A prosím ťa nereaguj už na mňa. S takými ako ty, nemám o čom.
18.4.2017 - 21:28
+1

miro-nr

 

argumentuj,lebo sa tu strácaš!
18.4.2017 - 21:52
+1

Juslan

 

VenovanébN itranským fans:
Hokejové oslavy
pod Zobor sa dostali.
V Nitre zopár jedincov
rozpútalo Play-Off show!

Už po druhom zápase
spievajú ódy bielo-belasé.
Červenú už odpisujú,
Boh daj: - doma inkasujú!

Iskra ultras povzbudzujú
a bielomodrí vykrikujú,
že im sudí ubližujú.

Závidia nám profi hráčov
a robia z nich bad mačov.
Že vraj hráme v maštali,
chýbajú im chorály.

My hokejom bavíme sa,
fanúšikom srdce plesá.
Posielame pozdravy,
nech nitranom sa nemáli!

Skúste byť raz objektívni,
Vyhrať môže aj niekto iný!
Hokej, to je tvrdá hra,
uplakaný nevyhrá !!!
17.4.2017 - 16:47
+16

ohlo123

 

No vidis JUSLAN,toto je tvoja parketa,verse a basnicky skladat a nie prispievat a mudrovat na HP.Uz si bol s tym v IKAR-e,aby ti to vydali ako prvotinu?
17.4.2017 - 16:58
+6

Juslan

 

Na mudrovanie si tu ty!: Už som ti raz napísal: spočítaj si príspevky - hlušina bez pridanej hodnoty!
17.4.2017 - 17:03
+6

Bielomodry

 

Juslan: Náhodou,pekne plus za snahu....Aj by som Ti zatlieskal,ale asi skôr to napíšem na papier a Ty si to prečítaš...
17.4.2017 - 17:11
+9

Nerkio

 

Možno preto že nás tu je cca o 700viac ako vás .,,,Ale škoda argumentu ideš si svoje
17.4.2017 - 17:50
+2

trogar27

 

toto nechcu vidiet..keby ich tu bolo tolko co nas,to by sme sa tiez docitali vselico,ved uz teraz to dokazuju aj v mensich poctoch..
17.4.2017 - 19:13
0

miro-nr

 

Juslan: . neviem,nevyznam sa v Tebe ,bohužial asi pre mna!
Raz sem daš super report,inokedy ideš svoje stoj čo stoj
Píšeš o sebe ,že miluješ hokej,iným vyčítaš že nie su objektívni,no ved to nie si ani Ty a ja ti to vyčítať určite nebudem.
Pozeraj hokej ,bav sa ním,miluj ho nadalej,len prosím Ťa nevyčítaj iným čo robíš sám!!
Mam na teba jednu otazku a dufam,že das pravdivu odpoveď:maš tu na HP tento svoj nick prvý??? Lebo je tu v poslednej dobe vela moralistov čo si pamätaju "stare"časy ale maju podozrivo čerstvé nicky !
17.4.2017 - 18:39
+2

Juslan

 

Nick prvý a jediný tu mám
no vážne uvažujem,
či môj názor úprimný
ľuďom rozumnejším
a hlavne priateľskejším nevenujem...
17.4.2017 - 19:56
+3

ohlo123

 

Spravne uvazujes-odhlas sa a chod prec.
17.4.2017 - 21:51
+1

antinamor

 

A tľapkátka sú de?
17.4.2017 - 17:15
+6

trogar27

 

pockat pockat,to ty si pisal niekomu od vas,ze nech sa nesprava ako my? ..ale za toto som ti dal plusko,pretoze sa spravas ako my a v tomto pripade to veru ocenujem
17.4.2017 - 19:11
0

NebudemeTichooo

 

Tlieskam ale s papirom aby ma ruky neboleli
17.4.2017 - 20:01
+1

Belzebub

 

juslan: belasí ste akurát vy polku mužstva to tam máte a že by sme vám ich závideli to už vonkoncom ty šašo
18.4.2017 - 3:27
+2

lubfito

 

Venované šeckým kerí sú s nami,
chcem vidieť vaše mami
jak fandia Nitre s nami.

Hokejové oslavy
tu celý rok zostali.
V Nitre všetci čakali
kedy sa to Play off dostaví.
Už od prvého zápasu
nemáme radi Bé Bé Belasú
Iskra ultras to je čo?
Už čítal som tu kadečo
Bielomodrí fandia, bláznia sa
nikto z nás, bez boja nevzdá sa
Nezávidíme vám nikoho,
ani Surového, ani Maioneho
Máme totiž vlastný tím,
čiže aj poraziť vás máme čím
Že chórály nám chýbajú?
Bodaj by nie, keď barani ich spívajú

Hokejom sa baviť treba,
no toto už je PO a nie modré z neba
Zdravím teda aj ja Vás
no aj tak pôjdete do klobás
O titule spívate
no ten získate
až keď vyhráte
18.4.2017 - 15:04
+7

Juslan

 

Nad Zoborom sa blýska​, hromy divo bijú,
pod Zoborom trollovia veľa piva pijú.
Pijú oni pijú, stále im je málo,
hádajú sa o tom ako sa to stalo.

Stalo sa veru že barani vyhrali,
tú základnú časť, do finále sa dostali.
Do Nitry prídu hrať chýrni zabijáci,
akože odolať mudrujú mumáci?

Bude že nám beda, hovorí NRfan,
neplakať sa nedá, doplní ho Sebastian!
Keby tí arbitri podľa nich pískali,
to by sme z hokeja veľa už nemali.

Zasurmili surmity, volajú do zbroje,
barani už idú, beda - niet úniku, hrozia tuhé boje!
Ešte že je možné na hokej-portáli​,
vyplakať si dušu v neutíchajúcom žiali!
18.4.2017 - 15:35
+6

lubfito

 

Tretia sloha ti vyšla

Stalo sa veru že barani vyhrali,
tú základnú časť, do finále sa dostali.
A tam len stáť a čumieť zostali
keď na tribúnach všetci povstali
mesto si zastali
majstrami sa stali

Žiadna beda nemôže sa stať,
šak uvidíš zajtra, jak budeme hrať
Jak budeme spívať, mávať vlajkami
Bielomodré peklo, už teraz zdá sa mi

U nás doma mudrujeme, no nie sme mumáci
sme fandovia, stále fandiaci!
A hovoria že sme aj maniaci
Tak teda dozajtra dovi a česť práci
18.4.2017 - 18:02
+4

Juslan

 

Uvidíme zajtra že kto a na čo máme,
dúfam že si to hc férovo v dueli rozdáme!
Atmosféra dobrá, to nepochybujem,
veď majstri proti nám, pekne prepytujem...

Barani sľúbili, že sa neposerú,
bude že to bitka, vidím, na môjveru!
Vyhrá isté lepší, my ho pochválime,
že kto bude majstrom zajtra posúdime!
18.4.2017 - 18:36
+4

NRfan

 

4.-6. rocnik ZS. Nesurode rymy, chabe verse.
17.4.2017 - 17:03
+5

Mirco22

 

A belasé je vaše "áčko" nie my
17.4.2017 - 17:38
+4

Ottawa Senators

 

Ach to by boli sviatky, keby sa ľudia vadiť prestali...
Aj ja som si pred TV ponadával ale tuto si nakladáte jeden na druhého a pri tom všade je kultúra rovnaká respektíve podobná.
Doma vyhrať dva a už nám to nikto nezoberie!!! NITRA
17.4.2017 - 17:42
+5

LukasNR

 

Pozrem nasu fb fans stranku a chce sa mi grcat. Primitivovia sa predhanaju kto vypoti v jednej vete viac nadavok a kto prida primitivnejsi prispevok. Ostatok im to lajkuje ostosest. To co niektori dokazu spachat pod vlastnyn nenom je az absurdne.
17.4.2017 - 19:37
+11

trogar27

 

tam je kvalitne nakydane,ludia stracaju rozum a normalny usudok,asi si myslia,ze fandit klubu znamena,ze musim primitivne urazat vsetko naokolo
17.4.2017 - 19:48
+2

blue-311

 

Uz som sa zlakol ze len mne to pride divne.
17.4.2017 - 19:58
+2

Tomino

 

Myslite tu nasu fans skupinu? ..niekedy sa ajja az smejem bohuzial
17.4.2017 - 20:08
+1

krofak

 

Ja som v tej skupine vydrzal dva tyzdne.To sa vazne nedalo.5% normalnych prispevkov ostatne zumpa.
17.4.2017 - 20:16
+1

Juslan

 

Niekomu to príde urážať normálne,
niekto zase po slušnejších slovách, vyjadreniach siahne.

Nestrácajte nádej, zúfať si netreba, hlavne že sú aj iní a máme na chleba!

Budeme vám od nás pevne držať palce,
Raz iste to pominie a fans prestanú byť telce!
18.4.2017 - 18:50
0

Juslan

 

*...a niektorí fans prestanú byť...
18.4.2017 - 19:06
+1

Jurik

 

Mne pride smiesne jak tam strasne nadavaju na Lintnera. Pred rokom ho vynasali do nebies a teraz. No hanba.
17.4.2017 - 22:13
+1

miro-nr

 

Mna skor prekvapuje ,že je ticho okolo Kohuta,lebo zatial nič a "náš človek"-podla profilu-určite spolupracuje s Nemečkom.
Hold slovensko je male a každy každeho pozna
17.4.2017 - 22:55
+1

Foam of Waterfall

 

Tak nejako to bude...
18.4.2017 - 7:00
0

ciro77

 

: neriesit pazravcov a hrat - mate na to
17.4.2017 - 21:04
+3

Imfeld

 

Atmosfera: Drahi Nitrancania...Len avy sa nestalo to ,ze ti co chodia cely rok na hokej sa tam ani nedostanu lebo listky budu len pre vyvolenych ....
18.4.2017 - 9:10
0

tep

 

Ak tí, čo chodia celý rok, majú vo väčšine prípadov permanentku, tak tí, čo chodia celý rok, sa nemusia ničoho báť...
18.4.2017 - 9:19
+6

dufus

 

teraz ma napadlo že ešte nemám lístok,cez obed vybehnem pozreť pred tržnicu,ale spolieham sa že naši vedia kolko lístkov treba dať do predaju.....
pre vyvolených lístky samozrejme budú,ale to je väčšinou na sedenie,atmosféru robia ludia čo stoja o tú sa netreba obávať
18.4.2017 - 10:02
0

pejo

 

Na trznici som bol pred pol hodinou este boli
18.4.2017 - 11:38
0

Nerkio

 

Na sedenie?
18.4.2017 - 12:28
0

pejo

 

tak to ti nepoviem ale pochybujem silno ze este su nejake listky na sedenie neviem naozaj nikdy som si na sedenie nekupoval
18.4.2017 - 12:42
0

Nerkio

 

Aha vďaka za odpoved
18.4.2017 - 12:46
0

miko 75

 

V stánku pri tržnici predávajú vždy iba na státie.
18.4.2017 - 12:48
0

dufus

 

už sú v peňaženke pekne napchaté,jeden žltý ,druhý zelenkastý už nech je zajtra
18.4.2017 - 13:14
0

antinamor

 

Veru aj ja si peňaženku chránim teraz ako oko v hlave.
18.4.2017 - 13:29
0

94901

 

Po 1: mame permu a po 2: mame nafukovacku
18.4.2017 - 11:04
+1

antinamor

 

A po tretie: Dobrých ľudí sa veľa zmestí
18.4.2017 - 11:20
0

94901

 

To po 3 plati aj pre fans hosti.Kapacita je 190 a dostali 120 Ako je to o tych ludoch?
18.4.2017 - 11:54
+1

antinamor

 

Dostali pridelené, alebo si objednali len 120? Nás bolo v Bystrici asi len tých 89, ale manévre ako na Červenom námestí na 9. mája.
Takmer som si pripadal, že hráme hru nájdi si svojho policajta.
18.4.2017 - 13:21
+3

94901

 

Myslim ze koli bezpecnosti sa viac listkov na to Cecko hostom nedava.Ale tak oni uz dokazali prist na semifinale v pocte 0 tak je mozno aj ta druha verzia objednania len 120 ks realna.
18.4.2017 - 13:58
0

filo1

 

Boli pridelené nie objednané záujem by bol aj o viac ako 120.
18.4.2017 - 15:18
0

tep

 

Myslím si, že to je primeraný počet, legitimovať 120 ľudí dá tiež troška práce a času...
18.4.2017 - 15:25
+1

antinamor

 

120 policajtov hádam tiež zoženú.
18.4.2017 - 15:29
+3

Roman-u2

 

Normálne človek žasne, že okrem toho, že nám vykrikujú do plačkov, nemajú iný argument.
Jednoducho asi sme naozaj najlepší, keď sa v každej diskusií zmôžu len na plačkov, pričom popri tomuto urážaniu zároveň sami nariekajú nad nespravodlivosťou a podobne

Dúfam, že čoskoro budem a plakať od šťastia a spievať, že majstrom je, nech tu všetkých bez argumentov aj šľak trafí...
18.4.2017 - 11:59
+2

bombon

 

len sa neposerte hlavne aby ste nieco dokazali aj v lige majstrov vy majstri nech je to bystrica ci nitra. Tam opat pride tvrda realita potom sa mozete bit do prs akych mamesuper hokejistov. Este ze 18-nastky hraju dnes a nedavaju tam to nudne finale. Kde len lintner sa pritom obstatnuje.
18.4.2017 - 12:34
+1

Norik

 

mas pravdu..: Vsetci rozpustit lad, lebo to nema zmysel. Ci BB, ci NR, ci KE, vsetko jedno, lebo v lige majstrov sa nepresadime, tak naco sa to vobec hra?? 18 rocny budu padat z neba a po odohrati MS 18 este prejdu do orange 20 a od tial zavesit korcule na kliniec.
Este ze si nam tu vsetko vysvetlil a nema zmysel dalej reagovat. Vivat bombon, si kral..
18.4.2017 - 13:06
+8

antinamor

 

Ty si dobrý zjav.
18.4.2017 - 13:18
+3

burnzie

 

že Vás to ešte baví ....po prečítaní druhej polky diskusie samé posmešky od niektorých Nitranov a chválenkárstvo v čom sú lepší akoby už mali mečbal ......po vlaňajšku sa nič nezmenilo len plač , plač a ešte raz plač a to je v sérii 1:1....
18.4.2017 - 14:33
+2

trogar27

 

takze teba to bavi a poplakal si si aj ty..
18.4.2017 - 14:51
+4

ohlo123

 

Ako hovori VLADOBB-tato HÁVEĎ,je tu snad naklonovana,ROMAN-U2 mal si pravdu,v kazdom ich texte je pouzite slovo PLAČ niekolkokrat.
18.4.2017 - 15:08
+6

miro-nr

 

to bude určite v genoch a vzniklo to určite okolo SNP-ked je to tam tak rozšírene
18.4.2017 - 19:35
+2

Juslan

 

Čo najväčšie šťastie je na svete?
Oveľa väčšie ako výhra v rulete?
Vy naozaj to neviete?

No predsa ľudí z Nitry najviac baví,
odbaviť sa na hokej-portáli!
Urážať a podceňovať, kritizovať, očierňovať!

To je krása, trollovia z Nitry bsú tu zasa!!!
18.4.2017 - 14:52
+4

tep

 

Juslanko, myslíš si, že ak napíšeš svoj subjektívny postoj do veršov a nie na rovinu, pričom sa jedná len o trollovanie a rýpanie, tak nebodaj čaro poézie to tak pekne prekryje, že to trollovanie a rýpanie ani nie je, či čo?

Keď už, skús to v takých inotajoch, že Ti to aj sami "potrollení" ľudia budú chváliť..
18.4.2017 - 15:16
+4

ohlo123

 

To je nas VILKO SHAKESPEARE z BB.
18.4.2017 - 15:24
+3

ohlo123

 

Ale stale neviem,co tu robis na HP,ved tvojimi prispevkami obstastnujes hlavne SME a PRAVDU.
18.4.2017 - 15:48
+1

Foam of Waterfall

 

Pipiky pomerane? Kto ma najdlhsieho? tipujem,ze polovicka videoexperta ... dnes vecer ale odlozte komparaciu a podte fandit,sui by trebalo rozflakat
18.4.2017 - 16:56
+4

Urpiner16

 

Tak dãm i ja jeden erotický zo salaša.Jebal Bača do korbãča.Nemal pi.i strčil ko..t do žinčici.
18.4.2017 - 17:03
+5

lubfito

 

ja z teba zomrem jedného dňa
18.4.2017 - 18:03
+2

ohlo123

 

URPINER toto ma vacsiu vypovednu hodnotu latentneho obsahu ako JUSLANOVE prvotiny.
18.4.2017 - 18:53
+6

Juslan

 

Dávno som sa tak nenasmial, až stočilo má v jeden kŕč,
Ten fór bol duchaplný a nebola v ňom vôbec žlč.

Urpiner sa s trollmi zžil,
pochvalu si vyslúžil.

No tak daj sem ešte jeden,
budeš slávny, uctievaný,
prerezíš snáď až za Viedeň,
v Nitre budeš milovaný!
18.4.2017 - 19:17
+2

fabbeN

 

Všetci z nás dokážu rýmovať na slovesá, Juslanko.
18.4.2017 - 20:27
+2

miro-nr

 

najlepšie je na neho nereagovať,lebo v poslednej dobe mu to trocha tlačí na vrchnák .A čo je horšie,zasekol sa v trolskych veršoch nazorne nam ukazuje čo nemame robiť!
18.4.2017 - 20:43
+3

Foam of Waterfall

 

Zincica vsak horuca,
z kokota je onuca,
valach sa mu skeri,
cim ukojis zvery?
Baca sa vsak vzchopil,
ked dve flasky stopil,
bistu,to ste nevideli,
bacov penis je uz cely,
a tak baca hlada svoju sisulu,
ta sa vsak koncentruje na nulu,
a bacu tak svrbi,ze aj by sa pobil,
no nechce pjetku,naco by to robil,
valach vsak zatial,hokejocku tasi,
az bacovej sisule jezia sa moc vlasy,
zmarila mu vsak kanonadu,netrafil valach tu jej vnadu,
poucil sa preto valach pruzne,
spieva si takto,hoc neslusne:
radsej varit svoj kokot v zincici,
nez fandit tej sisule z Bystrici.
18.4.2017 - 23:04
+4

alic245

 

Juslan s tvojimi basnickami by si mohol ist do NEDELNEJ CHVILKY POEZIE.
18.4.2017 - 19:08
+1

NRfan

 

Upresnim: ...pre autistov.
18.4.2017 - 21:55
+3

alic245

 

Ani Basnik Spina by take basnicky nezlozil.Namiesto hokeja by si mal tvorit basne.
18.4.2017 - 19:22
+1

94901

 

Bystricania toto je len pre Vas o Vas: Tu sa zrodil ktory ste ukradli a prerobili ze to my sme plackovia
DejvidBB pekne si tam exceloval

http://www.hokejportal.net/?q=clanok/-/43384/diskusia&
18.4.2017 - 21:11
+3

miro-nr

 

Prišlo aj na slova "Bystričana" choraly sa od nas naučili :
Bystričan


A čo tu mliagaš návštevy. Píšem niekde o návštevách? Ja sa pýtam na úspechy. Ale tam nejak nieje o čom, tak dáme o návštevách, v tom sme dobrí. Ale veď hádam raz príde doba a chlapci z Nitry dovolia, aby sme sa mohli od nich učiť. Len neviem čo.
16.12.2012 - 21:06
+4
odpovedať

18.4.2017 - 22:05
+5


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.


Najčítanejšie články

Offensive výrobca dresov, oblečenia a suvenírov

Bleskovky

Žilinu povedú tréneri Škorvánek a Podkonický

Vedenie tipsportligového klubu MsHK Žilina vyriešilo trénerskú otázku v A-mužstve. V novej sezóne povedie "vlkov" trénerská dvojica Stanislav Škorvánek - Andrej Podkonický. Klub o tom informoval prostredníctvom Facebooku.
pred 2 hod. - TASR

Róbert Varga uprednostnil Nové Zámky pred Martinom

Tipsportligový klub HC Nové Zámky sa dohodol na zmluve s útočníkom Róbertom Vargom. Dvadsaťdvaročný krídelník pôsobil v uplynulej sezóne v Martine, s ktorým sa pôvodne dohodol aj na predĺžení kontraktu. "Hneď po úspešnej sezóne som sa dohodol v Martine na predĺžení zmluvy, ale vzhľadom na vzniknutú situáciu v klube som sa rozhodol, že by bolo lepšie začať riešiť ...
pred 2 hod. - TASR

Fisher sa zapojil do tréningu, chce stihnúť prvé finále

Kapitán klubu zámorskej hokejovej NHL Nashville Predators Mike Fisher sa zapojil do tímového tréningu a verí, že nastúpi už na prvý duel finále o Stanleyho pohár proti Pittsburghu Penguins. "Už som sa cítil celkom dobre. Korčuľoval som tu už pár dní.
pred 2 hod. - TASR

Lindholm a Vatanen musia na operácie a vynechajú úvod sezóny

Klub zámorskej hokejovej NHL Anaheim Ducks nemôže v úvode budúcej sezóny počítať s obrancami Hampusom Lindholmom a Samim Vatanenom. Obaja musia podstúpiť operáciu ramena a čaká ich dlhá rekonvalescencia. Lindholm bude mimo hry štyri až päť mesiacov a Vatanen ešte dlhšie, informoval generálny manažér klubu Bob Murray.
pred 3 hod. - TASR

Sydor mieri na striedačku St. Louis, stal sa asistentom trénera Yea

Bývalý kanadský hokejový obranca Darryl Sydor sa stal asistentom trénera Mikea Yea v klube NHL St. Louis Blues. S tímom sa dohodol na trojročnej spolupráci.
včera o 08:57 - Michal Bruner / TASR

Český obranca Šulák podpísal nováčikovský kontrakt s Detroitom

Český hokejový obranca Libor Šulák mieri do zámorskej NHL. Účastník MS 2017 podpísal dvojročný nováčikovský kontrakt s klubom Detroit Red Wings. Informovala o tom kanadská televízna stanica TSN na svojom webe.
24.5.2017 19:10 - Michal Bruner / TASR

Kongres SZĽH sa uskutoční 23. júna v Bratislave

Kongres Slovenského zväzu ľadového hokeja (SZĽH) sa uskutoční 23. júna v Bratislave. Rozhodli o tom uznesením členovia výkonného výboru SZĽH a informuje o tom zápisnica z ich marcového zasadnutia. Kongres je najvyšší orgán zväzu, podľa vlani schválených stanov sa jeho rokovanie uskutočňuje najmenej raz za kalendárny rok. Exekutíva ho musí zvolať minimálne 20 dní pred konaním. Kongres je uznášaniaschopný, ak sú prítomní delegáti oprávnení hlasovať s dvojtretinovým počtom hlasov. Členovia výkonného výboru SZĽH sa najbližšie stretnú vo štvrtok 25. mája, na programe by malo mať aj hodnotenie účasti Slovenska na svetovom šampionáte v Kolíne nad Rýnom. Informovala oficiálna stránka SZĽH.
23.5.2017 20:40 - / TASR

Nashville prišiel pred piatym zápasom proti Anaheimu o Johansena

Nashville si musí v zostávajúcom priebehu vyraďovacích bojov zámorskej súťaže NHL poradiť bez svojho najproduktívnejšieho hokejistu Ryana Johansena. Johansen sa zranil vo štvrtom zápase série s Ducks, v ktorom Predators prehrali 2:3 po predĺžení, následne podstúpil operáciu ľavého stehna.
20.5.2017 09:56 - / TASR

Luke Richardson asistentom hlavného trénera v New York Islanders

Hokejový klub zámorskej NHL New York Islanders angažoval na post asistenta hlavného trénera Luka Richardsona. Štyridsaťosemročný Richardson sa vráti do NHL potom, ako uplynulé štyri sezóny viedol v AHL Binghamton Senators. Na poste nahradil Boba Corkuma. Hlavným koučom je Doug Weight, Richardsonov bývalý spoluhráč z Edmontonu Oilers. Richardson v NHL už pôsobil ako asistent v Ottawe Senators v rokoch 2009 až 2012.
18.5.2017 17:52 - / TASR

Rust, Hornqvist a Schultz budú Pittsburghu chýbať v zápase číslo tri

Hokejisti Pittsburghu Penguins sa v treťom zápase finále Východnej konferencie play off NHL proti Ottawe Senators musia zaobísť bez tria Bryan Rust, Patric Hornqvist a Justin Schultz. Stav série hranej na štyri výhry je nerozhodný 1:1. Zápas číslo tri je na programe v noci na štvrtok o 2.00 h SELČ na kanadskom klzisku.
17.5.2017 21:19 - / TASR

Archív krátkych správ »

ŠTATISTIKY MS 2017

Priamo z MS 2017 v Nemecku a Francúzsku

Najbližšie zápasy

Najbližšie zápasy

Odohrané zápasy

Najviac bodov

Artemi PanarinRUS13 bodov
2.MacKinnon N.CAN12
3.Šipačov V.RUS12
4.Gaudreau J.USA11
5.Kučerov N.RUS11

Najlepší strelec

Stéphane da CostaFRA6 gólov
2.Gaudreau J.USA6
3.Roussel A.FRA6
4.Lee A.USA5
5.MacKinnon N.CAN5

Najlepší brankár

Leonardo GenoniSUI94.21 perc
2.Vasilevski A.RUS93.57 %
3.aus den Birken D.GER93.42 %
4.Pickard C.CAN93.18 %
5.Merzlikins E.LAT92.86 %

Základná časť

Skupina: A
TýmZSkóreB
1.USA731:1418
2.Rusko735:1017
3.Švédsko729:1316
4.Nemecko720:2311
5.Lotyšsko714:1810
6.Dánsko713:227
7.Slovensko712:284
8.Taliansko76:321
Skupina: B
TýmZSkóreB
1.Kanada732:1019
2.Švajčiarsko722:1415
3.Česko723:1413
4.Fínsko720:2211
5.Francúzsko723:1910
6.Nórsko713:198
7.Bielorusko715:277
8.Slovinsko713:361
Články SIHPA na HokejPortáli »